Login
Glemt password Opret bruger

Montella: Derfor valgte jeg de spillere

Montella

Kategori: Klubben

Kilde: football-italia.net

Skrevet d. 24/02/11 11:45 af Julii Caesares

Vincenzo Montella valgte at forklare hvorfor han valgte netop de spillere han gjorde til startopstillingen mod Bologna.

"At være Roma træner er en drøm for så mange og for mig er det kun starten.

"Jeg er blevet fortalt, at jeg har is i blodet og det er rigtigt, at jeg arbejdede lidt mere frit med forberedelserne som mange forventede, men i betragtning af den spænding der var opbygget så kan jeg fortælle, at jeg var meget rørt da slutfløjtet lød.

"Jeg takker drengene for hvordan vores historie forløber og hvordan den slutter eftersom de har givet mig et utroligt spændende kapitel i mit liv," tilføjer den 36-årige træner, der dermed er den yngste i Serie A.

"At være Roma træner er en drøm for mange, men ofte noget der kommer i slutningen af karrieren, men for mig er det blot starten. Jeg takker klubben for, at have givet mig nøglen til dette hold."

Montellas valg af startopstilling rejste mange spørgsmålstegn da han valgte at udlade Totti, Menez, Julio Sergio og Juan fra start.

"Vi studerede Bologna, som er fremragende i at skabe tæthed på midtbanen og spille Marco Di Vaio ind i frit rum. Vores kanter kontrollerede deres system flot og hele holdet holdte dem fra de store chancer.

"Hvordan jeg tager mig af Totti? Jeg har set ham i god form på det seneste og han vil helt sikkert være en vigtig del af holdet, men i mine øjne kan dette hold ikke spille med tre angribere på samme tid.

"At bænke ham var en taktisk beslutning og Francesco var god. Jeg er sikker på at han hiver holdet med sig snart. Det siger jeg ikke fordi jeg er Roma træner, men Totti træner på et højere niveau end det vi spiller på. Han er et eksempel for os alle og jeg stoler på ham."

Julio Sergio måtte til manges overraskelse se kampen fra bænken, og i stedet overlade pladsen til den tidligere førstemålmand Doni.

"Angående målmændene så er jeg altid klar i mælet. Hvis Doni spiller så er det fordi jeg anser ham for bedre, selvom det er en grim ting at sige.

"Julio Sergio havde en fantastisk sæson, men alt i alt foretrækker jeg Doni. Jeg tvang Pizarro til at spille, selvom han ikke er på 100 procent endnu, men jeg har brug for ham. Han var exceptionel og blev på banen til slut."






29 kommentarer


DeRossi16
530 indlæg.
d. 24/02/11 12:06

Smuk udtalelse. Han bliver rørt over at vinde, argumentere godt for sine valg, og er ærlig. Samtidig med at hans venskab til Totti ikke kommer til at have indflydelse på hans manager side.

Verdens klasse!!



Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 24/02/11 14:00

Fedt.. Det er jo ikke kun en træner vi har fået, vi har fået en "generál".. Så godt at høre at han tør træffe valg, og tør stå bag dem.! Og nu var der snak om hans taktiske evner, og han beviste jo at han havde læst Bologna rigtigt. Nuvel, der er langt fra et af de ringere hold i Serie A til Champions League rent taktisk, men det må siges at være en god start.

Alt i alt er jeg positivt overrasket, og jeg tror ikke det kommer til at gå galt med Montella ved roret. Jeg håber på CL kval og en finaleplads i Coppaen, det vil sgu være tilfredsstillende. CL denne sæson tør jeg ikke sætte forventninger til. Det ses tit at unge uprøvede trænere får en lektion i taktik når deres hold møder de store hold fra andre lande, lidt a lá Leonardo fik det med nederlaget til Bayern München


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 24/02/11 17:09

Enig i det meste han siger.. Dog er jeg KLART uenig i at Doni skal stå! Det kan virkelig ikke passe, at han ikke kan se at Julio Sergio er bedre.. Doni har stået for os i flere sæsoner, og hvis du spørg en ikke-roma-fan så er svaret med det samme at han er dårlig, mens Julio Sergio på bare 1 sæson har fået alle til og anse ham som en klassekeeper..


kadim
68 indlæg.
d. 24/02/11 17:40

Nej Julio Sergio , er den væreste Målmand han er meget Usikker og kan ikke holde en bold. Doni er bare ikke i form..


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 24/02/11 18:25

Sergio er sgu da ikke "den værste måmand"! Han har været usikker i denne sæson, men har du helt glemt den forrige?? Han er en god målmand, uden tvilv. Det er sgu synd for Julio synes jeg. Det må være hårdt at gå fra at være førstevalg, til pludselig at få besked fra den nye træner om, at han foretrækker en anden målmand. Men okay, Doni har oplevet det samme og er blevet i klubben og har kæmpet for sin plads. Respekt!

Men kære Montella. Menez skal altså IKKE på bænken og det samme med Totti. Så var den sejr over Bologna altså heller ikke mere imponerende.

Håber og tror på at Montella er den rette mand, selvom jeg er lidt tvivlsom omkring den taktik han gerne vil benytte sig af.


mexes
2516 indlæg.
d. 24/02/11 19:03

Jeg vil UTROLIG gerne se os stille således op til en kamp:

Sergio
Burdisso-Mexes-Juan-Riise
De Rossi-Pizarro
Menez-Totti-Vucinic
Borriello

Klart den bedste opstilling i mit hoved, og gud hvor ville jeg dog gerne prøve at stille sådan op!!


S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24/02/11 19:10

Forza Vincenzo vi vinder coppa italia og vi vinder over shaktar :)



Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 24/02/11 19:18

Modsat de fleste så synes jeg det er fair nok, at Doni får chancen. Som der nævnes så har Doni altså valgt at blive i klubben trods degraderingen til anden violin!
Sergio havde en fantom sæson da han slog igennem sidste sæson, men han er gået ned i niveau i 10/11 - desuden kender vi intet til de to parters træningsniveau.

Lad os nu se hvordan Doni står i de kommende kampe.

Det bliver nogle vitale kampe vi går i møde og kravet er jo nærmest en sejr i de resterende kampe trods det svære kampprogram der ligger i marts-april.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24/02/11 19:19

Mexes forfi den opstilling fungere i manager og fifa er det ikke ens betydne med den fungere i virkelig heden vi kan kkke jave 4 angriber der ikke er med hjemme og forsvare. Men yre er fint så må drt jo blove et valg mellem vucinic og borriello oppe foran.. Menez og taddei/perrotta/ simplicico på hver kant kun nok gå


asromadk
3809 indlæg.
d. 24/02/11 19:39

Helt enig zmartguy. der går lidt for meget manager i den nogle gange, når man BÅDE vil have borriello, totti, vucinic på banen..

Og det er IGEN grunden til at jeg ikke er helt igennem begejstret for vucinic. Han BURDE kunne udfylde den rolle som midtbane som fx menez sagtens kan. Se bare Rooney i United. Hans mentalitet kunne vucinic lære noget af, manden ville spille midterforsvar hvis han blev bedt om det, og løse den opgave han bliver stillet uden opgivende attitude.

vucinic er og blir bar en sløv banan og derfor kan de 3 ikk være på banen samtidig ..


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 24/02/11 20:16

Jeg ser Doni's situation på en anden måde end mange af jer.. Jeg mener ikke Doni han ligefrem blev i klubben for at kæmpe om hans plads.. Nej, jeg mener kun han blev i klubben fordi han får alt for meget i løn.. For jeg synes ikke ligefrem Doni var afvisende overfor nogen klubber her i sommers, hvis bare de ville give ham det samme som Roma..

Det er Julio Sergio der er ofret i denne her situation med Montella.. Julio har været i klubben i en del år efter hånden, han er blevet selvom han har været 3 valg i flere år, og har aldrig nogensinde klaget over noget som helst.. Selv efter hans FREMRAGENDE sæson i sidste sæson, så krævede han "ingenting", da der blev forlænget med ham i sommers, han accepterede med det samme kontrakten der blev tilbudt af klubben..

Derudover synes jeg virkelig Julio Sergio har bevist at han er meget bedre end Doni.. Altså bare se på de sidste 3 europæiske kampe Doni har stået (den ene kun 1 halvleg) - Der har han lukket hele 9 mål ind (altså 2 kampe + 1 halvleg) - Det er katastrofalt! .. Mens Julio Sergio har lukket 16 mål ind i hans seneste 12 europæiske kampe..

Forstår virkelig ikke folk der siger Doni er bedre.. I siger Doni har vist sig som en god målmand over flere sæsoner, det vil Julio Sergio også gøre, hvis han bare fik chancen!


mexes
2516 indlæg.
d. 24/02/11 20:34

Det er ikke nogen manager/FIFA opstilling mr smart guy, og hvis du endelig vil lyde så smart, så skriv i et forstående sprog tak.

Det er af mange grunde, at jeg vælger den opstilling, og jeg vil gerne uddybe den nærmere, nu hvor folk er så kritiske omkring den.

Helt fra bunden der har jeg valgt Julio Sergio. Jeg mener ikke der er særlig stor forskel på Doni & Julio Sergio, men hvis jeg skulle tage et valg imellem dem, så vil jeg pege på Sergio. mange af jer skriver, at Sergio virker usikker, men jeg har det faktisk lige omvendt, at det er Doni som virker usikker, samt får forsvaret til at virke mere usikkert (ikke på baggrund af kampen igår mod Bologna)

Forsvaret der ser jeg gerne Juan, Mexes samt Burdisso inde fra start, da jeg mener at de alle tre er dygtige forsvarsspillere. Riise er klart mit valg på Venstreback. Mht til den diskuteret højreback, der mener jeg at Burdisso vil egne sig bedst. Jeg mener bestemt ikke at han er drømme valget, men når man står med Cassetti som alternativet, så er valget let i mine øjne. Der er simpelthen for langt imellem snapsene fra Cassettis side.

Midtbanen (den defensive del) Det tror jeg de fleste af så ser en central midt bestående af De Rossi & Pizarro, så jeg ser ingen grund til at uddybe dette.

Nu kommer kritikken så. Jeg ser en offensivmidtbane/angreb bestående af Menez, Vucinic, Totti samt Borriello. Hvorfor gør jeg så det?
I fremlægger det som om at vi har 4 angribere, hvilket tanken bestemt ikke er i mit hovedet - så derfor er det forkert af jer, at tolke det som et 4 personers angreb. For det første, så er Menez jo ikke en angriber, så allerede der er det ikke fire personer. Men min tanke var, at vores kanter, Vuci & Menez i dette tilfælde, begge hørte til den offensive del af midtbanen, de skulle altså ikke fungere som angribere. Totti skal lægge sig mellem deres forsvar og midtbane og skabe hullerne, præcis ligesom i gamle dage (Ligesom med Montella) Totti skal ikke med hjem og hjælpe så meget, men han skal heller ikke helt frem, da han skal fungere som kreatøren (sammen med menez)
Borriello er så alene på toppen, hvilket jeg egentlig også tror at det vil fungere fint, da han er en forholdsvis stor spiller, som kan holde på bolden. Denne opstilling kræver meget løbe arbejde fra vuci og menez, og dette er noget som jeg også anser dem som værende dygtige nok til, det handler bare om at få det banket ind i knolden på dem.

Dette er mit bud på en opstilling, og det er skam ikke et useriøst bud! Det er ikke nogen fifa opstilling, og hvis vi gerne vil spille offensivt, så tror jeg at den kunne fungere. Men det er min mening. Lad venligst være med at skrive så nedladende, især når du tydeligvis ikke har haft styr på hvilke knapper på tasterturet du har ramt...

[Rettet af: mexes - 24/02/11 - 20:37]


TottiCapitano
175 indlæg.
d. 24/02/11 20:43

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange her der hater på Vucinic efter alt det han har gjort for os. Og det med at kalde Vucinic for sløv banan? Alle spillere er sløve i nogle kampe, og nogle af dem er bare fantastiske i andre, såsom Vucinic. Vucinic kan alt, drible, skyde og lave hoved og han kan også spille stabilt forsvarspil. Vucinic har været utrolig vigtig for os i de seneste sæsoner, han har reddet os i mange kampe og han har scoret nogle rigtig vigtige mål! Eksempel: Imod Inter og Juventus og Catania, manden scorede 2 mål efter at have været inde i 10 min? Også har han lavet en del assist' ligesom imod Bologna i sidste kamp, han kom bagfra Bologna spilleren og tog bolden sikkert, sendte den videre til De Rossi sol scorede. Vucinic har heller aldrig brændt en rigtig chance som man burde score på i denne sæson, dem har Borriello dog lavet mange af!



TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 24/02/11 20:52

Jeg kan ikke være mere ENIG med Mexes!
Det er helt præcist den samme opstilling jeg ville bruge, hvis jeg var Roma træner.. 100 % enig i hele taktikken bag opstillingen.. Denne opstilling vil vigtigst af alt, gøre at vi ville komme til og presse modstanderen langt nede på deres egen banehalvdel, og virkelig få os til og ligne et storhold!

Ang. Vucinic så synes jeg egentligt han var meget fint med tilbage i defensiven mod Bologna - Hvilket så vidt jeg ved gjorde, at der ikke kom et decideret angreb igennem ved vores venstre side.. Menez har Mexes allerede forklaret, at han er mere end midtbane end angriber, så han vil slet ikke have nogle problemer med og kunne spille kant..

Også Enig med TottiCapitano
Tilføjelse: Vucinic kan bruge begge ben! Mens Borriello's højreben er dårlige end min lillebrors på 7 år :)..

[Rettet af: TottiTheBest1 - 24/02/11 - 20:54]


Skytt0
1534 indlæg.
d. 24/02/11 23:26

Doni, bedre end sergio?

Var det ikke doni, som stod for os i 5-3 nederlaget til inter, og var det ikke ham´der stod, da vi tabte 3-2 til shaktar? og sidste år, hvor han lukkede ialt 6 mål ind i 2 kampe imod panathinaikos?
Kan godt være han ofre sig for holdet, men han lukker alt alt for mange mål ind i forhold til sergio.
Og nu vil mange af jer sikkert skrive at forsvaret bare var ringe de kampe, men det er da sjovt at det så kun er når doni spiller, at de er så ringe. Sergio har lavet klasseredninger, og reddet os for mange nederlag og unødvendige mål.

Mener derfor klart at sergio skal være 1 valg, men Montella bestemmer hvem der står.


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 25/02/11 01:58

Jeg er så fucking (undskyldsproget) usikker under kampene når Doni står.. Mens jeg føler mig mega sikker når Julio sergio er på mål :) Har stadig ikke set et decideret drop af Julio Sergio + Han disker altid op med verdensklasse-redninger !


chrfog
333 indlæg.
d. 25/02/11 08:56

jeg ved ikke om doni er bedre målmand alt i alt, men sergio har altså i denne sæson haft et seriøst problem med at holde fast på bolden. det er tit han skubber den væk eller ikke griber den. det er dog ikke målmanden efter min mening, der er problemet i forsvaret. om mexes opstilling ovenover holder vand, det ved jeg ikke, men jeg kan godt se ideen i den. i modsætning til alle andre, så så jeg gerne menez starte ud. og sende ham på banen efter pausen. ikke fordi jeg ikke mener, at han er god. han har den fordel at han er skide hurtig, god boldkontrol og kan spille på begge sider af banen. så hvis han kommer ind til nogle spillere, som har løbet lidt af hurtigheden af sig i den kamp og kan skifte side, hvis det ikke går, så tror jeg, at vi ser en del flere mål fra menez. og så for guds skyld bed ham om, at tage flere træk ude fra kanten af og så ind foran feltet. de kan stort set aldrig stoppe ham og han virker rimelig skudskarp fra den vinkel.
totti vil jeg rigtig gerne have på banen i 90 minutter, da jeg mener at han har en glimrende evne til at læse spillet og ligge de gode afleveringer til nogle fantastiske chancer. han er godt nok ikke så skudstærk, som han har været de foregående år. om vi har nogen andre til at tage frispark i dødboldssituationerne, som har det samme skud totti havde for 2 år tilbage er svært at sige. ville være dejligt dog.
pizarro viste at han virkelig har klasse og det er godt at have ham tilbage. dog vil jeg gerne se greco noget mere på banen, da jeg synes, at han skal have noget rutine, så han kan være en fastspiller senere hen.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 25/02/11 10:12

Et lille quote fra den kære Chris på theOffside;
"Doni may be a cat, but jsb has a brain"


Jonas
4091 indlæg.
d. 25/02/11 12:49

Altså at Doni er bedre end Julio Sergio må Montella selv står for, jeg er dog dybt uenig.. Men Montella og hans team er jo "oplært" under Spalletti.. Så Montella vælger samme formation som Spalletti og samme målmand kan måske ses som en form af støtte til Spalletti - bare en tanke, for ellers kan jeg altså ikke se hvorfor Doni skal vælges frem for Julio..

Ja Julio Sergio har haft lidt usikre kampe, og haft svært ved at holde på bolden i nogle situationer - men hans refleks redninger har altså reddet os i flere situation, han reagere lynhurtigt - noget som Doni slet ikke kan..

Montella kan selvf få lov at forsøge sig med Doni, men hvis han så fejler i en kamp - skal han sku også være mand til at give Julio Sergio chancen! Må bare indrømme jeg ikke har den store tro eller tillid til Doni - han kan selvf gøre mine forventninger til skamme hvilket jeg håber, men tror ikke på det..

Omkring 4-2-3-1 opstillingen - kan jeg da sagtens se at Taddei og Simplicio begge er mere defensivt orrienterede end Totti og Menez, men Simplicio yder så stort set intet offensivt - han passer slet ikke som en offensiv midt.. og ja Taddei har før vist gode ting og han kæmper stadig røven ud af bukserne for holdet, men han er ikke i nærheden af tidligere styrke offensivt, hvor Menez bare skaber meget mere.. Totti yder ikke det store deffensivt, men jeg synes han er blevet bedre, samt Menez altså flere gange er set løbe hjem og hjælpe.. Så mener da klart at de skal prøves!



Kvistus
1556 indlæg.
d. 25/02/11 12:54

http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2011/02/25/2368280/uefa-set-to-suspend-romas-daniele-de-rossi-for-shakhtar


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 25/02/11 15:13

Tror det kommer til og gå galt med Doni på mål.. Hvis der bare kommer et decideret godt skud på mål, så går den ind på Doni.. Den eneste måde på han kan holde nullet er hvis han ikke rigtigt behøver lave nogle gode redninger (hvilket var tilfældet mod Bologna).. Mens Julio Sergio som flere nævner har fantastiske reflekser, der gør at han kan lave de mest umulige redninger..


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25/02/11 16:02

Rolig nu, der er tendens til at gøre Doni dårligere end han er. Han var blandt de bedste målmænd i Serie A for nogle sæsoner siden og diskede altså også op med nogle vanvittige refleksredninger.

Sergio har været mere usikker denne sæson - især i enkelte kampe - end sidste år, men der hersker ingen tvivl om hans evner selvom sidste sæson nok kan gå under kategorien "fantomsæson".

Folk har det dog med at blæse deres favoritter op imens rivalen(erne) bliver gjort dårligere end de er.

Lad os nu se hvordan det går. Jeg synes det er fair nok, at han får chancen, så er det op til ham at gribe den - ellers står Sergio parat.

Sergio blev jo i øvrigt købt ind som reserve og tvivler på at det var med henblik på, at han nogensinde skulle være førstemålmand. Hans klubhistorie er ikke ligefrem imponerende så det ville jo være en 'lost cause' at råbe på spilletid for de år tilbage.
Doni har omvendt været fast siden hans andet år i klubben. Han blev passeret via en skade og en nedgang i formkurven (lyder velkendt), men har hele tiden ytret ønske om at blive og kæmpe - med hans historie i mente er det fair nok han får chancen igen.

Det er to målmænd med et nogenlunde ens niveau. Jeg ser tiden an inden jeg råber højt. Der bliver sikkert alligevel hentet en målmand ind inden for et års tid.

[Rettet af: Julii Caesares - 25/02/11 - 16:05]


Beatminister
151 indlæg.
d. 25/02/11 16:28

Jeg kan kun ryste på hovedet.. Har vist været inde på Sergio vs Doni debatten før og at folk har deres favoritter er helt fair og respekterer jeg 100%, men det er altså som om nogle folk har en hukommelse som en guldfisk. Hvis vi kigger mere end 3 kampe tilbage og husker hvor god en målmand Doni var og er, så ville det gøre mig glad. Og så er der nogle, som har taget enkelte kampe ud og sagt der og der dropper han og det dur altså bare ikke.. Kig over en hel eller halv sæson og bedøm så spilleren. For alle spillere har dårlige kampe, selv Messi og Totti :)

Sergio har muligvis haft en sæson, hvor han har spillet over evne. Jeg har sagt det før og siger det igen, Sergio er en refleksmålmand. Han er lynhurtig på stregen og tager nogle helt sindssyge bolde, som Doni ikke tager, men Doni tør at gå ud af sit eget lille felt, andet end når han skal ind til halvleg. Sergio er ikke en stabil målmand. Det ene øjeblik tager han en umulig bold og det næste bokser han lige ud i feltet. Doni har bare flere af de kvaliteter, som gør et forsvar mere sikkert. Hans indgreben har mere stabilitet og det er noget et forsvar sætter høj pris på.


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 25/02/11 17:32

Beatminister @

Det kan godt være folk herinde har deres favoritter.. men jeg har prøvet og spørge mange af mine venner som egentligt slet ikke kan lide Roma i det hele taget, de synes alle sammen Doni er "dårlig" mens de kun har positive ord tilovers for Julio Sergio.. Dette tror jeg der en grund til.. Bare for at komme med et syn udefra :)

Edit: Vil gerne lige tilføje, at jeg personligt ALDRIG har kunnet lide Doni (mange år tilbage), har altid syntes han laver alt for mange "drop" og slet ikke er god nok til Roma-niveau.. Her snakker jeg om de år, hvor nogle af jer syntes han var "klasse", selv dengang syntes jeg han var dårlig..

[Rettet af: TottiTheBest1 - 25/02/11 - 17:35]


Beatminister
151 indlæg.
d. 25/02/11 17:53

Ja synes det er friskt med et syn udefra, for som du nok kan fornemme så er Doni min favorit af de to. Dog prøver jeg selvfølgelig altid at se objektivt på tingene :)

Men lad mig spørge hvor mange kampe dine venner har set med Roma i de sidste 5 år? Må jeg tage et vildt gæt og sige 1 kamp pr år..



TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 26/02/11 04:11

Du kan nok have ret i at de ikke har set mange kampe med Roma.. men de har i hvert fald set mindst 5 kampe. pr. sæson, og de har set de fleste highlights fra kampene (da de store fodboldfan).. Men det var bare et godt eksempel på at verden udenfor også mener Julio Sergio er bedre end Doni.. Hvis du forstår :)?.. Når der en spiller der guldværd, så ved alle det, selvom de ikke har set ham spille endnu..


Beatminister
151 indlæg.
d. 26/02/11 10:16

Ja kan sagtens følge dig, men mente os bare at det jo ikke er Romas kampe, som er mest i tv :) Og den gode cl sæson, hvor vi røg ud til Arsenal var det Doni, som stod og der var nok mange som så Roma der.

Men jeg føler måske lidt de ligger lige pt. Doni har haft flere gode sæsoner bag sig. Sergio har én god sæson sidst. Og selvom man har spillet godt, så er det selvfølgelig ikke ensbetydende med at man stadig er god, men lige pt syntes jeg det er fint Doni har fået chancen igen fordi Sergio har spillet nogle dårlige kampe. Så nu er det op til en af dem at gribe chancen og der må Doni trods alt være favorit fordi han står nu.


TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 26/02/11 16:22

Ja, kan også godt følge dig :)

Men prøv lige og lægge mærke til i vores kampe.. at ligså snart der kommer et "ordenligt" skud på mål (mens Doni står) så går den ind :S


L'Aeroplanino
23 indlæg.
d. 01/03/11 18:58

Verdensklasse af Vincenzo. Og hvad angår målmændene må den hype omkring Julio Sergio snart stoppe. Han havde ÉN god sæson. Han viste intet før og har heller ikke vist andet end ustabilitet siden. Manden har seriøse problemer med at holde på bolden ved decideret nemme skud. Derudover stoler jeg på at Montella kan genkende en bedre målmand fremfor en anden. Har har unægteligt mødt og snydt de fleste på sin vej som spiller!


Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma