Kategori: Rygter
Sæt igang! :)
[Rettet af: Daniele16 - 26/07/2013 - 18:14]
Hvorfor er Maicon-handlen ikke blevet officiel endnu?
Godt sprgsmål. Synes også det er lidt mærkeligt at spillere går rundt i vores trøjer uden de er rigtigt blevet officielt præsenteret
Er maicon skadet? Og hvad har han kostet.? Har prøvet at Google det, dog uden held
Altom-Italienskfodbold Melder i dag om et ret kringlet rygte der indebærer et bytte mellem Pjanic og Pastore + 15 millioner € til PSG.
Jeg er umiddelbart ikke stor tilhænger af en sådan aftale. Pjanic har gang på gang bevist at han er villig til at kæmpe for Roma, og jeg er sikker på at den kommende sæson bliver hans store gennembrud! Ville hade at se det gennembrud ske i en anden klub end Roma.
Synes det ville være en skam at sælge Pjanic efter hans udtalelser omkring Roma :) og synes også det er mange penge vi skal betale til P$G, da Pastore ikke har haft den bedste sæson hos de franske mestre. Men den er svær, har nu også altid godt kunne lide ham! Jeg er splittet!
Pastore er sku da helt vildt dårlig. Ham skal vi ikke have her i Roma og slet ikke for Pjanic + 15m euro.
Pastore Dårlig er du blank??
han har haft en dårlig sæson under Ancelotti, på grund af han blev brugt som wing, i en 4-4-2 han er midt/offensivmidt der er langt bedre end Pjanic, og meget mere flair, vil til være en tid hellere havde Pastore, som OMC da han er mere målfarlig og en meget kloger spiller, han fuldstændigt styret Palermo ene mand.
#Zmartguy hold det nu i en ordentlig tone!
Er faktisk enig i det du skriver. Han har haft en dårlig sæson, men har virkelig potentiale! og ja, Carlo brugt ham helt forkert!
var ikke meningen at blive personlig hvis folk syes det, håber ikke nogle blev stødt over det, men ja vil elske at få ham til.
Ahh..
Altså det er vist lidt fordrejet. Alle de italienske steder det har været nævnt, der handler det om Roma der melder ud, at det kan man godt glemme. SKULLE man være interesseret i det, så kan de komme på banen med Pastore. Altså det er ikke en sandsynlig handel man forsøger på.
Intet sted har jeg læst det som en reel mulighed, men blot Romas måde at 'afvise' PSG på.
Synes det er mærkeligt der ikke har været nogle rygter om Udineses angriber Luis Muriel. Fantastisk angriber. Han er 22 år og scorede 12 mål i 22 kampe. Colombianeren har en værdi af 15 mio euro
Liverpool har lige meldt sig interesseret i ham som afløser for Suarez.
[Rettet af: RomaFanVejle - 26/07/2013 - 15:20]
Hvem er luis muriel fra LECCE!!?
Haha min fejl. Udinese selvfølgelig. Læste også om en spiller fra Lecce.
Han er Colombianer :)
Men ja, han vil være lækker at have i truppen. Men der så jeg hellere, vi havde beholdt Lopez.
[Rettet af: Lamela - 26/07/2013 - 14:51]
Ja specielt efter hans præstationer for landsholdet for nyligt. Ville også have været en billigere løsning.
Maicon skulle være iorden nu http://www.asroma.it/en/news/corporate_maicon_en/
Gad godt at se Chicharito i Roma... Målfarlig!!
Han rygtes eftersigende væk nemlig
At få Pastore til Roma ville være intet mindre end genialt.. Tror desværre ikke helt, at det kan lade sig gøre:-(
Hvad med en angriber som Ba fra Chelsea - han er vel i overskud i Chelsea og ville muligvis kunne købes for en fornuftig pris. Tror han ville lave mange mål i serie a..
Demba Ba er fantastisk, men er i mine øjne alt for meget skadet også er han nok heller ikke billig i løn.
Destro ude af Romas usa tur? På vej væk? Eller skadet?http://www.football-italia.net/36854/roma-squad-usa-and-canada
Destro er stadig skadet, Borriello er derimod på vej væk. Gilardino ind?
Jeg har altid elsket Gilardino, håber at se ham i Roma trøjen!
nej tak til Gilardino. Så hellere goalvaldo!
Tro ikke Gilardino var tænkt som erstatning for osvalgooool!
[Rettet af: Daniele16 - 27/07/2013 - 19:01]
Vil også elske at se Gilardino i Roma trøjen, desværre alt for sent. Har personligt været fan siden han spillede i Parma!
Tror/Håber at Destro bliver sæsonens første valg og dermed tror jeg at man ønsker at erfarent andet valg som ikke skal have alt for meget i løn. Borriello er alt for dyr til at have på bænken og lige sådan er Osvaldo.
Han må da meget gerne komme ind istedet for Borriello.
Men nej, mener bestemt heller ikke at han skal være en erstatning for Osvaldo.
Jeg elsker Destro men håber ikke han bliver første valg, så længe vi stadig har Osvaldo i truppen.
og er det bare mig, eller er det begyndt at gå lidt stille for sig med Roma rygter? (vi har jo også signet hvad, 8 spillere nu?)
Hvornår lukker vinduet?
Nogen rygter på denne dejlige søndag?
Ja Italienske kilder siger at Roma og Gervinho skal forhandle personlige detaljer i hans kontrakt i dag, Så det endelige skifte kan ske en gang i næste uge.
http://www.football-italia.net/36888/roma-close-arsenals-gervinho
Hvornår lukker vinduet?
totti er gud
Mellem 1-3. September.
http://www.football-italia.net/36892/viola-track-de-rossi-and-nainggolan kommer aldrig til at ske!
Hvordan var det nu man lavede links her på siden?
Hvad med Loic Remy sidder han ikke stadig fast i QPR?
Jeg forstår ikke, at Viola overhovedet bruger tid til at tænke over et DDR køb. Dernæst at aviserne bruger unødvendige spalteplads for at skrive om noget, der aldrig vil komme til at ske.
Måske skulle de bruge tid på at finde en god keeper, for at summere op på et flot transfervindue fra deres side.
[Rettet af: Lamela - 29/07/2013 - 06:57]
Hvad med Fabio Quagliarella fra Juve.? Han er i overskud i Juventus og vil ikke komme til at spille så meget. Har altid beundret ham og tror han ville være stærk i Roma trøjen..:-)
@ Daniele16
Der er en link knap lige over feltet du skriver beskeder i, den sidste knap der ligner et kædeled. Ellers tryk Ctrl+L.
Der kommer så en pop up der beder om URL - der indsætter du sidens adressen.
Efterfølgende kan du selv bestemme en tekst i "skriv linktekst" feltet.
Tak!
Ifølge ekstrabladet skulle Roma være interesseret i Viggo Fischer! Super køb hvis de får ham, han er dansk så mere fokus på Roma i de danske medier og så er han jo også bare et super talent! Køb køb køb!
Spændene nyhed, men du mener vel Viktor og ikke Viggo :P
Vil meget hellere se ham end Gervinho i klubben, alt efter hvor mange penge der er tilbage i kassen så ku de begge to måske købes, da Fischer både kan spille venstre kant og angriber.
Det umiddelbare problem er at han har kontrakt til 2017 med Ajax, så han bliver sgu ikke billig lige meget hvad.
Han er et stortalent og ser ham gerne komme til klubben.
Andre nyheder: Roma skulle have fortalt Fulham at Osvaldo ikke er til salg og bliver i klubben.
@Romafanvejle hehe, det var bare for lidt spas skyld ;)
Er jeg den eneste der synes vi har sovet i timen med Icardi? Jeg tror virkelig han kommer til at bombe i Inter! Desværre.
Er der nogle rygter i dag ?
så må vi se hvad Spalletti kan gøre, i aften og vi se Zenit spiller som Roma gjorde uhha de gode tider..
Hvis nogen vil høre et par ord fra Strootman på engelsk:
Strootman
Vi skulle have gået efter Alejandro Gomez. Han røg til Metalist for små € 7 mio. Jeg vil hellere have haft ham end Gervinho.
Tottenham står klar med 35 Mil euro, For vores kære Lamela...
ifølge http://www.altom-italienskfodbold.dk/nyheder/1942-tottenham-byder-hojt-for-lamela-31-7-roma
Tottenham skal bare pis af med deres lille beløb der, når de selv kræver over 100 mil for Bale! nu siger jeg ikke de to spillere er ens, men vi kan vel alle sammen godt blive enige om at de kræver alt alt for meget for ham? Nå, anyway så skal de godt nok hoste mere op hvis de så meget skal håbe på at få ham! Efter min menning er Lamela måske de største talent i Serie a og jeg ser ham MEGET gerne blive!
Uden er være ekspert på rygtebørsen så syntes jeg den hjemmeside hvor Lamela rygtet kommer fra er lidt amatør agtig, og mangler kilde henvisninger. Tottenham har tidligere vist interesse for Lamela, hvor Roma sagde han ryger ikke for under 40 mill. Men det er en anden sag nu hvor Marcos er væk. Tvivler stærkt på at de sælger flere talenter.
Man kan aldrig vide. Salget af Marquinhos var trist, men forståeligt, og hvis Lamela også bliver solgt, så har de to sidste sæsoner været totalt spildt. Prøver vi at bygge et vinderhold her, eller er vi blevet en talentfabrik for de store klubber? Troede ellers amerikanerne ville skabe et Roma, der kunne konkurrere med de største hold i Italien og Europa.
[Rettet af: romeren10 - 31/07/2013 - 13:45]
Skriv linktekst Nu er det vel for alvor slået fast De Rossi bliver! Fantastisk!
Jeg faldt også over Lamela rygtet, det var på soccernews.com
Håber bestemt ikke klubben har tænkt sig at lytte til tilbud på ham, det ville være et skridt frem og to tilbage.
Derudover er jeg flere gange i løbet af ugen faldet over et rygte omkring Inter og Marquinho. Det håber jeg heller ikke kommer til at ske. Jeg ser Marquinho som en fremragende breddespiller, der altid fighter og holder et fint bundniveau. En perfekt indskifter.
ifølge onside taber vi kampen om Vlad Chiriches til tottenham.
Boriello ser ud til at forblive Roma-spiller.
Skriv linktekstMå IkKE ske!
Skal vi tro på det?
Ville være lækkert, men nok ikke helt så realistisk.. Men klart hellere ham end Alien ;D
Det ville være et fantatisk køb! Dansker i Roma og et kæmpe talent! Hold op det ville være et lækkert køb!
Hvis Pjanic nu bliver solgt alligevel, kunne Honda så ikke være en mulighed?
Vi vil godt nok ende med at pisse Milan og ned ad ryggen, da de har været lun på ham i langtid, men han vil da passe super godt med Bradley-Kevin og DDR på midtbanen.
Han har de samme færdigheder som Pjanic, men Honda er mere energisk og agressiv end Pjanic, plus han er hurtigere. Det vil ikke være et dårligt match.
Honda er transferfri til Januar, og Milan vil gerne hente ham gratis til den tid, eller får rabat på ham nu. CSKA kræver € 5.mio, det er altså ikke mange penge for en klasse spiller som ham. Men Milan nægter at betale de penge. I sidste ende, kan det koste Milan at få fat på ham. Hvis en anden klub vælge at punge de € 5.mio ud.
Noget nyt på rygte børsen?
Roma har hentet den unge rumænske duo Vina Ionut Daniel og Balasa Mihai Alexandru i Vitorulconstanta. Sabatini er i London for at handle med Arsenal og ifølge de seneste rygter skulle handlen med Gervinho være meget tæt på at blive en realitet.
Imens er Borriello ankommet til USA og træner med resten af holdet. Kan det betyde Osvaldo sælges?
Det vil jeg ikke tro, det tyder mere på at de begge bliver, hvilket jeg har det fint med! :-)
Jeg håber ikke Gervinho købes som erstatning for Osvaldo, for Gervinho
er på ingen måde en goalgetter, som laver 20+ hver sæson!
Må sige jeg er imponeret over, at Fiorentina har formået at hente Gomez!!
Han bliver mega farlig for dem og hvis de også kan få genoplivet G Rossis karriere, ja så
kan de nå langt....
Nok om de andre - jeg mener stadig vi mangler en god venstre back, men
hvem skal vi hente?
God dag i Vanløse, Daje Roma
Ja Fiorentina har gjort det rigtigt godt. Frygter dem lidt må være ærligt. Ang gervinho, så tror jeg han kommer til at spille venstre side. Ind når Totti ikke kan mere... Måske? Men meget tyder på at handlen er næsten officielt ifg romanews.us.
Mon ikke vi mistet pjanic eller Lemela nu hvor det ser ud til bale smutter fra Tottenham :(
Hvorfor skulle nogen af dem sælges? ... Tror ærlig talt ikke vi står og mangler penge, så det vil være at smide det vi har prøvet at opbygge de seneste år væk.
Desuden, så tror jeg heller ikke hverken Lamela eller pjanic vil væk, så tror nu ikke ligefrem vi skal være så bekymret igen
Hvis de punger ud med en høj nok sum penge kan man overtale næsten alle
http://www.romanews.us/?p=11740
Gervinho handlen klar også.
http://www.romanews.us/?p=11788
Fint køb! Hurtig og god en mod en!
Men håber godt nok ikke dette køb gør at Osvaldo bliver solgt! Den eneste bomber i truppen!
Nogen af jer, der har læst Benzema rygtet?
@Lamela
Nej?
Jeg har dog læst, at Castan er på vej ud, da Garcia ikke kan bruge ham - hvilket ikke giver mening.
http://football-italia.net/37584/castan-set-roma-exit
Benzema
Men det ser ikke særlig realistiskl ud, da der snakkes om, vi både skal sælge Sparrow og Fizz-fyr.
Samt, Tribalfootball er kilden.
Forstår ikke, hvorfor han vil af med Castan. Castan er billig og sikker i drift. De kan jo hente Chriches først, før de begynder at sælge folk. Jeg håber vi beholder ham.
[Rettet af: Lamela - 06/08/2013 - 12:31]
@Benzema - not gonna happen. Nu har de jo skilt sig af med Hiquain - så bliver Benzema naturligvis. Sabatini er fordrukken hvis han tror på at det kan lade sig gøre.
@Castan - ja, mange italienske medier har skrevet det den seneste uge. Osvaldo og Castan ligner spillere som Garcia ikke har meget til overs for. Det er dog helt håbløst, Castan er ham som primært skal have æren for det gode forsvar sidste år (IKKE Marcos) - og dertil spillede han en god kamp forleden mod MLS. Han er også bliver vores forsvarsklippe, ville være hul i hovedet at skille sig af med ham, selv hvis man fx henter Rami som erstatning. Castan er endelig komme ind på holdet og nu må der snart komme noget kontinuitet på disse centrale pladser.
Man skulle have købt Babu
Men det er dog vist kun for at kunne udnytte noget med NON-EU regler eller sådan.
Kan ikke lige gennemskue hvad det går ud på - er reglen ikke, at man må købe max 2 om året af ikke-EU spillere?
Det skulle have noget med Gervinho at gøre. Kan bare ikke lige gennemskue hvad det går ud på
Ud med Castan og ind med Rami. Sindssygt forsvar.
@asromadk: jeg personligt vælger ikke at tro på de medier der sender Osvaldo væk. Og at Garcia ikke har noget til overs for ham er helt hen i vejret. Han udtalte for nyligt at Osvaldo gør holdet meget bedre, og at der ikke findes mange angribere af hans specifikke klasse. Er sgu overbevist om at han også er her næste sæson.
Benzema, sker ikke. Hans agent har allerede udtalt at det er ren fantasi og at han selvfølgelig bliver i Madrid.
Regelen er således:
Når man SÆLGER en ikke-EU spiller som har været i Italien i 3 år (det har Babu), så får man en ledig plads (som skal bruges til Gervinho).
[Rettet af: asromadk - 06/08/2013 - 17:32]
Der sku have været rygter om en interesse i Leandro Damião fra Sabatinis side, men Damiãos agent siger at selvom han har et godt forhold til Sabatini så har der ikke været noget konkret kontakt .. Også ja, han er ikke EU spiller. Men kan man så lave det samme trick igen som med Babu hvis rygterne sku tale sandt???
Artiklen er fra Romanews.us
Damiao er bare ikke inde for Romas rækkevidde. Man vil ikke betale hverken klub eller spiller det parterne vil have. Man er simpelthen ikke klar til at gå 'All In' som jeg ser det.
Desværre. For det er jo sådan et scoop der kunne vende alt for holdet. Lidt a là Strootman. Man strækker sig langt for at hente ham - men synes allerede tegningen er der: Strootman bliver 100 procent direkte medvirkende til et bedre hold.
Jeg sad idag og læste lidt op på de regler. Det er noget nyt noget, og jeg har mildest talt svært ved at forstå dem. Umiddelbart ja, så kan man blot gøre det sådan igen, har ikke stødt på et antal for hvor mange man må hente om året i alt.
Noget andet: nu har jeg lige læst rygter om en interesse i Bayerns Mario Mandzukic. Igen var den respektive agent ude og skyde rygterne til jorden med det samme.
Først Benzema, så Damião og nu Mandzukic .. Er klubben interesseret i at lave et stort indkøb til angriber pladsen (for fx de penge der er tjent på marcos) eller er de italienske medier bare løbet tør for nyheder siden disse navne kommer frem i aviserne...
Jeg tror det er det sidste. Jeg vurdere ikke at der kommer flere indkøb, kun hvis der sker flere salg. De forsøger sikkert at sælge borriello og osvaldo, men ikke før en af dem er solgt vil der komme nye angribere. Når jeg kigger på truppen som den er nu synes jeg også at det ser rigtig spændende og ikke mindst solidt ud imodsætming til de forrige år. Jeg kan selvfølgelig blive skuffet endnu en gang. Rygterne om endnu en angriber håber jeg er tegn på at ledelsen heller ikke ser Gervinho som erstatning for osvaldo :-) men alle top navnene er sygt urealistiske !
Anzhi holder vist udsalg, måske skulle vi lægge et billet ind på Lacina Traore?
Lacina ville være overdrevet, men mon ikke han smutter til PL?
Roma trøje-numre 13/14:
1 Lobont, 3 Dodo, 4 Bradley, 5 Castan, 6 Strootman, 7 Marquinho, 8 Lamela, 9 Osvaldo, 10 Totti, 11 Taddei, 12 Julio Sergio, 13 Maicon, 15 Pjanic, 16 De Rossi, 17 Benatia, 18 Caprari, 20 Tallo, 22 Destro, 24 Florenzi, 26 De Sanctis, 27 Gervinho, 28 Skorupski, 29 Burdisso, 33 Jedvaj, 35 Torosidis, 42 Balzaretti, 46 Romagnoli, 88 Borriello, 91 Crescenzi, 94 Ricci.
Nogle der kan forklare mig hvorfor Strootman har fået nummer 6? Det er da Aldairs fredede nummer...
Har du været på sommerferie Sofus? :)
Aldairs nummer er ikke "fredet" mere, så Strootman fik det da han kom til klubben.
[Rettet af: Jonas - 07/08/2013 - 20:28]
Nej Aldair har selv sagt god for det. Noget af en ære må man sige
Måske lidt off topic, men siden Julio Sergio har fået nummer 12, er han så aktuel for førsteholdet igen?
Jeg troede faktisk ikke, han var i klubben længere..
Spændende nyhed : hvis osvaldo bliver solgt kunne hernandez komme til ROM
http://www.football-italia.net/todayspapers/38116
Lucina Traore, Christopher Samba, William og det kunne da også være sjovt med Eto'o :-) der skulle være udsalg i Anzhi !!
Nogle der kan sige mig hvorfor det er, at anzhi holder udsalg. Kan ikke finde nogle artikler
@sebbews
Så vidt jeg ved, fordi ejeren ikke er tilfreds med, at der ikke kom øjeblikkelig succes efter hans investeringer. Så nu vil han have alle de dyre spillere ud og fokusere på talentudvikling.
@skovby
er klubben ikk blevet sat til salg? Altså ejeren af mistet interessen for sit RL manager hold.
@Charlie
Det er ikke, det jeg har læst, men det er vist også noget med, at ejeren har mistet en god slat penge:
http://www.caughtoffside.com/2013/08/08/fire-sale-anzhi-makhachkala-puts-entire-squad-on-transfer-list/
http://www.fanatix.com/news/russian-super-club-anzhi-set-for-fire-sale-samuel-etoo-lassana-diarra-and-willian-could-all-depart/135564/
http://bleacherreport.com/articles/1729986-anzhi-makhachkala-firesale-which-stars-could-catch-premier-league-eyes
Jeg ved dog ikke helt, hvor troværdige de sider er - det er ikke sider, jeg normalt bruger.
[Rettet af: Skovby - 08/08/2013 - 20:04]
Ville sgu være lykkelig hvis vi fik Lassana Diarra, Samuel Eto'o og Willian
Lass - Minder mig og Makelele, intet mere at tilføje der.
Eto'o - Trods hans.. 32 år tror jeg.. Så anser jeg ham stadig for super målfarlig og så kender han Serie A fra sin succes i Inter.
Willian - 24 år, hurtig og teknisk! lige hvad vi mangler! Langt hellere ham end Gervinho.
Hvis det kræver et salg af Osvaldo og De Rossi, så er jeg med på den. De Rossi virker slet ikke til at han kan holde niveauet mere, selvom jeg elsker den mand. Det er ligefør at midtbanen skulle hedde Bradley og Strootman med Pjanic lidt foran. Men hvis vi kom af med De Rossi og købte Lass, så skulle han nok starte inde ved Strootman. Tror næppe Totti starter ude og Willian vil nok spille fast desværre.. Eto'o på toppen, så skal der nok scores mål på samlebånd!!
DOG! ser jeg alt det her som urealistisk...
@ Arsi
Ingen ville sig nej til spillere af den kaliber, men tror simpelthen ikke det er realistisk.
Eto'o er verdens bedstbetalte spiller. Han tjener mere om året, end hvad vi kan betale for at købe en klassespiller fri fra hans kontrakt.
Willian kostede dem så vid jeg ved 35m euro. Har vi det? Måske. Vil vi bruge så meget på én enkelt spiller? Tvivler stærkt.
[Rettet af: romeren10 - 09/08/2013 - 22:12]
Slap lige af romeren.
Det er nu gratis at drømme, mon ikke, der er andre end Arsi, som også har drømt ideen med Willian og Eto'o i Roma?
Han skiver selv i bunden, at det er super urealistisk at tro på det.
Der går rygter om at wolfburg har budt 20 mio for Osvaldo... Håber personligt at han bliver i roma
Lamela. ja, jeg undskylder for den lidt ''hårde'' tonen (Arsi). har redigeret originale besked.
Ifølge Goal.com er Nani igen på vej til Roma. jeg ved ikke helt, hvad synes I andre om det?
Jeg har svært ved at tro på de rygter om Nani, nu vi har fået Gervinho.
Jeg vil gerne have Nani til klubben, men han skulle have været købt før Gervinho. Nu har vi alt for mange spiller til de to kanter. Og hvor skulle Nani komme ind i ligningen? Men Goal.com er nok ikke den mest troværdige kilde til noget.
Ser hellere en Chriches. Han kan både spille Def. Midt. og CB. Lidt ligesom David Luiz.
Og så må de gerne finde ud af om, de vil beholde Osvaldo eller ej. For der er små 3 uger tilbage af vinduet, og ser helst ikke en panik indkøb, så hellere bruge træningskampene på at spille Osvaldo og Borriello ind.
Jeg tror, at vi kommer til at hente en spiller ind en af de sidste dage i vinduet. Vel og mærket en dyr en. Det vil lige ligne os. Måske ikke helt lige så dyr, som Strootman, men det vil ikke undre mig det mindste, hvis den næstdyreste spiller for os i dette vindue, bliver hentet den sidste dag.
Nå det så er sagt, så synes jeg egentlig det ser ganske fornuftigt ud pt. Jeg synes helt klart, at vi har hentet ind på de pladser, hvor det kneb mest. (Højreback, målmand og central forsvar)
Faktisk synes jeg det ser fint ud allerede nu, hvis der ikke kom mere end.
Dog vil jeg sige, at hvis Osvaldo ryger, så synes jeg vi skal gå ud og finde en direkte erstatning. Kunne det være Nani? Måske. Lamela er jo blevet prøvet på Toppen, og under Garcias system, så ser jeg mere Totti på toppen end ude på en kant.
Det ser fint ud, ja. Men altså vi mangler stadigvæk en bedre forsvarsspiller i stedet for Burdisso. Han har været skandaløs ringe de seneste par sæsoner og selvom jeg godt kan lide ham, så bør han være fortid i klubben. Nani ville være fantastisk, men det giver ikke nogen mening nu hvor Gervinho er købt. Jeg håber på en god midterforsvarer, men frygter at de køber én mere til offensiven, selvom den allerede ser god ud
Pierre Emerick Aubemeyang har lige lavet et hattrick i sin første kamp. Ikke dårligt af en spiller, som Ikke var god til Roma ifølge nogle herfra.
Forstår ikke hvad du vil med det indlæg, Lamela?
Vil du fortælle, at du kunne se, at han er god. Det tror jeg ikke du er den eneste, som havde spottet. Det er ret obvious.. Så super indlæg.
#Liam
Enig med, at vi godt kunne bruge et alternativ til Burdisso. Men her tænker jeg, at unge Jedvaj måske er løsningen. Han bliver i hvert fald spændende at følge!
Lige præcis Mexes, jeg havde håbet på, Roma havde hentet han, da vi blev sat sammen med ham. Mens en par herfra, mente han ikke vil kunne slå igennem i en større liga, efter at han havde fejlet i Milan som 17-19-årig. Desuden kostede han ikke alverden.
Ingen tv dækning af Roma v Chelsea kl 02 i nat? ;(
Bliver den ikke vist på youtube kanalen??
Jeg holder da stadig på at Aubameyang ikke ville kunne slå igennem i en af de store klubber i Italien, hvor vil du hen med det?
Du vil konkludere alt muligt ud for hans gode kamp, for et hold der har alt i den kamp, et hold der skaber utrolig mange chancer og generelt laver utrolig mange mål. De møder et Augsburg hold der mildest talt ikke havde meget at byde på defensivt - forsvarspillet i serie a er meget mere effektivt end det han stod overfor mod Augsburg.
Jeg kan godt lide ham som spiller, og nyder at se ham i Dortmund hvor han passer perfekt ind - men i Roma tror jeg aldrig han ville slå igennem.
#asromadk
Vi har desværre nogle herinde, som bruger denne tråd til at gøre sig klogere end andre. Jeg er helt enig i din betragtning, dog vil jeg nu sige, at jeg godt kunne se ham slå igennem i en italiensk topklub. Men det er klart, at bundholdene i den italienske liga er bedre end dem i den tyske. Især defensivt. Men ja, det var så én kamp, måske lige tidlig nok at konkludere noget
Enhver nyindkøb er et sats, derfor kan man ikke konkludere, om den vedkommende bliver succes eller ej i sin nye klub på forhånd, men chancen skal gives, og det vil jeg gerne have gjort med specielt ham her.
Dortmund var bare hurtigere i handling end snak og løse rygter.
Igen der er mange eksempler på, spillere der ikke har slået igennem i det ene sted, til at gøre modsatte i det andet. Modstanderen i går var måske ikke prangende, men et hattrick skal man ikke tage fra ham. Den måde Garcia spiller på havde han været perfekt på den ene kant, som ofte trækker med ind i feltet, som vi ser med Lamela.
I øvrigt, fik han overhovedet chancen på første holdet i Milan?
@mexes
Mener du seriøst at bundholdene i serie A er bedre end dem i Bundesligaen?? Jeg siger ikke at jeg har 100% ret, men som jeg ser det er Bundesligaen bedre en Serie A hele vejen igennem, måske med undtagelse af 3-6 pladsen! Personligt synes jeg nogle af de dårligste i serie A er grotesk ringe..
Bayern og Dortmund er nok bedre end enhver Serie A klub, men de resterende 16 tyske hold er ikke bedre end tilsvarende Serie A klubber.
Jeg kan huske et nedrykkende Sampdoria-hold der totalt smadrede Werder Bremen, som jo var et af top holdende i Tyskland den tid. Sidste år slog Lazio begge tyske Europa League hold både ude og hjemme. Så ja DOrtmund og Bayern var i CL-finalen, men det betyder ikke at Bundesliga er bedre end Serie A. Tværtimod mener jeg stadig der er flere kvalitetsspillere i det italienske liga end i den tyske.
Et køb af Bastias 10'er, den fransk-tunesiske Wahbi Khazri skulle være på trapperne.
Offensiv, vanvittigt godt spark
#kunenklub
ja, det mener jeg.
Et køb af Bastias 10'er, den fransk-tunesiske Wahbi Khazri skulle være på trapperne.
Offensiv, vanvittigt godt spark
En central midtbane mere? Tvivler :)
Ja, umiddelbart også lidt mærkeligt for mig.
Af hvad jeg har kunne opsnuse, tyder meget vist på, at Roma og Sassuolo (er vist en af vores venskabsklubber?), begge er efter ham. Så mon ikke det er i samarbejdet. Måske et Roma køb for så at sælge 50 procent til Sassuolo og lade ham spille der.
Selvom jeg stadig ville foretrække man købte ham og lejede ham ud.
Lyons (som vist også er ude efter ham) har udtalt, at det ser ud som om at der allerede er en aftale med Roma.
kunne være lækkert, har set ham spille 2 gange mod Lyon. Hvor han var mega vild og scorede blandt andet i begge kampe. :)
Ja, også derfor det undrer mig hvis han ender i Sassuolo.
Lyder også mærkeligt, det er vel ikke ligefrem et step op for knægten :) Men han skal da være velkommen, han ser spændende ud!
En update på Osvaldo:
- For et par dage siden rygtedes det at nu var den sidste tillid brudt, og Osvaldo skulle være klar og bestemt på at skifte klub. Han er dog stadig ligeså besværlig og kræsen som før (Nej til Zenith, Wolfsburg tror jeg det var, Southampton og jeg ved ikke hvad).
Inter lignede (ligner) så klubben der kan løbe med ham - selvom det godt kunne tyde på, at klubben helst er fri for denne handel (det kan man jo godt forstå - tror vist vi var mange der var overbeviste om, at AS Roma var færdige med at levere habile spillere til de direkte konkurrenter)
- Idag melder den kære Gianluca Di Marzio så, at Southampton er ude og forøge buddet og der forventes en afklaring indenfor 2-3 dage.
UPDATE:
Rui Costa, træner for Benfica skulle befinde sig i Rom for at overvære Italiens landskamp med henblik på at hente Osvaldo som erstatning for Cardozo, som menes at rykke til Zenith. Pengene til købet skulle ikke være noget problem hvis Cardozo sælges, men det menes at lønnen kan blive et problem. Benfica er optimistiske, og Di Marzio mener det er naivt da Osvaldo ikke ligefrem har nem at tale med.
[Rettet af: asromadk - 14/08/2013 - 14:42]
Nu smider Tottenham 35 mio euro for Lamela.
Man må godt nok ikke håbe at klubben har fået de helt store købmandshandsker på og overvejer det.
Som udgangspunkt synes jeg man skal være klar til at sælge alle - for den rette pris. Alt andet er tåbeligt hvis man vil have en fornuftig klub op at stå.
Prisen skal dog op i 50-55 mio euro før man overhovedet skal begynde at overveje det (især hvis man tænker på at Cavani røg for 64).
Men til gengæld så synes jeg det skal overvejes hvis beløbet kommer helt derop. Selvom det ville gøre ondt at se Erik forlade klubben.
[Rettet af: asromadk - 14/08/2013 - 15:15]
De italienske aviser skriver, hvis Papa Osvaldo bliver solgt, kunne Eto'o være en mulighed. Da agenten har tilbudt ham til Roma og Napoli. Prisen på ligger på små 7-9 mio Euro. Eto'o er garant for mål, men han skal være villig til at gå ned i løn. Det er ligegyldigt om han vælger Chelsea, Inter, Roma eller Napoli. Ellers er der Monaco, men vil de være interesseret i at give 10 mio. Euro om året til en 32-årig?
Desuden de 7-9 mio euro han koster, er nemt hentet igen på salg af trøjer og merchandaise.
Ja men Napoli er også ude efter ham - og jeg tror ærligt talt Roma får svært ved at overbyde dem i noget som helst. Økonomi og ambitioner. Jeg har læst meget de seneste par dage om det - og jeg føler mig egentlig rimelig sikker på han havner i Napoli.
Har ikke fulgt meget med - er ikke helt sikker på jeg håber på ham - aner ikke om han har niveauet til at tage 1-2 kanon-år i Serie A.
Men ingen tvivl om, at det økonomisk ville være en god handel ang. Merch.
Hvis vi sælger lamela er det en katastrofe!! Så har vi solgt vores 2 største talenter (marquinhos). Så bliver det endnu en sløj sæson!! Tror i på vi sælger ham? Jeg har svært ved at tro på det men man ved sgu ikke med de amerikanere.
Sabatini og Baldissoni skulle være i London.
De spillere det kan omhandle
Lamela & Pjanic --> Tottenham
Osvaldo --> Southampton
Uhhh, Saba, han vil mærke Roma tifosis vrede, hvis en af det øverste to ryger afsted.
Alt har sin pris. Men helt klart- hvis Lamela ryger for det Tottenham vist har lagt, 35 mio euro, så bliver han en rigtig upopulær mand.
Hvis de vil have 80 mio pund for Bale, så skal de hoste op med 50 til Lamela. Han bliver større end Bale. Hvilket skjult betyder, han IKKE er til salg.
Jeg brækker mig, hvis det holder.
Gazzetta dello Sport claim that Roma directors Mauro Baldissoni and Walter Sabatini met with Tottenham counterpart Franco Baldini in London on Wednesday to discuss signing of Pablo Osvaldo and Erik Lamela. Southampton are understood to also be in talks over Osvaldo. Miralem Pjanic's name could also come into the conversation. SKY
[Rettet af: Lamela - 14/08/2013 - 20:45]
Alle rygter tyder på at Osvaldo er ligeglad med Southampton.
I samme forbindelse, så må der være noget om alle rygterne med Tottenham og Baldini, siden Baldissoni og Sabatini er taget til London. Der må simpelthen være en reel kontakt om salg af en spiller.
Lamela skulle (selvfølgelig) være Tottenhams favorit - manden de har udset som erstatning for Bale, men Roma skulle være mere villige til at sælge Pjanic. Det skulle man være klar på for 20-22 mio euro, mens man forlanger 35 mio euro for Lamela.
Hvis man sælger Lamela til den pris, er man skudt i hovedet. Hvis Tottenham får 65 ind for Bale, så har de bare at aflevere stort set det hele for Lamela, ellers kan de da glemme det.
[Rettet af: asromadk - 14/08/2013 - 22:18]
Hvis vi sælger Osvaldo har vi også pænt travlt med at hente en "erstatning"
for Gervinho er i mine øjne ikke central angriber... han skal ligge på venstre kanten.
Jeg håber de er i London kun for at snakke salg af Osvaldo.....
Adrian Lopez ready to sign for Roma
Det er så trist, at smide rundt med hårdt tjente penge...
Nu stopper galskaben!!!
De nye ejere har hele tiden sagt at Roma skal Brandes over hele verden og at vi skal være blandt topklubberne i Europa hvad angår de sportslige præstationer. Hvordan fanden skal vi opnå det ved at sælge vores bedste spillere?! Var imod et marcos salg, men hvis Lamela eller pjanic også ryger så er amerikanernes projekt en STOR JOKE! vi får aldrig opbygget et hold ved at købe spillere som Gervinho som ikke slog igennem et andet sted.
Neej hvor kan jeg blive hidsig over sådan noget. Sælges pjanic eller Lamela så går jeg i fanprotest lige indtil de skide amerikanere trækker sig ud af klubben!!!
Haha 20 mio for ham?!?! Han har scoret 10 mål i 68 kampe siden 2011!?
Prøver de bevidst at ødelægge klubben?!
Jeg kan rigtig godt lide Adrian. Men har det ligesom med Aubameyang - det er jo ikke en spiller der rykker os, andet end en skridt til højre og et halvt til venstre.
20 mio euro. Spar dog pengene så og giv Caprari max spilletid.!
Osvaldo skal bare blive, han er den eneste bomber vi har, og jeg ved han kommer til at bombe i år!
og Lamela tror jeg vi alle er enige.. han kan ikke købes for penge
Jeg ville ønske, en eller anden kunne sende Sabatini og Baldini i Koma indtil transfervinduet er ovre.
Du mener vel Baldissoni? (Også tarveligt navnt i denne Tottenham sammenhæng).
Baldini er jo i Tottenham nu. Mauro Baldissoni er en anden :)
Og jo Lamela kan godt købes for penge. Men man er nødt til at stå fastere på klubbens spillere og deres værdi.
Klubben må ikke 'stall' som jeg mener den har gjort tidligere. Der er nødt til at være flow i tilgang/afgang - og nogle gange kan afgangen af én god spillere betyde mere plads til nogle andre - og måske et endnu bedre hold. Synes der har været mange eksempler på klubber hvor man tænker, "hvad skal de gøre uden ham" - og så er der jo bare nogle andre der blomstrer op.
Men man er nødt til at være reel og ikke snyde sig selv - 35 mio euro for Lamela er en hån. Når man ser de priser der kastes om sig idag for den type spiller med de kvaliteter, så er han jo nødt til at runde ihvertfald de 50 mio euro før det bør være aktuelt.
Hvis de sælger Lamela har de solgt deres respekt fra fansene. Lamela og Marquinhos er/var vores største talenter og jeg fatter virkelig ikke det her projekt nogle gange. Vil man have et top 10 hold i Europa skal man da ikke sælge sine talenter? Specielt ikke hvis man erstatter dem med middelmådige spillere.
VAFFANCULO
Det kommer da virkelig an på hvem man så henter ind istedet.
Det må ikke blive for fanatisk - det er nemlig det Roma skal lidt væk fra, det er netop det der spænder ben for en reel udvikling til bedre tider. Flow. Spillere kommer og går, og Roma sælger/køber notorisk på de forkerte tidspunkt.
De får ikke solgt visse spillere på det rigtige tidspunkt
og
de får ikke købt de rigtige spillere på det rigtige tidspunkt.
Dortmund må være det bedste eksempel pt. på en klub der sagtens kan omstille sig. De sælger 1-2 af deres stjerner og så bliver der plads til at nogle nye kan blomstre op.
Jeg vil langt hellere have sådan en klub, succes skal nok komme - og vil langt hellere have det på den måde, end ved at købe og købe og så købe lidt mere.
Asroma
Det er nemlig vildt tarveligt med navnene, men har bare fået et hade forhold til Baldini, siden skilsmissen, hvor han har vist interesse for vores guldfugl og Pjanic siden hans ankomst til London.
Netop Dortmund fremgangensmåden tror jeg alle fodboldelskere vil foretrække, men forskellen her er, vores unge spillere har ikke løftet Roma på det niveau vi ønsker, Roma skal være på, før vi tager afsked med dem.
Dette var Prade rigtig god til, skille sig af med spillerne, før spillernes værdig og niveau faldt. Mancini, Mexes og Chivu der i flere år har været dominerende i Serie A for os, blev solgt for gode summer. Hvor efter de maks. har holdt 1-2 år på deres niveau i de nye klubber, inden de faldt sammen. Chivu er uønsket af Inter fansne og Mexes er man hellere ikke imponeret af i Milan. Mancini var bare en sørgelig historie.
Sabatini solgt Menez, som det først for alt for lavt beløb i forhold til hans præstationer i sæsonen før. Men Lamela kom ind i stedet for ham, og nu står Lamela til at folde sig for alvor ud i den kommende sæson, så skal vi ikke sælge ham. Ham bliver vigtig, da han om nogen kam overtage Totti's rolle for os i fremtiden.
Men hvis vi glipper CHL i denne sæson, så er jeg bange for flere profiler vil søge væk.
Asroma
Sjovt du bruger Dortmund som det bedste eksempel. De har jo lige købt ham, som du synes vil være et fejlkøb for os. Ham der ikke vil rykke Roma.
Well, Dortmund er et noget bedre hold end Roma. Og hvis han ikke kan rykke Roma, så rykker han heller ikke Dortmund. Alligevel skriver du:
" De sælger 1-2 af deres stjerner og så bliver der plads til at nogle nye kan blomstre op. "
Mener iøvrigt at det er grinagtig, at du mener han vil være et fejlkøb for os. Men du har også dine specielle holdninger, og ser helst, at Roma køber fra hylde nr 1.
Vågn op.
Grinagtigt simpelthen?
Altså jeg har i samme omgang sagt, at jeg godt kan lide ham, og mener han passer perfekt ind hos Dortmund. I AS Roma ville der ligge større ansvar på hans skuldre (= dårligere præstationer), og generelt passer hans spil langt bedre til Dortmunds synes jeg. Vi spiller stadig for langsomt og udisciplineret til at kunne få sådan en som ham til at være en 'stjerne'. I samme omgang har jeg på intet tidspunkt sagt, at han ville være en flop - blot at han ikke ville gøre nogen kæmpe forskel og være i stand til for alvor at rykke holdet. En fin spiller - men topscorer i Serie A os bliver han desværre ikke i mine øjne.
Roma er ikke hvor Dortmund er, som Lamela også siger, og derfor har han også ganske ret i.
Ingen tvivl om, at selvfølgelig havde det være super at beholde Marcos og evt. Lamela/Pjanic. Men nogle gange er et bud bare for godt til at sige nej til.
Og hvad er der galt i, at foretrækker spillere fra hylde 1, og ellers klubbens egne, fremfår for at man bruger 15-20 mio euro på spillere som Aubameyang/Adrian/Sau og hvem der ellers har været nævnt?
Jeg synes jeg har holdt den i en pæn tone - så lad os nu holde den.
[Rettet af: asromadk - 15/08/2013 - 15:51]
Tottenham skulle være interesseret i osvaldo og lamela.
De ville helst have Pjanic men han skulle under ingen omstændigheder være til salg efter Garcia har fortalt at han vil have Pjanic på holdet.
Hvis kære Miralem ikke er til salg så tvivler jeg på at de tør at sælge Lamela, og specielt ikke til 30 mio pund!!! Har lyst til at spytte spurs i fjæset, det er en fornærmelse at de vil have 90+ mio euro for Bale men tror at de kan give 30-35 for Lamela.
Medierne keder sig! Nu skriver onside at de Rossi er tæt på at blive præsenteret i Chelsea efter han ikke var med i Riscone! Hahahahahaha
Ja det er virkelig en skændsel. Og Roma må på ingen måde hoppe med på den og lade sig kue.
På den ene side så kører man det syge show med BALE - og samtidig bilder man sig ind man kan købe Lamela og Pjanic for disse beløb? Altså det er jo en fornærmelse uden lige.
@Lamela
Skidt eksempel med Mexes :-) Hvis jeg ikke tager meget fejl, røvrendte han os på det groveste og skiftede til milan på fri transfer :-)
Tror roligt man kan sige at vi aldrig har været særlig skarpe på transfer fronten :-)
[Rettet af: Kvistus - 15/08/2013 - 16:59]
Kvistus
Roma vil ikke give ham en større lønstigning og længere kontrakt, som var hans krav. Hvilket jeg ikke klager over idag, efter at have set hans niveau sidste år.
Jeg er enig i det sidste.
De sidste 10 år falder tilbage på Roma selv. Jeg har sagt det før, men i det øjeblik man ikke gik igennem ild og vand for at beholde Cafù, der begyndte det bare at sejle mere og mere.
Gavmilde på de forkerte tidspunkt
Nærige på de forkerte tidspunkt
Jeg synes dog det er ved at udligne sig lige pt. Synes det er fornuftigt, og jeg gentager, fornuftigt det man foretager sig. Det er ikke ideelt i en drømmeverden hvor Roma spiller CHL og har R*ven fuld af penge, men lige pt. synes jeg man gør det fornuftigt økonomisk. Om det så kommer til at holde sportsligt (det tror jeg) - det må tiden vide.
"De nye ejere har hele tiden sagt at Roma skal Brandes over hele verden og at vi skal være blandt topklubberne i Europa hvad angår de sportslige præstationer. Hvordan fanden skal vi opnå det ved at sælge vores bedste spillere?!"
Er Lamela blevet solgt eller hvordan er det ? Hvem af vores bedste spillere er blevet solgt udover Marquinhos?
"Jeg ville ønske, en eller anden kunne sende Sabatini og Baldini i Koma indtil transfervinduet er ovre."
Hvilke totalt horrible ting har de gjort i transfervinduet, siden de er så frygtelige? Solgt Marquinhos for en meget høj pris?
"Klubben må ikke 'stall' som jeg mener den har gjort tidligere. Der er nødt til at være flow i tilgang/afgang - og nogle gange kan afgangen af én god spillere betyde mere plads til nogle andre - og måske et endnu bedre hold."
Såsom: Stekelenburg <-> De Sanctis
Marquinhos <-> Benatia, Jedvaj
Nico Lopez <-> Caprari, Gervinho
Tachtsidis <-> Strootman
Ivan Píris <-> Maicon
Ser egentlig okay balanceret ud i mine øjne.
Det er godt nok utroligt så kort mange bliver for hovedet pga. rygter? Er det ikke at gå lidt for meget op i det?
Rygterne har også sagt: Rudi Garcia ville ikke have vores bedste forsvarsspiller, Castan, som dog alligevel startede inde mod Chelsea i vores niveaumæssigt største friendly? Han er her endnu.
De Rossi skulle have skiftet til Real Madrid og Chelsea 20 gange de sidste 10 år. Han er her sgu endnu.
Gud ved hvor Totti skulle have været henne i verden hvis han skulle have fulgt rygterne?
Torosidis skulle have været over alle bjerge.
Strootman skulle have været i Manchester Utd. pt.
Burdisso skulle have taget første fly til Argentina for længe siden.
Pjanic burde ikke have været i Rom længere.
Marquinho skulle have nydt hjemlandet Brasilien siden januar.
Borriello skulle have spillet i Genoa.
Osvaldo skulle have været long gone.
Jeg syntes sgu det er lidt overdrevet at gå så meget op i en spids og svine både gamle og nye ledelser til i klubben, og nærmest frygte verdens undergang pga. rygter om Lamela.
http://forzaitalianfootball.com/2013/08/roma-forward-to-be-offered-contract-renewal-to-end-english-interest/?
Noget kunne også tyde på at man ikke er villig til at sælge
Don-Emilio Aka. GUDEN
Det er ikke alle, der kan have is i maven ligesom dig. Da det her, er et Roma forum, hvor vi skal snakke/diskutere, der omhandler Roma, kan jeg ikke se noget forkert i folk skriver, som de gør.
"Jeg ville ønske, en eller anden kunne sende Sabatini og Baldini i Koma indtil transfervinduet er ovre."
1. Den her er dog, skrevet med smil på læben, da jeg selvfølgelig ikke ønsker, noget skade på nogens helbred, om de så er venner eller fjender.
2. Sabatini og Mauro Baldissoni i er London, for nok at diskutere handler/transfers. Hvor Baldini og Spurs længe har været interesseret i Lamela og Pjanic. Hvilket helt sikkert vil gøre mange nervøse, altså lige bortset fra Iceman som dig.
Og når mere seriøse medier, som Sky begynder at skrive om det, så gør det ikke nemmere at holde frustrationerne inde, over at "måske" miste en af klubbens nok største aktiv, så endda til en relativ billig sum.
3. Det er selvfølgelig ikke verdens undergang, at vi mister Lamela. Men vi kan så til gengæld, vinke farvel til CHL og endnu en sæson uden pokaler. For, hvis vi antager, vi mister Lamela, så er der, ikke ligefrem 2 måneders transfer vindue til at hente, en spiller af den kaliber til relativ få penge. Her kan jeg komme i tanke om Willian, men han koster et par 0'er mere end, hvad Roma normalt køber ind for.
4. Hvis vi havde mødt hinanden til daglig, mon ikke, vi havde snakket på samme måde? Der havde flere sætninger, som vi farer i hovedet på hinanden af aflæses nemt, hvor vi nok har sagt/skrevet med smil på læben. Hvilket kan være, svære at tyde på skrift.
Ps.
Har skrevet det hele fra iPhonen, gider ikke gennemgå, stave, komma, og manglende ord fejl. Retter det imorgen.
Godnat folkens.
[Rettet af: Lamela - 17/08/2013 - 02:41]
Måske. Jeg forholder mig bare kritisk til det jeg læser. Pointen er at langt størstedelen af rygterne ikke holder vand. Når de ikke gør det, ser jeg ingen grund til at verden ramler sammen, og man skal frygte det værste og skælde ud på gud og hver mand. Jeg så hellere end diskussion af skete transfers, fremfor agurketidsjournalistisk. Måske vi i stedet skal dele tråden op 2: én til at diskutere transfers, og en anden til alverdens rygter? Jeg syntes da det ville være fedt hvis vi en tråd kunne diskutere de transfers der kommer til klubben - udveksle links, taktiske muligheder, information, erfaringer o.l. om de omhandlende spillere. Den mulighed falder helt til jorden i den her tråd når der kommer passager hvor man skal scrolle over 20+ indlæg for at se debatten om "indkøb". Kommer der en tråd forbeholdt rygter, ja så skal jeg gerne holde mig væk fra den.
Tottenham skulle have budt 130 mio på osvaldo. Håber virkelig det er grunden til at de afholder møde med spurs.
Holder sku med dig på den er Lamela. Selvfølgelig vil vi fans blive frustreret af at læse rygter om at nogle af de bedste spillere fra holdet er rygtet væk. Hvilket vi også har enhver ret til at blive. Og "skælde" dem fra klubben ud vi har lyst til.
Såsom: Stekelenburg <-> De Sanctis
Marquinhos <-> Benatia, Jedvaj
Nico Lopez <-> Caprari, Gervinho
Tachtsidis <-> Strootman
Ivan Píris <-> Maicon
Ser egentlig okay balanceret ud i mine øjne.
Jeg pointerer jo netop også, at lige pt. ser det godt ud?
Det er tidligere (og her snakker jeg generelt set over de sidste 10 år). Hvor mange spillere skal man ikke stille op i sådan et lille system der, hvor Roma står markant svagere bagefter.
Og min pointe er så også, at man kan godt miste Lamela og stadig ende med et regnestykke der ser fornuftigt ud. Altså hvis så Pastore blev hentet istedet for Lamela, så ville det jo stadig se fint ud jf. din måde at stille det op på. (@tdj89 jeg undlod at tage Alexis som eksempel, er du ikke bare glad). Men igen, jeg forholder mig ikke til om det er 100 procent realistisk med sådan en spiller, men at miste en spiller som Lamela betyder ikke nødvendigvis verdens undergang.
Minder lige folk om Sabatinis egne ord inden han hentede Lamela. Forinden var han ude efter at tage Pastore med fra Palermo til Roma - men Palermo forlangte alt, alt for mange penge. Her var Sabatinis kommentar bare noget i stil med, "Jeg finder bare en ny" (red. Han havde selv hentet Pastore). Og hvad gjorde han - han hentede Lamela. Hvem ved hvad han kan trylle frem næste gang?
Og ja klart - de er 95 procent i London for at tage en snak med Southampton. Der er næppe hold i Lamela/Pjanic rygter - om ikke andet siger man vel det som jeg efterlyser - 35 mio euro er en hån, det beløb skal meget højere op, hvis man vil lokke dem til Tottenham.
[Rettet af: asromadk - 16/08/2013 - 11:09]
47 mio euro for BÅDE Lamela og Pjanic skulle Tottenham have budt
De må have spist søm.
Men Tottenham skulle også være efter Osvaldo, og mon ikke det udelukkende er ham man er interesseret i at slippe.
Nu må man håbe Osvaldo ikke også blokerer Tottenham - så er der da for alvor gået storhedsvanvid i den for ham.
Personligt ville jeg ikke engang sælge Lamela for 47 mio euro. Er virkelig ved at være træt af Tottenham...
Nej præcis. Det er en hån. Altså 47 så nærmer man sig måske et reelt beløb for Lamela, MÅSKE. Der mangler dog stadig små ting før jeg ville sige god for det.
Osvaldo skulle være tæt på et skifte til Tottenham. Handlen kan ifølge flere medier tage det næste skridt idag. Buddet skulle ligge på 15 mio euro. Southhampton er villige til at betale lidt mere, men Osvaldo skulle altså foretrække Spurs.
Hvad siger folk så til Adrian Lopez som erstatning? Min mening; elendig erstatning. De kræver 24 mio euro for en 25årig angriber som har scoret ti mål siden 2011. Heller ikke for 15 mio ville det være en god erstatning.
Vi sælger simpelthen ikke Osvaldo for at få Adrian.. det er for dumt!
Vi er nød til at hente en ny god angriber.
Jeg tror på Boriello kan klare opgaven sammen med Destro og evt en af de mange talenter vi så gerne vil have spillet ind!
Lamelas agent og familie skal mødes indenfor en dag eller to med Roma repræsentanter for at diskuter hans fremtid.
På dagsordenen vil Tottenham indgå som har vist stor interesse i vores guldfugl, men mon ikke der også kan komme en kontraktforlængelse på tale!
http://www.football-italia.net/38410/roma-make-formal-bueno-offer
Så skulle vi efter sigende være ude efter Gonzalo Bueno.
Ville være et fint indkøb, han ser lovende ud ifølge hans statistik og videoer. Og en meget favorable pris.
Ville bare ønske vi købte en stjerneangriber som førstevalg.
Men hey, kan være bueno stiger til 35 mio næste sommer :-)
For at være ærlig, så synes jeg at folk her inde er meget skeptiske omkring Lamelas prisskilt.
Vi snakker om en mand, som har spillet 2 sæsoner i Roma, og trods hans kun 21 år, har han allerede debuteret for det argentinske landshold nogle gange. Han har spillet utrolig godt, og været en del af at vi ikke endte længere nede i tabellen. At en klub som Tottenham så byder et par 40 mio. kr. for ham viser jo bare, at klubben godt kan lave forretning, når det kommer til stykket. Prøv engang at tænk på hvor mange penge vi har at fyre af for med salgene af Marquinhos og evt. Lamela. Så kommer vi op på noget der ligner 80 mio, vi har tjent på to så unge spillere.
Og når man tænker på hvor forholdsvist billigt vi har handlet indtil nu(omkring 8-9 nye spillere), for kun 45 mio euro, så har klubben altså gjort noget rigtigt i den retning.
Når alt det så er sagt, så håber jeg selvfølgelig ikke at vi sælger Lamela, da han har vist sig at være en nøglefigur nær Totti for Roma. Når han er på sit højeste, er han i verdensklasse, og ville kunne starte inde hos næsten alle de store hold. Og hvis Pjanic og Osvlado så også ryger samme vej, ja så er der noget galt. For det handler jo ikke kun om at tjene penge, men ligeså meget om at bygge et stærkt og velfungerende hold.
Men i mine øjne ville 40-45 mio euro for Lamela ikke være for lidt.
Men lad os nu håbe at klubben ikke henter en dårlig erstatning som Adrian, der er rygtet til klubben.
Og jeg krydser for at vi beholder både Lamela og Pjanic (Medmindre ledelsen har et kæmpe navn i ærmet, som erstatning)
Det jo altid som udgangspunkt en ok handel, at sælge en spiller dyre end hvad han er købt for.
Men at sælge Lamela handler i mine øjne ikke så meget om penge. Det handler i højere grad om hvem vi egentlig er og ikke mindst hvad klubben vil. Vi står jo ikke ligefrem og mangler penge, så hvis vi sælger en af klubbens allerstørste navne (endnu en faktisk), hvad siger det så ikke om vores hold og ambitioner?
Lamela blev jo faktisk hentet for utrolig mange penge, og jeg ser virkelig ingen grund til at komme af med ham. Selv ikke for 50 mio €.
Hvis Roma sælger Lamela og Osvaldo, så tyder ikke på Roma, vil blive det store vinderhold, som Amerikanerne snakker om hele tiden. Men mere et show hold og udviklings hold. Det ønsker jeg ikke Roma bliver.
Lamela kan sælges for penge, men ikke for de fesne 40 mio. euro, som Spuds vil byde.
Nacionals præsident har udtalt at Bueno er på vej til Rusland og at skiftet vil gå igennem med 99% garanti.
Eftersom Johnny Depp er tæt på Spurs, så bliver det spændende at se om Roma får en ny 1. angriber til den kommende sæson, og hvem der i så fald bliver :-)
Tottenham skulle nu have budt 40 mio euro på Lamela.
Sidder bare og venter på at Roma afviser.
Selv hvis der er hold i rygtet så er de da vel ikke så dumme at sælge ham for 40 mio?
Håber bestemt ikke vi sælger Lamela, det ville være et kæmpe step back, hvis man på nogen måde vil blande sig lidt i toppen! Men synes også vi skal prøve at holde benene på jorden, 40mio Euro, det er altså 300 mill, vi snakker!! For en Roma spiller. Godt nok er han et mega talent, men han har også en del kampe hvor han falder lidt ud! Dog vil jeg stadig mene at skulle vi sælge en spiller for 300 mill er det altså ingen katastrofe..
Der er rygter fra football-italia at HVIS Lamela sælges, så vil Nani hentes som erstatning med det samme. Men tror ikke Roma vælger at sælge ham for under 50 mio. Han kan jo blive mere værd en Bale om et par år.
Derudover sender rygterne Osvaldo til Atl Madrid i bytte for Adrian Lopez plus cash.
Igen, nej tak til Adrian.
Vil ikke have noget i mod et lemela salg (til en ordentlig pris) Hvis man derefter går ud og henter nani, til en lav pris.
Nogle der ved noget om hvad nani er prissat til ?
United afslog et bud på omkring 8 mio pund tror jeg det var. Mener det var galatasaray der bød.
United vil nok kunne lokkes for omkring 12-15 mio euro. Hvilket er en fornuftig pris.
Meget fornuftig pris
Vil ikke mene nani er dårligere en Lemela for Roma
Ah. 12-15 er ikke realistisk for Nani tror jeg. Tror ikke United går under noget der ligner 18-20 - ellers var han sikkert røget til andre klubber. Der er vel ingen der har ville betale de penge indtil videre.
Når det så er sagt, så er han en rigtig dygtig spiller der imo. er 20 mio euro værd. Som jeg ser det. Og mere til, men han er jo bare i en bølgedal.
Jeg vil også sige han er 20 mio euro værd. Med det han har vist.
Men når det så er sagt så har han været svingende, han har mistet sin plads, han har selv ytret han gerne vil videre og så har han kontrakt udløb efter denne sæson.
Så United får ikke mere end 15 mio euro for ham. Max.
Så må der godt begynde at komme rygtet om en ny første angriber! For de 18+2 mio kan vi hente en tilpas erstatning. Hvis der er flere penge til overs i budgettet så kan vi hente en klasse erstatning.
Håber ikke det bliver Adrian!!!
PS: nogen som kan oprette i ny tråd??
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom