Kategori: Rygter
Så blev det tid til en ny tråd om transfers og rygter. Den "gamle" tråd talte efterhånden knap 300 indlæg, så for at holde det hele lidt mere overskueligt, forsætter vi her.
Den opmærksomme læser har naturligvis observeret, at tråden har skiftet navn. Det er der flere grunde til. Dels var navnet "Indkøb" ikke særlig rammende - indkøb er noget man gør i Super Brugsen :) Og dels prøver vi fremover, at oprette en ny "Mercato" (ita. transfermarkedet), for hver nyt vindue - altså dækker denne tråd over transfervinduet her i januar '15 og så bliver der oprette en ny tråd, når rygter for sommeren 2015 begynder at rulle ind - det skulle gerne skabe en lidt bedre struktur :)
Indholdet er dog det sammen som vi kender; rygter og officielt nyt om spillerhandler, der på den ene eller anden måde har relevans for AS Roma!
Skriv løs' :)
For lige at sætte gang i tråden, kommer her nogle af de seneste dagens rygter om transfers der kan ske her i januar. Alle er fundet på laroma24.it
Mario Suaréz (Atletico Madrid) til Roma
Marco Borriello til Parma
Urby Emmanuelson til Genoa
Christian Benteke (Aston Villa) til Roma, hvis Mattia Destro sælges
... og nåh ja, så har vores gamle ven, Adriano, skrevet kontrakt med det franske 2. divisions-hold, Le Havre
Tillader FFP overhovedet at vi er aktive i dette transfervindue medmindre vi sælger strootman destro og ninja??!! Indkøb lød fedt 😃
Som jeg har forstået FFP, så kan vi købe alt det vi vil. FFP blokerer ikke handler, men giver bøder. Se PSG fx.
Der florere onde rygter med Pool og Juve vil byde på Cagliari's Ninja halvdel.
Vi skulle være på jagt efter en ny angriber.
Spillere, som er nævnt på Børsen er ret prominente men dog en bestemt type spiller. Solide, fysisk stærke og god med hovedet. Benteke, Bony og Martinez. Jeg foretrækker helst en Benteke. Han er yngre end de 2 øvrige. Ellers har de det samme finish.
Destro / Little Farao switch er nu kommet i den lyserøde. Det kunne være, der lå noget bag. Men jeg har svært ved at tro på det. Han er deres største aktiv lige nu. Kan ikke se, hvorfor de skulle sælge ham.
Er det muligt for andre hold at købe Cagliaris del?? :(
Så må vi have alle 100% på Ninja...han har overrasket mig meget positivt.... Jeg var klar over han kunne gi den gas... Men han bomber jo og ok teknik, det havde jeg ikke set.... Det ser ud til at destro ryger, og han bliver ikke brugt... Det er mig uforstående.... Men skal det være sådan må vi have et navn ind fra de højt liggende hylder.... Bliver spændende at se hvad der sker..... Målmand, forsvar og en bomber
Hvis destro ryger til fordel for Jackson martinez er jeg meget tilfreds. Så mangler vi kun lloris, chiriches og darmian...
@Lamela
Når du skriver Pool, går jeg ud fra du mener Liverpool. Er det overhovedet muligt for dem, at købe de 50 %?
Cerci til Milan og Shaqiri muligvis på vej til Juve, er to spillere vi nok ikke har brug for pt, medmindre vi sælger, men det er godt nok to navne der vil kunne forstærke os.
Vi har vel noget at skulle have sagt i og med vi ejer 50% af ninja. Godt det efter denne sæson er slut med delejerskab !! Ender vel i en blind auktion og mener vi skal smide mange euro efter ham!!
tdj89
Jep, det er Liverpool
Jeg kender ikke helt reglerne.
Men, det er vidst ligesom vi købte Iturbe, hvor vi betalte Verona en pris, da de havde forkøbsret på ham fra Porto.
Jeg tænker, da der skal afgives blind auktion til sommer på de spillere der er delejet, så liverpool betaler Cagliari til at give en højpris for Radja, så de kan overbyde os på den måde. Ellers ved jeg ikke, hvordan det i praktisk kommer til at fungere.
Forhåbentligt, kan Sabatini presse det sidste 50% ud af Cagliari her til januar, så vi undgår en evt. blind auktion. (edit: Hvis det er muligt)
Radja er glad for at være i Roma, og ikke for længe siden, ytrede han at blive resten af karrieren i Roma.
Han er blevet en super spiller for os, faktisk efterårets bedste efter min mening.
En trio med Stroot - Radja og Pjanic er ikke dårligt.
[Rettet af: Lamela - 28/12/2014 - 23:00]
NINJA SKAL SIKRES!
Så et sted på Facebook at Zlatan og Roma ville passe godt sammen da byen Rom er noget for ham. Det stod på Italiensk, Men jeg er sikker på at hvis vi fik ham ville vi vinde mesterskabet :D Alá Batistuta!
Jeg er sikker på, hvis vi fik ham, vil vores economi være fucked i et par år, medmindre vi får nogle heftige indsprøjtninger fra en storsponsor.
Shaqiri til juve nej nej håber jeg ikke...ham så jeg gerne roma fik fingernem i...
Der er tale om en lejeaftale, hvor han kan købes til sommer. Det vil være et klassisk Juve-indkøb.
Vi har "forkøbsret" på ninja. Andre klubber kan ikke købe ham uden Roma har noget at skulle sige. Han skal bare købes her i januar!
De engelske regler siger i hvert fald at klubben skal eje en spiller 100 % for at kunne bruge ham (lidt á la dengang da Tevez var ejet af eksterne investorer). Men jeg ved så ikke lige hvordan alt det andet kommer til at gå - kun at Liverpool på den ene eller anden måde er nødt til, at sikre sig 100 % af en spiller hvis de vil bruge ham. Det siger vel egentlig også sig selv når delejerskaber slutter til sommer (heldigvis) :D
@Denner Her er et link til en engelsk udgave af artiklen Link
Hvorfor henter vi ikke lacazette i Lyon? Hurtig, kreativ, oplægger og laver en del mål?
Ja har set det, og tak.
Men ser det flere og flere steder?
Det kunne da være ret fedt med en SUPER sjerne. + jeg tror vi vinder en pokal eller 2 med hans hjælp. Jeg skal da personligt have en trøje hvis det er ;)
En skam vi ikke har økonomien til en spiller som Cavani, som er på vej væk.
Ninja skulle efter ifølge medierne have afvist Liverpool! Men vi skal helt klart give ham en lønforhøjelse.
Nogen herinde som kender til en engelsk skrivende hjemmesider som fokuserer ligeså meget på Serie A, som The mirror/Alle danske fodboldsider fokuserer på Premier league? Vil gerne følge bedre med i transfer vinduet, men har svært ved at finde sider som skriver meget om roma.
Jeg googler "AS Roma news" og så kommer der en del sider op, nogle af dem på engelsk..
Jeg bruger ofte Football-italia.net
De samler op på de italienske medier og giver det daglige Roma nyheder.
Fulgte jeres simple, men utroligt effektive tips, og faldt over NewsNow, og hold da op... Sådan en side har jeg manglet! Takker
Så er der endnu en gammel spiller fra England der sættes ifm Roma
Snakker vi om Glen?
Mattia Destro skulle angiveligt være taget af markedet, så det er da godt nyt for dem af os, som stadig håber han kan blive Roma's fremtidige bomber!
[Rettet af: Crap_Bag - 02/01/2015 - 18:08]
Noroma: vi taler Steven Gerrard
Neto har afvist at forlænge med viola så min ikke vi prøver at hente ham i dette vindue I og med han er transferfri til sommer
Kan virkelig ikke se hvad Roma skulle bruge Neto til? Han er blot endnu en middelmådig målmand i rækken..
Enig. Foretrækker helt klart handanovic eller perin... Neto er intet udover det sædvanlige.
...eller Cech, ved dog ikke om hans lønkrav er realistiske..
120 kg om ugen kan vi aldrig betale for Cech
Gå da efter Perin!
Ifølge Di Marzio er Juventus og Liverpool favoritterne til at hente at Neto, mens Roma er mere afventende i baggrunden. Lad ham for guds skyld have ret!
hvorfor røg interessen for Scuffet så hurtigt?
Scuffet er helt klart fremtidens mand, men vi har brug for en klassekeeper her og nu og der mener jeg ikke han er endnu. Hent nu bare handanovic i Inter. Cech er alt for løntung. Alternativt perin men synes sgu han er for Klein. Vi skal have et stort monster inde i buret
Perin er rigtig dygtig på stregen, men har sine mangler med fødderne, som mange af de italienske målmænd.
Så længe, det ikke bliver nogle lotto kuponer, vil jeg være tilfreds.
Min favorit er Ruffier, men ham er der bud efter fra PSG, Arsenal etc. Så det virker lidt vanskeligt at kæmpe med dem om prisen.
Perin kan blive vores De gea:) han skla bare hentes hurtigt takket være vores gode bånd med genoa
Hvis man tog sig sammen ku man løse målmandsproblemet for de næste 15 år. Smid hvad der kræves til Udinese og hent Scuffet. Om vi så snakker 40 mio euro givet i rater over de næste 10 år.
Lad ham blive i Udine til sommer. Efter sommer 2.valg, og så går der næppe længe i løbet af næste sæson, før der sker et naturligt skifte fra Morgan til Scuffet.
Handano, Perin, Neto. Det er alle sammen 2.rangs-løsninger.
Hvorfor tror vi ikke bare på Lucasz Skorupski ..?
Synes det er kendetegnede at vi ikke har tiltro til vores "egne".
Nu har jeg ikke set alle kampe med Skorupski, men jeg synes han har virket stærk i de kampe som jeg har set + han har en super størrelse!
City henter med garanti endnu en angriber senest til sommer. Lad os udnytte det for at hente Jovetic - super løsning når Totti er færdig!
Juventus skulle ifølge rygterne, give os kamp om Martinez.
Enig. Kan man ikke få Scuffet, men Perin, Neto og hvad de ellers hedder. Sågar Cech (der jo ikke holder lang tid endnu) - så giv dog Skorupski chancen. Kan nærmest ikke huske han har sat en fod forkert - og det beviser sku lidt hvor 'op ad bakke' det er for en spiller at rykke sig internt i vores trup. At man kan slå sin konkurrent af og tage en plads.
Det er lidt ligesom med Lindegaard i United @asromadk, kan sgu heller ikke huske hvornår jeg sidst har set ham sætte en fod forkert ;-)
"Enig. Kan man ikke få Scuffet"
Jeg føler mig helt sikker på, at Udinese hellere end gerne vil sælge Scuffet for 300 millioner, som du forslår, asromadk.
Det må man da håbe.
Enig, kan man ikke få Scuffet[såfremt økonomien/den økonomiske vilje ikke tillader det]...
Foråbentlig, tdj, ellers skulle jeg have sat beløbet højere (da det jo netop var et realistisk bud, såfremt man skal have det accepteret). Og netop i funktion af at skulle pointere, at jeg ikke siger "køb Scuffet for en lakridspibe uden røg". Jeg er klar over at det vil være det største køb i Romas historie. So what. Så skulle du hellere have vrisset over at jeg har en urealistisk idé om vores økonomiske formåen. Men great job ellers...
Omtrent 241 mio DKK smed vi i sin tid for Batigol. Vel og mærke ikke engang en mand med mange år foran sig. Men det gik vist meget godt alligevel så vidt jeg husker.
i 2001 smed Juventus sammenlagt 402 mio DKK (vel og mærke i helt andre økonomiske tider) for en spiller ved navn Gianluigi Buffon. Næppe penge, man mener at dårligt givet ud idag 15 år efter.
Lige præcis på den her plads synes jeg man skal strække sig langt. Hvor mange år har det ikke være et af de svageste punkter? Men igen, som jeg gav udtryk for: at er man oppe i det beløb, så skal man naturligvis nok have strikket en handel sammen som ikke kræver at Sabatini giver firmakortet en tur på beløbet. Det har vi næppe penge til. Men det er sku en fejltagelse ikke at prøve.
Summa summarum.
250-300 mio DKK.
Romas største indkøb nogensinde. En målmand som meget vel kan give os noget vi har manglet i evigheder. Han kan bringe det som Buffon har givet Juventus i 15 år. Hvis vi er passive, så ender han andetsteds.
Ja, Udinese vil da nok acceptere - og ja, jeg mener Roma burde gøre det.
Bonusinfo. Det var en anden tid for klubben. Og beløbet er ikke identisk. Men jeg husker også, hvordan vi engang var i pole position til at hente Verratti i Pescara. Men ved at fedtspille, så får man ikke de store spillere. Jeg mener vi snakker 8-10 mio euro i 2009/10, som Roma ikke var klar til at smide. Han ville endda gerne til klubben.
Der BLEV hentet spillere dengang, men der blev fokuseret de forkerte steder. Det samme frygter jeg sker pt. Vi må have penge. Og jeg savner den samme beslutsomhed som da vi hentede Strootman.
Man kunne passende hente Darmian og Scuffet og så ellers tage en slapper på transfermarkedet.
Det er nogle store beløb du sammenligner med, asromadk. Jeg tror dine forventinger til klubbens økonomi er en anelse for høje. Når Iturbe var vores store stjernekøb i sommers. Hvordan tror du så den finansielle situation er? Samtidig med, at FFP skal overholdes.
Jeg mener iøvrigt, at vi skal udnytte alt larmen i Barcelona til at udløse Messis klausul på et par milliarder, og lokke ham til Roma. Så må vi gøre det over flere rater. Der er jo tidligere lavet store handler i italiensk fodbold, så hvorfor ikke? Vi kan på samme tid bruge 300-400 millioner på Scuffet og så ellers tage en slapper på transfermarkedet.
[Rettet af: tdj89 - 06/01/2015 - 12:09]
Er jeg den eneste, som er en smule skuffet over Napolis køb af Gabbiadini?
Håbede til det sidste, at Roma ville hente ham, og da jeg hørte prisen på 90mil, så virkede det bare helt latterligt billigt
Forstår ikke al den hysteri over Scuffet.
Han har spillet i en halv sæson, og har skuffet i denne sæson.
Han er selvfølgelig kun 18/19 år, men 300 mio efter talent er hul i hoved. Han er ikke ligeså åbenlys som Buffon var dengang.
Edit: Med vores FFP i mente, skal vi sælge før vi kan købe stort.
Lad os hellere hente en med rutine og til færre penge. Det her hold er ikke for talenter, den skal bygges op først og være solidt, før talenter kan få lov til at spille og underpræstere i nogle kampe, uden det kommer til at påvirke resultaterne. Lige nu er vi sårbare, når vi ikke har vores faste spillere med.
[Rettet af: Lamela - 06/01/2015 - 14:19]
Martinez er stadig et oplagt bud.
Glen Johnson vil være hovedløst imo. Vi har i forvejen en aldrende back i Maicon. Hent en fremtidig spiller på HB, fremfor Johnson. Engelske spillere har det også med, at falde igennem i udlandet. Bare se Cole.
´Johnson vil være endnu et selvmål. Så hellere en primavera. Det kan næppe blive værre. Men forskellen på Cole og Johnson er, Johnson får spilletid i denne sæson. Cole varmede bænk i Chelsea indtil, han kom til Roma.
Det kan man også sige om Maicon ;) Cole har tilgengæld været verdens bedste VB på et tidspunkt. Så højt niveau har Johnson aldrig været i nærheden af. Men ja, vi er enige i at det er et selvmål.
Hent en fremtidens mand. Maicon har stadig én måske to gode sæsoner tilbage.
Der går store rygter om at Cech har fået lov til at tage afsted til roma. 100 k om ugen.
Jeg tvivler, men det vil være lækkert.
http://www.caughtoffside.com/2015/01/06/respected-journalist-claims-chelsea-legend-is-in-talks-with-as-roma/?
Det vil være noget nær, hvis ikke det mest optimale vi kan få. Tale om en af verdens bedste målmænd, der kun har mistet pladsen, fordi verdens nok anden bedste keeper kom tilbage.
Han vil være den bedste keeper i ligaen (sry to say, asromadk), hvilket vil være et stærkt signal at sende.
Bony rygtes til City, hvilket vil skubbe Jovetic længere ned i hierarkiet. Han kunne også være et spændende bud.
Ja, det er helt okay folk er af anden mening. Og jeg må jo nok erkende, at det lige pt. ser skidt ud mht. Scuffet i lyset af fair play.
Men jeg mener stadig at det er unødvendigt at hente en keeper så. Morgan og Skorupski er fine i min optik, indtil vi en dag kan køre en kommende 1.målmand i spil.
Cech bliver 33 til maj. Han har aldrig spillet i Italien, og hvis der er noget the Morgan-Case har påvist, så er det vigtigheden af at have en spiller der kan kommunikere med forsvaret. Cech ku hurtigt havne i de samme problemer som Stekelenburg.
Hvis vi pludselig ender op med Morgan og Cech som vores målmand, så er det sku en trist situation synes jeg. Få år foran sig og med en Morgan der måske fortsætter sin nedtur, så synes jeg det er farligt at sætte sin lid til at Cech kommer og præsterer fra dag 1.
Så må Neto være alternativet hvis man absolut vil have en keeper. Selvom det sikkert stadig kun bliver en imidlertidig lappeløsning.
Men igen, Skorupski har sku ikke spillet sig selv af synes jeg.
@Asromadk
Jeg kender ikke noget til Scuffet. Jeg bemærkede dog i dag, at han var på bænken.
Ved du om han er småskadet eller om der er en anden grund til, at en spiller fra Udinese som du mener potentielt kan koste 300 millioner, ikke spillede?
Edit. Hvad jeg kan se af, har han ikke spillet i Serie A denne sæson. Han har været skadet i 5 kampe.
Det er altså ham du mener, vi gladeligt skal smide 300 millioner efter?
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har lidt på fornemmelsen, at Udinese vil sælge relativt billigere end du lige forventer.
looooooooool :^)
[Rettet af: tdj89 - 06/01/2015 - 20:22]
Og Morgan kan vel også stadig nå at finde fodfæste, så han kan holde både den her sæson ud og næste sæson. Imellemtiden synes jeg så man bør kigge efter en seriøs, langvarig løsning.
Bliver lige nødt til at spørge folkens. Siden asromadk mener, at Scuffet nærmest skal købes uanset pris. Bliver han god i FM/FIFA? :-D :-D Så vil det pludselig give mening, at vi er nede på det niveau.
[Rettet af: tdj89 - 06/01/2015 - 20:25]
HAHA TDJ
Jeg spiller ikke FM. men søgte for sjov efter Wonderkids GK's. FM.
Jan Oblak 21 GK Atletico Madrid 6.5 8.4
Maxym Koval 21 GK Dynamo Kyiv 2.5 8.2
Timo Horn 21 GK Koln 2.6 7.9
Jack Butland 21 GK Stoke 4.4 8.0
Simone Scuffet 18 GK Udinese 1.7 8.3
Hans potentiale er ret høj. 8,3/10
Hvad jeg kan se af, skulle han også blive god i et Fifa karrierespil.
Tsk tsk asromadk
Skal vi skrue lidt ned for charmen, TDJ89?
Er enig Wør3n.
Kan i ikke lige holde en ordenlig tone?
Irrelevant, man har vel øjne i hovedet.
Giaretta har dog udtalt så sent som igår at Scuffet ikke ryger i denne måned, og at tiden så vil vise hvad der sker til sommer. Rygtet han blev spurgt om, var netop en evt. kontakt med Roma.
Godnat til alle - også dig tdj min skat!
Bliver det snart til en ny BOMBER !! Det må være her at Vi bruger alt vores energi & penge på
at sikre nyt blod forest .
Ked af at sige det , men vores 10'er er færdig i de store kampe .
Så brug nu alt hvad I har på en ny BOMBER !!! Nu !!
tdj89 Du går konstant efter manden i stedet for at snakke fodbold!! Du virker som en der ikke er Roma fan, da du hele tiden slagter alle her på siden som ønsker det bedste for klubben!!
Du må tage dig sammen tdj89!!
Forza Roma!
Ro på m8.
Helt enig mester!! Vi skal have en mand som er klar i boksen!! Vi mangler en der ligger højt på bomber listen!!
Forza Roma!!
Vi har en bomber i Destro plus vi har sanabria.. Problemet er bare at de ikke får chance før Totti stopper. Indtil der spiller vi ikke rigtig med nogle bomber. Men 3 offensive spiller. så når han stopper kan vi lave vores. koncept om.
Løsningen er nem. Spil 4312 fremfor 433. Totti skal ikke ligge centralt i en 433, men som offensiv midtbanespiller i en 4312 bag to angribere. Det efterlader os dog med et andet problem, eftersom vi har et par fløjspillere.
Ved godt det kan være svært at se for den der spiller fm. Men fodbold er andet end formationer, når man spiller fodbold så kan du jo ikke stå i en 4:3:3 hele tiden da du er nød til at følge din mand, og ved at sætte Totti som offensiv midt vil vores midtbane være for svag. Fodbold har meget med balance på holdet og ens gameplan du ser os aldrig købe ned til baglinjen og smække et indlæg ind over, så kan ikke se hvad en bomber skal gøre godt for.
Hvorfor vil midtbanen blive for svag, hvis Totti var offensiv midt, fremfor CF?
Flere rygter om Cech! Ærgerligt at vi ikke kan betale hans løn, han ville være en fantastisk signing...
Grunden til vi aldrig smækker et indlæg ind over er vel også at der aldrig er nogen i feltet?!
Iturbe og Gervinho på kanterne og Jackson på spidsen så er der en giftig angriber at smide den i hovedet på.... Totti bliver aldrig en target spiller og synes meget ofte vi spiller gå-bold når han er med.....
Jeg kunne fandme godt tænke mig at se Sanabria spille snart , vores offensive unge får ingen chance når Vi har en 10'er som Totti
Kom med en BOMBER nu !!!! ASAP !!!
Her er mine ønsker for dette transfer vindue!
Køb Cech som 1.målmand, brug Morgan som 2 og lej Skorupski ud for at få erfaring.
Sælg Toro eller A. Cole, da de simpelthen er for dårlige. Køb i stedet Darmian eller Santon som gode unge og alsidige italienere. Mener ikke det er nødvendigt at hente en midterforsvar, da Manolas er fremragende og Astori og Mbia er ok. Sælg også gerne Urby og Borrielo, gør man ikke dette, mener jeg nogle af de unge drenge skal lejes ud, såsom Sanabria. Er simpelten for dumt de bare sidder på bænken uden at få chancen. Mener desuden ikke vi skal hente en bomber, men bare bruge Destro en del mere. Lad ham og Totti dele spilletiden afhængigt af modstanderen. Ellers synes jeg holdet ser stærkt ud, og med Strootman snart tilbage i topform, og Castan der forhåbentlig også vender tilbage i denne sæson, synes jeg det ser rigtig stærkt ud!
Holy Christ @Lindboe, kunne ikke have skrevet det bedre selv, det er næsten skræmmende.. Er det ok med dig, hvis jeg sender en kopi af din tekst til Saba og Rudi ;-)
Vi er blevet sat i forbindelse med olympiakos keeper, Roberto (28). Så ham i kampen mod juventus, hvor han spillede en fantastisk kamp, og lavede utroligt mange top klasse redninger. Kunne helt sikkert godt se ham i rom.
Følger op på det lindboe lige skrev:
Køb Roberto.
Lej/sælg Boriello, og lej samtidigt et par talenter ud. Prøv at se om Cole ikke kan tage en smutter forbi england, og så skal vi finde en ny spiller til den position, som helt skal være på samme niveau som holebas.
Vi behøver også en ny HB. Toro er simpelthen for ringe, og han er imo noget af det værste vi har haft på den position i lang tid. Manden kunne lidt sidste år, men i år har han seriøst været en katastrofe. Darmien er en fantastisk mulighed, og hvis det kan lade sig gøre, skal han helt klar hentes.
I midterforsvaret synes jeg faktisk vi er okay, alle 3 har gjort det fornuftigt i år, og specielt Manolas har vist sig at være, nok årets køb. Både M'biwa og Astori har taget et par skridt op, og er begyndt at levere fornuftige ting.
De unge skal bare ud og få noget spilletid. Det er pinligt at vi spiller så gode potentialer.
Destro skal beholdes, vi får nok ikke 20 mio for ham, og kan ikke se os hente nogen afløser for mindre end 20 mil. Han gør det fint når han spiller, men han spiller bare ikke nok. Hvis Totti endelig starter inde, så synes jeg at Garcia er nødt til at begynde at skifte ham ud ved 60 min, og så sætte destro ind, så han rent faktisk får tid nok til at gøre en forskel... eller omvendt.
Midtbanen er good to go, og det samme kan man sige om vores kanter. Ljajic, Florenzi, Iturbe, og så Gervinho om 2 måneder.
Midtbanen bliver svær at lave, men det fede er at vi kan bruge to hvidt forskellige midtbaner, og så stadigvæk have et stærkt hold. (Ninja, D.D.R, Keita, Pjanic, Strootman, Florenzi)
Næsten enig. Handanovic istedet for Cech. Kan sproget, kender ligaen og billigere! Cech er alt for dyr!
Du har muligvis ret med Cech, synes bare det er en enestående mulighed at få en klasse keeper til Roma. Er sjældent de kan købes så billigt, ved dog godt han bliver ret dyr i løn. Noget af det kunne dog reduceres ved at få smidt Boriello laaangt væk fra Rom.
Angående Cech og sprog, så tror jeg altså ikke det bliver et problem. Det er jo ikke fordi, vi har en backkæde kun bestående af italienere, der kun snakker italiensk. En hurtig gennemgang af nationaliteter: Englænder(tidligere holdkammerat), grækere, franskmand (spillet i PL), brasilianere og italiener. Mon ikke det nok skal gå?
En sjov detalje imo. Jeg har tidligere været lidt efter folk herinde, angående storhedsvanvid/alt for høje forventninger. Prøv at forstille jer, at vi skruer tiden et par år tilbage. Dengang Roma blev nr 6, og lukkede hele 56 mål ind i ligaen. Dengang var der nok ikke mange der havde troet, at to år efter, vil der sidde folk på forummet og afvise en 32 årig Cech.
Er der den mindste mulighed for at hente Cech, inden for økonomisk fornuft naturligvis, kan det kun gå for langsomt.
Kære @tdj89, jeg er simpelthen, endnu engang, nødt til, at erklære mig uenig i et af dine synspunkter..
Jeg mener bestemt ikke at "folk herinde" har fået storhedsvanvid og jeg vil komme med to argumenter, som understøtter min uenighed: For det første har Roma vundet det italienske mesterskab 3 gange tidligere, hvilket næppe er nogen tilfældighed. Det andet (og stærkeste) argument er, at det er klubbens bestyrelse, som har sat de høje forventninger og så er det vel kun naturligt at fansene følger med?? Det er i hvert fald mit syn på sagen.
Tre mesterskaber tidligere er jo på INGEN måde noget at prale med. Det er hvad Juve er oppe på nu, i træk!! At det kun er lykkedes tre gange, er netop et signal om, at Roma ikke kører mesterskaber hjem på stribe.
Roma har taget et kæmpe skridt på kort tid, de sidste par sæsoner. Som nævnt tidligere, skal vi ikke mere end to sæsoner tilbage, for at finde os på 6.pladsen og alting sejlede. Det husker du vel? Som meget tyder på, ender vi efterfølgende for andet år i træk i top 2, hvilket er en kæmpe bedrift. Især når vi ser på vores salg af profiler. Bare se på Liverpool, som også troede, at de var tilbage i toppen efter én god sæson.
Der har den seneste måneds tid været stor kritik af holdet/visse spillere herinde. Dette sker på trods af, at vi kun er 1 point efter Juve, samt at vi har en sikker 2.plads. Derudover gik vi videre fra en svær CL-gruppe, hvor vi levede til det sidste.
På grund af ovenstående + at visse brugere mener, at en spiller som Cech ikke kan bruge i Roma gør, at jeg mener visse folk herinde, har for store forventninger til holdet, deraf storhedsvanvid. Dette ændre tre mesterskaber ikke på, eller at bestyrelsen har høje forventninger. Derudover kan jeg ikke se, at vi pt ikke kan leve op til forventningerne? Synes vi lever i bedste velgående i mesterskabskampen.
Jeg har aldrig sagt at 3 mesterskaber (incl. en røvfuld 2. pladser) nødvendigvis er noget at prale med, men det bekræfter da at klubben har kapaciteten til at være med..
Kritikken af holdet kan forsvares langt hen ad vejen, det er utroligt at vi har hentet så mange point, med så mange middelmådige præstationer!
Bestyrelsens udmeldinger om ambitioner og strategi er da yderst relevante!
Jeg ser meget gerne Cech i klubben og er meget tilfreds med, at klubben bliver sat i forbindelse med spillere af den kaliber.
Du må bære over med mig hvis det stadig ikke giver nogen mening, for så er jeg nok bare ikke klogere ;-) Men kommer nok aldrig til at forstå, hvor du vil hen, med din snak om storhedsvanvid.
[Rettet af: Crap_Bag - 07/01/2015 - 23:42]
cavani har købt et hus i rom.
man har vel lov at håbe
Messi er klar til at forlade Barcelona!
Det er nu Roma skal slå til. Det kunne være vores Batistuta for små 150 mio €!
SÅ skulle det være bekræftet. Mendez er købt og udlejet til Perugia i 18 måneder. Gad vide om vi nogensinde hører mere til ham?
Så blev det officielt ,Ponce kommer til Roma , endnu en ung angriber
som Vi ikke hører mere til , desværre 😁
[Rettet af: mester - 08/01/2015 - 09:52]
Hvis jeg havde penge havde jeg sgu også købt hus i Rom ;)
Mht Cech er det vel fair, ligesom vi altid har gjort, at pointere de ting ved en handel der er negative - og derved konsekvenserne for klubben. Alder, pris, løn er de ting jeg altid synes der bliver kigget ekstra på, og med god grund. Hvor mange af os her gider glo på flere "nye" aldrende backs?
Anyway, jeg er sgu spændt på hvad der sker. Garcia vil ha' en der garanterer mål. Der er 3 klubber der har scoret mere end Roma. Roma har så lukket færre mål ind end to af dem, men det er stadig et problem. Klubben ligger på anden pladsen og som det ser ud lige nu, kan man ikke forvente at de overhaler Juve. Der bliver simpelthen ikke scoret nok mål. Jeg er ikke begejstret for de kampe, som der desværre er flest af for tiden, hvor Roma lige akkurat vinder efter en nervepirrende kamp, hvor modstanderen lige pludselig kommer til ret store chancer. Vi vil vel alle gerne se Roma være foran med 2 mål?
Alle ved at 2-0 er en farlig føring!!! Er enig med dig at vi bestemt ikke overpræsterer for tiden ift. hvordan vi sprudlede sidste sæson.... for tiden vinder vi knebent og tillader alt for meget for modstanderne... samt "tempoet" er til at få lange no**er over!
Faldt lige over disse vamle Pjanic-rygter! Men den handel virker meget usandsynlig, for med al respekt for Liverpool, så må det skifte vel efterhånden betegnes som et skridt ned af stigen?
Der er vel forskel på at mene, at en spiller som Cech ikke kan bruge i Roma gør (=ubrugelig), og så bare være af den mening, at han ikke er løsningen på et evt. målmandsproblem. Jeg kunne sagtens se ham få en hvis succes i Roma. Han er en god keeper. Men jeg tror ikke han er det vi har brug for. Han er for gammel og der er for mange x-faktorer i spil. Det er jo ikke en garanti at enhver keeper kan fortsætte og holde højt niveau langt oppe i 30'erne.
Jeg må vel godt have lov til BÅDE at synes Cech er en god keeper, men samtidig være af den overbevisning, at hvis man ikke vil have Morgan og Skorupski, så burde man lede efter den seriøse, holdbare løsning. Finde en keeper med sin alder med sig, som man forhåbentlig kan gøre til 1.målmand.
Spillere som De Gea og Curtois beviser jo, at man sagtens kan være ubestridt 1.målmand på et tophold selvom man er ung.
Helt sikkert asromadk.
Jeg er også mere interesseret i løsninger der er holdbare i længden. Hvorfor betale en høj pris hvert 2. eller 3. år for en veteran der kun måske kan levere når det gælder. Og især lige når det gælder målmandspositionen vil jeg hellere ha' en lovende målmand der kan blive i klubben i lang tid.
Rygte.
Et nyt talent skulle være spottet, og Walter 'Babytracker' Sabatini skulle have en hvis interessere for den 15 årige belgier, med italienske røddder, Adrien Bongiovanni - årgang '99 og en del af Standard Liege's ungdomsrækker. Fylder 16 til september.
Laver et par meget fine mål her i en U15 venskabskamp mod Italien.
Værd at bemærke vores egen Gianluca Scamacca, der ligeledes står for to mål.
Stærkt af Inter, at hente Shaqiri. Ham kunne vi godt bruge, hvis ikke det var fordi allerede har en god håndfuld spillere på den position.
Man kan vel opstille to scenarier mht. målmandsposten.
Enten henter man en klasse keeper som Cech, som vel har 3-4 gode sæsoner i sig endnu, samt et helt ungt talent, omkring de 18, meget gerne italiener og helt ideelt en fra eget akademi! Han skal så evt. udlejes i perioder og kan derudover få spilletid i cup-kampe og lign.
Eller også henter man en allerede etableret målmand først i 20'erne (så personligt gerne Perin i klubben) og beholder evt. Skorupski som backup, hvis han ellers er tilfreds med det.
Ja, super køb af Inter, han var rigtigt god ved VM, men som du også nævner @tdj89, så er vi ret godt kørende på fløjene..
[Rettet af: Crap_Bag - 08/01/2015 - 17:03]
@Crap Bag
Så misforstå du mig. Imo er Shaqiri bedre end nogle af vores fløje. Gervinho på hans allerbedste kan være med. Resten ikke. Men i og med, at vi har mange fløjspillere, vil det ikke passe at hente Shaqiri nu. Desværre.
Det skulle da også være mærkeligt, om vi kunne nå til enighed om noget som helst ;-)
Ifølge calciomercato.it, har Roma kontaktet Inter omkring Handanovic. Ja tak herfra!
Hvad er han.. 31?
31, ja.
Handanovic kunne også være en fin keeper at få. Stod valget mellem ham og Cech, er jeg dog ikke i tvivl. Medmindre der vil være økonomisk stor forskel på handlerne. Jeg tvivler dog, at Inter er interesseret i at sælge til Roma, sådan som de opruster pt?
Shaqiri til Inter, Snejder tæt på Juve. Savner noget fra os.
Hvordan kan Inter hente 2 top spiller og vi kun kan hente en 18 dreng vi aldrig kommer til At bruge vi hente den ene angriber efter den anden og de får aldrig chancen vi er endda igang med at sælge destro hvor er vores ambitioner henne
[Rettet af: Zmartguy - 08/01/2015 - 23:30]
Vildt køb af Inter! :-(
Vi har et markant større underskud på transfermmarkedet i denne sæson end både Inter og Juve. Det kan vel ikke komme bag på nogen, hvis vi ikke henter spillere fra samme hylde i det her vindue.. Medmindre vi selvfølgelig sælger Strootman, Destro eller Pjanic.
Tror vi skal regne med et kedeligt vindue af Sabatini og co.
Kontinuitet er ekstremt vigtigt på et fodboldhold. Vi har en latterlig stærk trup. Jeg ser kun keeperpositionen som svag. Morgan har ikke holdt samme niveau som sidste sæson. Derfor tror/håber jeg også vi lander en keeper af en vis kaliber.
Resten af truppen er stærk nok. At spillet er lidt sløvt i øjeblikket kan ikke ungås i løbet af en sæson. Vi hiver stadig sejrene hjem og det viser vi er et ægte tophold. Der er god stemning i truppen og alle er glade. Hvorfor bruge penge på 2, 3, 4 nye som så skal spilles ind? Sådan noget har man sommervinduet til.
@Wør3n
Jeg mener heller ikke, at der skal hentes 3-4 nye spillere ind. En keeper som Cech/Handanovic og en angriber ala Martinez, så er jeg ganske tilfreds.
Destro er og bliver jeg aldrig fan af. Det samme gælder tilsyneladende Garcia, så han kan fint komme den anden vej.
Jeg er så lodret uenig med både dig og tilsyneladende Rudi i forhold til Destro. Han arbejder hårdt for holdet og står de rigtige steder i feltet. Han er ren gift for modstanderne i deres felt. Bare se hans scoringssnit. Fænomenalt.
Destros store problem er imo, at han mangler kontinuitet i hans kynisme foran mål. Nogle kampe sidder den lige i skabet, og han scorer et par kasser. Andre kampe brænder han de største chancer. Mit umiddelbare indtryk fra hukommelsen er også, at hans fine snit stammer fra en række kampe med flere mål, hvorfor han ikke er den typiske kontinuerlige målscorer. Husker jeg forkert? Anyway, dette er imo et ekstra stort problem, idet vores fløje lider af samme sygdom. Gervinho er nok det bedste eksempel.
tdj89 Handanovic og jackson martines kommer til at koste os over 40m+... Det kan ikke lade sig gøre ved mindre vi sælger, og så rækker et salg af strootman ikke, men derimod skal vi sælge strootman/pjanic OG destro.
Hvis vi endelig skal noget i det her vindue, så skal vi laste noget løn af.
Desuden er jeg totalt uenig i de andre ting du siger. Synes ikke destro har misset særligt mange chancer, hvis jeg endelig kan huske noget dårligt han har gjort, så har det været nogle dårlige første touchs, og tabte løbedueller. Og nej, han laver for det meste sine mål i mange forskellige kampe. Tror kun vi var oppe på 1 - 3 kampe sidste sæson, hvor han lavede over 1 mål, resten har vi enkel scoringer. I den her sæson har han ikke lavet 2 mål i samme kamp.
Er dog enig med den sidste del i den kommentar, men så igen, hvis gervinho kunne score på sine chancer, så spillede han altså ikke for roma. Vi ville dog kunne udnytte gervinho utroligt meget mere, ved at have en ordentlig angriber til at bakke ham op derinde, så at han kunne få en kammerat han kunne spille til, når han endelig tager den lange tur rundt om alle spillere, og ind mod keeperen... Måske næste sæson! ;)
[Rettet af: noroma - 09/01/2015 - 07:44]
Man kan vel aldrig begynde at snakke om kontinuitet, for en spiller som kun får 10 min i hver anden kamp? Forstår da udmærket godt hvis Destro har givet luft for sin utilfredshed, det er jo ganske enkelt skandaløst, at han ikke er blevet vist mere tillid!
Men ja, hvis Rudi ikke vil bruge Destro, så mangler vi vel en ny angriber.. Vil dog stadig mene at en ny back og evt. målmand må være førsteprioritet. Resten af pladserne mener faktisk er ret godt besatte.
ifølge rygterne har destro sagt ja til milan??? selv Milan ser bedre ud end os offensiv hvis det sku ske hvad sker der lige for de høje folk i klubben???? vi kan godt sælge Destro men så skal vi ha endten Shaarawy eller Mastour eller Cerci den anden vej..... Totti kan ikke spille alle kampe i en sæson. Om garcia vil det eller ej har vi ikke nogle Hazard så vi kommer ikke til at spille som hans elskede Lille.. hvor mange af vores angriber smider vi ikke væk hver sæson, der er noget der ikke stemmer overens,
Tror ikke Milan har råd til at købe Destro. Men det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Rygtet melder at Milan har budt leje med mulighed for køb (15 mio euro). Vi har vist lyttet til buddet vist til buddet. (Sabatini?)
Garcia skulle ikke være begejstret for det. Destro deriomod skulle være interesseret (who can blame him).
Den eneste mulighed, realistisk set, er vel at man har en anden stående i kulissen (Jackson M eller lign), og at man så vurderer, at man ikke kan handle ind på den plads uden at skille sig af med Destro. Det er jo et dilemma for Garcia, hvis han forlanger en ny bomber, men samtidig ikke vil af med Destro.
Men som sagt - rygtet melder ikke vi som sådan har accepteret buddet.
PSV Eindhoven have completed the signing of highly rated Roma striker Gianluca Scamacca on a two-year-deal.
Nogle der ved mere om dette??
Det er for dumt, hvis dette er sandt.
Ja den er god nok. Kæmpe skandale endnu en gang.
Han var endnu ikke under pro-kontrakt, og nu har PSV skrevet en 2,5 årig kontrakt med ham.
Men der er alligevel 2 ting i det.
1) Italienske klubbers muligheder for at binde deres spillere i samme alder som i andre lande?
2) At facit er, at klubben er elendig til at få unge spillere frem. I særdeleshed vores egne. Så sådan går det jo.
Så må man håbe klubben ikke tøver med at smide nogle penge på bordet om et par år såfremt han slår igennem som ung i PSV. Så er det sku bare om at få ham tilbage.
Han er fyldt 16 her 1.jan. Om jeg begriber, hvordan vi kan miste en af klubbens største talenter. Endnu en gang.
Brands (PSV) har udtalt, at "han [Scamacca] ville virkelig gerne til os. Han ser det som det bedste land at udvikle sig og vokse".
Selvom at det skulle være en halv sandhed, så siger det alligevel meget.... Om Italien og klubbernes evne til at integrere de unge.
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2015/01/04/7626722/which-goalkeeper-has-the-best-save-record-in-europe-this?ICID=TP_TNM_ART_5
Der rygtes at Destro sælges og jovetic hentes men så har vi samme problem han er hellere ikke en bomber men mere en kreatøre
Ja tak til Jovetic. Fin afløser, hvis Totti skulle vælge at smide støvlerne efter denne sæson.
Der går rygter om, at Destro skulle have stillet Rudi et ultimatum, hvis ikke han spiller en rolle imorgen rejser han..
Kan nærmest ikke beskrive min skuffelse, ift. at have "tabt" Scamacca, det kan vel sammenlignes lidt med da Juve "stjal" Pogba i United, øv øv F***ing øv!
Darmian spiller iøvrigt VB for Torino i aften og gør det glimrende, han ville være en perfekt signing imø..
[Rettet af: Crap_Bag - 10/01/2015 - 22:03]
der er stærke rygter om at destro skal til Milan. jeg bliver virkelig skuffet hvis vi sælger. vi har et italiensk angrebs talent, men vil ikke bruge ham?
@Montella9
Ja, det lyder næsten for dumt til at være sandt..
Operation Bruno Peres. Genial spiller, forsætter han sin gode form resten af sæsonen, spiller han næppe i Torino næste år.
Hvis det Crap Bag skriver passer: "Der går rygter om, at Destro skulle have stillet Rudi et ultimatum, hvis ikke han spiller en rolle imorgen rejser han", så er det først han er fortid. Det er det rene Messi-vanvid det der.
Tvivler dog på det er sant.
Det er ikke sikkert at "ultimatum" er det helt rette ord, måske jeg har overfortolket lidt, men det er nok ikke helt ved siden af..
Link
[Rettet af: Crap_Bag - 11/01/2015 - 00:28]
Der skal vel også to til tango, og RG udtalte i sit interview til spørgsmålet om, hvorvidt Destro bliver "Det bekræfter jeg".
Tingene kan selvfølgelig ændre sig. Det er vel heller ikke helt utænkeligt at der finder en lille kamp sted imellem Garcia der ikke vil af med Destro, Destro der vil have spilletid og Sabatini som glasuren, der tænker i euro for en spiller som ikke benyttes og som der måske endda hentes et supplement til.
Mon ikke han bliver, og så er der et nyt transfervindue til sommer til at se på sagerne.
hvis vi kan få en god sjat penge for Destro så skal han da bare sælges hurtigst muligt.
Destro er en god afslutter og har et fint scoringssnit. Men han passer ikke til vores spillestil.
Destro er en meget stationær spiller, derudover er han dårlig med bolden, hvilket der ikke er plads til i RG's system. Destro's spidskompentence er at være på det rette sted på det rette tidspunkt, desværre er det ikke nok, da vi har brug for en angriber der kan deltage i spillet.
Alle de kampe hvor Destro starter inde og Totti ude, spiller vi ekstremt dårligt, kan godt være Destro scorer, men den generelle præstation for ham selv og holdet er 9/10 gange ringe.
Når Totti er med sker der meget mere bevægelse, han løber ikke så hurtigt, men han bevægeger sig over hele banen, ikke altid en fordel, men det skaber en masse plads til Gervinho/iturbe/florenze/ljalic osv til at løbe ind i. samtidig med at Totti kan gøre de andre gode, kan Destro ikke.
Destro ville være en fin angriber hvis vi konstant fodrede ham i boksen med indlæg, men det er ikke vores spillestil så han må ud.
Vi ville være meget bedre stillet med Benteke eller Martinez, de fylder mere i boksen samtidig med at de er bedre med bolden og kan deltage i spillet, Martinex kan tilmed noget på egen hånd.
Jeg husker tilbage på dengang man snakkede om at Montella var en dygtig angriber og at han skulle bruges hver gang, desværre minder hans situation lidt alla Destro's. Dengang købte vi Batistuta og BOOM så kom mesterskabet så snart vi fik en angriber der havde hele pakken.
en type som Benzema ville være klasse i Roma, og nej mener ikke Benzema i egen høje person, men en med hans spillemæssige spidskompentecer.
Du snakker godt for din sag @P.Totti, jeg er dog langt fra enig med dig, desværre.
Destro har ikke Totti's teknik, det kan der ikke være nogen tvivl om, men han er ikke dårlig med bolden. Han dækker den godt og fungerer fint som opspilsstation. Ja, Totti opsøger bolden langt mere end Destro gør, men så mangler han til gengæld næsten altid i feltet og vi mangler gang på gang en spiller som kan afslutte vores angreb. Vi har adskillige bevægelige og kreative kræfter på banen ud over Totti, så jeg mener sagtens at der kan være plads til en type som Destro!
Og det der med at vi spiller dårligt når Destro er på banen og omvendt er jeg slet ikke enig i, vi har bare spillet generelt et stykke under niveau i det meste af sæsonen. - for det meste med Totti på toppen..
Nogen der har tjekket op på lidt rygter, her til aften?
Santon til Milan. Så vidt jeg ved kan han spille både højre- og venstreback. Ikke noget Roma er interesseret i?
Det synes jeg du skal smide en kilde på, Crap Bag.
Jeg går selvfølgelig ikke ud fra, at det er noget du sidder og finder på i "sjov". Det er vel ikke det niveau, du vil have forummet ned på?
Den kom ovenpå din, shhhh @tdj89, da jeg glædede mig over det første Totti mål :=)
Ja, jeg har brugt udtrykket, "Totti-haters" herinde et par gange. Det synes jeg egentlig ikke der er noget galt i. Det er jo tydeligt, at der er delte lejre mht Totti herinde. Vi er også nogen "Totti-lovers". Blandt jer "haters" er der også delte meninger om hvorfor, han skal trække sig. Du mener, at Totti ikke kan præstere i de store kampe. Tottithorsen mener, at Totti kun har spillet godt mod City ude og Lazio i denne sæson. De to ting stemmer ikke overens. Men det giver et meget godt billede af, at der nok bliver gået mest efter manden.
Vi er skam ikke uvenner. Its all love.
Du tager nok udtrykket "Totti-hater" lidt for bogstaveligt :)
[Rettet af: tdj89 - 11/01/2015 - 20:24]
Skal lige tilføje at jeg er kæmpe fan af Totti, mener desværre bare at han ikke har været så iøjnefaldende i denne sæson... Vi bør kunne forvente mere af vores kaptajn.
Der er lidt for langt imellem de store præstationer efterhånden men han er jo også ved at være en gammel dreng....
AC Milan To Offer El Shaarawy To Roma For Mattia Destro!!!
lad det ske tak bedst for alle parter!!!!
http://www.thehardtackle.com/2015/ac-milan-to-offer-el-shaarawy-to-roma-for-mattia-destro/?
Andre rygter siger Pazzini for Destro.. Men han sidder altså også flot på den bænk Pazzini, det må man gi' ham!
[Rettet af: Crap_Bag - 12/01/2015 - 10:43]
rygtede var at milan vil give 1 mio euro for at låne destro og gi os pazzini, og til sommer så købe ham for 20 mio euro, men Roma har afvist så det rygtes at Beloscuni bare vil ha destro og Sharrawy ikke rigtig kan komme igen og Inzaghi skulle heller have lyst til at spille med menez og cerci fremfor ham...
Pazzini er bare et kæmpe no-go. Derudover, selvom tanken om Shaaraway lokker lidt, så synes jeg man burde fokusere på at købe/sælge uden for Italiens grænser.
- Skal man ikke bruge Destro, så er jeg sikker på der står en klub klar et sted til at smide 1 og efterfølgende 18-20 for ham skulle de havde lyst.
- Mangler man nogen, så åbn dog øjnene og se ud i europa, verden. At Pazzini skal rotere forbi Rom i sin karriere er fuldstændig unødvendigt. Der findes så mange lovende spillere derude, og hvis man alligevel ikke henter en spiller der ikke vader direkte in i startopstillingen (host host Pazzini) - hvorfor så ikke enten lade være med at hente og bruge en ung sulten gut fra egne rækker eller finde en yngre, lovende spiller derude (19-23 år?), som ikke koster knaster.
Alt sammen selvfølgelig bare alternativ til at hente det som kunne gøre hele forskellen, en klasseangriber/offensiv spiller. Behøver egentlig ikke være Jackson M eller lign; bare en spiller som bringer det samme som Gervinho, til dels Ljajic og potentielt Iturbe.
Lacazette, Lyon kunne være en mulighed ? Hurtig og målfarlig...
Han er tilmeld gratis til sommer.
Sikker? Så undre det mig, at han ikke har skrevet under med en ny klub endnu. Han har været en af de bedste angribere i Frankrig de sidste par sæsoner.
De fik lavet ny med ham.
Men derudover så har det flere gange været oppe at han snart skal videre. Kan meget vel blive til sommer.
Hvis Garcia ser et lys i ham, så er han velkommen. Synes ikke som udgangspunkt det ville være den klassespiller man kunne tænke sig, men Lacazette og Garcia kunne vel potentielt være et super-match.
Fair nok. Det er gået mig forbi, den kontrakt forlængelse.
Lacazette har tidligere været på vej til Roma, så de kan måske have en lille fordel. Han har vidst også udtalt, at han vil til udlandet og han vil have spilletid!
Lacazette ville være et klasse køb, men tror dog han vil være svær at hente. Lyon kæmper med om mesterskabet, og er højst sandsynligt tilbage i Champions League næste sæson.
Uanset hvad ville Roma få stor konkurrence hvis de vælger at gå efter ham. Han må være ekstremt eftertragtet baseret på hans præstationer.
Scorede to mål igen i går, og er oppe på 19 mål i 20 kampe i ligaen. Han er dog ikke en vi mangler her og nu imo, da han nok passer bedst ind i et tomands-angreb. Ham og Martinez i front for os. Mums.
Hvordan havde i lige regnet med at vi fik ham? Han bliver nok solgt for 40 mio euro+ næste sommer
Næppe 40. Men han kan vel hurtigt ligge på 20-25 til sommer. Der diskuteres 15 mio pund.
Det er vel heller ikke utænkeligt at han har været smart og sikret sig en klausul da han skrev under i september.
Hvis han er så billig, så skal han fandme hentes!
I fantasiens verden, kunne det være sprødt at byde på REUS!!!. Hans klausul er på 18 mio. euro.
FFS Da!!!!Autocorrect shit..
[Rettet af: Lamela - 12/01/2015 - 21:55]
Nu spørger jeg måske ekstremt dumt, men Reud?
Det kunne være Marco Reus der er tale om.. Har set flere kalde ham Reud, nogen mener det er et "kælenavn", andre påstår at det er fordi d ligger tæt på s! Jeg ved snart ikke hvem man skal tro på :-)
[Rettet af: Crap_Bag - 12/01/2015 - 19:21]
Ah ja. Den tanke har også slået mig. Igen, hvis man rent faktisk havde en mulighed for at hente ham, så ville jeg virkelig blive ked af at man var nærig (25 mio euro).
Jeg har godt nok svært ved at se Reus vælge os fremfor de 5-10 klubber over os, der også kan finde plads til ham.
Sådan som det ser ud pt. så vil en byttehandel mellem Shaarawy og Destro være fint. En italiener for en italiener og en spiller som måske passer bedre ind i systemet. Samtidig kan det også rykke Sanabria længere frem i køen, så han bliver andetvalg i angrebet.
Lacazette tror jeg måske kan lade sig gøre. Han ville imo passe godt ind. En hurtig spiller og god afslutter.
Ja Reus er lidt en utopi. Han skifter til sommer, og den eneste chance er vel hvis andre klubber pludselig trækker det ud. Men mon ikke han allerede ved hvor han skal hen (Bayern host host)
Indtilvidere, har der ikke været bud efter fra andre klubber. Det skader ikke af at prøve, det viser bare Roma's ambition, nogen vil kalde det naiv.
Selvfølgelig er han udenfor vores rækkevidde pt. Men muligheden ligger der, og Roma og Dortmund i nuværende forfatning ikke langt fra hinanden,(tænker på truppen kvalitet)så det vil ikke være et skridt ned af.
Der er jo set sindsyge handler før.
Indtilvidere, har der ikke været bud efter fra andre klubber. Det skader ikke af at prøve, det viser bare Roma's ambition, nogen vil kalde det naiv.
Selvfølgelig er han udenfor vores rækkevidde pt. Men muligheden ligger der, og Roma og Dortmund i nuværende forfatning ikke langt fra hinanden,(tænker på truppen kvalitet)så det vil ikke være et skridt ned af.
Der er jo set sindsyge handler før.
Men mon ikke Reus netop skifter fordi han ønsker et skridt op af rangstigen. Men det kan selvfølgelig aldrig skade. Jeg synes bare ikke, at det er en handel, som Sabatini skal bruge særlig meget tid på. Desuden er hans lønkrav næppe mindre end Cech's, som mange herinde anser for urealistiskee. :-)
Så hellere bruge energi på en angriber og i endnu højere grad forsvaret, især backs.
Jo, Reus er ikke ligefrem en spiller vi som udgangspunkt har muligheden for.
Men det er ærgerligt. For hvad mangler der egentlig?
- Vi er i CHL
- Vi spiller god fodbold i et system der passer ham perfekt med en træner der dyrker den type spiller til fulde og kan få dem til at blomstre (Hazard, Gervinho).
- Potentielt kan vi vel blive en europæisk magtfaktor indenfor en overskuelig årrække.
- Rom og fanbase.
Men det ville selvfølgelig kræve noget ekstraordinært. Klubben ville skulle strække sig, især økonomisk. Han skal jo direkte ind og have en løn der svarer til Totti nærmest. Men det 'problem' er vel noget der falder tilbage på klubben. Skiller man så af med Borriello så har man frigjort de ekstra midler.
I en romersk drømmeverden, så kunne Reus se hvordan han ville kunne bringe Roma helt til tops. Måske endda med en strootmatisk tilgang, om at Roma ikke behøver at være et springbæt.
Rygterne fortsætter om Destro og Shaarawy, og Roma skulle eftersigende også være ude efter Luiz Adriano. Dvs. Destro ud Shaarawy og Adriano ind. Hvis økonomien tillader det, vil det alt andet lige i min optik være bedre, da de grundet Garcias spilsystem måske passer bedre ind.
Omvendt tror jeg ikke jeg er den eneste som venter/håber på at Garcia begynder at eksperimentere med en 4-2-3-1, hvor Destro især vil komme meget mere til sin ret. Derudover synes jeg at vores 4-3-3 bygger på betingelsen om, at Gervinho skal være med. Tror faktisk også Ljalic ville foretrække 4-2-3-1, da der findes hurtigere spillere end ham.
Min pointe er blot, at Garcia burde overveje at have flere taktiske fremgangsmåder/alternativer, selvom jeg godt ved, at han designer opstillingen til hver eneste kamp. Det ændrer dog ikke ved, at vi altid spiller med 3 midtbanespillere, hvilket nogen gange er for meget, når man ser hvor få, der deltager i angrebspillene. Og så ender det med at de stopper op og spiller den baglæns og jeg sidder hjemme i sofaen og ærgrer mig over, at der absolut intet sker offensivt.
Hvornår har vi sidst smadret et mindre hold med flere mål, det er ikke umiddelbart noget der sker hver dag, måske fordi vi er lidt for forsigtige?
Hvad synes I?
[Rettet af: Stigtotti - 13/01/2015 - 13:03]
Så en midtbane og offensiv med:
Stroot-Ninja
Gervinho-Pjanic/Totti-Ljajic/Iturbe
Destro/Totti/Ny angriber
Eller
Stroot/DDR-Pjanic/Ninja
Gerv-Totti-Ljajic/Iturbe
Destro/Ny angriber
Eller
Stroot/Ninja - DDR/Keita
Gerv-Pjanic-Itrube
Totti/Destro/Ny angriber
?
[Rettet af: Lamela - 13/01/2015 - 14:04]
Omvendt tror jeg ikke jeg er den eneste som venter/håber på at Garcia begynder at eksperimentere med en 4-2-3-1, hvor Destro især vil komme meget mere til sin ret. Derudover synes jeg at vores 4-3-3 bygger på betingelsen om, at Gervinho skal være med. Tror faktisk også Ljalic ville foretrække 4-2-3-1, da der findes hurtigere spillere end ham.
Det har han gjort ;) 2. halvleg mod Lazio. Totti spillede Destro-rollen, ved at være stationær som angriber inde omkring boksen, i stedet for at flagre rundt over hele banen. Ljajic, Iturbe på fløjene. Pjanic i en offensiv midtbanerolle, midt på banen hvor han havde frit råderum over den centrale del af banen bag Totti. De Rossi-Strootman på den centrale midtbane, med Strootman i en dynamisk rolle hvor han gik en del med frem.
Så Garcia har egentlig allerede gjort det. Man ved dog aldrig med ham, men jeg håber da han vil fortsætte med det, for det så godt nok farligere ud end holdet har gjort længe. Og jeg tror også sagtens at vi kan finde plads til Gervinho på en af de 2 fløje hvis det skulle ske. Med lidt rotation tror jeg også sagtens der kunne være plads til alle, inklusive Destro.
DU vil have rygter.
Gomez bliver sat i forbindelse og Roma og Swansea.
Genoa er lune på enten Osvaldo eller Boriello.
Leverkussen presser på et Jedvaj salg. De vil give 8 mio euro.
Roma holder fast i 10 mio euro. (Lad os håbe, de giver op, og sender Jedvaj hjem til Roma igen.)
Roma vil møde Ninjas agent, så vi kan tilknytte ham 100 % til Roma. Og dermed undgå blind auktion.
Tak, Lamela.
Håber dog snart på noget mere spændende, som gerne må være mere end rygter,
Ved ikke hvorfor min tidligere besked blev slettet? Den skulle ikke forstås som, at I andre brugere skulle bringe rygter, men blot at jeg håber, der snart sker noget/dukker noget op.
Er jeg den eneste som bliver bare en smule opstemt ved tanken om Mario Gomez til Roma?
Manden ved (før han kom til fiorentina) hvor målet står og er altid garant for masser af mål. han er fysisk stærk og en vi kan smide bolden ind i låget på......
JOW TAK!
Er han ikke nærmest konstant skadet?
Skaderne har ødelagt ham. Han vil være en riski signing. Men kan undgå skaderne, så er han nærmest garant for 1 mål pr. kamp.
Emanuelson til Atlanta på leje frem til sommer. Og Boriello har skrevet 2 år med Genoa. Sweet!!!!
@tdj89
Jeg fornemmer, ved hjælp af mine synske evner, at din mistede besked ligger ovre i "Serie A"-tråden. Håber det kan få dig i bedre humør og redde din aften ;-)
Stort nej tak til M.Gomez. Han er hele tiden skadet, og har på ingen måde været god for viola. Udover det er han ikke ung mere og sikkert løntung. Vil hellere have en som L.Adriano eller Immobile hvis vi sælger Destro.
Gomez.. Come on...
Bliv væk Gomez!
Disse rygter må der til gengæld gerne være hold i! Det ønske står jeg vel næppe alene med??
Har du et link til Boriello - Genoa sign?
Ved ikke om dette link lever op til dine forventninger @Lamela, men det ser da lovende ud, om ikke andet :-)
Super lækkert, så sparer vi lige 3,5 mio euro om året på ham. Det kunne passende sende Cech til Roma.
Lacazette og Mkhitaryan er dagens nye navne, men skal en af de to hentes, forudsætter det stadig et salg af Destro
Men samtidig menes det også, at adebayor kan blive hentet ind for at lukke et eventuelt hul. Ikke så sexet
[Rettet af: Lokumspoet - 15/01/2015 - 09:50]
Carlos Bacca nævnes også som en mulig erstatning for Destro.
Nu bliver vi kædet sammen med Falcao, må være en drømmetransfer. Lige præcis den spiller vi mangler. Ser gerne at vi klarer os igennem de næste 6 måneder og til sommer snupper Falcao.
Hvis han bare kommer tilbage på 90% af sit gamle niveau, så har vi en verdensklasseangriber i ham.
Drømmetransfer er netop nøgleordet. Ser næsten Reus som mere realistisk. Chancen for Falcao ser jeg nærmest lig nul. Chancen for Reus kan vel godt snige sig op på et par procenter. Men udover det, så er jeg enig. Falcao ville være drømmen at have på toppen i vores system.
Det var ikke for at hakke på dig - vil jeg lige tilføje. Jeg ser det bare som ekstremt usandsynligt.
OT: nogen der ved hvor Romas nye hjemmebane bygges henne?
[Rettet af: Tottithorsen - 15/01/2015 - 16:26]
tor di valle
Det irriterer mig grænseløst med de tilbagevendende rygter om afdankede og udbrændte spillere, som har floreret på det seneste. Hvis en spiller som Destro absolut skal erstattes, så skal det da ikke være med spillere som Bacca, Pazzini eller Adebayour?? Kom med Reud, Lacazette(dello sport)eller noget i den dur, andet vil da være meningsløst..
De trækker bare en kæmpe høj løn og det er næppe nogen af de navne som skal sikre os scudettoen! De bliver bare en ny Boriello og det første jeg tænker på når jeg hører hans navn er en tæge/skovflåt/snylter. Ellers tak du!
Bacca er jo på ingen afdanket og udbrændt? tværtimod faktisk!
Jeg var muligvis lidt for hurtigt ude mht Bacca, men det ændrer ikke ved, at jeg til hver en tid, vil vælge Destro over ham..
Ifølge transfermarkt, skulle Eric Choupo-Moting fra Schalke 04 være på vej til Roma. Spændende spiller. Har godt nok ikke set ham spille udover ved VM, men han skulle vist være i god form i Bundesligaen.
Bacca er spændende. Lidt anden type end Destro og måske endda en bedre type til vores system. Men overall er det sku lidt en lidt status quo at få Bacca for Destro.
Borriello afviser at skulle skifte til Genoa. Lige som man troede man var sluppet af med ham.
17.12 - Official: Roma have signed Nemanja Radonjic from Empoli and have loaned him back to the Tuscan side for the rest of the season. Radonjic has previously trained with the Roma Primavera but was released due to his poor attitude.
http://www.asroma.co.uk/news/transfer-talk/item/838-calciomercato-roma-s-january-transfer-window?
Destros agent er eftersigende i england for at forhandle med arsenal.
Hvis vi kan få en 25 mio. € for Destro, så siger jeg sælg.
Så kan vi købe en verdensklasseangriber, som jeg mener vi mangler allermest.
Jeg kan ikke helt se, hvilken verdensklasseangriber vi kan få for 25 mio. €? Derudover skal vi også regne med en højere løn, hvilket heller ikke ligefrem hjælper på økonomien.
Der er vel en grund til, at Arsenal netop ikke henter angribere fra højere hylde.
Edit.
Jeg synes, at vi skal beholde ham og give ham spilletid. Hvis Totti skal spille alle kampe, så ændr systemet.
[Rettet af: praeste - 19/01/2015 - 17:33]
Han er med i truppen til morgendagens kamp, så helt væk er han da ikke. Men jeg må godt nok stadig stille mig undrende overfor rygterne omkring ham, ingen af de realistiske erstatninger, som er blevet nævnt, vil være et bedre alternativ??
25 mio euro kommer ikke til at ske. Han ligger vel på 15 nu hvis vi er heldige. Han er ikke i kampform og har ikke præsteret. Ærgerligt (såfremt han ryger) for alle parter. Mon ikke han havde fået fint med spilletid (+succes) i Wolfsburg, som stod klar med ovennævnte pris i sommer.
Til sommer afhang et salg af penge tror jeg. Klubben kunne se fornuften i at sælge ham for 25.
Nu drejer det sig desværre ikke om penge, tror jeg. Man har en situation (og en træner som ikke for alvor vil Destro?), og den må man så løse.
Frygter lidt han ryger på lån med klausul til sammenlagt 14 eller sådan. Det er jo fiasko uden lige og elendigt købmandskab for ikke at tale om mandskabsbehandling, da han bestemt er en spiller der er de 25 værd.
Bacca kunne være interessant. Som den eneste af alle på rygtebasis. Lacazette til dels - men det er nok ikke så realistisk.
Bacca har været skide effektiv denne sæson... Gad godt se ham i rom! :)
Jeg forstår bare ikke, hvorfor man vil skifte Destro ud med Bacca. Bacca er 28-29(?) Der er altså ikke så voldsom mange år i ham endnu.
Derudover kan jeg ikke se, hvorfor Destro ikke skal være i stand til at nå minimum hans niveau. Det eneste det kræver er tillid fra Rudi Garcia.
Hvis han kan sælges og Lacazette kan komme ind, så er det en anden snak. Men Lyon sælger ham ikke - de ligger nr. 1 og kan ikke finde en erstatning for ham, for det beløb de kan få for ham så tæt på kontraktudløb.
Rygter siger Roma skulle være meget interreseret i Roberto soldado og skulle være så godt som enige med Tottenham! Det ville være noget at det bedste vi kan få tror jeg! Perfekt bytte med Destro i mine øjne! Tror ham ville passe godt ind på holdet.
Jeg håber godt nok ikke, at vi køber Soldado eller for den sags skyld andre angribere i Spurs. Soldado har haft 1,5 rædselsfulde sæsoner i Tottenham. Jeg var fan af manden i 2013 og så det egentlig som et godt køb af Tottenham, men han har desværre været alt andet, og jeg har mistet troen på ham. Når det så er sagt er Serie A ikke Premier League, og jeg tror, at Serie A kunne passe ham bedre. Omvendt var det ikke lykken for Torres, så måske vil det også blive svært for Soldado. Tillige er manden 29, så den fodboldmæssige fremtid er ham heller ikke lys. Alt i alt må det derfor blive et kæmpe nej tak her fra.
[Rettet af: Lund - 19/01/2015 - 21:35]
Nu kan jeg naturligvis ikke vide, hvor meget spin der er i det, men Rudi har flere gange udtalt sig, at Destro skal blive i Rom. Måske for at presse prisen??
Er det ikke muligt at hente dybala??
Så voldsomt gerne en Dybala i Rom. Men manden er for dyr, og har selv givet udtryk for at skifte til Premier League..
Er jeg den eneste som tænder lidt på ideen om Adebayor?? Manden kan fandme lave mål, hvis han får den rette tillid. Plus jeg tror han vil passe godt ind til vores system. Og Rudi har før vist han evne til at bringe motivationen op i spillere (Gervinho blandt andet).. Tror han víl være klasse.
Derudover tror jeg ikke at Lyon slipper Lacezette..
Synes det kunne være fedt, og realistisk med en Martinez. Men den virker lidt som om den er gået død.
Alt i alt er jeg mest fan af, at man beholder Destro og giver ham den mængde tillid som det kræver. Eventuelt at Iturbe forlader start 11´eren og man smider Totti derud. Har vi jo set før han sagtens kan. Lavede trods alt også 2 basser mod Nazio hvor han kom fra højre siden af.
Sidst kunne jeg virkelig godt se Darmian i Roma. Anyone som ved mere om det rygte???
Jeg får svært ved at tage klubben seriøst hvis man bringer Soldado eller Adebayor.
Et er at de bare er.. ja, kedelige køb synes jeg. Noget andet er, at man da så hellere skal beholde Destro som andre har været inde på. Det er jo ikke ligefrem typer der er vævre ift. Destro... (og derfor passer bedre ind i Garcias system).
Men man må da håbe de ville kunne gøre mine tanker til skamme.
Grunden til at jeg nævner Bacca som alternativet er, at han jo netop bringer noget andet. Det er en anden type, og i så fald kan jeg forstå det.
Men at sælge Destro, en yngre italiener der sagtens kan have en stor fremtid foran sig for at hive spillere som Adebay eller Soldado.. Det har jeg næsten ingen ord for.
Jeg forstår også godt, at man kigger efter en anden type angriber som Bacca. Men jeg mener bare ikke, at det giver mening i forhold til at give Destro chancen.
Soldado og Adebayor vil som du siger, asromadk, slet ikke give mening. Det vil være ligeså dumt som at droppe Romagnoli.
Til alle som ikke måtte være klar over dens eksistens, så er dette en god "transferrygterside"..!
#praeste
Jeg har heller aldrig nævnt, at vi kan få en spiller til samme pris.
Men hvis vi fik eks. 25 mio euro for destro (Som nogle rygter har nævnt) så kunne man jo smide en yderligere sum i et evt. køb.
@mexes
Nej, men jeg tror egentligt bare ikke, at vores økonomi er god nok til, at vi kan smide særlig meget oveni.
Hvis vi havde gået videre i chl havde det nok været en anden situation, men som det er nu, er vi vel nødt til at afvente til sommer og se om vi vinder et trofæ eller to, for at give flere penge.
#praeste
Enig. Jeg tror du heller ikke vi kommer til at smide de store summer afsted, her til vinter. Måske enter vi Salah på en leje, men ellers tror jeg ikke vil kommer til at se andet aktivitet :)
@mexes
Præcis, men Salah kan jeg nu også godt undvære. Det eneste sted det imo skal forstærkes er på backs :-)
Kan heller ikke se, hvad han skal bruges til. Mener ikke han er bedre end hverken ljajic eller iturbe.
Er jeg den eneste der ikke kan forstå hvorfor vi ikke er ude efter mkhitaryan?
Han rygtes til Juventus jeg vil personligt mene det vil være et vildt indkøb?
Jeg tror desværre, at han er langt over vores budget. Og så kan vi heller ikke tilbyde det samme som Juventus i forhold til trofæer.
Virker lidt som om at der ikke kommer til at ske noget særligt i det her transfervindue. Man har kigget på nogen talenter som sikkert alligevel aldrig får en rolle i klubben. Samtidig er der rygter der bytter Destro for, i mine øjne, uinteressante spillere. Nu når klubben absolut vil bruge kantspillere, så kunne det da være fedt med en der kunne levere mål også - men det er heller ikke interessant åbenbart.
Er jeg den eneste der ikke kan forstå at vi ikke prøvede at få giovinco fra Juventus? Han har farten og tekniske anlæg.
Ærgerligt vi har sagt nej til lavezzi. Selvom han er en dyr herre at have og at jeg ikke har set sååå meget til ham husker jeg ham som en målfarlig og hurtig mand til kanten. De kunne starte med at leje ham til somme og se hvad det bærer med sig. Syntes godt nok insigne ville være spændene. Som er lidt i uråd med fansene. Men også lidt urealistisk handel
Muriel til sampdoria hmm
Personligt er jeg lidt bitter over denne handel. Jeg ved godt Muriel ikke har vist det store et stykke tid og jeg har måske en lidt forkærlighed for manden af en eller anden årsag. Jeg synes lige han ville passe ind i ROM ville virkelig gerne have haft ham.
Link
Cagliari er sikkert klar - men har svært ved at se, hvordan Roma eller Ninja for den sags skyld skulle sige ja!?
Hvis Dortmund virkelig er villige til at smide 26 millioner euros efter Naingolan bør klubben nok overveje det. Han har været god for os, men derfor er han jo ikke uerstattelig, og med tanke på vi balancerer på kanten med FFP, er en fortjeneste på omkring 123 millioner kr. efter godt en sæson, lidt svær at sige nej til. Hvad siger i? Selvom Dortmund er i problemer i ligaen, er de jo stadig en attraktiv klub at komme til. Et salg af Naingolan vil jo også give penge til en evt. ny spidsangriber som vi jo stadig leder efter.
De 26 er jo samlet for ham. Vi ejer kun 50% og får derfor kun 13 millioner :)
Ifølge den italienske avis, Corriere dello Sport, skulle Roma have budt 160 mio dkk for Hugo Lloris, men Tottenham forlanger 220 mio dkk.
Interessant.
160? Hvor fanden har vi det beløb fra?
Bliv endelig ved med at komme med forslag til mulige spillerkøb herinde folkens, tror sgu at Saba er med på en kigger: Lacazette (dello Sport)
Koster han ikke en halv milliard eller tæt på?
En angriberrokade virker uundgåelig - nøj hvor så Destro slukket ud da han kom ind idag (mod Fiorentina)
http://gianlucadimarzio.com/en/calciomercato/roma-makes-official-offer-for-luiz-adriano-about-konoplyanka/
Lyder spændende!
Så smider jeg den på bordet. Hvad med en fri cassano?
Føj for satan siger jeg bare!
Destro skal angiveligt til lægetjek hos Milan i morgen. Bye bye.
Montella9, det lyder som en god idé med Cassano. Nu vi er igang, så tror jeg også vi kan få Mexes billigt.
Cassano tilbage vil være perfekt.... Han er den spiller i verden der kommer tættes på at kan det som Totti kunne-kan!!!
Cassano? Et større ego findes ikke og ikke andet end problemer med ham!! Ellers tak
Hvor er det sindsygt at man vil sender Destro afsted. Jeg målløs. Er faktisk også træt af Rudi G. Kom med den 4-2-3-1. Og smid destro på toppen. Ville klart være en ideel opstilling. Og Luiz adriano. Helt ærligt. Han er sku overvurderet. Så langt hellere Cassano end ham for ligesom lige at sætte det i perspektiv
Konoplyanka skulle angiveligt have besluttet sig for at blive i Dnipro.
Destro er så godt som Milan-spiller og Boriello bliver stadig rygtet til Genoa.
Luiz Adriano ser ud til at være tabt, andre har meldt sig i kampen
Yarmolenko og Doumbya bliver rygtet til klubben, men det ser meget usikkert ud.
Ikke lige det transfervindue jeg havde håbet på..
[Rettet af: Crap_Bag - 28/01/2015 - 16:32]
Doumbia bliver et kæmpe ja tak.
Jeg tvivler på, at vi sælger Destro, uden at være sikker på at have en afløser klar.
Kilde på, at Konoplyanka har besluttet at blive i Dnipro?
[Rettet af: Lokumspoet - 28/01/2015 - 17:58]
Ærgerligt hvis Kony falder til jorden efter dagens udtalelser. Han er egentlig den ideelle spiller at få ind istedet for Destro tror jeg.
Jackson M bør man altså også stadig holde øje med. Idag er agenten ude og sige (bekræfte det der allerede er nævnt mange gange): - Jackson vil til serie a. Han har serie som den liga han helst vil til og han vil gerne snart have en ny udfordring.
- Det nye er vist så idag, at agenten er begyndet at presse på. Han udtaler:
"Det er ikke et spørgsmål om penge. Han har udviklet sig, og nu er det tid til at komme videre. Vi vil tage en snak med Porto om det. For ti måneder siden blev kontrakten forlænget og han var glad og tilfreds. Men motivationen for en spiller er fondamental, og det bør han mening også være. Ellers ender det skidt for alle parter. Alle har før eller siden brug for nye udfordringer"
Det er simpelthen så imponerende hvordan Porto altid er i stand til at holde på deres spiller såfremt de ikke kan få den ønskede pris. Men nu er tiden efterhånden snart kommet - tror jeg. Det håber jeg Sabatini er OBS på.
Sabatini må gemme et es i ærmet, efter salget af Destro. Jeg forventer i hvert fald at han henter en klasse angriber, ellers ser det godt nok lidt tyndt ud..
Det tror jeg desværre godt du kan glemme, da der kun er tale om lejeaftale og ikke et salg. Det tvinger os til at en afløser skal hentes på leje, hvilket er en stor ulempe.
Jeg så gerne luiz Adriano til klubben.han har da bevidst flere år at han kan score mål i ligaen samt i CL....
[Rettet af: totti er gud - 29/01/2015 - 18:31]
8 af de 9-10 mål han har scoret i CL i år blev scoret imod BATE i nogle meget målrige kampe... Jeg ved ikke, hvor meget man kan stole på den statistik. Det jeg har set af ham har været meget middelmådigt... Når man sælger en spiller som Destro til en konkurrent, så forventes det, at der hentes en forstærkning.
Derudover lader han heller ikke til at være en sympatisk fyr (tænker på Nordsjælland kampen)
[Rettet af: Kvistus - 29/01/2015 - 18:44]
Seneste nyt skulle angiveligt være, at vi er meget tæt på Doumbia. Eftersigende er vi igang med papirarbejdet.
Der arbejds stadig på en aftale med L.Adriano. Dog en aftale fra sommer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Seydou_Doumbia Wikipedia siger nu vi ejer Doumbia
Nu er wikipedia ikke verdens mest pålidelige kilde!! Iflg rygter søger vi en midtbanespiller efter k.o af strootman og navne der nævnes er Mavuba, capoue eller grenier!?
Doumbia og ibarbo er på vej!!!
Ibarbo kunne virkelig os være lækker spiller at have i truppen. Så skal der ikke brokkes over speed i angrebet.
Vi mangler kun Doumbias medical. Så er han så godt som Roma spiller. Cska har officielt sagt farvel til ham på deres hjemmeside.
@Lamela
Synes nu der vil være speed nok, med Gervinho - Doumbia - Iturbe i front. Der kan Ibarbo ikke trække ret meget op imo.
Den skulle være god nok, Doumbia er officiel:
http://football-italia.net/62024/official-roma-buy-doumbia
En evt. Ibarbo handel vil kun gøre vejen til spilletid for Sanabria endnu længere.
hvor har i det med Ibarbo fra? ville være intet mindre end fantastisk med Doumbia og Ibarbo, fantastisk tilføjelse til holdet. Ibarbo kan dække flere offensive positioner og han har staturen til at blive en vanvittig targetman, og samtidig besidde en fart som ingen targetman kan komme i nærheden af. meget meget spændende offensiv med Gervinho, Doumbia, Iturbe, Ibarbo og ljalic. Masser af flair, uovertruffen speed, måske vigtigeste egeneskab i moderne fodbold. Tror desværre af Totti bliver den store taber i dette regnestykke hvis de ovennævnte 2 kommer til klubben.
Football-italia.net skriver om ibarbo og Roma
Vi skulle være enige med Cagliari om Ibarbo. Tale om en lejeaftale, hvor Borriello og/eller Ucan kan/skal den anden vej. Lægetjek forventes ordnet mandag/tirsdag.
[Rettet af: tdj89 - 31/01/2015 - 17:45]
Ibarbo og Chiriches skulle blive done deal i morgen.
Går ud fra at det er nogle gode spillere vi har signet.. Men jeg gad dælme godt snart se nogle italienske navne dukke op i de transferrygter!!
[Rettet af: Crap_Bag - 01/02/2015 - 18:34]
Den eneste italienske CB, som jeg vil mene har kvaliteten til et top hold er lige pt. Rugani. Men Gobboerne har allerede signet med ham. Jeg kan ikke, hvem der skulle være af italiensk afstamning, der kan tilføre kvalitet til Roma. Enten er de allerede i større klubber, ellers er det afdankede spillere.
Jeg må indrømme mit kendskab til u21 er svag, hvis du kunne nævne nogle navne derfra, skal jeg da nok lytte.
Der er lige 3 spillere fra azzuris seneste års samlinger, kunne være en mulighed.
Darmian
Perrin, Genoa, dygtig målmand. Men koster os kassen. Interessen er stor for ham.
Criscito er stadig i Rusland, og han tjener kassen. Han selv melde ud, han vil ud af kontrakten med Zenit, hvis vi skal have en chance for at hente ham..
Det er ikke fordi, jeg kan slynge om mig med navne, men synes bare det er ærgerligt, hvis truppen til sidst består udelukkende af udlændinge. Det er min holdning.
Darmian og Perrin er oplagte, har også selv nævnt dem tidligere. En spiller som Santon mener jeg også kunne være en god tilføjelse. Juve ser desværre ud til at rende med Karim Zaza..
Så sælger vi en mand som Destro, som jeg mener har fået alt for lidt kredit og alt for få chancer.. Virkeligt trist!
Og en spiller som Romagnoli skal da ikke længere udlejes? Vi viser akademi-spillerne alt for lidt tillid, det er ikke en god måde, at håndtere ungdomsarbejdet på. Det ender med, at der slet ikke er nogle Rom-drenge tilbage på holdet, de skal jo komme frem via ungdomssystemet..
I min/mit fodbold-hjerne/hjerte har nationale og lokale spillere kæmpe betydning, så jeg er selvsagt ikke begejstret for den kurs, klubben lægger for dagen pt. Men igen, det er bare min personlige holdning..
Romagnolli tror jeg kan overtage Mapous plads fra næste næson. Astori bliver ikke købt.
Castan skal nok lige have lidt kampe at komme i form på. Manolas virker som sikker på en af pladserne. Han er altså ikke mere end 23-24 år.
Santon er skiftet til Inter på leje med en købs option på 4 mil. €......
http://altom-italienskfodbold.dk/inter-henter-davide-santon-newcastle/
Ja Santon er italiener, men det er vigtig at være opmærksom på at han har været skadet stort set hele sæsonen og ellers kun været på bænken for Newcastle. Han er i mine øjne et kæmpe sats og ikke et jeg vil tage blot fordi han er Italiener.
Der ser ikke ud til at der bliver hentet en back i dette vindue, men det skal der i så fald til sommer. Her ser jeg både Darmian og Bruno Perez som gode muligheder!
Jeg forstår ikke Romas ihærdighed på at signe en af Tottenhams restlager. Hent dog i stedet Romagnolli hjem. Han er i det mindste ikke låst til EL.
Meget apropos det med at signe folk fra Spurs restlager Link
Det ser tungt ud..
Kaboul er et bæst!
Anyways, forstår ikke al den snak om Italienere på holdet? Helt med på at det kunne være dejligt med en masse italienske spillere, men sandheden er jo bare at der ikke er nogle italienske spillere der kan gå ind og forstærke os lige nu, som er en mulighed. Det Italienske landshold har ikke været så dårligt i jeg ved ikke hvor mange år. FOrfærdeligt.
Nej, gode italienske spillere hænger ikke på tæerne, det har du ret i! Der er dog blevet nævnt et par stykker i denne tråd, ganske realistiske tilmed.. Går ud fra vi scouter de italienske klubbers ungdomsspillere, men vi ender altid op med nogle sydamerikanere og de andre storklubber løber så med de italienske talenter, der nu en gang måtte være..
Og når vi så endelig har et talent eller to fra vores egen afdeling, så får vi ,på en eller anden måde, "skubbet" dem ud af klubben.
Jeg håber at serie A, fra næste sæson, indfører regler, som sikrer at klubberne skal have et vist antal italienske spillere og spillere af egen avl. Det vil nok ramme nogle klubber hårdt, men på sigt vil det uden tvivl gavne italiensk fodbold.
Mange navne her den sidste dag:
Kaboul
Juraj Kucka
Moisander
Toloi
Mavuba
Der er måske ikke mange, men at sige at der ikke findes italienske muligheder er nu at stramme den synes jeg. Endda på positioner hvor vi virkelig har behov.
Darmian - det ville give så meget mening. Et perfekt match for Roma
Scuffet og Perin - Målmandsposten... Det største behov vi har. 2 unge og lovende målmænd. Måske for tidligt at kaste Scuffet i ilden full time, men Perin ville give god mening.
Berardi og Zaza. Desværre nok umulige at vriste ud af Juves greb, men man burde i hvert fald undersøge mulighederne. Rugani falder nok også i denne kategori desværre.
Verratti og Immobile er da også unge dygtige italienere, som dog måske er for dyre lige pt og nok også dækker positioner hvor vi pt ikke har de største behov.
Criscito ville også være en forstærkning for nuværende.
Bertolacci kunne man da også sagtens have hentet tilbage fremfor at gå efter Ucan og Emanuelson i sommer.
Så mulighederne er måske ikke så mange, men de findes da fortsat og det er nu i mine øjne fortsat vigtigt med både romersk og i hvert fald italiensk blod på banen...
[Rettet af: skals100 - 02/02/2015 - 15:41]
For guds skyld ikke Kaboul. Det vil simpelthen gøre ondt at se Mbiwa og Kaboul i det centrale forsvar.
Ja, de fleste af de navne der bliver nævnt i dag lyder mest som nødløsninger som det var med specielt Emanuelson i sommer. Hvis fx Kaboul, Jucka, Mavuba og Pazzini (jeezz) er det der kan hentes er det da bedre at lade være...
Det tyder meget på, at det bliver Nicolas Spolli, der bliver vores nye CB.
"Jeg håber at serie A, fra næste sæson, indfører regler, som sikrer at klubberne skal have et vist antal italienske spillere og spillere af egen avl"
Jeg kan ikke finde et link til reglerne, men jeg har flere steder set at der kommer regler om minimum italienere i truppen, samtidig med at der skal registreres en førsteholdstrup på 25 mand. Deet kunne måske dæmme op for nogen af de mærkelige handler også
Boriello solgt til Genoa. Lækkert!!
Spolli meldes tæt på at skifte til Roma på en leje aftale fra Catania.
Hmm ikke imponeret men bedre end ingenting for vi er pressede i det centrale forsvar. Kun manolas der præsterer.
Kald dog Romagnoli tilbage hvis vi er så pressede på CB positionen, istedet for at hente en 2. rangs CB som der ikke er meget fremtid i.
http://tipsbladet.dk/nyhed/serie/roma-lurer-paa-simon-kjaers-lille-anfoerer
Så er spolli officiel. Håbløst?!! Hent nu mavuba til midtbanen hvor vi igen er lidt sårbare med skade til strootman og de Rossi som nok høster karantæne i nogle kampe sammen med ninja.
Forstår ikke Spolli handlen. En aldrende Argentiner, ikke særlig hurtig, dog god i hovedspillet. Måske kan han tilføje til midterforsvaret, men havde dog hellere set Romagnolli eller Doria i Roma.
Rigtigt fint transfervindue, imo. Vi har fået et par navne jeg ikke havde forventet (positivt), samtidig er vi kommet af med et par navne, som var tiltrængt.
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0