Login
Glemt password Opret bruger

Roma - SPAL

Logoet på siden

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 15/12/19 17:05 af Tottithorsen

3. søndag i advent byder på en hjemmekamp mod rækkens bundprop fra SPAL som absolut ikke må undervurderes som vi undervurderede Wolfsberger i EL forleden.
Ingen har vel fortrængt at vi tabte begge kampe til SPAL i sidste sæson.

Fonseca har givet truppen en opsang efter kampen forleden hvor vi med hiv og slæb fik 2-2 mod et østrigsk hold som ingenting havde at spille for.
Resultatet betød at vi gik videre som 2’er i gruppen og kan risikere at trække Ajax, Sevilla eller United ved lodtrækningen imorgen

Til aftenens kamp er vi uden Mancini (karantæne) og Smalling (skadet) så det ligner et stærkt forsvar med Jesus og Fazio !

Pastore er naturligvis også ude med en skade hvor han underholder Cristante, Kluivert og Zappacosta

Lopes
Spinnazola Fazio Jesus Kolarov
Veretout Diawara Pelligrini
Zaniolo Dzeko Mikhitarian







1

23 kommentarer


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 15/12/19 17:58

Juan Jesus er stadig ikke i kridthuset:

Lopes
Flo - Cetin - Fazio - Kolarov
Veretout - Diawara
Zaniolo - Pellegrini - Perrotta
Dzeko

Burde kunne klare opgaven, men man kan aldrig føle sig helt sikker..



Sund
1440 indlæg.
d. 15/12/19 17:59

En kamp hvor alt andet end 3 point kan accepteres, på trods af et amputeret forsvar.

Jeg frygter Petagna gør det onde mod os. En spiller som vi rygtes interesseret i som backup til Dzeko. Jeg er faktisk ikke helt modstander af den ide.


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 18:02

Synes Petagna ville være idéel når vi tydeligvis ikke vil springe boksen for Belotti. Han har været god i flere sæsoner, kun 24 og et monster i boksen. Men lad os håbe han er svag i dag ;-)

FORZA ROMA - 3 point tak!


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 18:33

Petagna ligner Adriano da han var i Roma
Lettere buttet :)


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 18:38

Nøøj hvor vi spiller langsomt igen i dag.. Og så synes jeg godt nok dommeren må til at hive nogle kort frem og give de frispark der! Godt nok været et par stykker allerede og spillet bliver ødelagt af de konstante stop.


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 18:46

Petagna...


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 18:47

Men jeg synes godt nok ikke der er straffe der?!?! Replay hvis da, at han hopper?!?! En elendig dommerpræstation forsætter. Kom nu VAR.



Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 18:55

En elendig Roma præstation
Jeg begriber ikke vi igen kan være så ugidelige. Ærgerligt der er et max på 3 udskiftninger for der er en del der står i kø til at blive udskiftet.
Jeg overvejer lige nu om jeg magter at se anden halvleg. Kæft det er frustrerende at være giallorossi fan !
Straffe var der måske og utroligt den ikke skal ses igennem. Ser ikke ud til Kolarov rør ham


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 15/12/19 18:56

Hvorfor alt det sløseri, det var da mærkli’!

Det bliver jo nok ikke nemmere, at få lirket Spal’s forsvar op nu..


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 19:04

Et middel til at dirke forsvaret op kunne være at forsøge sig fra distancen men vi skal åbenbart have Dzeko på tavlen


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 19:11

Told You. Skyd udefra


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 19:12

Ja kom så! Wow Cetin er en klods på bolden. Kunne være godt med en angriber der selv kunne drible en mand i dag.


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 15/12/19 19:14

Så fik vi lidt hjælp :-)

Men hvis det var fm, så ville jeg instruere “spil hurtigere” og “spil mere direkte”. Det er så et par år siden jeg har spillet fm, ved ikke om det stadig fungerer sådan.



Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 19:25

Ja tak! Lad os få et par mere!


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 15/12/19 19:25

Sådan!

Lad os få den lukket med det samme!


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 19:34

Vi er holdt op med at spille


Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 19:41

Hvor er jeg bare umådeligt træt af Dzeko. Alt respekt for hans mål for klubben, men det her kan ikke blive ved med. Han går/lunter altid rundt, brokker sig konstant i stedet for at lave noget defensivt og er langsommere end en skildpadde.

1

Sofus
3108 indlæg.
d. 15/12/19 19:41

Tak Mhiki og Florenzi


ASRMichael
440 indlæg.
d. 15/12/19 19:43

lækkert med et mål til Mhiki og endnu bedre med en assist til Florenzi drengen :)!



asroma87
3704 indlæg.
d. 15/12/19 19:44

Flot mål og flot comeback!

Jeg er meget tilfreds! Fonseca og Roma tror jeg er et virkelig virkelig godt match

Spillerne har virkelig en tro på tingene kan man mærke


AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 15/12/19 19:47

TAK SOFUS!

Endelig andre end mig der har opdaget hvor død trættende Dzeko er blevet...

Endnu en uduelig kamp fra ham


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 19:55

Sådan har jeg haft det med Dzeko siden han kom til klubben. Bevares han havde en super sæson. Alt for langsom og en færge vender hurtigere end ham
Vi er nødt til at hente en angriber i januar og jeg er ikke med på Petagna. Same story
Så hellere kean


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 15/12/19 20:06

Kun 7 point efter Juventus.

Florenzi og Diawara MOM idag

[Rettet af: Tottithorsen - 15/12/2019 - 20:06]


Seneste Nyheder

Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26) 0


Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26) 43 0


AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26) 21 0


Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26) 19 0


Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26) 0


AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26) 11 0


Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26) 19 0


AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26) 36 0


AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26) 16 0


Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26) 41 0


Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma