Kategori: Rygter
Sommerens transfervindue nærmer sig og mængden af rygter er stigende, så det er blevet tid til en ny tråd. Hvem håber i på at Roma ender med at forstærke sig med denne sommer?
I mine øjne er det dybt uambitiøst hvis de er ude efter eder og Iago falque!! Hva med Nicola murru til VB til fremtiden. Ved godt vi akut mangler en VB. Zappacosta eller de siglio kunne være spændene nok på lang sigt
Vi burde undersøge muligheden for at hente/leje Fábio Coentrão i Madrid. Glimrende offensiv back til serie a-kampene. En mere rendyrket venstreback, som ikke er Digne, kunne være Jetro Willems i PSV. Det er en plads, hvor vi skal have en ny mand ind over sommeren.
Sky melder Dzeko (YES!) som den man vil forsøge sig med. Den første kontakt er taget, og Pallotta har givet udtryk for, at lønnen ikke bliver noget problem. Men det afhænger lidt af, at vi selv kan få gang i svingdøren (Gervinho, Destro, Doumbia).
Pallotta har været ude og sige at Roma skal have 5 forstærkninger i sommerens transfervindue...
Det betyder nok et farvel til Doumbia, Gervinho og Destro!
Men kan vi hente Adriano, Begovic, Bertolacci, Digne og Dzeko/Bacca og beholde Naingollan ser det sgu meget godt ud!!
Gervinho ryger til Qatar, Doumbia retur til CSKA og Destro til Fiorentina eller Bologna
Hvilken Adriano snakker du om?
Vi henter tykke-adriano tilbage
Best day ever! Og så lige krydre den med Baptists!
Adriano venstre back i Barcelona som vi er kædet sammen med i længere tid
Tottithorsen
Så du mener, at vi skal hente Digne og Adriano? To spillere, der spillere samme position. To spillere, der begge sidder på bænken i deres klubber, der begge er større end Roma. Så dermed forventer du også, at en af dem hellere vil sidde på bænken i Roma?
[Rettet af: tdj89 - 17/06/2015 - 16:18]
Fejl mht digne. Mente darmian til HB
Man kunne også bare have sat Sabatini til at spille Football Manager, og så var Kaderabek ellers blevet signet for ½ år siden.
Roma are to pay Cagliari €20m for half Nainggolan’s contract, plus loan Carbonero for next season.
Football-italia.net
Voldsomt med 20, men det er godt betalt. Synes ikke, man burde spekulere i en videresalgs profit i denne tilfælde, hans tilværelse på holdet vil alene være profit for holdet, da han vil gå forrest i hver eneste kamp.
Tak for det Sabatini.!
Men, hvem er Carlos Carbnoero? jf. Google sites, ser han ud til at være Cesena spiller, hvad har han med denne handel at gøre?
roma ejer carbonero og han har været lånt ud til cesena.
Hvad er status på Bruno Peres?
Og hvad med Ibarbo. Kan man regne med ham i truppen næste år?
Med Bacca, Ninja, Begovic og en back, så ser vi da meget stærke ud.
Dette vil være min drømme opstilling til næste sæson.
MM - Begovic
VB - Ny evt. Digne
CB - Manolas
CB - Castan
HB - Florenzi / evt. ny
CDM - DDR
CM - Ninja / Strootman
CM- Pjanic / Bertlacci
LW - Ibarbo / Ljalic
RW - Iturbe / Iago
CF - Bacca
Så vi sikre på Scudetto !!!
Go get em' Sabatini
Ibarbo, Iturbe og Bacca er slet ikke en god nok offensiv til at vinde Scudetto'en. Der ingen første berøring i det angreb. Iturbe blev købt for at udnytte Totti's kvaliteter, og det var heller ikke noget mirakel Gervinho lige pludselig blomstret i Italien. De hurtige har brug for en der kan ligge den præcist og omvendt bliver playmakerne (Pjanic og Totti) bedre med lyn på kanterne, og i et angreb bestående af Ibarbo, Iturbe og Bacca kan ingen ligge noget til nogen.
- Begovic og Digne vil være gode køb, og det samme med Bacca for den sags skyld, men trio'en Ibarbo, Iturbe og Bacca som førstevalg i den forreste 3-mands kæde vil aldrig vinde Serie A mod hold, der så taktisk intelligente til at forsvare, som de er i Italien.
Ikke dermed sagt de ikke ville spille en vigtig rolle for Roma - synes bare efterhånden truppen er ved at være bred nok, hvis altså Digne/Adriano og Begovic bliver hentet. Heller gå lidt op i pris og hente en kvalitets spiller end at hente 2-3 udover det. Et køb som Batistuta har vi ikke set siden, og det har vi brug for!
Udover det kommer Strootman til at føles som et nyt køb, manden gjorde hele forskellen (sammen med kongen), da han kom ind i 2. halveg af det første derby, da vi var bagud 0 - 2 - og med ham, De Rossi, Pjanic og Ninja'en er midtbanen god nok til at udfordre selv Juve's i år.
Daje Roma!
Helt enig. Bacca til den pris er ikke helt godt nok.
Det nyeste navn på blokken er M'Puko. Det er forhåbentlig bare et rygte.
Synes den scudetto snak er over gevind. Vi i to sæsonen fået klask af Juve point mæssigt, der skal forbedres meget til før, vi kan konkurrere med Juve om scudetto. En god start 11'er er ikke nok, de næste 6-7 spillere efter de startende 11 skal også være på højt niveau.
Juve sælger tevez, henter Dybala
Sælger Llorente, henter Mandzukic
Lejer Coman ud og sender Matri tilbage, henter (Zaza) og Berradi.
Er de svækket? nærmere forstærket vil jeg mene.
Roma handler bare ikke på samme niveau som dem, klart de er økonomisk langt foran os, men de handler os klogt. Deres trup har generelt ikke kostet det helt vilde, de har været heldige med free signings, og godt scouting af spillere, der passer til holdet og træneren.
Her har Roma fejlet. Vi har haft økonomien med os, men forfejlet investeringer i trænere og spillere har kostet os dyrt. Vi har efterhånden kun Totti, DDR & Pjanic fra Enrique sæsonen.
Ustabilitet?
Hent nu nogle mental stærke spillere, der gerne have prøvet deres kræfter af i en af de store ligaer.
Hva med Vrasaljko fra Sassuolo?! Eftersigende er både juve og Napoli efter ham. 23 år og spiller både højre og venstre. De gange jeg har set sassuolo har han gjort det ganske udmærket
Forhandlingerne vedr. Iago er gået i stå. Juhu!
Kondogbia til Inter. 35m. Av der er gang i milaneserne
Milan har fortsat ikke købt nogen??
Roma forventes Idag at hente bertolacci, falque og naingollan.
Lad os håbe de 3 handler går igennem!
Så venter vi på Gervinho salget og så kan vi forhåbentlig også få skudt Ljalic afsted.
Hvad med ham Konoplyanka? Kan han stadig ikke hentes på fri? Eller er det Falque der tager hans plads?
Og så krydser jeg fingre for at vi kan få fingre i Digne på venstre back.
På angriber positionen er jeg helt lost, ser ikke ud til at vi hverken får Bacca eller Dzeko :-/
Sky Sport Italia felt today would be decisive for Roma to take complete ownership of Nainggolan, as only €1m separated offer and demand.
Nu må Cagliai da os stoppe med at være så fucking grådige. De stratede på 15, hvad er deres pris nu?
Klart de er grådige når de ved mange store klubber står i kø for at købe naingollan så det er sgu sabatini / Roma der skal tage sig sammen. Hvorfor giver de ikke bare de 16???
Kunne man ikke hente en immobile eller en lavezzi til klubben
Immobile har vist han godt kan i Italien.
Det samme gælder lavezzi og begge spiller kan vel fås til en "relativ" lav pris i forhold til BACCA eller Dzeko ved godt det ikke er samme typer men kunne sagtens se immobile eller lavezzi som angriber for os ?
Jeg har altid ment at lavezzi kunne være fremragende signing. Hent ham og tag higuain med så bliver vi giftige!! Sælg gervinho doumbia og destro
@Tottithorsen
Lavezzi og Higuain? Lad nu vær med at være så useriøs, ved at nævne et navn som Lavezzi.
Jeg siger lavezzi ville være en fremragende signing. Jeg taler ikke om det er realistisk men mener han passer perfekt ind. Så hvorfor er det useriøst? Er han glad i PSG så er det jo fint.
Bekræftede Matti i at lavezzi ville være super. Er Matti så også useriøs?
Google "sarkasme".
Kan vi ikke få smidt tdj89 langt væk fra dette forum? Magen til nedladende og klam fyr skal man lede længe efter. Hvad fanden har Tottithorsen gjort dig?
[Rettet af: Lindboe - 22/06/2015 - 12:46]
Tdj89 du bliver ikke lige frem mere og mere populær på dette forum
Bevares det kan være du er ligeglad med dette men du ødelægger forummet for mange andre
Så hvis du vil være så venlig at komme ned nogle kommentar jeg/andre kan bruges til noget ville være fedt tak på forhånd.
Angående lavezzi så Ville jeg personligt synes han kunne være en spændende spiller for os især fordi han har spillet fremragende i Italien før.
Er der nogle der ved noget om hans situation i PSG?
"Lavezzi has been unhappy at PSG for some time now and it has been a while since we have really seen the best of the player, who could be blistering going forward during his time with Napoli and certainly showed flashes of brilliance last season." - 8. juni.
link
Han spiller Copa America nu og er derfor ikke tilgængelig til at gennemføre en transfer som eks. Bacca.
Så må i selv slåsse om hvem af jer der er sarkastisk, useriøs, irriterende, dum osv. :)
[Rettet af: Jonas - 22/06/2015 - 12:00]
Ro på drenge :)
Gazzetta dello Sport skriver at Chelsea har tilbudt Cuadrado til Roma på en lejeaftale med købsoption.
Romas wings næste sæson kan dermed komme til at bestå af Iturbe, Falque, Ibarbo og Cuadrado. Ville det ikke være godkendt?
Problemer er:
Hvad nytter det, hvis vi ikke ikke har en +20 angriber samtidig. Vi kan have nok så mange gode kantspillere, men det vil ikke blive et mesterskabshold, hvis man ikke får kørt sådan en spiller ind på holdet. Om det er Destro eller Doumbia eller en ny er ligemeget. Men der er nødt til at være en +20 spydspids.
I må kalde mig hvad I vil. Når visse brugere begynder at oprette indlæg med, at vi skal hente en spiller som Higuaín, så kan vi alle sammen lige så godt begynde med Messi, Ronaldo, Bale osv. Så rammer vi det samme niveau.
Er helt enig og der skal en angriber ind. Spørgsmålet er hvem? Kan vi få en ny Batistuta - for det er vel det vi virkelig mangler. Men er han derude, og kan Roma økonomisk være med og lokke sådan en spiller til. Dzeko og Bacca er begge gode og realistiske muligheder - men ingen af dem er den klasseangriber Roma virkelig har brug for. Men dertil er spørgsmålet om vi alligevel må nøjes med en af de to, for jeg er da ikke i tvivl om at de begge er et skridt op fra Destro og Doumbia.
Dermed ikke sagt at et angreb bestående af Cuadrado, Bacca/Dzeko, Iturbe ikke er godt og det bør da kunne kæmpe med i toppen af Serie A. Men om det er nok til at vippe Juventus af tronen, det er jeg meget i tvivl om.
I må kalde mig hvad I vil. Når visse brugere begynder at oprette indlæg med, at vi skal hente en spiller som Higuaín, så kan vi alle sammen lige så godt begynde med Messi, Ronaldo, Bale osv. Så rammer vi det samme niveau.
Jaja. Men nu var det jo Lavezzi-ønsket du hakkede på:
"Lavezzi og Higuain? Lad nu vær med at være så useriøs, ved at nævne et navn som Lavezzi.
"
Og da han så ikke var "useriøs" alligevel bliver du stædig og drejer den diskussion du selv startede om Lavezzi væk - sjovt :)
Higuain skiftede ifølge Transfermarkt for i omegnen af 32,5 millioner euro til Napoli. Og han vil måske samtidig gerne spille Champions League næste sæson ? En usandsynlig transfer, men ikke umulig som Messi, Ronaldo og Bale som du nævner :)
Ellers helt enig i at vi mangler en angriber i stor stil - gerne en angriber som Garcia også gider at bruge.... Hvis vi går ud fra at Bertolacci og Falque går igennem må en højreback og en målmand være næst på ønskesedlen efter en angriber!
Lavezzi bør ikke være urealistisk. Hvis prisen ikke overstiger 30m, så bør det ikke være urealistisk. Vi vil være titeludfordre, vi spille CHL etc. På papiret er Higuain det samme, men i det virkelige liv, så vil Napoli aldrig sælge til os og Hiquain vil næppe vælge os.
Dzeko bør være 1.prioritet (såfremt Garcia vil have ham). Og mit hoved kan ikke begribe, at City står stejl på så høj en pris (hvis han altså er færdig i klubben). Omkring de 25m bør være en fair pris for alle parter. Lad Destro vende tilbage, lad vær med at gå i panik og så ellers afvent at City er klar til at afskibe Dzeko for et seriøst beløb. Foretrækker virkelig at nedjustere forventninger og spare pengene eller at man går ud og brænder en masse penge af på den 'måske' rigtige spiller. Bacca er i mine øjne i denne kategori. 30m er alt, alt for meget.
Jaja. Men nu var det jo Lavezzi-ønsket du hakkede på:
"Lavezzi og Higuain? Lad nu vær med at være så useriøs, ved at nævne et navn som Lavezzi.
"
Det var som tidligere nævnt, sarkastisk ment. Jeg nævner Lavezzi, fordi det ikke er ham der er den urealistike.
Tottithorsen skriver, at vi skal hente Lavezzi og Higuain. Ok, lad os kigge på Higuain.
Vil Napoli sælge til Roma?
Er salgsprisen på Higuain for høj?
Hvis Napoli vil sælge, vil der så være interesse fra større og mere attraktive klubber end Roma?
Vil Roma kunne imødekomme et lønkrav fra Higuain?
Mon ikke svarene på ovenstående er:
Nej
Ja
Ja
Nej
Altså samme svar, som hvis vi skiftede navnet Higuain ud med andre af de helt store navne. Lad os nu være realistiske.
Lavezzi til 30 m.€, så vil jeg hellere satse på Destro og Doumbia og spare de penge, og kaste lidt af på L.Adriano, der har kontrakt udløb til Januar.
[Rettet af: Lamela - 22/06/2015 - 19:13]
Dzeko er også min foretrukne af de, indtil videre, omtalte mulige angrebs-forstærkninger.. Og så skal Destro naturligvis hjem til Rom.
Alexander Mitrovic (har nævnt ham tidligere) gad jeg virkeligt godt se i klubben. Han har nogle af de samme kvaliteter som en Dzeko/Benteke, men sandsynligvis med et noget mere imødekommende prisskilt.
Juve har lige hentet Mandzukic, så vi skal godt nok til at stramme os an!
SÅ er Falque DONE-deal:
Falque med Roma halstørklæde
[Rettet af: Stigtotti - 22/06/2015 - 21:56]
Er der andre end mig der får skøjter på allerede nu?? Selvom der er laang tid til transfer deadline..
Juve (ja det var forventet) har hentet dybala, khedira, mandzukic .. Inter har hentet kondogbia, biabiany og tæt på salah. (Blandt andre).
Vi har hentet Iago F. ?????? Really?? Haft en godkendt sæson og det er det.
Dejligt at få en gammel Roma dreng hjem som Bertolacci, men come on han er jo ikke en decideret forstærkning.
Vi er allerede bagud på denne front.
Men nu hvor Ninja sagaen ser ud til at være afsluttet og Falque og Berto ser ud til at være done deals, så håber jeg virkelig at Saba og Rudi får nogle forstærkninger ind!
Dzeko, Begovic, Cuadrado og krydser fingre for Digne og ikke Adriano. Intet mindre kan gøre det. Sælg Gervinho, Doumbia og Ljaljic.
Bare min mening om tingene. (Kunne jo være Saba kiggede med i denne tråd :'D )
[Rettet af: RomaFanVejle - 22/06/2015 - 22:22]
Iago falque lavede 13 mål for Genoa som kant!! 5 mål mere end vores topscorer og 25% af det samlede antal mål vi lavede i sidste sæson. Det er vel ikke så ringe??
Det er ganske godkendt. Men kig to sæsoner tilbage i Spanien: 5 mål i 50 kampe?
Håber naturligvis at han kan vedligeholde samme form og at han bare passer bedre til italiensk fodbold.
Jeg mener absolut det er en godkendt handel.
Som jeg ser det vil vi med Falque og Bertolacci fra Genoa, samt en sikring af Nainggolan være rigtig langt. Hvis vi oven i hatten kan forlænge lejeeaftalen med Ibarbo og gerne Hente Astori permanent, så er jeg altså fortrøstningsfuld ift resten af denne transferperiode.
Som jeg ser det mangler vi i så fald en back og en keeper som absolutte musthaves, og gerne en angriber, såfremt den rigtige dukker op. Eftersigende skulle Zappacosta være vurderet til 4.5 mio euro og hvis han evt kan hentes i en dobbelthandel med Sportiello synes jeg vi er rigtig langt. Som keeper kan også nævnes Sepe eller Perin, som jeg begge ser som meget realistiske muligheder.
I modsætning til andre herinde, så har jeg stor fidus til Destro, og jeg ser gerne at han blot suppleres af evt Belotti eller Paloschi - såfremt ønskeangriberen ikke er til at få, forstås!
Altså - sommeren er lige begyndt og i min optik mangler vi 3 spillere (hvis ellers leje- og delehandler bliver afgjort til vores fordel), så jeg er utrolig fortrøstningsfuld.
Jeg kan måske endda forestille mig, at klubben sparer lidt penge (til ønskeangriberen) ved at leje Santon og Sepe/Sportiello (gerne med købsoption) og så evt "kun" har udgifter på Zappacosta og en angriber. - Så er der måske rum til at drømme lidt stort.
Hmm 135 mio. kr. for Mandzukic... Det virker faktisk som en meget fornuftig pris. I forhold til 30 m. EUR for Bacca, ville jeg da godt have haft rygter om at vi kunne have været interesseret i MandZ!
Jeg ser ikke meningen i at forstærke os offensivt.
de positioner der skal dækkes ind er klart de defensive roller her tænker jeg primært på forsvaret og målmandspositionen.
Jeg er tiltaler for at Destro og Doumbia skal blive i klubben, Doumbia har ikke fået en realistisk chance for at vise dig, en halv sæson er ikke godt nok.
Kanterne er også dækket godt ind hvis vi får hentet Ibarbo permanent.
jeg har stadig troen på Destro som en topklasse angriber der desværre har lidt under Tottis legende status.
Iøvrigt er Totti færdig med at spille på toppen, han har ikke niveauet til det længere, gad godt se ham som en spiller der spillede langt nede på banen, lidt ala en Pirlo type måske.
[Rettet af: MURO - 23/06/2015 - 15:44]
@MURO
Sandheden er vel, at Totti er færdig på det her niveau. Forstår ikke at han ikke indstiller karrieren nu.. Iøvrigt er jeg enig i din vurdering på angriberposten, medmindre man finder en fra aller øverste hylde!
Ingen offensive forstærkninger?? Undskyld men syntes du vores offensive spil var godkendt sidste sæson? Vi scorede jo rekord lavt og kom til så få muligheder.
En halv sæson er mere end rigelig for doumbia, og han har ingenting vist. Manden orker ikke engang at varme op inden han skal ind? Se Salah, han behøvede ikke ret mange kampe for at score en del flere mål end doumbia. Og han er kant!
En rigtig forstærkning kan/skal ind og gøre en forskel med det samme. Vi skal have en back og keeper og ellers offensive spillere. Ind med Dzeko og Cuadrado/Salah! Farvel til Gervinho og Doumbia.
Di Marzio har lige skrevet at Juve har kontaktet Cuadrados entourage for at få en handel igennem imorgen! Vi halter da så meget efter!!
Du disser Doumbia pga det han har leveret, men alligevel ønsker du at have Cuadrado til klubben der har leveret en skidt indsats for Chelsea, hvad kan Cuadrado tilbyde os som Ibarbo ikke kan?
Doumbia skal have en sæson mere og det får han nok også, det kræver tid at tilpasse sig et hold, især hvis du 5 år i et land som Rusland.
Llajic, Ibarbo, Iturbe bliver hvor Gervinho smutter, der bliver nok investeret i en kantspiller mere, højt sandsynligt Iago Falque der kommer til som breddespiller.
Sanabria kunne være spændende at følge i år. Nogle der ved hvordan han har leveret for Primavera?
Ser ud til, at Begovic har besluttet sig for at blive i Stoke....
bange for vi ender med Romero fra sampdoria.
Gad godt se handanovic i Roma buret!! Har han forlænget m Inter??
Sergio Romero kan, i så fald, stille sig op i rækken af ligegyldige/elendige indkøb..
Jeg forstår stadig ikke at vi ikke prøver at købe Stéphane Ruffier fra Saint Etienne til målmands posten.
Andre som syntes zappacosta gør det ganske fornuftigt i til u21 em?
Klubben bør overveje at give en ny konkrakt til De Santic. Bare en 1-årig forlængelse. Han har jo ikke været dårlig. I hans første sæson gik der 1 mål ind i de første 11 kampe, og to år i træk har der været styr på defensiven og målmandsposten. Det er jo ikke der problemer er.
Pengene burde i stedet bruges på en god angriber, der kan score minimum 15 ligamål. Jackson martinez er en glimrende angriber. Hvis vi antager, at Atl. madrid har tilbudt ham en ugeløn på 600.000, så burde roma tilbyde en kontrakt på 7-800.000 om ugen. hvis de kan give 1 mio til de rossi, så kan de også give det samme for martinez. Så kan der yderligere bespares ved at sælge Destro, sende S. Ucan retur og udleje/sælge Sanabria, som alligevel ikke indgår i planerne.
Så er der også andre muligheder som Bacca eller Dzeko. Men de kræver nok minimum samme ugeløn.
[Rettet af: Daniel-Cumen - 24/06/2015 - 21:37]
Ja zappacosta gør det rigtig godt og bør være en mange af de store klubber i serie a holder øje med. Kunne være en god signing.
Hvorfor henter vi ikke perin i Genoa? Klasse målmand.
Han har vist forlænget med Genoa for et par uger siden
Ja zappacosta ville være glimrende køb på sigt. Syntes også bardi har set fin ud. Men heller Perin. Uden tvivl en god signing
Der går rygter om at vi er tæt på at hente Lukaku
Ja - det er virkelig en spændende nyhed.
Mino Raiola er agent for såvel Romero som Lukaku, og det skulle især have haft betydning for at visse medier melder Lukaku utrolig tæt på Roma. Det virker dog stadig til at være lidt på rygtebasis. Samme medier kan ikke sige noget som helst om, hvordan denne handel 'ser ud' til at blive skruet sammen.
Jeg ville være så glad hvis vi landede Lukaku frem for Baccs, Dzeko eller Luiz adriano.
Lukaku ville være et drømme køb i mine øjne. Hent ham hurtigst muligt tak !
Enig, kom da endelig med Lukaku!
Der er rygter om Iker Casillas på vej til Roma.. Det er jeg ikke tilhænger af. Dyr i løn og mener ikke han er god nok. En ægte shot stopper god på stregen men som efterlader for mange returbolde!!
Nu meldes Carlos Bacca tæt på Milan......
Hvad sker der her?
Hvis vi ikke får ham, hvem vil vi så hente? Kunne ikke forstille mig Lukaku, Benteke eller Dzeko kom til klubben.....
Luiz Adriano! Han koster 8 mio euro
Folkens, skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet, når det kommer til transferrygter? Spillere bliver rygtet frem og tilbage hver dag - også til Roma. Hvis vi alle sammen farer ind på forummet, og skriver om disse rygter, så bliver det hurtigt uoverskueligt/forvirrende. I den sidste tråd blev Martinez fx sendt til Milan, hvor han nu er tæt på Atl. Madrid.
Tænk over kilderne, som skriver om rygterne. Hvor pålidelige er de?
Destro ser ud til at ryge til Monaco..
Nu vil jeg så sige, at rygtet om Bacca til Milan virker som et, der er rigtig godt hold i... Selvom intet er officielt, før det er meldt ud selvfølgelig.
Synes ikke, at man skal afholde sig helt fra at viderebringe rygter herinde - det er da sjovt og med til at gøre 'silly season' til noget 'silly' :)
Det er da netop det forummet er til for ;-) og desuden virker Bacca rygtet rimelig sikkert vil jeg mene.
Tråden hedder transfer rygter så skal vi kun skrive noget når en transfer er officiel?
Sgu da det gør silly season underholdende at de mange rygter der konstant florerer på nettet.
Senest at sabatini vil have jovetic
Nu var Martinez altså også ret tæt på Milan, og det er vel rygterne vi benytter os af til at vende spillere herinde. :)
Jeg fatter ikke, at vi ikke bare henter en venstre back og en rigtig angriber og en angriber og så holder ferie. Stammen er der jo nu.
Ungt hold, med Falque, Bertollacci, Romagnoli og en frisk Ibarbo.
Hvis vi tror på at Castan og Strootman er tilbage til en hel sæson, så har vi jo en stærk trup.
[Rettet af: Dingding - 28/06/2015 - 13:45]
Ingen bertolacci han sælges til Milan og ingen garantier for Castan og strootman kommer tilbage til bedste udgave. Nu går vi efter dzeko hvor bacca ender i Milan.
http://www.bold.dk/nyt/casillas-agent-flirter-med-roma
Hvad siger i til dette? For mit vedkomne vil jeg sgu gerne have ham til Rom.
Casillas ville være a dream come true for mit vedkommende! :)
Land ham og Dzeko, og så ville jeg have svært ved at få armene ned!
Jeg kan ikke se hvorfor Casillas er at foretrække frem for MDS.
Casillas er skarp men har ikke samme stabilitet som Morgan. Med vores nuværende keeper ved vi hvad vi får og det er til en fjerdedel af Casillas løn. Det er da langt bedre for klubben, hvis vi hiver en yngre keeper ind.
Gervinho bliver ikke solgt i denne omgang da hans lønkrav var absurde. Lidt et problem vi ikke får den indtægt samt destro venter på en italiensk klub gider købe ham... Penge vi kunne bruge nu på dzeko
Så er der flere løse rygter. Denne gang skulle Milan være interesserede i Romagnoli, som eftersigende skulle kræve regulær spilletid på førsteholdet, for at blive i klubben. Hvis vi smider ham væk også, så synes jeg ærligt talt, at det begynder at sejle lidt.
Fik ellers umiddelbart et godt førstehåndsindtryk af Sabatini, men han har desværre ikke formået at holde niveauet, som jeg ser det. Lige pt. bliver overhalet af både Inter, Milan og Napoli, medmindre der bliver hevet et par esser ud af ærmet.. Jeg mener ikke at Iago er et godt køb, i hvert fald ikke i overensstemmelse med klubbens ambitioner.
[Rettet af: Crap_Bag - 29/06/2015 - 20:16]
Jeg nægter at tro på rygtet om vi sender romagnoli til Milan! Hvorfor skulle vi sælge en af Italiens mest lovende forsvarere til en direkte konkurrent? At vi solgte bertolacci mener jeg var godt købmandskab at få 150 mill kr for ham er vildt.
Jeg er bange for vi ikke handler før vi har solgt destro og gervinho. Rygterne om dzeko er blandede. Pjanic udtaler at dzeko ville løbe til Rom. Hans agent udtaler at han ikke har lyst til at forlade "solbeskinnede" Manchester.
Iøvrigt kædes vi igen sammen med en nigeriansk back fra Augsburg? Nogen der kan oplyse mig om han kan "noget"??
Prisskilet på Romagnolli skulle være på 30 mil. Så det skal holde følerne væk.
Hvis det ikke engang kan lykkes i Mellemøsten, så er der vel kun Rusland tilbage som mulig aftager for ham :S Han bliver sgu svær at komme af med hvis det er ultimative krav.
Miranda til lægetjek i Inter. De andre får godt nok oprustet i forhold til os.
+ montoya til HB !!
Hvorfor prøver vi ikke også at få fat i Montoya? Ham der Sabatini må da ha sovet siden januar tranfer vinduet, da han missede Salah.
Nu må han gerne snart vågne op og få lukket nogle handler.
Jo før jo bedre, så de kan blive spillet ind på holdet. Det er jo også derfor at Inter og Juventus allerede har hentet de spillere de har, så de kan arbejde med spillere i længere tid.
Sabatini er vel i Grækenland og hente flere forsvarsspillere??
Problemet er, at vi har mange penge bundet i spillere, som vi ikke kan komme af med, åbenbart. Detro og Gervinho salg skal frigive lønkroner, og de skal indbringe penge til transferbudgettet.
Vi er ved at have en situation, som vi også havde med spillere som Burdisso og Borriello.
Du har sku sikkert ret Tottithorsen! Sabatini må efterhånden være den største(eneste) bidragsyder til den græske økonomi ;)
Desuden skulle Jovetic agent være i Milan Link og diskutere et skifte til Inter. Det er skræmmende, hvor meget købekraft både Milan og Inter har i forhold til os. Selvom vi, til tider, ikke har spillet det bedste fodbold, har vi i mine øjne været markant bedre end de to Milano hold de foregående 2 sæsoner. Jeg ved ikke om det er deres historie der gør det eller hvad fanden det er, men det irriterer mig helt grænseløst, at de så let henter så markante navne i forhold til os.
Jeg så også gerne at vi hentede Montoya til højre døren - har vi btw ikke været interesserede i ham før? Så kunne man sku da godt lige slå til, hvis muligheden byder sig!
[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 30/06/2015 - 23:41]
Bliver gal, hvis Romagnolli skippes afsted. Selv for 20-30 stykker.
Det ville ikke give mening hvis Romagnolli blev solgt.... Synes klart vi skal begynde at rotere lidt med Manolas, Castan og Romagnolli!
Desuden så synes jeg det der rigtig sløvt ud indtil videre i transfermarkedet.
De andre hold i Italien får købt nogle gode navne ind!
Jeg læste at Stoke vidst havde budt 125 mio kr på Shaqiri. Den mand gad jrg godt at se på er Roma hold med en ordentlig angriber også!
Men jeg synes vi skal smide nogle penge på bordet snart og hente kvalitet.. Vi kan ikke bruge 3-4 gradsspillere..
Handanovic's forhandlinger med Inter om en forlængelse er iflg hans agent brudt sammen og vil først blive genoptaget til september. Så er det fanme nu sabatini!!! Min drømmemålmand i ulve buret!!
Hej gutter.
Ved godt det nok er den helt forkerte tråd og det beklager jeg, men kunne ikke lige finde en anden der passer.
Har et hurtigt spørgsmål som nogen måske kunne hjælpe med:
Har set at Canal 8 blandt andre er lukket og nu er under én kanal?
Læste mig frem til de ting de vil vise og der var intet serie a!
Nogen der ved lidt mere om de viser det andre steder eller er der bare lukket og slukket. De viste nemlig en del Roma kampe!
Den kanal er den eneste grund til at jeg har den store pakke.
Sidst jeg læste om det, var for en månedstids ca. hvor de stadig var igang med at forhandle rettighederne til Serie A og la la la liga.
Southampton har ophævet Osvaldos kontrakt :D
Så nu er det mere eller mindre officielt at Bacca ryger til Milan. Fatter simpelthen ikke at vi ikke gik efter ham men Falque handelen viser at vi tydeligvis ikke har nogen penge at handle for i øjeblikket. Når vi ikke er i stand til at betale hele Falques transfer nu, så kan vi slet ikke betale Baccas! Medmindre vi også havde lavet samme stunt med ham og lejet ham for 1 mio euro og så først skulle betale de sidste 29 mio euro når han fik en officel kamp! 😀 det vil Sevilla nok bare ikke gå med til desværre 😛
Og nu er Montoyas skifte også blevet officielt! Inter lejer ham i 2 år med købs option!
Ham kunne vi heller ikke bruge åbenbart
Det virker som om at al indkommende transferaktivitet er betinget af at spillere sælges - nærmere bestemt nok Gervinho og Ljajic (hvis Falque købet skal give mening - vi har i hvert fald rigeligt med wingers).
Ja. Lidt ærgerligt det ikke bliver meldt ud fra klubben at det åbenbart står sådan til med økonomien. Og endnu mere træls at vores spillere (Gervinho) er så svære at komme af med igen. Det må jo så være konsekvenserne af FFP. Inter og Milan har jo så ikke noget at leve op til i år, men det løber over en flerårig periode, og de må da blive ramt de kommende sæsoner hvis de får kvalificeret sig til kontinental fodbold.
Nej for FFP droppes jo?
Holebas sendes til watford
Så har Milan hentet bacca og luiz adriano!!
Ikke at deres hold er komplet men de er heller ikke færdige med at handle.
Vi er desværre tvunget til at sælge før vi kan købe. Få nu sendt destro doumbia og gervinho afsted!! Nedern vindue so far!!
Ikke at vi skal undervurdere falque som der bliver nævnt lavede han altså 13 mål for Genoa sidste sæson og 8 assist...
Iøvrigt mener jeg bacca og adriano er meget ens og næppe benyttes samtidigt. Adriano tror jeg ikke slår igennem men bacca Er en fantastisk signing af Milan.
Ser ud til de 2 Milano klubber mener det seriøst i den kommende sæson med alt den transfer aktivitet.
[Rettet af: Tottithorsen - 02/07/2015 - 20:56]
Vildt angreb Milan får, med en eventuelt 4-4-2. En duo med Bacca og Luiz Adriano...Puha :-(
Ser ud til at Romas transfer vindue er gået i hårdknude, grundet manglende salg af Gervinho, Destro, Doumbia, Ljalic osv.
Imens vi fedter rundt og prøver at sælge, køber alle de andre hold de gode spillere! :-/
[Rettet af: asroma87 - 02/07/2015 - 20:49]
Holebas er solgt for 3m euro, fint salg.
Så får vi nok en højreback.
Destro og Gervinho skal bare omsættes, ASAP!
De køber intet, før mindst én er solgt. Destro rygtes til Fiorentina og West Ham.
Nye rapporter melder at Dzeko har accepteret Romas kontrakt udspil, og at City er åbne for bud. Nogle medier skriver 20 andre 30 € mio. De betalte selv 27 for ham, så tvivler på at de kan kræve 30 efter 4 år. LUK LUK LUK.
[Rettet af: RomaFanVejle - 02/07/2015 - 21:54]
Og så røg Konoplyanka til Sevilla!
Hvem er der snart tilbage vi kan købe...
Jeg synes nu altså ikke det er så slemt, som mange herinde gør det til. Vores direkte konkurrenter henter nogle fornuftige navne ind, ja. Men til hvilken pris? Jeg tror såmænd blot at vores klub spiller et politisk spil, der handler om at få vores direkte konkurrenter til at handle hurtigt og dyrt. Transfervinduet er langt endnu, og i min optik, så begynder vi faktisk snart at få noget ro til at hente de helt rigtige spillere. evt. Dzeko/Insigne/Javier Hernandez, Sportiello/Sepe/Perin(Romero som gardering hvis ikke det lykkes med en af de 3 nævnte), Santon og Zappacosta. - Og så mener jeg jo stadig at Astori skal hentes fast ind.
Helt ærligt, så synes jeg faktisk at det pt ser ganske fornuftigt ud for os. Vores direkte konkurrenter har brændt en masse penge af, og det må alt andet end lige give noget arbejdsro til vores folk. Jeg tror det er ganske bevidst.
[Rettet af: C. Panucci - 03/07/2015 - 09:51]
Vi er jo trods alt kun 3 dage inde i det officelle transfervindue, så det er jo ikke sensationelt skidt, at vi ikke har hentet kæmpeprofiler endnu.
Jeg vil hellere ha', at vi laver nogle ordentlige handler i stedet for at deltage for meget i transfer-ræset. Lad da klubben koncentrere sig om at lande f. eks. Dzeko til en fornuftig løn, pris osv i stedet for bare at kasse ud, så han kan stå med trøjen på i morgen. :)
Vi sælger fint ud og markerer i min optik med salget af Holebas og Skorupski (og ophævelserne med Balza og Curci), at vi i hvert fald regner med at hente nyt blod til venstre back og målmandsposten også.
Vi skal nok komme efter det!
I har nok nogle gode pointer, både Panucci og Romaner. Det er for tidligt at gå i panik, men man bliver sgu ængstelig når man ser konkurrenterne løbe med store profiler, som i flere tilfælde endda er linket til Roma.
Som det ser ud nu, er vi godt besat i det centrale forsvar, på midtbanen og på wings. Eventuelle indkøb på disse pladser bør kun forekomme hvis der bliver solgt en eller flere spillere som så erstattes (her tænker jeg naturligvis primært Ljajic og Gervinho, som alle har en forventning om vil blive solgt).
Det er nødvendigt at adresse keeper posten og backs (i hvert fald venstre back) og vi trænger til en goal-getter på toppen, med en vis tyngde. Jeg er lun på Dzeko, men han er selvfølgelig løntung og kommer også til at koste en del i transfer... jeg har dog svært ved at se hvilke andre angribere der burde være tilgængelige, som det vil give det samme statement at lande - jeg synes i høj grad at vi har brug for at der kommer en-to af de tilgange som viser at Roma vil være med i kampen om mesterskabet (eller i hvert fald bibeholde den direkte CHL plads).
Apropos Gervinho - når nu han ikke røg til Araberne, så lader det til at alle har et ønske om at få afskibet ham til anden side... hvad bunder det egentlig i?
Til min store glæde kan jeg konstatere, at vi i stigende grad, bliver kædet sammen med Alexandr Mitrovic. Det bliver et kæmpe ja tak herfra, han bliver ond..!
Berisha er udlejet til cambuur i Holland.
Juventus har hentet neto i Fiorentina på fri transfer.
Fra en artikel på bold
"Det er angiveligt et tilbud fra en anden italiensk klub, som frister Salah."
Er det mon os?
Salah's agent udtaler at 4 klubber i serie a er efter ham og de er Juventus, Inter, Milan og Roma
Jeg tror han ryger til Inter, vi kommer nok ikke til at hente kantspillere før, Ljajic og Yao er væk. Sabatini har meddelt, han gerne ser Gervinho blive i truppen. Det kan tolkes på flere måder. Det passer mig desuden fint Konoplyabka ikke kom til Rom, efter hans snobbet adfærd i vinters, hvor vi ellers var tæt på. Det ærger mig noget at Luiz Adriano er røgtet til Milan, i min optik, passer han bedre ind på holdet end f.eks. Dzeko. Men pyt, vinduet er lang, jeg vil ikke for alvor bekymre mig før vinduet er lukket. Roma har i de seneste år, lavet handler i vinduets sidste time, denne gang er det nok ikke en undtagelse. Selvom en 99% færdig trup vil være bedre for træneren at arbejde med i løbet af pre-season.
Verde ryger til Frosinone på en lejeaftale, siger Sabatini. :)
Kopierer lige noget som jeg skrev på reddit.
"Just a thought.
We have been linked a lot to Dzeko, but Sabatini also stated that it isn't certain at all, and that a deal hasn't been made since he is so expensive. This was something he said two days ago. Since then we have heard rumours, which have been backed up by the player/player's agents/The club. We have been getting closer to signing a deal with Alexander Mitrovic, a huge talent, whoms playstyle is very much alike the one of Dzeko. He's expensive, 16 million euro is their demanding price. We can't possibly get both him and Dzeko, especially not when we need both backs and a keeper. Now we are again rumoured to be buying Baba. We are prepared to buy him for 15m euro. Again, we wouldn't possibly be able to buy both him and Dzeko, unless we sold out.
-
If there is anything to these rumours, then i think this is sabatinis back up plan. If the deal with Dzeko is falling apart, then we could end up buying both Alexander and Baba, instead of just Dzeko, and then maybe an Adriano from Barca.
I doubt we can buy for much more than 30m, so if i were to guess, we have three, or maybe four potential "duos" we can end up buying.
-
First duo
- Alexander Mitrovic - 20 year old forward - 16m
- Abdul Rahman Baba - 21 year old LB - 15m
Second Duo
- Dzeko - 29 year old forward - 20m + huge wages
- Adriano - 30 yeard old LB - 8m
Third duo
- Bruno Peres - 25 year old LB, he could also help out as a winger, but we really don't need anyone for that position - 15m
- Darmian - 25 year old LB and RB - 20m"
Tænker jeg for meget over tingene, eller kunne der godt være noget i det?
"Torino president Urbano Cairo has revealed that the club have received three formal offers for Matteo Darmian, and has set a deadline for Sunday for a transfer to be completed."
"Sunday will be the deadline. Three offers have arrived for Darmian, but out of respect for the clubs who have made them, I won’t reveal who they are."
Vil i sige nej til 30 mio € for romagnoli?
Jeg synes sgu den er svær?
Uden at blinke.
Potentialet er større end 30. Om så skulle floppe, vil jeg 10 gange hellere give Romagnolli chancen istedet for at se ham i en anden klub.
Penge er ikke alt, Han skal ikke væk! Jeg vil hellere følge en klub end et firma.
Jeg synes vi skal gå langt for at holde fast i ham. Vigtigt med unge hjemmegroede med stort potentiale. Det er klart at hvis der kommer et vildt bud, så kan det bane vej for en signing af et stort navn og vi må ikke desto mindre også have fokus på kortsigtet succes... men så skal vi også mindst have et bud på 30 mio.
Han skal på ingen måde sælges. Vi skal have unge romere som vil kæmpe blod sved og tårer for den her trøje. Det er samtidig det vi er kendt for. Vi skal på ingen måde sælge ham. Det jo ligefør han kan få direkte ind allerede. Han er suveræn at have som 3. Mand.
Jeg er stor fan af Alessio. Men jeg synes nu altså også, at han bliver hypet en anelse for meget op.
Han kunne sagtens blive kørt rundt i Champions League, når vi først er oppe imod de store drenge.
Men jeg synes også vi skal beholde ham. Det handler ikke så meget om pengene. For 30 mio. € er jo en vanvids pris. Men jeg er helt enig i, at han er et godt 3. valg til vores CB. Håber Castan og Manolas kan få et godt samarbjede op at stå og med Mapou og Alessio som back ups synes jeg det ser fornuftigt ud centralt, bagtil :)
Castan som førstevalg? Det kan da ikke være realistisk på nuværende tidspunkt. Manden er først lige begyndt t træne med igen efter en hjerneoperation...
HA!
Et andet rygte. Roma og Skive skulle angiveligt begge være ude efter Daniel Amartey fra FCK... Hvad er chancen!?
Destro-Monaco dealen afgøres på søndag. Destro virker som en type, der har brug for det italienske tryghed, så det kan måske forhindre skiftet. Omvendt, så ligger Monaco ikke mere end halvtimes køresel fra Italiens grænse, og strækningen er iøvrigt meget smukt med bjerg og strand kyster på, hver deres side.
Hvis, han nu bare havde accepteret Wolfsburgs bud i vinters. 30 mil havde lunet i kassen.
Romagnoli har sagt ja til et skifte til Milan, men Roma forlanger 30 mill. euro og
det er usikkert om Milan vil give så meget.... mon ikke det ender med 20 mill. + en spiller oveni? Sørgeligt hvis det sker!!!
Darmian meldes på vej til United!
[Rettet af: Tottithorsen - 08/07/2015 - 12:26]
Gi os 10 mill euro og så mastour så er vi enige;) eller 20 plus el sharrawy
Lidt schadenfreude med Benatia!
Han vil gerne væk, fordi han ikke får fast spilletid
Den nye Zlatan, aka. Valmir Berisha,er skiftet permanent væk.
Zappacosta til Torino åbner op for Bruno Peres os.
Men men men.
Hvorfor går man ikke bare direkte efter Zappacosta? Når vi alligevel ikke har musklerne til at hente dem vi gerne vil have (Darmian), så så jeg hellere vi bare sikrede fremtidens mand. Også selvom han lige skal bruge 1-2 sæsoner på at komme op på højeste niveau.
Men er Bruno Peres ikke den vi gerne vil have? Han har vel været rygtet til klubben konstant det sidste års tid.
Lidt andre rygter:
Ifølge Leggo bliver Romero Romas nye målmand. Skiftet kan blive officielt i løbet af de næste par dage.
GdS skriver at Lukaku er alternativet til Dzeko. Lukaku vil være dyre (30 mio. euro), men en bedre investering grundet sin alder. - Hvorfor så ikke gå all in på ham?
Il Tempo melder at Roma og Monaco nærmer sig aftale om Destro. Monaco vil betale 12 mio. euro for angriberen.
Er bitter hvis Romero bliver vores nye keeper. Så hellere bare beholde MdS...
Ville virkelig være glad for at se Lukaku i Roma, og synes han er 30 m. værd.
MEN, vil det ikke være sjovere med Mitrovic OG Dzeko, fremfor Lukaku? Det er næsten samme pris for de to som ham alene sådan som rygterne går lige nu.
Tak for gode updates for tiden Jonas! :)
Vi går simpelthen efter Sampdorias 2. målmand? Landsholdsmålmand for Argentina, så noget må han da kunne, men heller ikke en drømmesigning i mine øjne.... hvorfor blev der så stille omkring Roma og Handanovic? Handanovic har jo afvist seneste tilbud fra Inter......
Lad os helt klart hente Mitrovic og Dzeko fremfor Lukaku!!
Roma skal angiveligt have budt 18 millioner euro for Baba, mens Dzeko virker mere og mere sandsynlig.
Destro bliver stadig rygtet til Monaco.
Dzeko, Mitrovic, Baba, Peres og en top målmand og vinduet ville være tæt på perfekt.
8 mio. euro for leje + købsobligation på 8 mio. euro for Baba, er det seneste jeg har læst.
[Rettet af: Jonas - 09/07/2015 - 15:53]
Rygte om Sirigu er kørt op igen efter PSG har hentet Trapp.
Sirigu er i den bedst tænkelige alder og er vil være et kæmpe scoop i mine øjne!
Mitrovic til Newcastle. Wijnaldum også. Men så er det godt vi kan hente Iago, ha ha.
Derudover har Sirigus agent udtalt, at Roma ikke kommer på tale. (Tror vist agenten har noget i klemme overfor Sabatini, der tidligere sagde nej til at få Sirigu fra Palermo til Roma for et betydelig mindre beløb).
Man må da håbe vi får Dzeko og Baba.
[Rettet af: asromadk - 10/07/2015 - 14:06]
Off topic - Hvorfor er Doumbia ikke med på træningslejren? Eller det er han måske? :p
Så tabte Vi Mitrovic på gulvet men ser godt ud ift dzeko som IKKE skal på Australien turné med City...
Så kan vi vel hente darmian til vinter eller næste sommer når han ikk har slået igennem til og til halv pris ;-)
Lejeaftale med købsklausul vel og mærket - det er vel Sabatini vi snakker om!
Milan ser ud til at bringe Zlatan og witsel
Ind og sende el sharawy til Monaco. Bliver en skræmmende offensiv så lad os håbe de ikke får held til osse at forstærke defensiven fx ved at hente romagnoli.
Zlatan bliver i PSG, Tottihorsen.
Destro ligner mere og mere en kommende West Ham spiller.
SkyBet har stoppet med deres bet på skiftet. Det ventes snart at blive officiel.
Hvad er seneste nyt ift dzeko? Nærmer vi os en handel?
Iflg medierne er vi også ude efter Uniteds HB Rafael ....
Synes godt nok at det trækker ud med Dzeko, det skulle sgu ikke undre mig, at handlen falder igennem. Mitrovic er vel ikke officielt Newcastle-spiller endnu, jeg håber stadig vi kan få ham, hvis Dzeko glipper.
Rafael er jeg stor fan af, hans gå-på mod og arbejdsrate er prisværdig, desværre er han bare alt for meget skadet. Men jeg er villig til at løbe risikoen med ham, hvis han er tilgængelig til en fornuftig pris!
Premier League lønninger trækker vel mere end CHL og den evige stad, for Mitrovic, så han må jo nok se sig tilfreds i havnebyen som mest af alt minder om jordens røvhul... Jeg er ikke bitter overhovedet.
Rafael er en sjov fætter, som jeg egentlig har en fin fidus til - har bare set ham se sløj ud i det defensive til tider og han fylder ikke ret meget fysisk. Ser ham dog også som en meget fin tilgang, hvis prisen er overkommelig (og han ikke holder fast i sin skadehistorik).
Åh nej, ikke flere kronisk skadede brasilianere, dem har vi vist taget vores del af gennem de sidste 10 år. Desuden er jeg ikke overbevist om hans defensive niveau. Hans gåpåmod og arbejdsrate ? - ja der kan Florenzi vist også sagtens være med på højrebacken. Nej tak til Rafael!
Jeg savner lidt 'kynisme' i vores transferageren.
Ikke jeg siger vi skal betale overpris, men jeg savner sgu bare lidt, at vi køber den/de spiller/e vi gerne vil have i stedet for at forhandlingerne skal tage årevis og flere af dem glippe.
Enig mexes. Istedet for at prøve at fedte 4-5 spillere hjem, så hellere betale overpris for de 2 rigtige tilføjelser til truppen.
Når det så er sagt, så er +30 for Dzeko for meget. Men 18 er så sandelig også for lidt. 22-25 bør være der vi kan gå til alder + status i City taget i betragtning.
Lavezzi vil tilbage til Italien!
Seneste melding på Dzeko-sagaen:
Roma skulle være villige til at tilbyde 23 mio. € + bonusser for Dzeko. Kontakten med City fortsætter.
Få nu bare lukket den skide handel!
Roma er også ude efter mascherano! Fantastisk hvis det sker.
Mascherano er vel en dyr mand i drift, men hvor skal Roma da os bruge ham?
Vi har DDR/Keita til den defensive del af midtbanen, desuden har vi Manolas, Romagnoli, Casta & Mapou til midterforsvaret. Det skulle da kun være for at erstatte Romagnoli, hvis han (håber ikke det sker) ryger til Milan.
Med længder den mest unødvendige plads at forstærke. Keita har lige forlænget. Midterforsvaret fint dækket ind.
Angreb, backs & Målmands posternes skal være 1.prioritet.
Imo er Mascherano klasser bedre end DDR + Keita, men kan godt følge jer i at vi er godt besat på netop den position.... har bare altid været stor fan af Mascherano, som kan dække flere positioner og har fart i benene modsat DDR og Keita....
Midterforsvaret er ikke helt på plads - hvem ved om Castan vender tilbage til tidligere niveau, så står vi tilbage med Mapou og Romagnoli som måske ender i Milan....
Mapou er ikke god nok, men vi elsker ham udelukkende for Derby målet!!
Mach er DDR med hjerne og omtanke. Så jeg er enig. Men det ville blot betyde problemer a la dem vi har oppe foran. Så længe Totti og DDR spiller, så skal og vil de komme til at spille. Så det nytter ikke noget at bringe folk ind som tager deres plads. I angrebet er vi ved at være der, men man sidder jo ikke med fornemmelsen af, at Dzeko ville tage pladsen fra Totti. Snarere tage pladsen fra en af de andre oppe foran.
Hvorfor kigger vi ikke på en Alex Sandro fra Porto? Han har kontraktudløb om 1 år? Rygterne går på at Juve er interesseret og at han kan hentes for 15 mio? Det ville virkelig være et klassekøb!
En tanke...
Hvis vi henter Dzeko, kan I så forestille ham spille fra start?
I så fald - hvor skal Totti så spille?
På en kant eller som 10'er i en 4-3-1-2? Eller som AM i en 4-3-3?
Hvad så med Pjanic?
Mascherano ville være et super køb. Vi mangler en styrmand i forsvaret, den rolle ville han tage fra første fløjt! Mascherano og Manolas ville være et super makkerpar! Tror også Mascherano kan holde lidt snor i DDR, så han ikke sejler rundt hele tiden!
Hvis Dzeko kommer ind bliver det som starter i stedet for Totti.
Garcia laver ikke om på midtbanen. De Rossi, mangfoldighed og strootman/pjanic. Totti får ikke en af de 3 pladser. Totti vil få en masse kampe, men hovedsageligt som indskifter og som starter mod bundholdene.
"Roma sporting director Walter Sabatini has reportedly flown to England for Manchester City’s Edin Dzeko, but a plan B has emerged."
"Gazzetta believes that Roma’s plan B would be to make a move for Everton’s Romelu Lukaku, Aston Villa’s Christian Benteke or Alexandre Lacazette of Lyon."
Jamen... De er sgu nok ikke meget billigere Sabatini. Hvis der er mulighed for at hente Lukaku eller Benteke der immervæk scorer flere mål og er yngre end Dzeko, til samme pris, ja så hent da en af dem i stedet for. Damn Sabatini må være frustrerende at omgås med til hverdag!
Giv Rudi Garcia en manager rolle og drop Sabatini! Så Rudi helt selv bestemmer hvilke spillere skal købes og sælges
Det er netop de navne, som jeg ønsker!
Hvis vi bare ender med en af Dzeko, Lukaku, Benteke eller Lacazette, så er jeg tilfreds!
Benteke er dog eftersigende meget tæt på United/Liverpool og med en pris på 32 £, så tror jeg nu løbet er kørt der.
Men hvis jeg kunne vælge mellem dem alle ville jeg nok vælge Lukaku grundet alderen.
Men jeg synes som sagt alle er gode bud. Garamti for kvalitet.
Nu når Victor Valdes muligvis skal finde sig en ny klub, kunne han så ikke være en mulighed?
@noroma
Jo bestemt og en ganske god en af slagsen, hvis du spørger mig! Langt bedre end f.eks. Alfa Romeo..
Romero skulle angiveligt været tæt på os.
Der spekuleres endda i, at han skal være 2. valg.
Giver ingen mening i mit hoved, hvis det er tilfældet.
Må sgu indrømme, at medmindre vi henter et stort navn til posten (Sirigu, Handanovic osv.) så synes jeg ligeså godt vi kan bruge Morgan i stedet.
Ja Morgan kan stadig bruges, men vi skal vel have en reservekeeper udover Lobont på 58 år?
Skorupski er udlejet til Empoli.... men det giver heller ikke mening hos mig, da
jeg troede det var en position vi SKULLE forstærke?
men det er jo silly season og det kan være det pure opspind....
Ifølge Gianluca DI Marzio skulle Mohammed Salah være meget tæt på at være Roma-spiller.
Prisen skulle lande på 20 mio Europa + 5 mio i diverse bonusser.
Ifølge transfer-guruen skulle Romagnoli i en form for byttehandel have været på bordet. Men Mourinho har angiveligt ikke være interesseret.
Hvad siger I?
Kan slet ikke se, hvordan transferregnskabet skulle gå i nul, hvis vi også skal købe Dzeko og en venstreback!
Selv hvis vi sælger Doumbia og Destro er der et stort fedt minus... Med mindre vi sælger Romagnoli :-(
Med alle de kanter vi pt har ser jeg heller ikke nogen grund til at købe ham og håber for alt i verden vi ikke gør det. Synes ikke om hans personlighed på det sidste!
Og som sagt er det jo ikke den plads vi mangler!
Få nu styr på de kritiske positioner - derefter kan vi se på Salah!
Jeg er sten sikker på romagnoli ikke sælges.
Det kunne tænkes at Garcia vil spille med Salah/gervinho på toppen og så gervinho og iturbe på kanterne. Falque, Totti, ljalic som reserve. Doumbia væk. i andre kampe kan destro eller endnu bedre Dzeko spille som boksspiller og salah kan dække kanten.
Et køb af Salah ville være genialt. Man får sjældent en spiller der har gjort så ondt på både italienske og europæiske hold for 20 mil. Kan diskuteres om vi mangler en på den position, men det vil give en masse forskellige mulige sammensætninger. Derudover er gervinho nok ikke i klubben næste sæson, så der kan ligeså godt købes en ny nu.
Drømme transfers til de offensive plader må være:
Ud
- Doumbia tilbage til CSKA
- Ljalic til Aston Villa eller en anden klub
- Gervinho til en eller anden tyrkisk klub, eller hvem der nu ellers vil købe ham
Ind
- Salah
- Dzeko
Dem som tvivler på Salah, har åbenbart ikke set ham spille for Fiorentina sidste sæson! Bare i vores kamp imod dem i EL, kørte han rundt med os! Tror ikke jeg har set en spiller der er så hurtig med bolden før, udover måske Antonio Valencia.
Hvorfor vil folk så gerne af med Gervinho? Han havde et dårligt forår, men var stadigvæk en holdets bedste i efteråret, sammen med ninja.
Hvis det er nødvendigt at sælge for at købe, så er det måske i orden, men synes stadigvæk et tab af gervinho vil være en svækkelse for holdet.
Vi ved hvor god han kan være hvis han har troen på sig selv.
[Rettet af: noroma - 19/07/2015 - 20:48]
asroma87, jeg tvivler - og jo jeg har sådan set godt selv ham spille for Fiorentina sidste år.
Men hvad skal vi med sådan en diva i klubben? Hvis vi virkelig har svært ved at financierer de nuværende indkøb, hvorfor i al verden skal vi så gå ud og bruge en relativ stor sum penge for endnu en kant, som måske er den plads, som vi har størst bredde på?
Jeg vil hellere have Gervinho, Iturbe og Ibarbo før jeg vil have Salah på mit hold.
Jeg vil hellere vende din kommentar om og spørge hvorfor søren du så gerne vil af med Gervinho? Jeg tillægger mig enig med noroma. Hans topniveau er vel det højeste af alle offensive kort i klubben? Og nej han præsterede ikke særlig godt her i foråret, men prøv bare at nævn én eneste offensiv spiller, som spillere bare omkring niveau her i 15?
Kan nærmest ikke nævne en. Så jeg synes også klart Gervinho skal beholdes og så kan Salah og hans respektløse attitude blive væk.
Et køb af Dzeko og jeg mener ikke vi mangler flere offensive folk. Så SKAL der hentes en back og en keeper. Sirigu er drømmen for mig, mens en Adriano vil være en fin løsning på backen i mine øjne.
Gervinho er vel også en diva! Han ville ikke skifte fra Roma fordi han ikke kunne få en høj nok løn!
Nu er vi blevet 2er 2 år i træk med næsten de samme spillere! Ergo der må nogle nye og bedre spillere til! Her ville Salah være en klar opgradering, skide vær med hans gøren uden for banen! Bedøm dog spillerne på deres fodbold evner og ikke andet!
Jeg mener vi kan true Juventus mere med Salah på holdet frem for Gervinho og aå synes jeg Gervinho virker færdig og uinspireret!
Tror Sabatini henter Salah, fordi han missede ham i januar og han så viste hvor god en spiller han er da han tog til Fiorentina! Han har også tidligere udtalt at han fortrød at han ikke hentede ham
Skide være med hans gøren uden for banen?? Er du bare ligeglad hvem der repræsenterer vores trøje? Kunne ikke være mere uenig.
Færdig og uinspireret? Javel. Så du kampen mod Real? Kald ham lige færdig og uinspirerende igen. Officiel man of the match - helt fortjent.
Kan slet ikke følge den pedestal, som du mener sætte Salah på. Klar opgradering. Jeg synes du er helt væk.
Men vi bliver nok heller ikke enige, så lad os hellere lægge den.
Synes heller ikke man kan retfærdiggøre den pris, specielt ikke hvis det betyder at vi bliver svækket på nogle andre positioner.
Så er der dukket et nyt navn op under radaren, denne gang er det Arsenals målmand Wojciech Szczesny. Potientialet er stort, men han har vist haft nogle mentale "forstyrrelser". Hvis han kan lægge dem af sig, så kan han blive en af de bedste!
Salah og Gervinho på kanterne og Dzeko på toppen
så skal de udfortre på kanterne og Dzeko skal stå i feldtet og putte læderkuglen i kassen
BUM....
tror Gervinho var lidt fodbold træt ovenpå det afrikanske mesterskab ingen juleferie for ham,som mexes sige Gervinho var imponerene god med Real
[Rettet af: totti er gud - 21/07/2015 - 09:42]
Tilføj også en kort sommerferie oven i med IC til VM, efter en super sæson i Roma.
Salah handel vil være mærkelig, da vi ligenu har Iturbe og Ibarbo som udpræget kanter, ydermere kan vi anvende Ljajic & Florenzi på pladserne.
Salah handel vil give mening, hvis Gervinho blev solgt, da jeg synes, de er to næsten ens typer.
Få nu bare hentet to angribere, så kan resten komme på stille og roligt.
Jeg tror Iturbe går en stærk sæson i møde. Ibarbo ser jeg også en del i, så jeg synes også at Salah kun skal hentes, hvis Gervinho sendes videre - hviklet jeg stadig ikke håber.
Men forstår virkelig bare ikke hvorfor vi ikke får lukket den Dzeko handel, og samtidig forkuserer på målmands/back problematikken. Få det nu fikset, for at bruge et godt dansk reklamecitat.
Hvis pengene mangler - og vi er afhængige af et destro og doumbia salg,så skal vi jo ikke til at smide en stor potion efter Salah? Nu ved jeg godt, at der er tale om et evt. lån, men stadigvæk.
Både Destro og Doumbia ser jeg som færdige i Roma.
Her & nu skal Vi have Dzekos underskrift for ikke at tabe hele den nye sæson på gulvet inden den er startet .
Vi er virkelig hårdt ramt på angriberpladsen hvis ikke Vi magter at lukke handelen med MC ??
Så tror og håber at der indenfor de næste 48 timer sker en masse
Mitrovic til Newcastle er officielt nu!!
Salahs agent er på vej til trigoria...
Rudi sagde på pressemødet, at vi mangler 3 spillere, til tre forskellige roller.
Det bør helt klart være følgende tre pladser han hentyder til:
1. En ny målmand, som, i første omgang, kan rotere med De Santcis.
2. En ny VB, gerne Adriano fra Barca..
3. En ny angriber, lad os få afsluttet Dzeko-sagaen(altså få lukket handlen).
Ud med Doumbia og evt. den grådige Gervinho.
[Rettet af: Crap_Bag - 21/07/2015 - 19:18]
Gervinho skal da blive, og skal kun ud, såfremt der kommer 15-20 mio bud på ham. Han er da ikke mere grådig end andre mht. Løn, og jeg har svært ved tror på historien om privat strand og evigheds billetter til IVC.
Jeg kan os være naiv, spillemæssigt er han pt. vores største offensive trumf.
Napoli står eftersigende klar med 30m euro for Romagnoli.
Synes sku det er en uomtvistelig falliterklæring hvis vi sælger et af Italiens største forsvarstalenter til en konkurrent. Han er fremtiden på landsholdet og går vel en 11-12-13 vanvittige gode år i møde som spiller - det skal vi altså ikke overlade til de direkte konkurrenter. Uacceptabelt. Skal han sælges, så skal det være fordi en en af de helt store ude i europa vil have ham og vil betale et større beløb end 30m euro.
Luke Shaw gik til 37-38.
Mangala gik til til 45.
Pt. er Chelsea ude efter Josh Stones. Der snakkes om, at de måske er villige til at overgå prisen for Mangala.
At begynde at snakke om at 30 mio euro er for godt til at sige nej til - så synes jeg bare det er mangel på ambitioner.
Hvis ikke vi formår at hente Adriano eller Baba, så kunne man måske vende blikket mod Coentrao i Real? Har altid haft et godt øje til ham, tror han er en af de bedste realistiske muligheder..
Helt enig @asromadk, vi skal naturligvis beholde Romagnoli, medmindre han ikke vil spille for klubben. Vi burde nok kunne finde plads til ham, Manolas og Castan!
[Rettet af: Crap_Bag - 22/07/2015 - 13:16]
Vi fortsætter her: http://as-roma.dk/forum/rygter/948/Transfer-Rygter-Sommer-2015-II-
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0