Login
Glemt password Opret bruger

Roma og Atalanta forhandler om Ucan

Ucan11.jpg

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: Gianlucadimarzio.com

Skrevet d. 02/01/15 21:14 af Jonas

Sky Italias journalist Gianluca Di Marzio melder her til aften, at Roma er i forhandlinger med Atalanta om udleje Salih Uçan.

Atalantas træner Stefano Colantuono skal være klar til at give den unge Tyrkiske midtbanespiller fast spilletid, noget det ikke er blevet til i Roma.

Det samme kan siges om hollandske Urby Emanuelson, der kom til klubben på fritransfer i sommers. Emanuelson har offentligt udtalt sig om sin utilfredshed med ikke at få spilletid og kan meget vel være på vej væk.

Atalanta skal ligeledes være interesseret i den 28-årige back og det er muligt at begge spillere tager en tur til Bergamo.






5 kommentarer

totti er gud
1115 indlæg.
d. 02/01/15 21:32

Tja...det der vel ikke så meget at sige til....

Ucan havde jeg nu set få spilletid men ja hvem skal lige smides af????

Det nok en fin deal...og Urby ja bare ikke god nok



Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 02/01/15 22:21

Uanset hvor billigt eller hvor gode talenter man kan få til Roma, er det ikke fair, at klubben bliver ved med at hente nye talenter til, som ingen chance får. jeg har altid været fan af unge tekniske talenter, men roma befinder sig i en situation for kvaliteten for de rutinerede herre er værd at foretrække fremfor de unges potentiale. Man skulle aldrig have hentet ucan, parades og sanabria. Spild af penge, og spild af talent!

1

[Rettet af: Daniel-Cumen - 02/01/2015 - 22:22]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 03/01/15 11:14

@Daniel-Cumen

Jeg vil faktisk gå så vidt, som til at sige at det er amatøragtigt.. Er skam meget tilfreds med at Roma er kommet i en position, hvor man (igen) kan lokke lovende talenter til klubben! Det virker bare som om, der overhovedet ikke er lagt en plan for deres fremtid. Som jeg ser det, skulle man have været mere forudseende og sendt dem (Ucan, Paredes, Sanabria) på lejeaftaler inden sæsonstart, de har jo nærmest ikke været i nærheden af spilletid. Så kunne man evt. have hevet en enkelt eller to hjem, når vi skal spille EL og Coppa.

Men ellers går det godt nok..

[Rettet af: Crap_Bag - 03/01/2015 - 11:15]


mester
399 indlæg.
d. 03/01/15 12:37

Det er mig uforståelig at man ikke giver en spiller
som Sanabria en chance for at vise sig frem på øverste hylde .
Der må da være en ide med at købe så mange talenter som Vi gør i Roma ,
men at Vi så ikke bruger dem , ja Jeg ved ikke ???


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 03/01/15 14:39

Optimalt at leje ham ud, han må jo efterhånden befinde sig som 7 valg på midtbanen.
Så jeg håber på at han kan finde lidt spilletid der.


Seneste Nyheder

Florent Ghisolfi er ny sportsdirektør
(23/05/24) 0


Sådan kommer Roma i Champions League
(23/05/24) 0


Atalanta - Roma
(12/05/24) 71 0


Leverkusen - Roma
(09/05/24) 35 0


Roma - Juventus
(05/05/24) 29 0


Roma - Leverkusen
(02/05/24) 14 0


Napoli - Roma
(28/04/24) 34 0


AS Roma - Bologna
(21/04/24) 28 0


EL: Roma - Milan
(18/04/24) 10 0


Udinese - Roma
(14/04/24) 36 0