Kategori: Optakt
Kilde: tottithorsen
Skrevet d. 12/12/19 15:57 af Tottithorsen
Roma skal have point for at gå videre til de sidste 32 hold i Europa League og det bør være muligt imod østrigske Wolfsberger som ikke har noget at spille for. Dog skal østrigerne ikke undervurderes da de i 1 runde startede med at smadre Gladbach med hele 4-0 på udebane.
Siden er der løbet meget vand gennem åen!
Roma er ved at være ovre de mange skader - dog er Smalling netop meldt skadet året ud og Pastore er igen at finde i lazarettet!
Følgende gladiatorer starter
Mirante
Florenzi Mancini Fazio Spinnazola
Diawara Veretout Pellegrini
Ünder Dzeko Perotti
Godt link til kampen søges!!
Hesgoal.com virker ikke
1-0!! Perotti
Link ??
Forza Dzeko!
http://www.myp2p.at/soccer/bz2a047e-roma-wolfsberger-ac
Wolfsberger mest på bolden i første halvleg.
Fonseca er nok tilfreds med cifrene men ikke meget andet ...
Wauw Roma.... Virkelig?
En kasse mere af tyrkerne, og vi er ude! OMFG haha.
Vi er helt væk. Tager for let på opgaven og vi får Wolfsberger til at se gode ud...
Men jeg er ikke overrasket over aftenens indsats.
Nej vi er videre med uafgjort ligegyldigt hvad.
Vi kan endda tåle at tabe - så længe Istanbul IKKE vinder.
Så ro på.
Men imponerende er det ikke.
Langt fra.
Nej vi er videre med uafgjort ligegyldigt hvad.
Vi kan endda tåle at tabe - så længe Istanbul IKKE vinder.
Så ro på.
Men imponerende er det ikke.
Langt fra.
Ja med roma er der altid spænding til sidste fløjt!
Tyrkisk scoring...
Mhikitaryan er sgu lidt en Pastore 2.0
Hvor er dét dog pinligt og elendigt at vi ikke får førstepladsen i gruppen når nu Istanbul vinder i Tyskland.
Eneste positive ting i aften er at Gladbach ryger ud.
Føj hvor har det været et usympatisk og "uheldigt" bekendtskab.
Men dejligt de er ude og at vi som 2'er ikke skal møde tyske hold i næste runde.
Lad os for alt i verden undgå Ajax & Sevilla.
Vi trækker Porto
Ville være fint.
Vi burde have slået dem ud sidste år.
Gav et dumt mål væk i Rom & dumt straffe til sidst.
Så gerne vi køber en ekstra angriber til vinter.
Udover Dzeko(som burde have scoret til 3-2 men kun score på tap in) har vi ingen strikers.
Og please en til CB. Fazio er elendig. Har kostet 3 mål i Europa League nu.
Ikke flere selvmål i Europa League heller - tak.
Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26)
0
0
Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26)
43
0
AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26)
21
0
Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26)
19
0
Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26)
3
0
AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26)
11
0
Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26)
19
0
AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26)
36
0
AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26)
16
0
Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26)
41
0