Kategori: Optakt
Kilde: Tottithorsen
Skrevet d. 19/01/19 12:01 af Tottithorsen
1 kamp i 2. halvdel af sæsonen. Roma tager imod Torino på Stadio Olimpico allerede kl 15 idag. Det omvendte opgør resulterede i en
1-0 sejr til Roma på et sent mål af Dzeko som på smukkeste vis helflugtede Kluiverts flotte indlæg.
Roma er så småt begyndt at vise lidt bedre takter og har 3 sejre med i bagagen til opgøret.
Vi er dog plaget af mange skader. Senest udgik Perotti med en skade under opvarmningen til mandagens coppa Italia opgør mod Entella som Iøvrigt sluttede 4-0.
Jesus udgik også med en skade tidligt i kampen så der er nok at tænke over for EDF. Florenzi er tvivlsom pga sygdom og Manolas er også tvivlsom.
Torino har også deres at slås med. Ude er Meite og Baselli.
To meget vigtige spillere på midtbanen så jeg forventer en defensiv tilgang til kampen fra Mazzari.
Romas forventede 11:
Olsen
Karpsdorp Manolas Fazio Kolarov
Nzonzi Cristante
Ünder Zaniolo Kluivert
Dzeko
Elsker den må han jubler på. Ikke så mange indøvede detaljer, bare fuld gas!
@DanieleTotti
Han har spillet sig op Karpsdorp, i hvert fald offensivt :-)
Køligt straffe, har han stået i lære hos Perptti mon?
Karpsdorp viser lovende takter
Den hvide Cafu!!
2-1 istedet for 3-0. Lækkert med lidt spænding i kampen igen ;)
Det må være enhver venstre wingers våde drøm, at stå overfor Karsdorp, synes han har været elendig i defensiven. Bare efter 5 min stod det lysende klart.
Flot VAR. Tydeligt det er armen og ikke skulderen.
ej come on...
Robin Olsen - bør han ikke have den??
Kan huske vi fik et straffe imod, i en fuldstændigt tilsvarende situation(Manolas), tidligere på sæsonen. Men det hele begyndte vel at ramle lidt, da Dzeko formåede at brænde den chance..
Glimrende overblik af Schick, han kan godt gå hen og blive vigtig!
[Rettet af: Crap_Bag - 19/01/2019 - 16:36]
Kongeassist af LP7!!
Zaniolo MOM, synes jeg, nu hvor ingen andre skilte sig ud. Ikke pga hans mål, men fordi han spiller med en modenhed der er utrolig i hans alder, og giver sig 100%!
Det kunne ellers have være “fint”, hvis de havde scoret i sidste minut. Et minut der var lagt til, fordi VAR skulle bruge tid på, at snyde os for et straffe..
Nå, fåg det, vi fik de 3 point, tidligere på sæsonen havde vi maks fået et..
[Rettet af: Crap_Bag - 19/01/2019 - 17:02]
Gode præstationer hos Zaniolo, Pellegrini, Kolarov, SES og Karsdorp.
Lidt unødvendig, at vi ikke får den lukket, men flot vi trods alt hiver den hjem og giver Torino deres første udebanenederlag i denne sæson (og i år ;) )
Karsdorp var horribel defensivt :) Så horribel at EDF har påpeget det i efterkampsinterviewet. Men han var helt klart et frisk pust frem ad banen, og laver en meget flot aflevering ved 2-0 målet.
Dzeko var horribel offensivt.
Mit nytårsforsæt er virkelig på prøve - hav mere tålmodighed med Dzeko !!
Officielt: Tony D'Amico er ny sportsdirektør
(03/06/26)
0
0
Hellas Verona - AS Roma 24/5-2026
(23/05/26)
43
0
AS Roma - Lazio 17/5-2026
(16/05/26)
21
0
Parma - AS Roma 10/5-2026
(08/05/26)
19
0
Kommer Roma i Champions League?
(05/05/26)
3
0
AS Roma - Fiorentina 4/5-2026
(04/05/26)
11
0
Bologna - AS Roma 25/4-2026
(24/04/26)
19
0
AS Roma - Atalanta 18/4-2026
(17/04/26)
36
0
AS Roma - Pisa 10/4-2026
(10/04/26)
16
0
Inter - AS Roma 5/4-2026
(04/04/26)
41
0