Login
Glemt password Opret bruger

Inter v Roma

ZOptakt.jpg

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 25/04/15 13:06 af Tottithorsen

Optakt til aftenens brag.
Begge hold møder op uden store selvtillid. Inters sæson har nærmest været en katastrofe imens Romas trods alt har været en smule bedre !

Forventet start 11'er:

De sanctiS
Torosidis manolas mbiwa holebas
Ninja de Rossi keita
Ibarbo Totti florenzi

Roma skal bruge 3 point for at holde trit med rivalerne fra Lazio og for at holde afstand til el heltene fra Napoli og Fiorentina.
Vi bør kunne ende på en CL plads nu hvor vi kun har serie A at spekulere på.
Kampen kan ses på canal 8 og krølben med kickoff kl 20.45!

God kamp.





1

38 kommentarer


mexes
2514 indlæg.
d. 25/04/15 18:57

Hvordan får man en nyhed indsat? Jeg brugte en del til i middags på at skrive en optakt - men intet kommet?



tommaso
216 indlæg.
d. 25/04/15 19:58

De Sanctis; Florenzi, Manolas, Yanga-Mbiwa, Holebas; Pjanic, De Rossi, Nainggolan; Ibarbo, Totti, Gervinho


tommaso
216 indlæg.
d. 25/04/15 20:57

ser godt ud i dag


Lamela
2782 indlæg.
d. 25/04/15 20:59

Spillet er godt, meget bedre end de andre kampe for tiden. Hjælper os med en modstander, der ikke bare stiller med 11 spillere i egen felt.


Lamela
2782 indlæg.
d. 25/04/15 21:02

Typisk Hernanes vs. Roma.


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 21:03

Dejligt passivt forsvarsspil! EL here we Come

[Rettet af: Tottithorsen - 25/04/2015 - 21:16]


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 21:29

Vi er jo helt væk. Hvor fanden er viljen og gejsten. Fuck en flok kællinger. Tag jer sammen. Holebas er en joke, mbiwa og ibarbo er bare ikke gode nok!!

[Rettet af: Tottithorsen - 25/04/2015 - 21:33]



tdj89
867 indlæg.
d. 25/04/15 21:36

Tottithorsens kamptråd mod Torino:

"Kom med kommentarer under kampen men husk at holde niveauet"

Hans kommentar i dag:

"Vi er jo helt væk. Hvor fanden er viljen og gejsten. Fuck en flok kællinger. Tag jer sammen."

Popcorntid?


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 21:38

Det er da at holde niveau modsat Roma


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 21:39

Kællinger var måske i overkanten
Tøser mere passende

[Rettet af: Tottithorsen - 25/04/2015 - 21:45]


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 22:03

Lækker udskiftning. Nogen der kan forklare mig formålet? Tdj89 du virker klog?


Lamela
2782 indlæg.
d. 25/04/15 22:07

Så ramte han den lige i røven..Shit a kanon..

God udskiftning af Garcia, Totti bidrog med næsten intet.

Det ligner, Garcia er skiftet til en 4-3-1-2 version, og satser på dybe stikninger.

Systemet kræver os, backsne kommer oftere med frem end normalt..

[Rettet af: Lamela - 25/04/2015 - 22:09]


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 22:17

Ud med ibarbo ind med iturbe



tdj89
867 indlæg.
d. 25/04/15 22:20

Han får godt nok trukket nogle frispark, Ibarbo.


Sofus
3092 indlæg.
d. 25/04/15 22:32

Garcia skal ud nu. Det er simpelthen blevet for langt ude


ClausA
263 indlæg.
d. 25/04/15 22:36

Har sagt det før. Ud med rudi


Sofus
3092 indlæg.
d. 25/04/15 22:37

Derudover vil jeg også lige påpege endnu engang hvor fantastisk Radja er. Klart vores bedste spiller i år.


Lamela
2782 indlæg.
d. 25/04/15 22:39

Igen viser det, hvor vigtig det er at have en angriber i truppen. De ved sku, hvor man skal stå.


Lamela
2782 indlæg.
d. 25/04/15 22:42

Jeg forstår ikke, hvorfor Garcia skiftede fra 4-3-1-2 til 4-3-3 igen. Midtbanen havde styr på kampen på det tidspunkt. Han skulle have pillet Ibarbo i stedet for Pjanic. Ibarbo var tydelig træt efter 70 min.

Doh Garcia, denne her er på din kappe..



MURO
632 indlæg.
d. 25/04/15 22:48

Ud med Sabatini og Garcia!
Mbiwa kunne ikke spille sig i start elleve i Newcastle, hvordan kan denne mand så spille for os!


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 25/04/15 23:12

Vi sad fuldstændig på kampen indtil Rudi valgte at tage pjanic ud. Enig med lamela. Ibarbo var færdig det kunne alle se undtagen Rudi. Er sgu bange for vi må nøjes med en 4-5 plads efter et elendigt 2015!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 26/04/15 02:19

Tdj89.

Tænk tilbage til sidste ude.

Jeg skriver at Rudi Garcia skal ud og 8-10 spillere fra truppen skal væk.

Du skriver nedladende - popcorn tid!!

Synes du stadig det er popcorn tid nu?

Dejlig uinspireret indsats endnu engang her til aften. Rudi Garcia bliver kritiseret af snart alle herinde. Endelig er folk ved at se hvor ringe han er som træner. Derudover ligner det at jeg får ret i det med udrensningen, ugens rygter har gået på at roma vil skille sig af med mange af de spillere jeg nævnte sidste uge, så korrekt, måske bliver det popcorn tid for mig til sommer. Glæder mig til at læne mig tilbage i sofaen og se torosidis, maicon, cole, holebas, sanctis osv forsvinde.

Mmm popcorn tid!

[Rettet af: P.Totti - 26/04/2015 - 02:26]


DanieleTotti
805 indlæg.
d. 26/04/15 09:40

"Han skulle have pillet Ibarbo i stedet for Pjanic. Ibarbo var tydelig træt efter 70 min."
Garcia: “Ibarbo was tired and Pjanic had cramp, as he hadn’t played for a while."

Hvilket så forklarer at det faktisk ikke var en dum beslutning af Garcia...

Hvordan Inter kan ende med 11 mand på banen er mig en gåde. De havde godt nok mange syge tacklinger, og Palacio skulle da i hvert fald have været smidt ud da han filmede i 2. halvleg!

Ellers ikke meget at sige til det. Idag kan man se hvad forskel det gør at have kvalitetsspillere på banen: Icardis løb og målnæse samt Shaqiris fantastiske assist. Hvorimod vores spiller enten fordi de ikke evner det, eller fordi de ikke har selvtilliden til det, laver udelukkende perspektivløse afleveringer der i langt de fleste tilfælde ikke kan lede til andet end en aflevering tilbage i banen eller boldtab.

Manolas der ellers kun har fået ros igennem sæsonen så ikke for god ud ved Inters 2. mål. Florenzi ligner igen en af de eneste der tager lidt ansvar og viser lidt vilje og vejen frem for holdet. Han pynter sgu på holdet på den back-plads.


tdj89
867 indlæg.
d. 26/04/15 12:53

@P.Totti

Nedladende? Det forstår jeg ikke at du synes.

"Jeg skriver at Rudi Garcia skal ud og 8-10 spillere fra truppen skal væk"

Du har en dårlig kortidshukommelse. Du nævnte ikke 8-10 spillere, men 13 spillere. Nævner dem lige for Prins Knud:

"Torosidis, Maicon, holebas, cole, yanga, astori, de rossi, keita, pjanic, gervinho, ljalic, doumbia og destro."

Nu må du ikke glemme dit konge-citat fra sidste uge:

"Jeg har gennem længere tid luret på om spillerne med vilje præsterer dårligt for at få Rudi Garcia fyret."

Mmmmm, Popcorn.


asromadk
3647 indlæg.
d. 26/04/15 13:36

Jeg støtter stadig Garcia! Tjuhej!



tdj89
867 indlæg.
d. 26/04/15 13:40

Enig. Det kunne dog godt tyde på, at der er et mismatch mellem ham og Sabatini, hvorfor sidstnævnte nok skal væk.


mexes
2514 indlæg.
d. 26/04/15 14:41

Jeg ser ikke rigtig noget mismatch mellem sabatini og garcia. Lige så meget vi ramte plet på transfermarkedet sidste sæson, ligeså skævt har vi ramt i år, desværre.

Jeg er fortaler for dem begge.


Lamela
2782 indlæg.
d. 26/04/15 15:08

Jeg ser det som, Garcia har haft nogle ønske til spillere, og dem har Saba så hentet, desværre uden at være OBS. på deres fysiske tilstande.

Doumbia, var jo ikke en dårlig angriber, han har sågar scoret mod os i CHL, hans snit i Rusland talte for en målfarlig herre. Men, hvis der er manglende opbakning og tro fra, trænere, medspillere og fans, så vil han kun få det endnu svære og markedsværdien vil falde drastisk, hvis ikke, det allerede er faldet. Eks. Se Torres.

Mbiawa, ved jeg ikke, hvis ønske det var, rygterne igennem sommeren havde floreret omkring Basa fra Lille, hvorfor han ikke ankom i stedet fatter jeg ikke. Han har rutine og kender Rudi i forvejen, igen alene hans rutine, havde måske hjulpet middelmådige Astori op på et niveau, hvor vi forventede han lå på.

Garcia havde Hazard og Gervinho i sin mesterskabssæson i Lille, altså to lynhurtige spillere, og det er nok igen, hvad han prøver i Roma, det fungere bare i Italien, hvor mange hold (mid-bund seria klubber), ikke vil være boldbesiddene, de vil hellere stille sig dybt omkring eget felt, og dræbes os på omstillinger.

Til sammenligning, kan man se på Lazio's og Juves hold, de ikke stiller op med rene pacers, men med spillere, der kan lidt af det hele. Stærke i pasningsspillet, luftdueller, gode tackler og kan skyde udefra. Vi skal sætte vores lid til Ljajic, Pjanic & Totti har dagene, hvor de kan løbe frit rundt og finde deres medspillere i dybden. Men Romas spil er blevet alt for nemt at læse, hvor en markering af Pjanic fratager vores offensive spil, og stiller modstanderen langt tilbage (hvilket oftest sker), får vores hurtigere (kanter) ingenting at arbejde med. Vi har desuden ingen angriber inde i feltet at sigte efter.

Det gik i sidste sæson, hvor Gervinho kunne sendes afsted, men i år har det været alt for nemt at læse Romas taktik.

I det mindste, skulle Roma have beholdt Boriello, en fysisk stærk angriber at sigte efter. Men næ nej..




Lamela
2782 indlæg.
d. 26/04/15 15:14

Håber os begge to bliver, men der andre boller på suppen.

Med Strootman tilbage, og bliver Ninja købt, så synes jeg ikke midtbanen skal pilles meget mere.

DDR har løftet sit spil i de sidste par kampe, men det er hamrende svært at score, når man ikke har en angriber, der passer ind i ligaen. Doumbia skal stikkes dybt, og den plads får han ikke i Roma. Tilgengæld vil Doumbia passe perfekt i en klub som Udinese, der satser udelukkende på omstillinger.


DanieleTotti
805 indlæg.
d. 26/04/15 17:19

Imponerende at både træner, sportsdirektør og spillere den sidste måneds tid har sagt at vi bliver nødt til at ændre attituden til kampene uden at der er sket noget. Jeg under mig over det.!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 26/04/15 18:00

tdj89 - ok det var 13 spillere, men hvad er pointen, du har jo ingen. Stort set samtlige af de 13 spillere er rygtet væk af den ene eller anden grund.

Igen er du nedladende og river citatet frem, som om jeg ikke må mene det jeg skriver? hvad gør dig til den dømmende og alt vidende guru? hvad bidrager du med? mismatch mellem Garcia og Sabatini, hvad bygger du det på, hvorfor skal sabatini væk? hvorfor ikke Garcia? ligesom mig er det noget du lurer på, men jeg skriver ikke nedladende "popcorn tid" til dig.

skal det virkelig være sådan at hver gang man er uenig i noget, skal vi alle sammen skrive popcorn tid, drop det og argumenter for din holdnig, eller bidrag sagligt til diskussionen.

Jeg giver udtryk for at det ikke virker som om spillerne spiller for Garcia, tværtimod, de virker til at være trætte af ham og måske derfor præsterer dårligt for at få ham ud. Jeg har aldrig set så uinspireret præstation før og så tilmed igennem snart 30 kampe, det er jo en skændsel det spillerne viser.



tdj89
867 indlæg.
d. 27/04/15 11:33

Okay, P.Totti. Nu vil jeg behandle dit tåbelige postulat seriøst.

"De virker til at være trætte af ham og måske derfor præsterer dårligt for at få ham ud"

Hvis ovenstående skulle være korrekt, tror du så ikke, at holdet vil have tabt mere end 4 kampe, eller lukket mere end 25 mål ind? Det er næst færreste i ligaen, hvilket imo ikke indikerer, at vi taler om et hold, som prøver at komme af med træneren.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 27/04/15 12:49

@tdj

Der er en fin linje mellem "at spille lige nøjagtigt så dårligt, at træneren bliver fyret" og "at spille lige nøjagtigt så lidt dårligt, at man selv undgår at blive sat til salg eller lynchet".

Sig til hvis i har flere spørgsmål..


Lamela
2782 indlæg.
d. 27/04/15 13:59

Sorry guys, det er tåbelige teorier, hvis noget af det skulle være sandt, så håber jeg de spillere, der prøver at komme af med træneren på denne måde, bliver lynchet så hårdt, de aldrig kommer til af spille fodbold igen.


asroma87
3119 indlæg.
d. 27/04/15 17:49

Hvis nu Napoli kommer i top 3 og vi ender på fjerde pladsen og Napoli vinder EL.

Kommer vi så stadig i CL?


asroma87
3119 indlæg.
d. 27/04/15 21:22

Og hvad hvis Juventus også vinder CL?

Kommer 4-5 pladsen i Italien så også i CL


DanieleTotti
805 indlæg.
d. 28/04/15 17:04

Hvis Juve vinder CL giver det IKKE en ekstra plads. Mht. Napoli spørgsmålet ved jeg det ikke helt, men det kunne være fedt at vide.



Lamela
2782 indlæg.
d. 29/04/15 11:14



A:
Hvis Napoli eller Fiorentina vinder Europa League og samtidig ender i top 3 i Serie A bliver der 6 italienske hold i de europæiske turneringer næste år, 3 i CL og 3 i EL. Nøjagtigt som det plejer.

B:
Hvis Napoli eller Fiorentina vinder Europa League og holdet samtidig ender som nr. 4, 5 eller 6 i Serie A, bliver der stadig 6 hold i de europæiske turneringer næste år, med den forskel at det så bliver 4 i CL og 2 i EL.

C:
Hvis Napoli eller Fiorentina vinder Europa League og holdet samtidig ender uden for top 6 i Serie A, så bliver der 7 hold i de europæiske turneringer næste år, 4 i CL og 3 i El.


Seneste Nyheder

Florent Ghisolfi er ny sportsdirektør
(23/05/24) 0


Sådan kommer Roma i Champions League
(23/05/24) 0


Atalanta - Roma
(12/05/24) 71 0


Leverkusen - Roma
(09/05/24) 35 0


Roma - Juventus
(05/05/24) 29 0


Roma - Leverkusen
(02/05/24) 14 0


Napoli - Roma
(28/04/24) 34 0


AS Roma - Bologna
(21/04/24) 28 0


EL: Roma - Milan
(18/04/24) 10 0


Udinese - Roma
(14/04/24) 36 0