Login
Glemt password Opret bruger

Skal vi ikke have Salah til Roma?

Kategori: Rygter

RomaRomaRoma
43 indlæg.
d. 23/01/15 11:22

Rygterne går på at der ikke går langtid før Salah er Roma mand. Personligt synes jeg, han vil være en god spiller til truppen. Dog er 100 millioner kr. et stort beløb for ham, men kan accepteres hvis han viser klasse.

Hvad synes i om handlen?

Forza Roma.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 23. januar 2015

Forfærdelig handel.

asroma87
3430 indlæg.
d. 23. januar 2015

Vi har masser af offensive spillere! Køb hellere Darmian!

noroma
525 indlæg.
d. 23. januar 2015

Jeg forstår ikke logikken i at han er steget i værdi efter snart 2 år i chelsea uden spilletid. Hvordan kan det være? Han kommer til chelsea for 10 mio efter at have præsteret fantastisk i basel..... Hvordan kan han fucking stige i værdi efter at have spillet så lidt??? Fuck hvor hader jeg PL og deres formåen at gøre alle spillere mere værd end de egentlig er. Hvorfor stiger ens spiller værdi med 200 % ligeså snart han spiller for en PL klub????? ARHGHGGG

Og nej, vi skal ikke købe ham for den pris - Der er en grund til at de vil have at vi skal være nødsaget til at købe ham efter sæsonen. Det er forsøget værd hvis det kun er en købs option, men hvis vi SKAL købe ham, så takker jeg altså af.

tdj89
867 indlæg.
d. 23. januar 2015

Hvorfor hans egen tråd? Vi har i forvejen to nyheder på forside, som omhandler ham og hvor der kan kommenteres. Derudover har vi også en mercato-tråd.

NEMO
331 indlæg.
d. 24. januar 2015

Gnavne drenge!!! :) Jeg tror umiddelbart at han ville være en rigtig god addition til holdet! Håber at den går igennem. Prisen kan diskuteres.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma