Kategori: Rygter
Silly season er over os og det flyder over med rygter. Den sidste tråd er blevet meget lang, så lad os starte på en frisk!
Har læst på nogle fansider, at Nainggolan nu synes tabt for Roma. Idet han hellere vil til Inter.
Nani er igen sat i forbindelse med Roma.. Denne gang skulle det efter signe være et seriøst ryge.. Ved nu ikke helt :D
Tror jeg sku ikke han gider, desuden vil være alt for løn tung spiller.
Nanis agent har vidst udtalt om Rom ville være en spændende by :)
Tja nu sættes vi også sammen med usympatiske De SancTIS.
Er skruen gået løs for Walter?
Til gengæld står han godt på kassen , så kan man lide ham eller lade være . Han skal være velkommen til storbyen fra mig , ser næsten frem til det !!!
Forstå ikke hvad vi skal med De Sanctis .. Han er 36. Så skal vi på keeper jagt igen til vinter eller senest næste sommer.
Nanis agent har udtalt at hans klient ville være interesseret i et skifte til Rom. Det lyder til at Sabatini vil prøve at lukke en handel i løbet af næste uge. Han vil gerne sælge Osvaldo først inden han køber ind.
Vi er desuden blevet kædet sammen med Strootman og igen med Alderwerild
http://www.romanews.us/?p=5336
Hvad sker der?
Jeg står stadig fast, så hellere give Lobont chancen end at hente De Sanctis.
Det ser ud til at Barca er klar til at byde 32mio € på marcos. Det lader til at skiftet kan blive en realitet da PSG vil trække sig og Marcos agent er på vej til Barcelona.
Hvis buddet holder vand så gi ham løbepas , for en bedre handel laves ikke , vi gav kun 5 mill euro for ham !! Så er der flere penge at handle for
Hvis vi får købt en kompetent erstatning eller i det mindste bruger de angivet 32 mio € på spillerkøb, så vil jeg ikke have noget imod at vi sælger ham. Men ikke mindre end 32.
Mener også vi får de 13 mio € tilbage af netop Barca som vi gav for Bojan.
Det kan gå hen og blive et yderst spændende transfervindue for Roma.
En anden ting, Osvaldo er tæt på et skifte til City på omkring 15-20 mio €.
Hvorfor fanden bytter Sabatini ikke lige over og tager Dzeko med hjem til Rom!?! Om han så lige skal smide en mill eller to oveni.. Come on altså.
Drømme angreb: Nani Dzeko Lamela
Hvorfor fanden bytter Sabatini ikke lige over og tager Dzeko med hjem til Rom!?
Fordi Dzeko har bedre tilbud, end en middelmådig Italiensk midterklub?
Bayerns direktør har været ude at sige gomez kun har øje for forentina, så ham får vi nok ikke :-)
# TDJ89. Det er da godt at du selv har svaret på hvorfor han ( Dzeko ) ikke vil til byen over alle byer , nemlig ROM . Der er gudskelov masser af andre angribere , det er kun et spørgsmål om penge !! Men jeg vil helst ha en med hjertet på rette sted , en der vil gi sin højre arm for holdet & alle fans
Så skulle Bojan være på plads hos Ajax....få vi tilbagebetaling for ham mon, eller hvordan hænger det sammen,anyone??
http://www.bold.dk/nyt/Santos-keeper-en-underskrift-fra-Napoli
Hmmmmmmmm
Han er smuttet fra os, sådan er det, når man gerne vil spare en € 0,5 mio.
Hvornår bliver Benatia official? Venter de mon på Nico Lopez? Vil ikke undre mig, hvis Napoli eller Spurs kom bagfra og nappede ham..
Viser meget godt vores forhandlings-styrke. 2 spillere vi er interesseret i, smutter til samme klub. Hvem kan vi få? Deres "skrald".
Nyt rygte går på at vi laver aftale med Kevin Strooman fra PSV . En midtbanemand med 11 caps 2 mål for det hollandske landshold
Vi skal sgu da snart have en målmand på plads. Hvad med viviano? Er curci kommet tilbage til roma?
Det ser nu ud til at Barca vil byde de omkring 30 mill. Euro som der skal til, men er jeg den eneste som tænker hvorfor vi ikke prøver at få David Villa den anden vej?? Og så bruge ham på hans bedste plads som forreste angriber! Manden ville stensikkert banke min 20 kasser ind..
Ja, eller prøve at få Pique med den anden vej, og Alves. Så er vi dækket ind på de to pladser.
Baldini does it again.
Først Paulinho, dernæst Tin Jedvaj, nu vil han have Strootmann og Nani. Hvorfor går han ikke efter sine egne spillere og scouts? Det er da utrolig, som Inter, Napoli og Spurs skal være "pain the ass". Så hjælper det selvfølgelig ikke, at vi er så langsomme med forhandlingerne.
En byttehandel mellem dezko og osvaldo ser jeg ikke så umulig.
@tdj89
Din negativitet går mig seriøst på nerverne. Du flabet og smart i kæften konstant, og det er pisse trættende at se på.
Hvad fanden skulle der være galt i at prøve at lokke David Villa? Han er oppe i alderen og får formentlig nada spilletid næste sæson.
@Napstah
Jeg er ked af du har det sådan. Det er heller ikke sjovt at være Roma fan for tiden, mon ikke det spiller lidt ind på dine følelser?
Problemet med David Villa, Dzeko og andre nævnte navne er, at de har bedre tilbud på hånden, end en Italiensk midterklub. Villa fx, kan måske komme til Tottenham, hvor han stadig har mulighed for europæisk fodbold mm.
Beklager jeg er negativ. Men kig på vores transfervindue. Hvem bliver vi sat i forbindelse med, hvor ender de, og hvem har vi hentet? Vi kommer ikke til at hente spillere som Dzeko, Villa, Nainggolan osv. Vi kommer til at hente spillere ala Bradley... Desværre.
AS ROMA TRANSFER MARKET NEWS – Valerio Verre‘s agent Davide Lippi has agreed terms for the co-ownership deal with Udinese.Moroccan defender Mehdi Benatia will undergo his medical examination tomorrow morning and after he will put pen to paper on his contract with AS Roma, as Sky Sport reports.
NO Nico Lopez :-) ?
David Villa til Atl. Madrid.. Kan vi så få ro !
Så skal vi også bare sælge Marquinhos, så ser det rigtig godt ud.
"Først Paulinho, dernæst Tin Jedvaj, nu vil han have Strootmann og Nani. Hvorfor går han ikke efter sine egne spillere og scouts?"
Såfremt du har misset det, er Paulinho en spiller der har været et varmt transferemne på markedet et stykke tid. Interessen er nok ikke dæmpet efter Confed. Cup. Strootman spiller i Holland, i en liga der traditionel bliver holdt meget øje med. Nani spiller i Manchester United. Der er rig mulighed for at se ham. Pointen: Det er altså ikke unikke spillere vi har fundet. Det er gode spillere hvor det er naturligt at mange interesserer sig for dem. Det svært at beskylde Baldini for det. Og hvordan ved du desuden at det er Romas opfindelse og ikke Baldinis da han var i klubben?
Det er da utrolig, som Inter, Napoli og Spurs skal være "pain the ass". Så hjælper det selvfølgelig ikke, at vi er så langsomme med forhandlingerne.
Gode spillere vil tiltrække interesse fra mange klubber, det er da klart?
Fra en spillers point of view: Roma - et galehus lige under de bedste i den 4. bedste liga i Europa, der ikke har lavet noget internationalt de sidste mange år.
Eller Napoli: Nogenlunde stabil klub, CL deltager, en profileret manager der har vundet Champions League.
Tottenham: Opadgående klub der netop glippede CL, med en spændende ung manager og attraktiv spillestil. ?
Der står vi altså ikke særlig stærkt. Som jeg har sagt før: Det er ikke Football Manager. Man kan ikke bare tilbyde spillerne lidt mere og så takker de nej til de bedste klubber. Sabatini og Co. gør nok de bedste skal i se. Og alle de rygter der går om missede spillere og handler, hvordan ved i de er ægte? Der går mange rygter i den her tid. Det er nok ikke alle der er ægte!
"Wtf. Castan sælges?"
"Så skal vi også bare sælge Marquinhos, så ser det rigtig godt ud."
Ja det lyder ikke godt at de er blevet solgt. Eller de er måske ikke solgt og i brokker jer over den blå luft ? :)
@tdj89
Facit er bare, at du sammenligner muligheden for at hente Pique og Alves med muligheden for at hente Villa.
Såfremt du ikke kan se og forstå hvorfor folk føler sig provokeret over disse evige (latterlige) sammenligninger du drager - så er der noget galt - og så kan jeg godt forstå vi roder os ud i lange diskussioner.
Mest af alt bunder diskussionerne i, at vi (os alle sammen) ikke kan finde ud at kommunikere. Alle er nødt til at revurdere deres tilgang til det debatten, hvis dette forum ikke skal tabes helt på gulvet - vi har allerede mistet mange indtil videre, tror jeg. Folk gider ikke tage del i det, når det er så dumt at læse.
Du har ærlig talt en tendens til at gå i selvsving med din sarkasme, og det bliver folk jævnt trætte af at lægge ører (øjne) til i længden.
Lad det ligge, og lad os komme videre i teksten.
@tdj89
Lille irriteret øjeblik, måske lige hårdt nok. Men er bare ikke rigtig enig i din "de vil ikke til en lille italiensk midterklub" ... Spillere tager også til Monaco selvom de ikke spiller i europa næste sæson. Der er spillere der gerne vil være med til noget spændene, og Rom er da en velset by/klub blandt alle spillere.
Ved godt Viola spiller Europa League, men Gomez kunne da snildt have spillet CHL, men han vælger en klub der VIRKELIG gerne vil have ham.
Til topic:
Hvis vi sælger både Marcos og Castan må de VIRKELIG have noget i støbeskeen, ellers er det komplet åndsvagt.
Ville ønske vores sportsdirektør ville kigge lidt væk fra Sydamerika, og kigge lidt mere på de unge talenter som render rundt i de mindre italienske klubber.
Vi mangler en ny målmand! Vi har pt. Lobont som førstevalg, som egentlig er en ganske udemærket keeper. Men med vores bestyrelses tankegang om vi skal være "Italiens Dortmund" hvad så med at finde et talent med Italiensk blod i årene.
I Livorno, har de italienske medier døbt Vincenzo Fiorillo som "den nye Buffon".
Kunne han ikke være mere interessant end de keeperer vi bliver sat i forbindelse med?
De Sanctis, Sorrentino etc.
Det lader til klubben også ønsker at bringe en ny back ind.
Der kunne det være spændende, at kigge imod Verona som har stortalentet Mario Sampirisi.
Jeg syntes i hvert fald det kunne være spændende med nogle unge italienere.
Marcos sælges ikke, det er jeg rimelig sikker på. Mht Castan så må tanken vel være, at vi vil stille op med marcos og Benatia, og Castan derfor vil få en mindre rolle. Dog synes jeg vi burde have tre gode centrale og så Romagnoli som 4. Valg.
Gomez til Fiorentina. Napoli på udkig efter Lamela (urealistisk) og Dzeko.
Kan godt snart gå hen og blive gal på ham Sabatini. Hent for fanden da Nani, Nainggolan, Maicon og sælg Osvaldo og køb Dzeko (måske urealistisk, men HVIS vi kan hente Nani som er en Primadonna, så burde vi også kunne lokke Dzeko som er en ydmyg spiller og ikke kun tænker på $$$$).
Selvom vi ikke er i Europa dette år så er det set før at større navne gerne vil skifte til en klub der har ambitioner og er tæt på Europa kampe.
Forstår bare ikke hvordan de ikke har lagt mærke til Dzeko? Specielt når Napoli viser interesse.
Haha Baldini din luder, flyver snart til London og dræber dig. Tottenham har meldt sig ind i jagten på Nani. Og med vores forhandlingsstyrke ligner det allerede en tabt sag. Har snart ikke flere nerver tilovers for vores bestyrelse.
jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår klubben pt. Det er som om at de for alt i verden hellere vil lave én stor handel der kan glæde nogle amerikanske investorere og sælge et par ekstra trøjer, fremfor at kigge på støvlelandet og se på de spillere der rent faktisk har vist sig at kunne præstere i Serie A. spillere som, jeg mener, klubben relativt nemt ville kunne tiltrække.
Jeg tænker på spillere som Schelotto og M. Silvestre fra Inter eksempelvis. Viviano fra Palermo. Disse indkøb bør (jf min egen overbevisning) være til at gennemføre relativt nemt. Og med et evt salg af Osvaldo, Marcos, De Rossi, eller hvem der ellers bliver rygtet væk, bør midlerne være til at hente en stabil og dygtig forward samt en god midtbanemand.
Kommer vi afsted med de 3 ovennævnte (som vi har været sat i forbindelse med før) så synes jeg altså det begynder at se rigtig fornuftigt ud. Sultne spillere der ikke ruinerer klubben, ikke løber med de store disciplinære overskrifter og som til gengæld har bevist sig selv i Serie A og blot (igen; jf. egen overbevisning) mangler tillid og kontuinitet.
lad os så komme tilbage til toppen hvor en topklub af vores kaliber retteligt hører hjemme!
Det ville være dejligt med unge spillere fra hjemlandet, men derimod vil det være svært at opnå succes. Det er jo et helt nyt projekt der skal stables op hvis det skulle være tilfældet. Og så ville der gå endnu en 5 års tid før man kan få pokaler hjem med sådanne spillere. Vi har brug for stjernespillere, game changers også må træneren stå for det kollektive sammenhold. Så må vores ungdomsakademi fortsætte den gode udvikling.
Det lyder bare på folk herinde at de vil have succes og pokaler ved brug af egne unge spillere fra ligaen, men det er noget urealistisk.
Barca har budt 30 mio euro på Luiz så tror marcos bliver.
I mine øjne handler succes for en klub af vores størrelse ikke om at hive 1-2 "stjerne"spillere, men om et stærkt kollektiv - det har givet os succes før, og kan gøre det igen. nu ved jeg heller ikke om jeg vil kalde Silvestre, Viviano og Schelotto for unge spillere. Det er dygtige og rutinerede folk med kendskab til ligaen og måden hvorpå der spilles. Jeg tror absolut på, at vi kan skabe succes og kæmpe os op i top 4 næste år med tilføjelser af ovennævnte kaliber.
Jeg har altid været, og er stadig, imponeret over vores ungdomsakademi som virkelig får produceret nogle talenter, og det er dejligt at se dem få nogle kampe under vingerne i deres respektive klubber. at AS Roma burde være bedre til at se hvornår de skal have chancen på eget førstehold er så min holdning.
Der er masser af dygtige spillere i den italienske liga, og dem tror jeg på at vi kan tiltrække, udvikle på og absolut også blande os i topstriden med.
Roma er kun bagateller fra at signe Kevin Strootman fra PSV. Han er så godt som Roma-spiller.
Måske ja Wør3n. Men hold nu op der har været mange rygter. Og mange normalt relativt pålidelige kilder der har meldt det ene og det andet.
Jeg er holdt lidt op med at læse for mange 'rygter' og holder mig de de officielle udmeldinger. Det har jo været virkelig ustabilt med hvad der har været hold i.
En virkelig kaotisk tid. Med træner og transfers.
[Rettet af: asromadk - 09/07/2013 - 13:20]
Min kilde er Gianluca Di Marzio og han skriver det på twitter. Han er normalt meget troværdig.
Nu har jeg wiki'et ham lidt. Og den gennemgående beskrivelse af ham er en "hollandsk Roy Keane" En stærk boks-til-boks-spiller. Man United har ifølge rygterne kigget på ham længe og det er da også i vidst kvalitetsstempel. Håber det sker, selvom det må betyde at jeg ikke skal lære at udtale Nainggolan.
Ja, Di Marzio er en af dem jeg altid har lænet mig op ad - men i denne omgang synes jeg sjældent han har haft ret. Han meldte blandt andet Toby A var 'un passo' (millimeter/bagateller etc) fra Roma. Han har meldt flere ting ud, som så stille og roligt er sivet ud i strømmen af generelle rygter.
Men helt klart, der er flere steder hvor Strootman står som et klart emne som klubben arbejder på. Men der er vist også mange andre klubber efter ham.
Og han er en spændende spiller helt klart - ser ham glædeligt i klubben. Så vidt jeg ved er han i højere grad en boks-til-boks spiller end def.midt - så måske er der stadig håb for lidt fonetisk lære (jeg krydser stadig fingre for Nainggolan - men mon ikke det er situationen med DDR der afventes her).
Er sikker på at Strootman er for at få mere pondus ind på midten begge veje. Det er vel egentlig kun Florenzi der har det - og han har indtil videre vist sig uhyggelig ineffektiv foran målet.
[Rettet af: asromadk - 09/07/2013 - 13:52]
Det rygtes at Garcia vil forsøge at hente Gervinho fra Arsenal. De arbejdede sammen i Lille. Det kunne da være en interesant erstatning for Osvaldo. Hvis så Destro kommer igang i den kommende sæson kan vi da præstere en pæn offensiv!
Enig, vores midtbane mangler pondus. Lod mig fortælle at han også har et fint spark udefra - noget der virkelig mangler!!
Mht Gervinho, var han fantastisk i Lille, men er virkelig gået død i Arsenal. Ligesom Arshavin gjorde det.
Ja, det har jeg også læst flere steder. Men det håber jeg virkelig ikke. Han er simpelthen så ringe. Han er så tæt på at være rigtig god - og alligevel så langt fra. Gervinho er et no-go i mine øjne.
Livorno og Roma er med lethed kommet til enighed om et skifte til Taddei - men han afviser selv. Ligesom Borriello så er Roma virkelig 'låst fast' med flere spillere der trækker gode penge i Roma, og som derfor ikke vil skifte til en dårligere løn. En utrolig skidt situation for klubben.
2 sæsoner i Lille, med 36 mål til følge. Men jeg er heller ikke fan af ham.
Hvis vi skal have nogen fra Lille, skal det være Lucas Digne. En kommende verdensklasse back.
Ja. Måske det er en skidt sammenligning, idet han faktisk er 1 år yngre, men han skulle vist minde om Kevin De Bruyne. En spiller jeg er utrolig vild med. Arbejder stenhårdt begge veje. Kvalitet i det hele, afleveringer, driblinger, spark og stadig relativ høj og stor af statur.
[Rettet af: asromadk - 09/07/2013 - 14:05]
Men ikke overraskende, er det for jeg ved ikke hvilken gang økonomien der bliver afgørende.
Roma er ude med 15-16 mio euro og PSV kræver 20 for at sætte sig til bords. Så mon ikke det løber ud i sandet ligesom så mange andre gang. Og som jeg har nævnt før, er man ikke villig til at ofre 4-5 mio euro mere end det man havde som udgangspunkt, så vil man ganske enkelt ikke have spillere nok.
[Rettet af: asromadk - 09/07/2013 - 14:15]
Hvorfor fanden købte vi ikke en Gomez (verdensklasse) for kun 16m euro?
Sky nævner ingenting under et indslag om Roma. Votball International (Holland) melder om enighed. Venter spændt!
Beklager men jeg er meget skeptisk ift. ledelsen!
De har gang på gang vist at de hellere trækker sig end at lægge
de sidste par millioner som ville betyde vi fik nogle klassespillere....
Er lidt træt af at vi kun satser på 14 årige sydamerikanere, intet ondt om
Marquinhos som er helt forrygende, men spillere som Strootman, Nani og Dzeko
ville kunne gøre HELE forskellen for så langt fra at have et super godt hold
er vi heller ikke....
Forza Roma
"Er lidt træt af at vi kun satser på 14 årige sydamerikanere"
Såsom vores uduelige spillere som Lamela, Marquinhos, Castan og Piris? De 3 førstnævnte var vel nogle af de bedste sidste sæson?
Så er det måske bedre med veletablerede spillere som Balzaretti, Destro og Osvaldo?
Meget skarpt sat op, men at rakke ned på ledelsen for at hente alt for unge sydamerikanere, og satse på dem, passer altså ikke! Kom nu videre.
"Hvorfor fanden købte vi ikke en Gomez (verdensklasse) for kun 16m euro?"
Ja hvorfor gjorde vi ikke bare det? Det kan da for helvede ikke være så svært at hente en Champions League vinder til et italiensk sub-top galehus?
Roma er Genoa skulle have rejst sig fra forhandlingsbordet omkring Borriello. Det skulle eftersigende være da Rudi Garcia ikke er synderlig interesseret i Gilardino.
Borriello forventes at fortsætte i Roma hvor han nu skal prøve at imponere den nye træner. (Lad os nu se om man ikke prøver at afskibe ham i løbet af sommeren - det store spørgsmål er bare, hvem gider dog betale noget der ligner 4,5 mio euro om året for ham...)
Men nu får vi snart den første afslutning på mange rygter/forhandlinger. Benatia til lægetjek på Gemelli
Vildt at man er ved at købe Strootman for omkring 20 millioner euro, mens man kun var villig til, at byde 8 for Nainggolan.
Cellino har selvfølgelig også været en faktor og har sikkert spoleret forhandlingerne, men alligevel.
Strootman er i mine øjne et ret stort talent. Årgang 90, så der er masser af fremtid i ham også.
Han lyder sgu ikke så dum, ham Strootman. Scouting rapport
You-tube video
Ja, hvad bilder folk sig her inde på et As Roma forum. Folk der ønsker, Roma skal hente gode og klasse spillere til at til at kvalificere sig til Europa og vinde pokaler. Det er Roma da alt for langt væk fra. (Sarkasmen kan forekomme)
Mig bekendt sluttede vi kun 6 point efter et CHL plads, og kun et kussehår fra en Coppa pokal. Folk herinde får Roma til at være dårligere end vi egentlige var/er, og derfor angriber brugere, der reagere positivt på rygter , med Paulinho, Nani, Strootmann osv. Men forventer i stedet for vi bygger et hold op med 11 unge Sydamerikanere på holdet. Slap da lige af, og giv folk luft til at ytre deres ønsker, i stedet for lege klassen kloge åge.
Mht. Gomez, så var Viola kun en smule held foran os på tabellen, på trods af en skidt efterårs sæson. Viola er ikke med i CHL, alligevel har de fået hentet en af de bedste afslutter og en CHL vinder til en Sub-top klub.
Af de Sydamerikanske køb vi har foretaget, har kun 3 af spillerne, der har slået igennem, Piris var okay, men ikke en spiller, jeg vil satse på, ved et opbygning. Marquinho virker stadig forvirret, og jeg kan virkelig ikke se meningen med ham.
Destro bliver nævnt som en etableret spiller, så stopper verden da. Hn blev købt som et talent for fremtiden, og er derfor ikke klar til at være første angriber endnu.
Osvaldo, har dog ikke været en fiasko. Han er købt til at score mål, og det har han gjort masser af, hans attitude er så noget andet. Men mål mæssigt, vil jeg ikke kalde ham fiasko.
Balzaretti, det var så en off af de helt store, det tror jeg ikke nogen havde set komme.
Desuden er Strootmann een klasse spiller, han er ved at være fast på Hollands landshold, og helt sikkert en spiller, der har meget stort potentiale. € 20 mio. For ham vil være et scoop.
Strootman ville være en klasse signing!
Og har nu heller intet imod Gervinho... Måske han ikke har haft den bedste tid i Arsenal, men han er stadig en god spiller, og det er bestemt sådanne spillere vi kan hapse!
http://www.romanews.us/?p=6171
Gervinho skulle man eftersigende kunne hente for 'kun' 8 mio euro. Selvom jeg ikke er den store fan, må jeg erkende at det er en rigtig god handel. En glimrende spiller til en god pris pga. han har haft en enormt formdyk.
http://www.football-italia.net/36260/roma-wiretap-row
Sabatini explained to Fenucci that he had clearly ordered Pablo Daniel Osvaldo to begin pre-season training with the squad on Tuesday with everyone else rather than on Friday.
He noted this was because he wanted Osvaldo to receive the insults that other players had when arriving at the training camp this morning.
Sabatini hoped that the abuse would push Osvaldo towards accepting a move to Southampton, which he had otherwise turned down.
Hvis det ovenstående er rigtigt, så er det fandme dårlig stil af Sabatini.
[Rettet af: BOversoe - 09/07/2013 - 22:54]
Det er lige til en fyre seddel, manden har Intet respekt for spillerne.
[Rettet af: Lamela - 09/07/2013 - 23:41]
Ja, men samtidig skal man passe på med at rive det ud af kontekst.
Jeg mener vist nok at noget at truppen er startet træning? Ret mig hvis jeg tager fejl.
Osvaldo er pt. på ferie i USA. Det har han givet fald fået lov til da man leder efter ny klub til ham.
Jeg er fuld af forståelse for, at det er dårlig stil at presse en spiller ud - men man skal træde varsomt her. For vi aner ikke hvad der egentlig er sket. Osvaldo skal både sætte sig imod klubben og slippe for det resten af truppen bliver udsat for?
Det kan jo være at Osvaldo lige pt. holder ferie ubekymret om AS Roma, han gider ikke skifte klub fordi Real Madrid ikke har meldt sig på banen endnu, og samtidig står resten af klubben (de spillere som rent faktisk skal fortsætte i klubben) model til tilnærmelser ved Trigoria.
Det er ikke god stil, men man kan vel heller ikke klandre visse personer for, at føle Osvaldo bør stå model til de samme svinerier som den trup han indirekte ikke ligefrem gavner.
Men under alle omstændigheder er det dumt. Og lyder bare mærkeligt med den sag. Skidt hvis klubben bliver aflyttet.
[Rettet af: asromadk - 09/07/2013 - 23:46]
@Don Emilio: Det var også kun for at provokere lidt at jeg skrev "14 årige"
men jeg holder fast i at vi ikke udelukkende kan nøjes med at hente de unge talenter...
de svinger for meget i deres præstationer!!
Balzaretti er sindssyg stabil - han spiller ALTID pivringe ;o)
Jeg giver dig ret i at Lamela og Marquinhos var nogle af vores bedste spillere
i den forgangne sæson, men Piris? Jeg fatter ikke de har hentet ham.....
ja han er hurtig men ofte skyld i offside fælden kikser fordi han står og koger.
Castan er for tung i r**ven efter min smag. Men han saver godt igennem!!
Bliver godt med Benatia på højre back, men vi mangler stadig en god venstre back......
Dodo er for ustabil og ofte skadet.
Er det korrekt at de har forlænget kontrakten med Totti til 2016?
Tsk tsk
God dag derude! Forza Roma
Triogoria loves Osvaldo
Her er link der virker
Det kan selvfølgelig være et ud af mange. Det er dog lidt overraskende synes jeg. Der er helt klart nogle der vil have ham til at blive.
Hej Asromadk: Kan opsætning ændres så nyeste indlæg altid er øverst på siden?
For guds skyld nej da
http://football-italia.net/36281/roma-keep-eye-bent
Tin Jedvaj
Ny stor talent på CB skulle være på plads, jeg troede egentligt, vi havde mistet ham til Baldini og Spurs.
Er til lægetjek nu.
[Rettet af: Lamela - 10/07/2013 - 17:25]
Tin jedvaj er ved at gennemføre lægetjekket og Roma skulle have været nået til enighed både med PSV og Strootman om en handel. 17 mio sku være prisen og 2.2 pr år er lønnen.
Oh happy day
Jackson Martinez fra Porto skulle være utilfreds pga. manglende løn og vil derfor gerne væk.
Han ville da være en fantastisk erstatning for Osvaldo.
Dinamo bekræfter på sin hjemmeside at man er enig med Roma om Jedvaj, man afventer nu FIFA tilladelse da spilleren er under 18: link
Jeg tror ikke ikke, vi skal handle med Porto. De sælger deres spillere ret dyrt.
Burde det være et problem Jonas, da Crotia er med i EU?
Nej burde der ikke :)
Er Benatia handlen gået i stå eller hvad?
nej de venter på at Nico lopez kommer fra u20 vm så han kan skrive under for udinesse
Hollandske medier mener at vide at Roma vil købe Christian Eriksen for 50 mio kr. Som alle nok ved så er Eriksen Roma fan.
Vil sige at det ville være en god signing, HVIS man henter Strootman.
Vi har brug for den type De Rossi var i sine primedays, en hård tackler med overblik og gode defensive egenskaber. For det er Bradley ikke god nok til og De Rossis fremtid er stadig uvis. Selv hvis han bliver så det jo ikke helt sikkert at Garcia er manden der kan få ham igang igen.
Derudover ligner Zenit og Spalletti en ny bejler til Osvaldo. De skulle stå klar med et bud på 20 mio.
Tror simpelthen ikke Ajax skiller sig af med Eriksen for 50 af de lange!! Men det kunne da være mega fedt hvis vi forsøgte at hente ham, tror dog det vil kræve at man sælger Pjanic... Og det ville i min verden ikke være så godt..
Eriksen? Ahhh come on, han er ikke god nok!
Så er det officielt. Roma har købt Tin Jedvaj for €5 millioner. Han har fået en 3-årig kontrakt.
"men Piris? Jeg fatter ikke de har hentet ham.....
ja han er hurtig men ofte skyld i offside fælden kikser fordi han står og koger."
Piris spillede sig altså vældigt op igennem sæsonen, og kunne sagtens have fortjent en sæson mere med det niveau han havde sidste del af sæsonen.
"Castan er for tung i r**ven efter min smag. Men han saver godt igennem!!"
What? Castan var vores bedste forsvarsspiller sæsonen igennem? Han spillede glimrende, godt overblik, gode tacklinger, god forudseenhed, og ikke udpræget langsom? Det vil være en fadæse hvis han bliver solgt.
"Bliver godt med Benatia på højre back, men vi mangler stadig en god venstre back......"
Benatia - højre back? Han er da klart udpræget centerback? Er det den samme Serie A vi har fulgt med i?
Det ville da være super, hvis vi kunne få Eriksen til Roma.. er sikker på at han ville gøre det godt og så ville det bare være fedt med en dansker:-)
Hvis det så betyder at vi må skille os af med Pjanic, må det vel bare være sådan? Syntes simpelthen den mand er for svingende og hans attitude er tit helt væk..!
Pjanic' attitude dårlig? What???
Don Emilio: Vi har alle hver vores mening, jeg synes ikke Piris er god, jo han havde enkelte kampe hvor det gik godt, men for mange hvor han faldt igennem.
Jeg er stor fan af Castan, men mener fortsat han er for langsom.
men samtidig synes også det ville være ærgerligt at sælge ham, da han altid fighter for det!
OK my bad mht. Benetia - har nok ikke fulgt Udinese tæt nok ;o)
Så ham som en erstatning for Piris men det er nok en erstatning for Marquinhos som skydes
afsted til PSG for en god pris!
Så synes jeg stadig vi mangler 2 gode backs!!!!
Piris og Balzaretti? Slapt!
Tottithorsen
Fint :) Piris-Balzaretti lyder ikke af meget, har du ret i. Værst var dog Balzaretti!
Castan: Passer vel fint med Marcos? En hurtig og en langsom ? :)
Vi har da ikke engang Piris længere?
Jeg kan slet ikke forestille mig Marquinhos ryger. Det sker ikke.
Don: så er vi ved at være enige? ;o))) Mon ikke Benatia er istedet for Marquinhos?
At Marquinhos ikke skal med på træningslejr, betyder vel mere eller mindre han er solgt.
@tdj89:
Mht. til Marquinhos fölger jeg ham paa instagram, hvor han i gaar slog et billede op, hvor der stod han havde 39 i feber. Det kan ogsaa väre grunden til at han er blevet hjemme. Men jeg ved det selvfölgelig ikke :)
Han er ikke udtaget til Riscone.
Det lover ikke godt"!!"!!!!! DAMMIT!!!>!"€>!F"€U%>C"€>K"€#>!#"
[Rettet af: Lamela - 12/07/2013 - 13:09]
Som allerede skrevet, Marcos er syg - derfor er han ikke startet træning.
Borriello er heller ikke startet op - han døjer med ankelproblemer. (Og skulle eftersigende stadig ønske et skifte til Genoa).
Og jo Marcos skal med til Riscone - bliver bare lidt senere end resten af holdet.
Nå okay det er da positivt så :) Rygteren går dog stadig på, at han snart skifter til enten PSG eller Barca for 30 mio€
Jeg er, og har hele tiden været, positivt stemt for et salg når vi snakker 30-35 mio euro. Det er ganske enkelt et for godt bud at sige nej til. Så jeg krydser fingre, ikke mindst for at pengene fra et evt. salg så går mere eller mindre ubeskåret til et nyt/nye indkøb.
[Rettet af: asromadk - 12/07/2013 - 13:52]
Nu skulle den være god nok. Læser det flere steder, Zenith står klar med 20 mio euro for Osvaldo.
Kom igang! Perfekt køb for alle parter.
Hvilken angriber skal erstatte Osvaldo?
Det kan umuligt være Gervinho?! Manden er 1,60 høj så har vi
ingen styrke i luftrummet....
Så vidt jeg har læst mig frem til, så afslog Osvaldo Zeint i vinters, og det er derfor usikkert, om han stadig ikke gider.
Enig i salg af Marq for 30mio€.
Så kunne man smide 20-25 efter Leandro Damiao fra Internacional og få noget kvalitet.
Destro skal vel erstatte Osvaldo?
Gervinho er 1,79 høj, men er jo ikke boksspiller - og har aldrig været.
Og ellers så for en gang skyld lade være med at tænke i 'erstatninger' som sådan. Giv Tallo spilletid. Lad Totti og Lamela spille forreste mand en gang imellem. Ryst posen.
Garcias 3 forreste er ikke særlig stationære - så der behøves ikke en tårnhøj boksspiller (og tak for det da).
[Rettet af: asromadk - 12/07/2013 - 14:39]
Il CapitanoTotti, hvad er det for noget at skrive?
Pjanic er en af dem med den bedste attitude på hele holdet! Han er en hengiven spiller og stolt af at bære de gule og røde farver. Har han sagt og vist flere gange.
Eriksen ville være en okay signing, men vil da 10 gange hellere have Pjanic. Ja det er da interessant at få en dansker på holdet, men i sidste ende kan det da være pisse ligemeget hvor han kommer fra??
Pjanic kan blive det næste klubikon
Jeg er for at beholde osvaldo, men hvis han skal sælges, så SKAL vi have en erstatning grundet han er vores topscorer og bedste angriber. Og nej tak til Gervinho om han så er gratis.
Ja Damiao fremfor Osvaldo kunne være rigtig godt. Han virker desværre bare til at have bedre tilbud på hånden.
Man skulle allerede være enige med Sorrentino.
Men handlen er på stand-by da man afventer om det er muligt at hente Morgan De Sanctis som skulle være førstevalget.
Synes bare man skulle hente Rafael og sætte ham 15 år på kassen.
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Santos-keeper-skifter-til-Napoli
Ja, men man havde jo alle muligheder for at hente ham.
Det er selvfølgelig fair nok at Rudi Garcia foretrækker en rutineret keeper - men stadig. Tror han bliver rigtig rigtig god allerede i sin første sæson.
Måske kunne det betyde De Sanctis til Roma.
Footballl-Italia melder Sorrentino meget tæt på et Roma-skifte. Af de to (den anden er De Sanctis) foretrækker jeg De Sanctis, da jeg mener han vil være bedre for vores meget unge defensiv!
Altså Benatia render rundt i Roma tøj sammen med de andre Roma spillere?
Jep det gør han Mexes og han var også med til træningen i går. Og mon ikke skiftet bliver officielt så snart Nico Lopez kommer hjem, fra U20 VM, det var der en der skrev om på et tidspunkt :-)
synes bare det virker sjovt, at handlen ikke er officiel, når han allerede er i truppen :)
Det kan vi så godt blive enige om, det virker underligt :-)
Hvad sker der med De Rossi, er det bare sikkert at han flytter? Han har hverken været med til pre season opvarming på Trigoria, afsløringen af den nye sæsons hjemmebanetrøje eller træningslejren i Brunico. Der bliver ikke rigtig nævnt noget om ham.
Kan ikke forestille mig ham i en anden trøje end Romas.
Ps Maicon nævnes på vej til Romas træningslejr indenfor 48 timer
Here we go again, Marcos menes at være tæt på en handel der sender ham til PSG og 30 mio i vores retning. HVIS han skal sælges så gør det nu, så der kan blive lavet nogle fornuftige indkøb for de penge. Men det sku ikke undrer mig hvis de penge ryger i amerikanernes pengekasse istedet for investering i spillere.
Dernæst har Chelsea budt omkring 13 mio euro på De Rossi, som lader til at være interesseret i et skifte, men Roma vil kun acceptere buddet hvis Chelsea også smider Wallace med i handlen.
Til Holland: PSV søger at Roma kan stille noget sikkerhed i de penge de har budt på Strootman, der ellers lader til at være på vej til at blive ny Roma spiller, da han og PSV har godkendt bud fra Romas side.
De Rossi har vel forlænget ferie efter conferdarations cup?
Nogen der ved noget ham der Łukasz Skorupski vi eftersigende har erhvervet os?
Skorupski skulle gennemgå lægetjek idag og er altså meget snart Romaspiller.
Mega random. Måske er han god, men det er svært at vide hvad planerne er med ham. Skorupski
Han er næppe tiltænkt 1.valg. Så igen at man ved at fase en af klubbens egne ud af klubben (Svedkauskas). Man må gå ud fra han skal ind som 2/3 valg istedet for netop Svedkauskas. For slet ikke at tale om Curci. Hvad er der galt med disse spillere??
Prisen på Skorupski skulle ligge på 1 mio euro.
[Rettet af: asromadk - 13/07/2013 - 13:06]
Osvaldo har igen afvist Southampton.
Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke forstår ham. Det er jo ikke økonomien han takker nej til.
Han får muligheden for at spille i Premier League som en absolut stjerne på et hold der bør kunne gå fri af nedrykning hvis fx spillere som Osvaldo gad at takke ja til klubben.
Osvaldo håber vel stadig på Man City - men det er jo ufatteligt at han oprigtigt tror, at han har noget at komme efter der. Han vil ryge på porten med 10-15 kampe på CV'et efter 1 år, og skal endnu en gang starte forfra (som da Roma hentede ham i Espanyol. Så skal han tilbage til det niveau for at kunne genrejse sig.
Hvis han nu bare beviser sit værd i Southampton skal han nok for alvor blive en eftertragtet herre
Jeg havde godt regnet med, at der ville være nogle, som ikke var enig med mig omkring Pjanic. Ingen tvivl om at han er dygtig og har et enormt potentiale. Syntes dog bare for ofte, at han falder igennem, spiller dårligt og derefter virker lidt lad. Derfor syntes jeg det kunne være interessant med Eriksen:-)
Ny målmand
Det var da på tide at en handel går stærkt..
[Rettet af: asromadk - 13/07/2013 - 14:10]
Ser ud til at De Rossi bliver..
http://www.football-italia.net/36393/garcia-critics-cant-be-fans
Gervinho, Strootman og Maicon. Navne fra vore absolutte hylde vi kan hente fra.
Gervinho var i sin Lille tid et en de mest spændende spillere sammen med Hazard.
Maicon var i sin Inter tid en af verdens bedste højre backs.
"Gervinho var i sin Lille tid et en de mest spændende spillere sammen med Hazard.
Maicon var i sin Inter tid en af verdens bedste højre backs"
Nøgleordene er vel "var". De var netop gode, men er altså faldet i niveau. Gervinho er vel ikke helt slået igennem i Arsenal. Er ret ustabil, og Maicon er bare faldet helt i niveau efter et mislykket skifte til City. Var han stadig på højeste niveau havde han stadig i spillet. Pointen er at vi skal passe på med at købe afdankede spillere. Dem har vi haft mere end nok elendige af i fortiden! Til de 2 spillere som handler vil jeg sige nej tak. På lejeaftaler, hvor vi ikke skal betale deres fulde løn, kan det gå an!
[Rettet af: Don-Emilio - 13/07/2013 - 15:15]
Det er ikke unormalt, at en spiller ikke slår igennem i en hvis klub.. Se Podolski, hvordan han gjorde det i Bayern, og se hvordan han spille i Køln og Landsholdet.
Det mest optimale for Gervinho må være, at komme under Garcia igen.
med det Gervinho præsterede under Garcia i lille, vil jeg da helt sikkert sige vi skal give ham chancen.
Har lige læst at Marquinhos skulle være blevet solgt til PSG for 35 millioner euro.
Link plz
Osvaldo rejects €20m Zenit switch
Roma are desperate to sell Osvaldo and had accepted a €20 milllion bid from Zenit, only for the player to reject the move - he is only keen on a move to the Premier League.
Source: La Gazzetta dello Sport
Ahhhh Osvaldo. Skift nu for fanden. Zenit er sku da et CL hold, har andre gode spillere og ambitioner om at være blandt de bedste i Europa samtidig ville Roma få 20m euro som vi så desperat har brug for. Manden lider jo af storhedsvanvid, hvis han tror han er god nok til større/bedre klubber.
Det skyldes vel ikke "storhedsvanvid", men derimod, at Osvaldo ikke gider bo i Rusland. Og det er da fair nok. Han har selv sagt, at han er vild med den britiske rock n roll, og at han elsker London. Så det er helt okay, at han gerne vil til PL. Mon ikke en PL klub snart melder sig?
Ok fair nok, hvis det er Rusland han ikke vil bo i, men med Zenit var han garanteret CL fodbold hvert år og mulighed for at vinde titler i Rusland. Det er da måske bedre end at spille for et engelsk midterhold, der aldrig spiller europæisk fodbold? (ved godt det er attraktivt at spille mod de store engelske hold, men CL er altså CL.)
Men hvorfor afviste han så Southhampton? Det var da en god mulighed for at spille i PL hvis det PL han virkelig interesserede sig for. Nej, manden lider sku af storhedsvanvid. Han tror vel at han kan være stjernen i City, United, Chelsea etc. Det sker altså bare ikke, medmindre planterne står på lige linje.
Men lad os håbe han snart bliver solgt, så vi kan få noget af det penge tilbage vi betalte for ham.
[Rettet af: romeren10 - 14/07/2013 - 11:15]
Læste det her:
Skriv linktekst
Det skal lige siges at lige netop med Zenit, der kan også være flere gode grunde til han ikke vil skifte.
Det er ikke sikkert Osvaldo gider spille foran en flok tilskuere, der er minder temmelig meget om dem de har hos Lazio.
Jeg forstår heller ikke hvorfor han afviste Southampton, det ville være en fin klub for ham at komme til.
Men det kan være han slet ikke vil skifte og har tænkt sig at vise han høre til i Roma, og et sted at starte er da at kæmpe for at blive i klubben. Om os fans så mener det er det rigtige eller ej.
Og det er rigtig nok at Marcos stort set var solgt til PSG i går aftes for 35 millioner euro, men her til morgen står der på football-italia at det skifte nok ikke bliver til noget alligevel, fordi Marcos vil vente på Barcelona af alle klubber.
Der håber jeg så Sabatini siger "smut til PSG eller bliv" jeg vil være meget ked af at se nogen af vores spillere ryge til Barca. Det må bare ikke ske.
Hej Kim
Jeg håber også han skifter til PSG, for det vil med stor sandsynlighed betyde, at Silva ender i Barca.. Mums
Ja måske, men så er det ikke en af vores spillere der er skiftet der til, og smutter Silva til Barca, så lad ham da gøre det, ryger han ikke direkte ind og slår enten Puyol eller Pique af holdet, ender det jo med de sælger ham alligevel efter en sæson.
Football Italia mener i øvrigt at Roma skriver kontrakt med både Maicon og De Sanctis i løbet af næste uge.
http://www.football-italia.net/36412/maicon-de-sanctis-join-roma
Det skal lige siges at lige netop med Zenit, der kan også være flere gode grunde til han ikke vil skifte.
Det er ikke sikkert Osvaldo gider spille foran en flok tilskuere, der er minder temmelig meget om dem de har hos Lazio.
What the ..?? Altså skal vi nu til at snakke om tilskuerfraktioner igen kim. Jeg minder lige igen om, at Romas fans til derbyet havde "Igår Nazi, idag Onazi" Banner som en gimmick.
Fair nok han ikke gider til Rusland geografisk, men det har næppe noget at gøre med en analyse i hvilke tilskuer 'typer' de har som du beskriver.
Osvaldo vil til City, Arsenal eller Tottenham, som han alle sammen føler han er god nok til. Big mistake.
Ja Kim, og så køber vi ham! Dobbelt mums!
Du sød Kim, sød og blød.
Nej det behøver vi ikke asromadk.
Jeg prøvede bare at se det fra hans side og hvad der måske kunne være grunden. Zenits fans er jo ret grove så der kan sagtens være spillere der ikke vil der til, af den grund.
Jeg ved godt Romas fans heller ikke altid er alt for gode på det punkt.
Og tilbage til transfer snakken.
Kim, Osvaldo kan tjene flere penge i Zeint, så derfor forstår jeg ikke, hvorfor han ikke bare skifter, og er ligeglad med fansene?
Det har du ret i tdj89, men nu er der ting der overgår pengene. Og hvis Osvaldo føler sig usikker på at bo i Rusland eller simpelthen ikke vil af den ene eller den anden grund, så er der jo ikke noget at sige til han ikke vil til Zenit.
Men han kunne jo købe meget mere så. Hvilken bil tror du han vil købe i Rusland?
En Lada hvad ellers ;)
Hehe, ja det har du nok ret i. Tror du en af grundene til at han ikke vil skifte er, at der er meget koldt i Rusland? Han er jo sydamerikaner den kære Osvaldo :)
Det ved jeg ikke om det er, men man skal bare tænke på, der kan være mange grunde til han ikke gider. og at det ikke kun behøver være fordi han er en primadonna.
Small talk kan i gøre på facebook, det her handler om indkøb. Hvad osvaldo ikke kan li eller kan li er totalt ligemeget for de fleste herinde, dum debat.
Kan vi ikke prøve at holde os til nyheder angående indkøb og droppe alt det andet. Evt lav en tråd der hedder debat om indkøb eller lign.
Jeg er personligt kun inde for at kigge på rigtige facts. Og ikke bruger meninger
Ifølge Sky, så kommer Strootman muligvis til lægetjek i morgen.
Tuttomercatoweb.com skriver, at Man Utd muligvis er interesseret i ham, da de ikke får Thiago. Hvis det er sandt, så er det et problem for Roma.
Er der nogle rygter vedr. målmandsposten? Eller er ham polakken vores nye 1. målmand?:(
Morgan De Sanctis er udset til, at blive 1. målmand.
Maicon vender ikke tilbage til Man City fastslår Pellegrini. Han ventes at dukke op i Romas træningslejr inden længe..
Det vil være en super handel, og noget nær det bedste vi kan præstere til vores højreback.
Tror også ham og Totti har et ok forhold
0:38
Jeg ville være i drømmeland, hvis vi sluttede transfervinduet med at hente:
Cesar, QPR
Maicon, Man City
Strootman, PSV
Afhængig af om vi mister Marquinhos og Osvaldo, så synes jeg også, at vi er nød til at hente en ny i stedet for dem.
Men ellers vil jeg mene det ser fornuftigt ud.
Vi får ikke Cesar. Desværre.
Jeg er faktisk ret meget imod at sælge Marquinhos. Om det så var 35 mio eller 40 mio. Han kunne gå hen og en af de bedste midterforsvarer i verden hvis han får tid og han vil kunne være en grund til Roma ville ende højere i tabellen.
Hvis han endelig skal skifte, så giv ham en sæson til og hvis vi ikke gør det så godt, så det fair han vil videre, men synes det er underligt at han allerede vil skifte. Han har været i Europa i 1 år nu. Det er for tidligt at rykke videre efter min mening.
Hvis Osvaldo sælges, så skal der virkelig hentes en god angriber ind. Egentlig ville jeg ikke have noget imod at have Borriello i truppen. Han er stadig virkelig dygtig! Så må vi gerne hente Strootman, Maicon og så en god målmand der er god nok til at vogte buret bag vores "unge" forsvar. Vi kan også godt lige smide en venstreback ind også, der vi heller ikke gode nok.
Btw. Forstår ikke hvorfor vi ikke går efter Gregory Van Der Wiel? Inter er i forhandlinger med ham. De skal heller ikke i Europa, ligesom os, så vi burde vel kunne få ham?
Hvis vi sælger Marquinhos, som vi nok gør, så render toby alderweireld stadig rundt i Ajax. Han blev ikke enig med Norwich.. Vi kunne give ham endnu et skud.
@Asri
Vi har tidligere været tæt på GVDW. Han afslog os dog pga manglende europa.. Måske det spiller ind hos Roma ledelsen.
Truppen er god nok når vi har hentet en ordentlig venstre back.
Balza og Dodo er ikke gode nok hvis vi op og blande os i topstriden.
Maicon er et spændende valg, men er han ikke bedre offensivt end defensivt?
Vores defensiv sejlede sidste sæson, så håber de kan lukke af i 2013/14 sæsonen!
Sælges Osvaldo bør vi hente Damio eller Dzeko ;o)
En ny målmand (Helst ikke de Sanctis)
Maicon - Benatia/Castan - Marquinhos/Castan - Ny venstreback (Digne?)
Pjanic - De Rossi - Strootman
Lamela - Ny angriber - Totti
Var lidt i tvivl med hvor Totti skulle spille i Garcias 4-3-3 system. Fordi han kan godt lide at bruge "hurtige" kanter, men Totti er jo alt andet end hurtig, men manden er jo magisk, så enten skal han være angriberen som spiller en form for falsk 9'er, dog har vi brug for en ordentlig angriber der også er en ægte målsluger. Derimod kan han spille på kanten, hvis vi ikke får en stjernespiller til den plads, som vi nok ikke gør. Jeg har set ham træne på kanten så mon ikke det kunne ske.
Til målmandsposten, håber jeg ikke på De Sanctis, håber vi kan finde en yngre og bedre målmand.
Marquinhos ryger nok desværre, så vores forsvar består sikkert af Benatia og Castan hvis Castan heller ikke ryger. Lucas Digne har vel et godt forhold til Rudi Garcia og desuden så har vi været interesseret i ham i det her transfervindue. Med blik på at han spillede et godt U20 VM, så skal han helt sikkert hentes.
Den nye angriber kan ikke være Damiao eller Dzeko, det er simpelthen for urealistisk.
Har ingen jeg lige pt. kan nævne som mulig erstatning for Osvaldo der nok også bliver solgt.
Bekymre mig lidt, at der ikke er nogle Strootman nyheder i dag.
Ja, Damiao og Dzeko er urealistiske. Damiao er dyr, og jagtet af Napoli og Tottenham. Dzeko er en del af planerne i Man City.
Tror ikke du skal bekymre dig for meget.
PSV's tekniske direktør har i dag udtalt at salg af Mertens og Strootman har været fundamentalt for klubben. Så de ser ham allerede som værende solgt. Det er kun positivt, og hvis United havde overhalet Roma inden om ville man have hørt om det.
Strootman skulle blive officiel i løbet af idag når han har bestået lægetjek.
Jep ifølge football Italias twitter skulle han lande i Rom omkring kl 17, så det bliver spændende at se hvad der sker :-)
Der sker det at Strootman bliver ny AS ROMA spiller ;o)
Sammen med Maicon..... ;o)
Og desværre ligner det også en handel med De Sanctis.....
den handel forstår jeg intet af? Manden er 36 og over the hill.
Men et super mercato så langt.
Så håber jeg ikke Garcia starter med ALLE nye i den 1 kamp, som Enrique valgte
at gøre i sin 1. serie A kamp at have 6 nye i startopstillingen.....
OFFICIELT: Strootman er ny mand i Roma. Han flyver til ROM Idag hvor han skal igennem lægetjek og derefter skrive under. Prisen er 17 mio euro plus bonusser
Er der så nogen der kender Strootman og kan fortælle om det er en forstærkning?
En kommende central midtbane bestående af DDR, Strootman og ?? (Pjanic)?
Strootman er en fantastisk handel at få hjem. Han er en hårdtacklende midtbane maskine, hvis speciale er at bryde spillet og skabe chancer den anden vej. Han er fysisk stærk med et dejligt overblik og mindst lige så dejlige afleveringer. Og så er han heller ikke bleg for at ramme netmaskerne.
Med ham og De Rossi som de to lidt mere "defensive" midtbanemænd og en Pjanic i mellem de to som lidt mere offensiv så vil jeg sige det er en midtbane der kan blive serie a's bedste.
Garcia har desuden "faldet på knæ" for bestyrelsen om at beholde DDR. Ville være vigtigt
[Rettet af: RomaFanVejle - 16/07/2013 - 13:33]
Noget nyt på rygte børsen idag?
Strootman almost official.
Psg agreed € 35 mio. bid for Marquinhos.
Hvis begge er korrekte så er det nogle fantastiske nyheder, ikke så meget Marcos forlader ham, mere prisen.
Ny målmand
Maicon - Benatia - Castan - Balza/Dodo
DDR-Strootman
Pjanic
Lamela-Destro-Totti
Det ser satme stærkt ud.
Det er kun lige VB pladsen som bekymre mig.
Nu hvor Sabatini har valgt at handle i Europa, så må han gerne kigge efter Ter Stegen eller Akinfeev.
DDR og Strootman som defensive er ligesom en hel forsvarskæde at komme igennem! :D også venter Castan og Benatia altså lige bagved hvis man skulle bryde igennem midtbane muren. Er sikker på at vi ikke kommer til indkassere halvt så mange mål som i forrige sæson. Kommer self an på hvilken målmand der bliver førstevalg.
Ja det ser ud som om vi kan hæve 35 mill på marcos, bliver spændende at se hvad de penge kommer til at gå til ....
Officielt; Roma har hentet det unge talent i Francesco Di Mariano fra Lecce. For et ukendt (lavt) beløb kan den offensive midtbanespiller som også kan agere som angriber kalde sig selv for Roma spiller. Han er 17 år og er et fast navn i Italiens U18 landshold.
Tjoo hvorfor ikke ..
Nøj hvor ville Ter Stegen være en drømme handel... men det sker desværre ikke!
Synes nu også Yann Sommer ville være spændende.
Vi mangler lige en anden bedre angriber end Destro, han er ude ca 2 måneder endnu, og med et salg af Osvaldo står vi uden angriber de første kampe, så vi er nød til at hente en virkelig klasse angriber.. en rigtig komplet angriber! Eller bare en der kan ramme målet mere end Destro.
Nogen anbefalinger? som er realistiske naturligvis!
Ifølge hvad man læser rundt omkring især Twitter så skulle marcos være så godt som psg spiller :-(
http://www.bold.dk/nyt/Roma-hapser-PSV-stjerne
Dejligt. PSV har også lige gjort det officielt på deres hjemmeside.
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Overeenkomst-PSV-en-AS-Roma-over-Strootman.htm
Arsi:
Uden at være helt sikker på noget, har vi så ikke borriello i truppen, eller er jeg gået glip af noget? :)
Klasse transfer vindue so far, har svært ved at se en bedre midtbane i seria a end DDR Strootman og Pjanic;-) og med en højre back som er det bedste vi har kunnet præstere siden Cafu, synd at det skal halte med Napoli tossen, men WTF de kommer jo aldrig derned ;-)
Har læst et rygte om, at Roma overvejer Patrice Evra. Det er dog kun hvis United køber Leighton Baines.
Hvis Evra kommer til Roma, så holder jeg op med at følge Roma, indtil han stopper / skifter. Så vil jeg hellere leve med elendigheden Balza.
Nicklas95: Det er korrekt! men jeg tror næppe på at han bliver, selvom jeg faktisk håber det!
Men vi er stadig nød til at hente en decideret kvalitetsangriber, som man VED kan scorer mål på samlebånd!
Det er jo næsten for useriøst at Evra kom til os.. ville være et godt køb, men hvorfor skulle han tage til os, når der sikkert er en masse andre klubber som har råd til ham og skal spille CHL sikkert også vil ha' ham?
Kunne Strootman ikke også lige tage Jetro Willems med sig! har en kæmpe fidus til ham og nej det er ikke pga Football manager ;-)
Har hørt lidt rygter omkring Roma skulle være interesseret i Diego Costa fra at. Madrid.
@kunenklub
Vidal, Pirlo og Marchisio er da uden tvivl den bedste midtbane i Italien.
Stærkt transfer vindue indtil videre, men synes ikke vi skal begynde at sætte vores hold op mod de bedste i Serie A.
Det realistiske mål må være Europa League.
Fint mercato, NU mangler vi så en venstre back og en god målmand (ikke De Sanctis)
så ser næste sæson spændende ud!
SPQR
Enig i at Juve har den bedste midtbane i Serie A, men jeg vi er ikke særlig langt væk fra dem der, og derfor mener jeg vores hold sagtens kan være med i CL kampen. Roma som Scudetto aspiranter er nok urealistisk, men Europa League er altså alt alt for lavt et mål for dette hold. En 3.plads er vi altså gode nok til, men lad os se hvordan det hele folder sig ud. Jeg glæder mig virkelig meget til sæsonen begynder. Det kan blive en af de bedste sæsoner i lang tid for Roma.
[Rettet af: romeren10 - 17/07/2013 - 12:57]
Marcoss agent er kommet til Brunico hvor holdet har træningslejr. Det siges at han skifter til PSG indenfor 48 timer for 35 € mio ..
Shit PSG har fået fyret nogle penge af, så kan City, Monaco osv godt pakke sammen.
Tror vist Marcos' er det man kalder en 'solstråle-historie'. Hold da helt ferie.
Men det er et fint salg. Roma er sku ikke tilbage i toppen endnu så man kan tillade sig at lade sådan en mulighed passere. Synes klubben har gjort det rigtige, fået presset prisen helt i vejret og så slår man til på det rigtige tidspunkt.
Personligt tror jeg ikke Marcos får succes i PSG. Ligesom han ville have haft i Roma, tror jeg han får et formdyk - og det kan være fatalt for unge spillere. En lille snebold kan føre til en forfærdelig lavine - jeg tror han får 2 middelmådige år i PSG og så ryger han videre. På sigt om 5 om skal han nok slå igennem, no doubt!
Nu når Strootman og Maicon mere eller mindre er officielle Roma-spillere, er der så nogle friske rygter, både ind og ud?
Adil Rami er endnu gang blevet nævnt på football italia. Ved dog ikke hvor meget hold der i den historie! :)
Beste Supporters. Ik kan het eindelijk officieel melden dat ik vandaag een 5-jarig contract heb getekend bij AS Roma.
https://twitter.com/Kevin_strootman
Er der ikke nogle rygter i dag? Er der generelt nogle rygter om juves kæmpe lager af gode angribere som måske kunne sætte gang i nogle handler. De har jo 6 virkelig kompetente angribere og det er vel lige i overkanten.
Der har været lidt stille idag, men Marcos skulle være rigtig tæt på PSG. (Skal eftersigende til medical i morgen og undskrive, kan blive præsenteret samme dag) Lad os håbe han er Blanc-tæt og ikk Maicon-tæt på et skifte.
rettet: stavelse....
EDIT: Jeg har læst og hørt flere steder at han skulle have forladt Brunico og er på vej til Paris, men den eneste kilde henvisning jeg kunne finde var til l'Equipe, men hvis mit fransk ellers ikk svigter mig, så står der ikk noget om det på deres hjemmeside.
Sidste Edit: gianlucadimarzio.com .. åh åhh
19:37, jeg bliver ved men det er så spændende jo!!
og Marcos har netop skrevet "Non vi dimenticherò mai, questo che ho vissuto qui a Roma , è stato una gioia per me e lo porterò sempre nel mio cuore ..." på hans twitter.
arrivederci Marcos!
[Rettet af: Charlie - 18/07/2013 - 19:39]
Og det er jo et super salg. Kommer til at savne ham , men til den pris skal vi sige ja til :-) Pjanic udtaler igen i dag at han vil blive og det er længe siden jeg har læst noget om et salg af DDR så midtbanen er hjemme. Nu mangler vi en målmand og en angriber, selvom jeg gerne vil bruge Marco borriello. Hvad med Lavezzi?? Han må være efter Zlatan og Cavani (Hvis Zlatan bliver)
City har købt Jovetic, nu skal vi nappe Dzeko!
AS ROMA TRANSFER MARKET NEWS – According to Sky Sport, AS Roma are very close to sign Gonzalo Bueno.20-year-old Uruguayan forward (playing at Nacional Montevideo) might have been already acquired by AS Roma sporting director Walter Sabatini on loan for € 1.5 million with a € 6-6.5 million buyout clause.
Så kører Sabatini igen. Haha. Han er bare en kræmmer.
off topic: Napoli meldes relativt tæt på Zlatan. Det er bare dårlige nyheder hvis det sker :(
Jeg tror ikke Napoli er stor nok til Zlatan, og de kan næppe matche den løn, han hæver i P$G.
Lavezzi ville være et fantastisk køb, men ham har vi næppe råd til?
Men mon ikke P$G skipper Zlatan videre, de kan da ikke have både Cavani og Zatan på
banen samtidig? 2 ens angribere.... selvom Cavani arbejder langt mere end svenskeren gør!
Vi mangler stadig en målmand, venstre back og en angriber!
Nogen der kender ham Gonzalo Bueno? Fatter ikke vi sælger ½ part af Nico for derefter
at hente en 20 årig?
Umiddelbar skulle man ikke tro det Lamela. Men Laurentis har været ude med udtalelser til fansene som kunne tyde på det ikke er urealistisk.
Man kan også spørge sig selv, hvor skulle han ellers hen? Manden er 31 år. Tvivler på at nogle af de store klubber i England/Spanien står klar til at hente ham. Det samme i Italien egentlig. Tyskland gider han nok ikke og han er vel heller ikke klar til at tage til Kina/Rusland whatever for at tjene kassen.
Napoli har et fint budget og de har jo lige fået penge ind fra salget af Cavani. De spiller Champions League. + at der altid er Maradona faktoren i Napoli. Jeg tror faktisk han ryger til Napoli, som måske er en af de eneste CHL klubber i de store ligaer som netop vil bruge en masse penge på ham (primært løn, tvivler PSG kræver kassen for at lade ham gå).
Håber sgu osvaldo bliver..
Daniele16: hvorfor? ;o) Jeg synes han er rigtig giftig, men desværre også skruet forkert sammen, han taber hovedet lidt for ofte.....
Tottihorsen: Jeg synes han er det bedste af angribere vi har lige nu. Ja, han taber hovedet ofte og er lidt af en primadonna, men altså når det så er sagt så synes jeg også han er en klasse angriber. Sidder lidt med en tro omkring at Rudi Garcia er manden der kan få banket primadonna delen ud af ham! Men ja, det er et sats!
Med Citys indkøb af negredo, jovetic, Jesus Nevas og fernandinho, så må da være nogle spillere tilovers . Måske de ikke vil skifte til Roma, men med lidt sabatini snilde kan det måske lykkedes.
Hvordan er situationen med Julio Cesar? Jeg læste lige på Football-Italia, at Napoli og Benitez var interesseret i Reina. Måske er de gået væk fra Cesar?
LINDEGAARD sat til salg
Der er mange der hungre efter en dansker i klubben, men er det nu vi skal slå til?
NEJ TAK.
Manden har storhedsvanvid og repræsenterer alt det jeg hader ved united.
Han kan tage til rosenborg og blive deroppe resten af sin karriere.
Adil Rami fra Valencia rygtes som en mulig afløser til Marquinhos. Har aldrig set denne spiller. Nogen der ved hvor god han er? Han mennes at koste omkring 12m euro.
[Rettet af: romeren10 - 19/07/2013 - 16:13]
Er så enig #Dellas! Er ved at brække mig over United arrogancen - og ville heller dø end at se Evra den arrogante nar i vores STOLTE trøje!
God dag til alle - forza Roma!
[Rettet af: Daniele16 - 19/07/2013 - 16:46]
romeren10
Han er ret god :-) Han var wanted by Mourinho, da han var i Real, fast starter for Frankrig. Helt sikkert en kvalitet spiller. Hvis vi hentede ham, ville vi udentvivl have Italiens bedste eller i hvertfald næstbedste midterforsvars makkerpar.
Nej tak til Lindegaard.
Lindegaards kærlighed til Serie A
[Rettet af: Lamela - 19/07/2013 - 17:00]
" - Der er ingen spænding om, hvem der bliver nummer et og to. Resten af holdene er som en flok hyæner, der jagter efterladenskaberne, lyder det bramfrit fra Manchester United-keeperen. " kan han have ret i! Utroligt han spiller så smart når han ikke engang kan slå de gea af! Kæft en måge han er!
Anders "Bendtner" Lindegaard! Hans dame er dog lækrere end Julie "wulff" zangenberg, den vil jeg dog gi ham
Bryder mig sgu heller ikke om lindegaard eller andre United bøgser!! Men trods alt hatten af for Lindegaard, han fik da snakket sig til en plads og greb chancen da han fik den! Skulle vi gå hen og købe ham hvilket jeg bestemt ikke tror, er han trods alt en rigtig god målmand, på trods af hans lidt Bendtner agtige måde at være på!
Er det gået helt i stå med Eriksen?? Har lidt en ide om at han faktisk bare venter lidt på et Roma bud...
Kom med Rami! Til 12 mio euro skal de ikke forhandle for meget.
Derudover er vi sat i forbindelse med en budkrig med Juve om Biabiany. Hellere ham end Gervinho.
Det er klart man forventer noget utaktisk Zoom Zoom fodbold frem og tilbage, når man sidder på første parket af alle tilskuer :)
Tvivler lidt på Eriksen, vores midtbane er ved at være ret godt besat?
Så længe Pjanic er i truppen kan jeg ikk se pointen i at købe Eriksen. Og jeg kan ikk sige andet en wow til lindegaards blog, der mistede jeg sku meget respekt for manden.
Osvaldo må hjertens gerne blive for min skyld, og jeg er villig til at give Balza en chance til, men så skal vi også snart have fingrene i en kvalitets keeper. Synes bare at Napoli løber med alle målmands-rygterne for tiden.
Charlie: er ikke helt enig med dig! Jeg ser Eriksen som den perfekte signing. Hvis man går ud fra at Totti stopper om et års tid max 2, skader og ikke mindst spillernes spillemæssige form! Lad os antage de 4 forreste hedder osvaldo, Totti Lamela og Pjanic. Så finder du ikke nogen i truppen som kan gardere nær så godt som Eriksen, og tilmed kan han tage alle pladserne undtagen Osvaldos!! Og giv ham et år som 11-12 mand og han bliver en stjerne! synes han har hvad vi har brug for i Roma, ikke mindst benene solidt plantet på jorden, til forhold alle de førnævnte 4!
Rygter om Florenzi til Inter?
Nu stopper det.... Florenzi Han skal blive hvor han er... End Of Discussion
Kan vi faa et link ?
Nogen der kender til Adel Taarabts situation i QPR?
Ville være vanvittig godt indkøb istedet for en Gervinho eller Biabiany.
romafanvejle: seriøst!!!?????
Vil da meget hellere have ham end Gervinho.
Morgan De Sanctis skulle være meget tæt på Roma!
Ved ikk rigtig hvad jeg skal sige om De Sanctis. Han har klasse, men der er ikke meget perspektiv i ham.
Kunenklub: Jeg er helt enig i en hel del af det du siger. Men jeg synes ikke Eriksens næste skridt burde være som gardering i en topmidt italiensk klub, selvom jeg gerne så flere danskere i trøjen, men at han skal finde sig en klub hvor han kan være fast mand og lære at tage ansvar. Uden at kende manden, virker det lidt som om han trives bedst ved tillid og uden alt for meget pres, noget som vi desværre ikke kan sige Roma fri for.
Helt enig med Charlie! :)
Vi snakker altid om højre back, forsvarspillere osv osv.
men faktum er, at den vigtigste position at få styr på for Roma er målmandsposten. Og hvordan skal man skabe noget med perspektiver i, når man henter en på 36? Det er og bliver en lappeløsning.
Det er virkelig sørgeligt. Nu må man snart finde den keeper man har tænkt sig skal være Romas fremtidige målmand. Det er jo ikke Morgan De Sanctis - så det er sørgeligt at man henter ham.
Find nu en der er 26-30 år og lad manden stå mange mange kampe før man konkluderer alt muligt.
Enig asromadk! Helt ærligt, så er jeg faktisk tilfreds med truppen - når vi lige får den 1. målmand vi mangler.
Den eneste grund til at jer ser De Sanctis værende i klubben, skulle være fordi ledelsen har udset sig en anden keeper, vi desværre ikk kan få fingrene i denne mercato, og at han så skulle være en lappeløsning.
Nej tak til de Sanctis, skal man hente en keeper på 36 år skal det enten være en på Buffon-niveau eller som gardering, ikk til start XI
En handel med Gervinho skulle blive lukket og gennemført en gang i næste uge. Bliver godt nok spændende at se hvordan skrøbelige Gervinho vil gøre det i en af de mest ragnarok-agtige klubber.
#asromadk
Kilde?
Link
Er vist SkySports der melder det. Rudi er vel rimelig opsat på at hente ham. Det er vel også fornuftigt nok hvis man kan hente ham for 8 mio euro og han så kan blomstre igen. Han er imo mere end 8 mio euro værd.
Hvad skal vi dog med gervinho!! Det køb ville da tangere de sanctis i dumhed!! Han er da markant dårlige end både Osvaldo og Destro!! Fatter det simpelthen ikke, skulle man sælge Osvaldo må man da gå all in på Destro! Enig i at 8 mil. Er relativt billigt, men alligevel.
Kan vi få ham til noget nær den nævnte pris, så kom endelig med ham! Rudi må om nogle være manden der ved hvordan man får det til at køre for ham, plus vi er virkelig tyndt besat på venstrekanten (vi har vel kun totti?) - plus Gervinho har noget fart, som vi virkelig mangler oppe foran, da hverken destro, osvaldo, totti, Boriello etc. er særlige hurtige..
Hvad med Gomis? Jeg har fulgt Lyon i en del år nu, og en spiller som Gomis har virkelig imponeret mig. Utrolig stærk og sikker foran målet, for mig er han det oplagte valg.
Ja Charlie. Jeg er ret meget imod det - men på den anden side, så kender manden jo ham. Han ved hvad han snakker om - så mon ikke Rudi Garcia med rigtig god sandsynlighed kan få ham til at blomstre. Det må han vurdere.
Celliono-Nainggolan - Roma
Well, han er ærlig og smider kortene på bordet, som det er. Når det så er sagt, så er det vel i bund og grund kun hans egen skyld, at Roma vandt retssagen og kampen 3-0, da Cellino havde overtrådt politiets lukning af Is Arenas.
“Cagliari won three games in a row while I was in prison, so perhaps if I’d stayed another five months then we would’ve won the Scudetto.”
hahahaha.. hvordan kan man ikk elske calcio med ham her, Berlusconi, Moratti, de Laurentiis osv
Det er fuldstændig vanvittigt. Men ja ingen Nainggolan. At det så udelukkende er pga. Cellinos personlige vendetta, det er håbløst.
Kan godt undvære Nainggolan nu vi har Strootman. Syntes også Bradley har holdt et anstændigt niveau, og han virker til at være engageret i klubben. God udskifter.
Eller ville jeg blive glad for Roma brugte nogle af de penge der er tjent på Marcos, hvis vi kigger på at hans tidligere klub får 10 % af salget og andre diverse udgifter så er der vel en 28-29 mio. tilbage + mulige bonuser.
Håber Rami bliver det første indkøb, ellers skal der jo hentes en VB, VW/VM og en Keeper.
Kom med nogle rygter!
[Rettet af: RomaFanVejle - 22/07/2013 - 00:57]
Ja, altså det er næppe fejlagtigt at Strootman er den direkte erstatning/alternativ til nainggolan. Man har næppe tænkt sig at hente begge. Så den er lukket og slukket for begge sider.
Så det er jo også rimelig gratis for Cellino at begynde at plapre løs nu når han har set man har hentet et super alternativ - et af europas største talenter på samme plads.
Så er De Sanctis i ROM og nogle medier skriver han allerede har gennemgået lægetjekket.
Ham Bueno skulle vist være rimelig sikker på lån, med købsoption - Spændende, men ikk lige det vi mangler, IMO.
De Sanctis er muligvis det bedste vi kan fremskaffe i vores situation nu hvor Raffael ikk blev til noget..
Ham Rumæneren, nogle der kender noget til ham?
Off topic.
Er jeg den eneste der ikk vidste vores gode ven Taxi var røget til Catania. Der røg frygten for dem en smule. De har også mistet Lodi :P
De Sanctis er muligvis det bedste vi kan fremskaffe i vores situation nu hvor Raffael ikk blev til noget..
Julio var også interesseret i Roma, men de vil vist ikke give det løn, han bad om.
Efter at have læst op på Vlad Chiriches, synes jeg faktisk det lyder ret lovende. Har både læst at Chelsea og Barca har været ude efter ham og nok ville jeg hellere have set Astori eller Belluschi men lyder spændende.
Derudover virker det ikke til Osvaldo bliver solgt og derfor må vi håbe at han er frisk i låget i denne sæson.
Nye rygter?
De Rossi skulle vidst være landet i Rom og starter snart på træning sammen med resten af romas spillere!! og inde for et par dage også få en samtale med klubben om hvad der skal ske med ham :-) men positivt er det vel at han træner med os, giver et lille eller stort håb om han også er Roma spiller i næste sæson
Angående Osvaldo lyder det som om, at spillerne og Garcia gerne ser ham blive. De mener holdet er stærkere med ham end uden ham.
Ledelsen er dog ikke enig og har ham stadig på transferlisten.
Ja, det virker i høj grad som om, at de fleste spillere/stab står sammen om at Osvaldo skal blive.
Selvom jeg ønsker han takker ja til Southampton hurtigst muligt, så må man også bare respektere det faktum, at det for en gang skyld virker som om, at truppen er harmonisk omkring noget.
Men det er jo ærgerligt, hvis det er et manglende salg af Osvaldo der står i vejen for, at man måske kan få en endnu større angriber til klubben. Både pga. økonomi men også fordi der ikke er plads til begge - og det er dumt at skubbe Osvaldo helt ud som fast bænkevarmer.
Apropos angribere. Tjek lige PSG
Nej nej nej et farligt hold. Men værd at bemærke: Beholder man Ibrahimovic - så kunne Lavezzi godt ligne en mand der trækker det længste strå i Paris. Og måske kunne et salg af Osvaldo for 20 mio euro jo netop åbne op for muligheden for at prøve at lokke en spiller af den kvalitet til klubben - hvem ved. Så det er lidt ærgerligt som jeg ser det. At kunne sende Osvaldo afsted til England for 20 mio euro ville være et drømmescenarie.
så kunne Lavezzi godt ligne en mand der trækker det længste strå i Paris
Det kortestestrå mener du vel :)
Jeg mener ikke, vi burde hente Lavezzi som første angriber, da han ikke scorer NOK mål. Men han vil imo være på perfekt på venstrekanten eller et tak bag angriberen, der kan han lave en masse ravage.
Hvorfor ikke Doumbia?
Nej de laver den omvendt i Paris. Ej, der gik det sku lige lidt for stærkt.
Doumbia har jeg været fan af i evigheder. Men han har været og er en dyr herre tror jeg - omend han må være blevet billigere end for to år siden. Men jeg er kæmpe fan. Han er det man mangler. En decideret spydspids der er lynhurtig i dybden og iskold foran mål. Destro er vel det tætteste vi kommer på at have noget der ligner.
Gad personligt rigtig gerne se Menez tilbage i klubben.. han gav holdet noget noget fart og med sine hurtige små driblinger skabte han rigtig meget!
Roma har afvist et tilbud på 12 millioner euro på Osvaldo fra Valencia.
Vlad Chiriches udtaler at han gerne vil væk og, at Roma er stor klub.
Vlad Chiriches gad jeg virkelig godt se i Roma, men jeg tror Barca eller en af de andre Big 8 løber med ham. Jeg tror ikke Steaua er interesseret i billigmands handler fra Sabatinis side af.
€ 12 mio. bud på Osvaldo er da virkelig dumt, med tanke på, der har været budt € 20-23 mio. på ham.
De kan jo smide Rami + € 6 mio. euro efter Osvaldo, så kan vi snakke business.
Ja, det må være muligt at lave en handel med Rami. Så kan alle blive glade. Hvis han afvser Valencia er han jo direkte håbløs?
Osvaldo for Rami + lidt mønt ville da være en håbløs handel? Så mangler vi bare en målscore og har intet at handle for...
Behold nu Osvaldo seriøst, han er klart vores stærkeste spiller når han gider. En ny træner kan måske sparke lidt mere energi i ham også bliver han guld værd.
[Rettet af: napstah - 23/07/2013 - 20:41]
Såfremt vi ikke har noget at handle for i den situation, så har vi heller ikke noget at handle for nu. Og det tror jeg er et falsum. Der er penge.
Og måske kan Rami + lidt mønt betyde en 30 mio euro angriber istedet for en 20 mio euro angriber. Såfremt muligheden for den rigtige opstår, tror jeg man har pengene og viljen.
Rygterne lyder på at Sabatini er i London for at gøre endnu et forsøg for at hente Gervino!
jeg ser helt sikkert Gervino som en forstærkning til en til tider lidt tung offensiv! Han kan om nogen lave noget på egen hånd og åbne et forsvar op med hans løb, han afslutninger er dog utrolig ringe
Neeeeeeeeeeeej
Napoli henter med stor sandsynlighed Hiquain. For HELVEDE mann.
36-40 mio euro.
Og han er er hver en øre værd. Føj Napoli bliver giftige.
Ja Napoli og Fiorentina ser rigtig giftige ud, vi kommer til at slås med
Lazio, Inter, Milan og Fiorentina om 3. pladsen.
Gervinho meldes tæt på et skifte til Roma.
Er der ingen fokus på den venstre back? For her er vi ikke stærkt besat....
Ja man må sige at både Napoli og Fiorentina har forstærket sig lidt for godt... Tror desværre ikke vi kommer til at kunne følge trop med dem og juve! Til gengæld tror jeg vi står stærkere end Inter og Lazio som bestemt ikke har imponeret i dette vindue. ( indtil videre) og tror også vi er på niveau med Milan! Men for satan nogle angribere de andre har hentet!! Higuain-Gomes-tevez,Llorente osv. Av av av
Er jeg den eneste der tror Llorente kommer til at floppe big time?
Napoli? Hm, de bliver da ikke mere farlige end sidste sæson? Renia og Higuain? sådan som jeg ser det er Renia og De Sanctis lige gode, måske synes jeg enda at De Sanctis er en lille smule bedre end Renia, og Higuain er da slet ikke på samme level som Cavani var? Synes Roma og Juve er de eneste (og fiorentina måske) der disiderert har forstærket sig!
Må indrømme jeg begynder at kunne lige Gervinho ideen mere og mere. Manden kan jeg jo afdrible et helt fodboldhold, men så desværre ikke afslutte ordentligt, og synes egentlig heller ikke han har været desideret dårlig Arsenal. Så jeg tror på at han bliver en gevinst! :)
Ikke at det er den stoerde fårskæld på Napoli de bytter jo bar en spiller ud...
Jeg tror på at gervinho bliver en gevinst. Han skal bare lige aflevere end han begynder at overveje en afslutning . Jeg håber vi giver balza en sæson mere, han var ikke god i sidste sæson men der var der jo ikke mange der var og inderstinde har han klasse
For 7-8 euro er jeg klar til at give ham chancen.
De penge kan uden problmer hives hjem igen næste sommer fra den franske liga såfremt han flopper.
Det eneste problem jeg har er at manden er for grim til at spille i den romerske trøje, Det er taddei godt nok også, men taddei er taddei.
Altså, er jeg den eneste der synes der er lige lovlig mange tilgange og meget få afgange fra holdet???
Det er stort set gået lige op.
Tacht ud, Kevin ind
stek ud, skoruopski ind. (tager sikekrt på lån)
Marcos ud, benatia ind.
Destro var i forvejen. Nico lopez er væk
Og så jedvaj som udviklings og en ung italiener til primavera.
Ja det er selvfølgelig rigtigt.
Nu er Osvaldo tæt på skifte til Fulham for 10 mio euro??!?! What... the.... fuck...
Vil han gerne til Fulham og ikke Southampton? Han er fanme mærkelig..
Det er synd man kun får 'halv' pris for ham fordi han er så kræsen. Men jeg synes stadig man skal afskibe ham, selv for 10.
Det er Daily Star der rapporterer det. link
Der må være noget klausuler med i den handel der. Men manden er alt for god til fulham.
Så ham gerne blive. Man kan ikke lade være at have et had/kærligheds forhold til ham.
Med hans opførsel har han jo næsten vist at han er en ægte roma spiller. Drama som altid.
Det ville ikke gøre mig noget hvis truppen blev et par mand bredere til denne sæson. Synes ofte vi manglede et reelt alternativ at sætte på banen på de offensive pladser, og defensivt til dels også.
Osvaldo ryger ikke for 10 mio euro. Roma afviste et bud på 12 mio fra en anden klub.
Er en spiller som Abel Hernandez fra Palermo gået hel død i sin karrierer? eller er det en spiller man bør overveje??
@romafanvejle.
altså nu var det ikke noget jeg fandt på. Det var et rygte/en nyhed.
Der er garanteret en hel masse klausuler, mon ikke der er 4-6 mio at hente mere i en 10 mio euro handel såfremt han spiller landskampe etc. Ting som på ingen måde er givet.
Ja men det sku også iorden :)
Min vurdering er bare at det vil være en dårlig handel da vi selv gav en 15-16 mio for ham. Så vil det være et tab indtil der bliver aktiveret nogle bonusser til vinter eller først næste sommer, og først der er vi ikke længere i minus. (Måske)
Så ku jeg forestille mig at pengene for et osvaldo salg ville gå til en ny angriber, og vi kommer ikke langt med de 10 mio euro. Så hellere beholde ham.
Men ja, alt kan ske i fodbold både på og udenfor banen.
Hvis klubben vælger at sælge Osvaldo (hvilket jeg som den eneste håber de ikke gør) så håber jeg da godt nok de har en bedre Angriber på hånden :) et return off mirko vucinic?
Det er du nu ikke ene om at håbe, Danielle.
Jeg håber bestemt klubben beholder ham. Offensiven ser utroligt tynd ud, uden Pablo.
Med ham, mener jeg stadig at vi mangler mindst en spiller. Evt Gervinho, som kan bidrage med speed sammen med Lamela.
Er der ikke en eller anden der kan lave en ny tråd?
Er der ikke en eller anden der kan lave en ny tråd?
Fortsæt her: http://as-roma.dk/forum/Rygter/713/Indkoeb-14
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2