Login
Glemt password Opret bruger

Roma fans i odense og på fyn

Kategori: Off Topic


Jonas
4091 indlæg.
d. 27/03/12 13:13

Hej Folkens.

Efter at der er blevet stablet en super stambar på benene i København er turen nu kommet til de andre store byer.
Jeg ved at de er i fuld gang med arbejdet i Århus og så småt i Ålborg.

Jeg vil nu gerne vide om der er nogle der er interesseret i at se Roma kampe sammen i odense/på fyn?
Jeg har desværre ikke tidligere har den store succes, med at samle folk, men giver det nu en sidste chance.

Derfor er du meget velkommen til at skrive tilbage i denne tråd hvis du er fra Odense/fyn og kunne være interesseret i at se Roma spille med andre Roma fans.

[Rettet af: Jonas - 27/03/12 - 13:24]


alextor
39 indlæg.
d. 27. marts 2012

Ja det er jeg..!



1


Lamela
2782 indlæg.
d. 27. marts 2012

Odense here too..

Er skam os interesseret :-)

Jeg kender ikke så mange sports pubs end Kick-Off i Odense.



1

[Rettet af: Lamela - 27/03/12 - 19:37]


Jonas
4091 indlæg.
d. 27. marts 2012

Fedt at høre at der er andre!

Kick Off er også mit bud, da Ryans ikke sender Italiensk. Men på Kick Off plejer de også at være utrolig flinke til at vise Roma, når kampen bliver vist på canal+.


Daniele De Rossi
8 indlæg.
d. 27. marts 2012

Jeg er meget interesseret!
Jeg sad sammen med en god kammerat på Kick Off i Odense hvor vi så Milan - Roma. Hvad jeg kunne se, så var der yderligere kun en, som sad med Romatrøjen på. Det kunne være super fedt at samle nogle flere.
Min kammerat og jeg har dog snakket om at vi vil tage turen til Krølben d. 29 April hvor vi møder Napoli, så vi kan se kampen med en masse andre Roma fans.
Men det kunne være super fedt med nogle flere Roma fans samlet på Kick Off - Så kan vi også vise os frem for alle de andre Liverpool, United, Barca og Real Fans for en gangs skyld. Så jeg håber på en stor opbakning!
Forza Roma!



1

Romanista
250 indlæg.
d. 27. marts 2012

Øl, Roma, Romafans. Kan man næsten sige andet end jeg er på :)


Anders S Roma
6 indlæg.
d. 02. april 2012

Jeg er også klar i Odense!


Dulan
2 indlæg.
d. 08. april 2012

Er også reddi klar i Odense! :)



Jonas
4091 indlæg.
d. 18. april 2012

Beklager folkens jeg har desværre ikke haft tid eller mulighed for at arbejde videre med at se en kamp i Odense.

På søndag skal jeg desværre til konfirmation og kan derfor heller ikke arrangere noget på Kick Off.

Men jeg synes da bestemt at i andre skal bruge denne tråd til at planlægge noget!


Jonas
4091 indlæg.
d. 04. maj 2012

Kick Off viser morgendagens kamp mod Catania! Jeg ved vi kommer nogle stykker - så kom glad :)


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma