Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 9

Kategori: Rygter

Wør3n
324 indlæg.
d. 23/08/12 16:28

Så. Nu hvor den anden tråd blev godt og grundigt smadret af en ligegyldig diskussion, opretter jeg nu en ny.
Alle ikke-relevante indlæg vil ikke blive accepteret.

5

Andreas
789 indlæg.
d. 23. august 2012

Ja, ærgerligt at der ikke kan holdes en god og ordentlig debat herinde.

Dagens (meget) løse rygter:

- Borriello meldes på vej tilbage til Juventus, hvis deres jagt på en højprofileret angriber skulle mislykkes.
- Giocoechea meldes stadig på vej til Roma og det får medier til at spekulere i at Stekelenburg er på vej ud -Fulham meldes interesserede.
- Guiseppe Rossi er stadig hos de spanske nedrykkere, men nu rygtes Roma igen varme på angriberen.
- Bojan er igen i rygtemøllen. Valencia og Atletico Madrid nævnes som destination.
- Julio Sergio er tilbage i Roma efter sit ophold i Lecce, men lige som mange andre spillere har fået det, ser det ud til at også den brasilianske målmand for ophævet sin kontrakt, så han kan skifte hjem til Brasilien. Kontrakten løber ellers to år endnu.

Og sidst, men ikke mindst, er Marco Cassetti skiftet til engelske Watford. Held og lykke :)

Roma
46 indlæg.
d. 23. august 2012

Jeg ved ikke rigtigt, om vi skal sælge Borriello. Han kan muligvis bruges, men han kan også undværes. Jeg ved heller ikke rigtig med hans attitude.
Stekelenburg skal der bare holdes fast i. Vi får ingen bedre målmand, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt. Det kan godt være, at hans første sæson kostede nogle point, men han skal nok komme efter det.
Og lad os så få skudt Julio Sergio afsted. Hvis det ender med, at kontrakten skal ophæves, så må det blive det.

BOversoe
74 indlæg.
d. 23. august 2012

Selvom vi har fristillet mange spillere i denne transferperiode, så synes jeg nu stadigvæk det er positivt. Vi har haft vanvittigt mange lønposter rendene. Fremover vil forretningen se lang sundere ud, og det betyder nok også at et lån til nyt stadion kan opnås til en lavere rente. Alt i alt har de ændringer der har været i dette vindue været meget sunde, og mest overraskende er det måske at de ikke er sket tidligere i vores nye ejeres periode.

Wør3n
324 indlæg.
d. 24. august 2012

Ud over at vi har fået tyndet så meget ud i truppen, som er en god ting, så glæder jeg mig over at du i den kommende sæson må have 12 spillere på bænken! Dette gør jo at vi slipper for utilfredse spillere der skal på tribunen, men det giver også plads til at der kan komme nogen af de helt unge på bænken og snuse til atmosfæren i 1. holdets omklædningsrum.
Tror denne regelændring virkelig kommer Roma til gode, da vi har så mange unge spillere som vi har.

Kim89
1171 indlæg.
d. 24. august 2012

I følge football-italia.net så kan det ske Borriello bliver udlejet til Genoa, Roma vil vist stadig dække noget af han løn og Genoa skal kun betale 1,3 millioner euro for ham.

http://football-italia.net/23780/genoa-handed-borriello-option

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. august 2012

Simon Kjær spillede de sidste minutter igår, og er måske alligevel en del af planerne i sin klub?

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. august 2012

Det bliver spændende at se om Stek er i klubben efter 1.sep. Seneste udmeldinger fra Zeaman, lover desværre ikke godt mht. Stek. Håber personligt, at han bliver i Roma. En af verdens bedste på pladsen.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 26. august 2012

Nogen der ved hvad der er blevet af Tallo?

mexes
2516 indlæg.
d. 26. august 2012

Zeman valgte vidst bare at satse på andre unge?

Kim89
1171 indlæg.
d. 26. august 2012

Mon ikke han er nede på Primavera holdet :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. august 2012

Er jeg den eneste der stadig håber vi henter endnu en centralforsvar og sådan en der kan gå direkte i startopstillingen. Igen i går blev jeg bekræftet i at Burdisso ikke er god nok som starter. Og det har jeg vidst hele tiden! Sidste sæson var der en del folk der savnede ham og han blev nærmest udnævnt til den der skal redde vores defensiv. Men Burdisso har bare aldrig været nogen kvalitetsforsvar, han har været udemærket og en spiller der tit mister hovedet.

Castan derimod viste rigtige gode takter igen i går, ligesom han har gjort i træningskampene, ham tror jeg helt sikkert på, men vi er altså nød til at hente en stabil makker til ham, medmindre Marcos visser sig at være en 18-årig verdensklasseforsvar!

Wør3n
324 indlæg.
d. 27. august 2012

Men en 18-årig verdensklasseforsvarer findes bare ikke, Jonas. Vi SKAL ud og hente en makker til Castan, men så ser det også godt ud!
Vores 2 nye backs gør det godt, midtbanen kan og vil gøre det meget bedre i fremtiden. Og så skal Lopez eller Bojan erstatte Lamela eller Totti som ikke har fart nok i fødderne til at udfordre i dybden.

geggeri
669 indlæg.
d. 27. august 2012

Nr. 44 er stadig ledig!

1

Wør3n
324 indlæg.
d. 28. august 2012

Bojan på vej til Milan. Møde i dag.

Kim89
1171 indlæg.
d. 28. august 2012

Midt i alle nyhederne om Bojan fandt jeg lige den her.

http://football-italia.net/24400/catania-eye-nico-lopez-loan

Men man må da håbe at det overhoved ikke kommer på tale, nu når Bojan er skiftet, fordi det ville vel kun give os Lamela, Osvaldo, Totti og Destro til angrebet og det er sgu da ikke nok.

Vi har jo så også Boriello, men ham vil Zeman jo ikke bruge.

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. august 2012

Tror ikke vil skal regne med at se Jose Angel igen, efter hans lille twet i aftes: "Denne er dedikeret til Bojan Krkic. Held og lykke hos Milan, du er en stor spiller og en god ven, må det blive jeres år!."

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 29. august 2012

Udsalg i Tottenham!!

Lennon, Van Der Vaart og Parker til salg.. Alle 3 kan bruges! Kom nu Sabatini, hent i det mindste en af dem - helst Lennon!!

[Rettet af: tottiTheBest - 29/08/12 - 15:10]

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 29. august 2012

Inden vinduet lukker mangler vi efter min mening stadig at få solgt Boriello og Købt Kjær + G. Rossi så er jeg tilfreds. :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. august 2012

Ifølge Sky Sports skal Wolfsburg være interesseret i Borriello. Borriello skal dog have afvist både den tyske klub og QPR i håb om at blive i Italien. Smut nu bare Marco!

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. august 2012

Gazzetta melder at Sabatini skal være i kontakt med G.Rossi og hans agent!

Alt imens melder Tuttomercatoweb.com at Berbatovs forventede skifte til Fiorentina er faldet igennem, han skal i stedet være i Torino og tæt på at blive enig med Juventus. Dette kan betyde at Fiorentina igen retter blikket mod Borriello (forhåbentligt!).

asroma87
3430 indlæg.
d. 29. august 2012

Hva med den midterforsvar? Er der ingen rygter? Eller syntes de at 2 midterforsvarer i truppen er mere end rigeligt? : /

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 29. august 2012

Var det ikke City der var ude efter Cerci for ikke så lang tid siden? Noget af karriereskift at tage når man rejser til Torino i stedet.

Andreas
789 indlæg.
d. 29. august 2012

Jeg forstår sgu ikke helt tankegangen i klubben lige nu. Begrundelsen for den dårlige sæson sidste år og den uhomogene trup var, at Sabatini skulle sammensætte truppen på meget kort tid i slutningen af august sidste år. Derfor var udmeldingen i foråret i år også, at truppen skulle være på plads meget tidligt - helst allerede til vores ritiro i starten af Juli. Det var naturligvis en urealistisk udmelding, så deadlinen blev vel flyttet til starten af august. Det lykkedes så heller ikke. Først med signingen af Marquinhos i sidste uge, mener jeg, at truppen kom på plads. Jovist, vi kunne da stadig væk godt bruge en ekstra midterforsvarer, en back og en offensivspiller, men de vigtige brikker var på plads og så ikke alligevel for kampen mod Catania må have givet grå hår til Zeman, Sabatini og Baldini. Midterforsvaret var skidt, Piris og Bradley overbeviste ikke, Totti var skidt på kanten og det samme var Lamela. Marquinho var uden for pædagogisk rækkevide! Og nu har man så også afskibet Bojan! Med blot 2 dage tilbage af transfervinduet, mener jeg, at ledelse skal tænke meget grundigt over om følgende positioner skal forstærkes:
1) Højre back - her har vi Piris og næste mand i køen er nok Sexyface.
2) Midterforsvaret - Burdisso og Castan overbeviste ikke - tør man satse på Marquinhos?
3) Venstre back - Balzaretti er klasse, men Dodo er igen skadet og har næsten ikke trænet med siden sin ankomst.
4) Midtbanen - var det en enlig svale fra Marquinho og Bradley, eller mangler niveauet?
5) Højre angreb - Hvem skal man satse på af Lamela og Lopez? Og er det nok med to så unge til så vigtig en plads?
6) Venstre angreb - Bojan er væk. Det efterlader "kun" Totti. Han kan næppe spille alle kampene og desuden mangler han fart i forhold til at ligge på kanten. Rossi bliver nævnt som erstatning, men han er tidligst klar igen ved årsskiftet.

29. august står vi altså overfor 6 meget presserende spørgsmål og dertil kan vi så lægge, at Borriello skal skydes af inden vi kan hente spillere ind. Saba får nogle lange dage på de argentinske fritidshjem...

1

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 30. august 2012

Genialt indlæg Andreas. Helt enig.

Har sagt det før og siger det gerne igen. Roma er en virkelig svær klub at gøre sig klog på når det gælder transfers.

Heldigvis har vi stadigvæk Destro, og så håber jeg ikke vi skyder Borriello afsted. Ser heller at Borriello bliver i klubben, end at vi køber G. Rossi som vil være skadet indtil januar 2013. Det er der virkelig lang tid endnu.

Så ser jeg heller en solid forsvars spiller. Hvad blev der af Astori eller Ogbonna fra Torino?

1

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 30. august 2012

Arh, Andreas - er du ikke lidt pessimistisk?

Ellers er vi bare uenige. Castan var en af banens bedste synes jeg. Og de problemstillinger du fremlægger i fht. angrebet svarer jo nærmest sig selv. Man mangler en i venstre side, men ved ikke hvem man skal satste på i højre. Det må kunne kombineres. Lopez gjorde jo et i fint indhop i venstre-siden i mod Catania.

I forhold til midtbanen er Bradleys svale vel end ikke lettet fra redden.

Generelt synes jeg man skal bør vente et par kampe med at male fanden på væggen.

Ogbonna-rygtet blev skudt ned for længst, så vidt jeg husker, fordi Torino krævede en pæn sum, der i øvrigt ikke stod til forhandling, for ham. Astori har jo egentlig aldrig været rigtig tæt på Roma, så spørgsmålet er vel ikke hvor han blev af, men om han nogensinde dukker op.

Skovby
61 indlæg.
d. 30. august 2012

Wolfsburg er interesserede i Borriello, måske man kunne lave en lille byttehandel med Kjær

http://football-italia.net/24483/borriello-set-roma-talks

mexes
2516 indlæg.
d. 30. august 2012

ville han ikke blive i Italien?

mexes
2516 indlæg.
d. 30. august 2012

Bendtner ligner mere og mere en Juve-spiller.

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 30. august 2012

Skal vi ikke have hentet nogle flere inden transfer lukker? Vi mangler godt nok noget endnu...

asroma87
3430 indlæg.
d. 30. august 2012

Vi mangler forsvars spillere!!! Kom nu med dem

Kim89
1171 indlæg.
d. 31. august 2012

Jeg kan se at Ezequiel Schelotto bliver nævnt som mulig Roma spiller på de forskellige facebook sider, var det noget vi kunne bruge?? :-)

[Rettet af: Kim89 - 31/08/12 - 10:47]

BOversoe
74 indlæg.
d. 01. september 2012

Hører nok ikke til under indkøb, men jeg hørte selv til dem som håbede på Villas Boas til Roma. Når jeg ser hvordan det går i Spurs nu(det er Chelsea om igen, masser af boldbesiddelse, ingen chancer) så er jeg satme glad for at vi holdte os væk.

1

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 03. september 2012

Hvornår tiltræder Goicoechea?

Xedem
551 indlæg.
d. 08. september 2012

Ville virkelig gerne have set at vi hentede Kjær...

Han har ihvertfald spillet 32 gode minutter i Danmark - Tjekkiet kampen.

Rasmus
162 indlæg.
d. 08. september 2012

@Xedem

Jeg sidder med præcis den samme følelse, han er lige det vi mangler.

Arsi
725 indlæg.
d. 09. september 2012

http://www.bold.dk/nyt/Lugano-overvejer-PSG-fremtid

Kunne være en god handel! Dog ærgerligt at vinduet er lukket :(
Man skulle også kigge på unge Sakho. Han har mistet sin startplads og anførerbindet siden Ancelotti ankom. Smid gerne en stor pose penge efter ham! Han er ung og har præsteret flerer gange i dem franske liga.

Håber på en defensiv forstærkning med rutine til januar :-)

Arsi
725 indlæg.
d. 09. september 2012

http://www.bold.dk/nyt/Lugano-overvejer-PSG-fremtid

Kunne være en god handel! Dog ærgerligt at vinduet er lukket :(
Man skulle også kigge på unge Sakho. Han har mistet sin startplads og anførerbindet siden Ancelotti ankom. Smid gerne en stor pose penge efter ham! Han er ung og har præsteret flerer gange i dem franske liga.

Håber på en defensiv forstærkning med rutine til januar :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. september 2012

Santon Haps Haps.

Jo tak :-)
http://www.footy.dk/2012/09/15/agent-newcastle-stjerne-vil-gerne-til-roma/

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. oktober 2012

Sabatini så vågn dog op og køb Okore!!!

Skytt0
1532 indlæg.
d. 02. oktober 2012

Vi skal købe:

Astori
Poli
Armero

asromadk
3790 indlæg.
d. 04. oktober 2012

Kan klubben finde pengene (30 mio euro), så er det jo bare om at komme igang. Holdet trænger gevaldigt til noget stjernestøv.

Skovby
61 indlæg.
d. 04. oktober 2012

30 mil i euro for Dzagoev? Det må da være en joke. Ja, han er spændende, men sgu da ikke for 30 mil. Vi har allerede Totti, Pjanic og til dels Lamela. så vil jeg sgu hellere se noget stjernestøv i forsvaret for de penge i stedet for uprøvede teenagere og udbrændte mosefund!

mexes
2516 indlæg.
d. 04. oktober 2012

Vil bestemt ikke sammenligne ham med Pjanic. Han er i mine øjne bedst som kant.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 04. oktober 2012

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi konstant skal kædes sammen med et væld af midtbanespillere, når det slet ikke er midtbanen, der er problemet. Det er i forsvaret at det sejler, og derfor forstår jeg heller ikke indkøbene af f. eks. Bradley og Tachtsidis, der bestemt er spændende spillere, men som i mine øjne ikke løser noget problem. Det havde da været tusind gange smartere at satse på Florenzi og f. eks. have prøvet at beholde en mand som Bertolacci eller Pizzaro, selvom han nok var ganske dyr, og så bruge de penge på en ordentlig midterforsvarer eller en klasse højreback.

1

[Rettet af: Romaneren - 04/10/12 - 17:08]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 05. oktober 2012

"Ville virkelig gerne have set at vi hentede Kjær..."

"Han har ihvertfald spillet 32 gode minutter i Danmark - Tjekkiet kampen."

Udover 32 minutter mod ufarlige Tjekkiet, hvorfor skal vi så hente ham?

Han er mindst ligeså dårlig som Burdisso i positionsspillet. Han er nok langsommere end Burdisso. Burdisso plejer endda at time sine løb bedre ved vores offensive dødboldsituationer så han er farligere end Kjær. Alt i alt altså et dårligere alternativ end Burdisso til den stil vi praktiserer nu. Kjær vil være et godt valg til et hold der står dybt med tætte kæder nede bag således han ikke bliver udsat for særligt mange dueller langs jorden. Og det er ikke os!

Denner
527 indlæg.
d. 09. oktober 2012

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=97539 Er der nogen der ved hvad det her med Osvaldo handler om? han må bare ikke ryge til den lorte klub.

59971Cools
690 indlæg.
d. 09. oktober 2012

Tjaeh det lyder jo som om der er lidt problemer med Zeman - og rygterne går jo på et anspændt forhold mellem Lamela og ham... Må dog indrømme jeg er stor stor fan af Osvaldo! Så han må sgu ikke skifte i min verden!

Simon88
448 indlæg.
d. 09. oktober 2012

"Fernando Llorente skulle dog fortsat være øverst på ønskelisten."

Lad os håbe, at de snupper ham istedet!

Simon88
448 indlæg.
d. 09. oktober 2012

Han burde i hvert fald være nem for Juve at overtale, nu når de er italienske mestre..

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. oktober 2012

Johnny Depp og Lamela er vist ikke ligefrem perlevenner. De skulle igen have været oppe og toppes inden kampen mod Atalanta.

Romaswag
84 indlæg.
d. 10. oktober 2012

Hmmmm, håber og tror ikk der er hold i disse rygter...

HVIS det er, så må Osvaldo og Lamela må sgu byde holdet på pizza igen, hvis det er det der skal til for at overbevise pressen om andet! At pressen tror de er venner kan måske skabe noget ro internt.

De er begge yderst vigtige spillere hvis roma skal komme i top5 i år!.

MY
182 indlæg.
d. 11. oktober 2012

Utroligt vedvarende rygter om De Rossi og Osvaldo. Er rygterne sande vil jeg personligt hellere beholde de to og så komme af med Zeman, men det bliver nok ikke tilfældet :)

1

Denner
527 indlæg.
d. 11. oktober 2012

Enig MY!

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. oktober 2012

Med Romas forsat interesse i G.Rossi, er jeg bange for, Osvaldo skifte til Juve, desværre kan blive realitet.

Men jeg tror dog på ingen måder, at det bliver en billig handel for Juve. Osvaldo har bevist, han kan noget egen hånd, han er stærk i luft spillet og afslutter godt med begge ben. Eneste minus ved Osvaldo er, han brænder alt for mange chancer. Lide ligesom, deres nuværende angribere i Juve gør. Matri, Quagi, Vuci og Gio har alt for høj spild procent.

Det ville ikke gøre mig noget, hvis Marotta og Saba kunnen få lavet en deal med enten Gio eller Quagi med i handlen, da de vil kunne benyttes ud på kanterne, mens evt. G.Rossi eller Destro kan tage fighten i midten.

Så slipper vi for omklædnings skandalerne med Lamela og Osvaldo, hvilket irritere mig, da det skaber disharmoni i hele truppen, og forstyrre Zemans arbejde med holdet.

Der har også været rygter med DDR er utilfreds med Zemans trænings mængde. Det håber jeg ikke er sandt, jeg beundre virkelig manden for hans talent og hans passion for klubben, men hvis han nu investerede ligeså meget til træning, som Totti gør, vil hans spil blive forbedret. Gevaldigt!!

Totti har været Zemans fund, with no doubt, skarpt efterfulgt af Florenzi.!

BOversoe
74 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Bliver hidsig når jeg ser Simon Kjær spille så godt for vores landshold... Fatter ikke han ikke er Romaspiller - specielt taget hans pris i betragtning..

Lamela
2782 indlæg.
d. 23. oktober 2012

http://sporten.tv2.dk/2012-10-23-agent-eriksen-afviste-manchester-city

Samme avis mener at vide, at også Zenit Skt. Petersborg var interesseret i den danske landsholdsspiller. Senest er Christian Eriksen blevet kædet sammen med Roma og Milan, der angiveligt skulle være interesseret i fynboen.

Håber sku Roma henter ham, han kunne passende overtage Totti rolle på banen, når den gamle går på pension om et eller to år.

Denner
527 indlæg.
d. 23. oktober 2012

Han har jo også udtalt han var Roma-fan! http://sporten.tv2.dk/2012-03-30-eriksen-ja-jeg-er-roma-fan

Rasmus
162 indlæg.
d. 02. november 2012

Hvem er han? Er der nogle der kan fortælle hvad han er for en type?

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. november 2012

Kender ham kun fra FM12

Super solid midterforsvar, jeg har dog ikke set ham IRL, men kan ikke forestille mig andet end kvalitet, hvis han har været fastmand på det talentfulde Marseille mandskab.

sebbews
270 indlæg.
d. 03. november 2012

har også hørt at barca skulle være efter ham, så ham må rimelig god.

Arsi
725 indlæg.
d. 06. november 2012

Synes egentlig at Bojan ville kunne passe godt ind i Zemans system!
Synes han skal have en chance næste sæson!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 07. november 2012

@Arsi
- Det skal du ikke regne med han får, for så skal Roma købe ham fri.. Han skal tilbage til Barcelona i næste sæson, medmindre Roma smider de ca. 30 mio. euro? (kan ikke lige huske beløbet)..

Arsi
725 indlæg.
d. 07. november 2012

Barca skal give et beløb for at hente ham tilbage!

Det er en meeeget underlig handel

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 07. november 2012

Synes handlen er MEGET nem at forstå :)

Barca SKAL hente Bojan tilbage for 7 mio. euro.. Medmindre Roma vælger at betale 30 mio. euro. mere for at beholde ham.. Det er jeg sikker på Roma ikke vælger at gøre!

Min teori:
Hele handlen handlede om, at Barca havde Bojan tilovers og man skulle bruge nogle midler til at købe Sanchez og Fabregas den sommer.. Så man lånte nogle penge hos Roma, ved at Roma fik lov til at låne Bojan gratis i 2 år, samt der var muligheden for at Roma ville købe ham senere hen.. Så Roma fik lånt Bojan gratis (kun løn skulle betales) og man ville få 1 mio. euro. i "renter" når man sendte ham retur.. Mens Barca slap for hans løn og fik nogle midler til at købe ind for dengang..
^ Det min teori for hvorfor handlen blev gjort sådan :D

[Rettet af: TottiTheBest - 07/11/12 - 11:25]

MURO
632 indlæg.
d. 07. november 2012

Zlatan inviterer De Rossi til PSG, hvad siger i til det? Synes i ikke det kunne være okay at slippe De Rossi for 40-50 mil € nu hvor han er 29 og ikke rigtig leverer for Roma og har problemer med at tilpasse sig Zemans spillestil.
Jeg personligt elsker De Rossi, men ville egentlig ikke have noget imod at vi slap ham for et godt beløb hvor vi kunne erstatte godt og grundigt i forsvaret.

Kim89
1171 indlæg.
d. 07. november 2012

De Rossi høre kun til et sted og det er i Rom, og det kan ikke passe Zeman ikke kan finde en position der passer til De Rossi, han gjorde det jo rigtig godt på forskellige positioner under EM, så det er da bare med at prøve ham af ind til man finder den position hvor han er bedst :-)

Selv så jeg gerne han blev afprøvet i forsvaret sammen med Castan, da De Rossi under EM, men også et par gange for os sidste år gjorde det forholdsvis godt på den position.

Andreas
789 indlæg.
d. 07. november 2012

Der er en del fornuft der taler for et salg af De Rossi, men nu har det jo aldrig været fornuften der har drevet værket i Roma - så De Rossi skal bare blive her i Rom, hvor han hører til!

Rasmus
162 indlæg.
d. 07. november 2012

Jeg er enig med jer, mht. at De Rossi hører til her!
Men hvis klubben vælger at sende ham til PSG, så kan de da lige smide Verratti med i handlen, han har jo før været fantastisk under Zeman.. Om PSG er villige til at slippe ham er dog tvivsomt.

BT skriver i dag, at Roma, Inter, Shakhtar Donetsk og Manchester United i aften vil have folk på Juventus Stadium for at kigge på Okore.

Jeg ville ikke have noget imod at han blev hentet ind til januar. :)

[Rettet af: Rasmus - 07/11/12 - 20:16]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. november 2012

Totalt off topic:

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle spørge.. Men er der nogen der ved hvor jeg kan finde link til en eller anden artikel om da Totti sidste år/sæson blev kåret til Europa's mest populære fodboldspiller??

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. november 2012

Skriv linktekst

Det her link, du tænker på?

[Rettet af: geggeri - 08/11/12 - 09:12]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. november 2012

Ja netop.. Ledte efter det herinde på siden, kunne huske der var en nyhed herinde om det, men kunne ikke lige finde nogen - Takker :)

On Topic:
Synes faktisk De Rossi skal blive! Selvom jeg synes det er en overpris vi kan få for ham.. Men netop det at vi har spillere som Totti og De Rossi, gør Roma til Roma - og det kan ikke købes for penge :)

DeRossi16
530 indlæg.
d. 12. november 2012

Er jeg den eneste som gerne ser Montella tilbage i trænersæde?? Og så kunne han jo passende tage Cuadrado med til vores højreback.. Og så sparke piris af helvede til..

asroma87
3430 indlæg.
d. 14. november 2012

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Rossi-en-investering-i-fremtiden

Køb ham:D Han er sikkert også billig!

Romadk
151 indlæg.
d. 14. november 2012

Jeg mener slet ikke at Piris skal sparkes nogen steder. Problemet er at være midtbane ikke beskytter forsvaret nok - DDR skal fandme til at tage sig sammen . Han minder mere og mere om en alibispiller . Han tjener kassen efter Roma standarder og hvis han ikke snart træder i karakter kan vi lige så godt sælge ham . Jeg ved at jeg bliver upopulær med denne udtalelse. Men det er meget længe siden han har spillet 10 stabile gode kampe for klubben også sammen han altså ikke holdet ved at så Monster tåbelig som han var mod Lazio . Dømt ud fra hans opførsel i søndags er han da inden fremtidig kaptajn - han må Aldrig sælge holdet ligegyldigt hvor meget han hader Lazio !!!
Kom igang DDR du er så dygtig du viser det bare for sjældent!

59971Cools
690 indlæg.
d. 14. november 2012

Romadk - jeg kan langt hen af vejen godt følge dig.

Men så mener du heller ikke Totti er en god anfører? Han har også tabt hovedet og "solgt" holdet pga. temperamentet og kærligheden til trøjen (og hadet til andre)...
Det gør hverken DDR eller #10 til dårlige anfører - det viser bare klubben er noget specielt - jeg er enig i at det er hjernedødt og dumt - men det gør dem IKKE til dårlige anfører..

Rossi kunne stadig være spændende, men føler ikke vi har behov for ham lige nu - det er for mange penge til en plads der ikke mangler forstærkninger pt.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 14. november 2012

kan godt være at vores forsvar sejler og at vi skal forstærke der. Men men synes også at vores angreb indtil videre har været elendigt, totti og lamela har været stærkt spillende/scorende, men de er ikke angribere. Destro har vi ikke set noget til endnu. Osvaldo, ja han har scoret, men udeover det er han elendig, han er så ufattelig dårlig til at deltage i spillet. Giuseppe Rosi ville være perfekt som hængende angriber, så vi kan vi holde bedre på bolden oppe foran og være mere spilstyrende. Osvaldo mister alle bolde. Den eneste grund til at der er mange der synes han har gjort det godt, er at han laver nogle fantastiske mål, hvilket gør at folk glemmer hans præstationer. Hvis osvaldos mål havde været såkaldte "jon Dahl" mål, så er jeg sikker på at han havde fået kæmpe kritik.

Giuseppe Rosi, kom til Roma, vi mangler en som dig!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 15. november 2012

Off-topic: Kan godt være at Osvaldo lavede et godt sakse mål, men hvor mange så Zlatans mod England?

Basnandez
157 indlæg.
d. 15. november 2012

Milan må savne Zlatan!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 20. november 2012

Valerio Verre (delejet af Genoa, udlejet til Siena) og Ferrante Jonathan er blandt de 20 talenter, som Tuttomercatoweb har fremhævet som de mest lovende. Verre ligger pt. toer i afstemningen.

Linket er på italiensk.

http://tmwawards.tuttomercatoweb.com/?action=scheda&idconcorso=37&idnomina=2523

[Rettet af: geggeri - 20/11/12 - 12:47]

Lamela
2782 indlæg.
d. 20. november 2012

Cellino

Jeg formoder, at med denne her udtalelse fra Cellino, så skal vi nok ikke regne med at købe nogle spillere fra Cagliari. Jeg gad ellers godt have set Radja Naingolan og Astori i Roma.

Men, det er jo ikke Roma, der er bad guys her mr. Cellino. Det er jo dig din arrogante tosse.

asroma87
3430 indlæg.
d. 21. november 2012

Indkast.dk:

Roma har henvendt sig til Arsenal angående den 32-årige Tomas Rosicky. Det drejer sig om et skifte på omkring 45 mio. kr. til januar. (talkSPORT)

Rasmus
162 indlæg.
d. 21. november 2012

Hold da op, det er jo på ingen måder hvad vi har brug for. Han var for et par år tilbage en glimrende spiller, men en voldsomt skadesplaget midtbanemand på 32 er ikke noget vi har brug for. Forstærk forsvaret istedet!

asroma87
3430 indlæg.
d. 21. november 2012

Vi må håbe det bare er rygter! Han ville være spild af penge og så har han jo været skadet de sidste 5-10 år!

Det er nok mange år siden at han har spillet imellem 5-10 kampe i træk på grund af skader!

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. november 2012

Nu er talkSPORT en af de mest utroværdige kilder, så mon ikke dette bare er endnu et løst rygte. Kan i hvert fald ikke se hvordan han skal kunne forstærke holdet.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 21. november 2012

Andre rygter har også sagt at vi har kigget på Bayerns Rafinha, Lucio og Frank Lampard (???). (transfermarketweb)

Til gengæld skulle det vist nu være officielt nok, at Marquinhos har spillet så mange kampe for Roma at vi har købt ham permanent for 3 mio. euro nu. :)

Wør3n
324 indlæg.
d. 21. november 2012

Lucio, Lampard?! Ej nej dem har vi ikke brug for.
Rafinha derimod er en god spiller og højreback - og meget bedre end Piris. Ham så jeg gerne som januar-indkøb.

geggeri
669 indlæg.
d. 21. november 2012

Rosicky til Roma? øhh, den så jeg ikke komme.

http://www.footy.dk/2012/11/21/rygte-rosicky-til-roma/

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. november 2012

Jeg håber på Jung og en center back.

Marcos er talentfuld, men ganske for ung, han skal have et par år bag nogle rutinerede herrer.

geggeri
669 indlæg.
d. 26. november 2012

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. november 2012

yes god nyhed, lad og tjene kassen på de rossi mens vi stadig kan, inden det er for sent.

de rossi har ikke imponeret i år og har ikke været godt spillende de sidste par sæsonener og er i mine øjne overvurderet. gang på gang dummer han sig, så sent som mod lazio.

ja han er til tider rigtigt rigtigt vigtigt for vores defensiv, meeeen til gengæld spiller han så mega langsomt så det gør ondt, hvilket betyder at vores offensiv er forudsigelig og generelt ikke særligt godt kørende. Ja vi har scoret mange mål i år, men har på intet tidspunkt tænkt at vores spiller flyder som det skal.

De rossi er en meget misforstået spiller, han er og bliver en skraldemand som tilfældigvis kan spille lidt fodbold. Men desværre virker det til at han selv og folk omkring ham tror han er en regista ligesom pirlo, hvilket han absolut ikke er. Han burde få besked på at holde styr på defensiven og så spille den videre sikkert og hurtigst muligt når han har får kuglen.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at siden de rossi for alvor slog igennem og har været en af frontfigurerne, har Roma været ustabile og haft en tendens til kæmpe fejl og dårlig vindermentalitet. Har det noget med ham at gøre? på en eller anden måde må nogle af vores problemer falde tilbage på frontfigurerne, totti og de rossi, og der ser jeg de rossi som den helt klart største synder.

undskylder på forhånd.
træder nok nogle over tæerne med ovenstående, men er virkelig skuffet over vores vice kaptajn, og tror det er nødvendigt at enten ham eller totti smutter, så vi kan bygge en ny trup op fra bunden. Hvis man skal vælge mellem de 2 er valget nemt, Totti bliver, de rossi ud.

bobo
110 indlæg.
d. 27. november 2012

ingen skal ud!
totti skal blive 100%
han er jo kejser/gud og super nice! og spiller guld
ingen spiller som ham....måske den mest underholdene spiller i fodboldens historie, selv nu.

De rossi skal heller ingen steder
man kan argumentere for at det er klogest at sælge ham og vi kan få overpris for ham og hans opførsel og spil har været under standart, men han er romer og vild nice! og under alle omstændigheder en vildt god midtbanespiller og forsvarspiller for den sags skyld.
blandt de bedste defensive midtbanespillere i hele verden

totti og de rossi i hjertet
disse spiller kan ikke købes

håber de bliver

asromadk
3790 indlæg.
d. 27. november 2012

Jeg er meget enig med dig P.Totti.

Og ja vi kommer i modvind pga. disse meninger.

Men facit er bare, at han rent objektit ikke er så vigtig for Romas spil som mange gør ham til.

Ville ønske, at han gad spille midterforsvar, for det er i mine øjne den eneste plads pt. som han ville kunne spille og HÆVE niveauet på holdet.

En spiller som Bradley overstråler DDR lige pt.

Bevares ja, han er Romer. Men nu er vi vist alle sammen trætte af at se holdet smide føringer, spille dårligt, og generelt bare ikke være et hold man er GLAD for at følge..

Der skal ske noget, og jeg er sikker på, at det statement for fremtiden det ville være at sælge DDR for en stor pose penge, ville kaste Roma ind i den moderne fodboldverden. Og det er fanme også ved at være på tide.

mexes
2516 indlæg.
d. 27. november 2012

Jeg tror ikke, at et salg af De Rossi vil være bedst for klubben. Jeg er sådan set helt enig i, at han så sandelig ikke har været særlig overbevisende i lang tid (Hverken før eller efter EM - men dog under) Men De Rossi står ikke kun for det på banen. Han er en frontfigur for Roma og i og med han kommer for klubbens egne rækker, så er han også en, som mange romere er stolte af.

De Rossi har klassen til at spille for Roma - det er indiskutabelt. Hvis forsvaret bliver stabiliseret, så tror jeg ikke vil skal bekymre os ret meget mere og holdet. Som jeg har skrevet rigtig mange gange herinde, så er et forsvaret, som jeg synes skal forstærkes - og iøvrigt er sikker på at det bliver.

Lamela
2782 indlæg.
d. 28. november 2012

Hvad med Bocchetti til CB pladsen?

Ifølge manager ( :) ) har han kontraktudløb til sommer, nogen der kan be- afkræfte det ?

Han vil jo guld til vores skrantende defensiv, selvom det har været godt i de seneste to kampe?

Jeg læste vist på italiensk en side, at Marquinhos smutter til Brassilien fra d.9 Januar til 3 februar, for at spille med Brassiliens u20.. Nu kan jeg jo ikke italiensk, så det kan være, jeg har læst noget forkert?
link

[Rettet af: Lamela - 28/11/2012 - 18:43]

asroma87
3430 indlæg.
d. 29. november 2012

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=99153

Roma har angiveligt sendt deres scouts til de nordlige England for at scoute Danny Simpson.

Basnandez
157 indlæg.
d. 29. november 2012

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=99164

Rolando rygtes igen til Roma.

mexes
2516 indlæg.
d. 29. november 2012

En personlig vurdering på hvor vi mangler spillere ser således ud:

Vores bedst mulige start XI i mine øjne:

Stekelenburg
Piris - Marquinhos - Castan - Balza
De Rossi - Bradley - Pjanic
Lamela - Osvaldo - Totti

I den opstilling, der mener jeg, at vi mangler to spillere. En central forsvar og en højre back. Resten af holdet vil jeg vurderer, som kvalitetsspillere.
Marquinhos er helt klart fremtidens mand og man kan ikke andet end været imponeret over hans seneste præstationer. (han er 94'er!!) Men ikke destro mindre, så kræver det en bedre forsvarsspiller end Marquinhos, hvis vi skal være et tophold i Italien og Europa. Vores højre back position har længe været vores akilleshæl - og selvom vi hentede Piris, så står vi igen nu og mangler en højre back. Det vigtigste for mig i næste transfervindue er, at vi henter en højre back - Piris' forsvarskvaliteter er simpelthen ikke gode nok.

Midtbanen synes jeg er fin med de tre mand. Hvis man skulle sige, at han ikke er god nok til en top klub, så kunne man være fristet til at sige Bradley. Men hvis man ser på, hvem der har gjort det bedst af de tre, så er mange nok ikke i tvivl om, at Bradley har været bedst.
Dog kunne vi godt bruge en ekstra mand til bredden i mine øjne. Vi har tre mand, til at sætte ind. (Perrotta ikke medregenet) Florenzi, Tacht og Marquinho. Her er jeg faktisk kun tryg ved at sætte Florenzi ind. Så derfor vil en bredde mand til midten ikke skade.

Angrebet er ren kvalitet i startopstillingen. Helt nøjagtigt, så mener jeg at vi har 4 klasse angribere i truppen; Osvaldo, Lamela, Totti og Destro. MEN, jeg mener at det vil være en nødvendighed, at hente en angribere mere. Her hvor Lamela er skadet - og destro starter inde - der har vi simpelthen ikke gode nok på bænken. Lopez er fremtiden og Marquinho er mere midtbane. Derfor er vi nød til at hente en. Problemet er så bare, at de ikke alle kan spille. Men forhåbentlig kan kollektive overleve dette.

Så for at opsummere, så mangler vi i mine øjne: højre back, central forsvar, central midtbane og angriber.

De perfekte indkøb i mine øjne ville være:

Centralforsvar: Neven Subotic
Højre Back: Sebastian Jung
Midtbane: Christian Eriksen
Angriber: Giuseppe Rossi

Dog ser jeg Eriksen og Subotic som værende urealistiske. Til gengæld håber jeg virkelig på at se Sebastian Jung i Roma! Han er det jeg kalder "Deutsche Kvalität!"

Arsi
725 indlæg.
d. 30. november 2012

http://www.asromalive.it/2012/11/mercato-roma-idea-cassani-per-taddei/

Cassani?
Kunne da være et godt køb :-)

1

asroma87
3430 indlæg.
d. 30. november 2012

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=99189

Romas bosniske midtbanespiller Miralem Pjanic er ifølge La Gazetta dello Sport på Barcelonas indkøbsradar.

Basnandez
157 indlæg.
d. 03. december 2012

Skal vi ikke hente Sneijder til midtbanen?:)

Og Geromel fra Köln, Mussachio fra Villarreal, Yanga-Mbiwa fra motepellier eller N'Koulo fra Marseille til vores forsvar?(Har formentlig ikke stavet alt rigtigt i den her kommentar)

Og Santon til højreback?

[Rettet af: Basnandez - 03/12/2012 - 18:07]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 03. december 2012

Sneijder - vil være sindsygt, kan ikke engang drømme at han kommer til Roma :D Vi vil jo vinde alt med den mand på midtbanen.. Der mangler netop en spiller der kan være bindeledet mellem forsvaret og angrebet, uden at smide 50 bolde væk i løbet af en kamp (som Tacht og Pjanic gør).. Intet andet end drømme-køb!
- Men mon ikke han ryger til Man City eller PSG - Money money..

[Rettet af: TottiTheBest - 03/12/2012 - 18:11]

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. december 2012

Vi har næppe råd til, den løn Snejder kræver. Så det må nok være ved drømmen.

Men, jeg vel til gengæld elske at se Honda i Roma. Han kunne virke åbne de italienske defensiv op, med sin hurtighed, og sit store overblik.

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 13. december 2012

Nani til Roma på en 6 måneder lejeaftale med option på at købe. Nyhed på Goal.com og Asroma.it.
http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/12/13/3599302/roma-keen-to-sign-attacker-nani-on-six-month-loan-deal

Min holdning: Det kunne være en klasse signing, men tvivler på vi har råd til hans løn, og han har nok ikke lyst til en lønnedgang.

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. december 2012

Haha endnu en fantastisk artikel fra Goal! Tvivler dog på at du har læst den på asroma.it? :p

Lamela
2782 indlæg.
d. 13. december 2012

Goal.com verdens mest upålidelige, men dog det sjoveste og freakeste site :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 14. december 2012

Nana har så sandelig intet at lave i vores ærværdige og stolte klub! Han kan følge diverse andre spillere til USA, og derfra søge en karriere i Hollywood i stedet. Konstant filmende og en krukke uden lige. God spiller? Ja måske, men ikke så god at vi skal trækkes med ham på holdet for enhver pris. Sjæleløse spiller med den attitude har intet at gøre i vores klub!

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 18. december 2012

http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/12/18/3610854/ac-milan-ponder-shock-de-rossi-swoop

Ja Goal.com, hvor dumme har i lov at være???? At overhovedet tro at De Rossi kunne finde på at skifte til en anden italiensk klub, og slet ikke en rivaliserende klub!! Ku ikke engang forestille mig De Rossi spille mod Roma i mit værste mareridt ... Kan godt være alt ikke er en dans på roser for DDR mht til kampformen og klubben, men hans hjerte indeholder kun én italiensk klub!! Jeg tager denne artikel som en fornærmelse, og hvis det nogensinde sku ske så vil jeg ikke kunne tilgive vores klub.

Derimod syntes jeg at Abate og Acerbi er klasse forsvarsspillere, og er af den kaliber vores elskede klub skal søge nye forstærkninger i. Specielt fordi de også er italienere, altså bare se Juves forsvarskæde og hvor få mål de har lukket ind.

Glem Nani og brug pengene på stærke italienske forsvarsspillere. Vores offensiv er i verdensklasse og vi er i top ti af mest effektive klubber i Europa mht scorede mål / antal spillede kampe.

[Rettet af: RomaFanVejle - 18/12/2012 - 12:50]

Jonas
4091 indlæg.
d. 18. december 2012

Endnu en fantastisk artikel fra Goal.com..

Ifølge flere italienske medier er Burdisso ikke tilfreds med at være tredje valg i klubben og ønsker derfor at vende hjem til Argentina og Boca Juniors til januar. Hvis det sker bliver Roma vel nød til at hente en ny centralforsvar.

Neivelt
19 indlæg.
d. 18. december 2012

Corriere dello Sport spekulerer i dag i, at PSG vil købe De Rossi. Det kommer til at stå dem i 20 millioner euro. De penge vil så blive brugt på at købe Marco Verratti fra selv samme parisiske fodboldklub for de 13 millioner euro, som han kostede dem, da de købte ham i Pescara.
Det lyder som en and, men spændende tankespind.

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. december 2012

Holdet er ved at blive godt samspillet nu, og det ser egentligt ret godt ud på alle pladser. Højrebacken med Piris er nok, jeg vil pille ved, hvis der skulle laves indkøb i Januar måned.

Og så en gardering til CB pladserne, hvis Burdisso smutter.

Romadk
151 indlæg.
d. 29. december 2012

Det kunne bare være genialt . Han kunne godt være en god fremtidig erstatning for Totti . Han spillede i hvert fald gude godt under EM :-)

ClausA
263 indlæg.
d. 29. december 2012

De Rossi skal IKKE væk fra Rom!! Så ellers gerne Verratti i Rom

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. december 2012

Det vigtigste er at spillere som Stek, De Rossi og Burdisso bliver!

Hvis der skal hentes spillere, SKAL det være verdensklasse-spillere.. F.eks. til højrebacken, til den centrale midt (en offensiv) og måske en ordenlig kant/angriber.. Synes midterforsvaret er fremragende med Castan og Marcus, samt Burdisso som back-up..

Wør3n
324 indlæg.
d. 30. december 2012

Dzagoev vil være en genial tilføjelse til holdet! Fik et mindre "man-crush" på ham under EM, så en mand jeg gerne så i Roma!
Men han kan først komme til sommer, da han er "Ikke-EU-spiller". Men håber stadig det bliver en realitet, selvom bold, sjældent er en pålidelig kilde.

Den eneste transfer jeg håber på til januar, er en spiller, der både kan spille HB, samt CB. Så er der både gardering for Piris, samt hvis en af de to brasilianere inde i midten skulle gå i stykker.

Frankie
32 indlæg.
d. 30. december 2012

Joleon Lescott!

asromadk
3790 indlæg.
d. 31. december 2012

Milan skulle være interesseret i Stek - og som følge deraf, skulle Roma været interesseret i en byttehandel Stek - Amelia.

Men hvorfor? Det er simpelthen (en evt sådan) handel som den her, der kan få mig til at være helt blank og uforstående overfor Romas (mange italienske klubbers) indkøbspolitik.

Det er jo hul i hovedet? Amelia er ikke dårlig. Men man har en målmand som burde række til at man beholder ham, ELLER får penge for ham. Man skal ikke bare have en ny målmand der ikke er tilfreds med ikke at være 1.målmand.

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. december 2012

Ifølge Il Messaggero er Catania, Siena, Palermo og Pescara alle interesserede i at leje Nico Lopez.

Il Messaggero skriver også at Sampdoria og Fiorentina begge er ude efter Taddei, mens Palermo vil leje Marquinho med købsoption.

Milan skal have tilbudt Amelia i bytte for Stekelenburg, et tilbud som Roma skal have afvist. Milan vil dog forsøge sig med et nyt bud - muligvis en lejeaftale med købsoption.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. januar 2013

Facit er bare, at det er en katastrofe, hvis Roma ikke snart får stoppet afgange af klassespillere til direkte rivaler. Det har stået på i 10-12 forfærdelige år nu, og det vil ikke føre klubben fremad - tværtimod.

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. januar 2013

Fulham skulle også være efter Stek. Nu tænker man sig fanme om og lader være med at sende ham til Milan. Han er kvalitet, og Roma skal ikke smide kvalitet lige i hænderne på Milan. Færdig slut; jeg bliver edderspændt rasende hvis det sker.

Klubben skal ikke lade sig kue; bla. udtaler Fifa-agenten Dario Canovi at, "At beholde Stek som 2 målmand, er en luksus Roma ikke kan tillade sig, det kan intet hold tillade sig." Men hvorfor satan skulle han så til Milan, som i forvejen har 2 gode målmænd? I medierne bliver Roma simpelthen så tit 'underdogs', og jeg har ikke tal på, hvor mange gange i løbet af de sidste 10 år, at jeg har følt, at Roma er genstand for hetz i medierne og fra folk udefra.

Jeg kan ikke beskrive hvor rasende jeg bliver hvis Stek ryger til Milan - nu må Roma snart få mandet sig op og få 'the upper hand' i deres' transfers. Send ham til England hvor jeg også tror, at han ville kunne få stor succes.

[Rettet af: asromadk - 03/01/2013 - 12:59]

Jonas
4091 indlæg.
d. 03. januar 2013

Rygter om at Roma skal have afvist et stort bud fra Chelsea på Marquinhos!

1

Romaneren
1727 indlæg.
d. 03. januar 2013

Jeg har stadig rigtig svært ved at se hvorfor Stek skal nogen steder?? Goicoechea (stavehat?) har da været okay og har vist fine takter, men bestemt også en del drops, især i vigtige kampe (Lazio, Milan). Stek har mere erfaring (hvilket er meget vigtigt bag vores unge bagkæde), og hvem ved om konkurrencen fra Goicoechea kan få ham til at oppe sit game? På sine gode dage er han altså blandt Europas top 10-15 bedste målmænd.

Hvis vi skal have noget i dette vindue, så skal det være noget til CB- eller HB-pladsen. I hvert fald i mine øjne. :)

Lindboe
93 indlæg.
d. 03. januar 2013

Smid nu Stek på mål igen. Det da vanvittigt at sælge en klassekeeper hvis man har ambitioner om chl!!!
Køb istedet en HB og evt. en CB hvis Burdisso ryger.

Denner
527 indlæg.
d. 03. januar 2013

Destro på vej til Milan? bold.dk

asromadk
3790 indlæg.
d. 04. januar 2013

Han kan glemme det. Stop i transfers til de andre italienske klubber. Nu begynder Roma endelig at ligne og spille som et HOLD.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 04. januar 2013

For satan, hvor er det ærgeligt:
http://www.bold.dk/nyt/Fiorentina-henter-Rossi

Fiorentina ser godt nok giftige ud nu, de kan nok godt snuppe vores 3 plads.

Men ærgeligt at vi ikke får Rossi, han kunne ellers have passet perfekt ind på vores hold, specielt hvis der er hold i rygterne med Destro og Osvaldo!!

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. januar 2013

Han var jo som født til at komme til Roma nu. Det ville være det perfekt skridt for ham, og perfekt for Roma.

Er skuffet over, at klubben ikke har sat alt ind på at hente ham.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. januar 2013

Hm.. Jeg har ikke set et eneste Roma rygte indtil videre, har vi ikke tænkt os, at foretage noget i dette transfervindue?

[Rettet af: Kvistus - 05/01/2013 - 14:53]

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. januar 2013

Nej jeg tror ikke vi skal regne med de store handler i denne omgang.

Ifølge Il Messaggero er Palermo og Roma enige om Marquinho, som angiveligt skifter på en lejeaftale. Zeman har dog indtil videre blokeret handlen da nogle af spillerne er tvivlsomme til morgendagens kamp. Nico Lopez forventes stadig at forlade Roma på en lejeaftale og Siena skal være favorit.

Derudover melder flere medier at Roma og Sabatini er interesseret i at hente Adryan "Den nye Zico" i Flamengo. Den 18-årige offensive midtbanespiller er på nuværende tidspunkt med det brasilianske U20 landshold til det sydamerikanske mesterskab og Sabatini skal angiveligt være interesseret i at lukke handlen inden måneden er omme, da der er chance for at hans pris stiger.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 05. januar 2013

NEJ NEJ og atter NEJ!

Hvornår stopper klubben med deres fetish omkring brasilianske spillere.

Så hellere vi satsede på vores egne talenter...

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. januar 2013

Kender ham kun fra Manager, hvor jeg også hentede ham (sjovt nok bliver man nærmest som Roma manager konsekvent påmindet om, at det er en god ide at hente ham).

Jeg ser også gerne den fetish stoppe, men mener dog ikke det er erhvervelsen af unge talenter fra brasilien der skal stoppe. Man skal stoppe med at hente 23-25 årige sydamerikanske spillere ind, som på ingen måde slår de allerede eksisterende spillere på en given plads af med flere længder. Og der mener jeg faktisk Marquinho er et fint eksempel. Hvorfor har man ikke bare beholdt en spiller som Bertolacci og givet ham chancen?

Arsi
725 indlæg.
d. 08. januar 2013

........ dårlige nyheder...

Stek. meldes eftersigende tættere på Fulham.....
Hvis det sker bliver jeg så sur!!! Hvordan kan en total ukendt målmand slå en verdensklasse målmand af der har spillet VM?!

Og ikke nok med at han er total ukendt... så spillede han for et total lorte hold som intet kan stille op i mod selveste Brøndby om de så spillede med 8 mand!

F**** hvor er jeg sur.

Undskyld sproget på forhånd.

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. januar 2013

Hellere det end Milan. Når det så er sagt, så mener jeg også, at det er utrolig hurtigt af Zeman og Roma, at man bare har valgt Stek fra. Så god en keeper. Det er jo at skyde sig selv i foden ikke at bruge ham? Lidt det samme som at sælge Lamela fordi man har Nico Lopez?

Jeg kan godt lide Gioco, men forstår bare ikke hvorfor klubben ikke lader ham være 2.valg. Han er jo også den af de to som ikke vil have noget imod det - og på den måde kan man stadig have TO gode målmænd.

asroma87
3430 indlæg.
d. 09. januar 2013

Det blir bare værre og værre...

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. januar 2013

Ingen tvivl om at stek er en rigtig god målmand, og har et stort navn, har spillet nogle flotte slutrunder osv. Synes bare ikke at han har været overbevisende i Roma, alt for mange gange er han blevet passeret. Han er langsom, hans reflekser er ikke særligt gode, dårlig 1 v 1 og så er han dårlig med stængerne. Lige præcis disse 4 ting er hvad Roma kigger i som målmand, da den måde vi spiller på ofte kræver en hurtig keeper som er god 1v1, er hurtig på stregen og kan bruge fusserne!
Stek passer langt bedre ind i engelsk fodbold, hvor han kan bruge sin store styrker som målmand. Komme ud til indlæg, nappe langskud og vinde fysiske dueller i feltet.

Goico er en lille smart målmand, og ja han har lavet fejl, men hvem i vores startopstilling har ikke det?? Han har stået nogle super kampe, langt bedre end stek har stået for Roma. Goico er stadig ny i klubben, er ikke vant til presset af at spille i en stor klub, kan formentlig ikke sproget, mangler status som spiller og kan nok heller ikke begå sig i italiensk kultur endnu. Alt det taget i betragtning så tør jeg ikke tænke på hvor meget han kan udvikle sig resten af sæsonen hvis han fortsætter med at få masser af spilletid.

Dermed ikke sagt at goico bliver en kæmpe stjerne, gider ikke høre om 6 måneder, ahh p.totti du var kæmpe fan af goico, ahh siger kun at han passer bedre til italiensk/Roma fodbold end stek, og derfor godt forstår klubbens valg.

Hvis jeg har ret i ovenstående, så er det da bare med at afskibe stek hurtigst muligt inden værdien falder, plus vi sparer penge i lønudgifter som vi passende kunne bruge til nogle forstærkninger.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. januar 2013

Derudover kunne det også tænkes at klubben mangler penge til spillerkøb og vurderet at vi bedst slipper fra at sælge stek, da det er den eneste position vi er ok dækket ind på, og derfor må vi bide i det sure æble og lade ham smutte.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. januar 2013

"Stek. meldes eftersigende tættere på Fulham.....
Hvis det sker bliver jeg så sur!!! Hvordan kan en total ukendt målmand slå en verdensklasse målmand af der har spillet VM?!

Og ikke nok med at han er total ukendt... så spillede han for et total lorte hold som intet kan stille op i mod selveste Brøndby om de så spillede med 8 mand!"

Utroligt så naive folk herinde kan være i forhold til holdets ledelse og evner. Hvis vi skal følge din tankegang, ja så skal Marquinhos da vist på U-holdet og lejes ud et par gange så han kan blive etableret, og Burdisso fast i startopstillingen - eller hvad?

Andet eks: Skal vi hente Forlán og smide smide ham direkte ind i startopstillingen? Hvordan gjorde han det for Inter? Forlán der var en verdensklasse angriber og gjort det fantastisk ved slutrunder? Efter han toppede ved Copa America dalede han kraftigt i niveau og brændte selv de største chancer.

Moralen er: Det er ikke navne, men fodboldspillere vi har på banen. De svinger og varierer i niveau, og sådan vil det bare altid være. Goico kan sagtens være bedre end Stek pt., selvom han er ukendt. Mest aktuelle eksempel kommer fra en af verdens største klubber, Real Madrid. Casillias har tilbragt et par kampe på bænken til fordel for ukendte Adan.

Alt har sine årsager. Det er ikke os der ser spillerne til hverdag. Det gør Zeman, og han sætter holdet. Du kan da ikke vide om Stek er lad og doven til træning, og derfor ikke spiller af den grund?

Det er ikke kun målmanden der er skyld i indgående mål. Det er sgu hele holdet. Alt i alt har det ikke været så horribelt med Goico man resolut kan konkludere at Stek ville have gjort det markant bedre, på trods af slutrunder, Ajax og hvad manden ellers har præsteret i forhold til Goico...

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2013

Hey P.Totti.

Synes det er noget vrøvl at sige Stek ikke er god i fødderne, på stregen osv... Han er en klasse keeper som, ja bevares, ikke har fysikken med sig til at kunne bevæge sig driblingsmæssigt som Ronaldo. Men hvorfor skal en målmand også det?

Han er en klassisk verdensklasse målmand. Stærk, sikker og autoritær.. Det er hvad Roma har sukket efter i så mange år - og nu er man ved at smide det hele væk for en ny 'Doni'...

Det er så super sørgeligt hvis han ryger. Gioco er slet ikke god nok over en hel sæson som førstevalg i en klub der vil spille med om CHL. Dermed ikke sagt han er dårlig - han er bare ikke kvalitet. (og det er irrelevant om han kan blive det - alle point lige nu er vigtige).

Rasmus
162 indlæg.
d. 09. januar 2013

"Gioco er slet ikke god nok over en hel sæson som førstevalg i en klub der vil spille med om CHL."

Det bygger du på hvad, 10 kampe for en ny klub i en ny liga?

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2013

Det bygger ud fra ideen om, at træerne ikke vokser ind i himlen. Og mener bare det er så forkert det her.

Hvornår er Roma sidst kommet styrket ud af et transfervindue? Altså, sådan virkelig styrket (som i at man henter mere og højere kvalitet end man lader gå) - Borini / Destro som et perfekt eksempel. Man skal bygge videre og ikke bare blive ved med at erstatte.

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. januar 2013

Roma på sin officielle twitter:

Roma have signed Tugui Andrei Ionut on loan until 30/6/13, with an option to purchase his contract outright.

Tugui Andrei Ionut, born in 1996 and arriving from LPS Banatul Timisoara, will join Alberto De Rossi’s Primavera team.

Jeg kender personligt intet til ham.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2013

Det er fint nok - klubben skal gerne hente mange unge spillere. Enten disse helt unge, ellers må de altså begynde at hente start 11 spillere tak.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2013

Det er fint nok - klubben skal gerne hente mange unge spillere. Enten disse helt unge, ellers må de altså begynde at hente start 11 spillere tak.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. januar 2013

asromadk, stek er ikke mere end en målmand af ordinær kvalitet, han har fået et stort navn pga at han har spillet i Ajax og er hollands førstevalg, hvor der overhovedet ingen konkurrence er, hans største konkurrent er vel Krul fra newcastle, jeg kender i hvert fald ikke nogen gode hollanske keepere. Jeg synes stek er meget kluntet inde på stregen og virker i det hele taget tung. Jeg er faktisk meget skuffet over nogle af hans præstationer hos roma. Synes alt for mange gange han har set ringe ud i 1v1 situationer.

Og jo, i moderne fodbold SKAL en keeper kunne noget med fødderne og agere spilstation/sweeper, hvilket goico gør fornuftigt og stek ikke er tilstede der.

Jeg mener ikke stek har vist den kvalitet, hvis han skal betegnes som en verdensklasse målmand. Der er vel kun casillas, valdes. diego alves, hart, cech og neuer. den katagori er han laaaaaaaaaaangt fra.

sebbews
270 indlæg.
d. 09. januar 2013

M Vorm for swansea har vidst også stået nogle kampe, for det hollandske landshold tror jeg.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. januar 2013

Lad os blive enige om at være uenige :) For jeg ser ihvertfald IKKE Stek som en ordinær keeper. Og i den forbindelse vil jeg da mene, at både Krul og Vorm for den sags skyld er kompetente udfordrere :) Vi snakker PRL keepere der har bevist utrolig meget, og så snakker vi Mauro Goicoechea....
Bevares han viser lovende takter, men Stek var i sommers førstevalg, og jeg synes det er meget dumt at skrotte ham så hurtigt.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 10. januar 2013

asromadk, som jeg også skriver, kan det være at roma ikke er ude på at "skrotte" stek, derimod bliver nødt til at sælge ham for at skaffe dadler til nye spillere og ser i den forbindelse som bedste indtjeningsmulighed, plus at vi i forvejen har en ok backup på den position.
vi ville ikke kunne sælge en startellever fra hverken forsvar, midtbane eller angreb uden at gøre holdet væsentligt ringere.

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. januar 2013

Ifølge dagens Gazzetta dello Sport har Roma afvist Milans bud på 15 mio. euro for Destro, samt at bytte Stekelenburg for Amelia.

Corriere dello Sport skriver at Sabatini er interesseret i Juventus Martín Cáceres til at forstærke defensiven. Cáceres kan spille både i centralforsvaret og som højre- eller venstreback.

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. januar 2013

Ja bestemt. Et spillersalg vil næsten altid give penge i kassen til nye, men der må også være grænser for, hvornår man ofrer det sportslige for at noget økonomi kan gå op i en højere enhed. Lige pt er truppen ikke dårlig, så jeg mener man skal lade være med at pille for meget ved den. Give alle noget kontinuitet til træning, kampe etc.

Det gælder for så vidt også en spiller som Marquinho. Hvis man skal sælge spillere, kan man sælge aldrende spillere som ikke er med i en start 20 - fx Lobont? Og så beholde en klassekeeper som Stekelenburg, der har så mange gode år i sig endnu, og måske lige pludselig finder verdensklassespil frem?

Roma skal købe/holde på spillere med FORMAT. Og det er lige præcis i den kategori, hvor jeg synes Stekelenburg hører til. Han er en spiller med format. Og det er hvad klubben har brug for, hvis den skal stoppe med at spille ustabilt, smide alle de føringer og generelt bare spille som dag og nat. Det kræver rutine og gode erfarne spillere for at ændre på dette.

Dette er min begrundelse for, hvorfor Stekelenburg skal være 1 keeper. Han giver alt det - især vigtigt hvis forsvaret bla. består af Dodo, Piris, Marcos? Unge spillere der har brug for en spiller med en masse international erfaring bag sig.

Koch
844 indlæg.
d. 10. januar 2013

Martin Caceres ville være fantastisk og han er en spiller jeg synes Roma skulle have kigget på for længe siden.
Det virker heller ikke helt urealistisk, at han ville være interesseret i at skifte da han langt fra får fuld spilletid i Juve.

Wør3n
324 indlæg.
d. 10. januar 2013

Caceres vil være en fantastisk tilføjelse. Lad os håbe dette kan blive en realitet.

Wør3n
324 indlæg.
d. 10. januar 2013

Pep bliver rygtet til Roma. Vil det være en god idé? Artikel her på siden snarest.

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. januar 2013

Sabatini skulle have kig på Mauro Icardi (Samdoria) og skulle også have haft et møde med hans agent.

Ser ham meget lig Borini/Destro. Det ville ikke nødvendigvis være et skidt indkøb - men kan bare ikke se, hvorfor man ikke bare kan undlade at udleje Nico Lopez og så bruge ham istedet?

[Rettet af: asromadk - 11/01/2013 - 00:30]

Denner
527 indlæg.
d. 11. januar 2013

haha se det her rygte indkast

Xedem
551 indlæg.
d. 16. januar 2013

Der røg den mulighed :-(
http://www.bold.dk/nyt/Benfica-binder-sin-bomber

Xedem
551 indlæg.
d. 16. januar 2013

Der røg den mulighed :-(
http://www.bold.dk/nyt/Benfica-binder-sin-bomber

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 16. januar 2013

Så tager Guardiola lige et par år mere på autopilot. Han beviser jo ingenting ved at tage til en klub der kun har 1 seriøs titeludfordrer.. men lækkert nok vi ikke fik ham..

1

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. januar 2013

Ifølge Calciomercato har Getafe lavet en forespørgsel på José Ángel som pt. er udlejet til Sociedad. Roma kræver i omegnen af €2m. for spanieren.

asolle
99 indlæg.
d. 19. januar 2013

Håber satme godt nok ikk det her passer!! Og slet ikk hvis det er på grund af at ham og zeman ikk kan sammen!!!

http://www.bold.dk/nyt/Stekelenburg-paa-vej-til-England

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. januar 2013

Det passer nok meget godt.

Set udefra kan jeg sagtens forstå Stekelenburg - jeg er lidt på hans side. Synes på INGEN måde han har spillet sig af. Om Gioco så i et større perspektiv er en bedre keeper for Roma er vel irrelevant.

Stekelenburg bliver hentet til Roma.

Endelig har Roma fundet KEEPEREN.

Han har spillet nogle fantastiske kampe - og har i mine øjne IKKE spillet sig AF HOLDET. Han har i nogle kampe udstrålet alt det holdet har manglet i mange år. Rutine, sikkerhed og sikre hænder.

Så henter man Giococera på en lejeaftale (man ejer ham ikke engang endnu, og man er ved at afskibe den klasse målmand man rent faktisk ejer!! wtf!!)..

Og 1-2-3 så er Stekelenburg sat af..

Jeg kan godt forstå han ikke er tilfreds - og selvfølgelig skal han videre hvis Zeman virkelig har truffet sit valg.

Det medvirker så bare til min for nyligt erhvervede negative holdning til Roma-Zeman forholdet. Synes ikke det er særlig klogt det han har gang i.

asolle
99 indlæg.
d. 20. januar 2013

Pisser mig bare af hvis det er på grund af at zeman og stek ikk kan sammen, for det var det samme med DDR da han også var sat af!! Og er ellers meget positiv over zemans projekt, men hvis han ikk kan med vores spillere så dur det sku ikk!!

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Uha INDKAST.DK Barca følger Marquinhos.

1

asromadk
3790 indlæg.
d. 20. januar 2013

Barca kan tage deres fede røv og smutte - ain't gonna happen!

Basnandez
157 indlæg.
d. 20. januar 2013

Sneijder tager til Galatasaray... Hvorfor dog det.

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2013

Torosidis er et godt køb!! Tak Sabatini - fortsæt!

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. januar 2013

Giammario Piscitella (delejet med Genoa) udlejes til Modena i Serie B.

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 22. januar 2013

Il Toro!

Anderson
53 indlæg.
d. 22. januar 2013

Nu lader det heldigvis til at Stekelenburg bliver lidt endnu, så må Zeman lige tage sig sammen og blive gode venner med ham og bruge den eneste klassekeeper vi har haft i længe!!! http://www.bold.dk/nyt/Agent-Stekelenburg-bliver-nok

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. januar 2013

La Gazzetta dello Sport nævner igen idag, at Milan skulle forsøge sig med Stek-Amelia bytte.

Man må håbe, at Roma ikke lader sig kue af Stek, hans agent og Milan..

Synes han skal beholdes, og ellers må hans sku skydes afsted til Premier League for cash.

Men hvordan de sidste kampe beviser at Stek ikke skal være 1.valg er mig en GÅDE.

Romaneren
1727 indlæg.
d. 23. januar 2013

Pjanic: Barca vil have mig

Det her må til gengæld ikke ske! Barca skal holde deres naller væk.

[Rettet af: Romaneren - 23/01/2013 - 00:58]

Denner
527 indlæg.
d. 23. januar 2013

Nu vil Barca også have Pjanic!!! BOLD.DK

Barca - Producer jeres egne spillere det er i jo så gode til og hold fingrene for jer selv!

[Rettet af: Denner - 23/01/2013 - 17:05]

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. januar 2013

Det ville være så synd - ikke mindst for Pjanic selv.

Tag fx. Afellay. Det er jo en katastrofe hvad der sker for sådan en type spiller, når man skifter til Barca. Der er bare ikke plads til alle på ET hold (Real M og Barca primært jeg tænker på).

Gid at spillere ville forstå det. Sahin, Kaka, Afellay og der kunne vel nævnes mange andre.

MY
182 indlæg.
d. 23. januar 2013

Totalt Off-topic, eller... det er jo en slags "indkøb".
Nogen der har erfaring med denne støvle??
http://www.unisport.dk/fodboldstoevler/hummel-roma-vintage-fg-cognac/84616/

Ved ikke hvorfor den hedder "Roma", men den er meeeega fed :D

asroma87
3430 indlæg.
d. 24. januar 2013

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Llorente-til-Juventus

Håber han flopper for sindsygt!!

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 24. januar 2013

Barcelona skal bare holde deres skide beskidte hænder fra Marcos og Pjanic og Lamela....

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. januar 2013

Sådan udtaler Stekelenburg i et interview til hollandsk medie:

"Hvorfor jeg har mistet rollen som førstevalg? Jeg ved det ikke, træneren har på intet tidspunkt snakket med mig vedrørende dette valg, man kan ikke modsige dette valg. Derudover synes jeg købet af Giocochea var unødvendigt, set i lyset af, at Roma allerede havde mig selv og Lobont, to gode keepere. Hvorfor skulle der hentes en tredje? Jeg vil spille, også med tanke på VM, jeg vil ikke sidde på bænken."

Dette opsumerer meget godt problematikken omkring hvor håbløst det er, den mandskabsbehandling der nogle gange foregår i AS Roma (også før Zeman egentlig).

Og læser man hele interviewet, synes jeg han lader en smule til at have mistet troen på sin fremtid i roma - man kan snakke om at det "godt nok er hurtigt han giver op" - men samtidig, synes jeg tværtimod, at det var meget hurtigt, at man sætter et indkøb af, som 5 mdr forinden er hentet som klart førstevalg. Og når man dertil lægger, at han på ingen måde selv har spillet sig af med dårlige præstationer, kan jeg ikke andet, end at sidde tilbage med en rigtig skidt følelse omkring det - helt og holdent på Stekelenburgs side.

Skandale! - lad os håbe, at Zemans tosserier er ovre.

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. januar 2013

interview: http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=48443

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. januar 2013

Alessandro Cescenzi vendte kun hjem for at blive udlejet igen - denne gang til Novara: link.

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 27. januar 2013

Der er tygter om at Zeman hænger i en tynd tråd.
http://www.forzaroma.info/2013/01/27/il-boemo-rischia-lesonero/188954

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 29. januar 2013

http://football-italia.net/30064/roma-eye-vydra-move

Detaljén:
"scoring 18 goals in 24 matches."

Er han god, hvad kan han, hvem er han tænker man måske? Jeg tænker: Det er fandme ligemeget. Han kan ramme målet!

Skovby
61 indlæg.
d. 30. januar 2013

Roma har før været ude efter ham her, om han er noget værd, kan jeg ikke udtale mig noget om, jeg følger ikke Portugisisk fordbold.

Men vi mangler ret meget en CB, så hvorfor er det, at Sabatini ikke har været først her??

http://football-italia.net/30135/napoli-wrap-rolando-loan

[Rettet af: Skovby - 30/01/2013 - 14:50]

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. januar 2013

Skovby

Det er ret simpelt.

1. Manden er over 18 år.

2. Han er ikke Argentiner eller Brasser.

3. Manden er for kendt.

2

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. januar 2013

Fiorentina har lejet Cassani ud til Genoa.

Det var da en spiller man godt kunne have brugt til foråret i Roma?

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. januar 2013

Nu hentede Roma jo Torosidis, så har svært ved at se hvad Cassani skulle gøre?

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. januar 2013

Ja det ved jeg. Selvom de ville være 4 om 2 pladser, kan jeg alligevel ikke lade være med at sidde og tænke, at han ville pynte.

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 31. januar 2013

Selvom jeg ikke havde forventet noget, synes jeg alligevel det er for sløvt.. Havde håbet på mere

Neivelt
19 indlæg.
d. 31. januar 2013

Corriere dello Sport har netop meddelt, at Stekelenburg er taget til London i et privat fly for at skrive under med Fulham.
Han satser vel på at lave en Van Der Saar.
Jaja, det måtte jo ske.

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. januar 2013

Sky Italia; Stekelenburg showed up at airport to fly to LDN, but didnt' board flight. Roma unable to seal replacement. deal off

[Rettet af: Lamela - 31/01/2013 - 18:59]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 31. januar 2013

Nogen der ved om Torosidis også kan spille central forsvar?

Eller har vi kun Castan, Marquinhos og Burdisso til det?

Og når ja også Romagnoli.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. februar 2013

Greco, tidligere holdkammerat med Toro i Olympiakos har sagt, at Toro ikke er så fandens dygtig defensivt.

Jonas
4091 indlæg.
d. 01. februar 2013

Loic Nego udlejes til Standard Liege, der også har købsoption.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 02. februar 2013

Baldini har tilbudt at trække sig til Pallotta.

Samtidigt nævnes Blanc som den mest oplagte kandidat til at tage over. Ellers tales der om, at man vil stille sig i kø for at få fingre i Allegri eller Ancelotti. Det vil først være muligt til sommer, hvorfor man skal have en vikar frem til sommer. Her nævnes Marco Giampaolo.

Arsi
725 indlæg.
d. 03. februar 2013

Synes helt klart at Borriello er en mand der skal beholdes til sommer!
Vi har kun Osvaldo og Destro.

Osvaldo er ikke bevægelig, men er ok kynisk hvorimod Destro er ret bevægelig men ikke kynisk..

Borriello er ret bevægelig og også ret kynisk. Han har dog mangel ved hans tekniske egenskaber, mener jeg.

Mener at han alligevel skal være til at finde i truppen næste sæson

Denner
527 indlæg.
d. 04. februar 2013

Bold.dk Gremio vil have Roma-spiller!

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. februar 2013

Midt i denne Danmark fiasko, kan jeg ikke lade være med igen igen at tænke på at jeg mener Jores Okore ville være et scoop for Roma. Han spiller på sådan et højt niveau, og skal fanges nu inden hans værdi eksploderer efter hans første salg.

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 08. februar 2013

http://indkast.dk/index.php?nyhed=101216

Hvad siger i? Har i allerede afskrevet den lille baby ;)?

mexes
2516 indlæg.
d. 08. februar 2013

Jeg tror ikke der er nogen herinde der ønsker, og har ønsket, at vi skulle købe Bojan for 28 mio. €.

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. februar 2013

Jeg så ham gerne tilbage i AS Roma. Men på ingen måde til den pris.

Realistisk set bør han vil ligge omkring de 7-9m euro (55-65 M DKR)

Jeg har stadig stor fidus til ham som spiller - og mener sagtens han kan slå igennem på allerhøjeste niveau.

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. februar 2013

Rygter på twitter siger at Man City er ude efter Lamela og det var derfor Mancini var til Sampdoria kampen, er der nogen der har noget mere information om det??

Jonas
4091 indlæg.
d. 14. februar 2013

Ifølge Sky Sports var det en gammel aftale Mancini havde med Sampdoria, derudover tror Sky ikke på at Roma er det mindste interesseret i at sælge hverken Lamela eller Marquinhos.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. februar 2013

Super Jonas, så blev jeg rolig igen, tak :-)

sebbews
270 indlæg.
d. 16. februar 2013

Jeremy menez utilfreds i psg, køb ham igen!!

mexes
2516 indlæg.
d. 16. februar 2013

Vil give min venstre arm for at få Menez igen. Klassespiller.

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. februar 2013

CdS melder at Roma har fundet sin nye målmand i form af Rafael fra Santos. Rafael koster angiveligt omkring 6 mio. euro. Rafael er en 22 årig brasiliansk målmand med portugisisk pas. Han har fået sin debut på landsholdet - video.

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 17. februar 2013

Lad os beholde stek!!!

mexes
2516 indlæg.
d. 19. februar 2013

Stekelenburg's agent: "Maarten is happy to be back in the team and playing for Roma. He will definitely be happy to stay"

1

Romadk
151 indlæg.
d. 19. februar 2013

Fedt fedt :-) Stek er klasse . Kan vi ikke oprette en indkøbstråd ?
Håber at vi til sommer vil byde Bellusci, Icardi og Montella som træner :-)

tommaso
216 indlæg.
d. 19. februar 2013

hvad med en vis hr. anders lindegaard

asromadk
3790 indlæg.
d. 19. februar 2013

Gerne Lindegaard for mig frem for en brasiliensk lottekupon. Men foretrækker Stek bliver og afslutter sin karriere i Rom om mange år.
Han er den eneste klassekeeper der har været i nærheden af Rom i årtier.

geggeri
669 indlæg.
d. 20. februar 2013

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma