Login
Glemt password Opret bruger

Sky: Roma og Chelsea enige om Salah

Salah.jpg

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: vocegiallorossa

Skrevet d. 23/01/15 20:58 af Jonas

Sky Sports melder her til aften at Roma og Chelsea skal være kommet til enighed omkring Mohamed Salah.

Efter de seneste dages forhandlinger, skal parterne være blevet enige om en 18-måneders lejeaftale. Roma skal angiveligt betale 500.000 euro for at leje Salah med en købsoption på 17 mio. euro, der kan udnyttes sommeren 2016.

Roma vil betale spillerens løn på 2,2 mio. euro om året og Salah har skrevet under på en 4-årig aftale, der vil træde i kræft hvis Roma benytter deres købsoption.

Roma skal som en del af aftalen have mulighed for at annullere lånet efter 6 og 12 måneder, hvis man har brug for dette.






6 kommentarer

Lamela
2782 indlæg.
d. 23/01/15 21:11

Dealen er rigtig god, dog er det på en position, vi er fint besat i forvejen. Havde gerne set sådan en deal med en angriber eller lignende. Dzeko måske.

[Rettet af: Lamela - 23/01/2015 - 21:12]



mexes
2514 indlæg.
d. 23/01/15 21:22

Handlen synes jeg egentlig også er ganske fin. Jeg synes bare heller ikke det er wings vi mangler - især ikke, når Gervinho er tilbage.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 23/01/15 21:27

Det ville være et kongekøb. Vi fpr et kæmpe talent, og hvis han ikke kan præstere kan vi annuellere aftalen, det er da en fantastisk deal. Mourinho er skarp til at spotte talent og udvikle spillere, Salah har dog ikke slået til endnu, men der er en grund til at en storklub som Chelsea købte ham sidste sommer.

En position vi har mange spillere til??? Arh den må i længere ud på landet med. Jeg synes da klart at offensiven har været der ci har cæret sløjt kørende denne sæson. Forsvaret står fint, lukker få mål ind på trods af svipsere hist og her.

Jeg kunne godt have ønsket mig en rigtig boksspiller men hvis ikke den rette kan hentes så er en ny spiller til kanten eller off midt fint med mig.

Totti kan ikke ventes at levere hver gang længere.
Gervinho er bortrejst den næste stykke tid.
Florenzi er ikke en kantspiller, vi skaber aldrig noget når vores b-kæde spiller, ljalic-destre-florenzi.
Ljalic kan spille fantastisk til tider men ikke stabilt.
Destro scorer men giver intet, absolut intet når han spiller.

Synes generelt vi virker idéforladt i angrebet når totti/gervinho ikke spiller.

Så en ny spiller med masser af flair og ikke mindst speed skal da være kærkommen i Roma.

Roma mangler gennemslagskraft, kan komme på forskellige måder, råstyrke som Pogba, har vi ikke i Rom! Eller det kan komme med en masse speed, og det har salah masser af, skal nok blive en succes

En offensiv med iturbe til venstre, salah til højre og gervinho på toppen vil være dødbringende i serie a. Virker til at gervinho ofte bliver foretrukket som angriber fremfor destro, så derfor jeg bringer dette op.
,

[Rettet af: P.Totti - 23/01/2015 - 21:31]


asroma87
3119 indlæg.
d. 23/01/15 21:27

God deal!

Hvis han spiller dårligt. annullerer vi handlen!

Spiller han godt, stiger han i værdi og så har vi låst hans købs pris på de 17 mio euro.


tdj89
867 indlæg.
d. 23/01/15 21:28

Hvis aftalen er skruet sammen som nævnt ovenfor, så er det en fin handel der ikke udelukker andre indkøb.

Det er dog ikke hvad vi har brug for, for at kunne sætte en slutspurt ind på mesterskabet.


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 23/01/15 22:51

Køb Jackson m istedet!!


Seneste Nyheder

Florent Ghisolfi er ny sportsdirektør
(23/05/24) 0


Sådan kommer Roma i Champions League
(23/05/24) 0


Atalanta - Roma
(12/05/24) 71 0


Leverkusen - Roma
(09/05/24) 35 0


Roma - Juventus
(05/05/24) 29 0


Roma - Leverkusen
(02/05/24) 14 0


Napoli - Roma
(28/04/24) 34 0


AS Roma - Bologna
(21/04/24) 28 0


EL: Roma - Milan
(18/04/24) 10 0


Udinese - Roma
(14/04/24) 36 0