Login
Glemt password Opret bruger

Hvem holder I ellers med?

Kategori: Off Topic

Bato
32 indlæg.
d. 02/05/12 08:16

Som de fleste andre fodboldfans, går jeg ud fra at I har alle sammen favoritter i andre lande end Italien. Med andre ord, hvem holder I med generelt? Mig personligt; Liverpool FC.

Agurk
93 indlæg.
d. 02. maj 2012

I fodboldens verden er det en risikabel ting at gå ud fra, at man holder med andre hold.

Jeg holder kun med Roma.

1

Lindboe
78 indlæg.
d. 02. maj 2012

Har en svaghed for Arsenal.

Men ellers er det os kun Roma jeg holder med.

tdj89
837 indlæg.
d. 02. maj 2012

1. FCK
2. Roma
(3). Barcelona

Kim89
1171 indlæg.
d. 02. maj 2012

1. Roma
2. FC Bayern
3. Man United

Det er dog KUN Romas kampe jeg ser i tv :-)

[Rettet af: kim89 - 02/05/12 - 10:43]

ClausA
227 indlæg.
d. 02. maj 2012

Kun Roma & Herhjemme har man selvfølgelig et hold også, der er det Brøndby der tæller

Rasmus
161 indlæg.
d. 02. maj 2012

Har det ligesom ClausA, med Roma + et hold herhjemme, hvilket i mit tilfælde er OB.

1

MY
182 indlæg.
d. 02. maj 2012

Roma og Brøndby hos mig også.

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 02. maj 2012

Roma og Real Madrid har jeg været stor fan af i 10 år nu..
Men hvis de to hold nogensinde skulle mødes, så ville jeg foretrække Roma.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 02. maj 2012

Jeg følger FCK i Danmark.
Og jeg følger også Monaco, da deres projekt lyde spændene.
Men mit hjerte banker kun for Roma.

Basnandez
157 indlæg.
d. 02. maj 2012

FCK, Newcastle og Barcelona...

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. maj 2012

Kun et hold - AS Roma <3

1

totti er gud
1082 indlæg.
d. 02. maj 2012

jeg holder også kun med ROMA..... de fylder så meget, at der kun er plads dem i mit hjerte....

1

[Rettet af: totti er gud - 02/05/12 - 22:43]

Lamela
1793 indlæg.
d. 03. maj 2012

Roma 98%, Vi kommer nok ikke uden om dem. Største kærlighed, og det gør så ondt, hvert evigt eneste gang. Og alligevel, bliver man ved.
BIF 1,5%, tja, har altid været en BIF fan. Siden skolegården, og man startede med at spille bold, og ikke forstod så meget af internationelt fodbold. Det fylder ikke så meget mere. Men Stadig nok til, man kan mærke smerten, nederlagene.
City 0,5%, nok mest sympati.. :)

Har altid kunne lide City. Da de er UTD&apos;s største torn i øjet. Da jeg aldrig har kunne lide UtD, begyndte jeg at se City kampe, da de blev vist, og udviklede en eller anden form for sympati.

At de er blevet så rige og snart mestre. så kan det jo ikke blive bedre,

Anders S Roma
6 indlæg.
d. 03. maj 2012

OB
Roma
Chelsea

Så jeg synes det er fedt hvis Vilas-Boas kommer til Roma (så kan han tage til OB næste gang ;))

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. maj 2012

Følger kun Roma. Det er det eneste hold, hvor jeg ser, eller hvert fald forsøger at se alle deres kampe. Jeg følger med i udviklingen, opsøger nyheder, følger transfers, osv.

Men kan godt li&apos; følgende hold;
Arsenal, Udinese & Mexicos landshold(weird huh).

Dog er det mig totalt ligegyldigt hvordan det går for holdene. Det er virkelig kun Roma der har min interesse og mit hjerte, og det eneste hold jeg rigtigt holder med.

[Rettet af: kelevra - 03/05/12 - 07:15]

Kim89
1171 indlæg.
d. 03. maj 2012

Kelevra

Mexicos landshold er også Nice :-)

1

Lund
227 indlæg.
d. 03. maj 2012

Jeg har naturligvis kun ét hold - AS ROMA.

Simon88
448 indlæg.
d. 03. maj 2012

Følger og holder med Roma af hele mit fodboldhjerte!

Har fulgt dem i rigtig mange år, og ligemeget hvordan det er gået dem, har jeg altid holdt håbet.

Herhjemme i DK er det Viborg FF, men det er fordi jeg er derfra.

Men ellers er det 99% kun AS Roma!!! :-)

Romadk
149 indlæg.
d. 03. maj 2012

Herhjemme er jeg glødende AaB fan.

Ude er der kun og absolut kun Roma .

MURO
550 indlæg.
d. 03. maj 2012

Roma og Newcastle har altid været de hold jeg har støttet.

Jeg holder ikke med dem, men jeg følger Galatasaray ofte, og en smule Espanyol.

erlind
89 indlæg.
d. 03. maj 2012

99 ptc Roma
Real 0,5 ptc.
Milan 0,5 ptc

DeRossi16
350 indlæg.
d. 03. maj 2012

Holder kun med Roma. Der har aldrig været andre. Det er ikke noget jeg siger for at lyde loyal osv. Men andre hold har aldrig haft min interesse.

Har til gengæld altid fulgt Cristiano Ronaldo, og synes han er en komplet fodboldspiller. Og hepper altid på det hold han spiller på.

Så 0,00000001 % Real Madrid :D

1

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 03. maj 2012

mit hjerte banker mest for roma! 100% men har et hold jeg følger i hver liga, men AS ROMA til hver en tid. men i andre ligaer: Man U i England, Stuttgart i tyskland, sevilla spanien, og self også Byen hold FCK her hjemme :)

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 03. maj 2012

holder kun med Roma, men har en tendens til at heppe på italienske hold i Champions League og Europa League, medmindre de møder Roma selvfølgelig. Det år hvor Inter snuppede Scudetto&apos;en lige fra næsen af os, gjorde virkelig ondt og, men såret helede lidt da de så vandt Champions League titlen efterfølgende. har altid kunne lide italiensk fodbold. Desuden har jeg også altid holdt med Brasilian hvad angår landsholdsfodbold/VM, siden jeg første gang så Ronaldo Lima som er mit store fodbold idol.

Konklusion: Der er kun en klub for mig, og det er AS ROMA.

1

Denner
432 indlæg.
d. 03. maj 2012

Roma er en KLAR 1&apos;er hos mig :) - Det eneste hold jeg er fan af!

Ellers kan jeg også godt lide:
Chelsea & Fck

så sympatisere jeg for Dortmund og en lille smule Schalke 04 efter sidste sæson med Raul og CHL det var fanme smukt! men er ikke "fan" af dem.

Ved ikke om Mourinho tæller som en klub for sig selv haha ej Real Madrid under Mourinho er en fed klub fordi jeg hader Barcelona :)

Så hepper jeg på Italienske klubber i Europa så vi kan få den 4 CHL-Plads igen. vi skal op og lege med de store drenge igen! Men det er kun så det er lettere for Roma at komme i Europa.

[Rettet af: denner - 04/05/12 - 18:56]

BOversoe
74 indlæg.
d. 04. maj 2012

Roma, Barca og Spurs. Ser gerne alle deres kampe, og mit humør er gerne efter hvordan det går dem... Har derudover et hav af hold som jeg har sympati for bl.a. Arsenal og Dortmund.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 04. maj 2012

1. Roma
2. Barca

Derudover kan jeg godt lide Arsenal, de spiller noget ordenligt fodbold :)

Sofus
1910 indlæg.
d. 04. maj 2012

Jeg har 2 hold. Roma og FCK! Sympatiserer dog også med Fulham.

Tilgengæld kan jeg ikke fordrage Barcelona, BIF, Lazio og Liverpool.

1

Frankie
30 indlæg.
d. 04. maj 2012

Jeg har det sådan, man er kun fan af et hold... Hvilket selvfølgelig er AS Roma!

Derudover har jeg da en lille forkærlighed for Wolves og Real Madrid. Men det grunder nok mest i et FM save med Wolves jeg havde for nogle år siden. Og Real Madrid pga. Zidane dengang tilbage i tiderne.

Men er kun fan af Roma!

Sympatisere med Wolves og Real.

Jeg hader Lazio, Juventus, Barcalona, United & BIF.

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 04. maj 2012

Jeg har sgu en lille svaghed for Everton.
Ellers har jeg gennem flere år haft sæsonkort til sydsiden i Brøndby.

Hulio
85 indlæg.
d. 04. maj 2012

Byens HOLD i KØBENHAVN OG ROM.. jeg er til hovedstaden og ikke til forstæderne :) næsten 20 års ROMA og FCK fan!!

kadir58
21 indlæg.
d. 05. maj 2012

Galatasaray
FCK
Paris SG
Barcelona
Bayern München

Bato
32 indlæg.
d. 06. maj 2012

Tak for de mange gode indlæg. Og JA; det er selv sagt kun Roma man rigtigt holder med, når man er på Roma forum ;) Jeg har det bare også sådan, at har man 3 børn, så kan man godt dele ud af sin kærlighed, således kan jeg også holde med Liverpool (England), PSG (Frankrig), Real Sociedad (Spanien) etc. uden at det påvirker min kærlighed til Roma... det er kun når disse hold møder en sjældent gang imellem hinanden, at jeg skal vælge, og der vælger jeg Roma AS ;) Hjertet kan være stort nok til flere hold ;) Ha&apos; det godt...

1

Totti-Thaqi
41 indlæg.
d. 08. maj 2012

Roma <3

Blev lidt Real fan da Cristiano Ronaldo skiftede til Real Madrid.. ;)

Svenzoni
344 indlæg.
d. 12. maj 2012

Der er kun to hold i hele verdenen:

1. F.C. København
2. AS Roma

Alle andre hold og ligaer interessere mig kun særdeles
overfladisk. Eksempelvis er jeg træt af den overeskponering
af PL og La Primera.

Forza FCK É Forza Roma

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca