Kategori: Optakt
Kilde: Tottithorsen
Skrevet d. 15/09/19 13:33 af Tottithorsen
I 3. runde får Roma besøg af Sassuolo på Stadio Olimpico med kick off kl 18.00.
I landskampspausen har romerne fået skader til Ünder som er ude i ca 5 uger og Smalling som ellers ville få debut idag.
Englænderen er retur næste weekend.
Utroligt så mange skader vi er ramt af.
Nogle mener det hårde underlag på Trigoria er årsagen
Roma forventes at have 2 debutanter med fra start da
Veretout og Mikhitarian er klar
Efter 2 x uafgjort må der meget gerne komme 3 point på kontoen hvis vi skal holde trit med top4
De forventede 11
Lopes
Florenzi Mancini Fazio Kolarov
Cristante Veretout Pelligrini
Zaniolo Dzeko Mikhitarian
To hold der blæser til angreb kan gå hen og blive meget underholdende så der forventes en del mål
Ja, surt med skader, men stadig et meget potent hold vi kan stille!
Jeg er meget spændt på at se, hvad Miki kan bidrage med. Han kommer vel til at spille en del på den LW, en position som han ikke var glad for, da han spillede i United og Arsenal..
Mikhitarian med fra start på bekostning af Zaniolo. Det er jeg ikke fan af...
Kluivert indtager venstre kanten
Crisp passing af Veretout indtil videre.. Hurtige og præcise. Flot Christante..
Der går jo meget godt! At beholde Dzeko er muligvis en bedre beslutning, end jeg egentlig havde troet...
Miki!!!
Dzekos afslutning var jo givet omstændighederne ikke imponerende.. Lige på keeperen, men det gik da heldigvis denne gang :)
Flot start, og utrolig skarphed i angrebet.
Lorenzo Pellegrini med 3x assist på en halvleg....
3 forsøg på stolpen efter pausen..
lad os lige få det 5-1 mål tak
Den bliver 4-4
Kun mig der er nervøs?
[Rettet af: Tottithorsen - 15/09/2019 - 19:39]
Det er vist det, man i FM-sprog kalder for en ‘ren Jekyll and Hyde-præstation’ :D
Det ligner fortsat virkelig ikke, at det er atomfysik at spille igennem vores forsvar. Offensiven er fed nok. 7 mål mod Genoa og Sassuolo er jo mere end godkendt.
Naturligt at falde i tempo og niveau når man fører 4-0 men følte mig ikke helt tryg da Sassuolo reducerede til 2-4. Man ved aldrig hvad Roma er i stand til 😊
Vild kamp. Kunne være endt 7-4.
Jeg lovede jo også mange mål.
Stor kamp igen af Pelligrini.
Veretout bliver grande. Miki også sikker i pasningerne. God trup vi har i år.
Jeg har det sku ambivalent med en type som Fazio og Kolarov.
Fazio skal have kreditten for vores 2.mål, da han to gange formåede at vinde bolden højt op på banen, der skabte angrebene, som resulterede i Dzekos mål. Men, han bliver let fanget i omstillingerne den anden vej.
Han er måske den 2. Bedste CB i ligaen med bolden, men han har så mange andre mangler desværre. Han skal dog ikke have sparket for de to mål. Da det var Kolarov, der agerede tilskuer ved deres andet mål. CB’sne dækkede fint for deres markeringer. Kolarov skaber meget af vores offensive spil, men laver tit og ofte defensive Brain-freeze.
Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26)
0
0
Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26)
43
0
AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26)
21
0
Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26)
19
0
Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26)
3
0
AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26)
11
0
Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26)
19
0
AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26)
36
0
AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26)
16
0
Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26)
41
0