Login
Glemt password Opret bruger

Juventus - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 20/04/12 10:28

Så er det søndag aften der er stor kamp når Roma møder ligaens førerhold Juventus.

---
Husk at kampen kan ses både i:

Århus på Tir Na Nóg:
http://www.facebook.com/events/313611898707916/

København på Krølben:
http://www.facebook.com/events/274327579325378

Odensen på Kick Off!
http://as-roma.dk/forum/off-topic/482/Roma-fans-i-odense-og-paa-fyn

Odds fra Bet365
Juventus: 1.44
Uafgjort: 4.33
Roma: 7.00

Point til Roma: 2.62
---

Det bliver en hård kamp og en stor udfordring for Luis Enrique, når de møder ubesejrede Juventus. Det er to uger siden sidste kampe mod Udinese, hvor Roma trak sig sejrrigt ud. Sidste runde blev som bekendt aflyst efter Morosini tragiske dødsfald. Det var kun naturligt og den rigtige beslutning at aflyse runden. Roma kunne dog godt have brugt en kamp mod Fiorentina og forhåbentligt endnu et selvtillidsbust, før denne weekends kamp.

Roma kæmper stadig for at komme i Champions League med fire point op til Lazio. Det bliver uden tvivl en svær kamp ude mod Juventus, Roma har langt fra været imponerende på udebane og en kamp mod ligaens førerhold gør det bestemt ikke nemmere. Men som vi alle ved kan alting ske når Roma spiller og ville det ikke være dejligt hvis vi kunne blive det første hold der slår Juventus denne sæson.

Burdisso, Juan, Cassetti og Lobont er stadig skadet. Stek var i går syg og ikke med på træningsbanen, men forventes at blive klar. Borini er tilbage og kan starte inde. Derudover er aviserne meget uenige omkring Enriques start opstilling.

Forventet opstilling:

Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Rosi, Kjær, Heinze, Angel; De Rossi, Pjanic, Marquinho; Totti; Lamela, Osvaldo

Gazzetta dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, De Rossi, Angel; Pjanic, Gago, Marquinho; Totti; Borini, Osvaldo

Husk at kampen vises både på Krølben i København og Tir Na Nóg i Århus. Jeg vil også opfordre alle Roma fans i Odense til at tage på Kick Off.

1

[Rettet af: geggeri - 22/04/12 - 16:22]

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 20. april 2012

Der er rygter om at Stek ligger syg med en virus i kroppen.
Så Curci kommer nok til at stå.

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. april 2012

Husk at tippe på kampen i AS ROMA PL 2012!

[Rettet af: geggeri - 20/04/12 - 14:52]

Andreas
789 indlæg.
d. 20. april 2012

Han har trænet normalt idag, så mon ikke han også er mellem stængerne på søndag ;)
Desuden har LE haft ekstra fokus på forsvarsspillet til dagens træning - lyder godt...

MY
182 indlæg.
d. 20. april 2012

Tilgengæld skulle der være problemer med Borini?
Der er simpelthen over min forstand, hvis Bojan ikke starter inde. Specielt, hvis Borini er ude.

Agurk
93 indlæg.
d. 21. april 2012

I Aarhus viser baren Tir Na Nog kampen.

Der er blevet lavet en aftale sæsonen ud, så Romas kampe vises på Tir Na Nog, hvis de selvfølgelig vises på Canal +.
Dette er på forsøgsbasis. Det betyder, at vi skal have så mange som muligt derned for at vise, at vi kan samle folk.

Altså: Juventus-Roma søndag 20.45 på Tir Na Nog!

Forza Roma!

Simon88
448 indlæg.
d. 21. april 2012

Ja, det bliver jo en rigtig svær kamp for Roma-drengene...

Jeg er kæmpe fan af Roma, af hele mit hjerte, ingen tvivl, MEN man kan sku ikke lade vær med at beundre Juve, som stadig er ubesejret i ligaen efter 32 kampe.

Det siger sku lidt om, hvilket hold vi møder på søndag, men det kunne da være fedt, at være det første hold der tager alle pointene mod dem!

To ting skal virkelig fungere OPTIMALT for, at få noget med hjem til Rom på søndag:

1: Vores defensiv skal virkelig fungere på højeste niveau, som LE også har brugt meget af træningen i denne uge til at arbejde på.

2: Osvaldo, Totti, Bojan/Borini skal virkelig score på de chancer de får! Vi har ikke råd til nogle afbrændere i denne kamp!

Men lad os håbe! :-)

Forza Roma, Sconfitta Juve! ;-)

Forza Roma

[Rettet af: Simon88 - 21/04/12 - 03:32]

Kelevra
1261 indlæg.
d. 21. april 2012

Juventus d. 22
Fiorentina d. 25
Napoli d. 28

Det ser da ikke helt nemt ud. Håber virkelig at Roma begynder at skrabe point ind nu! Nogen der har et gæt på Juventus opstilling?

Simon88
448 indlæg.
d. 21. april 2012

Fandt denne opstilling på deres egen fanklub side:

Buffon
Lichsteiner - Barzagli - Chiellini - De Ciegli
Vidal - Pirlo - Marchiso - Pepe
Matri/Quagliarella - Vucinic

Så det ser ud til, at Kjær & Co. skal kæmpe med Vucinic :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. april 2012

Truppen:

BORINI Fabio
CURCI Gianluca
DE ROSSI Daniele
GAGO Fernando
GRECO Leandro
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LAMELA Erik
MARQUINHO
OSVALDO Pablo Daniel
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PJANIC Miralem
ROSI Aleandro
SIMPLICIO Fabio
STEKELENBURG Maarten
TADDEI Rodrigo
TOTTI Francesco
VALDES J. Angel

Både Stek og Borini er med :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. april 2012

Vi har vundet 2 kampe, ud af de seneste 10. Så det er ikke fordi, jeg forventer 3 puntis imorgen.

Jeg håber L.E starter med følgende

Stek
Rosi-Kjær-DDR-Heinze
Gago-Marq-Pjanic
Totti
Osvaldo-Lamela

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

Lamela: Jeg har det på samme måde som dig, ikke de store forventninger til resultatet, men til gengæld kæmpe forventninger til kampen som helhed.

Er også enig i din start 11'er, pånær lige at Angel skal på backen i stedet for heinze, mener ikke heinze har speed nok til at dække af for juves hurtige kantspillere, tror heinze virkelig ville se dum ud derude.

Angel er også fremtiden på positionen, så det godt for ham at spille kampe som denne, i forhold til at spille mod novara eller lecce.

Rossi dalla roma
4 indlæg.
d. 22. april 2012

Hej gutter... der er vel ikke nogen af jer, der ved om der er nogen sportsbar/bar på sjælland hvor de viser kampen ? jeg spørg fordi min fætter fra Rom, kommer og besøger mig idag og ville gerne tag ud og se kampen. også fordi jeg har fat problemer med at stream kampe andre gang.... SEMPRE FORZA ROMA !!! :D

Giallorossi
372 indlæg.
d. 22. april 2012

Nederste afsnit i teksten;

Husk at kampen vises både på Krølben i København og Tir Na Nóg i Århus. Jeg vil også opfordre alle Roma fans i Odense til at tage på Kick Off.

:)

Rossi dalla roma
4 indlæg.
d. 22. april 2012

Tak for det Giallorossi :D

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 22. april 2012

Tak Lecce.. så kan vi nøjes med uafgjort i aften og stadig være med ...

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

det er sku da taber mentalitet at ''nøjes'' med uafgjort. en uafgjort i aften vil betyde at vi ikke udnyttede en gylden mulighed til at komme tættere på Lazio. VI skal fandme vinde i aften, alt andet end et sejr vil være katastrofalt i forhold til kampen om 3.pladsen. VI SKAL FANDME SEJRE i aften, for jeg tror ikke Lazio vil give os flere chancer til at indhente dem....

[Rettet af: shah-e-roma - 22/04/12 - 17:26]

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

Milan spillede også 1-1...Satans Zlatan hvorfor skulle han også score lige aller sidste minut? havde milan tabt i dag, ville Juventus være ''sikre'' på første pladsen og måske ville vores chance for sjre blive større af den grund...

TheTotti
458 indlæg.
d. 22. april 2012

Jeg vil ikke sige at det er en katastrofe kun at spille uafgjort ude mod Juventus. Det er dog utrolig vigtigt at vi henter mindst 1 point så vi ikke mister terræn.
Tror virkelig det bliver en spændende og intens kamp i aften. Håber bare at spillerne kan formå at holde hovedet koldt og ikke presse sig selv ud i dumme situationer som vi har set tidligere på sæsonen! Ingen røde kort i aften tak, og masser af røde mål!

Forza Roma

chrfugl
70 indlæg.
d. 22. april 2012

Håber sku på en sejr. Har smidt 500 kr. på drengene.

geggeri
675 indlæg.
d. 22. april 2012

@Chrfugl: du blive jo rig, hvis de vinder :D

chrfugl
70 indlæg.
d. 22. april 2012

Har spillet hos danske spil, de har odds 7

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 22. april 2012

Whaaaaaaat!?
ingen totti på banen :O Hvad tænker L.E. ????

og det gør det ikke bedre, at Bojan og Lamela også starter ude..

1

[Rettet af: TottiTheBest - 22/04/12 - 19:54]

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Det virker helt hul i hovedet. Og Perotta?!?!
Tydeligt en mere defensiv tilgang, men det giver ingen mening ikke at have Totti med, og slet ingen mening at starte en Borini, der ikke har spillet i så lang tid... men lad os nu se, det kan være de trækker noget op af ærmet.

[Rettet af: my - 22/04/12 - 19:58]

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 22. april 2012

Overraskende opstilling men der må ligge noget bag. Bliver en spændene kamp.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 22. april 2012

wtf, hvor er Kongen!

Jeg håber så inderligt på en sejr, det ville være den ultimative fødselsdagsgave!!!!!

God kamp alle sammen, FORZA ROMA!

Roma flag

Sofus
3108 indlæg.
d. 22. april 2012

Ingen Totti?!

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Tja, jeg kan jo ikke forstå, Borini efter en lang skade, men det kunne ligne at L.E mener vi skal score nogle kontramål?

Skytt0
1536 indlæg.
d. 22. april 2012

Kom så Roma. Den her kamp er nok den vigtigste kamp, af de resterende. Vi skal bare i chl næste sæson, vi har fortjent det 100 gange mere end Lazio Merda.

Vi kan godt vinde Roma!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

Forza roma.

tror sku vi vinder i aften, vi virker klar. totti storsmiler selvom han starter på bænken. LE virker til at have lidt af det samme tag på spillerne i truppen som mourinho har til sine spillere.

Sofus
3108 indlæg.
d. 22. april 2012

JUVE JUVE VAFFANCULO!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 22. april 2012

Ej men helt ærligt, hvad laver de dog?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

ej nej nej nej nej en star!!!

noroma
525 indlæg.
d. 22. april 2012

Hvad sker der for de markeringer?

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

hvorfor dækker 4 mand den samme?

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Story of the season.

Oh shiit. Skulle der kun gå 3 min.???

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

rosi glemmer sin mand og de rossi buser, specielt skidt af de 2.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Jamen altså også.!!!!!!!!!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

slap af vidal han er på toppen idag!

noroma
525 indlæg.
d. 22. april 2012

Ved ikke hvad der sker..jeg er allerede tude færdig

Skytt0
1536 indlæg.
d. 22. april 2012

Lort Man!!!!! :(

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Simpelthen pinligt.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

4 nye forsvare og en ny træner til sommer - tak.

Ja Juventus er nr. 1, men for pokker også.

2 mål på 8 min.??

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Jeg kan godt lide L.E men jeg fatter det simpelthen ikke. Han har insisteret på sin taktik i en hel sæson og så ændrer han fuldstændig til i dag. Med Perotta?!?! og 2 angribere?!?! HUL i hovedeT!!

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

No Totti no Party!!

Ingen kreativitet eller spil på midten.

1

Thinggaard
161 indlæg.
d. 22. april 2012

Hold nu kæft man!! Her har man glædet sig som et lille barn. Av av av - mit hjerte bløder!

1

Kelevra
1261 indlæg.
d. 22. april 2012

Romas forsvar er ligeså solidt som et dørslag.

Romanista
250 indlæg.
d. 22. april 2012

Så tuner man lige en ind på kampen og ser 2-0 15 min spillet ::(

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

der stadig 70 minuter tilbage...vi kan nå det, måske en 3-2 sejr tør man da godt drømme om. kom så Roma

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

kjær har indtil videre spillet en god kamp. Kjær har virkelig spillet sig op gennem de sidste 5-6 kampe, og han ligner virkelig fremtiden i forsvaret. men vi skal have en rutineret makker til kjær og så en ny højreback, der kan deltage offensivt, og som samtidig er super defensiv og kan finde ud af at placerer sig ordentligt.
Angel på venstre back skal nok blive god næste sæson.

Sofus
3108 indlæg.
d. 22. april 2012

det er fucking løgn.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

hold kæft et billigt straffe, ikke i nærheden af et rødt kort, fucking betalte dommer!

1

Romanista
250 indlæg.
d. 22. april 2012

nej nej nej ikke igen

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

var det der ikke lige et dive?

1

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Det er en farce. Det er helt vildt.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Hold nu op !

WTF sker der her!

Koch
844 indlæg.
d. 22. april 2012

Den samme dommer, som også smed Stek ud mod Lazio. Hold kæft mand. Marchissio filmer og har samtidig ikke mulighed for at nå bolden. Han kan jo ikke smide ham ud.
Lort.

2

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

dommeren er en skide korrupt svin. anden gang i år han sender stek ud!

1

Thinggaard
161 indlæg.
d. 22. april 2012

Der er straffe, men ikke skyggen af rødt kort! Han kan aldrig nå den bold, og den er på vej væk fra målet.

2

Romanista
250 indlæg.
d. 22. april 2012

Straffe kan forsvares, men rødt kort wtf?

1

Sofus
3108 indlæg.
d. 22. april 2012

Fucking syndt Curci.

1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 22. april 2012

juve gør det igen og efter de r blevet mester. mister de den og rykker ned igen. skændsel for fodbolden og italien.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 22. april 2012

Fuck man!!! Det bliver en lang aften!!!!

mexes
2516 indlæg.
d. 22. april 2012

come la juve

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

det er så langt ude det her. serie a er så forbandet korrupt.

Det eneste positive er at juvetus formentligt vinder mesterskabet nu, milan må for alt i verden ikke vinde.

Naelle1
2 indlæg.
d. 22. april 2012

jamen det er jo håbløst ...... fuldstændig håbløst ....

Thinggaard
161 indlæg.
d. 22. april 2012

Fatter absolut ikke hvordan det kan være en oplagt målchance og give rødt kort, når bolden er på vej til indkast!! Føj for satan!

2

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

I bedste fald kommer der en uefa undersøgelse af ham. Det er det man kan håbe at få ud af denne her kamp.

1

Kelevra
1261 indlæg.
d. 22. april 2012

Kæft hvor er det for latterligt det her.. Juve er ikke ligefrem uheldige med deres kendelser. Og hvordan kan der overhovedet være rødt til Stek i den situation med straffe?

Satme sjældent jeg er så forbandet sur over fodbold - hopper af her nu for i aften for mit blod koger og vil ikke lave drama eller diskussioner. Godnat folk.

2

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Everybody hates Roma.

1

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

LE skal have næste sæson til at bevise at han kan noget, hvis ikke Roma er i top 3 ved årskiftet til 2013, syntes vi skal af med ham, men først skal vi hente noget kvalitets forsvarspillere...det her går simpelthen ikke længere...vi er jo alt for dårlige på udebane og det skyldes 90% af tiden vores forsvar

Thinggaard
161 indlæg.
d. 22. april 2012

Byttede De Rossi trøje med en Juve spiller, i halvegen?

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

Hvis der ikke bliver købt minimum 3. klassespillere til forsvaret, så har Roma og Co. for alvor mistet grebet.

Utrolig, de ikke købte nogen i Januar vinduet, da de vidste truppens midterforsvar var 1. af svingende kvaliteter, 2. skadesplagede.

Om'er Sabatini & Baldini

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Rosi er bare ikke god nok. Jeg fatter ikke startopstillingen til i dag. Det giver ingen mening, har ofte forsvaret L.E, men i dag har min tiltro til ham for alvor fået et knæk.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 22. april 2012

Utroligt. Simpelthen.

Angel og Rosi har været en katastrofe. Så ikke hvem det var, men hvad fanden laver ham der ved 1-0 målet, som standser op og appellere for offside og lader sin mand gå fri!?

Og Rosi ved straffesparket.. kigger simpelthen fodbold og er slet ikke opmærksom.

Puha, det ser ikke godt ud. Der løber kun ét hold rundt på banen her til aften.

[Rettet af: Julii Caesares - 22/04/12 - 21:49]

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 22. april 2012

Ja med Vucinic

Lund
466 indlæg.
d. 22. april 2012

Er jeg den eneste, der begræder det faktum, at De Rossi skal dække en uvant position (jeg ved godt det langt fra er første gang) grundet manglende kvalitet blandt vores forsvarsspillere? For mig at se mangler vi inderligt De Rossis evner og ro på den defensive midtbane. Han skal spille den plads, hvor han er en af verdens bedste, han skal ikke vikariere som en middelmådig center back!

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

Håbløs, vi stadig har Perrotta på banen. Pil ham nu ud, og sæt Totti ind. En der kan holde på bolden.

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 22. april 2012

oh fuck that...det var vist go nat for mig...kan ikke klare at se det her mere...oh suk...farvel og godnat

1

MURO
632 indlæg.
d. 22. april 2012

Glem Enrique .. Han kan tage sin spilletil og pakke sammen, der er blevet brugt så mange penge på transfermarkedet, er det her hvad vi kan levere?
Hvorfor henter vi også en Barcelona B træner uden nogen som helst form for erfaring? Vi skal bruge en træner med et klasse CV, en træner som har vundet de store trofæer.

[Rettet af: Muro - 22/04/12 - 22:00]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 22. april 2012

Nåh, laver Borriello en kasse i aften?

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 22. april 2012

Stadig Romafan. Stadig stolt. Et hjerte - én klub!
Hvis Roma nogensinde har haft brug for os, så er det nu. Lev op til det!

2

[Rettet af: c. panucci - 22/04/12 - 22:04]

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

Tja, og han skal nok os juble igennem, når han gør det. 6/7-0?

MURO
632 indlæg.
d. 22. april 2012

Vores spillere er jo ideløse ..

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

Fløjt nu den fucking ulige kamp af.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Så fik Totti og Del Piero alligevel ikke lov til at spille mod hinanden en sidste gang.

Alle troede det store spørgsmål drejede sig om Del Piero ville få nogle minutter på banen, men ikke at Totti ville starte på bænken.

Fint nok vi spare ham i en kam der allerede er tabt.

Men hvis ikke han starter inde på onsdag.

Hasta la vista Luis Enrique

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

SÅDAN CURCI :)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 22. april 2012

God redning af Curci.

Koch
844 indlæg.
d. 22. april 2012

Der er stort pres på Luis Enrique. Et er at tabe men at blive decideret ydmyget er noget andet. Noget som er sket for mange gange i år.

[Rettet af: koch - 22/04/12 - 22:17]

Stigtotti
266 indlæg.
d. 22. april 2012

Opfordrer til en lille afstemmning:

Hvor meget tror I Juventus har betalt?
De har fået den dommer som giver os røde kort hele tiden
De har fået bænket Totti
De har valgt at Perrotta skal starte inde
Det må være en dyr omgang...

Konklusion: Jeg skal ALDRIG eje en Fiat!!!

2

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Hold nu op.

Perrotta er jo på ingen måde dårlig.

Han er så meget bedre end Viviani og alle de andre unge der har fået chancen. Ja selv Greco er han jo bedre end.

Perrotta har været en stor spiller for os.

Denner
527 indlæg.
d. 22. april 2012

Lorte kamp.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 22. april 2012

Ja, det har han, men faktum er at han ikke har været en del af starelleveren i lang tid, så hvorfor lade ham starte inde når man har lamela, heinze og totti siddende på bænken, som ved rokering sagtens kunne erstatte Perrotta!!!

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Perrotta er og har været mere stabil end Lamela og Bojan.

Perrotta har spillet over 300 kampe for os.

Han scorede vores eneste mål i Europa League.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

jeg er ligeglad med hvordan de andre i forsvaret har spillet, men isoleret set har kjær spillet en fejlfri kamp, faktisk en rigtigt rigtigt god kamp.

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Godt være kampen er tabt, men kæft en dårlig indstilling her til sidst.

De spiller hele tiden bolden tilbage, kom nu fremad og prøv at tag et træk.

Kæft hvor er det latterligt.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Dejligt Perrotta. I det mindste så prøv, som Perrotta gjorde.

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Det kan godt være Perrotta HAR været mere stabil. Han har bare ikke spillet i denne sæson, så det giver ingen mening at lade ham starte inde nu, og slet ikke i en kamp mod Juventus, hvor kontinuet og kampform er en vigtig faktor.

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

MY: Det er da ligemeget når resten af spillere ikke kan finde ud af at spille.

Det jo ikke Perrotta skyld de kommer bagud med 1-0.

Det jo ikke Perrotta skyld de kommer bagud med 2-0.

Det jo ikke Perrotta skyld Stek får rødt kort de Juve score til 3-0?

Nej vel - så stop den hate på Perrotta.

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

L.E

Kære mand, du sælger os fuldstændig i dag.
Utrolig 2 forkerte startopstillinger i træk fra catalonske trænere. (Pep & L.E)

2

Denner
527 indlæg.
d. 22. april 2012

Okay jeg har sagt hele sæsonen at LE er fremtiden, jeg begynder at tvivle. hans resultater er simpelthen for svingene, det her er ikke godt nok!
Vi SKAL være et top hold! det er ikke ok at et hold som Roma skal kæmpe for at kvalificere os til Europa.

Det er et FANTASTISK projekt men LE virker ikke som den rette. slutningen af sæsonen nærmer sig og vi kan så småt begynde at evaluere. der er 5 kampe tilbage og det hele kan stadig godt nå at flaske sig. men jeg vil ikke kunne holde et år til ud med de her svingene præstationer.

ved ikke om det er i kampens hede.. men LE nu skal du virkelig til at finde noget stabilitet frem... ellers tror jeg vi skal til at kigge andre veje, der må være andre spændene trænere der kan fører os til tops.

[Rettet af: denner - 22/04/12 - 22:44]

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

@As-roma-italien
Nej det siger jeg ikke. Læs, hvad jeg skriver. Perrotta, spiller ikke dårligere end så mange andre i denne her kamp.
Det giver bare ingen mening at starte en mand mod ligaens nr.1, der næsten ikke har spillet en hel sæson.
Der var mange der var dårligere end ham, men hvem ved. Måske, hvis L.E havde spillet denne her kamp med samme opstillinger, som han har hele sæsonen, måske det så var gået anderledes. Det kan man jo ikke vide, så jeg siger bare at JEG synes Perrotta, var det forkerte valg.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

MY: Læs hvad jeg skriver.

Jeg siger jo ikke at du SIGER at Perrotta er skyld i målene.

Jeg konkludere bare hvorfor der ikke var noget galt i Perrotta optræden i dag.

burhøi
79 indlæg.
d. 22. april 2012

Det her var simpelthen pinligt! Resultatet vil gå over i historien, den kommer vi til at høre for længe! Opstillingen og indstillingen var rystende ringe og der var kun et hold på banen, mens der var tale om en fodboldkamp!
LE må have en særdeles god grund til sin opstilling, ellers fatter jeg intet og vi har så ikke rykket os overhovedet siden runde 1!
Vi blev udspillet i den første halve time og kan være glade for at Juve var tilfredse efter straffesparket!
Jeg vil nok mene, at LE er under et kæmpe pres, nu har han altså fem kampe til at overbevise os kritikere om, at han har forstand på fodbold, ellers må han smide håndklædet!
Jeg nægter at tro på, at alle i klubben er enige i LE` dispositioner!

1

Svenzoni
352 indlæg.
d. 22. april 2012

Resultatet kommer slet ikke bag på mig. Gad af den grund
ikke betale csports for at se den. For vidste at det ville
blive en lussing. Vi taber ALTID til Juve og AlTID har de
dommeren med sig. Den klub er så skide korrupt og klam at
jeg ganske enkelt ikke tager det seriøst. En gang korrupt-
altis korrupt! Nu tager de Scudettoen i år, så tager AC Milan
den næste år. Same story ass always. Nu er det zebrastribede
lorte hold tilbage igen og deres mafia metoder virker. Ligesom
ACM's altid har gjort det. Da Capello vandt med Roma i 01, var
det faktisk ikke muligt at gøre det. Men vi gjorde det. Nu sidder
det industrielle nord italien på tronen og vil gøre det fremover.
Måske der falder et mesterskab af til os om en 3 års tid. Hvis sol,
vind og måne står korrekt og Juve og Milan ikke får betalt diverse
dommere til tiden.... Det er trist men mafiaen i syd er desværre
overgået af calcio mafiaen i nord....Forbandede Juve, Milan og Inter!!!

1

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

@as-roma-italien
Der var noget galt, med alles optræden i dag.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 22. april 2012

Så for søren da.

Lamela har jo set op til Totti, men at han skal opføre sig som han gjorde engang er jo helt hen i vejret.

Der er sku noget galt med disciplinen på holdet. LE er jo helt væk. Så mange røde kort vi har fået i denne sæson.

http://www.youtube.com/watch?v=vIgHsRjTfrk

burhøi
79 indlæg.
d. 22. april 2012

Den første halve time(faktisk hele kampen) havde intet med købte dommere, korruption eller andre påvirkninger at gøre! Vi blev udspillet og det skyldtes udelukkende os selv, en håbløs opstilling og indstilling samt en dommerfejl, men da var kampen allerede afgjort!

[Rettet af: Burhøi - 22/04/12 - 23:10]

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

Har i set goal.com har kåret Simon Kjær til flop of the Match... nærmest den eneste forsvarsspiller der bare kan være sin indsats lidt bekendt.

Giallorossi
372 indlæg.
d. 22. april 2012

Pinligt af Goal.com

De Rossi er elendig og at han forsøger at skabe sig til et frispark, der absolut ikke er der koster målet til 2-0.

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. april 2012

Lad nu vær med at hænge kampe op på dommeren og evt. Calcio Mafioso fra Nord.

Hvis drengene havde været klar fra start af, kunne det have været anderledes.

L.E og drengene må tage ansvaret for nederlaget, og ikke dommeren. Han kan ikke gøre for at følge reglerne. For enegangs skyld. Hvis han vælger at dømme straffe, så skal det røde kort også falde. Uanset, hvor meget vi synes er uretfærdig, sådan er reglerne.

Desuden, hvad jeg talte mig frem til, var vi kun en mand i undertal. Men spillerne virkede, som om vi var flere i undertal. Jeg tror ikke Buffon reddede en bold i anden halvleg. Stort set intet boldbesiddelse eller angreb i anden halvleg. Hvis Juve ville, kunne have ydmyget os voldsomt, af respekt valgte de dog at spare på energien. Hvilket vi skal være glad for. For vores spil var slet ikke tilstede til, vi kunne afvise dem.

Uanset, hvormeget jeg prøver at rationalisere nederlaget, så gør det bare vanvittig ondt. Det er ikke selve nederlaget, der gør ondt. Men måden det skete på. Det er ikke til at bære, Roma kan være så svingende.

Er det forkert at drikke sig i hegnet, en søndag sen aften ?

MY
182 indlæg.
d. 22. april 2012

@Lamela
Jeg er sådan set enig.
Men lige omkring det røde kort. Straffesparket er ikke nødvendigvis lig et rødt kort. Det afhænger af vurderingen om han er sidste mand. I det her tilfælde rammer Stek. spilleren og der kan gives straffe. Tilgengæld må man også sige, at der var to Roma spillere i ved siden af og ingen måde han kunne have nået den bold igen, altså er et rødt kort en hård kendelse :)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

WTF for mig at se lavede kjær ingen fejl idag, han vandt sine dueller og var god i pasningsspillet. at han er blevet kåret som flop of the match er mig en gåde????

1

Giallorossi
372 indlæg.
d. 22. april 2012

Ikke at det har den store betydning, men jeg er noget så sikker på at man ikke kan forsvare at give et rødt kort, da det aldrig bliver en oplagt målchance til Marchisio, eller Juve.

Det er en Roma mand der er nærmest bolden - Ergo bliver Juve ikke frataget en oplagt målchance, dermed intet rødt kort.
De Rossi var forfærdelig i dag, det han laver ved 2-0 målet er pinligt og åndsvagt, forsøger at få et frispark på et skulderskub, hvor han kan blive stående og kæmpe for bolden.

Ps. Curci er the shit!

1

[Rettet af: Giallorossi - 22/04/12 - 23:33]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 22. april 2012

det lige før kjær var vores bedste idag. man så absolut intet til osvaldo eksempelvis. rosi spillede en skræmmende dårlig kamp, blev fanget ude af position utallige gange. vores midtbane vandt intet centralt, marquinho og pjanic var ikke tilstede på banen. ved godt borini blev skiftet ude efter 30 min, men han havde mig bekendt ikke en eneste god aktion, tilmed mistede han nemme bold i opbygningsspillet. Så at de alle har fået bedre karakter end kjær virker for mig som om den der giver karakter bare vil have at kjær skal være syndebuk. kjær var klart den bedste af de 4 bagi idag.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 22. april 2012

Jeg syntes man skal til at overveje Enriques position som cheftræner. Det blik han havde i øjnene i aften var det samme som Spalletti havde - opgivelse og magtesløshed. Spørgsmålet er om man ikke med fordel kunne Skifte Enrique ud nu. Hvis en ny træner bliver sat ind nu, vil han kunne få de sidste kampe med holdet. Dermed vil han kunne få indblik i holdet samtidig med at han får set hvad og hvilke typer han evt. mangler på holdet. Det vil jo være at foretrække forud for et kommende transfermarked.

DaleCooper
3 indlæg.
d. 23. april 2012

Først og fremmest, hej igen. For et par år siden havde jeg en bruger herinde, Dette i forbindelse med jeres fantastiske sæson under Ranieri hvor i, i den grad fortjente et mesterskab og gav alle italienske fodbold fans en uforglemmelig oplevelse, selvom Inter endte med at tage det sidste stik.

Som jeg også skrev dengang, er jeg selv Juventus fan, har været det så længe jeg kan huske, Roma har dog altid haft en stor stjerne mig. Derfor følger jeg også med her på siden ofte.

Grunden til at jeg nu skriver igen, er egentlig vemod. Endelig, efter så forfærdelig år, er vi nu tilbage på toppen af serie A, dette endda med det bedste fodbold jeg kan mindes vi har spillet. Alligevel går det mig på, at der er folk der tager denne sæsons ære fra os, ved at anklage Juventus for at bestikke dommere. Det har vi jo været igennem en gang før, og selv om der sidder mange fans og føler sig snydt fra dengang af, tror jeg ingen følte sig mere snydt end Juventus fansene. Vi elsker vores hold og finder ud af at vi har snydt os til resultater.

Nu er vi en ny klub, en klub der spiller flot fodbold og er på vej til det først mesterskab efter meget magre år. Jeg håber egentlig bare at vi kan nyde mesterskabet og at det vil blive respekteret, uden at vi skal leve med fortidens skygge hængende over os, hver eneste gang en dommer dømmer fejlagtigt i vores kampe.

Et andet lille håb er at i kommer med os i CHL, jeg tror vitterligt at Roma og Juventus kan ende som de helt store klubber i italien i den nære fremtid. Begge klubber har gang i usædvanligt spændende projekter.

Held og lykke i hvertfald.

DeRossi16
530 indlæg.
d. 23. april 2012

Skidt kamp af drengene. Alt foregår på juves præmisser. Svært når Vidal vælger at banke 2 pinde ind på 10 min. Og dommeren endnu engang smider stek. ud. Hvilker overhovedet ikke var berettiget..

Må også indrømme at det er første gang jeg for alvor stiller spørgsmåltegn ved LE. Hvad laver han dog med den opstilling??

Skidt kamp, som vi skal have hurtigt ud af hovedet. Vi kan være glade for at de andre resultater også gik vores vej, da det her uden tvivl var den sværeste kamp i denne sæson.

BTW: var jeg den eneste der så Lamela spytte på Lichtsteiner?? håber ikke den kommer til at koste.
Hvad er der med Lamela når han spiller mod Juve. ? Så er han bare mega overtændt.

Giallorossi
372 indlæg.
d. 23. april 2012

@DaleCooper

Jeg er ked af at skulle virke så kynisk som nu.
..Men sådan er det nok engang når nogen vinder noget, det er altså ikke værre rettet mod Juventus end for de fleste andre, at Juventus bare er et lidt nemmere offer i den sammenhæng giver jo så sig selv.
Fra Juventus fans side hører man ofte det mindst lige så kliché "Hånden bliver holdt over Milan" - Det bl.a. med reference til den milde dom i calciopoli sagen.

Det jeg prøver på at komme frem til er at Juventus altså ikke er et større offer end hvad naturligt er. - Jeg er ikke selv tilhænger af at "råbe Calciopoli" Eller lign.- Om det er, er det med et smil på læben.
- En sådan plet som Juventus fik på tøjet med Calciopoli er ikke lige sådan at vaske af, det er noget tiden må slide af.

- Jeg forstår derimod rigtigt godt din frustration. Ingen af jer fans kan gøre for det og alle fans ville ønske det ikke var sket, men det er sket og det må man altså med al sandsynlighed ha' hængende over hovedet i nogle år endnu. Desværre.

Jeg håber du forstår der ingen ond intention er i dette, men blot hvad jeg synes er et realistisk syn på tingene. - Det er nok engang bare ikke nemt at ha' ondt af Juventus, når folk slynger "smæden Calciopoli" ud. - Da det er en skamplet. At jeg har ondt af jer fans for at lide under det, er der ingen tvivl om.

Jeg forstår virkelig hvad du siger, men kan du samtidigt følge min logik?
Jeg håber derudover at du forstår hvordan vi betragter det "på den anden side" - Om ikke andet bare hvad mit syn på sagen er.

[Rettet af: Giallorossi - 23/04/12 - 11:49]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 23. april 2012

Jeg er enig i ovenstående! Juventus har klart været det bedste hold set over hele sæsonen. Flot fodbold og en fantastisk dygtig træner. Synes dog både straffesparket og det røde kort var tyndt, men altså det samme er sket i de andre kampe mod skodholdene så det var ikke pga juventus!

Forstår faktisk heller ikke hvorfor så mange beskylder juve for snyd! Kan godt være dommeren ikke dømte mål til milan mod juve, men det jo ikke første gang i fodboldens historie det sker! Derimod har jeg altid hadet milan og berlusconi, de har f.eks fået tildelt 12 straffe i år, wtf, 12 straffe, eneste grund til at zlatan har scoret så mange mål! Milan spiller kedeligt defensivt afvendende fodbold, juve spiller offensiv pasningsfodbold og spiller generelt meget bedre end milan.

Milan har berlusconi i ryggen, den mest korrupte mand i italien, har selv fornøjelsen at have en bekendt som har spillet i milan og der er mange ting som de har "snydt" med... Milan har f.eks verdens bedste medicinske "doping" lab.
Milan har ikke betalt barcelona for zlatan, zlatan forblev dog i milan da barca ike ønskede ham tilbage og i håb om at milan vil sende thiago silva til barca den kommende sommer.

Hvorfor hater folk ikke mere på milan end juvetus, hvorfor skulle juventus være de eneste der benyttede sig af doping for 10 år siden? Alle snyder mere eller mindre, det bare ikke alle der bliver opdaget! Alle ved italien er et korrupt land. Alle ved at samtlige rytter i tour de france er dopet, dog ikke alle der igen bliver opdaget. Hvorfor mon der er strengt forbudt til milans medicinske lab?? Jeg har en formodning herom! Kan godt være de siger spillerne har hver deres kostplan osv, men hvorfor skulle de være så meget bedre end alle andre klubber i verden til at lave kostplaner? Hmm måske forsi de putter lidt ekstra "pulver" på havregrynen.

Tilbage til min pointe!

Juve er og bliver det bedste hold i serie a i år, de kampe jeg har set har se faktisk spillet så godt så jeg nåste år ar dem blandt favoritterne til CL.
De er ubesejret hvilket i sig selv er fantastisk lige meget hvordan man spiller.
Så lad være med at hate, mesterskabet er fortjent hvos det ender hos juve.

1

Giallorossi
372 indlæg.
d. 23. april 2012

@P.Totti

"Statistikken" du hiver frem omkring straffespark er desværre intetsigende. At kigge på situationerne enkeltvis er en anden snak.
- Den statistik enestående maler altså bare det billede du ønsker at male. :)

Eksempelvis mener jeg at Roma fik 14 straffespark sidste sæson, hvilket Lazio fans klagede en del over, men vi fik ligeledes et hav af røde kort, som det også er tilfældet i denne sæson.

[Rettet af: Giallorossi - 23/04/12 - 11:45]

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 23. april 2012

Selvfølgelig bliver calciopoli ofte hevet frem. Også selvom jeg ikke selv tror på, at Juventus snyder mere. Men det er jeres egen skyld, at tvivler altid vil klistre sig til jer. Det er også jeres egen skyld at alle (som ikke holder med Juve selvfølgelig hader Den Gamle Dame.
Det Moggi og sine medsammensvorne gjorde var så ekstremt, og så altødelæggende for sjælen i fodbold, at Juventus ikke kan tilgives.
Og så fik i endda en alt for mild straf. Først skulle i jo rykkes 3-4 rækker ned, hvad kunne havde været fair. Men pga. et par bange mænd i jakkesæt (som sikkert blev godt betalt), så fik i lov til at rykke en enkelt række ned. Derfor burde i slet ikke være i toppen lige nu. Juventus burde være fortid, og ikke en kommende scudetto vinder. Det har i simpelthen ikke fortjent.
Hvis nogen synes jeg er for hård nu, så vil jeg gerne bede jer om, at sætte jer grundigt ind i sagerne først. Moggi og Juves handlinger er simpelthen så usmagelige, at Juventus aldrig bør blive tilgivet.

[Rettet af: Liam Gallagher - 23/04/12 - 11:31]

Giallorossi
372 indlæg.
d. 23. april 2012

Jeg er fint inde i sagerne Liam, men jeg mener du er lidt hård. :)

"Også selvom jeg ikke tror på Juventus snyder mere.",
"Aldrig bør tilgives"

-Aargh, den er vist lige til den gode side. Der er ingen snyd længere, det er der vel ingen af dem der stadig skriger op om Calciopoli der reelt set selv tror på. De fleste siger det vel med et smil på læben.

Desuden, som jeg sagde er det svært, dog vigtigt at skelne mellem fansene og dem der rent faktisk har været skyld i selve sagerne.
Når du i denne tråd skriver "Det er jeres egen skyld" - Skriver du jo direkte til en fan der absolut ingen skyld har I det.

Jeg ved godt du selvfølgelig ikke mener at fansene har nogen skyld i det, men den lille ting er bare vigtig at pointere, ellers ender det op i mudderkast.

Ps. Med hensyn til det emnen er jeg nu ret enig med dig, at sagen er blevet håndteret vattet fra fodboldforbundets side. Dette er dog ikke blot med hensyn til Juventus. Ligeledes synes jeg det virker forkert af Juventus fans når de fokuserer på de for milde straffe til andre hold, når man ligeledes selv er blevet alt for mildt straffet.

ps.
@DaleCooper
- Jeg håber ikke vi har skræmt dig væk med det sidespor vi er endt på og med ting der ihvertfald for mit vedkommende kommer til at lyde lidt hårdere på skrift end de er tænkt.

[Rettet af: Giallorossi - 23/04/12 - 11:54]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 23. april 2012

@P.Totti
- Helt enig!!

@Giallorossi
- Jeg læste en artikel for et stykke tid siden om netop de straffespark Milan har fået.. og ifølge goal.com var der flere af dem der ikke burde havde været der..

Juve vs. Milan
- Da Roma ikke kan vinde mesterskabet, så vil jeg LANGT hellere se Juve gør det, end Milan!

DaleCooper
3 indlæg.
d. 26. april 2012

Tak for responsen. Det har været yderst interessant at læse jeres svar.
Jeg forstår også godt arrigskaben overfor et hold der har snydt. Det er en bitter pille at sluge. Jeg føler for eksempel at Inter var dybt involveret i calciopoli, uden dog at blive straffet det mindste.

Men nok om det. Jeg takker for svarene og endnu engang held og lykke sæsonen ud.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma