Login
Glemt password Opret bruger

Udinese - Roma

Logoet på siden

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 30/10/19 17:00 af Tottithorsen

Holdende går på banen med to vidt forskellige resultater i weekenden hvor Roma slog Milan 2-1 og Udinese tabte med hele 7-1 i Bergamo mod Atalanta - 10 mand efter en halv time blev særdeles dyrt for Udinese som blev fuldstændig most !

Roma slog Milan efter en fantastisk holdindsats hvor alle kæmpede for hinanden. En fornøjelse at se på.
Det skal følges op i aften selvom det kan blive svært.

Roma har Kluivert retur fra karantæne og Ünder er omsider i truppen igen efter at have været ude i de seneste 7 kampe.
Tyrkeren starter dog på bænken

forventede 11 fra start

Lopes
Spinnazola Smalling Fazio Kolarov
Veretout Mancini Pastore
Zaniolo Dzeko Kluivert





1

28 kommentarer


Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 30/10/19 20:21

Hvad sker der med Florenzi for tiden ?



Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 30/10/19 20:50

Ved ikke, om han stadig er sløj/mærket, men han er vel heller ikke selvskrevet til startopstillingen længere? Han sidder lidt mellem 2 stole, som jeg ser det. God på hb, god på hw/vw, men der er jo bedre alternativer, til alle de nævnte positioner..

Men hvis han er klar og Santon starter på hb, ja så ser det besynderligt ud!


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 21:29

Kønt er det ikke.
Stadig for mange dårlige beslutninger på den sidste tredjedel hvor vi ikke gør det færdigt


Elzerbe
77 indlæg.
d. 30/10/19 21:30

Nyder virkelig Zaniolo!
Dejlig kølig afslutning.

[Rettet af: Elzerbe - 30/10/2019 - 21:30]


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 21:30

Igen....


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 30/10/19 21:34

Haha, der er jo ingenting??

Skandaløst, hold nu kæft..

[Rettet af: Crap_Bag - 30/10/2019 - 21:38]


Elzerbe
77 indlæg.
d. 30/10/19 21:38

Ærgerligt, at dommeren ikke lige napper en VAR, når de nu har det ...
Fazio skal desuden lade være med at kigge sig over skulderen, når han har en topfart på 11 km/t.

[Rettet af: Elzerbe - 30/10/2019 - 21:39]



Sofus
3108 indlæg.
d. 30/10/19 21:38

HVOR ER DET BARE EN FULDSTÆNDIG SKANDALE DET HER! Hvordan kan det ikke blive tjekket? Specielt når det tager så lang tid?!??!! Det er jo helt vanvittigt! Har Udinese revet stikket ud til Var-skærmen??


JonasS
235 indlæg.
d. 30/10/19 21:39

WTF?????????????????????


Romaneren
1952 indlæg.
d. 30/10/19 21:43

Hvor er det sygt...


DeRossi16
530 indlæg.
d. 30/10/19 21:52

Selvom jeg tager de farvede briller af, så er det VIRKELIG det tyndeste røde kort jeg længe har set! VAR er officielt til grin, når så latterlige kendelser ikke bliver omstøbt.


AndersRoma
1020 indlæg.
d. 30/10/19 22:01

Det er en skandale han ikke går ud og ser den selv. Hans andet spilstop ved det efterfølgende indkast, gør ham til en joke.


Sofus
3108 indlæg.
d. 30/10/19 22:05

Helt vildt at han ikke ser den selv, når det er så vigtigt. Han ødelægger en hel kamp med sådan en latterlig beslutning! Hvorfor have et system når det kun giver pote for hvid-sorte stribede?



Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 30/10/19 22:12

Sådan Smallwood!!


Romaneren
1952 indlæg.
d. 30/10/19 22:12

Smalling, din dejlige veganske dreng <3


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 22:12

Skulder mod skulder er åbenbart ikke længere tilladt.
Utroligt han ikke annullerer smallings scoring - for offside eller noget :)


asroma87
3704 indlæg.
d. 30/10/19 22:12

CHRIS!!!!!!!!!


Sofus
3108 indlæg.
d. 30/10/19 22:14

klasse mål!


asroma87
3704 indlæg.
d. 30/10/19 22:15

JIIIIIIHHAAAAAA!!!!!!

Justin....



Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 30/10/19 22:16

Ja tak Kluivert, hvad sker der :-)

Har vi virkelig endelig fået nogle kyniske afsluttere til klubben og hvad skal det så ikke ende med?

Så var det nok alligevel et smart træk, at Dzeko og Justin har byttet plads, selvom det undrede mig lidt, til at begynde med.

[Rettet af: Crap_Bag - 30/10/2019 - 22:18]


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 22:17

Lækkert kontra spil.
Pastore bliver bedre og bedre


Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 30/10/19 22:26

Er du da gal for en klasse-præstation!


Sofus
3108 indlæg.
d. 30/10/19 22:27

Vanvittigt godt tilbagesvar fra vores hold! 10 mand og kører dem ud. Udinese er tilgengæld helt vildt dårlige, det ligner jo at de spiller med 9 mand og 3 mands forsvaret er helt til hundene.


JonasS
235 indlæg.
d. 30/10/19 22:27

Det er altså en bizar fodboldkamp...på en tragikomisk måde.

Sikke en holdånd, den kan vi sgu nå langt med!


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 22:33

Vi viser nosser der er større end længe set.
Selv dommeren kan ikke ødelægge det for os idag. Vi kan håbe det røde kort ændres til gult så Fazio er klar mod Napoli
Vi har brug for ham da vi ellers mangler Mancini på midtbanen

Veretout er et bæst.
Mancini er fremragende
Pastore begynder at vise lidt Palermo trylleri
Zaniolo og Kluivert gør det rigtig godt og har fart i benene

Klasse kamp

1

[Rettet af: Tottithorsen - 30/10/2019 - 22:36]



Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 22:38

Skift Dzeko ud. Spar ham og inden han får rødt for brok


Sofus
3108 indlæg.
d. 30/10/19 22:42

Ja, er godt nok også imponeret af Mancini og Veretout. De kæmper røven ud af bukserne, tager de rigtige beslutninger og har kvalitetet i alle aktioner. Synes også Pau fortjener en ros, han virker meget rolig og sikker, som vi virkelig har savnet, og så er det dejligt med en målmand som tør at komme væk fra stregen :)


Tottithorsen
4980 indlæg.
d. 30/10/19 22:58

Og han kan tage med hænder...

Bliver spændende mod Napoli som ikke ligefrem imponerer stort for tiden...


Seneste Nyheder

Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26) 0


Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26) 43 0


AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26) 21 0


Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26) 19 0


Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26) 0


AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26) 11 0


Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26) 19 0


AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26) 36 0


AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26) 16 0


Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26) 41 0


Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma