Login
Glemt password Opret bruger

Transferrygter frem mod januar 2016

Kategori: Rygter

geggeri
669 indlæg.
d. 23/09/15 15:54

Lad os starte en ny tråd med transferrygter frem imod vinterens transfervindue.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 23. september 2015

Måske benatia kommer i næste vindue????

Kelevra
1261 indlæg.
d. 23. september 2015

Benatia var god for os, indtil vi ramte transfervinduet.
Tvivler på at han kommer til Roma igen, men hvis det er retur til Italien, så ser jeg selvfølgelig helst at han lander hos os igen.

Jeg har til gengæld tænkt lidt over Ninja. Vi har nydt rigtig godt af den type spiller og kvaliteten han besidder, men før eller siden skal der en erstatning til. Har folk tænkt over hvem man gerne vil se? - Hvis nu vi leder efter samme type. :)

(Juve "mistede" Vidal - deres erstatning burde vel ha' været Ninja. ;))

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 23. september 2015

Vi skal i hvert fald ha hentet en målmand, nu hvor Szeczny desværre skal retur.
Var lidt skeptisk da vi valgte at leje ham, men syntes satme han har været stærk!
Kunne være super, hvis vi kunne ha valgt, at beholde ham permanent!

Romaneren
1727 indlæg.
d. 25. september 2015

Ved godt, at det mere er et trænerskifte end en transfer...

Men vi skal efter sigende have kontaktet Ancelotti for at høre, om han er klar på Roma - hvis Garcia ikke forbedrer resultaterne i løbet af de næste tre kampe.

asroma87
3430 indlæg.
d. 25. september 2015

Det er sød musik i mine øre! Carlo Ancelotti som træner i Roma ville være en drøm og jeg mener også selv at han har udtalt at han gerne vil træne Roma på et tidspunkt

mexes
2516 indlæg.
d. 25. september 2015

Tror Carlos næste job i italien bliver Milan.
Synes nu heller ikke det er tid til at diskuterer trænerfyringer.
Jeg tror på Rudi og Co.
Men er helt enig i, at Ancelotti vil være en kæmpe gevinst!

Sczesny ser jeg også hjertens gerne som permanent.
Synes han har været fremragende.Så lad os håbe Cech præsterer i London, så der igen næste år ikke er plads til ham!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. september 2015

Some bookmakers in Italy are giving a price as small as 6/4 for Garcia to be out of a job before December 1, and there is no doubt the former Dijon coach is starting to feel the pressure.

Ancelotti har tidligere givet udtryk for at han et brændende ønske om at blive Roma træner inden han skal på pension

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. september 2015

Falder der ikke 3 point mod Carpi, så synes jeg ikke det vil være mærkeligt at man fyrer RG.

Et program der hedder
Carpi
BATE
Palermo
Empoli

Hvis RG skal holde sig varm som en seriøs kandidat til at føre Roma til tops, så skal der 4 sejre i hus. BATE skal simpelthen slås. Han kan vel max slippe afsted med at få 7 point i de tre serie a kampe -ellers synes jeg det begynder at lugte af, at han ikke kan få holdet til at fungere.

Jeg tror dog stadig på ham - til det sidste - og jeg er sikker på vi gør rent bord i disse kampe!

Romaneren
1727 indlæg.
d. 25. september 2015

Jeg ser helt klart også helst selv, at Garcia fortsætter! :)

MURO
632 indlæg.
d. 25. september 2015

Jeg ser også helst garica fortsætte, men vinder vi ikke ligaen dennee sæson, så er det altså væk. Jeg så gerne Ancelotti tage over, vi har brug for en træner der har vinder mentalitet og har vundet noget seriøst derude.

Vi er egentlig godt dækket ind på de fleste positioner, men jeg så gerne at vi hentede en højre back som erstating for Maicon. Der er en der skal kunne spille de kampe hvor Florenzi spares. Sanabria er begyndt at lave mål for Sporting så det ser lovende ud med ham og Ponce i fremtiden. De burde at supplere til Dzeko næste sæson. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi vælger at Hente Gyomber også roterer De rossi ned i forsvaret. Han burde da at få en chance.

[Rettet af: MURO - 25/09/2015 - 16:35]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 30. september 2015

Ham Doumbia er altså bare for vild.
Måske vi burde købe ham?
Eller

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 01. oktober 2015

Jeg mener Garcia er færdig i Roma, han har kun én måde at spille bold på og som andre skriver herinde er vores spillestil for længst luret af modstanderne som har succes med at parkere bussen og sørge for vi ingen plads for derfor løber vores kanter ofte ind i deres back eller ind i hinanden fordi Rudi stiller med 4 kanter ;o( de hurtige typer vi har pt. er helt perfekte til et hold som udelukkende lever på kontraer. Falque har vist han er god nok til Roma, da han besidder noget spilforståelse og kan lægge nogle præcise pasninger, modsat Iturbe som en anden skrev, ikke kan løbe alene på en bane lige ud med bolden uden at løbe ud over sidelinjen med bolden !! det citat griner jeg stadig over.
Iturbe var god for Verona fordi han fik plads på omstillinger....
Salah er fantastisk dog skaber han lidt ubalance pga manglende defensiv indsats.

Hvis vi kan bringe Lippi, Ancelotti eller Conte så giver det mening.... ikke mazzari!!

Men der skal nyt blod til!

asroma87
3430 indlæg.
d. 01. oktober 2015

http://football-italia.net/73754/roma-dzeko-salah-falque-permanent

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. oktober 2015

Ledelsen arbejder allerede på at få gjort Ucan permanent. 4,75 er allerede betalt ved lånets start, og 11 mio euro er aftalen hvis han skal hentes.

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 09. oktober 2015

Måske et gensyn med ham her? Jeg er klar til at tilgive ham, for sin lettere upassende opførsel, da han forlod klubben. Men det er vel kun interessant, hvis vi kan hente ham for mindre, end vi solgte ham for. Hans markedsværdi burde ikke været blevet større ifb. med hans ophold i Bayern?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 09. oktober 2015

Benatia linkes igen til Roma når januar transfervinduet åbnes...
Conte udtaler at Roma er hans 1. prioritet når han stopper som træner for Azurri efter EM 2016...

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. oktober 2015

Kan du ikke linke tottithorsen?

Så vidt jeg ved, er Roma og Milan blevet nævnt som de mulige italienske destinationer, og her er Roma favorit (1.prioritet) grundet et godt forhold til Sabatini.

At han skulle have udtalt Roma som hans "ønskested", det er jeg ikke faldet over. Der er snarere tale om nogle hurtige spørgsmål, hvor han evt. er blevet presset til at svare på "Roma eller Milan?".

[Rettet af: asromadk - 09/10/2015 - 18:11]

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. december 2015

Leggo skriver idag om transferrygter.

De har en ny målmandskonstellation til sommer der hedder Sportiello & Scuffet. Det ville godt nok være spændende.

Kolasinac nævnes stadig som aktuel til VB. Benatia er drømmen. Mahrez og Feghouli som afløsere for Iturbe.

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. december 2015

Send Iturbe til Leicester, og forsøg med Mahrez, han har vist enormt potentiale. Kolosinac burde være hentet i stedet for Digne. Men ja, det er nemmere at være bagklog nu.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 04. december 2015

Det er vel også fint nok Lamela. Vi er vel forhåbentlig alle enige om at prisen på Digne er i overkanten? Så personligt ser jeg helst at man henter en anden. :)

Sportiello OG Scuffet? Der bliver hård konkurrence på den position så. Men det bliver da heller ikke helt billigt at hente begge?

Mht. Benatia. Er han ikke meget skadet i Bayern? Til de penge og den løn, så ved jeg ikke rigtigt. Ja han var fantastisk for os, men efterhånden synes jeg at Roma har brugt nok tid på lange skadepauser. Til den rigtige pris og mindre løn, så er det en god mulighed. Hvis han kan holde så skadefri.

mexes
2516 indlæg.
d. 05. december 2015

Jeg mener, at hvis der bare er den mindste chance for, at hive Benatia 'hjem', så skal vi prøve at gribe den. Han er præcist hvad vi mangler. Det vil gøre vores hold MARKANT bedre med en sikker mand dernede.
Jeg synes Scuffet er et alt for stort sats. Sportiello siger jeg ikke nødvendigvis er en dårlig løsning - men jeg ville hellere ønske vi hentede os et mere sikkert (og nuvel dyrere) kort, ala. Sirigu eller Handanovic. Om nogen af dem overhovedet af muligt, er jo så det.
Hvis vi virkelig skulle være bagkloge, så skulle vi jo ha' gået all in på Handa i sommers... :)

Skytt0
1532 indlæg.
d. 08. december 2015

Ved ikke om denne side er pålidelig, men vi er eftersigende interesseret i Kolasinac fra Schalke.

http://www.romatoday.it/sport/calciomercato/kolasinac-roma-trattativa.html

Ville i mine øjne være en god backup til Digne. Offensiv og arbejdsom Back, som ville passe godt ind i vores nuværende spillestil, og taget hans reserverolle i betragtning, så burde han være realistisk!

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. december 2015

Rygtet er pålideligt nok.

Vi har været efter ham lige så lang tid som Digne stort set.
Og han var aktuel i sommer også. Problemet er, at han nok ikke er tiltænkt som supplement til Digne - men erstatning. Og synes Digne skal have mere tid. Han byder ind med så meget godt og bliver kun bedre. Han spiller med stor risici, og det skal han have styr på.

Men derudover har jeg fuld tiltro til, at han kan være med hele vejen på et Roma-hold der skal blive stærkere og stærkere.

For pludselig er de byttet ud, og hvad så når Kolasinac også viser sig at lave fejl. Så er man ligevidt. Spillerne laver fejl. De kan ikke fjernes, men skal begrænses og holdet skal spilles sammen således at de enkeltes fejl minimeres. Digne er god nok i min optik.

bobo
110 indlæg.
d. 08. december 2015

Digne bliver aldrig god nok. Han er dårlig til at forsvare, han er svag og så er han også langsom. Det var sku faktisk bedre da vi havde cassetti eller rosi på backpladserne.
Ud med digne. ind med hvad som helst sabatini finder. Dodó er også bedre, selvom han ikke er helt god nok defensivt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. december 2015

Der må jeg så være dig helt og aldeles uenig :)

tommaso
216 indlæg.
d. 08. december 2015

jannik vestergaard var nævnt i sommer, er han røget helt ud af ønskelisten ?

bobo
110 indlæg.
d. 09. december 2015

haha i orden asromadk
Overdriver nok også lidt, men ville ikke blive ked af hvis digne og rudiger røg af startopstillingen.

vil gerne have veratti, benatia, Marcelo og Zlatan eller Okaka chuka tibage ;) .... og måske en ny formation (men det kommer nok kun hvis vi ryger ud af CL)

ved sku ikke helt.

(ligegyldig kommentar herfra...)

sebbews
270 indlæg.
d. 10. december 2015

Sirigu skulle have sagt nej til at spille gårsdagens kamp for PSG da han så havde været låst i CL. Tænker at vi må være i spil her? Der er jo kun os og Juve, hvis han skal tilbage til Italien.

Lupo1927
33 indlæg.
d. 10. december 2015

Jannik Vestergaard er god og har potentiale til at udvikle sig en hel del endnu. Det er bare et reelt problem at han er ret langsom - det går ganske enkelt ikke med Romas (nuværende) spillestil... Jeg har ikke tal på hvor ofte Manolas har reddet os fra 1 mod 1 situationer på grund af sin fart

1

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 11. december 2015

Læste også det med Sirigu i går. Hvis han vil til Roma er det et stort "ja tak" herfra:-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. december 2015

Ønske angriber, Embolo fra Basel.
18 år, monster fysik og har allerede bombet mål på samlebånd.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 13. december 2015

Embolo scorer faktisk ikke sådan voldsomt mange mål. Hans fysik snyder lidt tror jeg, den er god som en 18-årig men er nok tæt på at peake. Jeg er heller ikke særlig overbevist om hans teknik, jeg synes tit han har bolden lidt for langt fra sig, samt han heller ikke er noget spilforståelsesmæssigt vidunder. Jeg synes han er hypet lidt for meget med hans fysik i forhold til han alder, og er ret sikker på at han ville falde igennem hvis vi køber ham nu og forventer at han bidrager positivt fra førsteholdet fra start :) Nej tak her fra.

Lamela
2782 indlæg.
d. 13. december 2015

Wow, det var noget af en kritik baseret på mavefornemmelse. Overordnet har han scoret i ca. hver 2.kamp. Hvis det ikke er godt nok for en 18-årig, så står verden da ikke længere. Hans dårlige teknik, (som ikke er så dårlig igen) og spilforståelse kan forbedres med tiden under de rette forhold.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 13. december 2015

I den Schweiziske liga for topholdet der klart dominerer ligaen - det er altså ikke helt unormalt at score mange mål i sådan en situation. Jeg tror han er for dyr i forhold til hvad man får for pengene - og jeg ser ham derfor ikke som en ønskeangriber for holdet pt.

Lamela
2782 indlæg.
d. 13. december 2015

Det er nu ret normalt at spillere kommer fra mindre klubber / ligaer til det større. Lukakku bombede i Belgien, før han kom til Prl, og forsat bomber.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. december 2015

Embolo er super interessant. Men i vores system under RG ville han jo klart skulle dække en kant à la. Skulle han spille på toppen, ville det vel være fordi, at angrebet så skulle være med 3 typer, der minder om hinanden. (Kan man måske ligeså godt gøre, når vores angriber alligevel ikke kan finde ud af holde sig i boksen).

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. december 2015

Hvordan var det nu dealen med Gerson var? Skal han ankomme via en anden klub og først til sommer?

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. december 2015

Hans far (rådgiver?) udtalte her d.1 dec at han ofte er i kontakt med Sabatini, men at denne ikke har givet udtryk for, at han vil blive sendt på udlån.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 15. december 2015

Gabbiadini rygtet til klubben. Men han er jo italiener så det kan nok ikke bruges.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 15. december 2015

Iturbe er tæt på at skifte til watford. Der tales om et permanent skifte iflg football-italia.net

mexes
2516 indlæg.
d. 15. december 2015

Det er det bedste for begge parter, hvis han skifter. Han skal forbedre sig en del før, at han vil blive god nok til at spille fast for Roma. Men hans passion, arbejdsindsat og engagement kan man ikke klantre det ham for. Desværre bare et mismatch.

Jeg håber vi i januar henter en god højreback, som skal have styr på de defensive egenskaber. Derudover håber jeg også, at henter en angriber mere. Der skal være konkurrence og pladserne på toppen - og ingen andre tophold har kun én angriber. Det vil være perfekt at finde en, som måde kunne spille på toppen og på kanten.
En midterforsvar ser jeg ikke som nødvendig, men hvis Benatia bliver mulig, så skal han for alt i verdens hentes. Henter vi ham, så tror jeg for alvor på scudetto.

Derudover glæder jeg mig til at se Strootman tilbage. Han var fremragende, da han var bedst. Håber han kan genvinde lidt af hans gamle niveau.

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. december 2015

Hvor meget jeg end virkelig håber at Florenzi kan blive Italien og vores 'Dani Alves', så halter det nok desværre for meget. For at han er god, så er det alfa-omega at der ikke laves så mange fejl, og at man er i stand til at holde i bolden. For kommer modstanderen først i hurtige omstillinger mod ham, så er han godt nok på glatis - og det er 50/50 om der kommer en scoringschance fra hans side.

Kunne man finde lidt af tidligere tiders spil frem, så tror jeg stadig på ham.

Men til januar giver jeg dig ret i, at det er vigtigt at finde en der kan spille den HB bedre end Florenzi og betydeligt bedre end Torosidis.

Mht. angrebet ville jeg foretrak man brugte det man har. Umar har man ikke set nok synes jeg. Måske man kan hente Sanabria tilbage? Ponce er skadet, men han kunne også være en mulighed når han er klar. Ville elske Rudi Garcia for bare at smide et angreb i spil bestående af Ponce, Sanabria, Umar. Som et statement til Iago og Dzeko m.fl. om hvor ringe de har været.

Lidt fra rygtebørsen:

Ucan hentes permanent inden længe. 11 mio euro.

Lukaku er en jaget mand, og hos Roma (og Juventus) skulle han være på listen over mulige mål. (Mirror)

Debuchy skulle være blevet tilbudt til Roma, som dog ikke er overbevist.

Derudover en lidt sjov bonus info.

- I sidste spillerunde var Paredes den spiller med flest erobrede bolde (18) og flest succesfulde afleveringer (96).
--> De afleveringer kunne vi godt bruge.

Afrundingsvist, så bliver man bare helt varm om hjertet med tanken om, at Strootman (måske) kan vende helt tilbage her fra januar af.

[Rettet af: asromadk - 15/12/2015 - 19:38]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 15. december 2015

Tænk vi hentede vanquir istedet for paredes? Giver ingen mening. Se hvordan vores unge spillere vokser når de får tillid fra træneren. Paredes og sanabria bliver spændende at få hjem igen. Med vores spillestil kan jeg ikke se lukaku skulle få succes. Det kræver en ændring i formation samt mere direkte spil. Han er et monster men det var dzeko også inden han kom til Roma. Måske er vi bedre i en 4-1-3-2 med DDR til at sweepe foran forsvaret.
Pjanic naingollan paredes på midten og 2 angribere på spidsen. En dzeko og en væver type ala salah eller lavezzi/lacazette ;0)

[Rettet af: Tottithorsen - 15/12/2015 - 20:25]

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. december 2015

Enig. Jeg savner også Verde. Han gjorde det virkelig godt de kampe han blev bragt. Håber virkelig at man snart begynder at stole på de unge. Så er svingende resultater også så meget mere acceptable. Hvis man da kan vinkle det sådan.

Men det er selvfølgelig altid nemt at være bagklog.

Dingding
134 indlæg.
d. 17. december 2015

Is på.
Verde har spillet 6 kampe uden mål og assist i år. Jeg havde også forhåbninger, men når manden ikke kan bide sig fast på et hold som Frosisone, så har han heller ikke niveau til Romaholdet i år.

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. december 2015

Det er jo fordi det til dels er med til at nedbryde gejsten igen og igen at blive sendt ud til mindre klubber.

Det er netop den manglende evne til at højne vores unge spilleres præstationer; udvikle dem, disponere minutterne rigtigt og få dem kørt ind i noget der ligner semi-rotation.

Det er ikke noget nyt fænomen for mig. Havde nok håbet at tingene ville ændre sig, men man må også bare acceptere, at RG måske ikke ligefrem synes tiden er til at eksperimentere. Det er også en af grundene til, at jeg ærgrer mig ved en evt. fyring. Jeg synes trods alt vi har mange unge spillere i spil til bænken, og rammer man pludselig formen, så tror jeg vi ser mange af dem på bænken i kamp.

Går man tilbage i tiden, så synes jeg man forsømte spillere som Okaka og Cerci fx. I nyere tid Jedvaj, Nico Lopez.

Det handler selvfølgelig også om, at unge spillere helst skal ind på et vindende hold. Men stadig, så er det bare kritisk at man gang på gang sender dem ud 3-4-5 år til ligeså mange klubber. Cerci rykkes rundt 3 gangen i årene 06-09. Okaka 5 gange 2007-12. Det har ligeså længe jeg har holdt med Roma været en tendens også hos andre italienske klubber.

Og jeg er vitterlig ikke fan af det. Pt. har man Paredes, Sanabria. Sender man Iturbe afsted, så lad være med at hent en ny. Lad Verde eller Ricci komme tilbage og udfylde denne 14.mand.

Mht. Verde og de 6 kampe. Lad os tage Messi fx. Han er selvfølgelig dét bedre end Verde, men jeg synes alligevel man kan drage en parallel. Lille væver type, der uden tvivl primært kommer til sin ret på et godt, boldbesiddende hold.

Messi kommer ind og spiller - godt nok nogle år yngre end Verde - 7 kampe. Han gør det rigtig godt og spiller sig ihvertfald ikke af.

Det samme mener jeg ikke Verde gjorde. Han kom ind, spillede 7 kampe - spillede sig på ingen måde af. Havde nogle vigtige assists, og var bare rigtig lovende at have på banen.

Messi får 17 kampe i den efterfølgende sæson. Han er stadig ikke en stjerne. Men han sluses ind. Så får han året efter 24 og så er han igang.

Jeg ved der er en aldersforskel på godt og vel næsten 2 år i forhold til, at Verde kom ind på holdet i senere alder end Messi. Og det er måske også lige at stramme den sammenligning.

Men jeg mener bare: Man er jo nødt til at få chancen? Det er som om, at man lige lader de unge spillere dufte til at kunne etablere sig i Roma-truppen; så aflevere man dem til nogle Serie A/B klubber, og så forventer man, at de udfolder sig selv. Klubben skal jo hjælpe dem med at udfolde og forme sig.

Totti. 2-8-21-28 osv. Tænkt hvis Totti var blevet sendt til ASD Calcio Trieste for lige at give ham noget spilletid i 2 eller 3. sæson efter hans debut. Just sayin'

[Rettet af: asromadk - 18/12/2015 - 01:18]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 18. december 2015

Så har vi lige smidt iturbe afsted til watfoord på leje... I stedet for at vente på vores nye træner!! Den her klub er en joke ingen nosser til at smide garcia på porten, ingen tro på vores talenter er nærmest som en Bazar i Tyrkiet hvor vi køber og køber men vil ikke brige dem for i stedet at smide dem på
Lån og så
Sælge dem....Roma er ikke et tophold og har aldrig været det selv da Capello kom til var vi lort så vandt vi scudetto og så er det bare gået op og ned..... Så jeg vil blive meget mere glad og ikke nær så skuffet hvis bare det kun være sådan at vi er et midter hold i Italie der aldrig vinder noget måske Cuppen en gang eller 2.. Og så droppe alt om scudetto/ cl mm... For vi vinder ikke noget de næste 10 år....

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. december 2015

Iturbe går amok, Watford køber ham for de 19,5 m euro som det samlet bliver - og så pludselig er han det dobbelt værd.

Man snakker tit om Sabatini som en god købmand. Men han er sku faldet af på den. Eller også har han aldrig været så god.

Lige præcis med Iturbe, der synes jeg egentlig godt man kunne have forsøgt at leje ham ud i håbet om at han kunne vende stærkere tilbage. At sende med at miste penge på Iturbe, det er unødvendigt.

MY
182 indlæg.
d. 21. december 2015

Nogen der ved, hvad ejerforholdet til Umar Sadiq egentlig er? Kan se han er lejet, men er det med købsoption eller hvordan?

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. december 2015

I midten af november læste jeg ihvertfald at både Sadiq og Abdullahi Nulla (også fra Spezia) skulle blive sikret.

Jeg er ret sikker på, at tingene mener eller mindre er på plads. Hvis de ikke er det, så er det "bare" fordi man ikke har udløst den klausul man har på ham. Desværre ville det bare ikke komme bag på en hvis han købet 100 procent nu her januar og så sendes han på udlån :/ Især hvis man skifter træner (RG virker jo til at have fidus til ham)

MY
182 indlæg.
d. 21. december 2015

Super, tak! :)
Nej, der tegner sig efterhånden et billede af at man de sidste par år har købt en mængde angrebstalenter (Lopez, Ponce, Sadiq, Sanabria ...flere?), som ikke rigtig får bevist sig. Og usikkerhed på trænerpositionen medfører altid usikkerhed på mange områder. Det skal altid være lidt hårdt at være Roma fan! ;)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. december 2015

Endnu en middelmådig spiller. Dem har vi rigeligt af...

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. december 2015

Synes han ser meget spændende ud. Minder vel en smule om Mahrez fx. Skal der hentes et supplement til Salah og Gervino, så er det jo et meget godt bud. Tvivler på man pludselig henter Verde tilbage (ville jeg foretrække).

Især hvis RG efterhånden indset, at Iago ikke er målfarlig nok til at kunne være et reelt alternativ til dem i front, så står man vel og mangler en erstatning for Iturbe. Synes det klædte Iago Falque at spille længere tilbage på banen. Har netop sagt i sommer, at jeg i højere grad synes han er et supplement til Pjanic end til Gervinho.

Tror godt man kan forvente 1-2 offensive forstærkninger - så må man håbe det er folk som kan slå igennem.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. december 2015

Og en højre back forhåbentlig?

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. december 2015

Ja, men hvem? Hvem er realistisk og samtidig i stand til at være indiskutabelt markant bedre en Florenzi? Jeg synes den er svær.

Ville næsten hellere foretrække, at man kiggede i egne rækker efter et supplement. Abdullahi Nura (som er hentet sammen med Sadiq) er vist HB.

Jeg tror Florenzi er god nok i forhold til resten af sæsonen som HB i serie A. Der er ikke nogen grund til at hente en eller anden afdanket HB for at kunne hæve niveauet 1 procent.

Nogle bud på en HB der kunne være værd at hente? (Husk at det i givet fald ville kunne sætte Florenzi helt af holdet)

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. december 2015

Sime Vraljsko

Jeg var allerede hooked på ham i sommers, hvis muligheden er der igen til Januar, synes jeg vi bør lægge en leje aftale ind. De har jo vores Pelle, så må de gerne give lidt den anden vej.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 22. december 2015

Hvis vi skal være realistiske, så ryger vi højest sandsynligvis ud af Chl. Og så er jeg faktisk enig i hvad asromadk skriver. Florenzi er fin HB sæsonen ud.

Jeg ville gerne ha' set lidt mere opmærksomhed på -

Cedric (købt af Southampton)
Danilo (købt af Real Madrid)
De Marcos (Athletic Bilbao)

Hvis man havde været hurtig kunne man nok godt ha' som minimum snuppet Cedric.
Danilo var/er den svære.
De Marcos (eller bare Marcos) er, lidt i stil med vores egen Florenzi, blevet rykket fra offensive positioner til backen. Så en hurtig, angribende spiller. Umiddelbart ham jeg synes bedst om.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 22. december 2015

Alisson hentes med stor sandsynlighed og tiltræder i juni måned. Vi er stadig ude efter Juan Jesus i Inter
Spalletti er spottet Idag nær trigoria....

Kelevra
1261 indlæg.
d. 23. december 2015

Troede Juve havde snuppet Alisson?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. december 2015

Juve har trukket følehornene til sig ift alisson.
Hvor god er han egentlig? Ved godt han har haft debut for Brasilien.

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. december 2015

Jeg synes han virker lovende. Men det er bare essentielt at man får givet sådan en type en reel chance. Uden at forvente perfektion til at starte med.

Alisson ville passende kunne bruge ½ år på at komme ind på holdet - måske stjæle lidt spilletid fra Morgan - og så bør man satse på ham til sommer. Hvis ikke man er klar til det, så må man videre og teksten og finde en anden.

Håber virkelig at der efter sommer 2016 er fundet en målmand, som er tiltænkt at skulle spille nogle år frem som minimum.

Derudover meldes Gerson at blive sendt på lån til Frosinone her fra januar. En skam.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. december 2015

Meget fornuftigt at låne gerson ud så han kan vænne sig til serie a. Han er kun 18 år og på ingen måde klar til det pres der er ved at repræsentere Roma!
Så kan han stille og roligt køres ind i den nye sæson

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. december 2015

Lån Rossi i Fiorentina. De vil gerne låne ham ud...
Selvfølgelig en hvis risiko for skade forbundet men er det ikke værd at tage chancen med en låneaftale. Dzeko spiller sgu som han er skadet!?!

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. december 2015

Iturbe officielt til Bournemouth til sammenlagt 24 mio euro. Godt solgt, men bliver sku også bitter, hvis de efter 1-2 år kan sælge ham for det dobbelt.

Lamela
2782 indlæg.
d. 23. december 2015

Jamen asronadk, hvis de kan sælge ham for det dobbelte, så kan vi jo kun gratulere.
Havde han været en sæson mere i Roma, kunne vi maks. have fået 10 mio for ham. Hans spil udover et par momenter(målet mod Lazio, yeah) været ren og skær elendigt. Og han fik chancen. Han fik ellers sin ønske posistion som Wing/wing angriber. Men, fungerede bare ikke.

24 mio. Det havde jeg ikke troet, vi kunne få for ham. Jamen, så skal Sabatini bare lige lande Benatia, så kan vi begynde at drømme igen.

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. december 2015

Ja, det er et godt salg - som jeg også sagde. 24 mio euro er utroligt!

Men det ville bare også, for mig, samtidig afspejle de alvorlige problemer man har i AS Roma med at få skabt en solid offensiv op og køre. Problemer, som har eksisteret også før Iturbe. Før Garcia.

Man må bare krydse fingre for, at det snart vender for alvor.

asroma87
3430 indlæg.
d. 27. december 2015

http://www.football-italia.net/77561/barca-v-real-madrid-pjanic

+ 30 mio euro og han skal sælges....hvad synes i?

matti92
179 indlæg.
d. 27. december 2015

jeg er klar på at sælge ham.
Hvis vi for den rette pris
+ vi henter Moutinho eller en i samme kaliber, pastore who knows.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 27. december 2015

Iflg de Marzio henter vi m'daiat i brescia. Ung marokkaner som ikke er fast mand på serie b holdet...
Perrotti arbeloa og defrel skulle vi også være interesseret i samt Juan Jesus.
Skidt hvis vi sælger pjanic men det kan gå hen og blive en god pris hvis Real og Barca skal byde over hinanden!

tommaso
216 indlæg.
d. 27. december 2015

Watfords Odion Ighalo er nævnt, det er en varm mand med den rette alder, tror på han kan blive vores guldfugl. køb hvis prisen ikke er tosse, mener jeg

asromadk
3790 indlæg.
d. 28. december 2015

Måske ikke den rigtige tråd, men det er jo lige præcis det, jeg har antydet i forhold til også Roma og unge spillere.

Hvis de bare spiller to dårlige kampe, bliver de kastet ud, siger Verratti til La Gazzetta dello Sport.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 29. december 2015

Arbeloa og Adriano rygtes at være mål for januar. Man kan mene hvad man vil om netop de 2 spillere, men ledelsen er i det mindste klar over at der er et problem på den backplads :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. december 2015

Ja, men det er nogle løntunge drenge. Ashley Cole. Host.

Sabatini har haft et crush på Adriano siden Luis Enrique. Adriano har vi været ude efter gang på gang, hvor er det vildt. Han kan kun skuffe som jeg ser det. Slet ikke det "solide" alternativ til Digne.

Arbeloa er sku en god og rutineret herre. Men tror hurtigt han ville blive en ny Ashley Cole. Florenzi fejler primært, når han på backen bliver mødt i en hurtig omstilling og skal spille 1 mod 1 imens han backer mod eget felt. Har meget svært ved at se Arbeloa gøre det markant anderledes. Det vil blive ligesom Cole, der blev kørt over gang på gang, er jeg bange for.

Derudover det bare utrolig løntunge spillere. Den er svær. Det er ikke til at vide om det bliver fugl eller fisk. Maicon eller Cole.

Barcelona har dog afvist indtil videre. Vores lejeanmodning med købsklausul. Surprise.

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. december 2015

Dagens rygter er blandt andet en interesse (sammen med Milan) i El-Sharaawy samt at man vil beholde Szezzy.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 30. december 2015

Real Madrid skulle have indledt forhandlinger omkring et køb af pjanic pris 45 mill €
Og vi skulle være interesseret i cerci og Lens i Sunderland.
Men mange rygter svirrer op til transfer vinduet.
Silly season.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 30. december 2015

Hm er faktisk ikke helt væk med tanken af at komme af med Pjanic, det er en god fortjeneste, og vi har en Gerson der kan komme ind og prøve, og synes ikke altid pjanic er sin pris hver.. vi har også en parredes der kommer til juni og en Ucan, der også skal ind og ha chancen

er stor fan af vi henter el-shaarawy og cerci,, så er jeg tilfreds med vores kanter,, plus de er italiener :)

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 31. december 2015

Er der ikke noget med at Shaarawy har en tendens til skader? I så fald synes jeg ikke han er værd at satse på. Cerci har jeg heller ikke meget fidus til - han bider sig sgu aldrig rigtig fast nogen steder.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 31. december 2015

El Shaarawy er jo strålende, når han er bedst - men man skal huske, at den eneste grund til at Milan lod ham gå vel var, at han allerede dér var gået lidt i stå som følge af alle skaderne.

Cerci lyder jo godt på papiret - han var megagod i Torino, kan noget på egen hånd, er oprindeligt romer og har været gennem vores ungdomssystem. Jeg har bare virkelig på fornemmelsen at han har brug for at være den store stjerne i en mindre klub, præcis som han var det i Torino. Tror han ville være bedre for Bologna, Genoa eller en klub i dét lag.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 01. januar 2016

Caceres har kun et halvt år tilbage på sin kontrakt hos Juve, åbenbart. Kunne vi ikke bruge ham?

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 01. januar 2016

AS Roma lejer Iturbe ud til Bournemouth for 2 mill euro med købs option på 22 mill euro.
Mit bud: Bournemouth rykker ud af PrL og Iturbe kommer retur til Roma. Håber dog på Iturbe får succes i England og kan sælges til sommer til en pris i nærheden af de 22 mill euro.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. januar 2016

Det er en købsobligation.

Mit bud, Bournemouth redder lige røven. Iturbe spiller et godt forår. Januar 2017 skifter han for 30-35 mio euro til en større klub, hvor han for alvor får sit gennembrud. Sæson 17-18 sidder værterne i Champions League studiet og snakker om, hvilken solstråle-historie Iturbe er, efter at han lignede en, der ikke havde det sidste skridt i sig i Roma.

Men det er stadig et fint salg for Roma. Han har simpelthen ikke været god nok. Desværre. Er dog slet ikke i tvivl om, at han nok skal få et mega gennembrud før eller siden.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 02. januar 2016

Mediaset melder, at Perotti til Roma er 'done deal' for op mod 12 mio euro.

Det har jeg meget svært ved at se noget som helst fedt ved - Perotti imponerede i Genoa på præcis samme måde som Falque, og jeg kan honestly ikke se, hvad der gør Perotti til en bedre spiller end Falque.

Så vil jeg hellere have El Shaarawy, ham er da i det mindste fremtidsperspektiv i, hvis han kan holde sig fri for skader.

Montella9
279 indlæg.
d. 02. januar 2016

Fuldstændig enig, chance for at det bliver en god handel er også i mine øjne meget lille. Han er ikke en mand som er på et mesterskabs hold.

mester
399 indlæg.
d. 02. januar 2016

Lige nu ser Jeg intet mesterskab i ROM og omegn , nærmeste må næsten være Napoli som måske også fortjener det

Montella9
279 indlæg.
d. 02. januar 2016

Med de talenter vi solgt i sommers for at opruste Skal vi være med i kampen om mesterskabet. Andet erfaring en fiasko

tdj89
867 indlæg.
d. 02. januar 2016

@asromadk

Jeg forstår ikke din store 'forelskelse' og tiltro til Iturbes evner.

Ingen tvivl om, at han har nogle gode spidskompetencer, men han formår slet ikke at bruge dem i hans præstationer.

Jeg kan ikke forstille mig andet end, at han bliver et af de der evighedstalenter. Som jeg skrev herinde da vi købte ham. Han har spillet i Porto som er en af de bedste klubber i hele verden til at købe og udvikle spillere, og især sydamerikanske spillere (Falcao, Hulk, James, Otamendi osv). Her kom han aldrig på holdet, hvilket er et skidt tegn. I Roma har han fået spilletiden, og stadig ikke slået til. Ser det ikke ske for ham i storklubber. Måske i mindre klubber, hvor han præsterer af og til.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. januar 2016

Min opfattelse af Iturbe stammer også primært fra Verona-tiden. Han har ikke været god for os. Men har set hvad han kan. Og som rå 'talent', så er jeg bare slet ikke i tvivl om hans kvaliteter.

Mht. Porto. Så både ja og nej. For det er jo det samme vi ser nu her, at den ikke helt er der.

Mht Verona, så var hans skiftet jo ikke et tegn på at Porto bare ville af med ham. De lejede ham ud med en - rimelig - købsoption på 15 mio euro (husk hvor ung han var). Den indløser Verona sådan set hun fordi vi er klar til at betale det og så skal Verona selvfølgelig presse prisen yderligere.

Jeg er som sådan ikke blind. Jeg kan godt se hvad han ikke kan osv. Men det rene talent, som imo er så afgørende - det har manden fået tildelt fra øverste hylde.

Du skal også huske at Porto har absurd mange spillere igennem deres system. Det er jo ikke alle der kan slå igennem. Jeg synes fx Vierinha er en kanon spiller, men ham kunne de heller ikke bruge. og han var endda egen avl. Men nu er han vokset og gør det fantastisk i tyskland via mindre ophold.

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. januar 2016

Hvad er egentlig status på Gerson?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 02. januar 2016

Gerson er Roma spille og Man vil se træningen an om man vil satse på ham denne sæson

[Rettet af: Zmartguy - 02/01/2016 - 16:16]

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 02. januar 2016

Succes til Iturbe vil være en succes for Roma uanset hvor Iturbe spiller. I min bog passer Iturbe bedre ind i en mindre klub og har ikke spilforståelse nok til et top 5 hold i Europa. I Sydamerika ville Iturbe sikkert passe fint ind på et top hold, som måtte spille med simple midler.

[Rettet af: mmmdkRoma - 02/01/2016 - 17:13]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 02. januar 2016

Vi er genoas lille Bitch, falque, perotti, har kostet os alt for mange penge, og hvis Genoa henter SES er det bare pælen i kisten... Sabatini er god til at finde brasilianer men i serie A er han En joke...

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. januar 2016

Men vi er vist også ude efter Sharaway og det er måske det eneste der kan komme i vejen for Perotti sådan som det ser ud lige nu. Ville godt nok være lækkert at få ham istedet for Perotti. Prisen er vel omtrent det samme. Han er en langt større trussel mod mål end Perotti, der vel i højere grad er en Iago type. Som igen er mere en midtbane-mand a la Pjanic end en decideret angriber (i Gervinho forstand). Ihvertfald som jeg ser det.

Virker utrolig mærkeligt at man bare fylder på med de her kreative typer, boldfaste typer, istedet for at få noget, der truer i dybden og i 1 mod 1 situationer. Det er jo det der mangler.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. januar 2016

Mht Gerson, så kan vi vist ikke bruge ham i foråret pga. non-EU reglen. Der har været rygter om, at han måske skulle være i truppen og bruge det halve år på kun at træne ---> Men mon ikke det ender med et lejemål.

Juan Jesus bliver nævnt igen igen igen. Virker sandsynligt og muligt hvis Roma ønsker det, da Ljajic i så fald er lokkemad.

Torosidis ønsker man at komme af med, og der er interesse. Men han ønsker vist ikke selv at forlade Roma.

PSG har budt officielt på Sportiello. Kan det åbne op for Sirigu?

Doumbia vender tilbage på mandag, og der skulle være lagt 10 mio euro fra en kinesisk klub - så han ryger nok videre. CSKA vil også gerne beholde ham, men man vil gerne have et salg afklaret nu.

Ellers bare de samme kedelige rygter. Adriano, Debuchy (som dog vist hverken er ønsket af andre end RG og som heller ikke ønsker Roma), Lorenzo Tonelli, Piotr Zielinski.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. januar 2016

Rettelse. Bournemouth har købsobligation hvis Iturbe rammer 10 kampe og et (for mig ukendt) antal mål.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 03. januar 2016

Gazzetta siger, at vi lander El Shaarawy i morgen!

mexes
2516 indlæg.
d. 03. januar 2016

Må vi da ikke håbe, @romaneren...

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 04. januar 2016

Jannik Vestergaard rygtes til Roma. Spændende med en dansker igen hvis det sker, men minder han ikke lidt for meget om Simon Kjær ? Eller har han lidt mere fodboldhjerne og kan evt. blive en succes?

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. januar 2016

SES skulle være droppet og man går efter Perotti.

Lamela
2782 indlæg.
d. 07. januar 2016

En højreback og midterforsvar må være top prioritet. SES eller Perotti behøves ikke hentes i første omfang. Vi har Sadiq til at overtage for Dzeko.

Er der bogen chancer for Gerson kan blive registreret hos os nu?

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. januar 2016

Nej. Og alligevel måske - som jeg ser det. Reglerne er jo noget forvirrende (skod).

Vi har pt. ikke mulighed for at registrere ham. Hans far (rådgiver..naturligvis) ønsker ikke at han skal lejes ud. (Måske ved han hvad der plejer at ske for de unge spillere i Italien haha).

Der finder konstant møder sted pt, mellem hans agent (den samme som Maicon) og klubben.

Kan ikke huske om reglerne blev ændret. Men som jeg ser det, så kan vi måske godt få ham registreret, da Doumbia vist nok vender tilbage til klubben nu her og derefter vil blive solgt. Så burde der været en plads. Det er de der slibrige regler, som før har fået klubberne til at foretage nogle mærkelige købe efterfulgt af øjeblikkelig salg for at frigøre plads.

Vælger Inter fx at købe Ljajic nu, så bliver der også frigjort en plads. Iturbe er kun på lån indtil videre, og har vist derfor ikke betydet en plads ledig.

Han bør bare få en plads i truppen hvis muligt. Kæmpe talent som vi har slået hentet i kamp med alverdens topklubber med en pris på 17 mio euro. Han BØR være tiltænkt at kunne bidrage med et eller andet - omend marginalt - fra start.

MURO
632 indlæg.
d. 08. januar 2016

Nu vil RG hente Debuchy, om et par år har han vel formet det gamle Lille i Rom.
En fin spiller jeg primært husker fra Newcastle, har ikke kunne slå til i Arsenal pga skader, men er han den rette at hente?.. konstant skadet og en alder på 30 er ikke lige det bedste på CV'et.

[Rettet af: MURO - 08/01/2016 - 03:46]

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. januar 2016

han har været nævnt mange gange, men hverken Sabatini eller Debuchy ønsker det eftersigende. Han ønsker at vende hjem til frankrig. Ustabililteten omkring Garcia, tror jeg, gør helt sikkert, at Debuchy til Rom kommer ikke til at ske.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 08. januar 2016

Debuchy er i mine øjne også helt ude i hampen, vi må og bør finde noget bedre,
hvorfor ikke se på Zappacosta eller Vrsajlko som begge er bedre og oveni er de italienere?

[Rettet af: Tottithorsen - 08/01/2016 - 15:21]

Kelevra
1261 indlæg.
d. 08. januar 2016

Vrsajlko er da ikke italiener?

1

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 09. januar 2016

Garcia rygtes igen fyret hvis vi ikke vinder i aften. Er det ikke snart en hel måned han er blevet meldt ude hvis han ikke vandt? Spøjs situation med så mange rygter omkring den mand.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 09. januar 2016

Hvis klubben ikke engang kan overkomme Milan der i den grad er en skygge af sig selv..

mexes
2516 indlæg.
d. 11. januar 2016

Forsiden af mandagens Corriere dello Sport: "Ciao Rudi". Pallotta skulle have besluttet sig - Rudi Garcia ventes at få sparket mandag. Spalletti storfavorit til at overtage.

[Rettet af: mexes - 11/01/2016 - 02:13]

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Jeg skulle lige til at skrive det. Sky såvel som Di Marzio melder, at RG de facto er en færdig mand.

Det kan blive offentliggjort allerede imorgen - men det hele afhænger af, hvad man ønsker at hente ind. Sky melder er det er en mulighed at man finder en midlertidig træner - dette vil med al sandsynlighed IKKE blive Spalletti fx - for så at satse på Conte til sommer.

Udover Spalletti nævnes Bielsa og Sampaoli.

Og Leonardo... Åh gud.....

[Rettet af: asromadk - 11/01/2016 - 02:34]

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 11. januar 2016

Puh Leonardo har jeg ikke meget fidus til. Heller ikke Bielsa. Han laver sgu noget spændende fodbold, men et eller andet plejer at gå galt. I Bilbao var han lige ved at ryge fordi han var flippet over at stadionbyggeriet gik for langsomt - er det tilfældet så passer han på ingen måde ind hos os som tingene plejer at gå her!

Af de navne er jeg halt klart på Spalletti. Lige gyldigt hvad så lad os håbe denne saga snart slutter.

Desuden håber jeg at Sabatini ryger også. Enten nu, i slutningen af januar eller senest til sommer. Han har ikke rigtigt imponeret med de spillere han har hentet overall. De bedste handler han har lavet er vel ironisk nok spillere vi har tjent en masse penge på og ikke er i klubben længere: Lamela, Marquinhos og Benatia. Penge han vel snart har hældt ud på håbløse talenter til højre og venstre. Ellers har han vel kun hentet Gervinho og Salah der passer ind i Garcias taktiske system (eller hvad vi skal kalde det). Lidt mere ensrettethed og mårettethed på den post ville pynte rigtig meget.

[Rettet af: DanieleTotti - 11/01/2016 - 08:24]

Lund
466 indlæg.
d. 11. januar 2016

Footballitalia skriver det nu også på twitter. Beslutningen skulle være truffet, men annoncering vil ikke ske i dag, da Zenzi og Garcia er i Zürich i aften.

Jeg fatter simpelthen ikke, hvad I vil med Spalletti. Bielsa er for mig klart at foretrække. Det er ikke for sjov, at Pep Guardiola har kaldt ham verdens bedste træner. Se hvad han lavede i Chile frem til 2011, hvor han nærmest blev folkehelt i Chile. Efterfølgende fører han Athletic til Europa League finalen med et hold kun med baskere. Jo der blev problemer året efter, men de mister profiler som Martinez og Llorente (spiller ikke grundet problemer uden for banen). Jo, der skal nok komme kontroverser, hvis han kommer til, men for søren noget godt fodbold, vi ville kunne forvente. Der er brug for helt nye øjne både på truppen og på taktikken - det kan Bielsa i den grad garantere.

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Problemet er, at Bielsa er en træner, der minder lidt om Luis Enrique tror jeg. En træner, der har brug for at have den fulde magt og respekt. Det kunne han have i Chile og i Atletic. I Roma er jeg sikker på, at han vil lide samme skæbne som LE.

Rudi Garcia var løsningen og muligheden for at få brudt med nogle utrolig destruktive mønstre i klubben. Muligheden for at få sat skik på det hele og vælge en anden vej end den - sommetider - indspiste italienske. Rudi Garcia var en rigtig god chance for at kunne skabe noget stort fra bunden. Jeg havde virkelig håbet at han kunne have været Romas træner indtil han gik i graven.

Jeg vedkender selvfølgelig at der har været problemer også. Spillet har ikke været godt altid. Men samtidig har der været resultater, og det har jeg savnet mere end noget andet.

Synes det er kritisk at fyre sin træner pga. spil og ikke resultater. Sæsonen er ikke slut endnu, og Juventus begræder næppe at de beholdt Allegri i starten af sæsonen.

Truppen er bedre end den nuværende position, men samtidig synes jeg bare heller ikke den er bedre. I år har ihvertfald ikke været et 'oplagt mesterskab', som jeg synes stemningen i medierne såvel som herinde har udviklet sig til.

I weeekenden stillede Juventus med en bænk bestående af
- Alex Sandro, Asamoah, Caceres, Cuadrado, Sturaro, Zaza.
Inter, der jo endda taber:
- Biabiany, Guarin, Jesus, Jovetic, Montoya, Palacio, Ranocchia, Santon.
Napoli
- Chiricles, El-Kaddouri, Giabbiadini, Ghoulam, Insigne, Lopez, Maggio, Valdifiori.

Disse tre trupper er på bænken suppleret med lidt ungdom også, naturligvis.

Milans bænk i weekenden
- Boateng, Antonelli, De Jong, Mauri (kæmpe talent), Mexes, Montolivo, Niang, Poli.

Roma i weekenden
- Castan (var han overhovedet helt fit?), Salah (ligeså ikke helt fit), Gyomber, Pepin, Emerson, Maicon, Torosidis, Totti, Tumminello, Vainquer.

Jeg er helt med på, at spillet har set rigtig skidt ud. Og at der er nogle utrolig rådne tendenser i forhold til, hvad der sker i 2.halvsæson efter at man har fået sin 'årlige afklapsning' i CHL.

Men at blive ved med at tale AS Roma op som et hold der er favorit til titlen, det synes jeg simpelthen har udviklet sig til en værre utopisk forestilling.

Rudi Garcia formår endda at få det bedre ud af en spiller som Sadiq. 3 ovennævnte trupper har nærmest to klassespillere til hver plads - mange af dem har vi selv været kædet sammen med tidligere.

Når Roma er ensformigt og forudsigeligt, så synes jeg det i høj grad afspejler truppen. Og det vil en ny træner bare ikke kunne ændre på.

RG såvel som en ny træner vil kunne klemme en 3 måske 2 plads hjem, og det synes jeg - resultatmæssigt - er godkendt.

Frygter virkelig for foråret med en ny træner. For når man kigger på truppen og de spillere RG har og har haft til rådighed, så synes jeg ganske enkelt ikke det er dumpet.

Men det er selvfølgelig bare mig og mit store, store ønske om stabilitet, som jeg mener er det indiskutable element for succes.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 11. januar 2016

Fyr sabatini for at købe elendigt ind. Vi mangler stadig en højre back, en central forsvarer og en bomber. Han har om nogen fejlet!!!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Jeg gad ihvertfald bare godt se at træneren i Roma var en decideret manager. Så kan han vælge og vrage hvem han ønsker til at rådgive sig hvad angår spillere osv. Men tror godt det kunne en fundamental ingrediens, som projektet har manglet. Ikke at Sabatini handler direkte udenom RG, men det er næppe RG der dikterer, hvad der skal ske. Han har nogle ønsker, og så er det op til Sabatini at vurdere om man ønsker at forfølge dem.

1

Lund
466 indlæg.
d. 11. januar 2016

@Asromadk

Hvis jeg skal sætte det lidt på spidsen, så synes jeg, at din holdning minder meget om Roma fra 2002 og frem til i dag - det skriger langt væk af middelmådighed. Ingen vinder da noget med en sådan selvforståelse, hvor man skal stille sig tilfreds med bare at komme i Europa. Hvor er lidenskaben, hvor er den tro, der får folk frem i verden?

Jeg mener helt oprigtigt, at Roma har den næstbedste trup i Serie A i denne sæson kun overgået af Juventus, hvis trup er suveræn. Napoli har været exceptionelt gode, men særligt deres defensiv er jo ikke navnemæssigt bedre end vores. At tale om, at vores trup ikke er til mere end en 5. plads er ikke seriøst. I stedet for bænken skulle man måske se på start-XI. Her mener jeg sagtens, at vi kan konkurrere og endda slå nogle af de hold, som du nævner.

Når man investerer, så meget som Roma har gjort over de sidste to sæsoner, så skal man da ikke stille sig tilfreds med at ligge nr. 5 så dybt inde i sæsonen. Se hvor mange penge vi har brugt sammenlignet med klubber som Fiorentina og Napoli. Det er da dybt kritisabelt, at vi nu halser efter de klubber. Deres trænere og stab forstår at skabe en helhed, som er større en summen af enkeltindividerne, mens Garcia, for mit perspektiv, nu i halvandet år har gjort helheden mindre end summen af enkeltindividerne, hvilket jeg synes, han skal klandres for. Vi spiller så dårligt i denne periode - fuldstændig identisk med sidste sæson, hvad er det, vi venter på, hvad er det for en kanin, vi tror Garcia hiver op? Der er behov for en ny spillestil og ny taktik, og hvis der er noget Garcia indædt holder fast i, så er det hans 4-3-3. Jo lige nu får Garcia noget ud af Sadiq, men come on. Det gjorde han også med Verde, som har bænket den i Frosinone i denne halvsæson. Generelt skal manden da have kritik for ikke at lykkes nok med klubbens unge spillere.

Jeg giver dig ret i, at stabilitet og tid er vigtige ingredienser til succes, men det skal da heller ikke være stabilitet og tid for dens egen skyld? Som jeg skrev oven for, hvad er det, vi tror, at Garcia kan gøre mere? Jeg er af den opfattelse, at Garcia har fået snor og tid nok, men pilen har over tid gået fra at pege op til at pege ned.

Mht. Bielsa så vil han, som du rigtigt peger på, komme til at fylde meget, men det tror jeg også bare, at klubben, i sin nuværende forfatning, har brug for. Vi har brug for en managertype for at skabe sammenhæng mellem indkøb og holdopstillinger. Jeg tror ikke, at valget falder på Bielsa, men jeg ville ønske det - mest og alt grundet hans fodboldfilosofi.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Ahgg så misforstår du ihvertfald.

Jeg er IKKE tilfreds med at ligge nummer 5. Men dette har vi på ingen måde gjort hele sæsonen, og det kan sagtens se anderledes ud om 3 kampe. Som jeg har været inde på tidligere, så er det FØRSTE gang i 2½ år, at Roma under RG er faldet ned til 4-5 pladsen. Svage modstandere eller ej, så er det ret vildt.

- 7 point til 1.pladsen er en del. Det vedkender jeg. Men samtidig er man kun 5 point efter, hvad der i mine øjne ville være mere end godkendt. Så når man tager i betragtning, at holdet har været i krise i 4-5-6 uger, så synes jeg det kunne se værre ud.

Lige pt. har vi et øjebliksbillede, som ikke ser særlig godt ud. Og der er nogle tegn, som i høj grad peger på, at RG måske bør fyres. Men jeg synes stadig bare ikke det ser så håbløst ud.

Truppen har igennem de her 4-5-6-7 uger ganske ofte været dårligere end BÅDE Inter, Juventus og Napoli. Og kigger man ud i verden, så synes jeg egentlig ikke vi investerer 'voldsomt'. Igen er det med skyklapper for øjnene, når man prøver at fremhæve Roma som en favorit til titlen ud fra økonomiske armbevægelser.

Dzeko, Salah og Digne var vel i høj grad de profilerede indkøb. Hentet på usikre lejeaftaler (gad vide om det har påvirket deres motivation?)

Milan, Inter og Juventus havde beslutsomme udskrivninger, som havde de deres egen pengepresse, omend Inter især, også handlede dygtigt og fik tjent godt også.

Anywho, jeg synes igen det er at tale det hele lidt for højt op. Jeg er også skuffet også en 5.plads, og synes klart at holdet er til mere. Men al den her snak om, at man indiskutabelt står med de bedste forudsætninger trupmæssigt - det er simpelthen blevet en illusion. Nok fordi, man havde en fornemmelse af, at Dzeko, Salah og Digne gjorde holdet komplet.

Det falder igen meget tilbage på klubben som helhed synes jeg. Rudi Garcia har fejlet, men det har Sabatini så sandelig også. Og ledelsen, da det jo trods alt er herfra beslutninger udspringer fra.

Men fred være med det.

Jeg er også dybt skuffet over at ligge nummer 5, og er ikke så skarp modstander af en fyring som jeg har været tidligere. Jeg er bare lidt skeptisk overfor, om det virkelig hjælper foråret at fyre RG.

Lund
466 indlæg.
d. 11. januar 2016

Jeg kan godt se, hvor du vil hen. Men at Roma ikke tidligere under Garcia er faldet til 4-5 pladsen siger mere om, hvilken forfatning de øvrige hold i Serie A har været i end om vores styrke, ser vi bort fra Garcias første år. Det er jo uhørt, at vi bliver nr. 2 sidste år med 70 point. Med sidste år er dette kun sket to gange siden man gik over til 20 hold i ligaen. Den anden gang var, da vi selv gjorde det i 05/06, men der hører det med til historien, at Juventus i den sæson blev tvangsnedrykket. På papiret har Garcia en flot statistik i Roma, men dykker man lidt ser billedet måske ikke så overbevisende ud.

Så til spørgsmålet om investeringer. Det er klart, at Romas investering ikke syner af meget ude i den store verden, men nu handler Serie A også kun om italienske hold, hvorfor det nok er rimeligt at holde sammenligningerne inden for støvlelandet. Jo andre klubber som Milan og Inter investerede også i sommers, men du glemmer nogle ting. Mange af Inters køb i sommers er, ligesom Romas, låneaftaler med mulighed for køb. Der har altså ikke bare været tale om pengepresseri. Milan investerede stort i sommers, men taget de seneste to års tvungen nedskæringer i Rosaneri i betragtninger, så taler vi om en endnu kortidsinvestering. Roma har investeret de sidste 3-4 sæsonerne. Spillere som Iturbe, Strootmann, Pjanic, Salah, Dzeko, Szczesny, Benatia, Digne, Nainggolan og Bojan har jo alle været relativt store handler. Succesen har ikke altid afspejlet handlerne, men de er hver især relativt store investeringer eller har potentiale til at blive det. Det er handler af en størrelsesorden som ikke genfindes i andre italienske klubber end Juventus i de sidste 3-4 år - og da slet ikke i Fiorentina. Jeg mener virkelig, at vi har en god trup med rigtig meget talent, men desværre er helheden lige nu mindre end enkeltindividerne, og det peger unægteligt tilbage på træneren.

Lad os holde Juventus uden for - dem er vi enige om både har en langt bedre trup samt investerer meget mere.

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Det hører bare med til fortællingen, at Roma også har været en sælgende klub og dermed synes jeg, at det er forkert entydigt at betegne det som at AS Roma skulle have spenderet voldsomt de sidste par år.

13/14 har vi et + på 43 mio euro.
14/15 har vi et minus på 56.
15/16 har vi som det ser ud lige nu et + på 5.

Til trods for at jeg har kunne lide tilgangen til transfermarkedet, så er det bare et faktum, at der altså ikke som sådan er blevet investeret/oprustet massivt under RG.

Juventus: +11 / -13 / - 48 (man kan vel nærmest blot tale om, at de har investeret klogere og ikke bare mere.)
Napoli -32 / - 13 / -17
Inter - 46 / +5 / +1 /
Milan -17 / +7 / -79
Fiorentina -13 / + 28 / 0

Ser man bort fra Fiorentina, som imo har mindre at rutte rundt med - så synes jeg bare det er svært at finde fakta fra de sidste 2½ år til at placere AS Roma under Rudi Garcia, som en klub han får serveret og blot skal hive et mesterskab hjem med. Det passer ganske enkelt ikke. Der er IKKE investeret voldsomt. Vi har IKKE et eller andet stort forspring grundet ejerskiftet. Det passer ganske enkelt ikke.

Og det er i denne forbindelse at jeg - stadig - når alt kommer til alt - ønsker at bedømme RG ud fra resultater frem for spil. For resultaterne har været der. Og det er de stadig. Sæsonen er ikke slut.

En ny træner vil ikke ændre det faktum, at der ikke investeres således, at man positionerer sig bemærkelsesværdigt bedre end de andre klubber. Dette ændrer en ny træner ikke på. Sæsonen er kun halvvejs, og man er nødt til at have for øje, at der død og pine forventes forstærkninger her nu i januar. Og med disse kan Garcia ligeså godt være manden til at få lukket hullet og vende tilbage det bedre tider, som man så i starten af sæsonen. Konkluderer man Romas sæson nu under RG, så fratager man ham retten til et januartransfervindue, som man imo må forventes at have en mening om.

Hvis der ikke hentes forstærkninger, så tror jeg ikke engang Conte, Ancelotti eller hvem folk ellers ser som 'stabile gode trænere' kunne ændre på tingenes gang. Sabatini og ledelsen har fejlet ligeså meget som Rudi Garcia. Pengene er blevet brugt forkert og det er Rudi Garcia så den eneste som må bøde for. Det synes jeg er ærgerligt. Istedet for at fyre RG så jeg heller at man gik ud og hentede 2-3 markante forstærkninger, bakkede op om RG og så ellers kom videre og tager al den evaluering til sommer.

[Rettet af: asromadk - 11/01/2016 - 22:54]

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2016

Men jeg er selvfølgelig også en håbløs romantiker, der sagtens kan forestille mig tingene vende under rg

Lund
466 indlæg.
d. 12. januar 2016

Igen må jeg anfægte din metode og dine mål for dine konklusioner. Over/underskud siger jo intet om, hvor mange penge en klub bruger og dermed, hvor meget en klub investerer. Over/underskud siger alene noget om, hvorvidt klubberne har balance i økonomien. En klub der har brugt fem millioner euro, kan eksempelvis have samme over/underskud som en klub, der har brugt 100 millioner euro. Det kan godt være, at Roma også har lavet store salg og dermed holder en hvis balance, men det er jo bare sund forretning, hvilket ikke betyder, at klubben ikke investerer. Sunde virksomheder med overskud kan sagtens investerer stort - over/underskud siger intet om til hvilke poster pengene allokeres. Det er måske derfor mere passende at kigge på penge brugt på spillerindkøb pr. sæson. Hvis du kan finde mig en oversigt over det som viser, at Roma IKKE har brugt flere penge end Milan, Inter, Napoli og Fiorentina, ja så har du ret i, at vi ikke investerer mere end de andre - men det tvivler jeg på, at du finder. Der nok en årsag til, at Financial Fair Play kigger på os og Inter og ikke de øvrige klubber.

Men jeg tror, at vores uenigheder omkring Garcia tager sin rod i vores forskellige synspunkter på truppen. Jeg mener ikke, at truppen behøves styrkes med 2-3 markante forbedringer i dette transfervindue. Det bedste der, fra mit perspektiv, kan ske i denne måned er en fyring af Garcia og Sabatini, og så at man hiver Bielsa ind. Der kommer næppe resultater med det samme, men det skal nok ske, også før end det ville have lykkes Garcia at få vendt skuden. Jeg mener spillerne er der til det. Problemet er, at de lige nu underpræsterer. Vi har intet presspil og vi kan som hold ikke spille os ud af pres osv. Det er alle kollektive ting, som falder tilbage på træneren.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 12. januar 2016

Den eneste "spiller" vi mangler i Roma er ham der hedder
VINDERMENTALITET!!!! Uden ham er det sgu ligegyldigt hvad træneren hedder og hvilken formation han dyrker....
Roma har altid manglet vindermentalitet, vi er en stor klub i Italien men har fortsat kun
3 mesterskaber siden 1927?!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 12. januar 2016

Roma Coach Rudi Garcia is expected to be fired today, but says: ‘These things happen in the life of a Coach’.

Widespread reports suggest the Frenchman will be dismissed and replaced by Luciano Spalletti in the capital today after falling away from the title pace.

Garcia was present at the Ballon D’Or ceremony in Zurich last night and returned to Rome this morning to meet with Giallorossi directors.

“I’m happy at Roma, even when things aren’t going so well,” he told Gazzetta dello Sport at last night’s event.

“I’m a football man, I know that these situations happen in the life of a Coach.”

JonasS
227 indlæg.
d. 12. januar 2016

Hvorfor går man ikke hårdt efter Lippi? Har han sagt nej tak? Han blev da nævnt for ikke så længe siden.

Sofus
3107 indlæg.
d. 12. januar 2016

Han har ihvertfald udtalt i dag at han savner fodbolden. Han kunne være spændende.

JonasS
227 indlæg.
d. 12. januar 2016

Han flirter åbenlyst med Milan. Vi burde flirte big-time med ham! Spa er jo ingen katastrofe, men vi burde bare stile højere, synes jeg.

asromadk
3790 indlæg.
d. 12. januar 2016

Over/underskud kan lige præcis være med at henvise til, om man nu virkelig har investereret voldsomt i truppen.

For under RG har der ikke været tale om, at man halvår efter halvår har tilført truppen yderligere kvalitet. Tværtimod har der i 2½ år ofte være tale om, at man sælger nogle af sine bedste spillere, og så forsøger man at erstatte dem med billigere spillere. Nogle gange går det godt (Benatia), andre gange går det skidt.

Min metode er som sagt ikke for entydigt at rakke ned på politikken igennem RG tiden, men det påviser bestemt, at der altså ikke har været tale om et Roma i absolut 'investerings-offensiv'. Som allerede nævnt har jeg været - og er jeg - tilhænger af en fornuftig økonomisk tilgang til tingene (i modsætning til City/PSG etc.), men jeg mener det nemlig er lige præcis dette, som også er med til at retfærdiggøre, at det trods alt ikke har været så skidt.

Begræder en smule, at tiden under RG så ofte betegnes som en skuffelse. Vi snakker to 2.pladser, CHL bold, og sæsonen i år er ikke slut. Selv mesterskabet er muligt.

I 2½ har man afstået fra at handle som mange andre klubber - men nu har man et øjebliksbillede, som ikke taler til RG's fordel, og så skal han på porten. Det er synd. For som jeg ser det, har tiden under RG i høj grad været udtryk for noget af det bedste - resultatmæssigt - som man havde kunne håbe på.

Spaletti er en fin fyr, og jeg håber dog det bliver ham i så fald. Men det er noget værre rod klubben er ved at rode sig ud i, da Spaletti næppe ønsker at være overgangsmand frem til sommer. Jeg har udelukkende dårlige fornemmelser for resten af sæsonen. For det virker mere og mere som om, at rokaden til sommer den er ønsket. Sabatini rygtes til Bologna. Så hvordan man kommer igennem resten af sæsonen, det er jeg nervøs for.

[Rettet af: asromadk - 12/01/2016 - 18:06]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. januar 2016

Spalletti er næsten officiel, han er i Miami for at snakke om fremtiden i klubben sin plan og underskrive kontrakt, de Rossi vil styre træninger i dag siges det.

Spalletti er den rigtige mand han kender Roma og ham har vindermentalitet men han har også taktisk forståelSe og ved hvordan man tilpasser sig til sin modstander. Spalletti var den mand der genopfandt den falske 9 i fordbolden og satte os på landkortet med nogle fantastiske kampe hvor vi spillede noget af det flotteste fodbold i verden. Hvordan kan man ikke andet end at elske at han kommer tilbage. Det er politisk godt valg da det er det ultra vil have og hvem ved om curve kommer tilbage..
Og endnu et plus ham er stor fan af italienske spiller der kender den italienske mentalitet:)
Vi kommer til at få afsluttet mange flere angreb og få presset modstanderens deres felt mere og vi kommer til at spille hurtiger.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 13. januar 2016

Rudi Garcia har altså ikke imponeret pånær den første sæson. Efter den har langt de fleste klubber luret hans taktik og der har været langt mellem de imponerende præstationer. Han har taget imod flere ydmygeler og har ikke rykket holdets vindermentalitet en tøddel. Tværtimod. Han har to lette sæsoner, hvor konkurrenterne ikke har været i gear - det er de i år og så går den ikke så godt længere. Enhver kan vel se at det ikke går at holdet kun formår at spille fodbold den første fjerdedel af sæsonen og de sidste 3/4 er mentalt og fysisk bagud, som det ser ud til at være nu.

Spalletti er den seneste der har vundet titler i klubben. Vi spillede noget fantastisk fodbold og stemningen var god. Forhåbentlig kan Spalletti få gang i vores offensiv begge veje, så der er lidt mere system over det og de arbejder sammen med resten af holdet som en enhed.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 13. januar 2016

http://www.asroma.com/en/news/2016/1/as-roma-confirms-garcia-departure

Lamela
2782 indlæg.
d. 13. januar 2016

Tonelli som ny CB, han vil være en klasse tilføjelse.

Derudover har de en Saponara i truppen. Han vil passe godt som vores nye Perotta, hvis Spa ønskede han.

JonasS
227 indlæg.
d. 13. januar 2016

Det var en god nyhed, frisk pust - og tak for alt, RG.

I mine øjne ville Criscito være den fedeste signing, af alle dem der har været på spiller-rygtebørsen på det seneste!!

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 13. januar 2016

Jeg er sgu glad for, at vi bliver sat i forbindelse med så mange italienske spillere, håber at nogle af rygterne bliver til virkelighed. Personligt så jeg gerne Sharaawy, Criscito, Tonelli og Santon i klubben, eller bare et par stykker af dem.

Lund
466 indlæg.
d. 13. januar 2016

Seneste forlydninger lyder på, at Sharaawy bliver i Milan, fordi klubben er tæt på salg af både Luiz Adriano og Cerci. Dette rygte kommer samtidig med, at Tutto Mercato Web skriver, at Diego Perotti er så godt som Romaspiller og vil blive officiel i næste uge.

Jeg er ikke udbredt fan af det, men det skulle være den vej pilen peger i øjeblikket.

[Rettet af: Lund - 14/01/2016 - 09:42]

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. januar 2016

Adriano nærmer sig

Gervinho til kina.Perotti og SES er begge relevante i så fald

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 14. januar 2016

Det er nok meget fornuftigt at sende Gervinho videre. Hvis han er så tæt forbundet med Garcia og nærmest kun kan præstere under ham er det fint at sende ham videre (hvis han da gider skifte den her gang).

ClausA
263 indlæg.
d. 15. januar 2016

Tonelli fra empoli? Hvad siger folk. Syntes selv han står for en ægte fighter og selvom han er lille farlig oppe foran på dødbolde. Ville klar fortrække ham frem for rudiger. Så må de sku også gerne hente saponara med.

Ud med rudiger, vainqueur og kieta

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. januar 2016

Francisco Acerbi of Adriano? Hvorfor skal der hentes middelmådigt?

Vi har ganske rigtigt brug for en CB, Tonelli vil her være et godt supplement. Acerbi? Ham der blev vraget i Milan? Jeg synes, der har være rigeligt af hans typer i Roma, fyld uden kvalitet.

Vi har 2 venstreback i truppen, nu skal vi yderligere beriges med en +30-årige venstreback til formentlig en høj hyre?

Hvor er logikken, når truppen skriger efter forstærkninger på højrebacken.

Perotti er hellere ikke den transfer, jeg tænder mest på. Spar pengene smid dem efter en angriber, der kan konkurrere med Dzeko.

Perotti er jo hellere ikke nødvendigt, hvis SES alligevel hentes.

Der er for mange middelmådige i truppen, til vi kan forbedre vores bundniveau.

Torosidis (exit sommer)
*Rudiger (måske køber en tysk klub ham, jeg kan dog godt lide ham, synes der en noget Boatengs over ham.)
Castan (siden skaden, bliver det ikke bedre, ud af vagten)
Gyomber (er han købt eller lejet)
Florenzi (middelmådigt på HB) (Skal op på midtbanen igen)
Falque (skal beholdes)
Vainquer (en af de bedre, skal beholdes)
Emerson (exit sommer)
Keita (exit sommer)
Maicon (exit sommer)
Paredes (fik aldrig chancen, (sommer exit?)
Ucan (2-årig lån sluttes)
Sanabria (håber vi holder på ham, men mere sandsynligt at en spansk klub køber ham.)
Skorupski (sommer exit)

Dem vi muligvis mister, må gerne erstattes med nogen, der er et niveau højere. Og ikke Acerbi, Spioli typer.

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. januar 2016

Sexede rygter idag...

Benjamin "Who" Pavard og Nicolaj "Åh nej" Boilesen til forsvaret.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 15. januar 2016

Til gengæld er Axel Witsel en smule mere sexet end de to ovenstående!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. januar 2016

Men er man villige til at spendere 25 mio euro. Tvivler.

asromadk
3790 indlæg.
d. 17. januar 2016

Witsel udtaler i forbindelse med at være rygtet til Milan, at han forbliver i Zenith indtil ihvertfald sommer 2016. Jeg tror simpelthen ikke på, at man er i stand til at hente ham. I så fald kræver det cash money og det kender man Sabatini godt nok til at vide ikke sker. Derudover, så er han vel også forstærkningen på den plads vi mindst mangler det....

Ucan ryger nok afsted nu. Samdoria nævnes.

Tuttosport mener at vide, at Roma har budt 3,5 mio euro for Fabrice N'Sakala. Venstreback...

Fiorentina tæt på Tello - ganske spændende at se hvad han kan i serie a i så fald.

Juventus er i Belgien for at forhandle om Tielemans og Praet. Av det er to spillere jeg helst ikke ser de henter....

[Rettet af: asromadk - 17/01/2016 - 02:16]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 17. januar 2016

Brug pengene på nogle gode backs og en central forsvarer. Midtbanen er godt dækket ind.
Adriano og Criscito meldes på vej, så mangler vi stadig en HB og central forsvarer, her kunne Juan Jesus være et godt alternativ til Manolas og Rüdiger.
Kunne godt tænke mig at vi forsøgte at leje Rossi i Fiorentina, han er fanme god!
Dzeko og Rossi til at tage sig af nedfaldsboldene. Men det er selvfølgelig en stor chance at tage med alle
de alvorlige skader Pepito har haft (som Strootman)

Spalletti har nok styr på hvem vi skal hente så det sætter jeg min lid til, men der skal snart ske noget i og med der nu kun er 14 dage tilbage af transfervinduet.

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. januar 2016

Maoudo Diallo Ba, som har været i klubben (Primavera) siden i sommer, er blevet gjort officiel, da han nu er fyld 16. Han kommer fra Barcelona, og man betaler ikke noget for ham - men er blot forpligtet til at aflevere 20 procent af et fremtidigt salg til catalanerne. Han har eftersigende også løbende været oppe og træne med 1.holdet og har efterladt et positivt indtryk. Men i disse tider, hvor der er så mange problemer med afrikanere, der har løjet om deres alder, så må jeg indrømme min første indskydelse var, Ham der - han er ikke født i 1999. Men lad nu det ligge.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 18. januar 2016

@asromadk
Men alligevel slår han ikke Minala fra Lazio. Han ligner jo en på 40 selvom de påstår han er 17 :D

Derudover lyder det da som en lidt suspekt aftale. Nu kender jeg ikke reglerne for, hvornår en klub bliver sanktioneret for at handle med unge spillere, men det er da nogenlunde det samme som Barca, Real og Atletico er/bliver straffet for. Kender heller ikke detaljerne for lige præcis de salg, så der kan selvfølgelig være forskel. Er det noget man skal frygte eller er jeg lidt for hurtig til at male fanden på væggen?

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. januar 2016

Haha Minala var for vild. Aldrig har jeg været så overbevist om, at der var hold i påstande.

Jeg kan heller ikke lige altid blive klog på alle de her regler omkring unge spillere, som absolut ingen klubber for alvor retter sig efter. Tværtimod handler alle klubber med unge spillere omend i konstant jagt på at omgå reglerne osv. Jeg ved ikke hvad tilfældet har været nu her - for det virker også på mig mærkeligt at man flytter en 15 årig fra Barcelona til Roma i sommer. Måske hans far er blevet gartner på Trigoria - who knows...

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. januar 2016

Castan vil man vist sende på udlån som et direkte resultat af den elendige præstation mod Verona. Så han kan få ro på tingene og koncentrere sig om at finde niveauet. Hans udtalelser efter kampen var også meget opgivende. Noget i stil med at han beklagede, og at han erkendte det ikke havde været korrekt at bringe ham i kamp. Tror ikke man ser mere til Leandro Castan desværre.

asromadk
3790 indlæg.
d. 20. januar 2016

Sabatini skulle forsøge at hente Nacho. Real vil have 8, men Sabatini håber på at kunne nøjes med 5.

Derudover så er drømmesigningen til forsvaret, ifølge gazzetta, Samuel Umtiti, som avisen mener Lyon har sat et 12 mio euro priskilt på.

Når man kigger ud på, hvad der er af spillere, så ville de her to måske ikke være helt dumme. Umtiti kender man vel primært fra football manager, men dér er han eddersprællende også god. Nacho er vel lidt en lunken løsning. Man sidder ikke og føler han er løs-ning-en på HB, men samtidig ville han vel være fin at få ind som alternativ til Torosidis.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 20. januar 2016

Spalletti skulle have godkendt Perotti og en transfer er nært forestående.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. januar 2016

Gervinhos kinesiske eventyr er blokeret da den kinesiske klub ikke kunne garantere lønudbetaling!

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. januar 2016

Behold nu bare Gervinho, torskedumt at skyde en vores målscorer midt i en sæson, hvor vi har mere end svært ved at score mål.

Spar nu de penge på Perotti og brug dem på en midterforsvar og en højre-back. De simpelthen ikke mene Toro og Maicon skal spille der sæsonen igennem, og slet ikke mod Real, da spa helst vil bruge Florenzi på midten (meget enig).

En Sime Vrajilsko og en solid makker til Manolas vil jeg ikke brokke mig over.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 22. januar 2016

Vi skulle angiveligt have købt ind nu: http://www.football-italia.net/78674/river-boye-roma-summer

River melder at deres 20-årige angriber Lucas Boye skal til Roma til sommer. Endnu en sydamerikansk angriber i flokken med Mendez (?) og Ponce. Endda en uden specielt mange mål eller assist i støvlerne. Suk Sabatini.

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2016

Det så deprimerende. Kan Sabatini ikke vente med at bruge så meget som et sekund og en krone på flere unge spillere før 1.holdet er på plads.

Og hvad nytter det at hente den 17. unge angriber, når de 16 forgangne alligevel ikke har fået chancen. og er man overhovedet ung i moderne fodbold når man er 20......

Sabatini er en krejler uden lige og det er så sørgeligt nogle gange. Han tænker sikkert allerede nu på, hvordan Boye eventuelt vil kunne bruge om 1,5 år i en forhandling med en italienske klub omkring et spillerkøb. Det ren Nico Lopez. Det virker ofte som om at Sabatini bruger størstedelen af sin tid på at søge efter "Den Gode Handel" istedet for at fokuseret på at højne niveauet på kort sigt i klubben. Trist trist trist.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 22. januar 2016

Ah ja jeg havde lige glemt Nico Lopez. Ja det er rent Sabatini. Og lige i det her tilfælde tvivler jeg på at det var et ønske fra Spalletti.... Og så lige i ugerne efter vi har haft en 18-årig knægt inde og score mål for førsteholdet, sats dog på ham i stedet. Jeg tror og håber Sabatini er ude til sommer.

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2016

Det er ikke til at vide, og selvfølgelig kommer man tit til at snakke om Sabatini som om han dikterer alt. Men det er alligevel ham der bliver rapporteret til, ham der træffer de endelige beslutninger, og ham som dermed indikerer, hvor midlerne skal kanaliseres hen.

Alle midler bør sættes ind nu på at forstærke truppen i forhold til som MINIMUM bænkpladserne. 2-3 startere er måske et overkill, men de spillere man henter nu bør sku være folk som kan være med til at ændre slagets gang fra dag 1.

Øv hvor har det indtil videre været et kedeligt transfervindue. Skulle ikke undre mig at vi 'kun' henter fx Perrotti og Caceres. Gab.

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2016

Giuseppe Rossis tilstand må simpelthen være så tvivlsom, siden han tager til Levante. Man kan nok ikke betvivle, at der er masser af folk der ved bedre, og han er nok ikke helt så skarp mere. Men i en eller anden drømmeverden, så havde han bare været vildt at få til klubben, såfremt han kunne finde topformen igen.

ClausA
263 indlæg.
d. 22. januar 2016

Sanabria må da også snart have bevist at han skal have en chance, efter 3 kasser idag. Det jo tydeligt han kan et eller andet

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2016

Mit bud for ham til sommer er.

30 juni er han i tilbage. Inden starten af august er han i Samdoria eller sådan. Sabatini fatter hat.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. januar 2016

Det er d 23/1 nu og vi har stadig ikke hentet forstærkninger til defensiven på trods af sabatini har kunne se det i 5 måneder??? Inkompetent!!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. januar 2016

Men for at være ærlig, så tror jeg simpelthen bare det handler om, at man ikke er villig til at lave de store udskrivninger.

Gervinho skal man have skudt afsted. Doumbia. Torosids (som jo tidligere har afvist at forlade klubben).

Den økonomiske politik er i meget høj grad, tror jeg, at man ikke kan tillade sig at spendere for meget. Ting skal dækkes ind, og tror ganske bare enkelt ikke, at det nogensinde har været ejernes plan fx nu her januar 2016 at ville gå ud og hente spillere for 30 mio euro. Sabatini har vel fået allokeret 10-12 euro, og så går det hele i hårdknude pga.at man ikke lige har en 'Marcos'/'Benatia' til at skaffe ekstra kapital.

Det tror jeg ærlig talt mest ligger til grund. Det er også fair nok, men synes bare det er blevet en ond cirkel, hvor man snakker og snakker, men der er meget lidt handling bag.

Man kan jo ikke både sige, at nu skal man tilbage på sporet, fyre RG og droppe et projekt, og så hellers ikke handle øjeblikkeligt med investeringer til at kunne ændre tingene. Man skal jo ikke være raketfysiker for at se, hvilke pladser man burde forstærke markant.

Januar her ender vel med at man får solgt Gervinho, lejet Doumbia ud. Ind kommer Adriano, SES og Caceres på lejeaftaler og måske en eller andet random spillere a la Gyomber på sidstedagen.

Men man kan bare ikke BÅDE snakke om, at man tror på scudetto'en, og så samtidig handle så nærigt. Sådan er fodbold bare idag, desværre.
....

Nå man fred være med det: morgenens meldinger.

- SES mandag
- Juventus slipper ikke Caceres for en slik, selvom han har udløb til sommer.
- Barcelona foretrækker ikke at udleje Adriano.

Jeg ved godt at der er det økonomiske med lejeaftaler, der hedder, at man kan udskyde betaling etc etc, og at der er regler der skal overhovedes.

Men samtidig så NÆGTER jeg simpelthen også bare at tro, at det ikke også kan have indflydelse på visse spilleres præstation, hvis de ikke ved om de er købt eller solgt. Bruddet med RG har for alvor fået mig til at indse, at problemet i højere grad ligger hos Sabatini (og klubben). Megen krise under RG havde karakter af, at man lige manglede det sidste. Det er som jeg ser det noget, som klubben ikke formår at kanalisere ned igennem systemet til træner og spiller.

[Rettet af: asromadk - 23/01/2016 - 08:47]

MURO
632 indlæg.
d. 23. januar 2016

Sanabria 9 kasser i 14 kampe, glæder mig til at han kommer tilbage, men er godt nok bange for at vi sender ham videre uden at give ham chancen.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 23. januar 2016

I forlængelse af dit indlæg om økonomi er en rapport fra Deloitte om bedst indtjene klubber tilgængelig. I 13/14 er vi ikke med på listen blandt de 20 bedste. I 14/15 hopper vi ind på listen som nr. 16. Jeg ved godt at der er CL deltagelse og andre faktorer der spiller ind, men positivt må det være. Fra 2011 til 2015 er vores indtjening steget fra 144 millioner euro til 180 - en ret stor stigning. Der er selvfølgelig store udsving med vores transfers og Champions League deltagelse, men forhåbentlig er det et positivt tegn og vi fortsætter med at forbedre os her.

Rapporten findes her på engelsk såfremt i ønsker at læse selv (vi er på side 31): http://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/uk/Documents/sports-business-group/uk-deloitte-sport-football-money-league-2016.pdf

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. januar 2016

Ja. De nye ejere har gjort et godt stykke arbejde. Roma er virkelig på vej frem som brand. Hjulpet godt på vej af gode resultater. De var dog hurtige til at forlade det, som de havde kaldt et langtidsprojekt. Nu handler det bare om at redde tingene i land.

Anywho..

Næsten mand i rækken:

Andrija Balic, som Sabatini skulle være klar til at bruge 5 min euro på.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. januar 2016

Ja lad os da bruge endnu 5 mill euro på en fucking 18 årig!! Kæft jeg er træt af sabatini. Fyr den fordrukne nar!

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 23. januar 2016

De har vel ikke forladt projektet ? Udover løse rygter?

Lucas Boye og Balic er vel omkring 10 millioner alt i alt? Skørt.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. januar 2016

Sabatini er spottet på et børnehjem i Paraguay. Det forventes han køber to 13 årige talenter for 10 mill!!! Det kan kun være for egen vindings skyld sabatini handler med bind for øjnene. Hent nu den højre back!!! Kan godt forstå spalletti overvejer en 3 mands kæde i forsvaret imorgen!

[Rettet af: Tottithorsen - 23/01/2016 - 18:16]

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. januar 2016

Med forladt mener jeg ikke sælge.

Jeg mener, at man havde en plan om, at nu skulle nogle ting op og køre. Der skulle bygges op fra bunden, stadion, økonomisk forsvarlighed, koncept under RG? osv osv. Målene var at jagte CHL.

2 år. Sløje resultater i perioder, ja, men tingene lykkedes.

Stemningen nu er vel snarere at det er DYBT ikke at være med i mesterskabskampen. Samtidig med at man er endt i den her onde cirkel, hvor det er træneren der må ofres. Fyringen kan sagtens retfærdiggøres, men det gør jo ikke det hele. Om træneren hedder Garcia eller Spalletti, så skal der jo hentes noget mere kvalitet. Men det er så nemt at skyde skylden på træneren, når 17 andre mennesker i klubben har truffet forkerte beslutninger og været med til de dårlige resultater.

I min optik kunne man bare ligeså godt have forsøgt sig med at fyre Sabatini. Evt. forfremme RG en smule. Eller ihvertfald få ham til at vælge, hvem han ville have til at stå for det.

At fyre træneren, når tingene trods alt ikke var værre, det skriger bare af at man er på vej ind i en ond cirkel med ustabilitet og manglende retning. Men det kan måske bare være mig.

1

[Rettet af: asromadk - 23/01/2016 - 18:27]

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. januar 2016

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 24. januar 2016

Jeg synes stadig fyringen af Garcia var god nok. Holdet var splittet og Garcia har i flere tilfælde vist sig som taktisk begrænset. Pallotta gik jo uden om Sabatini ved fyringen af Garcia og ansættelsen af Spalletti. Derfor tror jeg ikke Sabatini passer ind i Pallottas billede mere, og at han derfor udskiftes til sommer.

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. januar 2016

Jeg tror bestemt også det med al sandsynlighed kommer til at ske.

Men derfor efterlader man også hele "projektet" i limbo ved kun at fyre Garcia.

Så klubben er med al sandsynlighed i nødberedskab indtil i sommer uden klare linjer om, hvor man er på vej hen. Det tror jeg ikke gavner foråret.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. januar 2016

Roma skulle iflg. italienske medier være interesseret i Jannik Vestergaard!!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. januar 2016

El shaarawy lander i fiumicino i aften og gennemgår lægetjek imorgen før han officielt er Roma spiller sæsonen ud!

ClausA
263 indlæg.
d. 25. januar 2016

Han har ihvetfald lagt et billede op med hastag AS Roma osv. Et billede fra lufthavnen i Genoa

Romaneren
1727 indlæg.
d. 25. januar 2016

Billederne med Roma-halstørklædet er allerede ude!

Jeg synes sgu, det er fedt nok... Ikke en livsnødvendig transfer (der er vigtigere positioner at købe ind til), men når man tænker på at Gervinho er på vej ud og på hvordan Iago Falque ikke har præsteret sådan helt vildt, så er jeg tilfreds.

Han er italiener - og det han har vist før i sit vilde halvår i '13 kan helt tænde mit håb. Det er nærmest nok for mig :)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. januar 2016

Sabatini raus!! SES skal nok lave flere mål end dzeko som blev modtaget som en Gud. Mon nogen har taget turen til fiumicino for at byde ses velkommen?

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 26. januar 2016

Bliver spændende med SES. Man må håbe han mentalt er helt forberedt på at komme udover stepperne og skabe noget fremad, når nu resten af holdet insisterer på at de ikke skal. Og så selvfølgelig at han kan holde sig skadesfri.

Spalletti siger desuden at han også vil have en centerforsvarer. De må næsten betyde en fortsat 3-4-3 taktik i forskellige afskygninger, når nu han ikke mener vi skal have nye backs.

asroma87
3430 indlæg.
d. 26. januar 2016

http://indkast.dk/140077/Gervinho-tager-stor-l%C3%B8nforh%C3%B8jelse-i-Kina

Sofus
3107 indlæg.
d. 26. januar 2016

SES er officielt.

MURO
632 indlæg.
d. 27. januar 2016

vi er vist ude efter Neto fra Zenit der er en tidligere spalletti spiller.
Jeg kan ikke se hvad vi skal med en Zenit reserve.. Hvis han ikke er god nok til Zenit er han vel heller ikke god nok til Roma tænker jeg, mon han er en spiller der skal spille i start elleve eller tænker Spalletti på at holde på Rüdiger?

Lamela
2782 indlæg.
d. 27. januar 2016

Hvorfor ikke bare gå efter Tonelli fra Empoli? Ellers er der og Ogbonna fra West Ham. Begge italienere.

Ellers er der Herteaux fra Udinese, der er utrolig solid. De ikke star signings, men utrolig solid i bagkæden. Især Tonelli og Hertaux.

[Rettet af: Lamela - 27/01/2016 - 15:43]

MURO
632 indlæg.
d. 27. januar 2016

Jeg ville gå efter Glik, jeg synes at han virker utrolig stabil.

Lamela
2782 indlæg.
d. 27. januar 2016

Han er god, jeg tror ikke, han passer til et hold der holder kæderne langt fremme, hvor man kan risikere at komme ud for 1 mod 1.

Desuden, så forlængede han i sommers. Han ville kosten kassen, hvilket jeg ikke tror Sabatini er klar til at spalshe.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 28. januar 2016

Zukanovic meldes tæt på et skifte til Roma fra sampdoria

Skytt0
1532 indlæg.
d. 28. januar 2016

http://www.asroma.com/it/notizie/2016/01/foto-ervin-zukanovic-a-trigoria

Skulle snart blive officielt.

Kender ham overhovedet ikke. Nogen som kan sige noget om ham som spiller?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 28. januar 2016

Han er selvfølgelig fra Bosnien. Kan dække alle pladserne i en 3-mands bagkæde og var rigtig god da han var i chievo!! Fornuftig signing.

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. januar 2016

Jeg må indrømme, jeg ikke kender noget til ham eller husker ham for noget særligt, når Roma har mødtes ham.

Desuden, så forsætter Doumbia farcen forsat, dog alligevel, hvis vi ikke kan få ham afsat for små 10-12 mio euro, så ser jeg gerne ham i truppen under Spa. Og med en stor angriber som Dzeko ved siden, kan han måske finde sin målnæse frem igen.

Han har da scoret et pænt antal mål for CSKA i leje perioden, så helt væk er han trods alt ikke.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 29. januar 2016

Zukanovic bliver jo delt topscorer med Dzeko med 3 mål i sæsonen indtil videre hvis han kommer ;)

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 29. januar 2016

Jeg så nok hellere, at vi gik efter Santon så. Han ser ud til at ryge til West Ham på en lejeaftale. Men det er vidst ikke nemt, at hente markante forstærkninger her i januar-vinduet..

[Rettet af: Crap_Bag - 29/01/2016 - 11:00]

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 30. januar 2016

Zukanovic udtaler at han var barndomskammerater meed Dzeko og de voksede op sammen. Forhåbentlig kan han være støttepædagog og få gang i Dzekos selvtillid og målscoring!

Parrottis skifte trækker angiveligt ud fordi vi skal sælge Mazzitelli først for at finansiere købet. Er det tilfældet ser det fandme skidt ud med vores transferbudget......

En låneaftale til Premier League ser ud til at ende med løsningen på Doumbia, desværre kun leje.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 31. januar 2016

Perrotti gennemgår lægetjek imorgen... Davide santon menes også at være på vej til Roma.
Interessant!

asroma87
3430 indlæg.
d. 31. januar 2016

Sanabria scorede igen idag

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 31. januar 2016

Vi har dzeko ;0(
Hvad skal vi bruge perrotti til? Troede vi havde kanter nok og nu spiller vi endda uden decideret kanter?? Hent nu sanabria hjem!!

asroma87
3430 indlæg.
d. 31. januar 2016

Fatter heller ikke Perrotti transferen!

Han kommer jo aldrig til at starte inde og kommer da bare til at være i overskud!

asroma87
3430 indlæg.
d. 31. januar 2016

P S en højre back der kan forsvare ville jeg have fortrukket fremfor Perrotti. Så Reals kamp her til aften og vi bliver jo slagtet når vi skal spille imod dem, med det forsvar vi har i øjeblikket!

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. februar 2016

Jeg havde store forventninger til Dzeko, Doumbia, Ibarbo, Iturbe, Digne og Rudiger. Og kun Rudiger har haft tildels succes indtil nu. Resten har spillet middel eller floppet bigtime. Jeg forstår ikke indkøbet af Perotti, men han kan kun overraske såfremt, han får noget spilletid.

Så er vi endnu engang udefter Adriano..... But why?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 01. februar 2016

Lamela@ Hvis det er Tykke-Adriano kan jeg forstå din undren, men Adriano fra Barcelona
kan dække venstre og højre side i forsvaret, så det giver umiddelbart god mening....
Og så kan han dække en kant og dem har vi jo ingen af i truppen allerede ;o)
Hvis Sabatini var træner ville selv målmanden være en kantspiller!!!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 01. februar 2016

Doumbia på plads i Newcastle (leje) med købsoption....

ClausA
263 indlæg.
d. 10. februar 2016

Forstår ikke hvorfor vi aldrig kigger mod serie b. Der er flere spillere som potientielt kunne blive en gevinst. Tænk bare verrati. Ved også udmærket godt det er et eksempel som ikke kan sammenlignes fordi han i en ung alder var eftertragtet af stort set alle. Man der render altså nogle gode spillere rundt til fornuftige priser som ikke behøver integrer sig på sammen måde som eksempelvis unge syd amerikanere.

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. februar 2016

Gyomner, Nura og Sadiq hentet før denne sæson i Serie B.

ClausA
263 indlæg.
d. 10. februar 2016

Forstå mig ret. Spillerne du nævner er spillere som har deres store gennembrud til gode. Gymber til dels. Men han er jo bare en gardering end breddespiller. Sadiq glæder jeg mig kun til men er også stadig for ung

geggeri
669 indlæg.
d. 10. februar 2016

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma