Login
Glemt password Opret bruger

De Rossi & PSG

Kategori: Rygter

NEMO
331 indlæg.
d. 15/10/12 23:15

http://www.bold.dk/nyt/Ancelotti-vil-have-De-Rossi-til-Paris

Tillad mig at fortsætte rygterne om De Rossi fra andre klubber?
Ved at der findes en thread i forvejen, men nu handler det om PSG.
Ellers slet :)

[Rettet af: NEMO - 15/10/12 - 23:18]

NEMO
331 indlæg.
d. 15. oktober 2012

"fra city tråden - fortsat"

Nu skal man selvfølgelig ikke jinxe det, men....
Nu må Ancelotti & co. sgu lige finde jordforbindelsen igen!
De Rossi har, uden tvivl, før fået tilbud der havde fået viljestærke mænd til at overgive sig.
Det kan godt være at PSG er pengestærke, men helt ærligt, hvorfor skulle en spiller der sandsynligvis kunne opholde sig i eksempelvis (pengestærke) Man City (fy for den lede), pludselig rykke til en "klub" som PSG, der i dén grad er usikker?!
Ja de har bla. Zlatan, men Zlatan er altså ikke garanti for storhed!
Og når nu De Rossi virker som typen der giver en fuck for penge-prestige, hvorfor skulle han dog så slippe sit hjerte for at spille i PARIS?! Det kommer ikke til at ske!

Og fuck iøvrigt Ancelotti, for at prøve på det her, når han udemærket ved hvad De Rossi betyder for Romas hjerte og fans!! Der er trods alt ting i fodbolden der er vigtigere end succes og kapitalisme.

SÅ fik jeg afløb for dét... :) undskyld mit grove sprog, men det hjalp haha.

Forza Roma!

1

Denner
527 indlæg.
d. 15. oktober 2012

Er ganske enig, DÅRLIG STIL af Ancelotti!

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Jeg må indrømme, at jeg ikke synes kritikken af den kære Carlo er berettiget. Bold.dk citerer Goal.com, som, efter min mening, har en tendens til at krydre deres historie lidt.

Foot-italia, som jeg mener er mere troværdige, bringer samme interview, men hvor de citerer den originale kilde, RMC. Der giver Ancelotti sådan set bare udtryk for, at det er naturligt, at DDR bliver kædet sammen med PSG, når de har så mange penge, og det kan man jo ikke fortænke Ancelotti i at påstå.

“Links with us? That is only normal. It happens to a lot of players because everyone knows that we have the power to spend certain amounts of money, but the transfer market is closed.”

mexes
2516 indlæg.
d. 17. oktober 2012

"Der er trods alt ting i fodbolden der er vigtigere end succes og kapitalisme"
Hvad i alverden har den historie med kapitalisme at gøre?

Jeg tror også at man skal passe på med, at gå for meget op i de nyheder. Især dem fra bold, der jeg bare skal have noget, at skrive...

Denner
527 indlæg.
d. 21. oktober 2012

Ja jeg tager mig heller ikke så meget af det, men kan ikke lide at Ancelotti går ud og skaber de her historier. Men det er sikkert heller ikke hans skyld, det er sikkert en eller anden klam journalist der specifik har spurgt ind til DDR og så har Ancelotti udtalt sig positivt om ham. derefter er historien bare blevet vredet og drejet igennem de verse medier.

så var lige hurtigt nok til at dømme ham der haha, havde sku ikke tænkt den igennem ;)

-Kan bare ikke lide de store penge stærke klubber går efter vores profiler, bliver altid bange for at der er noget i historierne.
Man ønsker jo det bedste for klubben, og hvis vi skal op i toppen igen nytter det ikke at sælge sine profiler.

[Rettet af: Denner - 21/10/12 - 20:02]

NEMO
331 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Mexes -
Du har ret, det er alt for simpelt sagt mht. kapitalisme etc.
I bund og grund står jeg ved det, da jeg synes at fodbold bliver FOR påvirket af store penge.
Det er ærgeligt at en spiller som De Rossi eventuelt ville forlade hans hold som han er loyal ift. følelser og kultur - fordi der står en pengemand og forgylder ham urealistisk for at få et overskud.
Når dét så er sagt, er det jo noget den individuelle spiller beslutter.
Jeg bliver bare provokeret som passioneret Roma fan, når nogen prøver at købe sig til noget de ikke selv ville værdsætte, udover den økonomiske profit.
Jeg ville støtte De Rossi selv hvis hans salgspris faldt drastisk.
Jeg ville elske at se De Rossi løbe på banen selv hvis vi havde tabt 5 kampe i træk.
Men jeg tjener selvfølgelig heller ikke mine penge på foldbold :)

Så nej, du har ret, men så alligevel :)

Tillykke med aftenens kamp! Det går sgu meget godt :)

FORZA ROMA!

NEMO
331 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Og så vil jeg iøvrigt give dig fuldstændig ret i at man skal tage de nyheder med et par kilo salt! Blev bare rasende da jeg læste det og måtte lufte lidt ud :) hehe

Denner
527 indlæg.
d. 25. december 2012

Lige for at leve op i den gamle saga: prøv og check linket ud. DDR er nummer 1... hvad siger i?

Link til indkast

sebbews
270 indlæg.
d. 25. december 2012

vil sige det er en utrolig dårligt lavet liste. Klass Jan Huntelaar har lige skrevet under på en ny kontrakt, ved godt at der står den er lavet før. Men det er da stadig mega ringe at ligge ham på 4 pladsen, når han så dagen efter underskriver en ny kontrakt.

Denner
527 indlæg.
d. 25. december 2012

Ikke mest pålidelige kilde haha :D

Men ja ringe ringe liste.

chrfog
333 indlæg.
d. 26. december 2012

nummer 2 på listen er falcao. har svært ved at se, at de skulle lade ham tage afsted her i januar.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma