Kategori: Rygter
Sidste tråd er blevet meeeeeeget lang og endte vist lidt op i børneskænderier... Nåh, men så kan vi da bare starte på en frisk!
Rygtet siger, at Benatia koster os 7 mio. og Bertolacci, hvad siger I til det? Personligt vil jeg virkelig gerne prøve at se Bertolacci på vores eget førstehold, jeg tror at han kan udvikle sig til at blive rigtig, rigtig god.
Jeg synes det ville være en skam ikke at få bertolacci på vores eget hold :-) hvor meget ekstra skal de have hvis de ikke skal have bertolacci med i handlen ?
Bertolacci så jeg virkelig gerne at man gad at bruge. Det er synd hvis man for jeg ved ikke hvilken gang sender en af klubbens bedste videre.
Prisen blev nævnt til 10 mio euro - så dvs. at man er villig til at ofre sit 50 procent ejerskab (Genoa har de resterende) for 3 mio euro. Skandale. Hvis man ikke har de sidste 3 mio og vil ofre dem på Benatia, så lad vær med at hente ham, ganske simpelt. Kom nu lige igang med lidt offervillighed.
Ej for dælen da jeg hørte klubben ville hente Benatia blev jeg glad, men hvis det ender med at vi skal sende Bertolacci den anden vej som en del af betalingen så er det en hel anden sag.
Hvis amerikanerne vil have nye spillere må de punge ud, eller sælge nogle af vores løn tunge spillere som vi ikke bruger, men de skal fandeme ikke blive ved med at sælge vores egne talenter! dem skal vi beholde, så det ikke ender med at blive stjerner i andre serie a klubber.
Og helt enig i hvad du siger asromadk, det er en skandale hvis man ikke har råd til at finde de der sølle 3 millioner euro og købe Benatia uden at skulle slippe et af klubbens egne store talenter.
Helt enig. Det ville godt nok være pinligt og hvad skal vi så med de amerikanere, hvis de ikke ville udvikle nogle af vores egne? Jeg tror ikke vi finder succes, hvis vi ikke begynder at få flere unge roma-drenge ind på holdet. Det er det fans elsker at se og hvis det så ender med et salg, når de er blev 26 og det er til mange penge, så er det jo en succes - i mine øjne.
Det tyder ikke på at Sabatini, henter nogle store navne i år, højst et par sydamerikanske udviklingsspillere - desværre.
Er fuldt ud enig i at det er pinligt hvis man ikke vælger og betale det fulde beløb for benatia. Også beholde vores talenter.
Er mindre enig i hvad du skriver til sidst Romadk, HVIS handlen for Benatia falder på plads og klubben lige kommer i omdrejninger og får fat på trænerduoen Blanc/Candela så tror jeg der kommer til at ske ting og sager, specielt når transfervinduet åbner officielt. Havde personligt ikke regnet med at vore kære klub ku gå ud og sikre sig en kvalitetsspiller inden vinduet overhovedet er åbnet.
Også de stigende rygter om at der er kaldt til møde for et evt DDR salg til Mou og Chelsea. Der skal da hvert fald investeres i et større navn som erstatning.
Her sidst på eftermiddagen skulle det meget gerne blive officielt med Laurent Blanc.
Det skulle være på en 2-årig kontrakt til 2 mio euro om året.
Derudover har Real Sociedad har ikke udnyttet deres klausul på Jose Angel og han vender tilbage til Roma.
Ifølge Gazzetta dello Sport er vi i dialog med den Brasilienske landsholdsspiller Fernando
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/brasiliansk-talent-snakker-med-roma
Ja tak. Kom med ham!
Tipsbladet glemmer blot at nævne, at det i interviewet i højere grad er Napoli og Shaktar der fokuseres på som destination. Kilde LaGazetta.
Hvis Napoli presser på, så har man næppe meget at stille op. Så skal Sabatini ihvertfald virkelig hive gode overtalelsesevner frem ved forhandlingsbordet.
Napoli skulle ikke være villig til at betale beløbet der kræves- Shaktar er også meget interesseret, men noget tyder på at Fernando helst vil til Italien.
Jeg krydser ihvertfald fingre for at han vælger Roma!
[Rettet af: asromadk - 04/06/2013 - 20:57]
Ikke overraskende, men så er det endeligt at Stek skifter.
Kom nu med noget den anden vej snart inden man bliver vanvittig.
Man kan på ingen måde tage det for gode varer - men tjek Rafael wiki
At det langt fra er sikkert understøttes af at den portugisiske ikke er ændret.
Ifølge den italienske er han også skiftet.
[Rettet af: asromadk - 05/06/2013 - 21:47]
@asromadk
Det lyder ikke til at, du ved særlig meget om hvordan wikipedia fungere :P
Jeg kan på 2 sek gå ind og gøre Messi og Ronaldo til AS Roma spillere haha
Jo og man kan ikke tage det for gode varer, som jeg siger. Endda på "ingen måde" som jeg skriver.
Wikipedia fungerer dog også på den herlige måde, at folk er lynhurtige til at ændre forkerte ting.
Du kan jo prøve at ændre Ronaldo og se hvor lang tid den får lov til at stå der ;)
[Rettet af: asromadk - 05/06/2013 - 22:05]
Man får sgu nogle sjove oversættelser når man bruger google translate til at oversætte:
"Totti: "Hos Virkelige ville have vundet 3 Champions og 2 kugler af guld"
Ha ha ha. Hvad var 'source' teksten?
Totti: "Al Real avrei vinto 3 Champions e 2 palloni d'oro"
:)
Ha ha ha. Nå jo, fraartiklen jeg brugte. Virkelig et sjovt eksempel på hvad det trods alt er som computere ikke kan mht. oversættelse.
Ved godt at det her kommer meget an på, hvem der bliver vores næste træner.
Men tror i at Borriello kommer tilbage?? eller er han historie i klubben?
Rygter i dag siger, at Sampdoria er interesserede i ham, vist nok.
For min skyld skal de bare nuppe ham. Løntung og under niveau. I forbindelse med 'oprydning' af truppen ville det være kanon at få ham skibet af sted.
[Rettet af: Romaneren - 06/06/2013 - 13:01]
Puha den er svær. Kan ikke huske, har han et år tilbage af kontrakten eller sådan.?
Jeg har altid godt kunne lide ham, og håber han kommer tilbage faktisk. Evt. istedet for Osvaldo hvis man sælger ham.
Måske kan Mancini få spillere som Borriello og DDR igang igen?
Ellers ville det vel ligne Roma at lade ham gå gratis for at slippe for at betale hans løn - hvorefter han så laver 25 kasser i Serie A næste sæson for en anden klub. Det ville være standard Roma taktik.
[Rettet af: asromadk - 06/06/2013 - 13:02]
Hvis han vil gå ned i løn må han gerne blive.
Han har 2 år tilbage af sin 5,4 mio euro/pr.år kontrakt.
Bliver svært at overtale manden til at gå ned i løn - med mindre at man fx. så vil skrive yderligere et år med ham der vil give Roma en mindre besparelse. Fx 3 år à 3.
Alt sammen afhænger af træneren - for manden er 30 år og kan i mine øjne sagtens bidrage kvalificeret i Serie A de næste 3-4 år. Så drejer sig vel om hvorvidt en træner tror på ham.
Få nu den træner på plads så der kan blive ryddet op i truppen!
[Rettet af: asromadk - 06/06/2013 - 13:34]
Roma skulle have forhørt sig om Sorrentino der netop er rykket ned med Palermo. Også Fiorentina og Torino skulle have et godt øje til keeperen, som er en af de mere ombejlede herrer for det kommende transfervindue.
Skandale hvis man henter Rafael og så garderer sig ind med Sorrentino, når man nu i forvejen råder over Lobont. Hvis Rafael skal slå igennem nytter det ikke at der står hele to rutinerede keepere og ånder ham i nakken. Især Sorrentino kan man jo forvente vil have spilletid. Lobont er perfekt at beholde som 2.målmand efter Rafael, da han tydeligvis er afklaret med ikke at være 1.valg i Roma.
Et køb af både Rafael og Sorrentino vil ikke skabe andet end problemer.
[Rettet af: asromadk - 06/06/2013 - 14:54]
Napoli byder 300mio for Roma-Duo
Hold nallerne væk!
Nå. Jeg havde læst at han bød 40 mio euro for Marcos og Osvaldo, hvorefter klubben havde tilbudt KUN Osvaldo for samme beløb.
Men ja, fingrene væk. Marcos er den sidste spiller man skal sælge.
http://www.bold.dk/nyt/Fiorentina-boss-Mister-nok-Viviano
Viviano eller Rafael??
Eller Sorrentino.....
Rafael, Lobont, Svedkauskas er fint for mig. Man behøver ikke at finde andre. Bare hent Rafael, som der er noget fremtidsperspektiv i!
Og midt i al kaosset, rapporterer den som regel "OK"-pålidelige gianlucadimarzio.com at Roma også arbejder på at få sat skub i forhandlingerne vedrørende Nainggolan og Benatia.
Benatia skulle være nærmest en transfer, imens der stadig skulle være økonomiske uenigheder mellem Cagliari og Roma ang. Nainggolan samt en mulig konkurrence fra Inter som også skulle være efter ham.
Det er ikke noget nyt - og jeg synes generelt der har været et elendigt flow i rygter/meldinger de sidste 3-4 uger.
Hold nu op AS Roma ville vinde Champions League i at være den mest langsommelige klub. FÅ NU DEN TEGNEBOG op ad lommen og få det overstået hvis I vil erhverve Jer en spiller!!!
Idag står det flere andre steder, at man skulle være utrolig tæt på at lukke transfers af både Benatia og Nainggolan.
Det kunne da være lidt lys midt i mørket.
Mit kendskab til Benatia er begrænset. Men det bliver et kæmpe ja tak til Nainggolan.
Nainggolan er og bliver en stjerne i svøb. Så jo hurtigere man kan få lukket med ham og givet ham en 5 årig kontrakt - jo bedre. Ren transfermæssigt minder han mig om Vidal. Virkelig overset i forhold til, hvordan han med al sandsynlighed kommer til at præstere. Der er næppe nogen idag, subjektivt som objektivt, der synes 10,5 mio euro for Vidal var for meget. Det er lidt det samme nu. Hvis Cagliari vil have 12, må Roma bare komme over det og betale de penge. Han bliver hver en euro værd.
Indrømmet jeg også primært kender Benatia fra manager (som jeg i øvrigt ikke har gjort mig så meget i dette år - så aner ikke hvordan det tegner sig for ham dér), men så vidt jeg husker, er han da en ganske habil spiller. Vigtigst af alt, er han vist en alsidig spiller, som spiller lige godt centralt og på højreback. Såfremt man skiller sig af med Piris, bliver dette jo ganske nyttigt.
[Rettet af: asromadk - 08/06/2013 - 13:08]
Belgien er generelt en spændende nation at kigge efter spillere.
Ja det er fantasik hvad der er kommet fra belgien indefår de sideste 4/5 år at unge spiller
Ja. Belgien og Schweiz er virkelig to steder man burde holde bedre øje med. Altså i ligaerne. Der er rigeligt med talenter i europa - man behøver ikke KUN at kigge mod Sydamerika for at finde gode handler.
Se bare Benteke. 8,2 mio euro i Genk.
Der er rig mulighed for at finde disse gode handler (5-15 mio euro) i Europa - det er bare om at bruge halvt så meget tid på det, som man bruger i Sydamerika.
Shaqiri og Xhaka fantastiske eksempler på spillere man burde have opdaget for år tilbage. Måske er det dyrt at give hvad, 5 mio euro for en 17 årig knægt - men det er jo en investering i fremtiden. Man sover virkelig i timen når det kommer til at finde talenter i Europa. Ja sågar Danmark.
[Rettet af: asromadk - 08/06/2013 - 13:34]
HØRT :)
Basel har også en østrigsk forsvarer, Aleksandar Dragovic. Han kunne også sagtens blive klasse en dag. Han er dog lidt dum/ung/flabet, men det kan tiden sikkert rette op på.
Om det er Roma eller Cagliari som er fast besluttet på at ville inkludere en Roma-spiller i en evt. handel af Nainggolan, det ved jeg ikke.
Men de sidste par dage har Stoian været nævnt som 'nøglen' til at få hentet Nainggolan.
og nu idag, meldes der om en handel på 12 mio euro + Viviani.
Og Bertolacci.
Ja, det er håbløst. Brug nu klubbens talenter for satan da!
Mener at Benatia er kommet på årets trup i serie a?
Ja et eller andet sted var han vist. Til trods for at han ikke har spillet mange kampe. Han var den med færrest kampe på det pågældende årets hold - og der blev argumenteret for hans berettigelse noget i stil med, "fordi han havde været SÅ udslagsgivende når han havde spillet".
Jeg kan ikke huske hvad det var for en side.
Jeg vil have Cerci tilbage :(
Gad vide hvornår Roma for alvor får en af deres egne til at slå igennem igen?
I årevis har man kunne se dem blomstre op i andre klubber. Cerci som et lysende eksempel.
@asromadk
Jeg vil mene, at Florenzi er tæt på at gå ind under kategorien "slå igennem". Han manglede bare lige det sidste i denne sæson.
Ja, enig. Tæt på.
Men min definition gik mere på at "slå igennem"='man er en af de første på holdkortet'. Dertil mener jeg ikke han er slået igennem endnu.
Han er bestemt med, og han har jo lige gjort det fantastisk på Italien u21. Men stadig. Som du siger, han mangler lige det sidste. Det er ligeså meget klubbens (trænerens) skyld - at man ikke skaber de rette omstændigheder for ham, giver ham nok minutter.
Det kommer forhåbentlig i næste sæson. Men generelt mener jeg bare klubbens (trænerens) håndtering af de unge spillere er og har virket til at være elendig.
Godt, så er vi enige i vores definition af tæt på :)
Ja lidt ærgerligt, at vores unge spillere ikke får mere tid. Men på den anden side, så er det også logisk nok, når holdet har været så ustabilt som er tilfældet.
Er det ikke rigtigt at Bojan kommer tilbage til Roma hvorefter Barcelona skal købe ham for 13 mio euro?
og Destro kun var lejet ud til Roma, men vi har en mulighed for at købe ham inden den 1 juli?
Bojan kommer IKKE tilbage til Roma(heldigvis)
Vi køber Destro ;-)
Kom med nogle rygter asromadk :)
Dagene føles lange, når der ikke sker noget i Roma.
Hahaha. Der sker ikke det helt store lige pt.
Udover at Nainggolan stadig synes tættere og tættere på, er dagens helt store hit, at Lucas Digne ligner en spiller der kan følge med Garcia til Roma hvis trænerskiftet finder sted.
Frederic Paquet, vicedirektør i Lille, skulle have udtalt, at hvis Rudi Garcia har en aftale med Roma - så vil det være mest bedst at lade ham gå. Det siges netop, at det pt. blot er Rudi Garcia der mangler at få løst sig fra Lille.
Igen tyder det på, at Roma på ingen måde har tænkt sig at blande sig økonomisk i at købe en træner fri.
[Rettet af: asromadk - 10/06/2013 - 22:04]
Stadig spændende med Nainggolan..
Nu hvor vi taler rygter, så synes jeg godt nok Juve bliver sat i forbindelse med nogle spændende navne. Higuain, og Jovetic som har udtalt han vil til Juve. Derudover har de jo allerede hentet Llorente. Av av.
Jeg havde læst, at Digne var prissat til €20 mio.
Ja, han er næppe gratis.
Men fx HER, skydes Lille til at forlange "ikke UNDER 10-12 mio euro".
Skal ikke gøre mig klog på hvad den reelle pris er, hvis det bliver aktuelt.
X-Faktoren kan være, at Dignes agent er ingen ringere end den gode Mikkel Beck, en mand som Sabatini har et godt forhold til, blandt andet efter Kjær-handlerne.
Men noget super realistisk indkøb er det ikke.
Men kombinationen Sabatini/Beck og at Digne måske gerne vil spille under Garcia - kan måske have tilstrækkelig indflydelse til at handlen ikke er decideret urealistisk.
- Men som det også fremgår i linket, så er det virkelig en herre der er eftertragtet af europas absolutte topelite.
[Rettet af: asromadk - 10/06/2013 - 23:03]
Bekymrende:
Igår blev det rapporteret at man giver ca. 6 mio euro PLUS ½-ejerskab af Nico Lopez og Romagnoli.
Idag dementeres det vist så, at Romagnoli skal til Udine som en del af den handel.
Noget tyder på, at man ikke har planer med Nico Lopez. Jeg forstår ikke klubben og dens måde at bruge/behandle de unge på. Både klubbens egne, og de unge man henter til.
Viviano er man eftersigende igang med at bruge i Nainggolan-handlen.
Synes det er en ekstrem bekymrende tendens der bare fortsætter og fortsætter hver gang man rammer et transfervindue.
[Rettet af: asromadk - 11/06/2013 - 12:35]
Arhhhh men hvad sker der man.
Sabatini er sgu da en elendig leder, han skal STOPPE med at give vores egne talenter væk fordi han er for nærig til at betale den fulde pris for spillere, og skal han så endelig smide spillere med i de handler så skal det sgu da være nogle af dem vi ikke kan bruge alligevel, og IKKE nogen italienere, dem har vi for lidt af.
Virkeligt meget trist at hører. Sabatini ud du har tydeligvis ikke hjertet på det rette sted.
Det er desværre ikke kun Sabatini.
Det har stået på i mange år nu. At man ser sine egne spillere som remedier til at få hentet andre spillere, istedet for at få flere fra egne rækker spillet ind på holdet, for at blive der.
Spillere som
Gaetano D'Agostino
Simone Pepe
Cerci
Greco
(Antunes)
burde man have fået brugbart integreret på holdet. De har jo kvaliteterne som de senere har bevist. Og de har ihvertfald kvaliteterne til at gøre det bedre end mange af de spillere man så senere hen har satset på.
Idag bør man virkelig revurdere tingene og overveje spillere som
D'Allessandro
Okaka
Viviani
Curci
Caprari
Scardina
og spørge sig selv, om de virkelig ikke bør overvejes til truppen. Jeg siger ikke de skal spille fast - men det kan ikke være rigtigt, at man ikke får flere spillere igennem.
Vejen til førsteholdet bør simpelthen ikke være så lang som den er i AS Roma.
Det virker som om, at man ikke har tålmodighed med de unge gutter - og hvis de ikke spiller til perfektion fra start, så overvejer man dem slet ikke som en fremtidig start 11'er.
Tag bare Romagnoli. Hvis han ikke slår igennem, så er der jo noget galt? Hvad mere kan HAN gøre, end han allerede har gjort. Og spørgsmålet er vel også, om Marcos har fået gennembruddet, fordi man var årsaget til at satse på ham. Man kaster generelt ikke nok spillere ud og ser om de kan flyve, som man har gjort med Marcos.
Ville på ingen måde undre mig hvis Romagnoli i løbet af næste sæson langsomt glider ud af holdet fordi man ikke bruger ham og TROR på ham. Elendig rotation og manglende gode beslutninger om, hvornår hver enkelt spiller skal have kampe.
[Rettet af: asromadk - 11/06/2013 - 20:02]
Det meldes at Garcia, som i nok ved, bliver præsenteret på torsdag som ny træner, samtidigt med en offentliggørelse af Benatia indkøbet.
Nu skriver Calciomercato.it at man vil yderligere styrken defensiven i klubben og hente Sebastian Jung fra Eintracht. Et evt problem kan være at Eintracht ville i givet tilfælde være interesseret i at sælge ham, hvorimod Roma vil leje med købsoption. Så er spørgsmålet om Eintracht vælger at ombestemme sig og leje ham ud, eller om Roma punger ud med de 7-8 mio euro.
stor ja TAK til Jung herfra! Kæmpe fan!
Ifølge Gazzetta dello Sport ønsker Garcia at tage venstrebacken Digne og den offensive wing Payet med til Roma.
Mens Nainggolan ifølge Corriere dello Sport skal have givet sit ja til Roma og det er nu op til klubben at blive enig med Cagliari som forlanger omkring 15 mio €.
Digne kunne være lækker at få ind på venstre backen. Stort talent, som jeg personlig har fulgt i mange år. Payet har jeg ikke set ligeså meget, men er trods alt den del af det franske landshold, så han må kunne noget.
Cabaye rygtes til Roma, nu da Garcia er bekræftet. De arbejdede sammen i Lille.
Det kunne da være spændende :)
Link
[Rettet af: TheTotti - 12/06/2013 - 19:53]
Hvis vi lige skal opsummere, de transfers som Roma, er indblandet i, ser det jo ikke dårligt ud.
Målmand. Rafael
HB. Jung (tvivlsomt)
CB. Benatia ( sikker)
VB. Digne ( rimelig urealistisk)
CM. Nainggolan ( bliver svært)
Cm. Cabaye (Gider han Roma, når top4 Bpl gerne vil have ham, samt Asm?
Nogen jeg mangler?
Er den bare gået død med Aubameyang? Ku være vanvittigt at få ham i Roma, evt istedet for en Osvaldo.
Garcia vil helt sikkert ønske en eller to franske tilgange i truppen, og det må han have haft med i forhandlingerne, før han skrev under. Eller det håber jeg, han har.
Milos Krasic der ikke ser ud til hverken at skulle være i Juve eller Fenerbache næste sæson.
Hent ham - klassespiller.
Håber jeg ikke, han er dyr i løn, og vil formentlig kræve det samme som i Juve. Hans udvikling har været gået i stå i 2-3 års tid. Desuden løber han ofte direkte ind i modspillerne, og han mangler øje for sine medspillere.
Nej tak fra min side. Desuden spiller han sammen position som Lamela, så hellere satse på Caprari som Back-up til Coco.
Garcia kam godt lide at give unge spillere chancen, så jeg der er håb for Nico Lopez, Caprari, Bertolacci, Romangolli og Viviani. Selvfølgelig også DoDo.
Nico Lopez vil det have bedst med en udlejning, resten kan agere back-ups og komme ind, nær der mangler 20-30 min af kampen skiftevis. Dog er Bertolacci klar til start 11'eren i rotationen.
Jeg tror nu ikke han vil kræve så meget som han får pt. Men tvivler også på, at Juve er særlig interesserede i at sælge til Roma. Han er rygtet til 'andre italienske klubber' - så mon ikke det er Napoli fx der kunne finde på at hente ham.
Jeg er sikker på han efter sommeren er at finde i en lidt mindre klub end Juve. Og at han på alle måder, sportsligt og økonomisk har taget et skridt ned.
Og han ER en klassespiller i mine øjne. Så pludselig blomstrer han igen - og så er der en klub der har gjort et scoop.
Han er en spiller der kræver tryghed og gode rammer - noget han ikke får i Juve og i Fenerbache hvor han har været forventet at være en messias i Ronaldo stil.
Men nok om det, det er ikke en realistisk handel. Men hader bare at se andre klubber lave et scoop. Specielt når det så kan gå ud over Roma i Serie A.
Rygter
Benatia 5 år ?
Nainggolan handelen færdig gjort om et par dage?
Desuden Nævnes Jung, Wallace og Marcos Rocha til HB pladsen.
Få nu lukket med Nainggolan.
Hvorfor rygtes der nye højrebacks til klubben? Torosidis er da dygtig og stabil !
Det ser ikke ud til at klubben vil satse på Piris. Torosidis kan bruges flere steder på banen, og derfor nok en god idé at have lidt bredde på højreback pladsen.
Krasic ville være super signing, måske nan man købe ham billigt. Men nainggolan, nævnes i Inter. Typisk dem de lige " stjæler " ham for næsen af os.
[Rettet af: erlind - 13/06/2013 - 19:22]
Ja Inter er vist ved at Hi-Jacke Nainggolan. Man kan håbe han har ligeså meget ære som Benatia og holder det han 'garanteret' har lovet. At han har sagt han vil til Roma og klubberne bare skal blive enige.
Spændende transferkrig mellem Roma - Inter
Nainggolan
Raffael
Isla
Nainggolan ser jeg som 50/50, først til mølle..
Raffael kommer til Roma, Inter har Handanovic..
Isla, ender nok i Inter eftersom Roma har kigget andetsteds (Jung, Wallace, etc)..
[Rettet af: Romaswag - 14/06/2013 - 13:24]
seriøst, tror ikke Inter har deres egne talent spejder, de følger bare efter Sabatini!!!! det var det samme med Alvarez lige pludselig var de også efter ham dog fik vi Lamela!! ..11!!! det er en klam klub"!!!! Sabatini burde rejse i skjul!!!! og inter burde finde deres egne talenter!!!
Man får ihvertfald tit tanken, om man i Inter har folk til at sidde og vurdere, "skal Roma have lov til at hente ham.....".
Journalisten Gianluca Di Marzio melder ud at Sabatini har idag været til møde med Nainggolans agent for at drøfte en handel. Mødet fandt sted i Milano.
Han skriver også at Nainggolan har en mundtlig aftale med Roma om et skifte, der mangler bare at falde nogle detaljer på plads med Cagliari. Der meldes dog stadig seriøs interesse fra Inter, men som det ser ud nu er Roma i pole position.
Jeg er ikke så bekymret for at Inter også skulle være interesseret i Raffael. Det må imo være et stort trækplaster, at han kan have Castan og Marquinhos foran sig.
Hvis inter snupper Rafael, så snupper vi da bare Handanovic :D
[Rettet af: Kvistus - 14/06/2013 - 21:07]
Jeg håber for alt i verden de rossi bliver...
Paulinho: 12-14 millioner
Nainggolan: 15 millioner
Benatia: 6 millioner
Samlet: 33-35 millioner ud af det oplyste transferbudget på 35 millioner euro. Regn selv resten ud ;)
Hvis alle handlerne bliver realiseret har vi altså brugt budgettet. Omend jeg godt kunne forestille mig at de har meldt et lavere budget ud offentligt end det egentlig er, for ikke at vise at vi har råd til at ødsle helt vildt.
Men altså er budgettet brugt hvis alle 3 handler bliver realiseret. Og vi mangler jo altså stadig en målmand. Ergo skal der i teorien sælges hvis vi skal handle mere.
De Rossi er nævnt flere gange?
Borriello har fået at vide at han skal skride?
Osvaldo har været på vej ud?
De Rossi ville jeg helst beholde, men jeg bliver heller ikke knust hvis han forsvinder. Han har sgu som andre nævnt været mentalt væk de sidste 3-4 år.
Osvaldo skal bare forsvinde i min optik. Han har ikke noget at gøre og skaber totalt unødvendige problemer, som vi slet ikke har brug for med nyt trænersetup.
Borriello er fint.
Hvad med de gamle? Burdisso, Taddei, Perrotta? Perrotta har vel fået forlænget? Hvad er status på de 2 andre? Jeg håber de forsvinder de sidste 2. Burdisso har også hovedet et andet sted. Taddei har været topklasse-invalid de seneste 3-4 år cirka.
En målmand og en striker er mine forhåbninger. Lette bevægelige spillere har vi nok af med Lamela, Pjanic og talenter om Caprari og Lopez, såfremt vi beholder dem.
Borriello og Burdisso får man næppe penge på.
Men der kan vel godt forventes et sted imellem 15 og 25 mio euro for salg af DDR og Osvaldo.
Pt. skal man ihvertfald have sikret sig en målmand (krydser stadig fingre for Rafael).
Indkast.dk har sat en artikel ind om at Roma og Juve er interesseret i at købe Josip Ilicic fra Palermo. Zamparini har udtalt at han med glæde ville sælge til Roma eller Juve.
Zamparinis udtalelser var i bedste Siciliano-style følgende:
"Roma, Juventus og Leverkussen har spurgt til ham [Ilicic]. Jeg vil velvilligt give ham til Roma og Juventus. Fiorentina er også interesserede i vores spiller, men dem har jeg ikke det bedste forhold til."
(Kilde
Men spørgsmålet er efterhånden, når vi i de sidste par uger har været meldt interesserede i Nainggolan, Paulinho og Ilicic, hvor mange midtbanespillere man rent faktisk ønsker. Det lader til at interessen er stilnet lidt af for Ilicip fra Romas side, og spørgsmålet er vel, om man ikke har set sig varm på de to andre. Eller blot den ene, Nainggolan.
[Rettet af: asromadk - 15/06/2013 - 14:37]
Skidt hvis man ikke får mindst 30 mio euro for DDR og Osvaldo, hvis de bliver solgt.
30 er vel et godt bud hvis alt går som det skal.
16-18 for DDR
12-14 for Osvaldo
Naturligvis forfærdeligt da DDR i flere omgange har været en 40 mio euro mand man havde gående - det løb er kørt
Osvaldo kunne man sikkert have fået 18-20 for i vinter. Der skulle man nok have tage 'købmandshatten' på og slået til.
Jeg går ned hvis Daniele De Rossi bliver solgt, det må bare ikke ske at han bliver solgt (tror slet heller ikke det på tale) Har hørt mange herinde skrive som om ham allerede er blevet solgt? Jeg har dog ikke læst nogle steder han skulle være på vej? Jeg ved godt han har haft en dårlig sæson.
Når man ser ham på landsholdet er han meget bedre! Jeg tror på ham! Og har virkelig en tro på han nok skal komme igen, og Rudi Garcia er en mand der har nosser nok til at sætte ham igang!
[Rettet af: Daniele16 - 16/06/2013 - 00:03]
Tottenham overvejer desuden at byde på Roma-argentineren Erik Lamela (Daily Telegraph)
Onside.dk
Tottenham kan bare byde alt de vil. Hverken bestyrelsen eller Lamela er interesseret i et skifte.
Lamela har jo udtalt via vocegiallorossa at han føler sig hjemme i Roma og gerne vil blive.
Nu har vi træneren på plads. Nu kunne jeg så virkelig godt tænke mig at vi havde truppen på plads til første træning. En helt sæson med en nogenlunde fast trup og en fast træner ville gøre underværker.
Jeg syntes, det er ret bekymrende, at Benatia-handlen ikke er lukket endnu, at Paulinho rygtes mere og mere til Tottenham, og at Cagliari åbenbart ikke er vilde efter at sælge Nainggolan http://football-italia.net/35388/cellino-i-wont-sell-nainggolan.
Hvorfor skal disse sager altid gøres i snegletempo..?
Off topic, hvordan i alverden her Cerci fået spillet sig på landsholdet og pt i dette sekund første indskiftning for Italien her til aften, vildt!!!!
Fordi han har udviklet sig enormt de seneste år, takket være masser sf spilletid.
Og hvilken kamp af DDR igen i Azzurri trøjen. Han var her, der, alle vegne. Sikker i afleveringene og taklingerne. Han var os manden med Balos mål, med et lækkert chip tik Giacherrini.
Hvorfor kan han ikke spille sådan i Roma?
[Rettet af: Lamela - 17/06/2013 - 05:00]
Ved godt at han har spillet meget, blev stadig bare overrasket over at var kommet på landsholdet. Han var til gengæld pinlig ringe i alle hans aktioner, så tvivler på at han får mere spilletid.
Synes det er en overdrivelse at de Rossi spillede godt igår, han smed igen mange tåbelige bolde væk, men han kan måske tillade det fordi at der altid er så mange spillere bag bolden på det italienske landshold. Han sætter dermed ikke en kontra igang. Derudover lagde Mexico stort set heller ikke pres på de Rossi så han fik laaaaang tid på bolden.
Det er som om folk skriger efter at få den gamle de Rossi tilbage, og så hedder det efterhånden således at han leverer på landsholdet, men det gør han altså ikke. Kan godt være hans præstationer er en anelse bedre på landsholdet, men ikke så markant som folk siger. Det er flere år siden han sidst har vist verdensklasse.
Btw hvem bliver ikke bedre når man har mesteren Andrea Pirlo ved sin side, hans afleveringer altid til at arbejde med, plus at han tager al modstanderens opmærksomhed, hvilket betyder at spillerne ved siden af får et par sekunder mere på bolden. Deriblandt de Rossi
De Rossi spillede en god og sikker kamp igår, så ved ikke hvad du klager over.
...Der er også de modsatte personer, som hele tiden kun fokuserer på hans fejl.
DDR var ikke god igår. Han fremstår 'god', fordi spillerne omkring ham var gode.
1:
"Et lækkert tip" ///vs./// 'håbløs aflevering' som Giaccherini forvandler til noget godt? Se her. Klassisk hovedløs DDR aflevering lige op i luften til en spiller - 9 ud af 10 gange løber det ud i sandet. Det er en umådelig svær bold at skulle arbejde.
2:
Jeg ville ønske, at jeg kunne finde et klip fra et sted i 1.halvleg jeg husker klart og tydeligt. DDR med bolden midt for. Prøver at lave en 'Pirlo-aflevering' --> Fejler på det grummest, bolden bliver clearet, Pirlo kommer ind i næsten samme position og samler bolden op, og med millimeter præcision laver han så en den aflevering DDR ikke kunne lave.
De Rossi er god fordi hans medspillere er gode. Pirlo gør DDR god. Og det er logisk nok, Pirlo ER den bedre spillere, så naturligvis overstråler han DDR - men det ville jo så være rart, hvis DDR overførte det til Roma, og gjorde sine medspillere bedre.
Alt for tit laver han afleveringer som den jeg har linket til. Og det er bare ikke særlig 'solidt' spil. Man gør ikke sine medspillere bedre ved disse afleveringer, tværtimod. Man udstiller dem fordi de taber bolden (med mindre de tryller noget fantastisk frem som Giaccherini gjorde). Og så er der altså bare for langt imellem snapsen (og her ligger en af hovedårsagerne til Romas ustabilitet). For få spillere som rent faktisk gør de andre bedre --> DDR burde være den der gik forrest i dette. Han er det stik modsatte.
[Rettet af: asromadk - 17/06/2013 - 15:04]
Noget nyt på rygtebørsen?
Nainggolan skulle være mere til Inter skrives der rundt omkring idag.
For nogle måneder siden skulle han i et interview have udtalt, at han har holdt med Inter fra han var helt lille (eller måske mere 'kunne lide' Inter). Det er lidt ude af kontekst synes jeg de steder man har skrevet citatet.
Så sammenlagt med, at Cellino vist stadig skal være på tværs og jo har udtalt, at mht. Nainggolan og Astori, vil det ikke give mening at sælge for 2 x 15 mio euro, idet Serie A overlevelse (som bliver markant forringet ved salgene) er 45 mio euro værd.
Cellino er og bliver bare en bøøøøgse som Roma forhåbenligt kan handle med nu, og så skal man aldrig nogensinde sælge noget som helst til Cagliari.
Hvis Nainggolan glipper, så håber jeg det lykkes med Paulinho. Tottenham skulle dog være favorit til at tage ham.
Sabatini skulle være interesseret i at hente Pastore i PSG.
Bliver nok ikke denne sommer med vores budget, men rygtet er da hyggeligt nok ;)
Hvordan kan man være andet?
Men det handler om, at Pastore skulle have (måske bare via agenten) udtrykt, at han gerne vil tilbage til Italien. I denne forbindelse siges det, at Sabatini skulle 'have været en af de første til at få besked'.
Det er på ingen måde en realistisk handel, men blot lidt 'spin'.
Jeg har sat og håbet på at læse rygter om dette, nu håber jeg den går igennem;
Ifølge Sky så er Roma igen begyndt at kigge efter Pierre E Aubameyang. Dette skulle blive en erstatning for Osvaldo som ligner en færdig mand i Rom. Desuden har Rudi Garcia også et godt kendskab til Aubameyang fra Ligue 1.
Aubameyang > Osvaldo
@asromadk
Jaja, det er vi enige om. Synes da bare det var et dejligt rygte at gå og drømme lidt om ;)
Har ikke læst noget der indikerer Roma skulle have sat sig for at presse denne handel igennem. Heldigvis, jeg synes det er en fesen en af slagsen.
Sælg gerne Osvaldo. Men så skal man ikke stresse købet af en ny 'lige ved og næsten angriber'.
Vi behøver ikke diskutere det til døde, man har forskellige meninger - og jeg har bare ikke nogen stor fidus til Aubameyang. Han vil vel tilføre holdet det samme niveau som Osvaldo. Gode ting. Men han vil aldrig rigtig være helt den 'stjerneangriber' man bør holde hovedet koldt og lede efter med en god portion is i maven. Og så ellers erstatte Osvaldo med klubbens egne som udgangspunkt. Hent Tallo og Caprari hjem og lad dem få Osvaldos plads som udgangspunkt.
[Rettet af: asromadk - 17/06/2013 - 20:27]
Helt enig. Det ville være temmelig imponerende af Sabatini - så ville han ihvertfald have genvundet al respekt herfra.
Men synes ikke det skader klubben sportsligt (set i forhold til hvordan det ellers er gået de sidste par år), at have lidt is i maven. Sælge en spiller som Osvaldo. Forsøge at give tillid til de unge man har. Lopez, Caprari, Pettinari, Tallo (der er masser af dem) - istedet for at gå ud og købe en 'form'/hypet spiller som Aubameyang. Ikke en dårlig spiller, men nogen 'Pastore' forstærkning er han næppe.
Man er nødt til at sadle om tror jeg - ellers kører sæsonerne bare i ring uden nogen egentlig fremadrettet proces.
Nainggolan til Inter skulle være lidt af en and, og han skulle i stedet have sagt ja til Roma. Ifølge Repubblica.it har han sagt ja til en fem-årig aftale til ca. 1,5 / 1,8 mio. € om året. Roma og Cagliari skal mødes og blive enig om en pris på omkring 13-15 € euro.
Er der kommet svar på vores co-ownings?
Denis Cheryshev rygtes til Roma
Roma og Chievo forlænger/udskyder med al sandsynlighed beslutningen om delejerskabet af Tallo.
Tallo er et genialt eksempel på det kaos jeg synes der er i AS Roma (og italienske klubber) mht. unge spillere.
Manden er delejet imellem Chievo og Roma. Og har været udlejet til Bari. Man giver disse unge spillere nogle ekstremt svære betingelser udviklingsmæssigt når man hele tiden havner i disse konstellationer!
Han er 20 år gammel. Man kan ikke betegne ham som en ung knægt mere - vil man have ham eller ej? Hvor mange spillere skal være evighedstalenter i AS Romas system, indtil de så får chancen og slår igennem i en ny klub før klubben tager sig sammen?
Undskyld mig, men som om i 1000 år, at en spiller som Pedro ville have slået igennem og være der hvor han var idag, hvis han havde spillet i AS Roma. Så havde han spillet Serie B.
Hvor er klubbens nosser? Kan de ikke give de unge reelle chancer for at spille sig ind på holdet???? Det nytter ikke noget, at man glorificerer Totti og DDR hvis man samtidig forsømmer resten af klubbens ånd? Spillere der kommer op igennem rækkerne og har Roma i deres hjerte.
Jeg er evigt desillusioneret over klubbens tilgang til ungdommen.
[Rettet af: asromadk - 18/06/2013 - 17:30]
Sky Sport journalisten Angelo Mangiante melder, at Sabatini har lukket handlen med Tin Jedvaj, forsvarsspiller årgang 95 fra Dinamo Zagreb.
@asromadk
Jeg er delvist enig med dig i din holdning omkring måden at håndtere ungdomsspillere.
Jeg synes heller ikke klubben er god nok til at give spillerne den tillid og de chancer de har brug for, for at bevise sit værd på førsteholdet.
Men at sige at en spiller på 20 år ikke kan betegnes som en ung knægt mere, synes jeg er noget vrøvl. Langt de fleste spillere på 20 år er ikke i nærheden af deres karriere-peak, men er stadig i en enorm udvikling. Ja, nogle spillere slår igennem i en utroligt tidlig alder, men det er ikke noget man skal forvente af alle talenter at de har ramt et niveau der er godt nok til toppen af serie A i en alder af 20 år.
Jeg har ikke noget imod at vores talenter udlejes til mindre klubber hvor de kan få en sæson eller to til at udvikle deres talent og så kan komme tilbage til Roma og vise hvad de har lært. Det er så der klubben fejler, ved ikke at vise den tillid.
der er et lille rygte at Barce er villig til at smide Sanchez plus cash. efter os hvis de får Marquinhos.
hvad siger folk til det?
er personlig meget åbent for det hvis det ikke er en and. og er ikke i tvivl om Sabatini kan finde mange flere Marquinhos uden i landet.
og så har jeg set om jeg kan se hvor meget Roma for for at Bojan smutter tilbage til Barce nogle der ved om vi har fået pengene fra ham?
Ung ja, 'ung knægt' nej. Man kan sagtens være 20 og spille med stor autoritet. Det er langt sværere at gøre når man er en 'ung knægt' på 17.
Ang. DDR, så fortsætter han (i interviewet som tipsbladet har taget i behandling):
"Jeg ser mig selv som en ærlig fyr, og jeg skal klart også gøre mig nogle overvejelser. I de sidste par kampe har jeg været banens bedste [for Italien], måske ikke imod Mexico, men alt i alt spillede jeg en god kamp. Tingene gik som de skulle. Der er altså stor forskel i forhold til for Roma.
Det er også vigtigt at se på stemningen der omgærder kampene. Confederations Cup ses af hele verden og presset her burde være større. At spille for Roma presser mig på en anderledes måde, mindre i omfang, men med mere passion, og det er måske nogle gange med til at få mig til at tabe tråden så jeg lader mig rive for meget med"
Måske er DDR træt af presset i Rom. Men så er facit vel også, som jeg har udtryk flere gange, at De Rossi over 5-7 år ikke har været i stand til at gøre hvad der kræves af ham. Han har aldrig fået indset, at han IKKE er Pirlo. Han er en helt anden type, som skal fremhæve de ting HAN kan. Han gaber for tit over mere end han kan tygge når han spiller for Roma.
Alt for mange fejl, for store spillemæssige ambitioner (eller manglende erkendelse af egne begrænsninger), samt en overordnet ageren der ikke er en 'dygtig' leder værdig. Og her har der så ikke være spillere omkring ham, der har kunne redde dagen hjem.
Jeg hader ikke DDR, men begræder at han ikke har fået mere ud af sin karriere.
[Rettet af: asromadk - 18/06/2013 - 20:25]
Sanchez + penge for Marcos ville være håbløst at sige nej til. Ganske enkelt. Men det ville skulle være det fulde ejerskab af Alexis, ikke nogle snørklede handler a la Bojans.
Så ville en byttehandel ligeover kunne gøre det for mig.
Man skal heller ikke glemme Romagnoli!
[Rettet af: asromadk - 18/06/2013 - 20:22]
Stille i Roma?
Få nu smidt nogle penge på bordet i diverse handler !!!!
Klubben arbejder altid så ufattelig langsomt.
Få lukket handlerne og lad os se de nye i vores flotte Roma-trøje!
Ikke engang Benatia-handlen er blevet lukket. Man mangler simpelthen at finde ud af hvem man sender til Udinese. Hvor svært kan det være?
Det skulle stå imellem Nico Lopez og Romagnoli. I bund og grund skandale man ikke vil beholde begge to.
Lopez er vist den mest sandsynlige, og i og med man faktisk kun ejer halvdelen af ham, så kan det måske være her der er nogle komplikationer. Det skulle være et firma der hedder Vansomatic der ejer den anden halvdel.
Håbløst rod det hele.
Tjek den her rokade der er på tegnebrættet:
- Caprari vender tilbage til Roma
- Pescara får istedet for Caprari enten Matteo Politano eller Viviani.
- Det forventes så at Caprari sendes direkte videre til enten Fiorentina eller Udinese (her kunne det vel tænkes at være i forbindelse med Benatia-handlen).
Ærligt talt. Hvad er det der foregår.....
[Rettet af: asromadk - 19/06/2013 - 15:15]
Officielt: Roma og Chievo er enige om at forlænge delejerskabs aftalen af Adrian Stoian, hvilket betyder at han bliver i Chievo næste sæson.
Ifølge Sky skal Garcia have blokeret handlen med den brasilianske målmand Rafael, fordi han ønsker en mere erfaren målmand.
Kunne godt ha en lille fidus til Stephane Ruffier fra Saint-Etienne.
Har læst hans navn nævnt nogle gange, men udover det er en bare en tanke :P
Jeg vil for alt i verden ikke have Julio Cesar (som jeg bliver ved med at læse rygter om at man skulle være interesseret i). Så hellere Ruffier.
Øv med Rafael, ham havde jeg godt nok håbet på. Gider ikke de der gamle målmænd. Vil have en yngre man kan have i mange år og endelig få skabt noget kontinuitet på lang sigt på posten.
[Rettet af: asromadk - 19/06/2013 - 18:54]
synes egentlig det er fint nok man ikke henter Rafael. For hvis Rudi allerede har bestemt sig, for en rutineret keeper, var han sikkert endt på bænken istedet for Lobont
Kunne være sjovt med Anders Lindegaard ?
Viviano ville jeg sgu gerne ha'. Det ville være godt med en italiener på holdet!
Satser man på rutinen, så tror jeg det bliver Sorrentino man henter. Og det er jo helt hen i vejret. Så kan man ligeså godt spare de penge og lade Lobont stå.
[Rettet af: asromadk - 19/06/2013 - 23:01]
Men det meldes at Garcia foretrækker Viviani frem for Sorrentino (begge Palermo).
Palermo skal spille serie b og det står klart at de sælger 1 af dem.
Er han så god? Betragter ham som en helt og aldeles 'standard-god' målmand.? Måske jeg ikke har set godt nok efter.
[Rettet af: asromadk - 20/06/2013 - 00:04]
Ifølge Giallorossi.net har Sabatini budt 20 mio €, samt Bertolacci og Romagnoli for Fiorentinas Stefan Jovetic. Viola har tidligere meldt ud at de ikke vil sælge ham til Juve som også var interesseret, fordi det ville være at forstærke sin konkurrent.
Noget usandsynligt, men dejligt med nogle rygter med større navne involverede.
Desuden ventes der på nyheder ang. Paulinho og Nainggolan. i øjeblikket arbejder sabatini på at lukke nogle handler med de unge spillere og delejerskaber.
Ydermere rygtes det at Southhampton skulle stå klar med 20 mio € for Osvaldo (?!).
Ja, man har tilbudt den anden halvdel af Bertolacci (Genoa har også en halvdel), og 'kun' en halvdel af Romagnoli.
I Fiorentina skulle Daniel Pradè havde accepteret buddet, men Jovetic skulle ikke være interesseret i skiftet. Han skulle have været enig med Juventus i måneder og har vel således bare ventet på, at Juventus kunne strikke en handel med Fiorentina sammen.
Tænk at man vil afskibe Romagnoli..... Og Bertolacci for den sag skyld - men det står vist fast at klubben ikke ønsker ham.
Alt over 10 mio euro for Osvaldo skal bare accepteres øjeblikkeligt!
De seneste rygter om delejerskabshandlerne:
Roma og Genoa skal være enige om at forlænge delejerskabs aftalen med Bertolacci, som dermed bliver i Genoa. Tachtsidis bliver 100 procent Genoa spiller, mens både Verre og Piscitella bliver 100 procent Roma.
Roma skal også være enige med Pescara om en handlen der gør Caprari til 100 procent Roma spiller. Man sender derimod Politano og Piscitella til Pescara på delejerskabsaftaler, samt udlejer Viviani.
Puha hold fast!
[Rettet af: Jonas - 20/06/2013 - 12:54]
Caprari sendes så med al sandsynlighed videre. Man ønsker tilsyneladende (desværre) ikke at indlemme ham i truppen og give ham en Roma-fremtid...
Håber virkelig Caprari bliver, kunne sagtens se ham få spilletid i Garcias 4-3-3 system, som meget afhænger af kanterne.
Man har lov til at håbe. Men tvivler - Caprari vil blive brugt for at hente en anden spiller. Desværre.
Nyhed:Roma og Crotone har forlænget delejerskabet af Pettinari
[Rettet af: asromadk - 20/06/2013 - 15:41]
Romas originale bud på 5 mio € på Tin Jedvaj er blevet afvist. Derefter bød roma 6. Mio som nu også er blevet afvist.
Desværre fik jeg ret vedr Tin Jedvad , igen et rygte der ikke blivet til noget . Så kan vi snart få nogle store navne i spil , tak på forhånd
Ja.
Kan man nu ikke bare bruge pengene på at få lukket med Benatia, Nainggolan + en målmand (hvem det så end bliver). Og så få solgt Osvaldo og Burdisso, NU.
Og så ellers lade være med at stresse alle mulige ligegyldige indkøb.
Nu bliver det simpelthen for dumt herinde, så jeg bliver desværre nødt til at ødelægge jeres verden:
Transfermarkedet fungerer ikke som Football Manager. Man byder ikke bare på en spiller, giver ham en kontrakt og så siger han selvfølgelig ja.
Det er faktisk rigtige mennesker der er involveret. Derfor går det ikke altid som i Football Manager.
Transfers? De store rygter var igangsat INDEN Garcia blev træner. Garcia bliver træner, og får tid til at vurdere holdet og hvad han mangler. Noget som mange skriger efter(giv ham ro, arbejdsbetingelser osv.), nu sker det så, og så er klubben alligevel en gang retards? Come on folkens. De er topprofessionelle, og arbejder helt sikkert mere og hårdere end nogen af os hen over sommeren.
Garcia kommer til. Det er stadig ikke Football Manager hvor alle spillere kan vrages efter tal. Garcia skal altså have en vurdering af de fleste spillere for at finde styrker og mangler. Og DEREFTER skal der så handles. Det er sgu da noget af det bedste der er sket med de seneste 3 trænere. Det er fedt!
Paulinho? LUK NU bliver der skreget. Manden spiller Confederations Cup og kan vinde et trofæ. Da klart en transfer bliver sat på hold.
Nainggolan? Der er en præsident der sætter sig på tværs fordi han ikke kan lide vores klub. Det er da klart at det gør det sværere at hente ham?
Benatia? Var måske på plads. Men Garcia skal vel lige vurdere om det er nødvendigt at hente en ny spiller der er kvalificeret til at starte. Finde styrker og svagheder ift. de nuværende spillere og hans stil.
Alt i alt: Come on people. Skæld ud efter vinduet hvis det er dårligt i stedet for at tude over det nu, hvor vi ret beset ikke ved det store!
Der skulle være en stigende interesse for Pjanic fra både Dortmund og Barca.
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Han har et enormt potentiale, han har desværre bare ikke været den klassespiller for Roma, som han kan blive.
Der skulle være en stigende interesse for Pjanic fra både Dortmund og Barca.
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Han har et enormt potentiale, han har desværre bare ikke været den klassespiller for Roma, som han kan blive.
Pjanic er aldrig blevet til det man kunen forvente. Han leverede fremragende i lyon den første søson, Siden har han kun mere eller mindre leveret for Bosnien.
Han får deruodver en høj løn. Han er top fem lønnet( Det samme var stek faktisk.) Og det leverer han ikke til og har derudover lidt nykker ala GOalvaldo. Han har potentiale men det må klopp så få ud af ham.
SÆLG, vi har florenzi plus andre unge.
Jeg synes overhovedet ikke vi skal sælge Pjanic. Godt være hans spil svinger, men han spiller jo altså også på et UTROLIGT svingende Roma hold. Han er sammen Lamela og DDR, det tættest vi kommer på en klassespiller, eller et stort navn som andre vil kalde det. Han har et virkelig godt blik for spillet og skyder ret godt udefra, alle Roma spillere svinger i niveau, det var derfor vi blev nr. 6 :)
Pjanic skal blive.
Han har spillet under trænere, der havde nogle mærkelige fantasier om, hvordan man skulle spille bold. Rudi virker som en, der kan sit erhverv og kender desuden Pjanic fra den franske liga. Jeg tror på ham i år. Ligesom jeg tror på Rudi.
Skyder godt udefra?
Begrunder du det med hans fremragende mål statisk?
Godt blik for spillet?
Manden smider jo bolden mere væk end DDR:
SÆLg nu ellers bliver han solgt på brandudsalg næste sommer til det halve. (Kontrakt til 2015)
Vi skal ikke mange måneder tilbage, hvor en nærmest samlet hjemmeside, ikke tvivlede på Pjanic. Jeg forstår ikke hvorfor vi skal sælge ham, jeg tænker nemlig realistisk. Hvilken spiller skal vi hente, som skal tage overfor ham? Pjanic skal blive - Bumbasta ! Tænk på alle de forvirrende taktikker vi har skiftet imellem i år. Lad os nu få arbejdsro også vil Pjanic også blomstre !
En rose blomstrer altid.
Manden er hentet som stjerne spiller på en fed kontrakt. Ligesom stek var det.
Du kan ikek med god samvittighed mene at Pjanic har leveret bare tilnærmelsesvis i nærheden at hvad hans kontrakt og talent berettiger ham til. MAnden er jo for gud skyld ikke engang sikker mand i startopstilling, starter endda tit på bænken. Det er simpelthen bare ikek godt nok.
MAnden er ikek i ideal startopstilling de sidste 2 sæsoner. så vi behøver ikke hente nogen, Vi har florenzi som spiller samme plads og har vist så meget mere.
Åbningen af dagens kuverter betyder at Mattia Montini skifter til Benevento og Tallo til Roma.
#Dellas
Du er jo helt væk mht Pjanic.
Pjanic er klart en af de spillere, som har størst potentiale for holdet. Han har da på ingen måde været en kæmpe skuffelse. At du så endda siger, at Florenzi har vist meget, meget mere er jo næsten en joke. Florenzi er for det første en meget anderledes spiller end Pjanic, men hvis man endelig skal stille dem op mod hinanden, som du gør, så er Pjanic da flere længder bedre end Florenzi - og har desuden leveret på et højere niveau.
At han har siddet på bænken i tide og utide skyldes jo netop inkompetente trænere, som Zeman, der hellere vil bruge folk som Tachtsidis, som intet kunne. Pjanic har i den grad været et offer for den skandaløse træner situation.
Desuden er han en publikumsfavorit og utrolig populær i Rom. Det sgu en ommer fra din side #Dellas.
[Rettet af: mexes - 21/06/2013 - 12:51]
*Mexes
Potentiale - ja, det har han og det har jeg aldrig benægtet. Men har han vist det? Manden har været her 2 år. Har i denen sæson undenr 2 trænere ikke været fast mand. Men mexes fra dk ved jo nok helt klart bedre end diverse trænere.
Det er simpel statistik. Kig på diverse statistikker og vis mig så at Pjanic er bedre end Florenzi. Lig dertil at pjanic kostede cirka 8-12 mio euro at købe. Udover at han får en fed løn som minimum er tre ganges florenzis.
Du nævner tachtsidis som en mand der tog pjanic plads. De spiller ikke samme plads. Enhver der ved bare lidt om roma ved at tacht tog de rossi plads. Det var derimod florenzi der under zemanlandia holdt pjanic ude.
"Desuden er han publikums favorit og utrolig populær i rom."
Hvad er det begrundet ud fra? Manden er vel bare en af spillertruppen i rom, hverken det ene eller det andet.
En spiller fra egen avl vil altid være mere populær ( Aldair fratrukket)
Deruedover hvis du vidste lidt om Florenzi så burde du vide at han i hans gennembruyds sæson i crotone hvor han til med blev kåret til årets unge spiller i serie B spilled netop den offensive midtbane. En plads som pjanic vel også havde sin bedste tid på i lyon.
Vi er enige om de er ikke er samme spille typer. Men samme plads har de.
... hold nu kæft hvor er du da dum at høre på. Undskyld mig. Men det er da helt vildt.
Du koncentrerer dig alt for meget om at bruge vendingerne;
"Men Mexes fra DK ved jo nok klart bedre..."
"...Enhver der ved bare lidt om Roma..." og
"...hvis du vidste lidt om Florenzi så burde du vide...".
Det er jo pinligt. Seriøst hvor gammel er du lige?
At Pjanic er bedre end Florenzi eller omvendt er en holdnings sag. "Kig på statistikker og vis mig..." Statistikker viser ikke ret meget i sidste ende. Det er kun folk, som ikke forstår fodbolden, der klæber sig til statistikkerne.
jeg gider faktisk ikke bruge mere tid på at kommentere din kommentar. Den er jo håbløs til grin.
Jeg ser Florenzi som en fremtidig profil. Og jeg håber Pjanic bliver, for han kan udvikle sig til et ikon i klubben. Jeg kender meget til ham da vi kommer fra samme land, så har fulgt ham længe. Og jeg ved at efter Lazio kampen hvor han bankede den ind fra næsten midten af banen, vandt han en plads i hjerterne på mange roma fans (også hans hilsen til Curva Sud). Siden er han kun blevet mere populær.
Men vil give dig ret dellas, han har ikke præsteret til forventningerne. Men det er lige så meget de tidligere træners skyld.
Han har scoret 3 mål og lavet 6 assists over 27 Serie A kampe. Han har altså lige opnået det samme for landsholdet på 4(!) kampe. Det er selvfølgelig nogle andre omstændigheder, men dem håber jeg Garcia kan bringe til ham.
[Rettet af: RomaFanVejle - 21/06/2013 - 14:08]
#mexes
Jeg er 14 år og aldrig blevet kysset, hvad med dig?
Jeg havde heller ikke regnet med du havde mere at sige, du viste din uvidenhed med dit første indlæg. Sæt dig dog ind i tingene inden du poster noget. Ellers brug eb.dk/nationen.
Løb nu bare op til læreren og sig at de andre driller.
Statstik er mange ting. Det er hvertfald tit det der afgører sandheden og giver et indblik i hvad man leverer og ikke leverer. Men det er jo så en længere diskussion.
Jeg tør næsten ikke kaste mig ind i diskussionen, men hvad fanden.
Pjanic er en stjerne i svøb og Roma skal være glade for at have ham, så er den vist ikke længere. Ligesom Osvaldo har han ikke præsteret det der forventes som jeg ser det. Men forskellen er bare, at Pjanic har arbejdet stenhårdt og lignet en der virkelig vil det - Osvaldo det stik modsatte.
Derudover kan Florenzi og Pjanic sagtens spille sammen på Garcias 3-mands midtbane - de bidrager med forskellige ting. Problemer er så bare når de fx spiller sammen med DDR der ikke formår at gøre det tilfredsstillende, men det er en helt anden sag.
Hvis Florenzi ellers finder skarpheden foran mål frem - som han i høj grad har manglet somme tider - så kan han i min bog også sagtens spille i den forreste kæde. Florenzi-Destro-Lamela ville jo kunne være noget nær Serie A's mest bevægelige offensiv. Hvis de kunne finde et godt sammenhold og blik for hinanden i deres respektive løb, ville det kunne være utrolig giftigt tror jeg.
Uden at skulle melde mig ind i børnehaven, vil jeg da gerne melde mig som fortaler for at beholde Pjanic!
Nej, han har ikke levet op til sit potentiale.. Endnu!
Det vil jeg dog vove at påstå at ingen spillere pånær måske Marquinos, Totti og Castan, har gjort de sidste to år.
Resten har simpelthen ikke haft vilkårene til det, med de mange forskellige trænere og spille stile.
Pjanic er muligvis en af de spillere i truppen med det største potentiale. Bør vi ikke give ham og Garcia muligheden for sammen at vise dette og gøre ham til en €40 million spiller i stedet for at sælge ham nu for €10 millioner?
Hvis Garcia ikke kan få ham igang, er han med garanti stadig et varmt navn til vinter når markedet åbner igen.
Synes dog stadig Pjanic har været i den bedre del af truppen set over hele sæsonen.
Pjanic har i DEN grad været en af dem der har holdt et acceptabelt niveau. Ikke super godt og slet ikke tilfredsstillende, men ringe har han godt nok ikke været.
Pjanic bliver. Bum. Hvis han ryger, så...... Ja. Pjanic bliver.
Helt enig asromadk.
Pjanic har i mine øjne også været en af dem, som kunne være deres indsats bekendt, siden overtagelsen af klubben.
Jeg frygtede meget at han vil ryge som en konsekvens af Zeman og hans håbløse stategi. Men jeg tror han kommer til at få en fremragende sæson.
Dellas, du skal ikke spille klog på et emne som det virker som du åbenbart ikke kender meget til. Pjanic er en god spiller, som har præsteret på et klart acceptabelt niveau gennem hele sin tid i Roma. Han har klart et potientiale der kan føre ham frem til at blive en af de bedste spillere på sin plads i verden.
Jeg kan personligt rigtig godt lide Florenzi, han er dygtig og et stort talent, men han mangler dog stadig en del for at komme op på Pjanic's niveau.
PS: Ærlig talt, så er det med at være 14 år og aldrig er blevet kysset ikke noget man umiddelbart skal være specielt stolt af :-)
Jeg må sige at jeg er delt omkring Pjanic.
Der er ingen tvivl om at han er et stort talent og at han har været en af de gode spillere for os når han har spillet. Så ud fra det, så skal vi beholde ham.
Men jeg har svært ved at kunne finde plads til ham på holdet, hvis der kommer en ny midtbane spiller. Fordi vi har allerede en midtbane som tæller DDR og Florenzi, og jeg mener de to skal spille.
Florenzi fordi han er en af vores egne talenter og fortjener i det mindste 2-3år mere hvor man satser på ham inden man finder ud af om han bliver god nok.
Og DDR, ja han spiller ikke altid helt godt, men han finder jo aldrig sit gamle niveau hvis ikke han spiller.
Også er der en plads tilbage, hvis vi skal spille 4-3-3. og den plads må man gå ud fra Nainggolan tager hvis vi henter ham.
Der kan selvfølgelig komme nogle rotationer i forbindelse med skader og karantæner i løbet af sæsonen, som kan gøre Pjanic for spille tid.
Men jeg tænker, hvis man kan få en rigtig rigtig god pris for ham så sælg ham da, men det skal selvfølgelig også være til en sindssyg god pris.
Og til sidst vil jeg godt lige sige at jeg udmærket godt ved der er mange her inde, der ikke tænker lige så konservativt som mig om klubbens egne spillere, og som gerne ser udenlandske talenter komme og tage deres plads, og det er også fair nok. Alle har ret til hver deres holdning.
Fair nok Kim89 kan godt følge dig, vil da også gerne have klubbens talenter stråler igennem. Men når Pjanic er bedre en vores eget talent og har mere erfaring og rutine, så syntes jeg da helt sikkert at han burde være førstevalg. (Hvis ikke det var for Zeman) mon ikk Garcia forhåbentlig tænker sådan
Florenzi kan sagtens spille i angrebet i Garcias system.
Men altså, Pjanic er bare den bedre spiller. Florenzi er god og har en lys fremtid foran sig - men Pjanic er og bliver bare en star. Derudover er de vanvittig forskellige at det slet ikke kan lade sig gøre at trække disse sammenligninger.
Hvis Pjanic ikke bliver at finde i Garcias system - så er det fordi han nedprioriterer det kreative - og det er ikke særlig sandsynligt. (Tænk på Zeman der ikke gad at bruge Pjanic: det skulle ikke være kreativt - men bare afsted for fuld smadr). Garcia VIL spille fodbold - og derfor kan der slet ikke være tvivl om at Pjanic er stjernen og ikke Florenzi.
Destro er nu 100% Roma spiller
Osvaldo skulle have takket nej til Southampton - manden har jo storhedsvanvid hvis han tror han har en reel chance i en spansk eller engelsk topklub.
Men det skulle være rimelig sikkert at Roma vil af med ham, da hans tilstedeværelse er årsag til for meget 'tension'.
Forstår faktisk ikke han ikke er interesseret i Southampton. Det er Premier League, og han er sikker på spilletid. Han ville måske endda kunne hæve sit niveau med den centrale rolle han ville få og med en klassespiller som Gaston ved sin side.
Men Osvaldo er det klassiske eksempel på AS Roma mentaliteten - der mangler simpelthen noget selvforståelse og ydmyghed. Storhedsvanvid!
[Rettet af: asromadk - 22/06/2013 - 14:45]
Osvaldo har vel lidt den samme mentalitet, som Bendtner også render rundt med. Han mener vel, at han er for god til Southampton, noget jeg rent faktisk er enig i. Han har vist, at han kan score mål i 3 sæsoner nu, så selvfølgelig er hans ambitionsniveau højere end Southampton.
Ærgeligt for Roma dog. Så gerne han smuttede og 20 millioner euro for ham, ville være et vanvittigt godt salg.
Ja, men det disse typer misforstår er, at så længe de bliver ved med at sigte for højt, så rammer de aldrig helt plet.
Jeg er enig i, at Osvaldos niveau er til mere end en klub der skal kæmpe om en midterplacering i Premier League, men forstår samtidig ikke holdningen til det.
Ingen siger han skal blive der en evighed, og som fodboldspiller bør man, hvis ikke alt kører på skinner for en, ikke være bange for at tage et skridt NED - for bedre at kunne vise alt det man kan.
Parrallelen til Premier League for Osvaldo at have in mente, kunne være Benteke. Spiller i en klub der bliver nummer 15. Ikke særlig imponerende. Men præsterer man på så højt i niveau i sådan en klub - så er det virkelig noget der lægges mærke til. Forstår ikke at fodboldspillere aldrig tænker sådan.
Det er jo ikke fordi Real Madrid står klar til ham. Vi snakker måske en klub som Valencia/Atletico Madrid/Napoli hvis han er heldig. Og der vil han havne i de samme problemer som i AS Roma.
Aldrig rigtig god nok til at være en stjerne.
Aldrig rigtig dårlig nok til at falde helt igennem
Han ville gøre sig selv en tjeneste at skifte til en klub som Southampton og så ellers tage arbejdshandskerne på og hævde sig selv.
[Rettet af: asromadk - 22/06/2013 - 15:34]
Nu er Benteke et talent, og kan stadig derfor tillade sig at spille i mindre klubber, inden han skifter Villa ud med større klubber.
Osvaldo er dog oppe i årene, og han har taget sine sine små klubber, for at komme til at en storklub som Roma. Og, så kan jeg da sagtens forstå, han ikke vil tage turen igen, og sigter derfor efter en stor/større klub end Southhampton.
Men vi kan håbe på indkøbsliderlige Spurs vil smide € 20 mio efter ham. Nu, hvor de får Baldini, så håber jeg han lægger et par gode ord ind hos Levy om Osvaldo.
Selvfølgelig. Et bedre eksempel kunne være Gilardino. Efter et par semi-turbulente år, finder han omsider et sted hvor han kan få lov til at spille fast, som stjernen (Bologna). Og det har ført en god sæson med sig og landsholdsfodbold, på bekostning af netop Osvaldo.
Jeg tror desværre det har modsat effekt. Baldini ved at Osvaldo ikke er det værd, og derfor vil han fraråde det ;)
[Rettet af: asromadk - 23/06/2013 - 00:08]
Rudi Garcia skulle været meget interesseret i at hive Dimitri Payet med til Roma. Marseille skulle allerede være ude med et bud på 8 mio euro, men Roma har naturligvis alle muligheder for at overtale ham til at komme til Rom - ikke mindst pga. Rudi Garcia.
le10sport.com melder om en pris på 8-10 mio euro for at kunne sikre sig en underskrift og lukke et køb af Payet.
Spændende - han skulle være en klassisk trequartista type med en forblændende teknik. Ellers kender jeg meget lidt til ham.
[Rettet af: asromadk - 23/06/2013 - 02:19]
http://football-italia.net/35650/nainggolan-inter-roma-or-saints
Lyder som om, han afviser Inter og Southampton - forhåbentlig til fordel for Roma
Brazilian midfielder Paulinho claims Tottenham Hotspur have made an 'official offer' to Corinthians for his services. The 24-year-old told reporters at the Confederations Cup that Spurs have tabled a bid, reported to be in the region of £17million.
by Peter Fraser 1:37 PM Sky
Det er fint. Så kan vi gå efter Nainggolan.
Ja, både Nainggolan og Paulinho er og bliver unødvendigt/umuligt. At hante 2 ud af 3 spillere (der må forventes at skulle starte) til den nye 3-mands midtbane er bare ikke nogen god ide.
Kun 1, lad os håbe man får hentet Nainggolan. Så sejt navn - hvis han bliver Roma spiller skal jeg finde ud af hvordan det rent faktisk udtales. :)
Real Madrid skulle stå klar med 26 mio euro for Marcos.
Han er god. Men mener det bliver et dilemma hvis man nærmer sig de 35 mio euro.
For ja, Marcos er god. Og han har haft en fantastisk sæson og har en lys fremtid foran sig. Men spørgsmålet er hvordan det går ham fra nu af.
Det er uundgåeligt at der kommer et formdyk før eller siden. Måske bliver næste sæson langt fra ligeså imponerende som den forgående - og med Benatia og Castan - kunne Marcos meget vel tænkes at få mindre spilletid og ansvar næste sæson.
Skrækscenariet er, at man næste sommer står med en Marcos der ikke har fået nok spilletid, ikke har kunne ride videre på bølgen, og har mistet meget værdi. Hvis man ovenikøbet har et velfungerende forsvar uden Marcos, er det ikke urealistisk at man så næste sommer begynder at overveje et salg.
Min pointe er.
Hvis der fra Barcelona og Real Madrids side pludselig begynder at ville sprænge boksen med bud på 35 mio euro - så mener jeg man skal sælge.
I forhold til den pris, kan det kun gå nedad næste sæson for Marcos som jeg ser det.
Det er selvfølgelig såfremt man får hentet Benatia (eller en anden klasseforsvarspiller - Rannochia nævnes også pt.) - for i så fald har man som udgangspunkt Castan, Benatia og Romagnoli - hvilket bør række.
Jeg minder igen om, at jeg påkalder mindst 35 mio euro før dette bør overvejes. Jeg vil ikke af med Marcos - men nogle gange må man også lade fornuften råde. Vi snakker en fordobling af transferbudgettet.
[Rettet af: asromadk - 23/06/2013 - 17:09]
er jeg den endeste der godt kunne tænke mig at se jose Angel tilbage og blive brugt?
Lad os hente vores fortabte søn hjem, Cassano.
Har faktisk også tænkt på Cassano! Meget godt bud på en, som hvis han ellers kan finde ud af at opføre sig ordentligt, kan tage over/aflaste Totti. Han kan meget det samme, selvfølgelig ikke samme niveau, men alligevel!
Det kunne være sjovt men også et sats af de helt store, lidt ala Adriano, som selvfølgelig floppede bog time;-(
ELLERS tak.
I en eller anden drømmeverden, hvor alt går som det skal - ja tak.
Men realistisk set vil det på alle måder være en katastrofe. Det er det sidste Roma har brug for lige nu.
Cassano vil skabe for meget uro.
It was a joke.
Haha, ja jeg ved det godt. Men stadig; - han er jo trods alt på vej væk (til Parma) og,
hvis Sabatini pludselig får en hjerneblødning og får sat sig i hovedet at det er verdens bedste idé at skulle have den fortabte søn tilbage og alle så vil leve lykkeligt til deres dages ende - så kan Roma jo sagtens få ham. Det er ikke som sådan urealistisk - men man må håbe det ikke er noget så meget som én mand overvejer ét sekund i AS Roma.
:)
sidder og så Uruguay u20 mod Kroatien u 20 og Uruguay begyndte først at komme til chancer da Lopez kom ind, i det 70 min. han har fart og mål instinkt, desværre så var han uheldig og ramte stolpen, men han er god til at finde den rigtige position og taegr meget ansvar. kan virkelig ikke forstår vi ikke kan bruge ham i ROma!!!!!!
Ja- og han vil jo helt sikkert slå igennem i fx Udinese. Mini-Alexis Sanchez og så kan Roma græde snot over at de ikke ejer 100 procent. (Såfremt det bliver Nico Lopez der sælges 50 procent som en del af Benatia-handlen).
For at spare.... 3-5 mio euro. Det er jo håndøre i forhold til hvad man skal give for at hente ham tilbage hvis han først får sit gennembrud når nu der er nogen der giver ham tillid.
Ifølge Sky sport 24 fører Roma kapløbet om Julio Cesar fra QPR. En handel skulle være meget sandsynlig. Han er 33 og som målmand har han hvert fald 2-3 gode år i sig endnu.
Nu ser det ud til vi taber Nainggolan til Southampton. Rygtet går på de har budt 100 mil.
Nainggolan udtalt offentligt at han har modtaget tilbud og South Hampton bød mest, men han tænker ikke på pengene, men mere på hans fremtidsudsigter. Så tror sgu ikke han flytter til SH
Friske rygter anyone?:)
Ja, Borriello kræver penge for at skifte til Genoa. Har ikke kunne opsnuse hvor meget, men mon ikke det er en hel del af differencen
Hans kontrakt med Roma lyder på 4,5 mio euro om året så vidt jeg husker
Genoa står vist kun klar med 1,3.
Uhyggeligt hvis vi skal hænge på 2-3 mio euro om året for en der ikke spiller. Pis.
SAnchez for Marquinhos sign me up:O) drengen har haft en god sæson bevares, men han er stadig ung og ikke sikkert han kan gøre det samme næste år.
Sanchez derimod har bevidst at han kan præstere i længere tid og i flere klubber. er bare bange for at vi ikke kan lave en kontrakt der matcher den han får i Barca eller det at vi ikke er i cl også kommer til at påvirke hans valg, og kan da godt forstå han ikke vil gå ned i løn eller ambitioner. men kan vi få ham på en kontrakt hvor Barca betaler noget af hans løn, så er der en mulighed sådan som jeg lige kan se det for mig.
Jeg ved ikke lige hvor realistisk det er, men flere Roma facebook sider ligger artikler ud der omhandler at Roma er interesseret i Maicon.
Hvad siger i til den??
Det siger jeg ja tak til. Det kan godt være hans bedste år er bag ham, men han er stadig en bedre bak end dem vi har i truppen.
Samtidig går der stadig rygter om Julio Cesar, men Roma skulle være mere interesserede i Sorrentino og Viviano. Aresenal meldes og interesserede. Roma og Bologna skal også have et møde omkring Curci.
Det virker også som om, at Nainggolan er tæt på Roma og at Lopez kommer til, indgå i handlen med Benatia.
Tottenham ser ud til, at løbe med Paulinho, men intet er afgjort da han først vil tage sin beslutning efter d. 18 juli, da han gerne vil spille den sydamerikanske super cup inden han skifter.
Onside.dk skriver at Rudi Garcia har udset sig 3 bejlere til
Målmandsposten. Nyeste af navne er Diego Alves fra Valencia og Victor Valdez fra Barca, og Julio Cesar er det 3. navn.
Kan godt lide Garcías transfer ambitioner!
Der må jeg jo så være så usaglig og sige jeg er sgu helst fri for Valdes og andre spanske spillere generelt, men det kommer vel ikke som den store overraskelse :D
Men Cesar og Alves kunne være nogle gode målmænd at få fat på :-)
Hvis Barca vil bytte Alexis med Marcos bliver det et kæmpe JA TAK herfra!! Manden har så meget fart i fødderne at han vil være en trussel mod samtlige forsvar i ligaen.
Og som flere andre herinde skriver - Marcos er ung og hvem ved om han vil holde samme høje niveau næste sæson? I øvrigt er vi også dækket ind på de defensive pladser, med Benatia, Castan og Romagnoli.
Og for lige at komme med et indspark om keepersituationen. Åh hvor ville jeg elske at se Victor Valdes i Rom. Han er en klassekeeper, som tit bliver glemt når man nævner Barcelonas vigtigste spillere. Læg mærke til hvor lidt han har at lave i løbet af en kamp, men hvor mange fantastiske redninger han stadig præsterer de få gange de brænder på.
Og at han gerne vil forlade et af de mest vindene hold på planeten for nye udfordringer... Respekt herfra.
Ja tak til Alexis.. Kæmpe nej tak til Valdes.. Han har allerede fået det maksimale ud af sit middelmådige talent.
Nej tak i en handel med alexis direkte for Marcos...! Hvis de smider Valdes oveni puljen kan vi tale om det - selvom jeg ikke er mega fan af ham er han sgu en god keeper må jeg desværre erkende.
Men så helst Marcos blive :-)
Jeg føler mig tryg hvis vores kære marcos skulle skifte, da Benatia er kommet til. Han er på årets hold i serie a med nogle skadespauser endda. Har set ham i kamp, og vil påstå at hans niveau er minimum lige så godt som marcoss. Marcos er bare meget mere attraktiv fordi han er så ung.
Også vil en 24 årig Sánches pynte gevaldigt på holdkortet. Sammen med Lamela og en forhåbentlig skarp Destro, så begynder det sgu at ligne noget.
Har vi købt Benatia?
nogle der ved om vi har tænkt os at beholde ham her??? han har godt nok fart!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=A68nTULNu2k
Intet tyder på det.
Men han er også en af dem man burde have med i truppen. Og spille langsomt ind på holdet.
Roma har fået en næse og Dimitri Payet rykker til Marseille for 10 mio euro.
Nu skulle man være meget opsat på at hente Gilbert Imbula, der roses til skyerne mange steder.
Uden at kende noget til ham, så er han med sikkerhed en fantastisk dygtig spiller. Men, det er simpelthen ikke det, der er brug for. En 21 årig central midtbanespiller.
Nainggolan, TAK - kom nu igang.
[Rettet af: asromadk - 26/06/2013 - 16:03]
Og noget helt andet.
Dem der har været efter mig mht. Sanchez - mener disse stadig en tilgang af Alexis er ligeså urealistisk som Ronaldo/Messi.?
Jeg synes tegningen begynder at være der mere og mere til, at det er lidt op til Roma. Det afhænger af, om man er villig til at ofre Marcos. Noget, jeg mener man skal være villig til. Alexis er simpelthen kvalitet, og det skal klubben have fat i. Forsvaret er, som flere inkl mig selv har været inde på, egentlig godt dækket ind uden Marcos. Dertil kommer, at Marcos næsten kune kan falde i niveau næste sæson realistisk set. (Tænk på Kjær der det ene øjeblik var fantastisk, for så at gå helt i stå). Dette er jo ikke urealistisk at Marcos kan få sådan et tilbagefald i form.
Kilder tæt på Sanchez slår fast, at selvom hans sæson langt fra har været en katastrofen, så er det ikke en tilfredsstillende situation. Han har brug for at finde kontinuitet og den gode form i den kommende sæson forud for VM i Brasilien. Og med Neymar i Barca, så tyder noget på, at det vil være en for stor chance personligt for Alexis er forblive der.
Lige pt. får Alexis 2,6 mio euro om året i Barca. Tidligere har folk været efter mig, og sagt at det aldrig ville kunne lade sig gøre at betale hans løn. Tager Roma sig sammen kunne de måske ligefrem give ham en lønstigning.
Alt i alt, handler det om Romas villighed. Som en sidste udvej hvis forhandlinger falder sammen, mener jeg faktisk man skal være klar til at ofre penge + Marcos for Alexis. Denne handel kan være altafgørende for næste sæson. Et køb af ham kan betyde + 10 point alene. Han kan afgøre kampene på egen hånd.
De skal bare slå til. Glimrende handel.
Samtidig skulle Roma også have forhørt sig om Koke fra netop Atletico, som har et prisskilt på €12 millioner. Hvis Roma køber ham kunne det godt ligne et farvel til Pjanic.
[Rettet af: Koch - 26/06/2013 - 18:42]
Er det bare mig eller begynder der virkelig at ske noget i klubben nu?
18 for Osvaldo, afsted. Også hente Naingolan og BEHOLDE pjanic. Hans værdi kan stige med 300 % over en sæson.
Det ser ud til at der er kommet et gennembrud på Benatia sagen. Han skulle være klar til at tørne ud for klubben. En handel hvor vi højst sandsynligt sender penge + Lopez.
Det er bare dig. Der sker intet, udover rygter:)
Haha, der sker virkelig nada i butikken. Man skulle de havde samme arbejdstider, som det lokale posthus, fra 14-17 i alle hverdage.
Nå, hvis jeg nu skal forholde mig til rygterne.
Barca vil byde € 10-15 mio. + Sancez (Go for it)
Roma vil byde € 6-7 mio. + Nico Lopez halvt eje. (havde gerne set, kun en udlejning)
De to handler går lige op med hinanden. Og vi vil stadig mangle en kvalificeret 3-mand til midterforsvaret, hvis det i fremtiden hedder Benatia-Castan, som de to foretrukne. Vi har jo Romangolli som 4.mand i forsvaret, som jeg håber på at få noget spille tid i næste sæson.
Tezez til Juventus, og de vil ligeledes have Kolarov. Håber vi følger trop, og køber fra Citys overskudslager og henter Dzeko.
Det sker så ingenting udover at vi måske sælger vores største talent, henter det største navn i 5 år, Køber en rutineret forsvarsspiller fra Udinese, arbejder på at hente Nainggolan, samt en højreback. Alt i mens der bliver budt til højre og venstre på nogle af vores "profiler". Det kan jo ende med en minde udrensning på førsteholdet. Og vinduet er ikke åbnet endnu. Tror nok lige klubben flyver frem og tilbage med mange bolde i luften. Så det er nemt at sige de nok bare sidder og drikker espresso.
For ikke at nævne goalkeeper situationen.
Den bedste nyhed længe:
http://www.bold.dk/nyt/Agent-Atletico-forhandler-om-Osvaldo
Glem Dzeko - jeg tror hans lønkrav er for høje til Roma.
Derimod, synes jeg at giovinco eller quagliarella ville være interessant.
Da der jo er Mega konkurrence om de to angriberpladser i Juve.
Jeg er flad af grin hvis Atletico virkelig henter Osvaldo for 18 mio euro.
Ganske enkelt et fantastisk salg af AS Roma hvis det kan lade sig gøre.
Giovinco og Quagliarella nej tak.
Man skal sigte højere. Og hvis det ikke lader sig gøre, (Hiquain, Alexis etc.), så skal man fanme tage sig sammen og give klubbens egne en chance for at bevise Romas talentsystem fungerer.!
Ifølge Goal.com skulle Barcelona være parat til at byde på Marquinhos i løbet af næste uge.
klamme Barca kan holde nallerne langt væk fra vores kære Marquinhos. Jeg håber virkelig ikke, at ledelsen sælger ham. Jeg kan godt se Marquinhos som en ny Aldair for os. Nu har vi endelig en verdensklasse forsvarspiller, så skal han fandme ikke sælges.
[Rettet af: romeren10 - 27/06/2013 - 13:33]
Hverken Castan eller Romagnoli er nu helt dårlige ;)
Der er efterhånden gået lidt for meget hype i Marcos. Jeg synes også han er god og et stort talent med en stor fremtid. Men Cash + Alexis Sanchez er sku noget at en handel for Roma.
Så henter vi ham tilbage om 2 år for 15 mio euro når han ikke har kunne slå igennem i Barca.
Han er hvis tæt på Swansea, men hvis vi sælger Osvaldo havde jeg gerne set Wilfried Bony i Roma.
Det skulle være 100 procent sikkert at klubben ikke ønsker Borriello. Alle parter, Roma, Genoa, Borriello er enige om, at Borriello skal være Genoa spiller.
Men det økonomisk er vist en kæmpe udfordring. Man kan jo ikke klandre Borriello for, at han ikke frivilligt vil gå ned til en kontrakt der er 1/3 værd af den han har 2 år tilbage af med Roma.
Der er dog møde om sagen idag, og det bliver virkelig spændende at se, hvad det ender med. Evt. Hvor meget Roma går med til at hæfte for.
Forstår ikke hvorfor roma ikke kan bruge Borriello, manden er en ganske udemærket andgriber, og med Osvaldo på vej ud, kunne man da godt bruge ham.
Montella9 håber det er fordi de vil bringe en ny og bedre angriber til klubben, for jeg forstår det heller ikke.
Borriello er ikke god nok. Hvis man vil have en dygtig tank-centerforward skal man gå efter Negredo.
Dog passer disse spillere nok ikke inde i det system, som Garcia gerne vil indføre. Derfor hælder jeg også mere til en spiller som Aubameyang.
Nu har vi endelig en verdensklasse forsvarspiller, så skal han fandme ikke sælges.
Verdensklasse? Knægten har spillet 3/4 sæson på holdet, og ikke prøvet sig af i Europa, eller inde i varmen omkring Brasiliens landshold. Det er ikke kvalificerende til verdensklasse. Nuvel, han har potentialet, men verdensklasse er han altså ikke endnu. Desuden har Castan præsteret bedre og mere stabilt end Marcos sæsonen igennem, og må pt. vurderes som bedre.
Når vi diskuterer og overvejer om han er værd at sælge eller ej, skal det lige med i ligningen at han var forholdsvis tit skadet i løbet af sæsonen. Er han en af de spillere der bliver kronisk skadet? Så er han ikke værd at samle på.
Borriello har mindre teknik og overblik end Osvaldo.
Osvaldo for 18 millioner euro? Sælg sælg sælg! Han er en potentiel risiko til hurtig primadonna uro, og den chance skal vi ikke tage med ny træner og ny stil!
Ja, mener virkelig der er gået for meget HYPE i Marcos. Bevares, han er god. Men han mangler altså stadig at holde det niveau han har haft indtil nu i et par sæsoner for at være 35 mio euro værd.
Og med en OK chancen for at han IKKE kan holde det niveau, er det jo dumt ikke at sælge hvis man kan få en spiller som Alexis Sanchez ud af det.
Jeg synes man bør beholde Marquinhos. Han bliver en verdensklasse spiller, det er jeg ikke i tvivl om.
Roma virker også ret afvisende overfor, at sælge ham. Marquinhos selv har også sagt, at han gerne bliver i Rom.
[Rettet af: Koch - 27/06/2013 - 20:39]
Ja selvfølgelig har han sagt det. Han bevarer jo benene på jorden.
Han bliver rigtig rigtig god. Men facit er (mener jeg), at det til hver en tid er nemmere at finde gode forsvarspillere end det er at finde 'stjerner' med evne til at afgøre kampene ene mand. Så har man muligheden for at få netop den type (Alexis), så er det for godt til at sige nej til.
Marcos er ikke altafgørende for næste sæson, her er der gået totalt hype i ham. Flere respektable sider pointerer at Roma er nødt til at beholde ham. Det er vi altså ikke. Til to pladser har vi Castan, Romagnoli (Benatia) + måske en mere af høj klasse hvis Marcos smutter.
Marcos kan altså godt undværes hvis man så til gengæld kan tilføje en spiller som Alexis til sin offensiv.
[Rettet af: asromadk - 27/06/2013 - 20:44]
En forsvarsspiller kan da være ligeså kampafgørende som en angriber. Og da forsvaret sidste år var komplet håbløst og Marquinhos var et kæmpe lyspunkt, virker det da fuldkommen idiotisk, for mig, at sælge ham for en offensiv-spiller.
Et godt forsvar er livsnødvendigt for, at vinde titler med mindre man har Messi eller Ronaldo på holdkortet. Jeg tror godt, at Sanchez ville kunne gøre en forskel, men dog ikke mere end hvad Osvaldo har kunnet gøre. Jovist er han dygtig og kan afgøre kampe, men lige fortiden er det ikke angrebet der skal fokuseres på.
Tja, det er jo relativt. Jeg mener ikke. Jeg mener stadig man som offensiv klassespiller er mere kampafgørende end dem bagtil.
Det giver jo ikke mening at sige Ronaldo ikke er mere kampafgørende end Sergio Ramos? Eller Lamela vs Marcos for den sags skyld. Kampafgørende. Kan bryde en stilstand og hive 3 point. Det handler ikke om vigtighed, for der er alle 11 lige vigtige. Men afgørende, som i at få afgjort kampene!
Men synes bare Marcos får lidt for meget credit efterhånden.
Han var en del af et forsvar der spillede sig gevaldigt op. Stjernen bagtil var CASTAN. Han gjorde Marcos rigtig god - og det vil han også gøre med andre spillere. Castan vil skabe et klasseforsvar med mange spillere.
[Rettet af: asromadk - 27/06/2013 - 21:15]
Nu tales der meget om Alexis.. Jeg ser ham meget gerne i klubben. Jeg tror stadig det er urealistisk. Ikke pga pris osv, for det kunne ordnes via Marcos handle. Men simpelthen fordi, at jeg ikke tror han gider til Roma.
Er jeg også den eneste der tænker, hvor han skal spille? Hvis vi spiller med 3 mand oppe foran som denne sæson med Totti - Osvaldo - Lamela, hvem er det så han skal erstatte? I Barca spiller han på Lamelas plads.. Han slår ikke Totti af, og det vil være selvmord, at smide ham på Osvaldos plads. Der skal være en stærk spiller foran som kan tage slagsmål, og man kan smide bolde op på. Den type spiller er hverken Totti, Lamela eller Alexis.
Det tænker jeg på ingen måde. Har en god fornemmelse af, at Osvaldo ikke er at finde i Roma efter sommerferien.
Og noget helt andet, de bedste spillere, spiller. Så det er jo ligemeget om Osvaldo stadig er i klubben - så må han jo tage til takke med bænken.
Du misforstår mig.. Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved, om Osvaldo har en fremtid i klubben, for det tror jeg heller ikke han har.
Jeg stiller spørgsmålstegn ved, at Alexis skulle afløse vores targetmand. Prøv læs dette, og så læs ovenstående, og se om det giver mening nu:)
Mht. om Sanchez gider. Så er det på ingen måde urealistisk. Han har et VM næste sommer han er nødt til at tænke på. Derfor er det ikke dumt af ham at søge trygge rammer = Italien.
Og ja, der er sportsligt bedre stillede klubber end Roma. Men pointen for Sanchez er ikke at skulle spille sig op, han skal blot spille. Hver gang.
Han har næppe folk han skal slå af på Chiles landshold, så han skal bare sørge for at spille så mange kampe som muligt i løbet af næste sæson.
Og sidste ting: Hans agent udtalte forleden noget i stil med, "Rom ville være interessant. Alexis vil til en stor by, med et stort hold".
Tror ikke hans præference nødvendigvis er et CHL hold. Men et hold med potentiale, et hold han kan rejse/rejse sig med.
Og her er Roma vel næppe noget dårligt italiensk bud på sådan en klub.
Alexis er ikke en target mand ??
Han er en offensiv spiller, der er som skræddersyet til Garcias 3-mands angreb (alle 3 pladser).
Du misforstår mig stadig... Totti spiller i venstre, ham skal han ikke erstatte.. Lamela spiller i højre side, ham skal han heller ikke erstatte.. Det efterlader én plads, nemlig den centrale/Osvaldos plads... Jeg siger igen, det vil være selvmord at bruge Alexis her. Der skal være en stærk spiller foran som kan tage slagsmål, og man kan smide bolde op på. Den type spiller er hverken Totti, Lamela eller Alexis.
Tdj89: er meget enig i din konklusion, kunne forstå man ville hente alexis hvis man havde planer om at sælge Lamela ( Gud forbyde det)
Men jeg er faktisk lidt uenig med folk herinde, jeg mener ikke at Roma pt. Har mulighed for at kunne tiltrække en bedre angriber end osvaldo. Higuain er i min verden slet ikke en mulighed, desværre, og hvem skal det ellers være! Hvis man prøver at huske tilbage på de første kampe i sæsonen var han altså bedste mand, målet mod Inter er jo verdensklasse, f.eks. - ok han har i nogle omgange ødelagt det for sig selv, men kunne En ny træner få ham populær igen er jeg sikker på han ville være en gevinst!
Som jeg har skrevet mange gange før, så har vi brug for Osvaldos kvaliteter. Vi har bare ikke brug for personen Osvaldo. Han skal sælges, ingen tvivl om det.
Min drømme erstatning vil være Dzeko.. Sker desværre ikke.
Nej hiquain er drømmetænkning .. det sker ikke. Sådan er det bare..
Men så foretrækker jeg penge i kassen og Caprari på holdkortet.
tdj89. Du overser lidt, at Garcias 3 forreste ikke er delt så meget op som de fx var under Andreazzoli. Lamela agerede nærmest Højre Kant nogle gange.
Garcia spiller flydende, og tror godt han kan ende med at brug Totti som den forreste (jeg mener heller ikke Totti har spillet/spiller ventre??).. Måske på holdkortet, men han søger ind og ned.
Alexis-Totti-Lamela
"Alexis-Totti-Lamela"
På papiret ser det godt ud. Havde Totti været 10 år yngre kunne det også gå.. Men vi kan ikke undvære en targetmand. Det er sikkert.
Kan du have ret i. Men af alt hvad jeg har læst mig til, vil Garcia spille fodbold. Og derfor er en decideret bokspiller ikke alfa og omega.
Og Totti bør faktisk spille den position. Så har han bedre mulighed for sætte spillet op uden at det hele går i stå. For når han sætter spillet op for langt tilbage, så er det han er blevet for gammel. Hvis han bare skal agere spilfordeler er han jo stadig fantastisk.
Så han ville søge ned, og både Lamela og Alexis ville søge i en direkte linje mod målet fra deres kanter.
ciro immobile!
De Rossi skal ikke sælges for fanden han spiller godt...
vi skal overveje at bruge hai forsvaret. for fanden han gør det godt for italien der!
Hvad siger i til Marchetti til målmandsposten?
Hvad siger i til Marchetti til målmandsposten?
Haha, Så får vi nok en død målmand i buret.
Ifølge flere Italienske medier, så planlægger Lazio og Roma at fusionere, for på den måde at skabe et storhold i hovedstaden. Lazio er derfor angiveligt allerede en del af stadionplanerne.
Dette skulle være efter ønske af vore amerikanske ejere..
Derudover skulle Osvaldo være på Citys ønskeliste, hvis handler med Gomez glipper..
Vi kan bytte lige over med Dzeko.
tdj89 den er du simpelthen nødt til at smide nogle links hvis jeg skal tro på det ;)
Jævnt usandsynligt at Roma og Lazio fusionerer
Jeg er på mobilen, så det er desværre ikke til. Men det står på de fleste italienske nyhedssider. Det er en stor nyhed. Folk er selvfølgelig helt oppe at køre. Nu skal fjender jo til at være venner,
Marquinhos skal ifølge hans agent ingen steder. Det lukker for spekulationer om Alexis indtil videre. Det passer mig fint :)
Ville være en drøm at sælge osvaldo til City og smide et par mill oveni for Dzeko. Problemet er bare at hvis City køber en angriber og så sælger en, så står de med det samme problem. Men nøj hvor jeg dog håber!
City interesseret i osvsldo? God joke!
@tdj89
er du ikke sød at smide links når du kan så?
For jeg følger rimelig godt med i de italienske medier, og jeg har ikke læst noget som helst om en fusion. Det er pænt urealistisk.
Tror du ikke bare det er en 'fusion' om deling af det nye stadion? En fusion af de to klubber vil jeg gerne smide hele min opsparing (jeg ikke har) på ikke sker.
... eller måske det mest ironiske indlæg på siden nogensinde.
Jeg har åbenbart misforstået artiklerne. Jeg beklager.
Her en den velkendte rygte hjemmeside på engelsk.
www.romanews.us
Det gør da ikke noget. Det lød også lidt usandsynligt ;)
Ser ud til at Roma vil fokusere mere på at hente Valencias Diego Alves, da flere klubber melder sig ind i jagten på Cesar, bla Viola og Arsenal.
6 mio € siges det at det vil koste os at hente Diego Alves.
Så har Nico Lopez lige scoret en kasse og lavet en assist for U-20 Uruguay.
Satme godt vi slipper af med ham.
Roma skulle ifølge engelske medier meldt sig ind i kampen og Man Citys forsvarsspiller Micah Richards. Hans pris ligger på ca £12 mio. Vi får konkurrence af Inter da de også følger ham tæt.
Diego Lopez fra Real Madrid? Ryger sandsynligvis på bænken igen - men han har jo været helt outstanding i den sidste halve sæson! Kunne i min verden lukke vores keeper problemer
Gode nyheder. Roma skulle angiveligt have vundet slaget om Nainggolan over Inter.
De er nået til enighed med både spilleren og Cellino.
Roma skal betale mellem €8-10 millioner plus delejerskaber mellem Verre og Viviani.
Jeg synes, det kører meget frem og tilbage, mht. hvem der henter Radja Nainggolan.
Jeg tør næsten ikke være optimisk om noget, selvom vinduet ikke for alvor er startet endnu, så virker mange ting bare rigtig uafklaret i Roma.
Handlen med Benatia, har snart kørt på i en måneds tid, og den er ikke afsluttet endnu.
Hvad med en ny keeper, der dukker hele tiden navne op. Senest Consigli.
Benatia handelen skulle være gået igennem og det forventes at blive officielt når vinduet åbner. Det meldes at det er omkring 5 mio plus delejerskab på Nico Lopez. Udineses præsident har udtalt at benatia skifter.
Der er begyndt at komme rygter om et køb af Aubameyang, men kommer nok an på hvem vi ellers henter og sælger.
Benatia, Nainggolan, Diego Alves, Micah Richards og Aubameyang ville være konge
Ved godt det helt lige meget, og vi intet kan gøre ved det nu!
Men damn! vi skulle have været hurtigere og nappe Fred!
Så vidt jeg ved spiller han stadig i Fluminense, så ved ikke om det er forsent.
Hvis Julio Cesar forsætter sin Confed. og QPR formen, så jeg ham gerne i Roma.
[Rettet af: Lamela - 01/07/2013 - 00:45]
Smider lige et navn ind, hvad med Nilmar var vi ikke efter ham får et par år siden? Og kunne han ikke været interessant?
Eftersom Osvaldo kan være på vej til Atletico Madrid for ca 18 mio, så kigger Roma sig om efter en ny angriber. Tuttosport skriver idag at Roma vil forsøge at hente Mario Gomez fra Bayern, som i forvejen har været rygtet til Fiorentina. Bayern vil kræve et sted mellem 15-20 mio euro for ham. Men der er hverken blevet bekræftet eller afkræftet noget endnu.
Derudover skal Sabatini mødes med Cagliaris præsident idag for at få en handel igennem med Nainggolan.
Gomez vil til italien(indkast)
Gid vores ledelse ville gå ud og vise vi er blandt de største i Italien. Og hente en spiller af denne kaliber. (måske ikke lige Gomez, men en på hans nivuea)
Gomez ville være vanvittig, at få fat i. Synes nu også vores chancer er ligeså gode som Fiorentina's. Hvis de skal have råd til, at købe ham kræver det et salg af Jovetic, som ikke er sikker på, at skifte. Roma bliver nødt til, at sælge Osvaldo, men det ser jo også meget mere sandsynligt ud.
Og med de indkøb vi er ved, at få på plads tror jeg godt Gomez kan blive fristet af et skifte til Roma.
Cagliaris præsident har Idag til et møde med Sabatini afvist et tilbud på Nainggolan på 10 mio euro plus et par delejerskaber.
[Rettet af: RomaFanVejle - 01/07/2013 - 15:19]
øv, vi fik ikke payet :(
Og Paulinho smuttede som ventet til Tottenham.. Mon ikke Nainggolan smutter til Inter,
Friske rygter. Da det ser ud til at Nainggolan bliver i Cagliari vil Roma nu gå efter enten Mavuba, Capoue eller Imbula. Nyeste af navne er HSVs Rafael Van Der Vaart (30) der er værdisat til 10 mio €.
Andre rygter lyder på en Maicon fra City som skulle indgå i en eventuel handel for Osvaldo.
Få nu bare fat i Gomez også sælg osvaldo efter.
Nu skulle Cellino ifølge Sky journalisten Gianluca Di Marzio have accepteret et nyt Roma-bud på Nainggolan, da spilleren meget gerne vil til Roma.
Håber sgu det er sandt og vi endegyldigt kan få den her handel på plads. Agiveligt skulle Nainggolan og Roma også være enig om kontrakten, og det var kun Cellino, som stod i vejen for skiftet.
Hvorfor er vi ikke med i kapløbet om Gomez??!
Ser ud som om Benatia-handlen er gået igennem.
Skriv linktekst
Brækker mig snart! Gomez ser ud til at smutte til Viola og Aubameyang er iflg. tyske Bild bekræftet i Dortmund, for lige godt 100mio DKK
Kom nu lidt på banen seriøst!
Rimelig meget Photoshopped :)
Det er Totti's billed.
Det er nu flere måneder siden jeg foreslog Gomez, men det er sku som om Sabatini ikke lytter til os det skiderik :-) Rygtet siger at Simon Kjær forhandler med en unavngivet klub, skal han mon have chance igen? Sidst svingede han enormt fra en pragtpræstastion til den rene elendighed, så ved ikke rigtig .. Vi mangler i mine øjne spillere med rutine og de kan findes på storklubbers restlager, det skal dog overvejes grundigt om de kun er ude efter en fed løn eller om de også vil spille bold. Senest set i QPR. Alexis troede vurderede jeg først som urealistisk men med tilgangen af Neymar har spilletid hvis lange udsigter men tror dog kun at de sælger en af enten Alexis eller Villa :-) men hvorfor ikke en af juves reserve angribere som alle er bedre end Osvaldo ?
Det må så blive et stort fed NEJ TAK til Simon Kjær.. Har haft et par okay kampe, men 80 % af hvad han gør på en bane er lort.
Hvis vi ikke kan hente Gomez, Dzeko og andre spillere af den kaliber, så kan vi lige så godt beholde Osvaldo. For så får vi simpelthen ikke en bedre angriber. Hvis han fjerner attituden så er han en klasse angriber. Meget bedre end hvad Juve har (udover tevez).
Sker der intet på transferfronten for tiden?
der er rygter om at Sabatini er i england for at sælge de Rossi og Osvaldo, og kigge på muligheden for at låne wallace og købe Nani.
Ifølge engelske Daily Mail er Tottenham klar til at betale 20 mio. pund (23 mio. euro) for Pjanic - bør man slå til?
Nope, vi skal da ikke af med Pjanic.
290 indlæg. Jeg tror vidst vi har brug for en ny tråd:
http://as-roma.dk/forum/rygter/706/Indkoeb-13
Lukket!
[Rettet af: geggeri - 05/07/2013 - 19:05]
Sæson 2021-2022
203 1
Transfers 24/25
149 0
Sæsonen 2024/25
81 0
Roma-Inter