AS-Roma.dk
Husk Opret

Roma billetter.

Tilbage til Kampe

Knudsen-rk
d. 15/04/10 15:41
Hej fodboldtosser.
Jeg har efterhånden været fan af Roma i et årti. Har dog bare aldrig kunne tage mig sammen til at få bestilt en billet og så få set en kamp.
Jeg er på barbund når det kommer til sådan noget, jeg har aldrig været i udlandet og se fodboldkampe i nu.
Derfor ville jeg høre om der var nogen der havde nogle gode links til steder hvor man kunne bestille nogle billetter?
Jeg er faktisk ude efter sådan en pakke hvor man både for fly tur/retur hotel og så billetterne.
På forhånd tak.
KoldingFC
d. 15/04/10 16:00
Hvis det er samlet pakke så det f.eks her :

http://www.apollorejser.dk/DA/hvordan-vil-du-rejse/sport-og-events/fodboldrejser/Pages/ac_roma.aspx
Knudsen-rk
d. 15/04/10 16:05
Tak :)
Liam Gallagher
d. 15/04/10 21:17
Køb for guds skyld ikke sådan en pakke!! Du kan gøre det for undet det halve selv. Det er jo vildt nemt at købe billet i Rom og fly + bolig kan findes uden problemer og til ingen penge!!
Liam Gallagher
d. 15/04/10 21:23
Har lige tjekket tilbuddet på Apollo og det er jo komplet latterligt så dyrt det er!!

Du kan jo komme med fly tur/retur for 1000-1500 (nogle gange endnu billigere med Ryan Air)og man kan bo fint i Rom for 10 euro per nat og så koster billet til stadion jo ikke det store. Til en kamp mod f.eks. Cagliari kan du komme på stadion for 25 euro.
TottiTheBest
d. 15/04/10 21:29
Liam, jeg tænkte på, hvis man aldrig har været i Rom, og gerne vil dernede og se en kamp :).. Har du så nogen foreslag til på hvilket hotel, man kan bo? altså så det hele er nemmere, for at finde rundt til stadion osv :D?
Liam Gallagher
d. 15/04/10 22:19
Vi plejer at bo på noget der hedder Camping Plus. Et fedt sted med en masse unge mennesker og en kæmpe bar hvor der er stor fest hver aften.
Der bor man i sine egne små huse (plastic huse) og betaler 10 euro per nat ca. Ikke så centralt, men der går en bus + metro og så er man i bymidten på en halv time. Stadion er i øvrigt vildt nemt at finde.
KoldingFC
d. 16/04/10 17:17
Det muligt Liam, men nu spurgte han jo efter en samlet pakke ;) Det kan jo være han har økonomien i orden. Jeg købte en pakke over Apollo da jeg skulle ind og se CL, mod Arsenal. Dog betale vi for et bedre hotel.
TottiTheBest
d. 16/04/10 22:14
Tak for svaret Liam :)!
- Prøver og tjekke det ud :)..

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Støt AS-Roma.dk