Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 21

Kategori: Rygter

Jonas
4091 indlæg.
d. 08/07/14 23:03

Så er det blevet tid til en ny tråd, da sommerens transfermarkedet er over os! Sabatini er allerede i fuld gang med handlerne og rygterne er allerede mange. Du kan få et overblik over sommerens bekræftede handler her: Mercato - Sommer 2014.

2

romaus
37 indlæg.
d. 09. juli 2014

Lækkert Jonas, så bliver det lidt lettere at overskue de nye posts herinde ;)

asroma87
3430 indlæg.
d. 09. juli 2014

romaus:
Jeg har da ikke skrevet noget om at Dodo er bedre end Ashley Cole? Prøv og læs beskederne ordentligt inden du kommenterer dem. Derudover aner jeg slet ikke hvorfor du bringer Borriello og Adriano på banen, de har da slet ikk noget at gøre med Dodo/Cole situationen?

praeste
93 indlæg.
d. 09. juli 2014

Selvfølgelig er det ærgerligt at miste Dodo, hvis han altså bliver til noget. Her har jeg lidt min tvivl, for så meget har han heller ikke vist endnu. Det kan selvfølgelig blive en handel vi fortryder, hvis han viser sig at udvikle sig enormt, men jeg tvivler lidt.
Samtidig er det også ret godt købmandsskab at få 9 mio euro samlet for en spiller vi har givet 0 for i forhold til antal kampe han har spillet.
Jeg håber stadig lidt, at Balza sælges, men jeg ved ikke om Garcia er vild med rutinen.

Og så synes jeg stadig, at der skal hentes en kant og en angriber, som ikke er Eto'o. Evt en der kan dække begge pladser, som Martinez.

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. juli 2014

Omkring Balzaretti så er han angiveligt stadig ude med skader frem til december, altså umulig at sælge denne sommer. Dodo var derfor den eneste venstreback der var mulig at slippe af med og 9 mio. euro må siges at være godt købmandsskab fra Sabatini (medmindre Dodo bliver en kæmpe succes). Roma er stadig tæt på Abner, som meget vel skal erstatte Dodo som vores brasilianske venstreback talent ;)

romeren10
332 indlæg.
d. 09. juli 2014

9m euro er stadig en kæmpe fortjeneste uanset hvordan han udvikler sig. Usandsynligt at Dodo skulle gå hen og blive den næste Roberto Carlos efter denne sæson, så det er en fandme god handel fra Sabatinis side.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 11. juli 2014

Der skal til at ske noget ift en ordentlig angriber hvis det er d 15/7 truppen tager på USA turne. Det er vigtigt han er med og kan blive spillet ind på holdet så martinez skriv du bare under nu hvor Porto er ved at hente adrian Lopez fra Atletico

asromadk
3790 indlæg.
d. 12. juli 2014

Iturbe er detaljer fra Juventus.

Jackson Martinez' agent har for nyligt udtalt, at '[den seriøse] interesse fra Italien er forduftet'.

Altså hvad er det der foregår. Nægter at tro det i bund og grund er pengene der mangler. Kunne man ikke bare have lukket de to handler her allerede i juni? Så havde resten af transfervinduet været en dans på roser, hvor man i princippet ikke var nødsaget til at handle, med mindre gode muligheder bød sig til.

Skuffelsen er ubeskrivelig, hvis ikke vi får landet en 'seriøs tilgang'. En spiller, som man ved vil kunne gøre en forskel.

1

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 12. juli 2014

Roma sættes i forbindelse med rolando fra Porto. Senest været udlejet til Inter. Ja enig med asroma.dk at vi mangler at hente et par stjerner så som cuadrado, lavezzi eller jovetic!!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 12. juli 2014

Roma sættes i forbindelse med rolando fra Porto. Senest været udlejet til Inter. Ja enig med asroma.dk at vi mangler at hente et par stjerner så som cuadrado, lavezzi eller jovetic!!

tdj89
867 indlæg.
d. 12. juli 2014

Jeg tror, at der er færre penge at handle for, end I lige går og tror.

Denner
527 indlæg.
d. 12. juli 2014

Tror nu bare det er fordi vi ALTID går efter super handler. og vi ikke gider smide for meget.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 13. juli 2014

Vi skal have handlet noget kvalitet der kan gå ind og forstærke os fra første Serie kamp.....Cuadrado vil være lækkert så vi får endnu en spiller på kanten med god speed....håber virkeligt vi får ham....hurtige kanter Totti ned i banen og stikke gode bolde i dybden til dem så bliver Destro serie A topscorer...

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. juli 2014

@totti er gud

Har du tænkt dig at spille med 12 spillere eller hvordan hænger din idé sammen? ;-)

Totti, Destro, Gervinho og Cuadrado, kan vel ikke spille sammen på samme tid, da vi jo samtidig skal have en solid 3-mands midtbane, med spillere som Pjanic, Strootman og De Rossi(Nainggollan evt. i stedet for en af de 3).

P.Totti
1008 indlæg.
d. 13. juli 2014

Vi drømmer alle sammen om at Roma køber en topspiller, men vi kan stadig stille den samme startopstilling som sidste år, hvilken fik os alle sammen til at drømme om en stor fremtid for Roma!!!!! Vi har alle sammen svinet bredden i truppen, hvilken i den grad er blevet styrket med de nuværende køb. Tilmed en klar forstærkning på VB I ASLEY COLE!

Vi skal ikke købe for at købe. Jeg har det fint med at ledelsen tænker mere end tidligere over de fremtidige handler. Vi skal ikke kaste penge efter noget skidt - spildte penge.

De nuværende handler har været gratis så de kan tåle ikke at præstere 100%.

Dermed ikke sagt at jeg ikke håber på at vi får nogle forstærkningen til start-11'eren, er bare glad for at vi ikke har været nødt til at sælge en starter, kam vi krydde den med 1 stjerne er jeg top tilfreds. Derudover kan vi nok spare en masse penge ved at købe til januar, så kan også være at Rudi Garcia tror på truppen, og først til januar køber und til de
Ømme punkter.

Som jeg ser det har vi i de sidste par år været fantastiske på transfermarkedet både hvad angår køb/salg. Vi går en stor fremtid i møde, Rom blev ikke bygget på 7 dage!!!!

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. juli 2014

Nu er det ikke nogen hemmelighed, at klubben leder efter en angriber. Så er det bare, at jeg stiller spørgsmålstegn ved en - tilsyneladende - spøjs ubeslutsomhed.

Det ER ikke nok med Destro som den eneste spydspids - det så vi flere gange sidste sæson. Så det kommer meget hurtigt til at handle om et spørgsmål om, hvad man er villige til at betale. Og det er i denne sammenhæng, at jeg ikke forstår man ikke for længst har lukket med en spiller som Jackson M. Den ligger i kortene, men man vil måske ikke helt slippe det Porto forlanger. Så begynder man at lede efter alternativer (Eto'o, Yarmolenko etc), og det er alt sammen mægtig fint. Men facit er, at man er ude i beløb a la 5-8 mio euro, som man måske gerne lige vil spare. Det er dette jeg, som jeg har gjort mange gange, sætter spørgsmålstegn ved.

Det MÅ simpelthen ikke være sådan et beløb der skal holde os fra at få den rigtige transfer i hus, en transfer som måske kan betyde lige præcis de ekstra 4 point vi pludselig slutter efter 1 pladsen med.

mexes
2516 indlæg.
d. 13. juli 2014

Hold vores trup intakt og hent en god signing til angrebet, så jeg super tilfreds.
Cuadrado, Jackson Martinez og Astori osv.. Fuldstændigt urealistisk at vi henter 3-5 klassespillere.
Vi skal hente en erstatning på toloi, hvis han ikke hentes tilbage, og så en ekstra angriber til konkurrencen med destro

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 13. juli 2014

Vi er tæt på at hente carrasco i Monaco og shaqiri i Bayern...

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. juli 2014

Læste tidligere rygter om at Sabatini skulle have 30 mio. euro til rådighed + hvad han fik ind for spiller salg. Hvis vi antager at dette er rigtigt, er der altså ikke ikke penge til flere helt store profiler. Benatia er stadig i klubben og det ser nu ud til at han bliver, der kommer altså ikke mange penge ind på den front. Der er allerede brugt 4,75 mio. euro på Ucan og 6 mio. euro på Radja. Der er altså ikke 40 mio. euro til at smide efter en af de helt store profiler som Martinez eller Cuadrado. Udfra dette synes jeg at Sabatini handler fornuftigt, han forsøger at lukke aftale med Carrasco for 5 mio. euro, mens Basa forhåbentligt hentes ligeledes for 4-5 mio. euro. Så kan han måske strække sig til at bruge 15-20 mio. euro på et lidt større navn som Cerci eller Shaqiri. Muligvis kan et salg af Ljajic få flere penge ind, men der har været stille på den front. Omkring Martinez, så skulle han ikke være den type angriber Garcia ønsker sig, men heller en hurtig og teknisk dygtig kant der også kan spille den centrale plads.

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. juli 2014

Officielt: Valerio Verre til Udinese for 900.000 euro

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 13. juli 2014

Jeg synes det er meget betryggende, at ledelsen slår koldt vand blodet. Vinduet er stadig langt, og vi har tidligere haft en stolt tradition for at brænde inde med overbetalte spillere, der ikke præsterede. Hvis Porto vil have 8 mio. euro mere end hvad Roma vil give, hvilket er en betydelig sjat, synes jeg det er fint, at Sabatini trækker følehornene tilbage.

Hvad Sabatini har præsteret de seneste vinduer in mente, er jeg rimeligt rolig omkring hvordan dette ender.

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. juli 2014

Shaqiri ville være så overdrevet, hvis vi altså snakker en permanent aftale.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. juli 2014

Altså nu er Porto for længst gået væk fra de 40 mio euro - og forlanger eftersigende i omegnen af 25 mio euro. En pris jeg personlig mener er helt fair.

Hvis det er Rudi der ikke er helt tosset med ham, så er det selvfølgelig en anden ting. Personligt synes jeg dog han passer perfekt ind i Rudi Garcias måde at spille på. Optimal på toppen, men vil sagtens kunne dække kanterne.

Vi havde heller ikke alverden at gøre godt med i sommer, men der er næppe nogen der begræder at man brugte en del penge på Strootman? Det er lidt samme princip nu, synes jeg. Det er fint at Sabatini prøver at lave et scoop, men det er altså også nødvendigt at finde noget kvalitet, som man satser på med samme ihærdighed (tænk på trøje nummer 6) som i sommer ved købet af Strootman foran næsen på andre klubber. Så vidt jeg ved, var det vist netop prisen der skræmte United væk?

Er dog enig i, at Shaqiri helt klart kunne være manden, der kunne vise sig at være et perfekt match.

Jeg forholder mig dog stadig kritisk til et scenarie, hvor vi ikke får hentet et seriøst alternativ til Destro.

1

[Rettet af: asromadk - 13/07/2014 - 15:06]

asroma87
3430 indlæg.
d. 13. juli 2014

tottihorsen:
Hvor har du læst at vi er tæt på Shaqiri og Carrasco?

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. juli 2014

Carrasco handlen skulle være ganske tæt på og det melder flere medier. Et skifte falder formentlig på plads i løbet af den kommende uge. Shaqiri interessen skule ligeledes være reel, der er vi dog noget længere fra en aftale.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 13. juli 2014

På football-italia.net

[Rettet af: Tottithorsen - 13/07/2014 - 20:23]

romaus
37 indlæg.
d. 14. juli 2014

Ro på asroma87, jeg læste skam din kommentar. Måske misforstod jeg dig, men at du skriver at det er det dummeste du har hørt, at vi var efter Cole, når vi har Dodo, det forstod jeg som om, at du synes Dodo er bedre på pladsen end Cole. Altså kommenterede jeg, at jeg synes Cole er bedre, men jeg hvis du synes det var misforstået, så ved jeg ikke, hvad du synes det dummeste nogensinde var... My bad

romaus
37 indlæg.
d. 14. juli 2014

Og nej, du har ret. Borriello og Adriano har intet med Cole/Dodo at gøre. De er bare eksempler på dummere køb end Cole - igen, jeg forstod din kommentar som, at du synes at gå efter Cole var lig med det dummeste du nogensinde havde hørt...

romaus
37 indlæg.
d. 14. juli 2014

...det var så et sidespor, men jeg er ellers enig med asroma.dk om angribersituationen. Jeg håber virkelig, der bliver hentet en ind.

Shaqiri ville godt nok være et fantastisk køb. Jeg tror han vil passe perfekt ind i Garcias angrebssystem. Men er Liverpool ikke også efter ham? De har jo en god sjat penge at købe for nu må man sige..

Wør3n
324 indlæg.
d. 15. juli 2014

Der meldes fra flere, normalt velinformerede kilder, via Twitter, at Mehdi Benatia har været ét stort smil under dagens træning og bestemt ikke har lignet en mand, der vil væk.

Sammen med Contes opsigelse i Juventus er det dagens klart bedste nyhed!!

1

Kelevra
1261 indlæg.
d. 15. juli 2014

Hvorfor stopper Conte?

Sofus
3107 indlæg.
d. 15. juli 2014

Mon ikke han bliver landstræner, og så tager Mancini over i Juve - bare et gæt :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 15. juli 2014

Det er virkelig en god nyhed. En stor del af Juves essentielle stabilitet er hermed røget - og hvis tilmeld både/enten/eller vidal eller pogba ryger, så er juve altså markant svækket. Conte er en autoritær træner med stort A, hvilket i høj grad har fået Juve til at præstere på et højt, højt niveau. Jeg begynder at tro på noget stort!

Ift. Benatia, uden at lyde alt for bagklog, så har jeg i hvert fald hele tiden tænkt, at medierne i høj grad har kørt denne transfersaga op. Selvfølglig er han da klar til at tørne ud for Roma i den kommende sæson!

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. juli 2014

Mon ikke han bliver landstræner, og så tager Mancini over i Juve - bare et gæt :-)

Hehe jeg vil gerne se Mancini i Juventus. og vil specielt gerne se Juve fansne råbe efter Mancini.

Enig med Mexes, Hold nu på Benatia, medmindre 40 mio euro + kommer på bordet.

Køb en ordenlig angriber, så burde vi hente mesterskabet hjem i næste sæson.

Fyr gerne 30 mio euro af på Higuain.

asromadk
3790 indlæg.
d. 16. juli 2014

Jeg tager mine ord i mig igen - da jeg tidligere har kritiseret klubben for ikke at synes klar til at smide penge efter de rigtige spillere, de spillere man i bund og grund ønsker.

Velrenomerede Di Marzio melder at vi er blevet enige med Verona om Iturbe - i underkanten af 30 mio euro.

Om så vi betaler overpris, så synes jeg det er kanon. Det er den spiller man ønsker, og den spiller man vil have. Så er det kanon man strækker sig for at hente ham. Går gerne på kompromis med andre handler, såfremt Iturbe er i hus.

asromadk
3790 indlæg.
d. 16. juli 2014

En kontrakt, der allerede (for længst?) skulle være på plads:

5 år
1,6 mio pr.sæson (kan stige til 2,5)

Rigtig, rigtig god handel det her, hvis Di Marzio har ret.

Wør3n
324 indlæg.
d. 16. juli 2014

Og DI Marzio har ofte ret. Fantastisk handel!

Hvis vi lander Iturbe mindre end et døgn efter Juventus mister Conte, så har det været de bedste 24 timer i lang tid!

asroma87
3430 indlæg.
d. 16. juli 2014

Please Please Please, lad det være rigtigt med Iturbe! Han er for vild!!!

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 16. juli 2014

Iturbe vil være en fantastisk tilføjelse til truppen.
Dog er jeg meget bevidst om - lig mange af I andre, at vi mangler den sikre gardering til midterforsvaret og ditto til angrebet. Min favoritsigning til forsvaret, gennem flere sæsoner, er stadig Astori, og jeg mener at vi har fejlet gevaldigt hvis vi lader ham gå til de babyblå. Dog skal det ikke afvises at Garcia har en stort plan, og måske vil hente en der er indforstået med at agere tredje/fjerdevalg sammen med Romagnoli.
Angrebet? Jeg ser gerne en rutineret herre trukket ind, en med CL-erfaring, for at agere lærermester og backup til Destro.

Og lige et opkast til sidst - hvor er jeg dog træt af, at Lazio får lov at hente stærke italienske spillere! Candreva, Parolo og evt Astori - jeg mangler snart italienere i vores del af Rom.

2

Wør3n
324 indlæg.
d. 16. juli 2014

Jeg ser simpelthen ikke det store lys i Astori som flere af jer andre gør. God spiller bevares. Men klasse? Nej, det synes jeg simpelthen ikke.

Forstår godt I gerne ser italienere i truppen, men jeg vægter kvalitet over nationalitet. Her er jeg glad for vi i vinter hentede Radja i stedet for Parolo.

Seneste tweet fra Iturbe: "@Juan_iturbe93: Oggi sarà una giornata bellissima 😊 #felice #nonVedol'ora"

Det lyder jo meget godt!! :)

2

tdj89
867 indlæg.
d. 16. juli 2014

The Giallorossi are ready to offer €7.5 million for Aston Villa defender Ron Vlaar, as the Daily Star reported. The 29-year-old Dutchman is out of contract next summer and could be tempted to join Roma on a three-year contract, but Manchester United are also after the Villains captain.

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. juli 2014

Det vil være super med Vlaar. Han har spillet godt i Villa og til VM. En sikker mand at have med i rotationen. Jeg ser hellere ikke det store lys i Astori, og han desuden være tæt på Laziale.

romaus
37 indlæg.
d. 16. juli 2014

Så er der bekræftelse på Iturbe!! :D

Oversat fra calciomercato.it:

13:45 - Transferen af Juan Manuel Iturbe til Rome giver spilleren 1,6 millioner euro per sæson i fem sæsoner. Transferen forventes at koste i alt 31,5 mio. euro, hvoraf Verona får 28 og resten går til Mascardi.

13.00 - Der er bekræftelse fra Verona!

Juan Iturbe til Rom, nu det en done deal. Agenten Gustavo Mascardi, der styrer en fond, der ejer en del af spilleren, fortæller laroma24.it: "Der er en færdigforhandlet aftale mellem Roma og Iturbe. Beløbet er ca. € 31 millioner, og ingen spiller fra Roma på låneaftale."

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 16. juli 2014

Det kan jo nærmest kun gå galt med Iturbe! Synes godt nok det en latterlig pris. Alt alt for meget.

For 30 mio. euro er jeg sikker på Bayern også havde ladet Shaqiri gå, og han havde i det mindste været meget mere pengene værd!

Jeg var stor fan af Iturbe til Roma, men slet ikke for så mange penge.
Virkelig dårlig handel af Sabatini, medmindre han virkelig bliver en top klasse spiller. Håber!

[Rettet af: TottiTheBest - 16/07/2014 - 17:28]

asromadk
3790 indlæg.
d. 16. juli 2014

Forstår det ikke, hvordan kan det nærmest kun gå galt med Iturbe? Forstår jeg simpelthen ikke.

Denner
527 indlæg.
d. 16. juli 2014

Gervinho, Iturbe og Totti bliver et HELVEDE at dæmme om for. Hurtighed og knivskarpe afleveringer!

Garcia og Sabatini ved hvad de laver!

1

tdj89
867 indlæg.
d. 16. juli 2014

Jeg har svært ved at se, hvem af de tre der skal lave målene?

romaus
37 indlæg.
d. 17. juli 2014

Hvis de laver 8-10 hver og Destro smækker 15-20 ind, så ser det da meget godt ud på den offensive målfront. Vi skal også huske, at det i Garcias system er relativt tilfældigt, hvem der laver mål. Midtbanespillerne (måske på nær DDR) scorer en del.

mexes
2516 indlæg.
d. 17. juli 2014

Mange rygter sender Ljajic væk med købet af Iturbe Senest skulle Milan være interesseret i en 2 mio € lejeaftale med option på 7 mio €.
Jeg håber virkelig vi holder på Ljajic!

romaus
37 indlæg.
d. 17. juli 2014

Det er da en helt latterlig pris. Hvis det er alt, vi kan få for ham, så håber jeg også vi beholder ham - for han er sgu et stort talent. Dog bliver han lidt overflødig, når vi har Iturbe, Gervinho og (krydser fingre) Shaqiri, som Sky Sports meddeler. Og Ljalic vil jo gerne starte inde... Så jeg håber på scenariet, fra denne nyhed: Skriv linktekst -altså med ljajic salg, ikke destro :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. juli 2014

Med evt. Shaq, Gervinho og Iturbe, hvorfanden skal Destro & Totti spille?

Kvalitets problemer i højeste grad. Og i like it.

kunenklub
69 indlæg.
d. 19. juli 2014

Jeg synes indtil videre det har været et mega mega nederen transfer marked. Er sygt bange for at vi får alt for mange utilfredse spillere næste sæson. Forsvaret ser ok ud hvis benatia bliver, synes det er fint med Cole på vb. Midtbanen har vi hentet ucan, som eftersigende skulle være et stort talent, så det er sådan set ok. Han kunne nok få et par kampe når vi blev ramt af skader/karantæner, til en af de 4 Pjanic/strootman/ninja/de-Rossi, som alle er super spillere og burde starte. Problemet er så at vi bytter en holdmand og superafløser, Taddei ud med Keita, Som engang var ok og ikke mere, men hopper nok før i køen end ucan! For mange til CM og her er ikke engang nævnt paredes og andre unge.
Oppe i front/kant henter vi Iturbe til overpris- fred med det jeg tror på ham. Men så har vi gervinho- sidste års bedste på toppen. Samt Totti, destro, ljalic, for ikke at tale om Florenzi, sanabria, igen Paredes osv. Og nu går vi så efter Shaqhiri og Eto'o, godt nok med et forventet salg af Ljalic, som jeg ellers ser en god fremtid i og er en super holdspiller. Synes vi får alt for mange gode spillere til for få pladser.
Et scenarie ku være gervinho, destro, og Iturbe, fra start og så med Totti, Eto'o, Shag, Florenzi, på bænken, det er jo helt til grin! Sorry for det sure opstød herfra;-)

Montella9
279 indlæg.
d. 19. juli 2014

kunenklub STOP dig selv en bred trup og en godt bænk kendetegner et storhold, så se det hellere som en godt tegn. Garcia må så sørge for at hold spillerne tilfredse.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 19. juli 2014

Så er det jo godt at vi skal spille liga, cup og CL næste sæson.. Mon ikke man kan finde ud af at rotere en smule? Det skal jo heller ikke være sådan, at vi er på den, hvis vi har bare én skadet spiller..

[Rettet af: Kvistus - 19/07/2014 - 20:35]

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. juli 2014

Problemet var bredden vi faldt på i sidste sæson, da karantænerne havde hobet sig op efter de første 10 kampe. Afløserne var uden kvalitet. Så jeg har det skam fint med at have kvalitets problemer.

Kigger du på Juves midtbane, så har de Pirlo, Marchiso, Vidal & Pogba. Deres rotation fungere da udemærket.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 19. juli 2014

Hvis vi vil være med i serie a, CL og Coppa italia skal vi have en bred trup. Og garcia er god til at få hver enkelt spiller til at føle sig vigtig... Alle andre storklubber har også stærke folk på bænken og benytter rotationen. Det skal vi også. Sidste år så bænken fanme sløj ud under nogle af kampene og det kostede os scudettoen!!

kunenklub
69 indlæg.
d. 19. juli 2014

Jeg hører helt klart hvad i siger, men som det ser ud specielt offensivt tror jeg stadig vi bliver lidt for godt besat, men lad os se og håbe på det bedste;-)

Hulio
85 indlæg.
d. 20. juli 2014

What?? Det første gang jeg høre en sige det har været et nedern transfer vindue, fordi vi er for godt besat, og har en for god trup :) hvis det er bekymringen går det nok :)

[Rettet af: Hulio - 20/07/2014 - 01:15]

Lamela
2782 indlæg.
d. 23. juli 2014

Eftersom Maicon er oppe i alderen og Aurier stadig ikke er blevet købt, burde vi allerede fremtidssikret ham nu. Han bliver stor og spillede en god sæson i Ligue1.

Køb ham og lej ham ud til Toulouse igen en sæson

[Rettet af: Lamela - 23/07/2014 - 00:49]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. juli 2014

Så vidt mine evner i italiensk rækker så er carrasco sidste mand vi henter i dette transfer vindue!! Destro lavede jo også 13 basser i 14 kampe så ham satses der på... Synes vi stadig mangler en god angriber (Jackson martinez)!

Arsi
725 indlæg.
d. 23. juli 2014

Hvaaa... Hvordan står det til med Borriello og José Angel?

Bliver de i klubben? Jeg har ingen rygter hørt omkring de to :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. juli 2014

Begge forlader formentlig klubben, men det kræver jo at der står klubber klar til at overtage dem :)

Daniele16
175 indlæg.
d. 23. juli 2014

Skriv linktekst så det med at slå til :)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. juli 2014

Casillas er i mine øjne overvurderet. Er god på stregen men giver retur bolde på alt!! Så nej tak. Brug hellere skorupski hvis Morgan er skadet....vi er vist ude efter konyplyanka Jow tak ;)

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. juli 2014

Konyplyanka interessen var før købet af Iturbe ;) Han bliver ikke hentet nu

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. juli 2014

Baldissoni meddeler at Roma snart køber en spiller mere, måske allerede Idag. Mit gæt er toloi!!

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 23. juli 2014

i følge di marzio ser det ikke ud til at Toloi ryger til Roma link

tdj89
867 indlæg.
d. 23. juli 2014

Måske det har noget at gøre med, at vi ifølge romanews er ved at snuppe Astori for næsen af Lazio.

The Giallorossi are set to snatch Davide Astori from under Lazio’s noses. The Cagliari defender could reportedly join the capital club on loan with option to buy as Sky Sport Italia revealed.

1

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 23. juli 2014

Det ville heller ikke gøre mig noget, at vi hentede ham!!

tdj89
867 indlæg.
d. 23. juli 2014

Aurier er skiftet til PSG.

Lamela
2782 indlæg.
d. 24. juli 2014

Astori og Toloi, som back-up til BenCas vil ikke være tosset.

Arsi
725 indlæg.
d. 24. juli 2014

En af dem ville bestemt være nok!
Vi har også Romagnoli :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 24. juli 2014

Toulouse defender Serge Aurier is having a medical with Ligue 1 champions Paris Saint-Germain ahead of a transfer believed to be in the region of £8million.

Dælme et scoop.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 24. juli 2014

så skulle astori være sikret link

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 24. juli 2014

Så er den officiel. Astori til Roma ;) 1 års lån med købsoption. Så mangler vi "kun" en topklasse angriber. Lavezzi tak. Han passer perfekt ind

Lindboe
93 indlæg.
d. 24. juli 2014

Fantastisk med Astori, den har jeg ventet længe på. Nu mener jeg kun vi mangler en offensiv spiller hvis vi sælger Llajic, ellers er holdet i mine øjne klart til at kæmpe med i toppen af serie a og chl.
De Sanctis
A.Cole Castan/Astori Benatia Maicon
Pjanic De Rossi Strootman/Nainggolan
Iturbe Totti Gervinho

+ Torosidis, Keita, Florenzi, Urby, Llajic og Destro samt en masse unge sultne spillere.

Det er sgu da et klasse hold!!!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. juli 2014

Ja det er et klassehold men hvem skal lave målene hvis destro bliver skadet??

mexes
2516 indlæg.
d. 25. juli 2014

Hvor skal målene komme fra, hvis Destro bliver skadet??

Jeg må virkelig indrømme, at jeg ikke fatter, hvorfor Destro skal være den piedestal, som så mange gør ham til? Uerstattelig - nærmest en mesias. Bevares, han er en fin agriber, og misforstå mig ikke, jeg synes også han er god, men han er altså laaaaangt fra en af vores vigtigste spillere, i mine øjne.

Målene skal da gerne komme fra hele holdet; Iturbe, Totti, Gervinho, midtbanespillerne, Ljajic, Florenzi og ja Destro. Lige nu syenes jeg faktisk ikke engang han ligner en mand i start 11'eren. Så jeg er ikke bange for han bliver skadet. Vi har masser kvalitet oppe foran.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. juli 2014

Ro på jeg gør absolut ikke destro til nogen Messias
Så god er han heller ikke jeg prøver bare at belyse vi ingen rigtige angribere har når destro bliver skadet eller får karantæne. Hverken Totti, ljajic, iturbe eller gervinho laver +20 kasser på en sæson (jo tilsammen) ;)
Vi behøver ikke tænke på at lave indlæg for hvem
Skal heade den ind, når destro ikke er derinde. Totti? Gervinho?
Vi mangler en rigtig angriber som dengang i 2001 hvor batigol gav os scudettoen!!
Tophold er afhængige af at have en der bare sparker den ind når chancen opstår!
Men tror ikke Rudi mener Jackson M passer ind...
Boriello bliver næppe.
Iøvrigt lavede destro 13 mål i 14 kampe. Pænt ;)

[Rettet af: Tottithorsen - 25/07/2014 - 17:05]

mexes
2516 indlæg.
d. 25. juli 2014

Det var også ment lidt generelt omkring Destro.:)

For mig er det ikke så vigtigt at vi har én, der scorer +20, så længe, at vi har et helt hold, der score :) Mængden af mål er vigtig - men ikke hvem der score dem.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. juli 2014

Både og for synes vi i nogle kampe skal bruge et hav af chancer for at score... Nu røg drogba retur til Mourinho og Chelsea så ham blev det heldigvis ikke ;)
Eto'o kunne være sjov at se i vores smukke trøje plus havs erfaring kan hjælpe os i CL

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. juli 2014

Eto'o kræver 3,5 mio Euro/året, samt 2-årige kontrakt. Det er hverken Juve eller Roma interesseret i, forståeligt nok.

Jeg er ikke nervøs omkring angrebs positionen. Saba og ledelsen har set, de mangler en der med erfaring, ellers havde de ikke haft følere ude hoa Drogba og Eto'o. Jeg tror på, de nok få hentet noget kvalitet til angrebet.

Der er jo længe til vinduet lukker. Husk på Ljajic kom til os i sidste time, sidste år.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 26. juli 2014

Tror helt sikker på at Roma kunne finde på at hente en angriber i sidste time, men nu har klubben altså lige smidt en ret stor pose penge efter Iturbe. Derfor er jeg lidt bekymret for hvad klubben overhovedet har råd til efterhånden.

Arsi
725 indlæg.
d. 28. juli 2014

Det ville være en hjerneblødning hvis man solgte Destro..
Wolfsburg er eftersigende interesseret og det samme er Tottenham.......
Dortmund og Schalke er ude efter Ljajic..

Sælg Ljajic hvis der er en der skal sælges. Hjerneblødning at sælge Destro!

1

Kelevra
1261 indlæg.
d. 28. juli 2014

Hvordan ser lønbudgettet overhovedet ud efterhånden?

tdj89
867 indlæg.
d. 31. juli 2014

Ifølge Romanews skulle vi have lavet en forespørgsel på Fellaini.

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. juli 2014

Årh nej, bare det ikke betyder Kevin den modsatte vej.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 31. juli 2014

Strootman skal ingen steder!!! Fellaini?? Hvad skal vi bruge ham til?? Vi er ret godt dækket ind på midtbanen ;)
Iøvrigt fint med mig hvis et salg af destro betyder tilgang af Jackson martinez !

1

[Rettet af: Tottithorsen - 31/07/2014 - 21:16]

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 01. august 2014

Jeg er meget tilfreds med truppen som den ser ud nu, håber næsten ikke på flere transfers.. Så skal det i hvert fald være en klasse signing!

Fellaini håber jeg rigtigt meget på.. -at vi ikke "får"..! Han er helt ubrugelig i vores system (og de fleste andre)..

Destro og Ljalic skal forhåbentlig ingen steder, ser en stor fremtid for dem begge i klubben.

mexes
2516 indlæg.
d. 01. august 2014

Jeg er med signingen af Astori også med på vognen om, at vi har "truppEN" nu. Hellere holde på dem vi har, fremfor at hente/erstatte nu. For mange udskiftninger er heller ikke altid særlig sundt. Som jeg ser holdet pt., så ser jeg det som følgende:

De Sanctis
Maicon-Benatia-Castan-Cole
De Rossi-Pjanic-Strootman
Gervinho-Totti-Iturbe

Skorupski
Astori
Torosidis
Nainggolan
Florenzi
Ljajic
Destro

- Det er endda uden Ucan, Parades, Sanabria, Emmanuelsson, Romagnoli og Keita med i truppen! Heldigvis må vi i Serie A have flere med.
Men jeg synes det ser rigtig godt ud!

Vi har en god back up keeper i Skorupski, som der mere og mere ligner en mulig afløser for De Sanctis. Vi har en god højre back erstatning i Torosidis, som også kan kører på venstre. På midten har vi romagnoli og astori, hvilket er helt super i mine øjne. Mens vores venstre back som udgangsspunkt er vores svageste led i mine øjne. Cole skal spilles ind, og jeg ser sgu ikke det store i Emmanuelsson.
Midtbanen har vi tre super back ups! Nainggolan taler for sig selv, mens keita har rutine og ucan har imponeret i hans første kampe for os! Desuden kan Florenzi også spiller dernede. SÅ rigtig fornuftigt!

I angrebet har vi rigtig mange om buddet. Totti og Destro til toppen, mens ljajic, florenzi, Iturbe og Gervinho kan dække kanterne. Plus de unge, så er det altså ganske fornuftigt!

Alt i alt, så ser det rigtig spændende ud, synes jeg!

1

[Rettet af: mexes - 01/08/2014 - 14:24]

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 01. august 2014

Rigtig god analyse mexes og helt enig i dine betragtinger!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 02. august 2014

Flere "medier" melder at Eto'o er tæt på et skifte til AS Roma!!!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 02. august 2014

Skriv linktekst Er det noget man bør frygte?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 02. august 2014

Ja det samme ramte málaga sidste år så det synes jeg vi skal tage meget alvorligt!! Men et salg af benatia og pjanic kan redde os ift FFP!!
Ville fanme være tragikomisk hvis vi smides ud af europæisk bold efter vi endelig er med i CL igen;(((

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 02. august 2014

Hvordan kan det så være der konstant er rygter om at Shaqiri og lign. er på vej til klubben?
Hvis nogen skal sælges, så det Destro!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 02. august 2014

Synes ikke vi skal sælge destro, heller ikke selvom han brændte en direktør mod Inter Idag!!! Så har vi ingen styrke i luftrummet. Så hellere sælge ljajic selvom det vil være et stort tab... Han har set god ud i Champions cup i USA som en af de få...

Skytt0
1532 indlæg.
d. 03. august 2014

Tror vi skal glemme Jackson martinez nu. Han har lige forlænget med Porto, hvor frikøbsklausulen ligger på 270 mio kr.

tdj89
867 indlæg.
d. 03. august 2014

Hvis Wolfburg vil give over 25 mill € for Destro, så kunne vi nok godt selv finde de sidste så vi når op på de 270.

At han har forlænget er dog et tegn om, at han ikke skifter dette vindue. ØV!!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 03. august 2014

Hvorfor er det et tegn? Astori forlængede og dagene efter skiftede han til os.... Men vi har ikke pengene. - 300 mill på bundlinjen og det er mere end FFP tillader så lad os holde her evt med salg af et par stykker. Vi risikerer udelukkelse som málaga blev for år tilbage

[Rettet af: Tottithorsen - 03/08/2014 - 22:21]

tdj89
867 indlæg.
d. 03. august 2014

Så lad mig omskrive det. Det er muligvis et tegn på, at han ikke er interesseret i et skifte i dette vindue.

Ro på med den artikel og sammenligning med Malaga. Deres udelukkelse skyldes at de ikke kunne betale lønninger samt deres kreditorer. Så slemt står det altså ikke til med Roma. Der er lige blevet hentet 750 millioner kroner i en aktieemission ligesom der snart ruller 150+ millioner kroner ind fra CL.

Roooooolig.

1

tdj89
867 indlæg.
d. 04. august 2014

Tottithorsen

Forstod du mit indlæg om, hvorfor artiklen fra Goal ikke skal tages seriøst? :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 05. august 2014

Swansea City are ready to ditch their €24 million asking price for striker Wilfried Bony. The Ivorian fears the price tag is scaring off suitors Liverpool and Tottenham and has now made it clear that he wants to leave the Liberty Stadium.

Synes bestemt han kunne være en bedre mulighed end Jackson Martinez. Han har rimelig speed, bygget som en monster og vinder mange dueller med hovedet. Han har desuden rigtig godt teknik, og sparker som en hest. Hvorfor ikke.?

Meget mere bevægelig type end Destro.

1

Kelevra
1261 indlæg.
d. 05. august 2014

+1 Lamela

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 05. august 2014

-1 Lamela, så du er på 0 igen ;-)

Jeg mener at Destro skal have en ordentlig chance for, at bevise at han ikke er værd at satse på.. Den har han altså ikke fået endnu! -Og så er han jo rent faktisk italiener, dem har vi trods alt ikke så mange af..

Kelevra
1261 indlæg.
d. 05. august 2014

Forstod nu heller ikke Lamelas indlæg som en erstatning for Destro, tror stadig på ham og mener han kan blive god for Roma, men forstod det som et stærkt alternativ til Wilfried Bony. (edit: Øh mener selvfølgelig Martinez) :D

[Rettet af: Kelevra - 05/08/2014 - 16:46]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 05. august 2014

Nej jeg forstod det slet ikke tdj89?

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 05. august 2014

Du har muligvis fat i noget rigtigt dér @Kelevra, +1 til dig så ;-)

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 05. august 2014

Han var hellere ikke ment som en erstatning for Destro, vi har bare ingen alternativer til Destro, hvis han nu fik en skade.

Borriello har ingen fremtid i Roma, selvom han var med på USA turen.

tdj89
867 indlæg.
d. 05. august 2014

Ok, Tottithorsen. Det eneste du behøves at vide er, at din sammenligning med Malaga og Roma er helt hen i vejret :)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 06. august 2014

Tdj89: det var ironi. Jeg gik nok bare lidt i panik og så Worst case scenario uden at indse hvad der er realistisk ift straf fra Uefa. ;) det er jo glæden ved vi er tilbage i det fede selskab der gjorde det!! ;)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 07. august 2014

Nyeste rygter: Ljajic og Benatia skydes afsted - og Konoplyanka rygtes til Roma!

Sofus
3107 indlæg.
d. 07. august 2014

Det lyder da som nogle frygtelige handler. Benatia skal blive lige meget hvad, og jeg ser ærlig talt et større lys i Ljalic end i Konoplyanka.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 09. august 2014

Benatia sættes i forbindelse med Chelsea og United så er overbevist om han bliver solgt!! Manolas / balanta skal erstatte ham ?

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. august 2014

Hvis erstatningen hedder Balanta, er jeg rolig omkring Benatia transferen. Han er god, men ikke uerstattelig. Med Balanta, Castan, Astori og Romangoli har vi et midterforsvars akse, der stadig vil være på højt niveau. Mit eneste anke bare, Castan ikke har vist sig at være en leder. Men der har vi jo Cole og Maicon til at tage sig af den opgave.

mexes
2516 indlæg.
d. 09. august 2014

Helt uenig med dig, Lamela.

Jeg synes netop i den tid, hvor Benatia har været væk, der har Castan taget ansvar i forsvaret og været lederen dernede. Jeg synes virkelig han viste sit værd i den periode!

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. august 2014

Det er helt i orden, du er det. Roma forsvaret har ikke set så godt i de små perioder/kampe, hvor vi har skulle undværre Benatia. Castan med en ny midterforsvar har set uorganiseret ud, hvor jeg forventede og håbede på, Castan vil tage dirregentstokken og lede bagkæden.

[Rettet af: Lamela - 09/08/2014 - 14:36]

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. august 2014

Crescenzi udlejes endnu en gang. Denne gang til Perugia hvor han gør Taddei følgeskab. Tyder ikke på han nogensinde får gennembrud i Roma.

Husk at du kan få et overblik over alle Romas sommerhandler her: link.

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 10. august 2014

Benatia ryger ingen steder :)
Hvis vi har kunne holde Bayern, Barca og City væk, så er det ingen sag
med United og Chelsea. Husk hvad Sabatini sagde: Hans dårlige ben er 60 mio værd!
Det betyder at de for enhver pris ikke vil sælge ham, og det har også virket til at han selv er opsat på at blive.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 11. august 2014

Tror også på at Benatia stadig er Roma-spiller når sæsonen for alvor starter. :)

Andreas
789 indlæg.
d. 13. august 2014

DeAndre Yedlin har skrevet kontrakt med Tottenham.

LINK

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. august 2014

Fantastisk daarligt valg af ham. Men ok, vi overlever. Det er jo fint hvis vi simpelthen er blevet overmatchet oekonomisk. Saa har jeg fuld respekt for, at vi ikke faar hentet ham. Vi skal ikke ud og springe boksen paa SAA ukendt en spiller.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 14. august 2014

Har rejst lidt på det seneste, hvorfor jeg ikke har fulgt så meget med i mercatoet, som jeg gerne ville.

Er der nogen der ved, hvad der skete med Carasco-transferen?

Jonas
4091 indlæg.
d. 14. august 2014

Carrasco skrev under på en 5-årig forlængelse med Monaco og var dermed ikke længere en mulighed.

matti92
179 indlæg.
d. 16. august 2014

Er der nogen der ved hvordan det går med strootman? Går alt efter planen ? Og hvornår bliver han klar igen ?

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. august 2014

Genoptræningen skulle gå efter planerne og han forventes tilbage på banen sidst oktober/start november.

ClausA
263 indlæg.
d. 17. august 2014

Kæmpe joke hvis Destro sælges. Ville være total idiotisk.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 17. august 2014

I medierne står der at Tottenham har tilbudt soldado i et direkte bytte! Nej tak!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. august 2014

Benatia & Destro salg vil være NO-Brainer. Få i stedet Ljajic skudt afsted til 15 - 20 mio. Det er ved at være sent at lede efter angriber til fornuftig pris.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 19. august 2014

Sælg ljajic og behold destro!! Vi har kreative folk allerede men ingen bomber hvis vi sælger destro

Lamela
2782 indlæg.
d. 20. august 2014

Havde håbet lidt på bedre spil fra serberen, men skuffede igen med en lidt anonym indsats, dog kan det skyldes kampformen.

Der er vitterlig brug for en back-up angriber, hvis Destro skulle gå i stykker.

I Napoli render en Edu Vargas rundt, han er ikke fuldblods angriber eller har samme forcer som Destro, men han er en giftig herre, når han bliver spillet i form. Jeg synes Roma har spillerne og spillet til at supplere en mand som ham.

Jeg tror desuden hellere ikke, han koster det helt vilde.

Men, hvis Garcia ser Totti som en angriber, så er Destro vel back-up til ham. Der vel efterhånden hellere ikke anden position, der vil passe vores kaptajn bedre. Dog så jeg gerne, se os være mindre afhængig af ham. Han er jo "desværre" ikke 26 længere.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. august 2014

Destro synes at være tabt, idag er vi ude og byde på Luis Adriano, Shaktar Grotesk!!
Selvsamme angriber som scorede et "fantastisk" mål i Parken mod FCK ;o)

Denner
527 indlæg.
d. 20. august 2014

Jeg tror ikke Destro bliver solgt, lige pt tror jeg den eneste der kan blive solgt er Benatia, men selv der er jeg begyndt at tvivle. tror holdet er sulten, og de ved de har en KÆMPE chance næste år for at vinde mesterskabet.(+spille CHL)

+Destro har da været ude at sige hans fremtid ligger i Roma? og det ville være dumt at sælge så skarp en angriber :b truppen har virket komplet det seneste stykke tid, så tror ikke der bliver pillet mere ved den.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. august 2014

Hvad mon baldissoni og sabatini laver i London i skrivende stund? Drikker guiness eller sælger destro eller begge dele? ;(

Denner
527 indlæg.
d. 20. august 2014

Well der var også noget med at Borriello måske skulle lejes ud igen. Holdet som det er nu kan ikke blive meget bedre med de midler der er til rådighed.

Så at sælge Destro er vel mangel på ambition. Han er ung, italiener, dygtig og score mål på samlebånd (NÆSTEN ;) ) og når han i Maj måned var ude at sige, at han ønskede at blive i Roma og spille champions league og derfor var et skifte ikke aktuelt.

[Rettet af: Denner - 20/08/2014 - 20:49]

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2014

Ehm. Nu skulle Chelsea være på banen med et bud på Destro.
Lån af Torres plus, 20 mio.
Ehm. Nej tak.!

Håber smart cirkus Benatia stopper snart. Det må sku da påvirke, de øvrige spillere utrolig meget, da de ikke ved, hvem der skal være generalen i forsvaret.
I øvrigt, den 48-timers ny kontrakt deadline, er da os ved at være gået.

[Rettet af: Lamela - 21/08/2014 - 00:41]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. august 2014

Fy for satan, en dyr afdanket angriber som erstatning for et ungt lysende talent, som oveni dette er italiener!! Ellers tak! Tag Hazard med hjem!

matti92
179 indlæg.
d. 21. august 2014

Er jeg den eneste der tænker vi måske kommer til at fortryder salget af dodo om et par år når vi skal hente en ny venstre back?

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 21. august 2014

Er der ingen tillid til Garcia herinde?
Altså han skulle eftersigende ikke finde Destro god nok og det gør jeg heller ikke!
Destro er en okay angriber, men jeg er sikker på han aldrig bliver den store stjerne (lyder til Garcia også er!).
Jeg kan personligt ikke huske sidst jeg har set Destro lave et klassemål, sparke den ind udefra eller drible forbi nogle og koldt hamre den ind. - Det er ting de helt store angribere gør. De står ikke bare inde i feltet og venter på de andre servere bolden for dem ved linjen.
Det kan godt være han lavede en del mål i den her sæson, men han brændte satme mere end alle andre (udover Gervinho måske :D). Jeg mener grunden til hans mål var de andre spillere, altså han spiller for et hold med spillere som Totti. Pjanic og Strootman (sukkerbolde).

Kan de få en anden angriber i stedet for Destro a-la Soldado (sikker på han kan vende tilbage til hans Valencia-niveau i Italien) eller Jackson M. - så ville det forstærke holdet merkant. Jeg håber et lignende salg/bytte sker.

[Rettet af: TottiTheBest - 21/08/2014 - 12:42]

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2014

Jo, der er skam tillid til Garcia. Men det med at drible uden om og score på langskud, der har vi andre spillere til det. Vi har efterhånden kun Smølfer op foran, hvis Destro bliver solgt. Han tilfører truppen noget and end de øvrige offensive folk, og han formår at stå de rigtige steder. Det er ikke alle angribere, der har den evne.

2

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2014

@TottiTheBest

Det har intet med tillid at gøre, men alt det du beskriver har intet med en top angriber at gøre, hvis man er en topangriber handler det om mål. Destro havde en af de højeste mål/pr. minut spillet i Serie A sidste år!

@matti92

Jo tænker lidt det samme, men sket er sket :b

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. august 2014

Hvis Destro ryger skal vi ikke have Torres som erstatning!! det tog er kørt for hans vedkommende... Iøvrigt henter Milan nok Jackson M nu hvor Balo har sagt farvel på Milanellos anlæg idag. Er det ikke også ligemeget hvordan Destro laver målene, så længe han laver dem?
Det kendetegner en god angriber at stå det rigtige sted.... men hvem skal vi hente hvis Destro sælges?? En hurtig, stor, stærk og teknisk angriber mener jeg vi har brug for!

2

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 21. august 2014

@Denner
- Det mener du ikke? Jeg gad da godt se Destro i Barcelona eller Real Madrid.. Hvorfor mon alle andre topklubbers angribere kan det hele?

Som jeg skriver han lavede en del mål, men kigger man på hvor mange mål han har lavet i forhold til chancer han har haft, så jeg sikker på det er et af de dårligste gns. i forhold til angribere i topklubber! Manden brændte jo kæmpe chancer på stribe.

En klasse angriber kan det hele! Og det kan Destro i hvert fald ikke.
Jeg mener han er det klart svageste led pt.

@TottiThorsen
- De henter Douglas Costa. Så Jack Martinez eller Soldado vil jeg gå all in på som erstatning. Nævner dem fordi de sagtens kan hentes.

[Rettet af: TottiTheBest - 21/08/2014 - 13:32]

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2014

Nej destro er ikke en "top" angriber, men han har potentialet til at blive en. Jeg siger blot at din analyse af Destro er lidt ude i hampen. - "Jeg kan personligt ikke huske sidst jeg har set Destro lave et klassemål, sparke den ind udefra eller drible forbi nogle og koldt hamre den ind. - Det er ting de helt store angribere gør."

Men du vil hellere have en der kan lave nogle ekstraordinære mål?
Torres laver da 1-2 VILDE mål per sæson, men han er da LANGT fra en TOP angriber.

Det kan godt være at Destro's effektivitet er ringe, Man kan ikke komme uden om at Destro forbedret sig MEGET i sidste sæson, specielt når man kan huske forrige sæson.

romaus
37 indlæg.
d. 21. august 2014

Vedrørende Destro-sagaen :)

Så kan den nok betragtes som lukket...

[Rettet af: romaus - 21/08/2014 - 15:23]

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. august 2014

Angående Destro skyder jeg lige disse stats ind: link.

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2014

VIGTIGT! :D

tdj89
867 indlæg.
d. 21. august 2014

Balotelli angiveligt på vej til LFC for omkring 160 mill. Ham vil jeg gerne have set i Roma. Men afstand den bedste angriber i Italien når det kører for ham.

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2014

Milan menes at være efter Martinez for 21 mio. euro. Det er jo ikke en dårlig pris, nu skal vi self ikke gå efer ham, eftersom Destro heldigvis ser ud til at blive.

Sofus
3107 indlæg.
d. 21. august 2014

@TottiTheBest

Ruud Van Nistelrooy scorede 150 mål og var en kæmpe stjerne for Manchester United. ET mål af de 150 var scoret ude fra feltet. Hvis man benægter at han ikke var en klasse angriber, er man helt væk. Som angriber gælder det om at score mål, det er jo egentlig ligemeget hvor flotte de er, bare bolden kommer ind over stregen i sidste ende.

2

romeren10
332 indlæg.
d. 21. august 2014

Falcao ville være fandme dejlig at hente til Roma, hvis man sælger Destro.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 21. august 2014

@Sofus
Du kan seriøst ikke sammenligne ham med Ruud Van Nistelrooy? Van Nistelrooy lavede mål fra "umulige" vinkler.. Destro laver mål hvor han lige skal prikke den ind.

Jeg håber Destro bliver solgt. Hvis ikke så må vi håbe han bomber (som I tror han kan).

[Rettet af: TottiTheBest - 21/08/2014 - 18:20]

tdj89
867 indlæg.
d. 21. august 2014

Ifølge Calciomercato.com er vi ved at købe Vlad Chiriches for 8 mill €. Det kan ikke betyde andet end et Benatia salg imo. Benatia, Castan, Astori og Vlad Chiriches er overkill.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. august 2014

Det vil være et stort tab hvis benatia bliver solgt. Han var om nogen manden bag vores stærke defensiv sidste sæson!! Er sgu træt af alle de verserende rygter. Hvornår lukker transfer vinduet? 31/8?

Sofus
3107 indlæg.
d. 21. august 2014

Det ville være et KÆMPE tab hvis Benatia ryger.

- Transfermarkedet lykker d. 31/8 :-)

RomaAndo
13 indlæg.
d. 21. august 2014

Helt enig, det ville være et kæmpe tab for Roma at miste Benatia. Skriver sjældent herinde, men er virkelig ved at blive sur på Roma over den her situation!

Var det ikke 21 clean sheets sidste sæson med ham ved roret? Vi kan ikke købe os Europas bedste angreb, men vi har allerede et af de top 5 bedste forsvar. En fantastisk midtbane, især når Strootman vender tilbage fra sin knæskade, og et svært angreb at forsvare sig imod med Totti og lynene Gervinho & Iturbe. Kort sagt, er der udsigt til en særdeles "special season", som kaptajnen udtrykte det for nogle dage siden.

Det jo ikke fordi Benatia skriger for at komme væk, tværtimod, men Roma havde lovet ham en ny kontrakt hvis de kom i CL. Altså jeg fatter ikke hvad de laver, giv ham nu en ordenlig kontrakt?! Han vil bare anerkendes for hvad han er blevet, en af Europas bedste midterforsvarer.

Manden tjener (1,250.000 € om året) mindre en Castan, Balzaretti og næsten 1/3 af hvad Maicon tjente sidste sæson (Som ifølge Gazzetta har halveret sin løn fra 3 mil., hvilket stadig er mere end Benatia!).

Giv ham nu bare 3 mil, så kan vi se Totti løfte scudetto'en igen, og få Roma langt i CL! Med Juve's Allegri projekt har chancen ikke været større i mange år, og hvis Roma bliver 2'er igen igen næste sæson, fordi vi var for nærige og stolte til at holde på en profil, så er det jo ikke til at holde ud længere..

3

Sofus
3107 indlæg.
d. 21. august 2014

Jeg kan simpelthen ikke være andet end enig med dig, RomaAndo. Det er virkelig spot-on beskrevet.

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2014

Ja det er underligt at når man tænker på hvor mange år man har døjet med et ringe forsvar :b så går det ikke vi sælger vores profiler 2 år i træk!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 22. august 2014

Benatia sælges en uge før serie A går igang. Det kan man kalde dårlig timing!! Hvis det sker... Manden fortjener en klækkelig lønforhøjelse så kom nu igang. Tror ikke på duoen Castan / astori. Og duer ikke med 2 venstre benede i det centrale forsvar

Denner
527 indlæg.
d. 22. august 2014

ja jeg syntes heller ikke det er i orden. men han har en lang kontrakt. syntes bare vi skal holde på ham en sæson til. han har trods alt kun været her et år. Syntes ikke vi er tvunget til at sælge på nogle måder!

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. august 2014

Derfor bliver ROMA aldrig til mere end sub-top klub, der spiller med i toppen engang imellem.

Sabatini, der siger det ene en dag, med Benatia er meget værd end Luiz, og sælger ham et pinligt lavt beløb ifh. hans betydning på holdet og hans præstationer.

Røvhuller.!! Far er Pænt sur. Stik mig en bajer kælling.

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 23. august 2014

@Lamela

Det er jo ikke Romas eller Sabatinis skyld at Benatia er en pengehungrende og illoyal spiller.
Ifølge Goal.com kræver han 8 mio € om året fra Bayern. En god sæson og han tror at han er verdens bedste.

Sådan nogle spillere gider jeg ikke have på mit hold så han må gerne forsvinde snart. Jeg synes at I overvurderet ham. Vi klarer os fint med Castan, Astori, Chiriches/Basa og Romagnoli. Jeg er tværtimod glad for at Benatia smutter og ikke Castan, Castan er efter min mening den bedste af de to.

Mht. angrebet. Kunne det ikke være en god idé at hente Borini tilbage som backup til Destro? Han ville kunne fås billigt da Liverpool ikke kan bruge ham og at han gerne vil væk selv.

[Rettet af: TottiCapitano - 23/08/2014 - 05:50]

Denner
527 indlæg.
d. 23. august 2014

Kan ikke være mere skuffet. Han har været én sæson, og så vil han videre for pengenes skyld. Han er ALT der er galt med fodbold.

- Men er der nogle er kender nok til Manolas og Chiriches til at kunne sige om der er gode nok til at erstatte ham? jeg tænker det her er den værste svækkelse vi kunne få. (Pjanic eller Strootman måske værre)

Sofus
3107 indlæg.
d. 23. august 2014

Jeg tvivler på de kan erstatte ham.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 23. august 2014

Vi troede heller ikke vi kunne erstatte marquinhos og lamela og jeg savner dem ikke! Manolas er god men uerfaren. Men det er et ufatteligt dårligt tidspunkt. Det kommer til at koste point at skifte ud i det centrale forsvar en uge før sæsonåbning. Slapt. Men manden vil jo væk så intet at gøre. Håber på vi henter hollænderen aldereiweld som er på bænken i atl. Madrid!!

ClausA
263 indlæg.
d. 24. august 2014

Marquinhos var god, bevares. Men hvad spillede han ? Èn halv sæson for os. Så syntes ikke det heeelt deres situationer kan sammenlignes. Men hvor ville det da være ærgerligt at sælge ham så tæt på sæson starten. Og med Marquinhos gav vi jo også et latterligt lille belöb i forhold til hvad vi fik for ham. Bliver godt nok spændene at komme i gang og se hvilken gruppe vi havner i i CHL.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 24. august 2014

Juve lejer Falcao?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 24. august 2014

Benatia sælges imorgen og vi henter manolas som
Arsenal og Juventus også er ude efter. Fint med mig at vi sælger den pengegriske benatia!! ;) selvom det er et kæmpe tab. Mon ikke de Rossi spiller forsvarer de første kampe..

napstah
285 indlæg.
d. 25. august 2014

Fernando Torres vil ikke forlade Chelsea, medmindre klubben betaler hans i kontrakt ud. Den har en værdi af 77 millioner kr. pr. år. AS Roma fører i øjeblikket kapløbet om den spanske angriber. (The Sun)

Den var ny for mig.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. august 2014

Torres? Ahh den holder ikke. Jo da han var i atl Madrid eller Liverpool ;) men nu kan han intet!! Behold destro tak medmindre erstatningen er verdensklasse såsom martinez.
Så skulle basa, lille, være på plads så mangler vi manolas og så ryger benatia!! Hvis Bayern hoster op med det rigtige antal gryn

[Rettet af: Tottithorsen - 25/08/2014 - 20:35]

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. august 2014

Vi har sendt den (høj)profilerede Valmir Berisha til Panathinaikos for den næste sæson.

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. august 2014

Og Benatia er vist landet på 26 mio euro + 4 i bonusser.

Ærgerligt vi ikke er i stand til at presse den pris op. Ønsker virkelig han forlader os efterhånden, men det er jo alt, alt for billigt.

Hvis han om 2 uger optræder i Bayerns trøje, så har jeg meget svært ved at ønske ham held og lykke. Tværtimod håber jeg, han falder pladask igennem og endnu en gang, efter at han har brugt mange år på at være i limbo i søgen efter et gennembrud, vil være betragtet som en 'lige ved og næsten' spiller.

Det er ærligt talt usmageligt hele det her. Jeg kunne forstå det hvis han havde været hos os i 3 år, spillet Champions League og kunne have brug for en luftforandring og ny udfordring. Men han har vist fået storhedsvanvid.

Håber vi står med Scudetto uden ham, og at han at på vej ud af Bayern til næste sommer.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Manolas to Roma is a done deal skriver Romanews. Bye bye Benatia, og hej asromadk :)

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Så er han solgt :( Jeg lytter aldrig til asromadk igen :,(

"Benatia spiller i Roma næste sæson."

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. august 2014

Du er så dygtig så dygtig :)

2

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Det er du ikke :) Du skal nok skrue ned for din ekspertise i fremtiden.

[Rettet af: tdj89 - 26/08/2014 - 17:59]

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. august 2014

At du (tilsyneladende) er født i '89 er mig en større og større gåde for hver dag der passerer.

Hav en dejlig dag - hvad end du hedder, sjovt nok er du ikke interesseret i at have din personlige info stående her på siden - jeg er ærlig talt holdt op med at tage mig af dig. Sådan er det også med kløe. Når man ellers bare kan lade være med at kradse sig, så skal det nok gå væk.

Sofus
3107 indlæg.
d. 26. august 2014

Hej tdj89,

Nu hvor vi er i gang med at sige farvel med at sige farvel til Benatia, kan vi så ikke også samtidig sige farvel til dine konstant provokerende kommentarer?

Kærlig hilsner,
Nærmest samtlige brugere på as-roma.dk :-)

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

"jeg er ærlig talt holdt op med at tage mig af dig"

Ser ikke sådan ud :) Du starter endda med at fortælle, at du faktisk tænker på mig hver dag.

Lad nu være med at lade det gå ud over mig, at du tog fejl.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Hej Sofus.

Jo, det kan vi godt. Jeg har fået det ud af systemet nu. :)

Kærlig hilsner
xxxx xxxxxx

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. august 2014

Synes sammenligningen er fin. Du er omtrent lige så belastende og uønsket.

Og kom så, en gang til, skal nok lade dig få sidste ord.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

asromadk

Jeg synes du skal stoppe med off-topic i indkøbstråden.

TheGladiator
258 indlæg.
d. 26. august 2014

Så er det officielt... Benatia får 5 år i Bayern...

kunenklub
69 indlæg.
d. 26. august 2014

Jeg håber at en hvis Pierre Emil, brækker benet på den pengegriske satan!
Desværre mindsker det efter min mening vores mesterskabschancer en hel del;-(

Et spørgsmål!: Jeg tager til ROM fredag og skal se kampen mod Fiorentina;-) Da den jo spilles lørdag går jeg ud fra der bliver lidt fest i gaden i byen. Er der nogle af jer flotte mennesker som ved "hvor det sker"??? det er min debut på olimpico, så ved ikke så meget, men glæder mig som et lille barn;-) tak

1

ClausA
263 indlæg.
d. 26. august 2014

Fint nok at skippe ham. Pengegrisk og ville aldrig blive en Romanisti!!!!

napstah
285 indlæg.
d. 26. august 2014

Nu plejer jeg ikke at følge op på tdj89 evige flabede og latterlige dumme kommentarer, men helt ærligt, er der ikke en admin der snart skrider ind? Hold kæft hvor er det belastende at den dreng skal ødelægge det her forum.

1

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 26. august 2014

Godt vi fik skilt os af med benatia. Tydeligt han ikke ønskede at fortsætte i klubben!! Vi skal nok klare os uden ham. Manolas er sgu ikke så ringe endda!
Problemet er timingen 3 dage før 1 kamp står vi med et nyt forsvar!?

P.S. Så ignorer tdj89 hvis i ikke gider høre på hans til tider sarkastiske indlæg! ;0)

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Tottithorsen

Et andet problem er vel også tidligere udtalelser om hvor dyr han skal være, før vi vil sælge. De har imo fået ham for billigt, hvis de nævnte priser passer.

1

Sofus
3107 indlæg.
d. 26. august 2014

Manolas er ihvertald 100% officiel nu, spændene at se hvordan han kommer til at klare sig.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. august 2014

Jeg synes desværre Roma har dumpet dette vindue med Benatia-salget. Han er en af verdens bedste CB, og befinder sig altså på en hylde, hvor vi ikke kan prale af at have mange spillere.

Det er muligt, at vi har fået fornuftige spillere ind. Jeg savner dog alligevel ét køb som afspejler, at vi vil være et fast tophold i Italien igen. Alle de spillere vi har hentet, kunne vi imo også have hentet hvis vi var blevet nr 5, 6 eller 7.

praeste
93 indlæg.
d. 26. august 2014

Jeg synes, at klubben har handlet fornuftigt.
Selvfølgelig havde jeg som alle jer andre hellere set Benatia blive i klubben, for han er uden tvivl en klassespiller. Omvendt har han bare kun præsteret én sæson for klubben og har jo som tidligere nævnt ingen loyalitet, så skal han altså bare skippes videre.

Vi har fået en fornuftig erstatning i Manolas, som jeg (kun vurderet ud fra VM) ser et stort potentiale i.

Jeg synes dog, at vi stadig mangler en lille forstærkning til angrebet, som viser at vi virkelig vil det her. Men med klubbens økonomi i tankerne, så tror jeg desværre ikke, at dette kan lade sig gøre. Og hvis salget af Benatia betyder, at vi bedre kan få det hele til at rende rundt og samtidig slipper for at sælge Pjanic og/eller Destro, så virker det fornuftigt i mine øjne. Jeg tror, at det er sværere at finde en erstatning for Pjanic især end det er at få forsvaret til at fungere.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 26. august 2014

Hvad så, skal vi have nogle bud på banen på hvilken storklub, der køber denne sæsons nyindkøb til midterforsvaret næste sommer?

Jeg tror på Manolas i Man U! ;)

Tomas R
374 indlæg.
d. 26. august 2014

Jeg er fuldstændig enig!

Benatia ville ikke blive. Vi har fået kassen for manden og så hut jeg hvisker Grækenland fra VM en glimrende forsvarer ind PLUS Astori.
bredden i forsvaret er styrket.

Vi kommer ikke til at holde nullet i lige så mange kampe som sidste sæson. Men s må vi score noget mere.
Vi mangler stadig en klasse-boksangriber, der kan konkurrere med Destro - og ja, Totti, når han er falsk 9'er...

Denner
527 indlæg.
d. 26. august 2014

@Romaneren haha! ja vi bør lave en separat tråd om det her.

praeste
93 indlæg.
d. 26. august 2014

Samtidig har Jackson Martinez heller ikke en kæmpe stjerne i min bog. Han kunne ikke spille sig på for Colombia under VM og allerede der begynder jeg at tvivle lidt på, om hans niveau egentlig er højt nok til at løfte truppen markant.
Jeg kan dog ikke se, hvem vi i stedet skulle hente og derfor er jeg også godt tilfreds, hvis Destro bliver. Så må vi se på transfermarkedet til vinter eller endnu bedre først til sommer.

Andreas
789 indlæg.
d. 26. august 2014

Benatia har mistet alle stjerner i min bog - hold kæft jeg synes at han har opført sig som en idiot.

Når det er sagt, så må man også sige at klubben (og Sabatini) har spillet højt spil og tabt.
Det er min vurdering, at "Benatia's dårlige fod koster 60 mio. euro"-udtalelsen, fik klubber som eksempelvis Manchester City og Barcelona til at kigge efter andre alternativer. Havde klubben været lidt mere medgørlig i starten af transfervinduet, så tror jeg at man godt kunne have lavet en aftale med eksempelvis City til 35-40 mio. euro. Det er naturligvis et højere beløb og derudover havde man også haft bedre tid til at hente en erstatning og på ham spillet ind på holdet. Et eller andet sted så har Sabatini vel undervurderet situationen lidt og troet at han kunne overtale Benatia til at blive. Nu står vi så 4 dage før sæsonstarten med et midterforsvar der ikke er spillet sammen og har mistet vores bedste forsvarsspiller til en alt for lav pris.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 26. august 2014

Ja trist er det at Benatia er væk… Virkelig en klassespiller vi har mistet. Når det så er sagt tror jeg det er godt for begge parter. Han var ikke tilfreds med sin kontrakt, hvilket jeg også godt kan forstå. Vi skal ikke have utilfredse spillere i truppen, da der er fare for at det vil ødelægge holdånden, så er faktisk glad for at vi har skudt ham afsted. I forvejen har vi Castan og Astori som forhåbenligt kan spille en god sæson og fylde det hul som Benatia har efterladt, og med tilgangen af Manolas, og evt. Basa, så er jeg slet ikke bekymret for vores forsvar overhovedet.

Og med hensyn til at vi skal hente klassespillere eller holde på dem, så mener jeg ikke at vi er der endnu hvor vi har status som for eksempel Juventus har. Vi er stadig et sub tophold (bevares, vi kom på 2. pladsen sidste sæson, og spiller chl denne sæson), men fordi vi har gjort det godt i 1 sæson, betyder det absolut ikke at vi kan kalde os en absolut topklub.
Det er ikke lang tid siden at amerikanerne overtog os 100%, og med det underskud der er blevet præsenteret, kan man altså blive nødt til at sælge, og med Benatia har vi gjort en god forretning. 26 mio er mange penge, og med tanke på han kun har spillet 1 sæson i Roma, er det altså en klasse handel efter min mening.
Vi skal præstere over længere tid, og vigtigst af alt vinde titler, hvis vi skal blive en absolut topklub (også globalt), og derved holde på/købe topklasse spillere.

Ud over det er ligaer som Premier League og Bundesligaen bare mere pengestærke ligaer, så det er klart at de kan trække flere store spillere end Serie A.

Jeg synes vi har en rigtig stærk trup med klassespillere, hvor størstedelen også repræsentere deres respektive landshold, og vi er helt klart med i kampen om Scudettoen, hvilket jeg også ser som et realistisk mål.

Når Manolas er kommet på plads, skal der ikke handles eller sælges mere, så skal vi bare holde truppen som den er, så har vi både bredden og kvaliteten til at spille med om Scudettoen og komme langt i chl.

Det skal nok blive en god sæson!

1

matti92
179 indlæg.
d. 27. august 2014

En hurtig indskydelse om noget andet end midterforsvaret og Benatia.
En spiller som abel hernandez er han helt umulig at hente for "billige" penge synes at han var rygtet til mange større klubber engang men spiller stadig i Palermo. Kunne man ikke hente ham og få ham lidt igang igen?

Må indrømme jeg kender ikke meget til ham udover at han engang var dygtig.

Tomas R
374 indlæg.
d. 27. august 2014

What!?

Manolas skulle angiveligt have afvist Juve til fordel for Roma.
Hvis det ikke bare er spin, så er det da et godt tegn!

praeste
93 indlæg.
d. 28. august 2014

Jeg vil ikke mene, at Abel Hernandez har niveaut længere. Jeg ved faktisk ikke helt, hvad der skete, men han vil på ingen måde være en forstærkning i forhold til Destro.

Mht. forsvaret, så burde vi måske også at kigge hen mod en spiller som Darmian. Han kan både begå sig i midterforsvaret og på backen og han gjorde det imo ret godt til VM. Så ville vi allerede have kørt en spiller lidt i stilling til at kunne tage over på backen efter Maicon.

1

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 28. august 2014

Abel Hernandez meldes på vej til Hull - det siger vidst alt!!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. august 2014

Nu har vi jo stadig Jedvaj på lån hos Leverkusen, og gør det super godt der over på HB pladsen. Så jeg synes, det er for hurtig nok at hente endnu en ny til HB pladsen i Darmian, når vi allerede har Jedvaj.

Vi har Urby, Balza og Cole til VB, Toro & Maicon til HB, og så kunne en af de andres fra bagkæden assistere ude på HB. Mener ikke der er brug for, flere forstærkninger til HB.

Basa / Balanta / Krikes, samt en CF, så skal der ikke pilles mere ved truppen.

[Rettet af: Lamela - 28/08/2014 - 12:32]

Lund
466 indlæg.
d. 28. august 2014

Jeg synes bestemt, at der er behov for en ung højre back, som også praeste italesætter det. Vi havde Jedvaj i truppen, og med ham intet akut behov for en ung backup. Vi har desværre lejet ham ud for en to-årig periode. Endnu værre er det, at man har givet Leverkusen end købsoption på i omegnen af €10m. En pris som jeg tror, at Leverkusen er mere end villig til at betale om to år, hvis man allerede nu vurderer ham som værende god nok til at starte. Jeg synes derfor, det er forkert at medregne Jedvaj i denne ligning. Hvad angår de øvrige kandidater, der er i spil til backpositionen, finder jeg flere af dem for lette. I min optik er spillere som Urby*, Balzaretti og Torosidis bedst rimelige løsninger til backpositionen uden større forbedringsmuligheder, hvorfor jeg kan se fornuften i at have en ung og talentfuldt backup til Maicon og egentlig også til Cole med tanke på deres fremskredne alder. For mig at se er Darmian og Santon logiske kandidater. Når det så er sagt, er der ingen tvivl om, at et køb af dem vil gøre en eller flere af de ovennævnte "rimelige" spillere overflødige, men det mener jeg kun er fornuftig taget deres niveau i betragtning.

*Vurderingen af Urby hviler alene på hans niveau i milan-trøjen.

[Rettet af: Lund - 28/08/2014 - 14:38]

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 28. august 2014

gazzettaen skriver i dag, at man vil hente luiz adriano eller aubameyang som erstatning for destro, hvis han skulle ryge, hvor især arsenal meldes interesserede, ligesom man vil (prøve på at)hente cerci eller shaqiri, skulle ljajic ryge.

jeg savner lidt rygrad fra klubben i denne sammenhæng. hvis man vurderer shaqiri eller cerci, som værende bedre for klubben end ljajic, skal (/skulle) man arbejde på at få disse transfers ført ud, i stedet for bare at lade klubber købe vores spillere, og så se hvad der er tilbage af erstatninger.

hvis man er et af de to bedste hold i italien, bør man kunne gennemføre et transfervindue på mere eller mindre egne præmisser.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 28. august 2014

@Lund
Jedvaj har en købsoption, ja, men samtidig har Roma en mulighed for at annulere den for en vis sum penge, skulle jeg mene...

tdj89
867 indlæg.
d. 28. august 2014

Jedvaj gør det rigtig godt i Leverkusen, endda på HB. Han var på rundens hold efter sejren over Dortmund.

Hvad jeg så i FCK-kampene, så er han også lidt af en bisse.

Lund
466 indlæg.
d. 28. august 2014

@Kvistus
Det var jeg ikke klar over, men det ændre ikke på det faktum, at jeg synes, det er en dårlig handel, og jeg spår ikke Jedvaj nogen fremtid i Rom længere.

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. august 2014

Uden klausul, vil han ikke have fået spilletid i Kusen. Det er fint, hvis han virkelig udvikler sig til, det som Romerne engang så potentialet i.

Men, ja lidt komisk, vi skal betale for vores egen. Men, det er jo det, Real har gjort længe med succes.

Edit: Lund

Til at være 3./4. valg på backpladserne, behøver man ikke have noget Maldini niveau. Men havde da gerne set, vi havde beholdt Dodo, i stedet for Urby. Men Urby er alsidig og nok mere en erstatning for Taddei<3 end Dodo.

[Rettet af: Lamela - 29/08/2014 - 01:20]

praeste
93 indlæg.
d. 29. august 2014

@Lamela

Grunden til, at jeg taler om Darmian på højre back er, at jeg maks ser Maicon have denne sæson og måske næste tilbage, hvor han kan præstere på højt niveau. Derfor ville det være fedt at have Darmian, som vi så stille og roligt kunne spille ind på pladsen samtidig med at han ville kunne agere backup i midterforsvaret. Når de to års leje med Jedvaj så var udløbet, så kunne vi hente ham tilbage og bruge ham på backen, hvis han altså ikke er bedre i midterforsvaret.

Med Darmian ville vi imo. ikke behøve flere midterforsvarer. Castan, Manolas, Astori og så Darmian + De Rossi som backups burde være nok også selvom vi skal spille CHL - især efter den gruppe vi er røget i, hvor jeg tvivler lidt på, at vi kan gå videre fra gruppen. Krydser fingre!

Lund
466 indlæg.
d. 29. august 2014

@Lamela

Hold lige Maldini uden for samtalen. Jeg har aldrig postuleret, at 3./4. valg behøves at holde hans niveau. Jeg synes bare ikke, at vi bør have for mange spillere uden perspektiv. De er alle rimelige spillere, men jeg ser unge spillere som Darmian og Santon have tilsvarende niveau samtidig med, at der i dem er et fremtidsperspektiv og en plan.

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. august 2014

Vi skulle være enige med PSG om Adrien Rabiot. 15 mio euro. Kunne være lækkert at snuppe ham foran næsen på Juventus.

Udover det, så er det et stærkt signal at sende efter Benatia-sagaen. Rabiot er et af de helt store talenter, og mon ikke han kan blive rigtig, rigtig god under Rudi Garcia.

Det afhænger vist af moderen, som oven i købet har en manager (agent?) rolle. Det skulle være pga. hendes ageren at forholdet til PSG er gået i stykker, og det skulle være hende der kan spænde ben for et skifte til Roma. Hun skulle eftersigende være glad for Arsenal og Wenger.

praeste
93 indlæg.
d. 29. august 2014

Rabiot ville være et lækkert køb på grund af hans store talent. Jeg kan bare ikke lige se, hvor han skal spille henne? Midtbanen er i forvejen overbefolket, synes jeg. Men lad os nu se om den overhovedet går igennem, der var jo også ret kraftige rygter om det tidligere på sommeren.

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. august 2014

Rabiot er bestemt et stortalent - men 15 mio. euro for en spiller der har 12 måneder tilbage af sin kontrakt og ikke er en direkte forstærkning? Vi har vist midtbanespillere nok.. Håber hellere klubben vælger at bruge pengene på noget andet - gerne Basa!

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. august 2014

Virker som om Rudi mener det, når han siger, at der skal bruges 2 til hver plads. Vi lader ikke til at have lukket vinduet.

Nu skulle der også være forhandlinger med Nilmar, som eftersigende skulle være så langt fremme at hans agent inden længe indfinder sig i Rom.

1

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 29. august 2014

Måske Roma næste sæson:

De Sanctis/Skorupski
Maicon/Torosidis - Basa/Manolas - Castan/Astori - Cole/Holebas
Pjanic/Keita - De Rossi/Rabiot - Strootman/Nainggolan
Iturbe/Gervinho - Destro/Nilmar - Totti/Ljajic

Selve 2. holdet ville kunne konkurrere om en top 3 plads i Serie A.
Med det hold har vi en rigtig god chance for at komme videre fra dødens gruppe i CL!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. august 2014

@TottiCapitano
- Skuffet! Du har glemt Florenzi..

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. august 2014

Ucan, Paredes, Balza, Urby er stadig i truppen.

Borriello skal vel lejes ud til Cesena ? Jeg så hellere Roma beholde Marco end at leje ham ud. Skal han væk fra Roma, så skal han sælges, gider ikke se ham, score imod Roma, mens han er udlejet fra os.

[Rettet af: Lamela - 30/08/2014 - 01:19]

Kvistus
1556 indlæg.
d. 30. august 2014

Er Nilmar så god som han har været?

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 30. august 2014

Hent nu Borini tilbage.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 30. august 2014

Og jedvaj er også begyndt at lave mål!! ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. august 2014

Med Falcao på vej til Manchester City, er det så for meget at håbe på at Sabatini er hurtig og henter Negredo?

Andreas
789 indlæg.
d. 31. august 2014

@Jonas

Hvor er det lige præcis at der er plads til Negredo på holdet ? :)

Jeg vil gerne have en lidt mere fysisk 9'er type, så man har et alternativ til Totti og Destro, men det bliver nødt til at være en der kan affinde sig med kun at være reserve og derfor nøjes med de sidste 10 min af kampene hist og her - den jobbeskrivelse passer nok ikke lige Negredo.

Borriello kunne godt passe på beskrivelsen, men hvis man kunne afskibe ham og finde et lidt billeger alternativ, så ville det være fint. Har dog lidt svært ved at se hvem det skulle være.

For mig så bør Sabatini bruge de sidste timer på trimme truppen lidt. Der skal findes gode lejeaftaler til Romagnoli, Sanabria og eventuelt også Paredes eller Ucan.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 31. august 2014

Istedet for at hente Nilmar, burde vi seriøst kigge på Jonathan Soriano fra Salzburg. Han har scoret 70 mål i 77 kampe i ligaen på vel og mærke lidt over 2 sæsoner. I denne sæson alene har han scoret 11 mål i 7 kampe, hvilket er vanvittigt.
Ved godt at den østriske liga er lysår efter Serie A, men når en angriber kan være så suveræn i en liga, må det da betyde at han kan noget.
Og så vil han højst sandsynligt være rimelig billig!

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. august 2014

Synes lige netop at det var der Negredo kunne tilføje noget ;) Men enig i at han ikke er garanteret startplads og nok også er lidt løntung. Men han ville være fantastisk at have i truppen! Destro havde problemer med skader sidste sæson og Totti spiller heller ikke 36 kampe på en sæson. Et godt alternativ til pladsen ville ikke gøre noget.

Nu brugte Garcia Florenzi som falsk 9'er i går, så tror heller ikke der bliver hentet noget til angrebs posten. Borriello skal man nok kæmpe med at udleje hele dagen i morgen, som det plejer at være.

Pallotta afslørede i går at man arbejder på at hente en måske to nye spillere og det var derfor Sabatini ikke var på stadion. Er helt sikker på at der bliver hentet en centralforsvar (Basa, Rolando, Balanta), så må vi vente og se hvem den anden kan være - Håber ikke det er Rabiot til den pris!

Romagnoli udlejes lige så snart en erstatning er på plads, mens Sanabria rygtes til Spanien. Tror på at Ucan bliver, mens Paredes muligvis også kan udlejes.

Andreas
789 indlæg.
d. 31. august 2014

Vi er helt enige om at en type som Negredo ville kunne tilføje holdet noget power i angrebet, men jeg synes bare at netop Negredo ville være at skyde gråspurve med kanoner - tror at vi skal lidt længere ned i kvalitet og pris eller bare beholde Borriello :)

Kort og godt så er Negredo for god til at være tredjevalg i Roma.

Jeg er også enig i at det ville være ukolgt at hente Rabiot til den pris der snakes om - især når vi har både Ucan og Paredes til at udfylde nogenlunde samme rolle både i truppen og på banen.

JoBolding
12 indlæg.
d. 31. august 2014

I følge DiMarzio så er Romangnoli ny Sampdoriaspiller. Han underskriver i morgen. Skidt.

[Rettet af: JoBolding - 31/08/2014 - 12:59]

praeste
93 indlæg.
d. 31. august 2014

I øjeblikket er der ikke brug for Romagnoli. Der er i højere grad brug for en rutineret midterforsvarer. Så må vi bare krydse fingre for, at han får masser af spilletid og vi får en stærk og potentiel ny leder tilbage fra udlånet.

JoBolding
12 indlæg.
d. 31. august 2014

Hvis der blot er tale om et lån er det bestemt en god idé. Men et salg af Romangnoli, ville i min optik være et dumt tab!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 31. august 2014

Hvor mange offensive midt skal vi have i truppen? Ucan, paredes, Totti, rabiot??
Hent nu lavezzi istedet for!!

ClausA
263 indlæg.
d. 31. august 2014

De skulle da klart have beholdt Tin jedvaj istedet for at hente en basa eller rolando.. Medminder de henter en Balanta ind.

praeste
93 indlæg.
d. 31. august 2014

Så vidt jeg kan læse, så er Romagnoli kun lån.

Jedvaj er ikke klar til at styre et midterforsvar (som Basa kan), når vi både skal spille CL og vinde scudettoen. Det skal rutine og "her-og-nu"-kvalitet til. Vi skal ikke smide mesterskabet på grund af 18-19-åriges fejl i forsvaret.

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. august 2014

Romagnoli er kun på lejeaftale, da Roma stadig har en tro på ham, men også ved at han har brug for fastspilletid. Han skal have skrevet under på aftalen i dag og vil gennemgå lægetjekket i morgen. Det må samtidig betyde at man har en erstatning på plads.

ClausA
263 indlæg.
d. 31. august 2014

Mener bare vi er daekket fint ind til forsvaret med de rossi som ogsaa kan rykke derned hvis det braender paa.

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. august 2014

Ifølge Tele Radio Stereo er Borriello blevet solgt og et skifte til gå igennem i morgen. Vi må vente og se.

1

kunenklub
69 indlæg.
d. 01. september 2014

Ifl. De telegrafh skulle United have sikret sig Strootman til vinter for 220 mill. Det må bare ikke være rigtigt. Når han kommer tilbage og spiller sit bedste er han langt mere værd og bare en spiller vi ikke skal sælge allerede;-(

NEMO
331 indlæg.
d. 01. september 2014

Der har været så mange muligheder for at hente en god angriber! Hvis Strootman sælges nu, så har Sabatini bare at have et es oppe i ærmet, i kraft af en klasse angriber! Ellers er det simpelthen pinligt og dårlig strategi. Vi har for pokker en af de vigtigste, og potentielt mest givtige sæsoner foran os nogensinde? Kan vi ikke tillade os at være forventningsfulde?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 02. september 2014

Destro har da signaleret han bare IKKE vil sælges, når han vælger at blive gift på den sidste dag i transfervinduet... så vil man bare blive i klubben ;o))

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. september 2014

Der har været så mange muligheder for at hente en god angriber!

Jeg har lidt på fornemmelsen, at Borriello skulle ud af døren, før vi hentede en ny angriber. Mandens løn er jo på niveau med en topangriber i ligaen.

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. september 2014

Borriello skifter vel til vinter til en amerikansk klub - New York City er et godt bud.

matti92
179 indlæg.
d. 08. september 2014

Synes flere og flere danske medier skriver at strootman muligvis bliver solgt til vinter hvor United og PSG er de interesserede? Er der nogen der kender mere til disse rygter ?

tdj89
867 indlæg.
d. 08. september 2014

"Jeg havde købt et hus og havde egentlig ikke troet, at jeg skulle forlade Rom. Men jeg snakkede med sportsdirektøren. Walter Sabatini sagde, at klubben gerne ville beholde mig men havde brug for penge, så man måske ville sælge mig. Det irriterede mig først, for jeg ville gerne blive, siger Benatia"

Interessant hvis det passer, eftersom man sad med indtrykket af, at det var ham der pressede på for at blive solgt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. september 2014

Sad og læste interviewet imorges, og der var én tanke der faldt mig ind. Nu skal der undskyldes osv.

Mest af alt fordi man jo i det han snakker om nu hopper pænt henover fx spørgsmålet om, hvad han var ude og kræve i lønforhøjelse. Begge parter har ikke på noget tidspunkt benægtet at der skulle gives en ny kontrakt som kadeau til Serie A's bedste CB.

Samler man tankerne kunne sandheden jo være: "Jeg ville meget gerne blive, men Roma kunne og ville slet ikke matche den løn jeg kunne tage andre steder hen og få".

Og så er vi lidt tilbage hvor man starter.

Destro ville klubben også gerne have skudt afsted til Wolfsburg tror jeg - det var et godt bud - men han har netop vist, at hvis man ikke ønsker skiftet og blot vil klubben 100 procent, så er det dét.

[Rettet af: asromadk - 08/09/2014 - 15:36]

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. september 2014

“We had a verbal agreement on compensation and a raise back in July in Boston. He personally said to me that he was happy after I told him flat out with no exceptions that we wanted him to stay.

“Over the following month he lied about wanting to stay and about the details of his compensation to both Rudi Garcia and his teammates.

“Lying to me was one thing which I can somewhat handle. Lying to Rudi Garcia and his teammates was completely unacceptable to me.

“I told Walter Sabatini he was becoming a poison and I wanted him gone, and Rudi and Walter agreed.

“It wasn’t about the money; it was about having character in our locker room. We are in a very sound financial position.

“As owners of Roma, we make difficult decisions all the time. As a fan of Roma, I am deeply disappointed that one of our players could act this way.”

En desværre meget skuffet Palotta over Benatias adfærd. Det er første gang, jeg har læst noget fra Palotta i denne humør. Tydeligvis frustreret presi over en af de spillere, han nok har stolet på. Måske meget.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 08. september 2014

Godt vi slap af med benatia efter den ringe opførsel! Ingen er større end klubben, heller ikke Totti

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. oktober 2014

Apropos Benatia. Nu når man ser at Højbjerg måske skal andetsteds for at få spilletid, hvor kunne han have været fed at få oveni Benatia handelen! Backup for Stroot med kæmpe potentiale.

Tomas R
374 indlæg.
d. 07. oktober 2014

Ha! Den tanke fik jeg også, da jeg læste sportsnyheder her til morgen. Jeg aner dog ikke, hvor god han reelt er.
Men det bør sa overvejes. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan beholde Strootman. Desuden har bi både Ninja, DDR og Keita - som der dog nok ikke er den store fremtid i, hans alder taget i betragtning.

noroma
525 indlæg.
d. 10. oktober 2014

Roma er ude efter Cech. Det synes jeg faktisk er fint. Han har stadigvæk et par gode år til gode, og hvis vi kan få ham, så kunne det være en perfekt erstatning for DS.

Romadk
151 indlæg.
d. 11. oktober 2014

Cech ville være fint, men det nye rygte om James Milner til Roma ville jeg være kæmpe fan af! Kanon spiller, fantastisk indstilling og fight hver gang! Sign him !

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 29. oktober 2014

Næææh. Goal.com melder om at Manchester United er interesseret i at hente Cole. Det kan være vi kan risikere at få penge ud af at skibe ham afsted også ? :) Han skal ikke spille mere før vintertransfervinduet, så mister United bare interessen :)

Desuden et meget sigende billede fra Bayern-kampen på goal:

http://www.goal.com/en/news/7180/galleries/2014/10/28/5553901/suarez-vidal-ramsey-and-the-23-man-ballon-dor-absentee-list/robert-lewandowski-3-0/7#photo

Cole og Mbiwa der står og ser helt lost ud sammen :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. november 2014

Jagten på venstrebackEN er sat ind.

Der bliver nævnt:
R. Rodridguez fra Wolfsburg. (22 år)
Danilo Fernando Avelar fra Cagliri (25 år)
Layvin Kurzawa fra Monaco (22 år)
Manuel Pasqual fra Fiorentina (32 år)
Davide Santon fra Newcastle (23 år)

Dog håber jeg ikke, de glemmer en habil backup til HB.

I øvrigt, skulle vi igen være interesseret i Eder Balanta.

Arsi
725 indlæg.
d. 12. november 2014

Stort ja tak til Balanta og til venstre backen må vi godt hente Santon som også kan spille i højre side eller Rodriguez.
Forstår ikke hvorfor vi er rygtet sammen med Pasqual?

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 12. november 2014

"Stort ja tak til Balanta"

Bare lige et lille interessespørgsmål: hvor meget har du egentlig set Balanta spille ? Altså udover Football Manager, hvor jeg går ud fra meget af hypen kommer fra ? :)

MURO
632 indlæg.
d. 13. november 2014

Rodriguez ville være en fantastisk signing, men kan bare ikke rigtig se ham i Roma pga prisen og han er en meget eftertragtet herre.
Santon ville også være fint da han er italiensk talende og har et stort talent, dog er han bare ofte skadet og det er ikke lige det vi mangler. Kurzawa kender jeg intet til udover Football Manager.

Arsi
725 indlæg.
d. 13. november 2014

Haha DanieleTotti

Jeg har rent faktisk set ham spille for River 4 gange.
Men selvfølgelig er der også noget om hypen :-)

59971Cools
690 indlæg.
d. 13. november 2014

Rodriguez alle dage herfra! Stor gevinst for holdet, en type der vil passe perfekt og kunne være her i mange år!

ClausA
263 indlæg.
d. 14. november 2014

Irriterer mig grænseløst at Destro hele tiden meldes på vej væk. Ville sku være en katastrofe hvis de skød ham afsted!!

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 14. november 2014

"Jeg har rent faktisk set ham spille for River 4 gange.
Men selvfølgelig er der også noget om hypen :-)"

Fair nok, jeg skulle lige høre. For jeg syntes meget af hypen omkring ham virker Football Manager inspireret. Det er næppe heller tilfældigt at Martin Ødegård og co. kæmper så meget for at knægten kan komme med i Football Manager ;)

Ricardo Rodriguez ville være helt fantastisk at forsøge sig med ude på venstrebacken. Et sandt kraftværk begge veje. Det bliver dog svært med prisen, eftersom Wolfsburg ikke er tvunget til at sælge rent økonomisk.

Nogen der ved hvad status egentlig er på vores mulige indkøbsbudget i januar? Vi har jo vores sag om FFP kørende, og den må da alt andet lige have indflydelse på hvor meget vi kan tillade os at bruge? Det må da også have klar indflydelse om vi spiller Champions League til foråret, mht. indtjening og bonuspenge der? Det ville da være lidt træls at sætte næsen op efter noget, hvis vi økonomisk set intet har at handle for!

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. november 2014

Jeg ved det faktisk ikke, men mon ikke vi godt kan tillade os at handle lidt.

Desværre falder Rodriguez nok udenfor kategorien for 'økonomiske realistiske handler'. For der er ikke nogen tvivl om, at han ville være den ideelle løsning. Det er ikke muligt at finde noget negativt at sige om ham; han har alt.

Som allerede nævnt, så svirrer rygterne om, at Sabatini allerede er igang med at sondere markedet for - ikke overraskende - forstærkninger til forsvaret.

Derudover de sædvanlige rygter der sender en enkelt offensiv forstærkning til Roma. Konoplyanka nævnes foruden Bony, Moreno (Gremio) - men mon ikke det afhænger lidt af eventuel afgang.

Har man begrænsede midler, så skal de ihvertfald bruges på forsvaret!

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. november 2014

Lloris er det nye hit på rygtebørsen - ville fanme være fantastisk!

MURO
632 indlæg.
d. 20. november 2014

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. november 2014

Castan skal opereres - i hjernen - så han er ude et godt stykke tid ind i 2015 så nu skal der hentes en midterforsvarer igen

Lamela
2782 indlæg.
d. 20. november 2014

Castan skal opereres - i hjernen

WTF....

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 20. november 2014

Lidt mere information om, hvad der er galt med Castan Link

noroma
525 indlæg.
d. 20. november 2014

Forfærdeligt... :(

noroma
525 indlæg.
d. 20. november 2014

Forfærdeligt... :(

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. november 2014

Så kom Rygtet. Både Roma og Milan holder skarpt øje med Højbjerg.

Lidt ambivalent. Ville elske ham i Rom. Men vil han komme til at spille meget mere end i Bayern? Ikke helt samme type selvfølgelig, men både Paredes og Ucan er jo på ingen måde tæt på at spille pt. Strootman er pludselig helt klar igen. Keita har ikke skuffet.

Vi har næppe brug for lige præcis en spiller på den plads.

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 24. november 2014

Vi skal Højbjeg permanent hvis vi kan, ingen tvivl om det. Han er jo netop synonymet med det der moste os i 1-7 blamagen mod Bayern. Stærk, hurtig, aggresiv og ærgerrig. Det var primært de dyder der gjorde at vi tabte mod Bayern. De var først og bedst på næsten alt i den kamp. Vores egne spillere havde slet ikke fysikken til at følge med i de kampe. Skal vi op på et højere niveau, så er det spillere om ham vi skal have ind på midtbanen om reserver. Strootman er lidt samme type, Nainggolan også og til dels Keita. Keita holder ikke for evigt, så en hårdtarbejdende, stærk og hurtig midtbanespiller i Højbjerg ville være ønskeligt at få til midtbanen.

mexes
2516 indlæg.
d. 24. november 2014

asromadk

Hvem skriver det? Italienske medier?

Ville elske Højbjerg i Roma. Jeg synes allerede han er en fremragende spiller med mega potentiale.

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. november 2014

Det var på romaforever jeg faldt over det. Men det er selvfølgelig et rygte.

ClausA
263 indlæg.
d. 25. november 2014

Hvis ikke de henter Damian så snork sover de da.

Denner
527 indlæg.
d. 26. november 2014

En tanke der strejfede mig, hvis Michu ikke bliver brugt og skal videre til sommer? Totti stiller jo nok snart skoene. Og destro bliver stadig rygtet væk.

Han har ikke fået meget tid i napoli dog... Men måske det kan blive en fordel mht pris.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 26. november 2014

Er Michu ikke skadet og skal opereres? Synes heller ikke han er god nok.....

Denner
527 indlæg.
d. 26. november 2014

Kender ikke til hans skades status, det var blot en tanke.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 26. november 2014

Xherdan Shaqiri snakker igen om han er utilfreds med den manglende spilletid i Bayern.......slå til Roma..

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. november 2014

Darmian, Højbjerg og Shaqiri til januar, så er man ikke helt utilfreds! :)

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 28. november 2014

Der er rygter om, at vi er ude efter Neto fra Viola. Kender ikke så meget til ham men udfra hvad jeg kan læse lyder han da som en meget spændende erstatning til De Sanctis - evt nogle der ved lidt mere her? Derudover er han kontraktløs til sommer, hvilket ikke burde gøre Saba mindre interesseret ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. november 2014

Vi skal ikke spare på den vigtigste position på holdet. Vi skal bruge en leder i målet. Der ser jeg heller en Cech eller Samir Handanovic fra Inter. Helt klart ligaens bedste målmand, og en stor grund til Inter stadig er med i El og hænger på ligaen. Han er utilfreds i Inter, da han har ambitioner, og jeg mener helt klart vi kan opfylde hans ønske. Jeg tror han koster 10-15 mio. euro.

Cech vil være en billigere anskaffe men en dyr mand i drift. Men det betyder dog ikke store, da han stadig har 3-4 år på højt niveau, er stadig top-5 bedste målmænd i verden. Om han gider Serie A er en anden ting, men han vil næppe være tilfreds som andet valg i CFC.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. december 2014

Hvis Dortmund fortsætter deres nedtur, så skal Sabatini altså være vaks. Listen af spændende spillere er jo uendelig.

Reus og Hummels er nok uden for rækkevidde desværre. Selvom især førstnævnte er en jeg synes man kan tillade sig at gå 'all in' på. (især med tanke for, at det jo er samme pris man er ude med for Iturbe?) Hummels er vel mere eller mindre United-spiller.

Men derudover er der spillere som Gundogan og Schmeltzer jeg synes er interessante. På nær at det er svært at kritisere Holebas idag, så ville Schmeltzer pynte på den VB. Napoli skulle være ude efter ham.

Som calciomercato nævner har vi vist sammen med Milan vist allerede følere ude efter Jocic. Samme kilde skriver at vores interesse for Aubameyang sagtens kan blomstre i fuld flor hvis Dortmund ikke får rettet op på tingene.

Føler sku lidt med Dortmund. De står overfor en massakre af deres spillertrup hvis de ender halvsløjt i tabellen uden udsigt til CHL næste år.

1

[Rettet af: asromadk - 01/12/2014 - 18:22]

Basnandez
157 indlæg.
d. 04. december 2014

Dansker til Roma?(Daniel Wass)

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. december 2014

Arh. Så god er han hellere ikke :-)

Okore, Boilesen, Eriksen og Højberg er de eneste, som jeg vil mene fra DK, der har kvalitet til at indgå i truppen.

Så endda med spørgsmåltegn om, de har den fulde kvalitet til at komme i start 11'eren.

asromadk
3790 indlæg.
d. 12. december 2014

Både Tottenham og Atl.Madrid presser vist på for Ponce.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 16. december 2014

Medierne spekulerer i et bytte mellem Milan og ROma ift. EL Sharaawy og Destro....

Arsi
725 indlæg.
d. 16. december 2014

Destro skal bare ikke væk! Han skal simpelthen spille langt mere end hvad han gør.. Forstår ikke hvorfor han ikke spillede mod Genoa når Totti endda heller ikke spillede...
Han er garant for mål og det viste han også sidste sæson!
Et byt med El Sharaawy er ikke hvad jeg ønsker.. Vi mister en bomber, men får en god kant. Han må med glæde komme til klubben men ikke på bekostning af Destro

Håber Rudi Garcia vil begynde at bruge ham noget mere fordi rygterne går på at han enten smutter til vinter ellers så bliver det helt sikkert til sommer.....

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 16. december 2014

Et bytte mellem shaarawy og destro ville da være fantastisk. Shaarawy ville passe perfekt ind med sin spillestil. Dertil har han vist at han er en spiller der er garant for mål, kæmpe talent.

Destro er også garant for mål, men gør sjældent det store væsen af sig i kamp, synes han virker doven og en kluntet på bolden. Destro er klart overvurderet og kan han sælges for 200+ skal det gøres Asap. Vi kan finde en bedre erstatning billigere.

Et sharawy bytte ville være intet mindre end fantastisk!

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. december 2014

Destro er en god finisher, men El-Farao har det hele. Dog er han er han meget skadet. Siden sit gennembrud for 2 år siden, har han været ramt næsten kronisk.

Så et bytte vil være dumt. Men vi skal bruge en anden slags angriber end Destro, det er tydeligt Garcia ikke stoler på hans kompetencer. Det er lidt synd. Den perfekte Angriber til Roma vil være Higuain. Men han koster mere end en bondegård.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 16. december 2014

Hvornår får vi Falcao? ;)

1

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 18. december 2014

Eftersom min øjesten, Mattia Destro, ser ud til at blive frosset ud af klubben, vil jeg da også lige komme med mit bud på en fremtidig "bomber".

Jeg gad godt se en Aleksandar Mitrovic fra Anderlecht i Roma-trøjen.. Han har gang i en rigtig god sæson i Belgien og ser ud til at blive en fremragende boksspiller. Mit stærkeste argument for at hente netop hám er, naturligvis, at jeg har haft stor succes med ham i FM 2014!

DanieleTotti
913 indlæg.
d. 18. december 2014

Vi bruger ikke spillere der kun kan score mål i Roma - så ham skal vi ikke have ;)

Bestyrelsen
21 indlæg.
d. 26. december 2014

Januars transfer-vindue ligger kun få dage borte og da denne tråd efterhånden nærmer sig de 300 (!) indlæg, må det være tid til at lave en ny tråd, så vi slipper for at scolle alt for meget :)

Vi forsætter derfor snakke HER

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma