Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 20.

Kategori: Rygter

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 14/03/14 09:04

Lad os hente Dzeko til sommer, så har vi en topangriber som er farlig inde i boksen med begge fødder og på låget!!

romeren10
332 indlæg.
d. 14. marts 2014

Men spørgsmålet er hvor meget City forlanger for ham og om Dzeko overhovedet gider at forlade en gigant som City for en semi-gigant som Roma. Vi er imo ikke endnu en af de klubber som kan tiltrække de helt store stjerner. (Med mindre Sheikhen af Dubai bliver aktionær i klubben.)

Skytt0
1532 indlæg.
d. 14. marts 2014

Fiorentina hentede da Gomez i sommers. Jeg mener ihvertfald selv at både Bayern er en større klub end City, og at Gomez er en bedre angriber end Dzeko + at Roma er større end Fiorentina.
Det at vi med næsten alt sandsynlighed spiller CHL i næste sæson øger bare interessen for netop spillere som Dzeko, der ikke starter inde hver kamp.
Så det ville da ikke være usandsynligt at hente Dzeko til sommer.
Og så skal det nævnes at Pjanic og Dzeko er landsmænd, så han kunne muligvis være med til at påvirke en evt. Transfer.

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. marts 2014

Meget skal gå op i en højere enhed hvis vi skal nuppe en spiller som Dzeko eller Mandzukic til sommer. I princippet burde det være muligt, men i praksis tror jeg simpelthen ikke vi 'er der' endnu. Begge spillere vil være ombejlet som bar' fanden, og mon ikke de har en håndfuld klubber de vælger over os når det kommer til stykket. Sikkert klubber som også står klar med flere penge end vi kan/vil tilbyde.

Selvfølgelig kan klubben forsøge, men jeg ville foretrække, at man bruger en større del af tiden og energien til sommer på at afsøge mere realistiske muligheder. Få lukket med Iturbe hurtigt. Gå fx benhårdt efter en spiller som Jackson Martinez i Porto, som sikkert bliver forbigået af mange af de andre store klubber i den første tid, fordi fokus netop måske er på spillere som Manduzikic og Dzeko.

Kunne man lynhurtigt få Iturbe ind som supplement til Gervinho/Ljalic/Florenzi og en spiller som Martinez ind som supplement til Destro - så er man rigtig godt stillet og kan i mine øjne afvente resten af sommeren og kun handle hvis en mulighed man ikke kan sige nej til byder sig.

asromadk
3790 indlæg.
d. 16. marts 2014

Klubber kører på med de unge spillere. Vi henter endnu en ung spiller ved navn Manuel David Milinkovic, der har været på besøg og prøvetræne i løbet af februar.

Han er årgang '94, serbisk far, spansk mor og har senest optrådt for FK Bask Beograd.

Kant, der ud fra dette link kunne ligne en, der som type lægger sig mere op ad Ljajic end Gervinho. God teknik og spilforståelse.

[Rettet af: asromadk - 16/03/2014 - 15:19]

asromadk
3790 indlæg.
d. 17. marts 2014

Ljajic er sku færdig i klubben til sommer tror jeg. Virker på ingen måde ikke som en mand Garcia regner med, kamp efter kamp. Og han har langt fra taget chancen under Garcia.
Schalke og Dortmund meldes interesseret

Romadk
151 indlæg.
d. 18. marts 2014

Er der nogen der ved hvor rygter om Debuchy kommer fra? Ingen tvivl om at han er en fantastisk højreback, men vi har da El TORO og Maicon som har gjort det meget godt.

Plus jeg savner ikke en kongeangriber, for vi har en i svøb i Destro. Min mening er at Roma har brug for en erfaren/eller ung måltyv, som ikke hiver verdens højeste løn. Det kunne være Immobile, Bianchi, Quagliarella eller Paloschi.

Jeg ved godt at Juve nok ikke vil sælge Giovenco til Roma, men hvad er status med ham? Ser ham aldrig, er han skadet eller bare ikke god nok?

DrTotti
87 indlæg.
d. 18. marts 2014

Synes ikke Torosidis er god nok, som også kampen i går viste tegn på. Derfor ser jeg det som et fint køb, hvis man henter Debuchy ind, så ham og Maicon kan deles om pladsen. Maicon er trods alt heller ikke helt ung mere.

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. marts 2014

Man er godt nok kræsen hvis man ikke syne Torosidis er god nok. Vi kan godt blive enige om, at han ikke er nogen superstjerne - men god nok til at dække os ind på højre såvel som venstreback - det er han.

Vi er trods alt ikke der endnu hvor vi kan forvente at have 2 stjerner på hver plads. Derudover så kan jeg slet ikke se hvordan det skal kunne gå godt mht. harmonien hvis Debuchy kommer til. Torosidis skal væk så, det er sikkert. Men Debuchy vil ikke være tilfreds med en reservetjans, det er helt sikkert.

For mig at se = Fuldstændig unødvendigt at hente en højreback. Maicon suppleret af Torosidis er fint, og kan sagtens stå distancen også næste sæson med CHL og en del flere kampe på programmet.

Spil af penge, spild af god harmoni i truppen man risikerer. Der skal fokuseres på at vi bliver skarpere foran målet istedet, det bør have højeste prioritet.

1

DrTotti
87 indlæg.
d. 18. marts 2014

At vi henter en højreback udelukker ikke, at vi naturligvis skal have en angriber ind til sommer. Maicon er 32, bliver 33, og har kæmpet med skader. Mener derfor stadigvæk, at et køb af Debuchy vil kunne forsvares.

sebbews
270 indlæg.
d. 18. marts 2014

Jeg vil nu sige at Torosidis er en drømme reserve at have og vil meget hellere have ham end
Debuchy. I de Newcastle kampe jeg har set er mit indtryk af Debuchy, at han er en alt eller intet spiller eller man kan kalde det humørspiller. Han er typen der satser hele butikken i både afleveringer og tacklinger, og er god for et par røde kort. Men han er bestemt også typen der kan vinde kampe og lave noget genialt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. marts 2014

Men det afhænger jo af, om Maicon er færdig? Skader eller ej. Regner man ham som fast mand også næste sæson, som jeg gør, så er der ikke plads til at hente en ind, som i princippet kan skabe splid på den plads. Her passer Toro fint ind, da han ikke laver ballade og udfylder sin rolle som reserve perfekt.

Så kan man altid kigge efter alternativer sommeren 2015 - og gerne et bedre alternativ end Debuchy.

Arsi
725 indlæg.
d. 19. marts 2014

indkast.dk: Totti vil have Drogba til Roma

Drogba til Roma? ved nu ikke helt.. han er alt for gammel efter min mening selvom han er et bæst!
Ville nu hellere have en klasse angriber.

Og ang. Debuchy så kan han godt holde sig LANGT væk fra Roma. Han er langtfra god nok og så synes jeg at han er elendig defensiv. Hvis vi skal hente en højreback, så skal det være en á la Maicon. hurtig og stor - Micah Richards kunne det være, men han er desværre for skadesplaget og så tror jeg heller ikke han er interesseret i et skifte til Roma.
Kyle Walker ville være lækkert, men han vil nok heller ikke.

[Rettet af: geggeri - 11/04/2014 - 16:04]

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. marts 2014

Kan man hente ham uden at springe boksen, som også ville kunne indikere et vis engagement fra Drogbas side i netop Roma frem for andre klubber, så er jeg helt klar på.

Men chancen for, at tingene går op i en højere enhed jf. mine kriterier for et succesfuldt Roma-skifte for Drogba er lig med, hvis ikke 0, så et meget lavt tal.

Hvis han ender i Italien, så bliver det sikkert i Milan eller Inter. Desværre for ham selv og for Roma.

Vi skal ikke hente sådan en spiller her for enhver pris, men ingen tvivl om at han ville pynte på holdet, og tror ikke det ville skabe splid ift Destro - han kan jo lære en del af ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. marts 2014

Kan man hente ham uden at springe boksen, som også ville kunne indikere et vis engagement fra Drogbas side i netop Roma frem for andre klubber, så er jeg helt klar på.

Men chancen for, at tingene går op i en højere enhed jf. mine kriterier for et succesfuldt Roma-skifte for Drogba er lig med, hvis ikke 0, så et meget lavt tal.

Hvis han ender i Italien, så bliver det sikkert i Milan eller Inter. Desværre for ham selv og for Roma.

Vi skal ikke hente sådan en spiller her for enhver pris, men ingen tvivl om at han ville pynte på holdet, og tror ikke det ville skabe splid ift Destro - han kan jo lære en del af ham.

DrTotti
87 indlæg.
d. 20. marts 2014

Andre steder læser jeg rygter om Davide Santon og Romelu Lukaku, som minder meget om de tidligere nævnte spillere i tråden, bare mere ønskværdige efter min mening.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 20. marts 2014

Santon kunne da være en fin backup der, så vidt jeg ved, kan spille begge back-positioner.
Lukaku ved jeg godt nok ikke meget om, men fint med en ung angriber der kan slås lidt med Destro om pladsen på toppen. Virker til at være en dygtig spiller. :)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. marts 2014

Lukaku er et monster! Stor, stærk,hurtig og samtidig fornuftig teknisk. En drømme signing i mine øjne!! Med ham kan vi udfordre Juventus.

MKH1987
25 indlæg.
d. 20. marts 2014

Smud meget gerne et link til rygtet om Lukaku til Roma. Ville være fantastisk.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 20. marts 2014

Det ville være rigtigt interessant med et link til de Lukaku rygter for hvis jeg skal være ærligt tror jeg godt nok ikke der er meget hold i det. Tror ikke Chelsea er villige til at sælge ham, især ikke når man tager deres angriber situation i betragtning. Jeg tror de kører ham ind i starteren når han kommer tilbage fra Everton. Men ja hvis det skulle vise sig at der er hold i rygterne ville det da være fantastisk, han ville være en klasse signing.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 20. marts 2014

Så faldt jeg selv over rygterne om Lukaku Link. Desværre siger det ikke så meget om, hvorvidt Chelsea skulle være interesserede i at sælge, hvilket gør at jeg stadig må forholde mig skeptisk til handelen.

DrTotti
87 indlæg.
d. 21. marts 2014

Her er også et andet link til rygtet. Synes også selv det lyder urealistisk, men altid fedt at blive sat i forbindelse med nogle habile navne. Det indikerer at ambitionerne er ved at blive større!

[Rettet af: DrTotti - 21/03/2014 - 00:37]

Andreas
789 indlæg.
d. 21. marts 2014

Problemet med at handle med Chelsea (og de andre rige klubber) er jo også at de ikke er interesserede i penge. Hvis de vil af med eksempelvis Lukaku (hvilket jeg ikke tror er tilfældet), så vil de ikke kigge på hvormange millioner de kan få for ham, de vil kigge på hvordan de kan bruge ham i en bytte handel der vil sende en anden spiller til Chelsea - en spiller som de går og ønsker sig.

Hvis man kigger på Roma, så er der to spillere som kunne være interessante for Chelsea - Pjanic og Benatia! Spørgsmålet er så om Roma vil være intereserede i at lade én af de to indgå i en form for en handel.

Jeg er svært glad for begge spillere - Benatia's præstationer taler for sig selv og Pjanic ser jeg som den bedste handel klubber har lavet siden...tja nogenside, nærmest.

Jeg kan stadig ikke helt begribe, hvordan vi kunne ende op med ham og i min optik er det kun et spørgsmål om tid før han spiller hos en af de allerstørste klubber.

Derfor ulmer tanken også lidt i min - hvad nu hvis man kunne sende Pjanic til Chelsea og så få Lukaku plus en pose penge ? Så kunne man passende bruge de penge på at hente eksempelvis Christian Eriksen (og nej det er ikke de rød/hvide briller der taler). Han minder en del om Pjanic, bliver ikke helt værdsat i Tottenham og så er han altså som skabt til Serie A.

Det er bare tanker :)

Koch
844 indlæg.
d. 21. marts 2014

Tror ikke Roma er på nogen måde villig til, at slippe Benatia og Pjanic. Benatia er blevet tredjevalg som anfører, allerede i sin første sæson og Garcia har flere gange udtalt, at Pjanic er fundamental for Roma.
Angående Lukaku så solgte Chelsea De Bruyne til Wolfsburg, en spiller som mange Chelsea-fans så som en fremtidig storspiller. Så helt umuligt ville det ikke være at hente Lukaku, men der skal en stor sum til det er helt sikkert. Jeg ser dog Lukaku som langt mere realistisk end Dzeko og Mandzkukic, som Roma tidligere er blevet sat i forbindelse med.
På backen ville jeg klart foretrække Davide Santon. Han er ung og italiener. Samtidig er Debuchy i slutningen af 20'erne. Men jeg ville da ikke brokke mig hvis det lykkedes, at hente ham. Han har jo også tidligere spillet under Garcia i sin tid i Lille.

romeren10
332 indlæg.
d. 21. marts 2014

Chancerne for at Chelsea vil sælge Lukaku er så godt som 0,0000000000%. det sker bare ikke. han blev købt for flere hundrede millioner euros, og de ser ham som Drogbas arvetager, e.i. deres fremtidsikon sammen med Hazard. De har ikke brug for ham lige pt., men et køb af ham er slet ikke realistik. hvis det utænkelige skulle ske, at de ville sælge ham, så kan jeg da forestille mig, at de ville kræve den samme pose penge, som de selv betalte for ham da de købte ham, og der kan vi ikke være med endnu. Roma kan simpelthen ikke betale over 20m euro for en enkelt spillere, medmindre man sælger et af holdets helt store profiler.

Eriksen ville være fandme dejlig at se i en Roma trøje, ikke alene på grund af at han er en lige stor Romanista som alle os andre herinde, men han er ung med masser af potentiale til at blive verdensklasse. Dog er det tvivlsomt om Tottenham vil sælge ham så hurtigt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. marts 2014

Klubben skal bare droppe de der højprofilerede navne og så tage den med ro. Få sikret Jackson Martinez allerede inden vinduet åbner, Astori ligeledes, og så håber jeg da man har tænkt sig at inkludere Sanabria og Paredes efter sommer.

Sådan her står truppen sku fint og flot og ikke mindst kompetetiv i CHL. I denne sæson har vi set hvad der er det absolut vigtigste for et hold - sammenholdet. Det er hul i hovedet at begynde at jagte spillere som Lukaku, Dzeko og Mandzukic. Selvfølgelig kan man have en føler ude, men det er simpelthen spild af tid synes jeg.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. marts 2014

Og Jackson Martinez er ikke taget ud af den blå luft - Sabatini har et godt øje til ham har jeg læst flere steder. Kan man gå ind med samme grad af beslutsomhed som da man hentede Strootman, så ville han være den perfekte handel tror jeg. Det ville blive tilgangen af en spiller der sagtens kunne se sig selv mange år i Roma, en spiller der ville give alt for klubben

1

[Rettet af: asromadk - 21/03/2014 - 12:10]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. marts 2014

Martinez, Astori og Sandro - så tager vi scudettoen næste sæson!!
Uden afgang af Pjanic, jeg kan ikke se Eriksen gå ind og erstatte ham!
Eriksen er alt for ringe defensivt

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. marts 2014

Ja, og i den ligning hvor Sanabria måske kommer tilbage, så tror jeg godt vi kan tåle at miste Ljajic endda. Martinez kan sagtens dække kanterne i Rudis system.

1

Stigtotti
266 indlæg.
d. 21. marts 2014

Der bliver også talt om Jovetic? Han har jo om nogen vist, at han fungerer i Serie A? Og samarbejdet med Ljaic i Fiorentina kunne få en ny begyndelse :)

1

sebbews
270 indlæg.
d. 21. marts 2014

Lukaku blev sku da ikke købt for flere hundrede millioner euros. Mener han blev købt for omkring 10 også kunne det stige til 20 millioner euros. Hvis han var blevet købt for flere hundrede var jo over 2 milliarder DK kr. værd.

Desuden har Onside lagt denne artikel op omkring at Chelsea måske kunne være villige til at sælge http://onside.dk/premier-league-ligue-1/chelsea-vil-saelge-lukaku-for-at-koebe-cavani

Tror dog stadig at det er urealistisk at han kommer til Roma, i forhold til andre bejlere.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 21. marts 2014

@asromadk Jeg synes du rammer spot on der. Hvis vi sikrer os en til to spillere, der er gennemtænkte, inden transfervinduet åbner, så synes jeg også bare vi skal tage den med ro og kun slå til hvis en god chance byder sig. Hvis de to spillere blev Martinez og Astori ville jeg være yderst tilfreds.

Jeg tror også, at der ved et indkøb af en stor spiller, som Mandzukic eller Dzeko, vil være chance for at harmonien i truppen vil blive bragt ud af balance. Det er ikke sikkert, men der er større chance for det end hvis vi henter en angriber, der endnu ikke har optrådt for én af de største klubber (som hhv. City eller Bayern).

Lukaku blev hentet for 13 mio. pund som kan stige til 20 mio. pund med klausuler. Jeg tror dog ikke Chelsea sælger ham. Han er selv stor Chelsea fan og hans idol er Drogba. Som nævnt tidligere er Lukaku udnævnt til at skulle være den næste Drogba i Chelsea og det var også under Mourinho at Drogba var stor i Chelsea, mon ikke Mou forsøger at lave den endnu engang? Kunne godt se dem skille sig af med Demba Ba, der har sagt han gerne vil væk. Eto'os kontrakt udløber til sommer også indgår Torres i en byttehandel + nogle penge for Diego Costa. Dermed får de skåret tilstrækkeligt ned i deres angriber trup til at der vil være en masse kampe til Lukaku. Faldt også lige over denne lille film, der meget godt viser Lukakus forhold til Chelsea Link.

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 21/03/2014 - 18:03]

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 21. marts 2014

Det skal lige siges at filmen (i kommentarten ovenfor) er fra en skoletur Lukaku havde til London, hvor de besøger Stamford Bridge.

romaus
37 indlæg.
d. 25. marts 2014

Jeg så et rygte om, at Muniain ikke ville forlænge kontrakt med Atletic. Hans kontrakt udløber i sommeren 2015, så hvis de skal have penge for ham, hvilket de jo skal, da han er et af deres største talenter i mange år, skal han sælges til sommer.

Kunne Roma være en mulig destination for ham tror i? Eller tror i Premier League eller de større spanske holde snupper ham? Eller de tosserige franskmænd måske..?

Lukaku ville være voldnice hvis det kunne være muligt, men hvis vi kan være med i kampen om ham og måske Dzeko (som jeg dog også har set rygtet til Inter), så kunne Muniain måske være en vigtigere tilføjelse som supplement til Florenzi/Ljajic, særligt hvis Ljajic ryger, hvilket noget desværre kunne tyde på. Ungt stort talent er der startet i klubben med Garcia, synd at miste efter en kun til tider ret god sæson.

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. marts 2014

Munain befinder sig måske et sted imellem Jackson Martinez og Lukaku. På den ene side, så har jeg svært ved at se Roma hente ham foran det der må betegnes som samtlige storklubber i europa. På nær alle de klubber som sikkert bare vil byde ind fordi de vil have alt godt rundt omkring (City, PSG, Chelsea etc), mon ikke også fx Wenger holder godt øje og er klar til at slå til.

Men på den anden side, hvis man er hurtigt ude af startboksen og seriøs nok til ikke at forsøge at snyde Bilbao ved at tro at man kan hente ham for en 'slik' - så er det måske ikke helt umuligt.

Men i mine øjne kræver det man går ud og er villig til at smide et reelt beløb for ham. Tror desværre ikke engang 10-12 mio euro er nok. Så vil der gå forhandling i det, og så skal der nok komme andre på banen.

Men vurderer man, at det her er spillere man står og mangler og lynhurtigt får tilfredsstillet Bilbao med det de forlanger (vi nærmer os vel de 18-20 kunne jeg forestille mig før vi er der hvor Bilbao godt ved de bør sige ja til det), så tror jeg sagtens man kan hente ham.

Det kræver bare beslutsomhed. Strootman er det bedste eksempel. Vi er ikke i en position hvor vi kan vælge og vrage og presse priserne meget langt ned. Så det er vigtigt man finder de rette muligheder og så satser hele butikken.

Jeg er sådan set ligeglad med, om man har betalt samlet 10-20 mio euro i overpris for 2-3 spillere efter sommeren - så længe det er de rigtige. Vil hellere have den rigtige spillere til 20, der måske reelt kun er 15 værd, end at have en OK spillere til 10, der måske i nueet er 15 værd.

Håber ikke der går for meget kræmmer i den fra sabatinis side til sommer

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. marts 2014

Destro han gør ihvertfald hvad han kan.

For ti kampe siden var jeg måske på 30 procent i forhold til, om han måske kunne være vores 'stjerne-angriber'.

Nu er jeg efterhånden på 70-80. Føj han er farlig.

Men det bekræfter blot at vi måske endnu mere har brug for spillere der kan dække alle tre pladser oppe foran. Jackson Martinez mener jeg stadig det kunne være. Iturbe ligeså.

Men hvis Destro fortsætter sådan her - hvad er det så vi skal med Lukaku, Mandzukic etc som vil koste os en hulens masse penge. Destro er manden er jeg tæt på at være overbevist om.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. marts 2014

Det rygtes allerede, Sanabria står foran endnu et år med udlejning.

Sikkert Sassuolo igen, såfremt de bliver oppe..

Så har man i mine øjne endnu en gang sendt en ung spiller ind i en udlejsning-co-ownerships mølle, som sjældent betyder det er i Roma han ender. Nu skal han vel bruge de næste 3 år på at ryge frem og tilbage mellem ROMA og andre klubber inden han så havner i en 3 klub. Her blomstrer han sikkert helt op.

Det går så godt for klubben - ja - men jeg er simpelthen så skufftet efterhånden over den politik der OGSÅ føres.. Romagnoli er eksemplet på, at alder ikke har noget med sagen at gøre.

Til sommer er Sanabria 19 år gammel.... En fin alder at komme i spil i i en stor klub. Synes man overser, og måske undervurderer, hvilken betydning det har HVILKEN klub en ung spiller får sine minutter i.

Det er fint Sanabria får spilletid i Sassuolo, men han ville jo blive meget bedre meget hurtigere hvis han fik minutterne i Roma? Det samme kunne gælde for Ricci (man sikkert også udlejer i næste sæson).

Der er jo forskel på om man spiller for et tabende hold eller et vindende hold. Om man, især for disse offensive spillere, har bolden meget, har mange målchancer osv osv.

Det er jo altafgørende, og det forsømmer klubben at have for øje. Hvordan skal især denne (kreative) type forbedre sig med hastige skridt når de skal spille 'underdog' fodbold i 90 minutter.

En lille kritik af Rudi fra min side er, at han ikke formår at give de unge nok minutter, især når vi med 20 minutter nogle gange har været 'sikkert' foran (med 2 eller måske 3). Så skal en spiller som Ricci jo have minutter?! Istedet for at han sidder og rådner op på bænken.

[Rettet af: asromadk - 27/03/2014 - 22:57]

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. marts 2014

Jeg håber Saba bruger sine kontakter rigtigt og hurtigt, og så få fanget Scuffet inden hans værdi stiger. Han har stået fantastisk indtil videre og er kun 17 år. Køb ham nu, lad ham blive i Udinese i 2 års tid, indtil Morgan træder tilbgage.

Det vil være ærgeligt at se Juve eller Milan henter ham.

Inter har allerede Padelli Torino, som også er et stort talent, Milan har et godt øje til Perin i Genoa, de køber ham nok. Så er der Scuffet i Udinese.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 28. marts 2014

Ja, han har også været nævnt flere gange de sidste par måneder.

Det ville være fint, han har sku gjort det utrolig godt.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 01. april 2014

Hvad vil folk sige til hvis Menez kom retur fra PSG til sommer på en fri transfer??

[Rettet af: totti er gud - 01/04/2014 - 16:39]

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. april 2014

Menez er velkommen, men så skal Ljajic sælges. Hvilket jeg også tror sker, men tror dog ikke Saba kigger mod Menez. Han er vildt glad for Iturbe, og ham så jeg hellere i Roma.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. april 2014

1) hvorfor skulle han komme på en fri transfer? Er realistisk og fint beløb for alle parter såfremt PSG sælger til sommer er vel 8-12 mio euro?

2) Nej tak. Ser det som unødendigt - der findes så mange gode spillere derude. Også spillere med både hans niveau og kvalitet.

Arsi
725 indlæg.
d. 01. april 2014

asromadk: Menez' kontrakt løber ud til sommer, så han kan sagtens allerede skrive kontrakt med en anden klub.

Der går rygter om at Juventus har ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. april 2014

Nå, jeg troede det var 2015.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. april 2014

Jeg vil alligevel forholde mig med stor ambivalens til ham. Jeg ved også godt Juve er ude efter ham (og troede i det tilfælde også det drejede sig om en handel med en overgangssum)

Mentalt er jeg ikke sikker på han ville være perfekt at få ind i truppen.

Sofus
3107 indlæg.
d. 06. april 2014

Vi burde hente Immobile til sommer! Han spiller helt overdrevet, og med ham og Destro til at kæmpe om pladsen, mener jeg ikke vi har nogen problemer overhovedet i forhold til angrebet!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. april 2014

Skal vi lige have gang i en sund og venlig diskussion (læste lige nyheden om igår) :D

Men jeg tænker på Destro. Har set mange af jer virkelig mener, at han kan blive den "verdensklasse" angriber Roma har brug for.

Han har gjort det overraskende godt i den her sæson (halvsæson), men jeg synes virkelig ikke han er god nok. Han har evnen til at stå de rigtige steder, men synes det er det eneste han kan.. Selv i sidste kamp, hvor han lavede hattrick, synes jeg stadig han var langt fra god til Roma - hvis man kigger på hans spil. Nemme afleveringer kan han ikke tæmme, nemme afleveringer failer han, også synes jeg han brænder alt for meget stadig.. Synes meget af det der lige lykkedes for ham, er mere heldigt end godt lavet af ham og at mange af hans mål er meget nemme mål.. F.eks. første mål mod Cagliari, hvor han bare skal lave en inderside aflevering til en helt fri Gervinho - mislykkedes, hvorefter Gervinho (meget flot) får hentet bolden og skabt chancen for Destro (større chance kan man ikke få)..

Jeg tror han er langt fra god nok til CHL. Og det tror jeg også man klart kommer til at se næste sæson, hvis det stadig er ham på toppen i CHL.

Jeg mener Roma burde være i stand til at kunne gå ud og hente en angriber der både kan være med i spillet, score mål på egen hånd og lave disse nemme mål.. Her tænker jeg på en som Martinez eller Lukaku - eller hvis man mod forventning skulle have chancen for Mandzukic.

Synes I virkelig Destro er god nok? :)

[Rettet af: TottiTheBest - 09/04/2014 - 18:44]

mexes
2516 indlæg.
d. 09. april 2014

Jeg synes rigtig godt om Destro. Men jeg er godt nok lidt splittet når det kommer til en objektiv vurdering af hans formåen.

I starten tænkte jeg virkelig, at Yes, han bliver stor, men jeg nåede også til punktet, hvor jeg tænkte, at han egentlig ikke var os genial. Især grundet hans ineffektivitet.

Når det så er sagt, så må man tage hatten af for hans sæson i år. Han har det højeste scoringsgennemsnit i ligaen, og det bør jo reelt set være det, som man i sidste ende vurdere ham på.

Men jeg er også spændt på at se ham mod de aller bedste hold!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. april 2014

Helt enig! Er totalt overrasket over det antal mål han har fået lavet, det rimelig vildt! Men jeg føler bare det er på en billig baggrund han har det scoringsnit. Han har jo alligevel i de fleste kampe brændt nogle rigtig store chancer. Derudover synes jeg mange af hans mål har været lidt "heldige" på en klodset måde :D Jeg tænker bare, hvad hvis vi havde en rigtig klasse angriber deroppe i den her sæson - så tror jeg han havde lavet endnu flere mål end Destro har formået!

59971Cools
690 indlæg.
d. 09. april 2014

Jeg bytter ham gerne for Lukaku - han har "det ekstra" men Lukaku tror jeg desværre er urealistisk i min verden en af de bedste angribersignings alle klubber kan lave til sommer.
Jeg er som flere andre ikke synderligt imponeret af Destro's evner. Men at sige han ikke er skarp nok kan man vel efterhånden ikke argumentere for. Synes jeg så han havde scoret på ca. 1/3 af hans skud - hvilket er helt suverænt. Og at han ca. scorer 1 mål pr. <90 min kun overgået af Messi og Aguero?

Men ja Lukaku ville ikke gøre mig noget, tror bare ikke på den - og tror ikke vi finder en der er meget bedre pt. der vil til os.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 09. april 2014

Meget kan man sige men når man laver 3 mål er alt andet sgu ligemeget. Kan godt være det har været nemme mål men han skal jo stå det rigtige sted og knægten har sgu et fantastisk målinstinkt! Men skal vi kunne true juve næste år samt kunne begå os i CL så er det et must at hente en stjerne til angrebet på niveau med dzeko, martinez, falcao etc.

Lindboe
93 indlæg.
d. 09. april 2014

Enig i at Destro er skarp foran mål, mener dog også han har sine mangler i det opbyggende spil. Jeg tror vi sælger Ljalic til sommer, derfor så jeg gerne et køb af en angriber der kan dække alle tre offensive pladser, fx Jovetic eller Sturridge. Tror dog især Sturridge er urealistisk.

ClausA
263 indlæg.
d. 10. april 2014

Han har lige været ude i er halvt år og kommer tilbage og score med det samme. Syntes ikke man kan klantre ham. Han er også stadig ung. Ser ham helt sikkert som fremtidens angriber for både Roma og Italien. Men vi skal stadig have en mere til at kæmpe om pladsen. Syntes han er giftig og glæder mig virkelig til at se han i Champions League. Kærlighed til Destro!!

NiccoChimera
8 indlæg.
d. 10. april 2014

ClausA - der rammer du plet, jeg er helt enig med dig. godt at hører at der er andre der syntes at vi ikke skal smide Destro over styr for Lukaku, som bestemt er god. rigtigt nok er han lige kommet tilbage fra en længere skade, og knægten har ingen gang brug for at få banket rusten af, han banker kun basser ind.

romaus
37 indlæg.
d. 11. april 2014

Jeg synes Destro skal være mindst lige så central i truppen næste år, som han har været her i foråret. Vi skal også huske på, at Destro først nu er ved at finde formen ovenpå sin lange skade. Når han får mere tid skadesfri (krydser fingre) i Garcias system, tror jeg kun han bliver ved med at forbedre og udvikle sig. Garcia har også udtalt, at han ser en Destro i fremtiden, der også er farlig ude foran feltet, altså ikke kun en der står det rette sted og skraber bolden ind, men også en der selv skaber.

Derudover så jeg i går på romanews.us, at Sabatini har udset sig Jackson Martinez som en af sommerens topsignings. Han er i forhandlinger med Porto om pris, som menes at ligge på 28 mio euro. Klart hellere Martinez end Lukaku vil jeg sige. Og Martinez og Destro sammen og/eller i rotation vil være giftigt både i serie a, men også i CL.

Arsi
725 indlæg.
d. 11. april 2014

"La Gazzetta dello Sport fa questi nomi per il mercato della Roma: Jackson Martinez (nella foto), Lukaku, Koke, Parolo, Digne e Lacazette. Vi soddisferebbero come obiettivi per la prossima stagione? Sono giocatori all'altezza?"

Jackson Martinez, Lukaku, Koke, Parolo, Digne og Lacazette.
Jackson M. er rigtig dygtig, men vil langt hellere have Lukaku (han er noget yngre), men det er bare meget urrealistisk.. Koke vil jeg ikke kommentere på fordi det sker under alle omstændigheder ikke. Ang. Parolo, så har han haft en rigtig god sæson, men jeg vil hellere have at vi henter Bertolacci tilbage og bruger ham istedet. Digne ville være en god signing og det samme med Lacazette.

Men langt hellere Lukaku end Jackson Martinez.

Romadk
151 indlæg.
d. 11. april 2014

Ingen tvivl Lukaku er en fremragende angriber, jeg mener bare ikke han passer ind i vores spil så hvis vi ændre ham skal vi til at ændre spilkoncept én gang til og nu går det lige så godt. Tilmed kan jeg virkelig ikke se hvordan vi skal kunne tiltrække Lukaku, selvom han eftersigne er uvenner med Mourinho, er der vel klubber som han ser som mere interessante end os,som også er interesseret i ham. F.eks. Liverpool, Tottenham, United, City, evt. også Monaco og P$G :)
/Go Weekend

Arsi
725 indlæg.
d. 12. april 2014

Lukaku er en ganske bevægelig angriber, der både har farten med sig, fysikken og et drøn af et skud!
Det eneste han bare skal blive bedre til er pasningsspillet efter min mening, for der er han ikke i top endnu. Men jeg foretrækker også Lukaku frem for Jackson Martinez fordi Lukaku kun er 20 år gammel mens Jackson Martinez altså er 27. 27 er ikke gammelt, men jeg vil langt hellere have en 20 årig der også er bedre.

Men ja det er meget urealistisk at kunne hente ham, da der sikkert er så mange andre storklubber der smider boksen efter ham.

Denner
527 indlæg.
d. 16. april 2014

Florenzi
2 indlæg.
d. 21. april 2014

Syntes nu Jackson Martinez vil være spændende at se hos Roma, men har man kassen til at købe ham ???

[Rettet af: Florenzi - 21/04/2014 - 17:18]

Romadk
151 indlæg.
d. 23. april 2014

Nogen nye rygter ?? :)

MKH1987
25 indlæg.
d. 23. april 2014

I følge Romanews.us så har der været kontakt mellem vertoghen og Roma.
Football Direct News melder at både Sandro og Paulinho kunne være nye ansigter i Roma.
Iturbe har længe været rygtet til Roma men Verona's sportsdirektør har udtalt at der ikke er nogen italienske klubber som har råd til ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. april 2014

Der er budt 6 mio euro for Astori. Cagliari afviser og vil have 10.

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. april 2014

En af de mere interessante rygter.

Fabio Coentrao skulle man være i forhandlinger med. Rygtet melder om, at man "skulle være tæt på købet". Real skulle dog ikke ville rykke sig meget fra de 20 mio.

Her er jeg meget splittet. For det må så betyde at Balza nok er færdig i klubben.

Og hedder ligningen Balza UD - Coentrao IND - mange penge eller ej --> Så er det en klar forstærkning af holdet og lige præcis disse handler jeg mener man skal lave. 1 ud, 1 ind: hente spillere fra øverste hylde.

Coentrao og Dodo ville være det perfekte makkerpar, samtidig med at de begge - måske især Coentrao, sagtens kan dække flere af pladserne længere fremme i Rudis system.

Det er mange penge, 15-18-20 mio euro. Men når det er en markant forstærkning, og ovenikøbet en spiller med mange år foran sig, så tror jeg det er den helt rigtige investering.

Måske man endda kunne hente et par millioner på et Balza-salg?

1

Stigtotti
266 indlæg.
d. 27. april 2014

Hatem Ben Arfa nævnes som et muligt indkøb efter han har været i skænderi med A. Pardew og er blevet sendt på orlov i Frankrig.
Han er vild nok, men også meget skadet og derudover en spiller med et stort ego, er det risikoen værd? :)

[Rettet af: Stigtotti - 27/04/2014 - 13:22]

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. april 2014

Helt enig. God spiller - men der er sku mange gode, så jeg ser helst man ikke tager disse chancer. Det samme gør sig gældende for Menez fx. Der er ganske enkelt, i mit hoved, ikke grund for at tage chancen, når der findes så mange dygtige, unge og ydmyge alternativer.

NiccoChimera
8 indlæg.
d. 27. april 2014

vigtigt hvis rygterne om Fabio Coentrao holder stik, jeg har længe tænkt på hvad der skulle blive af ham. en super handel efter min mening, men det kunne da være rart at komme lidt længere ned i pris, 20 mio euro lyder af lidt for meget.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 29. april 2014

Iflg. L´equipe så har P$G tilbudt et ukendt beløb samt Javier Pastore for Pjanic!!
Jeg mener vi for "næsten" enhver pris bør undgå at sælge Pjanic - han styrer vores spil 100%....

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. april 2014

Pjanic er god - en vaskeægte stjerne i svøb. Men det er Pastore satme også.

Hvis jeg skulle træffe beslutningen, så ville jeg egentlig lægge det meget over til ham selv. Ønsker han at komme til PSG? Ønsker han at forlade Roma lige pt?

Har han intet ønsket om dette, så skal buddet bare afvises. Så simpelt er det. Men vakler han en smule, så er det simpelthen en kanon handel. Det er ikke tit Roma får mulighed for at hente en af de helt store offensive åbenbaringer.

Dertil, det er langt nemmere at finde en erstatning for Pjanic (en kreativ, spilstyrende midtbanespiller) end det er at finde et etableret offensivt kort, der fra dag 1 vil hæve niveauet 200 procent i vores offensiv. Pastore er sådan en.

Det optimale ville naturligvis være, at man formåede at hente Pastore i en regulær handel. Han ville virkelig pynte, og vores offensivt ville have et alternativ til Gervinho, som vi har været ALT ALT for afhængige af.

[Rettet af: asromadk - 29/04/2014 - 17:11]

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. april 2014

The Corriere dello Sport suggest that the likes of Davide Santon, Davide Astori, Paulinho, Sandro, Juan Iturbe and Jackson Martinez top Garcia’s wish-list.

Kilde: Football-italia

En fin liste, lige pånær Sandro, som jeg synes er gået mht. udvikling. Han er ikke ligeså dynamisk, som vores andre to midtbane folk. Kevin og Radja. Jeg frygter, en som Sandro vil gøre vores opspil langsomligt og forudseeligt.

Rest of list, er mere end velkommen. Også Kolarov.!

[Rettet af: Lamela - 29/04/2014 - 18:39]

sebbews
270 indlæg.
d. 29. april 2014

På trods af Kolarovs fortid, vil han også velkommen hos mig.
Han er måske den bedste venstre back, som vi realistisk kan anskaffe os.

Andreas
789 indlæg.
d. 30. april 2014

Spørgsmålet er også, om det et eller andet sted ikke også ville gøre mere ondt på laziali, at se Kolarov i Roma-trøjen, end det ville gøre på os Romanisiti at tænke på hans grumme fortid :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. maj 2014

Kan ikke se hvad vi skal bruge Kolarov til. Dodo gør det glimrende. Romagnoli kan dække den. Balza er stadig i truppen (mon ikke han ryger videre).

For mig at se er Dodò Rudi's mand - og jeg synes faktisk Dodò har gjort sig fortjent til at blive satset på. Evt. findes der stadig Abner man kunne hente ind til at kæmpe om pladsen.

Man skulle have to repræsentanter i Tyrkiet angående Ucan, som mere og mere minder om en mand, man virkelig har øje for og måske pludselig finder lejligheden til at hente (Pjanic host).

Men derudover skulle man også kigge på 88'eren Caner Erkin fra samme klub (Fenerbahce). Venstreback/kant med kontraktudløb nu til sommer.

tdj89
867 indlæg.
d. 05. maj 2014

Ifølge flere medier kommer der til at ske en stor udrensning i Barca til sommer. Navne som Adriano, Fabregas og Alexis bliver nævnt. Adriano og Alexis kunne være to gode bud til Roma. Fabregas anser jeg som urealistisk og unødvendig pt.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 05. maj 2014

Alexis vil være et lækkert køb....vi skal have nogen der går ind og forstærker vores hold....og gerne gode pasnings spiller der kan holde på bolden under pres, nu vi er i CL igen.....

Men bliver spændende hvad Rudi finder af spiller

Lamela
2782 indlæg.
d. 05. maj 2014

Alexis vil være skræddersyet til Garcias system og voldsomt kvalitets løft. Minusset vil være, vi nok ikke skal forvente indlæg fra ham, men det må Maicon og Pjanic sørge for, når Når/Hvis Alexis trækker ind ad.

+++++++++ i min bog, han landes.

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. maj 2014

Alexis vil i mine øjne KRÆVE en afgang af Ljajic. Jeg har været den en af de, måske den, største fortaler i flere år nærmest for, at Alexis er ham man burde sprænge banken for.

Jeg er en smule påpasselig lige pt. Det jeg mente man havde brug for i Sanchez, det har Gervinho bragt til fulde. Så spørgsmålet er, om Alexis har psyken til at komme ind på et Roma-hold, hvor han måske ikke vader ind øverst i hierarkiet.

Jeg var fortaler for Alexis, da han skal have samme tillid af en træner som Gervinho får af Rudi. Får han det, så er han en verdensklasse. Så spørgsmålet er, er der plads til ham lige pt?

Man spørgsmål melder sig: Er Iturbe på vej ind? (I så fald som jeg ser det=Ingen Alexis). Kommer Jackson M (og forventer man måske at bruge ham lidt på kanten også for at give Destro spilletid=Ingen Alexis).

Han bliver næppe et røverkøb, så er det overhovedet nødvendigt, hvis man får Jackson M og en ung spiller til at supplere Gervinho (Iturbe fx). Jeg er ikke sikker.

Har sagt det før - det vigtigste i sommerens transfervindue er, at man ikke får bragt ubalance i truppen.

Jeg mener faktisk, uden et sekunds tvivl i sindet, at vi, sammen med ATL Madrid er det hold med det stærkeste kollektiv i Europa pt. Det skal vi værne om. Der skal hentes de RIGTIGE spillere, og ikke bare de på papiret bedste fordi man nu er i CHL.

ClausA
263 indlæg.
d. 07. maj 2014

Hvad med at hente en Berardi ind ? Han er måske lidt urealistisk. Nogle nye rygter omkring astori ? Ville virkelig elske ham

Kvistus
1556 indlæg.
d. 07. maj 2014

Mener at Berardi er Juve spiller..

Jonas
4091 indlæg.
d. 07. maj 2014

Berardi er udlejet fra Juventus og er derfor lidt samme problemstilling som Immobile (nogle gode aftaler de har fået lavet der!). Vi skal derfor ikke regne med at se nogle af de to i Roma trøjen. Astori håber jeg ikke på at se, da jeg synes at han er voldsom overvurderet og på ingen måde de 10-12 mio. euro som Cagliari kræver.

Alexis ville være fantastisk! Men tror at Sabatini sætter alt ind på at hente Iturbe og han vil første prioritet til sommer.

ClausA
263 indlæg.
d. 07. maj 2014

Som erfaren football manager spiller, er jeg klar over han er Juventus ejet. Også derfor jeg skriver han er urealistisk :-)

Lindboe
93 indlæg.
d. 07. maj 2014

Tror os vi henter Iturbe og Toloi permanent. Selvom jeg hellere vil se Jackson på toppen! Jeg synes det vigtigste i dette transfervindue er, at beholde de nuværende profiler, som Pjanic, Strootman, Benatia og Castan der alle rygtes væk. Vi kan godt tåle at sælge Ljalic hvis vi fx henter Iturbe.

Lund
466 indlæg.
d. 07. maj 2014

For mig at se gælder det om at få styrket bredden hen over sommeren, derfor mener jeg ikke, at Ljajic bør sælges på trods af, at der hentes en ny offensiv spiller ind. Jeg er egentlig meget optimistisk omkring de emner, som bliver kædet sammen med klubben på nuværende tidspunkt. Jeg kunne imidlertid godt ønske mig en spiller som Cuadrado i Rom på trods af, at han minder meget om Gervinho. Derudover synes jeg, at der er for lidt fokus på at finde en gardering til højrebacken dels er Maicon ved at være oppe i årene og har måske ikke +40 kampe på én sæson i benene og dels for at have en yngre mand at satse på til fremtiden. Jeg tilskriver mig i øvrigt også de, som mener, at der bør gives tillid til Dodó. Dermed ikke sagt, at vi ikke bør hente en konkurrent til ham, jeg mener bare ikke, at det er til venstre back-positionen, at størstedelen af transferbudgettet bør allokeres.

[Rettet af: Lund - 07/05/2014 - 20:09]

tdj89
867 indlæg.
d. 08. maj 2014

Hvad vil I sige til en spiller som Jovetic?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 08. maj 2014

Jovetic helt klart Jow tak!!! Suveræn spiller

danielbmoller
1 indlæg.
d. 09. maj 2014

Ifølge flere medier skulle PSG være klar til, at sælge Ezequiel Lavezzi og Javier Pastore for at gøre plads til nye forstærkninger. Jeg syntes det ville være fantastisk hvis Sabatini kunne strikke en handel sammen, hvor Pjanic indgår i en byttehandel for de to.

Samtidig syntes det kunne være interessant at gå i dialog med Torres. Ingen tvivl om, at han slet ikke topper. Men det er tydeligt at han både mangler selvtillid og tillid. Kan godt se udfordringer i forhold til løn. Men tror han kan lave en "Gervinho" (-;

Vil lige understrege, at jeg ser Pjanic blive i klubben! Mere hvis han personligt gerne vil videre.

Bare lidt tanker.. Hvad mener I?

[Rettet af: danielbmoller - 09/05/2014 - 08:02]

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. maj 2014

Både Pastore og Lavezzi for Pjanic? Det behøver man jo nærmest ikke kommenterer - nu må vi heller ikke tro, træerne vokser ind i himmelen.

matti92
179 indlæg.
d. 09. maj 2014

Jeg siger Hent Lescott på en fri transfer, en sikker investering!

tdj89
867 indlæg.
d. 09. maj 2014

Bare lidt tanker.. Hvad mener I?

At Torres skal holde sig langt væk fra Rom, med mindre han er på ferie eller vi skal møde Chelsea i CL.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. maj 2014

Lescott? But why?

Torres? But why?

Så går der vist lige lidt for meget manager i den. De er hverken realistiske eller i bund og grund reelt nødvendige.

Så bliver det jo bare et køb for købets skyld. Man kan UMULIGT i en nøgtern analyse af truppen komme frem til, at det er disse spillere vi mangler.

tdj89
867 indlæg.
d. 09. maj 2014

Hvis Lescott smutter på en fri, kan jeg ikke se hvorfor han skulle være urealistisk? Unødvendig, men ikke urealistisk.

matti92
179 indlæg.
d. 09. maj 2014

Han er da på ingen måde umulig hvis han ryger på en fri?

Han er stor og stærk, har spillet champions league, og premie league og på det engelske landshold, han vil være helt perfekt at have med til næste år, god rutineret forsvar der kan tage fat når det er nødvendigt, på ingen måde unødvendig i mine øjne.

erlind
89 indlæg.
d. 10. maj 2014

Umulig,fordi han er engelsk. De gider nok ikke italiensk. Kan sku ikke huske hvornår da sidst har været en engelsk spiller i Italien.beckham sidst i Milan... Ellers hmm... Nej. Men ja,en god og stærk spiller. Han er velkommen .

tdj89
867 indlæg.
d. 10. maj 2014

Wow, jeg er semi rystet, sorry to say.

Hvornår så I sidst Lescott spille? Har i lagt mærke til, at et af Citys helt store problemer er, at de ikke har en god makker til Kompany? Har I lagt mærke til, at Lescott er blevet slået af, af en gammel langsom argentiner?

Lescott er gammel og afdanket, og vil også være rimelig løntung. No way han har noget at gøre i Roma. Nu er vi endelig kommet af med Burdisso.

1

tdj89
867 indlæg.
d. 14. maj 2014

Nu bliver Benatia rygtet til Bayern

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 14. maj 2014

Silly Season er godt igang med alle mulige rygter, men det er kun rygter så forhold jer ikke til det før der sker noget konkret ;o))
Lescott?? den har jeg svært ved at følge?!

Vi sættes i forbindelse med Muriel fra Udinese - ham og Iturbe og Gervinho, så skal forsvarerne sgu løbe hurtigt ;o)

Andreas
789 indlæg.
d. 14. maj 2014

@tdj89

Den har været nævnt flere gang, med Benatia til Bayern, men må sige at jeg ikke rigtig tror på den.

Jeg kan ikke rigtig se Benatia i Guardiolas projekt. Hele Pep's filosofi går på at være boldbesiddende og til det skal han bruge spillere der er ekstremt dygtige på bolden - Benatia er god - men han er ikke verdensklasse. Faktisk har man jo set flere gange, at Pep har omskolet midtbanespillere, til at spille i forsvaret (Mascherano og Javi Martinez).

Hvis vi ser Benatia skifte her til sommer, så tror jeg at det bliver til England, hvor han kan udnytte sin fremragende fysik...men lad ham da bare blive i Roma :)

[Rettet af: Andreas - 14/05/2014 - 13:07]

Jonas
4091 indlæg.
d. 14. maj 2014

Il Tempo skriver at City har budt 30 mio. for Benatia, mens United har budt 40 mio. euro for Strootman. Begge har spillet fantastisk, så det er vel kun naturligt at der vil være interesse og jeg tror at vi kan forvente rigtig mange rygter. Både håber og tror dog på at vi kan holde på vores bedste spillere, medmindre der kommer et virkelig højt bud - Og jeg mener bestemt ikke at man sælger Benatia for 30 mio. euro!

Andreas
789 indlæg.
d. 14. maj 2014

Tror ikke at buddene skal hæves vanvittig meget mere, før klubben vil overveje der seriøst :/

45-50 mio. euro for Strootmann og 35-40 mio. euro for Benatia vil være bud der er svære at sige nej til...desværre

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 14. maj 2014

Enig med Andreas! Sabatini har et godt øje til handler med god profit, og det lader til at mantraet på direktionsgangene er, at alt har en pris. Hvis der bliver budt 50 mio € på Strootman, synes jeg egentligt ikke, man kan fortænke ham i at overveje det kraftigt! Hvis det sker, hvem skal så hentes ind? Og hvem kan hentes ind?
Der har jo været mange rygter om Rabiot fra psg, men ham har jeg ikke rigtigt set spille. I hvert fald ikke nok til at vurdere ham!

TheTotti
456 indlæg.
d. 14. maj 2014

Vi har Taddei og Ninjaen, ingen grund til bekymring :)
Taddei kunne vel også omskoles til CB, så har han vel næsten været omkring alle pladser på banen ;)

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. maj 2014

Det er virkelig ikke nogen grund til at spekulere for meget frem og tilbage - som thorsen siger - SILLY SEASON.

Ang. Stroot såvel som Benatia. Der står også i selvsamme rygter (i de italienske medier), at man jo også at nødt til at huske, at ingen af disse spillere ØNSKER at skifte. Og der skal en del til før det ændres.

Så kan de andre klubber være nok så interesserede.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 15. maj 2014

Dagens rygter: Aubameyang fra Dortmund, Evra fra United og Filipe Louis fra Atl. Madrid.....
Ja tak, nej tak og ja tak men HUSK nu det er SILLY SEASON ;o)

matti92
179 indlæg.
d. 15. maj 2014

Ja hvis det var sandt med de 3 ville jeg være lykkelig !

Så vi sikker på 1 pladsen næste år da

Denner
527 indlæg.
d. 15. maj 2014

Hvad med Eto'o? kunne han blive aktuel?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 15. maj 2014

Eto´o? er vi ikke enige om at vi mangler en verdensklasseangriber???
og ikke gamle stjerner der skal have en monsterløn?!
Nej lad os stile lidt højere.... hvis vi kan hente Iturbe, Alexis Sanches og Muriel mener jeg vi er rigeligt dækket ind på spidsen....
så mangler vi i mine øjne "kun" en venstre back på højt niveau.... Dodo er ikke helt der endnu så en han kan lære noget af og spille de "små" kampe

matti92
179 indlæg.
d. 15. maj 2014

Jeg mener på ingen måde vi mangler 3 offensive spillere og tror en spiller som sanches vil kræve næsten lige så meget i løn som Eto, ved godt sanches har et større potentiale og er bedre.
Hent
Iturbe og Muriel også er vi dækket fuldt ind offensivt mener jeg.
Enig med en god rutineret venstre back ville blive påskønnet.

Denner
527 indlæg.
d. 16. maj 2014

Mener heller ikke vi skal ham haha.

Bare mht til det er både Drogba og Eto'o der står og skal lede efter ny klub! :b

Men hey alder er intet argument! Så længe man ved hvordan man får bolden i kassen! Løn er en anden sag.

[Rettet af: Denner - 16/05/2014 - 03:55]

asromadk
3790 indlæg.
d. 16. maj 2014

Silly sæson ja.

Men fra i aftes og fortsat idag, meldes der rimelig solidt ud om Kolarov. Parterne skulle være blevet enige om 12 mio euro.

Daniele16
175 indlæg.
d. 16. maj 2014

Ciro Immobile vil være et fantastisk køb! Synes han er alt hvad vi mangler, en stor angriber der ikke er bange for noget!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 17. maj 2014

Lad os nappe cambiasso på en fri transfer fra Inter! Immobile som stor angriber? Han er ikke meget større end en smølf og ejet af juve så det bliver vel ikke aktuelt. Er heller ikke meget for at hente en "one season wonder".

mexes
2516 indlæg.
d. 18. maj 2014

Vil nu ikke kalde en 1.85'er for en smølf.. Men nej, han er ikke noget 'stort bæst'..

Sofus
3107 indlæg.
d. 18. maj 2014

Immobile har bombet før, så vil ikke kalde ham et one season wonder, det lader til du ikke rigtig har set ham i aktion i forhold til at du også vælge at beskrive som "ikke meget større end en smølf". Dog at han er ejet af Juve, gør det nok rigtig svært, men en spiller som Immobile vil være et klasse køb!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 18. maj 2014

Jeg kender godt immobile. 5 mål for Genoa 2012/13 og 28 mål for pescara i 2011/12 i serie b. Synes vi skal stile højere ellers kan vi ligeså godt beholde destro...

Denner
527 indlæg.
d. 19. maj 2014

"Synes vi skal stile højere ellers kan vi ligeså godt beholde destro... " SELVFØLGELIG skal vi beholde Destro!

ClausA
263 indlæg.
d. 19. maj 2014

Destro skal INGEN steder hen!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. maj 2014

Husk nu, at det var de færreste der kunne forestille sig Roma uden Marcos i sommer. Folk kunne simpelthen ikke finde logikken i salget og forestille sig, at der måske kunne komme noget bedre ud af det i et større perspektiv.

Det er det samme med Destro. Jeg tror ikke der er en eneste Roma-fan der ikke ønsker ham det bedste og gerne i Roma. Herlig spiller. Men hvem ved om hans afgang økonomisk og lavpraktisk på banen betyder 2 spillere á +20 mål. Marcos handelen burde have bevist, at udskiftning i truppen - når det er til klar økonomisk fordel for Roma vel og mærket - ikke skader. Måske er det ligefrem i denne dynamik og fornyelse på de helt rigtige tidspunkter vores fremgang ligger.

[Rettet af: asromadk - 19/05/2014 - 11:32]

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. maj 2014

Tutto su Mattia Destro. Il Wolfsburg fa sul serio per l'attaccante della Roma, ha avanzato una proposta di 35 milioni di euro per la società giallorossa.

Jeg er glad for Destro. Men ærligt, 35 mio euro - og så rager det mig sådan set om det er kontant eller på afbetaling - det er virkelig et flot beløb for ham. Vi snakker altså på den pæne side af en kvart milliard.

Samme artikel skriver dog også, at det først og fremmest er Destro selv, og hans ønske om at fortsætte i Roma, der står i vejen for en handel.

Jeg kan godt forstå ham, dog. Men satans hvor er det et højt beløb for ham.

tdj89
867 indlæg.
d. 20. maj 2014

Martinezs agent bekræfter at Roma er interesseret.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. maj 2014

Der snakkes også meget om kalou?! Ikke en mand med 20+ mål i støvlerne...

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. maj 2014

Kan han bare lave en halv 'Gervinho' (de har vist meget identiske forhold til Rudi), så er det vel også mere end godkendt :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. maj 2014

Det helt seje rygte: United efter Gervinho.

Jeg fandt egentlig kun det her interessant, da jeg ikke kendte til en klausul i Gervinhos kontrakt som åbenbart betyder en frikøbklausul på 4 mio euro såfremt Rudi forlader klubben. Siger alt om, hvilken spiller vi har med at gøre, og måske endnu mere om, hvilken træner vi har med at gøre.

Min respekt for Rudi Garcia er simpelthen bare støt stigende dag for dag.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 21. maj 2014

Få det nu overstået og KØB Jackson Martinez!!! Så har vi en giftig angriber.....

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 21. maj 2014

Jackson Martinez er min store drøm i det her vindue. Derudover er jeg næsten sikker på, at Kalou bliver hentet. Han passer perfekt til Garcia (som Gervinho), han passer perfekt til systemet og hans pris vil nok kunne forhandles ned på et niveau, der er perfekt for Sabatini, da han jo ikke er nogen verdensstjerne, og hans kontrakt udløber om et år.

Er der i øvrigt nogen, der ved noget om Marins kontrakt? Så vidt jeg ved, hentede Juve ham i sommers, men nu er han jo i Roma. Er det et delejerskab eller bare en regulær lejekontrakt? Hvor lang tid løber den, og hvordan er en evt. frikøbsklausul?

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 22. maj 2014

Flere medier melder gervinho på vej væk efter ledelsen har afslået en forbedring af nuværende kontrakt. ? Skidt hvis det er sandt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. maj 2014

Tåbeligt rygte. Faktum er, at Gervinho vil have bedre (vi snakker altså et mindre beløb, 200.000-300.000) løn og en længere kontrakt (et år mere på, så den løber til 2018)

Ærligt. Who can blame him - og jeg syne egentlig godt klubben kunne give ham noget credit for en kanon sæson.

At han forlader klubben pga. denne uenighed er jo et fuldstændig håbløst rygte, som vel bare er opstået i stil med, "Han vil noget Roma ikke er enige i = ergo han smutter". Sådan hænger verden jo ikke sammen.

Det understøttes også at en bookmaker, betpassion, som har sat et odds på at Gervinho er at finde i Roma efter sommeren på 1,40 overfor 2,46 på, at han ikke er.

1

[Rettet af: asromadk - 22/05/2014 - 20:40]

tdj89
867 indlæg.
d. 23. maj 2014

Odds 1,40 på at han er, er faktisk et højt odds, hvis du mener sandsyndligheden er lille for at han smutter.

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. maj 2014

Undskyld mig, men
1) nu har jeg faktisk ikke forholdt mig til, hvorvidt det er et 'højt' eller 'lavt' odds - blot konstateret, at betpassion har udfaldet "Gervinho bliver i Roma" som markant favorit overfor "Gervinho forlader Roma". Ergo, understøtter det påstanden om, at rygtet er en and.

2) Skal spørgsmålet om, hvorvidt det er et 'højt' eller 'lavt' odds så alligevel tages, så må vi altså lige have nuanceret det lidt - og ikke blot gå med din ide om, at det "faktisk [er] et højt odds".

3) Du kan (og nu snakker vi på et helt subjektivt plan) have ret i, at betpassions chancevurdering på at Gervinho forlader Roma - 36,27% - kan synes af meget.

4) Men med en teoretisk betalingsprocent på (100/((100/1,40)+(100/2,46))) 0.89222797927, kommer ideen (blandt seriøse gamblere på jagt efter et overskud) om, at jo lavere odds der spilles til, jo større del af overskuddet på væddemålet bliver opslugt i spiludbyderens profit (det er jo ikke en gavebod) altså lidt til sin ret.

5) 1,40 på at 'Gervinho forlader Roma' er et rigtig skidt odds i denne sammenhæng - med mindre du har en direkte linje til Gervinh' og ligger inde med viden som betpassion ikke ligger inde med.

6) Der er meget lidt der taler for at dette skulle være et godt odds, og jeg har utrolig svært ved at se det som et særlig 'højt' odds. Er det for at tjene penge - såfremt du altså ikke har insiderviden - så er du sågar bedre stillet med både roulette (97%) og blackjack (98%), begge med markant højere tilbagebetalingsprocenter.

Og så igen, så sagde jeg faktisk bare - da du kommer og absolut vil antage det modsatte af det (ikke) skrevne - at også betpassion mener, at der er størst chance for at Gervinho bliver i Roma.

Men du er selvfølgelig helt i din ret til at mene, at det er et højt odds!

[Rettet af: asromadk - 23/05/2014 - 02:11]

tdj89
867 indlæg.
d. 23. maj 2014

Når du med det samme skyder rygterne om, at Gervinho vil væk ned, så er odds 1,40 da money in the bank.

Hvis du vil snakke lave odds, så kig på dengang Van Gaal blev træner i Utd. 1,02 var den nede i. Kan du se forskellen?

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. maj 2014

Go for it.

tdj89
867 indlæg.
d. 23. maj 2014

Du keder dig asromadk. Det vidner dit indlæg også om.

Du skriver det 01:50, og vender tilbage 21 minutter senere, for at rette i det.
That's just sad bro.

Bestyrelsen
21 indlæg.
d. 23. maj 2014

Lige en hurtig opfordring inden der er noget der eskalerer - hop hellere en tur ud i det gode vejr og nyd solen. Forsat god dag :)

2

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. maj 2014

At jeg midt om natten midt i en absurd stresset periode med opgaveskrivning bruger så meget tid og energi på sådan et indlæg er snarere eksemplificeringen af det høje niveau af irritation du (som ofte) formår at frembringe.

Du leger rasmus-modsat 9 ud af 10 gange folk skriver noget, laver en artikel etc. Den her tilgang fra din side - og her nægter jeg at tro jeg er den eneste dette gælder for - den er simpelthen bare enormt trættende, tilmed provokerende ud i det absurde, når du jo som i dette tilfælde fordrejer de skrevne ord til hvad du nu selv har lyst til at se der står.

Fint I våger over debatten - men der er nu styr på det, skulle jeg mene. Ihvertfald fra min side. Diskussionen er ihvertfald lukket ned herfra.

TheTotti
456 indlæg.
d. 24. maj 2014

Har lige læst et rygte om at Mourinho forbereder et bud på Benatia som indebærer €20 mil + Lukaku. Hvis Benatias udtalelser skal tolkes som et ønske om at skifte til en topklub, så er dette da en handel der er værd at overveje?

tdj89
867 indlæg.
d. 24. maj 2014

Sådan en handel vil være et kæmpe ja tak herfra.

Sofus
3107 indlæg.
d. 25. maj 2014

Efter David Luiz skifte til PSG er vejen rimelig meget banet for Benatia...

matti92
179 indlæg.
d. 25. maj 2014

€20 mil + Lukaku så kunne der godt lige forhandles en Ashley Cole oveni, så er det Done Deal. Fuldt ud tilfredsstillende set fra min side.

tdj89
867 indlæg.
d. 25. maj 2014

Hvorfor skulle han forhandles ind i handlen? Har han ikke kontraktudløb? Derudover nej tak.

romaus
37 indlæg.
d. 26. maj 2014

Enig med tdj her omkring Cole - nej tak. Han er mildest talt en mand på vej nej, så selvom han er gratis (i transfer, han skal sikkert have en klækkelig hyre) er han ikke den rigtige mand. Sats i mine øjne meget hellere på Kolarov og kør med ham, Dodo og Romagnoli.

romaus
37 indlæg.
d. 26. maj 2014

Det skal dog siges, at jeg nok havde sagt det samme om Maicon, som jeg nu siger om Ashley Cole.. Dog ser jeg det stadig som ret urealistisk for ikke at sige uladesiggøreligt at Cole gør Maicon kunsten efter, da Maicon i modsætning til Cole allerede kendte serie a indgående og er et fysisk bæst.

romaus
37 indlæg.
d. 26. maj 2014

Men selvom jeg kommer til at knibe en tåre hvis Benatia ryger, så er 20 mio euro og Lukaku simpelthen ikke noget man kan sige nej til for en spiller man gav 13 mio for året inden (right? :-) ).

King Saba 4 the win!

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 26. maj 2014

Benetia er verdensklasse, men ikke uundværlig og til den pris er vi nødt til at lytte..
vi kan håbe på en priskrig mellem City, Chelsea og Barcelona (troede ikke de havde nogen penge) og så sælge ham for højestbydende... men tanken om 20mill euro + Lukaku er sgu ikke tosset. Vi tænkte jo det samme sidste sommer da vi skød Marquinhos, Lamela og Osvaldo afsted!
Men holdet forsvarer med 11 mand under Garcia, så Benetia kan godt erstattes! (selvom han vil blive savnet) fx med Paletta fra Parma.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2014

Inter arbejder på at hente Lamela. Håber vi selv kigger den vej.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2014

Barca og Benatias agent angiveligt i forhandlinger
http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artikler/nyheder/medier-benatias-agent-forhandler-med-barca

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 26. maj 2014

Mon ikke benetia er fortid i Roma? Giv os penge og Alexis så er det en konge handel af sabatini;) hvem henter vi så ind for benetia? Mangala, paletta, astori eller ??

Koch
844 indlæg.
d. 26. maj 2014

Nu er det jo ikke agenten, som bestemmer om Benatia skifter. Han har 4 år tilbage af sin kontrakt og Roma vil nok ikke sælge for under 40 millioner euro. Benatia og hans agent er ikke i en god position til at gennemtvinge et skifte, hvis det er hvad Benatia så inderligt ønsker.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2014

Koch

Hvis agenten er begyndt at forhandle med Barcelona, så har han Romas accept, hvilket indikere, at Barca og Roma er enige.

Benatia er tabt, det må vi bare indse. Vi er vel ikke overrasket over, at der vil komme interesse for ham dette vindue. Jeg er dog overrasket over hans reaktion på denne interesse.

Som Barcelona sympatisør håber jeg de får Benatia. Som Roma-fan håber jeg Barcelona kommer i budkrig med City.

Koch
844 indlæg.
d. 26. maj 2014

Det kan du selvfølgelig har ret i. Har bare svært ved at se hvorfor Roma vil sælge ham.
Det må tyde på han virkelig gerne vil skifte, og hvis det er sagen synes de skal. Spillerne skal være 100 procent engageret for holdet og det er Benatia ikke lige nu lader det til.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2014

Roma vil sælge, fordi det sandsynligvis bliver til en rigtig flot, og god salgspris.
Samtidig begræder Benatia ligefrem ikke, at der er så megen interesse for ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. maj 2014

Benatia spiller i Roma næste sæson.

mexes
2516 indlæg.
d. 27. maj 2014

I min bog skal Benatia ingen som helst steder. Vi står i en position nu, hvor vi er tilbage i CL og er tilmed favoritter til at kæmpe med om titlen med Juve næste sæson. Som minimum, så skal vi beholde ham en sæson mere, og evt. sælge i sommmeren 15, hvor vi stadigvæk kan få en klækkelig sum for ham, taget hans kontraktlængde alene i betragtning.

1

mexes
2516 indlæg.
d. 27. maj 2014

Lidt flirt fra Dzekos side?

Pjanic taler altid varmt om Roma

tdj89
867 indlæg.
d. 27. maj 2014

Tak asromadk. Men din viden og indsigt er vi nu alle sikre på, at Benatia er Gervinho er i Roma næste sæson. Tak :)

3

mexes
2516 indlæg.
d. 27. maj 2014

Sådan helt seriøst. Kan Tdj89 dog ikke snart blive fjernet fra forummet? Han laver næsten ikke andet end at provokere folk herinde på stedet, og det er virkelig trættende at se på.
Jeg ved godt min indlæg her heller ikke biddrager til debatten, men jeg er virkelig ved at få nok af ham og hans indlæg, og er simpelthen nød til at ytre mig omkring det.

2

tdj89
867 indlæg.
d. 27. maj 2014

Tror du skal skrive direkte til en fra bestyrelsen, og ikke i en forumtråd, mexes.

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. maj 2014

Ja, er det ikke rart tdj89? Glad for, at jeg kunne hjælpe.

tdj89
867 indlæg.
d. 27. maj 2014

Er du frisk på et lille udstik omkring Benatias fremtid i klubben?

2

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 27. maj 2014

Dodo ude i 6 måneder så nu skal vi købe en ny venstre back! Bastos må de godt sende retur asap;)

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. maj 2014

Jesus kristus, er du 12 år eller hvad tdj89? Det var da utroligt - er det fysisk umuligt for dine pølsefingre at forfatte andet end personlige henvendelser i jagten på diskussioner?

Jeg takker pænt nej til din lyst til diskussioner på to-mands hånd.

tdj89
867 indlæg.
d. 27. maj 2014

Bevares. Tænkte da, at du sikkert gerne ville lukrere på din viden. Det behøves ikke nødvendigvis at være penge.

erlind
89 indlæg.
d. 27. maj 2014

Ang Benatia, så afviser hans agent en skifte væk fra Rom:)

http://www.romanews.us/2014/05/27/benatia-agent-denies-as-roma-exit/

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. maj 2014

Præcis. Den er sku blevet kørt lidt op. Selvfølgelig er der interessere. Han er vel en af de absolut mest ombejlede spillere pt - så self er der interesse. Og selvfølgelig afskyer han ikke tanken om Bayern, Barca etc..

Tror bare ikke han skifter...

romeren10
332 indlæg.
d. 27. maj 2014

Jeg ved ikke med jer, men hvis der kommer et bud på 40m euro, synes jeg vi burde tage den. Taget i betragtning at Benatia kun har vist sin klasse i Serie A og aldrig har spillet i CL og det faktum at han snart er 27 år, så er 40m euro rigtig meget for ham. Giv os 40m euro og jeg kører ham selv til Barcelona eller Manchester.

ClausA
263 indlæg.
d. 28. maj 2014

Nu har han da spillet et par chl kampe for Udinese og lidt Europa League. Så
Lidt har han. Men vi kan godt blive enige om han ikke har bevist noget i den sammenhæng. Sammen med resten af Udinese's hold. Syntes godt nok det ville være tåbeligt at sælge, hvis vi skal spille med om mesterskab og gøre en god figur i chl. Den klasse han spillede med i sidste sæson var helt formidabelt og nærmest uerstatteligt lige pt. Med de priser spillere bliver solgt for ( 50mio euro Luiz som
Eksempel)

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. maj 2014

Stop af del-ejerskaber

Et længe debatteret emne, fra næste sommer af, vil det ikke være muligt at lave delejerskaber. Der er pros og cons ved det. Jeg glæder mig dog over, at flere talenter nu får en, klar afklaring om fremtidsmuligheder, og måske vil de bedste af talenterne være tættere på førsteholdet, end at varme bænk i Serie B.

asromadk
3790 indlæg.
d. 28. maj 2014

Det er simpelthen bare på tide.

Jeg glæder mig utrolig meget til at det er et overstået kapitel. Så tvinges vi i højere grad til at tage stilling til spillerne. Jeg er helt sikker på, at lige præcis det her fænomen har stået i vejen for udviklingen af utrolig mange spillere op igennem årerne.

Der er en grund til, at man så ofte ser et italiensk landshold med spillere der 'slår igennem' på den store scene som 27 årig. De har brugt alle deres ungdomsår i ustabile miljøer.

Frederik Sørensen udtaler det meget godt i et interview her for nyligt omkring hans situation med Juve/Bologna:

"Jeg foretrækker et fuldt ejerskab denne gang. Det vil fungere bedst for mig at få en fast klub, hvor jeg ved, jeg skal være i et stykke tid. Jeg vil gerne have lidt mere ro på", siger Sørensen.

[Rettet af: asromadk - 28/05/2014 - 15:47]

ASRMichael
399 indlæg.
d. 28. maj 2014

Tottenham vil angivelig prøve at lokke Roma med 14 millioner pund for Hr. Destro.
Skriv linktekst

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. maj 2014

Haha 14m pund haha en joke, er jeg den endeste der vil elske at have Cerci tilbage han har en speed som gervinho og en arbejds heat som florenzi, vil passe perfekt ind synes jeg hvad siger folk??

Andreas
789 indlæg.
d. 29. maj 2014

14 mio. ?! Er det på leje eller hvordan ?...

romaus
37 indlæg.
d. 29. maj 2014

Det er latterligt lavt for Destro. Det irriterer mig sgu lidt nogle gange, at når der rygtes priser for Premier League spillere, så er det totalt inflaterede beløb, som fx Luke Shaw (hvem er du!?! ;)) til 35 mio pund - til grin. Men når der rygtes Roma spillere og andre serie a spillere for den sags skyld, så er vi i en helt anden prisklasse. Selv buddene der rygtes på Benatia er næsten hånende lave, når man tænker på han nok har været top 5 midterforsvar i de europæiske ligaer i denne sæson...

romaus
37 indlæg.
d. 29. maj 2014

Apropos noget andet, så rygtes Shaqiri væk fra Bayern til sommer, tror i vi kunne få fingre i ham?
Indkast artikel

romaus
37 indlæg.
d. 29. maj 2014

Jeg tror han ville være absolut glimrende på modsat side af Gervinho!

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. maj 2014

Kæmpe ja-tak til Shaqiri herfra!

Og er simpelthen enig. Er træt af de priser det. Jeg mener også derfor at klubben bør sætte en fod nok. De bør melde klart ud til Barca, City etc. at de slet ikke er afvisende overfor et salg af Benatia, men det er os der sætter prisen.

Når Luiz koster 50 eller hvor meget det er, så skal Chelsea jo ikke regne med at de kan lave et skifte fra Luiz til Benatia og rent faktisk have overskud. Det er jo en hån.

Klubben må simpelthen til at finde 'storklubsmentaliteten' frem. Alt under 40 er jo en hån - og så er vi stadig til en vis grad en 'rugekasseklub' for de helt store.. Det går ikke at blive ved med at lave de her handler.

Jeg er dog også sikker på, at klubben ikke sælger lige pt - og at klubben rent faktisk har lidt gang i at få styr på de her ting. Er sikker på, at klubben har indledt forhandlinger og været åben, men de er jo simpelthen ikke villige til at betale en ordenlig pris tror jeg. Fordi de netop tror de kan pille vores spillere som var vi en mindre klub.

hrroma
6 indlæg.
d. 29. maj 2014

Der bliver snakket om Salih Ucan fra fenerbahce til 12 mil. euro og 25% af hans næste salg.

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. maj 2014

Ja, jeg skulle lige til at skrive det.. Vi skulle have to mand i Istanbul for at få lukket den her forhandling som har stået på i flere måneder.

Det har ikke været nogle hemmelighed at Sabatini har meget stor tiltro til Ucan, og Rudi må have sagt god for den, for nu skulle det være lige på trapperne. De oprindelige 15 mio euro skulle vi have fået ned til 12 + div.

Samtidig rygtes det at forhandlingen ikke er færdig. Saba vil helt ned på 7-8 og det er utænkteligt Yildirim (feber dir.) går under 10.

men vi er altså til stede i istanbul og virke måske til, at den her handel pludselig kan tage fart såfremt man bliver enige.

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. maj 2014

Desuden, skal Roma op og lege med de store drenge i klassen, altså Chelsea, City, UTD, Bayern, Real etc. så skal lønloftet hæves, hvis vi vil have spillere, der kan konkurrere med dem. 2 mio euro fra Benatia er sku os for lavt. 3-3,5 mio burde vi kunne give ham. Selvfølgelig skal spilleren ikke bestemme sin løn, men han ved da godt, spillere på markedet hans kvaliteter/niveau, hæver generelt mere i løn end andre.

En uddannet læge siger nok ikke ja til en løn på 25000 kr. om måneden, da han ved, en med hans kvalifikationer tjener 30-32 +.

[Rettet af: Lamela - 29/05/2014 - 16:10]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 29. maj 2014

Nogen der kan fortælle mig om salih ucan er god? Position?

hrroma
6 indlæg.
d. 29. maj 2014

Tottihorsen.
Han spiller offensiv midt men kan også bruges centralt. Han blev købt for 1.5 mil for to år siden da han var 18. Jeg så ham live dengang da han spillede u18 mod danmark. Spilestilen minder lidt om en hurtig pirlo med gode afleveringer, ellers er der jo altid nogle youtube videoer.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 29. maj 2014

En pirlo i hurtig udgave er jo som Megan Fox med tvillingesøster!! KØB ;)

1

De Rossi
63 indlæg.
d. 30. maj 2014

Alessio Cerci som Zmartguy nævner, enig, enig, han måtte gerne vende hjem til Roma, imponerer stort set altid de gange han er på skærmen for Torino. Stadig god alder og vil nok gerne snart spille europæisk. Mere målfarlig end andre wings (og godt med assist) og kan også spille flere pladser.

Ham Salih Ucan lyder spændende, hvis han virkelig er en slags hurtig Pirlo, så er det vildt, men hype er der jo meget af. Mindre kan da også gøre det hellere det for at han bliver en god handel. Bare han ikke er en blanding af Fellaini og David Luiz, som hans frisure ligner ;-)

Og asroma.dk har så ret i at storklubsmentaliteten skal frem. Det er helt fair at sige til f.eks. Chel£ski at når Luiz er solgt for det beløb så er Benatia mindst det samme værd. Han har vist langt mere i den netop overståede sæson end de fleste forsvarsspillere. Så 40 mio. + Lukaku kunne være første udspil fra Romas side, hvis de spørger på ham.

Ham SHaqiri må væk fra Bayern og hen et sted med mere spilletid, så ham gerne i ROma, han er eftertragtet så bliver svær, men dem der får ham gør meget sandsynligt et rigtig godt scoop.

Denner
527 indlæg.
d. 30. maj 2014

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. maj 2014

Han har sagt, "stati tranquilli, rimango a roma", ja. Det er desværre langt fra ensbetydende med, at han ikke kan være væk om 1 mdr.

Han ER en ombejlet herre, forståeligt nok --

facit må bare være at skrue lidt ned for al snakken. Vi er ikke ude i et scenarie hvor han han bedt om at blive solgt, og vi er ikke ude i et hvor klubben er igang med at afskibe ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. maj 2014

Og så kom der et af de helt random rygter:

Vi skulle være ude efter irakiske Ali Adnan, som vist er en eftertragtet herre rundt omkring. Han skulle selv have udtalt at der er tilbud mange steder fra, men Roma skulle være blevet fremhævet som noget, der kan vise sig at blive offentliggjort mere om i løbet af de næste 5 dage.

Venstre back, men som skulle være stærk offensivt + godt spark. Ovre øst på skulle han været nævnt som deres svar på BALE.

hrroma
6 indlæg.
d. 30. maj 2014

Ja ali adnan har et godt spark med venstre stang, men om han har alt andet til at spille i roma tør jeg ikke sige.

Visda
2 indlæg.
d. 30. maj 2014

Har læst rygter om at Chelsea vil tilbyde £18 + Lukaku for Benatia hvilket jeg synes er utrolig interessant. Derudover har PSG tilbudt til Pastore til forskellige klubber heriblandt Roma. Tror i ikke han kunne få gang i karrieren igen i Rom? Og så skulle man være nået til enighed om et køb af Adriano (ikke ham den tykke) med Barcelona. Et det løsningen på venstre back?

[Rettet af: Visda - 30/05/2014 - 23:27]

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. maj 2014

Haha € 63. Mio er da også en slat.

Sådan Sabatini!

Denner
527 indlæg.
d. 31. maj 2014

Adriano er det ikke ham der er super skod i FM haha?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 01. juni 2014

bliver mere og mere vild med lukaku, vil sku gerne se ham i Roma trøjen...:)

Denner
527 indlæg.
d. 02. juni 2014

Ganske enig Zmartguy, han er et talent fra den ØVERSTE hylde!

[Rettet af: Denner - 02/06/2014 - 11:58]

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 02. juni 2014

Hmm... Link

[Rettet af: Kasper Hørlyck - 02/06/2014 - 19:07]

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 02. juni 2014

Vi skal da af med Benatia hvis vi kan få 40+ mio € for ham?
Så god er han da heller ikke. Tænk på at han spiller i Serie A, hvor niveauet er meget lavere end for eksempel La Liga. Så alt over 40+ mio € ville være en gave.

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. juni 2014

Der skulle være forelagt et nyt tilbud til Benatia, 1,9m (op til 2,6 inkl. bonusser).

Jeg håber han accepterer noget snart - ellers tror jeg, man sælger ham. For det virker som om, at klubben, i forlængelse af et fornuftigt transfervindue i sommer, også nu agerer knaldhamrende fornuftigt. Ikke nogle store armbevægelser og dumme beslutninger. Det er klart, at Benatia et sted føler han burde været bedre betalt end fx 1/3 af DDR samt i underkanten af de mange andre profiler - men man må også bare sætte hårdt mod hårdt tænker jeg - han kan jo ikke forvente alt på et sølvfad efter 1 år.

For min skyld kunne man smide flere klausuler på - lad ham gerne stige et ordenligt hak hvis det hedder CHL næste år igen, lad ham gerne få en klækkelig bonus for et mesterskab etc.

Nu er det også tid til at han må vise lidt loyalitet over for Roma, der nu har ført ham frem på den store scene. Klubben skal på ingen måde gå ud og matche de lønninger City etc. står klar med.

tdj89
867 indlæg.
d. 03. juni 2014

Du er simpelthen gået fra stensikkert at sige, at Benatia bliver i Roma, til at Roma sælger Benatia hvis de ikke forlænger med ham..

suk

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. juni 2014

Personligt - når det nu altid er denne herlige personlige tilgang du som altid efterspørger - så tror jeg han bliver. Han accepterer snart et tilbud om en forbedret kontrakt, udtaler sin dedikation til Roma og projektet - og så har vi ham til opstart til i juli.

Men du har som altid piratklap for begge øjne og læser hvad du vil :) Det er ved at blive et ganske underholdene show du underholder os andre med. Det er sku' lidt sødt.

Min kommentar om, at han 'smutter', handler jo om, at han ikke skal overtales til at blive for enhver pris. Som jeg skriver, "[hvis ikke x sker], så tror jeg, at han sælges".

Derudover har det ikke været et spørgsmål OM der skulle gives en forlængelse, men blot været problemer i form af indhold. En ny, forbedret kontrakt såfremt sæsonen blev god, har hele tiden været planen. Nu er man så uenige om, hvad den kontrakt skal lyde på.

Ved ikke helt hvad det er for et spil du kører lidt nogle gange - men jeg har ærligt talt svært ved at se og forstå, hvordan du kan blive ved med at retfærdiggøre dine relativt personlige angreb mod mig. Det rager mig i bund og grund en høstak - men det er mig en gåde, at du kan blive ved med at synes du er den skarpeste kniv i skuffen.

[Rettet af: asromadk - 03/06/2014 - 01:24]

Basnandez
157 indlæg.
d. 03. juni 2014

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 03. juni 2014

Walter Samuel, cambiasso, keita, dembele, iturbe og cerci er nogen af de mange rygter der florerer for tiden!! Hvad tænker i om det? Ja tak til iturbe ellers nej tak! Selvom Samuel var fantastisk men det er mange år siden ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. juni 2014

Hellere Cambi end Keita. Han kender ligaen, har masser af international erfaring. Men han vil være en dyr herre.

Samuel, No thanks.

Dembele, så sku det da være fordi, vi sælger en af de 4 på midtbanen, jeg tror ikke, han vil være tilfreds, med at være 5.mand på midtbanen. Virker lidt unødvendigt i mine øjne, da han også en dyr herre.

Iturbe/Cerci ? Begge vil være fine tilføjelser.

Kom nu den stjerne angriber angriber for fanden. Så kan vi kan glæde os endnu mere til næste sæson.

Der skal ikke pilles meget ved truppen, det ser meget homogent ud. En VB, (Criscito, Luis, Alex Sandro), en til bagkæden. Toloi, må gerne blive. En angriber og en kant mere, så er vi kørende.

Vi burde kunne tjene 10-13 mio euro på en Ljajic ellers bruge ham i spiller handel evt.
Zenit var interesseret i Ljajic sidste år, forhåbentligt, er de stadig lune på ham.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 04. juni 2014

I følge La Republica har Roma sat et prisskilt på 75 mio. kr. på Florenzi! Jeg håber han bliver, jo flere klubmænd desto bedre, men han bliver nok næppe stillet en nøglerolle i udsigt, hvis man opruster med fx. Cerci og eller Iturbe.

Apropos Cerci skriver Gazzettaean i dag, at Sabatini angiveligt vil prøve at lukke en dobbelthandel, der både sender Cerci og Darmian til hovedstaden - og evt. Romagnoli den anden vej.

Sofus
3107 indlæg.
d. 04. juni 2014

Syntes 10 millioner euro er for lidt for Florenzi, han er sgu en ægte fighter med et stort potentiale.

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2014

Han passer desværre ikke rigtig ind i Rudi's system. Slet ikke på midtbanen - og i angrebet er han simpelthen for ufarlig til at kunne gøre sig gældende for alvor.

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2014

Han er dog en kanon breddespiller at hæve - men det er i bund og grund også synd for ham, at han skal bruge så lang tid af sin karriere på det; hans niveau er imo til mere. Roma spiller eller ej. Han fortjener sku at spille fast, og det kommer han desværre ikke til hos os.

romaus
37 indlæg.
d. 05. juni 2014

Jeg håber stadig vi beholder ham. Hvis der skal tjenes penge på salg, håber jeg, de kan tjenes andre steder. Det er sgu altid dejligt at se en Roma-dreng på holdet. Og jeg tror sagtens Florenzi kan blomstre mere under Rudi. Jeg tror ikke man skal afskrive ham helt i systemet efter en sæson, hvor han nærmest har været fast og kvitteret med 6 mål og 7 oplæg. Det er bedre end Pjanic og Ljajic (med hensyn til mål, jeg ved SELF at Pjanic geni strækker sig langt ud over bare mål og assists. Jeg siger behold ham med mindre vi får min. 20-25 mio euro for ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2014

Ja, har han ellers mod på det - så ser jeg ham også helst blive. Helt klart. Klassespiller at have i truppen, også selvom han ikke lige går i start 11eren. Og self især da han er en af vores egne.

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. juni 2014

Jedvaj er her til morgen blevet lejet ud til Leverkussen - om der er tale om en lejeaftale med købsoption ved jeg ikke.

Hvis det blot er 1 års leje for at give ham en bedre mulighed for 1.holdsfodbold, så er det selvfølgelig fint.

Men hvis man allerede er igang med at afskibe ham - fx ved at have givet Leverkussen en købsoption, så er det godt nok vildt. Og en smule skuffende.

romaus
37 indlæg.
d. 05. juni 2014

Det ville overraske mig meget hvis Leverkusen får en købsoption. Og ja, ret skuffende.

Men med de udtalelser der i løbet af sæsonen er kommet fra Rudi, Ljajic og resten af romalejren om Jedvajs kæmpe potentiale og ambitionsniveau, så tror jeg ikke de tænker at sælge inden han slår igennem, så de kan få rigtig $ for ham.

Jeg er dog stor tilhænger af at han bliver lejet ud for at få noget førsteholdserfaring. Hvis det bliver i Leverkusens start-11 eller noget i nærheden, ville det være ret fantastisk (og også en smule overraskende) :)

romaus
37 indlæg.
d. 05. juni 2014

Jeg så også imorges, at Lukakus agent har udtalt, at selvom der er interesse fra et par serie a klubber, vil Lukaku helst blive i Premier League... Tror ikke vi skal regne med at se ham i en Roma trøje efter sommeren.

Iturbe virker dog som en mand, der ikke er mange dage væk.

Hvad tænker i ellers om potentielle offensive tilføjelser, der rygtes til klubben? Midtbanen må være ved at være på plads og hvis Iturbe kommer i hus, skal der vel i hvert fald købes en mere angribertype...

romaus
37 indlæg.
d. 05. juni 2014

Iturbe rygte

Han er altså en spændende ung mand!

...og til folk der ikke lige har set ham så meget in action, faldt jeg over den her scoutnation video:
Iturbe highlights

[Rettet af: romaus - 05/06/2014 - 15:00]

romaus
37 indlæg.
d. 06. juni 2014

Med hensyn til jedvaj virker det som en 2-årig lejeaftale med talentudvikling og spilletid for pølsemandens Rudi (Voeller) ;)

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. juni 2014

Det er selvfølgelig godt, hvis Jedvaj kan komme til at få masser af spilletid i Leverkussen - men det er også bare ærgerligt, når man på den måde fralægger sig selv at stå for udviklingen af et af klubbens største talenter. Af det jeg har set med Jedvaj, så kan jeg på ingen måde se, hvorfor han ikke skulle kunne gøre sig gældende allerede fra næste år. Det er klart, at han ikke bliver starter - men mindre kan jo også gøre det.

romaus
37 indlæg.
d. 06. juni 2014

Det har du bestemt ret i.

Man kunne forestille sig det drejede sig om, at de måske henter toloi permanent + en ekstra midterforsvar, og så er der jo lige forlænget med romagnoli. Så er der lige pludselig 5 mand om 2 pladser (6 med jedvaj, hvor han nok vil være 5. eller 6. valg). Men hvis han klarer det godt i L-Kussen i næste sæson kan vi håbe der er mulighed for at hente ham hjem næste sommer, hvor en benatia nok bliver sværere at holde på end i år.

[Rettet af: romaus - 06/06/2014 - 12:46]

romaus
37 indlæg.
d. 07. juni 2014

Nogen der ved hvor god Balanta er i virkeligheden? Jeg ved bare han er virkelig talentfuld i FM.. Han og Iturbe rygtes som de næste køb efter Ucan.

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. juni 2014

Noget helt andet:

Er der nogen der ved om vi har fået en videresalgsklausul på MARCOS? Det kunne satme være godt, såfremt han laver et monsterskifte nu til Barca.

romeren10
332 indlæg.
d. 07. juni 2014

Det vil være trist at se ham skifte til Barcelona. Jeg bryder mig slet ikke om den klub, og det er ikke pga. de har haft succes de seneste 5 år.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 08. juni 2014

Arda turan sættes i forbindelse med Roma. Det må betyde ljajic kan være på vej væk måske i et bytte med turan. Få nu hentet iturbe - han bliver kongegod.

sebbews
270 indlæg.
d. 08. juni 2014

Arda Turan ville være et klassekøb af rang

romaus
37 indlæg.
d. 10. juni 2014

Turan ville klart være klasse, men det lyder da lidt silly season agtigt? Hvorfor skulle han dog skifte fra Atletico? Så mange penge tror jeg ikke Sabatini og co vil smide på en midtbanespiller - vores midtbane taget i betragtning. Brænd hellere nogle ekstra euro af på Iturbe, Lukaku eller Jackson Martinez

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. juni 2014

En lækker nyhed:
L'agente di &#8234;#&#8206;JacksonMartinez&#8236; arriva in Italia...
&#8234;#&#8206;calciomercato&#8236; &#8234;#&#8206;asroma&#8236; http://bit.ly/1kX2xrt

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 11. juni 2014

http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2014/06/11/4875045/chelsea-to-listen-to-cech-offers-as-mourinho-demands?ICID=HP_BN_3

Kom med Czech!

Roma kan bygge CL udfordrere omkring Maicon, Castan, De Rossi, Pjanic, Strootman, Totti og Destro.

Drømmehold til næste års CL:

Czech;
Maicon - Castan - (Sabatinis klasseafløser til Benatia) - Coentrao/Luis/Digne
Strootman - De Rossi - Pjanic
Totti - Destro - Griezmann

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. juni 2014

Der snakkes om, at Ucan - der mere eller mindre er en done deal - nu skal bruges i at få overtalt Verona til at slippe Iturbe.

Verona er vist stadig genstridige og forlanger de her 20 mio euro, plus Marguinho + et ungt talent.

Slap nu af Verona. Kan Sabatini ikke bare skrive en check og få det show overstået. Send i samme omgang en til Porto - og så er de 'store' signings hjemme.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 11. juni 2014

http://www.bold.dk/nyt/Leverkusen-lejer-ung-Roma-stopper

.... Købsoption........

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 11. juni 2014

@Romaneren vi skulle heldigvis have en counter-option på Jedvaj.

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. juni 2014

Nu tager jagten til omkring Iturbe - Milan er vist klar til at smide 25 mio euro; Juventus holder også øje.

Og hvad med Jackson M, ender han mon i Arsenal?

Iturbe i Juve/Milan og Jackson i Arsenal - så får jeg det godt nok stramt. KOM NU igang Sabatini og få lukket de her handler - alle kan jo se det er kvalitet, og det må altså ikke være de der 3-4-5-6 mio euro der adskiller os fra at hente kvalitet.

tdj89
867 indlæg.
d. 14. juni 2014

Jeg tror ikek Sabatini læser med herinde. Jeg skal dog ikke kunne sige det.

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. juni 2014

Det er synd, at folk som dig skal smadre denne fantastiske side tdj89. Vi er en del der efterhånden har et relativt godt sammenhold også ude i den virkelige verden - og det er ganske enkelt en skam, at man mister lysten til at bruge denne platform pga. dig og dine utålelige kommentarer.

Altså kan du andet end at skyde med sarkastiske og unødvendige kommentarer mod enkelte personer? Jeg tvivler stærkt efterhånden...

1

tdj89
867 indlæg.
d. 14. juni 2014

Tag en uskyldig joke asromadk. Slap af, tag en spiller, gå ud og nyd det gode vejr osv.

:---)

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 14. juni 2014

@tdj89 Problemet er at det bliver skrevet på et forum, hvor tingene lettere bliver misforstået. Så undlad hellere de der uskyldige jokes og lad os holde diskussionen omkring fodbold :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. juni 2014

Problemet er dig tdj89. Alle andre kunne have kommenteret fuldstændig som de lyster - men tror næppe der er nogen herinde, med tanke på din historik, der er i tvivl om hensigten med din adfærd.

Men det er også ligemeget - jeg synes ærligt talt aktiviteten er faldet herinde, og det tror jeg sådan set skyldes disse kommentarer. Altså nu er jeg efterhånden også for træt af dig til så meget at bidrage med artikler etc. når der går så meget børnehave i den hver gang.

Det er synd, da meningen jo netop er, at nogle af os der kan finde de italienske kilder og videreformidle info - nærmest bliver beskudt fra vores 'egne'? Det er jo tåbeligt, og det står mig klart efterhånden, at du ikke kan se det.

Ergo, dette forum er i høj grad blevet til en pendant til EB, BOLD:DK etc, hvor formålet først og fremmest kan synes, at være efter hinanden. Bliver man træt af i længden.

Men ja, fred være med det, gider ikke engang hidse mig op over det mere. Hav det herligt - håber folk holder ud herinde.

tdj89
867 indlæg.
d. 14. juni 2014

Veni
Du har helt ret :)

asromadk
Jeg tror den faldende aktivitet herinde skyldes, at sæsonen er slut, og ikke mig. Men jeg skal ikke kunne sige det.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 14. juni 2014

Sæsonen er slut men silly season er igang ;) og så er der jo en del fokus på vm så klart der ikke er så meget aktivitet herinde.. Men tag jer sammen så niveauet ikke ender som på bold.dk og ikke mindst nationen!! Vi er her for det samme formål

asromadk
3790 indlæg.
d. 15. juni 2014

Ej, men du er jo bare dummere end bølgepap, at du ikke bare lytter til folk en gang imellem.

Og ja - jeg trækker mig - jeg har krydset en chance nu, jeg faktisk ikke troede jeg ville krydse. Men sådan er det. Magen til arrogant og flabet ***hul skal man lede længe efter.

Held og lykke med alt og hej hej du.

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. juni 2014

Gervinho må gerne lige tage Aurier med til Roma. Der er stort potentiale i drengen.

tdj89
867 indlæg.
d. 15. juni 2014

Tottithorsen

Fuldstændig enig med dig. Godt skrevet. En skam asromadk ikke kan rette sig efter det.

1

romeren10
332 indlæg.
d. 15. juni 2014

Keylor Navas og Joel Campbell (begge fra Costa Rica) er to spillere, som har imponeret mig rigtig meget ved VM so far. Håber Sabatini kigger med. Keylor Navas havde desuden en forrygende sæson inden VM, og er et meget realistik køb, da han spiller i Levante.

[Rettet af: romeren10 - 15/06/2014 - 14:10]

ClausA
263 indlæg.
d. 15. juni 2014

Mä blive et nej tak til begge fra min side. Bolanös spillede ogsä fint. Men syntes nu ikke det noget vi skal kigge efter de to

Sofus
3107 indlæg.
d. 15. juni 2014

Jeg har fulgt Keylor Navas i lidt tid nu, og han er faktisk en super keeper som jeg med glæde så i Roma til at erstatte De Sanctis om et år.

I forhold til Joel Campbell syntes jeg at det er lidt tidligt efter en enkel kamp, af hvad jeg ved af er han en meget svingende spiller, som ikke har niveauet til at begå sig i Roma.

matti92
179 indlæg.
d. 15. juni 2014

I forhold til Joel Campbell tror jeg ikke vi skal gøre os de store forhåbninger
Han har spillet en super sæson i Olympiakos og viste også klasse mod Manu.

Desværre er han udlejet fra Arsenal. jeg tror ikke Arsenal er villige til at sige farvel til et af deres bedre talenter, man ved dog aldrig hvis vi lokker med første holds bold.

Hvis det er muligt for et fornuftigt beløb er det et ja tak herfra.

[Rettet af: matti92 - 15/06/2014 - 17:11]

mexes
2516 indlæg.
d. 15. juni 2014

Jeg synes det er utrolig at en mand som Campbell kan blæses så meget op af medierne, fordi han spillede én god kamp. Jeg har set ham mange gange for Betis, og der var jeg godt nok ikke særlig imponeret - slet ikke en mand, Roma bør gå efter. Jeg skal ikke kunne sige, om han har præsteret godt i Grækenland - men ud fra de tørre tal, så synes jeg nu ikke at 8 mål i den græske liga, isoleret set lyder specielt imponerende.

ClausA
263 indlæg.
d. 16. juni 2014

Hent Criscito for pokker da.. Han vil gerne tilbage til Italien!!!

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. juni 2014

Criscito ville i mine øjne være en drømmesigning, hent ham nu!

Koch
844 indlæg.
d. 16. juni 2014

Pjanic udtaler at han gerne vil have Dzeko til Roma. Skriv linktekst
Han ville være en glimrende tilføjelse til holdet. Samtidig er det en positiv udtalelse fra Pjanic, da det antyder han ser sig selv som Roma-spiller også i næste sæson, og gerne vil gøre holdet stærkere.

Der bliver også snakket om en mulig byttehandel mellem Roma og Dortmund, som sender Ljajic til Dortmund og Aubameyang til Roma.Skriv linktekst
Hvis der er hold i det skal Roma bare sige ja tak. Gervinho og Aubameyang på kanterne og Dzeko/Destro helt toppen. Det ville sgu være vanvittig lækkert.

tdj89
867 indlæg.
d. 16. juni 2014

Jeg har virkelig svært ved at se Dzeko i Roma. Kan ikke se hvorfor City skulle være interesseret i at sælge?

Et andet navn der muligvis kunne være interessant, er Benzema. Hvis Real lykkes med at hente Suarez skal Benzema helt sikkert væk. Jeg har bare svært ved at se, hvem af de store der skulle tage Benzema?
Utd har Rooney, Persi, og Welbeck.
City har Aguero, Dzeko, Jovetic, Negredo.
Chelsea henter Diego Costa.
PSG har Cavani og Zlatan.
De eneste jeg lige kan komme i tanke om, som virkelig kunne bruge Benzema udover os er Arsenal.
Han er uden tvivl en dyr herre at hente.

ClausA
263 indlæg.
d. 17. juni 2014

Hent også Darmian.

tdj89
867 indlæg.
d. 17. juni 2014

Criscitos agent bekræfter at der er kontakt med Roma.

Denner
527 indlæg.
d. 17. juni 2014

må blankt anerkende jeg ikke kender meget til Criscito efter han skiftede til rusland?

har kun set lidt landshols bold med ham. men frygter han kunne blive en nye balza for os :(

-Men han er OVERDREVET i FM haha så hvis det er det niveau han også har i virkeligheden, er han mere end velkommen!

Sofus
3107 indlæg.
d. 17. juni 2014

Har du et link til det tdj89? :-)

Det kunne være fantastisk med ham, det er jo endda på vores svageste led.

1

tdj89
867 indlæg.
d. 17. juni 2014

AS ROMA TRANSFER MARKET NEWS - “I’ve spoken with Sabatini, this morning too. But for now they’re just rumors, he has to deal with the co-ownerships. Then we’ll see,” agent Andrea D’Amico told Tele Radio Stereo about Zenit Saint Petersburg defender Domenico Criscito.

Marco Buccino
@romanewsus

De Rossi
63 indlæg.
d. 18. juni 2014

EN god venstreback ville løse en del og hvorfor ikke Criscito? Længe siden man har set ham spille nu hvor han tog afsted til den russiske liga, men han var god sidst og har stadig en fin alder. Hvis han kan hentes til en rimelig sum så er den oplagt. Hvis Spalletti stolede så meget på ham i Zenit må han kunne en del ;-)

TheGladiator
258 indlæg.
d. 20. juni 2014

Rygter sender Eto'o til Roma, hvis de kan blive enige om prisen.
Indkast.dk skriver:
Chelseas Samuel Eto'o er klar til at skifte til AS Roma, men kun hvis de vil imødekomme hans lønkrav på cirka 550.000 om ugen. (Daily Express)

I mine øjne er Eto'o en rutineret og målfarlig herre som har et stort bekendtskab til champions league. Dog kræver han en meget høj løn.

tdj89
867 indlæg.
d. 20. juni 2014

Ifølge Romanews vil vi smide 30 mill € + Dodo efter Cuadrado.

Det vil være et scoop.

1

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 20. juni 2014

Ja tak til cuadrado, nej tak til e'too !

1

hrroma
6 indlæg.
d. 23. juni 2014

Nu har fenerbahce i dag offentliggjort at der er forhandlinger med roma ang. Ucan og detaljerne vil offentliggøres når handelen er på plads fra Ucan's side.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 24. juni 2014

Ucan, basa og romolu? Er det de store signings? ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 25. juni 2014

Ucan og Romulo er nok hhv. fremtidsperspektiv og til bredden. Bassa gætter jeg også på, er til bredden, med mindre Benatia bliver solgt.

Det store signing bliver nok Iturbe og en angriber. Martinez eller Jojo kunne være buddene her. Bare de ikke henter luiz "NO-FairPlay" adriano.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 25. juni 2014

Jeg kender en god angriber med bid i, som med garanti er meget billig idag!! ;o)

De Rossi
63 indlæg.
d. 25. juni 2014

Kæmpe ja tak til Cuadrado, og et lige så stort nej tak til Eto'o. Men tror ikke på at nogle af de to handler bliver til noget, heldigivis mht. Eto'o.

Fantastisk hvis Iturbe og Jackson Martinez hentes. De gange jeg har set Verona har Iturbe i hvert fald gjort sig godt bemærket. Desuden en underholdende spillertype. Ville være genialt og særligt Martinez ligner lige det vi har brug for. Spændende med Basa, kender ham ikke, men en fair pris og lugter lidt af et scoop, når Rudi Garcia kender ham så godt, og når vores træner er så dygtig til at organisere et forsvar, er det jo noget nemmere for forsvarsspillerne at spille sig endnu bedre.

De Rossi
63 indlæg.
d. 25. juni 2014

Tottithorsen, hehe, ja, en af de mest glubske og farlige angribere ;-) Tror stadig han skifter til Real Madrid eller Barcelona og for så stort et beløb at han er urealistisk at hente for de fleste andre, medmindre de trækker følehornene til sig ved bid nr. tre i går? Men han sælges vel næppe for under 500-600 mio. på trods af skandalen i går? Også er han jo udenfor rækkevidde for os og resten af Serie A.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 26. juni 2014

Divock Origi fra Belgien..... 19 år spiller i Lille......... Køb køb Garcia du må kunne snuppe ham fra Lille.. Vi skal ikke have Eto'e .. Men meget gerne Cuadrado og Jackson matinez.....så vil det se godt ud...

[Rettet af: totti er gud - 01/07/2014 - 11:56]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 27. juni 2014

Desværre peger det i retning af, at Iturbe ender hos den gamle dame i Torino ;o(((
De skulle efter sigende have en aftale med spilleren og er igang med forhandlingerne med
Verona!!!
Nej tak til endnu en 19 årig - dem har vi nok af - lad os nu få hentet de 2-3 STORE navne som kan gå direkte ind og forstærke holdet. Mon ikke vi henter Cerci, nu hvor det ser ud til vi ikke får den lille argentiner?!
Jackson Martinez SKAL vi have og så lige en gardering til midterforsvaret samt en god venstre back så kører toget!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. juni 2014

Hvis Iturbe ikke landes, kunne jeg godt tænke mig Vargas.
http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-51296&menu=news-all

Han er pæn talentfuld, og Napoli har ikke fået det bedste ud af ham.

ClausA
263 indlæg.
d. 30. juni 2014

http://www.altom-italienskfodbold.dk/nyheder/4047-roma-forbereder-farvel-til-benatia-30-6-roma
Ville være en god signing. Han er for vild i fm. Har dig aldrig set ham spille. Men håber ikke på et farvel til benatia. Men hent ham

tdj89
867 indlæg.
d. 30. juni 2014

Jeg tror ikke på det. Ifølge asromadk spiller Benatia også i Roma i næste sæson.

ClausA
263 indlæg.
d. 30. juni 2014

Hvorfor skal i/du altid stikke sådan til ham? Det sku lidt ærgerligt med den stemning

1

tdj89
867 indlæg.
d. 30. juni 2014

Stikker ikke, jeg holder ham bare op på hans postulat.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 30. juni 2014

Jeg må sku tilslutte mig ClausA her. Har siddet og fulgt jeres smådiskussioner fra sidelinjen og personligt synes jeg at kunne se at det desværre ofte er dig (tdj89), der starter den dårlige stemning. Det er sikkert ikke din hensigt, men dette er altså desværre sådan nogle af os andre opfatter det. Dette har medført at asromadk ikke er aktiv herinde længere, hvilket er ærgerligt da jeg og sikkert også andre nød godt af hans viden/tanker om Roma. Det kan godt være du ikke er enig med ham eller os andre men så lad hellere være med at kommentere.

Dette indlæg er på ingen måder ment som et angreb tdj89, men som jeg har skrevet før, bliver man nødt til at tænke over hvad man skriver i et forum da der ofte sker misforståelser. Dette kan så endvidere føre til dårlig stemning, hvilket ingen er interesseret i :)

9

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 01. juli 2014

Roma skulle være enige med Manchester City omkring benetia til 37 mill €. Handlen menes at blive officiel så snart Roma har fundet en erstatning!!
Giv os 25 mill € OG kolarov tak

asroma87
3430 indlæg.
d. 01. juli 2014

PLEEEEASE køb Iturbe, han ser for SINDSYG ud:

http://www.youtube.com/watch?v=a5kJf46siIo

Hvem rygtes til Rom, som erstatning som Benatia så? Balanta eller Mangala?

[Rettet af: asroma87 - 01/07/2014 - 15:26]

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 01. juli 2014

Efter at have overværet Argentina v Schweiz kan det kun gå for langsomt mht at købe rodriguez, venstre back for Schweiz (Wolfsburg) kæft han er god!!

2

59971Cools
690 indlæg.
d. 01. juli 2014

Helt enig. Haft et formidabelt VM, han ville sgu pynte i truppen! Ind med ham! Gerne også Martinez hvis den ikke er helt død som jeg dog frygter...

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 02. juli 2014

Fordelen ved Martinez er at hans VM ikke indtil nu har været specielt prangende, så hans pris er næppe anderledes end før VM gik igang, jeg er enig med 59971Cools - han skal bare hentes omgående!!
ASroma.dk skal da bare ignorere diverse spydige kommentarer og komme med sine rigtige gode indlæg som mange af os sætter pris på!!

1

Visda
2 indlæg.
d. 02. juli 2014

Hvad med at hente Borini tilbage? Tror ikke Liverpool regner med ham med alle de angribere de sættes i forbindelse med. Sunderland meldes interesseret men mon ikke CL-bold med Roma ville friste mere?

tdj89
867 indlæg.
d. 04. juli 2014

Balotelli til Arsenal er hvis gået død. Han kunne være et frækt bud. Koster angiveligt omkring de 250 mill.

mexes
2516 indlæg.
d. 04. juli 2014

Kan lige se et angreb med Totti og Balo for mig ;-)

tdj89
867 indlæg.
d. 04. juli 2014

Mon ikke stridsøksen er begravet.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 04. juli 2014

Iflg football-Italia.net er Roma foran i køen ift at købe cuadrado !! Ville være for vildt.

tdj89
867 indlæg.
d. 04. juli 2014

Det virker bare SÅ usandynligt. Især grundet hans VM.

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. juli 2014

Cuadrado tror jeg ikke på.

Læste et sted, Utd var klar med 40 mio euro. Tror næppe, vi kan matche det bud.

Koch
844 indlæg.
d. 04. juli 2014

40 mil er da også et vanvittigt beløb.
Ham og Gervinho på hver sin side ville ellers være underholdende.

matti92
179 indlæg.
d. 05. juli 2014

Ucan, cuardrado, Cole og rabiot så mener jeg vi har et komplet hold.

Hvis alle disse spillere kom til, vil vi have en lækker lækker offensiv!!! Ingen grund til at hente en "klasse" angriber når vi også har destro!!!

Vi manglet selvfølgelig en CB hvis Benatia smutter.

Lækkert med alle disse rygter !!

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. juli 2014

Ucan på vej til Rom. Imorgen lægetjek og underskrivelse af kontrakt. Næste officielle handel er altså lige på trapperne!

tdj89
867 indlæg.
d. 07. juli 2014

Vi skulle eftersigende holde møde med Etos repræsentanter i aften. Ved ikke helt hvad jeg synes om, at vi henter Chelseas afdanket spillere.

ClausA
263 indlæg.
d. 07. juli 2014

Hent nu seriöst Astori!! Kan da kun gaa for langsomt

Sofus
3107 indlæg.
d. 07. juli 2014

Eto'o, kan godt holde sig væk - hent Cuadrado med det samme.

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 07. juli 2014

Er vi ved at kreere et veteran hold? Keyta, Cole og muligt Eto'o??
Jeg er ikke overbevist endnu. Få nu hentet cuadrado og en god angriber. Sælg benetia og hent basa og astori tak;)

asroma87
3430 indlæg.
d. 08. juli 2014

På Romanews står der at Dodo udlejes til Inter, nu hvor vi har fået Ashley Cole?

Er der hold i disse rygter? For det er da nok det dummeste jeg nogensinde har hørt, hvis det er rigtigt.

Sofus
3107 indlæg.
d. 08. juli 2014

Hvis det blot er udleje uden købsoption har jeg det egentlig fint med det. Hvis det er salg, del-eje eller noget der kan sende Dodo permanent væk er det sgu ikke godt nok.

mexes
2516 indlæg.
d. 08. juli 2014

Der skulle være en frikøbsklausul på 7 mio. €

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 08. juli 2014

Så er 2 årigt lån officielt ! Dodo til inter

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 08. juli 2014

D
Inter gir 1.2 mio euro for lånet og skal betale roma 7,8 mio euro hvis Inter bruger dodo i en kamp for førsteholdet

romaus
37 indlæg.
d. 08. juli 2014

Jeg foreslår en Indkøb 21-tråd.. :)

ps...
jeg forstår simpelthen ikke flere herinde stejler så meget over at vi henter et par seniorspillere. Slap af - vi bliver ikke Milan med deres afdankede købestil!

Keita bliver marginalspiller, 5. mand på midten, måske 6. valg - og så har han vundet flere trofæer end hele romatruppen til sammen (minus Cole nok, jeg aner ikke om dette er sandt, men overdrivelse fremmer forståelse ;))
Cole kommer nok til at spille, men han er 33 og i serie a's lavere tempo ift. Premier League vil passe ham godt. Han er KLASSE i forhold til Dodo og Balzaretti!
Hvis Eto'o kommer til klubben, tror jeg han bliver breddespiller, men har også hørt Garcia ikke var vildt imponeret, hvorfor etoo nok er tvivlsom..

At vi henter disse ældre spillere betyder IKKE at vi ikke køber unge talentfulde spillere. Ucan er i hus, Shaqiri måske på vej.

[Rettet af: romaus - 08/07/2014 - 22:54]

romaus
37 indlæg.
d. 08. juli 2014

Og asroma87, Ashley Cole er da bestemt bedre end Dodo. Hvis det er det dummeste du nogensinde har hørt, har du nok aldrig hørt om Borriello eller Adriano ;)

Jeg forstår stadig ikke, at man ikke vil beholde Dodo som reserve og mand til fremtiden. Jeg synes han voksede meget sidste sæson!

Jonas
4091 indlæg.
d. 08. juli 2014

Vi fortsætter her: Indkøb 21.

1

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma