Login
Glemt password Opret bruger

Verona - Roma

ZOptakt.jpg

Kategori: Optakt

Kilde: Romapress.net

Skrevet d. 03/11/24 11:03 af geggeri

Sidste gang Roma vandt to kampe i træk, var da vi slog AC Milan ud af Europa League i sidste sæson og altså mere end 6 måneder siden. I aften har Roma muligheden for at sætte to sejre sammen og holde fast i en plads i den rigtige ende af tabellen.

Aftenens modstander er Verona, som kæmper om at undgå nedrykning. Verona er dog også et hold som tidligere har drillet Roma.

Kamp Info
🕕 kl. 18:00
📺 TV2 Play
🏟️ Stadio Bentegodi

Vind RCD T-Shirt
Husk at du kan vinde en RCD T-Shirt ved at gætte resultatet af Romas 3 kommende. Det eneste andet der kræves er at du bestiller RCD merchandise inden kampstart.

AS Roma
Roma kommer til kampen i den tåge der har hængt over holdet siden sæsonstarten. Holdet har til tiden spillet fint, men har under både De Rossi og Juric haft enormt svært ved at score mere end 1 mål pr kamp. Det er 33 år siden at Roma har scoret så få få efter 10 kampe og der er kun 3 andre holde i Serie A der har scoret mindre.

Den dårlige sæsonstart har gjort Jurics sæde meget varmt og specielt efter 5-1 nederlaget til Fiorentina, var der mange rygter om en fyring. Sejre i torsdag over Torino har umiddelbart givet Juric lidt at holde fast i, men der er sandsynligvis ikke plads til flere utilfredsstillende resultater for den kroatiske træner.

På den positive side, så er Dovbyk tilbage efter sygdom og Dybala fik endelig sat en god kamp sammen krydret med det enlige mål i sejren.

Roma er uden Alexis Saelemaekers og Mario Hermoso, dog forventes begge snart at være helt klar ugen.

Verona
Verona kommer til kampen i endnu dårligere forfatning end Roma. Holdet startede sæsonen fantastisk med sejr over Napoli i spillerunde 1 og med 6 points i de 3 første kampe. Siden er det blevet til 6 nederlag i kampe, som primært skyldes at de har lukket 22 mål ind allerede (flest af alle i Serie A.)

Verona mangler Juan Cruz, Pawel Dawidowicz og Martin Frese på grund af skader, samt Jackson Tchatchoua og Reda Belahyane som begge har karantæne.

Forventet startopstilling Roma (3-4-2-1)
Svilar
Mancini, Ndicka, Angelino
Celik, Konè, Pisilli, Zalewski
Dybala, Pellegrini
Dovbyk

Forventet startopstilling Verona (4-2-3-1)
Montipò
Daniliuc, Magnani, Ghilardi, Bradaric
Serdar, Duda
Suslov, Tengstedt, Lazovic
Sarr






85 kommentarer


Romaneren
1631 indlæg.
d. 03/11/24 12:36

Der er forlydender om, at Juric har sat sig for at Le Fee og Koné skal være de faste mænd på midtbanen - og dermed at Cristante og Pellegrini ikke er urørlige længere.

Det kan vise sig at være et ekstremt vigtigt opgør, Juric tager der - og et, jeg håber at han får lov til at forsøge sig med over de næste par kampe. For uanset hvem der skal være Roma-træner, så er jeg efterhånden af den overbevisning, at det vil gavne klubben gevaldigt at få pillet Cristante og Pellegrini lidt ned fra den pedestal, de står på i truppen.

Stiller han med den unge, friske og dynamiske midtbane i aften, så håber jeg virkelig at vi vinder, så Juric kan få lov til at ‘slå igennem’ med det projekt.



asromadk
3728 indlæg.
d. 03/11/24 15:08

Enig. Det er hans vej tilbage i forhold til om han kan få folk til at tro på ham og hans formåen. Jeg er en af dem…
Hverken Cristante eller LP7 er dårlige fodboldspillere, tværtimod. Men de er havnet i en situation hvor de skal løfte et for tungt ansvar - og de lykkes gang på gang ikke med det.

Hvis man kan få 3 point i dag på en start 11’er der viser at Juric gør sig nogle tanker og tør give det et skud, så går det den rigtige vej.

Stiller han med samme spillere sammen i samme fejlslagne udgangspunkt, så kan det kun gå for langsomt med at fyre ham. For så var han bare ikke bedre.

Ligner at han forsøger med midtbanen, ja. Men samtidig bryder jeg mig ikke om LP7 i rollen som en af de forreste tre.

Noget helt andet: man kan mene hvad man vil om Dovbyk, men han er en dyr signing, kommer som topscorer fra en en top liga - og så har man scoret historisk få mål. Jeg ved godt at det er et mere komplekst billede (holdet har ikke fungeret, han bliver ikke serviceret osv) - men der er alligevel noget fiasko over det. Smid Soule oveni hatten og så er det helt nøgternt bare til dumpekarakter, at man bruger sådan en halv milliard dkk på to spillere som bør have mål som output - og så stå med historisk få mål. Sorry men sådan er det jo bare.

Er stadig skuffet over Dovbyk- at man bruger så mange penge på en angriber som ikke kan skabe mål på egen hånd ud af det blå. Han er enormt begrænset i sit spil og kompetencer. Jeg tror man ville komme meget længere med en Diego Costa lignende type (host host Retegui…)

Bliver aldrig klog på hvad der gik igennem hovedet på Ghisolfi og de andre i klubben denne sommer.

Man kunne vel uden problemer (økonomisk) have stået med et hold der hed

svilar
bellanova - Mancini - Ndicka - Angelino
bove - kone - pisilli
Baldanzi -
Dybala - retegui

(4-3-1-2)

DET havde været en start 11er med perspektiver for succes..











Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 17:40

Cristante er på bænken. LP starter inde


geggeri
669 indlæg.
d. 03/11/24 17:58

Interessant med Soule med fra start, håber han snart får nogle positive oplevelser


asromadk
3728 indlæg.
d. 03/11/24 18:07

Så er vi i gang. Men ja, standard situation her efter 6 min: man ved bare at Zalewski i en farlig position på kanten af feltet ender ved N'Dicka før eller siden...


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:14

Zalewski...


asromadk
3728 indlæg.
d. 03/11/24 18:14

Det er vildt at Zalewski selv ser helt overrasket ud over at han formår at smide den i det lange hjørne. Han nåede at føle den var gratis, da offside var stor, men alligevel lignede han en der lige havde overpræsteret.

Det er i bund og grund ærgerligt, for hvis han kunne udvikle et 'killer instinkt' i rent faktisk at gå forbi sine modstandere og skabe en farligere situation end da han modtog bolden - og toppe det med et slutprodukt - så ville han rigtig nok være giftig på kanten.

Tjjjjensteeeetttt - sku godt banket ind.



Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 18:14

Så er vi rigtigt i gang..


ASRMichael
387 indlæg.
d. 03/11/24 18:14

Hvor er det bare komisk altså!!!

Når det nu skulle være, så fair Tengstedt får det mål....


Sofus
3098 indlæg.
d. 03/11/24 18:15

Altså han koster jo minimum et mål hver eneste kamp


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:16

Ubegribelige amatør fejl


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:17

Fejl sker i fodbold. Og nogle fejl koster mål. Sådan er det. Det er dog meget sigende at den store fejl kommer fra en i øvrigt udskældt wingback. Celik og Zalewski står generelt meget højt. Det ville sikkert være spændende hvis de havde lidt kvalitet.


Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 18:22

Bliver svært at vinde den her kamp når vi nu er tvunget til at score to mål.

Zalewski og Celik har virkelig kostet mange point



Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:26

Soulé. Det er sindssygt så graverende fejl vi kan lave. Du skal bare ramme målet


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 18:28

Så er vi pt 4 point fra nedrykning


ASRMichael
387 indlæg.
d. 03/11/24 18:29

Nogen der har styr på hvornår Saelemaekers er klar igen?
Han virkede virkelig spændende de minutter han nåede at få inden han gik i stykker.


JAAAAAAH! Soule!


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:29

Det er ærgerligt med Zalewski for han har sgu noget x factor med sin teknik og fart. Der kommer lidt fra hans side. Han mangler slutprodukt og har foræret et mål væk igen idag, men sammenlignet med Celik som intet kan offensivt på det niveau, så er han mere perspektivrig.

Fantastisk af Soule (og Zalewski) !!

[Rettet af: tbroma10 - 03/11/2024 - 18:30]


Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 18:29

Vigtigt vigtigt mål af Soule.
Kan forhåbentlig få ham i gang nu


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:30

To assist af Zalewski



Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:31

Vores midt med Koné og le fee er meget mere dynamisk. Synes vi spiller godt og med fint tempo


Romaneren
1631 indlæg.
d. 03/11/24 18:31

Soulé ja tak! Vigtigt for ham


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:33

Ja, vi må nok sige at Cristante og Paredes er røget langt bag i køen til den centrale midt. Det var end af de to vi skulle have udskibet fremfor Bove.

[Rettet af: tbroma10 - 03/11/2024 - 18:34]


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:34

Tengstedt er Dovbyk Light og er farligere end vores ukrainske ven. Og væsentligt billigere ;)


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 18:35

Hahahahha hvor er vi dog ubeskriveligt dårlige


Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 18:35

Det holdt ikke lang tid



ASRMichael
387 indlæg.
d. 03/11/24 18:36

Den her sæson skal vidst bare overstås...


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:36

Svinger en albue i hovedet på nducks. Skal helt sikkert annulleres


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 18:37

Juric = Dead Man Walking


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:37

Opdækningrn på det hjørnespark er godt nok ringe. Dovbyk laver skildpadden og sælger fuldstændigt Ndicka. Det er ikke til at se hvad han bliver ramt af?


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:40

Han får Magninis albue i ansigtet. Klart frispark.


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:41

Hvis han havde fået en albue klart og tydeligt i hovedet ville VAR vel gribe ind



Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 18:41

Godt nok ikke meget der kommer fra LP


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:43

De slukker for VAR når Roma spiller


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 18:47

Jeg er faktisk imponeret over hvor ringe, eller rettere ikke eksisterende, offensive egenskaber, Celik har. Hver eneste gang den mand skal spille bolden fremad smider han den væk.


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 18:48

Så vidt jeg kan se, er der nu gået flere mål ind på os, end vi har scoret. 10 / 11

Atalanta har til sammenligning scoret 29 mål. 19 mere end os.

Det her såkaldte projekt eller hvad fanden det er, er FULDSTÆNDIG ude at skide!!!! Det ender med at vi rykker ned


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 18:51

Vi rykker næppe ned. Dertil er der for mange dårlige hold.
Første mål forærer vi væk. Det andet skal VAR jo annullere for et klart frispark på Ndicka.
Synes vi har tempo i bolden i dag.
Så gerne Dybala/Baldanzi i stedet for LP


DanieleTotti
845 indlæg.
d. 03/11/24 18:57

Hvor er det vildt at de backs kan give så mange mål væk på så kort tid. Zalewski foræring mod Inter. Celik 2-3 mod Fiorentina. Zalewski igen i dag.. 4-5 mål der er direkte fordringer fra to spillere på 3 serie a kampe. Og det er da en gåde at Juric ikke bænken dem..

Jueic fortjener dog st blive ved roret af den simple grund at han har taget opgøret med at Cristante og Pellegrini var urørlige



JonasS
220 indlæg.
d. 03/11/24 19:02

Jeg blev helt lettet da jeg så den langsomme gengivelse af målet til 2-1, for der kunne umuligt være to meninger om der skulle være klokkeklart frispart til Ndika...jeg blev klogere. Det er for sindsygt, det VAR er lige til at lukke op og skide i!

1

Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 19:04

Vores helt store problem er at vi ikke skaber en skid chancer.


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:06

Verona har haft to skud på mål og 29% boldbesiddelse - det har været nok til en pauseføring.

Vi har lige nu lukket to flere mål ind end vi har scoret. Der er jo mange fortællinger i tingenes tilstand som de står lige nu.

Wingbacks som laver afgørende fejl og giver for lidt igen. Zalewski har trods alt givet en assist idag. Hvad giver Celik egentlig dette hold?

Angrebssituationen. Det er noget man skal passe på med, især herinde. Men Dovbyk - han er ikke pengene værd. Han taber for mange dueller og scorer for få mål. Han er heldig lige nu for Eldor ser endnu mindre overbevisende ud. Men faktum er at den her aktuelle situation i meget høj grad fortæller om et hold som ikke kan lave mål og det er useriøst hvis man ikke forholder sig til den foretrukne angribers rolle i dette morads. Alting tyder på at både vi og Lukaku har dummet sig. Han har vidt også sit at kæmpe i Napoli, men vi savner ham meget lige nu!

Nu har jeg set målet fra hjørne igen. Jeg kan stadig ikke se hvad der sker med Ndicka, men Svilar ser rigtigt skidt ud i den situation. Dovbyk ser også dårlig ud.


Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 19:12

Så kom der sgu lige en assist fra Celik


Romaneren
1631 indlæg.
d. 03/11/24 19:12

Godt af Koné, Celik (?!) og Dovbyk!!!


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 19:13

Det er heller ikke nemt at skabe chancer mod verona som kun har lukket 22 mål ind i 11 kampe

Oplæg af Celik. Vildt!!!

[Rettet af: Tottithorsen - 03/11/2024 - 19:13]



tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:13

Ja jeg fortsætter med at svine de to. Celik og Dovbyk, for det virker!


DanieleTotti
845 indlæg.
d. 03/11/24 19:15

Flot af Celik. Han skal bare tættere på feltet så han ikke skal have luft under bolden. Endnu et mål af Dovbyk der står det rigtige sted. Det ville se helt skidt ud hvis vi stadig stod med Abraham/Belotti..


DanieleTotti
845 indlæg.
d. 03/11/24 19:17

Shit et elendigt første touch af Pellegrini helt alene inde i feltet. Så syret hvor uskarpe flere af vores spillere er..


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 19:27

Det er godt nok mærkeligt at Hummels ikke får mere spilletid. Vi lukker mål ind på samlebånd og så har vi CL bedste midterforsvar sidste år på bænken.
Det giver ingen mening overhoved


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 19:34

Verona presser på. Er ret overrasket over det ikke er os der presser for sejren

[Rettet af: Tottithorsen - 03/11/2024 - 19:38]


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:38

Jeg synes også at vi er kommet til at stå meget dybt som anden halvleg er skredet frem. Hvorfor ikke prøve smide Cristante frem på en af de to offensive midt? Det går ikke med ham som defensiv midt



tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:48

Vorherre bevares.

Hvor er vi da pinligt ringe. Tre chancer, tre mål.det var vel Juric' sidste chance for at blive der røg der.


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 19:48

Tak for nu Juric… du efterlader klubben i en værre forfatning end da du overtog klubben

Godt gået


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03/11/24 19:49

Ndicka skal begå frispark. Svagt.
Bye Bye Juric


napstah
284 indlæg.
d. 03/11/24 19:49

farvel Juric.

kan vi for fanden da ikke få en træner der IKKE insisterer på at spille med den skide 3 back kæde. jeg kan simpelthen ikke mere nu.

1

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 03/11/24 19:51

Det ser godt nok sløjt ud. Vi er dog stadig ubesejret i pokalturneringen!!


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:52

De er nødt til at finde en som ikke spiller med mand nede bagved. Det har ikke fungeret med denne trup, det fungerer ikke nu og det kommer ikke til at fungere i den nærmeste fremtid.



DanieleTotti
845 indlæg.
d. 03/11/24 19:55

Juric ligner en der ved han er færdig. Men lad os nu se...


asromadk
3728 indlæg.
d. 03/11/24 19:56

Flot kamp af Verona.
Det burde han ikke kunne overleve.
Dyrt, at man ikke smed ham efter kampen forleden, hvor det var tydeligt at det noget smukt ikke kommer til at indtræffe.

Hele den sportslige ledelse har fejlet. Klubben befinder sig i en historisk krise forårsaget af ejerne, da efter fyringen af Mourinho nærmest ikke tager nogen rigtige beslutninger.

Det er en farce.


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 19:56

De kan ikke give ham mere line. Han var et fejlcaat. Han holdt stædigt fast i sit koncept og det gik fra ondt til værre. Der er ingen vej udenom en afsked. Find nu for fanden en som ikke spiller 3-4-2-1 eller lign.


Sund
1144 indlæg.
d. 03/11/24 19:59

Endnu en søndag aften og endnu et stort flop af vores elskede klub.

Ud med Juric i en fart og find en der sætter formationen på baggrund af spillermaterialet.

Det er godt nok tidligt på sæsonen man allerede har opgivet og ser frem til en ny sæson.
Forhelvede hvor er det bare ringe på alle parametre


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 20:02

Ja hvem bliver den næste træner:

- Allegri
- Edin Teric
- Roger Schmidt
- Sarri
- Mancini
- Sergio Conceicao
- Niko Kovac
- Xavi
- Rudi Garcia
- Graham Potter

Eller en helt anden - Cirkus Roma fortsætter


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 20:07

Ps fyr Ghisolfi også samtidig

Det er sku det man kalder en god gammeldags ommer

1


Romaneren
1631 indlæg.
d. 03/11/24 20:16

… Så blev det heller ikke i denne omgang, at Roma skulle finde to fodboldkampe i streg for første gang siden april. Og med Bologna, Napoli, Tottenham og Atalanta blandt de næste kampe, så bliver det sgu nok heller ikke i november.

Dette nederlag har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at Juric overlever - og det skal han heller ikke. Der blev gjort flere ting rigtigt i dag (den dynamiske midtbane, Soulé så rigtig god ud for første gang), men eksperimenterne blev foretaget for sent. Jurics eneste chance i jobbet var at spille bragende god angrebsfodbold, og selvom det med to mål lykkedes bedre i dag, så har det generelt været en fiasko.

Tænk sig hellere at ville spille Zalewski som venstre wing end at lade Mats Hummels spille i forsvaret. Angeliños omplacering medfører jo præcis den konsekvens, og det begriber jeg ikke at man vil. Ikke efter gang på gang med ringe indsatser fra Zalewski og yndlings-aversionen Celik.

Det værste er, at jeg har svært ved at se, hvordan Juric-fyringen skal gøre det specielt meget bedre. Hvem er det, der skal ind og få gjort noget ved det her?


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 20:19

Mancini


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 20:20

Mancini og så får han selv lov at vælge sin sportsdirektør og stab og hele lortet.

Så ud med Juric og Ghisolfi osv


Arsi
716 indlæg.
d. 03/11/24 20:34

Jeg må bare indrømme.. jeg tror slet ikke Mancini er den rigtige mand til det her Roma hold - jeg vil nærmest hellere have en Terzic ind. Ikke at jeg vildt gerne vil have ham heller, men Mancini må sgu da være over the hill..

Hvis de fyrer Juric og henter Allegri, så ved jeg sgu ikke hvad fanden de tænker.

Alle i hele verdenen kan jo se, at det ikke fungere med 3 mands forsvar, men alligevel vælger de trænere vi har at spille den formation - og som i andre siger, så går det simpelthen ikke og ender med at blive fyret


asroma87
3280 indlæg.
d. 03/11/24 20:38

Enig Terzic kunne også være spændende

Han kender også Hummels :-)

[Rettet af: asroma87 - 03/11/2024 - 20:52]


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 21:11

For min skyld kan de efterhånden hente en hvilken som helst træner bare det er en som ikke spiller med en tre back kæde.

Jeg har en eller anden mindre fornemmelse af at de ikke nødvendigvis klipper linen til Juric, trods aftenens blamage. Måske de kigger på statistikken og vurderer det begynder at se rigtigt ud. Personlige fejl og dommerskøn der ikke giver en fordel, kan jo ramme alle hold.

[Rettet af: tbroma10 - 03/11/2024 - 21:15]



ASRMichael
387 indlæg.
d. 03/11/24 21:50

Terzic sagde vidst nej til Man Utd....
Er det efter Mou at vi tror vi kan hive de helt store træner navne fra nu af?

Tror desværre noget i stil med Juric er det vildeste vi kan få... Hvem vil dog også tage over i vores galehus som det står til pt.


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 22:12

Jeg tror såmænd Roma er et spændende nok projekt at overtage. Det er derudover den bedste by i verden at leve i. Vi skal nok kunne finde en god træner. Juric har vel også mange af de egenskaber man ønsker? Problemet er bare at det koncept han spiller efter på ingen måde passer ind i Roma lige nu. Vi har ikke de påkrævede wingbacks og vi har vel heller ikke de midterforsvarer som det kræver. Det er vel derfor Angelino er dernede, for at få en der kan være boldspillende. Det kniber både for Ndicka og Mancini at drive bolden og det er nødvendigt i en tre back kæde. Jeg savner i hvert fald ikke Mourinhos tre tilbagestående forsvarer som bare stod og agerede dørmænd uanset modstanderniveau.

Juric havde sikkert kunne gøre meget godt i Roma hvis han havde haft 4-5 udskiftninger i et transfervindue at gøre med. Sådan er der bare ikke.


tbroma10
668 indlæg.
d. 03/11/24 22:19

Men spørgsmålet er om ikke ledelsen sidder og evaluerer kampen og ser de tre mål fra Verona på ligeså mange chancer, for så at konstatere:

Mål 1 - kæmpe personlig fejl fra en mand vi helst havde set i Galatasaray.

Mål 2 - stor dommerfejl da der var frispark. Svilar og Dovbyk ser heller overbevisende ud i situationen.

Mål 3 - personlig fejl af Ndicka der kommer helt forkert ind på sin direkte modstander.

Juric holdes så ikke ansvarlig for dette på samme hårde måde som hvis vi ikke havde domineret kampen over 90 minutter. Derfor får han længere line.

Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt som vi mister dynamik og tempo når Paredes og Cristante kommer ind. Og Kone havde ikke engang nogen stor aften.


Arsi
716 indlæg.
d. 04/11/24 00:06

Angelo Mangiante fra Sky Sports meddeler her til aften at Friedkin har besluttet at fyre Juric.
De Rossi skulle være udelukket - men der hentes en træner med et stort navn.

Jeg håber satme ikke det er Allegri som er det store navn…
Spændende at se hvad der sker i morgen!!

[Rettet af: Arsi - 04/11/2024 - 00:14]


asroma87
3280 indlæg.
d. 04/11/24 06:41

Jeg mener altså stadig at Mancini kunne være en ok back. Så vi kunne spille denne formation:

Svilar
Mancini-Hummels-Ndicka-Angelino
Le Fee-Kone
Soule-Dybala-El Shaarawy
Dovbyk


DanieleTotti
845 indlæg.
d. 04/11/24 07:39

Mourinho sagde det jo egentlig flere gange. De spillere der er på holdet er for dårlige til at spille andet end at stå 10 mand i eget felt. Det er vel det vi ser med afgørende fejl fra Zalewski, Celik, Mancini, og i går til dels Ndicka. Suppleret med en midtbane af Paredes der mentalt er flyttet hjem til Argentina og en færge med zombiehjerne i Cristante.. Pellegrini der også er ynkelig og uskarp. Vores kaptajn skal ikke smide sig i eget felt under et hjørnespark med 10 minutter tilbage for at få et frispark, han skal kæmpe for holdet..

Når der nu alligevel skal være fejl, så lad dog de unge spille...



Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 04/11/24 09:29

Det øger næppe Friedkins popularitet hvis de henter Sarri


asroma87
3280 indlæg.
d. 04/11/24 10:14

De navne som er oppe at vende er: Lampard, Paulo Sousa og Allegri.

Håber sku ikke de mener Lampard og Sousa alvorligt. Så skal Friedkins da have skannet hjernen, for at tjekke for eventuelle hjerne skader


Romaneren
1631 indlæg.
d. 04/11/24 13:34

Lampard som Roma-træner ville være så fattigt.


asroma87
3280 indlæg.
d. 04/11/24 14:25

Man skulle have tænkt sig om da man fyrede Mourinho. Da DDR tog over, skulle man have brugt resten af sæsonen på at finde den rigtige træner og sportsdirektør og så skulle DDR kun have haft trænet holdet resten af den sæson.

Nu står man med en trup som er en stor rodebutik. En træner som ikke har spillere der passer til hans system(hvad end det er for et system)

Det er sku trist at se på og være med til. Tag for eksempel Fiorentina som eksempel. Ung upcoming italiensk træner med en trup som passer til hans system. Har vundet 7 kampe i træk nu.
Så svært kan det sku da ikke være at matche sådan et setup.


Romaneren
1631 indlæg.
d. 04/11/24 16:19

Ja det er misundelsesværdigt, hvad Fiorentina har gang i - og et eksempel på, hvor hurtigt det KAN gå, hvis man sætter lidt retning på. To gode trænere i streg i Italiano og Palladino. Man køber Moise Kean ind til 13 mio euro, og han ser fremragende ud igen. Bove er selvfølgelig god, De Gea på fri transfer ligner allerede en top 10-målmand i verden igen, Gosens er smart hentet, unge Comuzzo (?) får chancen i forsvaret… altsammen efter man mistede succestræner Italiano og den største stjerne, Nico Gonzalez, i sommeren.

Det kan alligevel noget, når butikken bliver kørt af folk med forstand på fodbold.

Meget tyder på at Roma var ualmindeligt heldige med Mourinho og måske særligt undervurderede Tiago Pinto, der altså endte med at sætte et ret imponerende aftryk på truppen.


tbroma10
668 indlæg.
d. 04/11/24 18:54

Uanset hvad så skal vi ikke gå med Lampard. Det ville være endnu en stor fadæse.



napstah
284 indlæg.
d. 04/11/24 19:25

Hvis det er farvel til Juric, så håber jeg da ved gud at de har lært en lektie eller 2, i for hold til at ansætte trænere. Ville jo være en kæmpe hjerneblødning at ansætte Lampard, for der er fandme ikke råd til endnu en misser på træner posten. Vi ligner jo allerede nu, et cirkus uden styr på noget som helst.

Også helt ærligt, hvorfor er det kun os fans der kan se at den 3 back kæde er en katastrofe? Jeg er i chok over ledelsen acceptere den form for fodbold.


tbroma10
668 indlæg.
d. 04/11/24 20:14

Jeg tror faktisk at Mancini er den helt rigtige mand. Jeg ville elske at se ham i Roma. Han er italiener, spiller 433/4231 og kan banke såvel ejere som sportsdirektør på plads hvis det er nødvendigt.


asromadk
3728 indlæg.
d. 04/11/24 20:34

Det er nødt til at være en træner med et navn. Her er det i min optik kun Allegri og Mancini som for alvor bør være i spil, hvis man fyrer Juric. Det bringer ikke klubben et nyt sted hen at hente endnu en 'ny' træner, som kommer til at være helt grøn i en stor hovedstadsklub. En klub som tilmed føler sig bedre end den er helt ind i sit DNA.

Jeg hælder personligt mest til Mancini. Man er nødt til at anerkende hans CV,
Fiorentina
Lazio
Inter
Man C
Gala
Inter
Zenit
Italien
Saudi A

Altså manden har prøvet hvad prøves kan - og jeg tænker han ville være foran på point fra dag 1 i modsætning til andre trænere (såvel som DDR og Juric).

Det ligger i luften allerede at visse dele af truppen måske ikke helt køber ind på Juric... og det tror jeg man ville undgå med at have en "kapacitet". Lidt som med Mourinho. Lidt respekt omkring træneren og så tager man sit udgangspunkt dér.

Jeg kunne godt forestille mig at Juric i princippet allerede var fyret efter Fiorentina kampen, men man vil ikke gøre det før man har afløseren klar - forståeligt nok hele forløbet taget i betragtning - og man arbejder vel på at hente fx Mancini eller Allegri. Og sekundet man har et ja fra Mancini fx, så er Juric ude. Det føler jeg mig overbevist om.






DanieleTotti
845 indlæg.
d. 04/11/24 21:26

Måske afventer Friedkins i bund og grund at de går ansat en CEO. Gerne en italiener der kender kulturen og Serie A. Det lykkes næsten aldrig gir udlændinge st gøre sig gældende i ledelseslagene. Monchi som der bedste eksempel. Måske er det mere gnidningsfrit hvis den nye CEO med egne ideer har den nye træner som en af de ideer


Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 05/11/24 12:06

Jeg håber også på at vi henter Mancini af dem der bliver nævnt!


markcarls1
1 indlæg.
d. 07/11/24 12:04

Whatsapp: +16465806302 Køb kørekort, ID, 100 % uopdagelige falske euro: https://darkwebdocuments.net/ pesos, dollars, pund, grader og certifikater, SSD.

Vi beskæftiger os med og specialiserer os i at hjælpe dig med at få biometriske dokumenter af høj kvalitet, registreret pas, kørekort, ID-KORT, VISA, SSN TOEFL, IELTS, IDP, ESOL, GMAT CELTA/DELTA, DEGREE, DIPLOMAS & andre certifikater. 100 % uopdagelige falske euro, pesos, dollars, pund og mange forskellige valutaer. Køb Clone kreditkort, kreditkort klon.

:https://darkwebdocuments.net/ -



Seneste Nyheder

Ranieri bliver ny Romatræner
(13/11/24) 0


Rygter: Romas nye træner
(12/11/24) 15 0


Ivan Juric fyret
(10/11/24) 12 0


AS Roma - Bologna
(10/11/24) 24 0


Union SG - Roma
(07/11/24) 28 0


Verona - Roma
(03/11/24) 85 0


Vind en RCD T-Shirt
(01/11/24) 1


Roma - Torino
(30/10/24) 28 0


Fiorentina - AS Roma
(27/10/24) 114 0


EL: Roma - Dynamo Kyiv
(24/10/24) 29 0


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma