Login
Glemt password Opret bruger

hvilket hold følger i ellers ud over Roma?

Kategori: Generelt

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 18/09/13 12:32

hej jeg ved godt der er lavet sådan en tråd her før, kan bare ikke finde den:/

men vil høre nu hvor vores kære Roma talenter, (Lamela og Marcos) er flyttet om i har planer om at overveje at blive fan og følger PSG eller Tottenham???

er personlig blevet vild med Tottenham, da det har både Lamela og Eriksen og det er jo den offensiv jeg havde Ønsket i mit kære Roma, men så må man jo bare se tottenham,s kampe også. Tottenham vil ikke skabe den samme følelse som når jeg ser Roma, men vil elske at sidde og se Tottenham spille og nyde den gode underholdning.....

1

NEMO
331 indlæg.
d. 18. september 2013

Der er ingen klubber jeg føler for eller holder så meget med som Roma! Ingen :)

Andre klubber som jeg dog håber på vinder hvergang de spiller (medmindre de spiller mod Roma, selvfølgelig) og som jeg holder af er :
Valencia & Celtic.

En blanding af barndoms-fascination, spillestil og temperament gør at jeg lidt har et softspot for henholdsvis Real Madrid & Galatasaray.

Jonas
4091 indlæg.
d. 18. september 2013

Andre tråde 1 og 2

Kommer helt sikkert til at følge med i hvordan det går Lamela og i sær Marcos - debut og mål for PSG i går!

Basnandez
157 indlæg.
d. 18. september 2013

I 2006 begyndte jeg at holde med en del hold som Roma, FCK, Barcelona, Newcastle og Schalke... Men efterhånden er Schalke, Newcastle og Barcelona røget dog håber jeg de vinder og følger dem også en smule men følger klart mest Roma og FCK

romeren10
332 indlæg.
d. 18. september 2013

Der er kun plads til en klub i mit hjerte, og den klub kender I vist alle sammen :)

Dog hepper jeg også lidt på de andre italienske hold i de europæiske turneringer, for jeg er stor Serie A tilhænger, men der er ingen klubber ved siden af eller over Roma for mig.

Xedem
551 indlæg.
d. 18. september 2013

Mine hjerte klubber er Roma og FC København.
Og så har jeg altid haft stor glæde ved at se Arsenals kampe, specielt fordi mit idol, da jeg var yngre var Thierry Henry :-)
Derfor sympatiserer jeg stadig med Arsenal da jeg er glad for at se dem spille, og pga. den måde de kører deres klub på!

Dingding
134 indlæg.
d. 18. september 2013

Vokset som op som hollænderfreak, så jeg var Barcafan hvor jeg fulgte Kluivert, Overmars, De Boer osv.
Brækker mig dog over den nye generation, især efter de kom tilbage på verdenskortet. Kan ikke klare Messi, Sergio, "den nye" Xavi, Pique, Dani Alves osv.

Så nu handler et kun om Roma, som halvdelen af familien holder med. Har stadig en mesterskabtrøje fra dengang ;) Delvecchio og Cafu var mine yndlingsspillere!

Nu er der KUN Roma og lidt AGF!

Cervone
12 indlæg.
d. 18. september 2013

Siden Roma gjorde ondt på Brøndby tilbage i 91, har holdet sgu altid sagt mig dét helt rigtige. Siden har tvivlsomme eksistenser som Luton og AEK Athen koblet sig på mine følelser og FCK plus Vanløse hvis vi snakker nationalt, men Roma er klubben for mig og har været siden dét helt specielle 88 minut da Völler gjorde det...

1

Frankie
32 indlæg.
d. 18. september 2013

Jeg holder egentlig kun med Roma. Og Beckham.. Og Beckham spiller ikke fodbold mere.

ClausA
263 indlæg.
d. 19. september 2013

Det er ene og alene Roma som fylder mit hjerte, udover ens geografiske/nationale hold!.
Er tilgenglæld kæmpe stor fan af Serie A, så følger alle de italienske hold ( alt er relativt )

Jeg er ikke besultet af alle andre skod klubber!!

[Rettet af: ClausA - 19/09/2013 - 11:56]

totti er gud
1115 indlæg.
d. 22. september 2013

Holder kun med andre hold hvis jeg er smidt penge på dem i oddset :-) . .Der er kun et hold Forza Roma

noroma
525 indlæg.
d. 01. januar 2015

^ Ja, og hvis de har vundet mig noget, så får de da også et stort + i bogen ;)

Men bortset fra det så har jeg 4 andre hold som jeg holder med, hvis jeg endelig ser dem spille, men det er ikke sådan at jeg prøver at se alle kampe live.

Wolfburg - Deres overraskelse for nogle år siden gjorde at jeg holdt med dem, og nu har de Kevin De bruyne, som jeg blev kæmpe fan af til VM, og som jeg inderligt håbede Roma ville overveje.

Valencia - Det her kommer fra min Barndomsven. Stort set alle jeg var venner med dengang så fodbold, men de holdt allesammen med store hold, så det at jeg holdt med Roma var anderledes i deres øjne, men så blev jeg venner med en som fulgte Valencia.

Tottenham - Eriksen og Lamela.

Lyon - Fifa...

tommaso
216 indlæg.
d. 02. januar 2015

ROMA-FCK-liverpool-betis-nice-ingolstadt

[Rettet af: tommaso - 03/01/2015 - 19:40]

Tottithorsen
4991 indlæg.
d. 02. januar 2015

Kun ét hold i mit hjerte...

1

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 02. januar 2015

Har utroligt stor respekt for Atletic Bilbao. De kører de vi alle elsker ved Roma med kun at have lokale spillere i truppen. De har en regel med at ALLE spillere i klubben skal have baskisk oprindelse. Jeg er så imponeret over at det kan lade sig at gøre at de begrænser sig selv så meget i forhold til transfers, og stadig formår at spille med i sub-toppen af spansk fodbold, samt de aldrig har været rykket ned fra den øverste liga. Derudover syntes jeg også de går godt til den i kampene, og ikke filmer ligeså meget som de andre spanske hold - der er mere stolthed over at spille i klubben

Der må ligge utroligt meget arbejde i talentudviklingen og netværket i Baskerlandet - noget jeg selvfølgelig ville ønske vores egen klub ville gøre lidt mere i forhold til talentarbejdet.

Det skal lige siges at spillerne godt kan være udenlandske, men altså skal have basksisk oprindelse nogle generationer tilbage. Det betyder eksempelvis at Aymeric Laporte der spiller for dem nu egentlig er fransk, men stadig af baskisk oprindelse, da Baskerlandet har grænse med Frankrig og etnisk set er lidt blandet sammen i det område.

Herudover er det også lidt fascinerende at det baskiske sprog skiller sig markant ud fra andre sprog i regionen. Så meget at deres oprindelse ikke definitivt kan fastslås, ligesom andre sprog.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 04. januar 2015

Roma og kun Roma.... Det ikke plads til andre hold i mit hjerte...

Skytt0
1536 indlæg.
d. 04. januar 2015

Lyder måske lidt forkert, men holder stort set lige meget med Roma og FCK (mest fordi det er et dansk hold). Dog ville jeg nok hælde mest til Roma hvis de to spillede imod hinanden.

Derudover håber jeg altid at det går godt for italienske og danske hold i europa (pånær Lazio og Brøndby).

[Rettet af: Skytt0 - 04/01/2015 - 23:29]

mexes
2516 indlæg.
d. 05. januar 2015

C'e solo la Roma <3

...men ser sjældent en kamp, hvor jeg er neutral!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma