Login
Glemt password Opret bruger

Roma sikrer sig svensk talent

Berisha.jpg

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: vocegiallorossa.it

Skrevet d. 14/01/14 16:00 af Jonas

Roma skal ifølge flere italienske medier have sikret sig det svenske angrebstalent Valmir Berisha.

Ifølge Sky har Roma overbevist Berishas klub Halmstad med et bud på 500.000 euro og har tilbudt spilleren en 4-årig kontrakt.

Berisha har en klausul i sin kontrakt der betyder at han ville kunne forlade Halmstad til sommer for 330.000 euro. Det har Sabatini dog ikke været interesseret i at vente på og vil gerne have den 17-årige til Rom med det samme og samtidig undgå yderlig konkurrence til sommer.

Ifølge Tuttomercatoweb.com er aftalen på plads og forventes at blive offentliggjort på torsdag.

Berisha er allerede blevet døbt den nye Zlatan og selvom der er en større fysisk forskel på de to, kan de begge score mål. Berisha fik sit store gennembrud ved U-17 VM hvor han blev turneringens topscorer med 7 mål i lige så mange kampe.






13 kommentarer

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14/01/14 17:06

YES!!
PS: Han er albaner!



mexes
2514 indlæg.
d. 14/01/14 17:11

Set med fodboldbriller er han jo svensker? Ellers skulle man vel også sige, at Zlatan ikke er svensker?

Men god handel! Vi får da virkelig hentet os nogle unge knægte for tiden!

[Rettet af: mexes - 14/01/2014 - 17:11]


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14/01/14 17:14

Jeg vil kalde det albaner med svensk-statsborgskab :P Anser heller ikke Zlatan som svensker.. Men det også ligemeget..

On topic:
Det alt for fedt, at se Roma henter de største talenter rundt omkring! Fremtiden ser jo bedre ud end den nogensinde har gjort..


asromadk
3647 indlæg.
d. 14/01/14 17:43

Svensk-albaner? Hvad er problemet?


Hvorfor skal man vælge det ene eller det andet altid.


Tottithorsen
4342 indlæg.
d. 14/01/14 18:09

Så længe han ikke er ligeså forskruet som Zlatan så går det nok! Har han samme talent ser det interessant ud ;) fedt at de unge talenter er begyndt at vælge Roma fremfor fx Arsenal og lignende


mexes
2514 indlæg.
d. 14/01/14 18:13

asromadk

siger bare, at nå en spiller render rundt med en svensk landstrøje på, så har jeg svært ved ikke at betragte ham, som en svensker.


Skytt0
1517 indlæg.
d. 14/01/14 19:52

Fornuftigt at hente spillere til fremtiden, men synes ikke der er hentet så mange unge forsvarsspillere ind til truppen (lige set bort fra at vi har Romagnoli, Jedvaj og Dodo)



mexes
2514 indlæg.
d. 14/01/14 20:05

...og så Berisha, Abner, Sanabria, Parades, Radonjic og Rizzi ? En del i mine øjne.


Basnandez
157 indlæg.
d. 14/01/14 23:11

Troede først han var nordmand da jeg så navnet og at han var lillebror til Valon Berisha


romeren10
332 indlæg.
d. 14/01/14 23:30

Lige meget hvor han er fra. Eneste der tæller er at han lever op til sit potentiale og forhåbentlig bliver en stjerespiller der kan sammen med de andre unge talenter løfte Roma til det niveau vi alle sammen vil have klubben skal være på. Indtil videre god mercato. Får vi mon flere ind eller er han den sidste indkøb i dette vindue

[Rettet af: romeren10 - 14/01/2014 - 23:32]


totti er gud
1115 indlæg.
d. 15/01/14 08:31

Jeg så gerne en markant forstærkning til start 11'eren....ingen vinduet lukker...

[Rettet af: totti er gud - 15/01/2014 - 08:32]


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 15/01/14 08:43

@basnandez
Valon Berisha er også albaner (norsk-kosovo-albaner) :p de alle sammen fra Kosovo.. Det meget udbredt efternavn i Kosovo.. Der var jo også Besart Berisha - gammel Horsens topscorer..

@Skytt0
Synes da der er rigeligt med forsvarstalent.. Håber bare Garcia snart begynder at give dem chancen.. F.eks imod Genoa, der synes jeg godt han kunne havde givet lidt mere spilletid til de unge, nu hvor sejren var sikret tidligt i kampen..


Ardi-10
1 indlæg.
d. 17/01/14 14:41

Han har afvist det norske a-landshold, men har spillet U-landshold med Sverige, men eftersom Kosovo har fået anderkendelse af FIFA om at spille venskabskampe i første omgang, har han udtalt at han ønsker at spille for det Kosovo-albanske landshold når de får lov at spille kval.kampe osv.

Men et fremragende talent er han bestemt. Håber virkelig at se ham i Roma-trøjen meget snart. ;)



Seneste Nyheder

Florent Ghisolfi er ny sportsdirektør
(23/05/24) 0


Sådan kommer Roma i Champions League
(23/05/24) 0


Atalanta - Roma
(12/05/24) 71 0


Leverkusen - Roma
(09/05/24) 35 0


Roma - Juventus
(05/05/24) 29 0


Roma - Leverkusen
(02/05/24) 14 0


Napoli - Roma
(28/04/24) 34 0


AS Roma - Bologna
(21/04/24) 28 0


EL: Roma - Milan
(18/04/24) 10 0


Udinese - Roma
(14/04/24) 36 0