Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 7

Kategori: Rygter

tdj89
867 indlæg.
d. 23/05/12 00:09

Håber det er i orden jeg laver en ny tråd. Den anden var blevet lang. Derfor syntes jeg, at det var på tide med en ny tråd, da der samtid i den nærmeste fremtid kommer en masse rygter og forhåbelig gode indkøb! :)

[Rettet af: stigtotti - 23/05/12 - 10:22]

Stigtotti
266 indlæg.
d. 23. maj 2012

Den er rettet af den simple årsag, at folk er vant til systemet med Indkøb og så et tal, hvis "emnet" bliver for langt!

Mvh

Romaneren
1727 indlæg.
d. 23. maj 2012

Barnetta på fri transfer ville faktisk være genialt, ham og Rossi ville faktisk pynte oppe foran! Men kom nu bare ind med Astori snart.... Vi skal bare have fingrene i ham!

Totti-Thaqi
41 indlæg.
d. 23. maj 2012

Ja, vi har virkelig brug for Astori, han er en kanon god forsvarspiller, så bare hit med ham til Roma..

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. maj 2012

Synes godt nok at Astori bliver blæst op - som var han den helt store redningsmand. Ser ham også gerne i klubben, men primært fordi han er gratis.

Jeg kender åbenbart ikke nok til ham (ik fodbold manager nok?), til at hoppe med på al den hype.

Ville han være fuldstændig sikker start 11 i konkurrence med fx Burdisso, Kjær, Mussachio?

Der er ihvertfald høje forventninger til ham.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 24. maj 2012

Italienske medier mener, at Roma vil beholde Bertolacci i truppen til næste sæson. Han har vist nok kontrakt til næste sommer og synes det vil være helt fint, hvis man giver ham et år til at bevise om han har, hvad der skal til.

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. maj 2012

Calciomercatonews.com beretter at Roma, efter at have mistet Palacio til Inter, skulle have rettet blikket mod 25 årige Olivier Giroud der netop er blevet fransk mester med Montpellier, og som i den netop afsluttede sæson blev fransk topscorer med 21 mål.

Der nævnes en pris i omegnen af 16 mio euro.

Personligt, tror jeg det kunne være et spændende indkøb. Prisen er dog en smule høj - og spørgsmålet er vel også, hvorvidt Roma overhovedet er attraktivt nok for Giroud.

1

Romaswag
84 indlæg.
d. 25. maj 2012

Prisen er høj, men han har jo bevist han ved hvor målet står henne! Men tror heller ikke Roma er attraktivt nok, og vil gerne garantere for at han spiller i Arsenal næste sæson.

Har lige læst at Roma har vist interesse for Merkel, nogle der kender noget til ham ??

btw, synes snart træneren skal på plads, så vi kan få købt/solgt de rigtige spillere!!

Thinggaard
161 indlæg.
d. 25. maj 2012

Så kan det være der kommer penge i kasse.

Osvaldo på vej til Real Madrid

Kommer der penge i kassen, synes jeg egentlig det okay, hvis han smutter. Bryder mig ikke om attitude og alle de røde kort. Men de skal have penge op af lommen, for han er bestemt en dygtig angriber.

TheTotti
456 indlæg.
d. 25. maj 2012

Jeg vil hellere at de bytter lige over Higuain for Osvaldo :)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. maj 2012

Daniel Pradés kontrakt er blevet ophævet.

http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=37291

Andreas
789 indlæg.
d. 25. maj 2012

Så har goal.com få strikket listerne over transferfrie spillere i Serie A, Premier League og Micky Mouse-ligaen (læs. La Liga)

Italien

Spanien

England

Lad galskaben begynde :)

Basnandez
157 indlæg.
d. 26. maj 2012

Ud fra listerne i kommenterer før den her er Bosingwa fri... Hm interesant for Roma? Eller bare nøjes med en Mario Gaspar?

Kim89
1171 indlæg.
d. 26. maj 2012

Chivu og Arshavin syntes jeg kunne være gode at hente :-) Chivu kender klubben og i ved nok efterhånden at jeg er af den holdning at man aldrig kan have for mange spillere i truppen, der kender klubben :D Og Arshavin er en god fodbold spiller der aldrig rigtig slo til i Arsenal.

Også skal vi hente Balzaretti :D

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. maj 2012

Astori er den eneste jeg falder over og synes da bestemt han ville være spændende at se i klub!

Beklager Kim - men Chivu skal bare blive væk!

Ellers kan vi hente Loria tilbage :O

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. maj 2012

“Roma actually made a better offer, over €2m more than Inter’s proposal, but I had shaken Massimo Moratti’s hand just three hours earlier.”

Fortæller Genoas præsident. Inter forventes at betale 11 mio. euro for Palacio. Er dog glad for at vi ikke betaler 13-14 mio euro for ham!

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. maj 2012

Respekt herfra til Genoas præsident, for ikke lade Roma fuck op med pengene.

Jeg håber snart vi ser en løsning på træner situation. Zeman er nævnt, jeg har ikke noget imod ham. Men ellers kunne jeg godt tænke mig, hvordan senior De Rossi vil klare sig med første holdet.

MY
182 indlæg.
d. 26. maj 2012

Er også lettet over, at man ikke betaler så mange penge for Palacio. Dog kan det måske vidne om at en Osvaldo er på vej ud?

Zeman kunne være spændende som træner. Han har erfaring og ikke mindst en stor personlighed, hvilket måske netop er det holdet mangler.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 28. maj 2012

Puha. Vidste ikke hvor jeg skulle poste dette, men nu kommer det her:

http://www.bold.dk/nyt/Lazio-anfoerer-anholdt-i-match-fixing-sag

Mauri er anholdt i fixing sagen. Det må jo betyde at Lazios indblanding i denne sag blive optrappet, og en pointstraf måske rykker nærmere? Og dermed en degradering, så vi måske kommer i spil til Europa League?

Mht. Indkøbet af spillere er det ret frustrerende at denne deltagelse eller ej ikke er fastlagt. Vi har jo set hvordan vi kan blive fravalgt ved ikke at have deltagelse i internationale turneringer, og jo før denne usikkerhed bliver bestemt, jo før vil de klare retningslinjer for vores ageren på transfermarkedet blive bestemt!!

Andreas
789 indlæg.
d. 29. maj 2012

Magath forlænger med Wolfsburg til 2015 - det ser jeg som godt nyt i forhold til Kjær. Der virker til at Magath har mistet tiltroen til Kjær, så mon ikke tyskerne er ret iteresserede i, at finde en god løsning på Kjærs fremtid.

Link til kicker.de - på tysk

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 29. maj 2012

Football-Italia skriver idag, at Lorenzo Insigne vil følge Zeman, der jo nok ender i Roma.

Han lader til at stå i skyggen af Verratti i fht. til italienske talenter (i Pescara), men det ændrer ikke på hans kæmpe potentiale. Ville være gyldent hvis Zeman hev ham med. Hvis Verratti også kommer, ville det simpelthen være for godt til at være sandt!!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. maj 2012

I så fald skal han købes fri af Napoli (da han så vidt jeg husker ikke har kontraktudløb denne sommer). Han har blot været udlånt til Pescara.

Såfremt man kan hente ham for en overskuelig pris kunne det være ganske spændende

http://www.youtube.com/watch?v=YBFn-ftcClk

sebbews
270 indlæg.
d. 29. maj 2012

han er da ikke udlånt til Pescara.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 29. maj 2012

På wiki står der ganske rigtigt, at han er udlånt, men der er tale om et delekerskab så vidt jeg ved

sebbews
270 indlæg.
d. 29. maj 2012

så vidt jeg ved, ejer pescara ham da stadig 100% endnu.

Romaswag
84 indlæg.
d. 29. maj 2012

Hvem der ejer ham eller ej, han vil kun være napolispiller, hvis han spille fast og den mulighed ser jeg usandsynlig..!

Godt nyt er dog, at begge agenter (Verrati og Insigne) sender deres spillere mod Roma, hvilket er fantastisk!

Dog tyder endnu en angriber i truppen at nok vi mister Borriello + en til.

Men det Roma vil bygge op kan blive stort, hvis folk giver det tid!!! Det er jeg helt 100 på!

#ForzaRoma

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 30. maj 2012

MIN PERSONLIGE drømmesigning er Edin Dzeko fra Man. City - Kan nok købes for 22 mio.
Manden er blandt de mest effektive spillere i Europa hvad angår mål / spillede minutter! En stjerne spiller der elsker at banke den i nettet, og city skal alligevel skille sig af med en af deres angribere mindst! Så kan Higuain få love at blive i madrid.

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. maj 2012

Ifølge Il Messaggero er Roma ikke længere interesseret i at hente Gago, da Zeman ikke mener at han vil passe ind i systemet.

Zeman skal i stedet være interesseret i at tage Verratti og Insigne med fra Pescara. Han skal også været meget interesseret i at købe Destro.

Angel tyder på at være færdig i Roma og rygtes i dag til Getafe.

Andreas
789 indlæg.
d. 30. maj 2012

Fint hvis Lady Gago bare tager tilbage til Madrid - han er lagt fra de ca. 7 mio. euro værd, som Real vil have for ham.

Det italienske baby-trekløver, som der bliver nævnt er selvfølgelig alle rigtig spændende spillere, men jeg synes altså ikke at det er det vi har brug for. Vi har så mange gode unge spillere selv, men de har brug for rutinerede kræfter som de kan læne sig op ad og tage ved lære af.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. maj 2012

Det ville passe mig glimrende at få Insigne og Destro til klubben. 2 unge italienere. Det må derudover gerne betyde at Bojan ryger hjem til Barcelona. Med de 2 i stalden, må offensiven være fyldt godt op. Hvis Osvaldo bliver, har vi osse lidt muskler oppe foran. Marquinho ville desuden passe glimrende til Zemans system.

Men... Få nu for dælen købt de forsvarsspillere!!!

Tomas R
374 indlæg.
d. 30. maj 2012

Altså som jeg har forstået Zeman på de sidste dages skriverier og hype, kan I godt glemmde der dyre indkøb. Vi kan - lidt kækt - lige så godt stoppe med at drømme om nye storspillere.

manden er - ligesom Bielsa- meget stor tilhænger af unge spillere - helst af egen avl.
Så mon ikke snarere vi skal forvente flere talenter udefra i stedet for verdensstjerner, og så nogle Primavera-spillere i udkanten af holdet få chancen.

Så... nogle der er friske på at finde på en ny tråd :-D

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 31. maj 2012

Så skulle det være i morgen, at Roma skal beslutte sig om Kjær.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 31. maj 2012

Det kan måske lyde lidt tosset, men en Cossu på fri transfer ville bestemt ikke gøre noget. Han er en meget hurtig og dygtig teknisk spiller, som også kan laver nogle gode afleveringer. Han minder lidt om Totti, og tror at han vil være en god spiller til midtbanen.

BOversoe
74 indlæg.
d. 31. maj 2012

@Tomas R
Det at Zeman gerne bruger spillere af egen avl, og det at vi gerne ser indkøb behøver slet ikke at udelukke hinanden pt. Vi har i denne sommerperiode allerede sagt farvel til mange breddespillere, og mon ikke at Zeman gerne fylder bænkpladser og skadeshuller ud med unge spillere. Tror Zeman er enig med os alle i at der mangler lidt spillere til at gå forrest på holdet. Totti dykker mere og mere i niveau, og bliver hele tiden mindre afgørende - og er ikke spilleren der løfter tungest defensivt, mens De Rossi ikke kan bære det hele. Så lad os håbe på et par markante gutter, og så en masse ungt blod omkring dem.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 31. maj 2012

jeg er 99.9% sikker på de køber kjær efter hvad jeg har hørt fra nogen der kender hans familie......

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 03. juni 2012

De bliver ved med at skrive om Eriksen ;) Det ville være lækkert..

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. juni 2012

En masse rygter:

1. Gago, Heinze siger farvel.
2. Juan og Abgel, måske samme vej.
3. Eriksen bliver nævnt.
4. Porto har afvist bud fra Juve på Rolando. €11 mio. Skulle de have budt.
5. Juve vil ikke betale €8 mio. For Marco, ligesom Galatasaray ikke vil betale €12 mio. For melo. Der overvejes måske et bytte mellem de to.

Jeg ved ikke rigtig mht. Melo. Han viste klassen i Viola, men har siden ikke vist noget. Hvis Gala ikke synes, han er god nok til dem, kan jeg ikke se, hvad han skal lave i Roma.
Desuden til et løn på €3mio. årligt.

MURO
632 indlæg.
d. 03. juni 2012

Lamela@

Det er ikke fordi at Galatasaray ikke synes at han er god nok, han var sådan set en af deres bedste spillere i år. de har bare ikke den økonomiske styrke til at give 12 mil euro for en fodboldspiller, plus han er den spiller der tjener mest i tyrkiet pt. Det er grunden.

Jonas
4091 indlæg.
d. 03. juni 2012

Juan, Gago og Heinze må for min skyld alle gerne forlade klubben. Eriksen tror jeg ikke på den sommer, men måske næste?

Rolando for 15 mio? Har ikke set så meget Porto, men det jeg har set dem synes jeg ikke han har overbevist mig. Synes også prise er for høj.

Borriello er jeg i tvivl om vil passe ind hos Zeman og kunne derfor meget vel være på vej væk.

Melo synes jeg ikke vi skal invistere i. Han løn er utrolig høj. Så ser jeg hellere vi henter Sissoko fra Toulouse. Hvis det passer vi kan få ham for omkring 7-8 mio euro ville han være et super køb.

Romadk
151 indlæg.
d. 04. juni 2012

Efter Zeman er på plads, er det vel tid til at handle igennem. Måske man skal holde øjnene åbne for billige spillere til em, eventuelt spillere som der er store forventninger til min som skuffer til em, så man kan presse prisen lidt. Rolando kunne være et godt bud ..
Hvordan står det til med kontakten til Villarreal, for to uger siden var der nærmest ingen grænser for hvilke villarreal spillere vi kunne bruge ? :)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 04. juni 2012

håber vores første sommertransfers kommer til at se sådan her ud:

disse tror jeg går igennem.

astori - på fri, virker meget sandsynligt
kjær - super pris for et kæmpe talent til forsvaret, forstår ikke dem der synes prisen er for høj.
insigne - kender ikke hans pris, men ville være en super handel
sissokko - fra toulouse, kæmpe talent, kan dække stort set alle pladser på midten, tror han kan blive ligesom boateng for milan.
føler mig også sikker på at vi henter en stabil højreback og formentlig også en venstreback

handler jeg kun tør håbe på.

verratti.
en klasseangriber, har ikke noget navn, skal bare være en klasseangriber. ud med osvaldo hvis real vil have ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2012

"Dopo aver messo le mani sul laterale sinistro Dodò del Corinthians, a destra è spuntato il nome del danese Daniel Wass, di proprietà del Benfica che quest'anno ha giocato in prestito all'Evian, nella Ligue 1. Il Benfica chiede circa 5 milioni per lasciarlo partire e pare che Sabatini abbia parlato anche di lui nel suo famoso blitz in Portogallo."

Nu skulle man være interesseret i Wass!!! Det må da være en joke!!!

Han vil jo ikke kunne bidrage med noget anderledes end Rosi..

Nej nej nej nej, hvor bliver jeg skuffet hvis AS Roma køber Wass..... Daniel Wass..... Oh jesus hahah..

wolsgaardroma
10 indlæg.
d. 05. juni 2012

@P.Totti,

Jeg er helt enig med dig med de transfers du tror, går igennem. Det tror jeg ville være megafedt, men jeg tror ikke en Sissokko er helt så offensiv som Boateng er for milan... Jeg tror umiddelbart han er mere defesivt orienteret som en klassisk 6'er..

wolsgaardroma
10 indlæg.
d. 05. juni 2012

Derudover: http://www.youtube.com/watch?v=DnP54DneZM4

Veratti er ikke angriber - han er playmaker. Og ud fra den video ligner han en Eriksen-type, der er rigtig rigtig lovende, vilde driblinger og afleveringer han laver! Han kunne vi godt bruge foran De Rossi og en lidt tilbagetrukket Pjanic (det er jo en rolle som han sagde, at han var glad for at blive brugt i af LE).

[Rettet af: wolsgaardroma - 05/06/12 - 12:16]

wolsgaardroma
10 indlæg.
d. 05. juni 2012

Mange af tingene han laver i video er også i samspil med Insigne, så de to kunne som jeg ser det være en rigtig spændende dio at få til klubben.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. juni 2012

wolsgaardroma: tror du misforstår hvad jeg mener.
ved godt verratti ikke er angriber, han er playmaker. mente ham + en ny angriber, jeg ikke har et fast navn på, da jeg er rimelig åben på den position, så længe det er en klasseangriber der bliver hentet.

jeg vil også mene at sissokko er mere en 8'er end en 6'er, han kan lidt af det hele, en rigtigt felt-til-felt spiller, tror han ville være perfekt som binde led mellem de rossi, og den der ligger på 10'er positionen, hvad enten det bliver verratti, pjanic, lamela.

pjanic mener jeg er en 10'er, han fylder ikke nok som en 8'er i et 4-3-3 system, derudover er han alt alt for langsom med bolden. hans force er de små afleveringer og overblik hvilket jeg tror vi kunne gøre bedre brug af, hvis han ligger som 10'er.

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. juni 2012

video med sissokko, tydeligt at han er en rigtig 8'er.
http://www.youtube.com/watch?v=b-nLqRfKVO8

wolsgaardroma
10 indlæg.
d. 05. juni 2012

Ok, det giver jeg dig :) Jeg har ikke rigtig set noget med Sissokko, kun læst rundt omkring.. Pjanic har jeg bare selv hørt udtale at han godt kunne lide at spille rollen som en slags Xavi gør i Barca, men jeg er enig med dig i, at han ikke helt fylder nok på den centrale midt.

I forhold til den nye angriber (hvis navn du ikke er fast på) kunne jeg godt håbe lidt på Insigne, han har måske ikke bevist sig så meget på den store scene, men tror godt det kunne komme... Derudover ville han jo stadig være sekundær (og dermed fremtidsmand) efter Oswaldo, Totti og Borini i hvert fald..

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2012

Det er godt nok en rigtig "manager spiller" - men kunne tjekkiske Vaclav Kadlec ikke være en spiller man burde have nuppet her inden EM går igang?

Knægten fra årgang '92, kører på 4-5 sæson i Sparta Prag, har debuteret på landsholdet (med et mål), og kunne måske gå hen og blive en af de helt store overraskelser for Tjekkiet, hvorefter prisen ryger i vejret.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. juni 2012

vi har brug for en super angriber, vi skal bruge 4, en klasseangriber ved siden af borini/osvaldo og så insigne som backup. ville være helt perfekt

Frankie
32 indlæg.
d. 06. juni 2012

http://indkast.dk/index.php?nyhed=93155

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. juni 2012

Klubben skulle igen være på banen ud efter at hente Gago for 3 mio euro..

altså kan man hente ham for det beløb, mener jeg andet er tåbeligt. han er en god stabil spiller, som sagtens kan bidrage i kampen om at spille sig på zemans 3-mands midtbane..

derudover så skulle sabatini være tilbudt serberen Marcelo Brozovic fra årgang '92 for omkring 2 mio euro.

på vocegiallorossa nævnes han som en trequartista type.

http://www.youtube.com/watch?v=jl8d7mCgS0k

men ud fra dette link, synes jeg ligeså meget han ligner en allround midtbanespiller, der kunne være spændende at hente til backup på 3-mandsmidtbanen..

Nuvel han er ukendt, men det er disse handler man i roma skal være bedre til at stole på.. istedet for at indse spilleres talent EFTER de er blevet hentet af andre klubber.

Hvis fx denne unge knægt kom til Palermo og slog igennem, ville Roma ikke kunne konkurrere med europas andre topklubber om ham - og prisen ville nok være skruet godt i vejret..

Romadk
151 indlæg.
d. 11. juni 2012

Kunne Zeman ikke lige udnytte sine østeuropæiske kontakter også få Alan Dzagoev i havn, han spillede i hvert fald voldsomt godt mod godt nok sølle Tjekkiet og er kontraktfri til jul ?

Arsi
725 indlæg.
d. 11. juni 2012

http://www.bold.dk/nyt/Elia-Jeg-forlader-Juventus

Slå til Roma!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. juni 2012

Vil nu hellere have ham her:

“The first thing that Zeman did when he arrived at Roma was to ask his club officials if there was the possibility of signing Insigne,” agent Antonio Ottaino told Radio Kiss Kiss Napoli.

Kom med ham!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. juni 2012

Cristian Eriksen er igen rygtet til vores klub, synes godt vi lige kun smide 20-25 mio
Euro efter ham og så sige at han først kommer næste år.!! det vil jeg sku gøre!!! han vi passe fantastisk ind.

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. juni 2012

håber sabatini kigger med i Ukraine - Sverige kampen.

Jeg er helt vild med deres venstre kant Yevhen Konoplyanka. Fantastisk kamp af ham indtil videre.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. juni 2012

ja han er sku da en stjerne i svøb, kom gerne med ham. faktisk overrasket over så god bold ukraine spiller.

Andreas
789 indlæg.
d. 13. juni 2012

Nu går rygterne på at Mathieu Flamini fra Milan skulle være på vej ti l Roma.
Selvom hans tid i Milan ikke har været rosenrød, så synes jeg stadigvæk at han ville være fornuftig at få ind i truppen - vi kunne godt bruge en rutineret defensivt indstillet midtbanespiller, nu hvor Gago smutter.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 13. juni 2012

Haha, du kom mig lige i forkøbet Andreas..

Jeg så gerne Flamini i klubben. Han er en glimrende fodboldspiller.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. juni 2012

Flamini? åh gud.

Romadk
151 indlæg.
d. 13. juni 2012

Det kan I simpelthen ikke mene.. Flamini er en af de største idiotter og har aldrig spillet en god sæson. Ellers tak Flamini find en anden klub hvor du kan udhule pengekassen med din enorme løn.Bertolacci kommer hjem, sats på ham istedet for !

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. juni 2012

Præcis. Der er ingen grund til at hente så dyr og middelmådig spiller ind, når man istedet kan give sine egne talenter chancen - disse værende mindst ligeså gode.

Det er at spænde ben for sig selv, hvis klubben gør alvor ud af rygter som dette. (Man kan smide rygte om Daniel Wass oven i hatten her)..

Det er jo blot at tage et lille skridt til siden?

Så overrask hellere ved at gå ud og hente helt unge talenter - selv i DK findes der i mine øjne emner. Lukas Andersen og Emil Larsen fx. Hent dem ind som boblere - istedet for at savle over dem om 2 år, når de har fået stor succes i mindre klubber, der har haft MOD til at hente dem og give dem chancen.

Flamini.... Jøses

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. juni 2012

man skal altså huske at et hold også har brug for rutine, og forbilleder for de unge, det udvikler de unge hurtigere.

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. juni 2012

Også skal man også lige huske at talenter det er noget man selv udvikler det er ikke noget en klub med respekt for sig selv går ud og køber.

Skal der købes spillere skal det være spillere med rutine, og helst Serie A rutine, skal truppen så også tilføres nogle talenter så er der kun ET sted Zeman skal kigge og det er på Primavera holdet.

Så skal man bruge penge kan man lige så godt gøre det på spillere som Flamini, Elia og Balzaretti og hvem der nu ellers kunne være en mulighed :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 13. juni 2012

Lukas Andersen og Emil Larsen... ah, nu må det da vidst holde... Hvad skulle vi dog bruge dem til? De vil jo aldrig kunne være i nærheden af at komme på selv vores primavera hold? Hvis skal blive en top klub, så skal vi hente topspillere ind - og så selvfølgelig mix dem, med vores unge talenter, som vi jo har mange af!

1

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

Kim89 efter de nye regler om europæisk fodbold, skal man have 8 spillere som er trænet mindst 3 i landet og 4 spillere som er trænet af klubben før de bliver 21. derfor de store klubber rydder alle de bedste ungdoms talenter i verden. og det skal vi da også være med til. du ved vel ligeså godt at alle de bedste talenter i verden ikke kun findes i rom. derfor skal en masse ungespillere bare hentes ind. og dem der flopper er bare ærgeligt. lucas andersen er da velkommen. flopper han bad luck. man må jo tage nogle chancer. zahore er da lige taget til viola. og jeg mener klart L. andersen har et større potentiale end zahore.

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

Ps. kim89 kan du så iøvrigt ikk lige nævne en klub som ikke gør det.

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. juni 2012

Ajax og Bilbao eksempelvis, de er begge kendt for at bygge hold op omkring stort set deres egne spillere.

Romadk
151 indlæg.
d. 13. juni 2012

I må simpelthen have mig undskyldt, men hvad fanden skal vi bruge Flamini til? I skriver han kan bringe rutine og det er åbenbart det eneste rigtigt at hente. Men har De Rossi måske ikke rutine? Har Pizarro måske ikke rutine? Jeg er enig med jer i at vi mangler rutine men absolut ikke på midtbanen, vi mangler en rutineret klasse centralforsvar og måske endda 2. Fokus skal så absolut ligger i forsvaret og ikke på at hente Flamani som ikke har spillet fast fodbold i 4/5 sæsoner. Han har rutine, ja. Men hans rutine er sku at være skadet eller sidde på bænken!

Forresten:
Generelt danske spillere skal holde sig væk, de har ikke niveau! Jeg tvivler endda også stærkt på Eriksen, husk vi har Lamela til cirka samme rolle. Måske Boilesen på sigt ville være et godt køb. Og selvfølgelig har Agger også niveauet men han er nok alligevel urealistisk.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. juni 2012

@mexes

Lukas Andersen skulle vi som sådan ikke bruge til noget lige nu. Men han kunne sagtens blive en habil serie a spiller, og hvis ikke andet, så er det jo en investering (han kan med stor sandsynlighed sælges med gevinst efter et par år). -

Jeg kastede det blot ind i samtalen, for at understrege at vi ikke skal BRUGE Flamini (ergo man ville ligeså godt kunne hente et ungt talent man ikke skulle bruge med det samme).

Er enig med Romadk, det er ikke midtbanen der mangler rutine. Forsvarer tak! Og de kan passende starte med Kjær.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. juni 2012

vi skal skaffe os eriksen nu, hvor han flopper" og er træt

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

Kim89 ajax køber da også spillere og talenter udefra. Bilbao rigtig nok. Men også fordi de gør sig i baskiske spillere. Men tror så tilgængel at de støvsuger hele baskerlandet for talenter. Og at de vælger kun at bruge lokale spillere er måske en af grundene til de ikk er et tophold. Tænk lig over det sødeste kim89.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. juni 2012

bilbao er lidt.ligesom oes FCM. de kemmer også alle de små lokale klubber for spille.r

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. juni 2012

Brad Pitt

Jamen søde ven, det er da også den måde man skal gøre det på. Man skal støvsuger lokal området eller landet for talenter og gøre dem til stjerner. Man skal have et hold der med en stor del spillere der enten kommer fra Holdets land eller har været igennem holdet ungdomshold så de kender klubben. Det er rigtig nok Ajax også køber talenter udefra, men så tager de dem ind og sætter dem på ungdoms holdet. Også er det en af deres spillere.

Min pointe er bare der er ikke nogen grund til at hente, Claus fra danmark, hvis du kan hente Allesandro fra Lucca som er lige så god. Så skal man altid gå med Italieneren :-)

Og Bilbao ikke et tophold?? coppa del rey og Europa League finale er da ganske godt gået. Så jeg ser ingen grund til ikke at følge deres eksempel. Eller i det minste bare bruge vores egne ungdomsspillere i stedet for at hente folk som Wass, og sidste års skuffelser Bojan og Angel.

Så hellere køb en masse rutine, gerne fra andre serie a klubber :-)

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. juni 2012

brug Dormund som eksempel.

1

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

Kim89 bilbao er ikk et tophold. Tophold spiller cl. Udover det slutter de i ligaen over 20 point efter topholdene real og barca. Mener at bilbao kunne være et tophold hvis de ændrer deres politik og begynder at hente talenter som ikk kun er lokale. Man kan altså ikk få et tophold udelukkende baseret på spillere for sådan en lille flække. Husk nu på at deres største profiler som javi martinez og llorente spiller på det spanske landshold pg altså ikk er i start 11eren der. Ang. Talenter synes jeg bar vi skal hente de talenter der kan blive til noget om de så er fra italien eller kasakhstan. Fodbold handler sku om at vinde, ikk om at stile med 11 italienere.

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. juni 2012

Men det handler også om at vinde med stil og det gør man ikke med et købe hold alla city og Arsenal, der ikke har ret mange englændere på holdene.

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

man kan vinde med stil på mange måder. og vil heller ikk mene at man vinder med stil hvis man spiller på den måde du gerne vil spille som chelsea. defensivt fodbold 11 mand bag bolden. udover det mener du så ikk arsenal vandt med stil da de gik gennem sæsonen som ubesejret selvom der ikk var mange englændere???

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 13. juni 2012

vi skal bare have styr på det forsvar med lidt indkøb

så skal det hele nok køre igen

Gammel eller ung ligemeget

men der skal jo altid lukkes lidt ungt blod ind hvert år, så det hele køre i en glidende overgang...

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. juni 2012

Nej det mener jeg ikke, og heller ikke city i år.

Desuden det der med alle mand bagbolden det er kun noget jeg ønsker man gør når man spiller mod hold som Barca.

Alle andre kampe er Zeman stilen den rigtige måde, de har dog det til fælles at bold bessidelse er en ting man ikke går op i.

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 13. juni 2012

Ok kim. Troede bar du havde det sådan at kun sejre tæller.

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. juni 2012

Det har jeg også, hvis det er hold jeg kan lide, men nu er Arsenal og specielt City hold jeg hader, dels pga. deres mani med bare at købe sig til tingene, og stille med stort set ingen englændere i trupperne, så i min verden vil de to aldrig kunne vinde med stil.

Det er lige som i min verden, så kan Barca og Spanien heller ikke vinde med stil, pga. deres måde at spiller på.

MEN alt det her har ikke noget med ind køb at gøre så lad os stoppe den HER :-)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 14. juni 2012

Ja stop her, og start i stedet med at diskutere HVEM der skal indkøbes til Zemans nye stil ;)

Jeg er sikker på Lamela passer perfekt ind. Direkte, hurtige små spilninger på lille område.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 14. juni 2012

Kaka forlader real Madrid næste sæson, hvis en klub vil betale 185 millioner kr. Altså omkring 24 millioner euro.
Ham og så astori på fri, så er jeg helt tilfreds med dette års handler. Så skal vi bare bruge talenter for resten.

1

wolsgaardroma
10 indlæg.
d. 15. juni 2012

Nogen der ved hvad der er sket ift. Marquinho? Køber vi ham?

Jeg tror han vil kunne passe fint på Zeman's midt som en af de to lidt mere offensive. Jeg synes han gjorde det fremragende i et par af de sidste kampe.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 15. juni 2012

Mauricio Isla og Kwadwo Asamoah til juventus = Serie A afgjort..

HOLDKÆFT HVOR NEDERN !!!! :@

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 15. juni 2012

"Kaka forlader real Madrid næste sæson"

Vi skal så absolut ikke have den afdankede brasser. Dem fik vi vist nok af i dyre domme med Cicinho og Baptista.. Det ville da være komplet dumt at betale lige knap 200 millioner for en "over the hill" Kaká der kun kan spille halvdelen af sæsonens kampe på grund af sin skrøbelige krop.

Ligeså meningsløst som de der syntes i skulle/skal hente Forlán. Der må godt være lidt perspektiv i vores indkøb. :)

Men godt nok ærgerligt med Isla. Ham havde jeg set kunne passe godt ind i vores system.

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. juni 2012

Jeg er splittet. Det er uden tvivl mange penge. Men Kaka er sku kvalitet - det kan man ikke komme udenom.

Verratti skulle også være blevet enig med Juventus.

Hvor er det sørgeligt hvis der ikke snart bliver hentet nogle kvalitetsspillere.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 15. juni 2012

Vi skal så absolut ikke have den afdankede brasser. Dem fik vi vist nok af i dyre domme med Cicinho og Baptista.. Det ville da være komplet dumt at betale lige knap 200 millioner for en "over the hill" Kaká der kun kan spille halvdelen af sæsonens kampe på grund af sin skrøbelige krop.

Kaka er langt fra over the hill. Han har spillet 40 ud af 55 kampe i denne sæson, hvor han har startet på bænken i 15 af kampene. Der er ikke en Roma spiller, som i denne sæson har spillet 40 kampe. Det kan godt være at han har haft et par skader i denne sæson, men det skal da ikk holde os tilbage fra at købe ham.

Ligeså meningsløst som de der syntes i skulle/skal hente Forlán. Der må godt være lidt perspektiv i vores indkøb. :)

Nu er der så også forskel på Inters spillere og Romas. Inter har mere kvalitet på deres hold end Roma har, og der er større konkurrence om de enkelte pladser. Forlan er 33 år, og han har aldrig spillet i serie a før. Han kom ind på en position, hvor der allerede var konkurrence fra Pazzini, Diego Milito og Zarate.

Kaka vil i mine øjne kunne komme til Roma i en start 11, da vores midtbane ikke ser så stærk ud. Han kender desuden også italiensk fodbold fra sin tid i milan, hvor han for alvor slog igennem. Fordi en spiller ikke spiller hver kamp i Real Marid, betyder det ikke at han er over the hill, der er bare kommet nogle spillere som er bedre end ham(i dette tilfælde Özil). Der er også rigtig langt fra Real Madrid til Roma, så jeg mener at han ville kunne gøre en markant forskel på vores midtbane.

Men jeg tror nu heller ikke at klubben vil fyre 24 millioner af på en enkelt spiller, desværre. Men jeg så helts at vi gjorde det, og så vi kunne få en gratis Astori, og så rykke et par af vores primavera spillere op på første holdet.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 15. juni 2012

"Kaka er langt fra over the hill. Han har spillet 40 ud af 55 kampe i denne sæson, hvor han har startet på bænken i 15 af kampene. Der er ikke en Roma spiller, som i denne sæson har spillet 40 kampe."

Okay lad os starte med kampene.
Real Madrid har deltaget i Copa del Rey, Primera Division, Champions League og Spanske Super Cup.. Roma har deltaget i Serie A, få kampe i Europa League og lidt i Coppa Italia. Allerede der er det jo tydeligt at Real Madrid har spillet mange flere og hårdere kampe end Roma. Det vil sige at mulighederne for at spille over 40 kampe har været lille for Roma. Kaká har på 3 sæsoner spillet 63 kampe?? Altså har han været utroligt skadet..

Mange af kampene har været mod mindre hold, mens indskifterrollen har været mod de store hold. Han har sålededes ageret back-up.

Bliver han købt til Roma skal det være som profil, der skal spille alle kampe nærmest. Det er jeg altså sikker på han ikke kan holde til, hans skadeshistorik taget i mente. Derudover vil kampene også være markant hårdere, da de dårligere hold i Serie A giver mere modstand end de dårlige hold i Primeraen gør mod Real Madrid. Han skal derfor præstere mere, i hårdere og flere kampe end for Real Madrid. Det er jeg sikker på han ikke kan, og et køb til den pris er dømt til at være et flop.

Mht. Forlán - Inter, Milito og andre eller ej. Han har været udbrændt siden Copa America, og var det således også for Atl. Madrid. Det er ikke for sjov han nu brænder straffespark og 100 % chancer.. :)

ClausA
263 indlæg.
d. 15. juni 2012

Er jeg den eneste der syntes der skal handles italiensk ? Mener selvfølgelig ikke at vi udelukkende skal hente hjemlige spillere, men ser da gerne vi hiver nogle italiener ind, i form af astori f.eks. Bortset fra det har vi jo en ret fornuftigt ungdomsafdeling

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 15. juni 2012

ClausA

Nej det er du skam ikke jeg så meget gerne der kom en masse Italienske spillere, om de så kommer fra andre klubber eller primavera holdet det gør ikke den store forskel hos mig, selvom primavera ville være sjovere :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 18. juni 2012

Efter at have set Van Der Wiel til EM, så er jeg vældig glad for, han afviste Roma.

Han har været en af Hollands ringeste spiller, viste hverken noget offensivt eller defensivt.

Lidt ala vores Simon P.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 18. juni 2012

Florenzi er meget tæt på at vende tilbage til Roma. Crotone havde ellers udnyttet en klausul som gjorde, at de kunne købe 50% af spilleren, men Roma har været ivrige efter at tilbagekøbe de procenter. Florenzi har gjort det fantastisk i Serie B og blev vist også kåret til årets unge spiller.

Ud fra hvad jeg kan læse så får Crotone 50 % af Pettinari, samt et lån af Piscitella.

[Rettet af: Julii Caesares - 18/06/12 - 11:40]

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. juni 2012

Hvor er jeg træt af de italienske klubbers delejerskab.

Det er bare et udtryk for klientelisme - noget som man burde bevæge sig væk fra.

Hvis ikke man er villig til at smide et beløb på bordet for Florenzi, så mener jeg ikke man skal være så desperat efter at få hentet ham. Man skubber bare problemet foran sig, idet man så om et år kan stå i nøjagtig samme situation med Pettinari, hvorefter man så er nødt til at ofre en ny spiller i delejerskab - og så ruller det hele igen.

KØB 100 procent, SÆLG 100 procent, eller lej unge ud for at de kan få spilletid (IKKE indeholdende klausuler etc).

Florenzi skulle kun have været lejet ud til at starte med. De småpenge man kan have modtaget af Crotone kan umuligt have været det værd.

mexes
2516 indlæg.
d. 19. juni 2012

Når jeg sidder og ser EM og klip fra de gamle arkiver, så kan jeg simpelthen ikke ærger mig nok over, at vi mistede Menez. Hold op hvor var han en fornøjelse at se på - og stadig er. Og det beløb vi fik for ham, var jo alt for lavt endda.

Ham måtte de da gerne for min skyld hente tilbage ;-)

Faktisk er der mange spillere jeg gerne så tilbage i klubben. F.eks. gad jeg godt se den kære Aquilani tilbage i klubben, men det er i mine øjne ligeså usandsynlig, som f.eks. at se Menez tilbage. Desværre!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 19. juni 2012

Mht. Menez har han stadig den store fejl at han ikke er specielt god til at afslutte. Ja han scorede 1 mål, men derudover har han altså stadig svage afslutninger generelt. Derudover er jeg også helt sikker på at han ville kunne have fået det virkelig godt i klubben hvis han kom tilbage nu. Jeg er ret overbevist om at han også ville passe rigtigt godt ind i Zemans system, samtidig med at Zeman ville være en god rollemodel for ham, så han også rent mentalt ville være på plads.

Men. i PSG er han jo sikret CL, bedre løn og kamp om titler. Det kan vi ikke tilbyde ham for nuværende, så jeg tvivler desværre.

Aquilani syntes jeg ikke rigtigt vi har noget at bruge til. Jeg tror ikke hans fysik kan holde til den hårde træning Zeman ser ud til at ville praktisere.

mexes
2516 indlæg.
d. 19. juni 2012

Nu var det heller ikke ment som realistiske gæt. Men blot to spillere, som jeg godt gad at se tilbage :-) Tror nu Aquilani vil kunne passe ganske godt?

napstah
285 indlæg.
d. 20. juni 2012

Fair nok Aquilani tog til Liverpool i sin tid, var stor fan da han spillede i Roma, men, når han så IKKE slår igennem, og vælger at tage til både Milan og Juventus, mistede jeg alt for manden.

Nej tak til Aquilani!

sebbews
270 indlæg.
d. 20. juni 2012

Nogle der ved om interessen til van der wiel er kommet tilbage. I så fald hvis den, synes jeg man skulle droppe den og kigge mod debuchy.

Simon88
448 indlæg.
d. 20. juni 2012

Jeg ved det ikke helt præcist, men sidst afslog han jo Roma, pga. den manglende europæiske fodbold i klubben, og det har jo ikke ændret sig, og derfor har han nok heller ikke selv skiftet mening.

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. juni 2012

Lidt fra min Twitter:

Gregory van der Wiel: "Jeg har ikke spillet godt under EM og kan derfor ikke forvente at skifte til en klub som Real Madrid."
Chelsea og Real Madrid skal angiveligt have droppet Van der Wiel efter han dårlige EM. Van der Wiel skal derfor igen være åben for et skifte til Roma.

Ifølge Sky Sport 24 er Baldini i Brasilien for at købe Leandro Castan og gøre brug af Romas købsoption på Marquinho.

Juventus har valgt ikke at benytte sig af deres købsoption på Marco Borriello, hvilket betyder at han vender tilbage til Roma.

Simon88
448 indlæg.
d. 20. juni 2012

Satans, så ellers gerne, at Borriello kom væk fra Roma, så vi kan spare hans lønninger, og få en slat penge for ham.. :-/

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. juni 2012

Lidt nyt er der på transferfronten da Roma har benyttet sig af deres option og købt halvdelen af Tallo, som har været i klubben hele sæson på lån fra Chievo. Tallo har for det meste spillet på Primavera holdet, men den tidliger Inter spiller har også fået tre kampe for første holdet.

Lamela
2782 indlæg.
d. 20. juni 2012

Van Der Wiel minder for meget om Cicinho, når det kommer til præstationer.

Cicinho havde en enkelt god tunering for Brasilien (confed cup?), hvorefter blev han blæst op osv. Men har ikke præsteret noget siden dengang. Det samme med VDW. Han spillede godt for Oranje til VM i Sydafrika, men har ikke præsteret noget siden for sit klubhold Ajax, hvor han er også er blevet overhalet indenom. (Jeg er klar over, han har været meget skadet, men stadig.)

Debuchy vil jeg meget hellere have, sidst vi havde en fransk back, vandt vi Serie A, så måske kan vi begynde og drømme om det igen. Han pris skulle være 55.mio, og Nyborg(Newcastle) har vist store interesse for ham, vi er ikke dårligere end Nyborg. Jeg synes bestemt, vi skal gå efter ham, og så til den pris.!!!!

Sabatini kom hjem Brasilien og køb ham det første.!!!!!!!!

1

mexes
2516 indlæg.
d. 20. juni 2012

Van der wiel vil uden tvivl være en god forstærkning og jeg er da også tilhænger af den type back han er, MEN hvis der endelig skulle komme noget konkret, så synes jeg det er lidt vattet, at han vælger Roma som en back-up plan. Det lader ikke til, at være det helt store ønske, at komme hertil. Men udentvivl en god spiller - som selvfølgelig ikke ligefrem peekede under EM. Men hey, er der nogen foruden Stek og Sneijder for Holland, som overhovedet kan være sin indsats bekendt?

mexes
2516 indlæg.
d. 20. juni 2012

... bruger lige denne tråd.
Nogen der ved, hvornår kampprogrammet for næste sæson bliver offentliggjort?

asromadk
3790 indlæg.
d. 20. juni 2012

Lamela, altså nu skal jeg passe på hvad jeg siger- men hvem siger at Debuchy ikke ligeledes er en døgnflue på den højreback?

Det er ikke engang hans normale plads, og nu skal han pludselig være Romas redning på den plads som er vigtigst at få forstærket.

Van der Wiel har ikke spillet godt. Men jeg er sikker på han kommer stærkt tilbage. En god sportschef for en "mindre" klub, skal også være dygtig til at hente spillere, som måske IKKE lige er på deres højeste - for så at få det bedste frem i dem.

Dette er jo lige præcis hvad der med stor sandsynlighed sker hvis Van der wiel kommer til Roma? Han løfter sit niveau og bliver igen et emne for Real, Chelsea osv.

Roma må ikke blive en klub der agerer som Real, Chelsea etc. Vil Van der Wiel til Roma, og prisen er god, så er der bestemt værdi i den handel.

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. juni 2012

Roma har ifølge CdS budt 4 mio. euro for Van der Wiel, mens Ajax kræver omkring 10 mio. euro. Roma skal være villige til at byde 6 mio. euro.

Roma skal også have et godt øje til Franske Debuchy, som har haft en noget bedre slutrunde end Van der Wiel, men også forventes at være dyre.

napstah
285 indlæg.
d. 21. juni 2012

Har man ikke i flere omgange set at Van Der Wiel, nærmest understreger at han ikke vil til Roma, pga. de ikk spiller Europæisk?

Debuchy ville være en fremragede forstærkning.

sebbews
270 indlæg.
d. 21. juni 2012

Så vidt jeg ved, er han da nærmest brugt på højre back, hele sin karriere. Ved godt han også er midtbanespiller, men oftest brugt på højre back. Synes også virker til at være mere stabil end Van Der Wiel

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. juni 2012

Så er det i dag (inden kl 19) at delejerskabs aftalerne skal være på plads, ellers vil de ende med at de involverede klubber skal komme med et bud på spilleren.

Roma og Parma er stadig ikke enige om Borini og det kunne meget vel tyde på at de to klubber skal ud i den "blinde auktion".

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. juni 2012

Hvis folk er glad for rygter - vil jeg gerne reklamere lidt for mig selv på twitter :P Hvor jeg vil skrive langt mere, end de få ting jeg nævner i denne tråd eller finder seriøse nok til at lave en nyhed om.

sebbews
270 indlæg.
d. 22. juni 2012

hvad hedder du så på twitter

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. juni 2012

@JonasWesterdahl ;)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 24. juni 2012

Il Corriere sætter Robben i forbindelse med Roma. Man skal allerede have forhørt sig om prisen, som ligger på €20-25m.

Det må betegnes som en røver.

2

Andreas
789 indlæg.
d. 26. juni 2012

Ifølge football-italia.net skulle Spartak Moskva være klar med et bud på 15 mio. euro op David Astori - hvis det er sandt så må løbet være kørt her - det er IMO det dobbelt af hvad han værd!

Link

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. juli 2012

Så kom der gang i den på transferfronten:

O Globo melder at Roma betaler 5.5 mio. euro for Castan som skifter på en 4-årig kontrakt.

Calciomercato har Roma i deres jagt på en ny højreback rettet blikket mod Frankring og Marseilles Cesar Azpilicueta.

Calciomercato mener også at Roma arbejder hårdt for at lukke handlerne med Bradley og Tachtsidis i morgen, så de kan tage med til Brunico.

Gianluca Di Marzio fra Sky fortæller at Roma og Genoa blev enige omkring Tachtsidis i går. Mens de stadig forhandler med Chievo om Bradley.

Rasmus
162 indlæg.
d. 03. juli 2012

Noget nyt om Kjær, eller er det lagt på hylden??

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 03. juli 2012

Kjær meldes på vej til Fiorentina.

Wør3n
324 indlæg.
d. 03. juli 2012

Ifølge Calciomercato er Sabatini klar til at tilbyde 7 mio. euro plus Guberti og Brighi til Torino for Ogbonna.

Romadk
151 indlæg.
d. 04. juli 2012

Så jeg har endelig fået set nogle film med Dodo og det ser virkelig spændende ud, mon det ikke betyder farvel til Jose Angel ? Personligt, synes jeg det er ærgeligt, for jeg mener virkelig at Angel har et kæmpepotentiale, men der er nogen der ved noget nyt om Angel?

Har lige læst på Footy, at Roma skulle være interesseret i Jose Bosingwa, det håber jeg "bare" er et rygter. Han er simpelthen for dyr i drift og det er efterhånden mange år siden at han har præsteret noget over en hel sæson. Nej så hellere Joao Pereira. Har desuden læst at Oscar Cardozo vil væk fra Benfica og ham kunne jeg endda rigtig godt tænke mig :) Nu ser det jo ud til at vi henter Bradley også falder sandsynligheden jo også for Dempsey, for så har ejeren jo fået en amerikaner i truppen..

2Panucci
29 indlæg.
d. 04. juli 2012

@Romadk
Valencia har allerede købt Joao Pereira.. der rygte der siger at De Silvestri skal være vores ny HB

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. juli 2012

Hvis nogen vil se Castan i aktion.

http://www.sportlemon.tv/c-1.html

Corinthians - Boca Juniors

Romadk
151 indlæg.
d. 05. juli 2012

2panucci - det var jeg ikke klar over, men de indså nok Van der weil store defensive mangler :-) de silvestri synes jeg lyder super, stabil spiller og ikke mindst er han italiensk :-)

Wør3n
324 indlæg.
d. 05. juli 2012

Bradley er i dag til lægetjek i Rom og forventes at underskrive en 4-årig kontrakt.

1

asroma87
3430 indlæg.
d. 05. juli 2012

Så håber jeg at Simplicio og Perrotta bliver solgt! Udover det syntes jeg godt om Bradley, han spillede da også vildt godt i Romas sidste kamp imod Chievo sidste sæson. Endelig en som fighter som arbejder både frem og tilbage i banen ligesom DDR:D Er han ikke også kaptajn for det amerikanske landshold?:)

[Rettet af: asroma87 - 05/07/12 - 13:17]

Wør3n
324 indlæg.
d. 05. juli 2012

Ved ikke om han er kaptajn. Men en midtbane med ham og ddr kommer man til at slå sig på. Så kan Pjanic også få lov at tænke mere offensivt. Fin forstærkning af midtbanen. Nu skal den defensiv opgraderes! Den ser godt nok tynd ud.

asroma87
3430 indlæg.
d. 05. juli 2012

Ja helt bestemt! En midtbane med DDR og Bradley ser rigtig stærk ud! Blir godt! Så mangler vi en højre back og en ekstra central forsvar udover Castan:D

Wør3n
324 indlæg.
d. 05. juli 2012

Og med Bradley kan ddr vel egentlig få samme rolle på Romas hold som han havde for Italien under EM?!!
Var der nogen der så Castan i nat? Har kun læst mig frem til at de vandt, men intet om hvordan han spillede... Håber dog ikke den højre back bliver Bosingwa. Han har ikke været god længe og er efterhånden en ældre og dyr herre. Så hellere De Silvestri - selvom han er gammel Lazio-dreng.

asroma87
3430 indlæg.
d. 05. juli 2012

Nu hvor Roma køber Castan, hvorfor køber de så ikke også højrebacken fra Corinthians?

http://www.goal.com/en/match/82152/corinthians-vs-boca-juniors/player-ratings

Han har fået super ratings :D Ved godt det kun er en kamp men stadigvæk, han var også kaptajn i kampen:P KØB HAM!

Lamela
2782 indlæg.
d. 05. juli 2012

Asroma87

Med Castan og Dodo, så er kvoten med "ikke EU" spillere opbrugt.

Cardozo for fanden. Ham vil jeg sku gerne se i Roma.

[Rettet af: lamela - 05/07/12 - 14:48]

asroma87
3430 indlæg.
d. 05. juli 2012

Nå ja :( Så må vi håbe Castan og Dodo var "Ikke EU" pladserne værd:D

2Panucci
29 indlæg.
d. 05. juli 2012

Dodo har portugisisk pass

Wør3n
324 indlæg.
d. 05. juli 2012

Crescenzi, Viviani, Ciciretti, Piscitella og Tallo er alle på vej på låneaftaler for at få noget erfaring.

asroma87
3430 indlæg.
d. 06. juli 2012

Kom nu med en klasse højre back!!!

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2012/07/05/3223673/roma-director-sabatini-we-are-close-to-signing-a-strong?source=breakingnews

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. juli 2012

Det sgu vist være Bosingwa der er på vej :-)

http://www.bold.dk/nyt/Bosingwa-meldes-taet-paa-Roma

mexes
2516 indlæg.
d. 06. juli 2012

Jeg er ret sikker på, at vi IKKE henter Bosingwa. Det vil være uambitiøst i mine øjne.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 06. juli 2012

Efter Sabatini-standard vil jeg nu ikke kalde Bosingwa en klasse-signing!
Og når man siger sådan noget i pressen, (forhåbentligt) få dage inden spilleren bliver offentliggjort, må man da gå ud fra, at der ER tale om en virkelig god spiller, og ikke en reserve der ikke har spillet jævnligt i flere år. Andet ville da være at skyde sig selv i foden, i og med at det jo i bund og grund ikke er en udtalelse der er brug for, og man risikerer at ende med en masse skuffede fans.

Men det bliver spændende at se. Så vidt jeg husker var der tilbage i Marts/April også en udtalelse om, at Roma havde hentet en spiller fra "øverste hylde", men Sabatini ville ikke sige hvem af hensyn til spilleren. Hvad er der blevet af det?!

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. juli 2012

Bosingwa jesus christ!? Det tyder dog også på at de to parter er langt fra hinanden i forhold til Bosingwas store løn krav.

Ifølge Sky har Romas fået afvist et bud på Frankfurts 22-årige højreback Sebastian Jung. Hmm.. Hvor blev idéen om en kvalitets højreback af?

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. juli 2012

Jeg må altså også sige at Bosingwa ikke er en godt nok. Og skal jeg være ærlig så syntes jeg ikke nogen af de spillere vi har hentet er gode nok (dog kender jeg ikke dem fra Brasilien) Men der skal simpelthen hentes nogle gode spillere og specielt til forsvaret!

Jeg ved godt klasse spillere er dyre, men det kan ikke passe at vi skal blive ved med at bruge penge på "små" spillere, så hellere gemme pengene og hente 2 "store". Jeg ved godt Palermo har sagt Balzaretti kun kan blive solgt til PSG, MEN det er da bare et spørgsmål om at smide en pengesum der er stor nok.

Så vil Sabatini ikke nok godt tage at hive den store pung op og smide pengene efter gode spillere i stedet for folk der ikke har vist deres potentiale i nu.

Sådan som det ser ud lige pt. ny indkøb, så kommer næste sæson til at blive lige så slem som den vi lige har været igennem, medmindre selvfølgelig der er nogle diamanter imellem de indkøb som kan vise stor klasse :-) og at Zeman kan få holdet til at virke bedre end L.E.

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. juli 2012

Som jeg skrev til nyheden - ville det være fantastisk hvis vi kunne hente to store navne, det lader bare ikke til at være det klubben vil eller har råd til.

Hvis Sabatini har 30 mio. euro stillet til rådighed, og allerede har brugt 5.3 på Borini, 3.5 på Marquinho og meget sandsynligt omking 5.5 på Castan, omkring 3.5 på Bradley, så er det ikke til at smide 7 mio. euro efter Kjær eller derover for en anden stor spiller. Der skal i hvert fald først ryddes op i truppen og sælges spillere, så der kommer flere penge ind.

Bosinwga må vel egentlige siges at være et top navn? Han har vundet CL med Porto og spillet de sidste fire sæsoner i Chelsea, hvor han vel også har vundet alt. Men at jeg så ikke mener at han er god nok er en helt anden ting.

Bradley derimod ser jeg som en rigtig god spiller, men ikke et topnavn. Og jeg mener helt sikkert at en midtbane med Pjanic - De Rossi - Bradley er utrolig stærk. Jeg ved at mange er jer er meget negativ overfor Bradley grundet at han ikke er noget top navne, men hvis Roma får ham for 3.5 mio. euro plus Stoian, er det altså en super handel!

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. juli 2012

Jeg syntes Bradley var rigtig god da han spillede i Mönchengladbach, der så man ham meget og han havde en fod med i mange ting, så på det punkt er han jo god, og han er også lidt yngre end jeg lige gik og trode, så det kan da meget vel være han ender med at blive et godt køb :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. juli 2012

Officielt: Padova lejer Viviani, med option på delejerskab.

mexes
2516 indlæg.
d. 06. juli 2012

I mine øjne mangler vi efterhånden kun at få styr på forsvaret - hvilket jo så også er mest essentielt! En tre mands midtbane, hvor De Rossi og Pjanic i mine øjne skal være selvskrevne, kan nu suppleres med enten Bradley, Pizarro eller måske Tachtsidis?
Vores angreb kan så blive besat af Totti, Lamela, Bojan, Borini, Osvaldo og så Borriello, hvis han altså ikke bliver solgt (Hvilket jeg nu håber, at han gør) Så bredden - og ikke mindst kvaliteten på midtbanen og i angrebet, mener jeg er hvor det skal være. Det er som sagt - og som vi alle er enige om - forsvaret, som skal forbedres. Kunne dog godt forestille mig, at Sabatini henter en angriber mere...

Mht. forsvaret, så savner jeg godt nok noget sikkerhed. Altså Dodó er uden tvivl spændende, men lige nu mener jeg ikke at han kan gøre den store forskel. Angel er jo ingen dårlig spiller og i hvert fald på samme niveau. Castan har jeg ingen som helst viden omkring og derfor er han for mig et stort spøgsmålstegn. Men man må jo formode, at han er blevet scoutet ordentligt. Men hvad så med pladsen ved siden af? Burdisso - er han klar? Juan er ikke længere god nok. Det samme med Heinze! Vi skal altså have en til! Og behøver jeg sige, at højrebacken også skal erstattes?

Så lige nu mener jeg ikke, at vi har styr på forsvaret. Vi skal som minimum i mine øjne hente Castan + en anden central samt en højre back.

Er I ikke meget enige?

Skovby
61 indlæg.
d. 06. juli 2012

@ Mexes

Jeg er meget enig mht. hvad du skriver om forsvaret.

Mht. midtbanen syntes jeg dog, at der mangler endnu en mand. De Rossi og Pjanic er selvskrevne, som du skriver, men Bradley virker lidt som en lottokupon (selvom jeg gerne indrømmer at have begrænset kendskab til ham), Pizarro har jeg ikke længere så stor fidus til, og Tachtsidis er et mere eller mindre råt talent fra Serie B, hvis jeg husker ret. Så er der også Perrotta, som jeg mener er over the hill, Simplicio som vist nok var på vej væk og Marquinho, som potentielt kan/skal bruges over hele venstresiden, hvilken måske kommer til at fjerne ham fra midtbanen i løbet i sæsonen.
Alt det taget i betragtning, så mener jeg, at midtbanen kunne bruge en mand til, hvor en spiller som fx Moussa Sissoko fra Toulouse kunne være spændende, og så har han tidligere været rygtet til klubben.

PS. og ikke for at være for meget off topic, så er er jeg helt ny bruger herinde - jeg anede ikke at der var så mange Roma-fans i DK. Gotta love it :)

Simon88
448 indlæg.
d. 06. juli 2012

Jeg synes nu, at Pizarro gjorte det godt i de kampe jeg så ham i City, og tror det kan blive et vigtig mand i truppen, grundet hans erfaring, som Perrotta også bidrog godt med...

Wør3n
324 indlæg.
d. 06. juli 2012

Jamen lige et hurtigt velkommen til, Skovby :) Off topic, så mødes vi en masse drenge og ser kampene både i Århus (Tir na nog) og på Krølben i KBH, så har du nu også nogen at se kampene med.

Og så tilbage til tråden. Pizarro gjorde det også fint i de kampe jeg så ham for City og scorede endda et par mål, tror egentlig også han har en del endnu at tilbyde til holdet. Både på og udenfor banen.
Perrotta tror jeg derimod ikke har det store at tilbyde på banen. Men altså, for at min skyld må han gerne slutte karrieren i Roma og synes ikke vi "behøver" skyde ham afsted.
Simplicio må vi skille os af med. (SELVOM HAN ER SÅ DEJLIG!!!!) Men han er sgu ikke god nok længere.

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. juli 2012

Hvis man læser lidt mellem linjerne, så er det vist Totti, der ikke har tålmodigheden, men self. os fansne. Han lægger press på Baldini og Sabatini til at hente "Quality players", hvilket kan sige amen til.

Læs selv her, det er ihvertfald sådan, jeg har fortolket artiklen.

http://www.football-italia.net/20957/roma-need-new-faces-warns-totti

1

MY
182 indlæg.
d. 09. juli 2012

Her er vidst svaret, på spørgsmålet om den store signing:
"I don’t think there will be any major signings, but I do think there are already big names in the team right now. Again today I saw some truly impressive players on the pitch. However, players will come who are in tune with the ideas of the coach."

- Sabatini.

Xedem
551 indlæg.
d. 10. juli 2012

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg M. Bradley kommer til at klarer sig rigtig godt. Han virker som en sikker boldspiller. Efter at have set nogle youtube videoer, synes jeg mere og mere om ham. Han virker som en rigtig god signing til vores midtbane. Lange bolde, tacklinger og han er sikker på bolden. :-)

1

Xedem
551 indlæg.
d. 10. juli 2012

http://www.bold.dk/nyt/BBC-Rodgers-taet-paa-Borini-kup

Åh åh... Liverpool er ude med riven overfor Borini...
Selvom det virker meget usandsynligt at vi vil sælge ham.

1

[Rettet af: xedem - 10/07/12 - 03:28]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 10. juli 2012

Lyder lidt for billigt for Borini i forhold til hvad vi har givet for ham. Men kan vi komme til at tjene 30+ millioner for ham syntes jeg at vi skal sælge :) Jeg er stadig ikke sikker på han kommer til at slå helt vildt igennem.

Jeg er sikker på vi får en god sæson. Der er en helt klar strategi og overordnet plan over vores indkøb og taktik!! Det tror jegi kke slår fejl.

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. juli 2012

Nogle der kan fortælle om denne Sebastian Jung, som stadig rykker nærmere et skifte til Roma?

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 11. juli 2012

Ifølge Corriere skulle han være nær en overgang til Roma

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2012

Desvære ikke Jonas :-( jeg kiggede lidt på wiki for at se om det fik en klokke til at ringe, da jeg jo har set en del kampe fra bundesligaen og det er også blevet til nogen med Frakfurt. Men jeg kan ikke sådan lige huske ham.

Men han kommer så tilgengæld fra en hold, som jeg syntes spiller en godgang fodbold, de er ikke bange for at gå til den. Og de kan angribe meget mod de små hold også når det er Bayern og dem der venter, så står de bare og venter og er mega giftige på kontra.

Så at få en spiller fra frankfurt til Roma ville være klasse :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 11. juli 2012

No offence Kim, men Frankfurt spillede altså ikke i Bundesligaen sidste år, så det er mig lidt en gåde hvordan du har set dem så meget i bundesligaen i år? ;-)
Men det er jo så nok derfor, at der ikke er en klokke, der ringer :P

[Rettet af: mexes - 11/07/12 - 12:40]

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2012

Nu sagde jeg jo heller ikke det var i år jo :D

Jeg sagde i de år. Fordi iår så jeg faktisk ikke bundesliga, fordi min eurosport 2 er lidt fucked op, men jeg har set bundesliga fra sommeren 09 til omkring vinteren 2010 må det være. og der spillede han der også.

Jeg kan blandt andet huske de bankede Bayern to gange sidste gang Bayern blev mestre der i 2009-10.
og den gang så jeg faktisk næsten alle de bundesliga kampe jeg sådan kunne nå, så det blev til en del med Frankfurt.

mexes
2516 indlæg.
d. 11. juli 2012

haha okay :P
Ud fra hans kampe/mål for Frankfurt så må han også have spillet dengang. 76 kampe. Så trods hans unge alder, så har han da fået en del kampe for klubben. Men halvdelen af dem har så måske været for Bundesliga 2. I det hele taget virker det ret farligt at hente en ung, relativ ukendt højreback fra Bundesliga 2., til en topklub i Italien. Men nu må vi se.

mexes
2516 indlæg.
d. 11. juli 2012

Noget nyt om Castan? Der er da ikke kommet noget helt konkret endnu? Udover hans egen udtagelse?

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. juli 2012

Lidt info om Jung: Han elsker Vanillie is og Pizza. Yndlingsfarve: Rød. Yndlingsdrikke: Æblejuice. Yndlingssanger: Shakira. Også er han åbentbart stor nok til at have sin egen hjemmeside: http://www.sebi-jung.de/ #hvemersebastianjung

Og det var så hvad jeg kunne finde... Hm, vil ikke sige jeg er vildt positiv over for ham (endnu)..

Castans ferie slutter d.16 hvor han vil tage til Rom, han forventes at tage med truppen på USA turen.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2012

Altså nu spiller man 34 kampe i Både 1 og 2 bundesligaen, så hvis vi leger han har spillet alle 34 kampe i 2.bundesligaen, så har han spillet omkring 42 kampe i bundesligaen og det er fra 2009 til 2011, så det er vel okay af sådan en ung spiller :-) hvor målene så er scoret det ved jeg så ikke.

mexes
2516 indlæg.
d. 11. juli 2012

Nu tror jeg heller ikke så meget, at vi skal vurderer ham ud fra hans målnæse ;-)
Men jeg er nu, ligesom Jonas, ikke særlig tryg ved denne signing. Kan ikke se hvorfor han skulle være bedre end så mange andre - men nuvel ,jeg kender ham jo så slet heller ikke !

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2012

Altså jeg vil sige jeg er da mere tryg ved ham her end jeg er med så mange af de andre, fordi jeg ved at på det hold han kom fra, der kunne man spille både defensivt og offensivt, om kan kunne gøre det i stor stil.

Men okay jeg skal jo så ikke kunne sige om det var ham der var skyld i de rykkede ned :D fordi så er det jo noget helt andet. Men det tvivler jeg nu på det var.

mexes
2516 indlæg.
d. 11. juli 2012

Ja det var måske værd at påpege, at holdet jo sådan set røg ned - om de så spillede godt både defensivt og offensivt ... :)

1

Wør3n
324 indlæg.
d. 11. juli 2012

Altså det lyder alt andet end ambitiøst at hente en spiller fra 2. bundesliga, når man gerne vil ud og spille med de store i Europa igen. Selvom både Jung og jeg kan lide vanilje-is og pizza, så synes jeg ikke han vil være en god signing.
Her er lidt mere info om ham: http://www.goal.com/en/people/germany/29757/sebastian-jung
han er åbenbart piv-hurtig - og det er Taddei ikke. Resten imponerer mig ikke.

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2012

Men det gjore de jo først i anden sæson han var der jo :-)

Andreas
789 indlæg.
d. 11. juli 2012

Nice info, Jonas :-D

Vi SKAL helt sikkert have fat i Sebi Jung - koste hvad det vil! Jeg er allerede helt vild med ham!

Rygsæk-drengen Angel på venstre back og så ham her Sebi på den højre - det bliver et kæmpe "Ja, tak" herfra :)

asroma87
3430 indlæg.
d. 11. juli 2012

Jeg tror sgu ikke vi kan konkurrere med hold som Juventus, Milan, Inter i år, med de spillere vi køber! Juventus har ihvertfald købt ret mange vilde spillere.

Realistisk set burde vi godt kunne få en 4 plads, foran hold som Napoli, Udinese, Lazio! Og ud fra Cassettis tidligere udtalelser om at LE ikke gad bruge tid på det defensive fordi han mente at gen presset ville fungere (hvilket det ikke gjorde) Så kan det jo næsten kun gå bedre i år medmindre Zeman slet ikke arbejder med defensiven men det kan jeg nu ikke forestille mig:-D

PS. Jeg er næsten ligeglad med hvem vi køber til højre back, for vi har ikke nogen i truppen alligevel, så selv Michel Salgado ville være et skridt op ad ;-)

Personligt vil jeg helst have Van der Wiel men det er nok ønsketænkning, medmindre Stek har lagt et godt ord ind, under EM:;-D

1

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 12. juli 2012

Er der noget nyt omkring interessen i Davide Astori?

Jonas
4091 indlæg.
d. 12. juli 2012

Nope. Han har valgt at forlænge med Cagliari, som nu kræver omkring 15 mio. euro for ham. Der har været interesse frr nogle russiske klubber, men det tyder ikke på Roma kan matche Cagliaris priskrav.

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 12. juli 2012

Ok, men han har altså forlænget med Cagliari så?
Læste at Milan skulle være interesseret i at købe ham, såfremt de skulle sælge Silva til PSG.

http://www.football-italia.net/21050/milan%E2%80%99s-ibra-thiago-alternatives

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. juli 2012

Onde tunger hævder at Juan har opsagt kontrakt med roma?? wtf...

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. juli 2012

Onde tunger? Meget tyder på at de er blevet enige om at ophæve hans kontrakt, så han kan rejse hjem til Brasilian. Det var vel forventet at han skulle forlade Roma denne sommer?

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 13. juli 2012

Hvorfor har man da ikke prøvet at sælge ham?

Synes det er en dårlig afsked at give til klubben.

Wør3n
324 indlæg.
d. 13. juli 2012

At kræve et transferbeløb for Juan havde været til grin. Synes det er fair nok han rejser på en fri. Men nu skal der ikke sendes flere spillere afsted før der er hentet nogen nye ind!!! Det er jo ligefør der går helt Milan i den...

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 13. juli 2012

Det er ikke på en fri transfer han forlader klubben, men kontrakten er blevet ophævet i enighed mellem begge parter. Men synes stadig at et transferbeløb kunne være på sin plads.

Thinggaard
161 indlæg.
d. 13. juli 2012

Ifølge Bold.dk er Borini nu officielt Liverpool spiller.

Andreas
789 indlæg.
d. 13. juli 2012

Det er jo udbud og efterspørgelse der dikterer prisen på fodboldspillere og som markedet er lige nu, så får man altså ikke alverden for aldrende forsvarsspillere det har en høj løn. Desværre :)

Når det så er sagt, så er jeg loren ved det her - når man ser på hvor få Serie A-kampe vores nyerhvervelser har på CV'et, så havde det måske ikke været så dumt at have en rutineret Juan, til at hjæplpe nogle af de nye drenge ind på holdet.

Han skal helt sikkert have et kæmpe "Tak", men på vejen. Hans fantastiske Crockett & Tubbs-samarbejde med Mexes i lige-ved-og-næsten-sæsonen var noget af det mest imponerende der er set i Serie A i rigtig mange år.

mexes
2516 indlæg.
d. 14. juli 2012

Så vidt jeg husker, så spillede Mexes da ikke så meget i den sæson med Juan? Han havde 19 ligaoptrædener, hvor jeg vil mene, at Burdisso var den mest spillende af dem alle den sæson?

Simon88
448 indlæg.
d. 14. juli 2012

Ville nu gerne kunne se sådan en som M'Vila komme til klubben, selvom han ville blive dyr... Men han er sådan en spiller, der på sigt, kunne tage over for De Rossi, selvom det er en stor spiller, at blive sammenlignet med...

Wør3n
324 indlæg.
d. 14. juli 2012

M'Vila ville bestemt være en fornøjelse at have på Romas hold. En af de få franskmænd der sprang i øjnene under EM. Sammen med Cabaye (Newcastle), en spiller som jeg er kæmpe fan af! Men igen. Ham har vi ikke en chance for at få når vi ikke skal ud og spille CL.

Andreas
789 indlæg.
d. 14. juli 2012

@Mexes

Korrekt - han spillede "kun" 19 kampe den sæson, men han spillede langt størstedelen af de kampe i foråret, hvor vores rigtig gode stime kom (her spillede Burdisso ofte back)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 15. juli 2012

Så er man tilbage i lille Danmark efter to ugers ferie uden internet. Egentlig ret skønt, men for satan hvor er man bagud på mange ting.

Basnandez
157 indlæg.
d. 17. juli 2012

Lisandro "Licha" López (Arsenal de Sarandí)
En argentinsk spiller man måske kunne låne med mulighed for køb. Han har god teknik, er god i hovedspillet og rimelig hurtig.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 17. juli 2012

Curci er nu officielt blevet udlejet til Bologna.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2012/07/16/3245928/official-bologna-sign-curci-on-loan-from-roma

Wør3n
324 indlæg.
d. 17. juli 2012

Nyt rygte: Emerick Aubameyang. 23-årig angriber fra St. Etienne bliver rygtet til Roma. Kender ikke super meget til spilleren, men ved at St. Etienne er en storklub i Frankrig og at de spiller en gang god, hurtig og offensiv fodbold.
http://www.transfermarketweb.com/?action=read&idsel=105219

Skytt0
1532 indlæg.
d. 17. juli 2012

Han var god i african cup of nations, hvor han scorede 3 mål i 4 kampe for Gabon, og for St- Etienne har han scoret 16 mål i 36 kampe i denne sæson.

Han er en meget driblestærk angriber, og han er effektiv foran målet. Derudover kan han også agerer som kantspiller. Så vidt jeg ved har han været igennem Ac Milans ungdoms akademi, og har tidligere været lejet til både Lille og Monaco.

Men jeg tvivler på at han er en type som vi kunne bruge.

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. juli 2012

Sakho er ikke helt tilfreds med situationen i PSG, hvor Lugano sidder tungt på den ene af CB pladserne, mens Silva overtager den. Siden Carlos ankomst til PSG, har det knebet med spilletid til Sakho. Hvorfor ikke Saba, prøv at lave en forespørgsel. Hvis det lykkedes, så har vi en klasse CB til de næste 10 år.

Andreas
789 indlæg.
d. 18. juli 2012

Sakho ville helt sikkert pynte på holdet, men han må være out of reach. Hvorfor skulle PSG sælge? 3 klassemidterforsvarer er ikke formeget for et hold af PSG's kaliber.

Vi skulle være tæt på at hente endnu en, meget, ung spiller ind. Rumænske Claudiu Bumba fra FCM Targu Mures skulle være klar på en leje aftale med en frikøbsklausul på 750.000 euro.

Han 18 år
Offensiv midtbane
28 kampe og 3 mål i den bedste rumænske række
1 kamp på u21-landsholdet

Han må være tiltænkt Primavera-holdet.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 19. juli 2012

Hmm. Zeman skulle angiveligt have set sig varm på at bytte Stekelenburg ud med Julio Cesar. Det lyder lidt som et underligt bytte i min optik.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 19. juli 2012

Tachtsidis er official spænedene.....

Jonas
4091 indlæg.
d. 19. juli 2012

Simplicios agent bekræfter at han forlader Roma: "Vi blev enige med klubben om at ophæve hans kontrakt i morges."

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. juli 2012

Hvis der er hold i det rygte Don-Emilio, og det ikke bare er nogle fordrejede udtalelser,

Så får jeg GODT NOK lange løg. Ikke Julio C er dårlig, men det svarer jo til at Real M vil bytte Øzil til Pirlo. Det er for useriøst?

MY
182 indlæg.
d. 19. juli 2012

Football-Italia har skrevet om det. Jeg tror ikke den handel går lige op i nogens hoved. Man må formode at, hvis Zeman virkelig ikke vil bruge Stek, at der må være noget mere i handelen.

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. juli 2012

Zeaman stram op. Brug Stekelenburg, og lad endelig Julio vær i fred.

tdj89
867 indlæg.
d. 19. juli 2012

Gago til Valencia

tdj89
867 indlæg.
d. 20. juli 2012

Hvad siger i btw til en ny tråd? Denne runder snart de 200 :)

geggeri
669 indlæg.
d. 20. juli 2012

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma