Login
Glemt password Opret bruger

Billetter til kamp

Kategori: Kampe

thomaskok
1 indlæg.
d. 05/09/11 10:48

Hej :)
Jeg skal til rom på studietur, og vi vil gerne se kamp dernede. Rom spiller mod siena d. 21, vi kommer derned d. 19. Ville høre hvis nogen kunne komme med noget info omkring hvor og hvordan vi får billetter til kampen. Og hvilke pladser der er gode at side på til en fornuftig pris også.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 05. september 2011

Rejse Guide

Denne side er norsk, men der står godt forklaret om hvordan og hvorledes. Men jeg vil anbefale at i venter med at købe billetter indtil i kommer derned, da der aldrig er fyldt. I kan købe billetter på kampdagen og det kan gøres på Piazza Colonna n°360. I skal huske at have pas med!
Monte Mario er bedste pladser, men også klart de dyreste!

geggeri
675 indlæg.
d. 05. september 2011

Billetter kan købes i AS Roma Store, som ligger flere steder i Rom.

Du kan evt kigge disse tråde igennem:
Billetter til kampe
Roma Billetter
Billet til Roma - Atalanta

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. september 2011

Det er klart nemmest at købe det i Roma store dernede, men som noget helt nyt er det også muligt at købe over internettet på hjemmesiden:
listicket

MathiasYtzen
2 indlæg.
d. 05. september 2011

Hvad står de billigste biletter til i Roma store?
Jeg er i rom og har mulighed for se både kampen mod Lazio og kampen mid Palermo. Hhv den 16 og 23 okt.

MathiasYtzen
2 indlæg.
d. 05. september 2011

Eller fås de billigere på anden måde?

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 20. februar 2013

Hey

Jeg er igang med at planlægge at tage til Rom om 2 måneders tid og se Roma - Pescara..
Så ville lige høre, om der nogen chance for at finde et kampprogram der viser præcist, hvilken dag kampen spilles og hvad tid? Eller er det ikke fastlagt endnu?

Det er nemlig sådan, at der inde på LisTicket står at kampen spilles kl. 15.00, Dato: 21-04-2013 (altså søndag)..

Nogen der ved om det er fordi det er fastlagt, eller noget de gætter på? Det jo nemlig et problem med ang. til bestilling af fly og hotel..

Det vil hjælpe meget med nogen svar :D

[Rettet af: TottiTheBest - 20/02/2013 - 12:16]

mexes
2516 indlæg.
d. 20. februar 2013

Du kan ikke regne med det bliver den dag. Programmet er ikke fastlagt endnu.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 20. februar 2013

Tak for svar.

Er så kommet frem til at jeg vælger at tage derned tidligt lørdag og bliver indtil mandag.. Regner med kampen bliver spillet enten lørdag eller søndag? andet vil vel være mærkeligt?

En anden ting.. Har nogen erfaring med køb af billetter via LisTicket? Hvordan får man så sin billet når man har bestilt den?

PS: Har prøvet at kigge i de andre tråde der handler om det samme, men kunne ikke rigtigt finde noget :)

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 23. februar 2013

^^ Anyone? :)

Har nogen erfaring med køb af billetter via LisTicket? Hvordan får man så sin billet når man har bestilt den?

PS: Har prøvet at kigge i de andre tråde der handler om det samme, men kunne ikke rigtigt finde noget :)

Aldair
67 indlæg.
d. 24. februar 2013

Jeg har erfaring med Listicket. For lidt over tre år siden så jeg Roma slå Lazio 1-0 på mål af Cassetti.

Vi bestilte billetterne hjemmefra via nettet og fik en slags kvittering, som vi fremviste ved en billetbod tæt på stadion. Og minsandten om ikke der lå en kuvert med mit navn på. Indeholdende vores billetter. Var ellers noget i tvivl, om jeg var blevet fuppet, men det virkede altså.

God fornøjelse!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 24. februar 2013

Tak for svar Aldair :)

Denner
527 indlæg.
d. 17. april 2013

Er der nogen der ved noget mht billetter til Finalen? (så frem roma kommer i finalen) hvor tror i at de bliver sat til salg henne?

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 14. maj 2013

Det lidt ærgeligt man ikke kender næste sæsons kampprogram når billetterne er til disse priser !

https://www.bookryanair.com/SkySales/booking.aspx?culture=en-ie&lc=en-da#Select

Rasmus
162 indlæg.
d. 07. januar 2014

Hej drenge
Jeg står i den heldige situation at jeg skal til Rom i vinterferien, til derbyet.
Jeg ankommer lørdag eftermiddag, og ved ikke om jeg tør vente med at finde ud af alt med billetter til jeg er dernede, og ved heller ikke om det er muligt at få billetter til så stor en kamp så sent.
Kender i nogle gode muligheder for at få billet til derbyet inden? Det er ikke til at finde på listticket..

ClausA
263 indlæg.
d. 07. januar 2014

Ved ikke om det spiller nogle rolle men det er Lazio som er hjemmehold!

Rasmus
162 indlæg.
d. 07. januar 2014

Lige præcis, derfor er jeg også i tvivl, har aldrig været til derby før.
Nogen der har erfaring med billetter med Lazio som hjemmehold til derby?

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 11. januar 2014

Køb dem dernede jeg har købt via nettet for nogle år siden og bad udtrykkeligt om billetter til Romas curva syd men endte med 2 billetter blandt Lazios aller hårdeste ultras. Godt jeg havde en langærmet trøje på den dag så jeg kunne skjule min Roma tatovering ;) vi tabte iøvrigt 4-2?!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma