Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 8

Kategori: Rygter


mexes
2514 indlæg.
d. 20/07/12 10:24

Værsgo' Tdj89.

Please continue



Jonas
4091 indlæg.
d. 20. juli 2012

Preziosi: "Hvis alt går godt, kan Destro blive Roma spiller i morgen."

Sky Sport melder også at der på nuværende tidspunkt er møde på Trigoria, mellem Genoa og Roma.



Romadk
151 indlæg.
d. 20. juli 2012

Nogen der har noget Info om piris eller jung eller måske begge to ? :-) og desuden, hvor synes jeg det er skønt at en ordentlig oprydning er på vej !! Det har vi også virkelig trængt til :-)


sebbews
270 indlæg.
d. 20. juli 2012

synes også det er godt med en oprydning, men synes dog også at man burde beholde et par stykker. så det ikke er helt nyt ungt hold, når tuneringen starter. :)


shah-e-roma
240 indlæg.
d. 21. juli 2012

nu ved jeg godt at PES master league og virkeligheden er meget forskelligt, men jeg køber mest unge spillere, og har bygget verdensklasse hold adskillige gange for næsten ingen penge. Gad godt se om sådan noget kunne være muligt i virkeligheden.

Roma skifte alle de ubrugelig og gamle spillere ud (Taddei, Heinze, Perotta, boriello, pizzaro) med unge italienske talenter, og fra andre nationaliteter også, men mest spillere fra egen talentakademi. lidt ligesom Ajax. spil med disse spillere i et par år og se hvordan de kommer til at udvikle sig. hvor kunne det være fedt at se næste generations Roma stjerner være fra eget akademi, ala Totti og DeRossi har været det. Det er denne vej Roma skal gå. 1. Koster ikke så mange penge at udvikle egene talenter til superstjerner i forhold til at købe dem som plastikkluberne gør. 2. Deres løn vil være meget passende, og de (måske ikke alle, men fleste af dem) vil være loyale over for klubben, og vil have lyst til at være i klubben hele karieren måske ligesom Totti og DeRossi. 3. Jeg hører tit, at Roma har det bedste (udover Inter) talentfabrik i hele Italian, men ikke helt på niveua med Barca og Ajax. Hvis vi kunne komme på samme niveau som Ajax, vil Roma, modsat Ajax, være i stand til at beholde dem, både af financiele og sportslige grunde (Vi spillere jo i en af de bedste ligaer i verden, og er jo ikke ligefrem en fattig klub mere). Jeg syntes det er en rigtig god idé med denne oprydning.

Taddei, Heinze, Perotta, boriello, pizzaro = med alt respekt har vi ikke brug for mere skal sælges hurtigst muligt.

[Rettet af: shah-e-roma - 21/07/12 - 10:11]


mexes
2514 indlæg.
d. 24. juli 2012

Mens Destro handlen rykker nærmere og nærmere, så synes Ivan Piris-handlen at være så godt som officiel. Er der nogen, som bare har en lille kendskab til Piris? Jeg kender personligt INTET til ham, og derfor er jeg også en anelse bekymret over, at han skal være den højre back, som vi har ledt efter i mange år. Det virker som et stort sats for mig, men som sagt så kender jeg intet til ham og håber kun på det bedste.

Bliver Greco solgt på en fri transfer, eller tjener vi et lille beløb på ham?


Totti-Thaqi
41 indlæg.
d. 24. juli 2012

Hvad blev der af de store stjernespillere som Roma lovede her til sommerindkøb?? Vi har indtil videre fået 0 stjernespillere på vores hold.. :)


MY
182 indlæg.
d. 24. juli 2012

Mange har efterspurgt ham, men tror man skal indse at han røg sammen med europæisk fodbold.



2Panucci
29 indlæg.
d. 24. juli 2012

@Mexes
Jeg har set Piris i copa libertadores og i brasileiro,
han er defensiv HB som er god i en mod en situationer.
han hjælper ikke ret meget i offensiv, og hans indlæg
har ikk imponeret mig. han er slet ikk den verden
klasse HB som Sabatini har lovet..


Jonas
4091 indlæg.
d. 24. juli 2012

Både Gazzetta og Sky melder at parterne er blevet enige! Destro er nu utrolig tæt på at blive Roma spiller!


mexes
2514 indlæg.
d. 24. juli 2012

Trods alt betryggende, at alle vores backs ikke sejler defensivt og har deres kvaliteter offensivt så.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 25. juli 2012

Lyder fint med Piris. Fokus må i første omgang være at få nogle forsvarere der kan forsvare fremfor at angribe!!


Rasmus
162 indlæg.
d. 25. juli 2012

Her er måske vores stjernesigning:

Link-tekst

[Rettet af: rasmus - 25/07/12 - 10:16]


Romadk
151 indlæg.
d. 25. juli 2012

Haha Rasmus
Den faldt jeg også lige over, men hvor i al verden kommer den fra? Axel Witsel er en super dygtig spiller, men vi mangler da bare overhovedet ikke dygtige centrale midtbanespillere?? Kom nu med en klasse centralforsvar!

Kan et køb af Witsel måske hænge sammen med et salg af DDR til City ? Håber det bestemt ikke, men det kunne give mening.



Jonas
4091 indlæg.
d. 25. juli 2012

Nu må vi lige have en ting på plads. Sabatini har aldrig lovet at vi ville hente en stjernespiller. Han har snakket om spillere med høj kvalitet og kvalitets spillere. Han har taget meget afstand fra hele begrebet klasse/stjernespiller.

Han udtalte tidligere at Roma var meget tæt på at hente en spiller af højeste kvalitet (ikke en stjernespiller).

Det er så spørgsmålet om hvem han udtalte det om. Det kunne være Palacio, som Genoa har bekræftet at Roma gav det højeste bud på, men alligevel valgte at sælge til Inter eller Van der Wiel som selv har bekræftet at han har været i forhandlinger med Roma, men til sidst afviste da han ville spille i Champions League. Det kunne være G. Rossi som der var en del rygter om at Roma var interesseret i, men han blev igen skadet. Det kan også have været enten Dodo eller Castan. Men vi ved det ikke og det er ikke sikkert at vi får det at vide.

Men en ting er sikkert og det er at Sabatini ikke har lovet at hente en klasse/stjernespiller. Han har lovet at hente spillere med kvalitet som kan gøre en forskel på holdet med det samme (indtil videre Bradley, Castan, Marquinho og Destro) samt unge spillere med en stor fremtid (Dodo, Tachtsidis, Lucca og Svedkauskas).

Jeg ville naturligvis også håbe at vi kunne hente spillere fra øverste hylde, men lige nu må vi bare se i øjnene at Roma ikke attraktive for de store spillere, som ønsker at spille i CL.



2

Andreas
789 indlæg.
d. 25. juli 2012

Så træder Il Presidente lige karakter :D

Det er jo det samme hver år; der er rigtig mange fans der mener, at vi er blevet lovet guld og grønne skove...

Jeg tror også, at der var tale om Rossi, Van der Wiel eller Palacio, men at det så gik i vasken, af den ene eller anden grund.

Kommer du forresten på Krølben i aften/nat?


asromadk
3631 indlæg.
d. 25. juli 2012

For godt og vel et år siden, skrev jeg et sted herinde, at det var skuffende at Roma ikke blandede sig i kampen om at hente en spiller som Witsel. Dengang for "blot" 6,2 mio pund.

Det er alt sammen meget fint, at man nu pludselig skulle stå klar med 16 mio euro (rimelig god fortjeneste for Benfica ud over det sportslige han har kunne bidrage til på et enkelt år).


Lad endelig Chelsea, United etc. om at hente Witsel nu- og så se at finde andre spillere; "en handel tidligere" (det synes jeg faktisk også Sabatini har vist tegn på at forsøge denne sommer).

Find spillerne FØR de har slået helt igennem i en stor klub - og giv så spillerne tillid. Det er i mine øjne vejen frem for en klub som Roma, der hverken har de økonomiske eller sportslige forudsætninger for at bide skeer med de store klubber i disse år.


Og må melde mig enig med Jonas; jeg er ikke på noget tidspunkt i de italienske medier, faldet over en formulering fra Sabatinis side med løftet om en "stjernespiller" (hvad det jo så netop er; er rimelig subjektivt) til Roma.


Jeg synes det ser lovende ud pt. Der er mange nye spillere, de skal have tid og tillid, og så er jeg sikker på, at såfremt Zeman også får den fornødne tid og tillid, så er Roma i CHL
næste år.







Jonas
4091 indlæg.
d. 25. juli 2012

Yes jeg kommer ;-)



1

Wør3n
324 indlæg.
d. 25. juli 2012

Er der nogen som ved hvem der kunne være emnerne til midterforsvaret? Synes jeg læste at Garay fra Benfica skulle være højt på listen?


Andreas
789 indlæg.
d. 27. juli 2012

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2012/07/27/3269346/valencia-replace-jordi-alba-by-taking-vila-on-loan-from-ac?source=breakingnews

Så bliver Angels mulige skifte til Valencia nok ikke til noget! Benfica? Anyone?



Jonas
4091 indlæg.
d. 27. juli 2012

Ærgeligt! Så må vi da håbe at Benfica stadig er interesseret.

Læste tidligere på Calciomercato at Zeman skulle have givet den endelige tilladelse til at sælge Jose Angel. Zeman ville oprindeligt gerne give ham en chance, men spanien skal på ingen måde have imponeret under USA-touren og kan du meget vel blive solgt.


Jonas
4091 indlæg.
d. 27. juli 2012

Den japanske klub Cerezo Osaka har bekræftet at man har hentet Simplicio.

Derudover ser det ud til at vi godt kan droppe drømmen om Balzaretti, der ifølge Zamparini hvis han forlader klubben og bliver i Italien, kun kan skifte til Napoli.. Desværre.

I stedet ser det ud til at Vasilis Torosidis nærmer sig et skifte til Roma. Flere medier melder at klubberne er i konkrete forhandlinger og en aftale kan falde på plads inden længe. Der skal være tal om et beløb på 3 mio. euro. Klubberne skal allerede have diskuteret ham, da Roma solgte Greco og skulle i den sammenhæng have sikret sig en forkøbsret på Torosidis.


Kim89
1171 indlæg.
d. 27. juli 2012

Så Jonas nu skal vi altså se positivt på tingenene og håbe på det bedste, så Balzaretti kommer selvfølgelig til Roma :-)



1

mexes
2514 indlæg.
d. 27. juli 2012

Haha, godt med optimisme! :D

Og godt i mine øjne hvis Simplicio er væk . Dejligt at få ryddet ordentlig op i truppen og få de overflødlige væk. Så mangler løntunge Borriello, Perrotta og Taddei bare :)

[Rettet af: Mexes - 27/07/12 - 17:35]


Kim89
1171 indlæg.
d. 27. juli 2012

Perrotta og Taddei skal ingen steder, dem skal der være plads til!!!


Andreas
789 indlæg.
d. 27. juli 2012

@Mexes

Ifølge Gazzetta dello Sports årlige opgørelse over løningerne i Serie A, så tjener Taddei og Perrotta "kun" henholdsvis 1,60 og 1,42 mio. euro årligt, så at kalde dem for løntunge er nok at stramme den lidt. Borriello står til 3 mio. euro årligt, så han er en af de dyre drenge.

Link

On topic.

Ærgerligt med Balzaretti og Angel, men rigtig fint hvis Torosidis-handlen allerede er godt undervejs.



Jonas
4091 indlæg.
d. 27. juli 2012

Capdevilla skifter fra Benfica til Espanyol - kunne skabe plads til Jose Angel?


mexes
2514 indlæg.
d. 27. juli 2012

@Andreas,
Var nu også kun Borriello jeg hentød til, at være løntung.
Kan godt se, at det kunne misforståes :)

[Rettet af: Mexes - 27/07/12 - 18:06]


Andreas
789 indlæg.
d. 27. juli 2012

Bare i orden :)

Sommerferieskolen: Hvis adjektivet ("løntung") kun henvender sig til et af substantiverne ("Borriello"), så skal dette substantiv anbringes efter "og" :D

Så mangler Perrotta, Taddei og løntunge Borriello, bare :)

Så undgår man misforståelser. Undskyld.


shah-e-roma
240 indlæg.
d. 27. juli 2012

Drengene i ledelsen ser ud til at have kikkerten rettet mod ASTORI. (læste jeg i Goal.com)...ved ikke om denne transfer kunne være muligt, da hans klub vil have 16m euro for ham...men hvis vi fik ham,,,hvor kunne det være fedt. han er jo en af stor forsvars talent og ac milan er da måske også ud efter ham.

[Rettet af: shah-e-roma - 27/07/12 - 20:19]


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 29. juli 2012

Er Destro officielt blevet præsenteret ? Nogen der ved hvilket nr. han kommer til at få?


Skovby
61 indlæg.
d. 29. juli 2012

Hvis det er sandt, så er det klart dagens positive nyhed:

http://football-italia.net/21673/balzaretti-has-chosen-roma

[Rettet af: Skovby - 29/07/12 - 14:07]



Wør3n
324 indlæg.
d. 29. juli 2012

Det vil være verdensklasse! Og med Capdevilas skifte til Espanyol er der blevet plads til Angel i Benfica.


2Panucci
29 indlæg.
d. 29. juli 2012

@Knudsen-rk
Nej Destro bliv ikk præsenteret endnu.
Han få nr 22.


Jonas
4091 indlæg.
d. 29. juli 2012

Ifølge rygterne bliver både Destro og Piris præsenteret i morgen.


Andreas
789 indlæg.
d. 31. juli 2012

Der har jo været lidt snak vedrørende økonomien i Leandro Greco's skifte til Olympiakos. Ifølge transfermarkt.de, har grækerne blot givet 850.000 euro for midtbanespilleren. Link

Selvom markedet er svært og Greco's kontraktforhold i Roma heller ikke har været gavnlige for skiftet, så er godt og vel 6 mio. kroner ikke meget. Sabatini og hans folk skal altså også kunne sælge spillere til bare nogenlunde fornuftige priser - hvis alle vores spillere forlader klubben på Bosman-transfers eller til småpenge, så kommer økonomien jo ikke til at hænge sammen på sigt...


totti er gud
1115 indlæg.
d. 31. juli 2012

nej det satme for lidt for Greco... jeg gir dig fuldstændig ret Andreas


Jonas
4091 indlæg.
d. 31. juli 2012

Nej det virker godt nok ikke til at være meget. Men jeg gad godt vide hvor de har det beløb fra?

Men kan det tænkes at Olympiakos har fået ham billigere for at vi kunne få forkøbsret på Torosidis?



MY
182 indlæg.
d. 31. juli 2012

Spørgsmålet er om det i sidste ende ikke giver et plus. Det kan tænkes at Olympiakos ikke har haft råd til Greco's løn hvis transferbeløbet var højere. Derudover er dét man sparer på Greco's løn vel næsten nok til at betale en årsløn til 2-3 unge spillere. Tror alt i alt ikke man kunne have fået meget mere ud af det.



1

Andreas
789 indlæg.
d. 31. juli 2012

Som sagt har jeg brugt transfermarkt.de, som jeg generelt finder meget troværdig. Hvilken kilde de har brugt skal jeg ikke kunne sige, men når man ser på hvormange informationer og statestik de har på alverdens spillere, så vælger jeg at tro på dem :)

Som jeg nævner har Greco's kontraktforhold ikke været gunstige for Roma i denne situation, men man har jo altså gravet sig egen grav ved at forlænge med Greco i vinter og så oven i købet gjort ham til den 5.-6. bedst betalte spiller på holdet. Jeg synes simpelthen ikke at den sportsligeledelse har gjort et godt nok stykke arbejde her - at give en marginalspiller en sådan kontrakt er simpelthen for dumt! Sabatini og Baldini hæver formentlig en fyrstelig løn i Roma - så skal den sgu også gøre deres arbejde ordentligt.


Lamela
2782 indlæg.
d. 31. juli 2012

Vi sparer hans løn på ca. 5 mio om året.

Jeg vil have været tilfreds med den deal, om vi så havde fået 0,- for ham.

Manden er seriøst født med et guld æg i r*ven, og har slet ikke talentet til at have den slags løn summer.

Han vil være en god spiller i Bologna, Siena lignende klubber.

[Rettet af: Lamela - 01/08/12 - 00:38]


Andreas
789 indlæg.
d. 31. juli 2012

Men hvem er det der har givet ham den kontrakt? (retorisk spørgsmål)


Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2012

Hvem, det ved jeg ikke. Hvorfor ved jeg hellere ikke.

Jeg har lige researchet lidt på ham. I Grækkenland kommer han til har tjene ca. 4,8 mio kr. + bonusser.

Ganske korrekt, som en anden skriver, har vi fået lidt over 5 mio kr. for ham. (Olympiakos fansites)

Al held og lykke til ham.

[Rettet af: lamela - 01/08/12 - 10:58]


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 01. august 2012

Lamela er det Euro eller danske ? :)



Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2012

Rhodolfo (25 år) fra Sao Paulo skulle være næste mål efter Torosidi og Balzaretti. (€ 10 mio.)

Torino vil have €12-13 mio for Ogbonna, og Cagliari demands € 15 mio. for Astori.

Prisen på Ogbonna er alt for højt, når man tænker på, han endnu ikke har spillet Serie A.

[Rettet af: lamela - 01/08/12 - 10:58]


Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Balzaretti er i Rom! Han forventes at gennemgå det obligatoriske lægetjek og skrive under på kontrakten i dag, og derefter mødes med resten af Romas trup i eftermiddag!


Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Balzaretti i Rom.

Han skal være på vej til Gemelli for at gennemgå lægetjekket.


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. august 2012

Fuck han ser nice ud på billedet...Er du gal en fisse karl;)


Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Ifølge TeleRadioStereo vil Roma offentliggøre indkøbene af Piris og Balzaretti i løbet af aftenen!

Rosi skal have afvist at skifte til Parma.


Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Ivan Piris og Federico Balzaretti deltager begge i aftenens Roma træning! En officiel bekræftelse forventes at komme i løbet af aftenen.



Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Romas trup til træningslejr i Irdning, Østrig:

BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
DODO’
FLORENZI
KRKIC (BOJAN)
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
OSVALDO
PIRIS
PJANIC
PROIETTI GAFFI
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOTTI

Kan give et hint om hvilke spillere der er på vej ud. Angel, Rosi, Heinze, Pizarro, Perrotta Borriello, Okaka og Tallo.


Andreas
789 indlæg.
d. 01. august 2012

Det er da et vink med en vognstang til de udeladte spillere. Tror desværre ikke at vi skal regne med at få meget mere end 10-12 mio. euro for 8 spillere...

Er der planlagt nogle kamp i forbindelse med turen? Vi vil jo gerne se de nye og De Rossi i aktion :)


Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2012

Har læst rygter om en enkelt træningskamp i løbet af turen også en træningskamp d.19 august på Olimpico, muligvis mod et Bundesliga hold.


Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2012

Man skal ikke være ked af at slippe cirka 8 spiller til en pris på 12 millioner. Man skal i stedet tænke på den luft man får i lønbudgettet :-)



1

Andreas
789 indlæg.
d. 01. august 2012

Det ville i hvert fald være på sin plads med et nogle flere træningskampe - hele forsvaret er jo stadig ikke sammespillet! På den anden side risikere man også at køre spillerne trætte allerede inden sæsonen begynder. Der er derfor man helst skal have holdet klar (i hvert fald de vigtige spillere) pr. 1. juli!

@Xedem
Det er altså lidt en skrøne, at de nævnte spillere skulle være specielt løntunge. De syv af spilleren (kan ikke finde info om Tallo) får samlet 8,65 mio. euro årligt - Borriello tegner sig for de 3 mio. Jeg er bange for at vi siger farvel til lidt formeget rutine og når vi så endda knap nok får nogle transferindtægter til at hente rutinerede kvalitetsspillere, så er det lidt skidt.

Udover det så tror jeg også, at de spillere der får ophævet deres kontrakt (indtil videre Juan og Simplicio), får en form for økonomisk godtgørelse - et gyldenthåndtryk.


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 02. august 2012

Hvis det passer at antallet af spillere i førsteholdstruppen kommer til, at ligge på de ca. 23 mand.. Så ser det jo fint ud, man spare på løn-budgettet, samt de unge spillere får chancen (Barca-style) :)



Kim89
1171 indlæg.
d. 02. august 2012

"(Barca-style) :)"

Sig mig en gang har du ikke lært man ikke må bande???? :D at nævne vores klub i samme sætning som bæster er jo lige som at sammenligne Gud, med djævelen.

Den eneste stil Roma køre er Roma style :-)



1

Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 02. august 2012

Så mangler vi bare Simon Kjær. Hvis det sker er jeg ovenud lykkelig over dette transfer vindue og kan ikke mindes så godt et vindue i længe !



1

mexes
2514 indlæg.
d. 02. august 2012

Hvis vi også ender med at købe Torosidis, så har vi jo købt 4 backs i dette vindue (!).
Men med Torosidis på højre, og Balzaretti på venstre, så begynder det efterhånden at ligne noget!


Jonas
4091 indlæg.
d. 02. august 2012

Officielt: Didac Vilas skifte fra Milan til Valencia er brudt sammen efter at spilleren ikke bestod sit lægetjek. Kan betyde at Valencia vil gå efter Jose Angel.

Steks agent om rygterne omkring et skifte til Tottenham: "We know Tottenham are looking for a GK and that Maarten is one of the best around, nothing more. Maarten is happy in Rome."

Jeg håber heller ikke at Roma vil sælge ham eller Stek selv er interesseret: Her ser han da meget glad ud!


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 02. august 2012

De første 3-4 sekunder af den video tænkte jeg 'redneck'.


Jonas
4091 indlæg.
d. 02. august 2012

Officielt: Pescara lejer Alessandro Crescenzi.



mexes
2514 indlæg.
d. 03. august 2012

Utrolig hvor meget Castan og Tachtidis ligner hinanden :P
Link-tekst



1

mexes
2514 indlæg.
d. 04. august 2012

Manchester City forbereder et bud i underkanten af 200 mio. kr. på Romas italienske profil Daniele De Rossi (Daily Mail)


Jonas
4091 indlæg.
d. 06. august 2012

Officielt: Roma har hentet den unge rumæner 18-årige Claudiu Bumba i Targu Mures. Bumba er en offensiv spiller, der både kan spille centralt og som wing. Han har allerede debuteret for landsholdet og betegnes som et stort talent.


Romadk
151 indlæg.
d. 06. august 2012

Har læst på flere sites om Clint Dempsey, jeg har spurgt til det før og jeg synes at rygterne oftes fremkommer i ikke så pålidelige medier som f.eks. Daily Mail. Er der arbejde som ved noget nyt om ham. Personligt er han en af mine favoritspillere i engelsk fodbold, men er mere i tvivl om hvor godt han vil passe ind i Roma. Noget nyt og hvad sige ri andre til ham?


Kim89
1171 indlæg.
d. 06. august 2012

Jeg siger ja tak kom med Dempsey :-) stor fan af den mand og det har jeg været siden han var ung i New England Revalution :-)


Lamela
2782 indlæg.
d. 06. august 2012

Hvis Dempsey skal komme, så skal Osvaldo ryge ud. Ellers er vi for crowded op foran.
Jeg foretrækker dog helst Osvaldo fremfor Dempsey. Der er mere potential i ham, og er 3 år yngre end Dempsey. Osvaldo har vist gode takter i opstart sæsonen og har scoret en hel mål.



Lamela
2782 indlæg.
d. 06. august 2012

Desuden skal pengene gerne bruges på en ny HB og Astori/Bochetti.


Wør3n
324 indlæg.
d. 06. august 2012

Helt enig, Lamela. Det vil i min optik være dumt at købe flere offensive spillere, når vores defensiv langt fra er på niveau. Så skal det være fordi rygterne om Osvaldo og Inter (som jo virkelig mangler angribere) er sande.
Tror dog ikke vi henter en ny højre back, da Zeman åbenbart skulle være tilfreds med Taddei (kun guderne ved hvorfor!)
Men ingen tvivl om vi skal have en makker til Castan og gerne snart, så de kan blive spillet sammen om vi kan få noget kontinuitet på holdet, som tit er det vigtigste!


Kim89
1171 indlæg.
d. 06. august 2012

"Tror dog ikke vi henter en ny højre back, da Zeman åbenbart skulle være tilfreds med Taddei (kun guderne ved hvorfor!)"

Fornuftigt af Zeman :-) Jeg ser helst Rosi eller Taddei spille den position, det kan godt være man kan få noget der er bedre, jeg tvivler dog, da man så skulle ud og hente en højreback i en serie a klub og det kan jeg ikke lige se hvem det skulle være. Så jeg håber de en af de to "gamle" Roma drenge spiller, simpelthen fordi de har været i klubben i lang tid.

og igen, Taddei koster altså ikke så mange mål eller spiller så ring som mange her inde siger han gør, godt nok siger det ikke meget, men sidste år var han altså vores bedste back!


mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Taddei har jo mig bekendt sådan set aldrig spillet højre back - så kan virkelig ikke se hvordan han kan være løsningen. Håber stadigvæk, at der bliver hentet en ny back og central forsvar. Så er jeg meget glad! (Selvom det dog ikke er helt optimalt med 4 nye forsvar i start-11!) Men hellere nyt kvalitet end indehavende spillere, med mangel på kvalitet!


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Han skiftede mellem højre og venstre back sidste år, LE stillede for det meste op med enten Rosi og Taddei eller Taddei og Angel. Så Taddei spillede også højreback lidt sidste år.

Jeg ville heller ikke klage hvis der blev hentet en ny til det centrale og en ny back, bare de begge har serie a erfaring.


mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Hvorfor er det så vigtigt, at de har Serie A erfaring? Hvis der findes bedre back udenfor Italien, så er de da bedre valg?



Romadk
151 indlæg.
d. 07. august 2012

Jeg er helt enige med flere af jer at det er defensiven som trænger. Min teori kan måske godt være lidt syret, men jeg tænker at Sabatini trækker tiden til den de sidste dage af transfervinduet for at se om nogle spillere/klubber ikke nok skulle blive desperate for at sælge løntunge eller utilfredse centralforsvarspillere f.eks. kunne Simon Kjær være et eksempel. Det er en syret ide jeg har angående Simon Kjær så bare svin mig til men det er min tro. :)

Hvad angår Dempsey, er der så nogle der har nogle nye rygter, men også at så dygtig en spiller kan ende med at komme i overskud i Roma, men eftersom at Liverpool har trukket sig fra forhandlinger, står Roma jo nærmest alene tilbage i forhold til de første interesserede klubber?


mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Jeg tror at vi har fået den amerikaner, som vi skulle have. Vi har nok angribere og kunne ikke forestille mig, at vi skulle hente en ny. Jeg har faktisk tænkt det lidt samme om Kjær, især da han selv virker så rolig omkring sin situation.


Jonas
4091 indlæg.
d. 07. august 2012

Tror ikke på Dempsey rygterne. Interessen har muligvis været der tidligere, men tror ikke på den nu. Vi mangler på ingen måde offensive spillere. Vi mangler en centralforsvar og muligvis endnu en højreback, og derudover skal der ryddes op.

Ifølge Sky Sports er Sabatini ved at lukke tre handler inden han rejser til Østrig. Rosi og Okaka til Parma, Heinze til Mallorca eller QPR.

Tuttosport melder at Roma overvejer at byde på Sampdorias Gastaldello. En mulighed kan være at købe Uvini og udleje ham til Samp som en del af aftalen, for at få Serie A erfaring.

Mens Corriere dello Sport igen i dag melder om interesse i Rhodolfo.


Romadk
151 indlæg.
d. 07. august 2012

Haha , så er jeg trods alt ikke ene om den ide . Det er som om rygterne om Kjær er gået i stå og det er passer jo fint til Sabatini, så kan han forhåbentlig være ene om interessen også hukke til .

Angående Rhodolfo, hvordan ser hans pas ud ?


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. august 2012

Hva med vores venstreback situation? Ved godt vi har Balza men vi mangler da en ordentlig back up, nu hvor Angel er blevet lånt ud. Er der ikke nogle rygter angående en ekstra VB? Eller er Dodo tiltænkt back up rollen?


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Mexes

Fordi hvis de har serie a erfaring kan det betyde 2 ting, spilleren er fra italien (vigtigt med flere italienske spillere på holdet) eller en udenlandsk spiller som har spillet i ligaen mindst 1 år så man ved han kan klare at spille i ligaen.

Og det kan vi jo ikke vide om en spiller som aldrig har spillet i ligaen, jeg syntes vi har købt de unge og i serie a uafprøvet spillere vi skal i dette transfer vindue, så skal der hentes flere syntes jeg de skal hente serie a spillere, medmindre vi selvfølgelig henter super stjerner i stil med Lahm, men det gør vi jo nok ikke, så jeg vil gerne se vi henter serie a folk.



mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Med alt respekt for Serie A, så er den jo ikke ligefrem langt højere niveau end Bundesligaen, La Liga elle Premier league.


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 07. august 2012

Chelesa er ude efter Cesar Azpilicueta, som ifølge rygterne kan hentes for lidt over 8 mil. euro.
Det er sådan en spiller Roma har brug for!!


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Mexes

Det kan du have ret i, og grunden til jeg har det på den måde at jeg helst ser vi hentet serie a spiller er jo også bare at jeg for det første helst ikke ser Roma bliver lige så internationale hvad angår spillere som Arsenal og for det andet at jeg ser det som taktisk rigtigt at svække sine nærmeste konkurentet altså serie a holdene.


mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Nu tror jeg ikke vi kan hente spillere så let fra vores direkte konkurrenter - medmindre de selvfølgelig er i overskud, som f.eks. Borriello var. Desværre er tendensen, at det er os, som sælger/mister vores spillere til vores direkte konkurrenter; Vucinic, Mexes, Chivu, Cafu... you name it...


Tak for alt Rosi - løsningen er nok den bedste for alle parter.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Vi fik da Balzaretti, og vi kan jo på nuværende tidspunkt ikke rigtig tilbyde ham noget han ikke kunne få i Palermo, så det gælder bare om at prøve lykken :-)

Med hensyn til Rosi, så syntes jeg det er meget trist, han har været i klubben i mange år og at man så går ud og laver sådan et nummer, det er faktisk noget svineri!! en spiller der er loyal overfor en klub, skal man ikke ophæve kontrakten på, lige meget om han så er den dårligste på holdet!! han skal have lov at blive så lang tid han kan og har lyst. Og jeg tror ikke Rosi havde noget imod at være back up for en anden back

Så den moderne fodbold verden, viser igen sit grumme ansigt, når det kommer til manglende loyalitet hos enten en spiller eller en klub :-(


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. august 2012

Rhodolfo? Saba sure likes them south americans.



mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Svineri?
Ej nu strammer du den altså Kim. Der er blevet lavet en fælles opsigelse af Rosis kontrakt - han er ikke blevet smidt ud. Han er ikke en del af Zemans fremtidsplaner, og derfor er det eneste rigtige for hans karriere, at han nu kan komme til en klub, hvor han kan få masser af spilletid, ligesom da han var i Siena. Roma har tydeligvis forlangt for meget - interesser har jo været der. Så det er da på ingen måde svineri af Roma - tværtimod! Stort at lade en spiller gå gratis, selvom det selvfølgelig også er for Romas egen skyld. Tror ikke du har forstået hvad der er sket.



4

Romadk
151 indlæg.
d. 07. august 2012

Sådan som jeg har forstået det, er de blevet enige om at ophæv, hvilket betyder at Rosi har fået en sum penge for at ophæve kontrakten. Rosi fik sikkert en løn i Roma for flere af de interesserede klubber ikke kunne matche, derfor ville Rosi blive uinteressant hvis de tilmed skulle ligge 500.000 Euro på bordet for ham. Dermed ophæver vi kontrakten da Zeman på ingen måde ser fremtid i knægten. Dermed vi slipper for at betale hele hans løn, Rosi bliver mere interessant for klubberne og dermed vinder alle og alle er glade :) Så det er da ikke noget svineri :)

Hvem er ham Gastaldello, skal være ærlig - jeg kender intet til ham?


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Jo jeg har forstået hvad der er sket, men jeg er slet ikke enig i det. Rosi er en af vores egne, så lige meget hvor ring han end er skulle han have haft lov at blive, om han så indgik i planerne eller ej. Det er meget muligt han har været enig i at kontrakten skal ophæves, men vi ved jo ikke hvad han har fået stillet af alternativer.

Men jeg ved godt jeg strammer den, og det gør jeg fordi jeg gør det man ikke skal og lader føleserne få frit spil, fordi det gør sgu ondt at se at klubben gang på gang, henter unge spillere uden tilknytning til hverken Roma eller Italien, og bare smider vores egne talenter eller loyale spillere på porten, det gør ondt at se.

Det er det samme som når Real Madrid siger til Raul og Gutti at de skal finde sig en ny klub, eller Juve og Del Piero. det er trist at se på, loyale spillere er der ikke mange af i den moderne fodbold verden, men dem der så er skal man værne om, man skal gøre alt for at holde på dem. Og man skal give dem lidt længere snor end andre spillere.
Jeg ved godt Rosi ikke er på højde med de spillere, men alligevel. Og hvad har vi at erstatte ham med??? vi har Taddei (han er god nok) men som back up har vi Piris, som måske hvis vi er heldige er lidt bedre end Rosi, men han er så ikke Romer, så lidt bedre er ikke godt nok.

Men okay sket er sket, og det er der ikke noget at gøre ved. Jeg ønsker Rosi alt muligt held og lykke frem over.
Så håber jeg bare at det bliver Taddei der bliver højreback eller at vi går ud og henter en eller anden klasse højreback. fra Serie A, Premier League eller Bundesligaen. En med noget rutine, og en man ved hvad står for.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Kender heller ikke Gastaldello men efter hvad jeg lige kan se på Youtube har jeg kun en ting at sige, JA TAK kom med ham :-)

Serie A erfaring: Tjek
Italiener: Tjek

Også lader det til manden er god med hovedet, ihvertfald når det er offensivt, så mon ikke han også er god i luft rummet når det kommer til det defensive :-)

Her er fakta om ham
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniele_Gastaldello

Og her er videoen. (selve video klippene starter efter 50 sek)
http://www.youtube.com/watch?v=TqJaA0Ypm_g


mexes
2514 indlæg.
d. 07. august 2012

Som du så selv siger, så synes jeg nu ikke at Rosis situation kan sammenlignes med hverken Raul, Guti eller Del Piero. Den her case synes jeg på ingen måde handler om klubloyalitet. For jeg mener at Roma er loyale overfor Rosi netop ved at lade ham gå. Det har jo sikkert ligeså meget været hans eget ønske at gå - for hvorfor skulle klubben ellers give slip? Han er jo ikke løntung og som du selv siger, så er der ikke ligefrem massevis af back-ups pt.

at du "lader følelserne få frit spil" er altså en anelse komisk, synes jeg. Jeg mener, har du overhovedet kendt Rosi i mere end 2 år tids? Jeg kan huske da han fik debut i 2005, hvordan jeg troede og håbede at han ville blive en fast etableret spiller i fremtiden, og alligevel synes jeg ikke at det er så svært, at "holde på følelserne" nu her, godt 7 år efter. Alle kan se, at han ikke var god nok. Men han kæmpede for det - og respekt for det. Han er meget sympatisk og derfor var dette nok den bedste løsning for alle!


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Nej det har jeg ikke, men det med følelser er jo en svær ting, nogle kan lettere holde dem tilbage end andre. Det er heller ikke sådan jeg sidder og græder, jeg er bare træt af det hele, fordi han jo var en af de få spillere der var tilbage som havde været i klubben i lang tid. Og det er bare sådan nogle spillere jeg har det med at få en kæmpe sympati for.

Men nok om det, tilbage til at snakke om indkøb :-)



Jonas
4091 indlæg.
d. 07. august 2012

Officielt: Rosi har skrevet under på en 5-årig kontrakt med Parma.


Lamela
2782 indlæg.
d. 07. august 2012


Jo jeg har forstået hvad der er sket, men jeg er slet ikke enig i det. Rosi er en af vores egne, så lige meget hvor ring han end er skulle han have haft lov at blive, om han så indgik i planerne eller ej. Det er meget muligt han har været enig i at kontrakten skal ophæves, men vi ved jo ikke hvad han har fået stillet af alternativer.


Kim

Hvis vi nu siger, du er chef for en salgsafdeling, og en af dine sælger, som har været i firmaet længere tid end de andre, levere dag efter dag dårligere resultater end de andre. Vil du så stadig beholde ham? Når du kunne ansætte en ny en, som vil kunne levere bedre resultater.

Vi glemmer nogle gange, fodbold også er en forretning for ejerne. De vil selfølgelig også gerne tjene penge, selvom det ikke altid er nemt i sportsverdenen. Idag når vi langt ved at leve fast i følelser og romantik. Se bare på Brøndby.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. august 2012

Lamela

Ja fordi han har været i firmaet i lang tid og jeg ved manden gør sit bedste og at jeg kan regne med ham, det ved jeg jo ikke med sikkerhed jeg kan med den nye, men mere produktive, han kan være loyal, men det kan også være han bare skrider til et støre firma når første gang han får chancen, men det kommer jo and på situationen, hvis nu den nye "kun" levere 5% bedre resultater end den loyale, så ville jeg gå med den Loyale, men hvis han nu leverede resultater der var 50% bedre fra dag 1 ville jeg tage chancen og ansætte ham, men stadig beholde den loyale.

Oversat til det her, så er Rosi den Loyale, Piris den nye og en spiller i Lahm klassen er ham med 50% bedre resultater.

Du har ret i man ikke når langt med følelser og Romatik idag i fodbolden, men det er sgu synd, det er trist at det hele skal være så mekanisk, at der ikke er plads til loyale folk mere


Wør3n
324 indlæg.
d. 07. august 2012

Den romantiske fodbold er død. Det er hardcore business og der skal resultater på bordet hurtigst muligt. - At man gør sit bedste, er desværre bare ikke godt nok.

Jeg har altid været glad for Rosi og værdsætter når en mand er villig til at ofre sig selv i holdets tjeneste. Og det er det Rosi bl.a. gør ved at forlade Roma - han forstærker dem, ved at vi nu kan hente en bedre spiller ind til pladsen som højre back. Jeg ønsker ikke for ham at han skal rådne op på Romas bænk, men at han kommer til en klub hvor han kan få noget spilletid.



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 08. august 2012

Imens i sidder og holder i hånden og tuder over Rosi´s afgang og at romantikken i fodbold er død, skal vi andre så ikke komme tilbage til at diskutere transfers! Rosi var dårlig, så kan det sgu være ligemeget om han var "loyal" over for klubben eller ej. Roma har bare større ambitioner og han passer ikke ind i planerne! Og hvis nu at de måske 5 mål og et par sejre han ville have kostet, fordi manden ingen placeringsevne har, er med til at sikre os en top 3 placering, så tror jeg sgu hurtigt i har glemt Rosi og hvor "loyal" han har været!

Farvel med ham og ind med en ordentlig højre back!



2

Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Problemet er jo bare at klubben ikke har tænkt sig at købe en ordentlig højreback, hvis Rosi ikke var god nok så tvivler jeg på ham grækeren er.

BTW Kjær rygtes til City, så det løb er nok kørt for at få ham tilbage.



Romadk
151 indlæg.
d. 08. august 2012

Kim89
Hvor har du hørt om rygtet om Simon Kjær og City ? Kunne godt tænke mig at læse det :)


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

På football-italia.net inde under nyheder om Roma :-)


Romadk
151 indlæg.
d. 08. august 2012

Hmm hvis Mancini oprigtigt har Kjær interesse, kommer han nok ikke til Roma.

Men lyder det ikke mere som en journalist som mangler nogle rygter i disse OL tider ? Eller er det bare min tolkning ?


mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2012

Kim89

"ham grækeren" er da en langt bedre back end Rosi?


Jonas
4091 indlæg.
d. 08. august 2012

Nu er Torosidis et fast inventar på det græske landshold, han er anfører i Olympiakos, som er den bedste klub i Grækenland, og har spillet over 100 kampe for dem. Han har vundet det græske mesterskab 5 gange, Cuppen 3 gange og er blevet kåret til den bedste græske spiller i 2010.

Han er i sin bedste alder, utrolig fysisk og teknisk stærk. God både frem ad banen og defensivt. Kan spille begge backs og wings, og kan angiveligt fåes for omkring 2.5-3 mio euro - hvilket er en super handel, da hans kontrakt udløber om et år.

Jeg kan rigtig godt lide Rosi, men er ikke et sekund i tvivl om at Torosidis er en meget bedre spiller. Og jeg er sikker på at han ville kunne gøre det godt i Roma.

[Rettet af: Jonas - 08/08/12 - 12:10]


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Mexes
Men er han bedre nok? Jeg tvivler fordi så var der nok en klub der havde hentet ham noget før.



mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2012

Ja selvfølgelig er han da det. Jeg går og krydser fingre for, at han bliver hentet. I mine øjne vil han være et kvalitetskøb.


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2012

Vi kommer i ingen steder, ved at dvale i fortidens helte, der er udbrændte (*host Taddei og Perrotta*) og Romanistas med begrænset talent. Idag gælder det om at være kold og kyniske, der skal satses nu, så må tiden vise om det bærer frugt eller ej.


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2012

Desuden, har jeg lige læst den vildeste rygte med Cassano til Roma og Boriello den anden vej.

Jeg kan godt lide Cassano, men han vil aldrig blive tilgivet i Roma, efter hans stunt, da han forlod klubben.

http://translate.google.dk/translate?client=safari&hl=da&ie=UTF8&twu=1&q=protect+the+injured+honey+bees?sl=it&tl=da&u=romanews.eu

[Rettet af: Lamela - 08/08/12 - 13:09]


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Okay Mexes, så må vi håbe vi køber ham :-)

Og jo Lamela det gør vi bare vent og se, Taddei og Simone skal nok gøre det super godt i de roller Zeman vil bruge dem i :-)


P.Totti
1008 indlæg.
d. 08. august 2012

Torodidis spillede fantastisk under em. Jeg kendte ikke rigtigt noget til ham før, men så snart jeg så ham spille for grækenland, blev han googlet, tjekket på youtube, og han ligner en kvalitetshandel.

Det rigtigt at vi skal bruge vores egne talentet, - hvis de er gode nok! Lige nu er de ikke, derfor har vi brug for en grundstamme på 16-18 spillere af kvalitet og så suplere med 4-6 unge spillere af egen avl!

Vi kan ikke nøjes med 8-10 stamspillere, 4-8 "semi roma spillerr" (taddei, rosi, og så suplere op med talenter. Så er truppen simpelthen for ringe!

Lige nu er det vigtigste at vi får styr på grundstammen og derefter er jeg sikker på at der bliver satset endnu mere på talentarbejde.



2

asromadk
3631 indlæg.
d. 08. august 2012

Ej, men undskyld mig Kim..


Rosi er på ingen måde blevet smidt på porten. Han har ligeså meget selv være inde over ophævelsen - jeg må skuffe dig, han ville meget gerne sendes afsted nu når han ikke indgik i planerne og have 1.holdsfodbold.



Gang på gang, bliver jeg simpelthen så skuffet over at læse en tråd som du har været inde over. Det er jo vanvittigt.



På gensyn Rosi, der altid har været garant for en god arbejdsindsats!



6


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Asromadk

Jamen så må du jo bare lade være med at læse det jeg skriver, eller det andre skriver til mig andet er der jo ikke at gøre :-)


asromadk
3631 indlæg.
d. 08. august 2012

Guderne skal vide, at jeg kæmper for at dy mig.



8

tdj89
867 indlæg.
d. 08. august 2012

Sorry for at jeg går off-topic. Men jeg håber dette kan være en hjælp til, at ligende diskussioner ikke opstår i fremtiden.

Jeg har ofte kigget med her på siden, men er først for nyligt begyndt at være semi-aktiv herinde.

Jeg har haft det på samme måde som Asromadk angående Kim. Jeg har ofte haft lyst til at kommentere hans håbløse fodbold-indlæg herinde. Jeg har dog altid bare valgt at lade være da jeg altid har tænkt "Don't feed the troll". Hans indlæg var og er simpelthen så sjove, at jeg helt seriøst troede han var en troll.

Den anden dag skete der så det for mig som er sket for andre herinde. Jeg kom til at kommenter et indlæg fra Kim. Det endte selvfølgelig i en længere diskussion og stort off-topic i tråden. Jonas var dog så flink at slette det hele. Jeg er dog alligevel glad for denne diskussion, da den gav mig svar på så mange spørgsmål. Prikken over Iet var da jeg stillede Kim dette spørgsmål og fik følgende svar:


"Mener du, at Real Madrid stjal Ronaldo fra Man Utd da det var Ronaldos eget ønkse om at skifte"
"Ja jeg mener Real Madrid stjal Ronaldo, fordi det er en spiller jeg godt kan lide"
Det skal lige siges, at ordet stjal om tranfers er Kims eget.

Som jeg skrev før, så gav alt dette mig svar på nogle spørgsmål. Kim er ikke en troll. Han ved simpelthen ikke bedre. Hans forboldtanker/viden osv er simpelthen bare så virkelighedsfjern. Altså Kim vil ikke kunne have været med i Unibet reklamerne istedet for Morten og Peter, fordi det ville have været for dumt og useriøst.

Jeg har derfor besluttet, at jeg aldrig vil kommenter Kims indlæg, eller Kims evt svar på mine indlæg. Simpelthen for at undgå fremtidig diskussioner, for de VIL opstå igen. Hvis man er i tvivl om dette, kan man evt prøve at kigge i Opstart-tråden hvor der igen er noget nyt under opsejling.

Sidste besked til Kim.
Kim dette er ikke et personligt problem. GL in life.



2

[Rettet af: Tdj89 - 08/08/12 - 14:54]


Skovby
61 indlæg.
d. 08. august 2012

Kim89 og hans lettere romantiske tanker om Roma og fodbold generelt til trods, er her en rigtigt positiv nyhed:

http://football-italia.net/22760/cassano-borriello-swap

Jeg er egentlig ikke så skide interesseret i at få Cassano tilbage, men nederest i artiklen har Sabatini åbenbart udtalt, at de stadig er på jagt efter en central forsvarsspiller. Jeg havde lidt frygtet, at de mente, at hvad vi havde nu var fint nok.
Håber på Kjær, Astori eller måske Bocchetti, som vist ret gerne vil hjem fra Moder Rusland.


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

tdj89

Jeg ved så noget om fodbold, jeg er bare ikke bange for at gå imod normale holdninger, jeg er ikke bange for at kæmpe for det jeg tror på og det er at sådan som tingene nu i moderne fodbold ikke har en skid med fodbold at gøre, sådan som tingene er nu, er holdene og spillerene kun en del af en eller anden rigmands foretning.

Nej du fodbold har noget der var i tiden før 1995. En tid hvor man var loyal og klubberne var nød til at leve af et godt talent arbejde. Så at sige jeg ikke ved en skid om fodbold er at gå over stregen, fordi det gør jeg, jeg kæmper bare i mod den moderne fodbold. Noget Ultra fan i øvrigt også gør (uden sammenligning i øvrigt). Så den rigtige betegnelse er at jeg har et gammeldags syn på tingene, og det står jeg gerne ved.

Men jeg kan kun støtte op om at du og andre der har et problem med mig lader være med at kommentere på det jeg skriver da det er den eneste måde at undgå ballade på.


Wør3n
324 indlæg.
d. 08. august 2012

Tancredi Palmeri (italiensk journalist) skriver på Twitter at der faktisk er en smule hold i Roma-Cassano-historien.
Sabatini: "Jeg er blevet kontaktet af en mellemmand, men endnu intet konkret fra Milan"
Ved ikke helt hvad jeg skal sige til den historie. Han spillede et fint EM, mens hans skadeshistorik, alder og ikke mindst historie i Rom skræmmer mig en del. Og mangler vi angribere? NEJ! Vi skal af med nogen...



1


Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Her er lidt mere om Cassano sagen

http://football-italia.net/22760/cassano-borriello-swap

Nej vi mangler ikke offensive folk, så at smide penge efter Cassano ville være dumt, men nu har Sabatini jo vist han er god til at forhandle, så kunne han trylle en direkte bytte handel frem, så Milan får Borriello og vi får Cassano. Så kunne det da være meget sjovt, syns jeg :-), Men okay jeg kan godt forstå i andre er meget imod det, det er aldrig sjovt, når en af klubbens egne spillere, forlader klubben til fordel for Real Madrid, de satans tyve knægte!!! ;-)

Når men en anden ting der står i den her artikel er vel det vi alle sammen håber på.

Sabatini der siger "vores prioritet lige nu er en ny midterforsvar"


mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2012

Kim ved du overhovedet hvad der skete dengang?? Det hele handlede jo om HVORDAN han forlod klubben og ikke til HVEM - det sku ikke så vigtigt .... Det var sku dårlig stil af Cassano.. Men hvor dælen hvor spillede totti og Cassano godt sammen dengang ..!



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

Nej det gør jeg af gode grunde ikke helt, men hvad jeg lige kan læse mig til på Wiki, så lavede han vist lidt ballade og ville ikke rigtigt skrive under på Romas kontrakt forslag og sådan noget er det rigtigt???

Men any ways, tro det eller lad være, jeg kender godt jeres følelse, prøv at være en dreng der i 2002 lige i en sen alder havde fundet ud af hvor fantastisk fodbold er, også skifter ens store idol David Beckham til mægtige Real Madrid og forlader, den klub, som man som ny fodbold fan var kommet til at forelske sig i. Jeg tror skuffelsen og vreden til spiller er den samme, jeg har så bare udviklet mit til også at gå ud over klubben Real Madrid.

Men jeg har set videoer fra den tid, jeg kan kun give dig ret i at de spillede godt sammen Totti og ham, spørgsmålet er så bare om de ville kunne finde hinanden igen, hvis Cassano kom tilbage?
Dog syntes jeg så at man skal tilgive Cassano hvis han kommer tilbage, fordi det er jo bare endnu et bevis på han begik en fejl ved at skifte, og det er stort at anderkende sine fejl.


chrfugl
70 indlæg.
d. 08. august 2012

Kim89, Den anden dag skrev du at "man er svag" hvis man erkender man har begået en fejl...



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 08. august 2012

what?? hvor skrev jeg det?? kan ikke huske jeg skrev det, MEN det lyder meget muligt, jeg er nemlig splittet og dobbelt moralsk på det punkt.

Det er sådan noget, med nogen gange er man stærk hvis man gør det, men andre gange er man svag, det kommer and på situationen og hvis parti jeg har i situationen.


chrfugl
70 indlæg.
d. 08. august 2012

Det er også bare i orden



2


asromadk
3631 indlæg.
d. 08. august 2012

Jesus kristus



4

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. august 2012

City byder nu € 35 mio. For DDR.

Christ, hvor længe kan de blive ved med at afvise det? En eller brænd City og dets ejer ned nu tak. De klamme ****.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 09. august 2012

50 og de kan få ham....


asromadk
3631 indlæg.
d. 09. august 2012

50 mio euro er ikke nok.


Handelen skal uden tvivl være den til dags dato dyreste, såfremt den skal blive en realitet.

Dvs. alt under 95 mio euro (Real Madrid betalte vist 94 for Ronaldo) er for mig at se en joke.


700-800 mio er vel også en slags penge - De Rossi eller ej :)





2

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. august 2012

Klubben har udtalt at hans værdi er over 100 millioner euro.

http://football-italia.net/22788/roma-de-rossi-worth-over-%E2%82%AC100m

Er der nogen der ved hvad han selv vil sige til et skifte??


chrfugl
70 indlæg.
d. 09. august 2012

Her er hans udtalelser fra Februar, sidst han blev rygtet væk. http://www.fansfc.com/story/38844.html



Skovby
61 indlæg.
d. 09. august 2012

Jeg tror godt, at De Rossi kunne finde på at forlade Roma. Han nærmer sig sin karrieres efterår (selvom der er et par år endnu), og han vil gerne vinde noget. Roma - selvom det ser bedre ud i dag end det gjorde for bare et år siden - kan ikke tilbyde hverken CL eller en garanteret titeludfordring (selvom det ser positivt ud, når man tænker på Juves skandaleproblemer, Inters nedgang og Milans slag af profiler).

Men jeg er til gengæld sikker på, at det ville gøre ondt i hjertet på ham, hvis han skulle smutte.
jeg ville dog sagtens kunne forstå, hvis han gerne vil prøve noget andet (det skal i hvert fald bare være i en anden liga), og hvis Roma kunne få et latterligt højt beløb for ham, så syntes jeg, de skal acceptere.

Alt i alt under jeg De Rossi det bedste, men jeg vil naturligvis til enhver tid håbe, at han bliver i klubben.


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. august 2012

Haha selvfølgelig forlader De Rossi ikke klubben, ellers ville han aldrig have forlænget sin kontrakt! Jeg tror da han forlængede sin kontrakt, at han samtidig tog beslutningen om at spille resten af sin karriere i Roma! Han elsker forhåbentlig Roma for meget til at forlade dem nu;)



1

Skovby
61 indlæg.
d. 09. august 2012

Var der ikke noget med, at hans nye kontrakt indeholder en klausul, som gør, at han kan skifte, hvis han vil? Noget med, at hvis klubben får et tilbud fra en storklub, og at tilbuddet er i en vis størrelse?

[Rettet af: skovby - 09/08/12 - 14:41]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 09. august 2012

Bocchetti i det midterforsvar..... Jeg savler bare ved tanken! Hvis vi får landet ham eller Astori, så er jeg tæt på at mene at Roma kunne være et seriøst bud på titlen i Serie A den kommende sæson. Kæmpe respekt til Sabatini for det her transfervindue, det har virkelig bragt håb. :)


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. august 2012

Klausul eller ej...han bliver, syntes altid der er rygter om at han skal være men det sker aldrig! :) Han er omdrejnings punktet på hele holdet jo! Jeg kan huske hans jubel scene ved en Roma scoring, i et af lokal opgørene imod Lazio sidste sæson, det var FUCKING fedt! Hans passion for klubben og hans kærlighed til klubben gør at han ALDRIG forlader klubben!

http://www.youtube.com/watch?v=kNhoAZaSfxw

Se efter Borini´s scoring :D


C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 09. august 2012

Efterhånden er jeg en sjælden skrivende gæst. Nogle af de gamle herinde kender mig dog godt nok til at kende min holdning. Cassano Bastardo - NEJ TAK! Når man laver sådan et nummer overfor klubben og forlader den på en så uværdig måde, så skal man heller ikke komme igen.
Vores angreb mener jeg desuden er længe fint, især i kombination med de nye ansigter på midtbanen.
Vi mangler en midterforsvarer i start-11'er-kvalitet og så skal vi - som jeg mener vi kan hvert år - nok kæmpe med om titlen! Jeg tror personligt, at Kjær og Sabatini har en fin lille aftale, ken ikke se hvorfor de begge ellers skulle tage det så stille og roligt mht en position vi VIRKELIG mangler besat, og det faktum at Kjær VIRKELIG mangler en klub.



2


Wør3n
324 indlæg.
d. 09. august 2012

Helt enig, C.Panucci! Tror også at Kjær og Castan vil udgøre et super makkerpar. En spilstærk og en kropsstærk - perfekt duo!


mexes
2514 indlæg.
d. 09. august 2012

Kunne heller ikke være mere enig mht. både Cassano og Kjær. tror altså også, at han bliver hentet ind til allersidst!


59971Cools
686 indlæg.
d. 09. august 2012

Nå så scorede Borini for L'pool her til aften... Så ikke kampen, målet ser dog udmærket ud.
Men det jeg læser mig til på en Liverpool side er at han skulle have leveret en solid kamp, og folk forventer meget af Borini/Suarez duoen...

Må stadig sige jeg er skuffet over hans afgang, jeg tror han kunne være perfekt i næste sæson...

Men held og lykke til ham, håber han får stor succés!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 10. august 2012

Skidt nyt: Link-tekst

Hvis det er sandt, så er det altså noget skidt. Pizarro har efter min mening været den bedste midtbanespiller sammen med De Rossi, og han var altid god fremadrettet. Han kunne godt have været brugt under Zeman, da han er en hurtig og meget boldsikker spiller. Kæft hvor ærgeligt!

Held og Lykke til Pizarro, og tak for indsatsen i Roma!!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 10. august 2012

Pizarro er en fantastisk spiller, burde starte inde, men manden er en ballademager med en masse attitude problemer, derfor klubben skiller sig af med ham.

Pizarro har ikke fungeret med de 3-4 seneste trænere i klubben!


mexes
2514 indlæg.
d. 10. august 2012

Så skulle Heinze være så godt som væk. Ligner også lidt en opsigelse af kontrakten.



Jakob
2 indlæg.
d. 10. august 2012


>> 59971Cools

Jeg læste at Sabatini ikke mente, at hans holdning til klubben ikke var den rette, og derfor forlod klubben. Jeg var selv hurtig til at forelske mig i hans målfarlighed, men han har åbenbart ikke haft ånden.

I forhold til en kvalitets-midtstopper kan jeg altså, trods Kjærs forholdsvis lave bundniveau, blive blød i knæene af tanken om en fast dansker i startelveren med et sådant potentiale. Og Heinze vil i øvrigt nok også meget gerne hjælpe sin barndomsklub mens han stadig har niveau.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2012/08/10/3299246/heinze-set-for-move-to-newells-old-boys-after-cancelling

Tak for en dejlig side i øvrigt.



1

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2012

Jeg har det lidt mærkeligt med Kjær, han har et stort potentiale og han er dansker, gør hun romantikken endnu bedre. Men om, han har niveuet her og nu til at løfte holdet til Top2/3, er jeg nu ikke sikker på.

Derfor håber jeg hellere på en Astori eller Bochetti, så med Kjær i rotationsprincip. Men det bliver nok en smule for meget, når vi har et stor talent siddende på bænken i Romangoli og erfaring i Burdisso.

Desuden, er jeg lidt varm på Manolo Gabbiadini fra Atalanta. Vi har ikke brug for ham i år. Måske næste sæson, hvis Bojan smutter tilbage til Barca. Saba burde købe 50% af ham og lade ham spille i Atalanta en eller to sæsoner.

[Rettet af: Lamela - 10/08/12 - 23:17]


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. august 2012

Er der nogle konkrete rygter om køb af nye spillere til truppen, nu hvor pizarro og heinze er røget på porten?;D


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. august 2012

http://www.bold.dk/nyt/Roma-byder-paa-brasilianer

http://en.wikipedia.org/wiki/Rhodolfo

Han er 1,93 så han er højst sandsynlig stærk i luften, han kunne måske blive vores "Luizao"?


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. august 2012

Brighi skulle være meget tæt på Torino. Ifølge Tuttosport mangler man blot den officielle udmelding.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. august 2012

DEt vel også på en fri transfer som med de andre?



tdj89
867 indlæg.
d. 14. august 2012

Slet ingen rygter pt?


Andreas
789 indlæg.
d. 14. august 2012

Jo, der er lidt. Der kommer, en "Transfernyt", med opsumering af de seneste rygter, på siden her lidt senere idag :)


Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2012

så skal kjær hentes! han koster kun 60 millioner

[Rettet af: denner - 21/08/12 - 12:23]


asromadk
3631 indlæg.
d. 21. august 2012

Det har han hele tiden kostet. 8 mio euro. Og hvordan at det ikke kan syntes som en god handel - har jeg ikke på noget tidspunkt kunne begribe.


Arsi
682 indlæg.
d. 21. august 2012

Pjanic til Spurs???!
Håber det ikke, men det er kraftige rygter. Et af rygterne er bl.a. At handlen stortset er på plads :((


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 21. august 2012

Argh mon dog.. Han er sku da lige landet :-)



BOversoe
74 indlæg.
d. 21. august 2012

Menes har flere steder været meldt væk fra Milan. Bl.a. er han efter sigende blevet smidt gåhjem fra en træningslejr. Nogen der har nogen ide om han kunne komme tilbage til os?

(mener selvfølgelig Mexes - gode gamle autocorrect)

[Rettet af: BOversoe - 22/08/12 - 01:27]


Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2012


Menes har flere steder været meldt væk fra Milan. Bl.a. er han efter sigende blevet smidt gåhjem fra en træningslejr. Nogen der har nogen ide om han kunne komme tilbage til os?


Jeg havde selv tænkt tanken, men jeg tror ikke fansne har tilgivet ham for at skifte til en af vores konkurrenter. Desuden har han fået lønstigning siden skiftet, og jeg tror ikke, Roma vil efterkomme hans ønske.


mexes
2514 indlæg.
d. 21. august 2012

Menes som i Mexes?



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 22. august 2012

Jeg kunne sgu godt håbe vi henter Mexes :-) ja han skiftede til Milan, men hvad fik han ud af det? Ikke en skid, så det var jo tydeligvis en fejl at skifte, så hvis Mexes så kom tilbage ville det signalere han fortryder han skiftede og Roma ville tag en lille sejr over Milan, fordi de købte en skide god spiller som de ikke fik noget ud af!! Så de ting taget i betragtning, så tror jeg godt han kan tilgives :-)

Jeg håber vi henter ham, jeg har altid syntes han var sej også før jeg blev Roma fan kunne jeg lide ham :-)


asromadk
3631 indlæg.
d. 22. august 2012

Ellers tak til Mexes. Lad ham rådne op i Milan.


mexes
2514 indlæg.
d. 22. august 2012

Nu "købte" Milan ham jo så ikke...

Jeg tror ikke vi får ham at se i Roma trøjen igen - og det er nok også det bedste. Jeg synes det er ved at være år siden, at man så hans topniveau.

Men glemmer ham aldrig for Sampdoria kampen....



Skovby
61 indlæg.
d. 22. august 2012

Er der nogen, der kender noget til ham her?

http://football-italia.net/23700/goicoechea-reveals-roma-move


Romaswag
84 indlæg.
d. 22. august 2012

Nææ, man må da sige det kom som et lyn fra en skyfri himmel ;-) Håber dog ikk det betyder en afgang til Stek-drengen!!


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 22. august 2012

"Jeg kunne sgu godt håbe vi henter Mexes :-) ja han skiftede til Milan, men hvad fik han ud af det? Ikke en skid, så det var jo tydeligvis en fejl at skifte, så hvis Mexes så kom tilbage ville det signalere han fortryder han skiftede og Roma ville tag en lille sejr over Milan, fordi de købte en skide god spiller som de ikke fik noget ud af!! Så de ting taget i betragtning, så tror jeg godt han kan tilgives :-)"


Ville det nu også være en god idé?

- Han forlod Roma gratis for en konkurrent = Han forbrød sig mod dit 100% klubloyalitetspis.

- Det ville vel være et selvmål at hente igen, da det var en kæmpe fejl at hente ham, da vi gjorde det - han var ung, ingen Serie A erfaring og var ikke italiener. Derfor skulle vi jo ikke have hentet ham.

Ergo ville det gå direkte imod dine principper som du kværulerer så højlydt omkring. Det går altså direkte imod din egen logik = et selvmål = et tegn på svaghed hos dig ifølge din egen logik. Højst morsomt indslag du kom med her :)

- Og ja. Nu kommer du med alle dine bortforklaringer med lange forviklinger uden sammenhæng med noget for at prøve at snakke dig uden om. Den diskussion kommer der aldrig noget godt ud af, og derfor slutter den her :) Tak for dagens grin :)



5


Kim89
1171 indlæg.
d. 22. august 2012

Don Emilio.

Så får du lige et godt grin mere. Ja det ville være en god idé at hente ham tilbage, fordi så ville vi have de to forsvars spillere med det sejeste hår i serie a, og har man lækkert hår så vinder man :D

Og kan vi så ikke snart blive fri for sådanne nedladende indlæg hvor man ikke gør andet end at være på nakken af andre fans på siden? Eller skal nogen bare have lov til at fortsætte det mobnings tyrani som de har gang i?


Andreas
789 indlæg.
d. 22. august 2012

@ Don-Emilio

Hold dig til emnet og drop personangrebene. Om en anden bruger selvmodigsiger sig selv eller ej, har ikke noget at gøre med "transferrygter".



1

[Rettet af: andreas - 22/08/12 - 23:05]



mexes
2514 indlæg.
d. 22. august 2012

Jeg er enig med jer i den betragtning, at Don Emilios indlæg var upassende. Dog synes jeg ikke at hans indlæg ikke havde noget med transrygter at gøre. For selve indholdet er jo en kommentar til en af de mange transferrygter, som findes herinde. Der findes jo MANGE andre indlæg herinde, som jo heller ikke handler om transferrygter - men de bliver jo ikke udpeget. At Don-Emilios indlæg så er upassende, er selvfølgelig noget helt andet, men argumentet, foruden personangrebet, synes jeg er noget tyndt. Men jeg synes ikke isoleret set, at der er noget galt i, at påpege at en af debatørerne modsiger sig selv.

Jeg må vidst hellere skrive, at dette var off topic.


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Off topic

Mexes, grunden til jeg mener det er person angreb er for det første personen der skrev det, fordi der er nogle personer her inde der ikke laver andet end at hakke på andre brugere og den gruppe personer gør alt hvad de kan for at hænge andre ud.

Og for det andet fordi han ikke vil lade mig forsvare mig selv, altså hvis folk ikke vil have en diskution med mig så skal de lade være med at kommentere det jeg skriver, de kan ikke bare skrive alt muligt også sige den bliver lukket der, fordi der er kun en person udover web teamet der kan lukke en diskution der går omkring mig og det er mig.


tdj89
867 indlæg.
d. 23. august 2012

Don-Emilios indlæg var helt iorden. Det har for mig at se, intet med et person-angreb at gøre.
Kan heller ikke se hvorfor det var off-topic.
Tråden handler om at diskutere spillere, rygter og personlige holdninger hvorfor man er for eller imod en evt handel.

Don-Emilio konfronterede bare Kim med, at han gik imod sine egne holdninger.

Men igen kan jeg kun anbefale, at ignorere Kim herinde, og lade os bevare den gode stemning herinde. Vi ser endnu engang, at der kun bliver problemer og off-topic herinde ved at kommenter hans indlæg.

Sidst men ikke mindst, please, indfør en ignorer bruger funktion!! PLEASE.



3

[Rettet af: Tdj89 - 23/08/12 - 09:38]


Andreas
789 indlæg.
d. 23. august 2012

Don-Emilio's skriver i sit indlæg intet om Mexes-rygter (eller andre rygter). Indlægget kan derfor kun fremstå som et provokation af en anden bruger og bibringer på den måde intet til debatten herinde.

Vi lukker den her - vend tilbage til emnet. Tak.



1

tdj89
867 indlæg.
d. 23. august 2012

Don-Emilio bruger ordene ham eller han 5 gange i hans indlæg. Her er der tale om Mexes i forlængelse af, om Mexes skulle vende tilbage til Roma.

Så den holder ikke Andreas.

[Rettet af: Tdj89 - 23/08/12 - 10:18]


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Tdj89 + alle jer andre haters.

Få jer nu et liv i stedet for at være på nakken af mig hele tiden, Og fat en hentydning, Andreas har skrevet, hvad AS.Roma.dk syn på det indlæg er, og han er så vidt jeg ved en del af web teamet, så når han skriver det skal stoppe og der skal vendes tilbage til emnet, så er det jo ikke for sjov vel!!!!!!!!!!

Også lige lidt om Mexes.

Mexes havde spillet 133 kampe for Auxerre og fået debut på det franske landshold inden vi hentede ham, også var han 22år, så man kan godt sige han faktisk var en etableret og forholdsvis rutineret spiller da vi hentede ham.

[Rettet af: Kim89 - 23/08/12 - 10:33]



mexes
2514 indlæg.
d. 23. august 2012

Hvad er din pointen med dit info fra wiki om Mexes, Kim?



1

tdj89
867 indlæg.
d. 23. august 2012

Der har forøvrigt heller ikke været rygter om Mexes så vidt jeg ved? Mexes blev nævnt som en mulighed af en bruger herinde.

Det er vel off-topic? Eller hvad Andreas? Jeg er faktisk blevet i tvivl.

[Rettet af: Tdj89 - 23/08/12 - 11:02]


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

At Mexes var en god spiller allerede da vi hentede ham og at han ikke var en lille "baby" som mange af de spillere vi eksempelvis har hentet i år, så der med går købet af Mexes ikke så meget imod det jeg siger, da jeg jo mener man skal satse på klubbens talenter og tilføje 2-3 etablerede "stjerner". Så jo Mexes passede faktisk godt til det jeg mener.

Desuden er han fra et land jeg ikke har de store problemer med at vi henter spillere fra. Hvis vi absolut skal hente spillere, så kan vi da i det mindste gøre det fra lande som Frankrig, Tyskland, og Uruguay, i stedet for lande som Spanien og Brasilien.


mexes
2514 indlæg.
d. 23. august 2012

At Mexes var en god spiller, da vi hentede ham var da ikke noget nyt? Han var en af de største talenter i Frankrig, og mange andre storhold havde været ude efter ham. Alt den karantæne Mexes og Roma fik, indikerer jo også, at manden var en som vi ville have!

Selvom det måske er forkert, at nævne, så spørger jeg altså alligevel. Hvorfor er det bedre at hente spillere fra Uruguay eller Frankrig end f.eks. Brasilien og Spanien. Jeg forstår det ikke?!
Det er jo næsten racistisk....


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Nej det er ikke noget nyt, så det claim Don Emilio kom med passer jo ikke, fordi Mexes var som du også skriver en rigtig god spiller da vi hentede ham, og jeg har ikke noget i mod vi henter kvalitets spillere.

Min kommentar kan godt opfattes racistisk det kan jeg godt se, men det er den ikke, det drejer sig 100% om fodbold og intet andet, det handler om fodbold kulturen og fodbold opdagelsen i de enkelte lande :-)

Set som land er jeg stor fan af Brasilien, men jeg er ikke fan af deres fodbold landshold osv.


asromadk
3631 indlæg.
d. 23. august 2012

Men ud fra dine wiki facts, hvem kunne han så minde lidt om. Mexes situation dengang han kom til roma.. :) tænke tænke. Kjær? til trods for, at den situation Kjær står i, og den mexes stod i dengang, er næsten skræmmende identiske, så er du ikke meget for Kjær. Fordi..at han er .... dansk?




bella ma non balla



Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Ikke fordi han er dansk, men fordi han spiller under Morten Olsen, og Morten Olsen forpester fodbold verdenen.

Også det der er med Kjær er at da han var i klubben, fik han masser af opmærksomhed, han var med i overskriften i alle artikler i danske medier der handlede om Roma og det bryder jeg mig ikke om, Roma skal have medie opmærksomhed fordi det er Roma og ikke fordi Kjær spillede der. Også var der jo også Kjærs spil i begyndelsen der gjore jeg ikke kunne lide han var der, det blev bedre og spørg du mig nu så må klubben da godt hente ham. Men så skal prisen ned under 4,5 euro, fordi han skal ikke hentes for mere end Balzaretti.


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

Hvorfor skal Kjær ikke hentes for mere end Balzaretti?

Og hvorfor forpester Morten Olsen fodbold verden?


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Fordi Balzaretti i mine øjne er bedre end Kjær og har mere rutine end Kjær. Jeg syntes ikke en ung spiller skal koste mere end en i hans bedste alder :-) Det er ikke kun Kjær jeg har det sådan med, det er det samme med mange af de unge spillere vi har hentet denne sommer, jeg syntes de er for dyre.

Morten Olsens har flere gange udtalt "Vi spillede rigtig godt" efter nederlag, og sådan en attitude kan jeg ikke have, spiller man godt, så vinder man og taber man så har man ikke spillet godt.

Men nu er vi vist for langt væk fra emnet, så skal vi ikke kommet tilbage til spillere og ikke mit meget grove syn på Hr. Olsen og det danske landshold generelt.


mexes
2514 indlæg.
d. 23. august 2012

For søren .....
Der skal jo tages højde for mange ting! Balzaretti fik vi jo billigt! Man kan ikke købe spillere udfra hvad vi har givet for andre!
Der er så mange ting, som afgør en spillers pris:
* Spillerens niveau
* alder
* konktrakt længde
* Spillerens eget ønske

...og mange mange flere!

Balzaretti er oppe i årene og havde kun et år tilbage af sin kontrakt. Desuden ønskede han meget et skifte og disse faktorer var så med til at skabe en meget billig pris!!

Kjær er da mere værd end det, som Balzaretti blev købt for. Det andet er jo utopi! Man skal ikke købe spillere udfra hvad vi har givet for andre - og slet ikke Balza og Kjær, da de ikke kan sammenlignes på nogen som helst måde!

Selvfølgelig er yngre spillere dyre end ældre... Det giver da så sandelig også god mening!



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

Hva så hvis et hold spiller en rigtig god kamp men er uheldige og rammer stolpen 2 gange og overlæggeren 1 gang og modstander holdet får en kontra chance til sidst og scorer og vinder kampen 1-0? Ligesom da Barcelona blev slået ud af Chelsea i CL sidste år!

I transfers har kontrakt længden jo også indflydelse på spillerens pris! Balzaretti havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt, derfor var han billig, ligesom Stekelenburg! Kjær er jo ikke dyr når man har hans kontrakt længde i baghoved


tdj89
867 indlæg.
d. 23. august 2012

Hvad er det egentlig i forventer med denne samtale? at Kim skriver, "ahhhr det kan jeg da egentlig godt se at det er rigtigt" ?

Tror han tidligere har gjort det klar, at man ikke skal indrømme fejl, og tror ærligtalt heller ikke, at det er muligt at trænge igennem til hvad der nu end er mellem ørene.



1


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Det gør det da ikke, en ung spiller skal stadigvæk bevise en hel masse, mens en rutineret spiller har bevist at han kan, så allerede der er en rutineret spiller mere hver.

Der til kommer det faktum at Kjær også skal væk fra Wolfsburg, så man burde kunne presse dem helt i bund når det kommer til prisen, så det vil være under 4,5 millioner Euro.

Og andre sportsligaer der køre man oven i købet med det som en lov, at du skal have mere i løn alt efter hvor lang tid du har været i ligaen, og sådan burde det sgu også være i fodbold, fordi så kan det bedre betale sig at beholde sine egne talenter i stedet for at sælge dem.


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Asroma87

Lige præcis det du nævner der er jo beviset på at man vinder hvis man spiller godt, fordi hvis man kun skal bruge 1 skud stort set, på at score det vindene mål. så spiller man godt og effektivt, derimod spiller man som Barca og brænder en masse chancer så spiller man ikke godt.

Tdj89

Du blander dig bare HELT uden om!!!!!!!!!!!!!!! hvis ikke du kommentere de ting jeg skriver, så skal du heller ikke blande dig i hvad folk skriver til mig, er det forstået!!!!!!!!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

Så en rutineret spiller som er dårligere teknisk og generelt er en dårligere fodbold spiller er mere værd end et talent med et kæmpe potentiale, fordi den rutinerede har "bevist mere"?

Og et hold som går op og scorer på kontra til sidst har da ikke nødvendigvis spillet godt, resultatet er godt men Chelsea spillede for eksempel ikke godt mod Barcelona. Så det kan man altså ikke sammenligne. Barcelona spillede godt men var uheldige og Chelsea spillede dårligt men var heldige!

Og hvis et talent skal have flere penge fordi han har været længere i ligaen, så kan det da ikke betale sig, for så skal han jo have flere penge, end en spiller fra en udefrakommende liga!

[Rettet af: asroma87 - 23/08/12 - 13:56]


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Hvad der virker i USA virker alle steder, så ja er mit svar til punkt 1.

Mht. Barca så var de dårlige og spillede dårligt, fordi fodbold handler om at score mål gør du ikke det vinder du ingen kæmpe og så har man ikke spillet godt. Og så længe Barca bliver brugt som eksempel, så kommer vi ikke vidre med den. Jeg hader dem jo :D


Det kan da bedre betale sig at beholde sine talenter på den måde fordi du får ikke ret meget for at sælge de gode talenter og det samme gælder jo klubber i andre ligaer. Det hele er gennem testet i amerikanske ligaer, så det virker som det skal


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

Amerikanske ligaer? Hva snakker du om? Og hvis det er så godt hvorfor har andre ligaer det så ikke?

Okay fint nok, dit ynglings hold spiller dårligt fordi jeg siger det! Det undrer mig heller ikke at du hader Barcelona, sådan et uforstående individ, kan ikke håndtere et hold som Barcelona, du holder garanteret med et hold fra Rumænsk fodbold, der spiller dejligt simpelt, langsomt og ukompliceret, så du ikke bliver alt forvirret over hvad der foregår på banen!

Og den sidste del du skriver, giver slet ingen mening!

Det virker lidt som om at du bare skal være på tværs med vilje for at få os andre til at skrive til dig? Er det ikke rigtigt?


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

Nej jeg holder ikke med noget rumænsk hold, jeg holder med Roma også kan jeg godt lide hold der sætter en kæp i hjulet på barca, real og city.

Alt det andet vil jeg ikke kommentere mere på, jeg har en holdning til priser på spillere og i har en anden fair nok.

Nej jeg prøver ikke på at være på tværs, jeg er bare typen der ikke er bange for at gå i mod strømmen. De holdninger jeg har har jeg haft lang tid før jeg fandt denne side :-)



tdj89
867 indlæg.
d. 23. august 2012

"Det virker lidt som om at du bare skal være på tværs med vilje for at få os andre til at skrive til dig?"

Normalt kunne man skrive "Don't feed the troll"
Det sørgelig er bare at han ikke troller.
Jeg blev tidligere i tråden kaldt en Hater. Jeg vil gerne slå fast, at jeg ikke "hater" Kim. Jeg har faktisk ondt af ham.



1

[Rettet af: tdj89 - 23/08/12 - 15:14]


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

FEEDING TROLL:

Bum så fik jeg lige lukket munden på Kim89 og hans mærkelige snak om USA/amerikanske ligaer!!!

Jeg knækkede Kim89!!!



3

[Rettet af: asroma87 - 23/08/12 - 15:24]


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. august 2012

What ever dudes

Men jeg må skuffe jer, ingen knækker mig, det er bare sjovere at være til post danmark rundt end at diskutere med jer hoveder :D


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2012

Uha det lyder som en knækket mand der skriver Kim89! Knææææææææææk



2

Wør3n
324 indlæg.
d. 23. august 2012

NU STOPPER I OG HOLDER JER TIL EMNET!!!



1

Kelevra
1260 indlæg.
d. 23. august 2012

Hold da kæft en børnehave. Hvorfor kan I ikke bare holde jer til emnet? Del jeres messenger, mobil nummer, facebook eller noget andet mellem jer, så vi andre slipper for at se på det der.



3


Andreas
789 indlæg.
d. 23. august 2012

Jeres "krig" stopper lige nu! I modsat fald må vi overveje om I hører til her på siden!"

Mvh
Webudvalget



4

geggeri
656 indlæg.
d. 23. august 2012

Denne tråd er lukket.

Indkøb kan diskuteres her:
http://as-roma.dk/forum/rygter/586/Indkoeb-9


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma