Login
Glemt password Opret bruger

Como - AS Roma 15/3-2026

Como - AS Roma - 15-03-2026

Kategori: Optakt

Kilde: Sportsmole

Skrevet d. 14/03/26 13:17 af geggeri

Roma tager til Como i en vigtig kamp i Serie A, hvor begge hold kæmper om en plads i top fire.

Roma vandt det omvendte opgør 1-0 på Stadio Olimpico for tre måneder siden, men Como har siden da vist imponerende form og er nu på niveau med Giallorossi i tabellen.

Kampen på Stadio Sinigaglia forventes at blive en tæt affære, hvor pointene er afgørende for begge holds Champions League-drømme.

🕕 d. 15/3 2026 kl. 18:00
📺 TV 2 Play
🏟️ Stadio Giuseppe Sinigaglia, Como
🍻 HOP House i København (Roma Club Copenhagen)

Roma kommer til kampen efter en skuffende periode i ligaen, hvor de senest tabte 2-1 til Genoa. Roma spillede også Europa League midt på ugen og fik et uafgjort resultat.

Udebanestatistikken er bekymrende, da Roma har tabt seks af deres seneste ti udekampe. Skadesfronten ser også udfordrende ud med vigtige angribere som Dybala og Dovbyk ude. Dog er Gianluca Mancini tilbage, og Donyell Malen, månedens spiller i februar, forventes at starte og bære det offensive ansvar.

Romas skader og karantæner:

  • A. Dovbyk
  • P. Dybala
  • E. Ferguson
  • E. Ndicka
  • M. Soule (Tvivlsom)
Romas seneste 5 kampe:
🟡 1-1 Bologna - AS Roma, 12/03-2026, UEFA Europa League
🔴 2-1 Genoa - AS Roma, 08/03-2026, Serie A
🟡 3-3 AS Roma - Juventus, 01/03-2026, Serie A
🟢 3-0 AS Roma - Cremonese, 22/02-2026, Serie A
🟡 2-2 Napoli - AS Roma, 15/02-2026, Serie A

Como er i fantastisk form og har kun tabt én af deres seneste otte ligakampe, herunder tre sejre i træk.

Under træner Cesc Fabregas har holdet, der for mindre end to år siden rykkede op fra Serie B, oplevet en markant forbedring. De har allerede overgået 50 point i Serie A for første gang nogensinde og har øje på Champions League.

Med en stærk defensiv og en stærk offensiv med Baturina, Douvikas og Paz, bliver Como en svær modstander på hjemmebane.

Skader og karantæner for Como:
  • J. Addai
  • M. Perrone (Tvivlsom)
Seneste 5 kampe - Como:
🟢 1-2 Cagliari - Como, 7/3-2026, Serie A
🟡 0-0 Como - Inter, 3/3-2026, Coppa Italia
🟢 3-1 Como - Lecce, 28/2-2026, Serie A
🟢 0-2 Juventus - Como, 21/2-2026, Serie A
🟡 1-1 AC Milan - Como, 18/2-2026, Serie A

Forventede startopstillinger:
Roma:
Svilar; Ghilardi, Mancini, Hermoso; Celik, Cristante, Kone, Wesley; Pisilli, Pellegrini; Malen

Como
Butez; Smolcic, Ramon, Kempf, Valle; Perrone, Da Cunha; Vojvoda, Paz, Baturina; Douvikas

Forza Roma!






29 kommentarer


Tottithorsen
4946 indlæg.
d. 15/03/26 17:18

Har virkelig en dårlig mavefornemmelse i dag. Vi er ikke godt kørende og vores defensiv har vist sprækker på det seneste mod et Como hold i god form. Como er en af mine nye hade modstandere af den årsag de ikke har en eneste italiener på holdet. Burde ikke være tilladt



tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 18:16

Jeg er helt enig. Como er et multikulturel uskønt kludetæppe, som naturligvis er ejet af indonesere.

1-0 er godt men det er næppe nok til en sejr.


Tottithorsen
4946 indlæg.
d. 15/03/26 18:17

Lækker start men fuck vi er på hælene. Vi er for mange der er for tunge i røven ift deres små hurtige kombinationer


Sund
1423 indlæg.
d. 15/03/26 18:39

Vi er faktisk helt væk og skal være lykkelige over deres fejl ved straffesparket.

Vel eneste chance vi har haft og de presser gevaldigt på. Ingen gejst, alt for mange fejl.

Ender ikke godt


tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 18:45

Jeg sybes da bestemt der er gejst og fysisk vilje samt ikke mindst løbevilje. Det kniber med det tekniske, det kan der ikke være to meninger om

[Rettet af: tbroma10 - 15/03/2026 - 18:46]


Tottithorsen
4946 indlæg.
d. 15/03/26 18:55

Gejst er der men kvalitet er savnet


Sund
1423 indlæg.
d. 15/03/26 19:23

Fuldt fortjent.
Den her vinde Como helt sikkert.

Jeg er rystet over hvor ringe vi er i så vigtig en kamp.



tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 19:29

Nu bliver det i hvert fald svært at få noget med hjem.

Vi har ikke spillerne til det system i de her kampe. Malen kunne formentlig være mindst ligeså god som en af de to offensive midtbanespillere, men vi hsr ingen angribere som kan agere spids. Pellegrini har arbejdet hårdt idag men han bliver aldrig god på den position. Sådan kan man blive ved.

Noget helt andet at de nu er anden kamp i træk hvor Rebsch er skandaløst ringe.


asromadk
3901 indlæg.
d. 15/03/26 19:34

Dumt af Wesley, men ynkeligt at se Gasperini skabe sig på den måde bagefter.

Han har kun sig selv at takke for de ting som sker de her kampe. Han er simpelthen ikke i stand til at ramme de rigtige opstillinger og slet ikke i stand til at få noget af tingene.

Med Wesley får man aggresivitet og en mand der giver sig 110% i alt. Gasperini bliver straffet prompte for at tænke defensivt, da han beholder Wesley inde, rykker ham frem og halter efter Cesc.

Cesc sætter Diao ind og Gasperini har intet modtræk andet end at double team ham med Rensch og Wesley i en udsat rolle hvor han oftere end før vil være på den forkerte side af modspillere (løbe tilbage efter modspillere)

Skørt og urutineret igen igen igen synes jeg. Virker helt skørt det der sker pt. Og det starter ved Gasperini


DanieleTotti
1015 indlæg.
d. 15/03/26 19:34

Holdet er i total opløsning. De er total straf for ikke at bygge holdet op. Første prioritet var den venstre fløj der aldrig er blevet købt. 4 angribere til en plads kun en med kvalitet. Kun 1 wingback med kvalitet til 2 pladser. Det var altså ikke Vaz vi havde brug for i det vindue.

Mentaliteten er helt væk og det falder stadig tilbage på kaptajnerne. Pellegrini, Cristante og Mancini

1

asromadk
3901 indlæg.
d. 15/03/26 19:42

Synes faktisk godt man kan mene at CHL lå lige til højrebenet efterhånden. Total gummiben og Gasperini der virkelig forekommer mig som en træner der løber for nemt tørt for ideer in-game


tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 19:46

Der kommer ingen CL i denne sæson. Hvis vi kramper os forbi Bologna på torsdag venter Aston Villa. Dem går vi ikke forbi.

Jeg betegner ligaen som væk efter denne kamp. Det er ærgerligt men endnu engang må man konstatere at denne klubs transferstrategi sejler og koster. Vaz kan jo ingenting! Og ham har man altså smidt mange mio for.


Sund
1423 indlæg.
d. 15/03/26 19:53

Det er desværre typisk Roma.
Vores grundstamme er bare af for lavt niveau, Mancini, Cristante og LP.

Selvom de ikke skal have hele skylden for det her nederlag. Det hele sejler i dag og det er ekstremt skuffende, da men åbenbart ikke har lært fra Genoa kampen.

Vaz er bare et kæmpe mismatch i brug af penge.
Vi har ikke råd til at bruge så stort et beløb på en spiller der er klar om et par år, når truppen skriger på start-11 spillere. Helt væk

Og som det sidste skuffer Gasp kæmpe meget IGEN i aften.
Como har fortjent den CL plads



Tottithorsen
4946 indlæg.
d. 15/03/26 19:57

Det er tæt på jeg foretrækker Juventus i CL foran Como. Kan ikke acceptere en Italiensk klub spiller uden italienere. Kedelig udvikling. Rig indisk ejer og spansk spillestil hvor de ligger ned hele tiden. Føj.


Tottithorsen
4946 indlæg.
d. 15/03/26 19:58

Så er vi på vores favorit plads i ligaen.
6. pladsen.


Sund
1423 indlæg.
d. 15/03/26 20:02

Enig i at det ikke er særligt fedt uden italienere, men jeg synes Como spiller flot og hurtig fodbold. Til gengæld hader jeg Juventus.

Gasp skal virkelig til at kigge indad.
Vi mangler Soule, Dybala og Ndicka. Men vi må simpelthen ikke være så idéforladt af den grund.

Mickey Mouse cup næste år - der vi hører til åbenbart

Man bliver så træt..


tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 20:05

Som regel kan man se på en 18 årig talentfuld spiller at der er potentiale for de mange mio. Det kan man ikke på Vaz.

Statistikken fra dagens kamp er ligeså nådesløs som resultatet. Vi har intet offensivt at byde ind med præcis som mod Genoa.

Gud hvor er jeg træt af det her Roma hold! Træt af b-apillere som ikke kan slå til andre steder men som finder vej til os. Træt af at se på et system som vi åbenlyst ikke har spillerne til at spille i, mem alligevel troligt stiller op i hver evig eneste gang.

Forsvaret var bastionen i dele af sæsonen. Det er slut nu. Det er anden serie A kamp i træk hvor de overspilles let ved nemme mål efter få afleveringer.

Jeg har hele weekenden forberedt mig mentalt på den her skuffelse og alligevel sidder man her på randen af et vredesudbrud som burde råbes i hovedet på de talentløse fjolser som har sammensat den her dysfunktionelle trup.

1

Galehus
58 indlæg.
d. 15/03/26 20:11

Fyr nu bare Massara. Den her trup den er så elendig offensivt sammensat at det er helt forfærdeligt.


asromadk
3901 indlæg.
d. 15/03/26 20:13

Sjovt.

Jeg synes omvendt det er lækkert at se på. og det får mig nærmest til at spørge, om Gasperini overhovedet kan være den rigtige til det her projekt. Han er for gammel og for gammeldags.

Det handler i høj grad om hvorvidt man fx giver Matic ret eller ej i den for nylig udmeldte kritik af italiensk fodbold.

https://www.gazzetta.it/Calcio/Serie-A/14-03-2026/intervista-matic-sassuolo-roma.shtml

Hvis man giver ham ret, som jeg gør, så tænker man efter kampen idag:
- Como har ingen italienere, men italiensk fodbold har været forsømt og man kan simpelthen ikke følge med i sådan en kamp som i dag. Gasperini har ingen offensiv plan - og der går ganske enkelt taktik i den og pludselig har du en håndfuld unge spillere som gør lige hvad der passer dem mod et dinosauer hold som Gasperinis Roma idag. Cesc er klog - han stillede op i sådan en rigtig "italiensk" opstilling og så kampen an - og så i 2H gør han sin sin og Roma er jo ikke i nærheden af at være det bedste hold da Como først ruller sig ud.


Jeg synes ikke det er pinligt at Como ikke har italienere med. Jeg synes det er pinligt at Roma ikke har flere unge italienere inde i hvad kan betrages som en kerne. Man har den ene lejet wingback efter den anden, dyrtkøbte midtbanespillere som (selv når de falder drastisk i niveau) bliver ved med at stjæle spillertid fra klubbens egne unge italinere - og man har en offensivt som mest af alt er et forsøg på at gå Hail Mary på den. Intet reelt ønske om at eje glæden ved fodbold og spille noget interessant fodbold med kuglen.

Det synes jeg er langt mere pinligt og skamfuldt end at Como ikke har en italiener inde. For det er et symptom på en sygdom i Italien som bliver voldsomt udstillet i en kamp som i dag.

Jeg er da ligeglad med at man har nogle italienere på banen, når spillere som Rensch, Tsimikas, Hermoso, Celik og Manu K (som efterhånden forekommer mig moden til en længere tur på bænken) render rundt og er så elendige.

Lur mig om Como om 2-3 år ikke har en håndfuld unge italienere til at slå igennem, da de implementerer tingene fra bunden under Cesc.


En råd tråd. Det eneste råde tråd i AS Roma er trøjerne nogle gange.


Hvis man ikke giver Matic ret, så er det fordi man er sådan en "calcio" nørd som nærmest sætter det at det er italiensk før det at det er fodbold. og det er bare svært at argumentere imod.



Hvis man misser CHL så er det lige før jeg synes man skal starte forfra med en træner og sportsdirektør som til sammen ikke må være mere end 70 år gamle... Man er nødt til at gøre et eller andet for at komme på den rigtige side af historien. Det er elendig fodbold mange af de italienske klubber spiller, det er elendig talentudvikling og ledelse, scouts som jeg i 10 år nærmest ikke forstår hvad de får deres penge for. Hvordan kan man være SÅ elendig til at administrere 20mio euro at man splasher det hele på 1 x offensiv spiller (Vaz) som mildest talt ikke har lavet andet end at stjæle spilletid fra Arena... vanvittigt.

1


asroma87
3700 indlæg.
d. 15/03/26 20:53

Como spillede Serie B for 2 år siden og har nu overhalet os i tabellen. Pinligt


asromadk
3901 indlæg.
d. 15/03/26 20:58

Og det med Como spending, det synes jeg bliver en fjollet snak. Det florerer flere steder i tiltagende grad. Ingen italienere, rige ejere, big spending.

Men altså. Helt seriøst. Det er jo en joke og jeg kan personligt ikke tage det seriøst. De har brugt en standard mængde penge og så handlet absurd klogt og 1:1 passer alle deres signings ind i hvad deres træner vil.

Man kan godt finde en hate vibe omkring det med italienere - med ejerskab/økonomi, det bliver sku en sølle omgang, når de jo simpelthen bare bruger samme beløb hvis ikke mindre for spillere som så rent faktisk kan levere noget ind i holdet.

I Roma har man i årtier nu excelleret i det modsatte. Dygtiggjort sig i elendige transfervinduer. Man er vel helt i top på europæisk plan hvad angår de penge man betaler holdt op i mod hvad man så står tilbage med sportligt (gang på gang). Og det samme kan siges om mange af de andre italienske klubber, hvor jeg egentlig også synes Milan og Juventus fx laver mange besynderlige handler, som mest af alt skriger på at man mangler ideer (for slet ikke at tale en tilstrømning af talenter 'nedefra').

Det er kun Inter jeg synes i perioder har handlet klogt. De har slået til på de rigtige "stjerner" når muligheden bød sig og ellers faktisk haft fokus på "truppen" overordnet set føler jeg man kan sige.


I dag var et - for mig - absolut nyt lavpunkt. Og det handler mere om måden man taber på end at man taber. Måden det hele kører af sporet de sidste par kampe på. Måden Gasperini virker som en mand uden ideerne til at slå fra sig. Spillere som igen igen bærer mere sportsligt ansvar end de burde. En kerne i dag af Mancini, Hermoso, Cristante, Manu K, LP7 er bare ikke gode nok til at spille det her hold i top 4 og det kan primært undre end af Gasperini ikke har taget chancen for forsøgt noget andet. At han ikke for længst har Pisilli som 1.mand på holdkortet, det er mig en gåde.



tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 21:04

Como er blevet købt af rigmænd aom har sammensat et hold uden skelen til lønlofter og den slags. Fabregas har fået pengetræer i baghaven lg har kunne sammensætte det hold han mere eller mindre ønsker. Han har fokuseret på udlandske, navnlig spanske talenter, men det er pengene der har drevet den lille butik frem til top 4. Taberne i det her Como projekt bliver uomtvisteligt det italienske landshold og den italienske talentudvikling. Jeg ved ikke hvor meget man har investeret i lokal talentudvikling men projektet fremstår lige nu som alt andet end det.

Jeg har kun foragt overfor det her asiatiske pengeprojekt i grænsebyen. At Roma er så skuffende igen gør naturligvis kun foragten større (og grænsende til usaglig).

Der skal godt nok ske noget til sommer, som vi har sagt så mange gange før...


DanieleTotti
1015 indlæg.
d. 15/03/26 21:13

Jeg synes ikke vi kan klandre Gasperini endnu. Vi har haft en stribe af trænere, inklusiv en træner som Mourinho der ikke har formået noget med den her kerne af Pellegrini, Mancini og Cristante..

Og igen holdopbyngen fejler. Alle ved jo at Dybala er skadet det meste af sæsonen. Det skal det jo tages højde for. Problemerne var jo det samme med Ferguson og Bailey der tit er skadet. Det er jo naivt at tro at det skulle ændre sig i Rom. Samtidig var det jo også tydeligt at El Sharawyy ikke kan holde til intensiv fodbold.

Det hele bunder jo kaos I ledelsen. Det har været snakke om en administerende direktør i 1.5 år nu. Det er det vi mangler. En der har det endelige overblik og ansvar for den daglige drift. Så vi ikke får flere hovsa løsninger som Lina, Massara og Ghisolfi..


asroma87
3700 indlæg.
d. 15/03/26 21:14

Jeg tjekkede lige, Vaz har kostet 22 mio euro!!

Massara er da fuldstændig hjernedød. Fuck mand

1

tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 21:22

As-roma.dk,

Gå lige på transfermarkt og se hvad Como har brugt på transfers de seneste to år. De har brugt næsten 1,5 mia!

Det er der ikke mange klubber som lå i serie b for to år siden, der kan. Det er der sådan set ingen italienske klubber som kan uden at sælge stort samtidigt (det har Como ikke gjort eller haft behov for...).

[Rettet af: tbroma10 - 15/03/2026 - 22:23]



asromadk
3901 indlæg.
d. 15/03/26 22:32

Ja, der er investeret i klubben. Det er ikke en "Herfølge" fortælling det her. Men det sker jo mange steder efterhånden.

Der hvor jeg ikke køber præmissen er hvilken økonomisk "genvej" de har taget. For det er jo i høj grad et spørgsmål om lønninger - for at tippen nogle spillere over til at vælge Como til. Når Kühn vælger Como til frem for Leipzig er det rigtig nok pga. Lønnen. transfersummen i sig selv er der jo ikke noget vanvittigt over. Men det er jo allerede sådan det hænger sammen - spillere vælger ofte klubber fra og til pga. løn...

I modsætning til det som skete i Man C i sin tid, så kan jeg bedre lide det her Como projekt. City gik jo bare ind og gjorde at ingen kunne matche dem. bedste træner. bedste spiller, bedste økonomi, transfer såvel som løn, bedste faciliteter og bum.

Como har været nødt til at gå aggressivt til spørgsmålet om løn, men jeg synes faktisk det er beundringsværdigt så gode de har været til at finde de rigtige spillere. Det ser jeg ingen grund til at hakke på personligt. Hvis AS Roma de sidste 10 år havde været bare halvt så gode til at forvalte transfersum og lønninger som Como, så havde man jo vundet et par mesterskaber. Så jeg synes det er skørt at decimere Como projektet på den måde. Samtlige spillere som Como har hentet er jo nærmest spillere som med lidt god vilje alligevel kun skulle have været til en blød mellemvare-klub et sted.

Como ligger overordnet set højere oppe i tabellen end deres udgifter til lønninger, som jeg ser det. Så det er vel dét som er pejlemærket og ikke om de pludselig pga. nyt ejerskab steg meget. for det er jo skørt, at en klub på den måde skal være stavnsbundet til fortiden. Mener at de har skudt genvej og sat turbo på lønningerne således at de befinder sig i samme luftlag som Atalanta, Bologna, Sassuolo, Cremonese. og så har man så bare gjort det ved at finde de rigtige spillere til fornuftige penge og fået dem til at sige ja. og nu ender man sikkert i CHL med en ung, spændende træner der ikke er fyldt 40..

Sorry, jeg er bare ikke i mit pladderromantiske hjørne i dag. jeg synes det er så trist en historie med Roma og mange andre italienske klubber, at jeg har svært ved at hate voldsomt på Como, der gør nogle fornuftige ting i min verden.

Talent-tørken i Italien er massiv og reel og det nytter ikke noget at tro andet. I den forstand er det jo tragikomisk at sådan et mix mellem et engelsk købehold og en spansk satelitklub kan spille AS Roma ud af banen som var det BK Frem mod Real Madrid.


tbroma10
1164 indlæg.
d. 15/03/26 23:13

De penge City fik råderet over dengang var trods alt noget større end Como. De hentede præcis hvad det passede dem og har i øvrigt været tæt på store problemer med FFP flere gange efterfølgende.

Comos opstigen er jo helt vild på kort tid. De er gået fra serie b til en af de mest spenderende klubber i Italien på under to år. De slutter som nr 2 i serie b i 2024 og her medio marts 2026 er de på vej i CL og er nu top 4 klub i netto transferindkøbssum. Det kommer ikke kun af penge- det kræver også dygtighed ift at skifte en hel trup ud og bringe det så langt så hurtigt. Men pengene er motoren i det her Como holds succes. Talentarbejde og akademiarbejde er sekundært. Uanset hvordan vi vender og drejer det er sådanne pengeklubber uden ånd og sjæl kun et onde for et i forvejen presset italiensk talentarbejde.

Jeg foragter dem, mere end Juventus (men dog ikke mere end Milan). Jeg synes det der projekt de har gang i på alle måder er utiltalende og dræbende. Det kommer naturligvis lige lidt mere frem en aften spm i aften, men bundlinjen er den samme.

Jeg træt af Roma af peæcis de årsager du nævner. Mere træt end nogensinde. Det her projekt falder sammen for øjnene af os lige nu og vi ser virkelig hvor elendigt denne klub har været drevet de seneste år når det gælder strategi ift trupsammensætning, trænervalg og transfers.

Rensch, El Aynaoui, Dovbyk, Vaz, Zaragoza, Le Fee, Saud, Dahl, Eddike, Tsimikas, Bailey, Ferguson. Spillere som er hentet og aldrig blevet eller bliver til noget fornuftigt, i hvert fald ikke i Roma. Man bliver så harmdirrende deprimeret over at følge denne klub hver evig eneste dag, se hver en kamp osv. når det så ender i de her ynkelige præstationer som igen ender med at sæsonen slutter skuffende.

Nå men, der er aldrig noget som ingen fordele har; vi sparer igen i år 500 kr i måneden til Viaplay. Måske sparer vi også sporten på Disney for Atalanta skal skam nok nå at overhale os nedefra sådan som vi præsterer lige nu.

[Rettet af: tbroma10 - 15/03/2026 - 23:31]


asromadk
3901 indlæg.
d. 16/03/26 09:03

Ja, vi er bare lidt uenige. For en klubs hurtige opstigning på kort tid er i min verden ikke et problem i sig selv. For hvem skal så definere hvor hurtigt en klub må forandre sig efter fx ejerskift. Det handler for mig i højere grad om hvordan man gør det.

Hvis jeg skulle kunne hade det som du gør, så ville det være fordi deres start 11'er alle sammen var 29-33 årige spillere som man havde hentet dyrt hjem fra deres Arabiske ophold. Altså de her dyre spillere som allerede nu i deres slut 20'ere havde valgt pengene til.

Det er ikke tilfældet.

Man har altså satset benhårdt på unge spillere som af en eller anden årsag ikke kunne få gennembrud andet sted. Nu supplerer man så med Diao, Baturina osv., söm tidligere ville have været taget til klubber a la Ajax, Red Bull, tyske sub-top klubber eller andet. Det er jo relativt bæredygtitgt det de har gang i.

Økonomisk bruger de siden 2019 markant færre penge end Roma - og forskellen er så bare at der er en retning i Como.

Men
men men

Jeg er ikke KÆMPE fan - har bare svært ved at hade det så grufuldt som du gør. og det er også klart, at der skal noget ungdomsarbejde til som skal føre til at flere italienske unge spillere kommer igennem deres system og besidder de her kvaliteter som er en mangelvare i Italien (red. at man opfostrer spillere med fokus på flair, teknisk, kreativitet og med fokus på glæden ved at komme frem og lave mål) så har de fejlet. og så skal jeg nok hate dem Big time.

Lige nu føler jeg bare man har gjort hvad der skulle til. Det er jo super smart. Man har fundet frem til at Serie A var den korteste vej til CHL nærmest, fordi det ville være så nemt. Hent en håndfuld spanske spillere og implementer en spillestil som ville dominere Serie A i 80% af kampene og bum, så har du taget en hvilken som helst klub til storhed ud af ingenting på få år.

Det siger for mig mere om de gamle dinosauer klubber i Italien.. det er sådan set bare min anke. Como casen lige nu bør være et wakeup call på at man er nødt til at forny sig - og ikke bare ønske Como lukket ned fordi de gør det på en måde der ikke lige bekommer folk


tbroma10
1164 indlæg.
d. 17/03/26 07:25

https://football-italia.net/como-had-an-italian-on-the-pitch-for-1-minute/

Uagtet niveauet af forældet tankegang ctr moderne tænkning, så er Como-projektet kun et onde for italiensk fodbold, og derfor hader jeg dem så meget.


Seneste Nyheder

AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26) 36 0


AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26) 16 0


Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26) 41 0


AS Roma - Lecce 22/3-2026
(21/03/26) 18 0


AS Roma - Bologna 19/3-2026
(18/03/26) 34 1


Como - AS Roma 15/3-2026
(14/03/26) 29 0


Bologna - AS Roma 12/3-2026
(11/03/26) 1


Skader og karantæner før Bologna og Como kampene
(09/03/26) 1


Genoa - AS Roma 8/3-2026
(07/03/26) 26 0


AS Roma - Juventus 1/3-2026
(27/02/26) 39 0


Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma