Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 17. The winter is coming.!

Kategori: Rygter

Lamela
2782 indlæg.
d. 30/09/13 21:17

Roma to make hat-trick of signings?
By Football Italia staff
Reports in the Italian Press this evening have claimed that Roma could make a trio of signings over January as they push towards the Scudetto.

The Giallorossi have enjoyed a superb start to the season, winning their first six games of the season.

But Corriere dello Sport believe that three players could be welcomed in at Stadio Olimpico during the winter transfer window.

Adil Rami is the club’s main target, after the Valencia defender was told by Coach Miroslav Djukic he would ‘never play for the club again’.

Lucas Digne has been a peripheral figure at Paris Saint-Germain this term, and is another target, whilst Fabio Quagliarella is the third man Rudi Garcia wants to sign in order to push for the title.

Think you know your Italian football? Share your knowledge, tips and comments to win cash prizes in OLBG's tipster competition - £5,000 monthly.

Rime gode navne.

Digne en klar forstærkning i forhold til Balza, selvom Balza har oppet sig, sammen med resten af holdet i denne sæson. Og leverede senest mod Lazio et uforglemmelig mål og indsats i 2.halvleg. Men fremtidsperspektiverne er større i Digne, samt Garcia kender ham, og tog ham med på førsteholdet i en ung alder. But, jeg tvivler på han vil være realistisk for os, med den pris PSG gav i sommers til Lille.

Adil Rami en rigtig stærk spiller, som vil kunne danne et af calcios bedste midterforsvar trio med Fantastiske Benatia og Castan. Og en af Garcia's tidligere spillere.

Quagi, var jeg noget mere lunken omkring før sæsonen, men manden levere, når han får chancen, og kæmper altid, og kommer ofte frem mange afslutninger. Han vil være en god back, samt en spiller, der vil kunne gå med i spillet sammen med Totti, Pjanic, Yao Kouassi & Ljajic.

[Rettet af: Lamela - 30/09/2013 - 21:23]

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. september 2013

Adil Rami is the club’s main target, after the Valencia defender was told by Coach Miroslav Djukic he would ‘never play for the club again’.

Mon ikke Djukic bliver smidt væk fra Valencia før Adil.

Tomas R
374 indlæg.
d. 30. september 2013

Ah. Giv Dodo en chance for at fylde ud for Balza.
Jan godt være Rami er stærk. Men vi har rigeligt med midterforsvarer.

Quagi. Tja. Nu spiller mr jo med Totti på "toppen". Men vi mangler noget supplement til Borriello.

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. september 2013

Udlejning af Dodo i to sæsoner hos en anden Seria A klub vil være godt for ham. Ellers skal Garcia begynde at bruge regelmæssigt, i slutningen af kampe, hvor resultatet er sikret.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 30. september 2013

Never change a winning team!

Lad os snakke videre herinde, når vi har tabt en kamp :D

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Sætter nu også mest min "skuffelse" ved Quagliarella som stadig nævnes som mulig signing - pånær hvis det stadig skal være i bytte for Boriello :-) Men vi har Totti der stadig spiller som han var 36 også skal vi ikke glemme at vi har en Destro der kommer tilbage fra langtidsskade og nok meget gerne hurtigt spille sig tilbage i startopstillingen! :-) Men hold nu op hvor det tegner godt!!!

ClausA
263 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Ser meget gerne de henter Astori! Og quagi syntes jeg er fin. Men foretrækker ikke de henter ham permanent. Syntes man skal afvente til sæson afslutning for lige se hvilket europæisk bold man kommer til at spille før man går ud og kaster penge efter en permanent løsning. Håber virkelig også destro kommer igang hurtigs mulig efter hans skadespause. Har kæmpe kærlighed til den mand.

a2j
76 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Jeg synes Fabio Quagliarella ville være et fantastisk køb! Alt er bedre end boriello; den mand er en ren katastrofe. Senest mod bologna var han fuldstændig uskarp. Og ganske vist har vi totti, men jeg tvivler på han vil fungere ligeså godt mod bedre hold. Vi har brug for en rigtig angriber på sigt, og der kunne fabio q være et godt bud.

Dingding
134 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Jeg synes i afskriver Boriello alt for tidligt. Det kan godt være han ikke er skarp endnu, men han spiller i et temposystem, som ikke passer ham godt. Han er et fint supplement i år, hvis vi ikke kan vinde en kamp uden en 'ren' angriber på banen. Destro kan også komme igen!

TheTotti
456 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Klubben sættes endnu en gang i forbindelse med Victor Fischer. Jeg synes han er interessant. Men ikke til for mange penge.. Han skal stadig udvikle sig før han er klar til toppen af Serie A.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 01. oktober 2013

Jeg må indrømme, at Borriello har vundet mig lidt... Han er sgu fin, og han kæmper for sagen - mangler bare den sidste skarphed, men jeg synes godt, at man kan se på ham, at han er giftig!

Det eneste, der bare ærgrer mig super meget er hans løn. Havde han fået det halve, så var jeg helt tilfreds med ham!

Har I i øvrigt læst Bold.dk-artiklen om, at vi i sommer har afvist flere bud på Bradley?? Den havde jeg sgu ikke lige set komme...

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Borriello har vidst selv tilbudt at gå ned i løn (så ved ikke om det er sket eller hvorfor ikke er sket) :)
"He suggested a wage cut to have a better relationship with the fans" - Sabatini (fra interview med ham, for et par uger siden)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Syntes Rami er lidt overdrevet når vi ikke har et mere presset kampprogram end vi har, og vi har 2 glimrende centerforsvarer samt 2 store talenter. Det ville presse Castan ud af klubben i sidste ende, og give vores 2 talenter længere til spilletid. Og så hænger vi jo også stadig på Burdisso!

Digne? Kan han forsvare, er han en forstærkning i forhold til Balzaretti. Det vil være glimrende.

ClausA
263 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Boriello er ganske fin. Det eneste er hans løn, ja.. Han er da super giftig med det hoved det. For satan han kan springe. Lidt mere kamp form og jeg sikker på han nok skal banke nogle kasser inde. Med hoved såvel med fødderne!

Arsi
725 indlæg.
d. 02. oktober 2013

http://indkast.dk/index.php?nyhed=109394

Fischer til vinter?
Er han god nok? Helt klart en dygtig spiller og vil egentlig ikke have noget i mod at have ham i klubben!

Basnandez
157 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Hvor meget vil man betale for Fischer?

mester
399 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Jeg forstår ikke I er efter Borriello ,at han har en god & stor løncheck kan vel kun godskrives godt købmandskab hos hans agent og tilsvarende dårligt hos ASR

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. oktober 2013

Jeg vil også mene det kun er lønnen der er problemet med Borriello. Han udfylder rollen som backup-angriber perfekt synes jeg. Stor gut (også i betydningen SOLID = han er mentalt stærkt og har en god potion erfaring) + manden har en indiskutabel målnæse. Han har vist masser af steder at han kan score mål. At han ikke er Verdensklasse Angriber potentiale og aldrig har været det - det kan vi hurtigt blive enige om. Men et er nu engang ikke den rolle han skal udfylde.

Mht ADIL RAMI. Jeg blev lige mindet om at han jo sådan set også har spillet under Rudi i Lille. Må indrømme jeg efterhånden har overgivet mig nok til Garcias mandskabspleje (og hvad han kan formå med de rigtige spillere) til at jeg lige blev vendt fra en "hvad skal vi med Rami" holdning --> til at det da måske kunne være en fin ide.

Castan ville så selvfølgelig nok ende som 3 valg, men måske det ikke er så tosset med 3 'lige' gode til de 2 pladser. De ville nok alle tre skulle få rigeligt med kampe i benene (specielt hvis man kommer i europæisk igen).

Problemet er bare at Romagnoli så ryger endnu længere væk fra holdet. Den knægt har gjort alt til UG og alligevel virker han lysår fra at spille sig på holdet. Det er trist.

Daniele16
175 indlæg.
d. 06. oktober 2013

Tja, ser ikke ud som om vi mangler en til at score vores mål, men hvis vi skulle ud og købe en så jeg gerne Diego Costa fra at. Madrid!

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. oktober 2013

Diego Costa er lige præcis sådan en type vi IKKE skal have ind på holdet lige nu. Generelt bare en handel ingen af de 3 parter er interesseret i heller.

Han er netop den type som vil kunne bryde den gode harmoni (tror JEG). Begavet fodboldspiller, men det er oftest HOLD der vinder kampe - noget smukke AS Roma beviser lige pt. Ikke mindst med den fantastiske rotation Rudi har kørt med indtil videre (tænk på startopstillingen mod Bologna).

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 06. oktober 2013

Synes vi skal hente en solid central midtbanespiller da vi er lidt tyndt besatte i tilfældet af skader. Igår kom taddei ind? Stor respekt for ham men han er ikke god nok længere. Ved godt vi har Bradley men synes ikke han har klassen

Forza Roma

mexes
2516 indlæg.
d. 06. oktober 2013

Jeg sad faktisk også idag og tænkte over, at vi egentlig ikke har en særlig stor bredde. Vores start 11 er helt fremragende, men der er flere pladser, hvor jeg ikke mener, at vi er godt nok dækket ind. En for en;

Målmand:
Synes vi er fint dækket ind med Lobont og vores nye polak. Btw. hvilken professionalisme af Lobont! Han kender og accepterer sin rolle som back up målmand, respekt.

Backs: Som udgangspunkt fint nok. Torosidis er jeg ganske tryg med, og synes egentlig også at Dodo gjorde det fint, da han blev indskiftet i stedet for Maicon.

Centralforsvar: Her synes jeg lidt vi er i problemer. Når Castan eller Benatia kommer til at side ude, så mener jeg vi vil være markant svækket. Burdisso er ikke ligeså dygtig som de andre, og Romagnoli er stadig ung. Jeg ser skam også et potentiale i ham, men jeg synes ikke han er klar endnu. Jedvaj har vi jo ikke se noget til endnu, men forestiller mig at han er foran Romagnoli i køen. Trods alt en del mere erfaring med førsteholdskampe.

Midtbanen: Heller ikke den store bredde. Bradley er langt fra vores tre starters niveau, og ellers har vi jo Taddei og måske marquinho, som kan spiller derinde. Hvis det blev tilfældet, så vil jeg langt hellere rykke Florenzi tilbage, fremfor at Taddei eller Marquinho spiller. En god central midtbane breddespiller kunne jeg godt tænkte mig.

Angreb: Når Destro kommer tilbage, så synes jeg at det er fint. Borriello og Destro som de mere stationære roller. Måske kan Destro være lidt mere bevægelige og spille ude på siden, hvis Totti også skal spille. Ellers har vi jo Gervinho/Ljajic/Florenzi, som ikke alle tre kan spille på samme tid. Så her har vi en super indskiftnings mulighed, som Ljajic pt bruges til. Desuden har vi jo Caprari, men modsat flere af jer andre herinde, så ser jeg nu ikke den store fremtid i ham. Derfor kunne vi måske godt bruge en ekstra "kant-type" med god speed på holdet.

Så for at summere op, så vil jeg gerne se 3 forstærkninger på sigt:
en god central forsvar, så vi har tre klassespillere derinde. En god back-up til midtbanen, gerne en mere kreativ type og sidst men ikke mindst en angriber, som gerne skal kunne fungere på kanten og med god speed.

Er I enige?

bobo
110 indlæg.
d. 06. oktober 2013

synes du får nævnt rimelig meget alle

jeg synes da der er fint med bredde
midtbane: bradley er god en god spiller at have på bænken. så er der florenzi, marquinho og taddei
det er fint

forsvar: er sku fint. burdisso er lidt halvdårlig, men ok back-up....ellers synes jeg bare man skal spille med jedvaj og romagnoli. romagnoli har kun imponeret i de kampe han har spillet..

offensiv: totti, gervinho, florenzi. reserve er der ljajic, boriello, destro, marquinho, caprari og så er nico lopez ret god (er han lejet ud?/halvt solgt??) tallo er der også ik.
vi er godt dækket ind. jeg tror på caprari kunne blive god. man kunne argumenterer for at vi skulle have en rigtig bomber...hverken boriello eller destro er vildt gode/skarpe......men synes det går fint indtil videre :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Vi skulle have snuppet enten Ambrosini eller Flamini på frie transfer i sommers.

De trækker ikke så meget i løn, og kunne være lavet på korttidskontrakter, omvendt er der ikke udvikling i dem, det behøves der hellere ikke være, til de vitale pladser på midten, hvor erfaringen er mere vigtigt.

Flamini har i den grad løftet Arsenals niveau, og flere Arsenal fans mener også, han er mere vigtig end f.eks. end den nyankomne özil. De har savnet en ankermand som, Flamini siden Viera dagene. Hans hårde arbejde i defensiven, giver mere plads til spillere som Özil og Ramsay, der stråler for tiden.
Der sov vi måske i timen, ellers var Saba nok ikke interesseret i ham.

Jeg er sikker på, der kommer en CB ind ad vinduet til Vinter. Om det bliver Rami eller en anden, der er tæt på CAS-BEN niveau, er meget velkomne.

For drengene har snart hobet sig op med en pæn mængde af Gule kort, og der går ikke mange kampe, før vi vil ligge og trække med karantæner.

[Rettet af: Lamela - 08/10/2013 - 13:50]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Jeg kan stadig ikke se hvorfor Rami skal hentes?
Vi har Benatia - Castan (som jeg mener er mindst ligeså gode som Rami, hvis ikke bedre) og derudover to talenter som Romagnoli og Jedvaj (går udfra Burdisso ryger til sommer senest)..

Hvis Rami hentes, kan de ligeså godt sælge Romagnoli og Jedvaj.. De bliver jo ikke til verdensklasse spillere ved at se på de andre spille.

For mig giver det ingen mening at hente Rami.

Til midtbanen og angrebet mener jeg godt der kan hentes en spiller til. Men først skal de af med nogen på disse pladser (f.eks. Marquinho og Borriello), så giver det en mening at hente nye bedre ind.

Ved at have for mange spillere, resultere det jo kun i at der flere utilfredse spillere pga. mangel på spilletid. Husker I dengang man havde både Juan, Mexes og Burdisso? der var altid en f dem der var utilfreds fordi han ikke spillede - det samme vil jo ske hvis man henter Rami ind.

[Rettet af: TottiTheBest - 08/10/2013 - 15:41]

mexes
2516 indlæg.
d. 08. oktober 2013

#TottiTheBest

en topklub SKAL have mere end to kvalitets midtstoppere, det er jo nærmest indiskutabelt. Romagnoli har talent, men er jo langt fra europæisk topholds niveau på nuværende tidspunkt, og Jedvaj har vi jo ikke set endnu. Så selvfølgelig skal vi da have et midtstopper mere? Hvad når enten Castan eller Benatia får karantæne - eller hvis de bliver skadet over en længere periode? Jeg vil ikke være halv så tryg ved at have Jedvaj eller Romangoli inde ift. f.eks. Rami, eller en anden stærk centerforsvarsspiller.

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Rami rygtes ril Milanello for små 7 mio. Euro.

Kom ind i kampen Saba!

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Synes jeg har hørt mange gange nu at Jedvaj vist også er tiltænkt def midt. Det er vel ikke utænkeligt at det kunne blive han primære rolle, han er så ung at det kan nå at ændre sig.

Får man Rami, så er det vel som det skal være med Castan, Benatia, Rami, Romagnoli. Det kan vel ikke blive meget mere perfekt - antaget at man kommer i europæisk allerede til sommer.

Jedvaj kunne man så i højere grad få omskolet til def.midt og lade ham supplere DDR.

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Kommer man i CHL så er 3 på samme høje niveau ikke for mange. Specielt ikke hvis Rudi kan fortsætte med at være så dygtig i sin evne til at rotere.

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. oktober 2013

I vores bedste sæsoner havde også 3 gode midterforsvarer, supplerede hinanden godt.

Juan, Chivu & Mexes
Juan, Mexes & Burdisso ( dengang de var gode)

Så 3 gode midterforsvarer er ikke forkert for et hold, der har ambitioner.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Nu fik jeg ikke lige tilføjet at jeg snakker på nuværende tidspunkt.
Vi spiller kun Serie A (og cuppen), så mener jeg de 2 starter samt Burdisso, Romagnoli og Jedvaj som back-ups er rigeligt.

Det en anden sag hvis Benatia eller Castan bliver langtids skadet inden vinter, så skal der hentes en ny - Men det er jo sjældent en spiller bliver langtids skadet. Men hvis det kun er, at de skal erstattes i nogle få kampe pga. karantæner samt småskader, så synes jeg sagtens de 3 andre kan tage over.

Det så en anden sag når man også skal til at spille CHL efter sommer og Burdisso ikke er der mere. Så SKAL der hentes en klasse spiller ind til positionen. Men hvis de to talenter får chancen, hvem ved om de indtil da ikke har bevist deres værd nok til, at der ikke skal hentes en ny ind (I husker vel Marquinhos - ikke fordi det sker tit at sådan en dukker op) :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Der skulle være et transfer-derby igang mellem Roma og Lazio.

Begge er interesseret i den belgiske angriber Michy Batshuayi (årgang 93). Skal ikke kunne udtale mig det store om hans evner. Men umiddelbart ligner han en med rappe fødder - noget som i høj grad passer ind i Rudi's system oppe foran. Med mindre man er begavet ud over det sædvanlige (Totti), så virker det klart til at hurtige, eksplosive typer foretrækkes (Osvaldo havde intet at komme med i det system tror jeg Rudi tænkte). Han ser da OK ud.

Dingding
134 indlæg.
d. 10. oktober 2013

Er jeg den eneste der er lidt træt af, at Milan ender med at få Rami og kun slippe 50mil?
Er det klubbens budget der ikke rækker til endnu en spiller, eller tror i Roma slet ikke er interesseret?

Kan simpelthen ikke se andre muligheder, da Milan hverken har mere succes eller flere penge, som de kan lokke ham med!

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. oktober 2013

Nej, men er ganske enkelt ikke klar til at lave handlen nu.

Noget som jeg synes er fornuftigt - han kan ikke skifte endnu alligevel.

Rami skulle eftersigende have haft Garcia i røret hvormed Hr.Rudi skulle have bedt Rami om at afvente og have tålmodighed da han vil have ham til Roma. Men Rami skulle ikke være interesseret i at få åbnet et nyt kapitel imorgen - men igår.

Alt i alt er det fint synes jeg. Altså vi spiller rigtig godt, og der er ingen grund til at handle nu. Var Rami stadig på markedet til Dec/Jan - ja - men når han åbenbart bliver våd i bukserne og vil have underskrifter på plads lige nu - så synes jeg det er fint man takker pænt nej.

Men enig. Det er ingen dårlig handel Milan laver. De mangler i princippet også i højere grad en CB - så det er selvfølgelig ærgerligt at de får en kvalitets CB så nemt og billigt.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Nu kan det jo være svært at bedømme, når man ikke har set ham spille i år - men, uanset hvor svært det er at få ud over læberne, så kan det jo også være, at Garcia har fået lært Burdisso at spille basalt forsvarsspil?

Jeg synes at Burdisso var fuldkommen elendig i sidste sæson og kostede os adskillige (!!!!) mål - men sådan som Garcia har hævet niveauet (eller måske snarere bare defineret rollerne) hos spillere som De Rossi, Balza og måske endda også Taddei, kan det så ikke tænkes at han har gjort Burdisso til en brugbar centerback? Fortalt ham, at han bare skal høvle den ud og væk fra feltet eller spille den tætteste mand og sådan nogle ting, som andre nogenlunde dygtige forsvarsspillere kan finde ud af.... :D

For hvis det er tilfældet, så synes jeg egentlig at vi er udmærket dækket ind på CB-pladsen indtil sommer, i hvert fald.

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Det er satme os en gambling at tage på en så central plads.

Jeg så gerne, han fik nogle minutter f.eks. mod enten Napoli eller Chievo. Hvis vi altså har en god føring og har kontrol over kampen.

Udinese er last minutes heroes, de er giftige.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. oktober 2013

Micah Richards skulle være et varmt emne.

Selvom jeg rigtig godt kan lide ham, tror jeg ikke han vil passe så godt ind på holdet. Måske på højre-backen - men ærlig talt, der er ingen grund til at skabe problemer på den plads lige pt. Maicon gør det fantastisk, og Torosidis ligner den perfekte backup.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 13. oktober 2013

Jeg synes sgu ikke at vi har noget problem på højre back. Maicon er for vild, Torosidis er totalt firmaets mand og spiller rigtig godt når han er inde - og Balza gjorde det også okay på pladsen i de seneste par kampe dér.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. oktober 2013

Præcis, det er vel nærmest den plads vi er BEDST besat på.

Så han er vel tænkt til CB hvis man henter ham - og der stoler jeg simpelthen ikke på ham når der skal roteres. Holdet fungerer som en enhed - og jeg er ikke sikker på han passer ind.

Skal man se det fra Micah R's perspektiv er det jo slet ikke hvad han har brug for. Han har brug for at komme til en klub hvor han er 1.mand på kortet. Hvis han vel og mærke skal forløse det kæmpe talent han besidder.

Dingding
134 indlæg.
d. 13. oktober 2013

Jeg sidder virkelig og håber på, at United kommer med et stort indkøb i Januar, så de kan sende Chicharito til Rom.
Det virker ikke til, at han er tilfreds i United lige nu, og de kan sagtens undvære ham, så det kunne være det perfekte fit for alle parter

Basnandez
157 indlæg.
d. 19. oktober 2013

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. oktober 2013

Ja læste også igår at man skulle have sikret sig en spiller. Men der er vist ikke kommet noget officielt endnu.

Men HAN ser saftsuseme spændende ud. Minder meget om Maicon synes jeg.

Der nævnes også Lucas Evangelista, São Paulo, som vist skulle være gratis da hans kontrakt står til at udløbe.

[Rettet af: asromadk - 19/10/2013 - 13:08]

Basnandez
157 indlæg.
d. 20. oktober 2013

Udover de 2 unge brasilianer skulle en sheik måske investere i klubben

[Rettet af: Basnandez - 20/10/2013 - 10:41]

Romadk
151 indlæg.
d. 20. oktober 2013

Forresten mindes jeg en person herinde, der hårdnakkede argumenterede for at Pjanic skulle sælges og at han bestemt ikke troede på ham. Måske han har en dårlig smag i munden lige pt. Kæft han spiller konge.

mexes
2516 indlæg.
d. 20. oktober 2013

Romadk

Det er da meget muligt, at en bruger herinde har skrevet det - og hvad så? Hvad er pointen med dit indlæg? Skal han nu sidde og skamme sig, mens du skal tilbedes, fordi du har kunne se, at han kunne noget? Forstår virkelig ikke hvad du vil med det indlæg - udover at skabe dårlig stemning.

Men er helt enig i at pjanic har været fremragende. Tror også Garcia fra start anså ham som yderst vigtig for holdet.

1

romeren10
332 indlæg.
d. 27. oktober 2013

De klamme svin fra United vil angiveligt byde 30m euro for Pjanic. Tvivler dog stærkt på, at Pjanic skulle være interesseret i at skifte eftersom Roma er på vej opad, mens United er på vej ned ad. Men man ved jo aldrig. Håber det bare usande rygter.

http://football-italia.net/41047/man-utd-offer-%E2%82%AC30m-pjanic

[Rettet af: romeren10 - 27/10/2013 - 22:06]

Lamela
2782 indlæg.
d. 27. oktober 2013

Haha 30 mio for en af Europas mest forstærke spiller. Det må være til grin.
Hvis de byttede over Chicarito, Kagawa og 30 mio euro, så kan vi begynde at snakke om det.

Jeg tror desværre ikke, vi kan holde på ham til næste sæson. Desværre.

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. oktober 2013

De er da velkomne til at byde - men tvivler på at klubben sælger.

Kommer vi i CHL, så kan vi sagtens holde på ham. Den eneste klub som reelt set kan lokke ham fra Roma (antaget at den sportslige succes for Roma varer ved) er Barcelona. Hvor meget jeg end hader det, så må man sande at der bare ER noget med den klub. Især lige pt. For en spiller med Pjanic' tekniske kvaliteter må det være attraktivt at spille i Barca. Desværre.

Men når det så er sagt så tror jeg Pjanic er glad for Rom og Roma, og at han sagtens kan se sig selv spille resten af sin karriere der. Han er en stille og rolig fyr uden så meget pis - så jeg tvivler på han bliver rastløs når klubber som United, Tottenham, Arsenal etc etc melder sig.

Men man skal aldrig sige aldrig - og som med Marcos handlen - så håber jeg at klubben fortsætter det 'kloge' arbejde på transfermarkedet. Ingen er uerstattelig - og kommer der seriøse bud (IHVERTFALD det dobbelte, 60 mio euro), så synes jeg man skal være klar til at lytte. Hvis altså den pågældende spiller er åben for at skifte.

DDR-Pjanic-Strootman må være den bedste midtbane i europa lige pt. Perfekt balanceret. Ikke nok med at Pjanic har hævet sit niveau til noget jeg seriøst synes lægger sig tæt op af Xavi, så synes jeg han har hævet sit niveau på dødbolde. Det er Beckham og Juninho (som han vel har lært et par tricks af) i én og samme spiller. Det er virkelig unikt at se på.

Idag mod Udinese havde han et spark rigtig langt udefra, som lignede noget kun Juninho ville gide forsøge sig på (og han sparkede dem sku tit ind langt udefra). Det var lige ved at blive farligt.

Han er unik lige pt. og det ville være en drøm at han blev resten af sin karriere i Roma. Men tænk hvis der kommer bud på 70-80 mio euro - så begynder jeg at mene det skal overvejes.

Romadk
151 indlæg.
d. 29. oktober 2013

Jeg har læst flere steder at Anderson er til salg for 70 mil. DKK. Det kan selvfølgelig være at siderne citater den samme fejl kilde. Men synes at han er interessant og kunne med fordel hentes til vinter, for så at føre ham ind på holdet og gøre ham klar til at tage over for Pjanic, som vi dårligt kan blive ved med at holde på. Han kan spille flere positioner og hvis han begynder at levere som han gjorde i sin gamle Porto tid, bliver han jo en serie a profil. Han kan dog også bruges på kanterne. Han er bare indkøbt til et forkert system i United.

mexes
2516 indlæg.
d. 29. oktober 2013

Anderson er jo blevet så piv hamrende elendig. Han er seriøst blivet PrL mest langsomme spiller, og selvom han var kant i porto tiden, så vil jeg godt nok ikke sige, at han kan spille kant længere! Anderson er i mine øjne langt fra god nok til Roma. LANGT fra :)

romeren10
332 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Jeg synes vi skal undgå at blive sådan en klub der henter andres skrald (Gago, Baptista, Adriano, osv.), så synes jeg heller vi giver vores egne talenter chancen eller også køber nogen ukendte sydamerikaner.

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 30. oktober 2013

I sommers gik det rygter om at pjanic ku købes for 15 mio euro?
Ville ikke sælge Miralem for de samme penge som Spurs fik for Bale.
Det her handler om meget mere end et højt beløb, vi snakker om en spiller som har haft forrygende fremgang denne sæson, en spiller der viser klasse, vilje og vigtigst af alt LOYALITET ..
Så skriv under på den kontrakt forlængelse til 2018.

[Rettet af: RomaFanVejle - 30/10/2013 - 11:04]

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Kom med Chicharito!

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Hellere en Jovetic, han ser ikke ud til at have grebet chancen i City, og tålmodighed findes ikke i Manchesters klammeste fodbold hold. Så kom igang Saba, byd så på ham, vi kan måske få ham for det halve af den pris, Shitty gav for ham i Sommers.

Han er stadig ung, og har stadig potentiale og har bevist sit værd for en klub på Romas niveau i Firenze. Han kan være en vigtig brik i scudetto jagten.

Jovetic, samt en til bagkæden, så ser vi sku stærke (rettelse, stærkere) ud ligepludselig.

Dingding
134 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Jeg tvivler altså på at vi kan få fat i Jovetic. Han er lige købt for en stor sum penge som du siger, så han kan ikke købes billigt. Samtidig har han en stor kontrakt, som Roma ikke vil kunne overtage som et lejemål med en købsoption.
Sabatini skal satme stå tidligt op hvis det skal kunne lade sig gøre.
Shittys tålmodighed rækker vel længere end en enkelt halvsæson!

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Det er set før i Shitty, de smider spillere for store summer væk efter en sæson, jeg vil bestemt ikke mene han er umulig.

praeste
93 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Jeg må også indrømme, at jeg tvivler på at City ligefrem er SÅ utålmodige. Han skal spilles stille og roligt ind og jeg tror bestemt ikke, at de har opgivet ham endnu. Jeg synes hellere, at man skal kigge andre steder hen. Men ingen tvivl om, at det er offensiven, der skal forstærkes.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. november 2013

Sabatini skal satme stå tidligt op hvis det skal kunne lade sig gøre.

Det bliver nok ikke noget problem :P

Lamela, Marcos, Strootman, Gervinho, Benatia, Ljajic, Pjanic, Borini, Castan, Maicon, Nico Lopez.

Især de markede spillere, har været skarpt og overraskende.

Dingding
134 indlæg.
d. 02. november 2013

Du har ret i, at de spillere du nævnte har været imponerende.
Men der er ingen af de spillere, som er blevet købt for kæmpe summer, givet en kæmpe kontrakt og kun spillet et halvt år for deres klub, for DEREFTER at blive købt af Sabatini..

Det er altså ønsketænkning og meget svært at forestille sig. MEn jeg håber da, at det kan lade sig gøre til sommer, hvis det er en mulighed

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 06. november 2013

Har læst på mange italienske medier at vi er ude efter at finde en erstatning for totti, og eller at de håber at talentet "fransesco de marino" skal kunne gå ind og tag over;) nogle der kender knægten og ved hvad han kan, og kan fotælle mere ... han skulle værre en typisk treauatista... (Og var i truppn mod chievo...) er det ikke fortid med den klassiske 10 eller kan vi regne med han er en ny flerenzi historie ???

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. november 2013

Gider ikke lige gå google-amok - kan du ikke linke lidt hvis du har nogle italienske links med det?

Og til dit egentlige spørgsmål- kender intet til ham faktisk. Og nej jeg tror som sådan ikke det er fortid med den typiske 10'er. Vi skal ikke glemme at Totti (en klassisk trequartista) HAR været mere bevægelse end han er idag.

Selvom han stadig spiller godt, som han nu kan, så er det lidt synd efterhånden, at man skal efterlades med et billede på nethinden af Totti der virkelig snart ikke mere kan løbe 10 sammenhængende meter :)

Men han har været mere bevægelig, og hvis man endelig skal tænke trequartistaen som en snart uddød race - så må det være fordi at man (hold der ellers tidliger har spillet med den type spiller) i højere og højere grad spiller med 3 'lige gode' i front. 3 spillere der måske for 10 år siden alle kunne være blevet fuldblods trequartista'er er nu blevet til mere bevægelige og i fællesskab uforudsigelige typer.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 06. november 2013

ja da har lidt forskelligt......

http://www.goal.com/it/news/3785/generazione-di-fenomeni/2013/07/20/4127089/generazione-di-fenomeni-francesco-di-mariano-il-numero-10

http://www.pianetalecce.it/news/431003962886/di-mariano-il-talento-che-non-si-poteva-piu-trattenere

http://www.vocegiallorossa.it/approfondimenti/di-mariano-un-jolly-offensivo-per-rudi-garcia-61243

som du kan læse er der meget hype over denne unge dreng, på meget kort tid og er utrolig spændt på om han for love at komme i kamp på et tidspunkt....

vil give dig ret, men vil elske at man spillede med en trequartista ligesom vores capello tid men lad os se når Totti engang tager træner sædet om han ikke finde ud af at finde en rigtig 10 type:)

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. november 2013

Ja det må man sige.

Kender ganske enkelt bare ikke til ham. Mindes egentlig godt jeg kan huske man hentede en ung knægt fra Lecce, og men havde regnet med at han (som altid, i stærk forbindelse til noget jeg har skrevet et andet sted på siden om unge spillere i roma) var røget på primaveraholdet.

Det var han så også, men Rudi Garcia har så hevet ham op, det havde jeg ikke lige bemærket.

Så mangler vi bare at se ham i kamp. Giv ham da et kvarter her snart.

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. november 2013

Ham man virkelig mangler er Giuseppe Rossi. Han var skræddersyet til at blive hentet til Rom - og nu bomber han istedet på livet løs i Fiorentina. Det er det niveau, og den angriber man står og mangler lige pt. Som gør at man har lidt mere at true med.

1

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Enig. Især i de to sidste kampe kunne vi godt have haft gavn af hans målnæse. Super angriber. Vidste allerede da Fio købte ham at han ville blive et genialt køb.

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. november 2013

Ja. Og synes virkelig han i mange omgangen lignede en en oplagt spiller. Og så alligevel tror jeg Roma fik dårlige nerver pga. skaden. At hente ham var en langsigtet investering = Fiorentina nyder godt af den nu!

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 12. november 2013

Så forhelvede!
Min drømme signing rygtes til roma og inter.
Romaforever.it skriver en artikel om at britiske aviser linker Edin Dzeko fra man city sammen med et skifte til italiensk fodbold, hvor roma og inter meldes interesseret.
Dzeko er ikke tilfreds med spilletiden hos city, da han i pre-season, blev lovet meget spilletid af Pellegrini.

Men. Football-Italia skriver at roma er ude efter Atletico Madrids Adrian, som tidligere er blevet rygtet til roma, og nu menes det at interessen er genfundet, specielt fordi han er så aldsidig i fronten på en 4-3-3.

Neeej hvor jeg håber Saba og Pjanic måske, kan lokke Dzeko til klubben og at der er noget om rygtet selvfølgelig. Puuuha

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. november 2013

Adrian er simpelthen bare et NO-Go i mine øjne. Og har hele tiden været det. Jeg synes han er en god spiller - men han hører 100 procent til i en 4-4-2 - eller ihvertfald som en del af et klassisk '2-mands angreb'. Det er her han kan forløse sig talent ordenligt. Ligesom sidst så krydser jeg alt hvad jeg kan for at han ikke kommer til Roma - særligt da der altid har været nævnt priser på 15-20 mio euro.

Det var noget andet hvis man kunne nuppe ham gratis - så kunne han måske agere back-up.

Dzeko synes jeg egentlig heller ikke passer særlig godt ind i Garcias system - men han er tilstrækkelig en klassespiller, og har en indiskutabel målnæse (han skal nok lave sine kasser ligemeget hvad) - så det ville være en super signing.

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 13. november 2013

Man kan da sige Dzeko passer meeeeget bedre ind i systemet end Boriello. Deres stærke sider er deres styrke, hvor som du selv siger, Dzeko har en bedre målnæse og er bedre teknisk. Man skal ikke tage fejl af hans højde, han er meget dygtig teknisk.
Med en signing som Dzeko så vil jeg sige at mesterskabs chancerne pludselig vil blive meget mere attraktive.
Men det jo så bare min mening.

[Rettet af: RomaFanVejle - 13/11/2013 - 17:28]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 13. november 2013

Tror lidt folk glemme at vi mangler en spille som Totti der kan tag ansvar og kan iscenesætte de andre spiller .... Får vi sådan en skal vi nok score mål igen det er den kreative spiller vi mangler ...
Og vi har altså gervinho,lajic, destro, boriello... Destro er den spiller jeg glæder mig mest til at se igen, da det er en spiller der kan noget på egen hånd og med fart og skarpe driblinger kan sætte en mand af.... Men ham tilbage skal vi nok score igen ...

Koch
844 indlæg.
d. 13. november 2013

Dzeko, Iturbe, Cabaye og en solid midstopper.
Hvis alt dette kan opfyldes ville det være fantastisk.
Ser gerne Marquinho og evt. Borriello smutte den anden vej.

sebbews
270 indlæg.
d. 14. november 2013

måske en kende urealistisk, men Stefan Kießling fra Leverkusen og vi er sikret 20 mål hver sæson de næste 3 år!

Stigtotti
266 indlæg.
d. 14. november 2013

Kießling er verdens mærkligeste spiller, men garant for mål. Dog tror jeg ikke han vil passe ind og måske også derfor han heller ikke bliver brugt på det tyske landshold? :)

sebbews
270 indlæg.
d. 14. november 2013

må indrømme jeg ikke ved det store om det tyske landshold og hvor meget han spiller der, men Kießling er bare typen der altid for puttet den i kassen, uanset hvilket system han spiller i. :)

Dellas
32 indlæg.
d. 15. november 2013

Stefan K er uvenner med Hr Löw. Derfor er han ikke på og vil ikek komemd et så længe Joachim er chef.

Kan nok nævne de første 1000 spillere jeg hellere vil have end ham. men han kan jo starte med at vise sit værd i Cl i år.

Arsi
725 indlæg.
d. 15. november 2013

http://indkast.dk/index.php?nyhed=111050%26title=Menez+kan+finde+ny+klub+i+januar

Gad godt at se Menez tilbage i Roma igen.. Han kunne faktisk gå hen og blive RIGTIG vigtig på den ene kant. Og han ville kunne passe perfekt ind til vores system.
Desuden vil han nok kunne hentes relativt billigt da han har kontrakt udløb til sommer :-)

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. november 2013

Sabatini skulle have udset sig serbiske Petar Golubović og handelen kan blive lukket indenfor en nær fremtid. En lovende højreback fra årgang 1994

asromadk
3790 indlæg.
d. 18. november 2013

Menez skal IKKE tilbage. Han har bare ikke den rigtige mentalitet, desværre. For sikke et talent. Langt hen ad vejen ligner han jo Cassano. Og spillere af den type er virkelig beviset på, at talent ikke er alt. Det er ligeså meget den måde man forvalter det på, ens mentale styrke.

Pastore deriomod - han ville være en drøm. Får man ham, så smider jeg penge på Scudetto til Rom, det er 100.

Kiesling - nej tak, det vil sænke spillet, og vi har allerede Borriello, således at man kan bringe noget andet i front. Kiesling er næppe tilfreds med at overtage Borriellos rolle som backup.

Denner
527 indlæg.
d. 19. november 2013

Gaston Ramirez kender ham kun fra manager men er han en mulighed?

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. november 2013

Altså i Bologna var han vild. I Southampton har jeg set nogle meget blandede kampe fra hans side. Men ok, det er heller ikke nemt at være alene om tingene nogle gange - han er stadig ung.

Kunne forestille mig de ikke vil miste penge på ham, og så hedder prisen vist 15 mio euro. Det er vel egentlig en ok pris. Kan han genfinde talentet og præstationerne er han det dobbelte værd.

men er det en mulighed synes jeg man skal gå benhårdt efter en lejeaftale med Pastore. Helst med købsklausul selvfølgelig. Det ville kunne bringe det ekstra til foråret, uden at man nødvendigvis vælter hele budgettet i overmod.

[Rettet af: asromadk - 19/11/2013 - 12:59]

Skytt0
1532 indlæg.
d. 19. november 2013

Hjernedødt med de rygter. Kunne jo være for vildt at få spillere som pastore, cabaye, iturbe og Paredes til Roma. Dog synes jeg at vi mangler en rigtig bomber, og her håber jeg inderligt det kan blive muligt at hente Edin Dzeko. Tror han vil bombe for vildt i Roma.

Vidic rygtes også til klubben. Kunne være en genial signing, hvis vi smider burdisso samtidigt.

Bring in them good players!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 19. november 2013

blive mere og mere sur på Roma og den måde vi behandler vores talenter og kommer til det frem over vi giver dem ikke den support som de har brug for og de andre klubber hapser dem og udvikler dem....

det er vel kun Florenzi vi har som er tættes på vores start elve....
Snakker speciel og Nico Lopez og Specielt Cerci, læste lige at Cerci er blevet observeret af man u og arsenals scouts!!!!:(

hvorfor kan vi ikke give dem den tid og støtte de har brug for og tror at alle dem vi tror på de blive solgt eller del ejet, og vi gå i stedet ind og køber en masse sydamerikanske spiller!"!!! vi Bruge for meget tid og penge på vores talent udvikling, hvis vi ikke vil bruge dem!!!!!!

vi har en viviani, politano, d alesandro og petinari og som der gør det godt for deres hold, men tvivler på at de nogensinde kommer i vores start 11 desværre!!!!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 19. november 2013

så er Atunes også lige kommet på det portugisiske landshold ham kunne vi heller ikke bruge ikke noget nyt!!!!

Dingding
134 indlæg.
d. 20. november 2013

Synes nu lige du skulle tage en slapper.
Cerci har udviklet sig over tid, og der var ikke så meget interesse for ham før sidste sæson. Du kan ikke tage den her solstråle-historie og klandre Roma for ikke at kunne bruge ham.
Det samme med Antunes. Han spillede altså landsholdsfodbold inden han kom til Roma, men han slog aldrig til.
Min pointe er bare, at begge de spillere ikke fik spilletid, fordi der var bedre spillere og rutinerede spillere som kom foran dem i køen. De havde ikke det nødvendige held.

Masser af storklubber, både større og mindre end Roma, gør præcis det samme en gang imellem.
You win some, you loose some. Jeg er egentlig fin tilfreds med vores ledelse nu, og jeg kan godt leve med at ikke spottede Cercis potentiale. Den var der ikke mange der havde set komme! Så slap nu af med alt det brok, og prøv at være en lille smule positiv. Når Roma endelig giver egne spillere en chance, så plejer det også at være ekstremt gode spillere

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. november 2013

Jeg mener også Cerci bliver hypet lidt for voldsomt. Jeg sad fx. og så hans minutter i Italiens landskamp forleden - og han er altså bare ikke nogen verdensklassespiller. Dertil mangler han det sidste. Synes folk får det til at lyde som om, at man har ladet selveste Messi gå på fri transfer eller sådan. Cerci (og Antunes) for den sags skyld, havde altså ikke det der skulle til, vel og mærke på det tidspunkt hvor de var i klubben.

Denne type spiller, som måske ikke laver en 'Marcos', har haft svære betingelser i de sidste 10 år i klubben grundet hver sæson har forløbet mere turbulent end den forgående. Det skulle der være rettet op på nu, og så handler det bare om at krydse fingre for, at man formår at få udnyttet al det talent og potentiale man har i truppen, unge såvel som gamle.

- Det forlyder idag at man skulle være blevet konkret omkring Sandro overfor Tottenham (med henblik på at hente ham i Januar).

Spændende.

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. november 2013

Sandro er et bæst, så ja han er velkommen. Men så gerne et par forstærkninger til forsvaret og angrebet først. Jeg synes Brad-Man har gjort det godt, i de kampe han spillet indtil videre.

Ang. Cerci og Antunes, så kan jeg kun være enig med de øvrige andre. Begge var talenter, men ikke åbenlyse talenter, der kunne træde ind på et storhold med det samme. Jeg ved ikke, hvormange gange jeg fik lange løg af at, se Cerci drible lige ind i modstanderen og miste bolden. Har har været igennem samme udvikling, som en hvis Osvaldo, der hellere ikke slog igennem i de diverse Serie A klubber. Antunes mener jeg ikke fik så meget spilletid, han var også fra en periode, hvor Roma havde det svært og var ofte lejet ud og glemt, da de nye ejere kom til. Men Cerci er velkommen i klubben igen. Antunes ved jeg så ikke om, han er bedre end Balza.

asroma87
3430 indlæg.
d. 21. november 2013

Hehe jeg tror det var Flemming Toft der sagde at Cerci var blevet kaldt italiens Messi. Det var vist da Danmark spillede mod Italien. Det morede jeg mig meget over

TheTotti
456 indlæg.
d. 24. november 2013

Roma sættes igen i forbindelse med Man U angriber Javier Hernandez.
En hurtig angriber med mål i fødderne. Jeg ser ham meget gerne erstatte Boriello til vinter!
54 mål i 126 kampe for United, heraf er 50 af kampene som indskifter. Det er ikke helt skidt! Frem med læderet Sabatini.

Kilde

1

[Rettet af: TheTotti - 24/11/2013 - 22:01]

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. november 2013

Helt sikkert en spiller der med sin bevægelighed ville passe fantastisk ind i Garcias system. Og spørgsmålet er egentlig også, om han ikke godt kunne blive en absolut topspiller hvis han kom til en klub der prioriterede ham højt.

Prisen er bare afgørende synes jeg.

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 25. november 2013

Chicarito eller Dzeko ku være en drøm til januar. Meget ambitiøst, men bestemt ikke umuligt, med en forhåbentlig plads i CHL næste sæson..
Og ved godt de penge vi fik fra salg i sommers er gået mange forskellige ting, men de har vel gemt nogen til januar forstærkninger..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 25. november 2013

Kun personlig rigtig godt tænke mig at se en spiller som Diamanti han er det tættes vi kommer en "ung" Totti.... er stor fan af ham,....

1

Dingding
134 indlæg.
d. 25. november 2013

Ked af at sige det, men manden er 30 og har lige forlænget for få måneder siden. Tror ikke det kommer til at ske uden en stor pose penge, og det er han altså ikke værd. Men ja, Diamanti er en fornøjelse at se for Azurri.

Jeg synes i det hele taget, at det er svært at se nogle "suveræne" spillere komme til klubben, da budgettet virker lidt stramt. Der blev jo købt godt ind, lønbudgettet er højt og der er et nyt stadion på vej. Jeg vil helst ikke se klubben bruge for mange penge igen, som vi før har set med store kontrakter.

Er der nogen, som har hørt noget om hvad ledelsen vil bruge, og hvordan de vil finansiere det?

Er klubben måske ude i noget med leje af spillere med en købsoption til sommer?

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. november 2013

United skulle eftersigende lokke med Javier Hernandez i forsøget på at hente Pjanic.

Alle er til salg for den rigtige pris. 35-40 mio euro + Javier Hernandez, så ville jeg sige go for it Roma. Men alt under, glemt det. Pjanic er en stjerne.

Derudover skulle man stå klar med 3 mio euro for Sanabria - som eftersigende skulle være beløbet på hans klausul. Arsenal har dog også budt og skulle være klar favorit til at hente nappe ham.
- Utrolig spændende at man forsøger dette! Viser nogle ambitioner!

[Rettet af: asromadk - 29/11/2013 - 13:53]

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. november 2013

Danilo D'Ambrosio skulle have givet sit ord til Sabatini. (Han har kontraktudløb til sommer).

Som breddespiller? Ellers må det vel betyde at enten Dodo eller Balza er på vej ud? Og hvad med ham jern-brasilieren - ham har man vel også droppet så? Nu må klubben lige tage sig sammen og hente spillere til positioner der rent faktisk er brug for.

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. november 2013

En klasse Venstreback er nødvendig. Der sker for lidt fra den position i offensiven, samt Dodo og Balza har defensive vanskeligheder. Selvom de har set bedre ud i år, men det mener skyldes primært det stærke centerbacks duo, vi har ind på midten.

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. november 2013

Men Ambrosio er næppe løsningen?

Ville ikke have noget imod man hentede ham Abner og satsede 100 procent på ham. Han virker som en der godt kunne lave et hurtigt gennembrud og blive en klassespiller.

Men Ambrosio. 25 år. Har fået sit 'gennembrud' nu, relativ sent (hvis man overhovedet kan kalde det et gennembrud). Synes ikke han er løsningen. Gider ikke den her lunkne italienske mellemvare. Vi er tilbage til debatten om angrebet, hvor jeg langt fra synes man skal hente en spiller som Sau. Ambrosio er en god spiller, men er han løsningen hvis vi virkelig vil med helt fremme i europa?

Så ville han i min optik kun kunne være breddespiller.

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. november 2013

Nope Ambrosio er ikke løsningen. Jeg drømmer stadig lidt om Aogo eller Digne.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. december 2013

Digne ville helt klart være drømmescenariet - især med henblik på at det er Rudis mand. Men tror ikke klubben kan matche prisen. Eller VIL matche prisen.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. december 2013

En joker: Diego fra Wolfsburg der har kontraktudløb til sommer. Idag mod Atalanta står det så lysende klart at Pjanic han er den eneste der for alvor kan sætte skub i tingene. Det holder bare ikke i længden at være så afhængig af én spiller.

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

Diego er så fuckin elendig, har været det lige siden Juve-dagene. han må gerne holde sig så langt væk fra den her klub som overhovedet muligt. STORT nej tak til afdankede løntunge stjerner.

Ser heller at man satsner på egne talenter istedet for den slags spillere.

[Rettet af: romeren10 - 01/12/2013 - 20:43]

sebbews
270 indlæg.
d. 02. december 2013

http://www.bold.dk/nyt/Roma-tester-Vejles-U17-anfoerer

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. december 2013

Jeg læste den også sebbews. Det er sjældent at en nyhed går direkte forbi min næse og til bold.dk.

MKH1987
25 indlæg.
d. 02. december 2013

Er der nogen der har kendskab til hvor mange millioner euro vi cirka har til rådighed når transfer vinduet åbner igen. Mener at have læst at vi i sommers havde 30mio euro til indkøb men det var før salgene af Lamela, Osvaldo og marquihos.

Denner
527 indlæg.
d. 03. december 2013

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article2164190.ece

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. december 2013

Fenner smid det som et link næste gang, så er det noget nemmere at end at copy/pastor fra iPhone. :)

Men endnu en nordmand?

[Rettet af: Lamela - 03/12/2013 - 06:12]

asromadk
3790 indlæg.
d. 12. december 2013

Sanabria tættere og tættere på Roma.

Andre rygter.

Man skulle have været på plads igår for at observere Fischer i Ajax-Milano kampen.

Man er stadig interesseret i Jung, og der meldes 6-7 mio euro (fint pris? - men har man brug for ham - nej). Angriber tak.

Torino har snøren ude efter en ny højreback, Corchia i Sochaux - Ambrosio ligner en færdig mand i Torino? Roma skulle være klar til at smide Nico Lopez og/eller Romagnoli i puljen. Bekymrende hvis man afskiber Romagnoli.

Man venter vel i spænding på at der kommer nogle mere spændende navne på lystavlen? Forsvaret er der styr på - nu skal der scores nogle nogle kasser.

EDIT:

Og en af de mere spændende. Boca Juniors er efter Burdisso. Og Peredes (som vi i forvejen er interesserede i) kunne ligne manden der kan få den kabale til at gå op for dem.

[Rettet af: asromadk - 12/12/2013 - 22:04]

Romaneren
1727 indlæg.
d. 12. december 2013

Skulle vi så ikke hellere prøve at nuppe Corchia i stedet for Ambrosio??

asromadk
3790 indlæg.
d. 12. december 2013

Det var også min første tanke, haha!

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 12. december 2013

Det kunne også se ud til at Garcia vil på rov i det franske. Link

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 13. december 2013

Det kunne derudover også se ud til at Demba Ba muligvis er på vej til Rom. Det kunne være yderst spændende efter min personlige mening, dog skal vi ikke smide alt for meget efter ham. Link

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 13/12/2013 - 12:50]

romeren10
332 indlæg.
d. 13. december 2013

Nogen der har set eller kender noget til grækeren Kostas Mitroglou?

Jeg har ikke selv set ham spille, men han er efterhånden blevet en meget populær herre.

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. december 2013

@venivedivici

nu står der jo netop at det er 'unlikely' at vi er interesseret i at matche det tilbud Chelsea har givet. et tilbud som andre klubber før eller siden nok skal ville matche tror jeg - så det er svært at se Ba i Roma synes jeg. Og det er fint. Vi skal ikke bruge 15 mio euro på ham lige nu.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 13. december 2013

@asromadk
Det var måske lige offensivt nok at skrive at var på vej til Rom :) I mine øjne er det største problem ikke, at han koster 15 mio euro, da jeg mener han godt kan ende med at blive det værd, men derimod at matche den løn han får i Chelsea. Han er en angriber i sin bedste alder og selvom han ikke har været første angriber i Chelsea på noget tidspunkt, tror jeg sagtens han ville kunne vise sit værd i Roma. Men ja det er rigtigt mange penge at smide efter en spiller som får i omegnen af 800000 om ugen, men jeg mener dog stadig at det er spillere som ham vi skal være på udkig efter.

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 13/12/2013 - 21:36]

asromadk
3790 indlæg.
d. 13. december 2013

jaa jeg er sikker på der nok skal være en klub med økonomiske muskler der får hapset ham. Har uendelig svært ved at se ham i AS Roma. Hans profil passer bare ikke ind synes jeg. Sportsligt kunne han nok godt blive en gevinst, men ser ham ikke så meget bedre end så mange andre, billigere alternativer. Måske endda en yngre spiller der ikke har slået igennem endnu.

tdj89
867 indlæg.
d. 16. december 2013

Hvor er det synd at se Lamela rådne op på bænken i Tottenham.
Ingen tvivl om, at det var Baldinis ønske at hente ham til Tottenham, og ikke Villa Boras.
Lad os håbe, at trænerskifte gavner ham.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 20. december 2013

Det kan være Lamela får selskab af Dodo i januar. Baldini vil hvis meget gerne hente Dodo til London, ifølge denne artikel.

http://www.forzaroma.info/2013/12/20/mercato-il-tottenham-vuole-dodo/295393

Hvis det kommer til at ske bliver det spændende at se om han kan komme på holdet i Tottenham eller om han skal være bænkevarmer sammen med Lamela.

TheTotti
456 indlæg.
d. 21. december 2013

Haha Boriello rygtes til White Hart Lane og Baldinis Tottenham. Afsted med ham på det først mulige lyntog!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. december 2013

off topic nico Lopez har scoret for udinese,...

ClausA
263 indlæg.
d. 22. december 2013

Burde man ikke kigge pä Caligari ?. Nu hvor Cellino er helt oppe og ringe med hensyn til at han siger alle spillerne er til salg. Taenker Astori,Nianggolan eller Ibarbo mäske ?
Ved godt de ikke har det bedste forhold til Hr. Cellino

1

[Rettet af: ClausA - 22/12/2013 - 10:22]

Kim89
1171 indlæg.
d. 22. december 2013

Off topic

Lamela skal måske lånes ud til Inter :(

http://metro.co.uk/2013/12/13/inter-milan-open-talks-with-tottenham-over-signing-erik-lamela-on-loan-4229384/

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. december 2013

Simpelthen for dumt, hvis det sker. Vi burde også gå efter ham på låns. Jeg er 100 på Baldini og Lamela vil acceptere Roma, som det første prioritet.

Kim89
1171 indlæg.
d. 22. december 2013

Det tror jeg du har ret i "Lamela" og taget i betragtning at Tottenham gerne vil have Dodo så kunne det jo være et Lamela lån kunne indgå i den handel hvis det er.

Men spørgsmålet er så om Sabatini vil have Lamela tilbage og om Lamela vil tilbage efter den der skete i sommers.

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. december 2013

Man skulle ikke være klar til at give op på D'Ambrosio.

Man er klar til at gå længere end tidligere i forsøget på at hente ham foran Milan, med halvdelen af Nico Lopez i spil - og/eller Caprari (100 procent).

Derudover skulle man have forhørt sig om De Ceglie i Juventus - som dog har afvist blankt for ikke at slippe ham til en direkte konkurrent. Han ryger nok til Genoa eller Samdoria.

Sabatini er i England for at arbejde på både køb og salg af flere spillere. Borriello og Bradley ud, og spillere som Cabouye og Heitinga ind.

Derudover nævner transferekseperten Alfredo Pedullà at Sabatini også vil forsøge at gøde jorden angående Ryan Gauld. En spiller man har fulgt sammen med de fleste andre europæisk storklubber i længere tid. Gauld er blevet døbt den skotske mini messi grundet hans glidende spillestil. Manchester United nævnes dog oftest som favoritten til at hente stjerneskuddet fra Aberdeen.

[Rettet af: asromadk - 29/12/2013 - 14:10]

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. december 2013

I følge bold.dk skulle Roma være ude efter topscoren i den hollandske liga Alfred Finnbogasons. Som har scoret 41 mål i 46 kampe fra Heerenveen.

http://www.bold.dk/nyt/Roma-lurer-paa-Aeresdivisionens-topscorer

Det ville ikke gøre mig så meget, men hvis vi skal handle angribere i Holland, så ville jeg godt nok ønske vi hentede Pelle i Feyenoord. Han ville være den tagget mand har haft brug for i nogle af de kampe hvor modstanderne har parkeret bussen foran mål. Så jeg vel hellere have ham.

Men når det er sagt, så er der vel ingen grund til at købe en angriber hvis Destro bliver ved med at score i hver kamp :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 29. december 2013

Med al respekt for den hollandske liga, men så er jeg næsten 100 % sikker på, at Finnbogason aldrig vil kunne blive en profil i Roma. Men tror heller ikke man skal lægge så meget i den nyhed.

Jeg synes slet ikke vi skal spille med en targetmand. Det ligger slet ikke til vores spillestil? Vi skal have bevægeligespillere i angrebet, som kan løbe - ligesom vores midtbane - rundt om Totti og Pjanic, der skal servicere dem. Det er da langt bedre at hente os en kreativ spillere, fremfor en stor boksspiller? En spiller som Giuseppe Rossi vil være ideal - altså typemæssigt, i mine øjne.

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. december 2013

Jeg tror heller ikke Finnbogason ville blive en profil. Godt nok har jeg aldrig set ham spille, men hans fysiske strøelse er ikke lige sådan en der får mig til at tænke "wow" han kan bringe holdet det vi mangler.

At du ikke syntes vi skal spille med en Targetmand er fair nok, men det syntes jeg vi skal. Måske ikke hele tiden, men vi skal have en i truppen som vi kan bruge hvis vi møder hold der pakker sig. Roma har gang på gang tabt kampe, hvor vi ikke har kunne komme igennem modstanderenes forsvar og så har man prøvet desperart med lidt indlæg ind i feltet, men der har jo ikke været en hovedstøds stærk spiller som kunne flytte forsvaret og få plads til at score, så der er ikke kommet noget ud af det.
Det er godt med kreative og bevægelige spillere, men som man kan se på Barca eksempelvis, så er der bare nogen gange hvor det ikke er nok. Der er nogen gange hvor modstanderen pakker sig, så meget at man ikke kan spille sig igennem, og i de tilfælde ville det være godt med en target mand som man kan smide den ind i hovedet på.

Når det så er sagt, så kunne Destro godt være manden jeg efterlyser. I hvert fald som det ser ud lige nu. Jeg har tvivlet på ham længe, men med 3 mål i 3 kampe viser han mig det som jeg vil se fra en angriber. Og fortsætter han med det, så ser jeg ingen grund til at hente en forstærkning til angrebs positionen.

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. december 2013

Peppe Rossi løbet er nok kørt. Dr gider nok ikke sælge indenlands, slet ikke før om et par sæsoner.

Evt. Vent til sommer, og kig på JoJo's situation i City, ellers overveje en Pato, der gør det Okay i Corinthians. Han har ikke haft samme skades frekvens, som han havde i Milan.

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. december 2013

Eller Cerci ham må vi ikke glemme. Han har trodsalt lige være ude og sige han gerne vil tilbage til Roma, så måske hvis vi er heldige kan vi få ham :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. december 2013

Frankrig har sat en millionær skatteprocent på vanvittige 75%, for dem tjener € 1 mio, eller derover om året.

Er det ikke nu, vi skal prøve os af på nogen af deres profiler? Det er et gratis forsøg.

Kim89
1171 indlæg.
d. 30. december 2013

Uden at være helt sikker men så vidt jeg kan forstå er der bare sagt at forslaget er lovligt og bliver det vedtaget så gælder den vist kun for firmaer. Og med den ballade og snak om strejke der var tideliger i år, så kunne jeg godt forstille mig at fodbold klubberne får sær regler.

Hvis ikke de gør det er det vanvittigt også skal vi da give et forsøg på at hente nogle af stjernerne. Hvis ikke Monaco stjæler dem alle sammen. Fordi lige meget hvad så er de ikke ramt af reglerne da de ligger i Monaco og dermed ikke høre under franske skatteregler.

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. december 2013

Til trods for at den unge Abner er korsbåndskadet, så skulle man tro så meget på ham, at man allerede har erhvervet sig 90 procent af ham. Hvordan denne handel skulle være skruet sammen, det har jeg ikke lige kunne opsnappe.

Men mon ikke der er tale om, at man i realiteten har købt ham, og så vil lade ham komme sig ordenligt og eventuelt lade ham udvikle sig en smule mere i Brasilien.

romeren10
332 indlæg.
d. 31. december 2013

Seneste rygter siger, at PSG er interesseret i at udlåne Pastore til Roma de næste 6 måneder.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 01. januar 2014

Pastore til Roma i bare 6 måneder vil være lækkert, og så kan det jo være vi kan strikke en handel sammen med Psg efter sæsonen Jeg ser Personlig Pastore som den Totti afløser vi mangler.....

Romadk
151 indlæg.
d. 02. januar 2014

Så er rygterne rigtig startet om hvilke spillere fra topklubberne der er utilfredse og vil væk. Pastore kunne være fedt, Mata kunne være dobbelt fedt. Jeg håber vi sælger Burdisso, men jeg ønsker ikke nogen nye centralforsvarsspillere. Vi har Tin Jedvaj og Romagnoli som backups og DDR kan også vikariere dernede for et par kampe. Misforstå mig ikke, Astori er en dygtig forsvarsspiller og som er på niveau med Benatia og Castan, derfor tror jeg et køb af en så dygtig forsvarspiller vil ødelægge holdharmonien.

Nej stik os en venstreback som kan dække op og Ciro Immobile til at dele angrebstiden med Destro, så jeg tilfreds :)
Godt nytår

Dingding
134 indlæg.
d. 03. januar 2014

Er der nogen, som ved mere omkring rygterne om Fabian Schär og John Heitinga?
Jeg håber fandeme på Schär, og frygter Heitinga!

iøvrigt, så fatter jeg ikke, hvor Roma har tænkt sig at få pengene til Pastore fra, da han tjener knap 40 mil om året.
Tyder det ikke på, at Roma skaffer sig af med Boriello og/eller Burdisso, hvis lønbudgettet skal gå op?

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. januar 2014

Har slet ikke hørt om at man skulle være efter Schar. Heitingas agent har udtalt, efter at man offentligt har afvist West Ham, at man står med gode kort på hånden. Roma kunne meget vel være blandt seriøse bejlere.

Noget siger mig dog, at man står med en klar ide om hvad man vil bruge Heitinga til og hvad man vil betale ham. Jeg tror IKKE man har tilbyde det samme som andre klubber. Heitinga vil have muligheden for at spille sig på landsholdet - den får ham næppe med garanti i Roma. Han vil med al sandsynlighed være 3 valg som jeg ser det. Så mon ikke han ender med at (kvaje sig og) tage til en klub der står klar med løfter om guld og grønne skove.

Man har vel en smule luft i budgettet pt. Plus nogle penge til rådighed til køb. Og nej, det er jo ikke nogen hemmelighed at man vil af med Borriello og Burdisso - de har dog bare selv tidligere blokeret grundet den høje løn.

Jeg tror man er klar til at gå på kompromis nu. Man skiller sig af med ihvertfald EN af dem. Man har indset at man ikke kan komme helt af med dem, og tror egentlig man er villig til at betale sig fra det nu. Selvom der er tegnet kontrakt med dem i en helt anden kontekst, så lærer man på den dyre måde.

Det kunne jo så også være en løftet pegefinger mht. Heintinga som vist heller ikke er helt dyr såfremt man virkelig ønsker at overhale andre klubber i kampen om ham. Man kunne hurtigt ende med en ny 'Burdisso'.

asromadk
3790 indlæg.
d. 04. januar 2014

En lille update på Sanabria.

Idag skriver Il Tempo at Sabatini mere eller mindre skulle have fået sikret Sanabria. Der ledes dog så efter en klub at sende ham til.

Jeg har været meget positiv omkring at få ham - men havde lidt håbet, at man syntes han var aktuel trods sin unge alder.

Derudover, så lod det til at det ikke var et problem for Roma og Verona at blive enige om en handel med Iturbe der inkluderede Bradley. Men Bradley afviser dog selv, så nu er det tilbage til forhandlingsbordet.

[Rettet af: asromadk - 04/01/2014 - 22:20]

Arsi
725 indlæg.
d. 06. januar 2014

Jeg sidder og ser Lazio - Inter og der bliver nævnt at Lamelas agent skulle være på stadion for at diskutere BÅDE med Lazio og Inter omkring en lejeaftale...

Det pisser mig egentlig virkelig meget af hvis jeg skulle gå hen og se Lamela i en anden trøje end Romas... selvom det er på lejeaftale uden nogen købsoption så vil jeg VIRKELIG gerne se Lamela i Roma igen.

Håber derimod for ham selv at han skifter til Atletico Madrid

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. januar 2014

Det står også på nettet Aris, jeg har også set det og hørte det også i kampen. Og jeg har det lige som dig, det ville pisse mig virkelig meget af hvis det skete. En ting ville være at se ham i en Inter trøje, men en Lazio trøje det må bare ikke ske.

sebbews
270 indlæg.
d. 06. januar 2014

tror ikke han skifter til Atl. Madrid efter de har hentet Jose Sosa

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. januar 2014

Han ryger til Inter.

Primært fordi, vi næppe kommer på banen. Jeg er ikke i tvivl om, at han på INGEN måde ender i Lazio. Ikke tale om.

Han får sikkert muligheden, og har så rimelig nemt ved at vælge Inter. Har man andre muligheder, hvem gider dog Lazio som gammel Roma mand? Ikke Lamela er jeg overbevidst om.

Skal ikke kunne udtale mig om man burde melde sig ind i kampen. Det er altid farligt, når man først er begyndt på noget nyt, at hente en gammel kending ind, som så skal tilpasse sig en masse strukturer og systemer der ikke var der da han sidst var der.

Det er vel helt op til Garcia. Føler han der er plads til Lamela i truppen, og at det ville kunne harmonere, så Go For It. Men noget tyder på, at Lamela ikke trækker focus hos Garcia.

Daniele16
175 indlæg.
d. 08. januar 2014

Lad os få Ciro Immobile!

1

ClausA
263 indlæg.
d. 08. januar 2014

Der ville helt sikkert være plads til lamela i næste sæson hvor vi forhåbentlig vender tilbage til Champions League

tdj89
867 indlæg.
d. 08. januar 2014

Lamelas situation i Tottenham minder mig om, hvor glad jeg er for, at Baldini ikke er hos os længere.

asroma87
3430 indlæg.
d. 08. januar 2014

NEJ TAk til Lamela!

romeren10
332 indlæg.
d. 08. januar 2014

Lamela er en overstået kapitel i mine øjne pt. Nu er vi startet op på en frisk, så hvis han kommer, så vil han gøre tingene lidt vanskeligere. Tror ikke Garcia har et plads til ham i truppen/XI-en

On a side note, det ser ud til at Abner-handlen mere eller mindre er officielt nu.
http://www.romanews.us/2014/01/08/abner-confirms-move-to-as-roma/

[Rettet af: romeren10 - 08/01/2014 - 10:22]

Arsi
725 indlæg.
d. 08. januar 2014

http://indkast.dk/index.php?nyhed=112857&title=Far%3A+Lamela+vil+tilbage+til+Italien

http://www.bold.dk/nyt/Far-Lamela-vil-til-Italien

Det tyder måske lidt på at Roma måske er lidt interesserede at få ham tilbage.

Jeg kan læse videre på sagen på italiensk på den roma app jeg har på min iphone og vende tilbage med noget mere konkret :-)

Arsi
725 indlæg.
d. 08. januar 2014

Desuden skal vi også have kigget til Montoyas situation i Barca i forhold til forlængelse og spilletid

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. januar 2014

Tegner til at blive et HERLIGT transfervindue det her!

Jeg mener vi SKAL have en offensiv trussel ind. Lamela ville klart være bedre end ingenting - men jeg betragter det i høj grad også som en farlig mulighed. Føler mig langt fra sikker på, at han ville passe super godt ind i truppens gode harmoni lige nu.

Omend det selvfølgelig kan være han kommer tilbage med den portion ydmyghed og gå-på-mod der er lige hvad vi har brug for.

romeren10
332 indlæg.
d. 08. januar 2014

Hvis Roma henter ham tilbage, så vil Tottenham vel også forlange samme pris, som de selv betalte for ham, eller hvad?
Et lån ville jo være en dårlig handel set fra vores synspunkt.
Hvis det er hensigten, så NEJ TAK.

[Rettet af: romeren10 - 08/01/2014 - 14:23]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 08. januar 2014

har det sådan at hvis han gerne vil tilbage og vi kan låne ham, så synes jeg vi skal gøre det både for os men også får Lamelas skyld hvis vi kan få hans karriere på ret køl igen skulle vi gøre det... han er en god dreng der blev offer for hvor manglerne kontinuitet..:(

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. januar 2014

Synes istedet man skal gå benhårdt efter Pastore. Om man så skal kanalisere penge ind fra transferbudgettet for at kunne betale en høj del af hans løn (og så skal der selvfølgelig en option på køb med), så ville det være det hele værd.

Han ville komme til klubben med den helt rigtige portion selvtillid, sult og tro på tingene. Lamela han skal nærmest genrejses fra scratch tror jeg.

Romadk
151 indlæg.
d. 09. januar 2014

Hvis PSG er ved at finde den store pengepung frem for at hente Pjanic, så kan de jo lige koble Pastore med ind i handlen ;-)

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2014

Det har været nævnt.

Men problemet er lidt, at så at vi lige vidt synes jeg. 1 klasse spiller ud, 1 ind. Der kan argumenteres for, at nu har vi fået Nainggolan og er dækket lidt bedre ind på midten - men Pjanics kreativitet får vi næppe erstattet.

Det unge stortalent Valmir Berisha, en svensk-albaner der spiller i Halmstad, har kontraktudløb og adskillige store klubber i europa skulle være ude med tilbud til ham.

Roma skulle dog være kommet med et yderst attraktivt tilbud og meldes i front til at kapre ham for den beskedne pris af 330.000 euro.

Han blev Topscorer ved u.17 VM med 7 mål (bla. turneringens mål

Daniele16
175 indlæg.
d. 09. januar 2014

Kæmpe fedt NEJ TAK til Pastore! Han har været SÅ dårlig i denne sæson for psg!

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. januar 2014

Valmir Berisha udtaler til Forzaroma.info:

"Jeg har endnu ikke været i Rom, men jeg er klar over, at i giallorossi vil have mig. Om jeg skifter i januar? Det er muligt, hvis de tilbyder mig en god kontrakt, men der er også andre klubber efter mig, i Italien såvel som Europa. Nogle navne? Atalanta, Chievo, Juventus og Milan. Men Roma ville være en fantastisk mulighed, jeg ville hellere end gerne dertil. Mit idol? Zlatan Ibrahimovic naturligvis."

Jeg gad godt at høre en udtalelse på svensk, for det er selvfølgelig klart, at skribenten på Forzaroma sikkert ikke lige har oversat (han har vel talt engelsk i interviewet) perfekt.

Men det bliver spændende at se hvor han ender - mon ikke det bliver Italien under alle omstændigheder.

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 10. januar 2014

Er der nogen der ved hvordan det gik med det der danske Vejle talent der var til prøvetræning?

tdj89
867 indlæg.
d. 10. januar 2014

Er Balza skadet?

Hvis ja, kunne må forstille sig han vil væk i dette vindue, pga sin landsholdsplads?

matti92
179 indlæg.
d. 10. januar 2014

Rygtet om PSG vil hente en ny midtbane spiller spidser til og pjani ligner manden de vil gå efter
Hvad siger folk til en bytte handel omkring pastore for pjanic ?
Personligt mener jeg at der er en meget lige byttehandel Dog mener jeg med pjanic form og alder taget i betragtning at vi skal have en god sum penge oveni handlen

[Rettet af: matti92 - 10/01/2014 - 13:46]

TheTotti
456 indlæg.
d. 10. januar 2014

Pogba rygtes i dag til PSG hvor Verratti skulle indgå i handlen den anden vej.
Så vi kan være heldige at de holder nallerne fra vores Miralem!

Derudover har jeg læst et løst rygte om at Barcelonas Montoya rygtes til Roma.
Det må da lige være noget for dig Kim89? :-P

mexes
2516 indlæg.
d. 10. januar 2014

Montoya er et kæmpe talent. Jeg er ret sikker på han ikke ryger nogen steder. Kunne være en drømmesigning i mine øjne!

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. januar 2014

Jeg har nu også læst at Roma skulle være meldt kraftigt interesserede i Montoya. Og der skulle også have været kontakt fra Sabatinis side.

Men mener vist han har kontraktudløb til sommer? - og det er vel netop derfor man ser ham som interessant. Evt. få ham ekstremt billigt nu, eller også hente ham til sommer gratis.

Ved godt han er venstreback, men ville han ikke også kunne dække venstre, og så i princippet være backup/supplement for både Maicon og Dodo såfremt Balza skal videre i teksten.

Dodo ligner godt nok en der har grebet chancen, og mon ikke Balza han får sig en lejeaftale her for foråret et andet sted i forsøget på at komme i italiensk trup (hvilket ikke lykkes tror jeg)

Haha, jeg er sikker på at 89 er helt oppe og ringe over en evt. spansk back i truppen!!

[Rettet af: asromadk - 10/01/2014 - 17:39]

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. januar 2014

Nu fik jeg lige læst op på det.

Montoya har kontrakt udløb til sommer. Hans prioritet er dog Barcelona, og hans agent udtaler til LaRoma24.it:

"Montoyas kontrakt udløber i juni 2014. Det er klart at hans første prioritet er at forhandle en ny kontrakt på plads med Barcelona. Montoya ønsker at blive enig med 'de blårøde' (il blaugrana). Han tager det roligt, det er hans klub og hans første prioritet. Kun hvis man ikke kan blive enige, bør man se sig omkring. England og Italien har nogle af verdens bedste ligaer. Mange klubber er klar over situationen, inklusiv serie a mandskaber. Indtil videre vil jeg dog ikke drøfte dette, vi overlader initiativet til hans klub."

Så man har vel meldt sig på banen og står klar i kulissen - men mon ikke Montoya og Barca nok skal finde hinanden.

Kim89
1171 indlæg.
d. 10. januar 2014

Jeg kan høre der er folk der gerne vil høre min mening om at Roma gerne vil have Montoya.

Som jeg lovede asromadk i sidste gang vi debatterede noget med spillere og deres nationalitet, så kommer det and på hans spille stil. Og da han jo spiller fra Barca, så skal jeg være ærlig at sige, jeg aldrig har set ham spille, så jeg kan ikke udtale mig om, hvordan han er.

Men jeg kan sætte to situationer op.

1: Han minder om Maicon i fysik, og er en man slår sig på hvis man løber ind i ham. Så vil det ikke gøre mig så meget igen hvis vi hentede ham.

2: han er en lille splejs der filmer og ligger sig ned bare man ser ondt på ham. Så vil jeg være skide sur over indkøbet.

Vores forsvar skal bestå af folk man slår sig på og ikke små teknikkere.

Og med hensyn til Dodo, så har jeg lige læst at han ikke er til salg, og tro det eller lad være, men det hjælper faktisk på mit syn på knægten. Så er der en mening med ham og han er ikke bare en der skal gøres god og sælges når han er dyr nok.
Dog er jeg stadigvæk ikke fan af hans spillestil. Bortset lige fra når han spiller en kamp som i går, hvor han gik til den. Dodo var vild i går, og det er den vildskab jeg vil se hos en spiller som ham.
Kan han blive ved med at holde det niveau som i kampen i går, så kan jeg ikke sige noget til han spiller, så skal han spille.
Men begynder han at blive samme gamle Dodo, der tænker mere på det offensive og ikke gider løbe med tilbage HVER GANG så skal vi have en ny back, eller starte med Balza.
Som de fleste nok ved er jeg meget forsvars fokuseret, hvilket også betyder at fejl i forsvaret giver mange straf point i min generelle vurdering af spillerne.

Off topic: hvis nogen har nogle kommentere/ angreb til min person, så bedes de holde dem for dem selv, da dette er et fodbold forum og ikke et hate på Kim forum.

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. januar 2014

Credit for, at du bevarer roen og ikke tager forhastede beslutninger når du jo nu faktisk ikke kender ham :)

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 10. januar 2014

Det var jo det vi snakkede om sidst at jeg jo skulle gøre :-)

TheTotti
456 indlæg.
d. 10. januar 2014

@Kim

Det var nu udelukkende ment som en lille spøg. Ikke noget angreb eller ondt ment overhovedet :)

1

Dingding
134 indlæg.
d. 10. januar 2014

Selvom jeg ikke synes, at Guardiola er den mest sympatiske person mere, så må man sige, at når han blåstempler en spiller, så må man hellere tage det seriøst. Han har talt varmt om Montoya flere gange, og at få ham gratis kan være noget af et scoop.
Men spaniere i Italien har aldrig været den store succes, hvis man kigger overordnet på spaniernes historik i Serie A.
Samtidig er han en alsidig og boldsikker spiller, som jeg synes er en meget vigtig kvalitet for et up-coming hold som Roma.
Men klubben bliver altså nødt til at se i øjnene, at vi er ALT for uskarpe!!

Jeg er ligeglad med hvor mange spillere der bliver hentet.. Der skal hentes en bomber, og det skal være så hurtigt som muligt.

En all around spiller som har "kynisme", som sin helt store kvalitet. Lidt ala Millito, Giuseppe Rossi, Luca Toni, Inzaghi, Crespo osv, som altid scorede mål, selv i dårlige perioder.
Der skal købes mål nu!!

Kim89
1171 indlæg.
d. 10. januar 2014

Det ved jeg godt TheTotti, den sidste kommentar var heller ikke rettet mod hverken dig eller asromadk :-)

Tottithorsen
4636 indlæg.
d. 10. januar 2014

Enig med Kim det er ikke "nationen" det her fantastiske as Roma forum!!
Ny tråd udbedes tak ift vinter transfer det tager en krig at komme til bunds i den nuværende tråd ;)

1

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma