Kategori: Rygter
Vi SKAL have en klausul på køb af Szczsny hvis vi lejer ham.
Arsenal skal ikke bruges os til at holde Szczsny varm i et par sæsoner for så at hente ham tilbage, hvis han udvikler sig når Cech sætter støvlerne på hylden.
Pellegrini har lige udtalt, at Dzeko ikke har spillet, og heller ikke kommer til at spille mod Madrid, da hans fremtid muligvis ikke ligger i City.
Sabatini er angiveligt på vej til England, igen, hvor han vil lukke Dzeko, Salah og Szczesny for at kunne offentliggøre alle tre handler på samme tid.
Som flere italienske journalister har tidligere skrevet, så er ledelsen i Rom ude på at lukke handlerne for at kunne offentliggøre alle på én gang.
Venstre backen ser ud til at blive Adriano, hvor det forventes at koste Roma omkring 9 mio euro.
Ser endelig ud til at der begynder at ske noget konkret!
Mon ikke man havde håbet på at have en eller flere nye spillere klar til at blive præsenteret til "Open Day" i Indonesien. Det er dog på lørdag, så Sabatini skal trylle, hvis han skal hive nogle med fra England.
Lad os sige vi får Salah, Dzeko og Szczesny..
Så vi opstillingen udfra hvad vi har og hvad jeg vil mene ville være bedst se således ud:
Szczesny;
Maicon/Florenzi, Manolas, Romagnoli/Castan, Cole;
De Rossi, Nainggolan, Pjanic;
Salah, Dzeko, Gervinho/Iturbe/Iago Falque
Det ser faktisk rigtig stærkt ud vil jeg mene.
Det eneste jeg synes der er svagt, er klart venstrebacken. Her meldes vi tæt på Adriano fra Barca, men der er jeg faktisk ikke helt tilfreds. Jeg så gerne en yngre spiller som var bedre.
Baba kunne være lækkert, men Lucas Digne er stadig favoritten. Desværre er vi ikke rygtet med ham mere.. Alex Sandro fra Porto kunne også være interessant. Men jeg søger bare en back der er yngre og bedre.
Billeder af Szczsny i Rom - et skifte er nært forestående!
flere medier melder at der er ikke er nogen købsklausul i Szczesny-handlen. Det er SÅÅÅÅ skidt i mine øjne.
Salah ligner også en kommende Roma mand.
Jeg synes ikke han på nogen måde er en dårlig spiller. Synes bare ikke han er bedre end Iturbe, Ibarbo, Ljajic osv. Så ser bare handlen som overflødig. Så ville jeg hellere bruge de penge på Baba, Sczezsny også videre.
Noget nyt omkring Dzeko derude? Jeg synes det virker som om handlen er gået lidt i stå?
Jeg er godt træt af Sabatini. Vi mangler en venstreback akut, en angriber, en målmand og måske også en højreback. Vi er mere end fint dækket ind på kanterne med Ljalic, Iturbe, Gervinho og eventuelt Florenzi(hvis ikke han bliver omskolet til højreback).
Hvorfor vi bruger penge på spillere som Salah, Szczesny og Adriano er mig en gåde. Det er alle spillere som vi enten ikke har brug for, eller simpelthen bare ikke har niveauet til at kæmpe med om mesterskabet.
Hvis vi forsætter sådan her, kan mesterskabskampen allerede være tabt inden den overhovedet er fløjtet i gang.
Hvorfor florerer der fortsat rygter om romagnoli? Luk nu den dør og fjern til salg skiltet!!
Hvis han sælges til Milan eller anden italiensk klub er vi til grin..
Kæmpe forsvarstalent - ham må vi ikke lade gå..
Personligt er jeg lidt nervøs for, om Szczesny er en ny Stekelenburg.
Jeg har dog en klar teori om, at man lejer ham, fordi den rette keeper måske er til at få næste sommer, og i min optik formentlig er Sirigu (såfremt han bliver slået af i PSG) eller Perin.
Jeg er såmænd stadig fortrøstningsfuld mht den kommende sæson. Jeg er sikker på, at klubben arbejder seriøst og systematisk for at få de spillere som Garcia vil have - desværre er der noget der tyder på, at han generelt ikke bryder sig om italienere....
Ellers har I jo ret gutter. Vi mangler i den grad noget til vores backs, og det irriterer mig grænseløst, at kunne se Santon være på markedet, Zappacosta blive solgt for 4.5 mio Euro og Criscito være på markedet - uden at vi reagerer det mindste!
De seneste rygter lyder på at vi prøver på at købe Liverpools VB, Alberto moreno. Vi skulle angiveligt have budt 15m
Adriano starter også inde nu her for Barca imod United!
Moreno ville være en super løsning på VB synes jeg! Lad os håbe der er hold i rygterne
[Rettet af: asroma87 - 25/07/2015 - 23:11]
Det her er virkelig interessant læsning og giver i hvert fald undertegnede en smule forståelse for Sabatinis problemer på transfermarkedet, som altså ikke kun er af økonomisk karakter.
READ
God søndag.
[Rettet af: Stigtotti - 26/07/2015 - 11:10]
Omvendt forstå jeg virkelig ikke, hvorfor Roma ikke køber flere italienere, da det (som jeg ser det) vil løse nogle af de omtalte problemstillinger.
Én ting er i hvert fald sikkert. Sabatini skal være kreativ som aldrig før.
[Rettet af: Stigtotti - 26/07/2015 - 11:13]
Interessant læsning, Stigtotti. Uanset hvad kan man ikke komme uden om at Sabbatini - indtil videre - har dumpet transfervinduet med et brag. Jeg er skam bevidst om at han står over for nogle udfordringer i forhold til de Italienske transferregler, men efter at have læst artiklen kan man igen stille spørgamålstegn ved vores lejeaftale med Ibarbo. For det første er vi godt besat på kanterne, men Ibarbo sidder vel på en plads som kunne være gået til Dzeko. Konklusionen må være at Dzeko ikke kommer til Rom før Doumbia er solgt.
Vi har alle muligheder, men nytter ikke noget, når man starter transfervinduet ud med IK at tænke klubbens egne spillere som relrvante. Bertolacci (Ucan), Antei (Yanga?), Verde (Iago).
Synes Roma er en af de klubber der står med rigtige gode kort på hånden - men alt blivet pisset væk.
Dzeko bør have 1.prioritet pt. Og så må Salah afhænge af salg. Men sådan tror jeg desværre ikke man tænker. Selvom det burde være logik for burhøns: Hvem er mest afgørende at få ind. Hvilken position er vigtigst.
Jovetic til Inter. Ouch!
Og Jovetic er Homegrown.
Daniele Verde har netop scoret 5 kasser i en træningskamp for hans nye klub.
Det hører med til historien, at Frosinone vinder 18-0 over et amatørhold.
Men det viser netop at vi for den næste sæson fuld af regler om homegrown spillere lige har afskrevet en af vores egne, en god ung spiller fuld af entusiasme og spilleglæde.
Historien med Romagnoli gentager sig. En ung spiller der gør alt det rigtige. Spiller fantastiske kampe når de endelig bliver kastet i ilden. Hvordan de så derfra kan blive forbigået i så høj grad - det er mig en gåde.
Vi skal bare have tyndet ud i truppen, Marquinho, Doumbia, Maicon, Cole og Torosidis F.eks. Det vil skabe lidt mere luft i budgettet og generere lidt kapital investering på nogle vitale pladser, samt forbedre vores FFP situation.
Fra Januar bliver vi forøget med 2 Argentinske stor talenter, så må vi se, hvordan truppen trimmes, så de også kan være med.
[Rettet af: Lamela - 27/07/2015 - 09:16]
Kunne man ikke forestille sig at Fiorentina skiller sig af med Mario gomes også ryger destro til Fiorentina også henter vi en en back eller dzeko ?
Kunne man ikke forestille sig at Fiorentina skiller sig af med Mario gomes også ryger destro til Fiorentina også henter vi en en back eller dzeko ?
Jeg tror mere det handler om Salah i den forbindelse. Der er nogle juridiske uenigheder mellem Fiorentina og Chelsea efter Salah udlånet sidste sæson. Fiorentina mener der er sket noget ulovligt i henhold til kontrakten, mens Chelsea mener det modsatte. Så hvis vi skal have Salah fra Chelsea skal de uenigheder vel løses først, og hvis Fiorentina så gerne vi have Destro kan det være en nøgle deri i et meget kompliceret spil :)
Bliver seriøst sindsyg af alle de Romagnoli rygter!!
Men jeg tror desværre, med 95% sandsynlighed, at Romagnoli ender i Milan.
På tuttomercatoweb står der noget med Roma og Sime Vrsaljko. Forstår intet af artiklen, men det satme en spiller jeg gerne gad se i Roma :)
Vrsaljko i Roma ville være en drøm!
Han vil være klasse, ren Ivanovic!
Football-italia skriver at vi vil have solgt Cole, Doumbia, Destro og Gervinho/Ljajic inden vi henter Dzeko. :(. Det ser sgu lidt svært ud - Cole vil gerne blive. Doumbia er der kun en klub der vil have, og han vil tilbage, men prisen bliver vi ikke enige om. Destro vil blive i Italien men ingen af topklubberne er interesseret så prisen kan heller ikke blive høj her. Gervinho/Ljajic ser også svær ud.
Hvis i ikke allerede har fundet det, er Vrsaljko rygtet på engelsk her Link
Fiorentina skal angiveligtnikke bare være interesseret i Destro, men også - hold nu fast - Ljajic!
Den havde jeg ike set komme. Mario Gomez er angiveligt på vej væk, og Salah har Romanligeslm taget...
Nogen der ved, hvordan det går med Doumbia og en retur til CSKA?
Kurzawa for 10 mio?
Hvad venter vi på?
Problemet med Kurzawa er, at han ikke vil kunne spille CHL.
Hellere betale lidt mere for Digne, som imo må være Garcias førstevalg.
Jeg håber, at vi holder på Ljalic og så evt. sælger Gervinho/Ibarbo! Bl.a. fordi han er en af mine favoritspillere, men også fordi han er en lidt anderledes type end Gervinho/Ibarbo/Iturbe/Iago(?) og nu også Salah. Har iøvrigt svært ved at gennemskue Ibarbo's og Iago's roller på holdet, men der må vel være en mening med galskaben..
Hvis Sabatini er rigtig flittig og får lukket Dzeko handlen indenfor den næste måneds tid, så håber jeg også, at det betyder et farvel til Doumbia. Ham og Ibarbo (og ganske givet også Iago) må vel allerede nu anses som fejlkøb..
Hehe, held og lykke med at få smidt Ibarbo ud, når vi lige har gen-lejet ham. Udover det, er jeg enig med dig.
Ibarbo leverede da i det mindste noget.
Dzekohandlen minder mig lidt om da vi hentede Batistuta - det gik jo fint dengang!
Hvis vi så oven i hatten kan få hentet Digne, evt på lån med option/obligation, så har Sabatini og de andre pengedrenge altså 1 mdr til udelukkende at trimme truppen.
Jeg tror nemt det kunne ende med et salg af: Doumbia (CSKA), Torosidis (Bologna), Yanga-Mbiwa (LYON), Marquinho (Carpi/Bologna/Verona).
Måske vi så endda kan være heldige at lande Santon og genlande Astori.
Så er det altså et uhyggeligt hold. I så fald mener jeg vi er utrolig godt besat på alle pladser, med minimum en klassegardering på alle pladser.
Jeg synes allerede at Falque har vist præcist hvorfor man hentede ham. Jeg synes netop mod Real Madrid (og til delvis mod City) han viste at han kan noget ingen af de andre rigtig formår. Han kan sgu lægge et rigtig godt indlæg. Jeg synes flere gange han viste en spilforståelse og formåede at aflevere super præcist, noget som vel både Gervinho og Iturbe har haft svært ved i den forgangne sæson. Tror godt han kan blive farlig med en Dzeko i boksen!
Både han og Salah er også meget mere målfarlige end de wings vi har nu. Jeg tror dog også at tilgangen af både ham og Salah betyder at mindst en af Ljajic/Gervinho bliver solgt, måske begge. Derudover kom Ibarbo som en del af Radja - handlen, han bliver kun hentet permanent til næste sommer, hvis han virkelig slår igennem.
Jeg har også tænkt på om Salah kunne være en nødløsning centralt. Forhåbentligt kommer Dzeko ind og bliver det klare førstevalg, men Salah vil også kunne spille den plads.
Tror/håber på en offensiv til den nye sæson der hedder:
Salah - Dzeko - Falque/Iturbe
Football-Italia skriver at vi er blevet enige med Fluminense om Gerson, offensiv midtbanespiller, om en aftale til 15 milllioner euro. Det lyder sgu lidt underligt hvis det er tilfældet, eftersom vi ikke har fået færdiggjort nogen af de andre aftaler vi har været rygtet til længe ?? Specielt fordi midtbanen er der hvor vi ser stærkest ud, medmindre hans selvfølgelig er tænkt til en anden rolle?
Jeg synes vi skal hente lamela hjem da vi er meget svagt besat på kanterne ;0))
Det må være en and.
Liverpool vil eftersigende have ca. 100 millioner kroner for Balotelli. Det vil være noget af et sats, men kan Garcia få styr på ham, vil han være en af ligaens bedste angribere, og endda til en lav pris. Tvivler dog på, at vi er interesseret.
Ikke nødvendigvis. Det er nok mere et udtryk for, at Sabatini i højere grad i Sydamerika har succes med sine købsoptioner og andre fremtidige betalinger.
Masuaku vil man i bund og grund give 9 mio euro for. Det er dog en fremtidig betaling. Olympiacos vil have 10 med det samme. Som sikkert kan blive til de 8-9 hvis man ellers vil hive pengene op af lommerne.
Sabatini er og bliver en krejler.
Han laver jo de der fremtidig betalinger for at give "falsk" luft i regnskabet for i år, med blikket rettet mod FFP. Det er snedigt, kræver bare andre end Chelsea er med på ideen.
Ballotelli skal slet ikke nævnes herinde. Der er på ingen måde plads til alle de problemer han uden tvivl vil bringe med sig. Derudover tror jeg heller ikke at Totti vil billige det efter den lille hændelse hvor Totti høvlede ham ned.
Falsk luft for os er falsk luft for andre ligeså. Så det er da klart, at han har mere held med det i Sydamerika. Vi lader jo heller ikke Destro og Gervinho gå i handler der ikke giver penge i kassen/budgettet.
FFP går ikke ud på at vi skal gå efter et "0". For så bliver vi hægtet. Vi har vist lov til at have underskud på 30/45 min euro i det næste par år (så vidt jeg husker).
At gå i 30-40 mio euro underskud i det her transfervindue kunne jo forhåbentlig betyde at man kun sporadisk skal forstærke sig over de næste par år. Salgene vil komme. Så det hele skal jo nok gå op.
Man er nødt til at have en kerne på plads. Derfra kan Sabatini så lege med talenter.
Problemet for mig er:
- Det virker så pludselig ligegyldigt om VB hedder Digne, Adriano, Masuak eller Baba. Det handler ikke om spillerens kvaliteter som værende trænerens prioritet. Men det er en "plads" der skal forstærkes i et puslespil Garcia ikke er herre over. Det er ikke særlig holdbart.
Er der nogen der ved om der er hold i de rygter omkring købet af Gerson? Han er vanvittig, ville være et konge køb.
Nej, det ville da være HELT forfærdeligt, at se Ballotelli i vores smukke trøje - tror nu heller aldrig, at det ville ske:-) Nu skal den handel med Dzeko bare lukkes - så får vi en bomber der vil score minimum 15, men højst sandsynligt 20 mål hver sæson:-)
Man er blevet enige omkring Gerson. 16mio euro + bonusser. Barcelona har dog for 3-4 mio euro sikret sig forkæb. Aner ikke hvornår og hvor aktuel interessen pt er.
Il Tempo melder ligeledes at købet skal finansieres ved Romagnoli-salg.
Så er det måske imorgen at romagnoli skifter til Milan og dzeko hentes til Roma..? Iflg la gazetta dello sport er Milan og Roma enige om prisen på romagnoli.
Og Chelsea og Roma er enige om prisen på dzeko!!
Det vil være en kæmpe skændsels hvis man skyder Romagnoli afsted
Dzeko kommer altså fra Man City... Ikke Chelsea
Og hvem fanden er ham Gerson? Brug dog pengene på en VB som vi har brug for
Hvis Romagnoli hellere vil spille for Milan end for os, så er det bare at sige "Arrivederci". Så banker hans hjertet heller ikke mere for os, tilsyneladende.
Men vi skal betales for ham!
Der er jeg faktisk lodret uenig. Jeg synes, at vi skal holde på Romagnoli til enhver tid - også selvom han hellere vil spille for Milan. Rygterne går også på, at Napoli havde afgivet et bud på 28 mil på ham, men at han takkede nej.
Jeg tror (tror!) kun at det handler om, at Romagnoli hellere vil spille for Mihajlovic. Og det vil han af den simple årsag, at Romagnoli var en nøglespiller i sidste sæson for Mihajlovics Sampdoria-hold. Romagnoli ved, at Mihajlovic sætter kæmpe pris på ham og vil give ham så meget spilletid som overhovedet muligt.
Som jeg ser det, så burde det være klubbens (og især Garcias) ypperste opgave at få Romagnoli til at føle sig værdsat og vigtigt. 30 mio euro er en fin pris for ham lige nu - men han bliver endnu mere værd.
Og når jeg tænker tilbage på hans fejring af sin første Roma-scoring, så er jeg heller ikke i tvivl om, at hans hjerte banker rigeligt for os.
Dzeko og Digne (med køboption/obligation) i den nærmeste fremtid samt at holde på Romagnoli.
- så stikker jeg piben ind resten af transfervinduet!
[Rettet af: asromadk - 03/08/2015 - 13:11]
Dzeko og Digne ville være fantastisk.
http://football-italia.net/70512/no-new-offer-romagnoli
“Romagnoli? Clearly we’re focused on him,” Mihajlovic admitted in a Press conference ahead of the Audi Cup.
“I need a left-footed player who knows my set-up.
De er vel stadig på jagt efter ham.
Det har ellers udviklet sig til lidt af en farce med Salah, gad nok vide hvad det ender med. Fiorientina påstår, at han har kontrakt hos dem og truer således med bål og brænd. Og det er ikke blevet bedre af, at vi har offentliggjort et billede, hvor han træner med resten af Roma-drengene..
Lige mine ord! Mon han overhovedet kommer i kamp for Roma??
Fiorentina vil helt sikkert kæmpe med næb og klør, for at han bliver. Så jeg tvivler også om på om han kommer til at blive i Roma.
Ifølge Sky Sport italia har Roma kontaktet Real omkring Fabio Coentrao. Angiveligt ønsker vi en leje aftale med klausul, mens Real de ønsker at sælge ham permanent.
Jeg så meget gerne Coentrao i klubben, som nævnt i den tidligere tråd, så er han en af de bedste realistiske VB's vi kan få. Ham eller Digne så vil jeg være tilfreds, tvivler på at vi henter dem begge..
Mht. Salah-sagen, så håber jeg bare, at den ikke får konsekvenser for klubben. Hvis han virkelig har kontrakt med Fiorientina, så må han naturligvis ikke træne med os. Indtil da mener jeg ikke, at vi har gjort noget forkert.
Digne er det bedste bud i mine øjne. Et lån med klasul vil være oplagt.
Der tales om at Roma som kompensation sender en af følgende til Firenze for at undgå salah får 6 mdr karantæne. : destro ljajic eller iturbe
Samtidig meldes det at romagnoli er Milan spiller inden ugens udgang!
I så fald må der vel være tale om et udlån af en af spillerne?
Det må man håbe.
Fiorentina har retten på deres side. De udnyttede vist en klausul på 1 mio euro for at forlænge med yderligere et år. Salah og Co kunne, men nåede ikke, indenfor deadline at omstøde beslutningen. Så han burde være klar til opstart i Viola.
Interessant info er også, at det var Inter der vist satte det hele igang. De ville have Salah - og der har vist været noget uskik fra Inters side - og af samme grund har Fiorentina også fra start af udelukket al dialog, hvis det er Inter der står til at tage ham.
Kan tænke mig at det netop er disse ting, der gør at vi pludselig er så involveret. Chelsea har vi IKKE ret til at sælge og Fiorentina kan ikke beslutte noget, hvis de ikke ved hvor han havner.
Det er ihvertfald noget af en rodet sag.
Men hvis vi ikke har skrevet noget kontrakt eller noget med Salah har vi vel ikke gjort noget juridisk galt ? Det er vel Salah og hans agent der har fucked up ? :) + det selvfølgelig ikke ser godt ud overfor vores ligakolleger Fiorentina at vi har forsøgt at hapse ham..
Kan være der findes en løsning i aften i og med Fiorentina møder Chelsea...
Fiorentina ønsker ikke Salah velkommen i klubben længere, så de skal erstattes på den ene eller den anden måde.
I øvrigt har Fiorentina ikke noget problem med Roma, det er mere Inter, de rasende på.
Roma lod et hul på nogle dage være, efter Inter mistede tålmodigheden.
Desuden, hvorfor kigger vi ikke efter sådan nogle navne, der er gratis?
Heiko Westermann?
Juve er efter ham
Måske fordi Heiko Westermann er dårlige end alle vores CB'er på holdet.Han er 31 og han var helt forfærdelig for HSV i de sidste par sæsoner
[Rettet af: Dingding - 05/08/2015 - 22:16]
Så undre det mig, hvis han er så dårlig, hvorfor Juve henter ham. De må jo mene, han kan bidrage med et eller andet. Indtil videre, har deres sats give fine afkast. Selvom Khedira lige starter med 2 måneders skades pause.
Ved godt det ikke er realistisk men Alex T og Taison fra Shaktor er helt fantastiske..
så dem ydmyge Fenerbache igår!
[Rettet af: Tottithorsen - 06/08/2015 - 11:27]
Digne nærmer sig.
Det er ved at udvikle sig til noget rigtig godt det her.
23 dage - to backs.
Torosidis ud.
Digne ind på Venstreback, Sabelli ind til den høje. Jeg ahr stadig fidus nok til konstellationen med Maicon/Florenzi, men næste år kunne den hedde Sabelli/Florenzi, så få ham da ind nu.
[Rettet af: C. Panucci - 07/08/2015 - 08:23]
højre back er i hvert fald ikke ligeså akut som venstre.
Jeg har det lidt ambivalent ift. Florenzi på højre back.
Jeg kan lide tanken om at han er fast mand, og synes også han gør det fint dernede. Men jeg ser bare slet ikke nok defensiv kvalitet i det lange løb.
Tanken om Florenzi skal spille som forsvar i CL mod de store drenge er ikke særlig beroligende. Maicon synes jeg mere og mere ligner en mand der er over the hill. Men fin som en back up.
Men alt i alt så synes jeg holdet ser nogenlunde fuldent ud, hvis vi henter Digne (eller en anden venstre back)
Bruno Peres ser jeg ikke som nogen særlig forstærkning og synes ligeså godt de penge kunne spares.
I mine øjne, så er en back et must, men derefter må 1.prioritet, uden sidestykke, være at trimme truppen markant. Vi har i skrivende stund Totti, Dzeko, Gervinho, Ljalic, Ibarbo, Salah, Falque, Iturbe, Sanabria,Doumbia og sådan set også Florenzi, til at dække vores 3 forreste pladser.
Det er alt for mange, hvis harmonien skal være i top, og det er ovenikøbet ikke ligefrem fordi offensiven har sprudlet.
Midtbanen ser solid ud, forhåbentligt med en spilleglad Pjanic, nu hvor Dzeko er kommet.
Få skibet nogle offensive kort, BEHOLD Romagnoli, og købt nogle defensive spillere.
I så fald, tager jeg personligt til Rom og kysser Sabatinis og Pallottas fødder
Jeg undskylder den lange, ikke bane-brydende, kommentar.. Men jeg er så pisse tændt på den her sæson. Glæder mig til en hektisk og stærk Serie A, hvor Roma presser på for mesterskabet!
Digne var ikke på bænken idag. Måske et tegn?
Galiani står klar med 25 + 5 i bonus for Romagnoli, det ligner efterhånden en handel:/
Digne fortsætter næppe i PSG. Så man kan vel godt sige det er et tegn. Vi er vist enige mere eller mindre: 1,5m euro + 18 købsobligation. Man arbejder dog på at få de 18 ned. Liverpool står klar i kulissen meget stor interesse.
Dzeko ikke på plads FØR vi har solgt en ikke EU spiller. Sanabria eller marquinho forsøges at blive solgt!! Så spændende om det lykkedes
Kan det gå hen og spolere aftalen med dzeko??
[Rettet af: Tottithorsen - 08/08/2015 - 16:16]
Romagnoli ser mere og mere tabt ud desværre. Men henter vi mon så en ny ind?
Yanga rygtes tæt på Lyon for 9 mio. €. Hvis vi mister begge har vi rundt regnet to midterforsvar tilbage. (y)
Yanga til Lyon for 9 mio € ville være så genialt, hvis vi kunne beholde Romagnoli af den årsag. Forstår ikke, hvorfor vi ikke beholder ham. Han bliver verdensklasse og er romer. Det vidner om ambitioner at beholde ham. For mig at se, så ville jeg sgu hellere spille med ham på venstre back i et år i stedet for at sælge ham, så vi kan få råd til Digne. Romagnoli er forskellen på et okay og et PERFEKT transfervindue for os.
West Bromwich er i øvrigt interesserede i Doumbia - rygter siger, at de forsøger at forhandle.
http://football-italia.net/70790/roma-drop-maicon-and-cole
Cashley Cole har nok været den største fadæse i min tid som Romafan. Det var selvfølgelig en mulighed at det kunne have været gået den anden vej. Som Maicon fx. Men nej hvor var Cole et skidt valg. Romagnoli havde endda vist lovende tegn selv på VB.
Maicon skulle jo kun have været på en 1-årig lejeaftale. Han skulle have spilletid 1 sæson for at booke en billet til VM på hjemmebane og det var han motivation.
Ashley Cole har været helt utroligt elendig når man tænker på han engang var en af verdens bedste backs. Heldigvis kom han da på en fri transfer.
[Rettet af: DanieleTotti - 09/08/2015 - 12:52]
I følge den franske Wikipedia, så er Digne allerede Roma spiller:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Lucas_Digne
http://altom-italienskfodbold.dk/galliani-romagnoli-er-998-paa-plads/
Er SÅ utilfreds med det... Ham og Rugani er KLART de største forsvarstalenter i Italien og vi smider vores væk, mens Rugani bliver beholdt i Juve.. Det er så sløjt.. Og så er jeg egentlig pisse ligeglad med at vi får 25 + bonusser der runder op mod 30 mio euro...
Det burde ikke handle rent om forrentning.. Det her er et af vores eget talenter vi smider væk. Han har MASSER af år endnu og kan sagtens gå ind og starte inde i år i forhold til Castan måske ikke er helt klar endnu..
Nu har vi mistet ham og Mapou ryger også (gør mig egentlig ikke noget). Men så skal vi lige pludselig ud og hente 2 midterforsvarer...
Forsvarsmæssigt er det fedt vi henter Digne.. men synes virkelig det er skidt vi står sådan til ligenu som vi gør.
I må meget gerne rette mig hvis i synes jeg overreagere eller måske er forkert på den :)
Jeg er helt enig med dig Arsi.
Det er virkelig til grin. Hvad er det for en klub vi er ved at udvikle os til?
Hvor mange italienske spillere er det lige vi har tilbage i truppen?
Vi kommer jo til at linge Inter tilbage for 7-5 år siden. Forskellen er bare at de vandt og det gør vi bestemt ikke.
Synes virkelig ikke jeg mener Roma mere. Det er bestemt ikke den klub jeg blev fan af, tværtimod
Enig, det er en falliterklæring, uanset "godt købmandskab" eller ej. Og så sælge ham til en liga-rival? Fuldstændigt uacceptabelt og patetisk!
[Rettet af: Crap_Bag - 09/08/2015 - 21:18]
Det er trist.
Forstår det ligesom jer andre heller ikke. Men det må vel være Alessio, som selv vil væk? Ellers ville vi da ikke sælge?
Prisen er fin - men jeg er godt nok uforstående. Så kan vi bruge penge på to nye - sikkert skræmmende middelmådige - spillere.
Men hvis/når han er væk, så så jeg gerne Benatia tilbage i klubben.
Jeg har overodentligt ved at se nogen som helst ræson i at sælge både Mapou og Alessio.
Hvem i alverden har klubben forestillet sig at vi hiver ind i stedet?
Lad os lege med tanken - siden Preziosi også joinede gutterne.
Mapou til Lyon, Romagnoli til Milan, Ljajic til Genoa, Doumbia til WBA. Ljajic er allerede erstattet, Doumbia er erstattet.
Digne lejes, så mangler vi minimum 1 midterforsvar - gerne to. Såfremt der ophæves med Maicon og Cole må vi gå ud fra, at Torosidis agerer back-up for begge backpladser?
Jeg har overordentligt svært ved at finde den/de tilgængelige midterforsvarer(e) Subotic/Hummels/Ranocchia/Benatia(har jeg meget svært ved at se) + Sabelli?.
Jeg er total forvirret over klubbens ageren pt...
Benatias agent var ude og tilbyde Benatia til Roma, som han gerne ville tilbage til.
Endda med lavere løn end hvad han har i Bayern lige pt., men Sabatini skulle have afvist med det samme grundet episoden da han smuttede fra klubben.
Han ville være konge at hente tilbage, men hans reaktion sidst var skamløst...
Øv øv øv med Romagnoli. Havde håbet til det sidste - eneste formildende er, at Sabatini hr udtalt, at han stadig håber på at lave Romas bedste/største handel endnu, og altså dermed indikerer, at vores marked ikke er slut med Salah, Dzeko og Digne. Må håbe at Saba har et gevaldigt es i ærmet - for Romagnoli-salget har med garanti pisset en masse fans af. For mig at se skal vi op på Hummels-niveau, før at det rigtig er acceptabelt.
“Dzeko is a great player, but I hope Roma’s best transfer is still to come. I am happy Roma made this move.
So, hvem er det Sabatini, hvis det ikke er Dzeko, Salah og Digne?
Desuden, virkelig sløjt med Romagnoli.
Mon Saba stadig kan huske, han har hentet to ikke-EU spillere mere til næste år? Ponce og Mendez.
Problemer for mig er bare: og hvad så hvis vi henter en CB profil. Jeg er fuldstændig ligeglad med at få Subotic etc til klubben, såfremt det er på bekostning af Romagnoli. Alessio er den første spiller siden DDR man ved er alle pengene og tilliden værd.
Man føler næsten trang til at der kommer bål og brand i Rom. Det her er bare ikke okay. Andrea Bertolacci kan forsvares. Alessio Romagnoli til en ligarival - what..the..fuck..
Hvis Milan forhørte sig om Rugani for samme beløb, ville de få et "hvad tror I selv" svar... Det er forskellen på Roma og Juventus. Desværre.
Nu ved ingen af os hvor stort et talent Romangoli i virkeligheden er, så synes i skal slappe lidt af alle sammen.
Derudover ved ingen af os hvad der ligger til grunde for handlen, vi skal også huske på at Mihajovic har vist meget stor tiltro til ham, hvilket helt sikkert har lokket ham helt vildt.
Romagnoli vil spille fodbold --> det kan vi ikke tilbyde = Skandale.
Jeg kan godt forstå, hvis vi mister de unges 'gnist'. De bliver virkelig, virkelig ikke værdsat i Roma - som burde være deres hjerteklub. Men det er nødt til at gå begge veje.
Skandale at sælge en fra "familien". De siger at de har et endnu større indkøb til gode endnu. Ved ikke hvem sabatini tænker på her. Men spændene er det da.
Her er listen over potentielle afløsere for Mapou og Romagnoli:
Thomas Vermaelen, Rolando, Dejan Lovren, Ezequiel Garay, Thomas Herteaux, Lorenzo Tonelli og
Andrea Ranocchia.
Hvis vi har solgt Romagnoli for at købe Rannochia, så kaster jeg op ..
Vermaelen og Garay vil være ok.
Fandme en ærgerlig liste, det der... Ser flest perspektiver i Lovren på trods af en slatten sæson i Liverpool. Vermaelen er skadet for tit. Ingen af de navne er gode nok i min optik.
Utroligt at vi har sluppet Jedvaj og Romagnoli på et års tid - 2 spillere, der meget vel kam være blandt Europas 20 bedste forsvarsspillere om 3-5 år.
Intet navn slår bare desværre, hvor fantastisk det ville være at få kørt Alessio Romagnoli til tops via en startplads hos AS Roma.
Problemet er bare at vores forsvar sejler og hvis vi vil vinde noget i år skal der nye folk til. ledelsen tror vel ikke på at romagnolig kan løfte den opgave og da man så får et attraktivt bud på spilleren så kan man ikke sige nej da man skal "forhåbentligt" ud at investere i en forsvarsspiller der virkelig kan sætte sig igennem og kontrollere forsvaret. Men nu må vi se der skal en stor spiller til før et salg af romagnolig kan forsvares.
Hent Luca Antei tilbage, han er HG, og har erfaring fra Serie A. Samt en CB mere på Manolas/Castan niveau, til rotation. En spiller, der kan finde ud af at drive bolden frem og kan indgå i truppen, uden det store sprog barriere. Og nej tak til Ranbochia, Alex, Paletta og Jesus.
Men det ville ikke overraske mig, hvis Festse har fået forhandlet Paletta ind i handlen og sænket prisen.
Hvilke(n) spiller ville kunne retfærdiggøre salget af ROMAgnoli, alene navnet burde være nok til man IKKE sælger ham!! Jeg er tilfreds hvis vi henter Garay!
Det er her det bliver svært synes jeg. For i mine øjne kan intet køb retfærdiggøre salget. Jeg er dog også stor, stor tilhænger af Romagnoli. Man kan vel næppe være andet - hvis ikke man er i stand til at få kørt ham igennem systemet til holdet; hvordan skal man så nogensinde være i stand til at integrere klubbens egne på holdet?
Di Marzio mener vi er klar med til at byde på Norbert Gyomber....
Hvem fanden er Gyomber? det må være usande rygter ellers er det jo en joke... troede vi havde gjort Catania en tjeneste med Spolli?!
Hent nu Garay, ikke at det retfærdiggør salget af ROMAgnoli.
SPORTITALIA nævner at vi går efter Chelsea's Kurt Zouma. Da de er tæt på at hente Stones.
Ville være en OK erstatning. Og så lige Garay, mange tak.
Kurt Zouma, ja tak. gogo
Tvivler på at Zouma kan blive andet end rent ud lån. Han er værdsat af Mourinho.
Indlægget er godt nok en måned gammel - men siger jo alt. "There is simply no explanation, rational or otherwise, that could justify this sale, least of all to Milan"
Zouma og Garay ville være klasse. Men de skal hentes permanent, ikke flere skide lejeaftaler.
Ydermere er det åndssvagt, at vi sælger Romagnoli så sent i vinduet uden at have en direkte erstatning klar i kulissen. Om det så bliver Garay eller Gyomber, så når ingen af dem at få noget pre-season træning ind under bæltet. Det bliver en tilvænningsperiode for en ny forsvarsspiller - og den går først i gang, når vi begynder at spille afgørende kampe. Det er skidt, og det bliver ikke spor bedre af, at vi møder Juve i sæsonens anden kamp.
Derudover er det egentlig også ret vildt at tænke på, at AC Milans nye rigmand cirka har finansieret hele vores transfervindue... Og at Milan snart har flere homegrown romere på holdet, end vi selv har.
I de her tider, hvor man undres over vores klub, der er det her Castan-interview sgu rart nok at læse. Flot ageren fra klubbens side af - og Castan virker dybt taknemlig og ikke mindst sulten. Godt at vide, især med tanken om vores svækkede forsvar in mente. :)
http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-70854&menu=news-all
(link fra mobilen, måske virker det ikke helt optimalt)
Jeg tror ikke jeg kan tilføje noget til det, der allerede er sagt uden at gentage.
Det virker oven i underligt at man tilsyneladende også vil afskibe MBiva. Jeg har ikke været været fan af manden, men pludselig røg 2 ud af 4 CB.
Sabatini har sagt, at Roma prøver at skaffe en endnu større søgning end dem, man allerede har indgået.
Det har bare at være rigtigt.
Vi har 11! - elleve - angribere. Der skal åbenbart handles stort ind i forsvaret.
Det seneste navn calciomercato har bragt op er ...
BENATIA! Det har jeg dog svært ved at tro på
Hvis Garcia vil have Benatia tilbage, og Benatia selv vil tilbage har Sabatini bare at sluge sin stolthed og lade det ske.
Jeg vil vove den påstand, at henter vi Benatia - så bliver vi mestre.
Jeg har det ambivalent med handlen. Han virkede ikke som en særlig sympatisk mand ift. måden han rejste på - og han er uden tvivl ikke alt for populær blandt fansene... men nøøøj hvor var han god.
Jeg synes at han med afstand var vores bedste mand i Garcias første år. Så jeg er klar til at åbne armene op for ham igen - men føler mig næsten 100 % på, at Sabatini stadig er tøsesur, som Koch skriver, så tror jeg ikke han vil sluge den.
Hvis han mener større end Dzeko, så er vi vel oppe på Hummels niveau, hvilket virker urealistisk. Men man kan jo håbe på en gedigen overraskelse, uanset hvad vil det dog ikke kunne godtgøre for salget af ROMAgnoli!
Fuck det benatia er velkommen i min bog!! Klasse spiller
Det ville være noget af en kanin og et scoop.
Han var mere end fantastisk for os.
Men mon ikke det bare er usande rygter?
Juan Jesus som backup er fint med mig. Pisse god spiller.
haha ja romaneren. Man er efterhånden mere fan af romere hvis man holder med Milan end hvis man holder med Roma. Det er ærlig talt ikke godt nok - spillerne er der til det, men man gider dem ikke. Simpelthen så sløjt at se på.
Ikke for at sige, hvad sagde jeg, men jeg gentager lige mig selv:
Hvis Romagnoli hellere vil spille i Milan end os nu, så brænder hans Roma hjerte vidst hellere ikke særlig hårdt.
Vil en Romanista sidde sådan her?
Skriv linktekst
Der røg min sidste respekt. Fantastisk handel Saba!
[Rettet af: mexes - 10/08/2015 - 23:00]
Haha. Der var du lige hurtigere Mexes. Men med det billede, kan man vel godt sætte spørgsmålstegn ved hvor meget han brændte for Roma og selv pressede på for et skifte?
Lige nu gløder nettet. Ja han er Romer, men flere skriver at han altså altid har været Laziale.
Hvis vi nu ligger alt det til side, synes jeg stadig er 30 mio. euro for ham er virkelig mange penge. Vi købte Marquinhos for 4,5 - Benatia for 13,5 - Manolas for 13+2. Og jeg mener at alle de tre er bedre end Romagnoli.
Jeg synes helt ærlig talt at Milan har købt en lottokupon. Romagnoli kan blive god, men det er der virkelig ikke nogen garanti for. Jeg mener at det er en dyr købt lottokupon.
Sabatini har nu solgt både Bertolacci og Romagnoli til Milan for 50 mio. euro! Det er altså begge spillere som ingen rolle havde sidste sæson og begge ville være breddespillere i denne sæson. Jeg så gerne Romagnoli blive, men til den pris siger man ikke nej.
[Rettet af: Jonas - 10/08/2015 - 23:05]
Hvor er det billed fra?
Lige nu florerer det over alt på twitter og der er heftig debat. Nogle interessant point går blandt andet på at det især er Roma fans udenfra Italien der har raset over salget, mens Romerske Roma fans har holdt sig noget mere tilbage. Nu går meldinger så på at de udmærket har vist at Romagnoli altid har været Laziale.
Haha, vidst første og sidste gang Jonas :)
Jeg må altså også bare tilslutte mig, at jeg synes, at Romagnoli er blevet gjort til et større talent her på siden end hvad han reelt set er.
Jeg er ganske enig i, at han har potentialet til, at blive rigtig god! Men sammenligningerne med Nesta etc. synes jeg nu på ingen måde er berettiget endnu.
Jeg er enig med Jonas i, at Milan altså betaler rigtig mange penge på en spiller, som man ikke er 100 % garanteret for at slå helt igennem som en verdensstjerne. Det er da altså ikke garantier for. Så buddet er for godt til at sige nej til.
Det lyder så bagklogt - for nej jeg vidste ikke, at han er Laziale (hvis han da så også er det) men jeg har bare hele tiden ment, at hvis han virkelig hellere vil skifte til Milan - og så endda nu hvor, vi er i CL og de er i intet, så er han altså bare hellere ikke den klubmand, som folk herinde gør ham til. Det bekræftede billede jo så meget godt.
[Rettet af: mexes - 10/08/2015 - 23:27]
Nastasic og Benatia. Slut prut, og endelig får jeg valuta for de 500 kr der hvert år spilles på et mesterskab. Næste års transfervindue bliver røvsygt. Scuffet ind og.... ;)
Nå ja, det havde man jo ikke lige forudset(hvis billedet er ægte)..
Selvfølgelig kan man ikke være sikker på, at han bliver den næste Nesta og ja, det er mange penge. Men for mig har det ligeså meget været signalværdien i konsekvent at sælge sine egne talenter. Det kan ikke være særligt motiverende for de unge mennesker at vide, at næsten uanset hvor godt de klarer sig, så har de ikke en fremtid på holdet. I stedet køber vi den ene sydamerikaner(og andet godtfolk, bare ikke italienere) efter den anden og lader dem støvsuge de sidste rester af førdteholdsfodbold, som er så vigtig for ungdomsspillerne.
Forhåbentlig ændrer det sig i fremtiden, men det er bare lidt det indtryk, jeg sidder med lige nu.
@Panucci
Mener at have læst et sted, at vi har en form for forkøbsret på Scuffet. Det ville dælme være rart ;-)
Il Messaggero nævner her til morgen Garay, Vermaelen, Heurtaux, Ranocchia og Tonelli som mulige erstatninger. Gazzetta skriver at Sabatinis favorit skal være Garay, men at han kan blive for dyr.
Samtidig spekuleres det i at Gyomber hentes for at kunne bruges i handlen med Torino om Bruno Peres.
Ingen garantier for billedets ægthed. Men det er muligt, da Romagnoli nærmest først og fremmest er Nesta-fan.
Laziale - næppe - det er jo også først nu efter skiftet til Milan der graves sådan et billede frem. Hvis det overhovedet er ægte.
Jeg skal bestemt ikke kunne vurdere om det er ægte, men i så fald er det virkelig godt lavet.
Jeg har nu læst flere steder de sidste par uger at Romagnoli altid har været Lazio fan, ligesom Bertolacci er Milan fan. Og om det graves frem nu eller det først er blevet taget nu, men det kan vel ikke være helt gammel, når han er kronraget?
Faktum er i hvert fald at han er solgt og gennemgår lægetjek hos Milan i dag.
det er ægte... ingen tegn på det er photoshoppet så afsted med ham, godt handlet
af Sabatini!!!!
Romagnoli: Milan er verdens største klub
Gal noget ævl man.
Tænk at man så hurtigt kan gå fra at ville beholde en spiller i klubben, for alt i verden, til at ville skide ham et stykke og være glad for at han er smuttet :)
På trods af at han er blevet hypet herinde, som blandt andet Mexes har påpeget, så havde jeg svært ved at acceptere at vi skulle slippe en homegrown, med så stort et potentiale... nu fokuserer jeg kun på den pæne pose penge han har efterladt.
Jeg må indrømme, at på trods af at jeg har mistet meget for Benatia qua hans ageren i forbindelse med skiftet til München, så vil jeg rent sportsligt se det som en fabelagtig tilføjelse til vores roster. Hvis han kan holde samme niveau som sidst, så vil han udgøre en skræmmende duo med Manolas.
[Rettet af: Lupo1927 - 11/08/2015 - 14:22]
Er der nogen der har et konkret link til et Benatia rygte? Jeg sys ikke jeg har stødt på noget. Ville være for sindsygt at få ham tilbage. Castan, Manolas og Benatia. Se det er et godt forsvar!
Romagnoli er først og fremmest Nesta-fan. Han går i hans fodspor, og det kan man da godt forstå han er stolt af.
Så vidt jeg ved har han aldrig udtalt at han er fan af Lazio. Sympati er noget andet - hans idol er som sagt Nesta.
Hvis ideen med Romere ikke skal dø ud, så er man nødt til at få nogle spillere igennem systemet til truppen. Romagnoli var en oplagt kandidat. Tror blot det er det, som folk er frustreret over.
Der er ingen i syne pt.
DDR gik fx fra at spille 6 kampe i 02/03, til at spille 27 i 03/04. Hvornår kommer den her unge romer igennem systemet, som rent faktisk får en seriøs chance?
Har stadig svært ved at se, hvorfor Iago skulle hentes ind og Verde ud.
Skulle Alessio Romagnoli i bund og grund være ultra laziale, og hade Roma inderligt, så har jeg ihvertfald altid haft svært ved at se det.
DDR gik fx fra at spille 6 kampe i 02/03, til at spille 27 i 03/04. Hvornår kommer den her unge romer igennem systemet, som rent faktisk får en seriøs chance?
I 2012/2013 sæsonen. Han hedder Alessandro Florenzi ;) Vi har altså en ung romer, der virkelig brænder for klubben og fodbold samt bliver ved med at udvikle sig. Florenzi havde flere svære tidspunkter i klubben og svært med spilletid - var rygtet væk. Han blev og kæmpede og kænder inderligt for klubben hvert et sekund på banen. Han er romer. Romagnoli brænder ikke med samme gnist for klubben og holdet, han er altså ikke ligeså meget Roma-dreng i hjertet som Totti, De Rossi og Florenzi.
Nu har vi altså solgt for 350-375 millioner kroner(!!) til Milan med 2 spillere, der hver har spillet en god sæson i Serie A for sub-top/midterklubber. Det er altså godt handlet.
Og igen med Romagnoli er det ligesom om der er en tro på at hvert talent der snuser til førsteholdet er den nye verdensklassespiller næste sæson. Sådan er det altså ikke, og det er nu engang personalet i klubben der er tættest på spillerne.
Iago Falque er hentet ind fordi han bidrager noget andet i forhold til vores andre kantspillere. Skulle Verde være blevet på holdet skulle det have været på bekostning af Ljajic/Iturbe. Måske det er fint nok Verde bliver lejet ud og får ro på at udvikle sig med mange førsteholdskampe. Fremfor at skulle få færre kampe under et markant større pres der er her i klubben, som vores bundrutinerede førsteholdsspillere knap kan stå for til tider.
65 mill euro for 4 spillere der ikke er tiltænkt en plads i startopstillingen, det er fanme godt købmandskab af sabatini
Jeg har ikke på noget tidspunkt anfægtet at de 50 mio euro er gode penge at få sendt fra Milano. Men det er netop at de ikke var tiltænkt en rolle i klubben der er problemet.
Man kan håbe at vi nu får stabiliseret truppen, så den kan være holdbar i længden. Det vil forhåbentlig så småt kunne bringe nogle nye, unge gutter i spil. Kernen til et slagkraftigt hold er ihvertfald ved at være på plads med Dzeko, Salah og Digne. Vi har fået tilført det vi manglede.
Og ud fra de seneste udtalelser, så er det iøvrigt slet ikke rigtigt.
Alessio udtaler idag at Garcia ikke ville af med ham. Så det er nok snarere på ledelsesgangen og i økonomien årsagerne skal findes.
Benatia-rygtet kom fra calciomercato.it, så vidt jeg husker.
Det er ikke blevet gentaget siden, så jeg tror, det var en and.
Digne skulle være sikker. Vi har Peres i sigte.
Så mangler vi vel mest 1-2 centerforsvarere. Hvor god er Garay egentlig? Er han en spillende forsvarer, eller hvad?
Sidste del af markedet må vel gå med at få afskibet spillere for Saba og co.
Efter Doumbia og Sanabria på lejeaftaler er det nu Destro, der rygtes til Bologna.
Som jeg ser det, er der 4-5 nye mand i idealipstilligen ift sidste år. Det er godt nok mange...
Asromadk
Havde vores ejere leget med klubbem ala PSG, Chelsea og City, så havde jeg stoppet forholdet til den første dag det skete.
De nye ejere bygger Roma op om klubben, med dens egen indtægter fra salg af billetter, merchandise, tv-penge og transfer indtægter.
Det er klart, jeg havde da gerne set, vi havde beholdt Lamela, Marquinhos, Benatia, Bertolacci, Romagnoli osv. osv. osv.
Faktum er, salg af hovedsageligt disse spillere (self. os andre), har ført frem til, vi efterhånden har fået en ganske solid trup, der sluttede på medalje pladserne to år i streg.
Ja, det er da træls og ærgerligt vi sælger ud af klubbens avl, (er desuden fuldstændig ligeglad med deres personlige tilhørsforhold), men se det på den side, vi nu står med en forstærket trup i forhold til sidste år, hvor vi ikke havde en top top top angriber, en mere målfarlig herre i Salah, og ungt talentfuldt Digne lige om døren.
Så romantikken om Bertolacci og Romagnoli og ægter romere siger mig ikke noget længere, så længe truppen bliver kollektivt forstærket egenhændigt, uden investors indsprøjtning. Holdet er nu vigtigst!
Det er den blevet år efter år efter Sabatinis ankomst. Der vil altid være downsides handler, til dyre penge, der ikke har slået igennem, men sådan er det jo, når vi har med mennesker at gøre, og vi kan skue frem i tiden med deres udvikling.
Iturbe (24,5), Tab ?
Bojan (12,5), Tab 100%
Destro (16,5) (Tab 6-7 mio)
Doumbia (16), Tab ?
Iturbe og Doumbia, kan vi nu stadig tjene penge på, og husk på Destro kunne have været solgt for det dobbelte, men når manden ikke vil til klubber med ambitioner i udlandet, så er det svært at give klubben skylden.
Forstår ikke Garay-rygtet. Han spiller, han er dyr og vi fik aldrig lokket Criscito væk. Jeg tvivler på Zenits lyst til at spille med på det her rygte. Desuden har jeg kun set blandede fornøjelser med ham de sidste par år.
Nu hvor vi igen har (en smule) ro på, ovenpå fine handler både ud og ind, så kan folk jo passende komme med deres holdning til nye indkøb. Nu hvor Fabian Schar røg til Hoffenheim, så har jeg ingen betydelige ønsker udover..
Scuffet / Perin 2016!!!!
Kan vi hente Toneli og hente en CB med erfaring til relativ god pris, så er jeg tilfreds. Garay tror jeg hellere ikke på. Milan kunnne ikke få lokket ham væk fra Zenit, tvivler på vi kan. De vil stadig have 35 + for Witsel, hvor de interesserede klubber ikke vil betale mere end 25-30 for ham. Så det er ikke der, vi skal kigge efter billige løsninger.
Jeg ser meget positivt på de seneste rygter omkring Aymen Abdennour fra Monaco. Han kan i mine øjne sagtens true Castan og Manolas til en startplads. Kan man lande ham, så kan man gå efter en mere billig og talentfuld fjerde mand i centerforsvaret.
Men, han er ikke-eu spiller. Hvor mange må der egentligt hentes pr.sæson?
Såhvidt jeg har forstået med de nye regler er der ikke længere et loft over hvor mange, der må hentes pr. sæson, men blot et loft over hvor mange der må være truppen. Og der ville jeg mene, at der var rig mulighed for at luge ud. Senest i går blev Sanabria og Doumbia lånt ud, mens også Marquinho er på vej ud.
Lamela, jeg skriver måske så meget herinde, at man glemmer hvad jeg mener.
1) Jeg har ikke givet udtryk for noget a la PSG etc.
2) Jeg har ikke, og ønsker ikke at sammenligne de ovennævnte spillere. Marcos, Benatia og Lamela var gode salg. At sammenligne de 3 med Romagnoli og Bertolacci - ja, så har du netop ikke forstået hvad jeg sagde.
3) Holdet er vigtigt - enig. Jeg har endda tit talt om, at DDR burde have været skudt afsted for nogle år siden, så vi ikke risikerer at blive for fastlåst på spillere man ikke kan sætte på bænken.
4) Salget kan retfærdiggøres, men har stadig svært ved at forstå det. Det skuffer mig ganske enkelt, og kun en skandaløs sæson af Romagnoli i Milanatrøjen kan ændre på det.
5) Tiden må vise hvad pengene vil blive brugt til. Det vil skuffe mig hvis man har ofret Romagnoli på at gå i 0 denne sommer.
[Rettet af: asromadk - 12/08/2015 - 08:09]
Lige en hurtig indskydelse: Vi mistede bestemt ikke penge på Bojan ;)
Omkring Romagnoli, synes jeg altså at der er noget der er vigtigt at tage med i overvejelserne. Hvad nu hvis han ikke ønskede at blive? Hvis han er Lazio fan må man betvivle om hans hjerte brænder for klubben. Hvis det virkelig gjorde, var han i hvert fald blevet og kæmpet for en plads. Han kan formentlig være førstevalg i Milan, det kunne han ikke være garanteret i Roma. Han ville helt sikkert have fået en del spilletid, men hvis han virkelig ville blive, var han blevet og havde kæmpet for en plads. Lige som Florenzi.
Romagnoli udtaler i går at Garcia ikke ønskede at sælge ham - det er fint nok. Men jeg vil hellere høre om Romagnoli overhovedet ønskede at blive i klubben? Ikke en gang har han været ud og udtale at han ønskede eller håbede at blive. Den ene gang han bliver spurgt ved Trigoria, udtaler han bare: Vi må vente og se. Det krævede ikke meget af ham at sige at han havde håbet at blive.
Jeg synes bare det er en vinkel der er relevant at have med. Hvis spilleren selv ønsker et skifte og at han ikke udset en plads i startopstillingen - er et salg på 25 mio. euro vel meget godt?
Tror bestemt at han et eller andet sted ønskede at skifte. Mihajlovic, Milans historie, i fodsporene på sit idol Nesta. Men disse ønsker ville aldrig have blomstret, hvis han var blevet værdsat og brugt i AS Roma. Jeg giver ikke så meget for det der Laziale halløj. Han brænder måske mindre for klubben end DDR - men det er måske heller ikke så usundt.
Tankeeksperiment: Havde han lige spillet en fantastisk sæson for os istedet for, havde man så solgt ham til Milan; havde pengene så været så vigtige?
I det tilfælde, havde Milan ikke haft råd til ham. Havde han levere samme indsats i Roma, som i Samp, så havde PSG, Arsenal etc.. rigmandsklubbber smidt 35-40 + efter ham. Milan, havde nok slet ikke strejfet denne transfer en tanke, hvis de havde ansat en anden end Mihalovic.
Men, det er ren hypotetisk, da presset på at spille for et hold, der kæmper for medaljer og CHL og et Sampdoria hold, der kæmper for midterplaceringer og enkelte tilfælde EL pladser er noget helt andet.
[Rettet af: Lamela - 12/08/2015 - 09:12]
Måske er han ikke blevet værdsat i Roma. Men er det ikke altid for simpelt bare at give klubben skylden? Det må ses mere komplekst, i et dialektisk forhold, hvor begge parter har indflydelse. Måske har ledelsen, staben eller lignende følt at han ikke gav nok for trøjen, ønskede at blive. Måske har Romagnoli ikke følt at Roma ville satse på ham. Han vidste Mihajlovic ville.
Vi ved det jo ikke med sikkerhed og kan kun spekulere. Romagnoli udtalte jo ligeledes at Mihajlovic allerede tidligt, sagde at hvis han blev træner i Milan, ville han have Romagnoli med. Romagnoli kan meget vel lige fra det tidspunkt ønsket et skifte?
Ja, det vides ikke - desværre. Man kunne godt tænke sig nogle svar. Det kan være både det ene eller det andet, eller blot en kombination.
hvae'.. får vi snart ham Dzeko præsenteret?
Ifølge Sky Sports er der rod i nogle dokumenter, som betyder at han ikke kan blive præsenteret endnu...
Skys Mangiante melder at Dzeko handlen er på plads! Forventes officiel senere og pressemøde i morgen.
Sådan! ... Se man skal bare skubbe lidt til dig, Jonas ;-)
I går blev både Dzeko og Gerson præsenteret. Dzeko fik ikke overraskende nummer 9, mens Gerson ud fra, hvad jeg har kunne læse på Twitter og finde af billedemateriale, har fået nummer 10. Jeg ved godt, at han først ankommer til januar, men er der alligevel nogen af jer, der ved, hvad der er op og ned i den historie. Hvordan står Totti i det her?
Nummer 10? Hvordan giver det overhovedet mening, selv hvis vi glemmer Totti et øjeblik? Vi kan sgu da ikke ha' en back med nummer 10? :D
Lund
Jeg tror ikke han har fået sit nummer endnu. Så noget skulle der vel bare stå på den trøje?
10'eren er godt besat ;-)
Kelevra
Hvilken back mener du? Gerson er da en offensiv midt? :)
Tak mexes. Her har jeg hele tiden troet han var talent til vb.... doh. :D
Lige noget andet hurtigt -
Det her er sgu ikke i orden, lige meget om han så er Lazio fan
Mexes
Af hvad jeg kan læse mig til. Poserede Gerson rigtig nok med nummer 10 i går, hvilket blot skulle være en gave fra Totti til den ene begivenhed. Hvad man skal ligge i det, ved jeg selv sagt ikke.
Okay motivet skulle blot være, at Gerson skulle være kæmpe Totti fan, og Totti har så givet ham billedet som gave. Billedet kan findes på Twitter både under #Gerson og #asroma.
Totti stopper jo ikke før år 2027, så tag det roligt ift. Gerson, han må finde et andet nummer at spille i til januar!!
Sabatini er nu ude og forsvare Gerson, som er blevet angrebet helt vildt på de sociale medier - så slap dog af.
Det er Sabatini der har sendt trøjen, for at motivere den unge brasilianer. Det er uvist om hvornår Totti stopper og om trøje nummer 10 bliver ledig - det er op til Totti og klubben om det skal fredes. Men Roma kommer på sigt til at mangle en offensive kreative spiller - og det håber Sabatini kan blive Gerson. Så mere er der jo ikke i det.
[Rettet af: Jonas - 13/08/2015 - 10:47]
Nummer 10 skal gemmes til Cristian Totti.
Du godeste.. Folk slapper virkelig. Men lige som andre, der må have set billedet eller læst det, var jeg bare meget undrende. Mere var der ikke i det, jeg ville bare høre, om der var nogen, der vidste mere om, hvad det gik ud på.
Nu heller ikke rettet mod dig Lund, det må du ikke tro :)
Di Marzio melder at PSG igen har udskudt Digne handlen. Han når derfor ikke at deltage i Open Day i morgen. Til information kan Open Day ses for 5 euro: link.
Franske medier melder at Roma og Lyon er meget tæt at afslutte forhandlingerne om Yanga. Angiveligt 9 mio. euro + bonusser. Sabatini skal have forhørt om Umtiti, men det virker svært.
Mangiante melder at Roma søger en ung spiller, med udviklingspotentiale, men stadig god nok til at spille flere kampe - til at erstatte Yanga.
I følge Tipsbladet har vi kigget nærmere på Jannik Vestergaard
"Foruden interessen fra de to engelske klubber er der også interesse i danskeren fra to La Liga-klubber. Den mest konkrete interesse er dog fra Serie A-giganten AS Roma, som spillerens repræsentanter fra det tyske agentfirma Marketing-Sports har været i dybe forhandlinger med. Den italienske klub ser danskeren som den perfekte afløser til Alessio Romagnoli, hvem man for nyligt solgte til AC Milan for 25 millioner euro. "
Vil næsten hellere have ham end Gyomber. Og igen. Nu sku man have beholdt Jedvaj??
Mht Gerson er Barcelona selvølgelig fortsat sikret forkøbsret. Men men men. Vild klausul: Der er ydermere kontant afregning (gad vide hvor meget?) til Barca, skulle Gerson vinde Ballon d'Or i romatrøjen. Ha ha. Høje forventninger alligevel.
Jannik Vestergaard ville være konge at få til klubben
Han spiller vanvittigt for Werder og vil efter min meniges være den perfekte erstatning for romanogli. Hent hent hent
Så skulle det være officielt med Mbiwa til Lyon ifølge bold.dk hvem mon den næste bliver? Vi har også sagt farvel til Cole, et år før kontrakten udløb. Ville være rart at få helt styr på back pladserne.
Det må man næsten håbe. Lige nu har vi to højrebacks + Florenzi.
Men både Maicon og Torosidis spillede godt som hhv hb og vb i aften.
Skidt vi lukker fire kasser ind på et kvarter
[Rettet af: Tomas R - 15/08/2015 - 14:05]
Benatia startede inde for Bayern München + han lavede en boks. Er det stadig en mand, som I tror er mulig at hente?
Hvad er der egentligt blevet af Eder Balanta, som vi var relativ tæt på. Vi skulle have hentet ham i stedet for Astori / Mbiawa.
Nacho fra Real Madrid er seneste navn på listen over midterforsvarere - sammen med Vestergaard og Milosevic fra Besiktas.
Sahko fra Liverpool er også blevet nævnt. Det håber jeg godt nok er en and. Manden er på ingen måde en spillende forsvar og er simpelthen ikke god nok på andre parametre, så det kan kompensere i en grad, at det kan retfærdiggøre ham.
Nej tak!!!
[Rettet af: Tomas R - 18/08/2015 - 21:58]
Shit.
Rudiger kan være i Rom allerede imorgen.
Vi har eftersigende budt 35m for Kurt Zouma.
PSG er næsten ved at lukke Kurzawa - så mon ikke Digne snart kan trække i Romatrøjen.
Blanc har inden dagens kamp mod Ajaccio bekræftet, at Digne er på vej til Rom. Så der kan nok ikke gå mange dage før vi endelig har en venstreback, som jeg tror mange er tilfredse med. Link
Rudiger er slet ikke med i Stuttgarts trup i dag.
Han er også skadet, han ventes først tilbage 1.uge i september.
Nå, det giver jo god mening.
Rudiger kommer til ROM kl 14 imorgen. Men han har været skadet meget længe. Alvorlig knæskade.
Så han er næppe i topform.
Dante sættes ifm Roma. Ellers tak
Men hvem er det store navn vi henter iflg sabatini som har udtalt at dzeko ikke er det største vi henter??
Marquinhos, benatia?
Der skal hentes minimum en CB udover Rudiger. Manolas og Castan er de eneste med niveau i truppen som jeg ser det lige pt.
Både marquinhos og Digne er ikke i PSG's trup i aften!
Der er vedvarende rygter om udlejning af Iturbe, i Serie A. Hvad siger vi til det? :)
Jeg er helt klart for at udleje Iturbe, vi har Salah, Falque og Gervinho, så lad ham komme til Genoa og få lidt selvtillid tilbage!!
Så skal vi bare huske EB klausul med, han ikke må spille imod os. Vores udlejede spillere har med at spille ekstra godt imod os.
Iturbe må bare ikke sælges.. leje uden købsoption
Jeg har også stadig en kæmpe fidus til Iturbo, han har i mine øjne et enormt potentiale! Så hvis han ikke er tiltænkt spilletid i denne sæson, så lej ham ud - UDEN købsoption.
Nobert Gyomber er landet i Rom og på vej til lægetjek. Man kan sige at Rüdiger er en kompetent erstatning for M'biwa med Gyombert for Alessio? Fandme en dum risiko at tage for at tjene 25 mio euro.
Han har dog tvivlen til gode, da han egentlig kan se ret solid ud i et forsvar og er anføre for U landsholdet. Håber han kan byde ind med noget positivt! Saba plejer jo at spotte dem ;-)
Med en landing af Digne, så er vores transfer indkøb vel færdige for denne sommer? Hm, synes at Saba snakkede om at der kommet endnu et stort køb.
Sabatini har ment et "sort" indkøb, forstået på den måde at ingen fatter hvad vi skal med slovakken, Gyomber.?
Hmm kan jo være han mener Digne?
Jeg vil sige at Digne er et stort navn, men om han er større end Dzeko... det vil jeg ikke sige..
Truppen til næste sæson, hvor mange backs har vi? og hvor mange midt-stoppere?
Maicon, Florenzi, Torosidis, Manolas, Castan, Rudiger og Gyomber (De Rossi og Cole)
Digne på vej... Peres er igen nævnt i sammenhæng med Roma
Tottithorsen
Cole er ikke Roma spiller længere.
Jeg forestiller mig, at vinduet for transfers ind lukker efter Gyomber, Rüdiger og Digne.
Så kommer vi til at have følgende:
Maicon/Florenzi
Manolas/Gyomber
Castan/Rüdiger
Digne/Torosidis
Hvis det skulle ske, at vi henter Peres så bliver Maicons kontrakt vel ophævet eller måske Toro solgt, hvis nogen vil have ham?
Og så skal der vidst bare trimmes godt ud i offensiven - der er jo alt for mange kanter i truppen!
Jeg er bare spændt på, hvad der sker næste sæson. Hvor skal pengene til at købe alle de spillere vi har lejet med købsoption/obligation komme fra?
Rüdiger
Digne
Ibarbo
Dzeko
Salah
Iago
Gyomber (måske)
Man må da håbe, at CSKA vil købe Doumbia og at der generelt er mere efterspørgsel efter vores spillere næste sæson.
Cole har vist stadig kontrakt med Roma, så længe hans kontrakt ikke er ophævet er han stadig Roma spiller ;o)
Ifølge de fleste medier blev Cole's kontrakt ophævet i fredags, så vi kan vidst godt antage, at han er væk til den nye sæson.
[Rettet af: praeste - 18/08/2015 - 15:50]
Marquinho officielt afskibet til Udinese. Bliver spændende at høre om en eventuel pris. Kan ikke være meget.
Destro er Bologna-spiller. 10 mio€
Det rygtes at der både er interesse for både Ljajic, Iturbe og Ibarbo.
Rygterne om Sakho fra Liverpool og Dante er heldigvis stilnet af. Frygtede det var dem, der skulle være kæmpekøbet Sabatini har talt om...
Gyomber skulle være sikker. Hvad kan han?
Så skulle vi i øvrigt prøve st score LB Emerson fra Santos, der sidste år var lejet af Palermo...
Doumbia brændte straffe, men scorede senere til 1-1 i CHL-kvalen mod Sporting ude....
Og hvad så?
Hvem fanden er Doumbia? Ham gider vi ikke bruge mere tid på....
Nu snakkes der om et direkte bytte med Ljajic og Inter sender Jesus den anden vej
JO tak - har altid synes ham Jesus er pissegod, og kan være en god gardering på venstre back, hvis Digne / Emerson skulle blive skadet etc.
Hvad så?
At Doumbia åbenbart ikke har svært ved at score, når han IKKE spiller i Roma - at det var godt vi solgte ham, når manden ikke kan score på straffe - og at Vi kan rende ind i CSKA i CHL - og dermed en af vores egne spillere.
Hvis vi ender med Nainggolan, Ibarbo, Falque, Dzeko, Salah, Rudiger, Szczesny, Emerson og Digne.. mens vi afskiber Doumbia, Cole, Destro, Marquinho, Mbiwa, Romagnoli, Bertollaci osv.(sidstnævnte for kæmpe beløb)
Kan vi så ikke blive enige om ikke at male fanden på væggen alt for tidligt i transfersvinduet næste gang?
Vi ender med at blive vinderne af det her Serie-A transfervindue
Jeg er helt enig Dingding - vi har adresseret alle de svage områder i truppen, om end vi lige mangler en CB til bredden (hvor DDR dog i min optik kan vikariere). Der er ikke nogen områder, hvor vi ikke er blevet forstærket(med mindre man har et issue med højre back), så selv om man evt. kan diskutere et par af afgangene, uden at der skal koges mere suppe på dét (Bertolacci, Romagnoli), så retfærdigøres de ved at have medvirket til at brikkerne er faldet på plads.
Der er stadig lige lovligt mange om fadet til wing-pladserne, men det må vi vel se som et luksusproblem...
Vi ser stærke ud og mest spændende bliver det at se hvordan Garcia løser højre back og hvordan hierarkiet bliver på wings... jeg er også spændt på at se hvordan han vil rotere på de tre centrale midtbanepladser.
Og endeligt glæder jeg mig til, ud fra den nye trup, at finde den helt rigtige opstilling og taktik i FIFA 16 :)
[Rettet af: Lupo1927 - 20/08/2015 - 12:56]
Hvor bliver Digne af? :-/
Både PSG og Monaco vil angiveligt have erstatninger på plads først så:
Lazaar --> Monaco = Kurzawa --> PSG = Digne --> Roma
Så det bliver formentlig først næste uge at et skifte falder på plads.
Overflod af wings skyldes den manglende interesse fra de andre klubber.
Gervinho skulle nok erstattes af Ibarbo
Falque skulle nok erstatte Ljajic.
Salah tror jeg ikke var meningen, Saba slog til da Inter ikke måtte købe ham.
Men der er immervæk mange om pladsen.
Ud fra de seneste træningskampe tror jeg hierakiet er:
Salah
Gervinho
Totti
Iturbe (lejes nok ud)
Falque
Ljajic (sælges nok)
Ibarbo
Florenzi (all rotunder )
[Rettet af: Lamela - 20/08/2015 - 15:36]
Kun mig der synes det er sløvt af PSG at pause Digne handlen så længe? Det lød til at alt var på plads, og når han så skal skifte, så blokerer de handlen.
Vi skulle efter sigende (Forzaitalianfootball) have budt på Kolasinac ved venstre back, så hvis Digne ikke lander, så er der en erstatning i pipeline.
Kolasinac ville være rigtig fin, også.
Bosniere er vores nye grækere!
Kender ikke Kolasinac? :)
Tysk-bosnisk venstreback, der spiller i Schalke nu og vist altid har gjort det.
Han er helt klart en backup til Digne-handlen, da jeg stadig tror at Digne er at foretrække (i det mindste for hans bånd til Garcia).
På den anden side kan man sige, at Kolasinac er bedre defensivt end Digne, og at han ville have Dzeko og Pjanic som landsmænd i klubben.
jwg synes vi ser tynde ud bagi.
Ud over Manolas har vi Castan (hvor står han efter hans hjerneoperation. Så har vi Rudiger (skadet) og Gyomber, som hi har hentet i Serie B.
HB: Vi har Maicon (der ikke er med mod Verona pga skade), Florenzi og Torosidis. Ok breddespillere, men ikke klassespillere.
VB: Vi har lejet Emerson og får (måske) Digne ind. Hvis det lykkes er det ok.
Men altså - sammenlignet med Dzeko og Salah, der stryger ind foran en række andre gode angribere/kanter, så er der grund til at være skeptisk over holdets holdbarhed rent defensivt.
Henter vi Peres og en klasse CB så skal jeg ikke brokke mig mere...
Monaco har afvist PSG bud på kurzawa så digne aftalen ser ud til
At falde til jorden. Roma henter formentlig kalasinac i Schalke.
Bosnisk landsholdsspiller!
Strootman skal igen under kniven! Sgu bange for han aldrig vender tilbage til fordums styrke...
trist nyt!
Det er vist ikke besluttet endnu. Det vil betyde ingen 15/16 sæson for ham. Ak det er en kedelig historie for ham :/ Lagt alt til side, så står klubben klar til at forlænge ham med et år (så han vil have kontrakt indtil 2019). Håber virkelig, han før eller siden kan komme til at indtage den plads hos AS Roma som han fortjener.
Digne til Roma imorgen iflg medierne
Ny primaveraspiller. Ung angriber - Gabriel Rares (f.1999) er hentet i Almeria.
Samt Denis Omic, som vi ifølge Di Marzio har nuppet foran næsen på Bayern.
Ljajic eller Gervinho ser ud til snart at være fortid i Roma.
Man kan vel argumentere for begge skal skippes afsted, da vi har erstatningerne 1:1 på plads, men spørgsmålet er så om kvaliteten følger med.
Personligt ser jeg helst Gervinho sælges, da Ljajic kan dække flere facetter af spillet, hvor Gervinho hovedsageligt lever på sin speed. Dem har vi efterhånden en del af. Og, Serie A har også lært at lukke af for ham. Hvor imod en Ljajic med tiltro, bar næsten alene vores relativ ringe offensiv igennem i foråret. Håber da ledelsen indser det.
Strootman ude yderligere 6-8 måneder pga ny operation i knæet. Erstatning bliver formentlig guarin i Inter som skulle være klar til et skifte til Roma. Roma vil iøvrigt gerne forlænge kontrakten med strootman da de ikke ser ham som færdig... Sørgeligt. Kæft han var god den første sæson.
Øv. Han fuldender en suveræn midtbane, når han er klar.
Guarin kan være et beast, men er han ikke lidt ustabil i sine præstationer..? Hvad siger folk til at få ham i truppen?
Så gerne noget mere power på midt banen, det kunne Guarin bidrage med!
En midtbane med Ninja, Guarin og De Rossi, ville være stærk og dynamisk! Så sælg Pjanic for 30-40 mio euro
Guarin er bare et rygte. Der er ikke hold i det tror jeg - Inter vil skam ikke slippe ham. Og slet ikke til os.
Synes egentlig mere der mangler noget kreativitet. Men i bund og grund ikke nødvendigt at forstærke pladsen synes jeg. Keita synes jeg viste forleden at han sagtens kan være med. Paredes bør få minutter. Det virker nogle gange så mærkeligt at man vælger at have Ucan og Paredes - de virker sjældent til at være tiltænkt reelle roller på holdet. Og som absolutte breddespillere kunne man vel ligeså godt have yngre, billigere egen-avl spillere.
Hvis nu man hentede Peres, så kunne Florenzi også vikariere på midtbanen vel.
Under en uge til at præsentere 'en større spiller end Dzeko'. Ha ha.
Hvis vi sælger Pjanic og Ljalic, så har vi ingen kreativitet tilbage, udover Totti. Fint nok med nogle hurtigløbere, men der skal også være nogen til at binde spillet sammen. Jeg vil sige "nej tak" til Guarin.
Ljalic er formentlig snart fortid i klubben, Iturbe ser også ud til at kunne smutte. Deres direkte afløsere er Iago og Ibarbo. Det gir slet ingen mening for mig..!
Præcis. Der er snarere brug for at tilføre noget 'pjanic' - ikke noget stroot/ninja (som jeg mener Guarin er). Ideelt ville være en, der både kan dække kant og central.
Vi skulle også være på vej til at lukke en handel med paraguayanske Sergio Diaz. Agenten Jiani Delmas udtaler at der er konkrete ting på bordet, og han regner med at man får lukket handlen med Cerro Porteno inden vinduet smækker i.
Haha, endnu en raket Diaz.
Lad da lige vær Saba.
Du har signet Kevin Mendez og Ponce, sku vi ikke lige give dem muligheden først.
Der er Pepin i U-truppen, han skulle bestemt også have muligheden for at vise sig frem i år.
Guarin til Roma vil være nobrainer, håber godt nok ikke, det sker. Vi har Ninja og Florenzi, der står for det spil, han praktisere.
Der er Paredes, Ucan og Keita i truppen, vi er godt dækket ind på midten, der skal også være mulighed for at kunne supplere med primavera spillere.
Sjovt i bliver ved med at omtale Pjanic som kreativ! Jeg synes godt nok der er langt imellem det kreative og gode spil og så er han bare mega langsom i alt hvad han laver!
Vi skal ha fat i en spiller som Coutinho, han kan sætte fart i spillet og kan ligge nogle geniale afleveringer
Enig i at Coutinho ville være klasse men ham får vi nok ikke får under 300 mill. så det er komplet urealistisk! Pjanic er i mine øjne kreativ men ja der er for langt imellem toppræstationerne og bundniveauet er for lavt!!
Hvis man endelig skulle ud og hente en dyr spiller, så skulle man forsøge at gafle Hakan Çalhanoğlu i Leverkussen. Tror han ville kunne bringe lige præcis det der mangler - hvis der da mangler noget. Men er selvfølgelig ikke en billig spiller.
Gazzetta skriver idag at Inter vil have Lavezzi og Lavezzi vil til Inter. 10 mio euro forlanger PSG; han har kontraktudløb til næste sommer.
Sælger man Gervinho/Ljajic eller begge måske, så kunne han være spændende at hente.
[Rettet af: asromadk - 26/08/2015 - 15:49]
Det er så ærgeligt for Strootman. ¨
Jeg mener faktisk, at klubben for at være konkurrencedygtig over en hel sæson med mange kampe er nødt til at hive en ny mand ind. Cigarini, Montolivo, Soriano kunne være bud, med Montolivo som den mest sandsynlige. Det er såmænd ikke fordi, jeg ikke har fidus til de unge gutter, men set over en hel sæson, med evt skader og røde kort, så er det ikke nok med Keita som eneste rutine i bredden.
Calhanoglu er så vanvittigt god, at jeg tror større klubber ender med ham. Men jo, vi kunne sagtens bruge ham. Han er bedre end Pjanic var i den alder, både på dødbolde og i det åbne spil.
Men.. Gervinho kan ikke bruges for Roma når vi har spillet, mens Ljalic ikke dur når vi er langt tilbage. Ibarbo og Iturbe er i min øjne spillere, som passer fint i begge systemer.
Det vi mangler er fandeme nogle indlæg på Dzeko og nogle giftige afleveringer mellem kæderne.
På det har ALLE skuffet det sidste år..
Hvis vi henter en spiller, som ikke skal i bagkæden, så skal vi fandeme have en klassisk playmaker ind. Ud med Gervinho eller Ljalic, og sørg som minimum for, at hvis Iturbe skifter, så er det på leje uden købsoption.
[Rettet af: Dingding - 26/08/2015 - 15:54]
Mangler vi ikke fortsat en midterforsvarer ? Udover gyomber!!
Hvem er i søgelyset hos sabatini? Ved at være sidste udkald.
Vi har Rudiger?
4 styks er nok til 2 pladser, og DDR kan assistere, hvis det skulle gå helt skidt.
[Rettet af: Lamela - 26/08/2015 - 21:51]
Havde glemt vores tyske stjerne!! Ja så er vi dækket ind der osse.
Doumbia har indtil videre scoret 2 mål i aften for CSKA mod Sporting....
#FungererKunIRusland
Lige meget hvem der scorer når han ikke spiller for Roma!! Lad os ikke spilde mere tid på ham
Der sikrede han lige CSKA 100+ millioner.
Det er jo genialt, Doumbia begynder at bombe for dem. Enten køber Cska ham tilbage for fuldpris, eller vi kan sælge ham videre til en anden klub for samme eller højere pris.
Han kunne også prøves af i Roma, efter han er kommet i form. Det virker dog usandsynligt.
Mon ikke de køber ham tilbage.
Så skal han forsætte med at bombe for dem.
Iturbe skulle være meget tæt på Genoa og ljalic på Aston villa. Forstår det bare ikke, havde sgu hellere beholdt de 2 og så afsted med gervinho og ibarbo;-( og så er vi efter Guarin! Please please lad det ikke ske.... Flot vindue indtil videre, men alligevel
Villa skulle vist have opgivet deres interesse i Ljalic..
Genoa står klar med 6m for lån + 20 for klausul for iturbe. Ligner en afgang. Øv
Di marzio melder 5+15 og den skulle være næsten en done deal.
Trist så gerne, vi da ham mindst en sæson mere. Vi har også brug for kvalitet på bænke for at være med i toppen.
Han er bare rådyrket talent. Synes det er skuffende at vi højst sandsynlig ender med ikke at kunne forløse det. Jeg ser i ham klare paralleller til Alexis Sanchez. Han har i høj grad manglet slutproduktet hos os. Men han havde det sku sæsonen før. Og jeg sidder aldrig med følelsen af, at han er langt fra pludselig at være hvor han skal være.
Ser ikke Ljajic nogensinde blive en 30m spiller - ville foretrække, man skillede sig af med ham.
Hvem fanden er William Vainqueur nu?? CDM???
Vainqueur er tiltænkt som erstatning i bredden for Strootman - bliver formentlig hevet ind på leje.
Lamela rygtes til et chok comeback. Hvis det sker skal vi godt nok snart af med nogle af vores kantspillere!
Det kunne godt virke som om at Ibarbo bliver lejet ud.
Der skal (forhåbentlig) spilles mange kampe denne sæson! Serie A, Coppa Italia & Champions League. Så tror nu at alle får deres chance. Men ja, der er mange om pladserne på fløjene. Men Lamela tilbage.. tror ikke helt på den, selv om det ville være sindsygt! :)
Av.. Chicharito til Leverkusen.
Der bliver kamp til stregen om 2. pladsen i vores CHL gruppe
Leverkusen har mistet Son Heung-min, så vi er da vidst kun blevet stærkere end Leverkusen siden gruppen blev trukket
De har mistet Son, ja. Men de har tilgengæld hentet Kevin Kampl fra Dortmund, lidt samme type som Reus. Han lukker efter min mening hullet for Son. Så efter min mening er Leverkusen kun blevet stærkere efter dette transfervindue!
Men det kan man altid diskutere hvorvidt man synes det ene, eller det andet.
Synes vi har haft en fantastisk transfervindue, men kan godt irritere mig over at se Bertolacci i startopstillingen for Italien igår. Blev godt nok pillet ud efter 55 min, men det altid sørgeligt at sælge en spiller af egen avl som tilmed er på landsholdet. Det er nok i mangel på bedre at han spiller, men det ændrer ikke på titlen som landsholdspiller.
Det niveau det italienske landshold spillede på i går, skal vi ikke være kede af ikke at haft nogle Roma spillere i start 11'eren..
Bertolacci spillede som en sæk kartofler igår. Og ja, det bekræfter at salget måske ikke var et helt håbløst træk.
Men det er - for mig at se - stadig mærkeligt, at man Bertolacci ikke kunne være hos os istedet for Ucan/Paredes. En breddespiller af egen avl, som ville være tættere på start 11'eren end de to.
Jeg syntes salget var trist, men det er samtidig også stået klart, at han ikke burde være god nok til vores start 11'er.
Italien igår var virkelig en sørgelig affære, og kampen igår sagde alt om italiensk fodbold disse år. Det er simpelthen for uambitiøst og for statisk. Italien har bare ganske enkelt ikke nogle deciderede stjerner pt.
Du siger det selv. Breddespiller, med vores økonomi, så er 20 mio mere end godkendt for en breddespiller.
Ja, korrekt. Det var et gennemtænkt træk - og det er fint. Men det var netop kroner og ører jeg ikke altid ønsker skal være hovedtemaet når det handler om at pille egen-avl spillere ud af ligningen for at erstatte dem med ligeså gode/dårligere alternativer.
Men fred være med det. Synes virkelig vi er kommet stærkt ud af trænsfervinduet, og kernen af holdet er forhåbentlig på plads til de næste mange år. Man må gå ud fra, at aktiviteten den her sommer er ganske ekstraordinær.
Flere medier (tyske og italienske) spekulerer i at Benatia vender tilbage til italiensk fodbold allerede i januar transfervinduet og det er formentlig Roma der henter ham "hjem".
JOW tak!!! Kan vi ikke få Levandowski med??
Lukker denne.
Fortsæt her: http://as-roma.dk/forum/rygter/955/Transferrygter-frem-mod-januar-2016
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0