Kategori: Off Topic
Har i nogen ide om, hvordan fordelingen af kampene kommer til at være til næste sæson?
Eftersom 8'eren også kommer til at sende serie a, så ved jeg ikke om, canal plus stopper, eller om de stadig kommer til at sende kampe?
[Rettet af: lamela - 26/07/12 - 21:34]
Og 1-0 til Genoa på mål af Borriello!!
Det er vel næsten tæt på at være det bedste han nogensinde har gjort for Roma ;) Stærkt!
Dejligt med en Genoa sejr, det bliver kun bedre af, selveste Boriello endte som målscoren.
Dejligt Borriello.
Grande Borri! Og hvem var deet der sagde vi ikke kunne bruge ham?
FORZA
Syns godt snart Serie A kunne tag at få nogle dommere der har nosser nok til at dømme imod Juve. Fiorentina er lige blevet snydt for et måske to straffespark.
Kredit til Juventus for at få point lige meget hvor dårligt de spiller!
Fiorentina var klart det bedste hold på banen i dag og burde have taget de tre point. Det bliver spændende at følge Montellas hold denne sæson, en god trup de har fået sammensat.
*Derudover kan det lige nævnes at Viviani har scoret to kasser for Padova mod Empoli. Det første på et flot frispark fra 25 meter!
Lad os håbe 6 runde flasker sig for os, så vi stadig ikke er så langt fra 2- og 3pladsen.
Conte har fået sin straf sat ned fra 10 til 4 måneder...hvad sagde jeg?!
Link
[Rettet af: andreas - 05/10/12 - 16:54]
Juves første nederlag i gud ved hvor lang tid, og så på deres fort af en hjemmebane. Imponerende af Inter og dejligt med noget mere spænding i toppen af Serie A
Så er runden igang, men har ikke lyst til at holde med hverken Juventus eller de grimme fra Rom. En juve sejr er dog klart bedst for Roma, så håber på en klam 1-0 sejr.
Bold.dk
Vi har åbenbart rimelig godt styr på Chievo, selvom jeg altid har set dem som, en af vores skræk modstandere.
Chievo er ubesejret i de sidste 3 kampe, hvor de seneste to har været sejre. En en af sejrene har været mod Cagliari på Sardinien.
Players to watch: Rinaudo, Paloschi, Pellisier & Cyril Théréau.
Det er et hårdt kæmpende hold, så jeg håber ikke, vores spillere tager let på opgaven, så kan det blive et Catania/Bologna udfald.
[Rettet af: Lamela - 10/12/2012 - 15:16]
Puha toppen er tæt i år...
3 gamle roma spillere laver fiorentinas mål idag!!!
http://www.youtube.com/watch?v=blpDaJBNcGc&feature=player_embedded
Ærgeligt vi ikk fik ham, så kunne vi have sparet lønpenge på målmandsposten.
Pga. en redning/en god kamp?
Lækkert med de 2 minus point til Napoli! lad os håbe lazio får samme tur :)!
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1