Login
Glemt password Opret bruger

Serie A 12/13

Kategori: Off Topic

Lamela
1793 indlæg.
d. 12/04/12 00:54

Har i nogen ide om, hvordan fordelingen af kampene kommer til at være til næste sæson?

Eftersom 8'eren også kommer til at sende serie a, så ved jeg ikke om, canal plus stopper, eller om de stadig kommer til at sende kampe?

[Rettet af: lamela - 26/07/12 - 21:34]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 22. juli 2012

Udover 8'eren så sender Canal 9 vist også mere Serie A til den kommende sæson. Det menes jeg at have læst et sted.

8'eren synes jeg dog ikke at have fået på mit tv.

Lamela
1793 indlæg.
d. 22. juli 2012

Jeg har nemlig lige fået opsagt mit canal+ abb. Så er der vel ingen grunde til at tegne det igen.

Wør3n
306 indlæg.
d. 22. juli 2012

Jeg vil prøve at tage kontakt til canal + i løbet af ugen og høre hvordan det kommer til at hænge sammen. Synes ikke rigtigt jeg kan finde noget nogen steder.

Lamela
1793 indlæg.
d. 22. juli 2012

Det vil være super :-)

Wør3n
306 indlæg.
d. 22. juli 2012

Tror den er lukket nu.
Canal + har rettighederne til Serie A helt frem til 2015. Og som jeg forstår artiklen vil det fortsætte som hidtil.
http://www.canalplus.dk/seriea_artikel?m=

Wør3n
306 indlæg.
d. 22. juli 2012

Og lidt mere her!! Så skulle den vist være lukket fuldstændigt :-)
http://www.canalplus.dk/cmore

[Rettet af: Wør3n - 22/07/12 - 23:08]

Lamela
1793 indlæg.
d. 22. juli 2012

Super, tak for det :)

Venter alligevel til september med at bestille. Det kommer an på, hvad kanal 8 & 9 kommer til at tilbyde af kampe.

BOversoe
74 indlæg.
d. 23. juli 2012

Kan anbefale et internetabb. på CSports.dk - Det koster 89 kr om måneden - og man er så bundet i 6 mdr. Det gode ved CSports er at man kan se alle kampene, også dem som ikke bliver vist i TV. Billedekvaliteten er rigtig god - flere af kampene er i HD. Ud over Serie A, kan man se stort set alt Spansk fodbold, og så alt det superliga der kommer på Canal 9 (Sikkert også Canal 8 når den kommer). Jeg har haft stor glæde af at kunne se Roma kampe, som ikke har været vist på de danske Canal+ kanaler.

[Rettet af: boversoe - 23/07/12 - 18:39]

mexes
1753 indlæg.
d. 25. juli 2012

Fin Coppa Italia trækning til Roma! Milan og Juve kan først træffes i en evt. finale
Link-tekst

hov... meget forkert tråd!

[Rettet af: mexes - 25/07/12 - 23:43]

Lamela
1793 indlæg.
d. 26. juli 2012

Seria A kalender for Roma.

26-08-2012
Ore 20.40 - Ecco la prima giornata: Roma-Catania.

Alla seconda è già Inter-Roma.

Terza giornata Roma-Bologna.
Alla quarta Cagliari-Roma.
Ore 20.50 - 5' giornata: Roma-Sampdoria.

6'giornata: Juventus-Roma.

7'giornata: Roma-Atalanta.
8'giornata: Genoa-Roma.
9'giornata: Roma-Udinese.
10'giornata: Parma-Roma,
11' giornata: Roma-Palermo,

12'giornata: Lazio-Roma (11 novembre),

13'giornata: Roma-Torino;
14'giornata: Pescara-Roma.
Ore 21.15 - 15'giornata: Siena-Roma.
16'giornata: Roma-Fiorentina.
17'giornata: Chievo-Roma.

18'giornata: Roma-Milan.

19'giornata: Napoli-Roma.

[Rettet af: Lamela - 09/08/12 - 11:39]

Jonas
4077 indlæg.
d. 26. juli 2012

mexes
1753 indlæg.
d. 27. juli 2012

uha! NU glæder man sig sku for alvor! :D Fedt at vi både starter hjemme - men også at vi slutter hjemme! Så kan trofæet blive løftet i Rom, hihi ;)
Kan huske sidste sæson - hvor alt jo som bekendt var nyt og spændende - der tabte vi jo sikkert mod Cagliari hjemme... Nøj hvor var det skuffende, så lad os håbe på en bedre start i år!

Men også et spændende slutprogram, som forhåbentlig kan være afgørende. (Milan ude næstsidste runde, mens Napoli mødes hjemme i sidste)

mexes
1753 indlæg.
d. 27. juli 2012

Jeg bliver lige ved med at køre Off-topic, for kan sku ikke finde tråden! :P
Det var angående ideer til en fællestur:
Jeg skal selv ud på en fodbold rejse her i efteråret og selvfølgelig forbi Rom igen igen igen. Jeg har planlagt det sådan at jeg er i Rom fra. d. 27 oktober til d. 5 november. For således kan jeg både se:
Roma-Udinese d. 28
Samt
Roma-Palermo d. 4 november

(der er midt uge kamp imellem i parma)
Det kunne måske være et godt tidspunkt for RCD turen? (selvom det mig bekendt ikke er i ferien) men så får man i hvertfald to hjemme kampe på godt en uges tid :)

Lamela
1793 indlæg.
d. 27. juli 2012

Lyder bestemt ikke tosset.
Jeg er frisk på en uge+ i Rom.

Andreas
787 indlæg.
d. 01. august 2012

Det ser, heldigvis, ikke ud til at Antonio Conte slipper billigt for sin rolle i Calcio Scommesse. FIGC (den italienske fodboldforbund) har afvist, et forslag fra Conte's side lydende på; 3 måneders karantæne og en bøde på 200.000 euro.
Det tyder altså på, at Conte kan komme til at sidde udenfor i, måske, hele efterårssæsonen.

Skovby
61 indlæg.
d. 03. august 2012

Hvis det passer, så kan han da snart ikke længere blive mere ulækker. Og han var engang en af mine yndlingsspillere, tsk......

http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/08/03/3284422/breaking-news-fiorentina-president-confirms-aquilani-deal?source=breakingnews

[Rettet af: Skovby - 03/08/12 - 13:34]

Kim89
1171 indlæg.
d. 10. august 2012

Så vidt jeg lige kunne læse på goal.com så har Conte fået ti måneders karantæne, kan juve, mon holde til det? Forhåbelig ikke :D

1

Andreas
787 indlæg.
d. 10. august 2012

Det stemmer - indtil videre! Desværre ser vi jo ofte at synderne for reduceret deres straf ret kraftigt hvis de appelere den. Se her hvordan de oprindelige strafudmålinger så ud i forbindelse med Calciopoli og hvad der tilslut kom ud af dem. Link.
Det er nok ikke usandsynligt, at Conte ender med en straf på ca. et halvt år - vi får se.

Hvis straffen på de 10 måneder kommer til at stå ved magt, så er det interessant at se hvad Juventus gør. Der har været snak om, at Conte ville tage sin afsked og at klubben så skal ud og have en ny træner - og hvem kunne det så være? Prandelli, Spalletii ?

Selvom jeg ikke har meget tilovers for Juve, så synes jeg at de bliver lige lovlig hårdt ramt i den her sag - de har jo ikke gjort noget forkert!

[Rettet af: andreas - 10/08/12 - 11:37]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 12. august 2012

Jeg glæder mig efterhånden til sæsonen starter. Truppen virker utroligt målrettet og fokuseret med Zeman som inspirator. Han virker utroligt afklaret med mål, taktik og forventninger.

Offensiven ser jo brilliant ud, og det syntes jeg også midtbanen nærmer sig. Hvis vi får forstærket forsvaret ser jeg os som en seriøs kandidat til mesterskabet!

A.T
111 indlæg.
d. 12. august 2012

Bænkner måske på vej til Milan.

Hah.

Lamela
1793 indlæg.
d. 15. august 2012

Hvad finder i ud af men en tur til Italien drenge?

Jeg synes det forslag, som Mexes kom med, var værd at kigge på. Ikke nok med vi kan få 2 Roma kampe på Olimpico, så får vi os en uge ned i Rom.

27.10-2012 - 05.11-2012

1

[Rettet af: Lamela - 26/08/12 - 21:47]

tdj89
837 indlæg.
d. 19. august 2012

Nogen der ved hvem der viser Søndagens kamp? :)

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 19. august 2012

Du kan se den her, hvis ikke du finder andre steder?

Link-tekst

[Rettet af: shah-e-roma - 19/08/12 - 20:36]

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 19. august 2012

nogle der har et godt link.?

Jonas
4077 indlæg.
d. 19. august 2012

Svært at finde gode link til aftenes kamp.

Dette er udemærket: Link.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 19. august 2012

bukker og takker:O)

tdj89
837 indlæg.
d. 19. august 2012

Jeg havde glemt, at vi skulle spille træningskamp idag, så vi har misforstået hinanden :)

Jeg mener kampen mod Catania.

johannt
60 indlæg.
d. 21. august 2012

Viser Csports.dk alle Roma kampene igen i denne sæson? :)

Skovby
61 indlæg.
d. 24. august 2012

Serie A-sæsonen bliver forudsagt her :)

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012/08/24/3322718/if-you-dont-want-to-know-the-score-look-away-now-what-to

59971Cools
471 indlæg.
d. 24. august 2012

Altid lækker årlig læsning!

Vi må alle tro på at denne del selvfølgelig holder!
"11th: Roma lead 5-1 with 30 minutes to go in the Derby della Capitale against Lazio, prompting coach Zdenek Zeman to pass cigars around among his substitutes. The Giallorossi eventually win 8-2, but many fans miss the last three goals due to the smoke cloud forming above the Roma bench."

A.T
111 indlæg.
d. 25. august 2012

Skandaløst "mål" Rubentus får anerkendt.

Sikkert en kompensation for de 10 måneder karantæne deres træner fik.

BOversoe
74 indlæg.
d. 26. august 2012

Man skulle næsten tro at Milan spiller for tomme tribuner. Helt utroligt så stille de!mved godt de er bagud, men det er et storhold i sæsonens første kamp!

Lamela
1793 indlæg.
d. 28. august 2012

14th: Jeremy Menez begs Roma to take him back after failing to make the Paris Saint-Germain starting line-up for four months. "They stitched me up by signing some actual talent," he tells friends at Trigoria.

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012/08/24/3322718/if-you-dont-want-to-know-the-score-look-away-now-what-to

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 28. august 2012

@Lamela

haha læste godt hele den blog på Goal, jeg var færdig af grin da jeg læste den med Menez. Resten er nu også meget underholdende.

Lamela
1793 indlæg.
d. 28. august 2012

Vil ikke gøre mig, hvis det virkelig skete. :)

mexes
1753 indlæg.
d. 10. september 2012

Det er sjovt, at hører andre italienske fodbold fans snakke om Roma pt. Jeg har læst flere Inter og Milan fans skrive, at Roma er en svag favorit til titlen. Der er godt nok store forventninger til Zeman & Co. fra omverdenen, men hvis jeg skal være ærlig, så er det egentlig også kun Juve, som jeg reelt set mener, at Roma vil have vanskeligt at slå.
I mine øjne er vi bedre end Milan, Napoli, Inter, Lazio og Udinese!

Jeg tror de fire øverste hold i serie a i år bliver:
Juve, Roma, Milan og Napoli/Lazio

Wør3n
306 indlæg.
d. 10. september 2012

Enig Mexes. Synes de to første kampe har vist gode takter - selv defensivt mod Inter. Har Napoli og Juve som vores store konkurenter, mens jeg ingen fidus har til hverken Milan, Inter eller Lazio.

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 10. september 2012

Vil egentlig give jer begge ret. Umiddelbart er Juve en klasse over alle andre hold, mens det ligger meget tæt mellem de næste 4-5 hold. Synes dog også Lazio ser farlige ud, de har ikke mistet meget inden sæsonnen.

tdj89
837 indlæg.
d. 10. september 2012

Stop stop stop imo. Lad os nu lige se tiden an.
Fantastisk kamp mod Inter, ingen tvivl. Men i kampen mod Catania sad man ofte og rev sig i håret.

Synes vi skal vente med at gøre status før der er spillet 10 kampe.

Er der forresten nogen der ved, hvem der sender næste kamp? :)

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 10. september 2012

Synes nu der var mange gode elementer i spillet mod Catania. Inter-kampen var superb og især Totti var magisk i den kamp. Det kan vi selvfølgelig ikke forvente i hver kamp, men der er tegning til noget rigtig godt, synes jeg.
Med hensyn til næste kamp, venter vi på svar fra Canal + eller c-more som de vist hedder nu om de sender kampen. Men søndag kl 15 på Krølben er der 100% Roma på skærmen uanset om den skal streames eller vises i tv :)

tdj89
837 indlæg.
d. 10. september 2012

Håber snart vi får et par lørdags kampe igen :)

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 10. september 2012

Den romerske syge lever i bedste velgående her inde. Personligt, venter jeg med mine forventninger til Januar måned er overstået. Vi "plejer" at falde af i December/Januar månederne. Hvis vi kan holde trit med Juve der, så kan alt ske. Juve har CHL, Coppa og Seire A de skal tænke på. Mens vi kan satse på Serie A og til dels på Coppaen. Satsningen på Coppaen skal være bestemt af, hvordan det går for os i ligaen.

Men lad os vente med al den snak. Vi har en stadig en smal trup efter den store sommerrengøring. Hvis vi kan hapse en CB og Rossi i januar vinduet, vil chancerne se anderledes ud. Men det er stadig for tidlig snakke om Scudetto kandidatur. Spillet har dog set rigtig godt indtil nu. Jeg havde håbet på vi kunne stå med 7 point efter de første 3 kampe, og det ser stadig lyst ud på den front.

Forza Roma

mexes
1753 indlæg.
d. 11. september 2012

@Lamela
Vi andre må vel gerne fortsætte med snakken?? :)

Lamela
1793 indlæg.
d. 12. september 2012

Haha bestemt jo. Men pas på med Jinxing :)

Lamela
1793 indlæg.
d. 15. september 2012

Uha, kan Juve klare en omgang mere?

Cunte Vs. Fifa

[Rettet af: lamela - 15/09/12 - 23:36]

mexes
1753 indlæg.
d. 16. september 2012

Endnu et hjemmebanenederlag til Milan - de ser godt nok ikke skræmmende ud!

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 16. september 2012

Lazio spiller godt nok primitiv kontra bold, så langt bagude de er rent udviklings messigt hehe...

Kim89
1171 indlæg.
d. 16. september 2012

Du får da det maksimale ud af det altså en sejr, så de gør det da godt nok. Men rent mentalt er de jo udviklings messigt bag ud, ikke pga. den måde de spiller på, MEN fordi de spiller for Lazio

mexes
1753 indlæg.
d. 16. september 2012

Det er fandens effektivt for Lazio og de hiver jo også sejren sikkert hjem idag. At kontra bold er mere primitivt end f.eks. Romas spil er måske rigtig nok, men ved ikke om man kan sige, at de er bagud ren udviklingsmæssigt, da det jo virker for dem.

tdj89
837 indlæg.
d. 16. september 2012

Så fik vi da svar på et par spørgsmål idag.

ROMA bliver ikke mestre, og top 3 må også anses som urealistisk. Målsætningen på være top 6, og dermed europa.

Holdet er ikke komplet, men der er ind imellem gode takter.

Romaswag
78 indlæg.
d. 16. september 2012

Arh du må vel mene top5?! 6 pladsen får man da ikk noget ud af!!

Btw, ser jeg slet ikk top3 urealistisk. Udinese Inter og Milan er også under opbygning og Lazio har også deres Down-periode. Ser kun Napoli og Juventus som værende klart bedre end andre hold i serie a.

Men ja de gode takter er der, og talenterne er der også. Så nu skal der bare købes kvalitet til holdet!

NEMO
331 indlæg.
d. 16. september 2012

Uenig!
Vi har ikke fået svaret på noget som helst idag. Jeg vil gå med til at det på ingen måde er godt nok, men jeg synes altså ikke at en top3 placering er udelukket allerede nu. Det kan man simpelthen ikke spå om - vi er 4 kampe inde i sæsonen for pokker! :)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 16. september 2012

Det er jo katastrofalt at vi taber idag. Det burde simpelthen ikke kunne ske at vi smider en 2-0 føring på så kort tid. Nu så jeg ikke kampen, så jeg ved ikke hvor godt vi spillede, men jeg blev noget rystet, da jeg så vi havde været foran 2-0, og så alligevel ende med at tabe 2-3.

Men der er intet der er afgjort endnu. Der har altså kun været spillet 3 runder indtil videre, og med så svækket et mandskab vi spillede med idag(bl.a uden DDR og Osvaldo), så så det altså virkelig godt ud, da vi spillede imod inter. Vores hold er nok et af de yngste i serie a(hvis ikke det yngste), og dermed har vores hold ikke så stor erfaring som de andre tophold.

Vi skal nok rejse os og vise at vi godt kan være med, hvor det er sjovt at være med.

Forza ROMA!!!

1

Nicklas95
315 indlæg.
d. 18. september 2012

Off-topic!

København har talt!! de har stemt vores Roma bar "krølben" som "byens" bedste Sportsbar!! Ifølge http://www.aok.dk/byliv/byens-bedste-2012-her-er-alle-vinderne ! :)

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. september 2012

http://www.football-italia.net/25248/cossu-miss-roma-and-milan

Cossu er ikke med mod os. Det burde være nok til at, vi kan holde, dem fra at score mod os.

Han har ofte været "pain in the ass", når vi skulle møde cagliari.

[Rettet af: lamela - 20/09/12 - 17:01]

mexes
1753 indlæg.
d. 23. september 2012

Ellers nogle fine resultater for os i denne runde. Milan forsætte deres nedtur og taber, mens både Zapata og Prince blev smidt ud. Napoli fik "kun" 0-0 ude mod Catania, som endda spillede 88 minutter med 10 mand! Sidst, tabte inter hjemme 2-0 mod Siena. Hvis Lazio ikke vinder i aften, så må runden da siges være godkendt!

# Til alle de opgivende herinde, så synes jeg igen vi ser idag, at ligaen er blevet tættere og alle kan slå alle. Hvorfor i al verden skulle vi ikke kunne spille op med Milan eller f.eks. Napoli??

Vi har vel reelt set kun spillet én dårlig halvleg, mens vi ellers har spillet ret godt. Det kan godt være jeg er en dreamer, men kan virkelig ikke se hvorfor mange af jer mener, at vi på ingen måde kan nå top 3???

59971Cools
471 indlæg.
d. 23. september 2012

Enig Mexes, ligaen er blevet mere jævnbyrdig (læs: dårligere IMO). Så alle kan slå alle, og dagens resultater er meget tydeligt eksempel på det.
Og lad os ikke glemme at hvis vi ellers kan udnytte det har mange af vores direkte konkurrenter europa-kampe oveni, som bør tælle til vores fordel.

Andreas
787 indlæg.
d. 23. september 2012

@Mexes

Ja, vi kan sagtens slå både Milan og Napoli - problemet er bare at lige som Milan, Napoli og Inter kan smide point til Udinese, Catania og Siena, så kan vi også (det har vi jo faktisk allerede gjort)...Desværre ser det allerede ud til at det kun er Juventus der kan levere stabile præstationer over længere perioder - alle andre hold er svingende i deres præstationer. Hvilke hold der skal kæmpe med om topplaceringerne, bliver nok afgjort på de helt små marginaler, for niveauforskellen på Milan, Inter, Napoli, Udinese, Fiorentina, Lazio og Roma er nok ikke så stor når det kommer til stykket.

mexes
1753 indlæg.
d. 23. september 2012

@Andreas

Jeg tror ikke, at du har fanget min pointe. Jeg siger ikke, at vi kommer i top 3. Men jeg modsiger bare dem, som mener, at det er umuligt. For det er det på ingen måde. Ligaen er tæt og som du skriver, så kan toplaceringerne, såvel som bundplaceringerne, blive afgjort af de små marginaler.

Når det så er sagt, så synes jeg - trods point tabene - at vi er bedre end f.eks. Napoli, Udinese, Fiorentina, Milan, Inter og Lazio.

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. september 2012

Lazio spiller desværre alt for godt denne sæson. De er kyniske og kommer frem til den ene chance efter den anden. Genoa holder næppe nullet i anden halvleg med.

Det er nok dem og Napoli, vi kommer primært til at kæmpe om 2. og 3. pladsen.

Andreas
787 indlæg.
d. 23. september 2012

@Mexes

Jeg tror altså vi er ret enige :)

Jeg siger bare, at man ikke skal lægge alt for meget i de nævnte klubbers pointtab, da vi også selv har smidt mange point til, på papiret, svagere modstandere. Som jeg også skrev før, så er det meget svært at spå om hvem af de traditionelle top 6-hold, der får den bedste sæson i år. Det kan blive Roma - men det kan ligeså godt blive ét af de andre :)

Romaneren
573 indlæg.
d. 23. september 2012

Og 1-0 til Genoa på mål af Borriello!!

Det er vel næsten tæt på at være det bedste han nogensinde har gjort for Roma ;) Stærkt!

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. september 2012

Dejligt med en Genoa sejr, det bliver kun bedre af, selveste Boriello endte som målscoren.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 23. september 2012

Dejligt Borriello.

Grande Borri! Og hvem var deet der sagde vi ikke kunne bruge ham?

FORZA

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. september 2012

Syns godt snart Serie A kunne tag at få nogle dommere der har nosser nok til at dømme imod Juve. Fiorentina er lige blevet snydt for et måske to straffespark.

Jonas
4077 indlæg.
d. 25. september 2012

Kredit til Juventus for at få point lige meget hvor dårligt de spiller!

Fiorentina var klart det bedste hold på banen i dag og burde have taget de tre point. Det bliver spændende at følge Montellas hold denne sæson, en god trup de har fået sammensat.

*Derudover kan det lige nævnes at Viviani har scoret to kasser for Padova mod Empoli. Det første på et flot frispark fra 25 meter!

tdj89
837 indlæg.
d. 30. september 2012

Lad os håbe 6 runde flasker sig for os, så vi stadig ikke er så langt fra 2- og 3pladsen.

Andreas
787 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Conte har fået sin straf sat ned fra 10 til 4 måneder...hvad sagde jeg?!
Link

1

[Rettet af: andreas - 05/10/12 - 16:54]

geggeri
649 indlæg.
d. 03. november 2012

Juves første nederlag i gud ved hvor lang tid, og så på deres fort af en hjemmebane. Imponerende af Inter og dejligt med noget mere spænding i toppen af Serie A

geggeri
649 indlæg.
d. 17. november 2012

Så er runden igang, men har ikke lyst til at holde med hverken Juventus eller de grimme fra Rom. En juve sejr er dog klart bedst for Roma, så håber på en klam 1-0 sejr.

Lamela
1793 indlæg.
d. 10. december 2012

Bold.dk

Vi har åbenbart rimelig godt styr på Chievo, selvom jeg altid har set dem som, en af vores skræk modstandere.

Chievo er ubesejret i de sidste 3 kampe, hvor de seneste to har været sejre. En en af sejrene har været mod Cagliari på Sardinien.

Players to watch: Rinaudo, Paloschi, Pellisier & Cyril Théréau.

Det er et hårdt kæmpende hold, så jeg håber ikke, vores spillere tager let på opgaven, så kan det blive et Catania/Bologna udfald.

[Rettet af: Lamela - 10/12/2012 - 15:16]

Denner
432 indlæg.
d. 15. december 2012

Puha toppen er tæt i år...

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 16. december 2012

3 gamle roma spillere laver fiorentinas mål idag!!!

Charlie
55 indlæg.
d. 19. december 2012

http://www.youtube.com/watch?v=blpDaJBNcGc&feature=player_embedded

Ærgeligt vi ikk fik ham, så kunne vi have sparet lønpenge på målmandsposten.

mexes
1753 indlæg.
d. 20. december 2012

Pga. en redning/en god kamp?

Nicklas95
315 indlæg.
d. 20. december 2012

Lækkert med de 2 minus point til Napoli! lad os håbe lazio får samme tur :)!

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca