Kategori: Optakt
Kilde: Tottithorsen
Skrevet d. 30/10/19 17:00 af Tottithorsen
Holdende går på banen med to vidt forskellige resultater i weekenden hvor Roma slog Milan 2-1 og Udinese tabte med hele 7-1 i Bergamo mod Atalanta - 10 mand efter en halv time blev særdeles dyrt for Udinese som blev fuldstændig most !
Roma slog Milan efter en fantastisk holdindsats hvor alle kæmpede for hinanden. En fornøjelse at se på.
Det skal følges op i aften selvom det kan blive svært.
Roma har Kluivert retur fra karantæne og Ünder er omsider i truppen igen efter at have været ude i de seneste 7 kampe.
Tyrkeren starter dog på bænken
forventede 11 fra start
Lopes
Spinnazola Smalling Fazio Kolarov
Veretout Mancini Pastore
Zaniolo Dzeko Kluivert
Sådan Smallwood!!
Smalling, din dejlige veganske dreng <3
Skulder mod skulder er åbenbart ikke længere tilladt.
Utroligt han ikke annullerer smallings scoring - for offside eller noget :)
CHRIS!!!!!!!!!
klasse mål!
JIIIIIIHHAAAAAA!!!!!!
Justin....
Ja tak Kluivert, hvad sker der :-)
Har vi virkelig endelig fået nogle kyniske afsluttere til klubben og hvad skal det så ikke ende med?
Så var det nok alligevel et smart træk, at Dzeko og Justin har byttet plads, selvom det undrede mig lidt, til at begynde med.
[Rettet af: Crap_Bag - 30/10/2019 - 22:18]
Lækkert kontra spil.
Pastore bliver bedre og bedre
Er du da gal for en klasse-præstation!
Vanvittigt godt tilbagesvar fra vores hold! 10 mand og kører dem ud. Udinese er tilgengæld helt vildt dårlige, det ligner jo at de spiller med 9 mand og 3 mands forsvaret er helt til hundene.
Det er altså en bizar fodboldkamp...på en tragikomisk måde.
Sikke en holdånd, den kan vi sgu nå langt med!
Vi viser nosser der er større end længe set.
Selv dommeren kan ikke ødelægge det for os idag. Vi kan håbe det røde kort ændres til gult så Fazio er klar mod Napoli
Vi har brug for ham da vi ellers mangler Mancini på midtbanen
Veretout er et bæst.
Mancini er fremragende
Pastore begynder at vise lidt Palermo trylleri
Zaniolo og Kluivert gør det rigtig godt og har fart i benene
Klasse kamp
[Rettet af: Tottithorsen - 30/10/2019 - 22:36]
Skift Dzeko ud. Spar ham og inden han får rødt for brok
Ja, er godt nok også imponeret af Mancini og Veretout. De kæmper røven ud af bukserne, tager de rigtige beslutninger og har kvalitetet i alle aktioner. Synes også Pau fortjener en ros, han virker meget rolig og sikker, som vi virkelig har savnet, og så er det dejligt med en målmand som tør at komme væk fra stregen :)
Og han kan tage med hænder...
Bliver spændende mod Napoli som ikke ligefrem imponerer stort for tiden...
Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26)
0
0
Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26)
43
0
AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26)
21
0
Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26)
19
0
Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26)
3
0
AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26)
11
0
Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26)
19
0
AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26)
36
0
AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26)
16
0
Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26)
41
0