Login
Glemt password Opret bruger

Helsinki v Roma

Logoet på siden

Annonce:

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 27/10/22 20:20 af Tottithorsen

Kulde og kunstgræs bringer minder om den forfærdelige kamp i Norge imod Bodø/Glimt hvor Roma tabte med historiske 1-6
En katastrofal indsats som ikke skal gentages
Roma et presset og skal vinde aftenens opgør hvis vi skal gøre os forhåbninger om at gå videre fra gruppen i Europa league

På papiret ligner det en 4-3-3

Patricio
Zalewski Mancini Smalling Viná
Cristante Camara Volpato
Pellegrini Abraham SES

Daje Roma


Jeg mener stadig at det var et drop af Rui Patricio mod Napoli hvor han sætter sig ned da Osimhen sparker






21 kommentarer


napstah
267 indlæg.
d. 27/10/22 21:03

I chok over Vina kan blive ved med at få spilletid.

Kom så forhelvede i dag Tammy!!



Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 21:09

Utroligt at vi kan gå videre med 7 point
hvis vi slår Ludo med 2 i den sidste kamp


tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 21:32

Hvem var den store idiot der stod et par meter offside foran målmanden?


Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 21:40

Volpato tror jeg


asroma87
3060 indlæg.
d. 27/10/22 21:42

Hurra for Tammy


Romaneren
1482 indlæg.
d. 27/10/22 21:42

Ja tak Tammy!!! stærke dødbolde af Pellegrini her til aften


tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 21:43

Manglende rutine af den unge mand, han tilgives dog straks, men det ville Vina ikke kunne blive.

Vi kører da i øvrigt med en tre back kæde.

Så kom målet fra Abraham. Det var sgu på på tide!

[Rettet af: tbroma10 - 27/10/2022 - 21:43]



Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 21:43

Abraham slår altid til mod de store hold…


Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 21:45

Lækkert!! Men hvornår har vi sidst scoret i åbent spil?


napstah
267 indlæg.
d. 27/10/22 22:15

Utroligt at vi kan blive ved med at spille så kedeligt bold.. Har aldrig brugt så meget tid på instagram og tiktok som når Roma spiller........


tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 22:19

Vi bliver jo ikke bedre i det system. Tværtimod. Forsvaret er passivt og stiller sig straks ned i feltet.

At se de hold som rent faktisk kan finde ud af at spille med en tre back kæde får os til at ligne et serie 3 hold i sammenligning. Der er intet boldspillende over vores bagkæde og det er fandme en nødvendighed når man har tre mand rendende som midterforsvarer. Den mand som vi har i bagkæden mangler til gengæld meget ofte på midten, hvor vi ikke evner at fastholde spillet mod selv finske hold.


Romaneren
1482 indlæg.
d. 27/10/22 22:20

Flot sat ind Tammy! Præcis den slags ting som er gået forbi mål for ham hele sæsonen. Ville eddermame være positivt hvis han får tanket noget selvtillid af de her to kasser.


tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 22:21

Det var vel et selvmål...



Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 22:24

Jeg bliver også 100% opdateret på nyheder, Facebook mv når Roma spiller…

1

Romaneren
1482 indlæg.
d. 27/10/22 22:25

Ja den får Tammy da ikke. Øv. Sorry! Jeg så forkert

1

tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 22:25

Altså, det er jo så fordelen ved det her Mourinho bold: man kan lige få samlet op på dagens arbejde mens kampene spilles.

1

napstah
267 indlæg.
d. 27/10/22 22:39

Flot sparket ind, jammerligt dømt. Vi heldige her. Hvorfor er vi HELDIGE mod fkn Helsinki. Kæft det sørgeligt.


tbroma10
367 indlæg.
d. 27/10/22 22:41

Det er et godt mål. Det er flot sparket ind. Hatten af for det. Vi reddes af VAR. Flot.

Hold nu op hvor er vi ynkeligt ringe. Gå da ud og vis I vil vinde den fodboldkamp.

[Rettet af: tbroma10 - 27/10/2022 - 22:42]


Romaneren
1482 indlæg.
d. 27/10/22 22:47

Altså sådan som jeg har forstået det er det her faktisk en 100% ligegyldig fodboldkamp - indbyrdes opgør tællere mere end målstatistik, så uanset om vi vandt 10-0 eller tabte 0-10, så skal vi stadig slå Ludogorets med to mål, hvis vi vil videre.

Spændende med spilletid til Faticanti - han er efter sigende den næste De Rossi!



Tottithorsen
4221 indlæg.
d. 27/10/22 22:50

Med et point eller tre i dag skal vi “bare” vinde over Ludogorets. Nu behøver vi ikke vinde med 2 over dem hvilket er godt med tanke på hvor svært vi har ved at lave mål


Tottithorsen
4221 indlæg.