Login
Glemt password Opret bruger

Champions League: Real Madrid - Roma

Champions League logo.jpg

Kategori: Optakt

Kilde: sportsmole

Skrevet d. 18/09/18 11:33 af mexes

Årets udgave af Champions League sparkes for Romas vedkommende i gang i morgen aften kl 21 i Madrid, hvor romerne gæster de forsvarende mestre, Real Madrid.
Roma overraskede alt og alle i sidste sæson ved at slå Barcelona ud og nå semifinalen. I den anden semifinalen vandt Real Madrid, som også senere kunne løfte trofæet med de store ører for 3. år i træk.
Det er dog et andet Real Madrid mandskab, som der skal spilles mod i morgen. Det har ikke gået nogen fodboldnæse forbi, at Ronaldo er rejst fra den spanske hovedstad, som også har sagt farvel til Zidane på trænerposten. Ind er kommet Lopetegui, som blev ansat lige før VM startede i sommers, hvilket under stor drama kostede ham stillingen som spansk landstræner lige op til slutrunden.

Lopetegui har foruden Super Cup nederlaget til bysbørnene fra Atletico, fået en fin start med 10 point ud af 12 mulige i La Liga. Senest i weekenden blev det til 1-1 ude mod Bilbao i en kamp, hvor Lopetegui valgte at tage både Modric og Bale ud til trods for, at de skulle jagte sejren. Det er meget tydeligt, at han vil have de bedste spillere klar til onsdag, så de kan få en god start på den nye Champions League sæson. Tiltroen til, at de forsvarer deres titler er bredt sig ikke stor. Mange mener, at holdet er blevet markant svækket med Ronaldos afgang og de manglende store signings den modsatte vej.
Real Madrid har vundet 34 ud af de seneste 42 kampe i Champions League hjemme på Bernabeu.

Roma. Hvor skal man starte. Der er uro i den evige stad. Spillet er alt andet end pragende og resultaterne mangler. Di Francesco er en presset mand, som nok ikke skal læse de romerske sportsaviser i disse uger. Senest skuffede Roma fælt i weekenden ved hjemme, at smide en 2-0 føring mod Chievo. Der er derfor meget at revancherer og ikke mindst bevise i morgen aften.

Roma har under Di Francesco været utrolig stabile i Champions League og havde indtil semifinalen ikke lukket et eneste mål ind hjemme i Rom. Roma overraskede alt og alle sidste år ved at toppe puljen med Atletico Madrid, Chelsea og Qarabag, hvor især de to kampe mod Chelsea må siges at være højdepunkterne i gruppespillet.

Årets Champions League gruppe er set med Roma briller markant mere overkommelig end sidste år og er sammen med Real Madrid storfavorit til at sikre en billet til knock-out kampene efter nytår. CSKA Moskva og Plzen, som gruppen ligeledes består af, må siges at være to hold som Roma aldrig må få problemer med at ende over.

Hvordan vil det gå? Kampen kommer på et presset tidspunkt. Men er det godt eller skidt. Ingen forventer, at Roma vinder i Madrid, måske dette kan udnyttes til vores fordel og give et mere fritsluppen Roma hold på banen. Det klart, at EDF vil blive yderligere presset, hvis Roma render ind i en snittee og fortsætter deres uinspirerede spil. Omvendt vil et godt resultat kunne kickstarte sæsonen for alvor. Spændende bliver det i hvert fald.

Mulige startopstillinger:

Real Madrid:
Courtois; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos; Asensio, Benzema, Bale

Roma:
Olsen; Florenzi, Manolas, Fazio, Kolarov; De Rossi, Nzonzi, Cristante,; Under, Dzeko, El Shaarawy

Kampen vises som hovedkamp på TV3+

God kamp!





1

43 kommentarer


asroma87
3430 indlæg.
d. 18/09/18 11:59

Jeg håber på denne start opstilling:

Olsen
Florenzi-Manolas-Marcano-Kolarov
De Rossi-Nzonzi
Under-Pastore-Kluivert
Dzeko

Men det bliver nok en 4-3-3 noget ala hvad Mexes skriver! EDF elsker jo den forbandede 4-3-3

Jeg tror desværre vi får en ordentlig snitter - Mit bud: 4-1 til Real

Udover det har jeg læst at Pallotta ikke er tilfreds med starten af sæsonen, især taget i betragtning at størstedelen af truppen var handlet færdigt tidligt. EDF er under ekstra opsyn mod Real, Bologna, Frosinone og Lazio - Så EDF har de næste 4 kampe til at vende skuden ellers får han sparket, da Pallotta frygter ikke at komme med i CL næste år.



mexes
2516 indlæg.
d. 18/09/18 13:35

Pastore er ikke med i aften. Så ham får vi desværre ikke glæde af.
Håber vi har både DDR og Nzonzi med fra start. Pellegrini er bare ikke god nok.


asroma87
3430 indlæg.
d. 18/09/18 13:43

Kunne være fedt med:

De Rossi-Nzonzi (som DM)
Perotti (som off midt)

Tænk hvis vi starter med Pellegrini og Cristante på midtbanen mod Real - PUHA


Lund
466 indlæg.
d. 18/09/18 17:44

Lige netop i morgen, håber jeg på en noget mere rutineret opstilling med:

Olsen
Florenzi-Manolas-Juan-Kolarov
Nzonzi-De Rossi
SES-Cristante-Perotti
Dzeko

Men for guds skyld smid nu den 4-3-3 på porten. Det er jo helt håbløst og idéforladt, når den eksekveres på EDF måden.


Lamela
2782 indlæg.
d. 19/09/18 07:32

Host host.. romapress skriver, at medierne har observeret, Zaniolo er med på A-holdet til træningerne.

Pastore og Coric er ikke med til kampen, så det kam muligvis blive en debut til den unge mand i løvens hule.

Hvad siger I til det? Lidt risky?

[Rettet af: Lamela - 19/09/2018 - 09:32]


asroma87
3430 indlæg.
d. 19/09/18 09:40

Har også lige læst det

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-128173&menu=news-all

Meget risky... hvorfor ikke bruge Perotti som OFF midt og DDR og Nzonzi som DM bagved


mexes
2516 indlæg.
d. 19/09/18 11:21

Perotti kan næppe spille 90 min - nok ikke engang 60, da han lige er kommet tilbage efter sin skade. Men han er på bænken i aften har EDF forsikret.
Bliver spændende og EDR ryster posen i aften!



edograpa
29 indlæg.
d. 19/09/18 18:40

Så begynder det igen, navne, systemer osv. Det er nærmest ligegyldig hvilken opstilling Roma stiller op med og hvilket system Roma skal spille. Fodbold er ikke et statisk spil, det er dynamisk og holdet skal kunne tilpasse sig til det der foregår på banen. Jeg håber bare på, at holdet ligegyldig hvem EDF stiller med, vil give alt hvad de har, og skulle de taber stort efter at give sig 100% så kan man ikke forlange mere og bare anerkende, at spansk fodbold er flere længder bedre end italiensk.


AndersRoma
1018 indlæg.
d. 19/09/18 20:03

"så kan man ikke forlange mere og bare anerkende, at spansk fodbold er flere længder bedre end italiensk."

- Spansk fodbold er ikke bedre end italiensk.. Barca og Real Madrid er bedre.

Tror og håber på et godt resultat og en flot indsats!
Forza Roma

1

Skytt0
1532 indlæg.
d. 19/09/18 20:37

Nogen der ved, hvorfor Kluivert ikke er med i truppen?


mexes
2516 indlæg.
d. 19/09/18 20:51

Fedt med Zaniolo fra start. Jeg lægger i skjul på, at jeg er meget utilfreds med Pellegrini. Så kan vi lige så godt give Zaniolo chancen.
Vi har intet at miste i aften - kun en stor snitter vil i mine øjne gøre nas. Man kan altid tabe i Madrid. Men et positivt resultat vil virkelig gøre en verden til forskel ift. resten af sæsonen og kunne virkelig være et boost. Omend ikke en sejr, så en god kamp i hvert fald.
Frygter for vores langsomme venstre side af forsvaret, men håber på det bedste i aften!
Kom så!


Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 19/09/18 20:56

Crazy at give Zaniolo debut ude mod Madrid
Det kunne han passende have fået forleden hjemme v Chievo
Eneste svaghed hos Real er Marcelos defensiv så Ünder skal udfordre området
Forza Roma

[Rettet af: Tottithorsen - 19/09/2018 - 20:59]


edograpa
29 indlæg.
d. 19/09/18 21:02

Et bundhold som Chievo får uafgjort hos semifinalist i Champions League så er niveau lavt. Kan du forestille dig f. eks. Atletico Madrid fører 2:0 mod f. eks. Rayo Vallecano og bare får uafgjort? Det er helt utænkeligt.



Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 19/09/18 21:09

Hvor er det nemt at spille igennem vores forsvar. Backs holder ikke linjen.
Godt taget af Olsen


matti92
179 indlæg.
d. 19/09/18 21:18

Kolarov ser allerede færdig ud han skal have en pause eller et eller andet skal der ske med ham


Skytt0
1532 indlæg.
d. 19/09/18 21:19

Godt nok er Real bedre end os, men vi giver dem også utrolig meget plads, at spille rundt på! Hvis ikke der snart bliver lukket bedre ned, så ender det her helt galt, når/hvis Real først får scoret 1 mål!


Lamela
2782 indlæg.
d. 19/09/18 21:20

Kolarov er skræmmende ringe igen i aften. Jeg er bange for, han laver en Maicon.

Men okay, hans makker er Fazio, der sejler endnu mere end ham selv.

Puha, vi er presset. Slipper vi med en 3-0 lussing, så køber jeg den gerne.


Lamela
2782 indlæg.
d. 19/09/18 21:28

Beklager, hvis jeg raser lidt for meget ud, men den midtbane altså. DDR og Nzonzi er malplaceret på den.

Så hellere stille med to decideret 6’ere. Nzonzi har det ikke særlig bekvemt på 8’eren.


matti92
179 indlæg.
d. 19/09/18 21:48

Joke kolarov kan jo ikke engang sparke et frispark eller hjørnespark.
Fair nok han er træt efter VM men så få en frisk en

Kom så med et en masse energi i 2. Halveg!!

[Rettet af: matti92 - 19/09/2018 - 21:57]



Lund
466 indlæg.
d. 19/09/18 22:06

Hvor er der meget gåfodbold, og hvor er det tankevækkende, hvor nemt Real kan lukke ned for vores opspil, og hvor lidt vi evner at gøre det samme ved Reals opspil.

Det er ikke mange sammenhængende afleveringer, vi har. Vi tillod Real 17 skud i førstehalvleg. Det er helt vildt og dømt til at gå galt.

Vi har egentlig mange gode muligheder på omstillingerne, men det er som om, at spillerne ikke kender hinanden. De nægter i hvert fald at spille hinanden på de rigtige tidspunkter...

[Rettet af: Lund - 19/09/2018 - 22:15]


edograpa
29 indlæg.
d. 19/09/18 22:17

Romas forsvar ligner meget Brøndbys. Alle spillerne er ekstrem langsomme og mangler placeringsevne


matti92
179 indlæg.
d. 19/09/18 22:21

Synes desværre heller ikke ünder er nogen gevinst for holdet i år


Frankie
32 indlæg.
d. 19/09/18 22:23

Ind med Ninja, Stroot og Allison!

1

Skytt0
1532 indlæg.
d. 19/09/18 22:28

Og Totti!


Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 19/09/18 22:28

Ünder synes jeg har været en af de bedre idag. Udfordrende og har fart i benene.
Resten går rundt!
Trist kamp



MURO
632 indlæg.
d. 19/09/18 22:36

Dzeko har været elendig! Ufatteligt at han ikke bliver skifter ud. Han går bare rundt inde på banen og tager tempoet ud af kampen med hans mange berøringer.

Florenzi duer ikke som HB! Han kan intet defensivt!

Fazio er ikke egnet til CHL - det går for stærkt.

EDF - fatsvag træner, Real får alt for meget plads. Dummeste jeg længe har det med at spille Zaniolo.


edograpa
29 indlæg.
d. 19/09/18 22:39

Olsen kampens spiller, resten total anonymt


matti92
179 indlæg.
d. 19/09/18 22:41

Tottihorsen enig jeg synes bare hans første berøringen er aaalt for ringe


Kelevra
1261 indlæg.
d. 19/09/18 22:53

Hvis det ikke var fordi at Dzeko tabte samtlige bolde, så havde jeg slet ikke vidst at han var på banen.

Resultatet overrasker ikke. Taget kvalitet, Romas form og mentalitet i mente. Oh well :)


Lund
466 indlæg.
d. 19/09/18 22:57

Endnu en flov figur.

Vi er ikke noget hold - det er simpelthen det værste af det hele. Der er ingen kommunikation og ingen timing. Der er behov for radikale ændringer og en retænkning.

Jeg kan ikke se, at vi kommer væk fra ugideligheden og gåfodbolden, før Kolarov, Fazio og Dzeko er væk. De tre virker simpelthen ligeglade med, om vi taber eller vinder. Jeg kan acceptere nederlag, hvor vi kæmper og prøver. Jeg kan ikke acceptere folk der bare lader se til.

EDF jeg tror simpelthen ikke på dit projekt, og jeg er alvorligt bange for, at din intelligens og kompetencer er for små og for mangelfulde i forhold til at varetage rollen som træner.


mexes
2516 indlæg.
d. 19/09/18 22:57

Forventligt nederlag. 2-0, 3-0 var jo også det mest oplagte resultat.
Jeg synes vi undgik den helt store udstilling, så selvom det er meget uambitiøst, så er jeg nogenlunde tilfreds taget vores form i mente.

Men det er godt nok den samme sang på Bernabeu hver gang. Vi brænder og brænder. Real giver os altid så mange muligheder for at lave store chancer og vi udnytter det sååå dårligt. Sidst var det Salah. Vi har jo store chancer og et hav af dem.

Ros til Olsen idag. Klart vores bedste i min optik. Reddede os fra den helt store snitter. De Rossi, El Shaarawy og Ünder spillede i min bog også en fin kamp.
Nzonzi igen skidt - men synes det skyldes EDFs brug af ham. Fazio og Kolarov har bare ikke niveauet, men det kan de ikke gøre så meget ved.

Alt i alt, det kunne have været værre, men selvfølgelig også markant bedre. Forza!



DeRossi16
530 indlæg.
d. 19/09/18 22:59

Tja, gik jo som forventet. Derossi og Olsen, delvist ünder, de eneste som kan være deres insats bekendt. Dejligt det ikke blev endnu en 7-1 eller en anden snitter.

Surt opstød:

Få nu for fanden rusket op i de dovne hunde. Fazio er jo til grin for tiden! Kolarov ligner mere og mere en som bare skulle sikre sig spilletid sidste sæson så han kunne deltage til VM. Få nu for helvede Luca pellegrini ind i weekenden og true ham lidt!
Dzeko - 1 mål på 5 kampe som han ramte forkert med skinnebenet. Er træt af
Gentagelser, men fuck i skuret hvor vi mangler radjas høje bundniveau og strootmans vildskab!!

Har virkelig svært ved at se hvordan vi skal komme ud af den her?

Enig med Laudrup - maksimum point de næste 3 kampe i ligaen eller ud med EDF. Man kan trods alt ikke klandre ham for at tabe mod verdens bedste hold på deres hjemmebane. Men man kan satme klandre dem for en latterlig indstilling!
Skulle det være scenariet må Pallotta satme op med muldvarpeskindet og hente Conte.


asroma87
3430 indlæg.
d. 19/09/18 23:05

Olsen MOTM

Hvor fanden var Kluivert??

Jeg er faktisk glad for det kun blev 3-0, havde frygtet meget værre.

Vi skal jo bare have vinde vores kampe over Plzen og CSKA så går vi videre :-)

Jeg er dog fuldstændigt overbevist nu, om at EDF ikke er manden for Roma længere! Manden virker jo totalt ligeglad, stiller med Fazio gang på gang, giver debut til Zaniolo i så svær en kamp. Giver ikke spilletid til Kluivert. Tør ikke skifte taktik. Tør ikke skifte Dzeko ud. Hvorfor ikke spille med Karsdorp, en decideret back, osv osv. EDF min bare røv


Sofus
3107 indlæg.
d. 19/09/18 23:05

Syntes Ünder og Robin var god. Resten gider jeg ikke komme ind på. Alt i alt et meget forventeligt nederlag, men endnu en gang en vildt lad indstilling. 9 point i de næste 3 ellers så må han på porten. Ind med Conte, Giampaolo eller Gasperini.


DeRossi16
530 indlæg.
d. 19/09/18 23:16

Enig sofus. Giampaolo kunne være spændende.


Lamela
2782 indlæg.
d. 19/09/18 23:53

Når selv en middelmådig træner som Laudrup kunne se problemet på Romas midtbane, så er det alligevel utroligt, at sidste års semifinale coach ikke kan se det.

Jeg må indrømme, jeg slukkede for kampen efter 75 min. Det var frygteligt at være vidne til. Magen til en fornærmende indsats, skal man lede længe efter. Føj.


edograpa
29 indlæg.
d. 20/09/18 14:43

Jeg hørte Laudrup i går tale om Monchi og iflg. Laudrup har Monchi udtalt, at alle er til salg i Roma. Jeg spørger så, hvad er Romas projekt? Man kan ligeså godt spille med deres ungdomsspillere så de får lidt erfaring og kan blive bedre på sigt. Det er bare synd for mange Romas fans, at de gang på gang skuffes i deres forventning om bedre tider for klubben. Mit råd er tag det som det er, en gang imellem får vi noget at glæde os over f.eks. sidste Champions League, men glem alt om mesterskabet, det er klubben for svag til både økonomisk og spillemæssigt. Vi får hellere aldrig en klasse træner i klubben. De store trænere kommer for at vinde mesterskaber som er total umulig i den klub.



asroma87
3430 indlæg.
d. 20/09/18 14:57

Ja det bedste der kunne ske var vel at Barcelona gjorde alvor af rygterne og hentede Monchi.

Han har jo smadret holdet fuldstændigt. Siden han startede har han solgt:

- Salah
- Rudiger
- Paredes
- Emerson
- Mario Rui
- Alisson
- Radja
- Strootman
- Skorupski
- Tumminello

Det er de mest nævneværdige!

Så han har haft travlt! Tænk hvis vi stadig havde haft de spillere:

Alisson
Florenzi-Manolas-Rudiger-Emerson
De Rossi-Strootman
Salah-Radja-Perotti
Dzeko

Min teori er at Pallotta kun har hentet Monchi for én ting og det er at sælge spillere og skabe + på kontoen, så der er penge til at finansiere det nye stadion for - som der så er ingen der ved overhoved bliver bygget.

[Rettet af: asroma87 - 20/09/2018 - 15:05]


mexes
2516 indlæg.
d. 20/09/18 16:10

Forstår ikke helt den kritik.
Hvis Monchi ikke havde været der, så var Salah, Alisson, Rudiger, Radja osv. jo alligevel blevet solgt? Vi har jo ALTID solgt vores bedste spillere, da vi ikke er i toppen af fødekæden. Det har intet med Monchi at gøre? Det skulle angiveligt være direktion og EDF som eksempelvis ønskede Radja væk. Salah kom selv og bad om skiftet og vi var af økonomiske årsager tvunget til at sælge en dyr spiller før juli dengang. Strootman ønskede også selv en ny start. Alissons pris var for god til at sige nej til. Synes også det var et fint salg, selvom vi mistede ham.
Jeg synes bestemt ikke man kan sige, at Monchi har smadret holdet. Det er alt for unuanceret. Den startopstilling vil jo aldrig have været realtisk. Om det var Sabatini, Monchi eller en helt 3. Vi er en sælgende klub - og det var vi også før Monchi kom.

Paredes, Skorupski, Rui og Emerson er måske spillere, som man kan sige, at Monchi har valgt at skippe. Synes Emerson var et konge salg. ACL-skadet spiller, som kun havde spillet 1/2 god sæson. Har har jo heller ikke fået nogen som helst minutter i Chelsea.
Men ingen af disse salg har jo smadret klubben? (Personligt ville jeg dog meget gerne have beholdt Paredes)

2

[Rettet af: mexes - 20/09/2018 - 16:14]


asroma87
3430 indlæg.
d. 20/09/18 16:43

Mest nævneværdige salg de sidste par år:

16/17 - Pjanic
15/16 - Gervinho/Romagnoli (Gervinho var afdanket og skulle videre men er taget med alligevel og Romagnoli et talent men er taget med også)
14/15 - Benatia
13/14 - Marquinhos/Erik Lamela
12/13 - Bojan/Borini (bare for at nævne nogle det år)
11/12 - Vucinic/Menez

6 år!

Monchis 2 år:

- Wojciech (slutter lån i stedet for at købe)
- Salah
- Rudiger
- Paredes
- Emerson
- Mario Rui
- Alisson
- Radja
- Strootman
- Skorupski
- Tumminello

2

[Rettet af: asroma87 - 20/09/2018 - 17:17]


mexes
2516 indlæg.
d. 20/09/18 18:54

Mange af salgene under Monchi (ligesom de salg som også skete før Monchi kom) var påtvunget. Salah ville som sagt gerne væk og vi skulle sælge ift. FFP. Det endte med et salg, som hovedparten faktisk synes var flot. At Salah så spiller over alle forventninger i Liverpool havde ingen set komme. Rudiger var et salg, som Monchi bestemte. Jeg havde også fortrække, at beholde ham. Paredes ligeså, omend han ikke var en bærende spiller endnu. Emerson synes jeg var et godt salg fra klubbens side, det samme med Mario Rui. Alisson og Strootman ville selv væk, hvorfor jeg heller ikke ser dem som nogle forkerte salg. Radja var både trænerstab og ledelsen trætte af og kunne ikke indordne sig klubbens regler. Skorupski skulle vi i min optik have beholdt, mens Tumminello på ingen måde i min bog er god nok til Roma hvorfor jeg ikke har så meget at sige til hans salg.
Alt i alt, så er vi nede i enkelte salg, som jeg i hvertfald personligt er uenige i. (Rüdiger og Paredes) og jeg synes derfor - som jeg også skrev før, at Monchi på ingen måde har smadret truppen. Der er kommet lidt for mange ændringer ind ift. min smag, men holdet er stadig godt.
Jeg synes vores hold på papiret i år er bedre end sidste år.

3

[Rettet af: mexes - 20/09/2018 - 18:57]


AndersRoma
1018 indlæg.
d. 20/09/18 22:32

Hvor er jeg glad for at læse dine indlæg, Mexes!

En del af charmen ved Roma er netop at vi er en arbejderklub som ikke bare får det hele serveret på et sølvfad. Det gør også at glæden er langt større når vi endelig opnår noget stort... selvom jeg da er enig i der kan være langt mellem snapsene.

2

Lamela
2782 indlæg.
d. 21/09/18 12:25

Roma har altid solgt for at tjene til føden, klubben har ikke andre store indtægter end fra netop salg. Hvis Roma skal konkurrere på den lange bane, kræver det man har et klubejet stadion.

Vi ønsker alle Roma skal holde på stjernerne og vinde CHL og Serie A år efter år, men problemet er, når den grundlæggende omsætning er variabel (slutplaceringer, CHL, spiller salg & sponsorer) og ikke har en fast omsætning (Stadion og langvarigt sponsorater) er vi desværre ude i en situation, hvor vi er nødt til at sælge til den næste led i fødekæden, før vi kan konkurrere om serie a top-4 og CHL-gruppespil på kortsigt.

Jeg er nu ret enig med Mexes omkring salgene, men der, hvor jeg er ufattelig træt af Monchi er indkøbene. Jeg er klar over, vi ikke kan erstatte dem 1:1, men køb dog dem, der passer ind i trænerens filosofi.

Pastore er fejlcastet, han er en spiller, jeg altid har beundret, men han er ikke en Mezzala men en treq, EDF bruger ikke trequatista, som egentligt er der, hvor Pastore var bedst i Palermo og PSG.

CB har sejlet i laaang tid, men det har ikke været til at se, da DDR, Scezny og Alisson har dæmmet op for Fazios tosserier og reddet hans legemsdel flere gange, i stedet for købe en god makker til Manolas, så skal han spises af med middelmådige kollegaer.

En energisk CM, her kunne han smidt pengene efter en Barella end en Cristante, der har noget af det fandenivoldske som Ninja havde.

Vi har ingen kvalitets backup til Kolarov, Pellegrini er stadig uprøvet og Santon er Santon, hvorfor henter man ikke en god back-up til Kolarov? Han spillede stortest alle kampe sidste år, var til VM, en lille pause og så har han sæillet alle kampen siden sæsonstarten både for klub og landshold. Intet at sige til, at en mand på 32 år, med det løbepensum han levrer pr. kamp er snart udkørt.

Det er graverende fejl på vigtige poster, hvor jeg synes Monchi har været sløset med, fint nok at sælge, men køb nu noget rigtig ind for at forstærke holdet.

Og PS. Så nytter det hellere ikke, at EDF bruger spillerne på forkerte posistioner, hvor de ikke er mest effektive. Schick må tænke, hvad fanden har jeg gjort for, jeg aldrig får chancen oppe foran. Dzeko er udkørt, det er tydeligt, men EDF nægter at give ham en pause. SES er god i hver 5. Kamp, mens Kluivert næsten ikke har fået nogle minutter siden indhoppet mod Torino og Atalanta. Ünder trækker læsset op foran, men han er hvad, 20, 21 år? Meget at forlange af en ung knægt. Nzonzi og DDR skal ikke bruge samtidig, medmindre vi skal parkere bussen.

Og Giv nu Kolarov og Dzeko en pause forf.....




Seneste Nyheder

AS Roma - Cagliari 16/3-2025
(15/03/25) 17 0


Athletic Club - AS Roma 13/3-2025
(12/03/25) 41 0


Empoli - AS Roma 9/3-2025
(08/03/25) 15 0


AS Roma - Athletic Club 6/3-2025
(05/03/25) 15 0


AS Roma - Como 2/3-2025
(01/03/25) 28 0


Pisilli forlænger til 2029
(25/02/25) 0


Roma - Monza
(24/02/25) 22 0


Europa League: Roma trækker Bilbao
(21/02/25) 0


AS Roma - FC Porto 20/2-2025
(20/02/25) 30 0


Parma - Roma 16/2-2025
(16/02/25) 18 0


Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma