Login
Glemt password Opret bruger

Daniele De Rossi til Man City?

Kategori: Rygter

johannt
61 indlæg.
d. 19/08/12 11:44

Her kan vi diskutere og opdatere om de rygter der siger at De Rossi måske er på vej til Man City.

[Rettet af: geggeri - 19/08/12 - 12:42]

Xedem
551 indlæg.
d. 19. august 2012

http://www.football-italia.net/23540/de-rossi-doesnt-want-man-city

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 19. august 2012

Misvisende overskrift du har fået lavet dig ;-) Han ryger ingen steder.. Så lad være med at give folk sådan et chock med den overskrift der, tak!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 19. august 2012

"Her kan vi diskutere og opdatere om de rygter der siger at De Rossi måske er på vej til Man City."

En god indledning til en kontinuerligt debatførende tråd herinde vil være at komme med din din egen holdning eller update om emnet :)

Så hvad syntes/tror du om hele denne sag?

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 19. august 2012

Får kvalme ved tanken, og bare Man City herinde, burde være bandlyst..

Wør3n
324 indlæg.
d. 19. august 2012

Jeg er oprigtigt bange lige nu!
http://www.football-italia.net/23580/de-rossi-yes-or-no-man-city

Nu SKAL Mancini det ækle svin holde fingrene for sig selv! Ved han slet ikke at han har rigeligt med klassespillere til den position!?
Håber virkelig at DDR vælger med hjertet og bliver i Rom, for vil slet ikke kunne bære, hvis vi skal miste ham nu, hvor der virkelig er tegning til noget stort i Rom.

Wør3n
324 indlæg.
d. 19. august 2012

En spændene blog:
http://www.football-italia.net/23583/de-rossis-city-decision

mexes
2516 indlæg.
d. 19. august 2012

De Rossi havde muligheden for, at skifte i sommers til city - men valgte at forlænge 5 år i stedet. Jeg har tillid til manden og tror ikke på et skifte.

MURO
632 indlæg.
d. 19. august 2012

45-50 mil € er jeg tilfreds med, self vil det være hårdt at se ham smutte, men det er gode penge for en 29 årige spiller.

geggeri
669 indlæg.
d. 19. august 2012

Jeg er næsten enig med dig, MURO. Jeg vil for ALT i verden helst se ham i klubben også selvom de går glip af mange penge. Men hvis klubben vælger at sælge ham så skal der altså rigtig rigtig mange penge ind.

Men han må ikke skifte!!

1

Andreas
789 indlæg.
d. 19. august 2012

Det er ikke helt til at blive klog på hvordan landet ligger. Der kommer hele tiden nye reporter fra både Italien og England, og de stikker alle i forskellige retninger.

Først hed det sig, at DDR's agent, Sergio Berti, var i England for at forhandle DDR's personlige vilkår på plads, men det er så blevet afvist siden hen, da Berti også er agent for Kolarov og at han var emnet for mødet med City. Agenten skulle også have sagt, at DDR slet ikke er interesseret i at skifte. Idag går meldingerne i Roma-pressen så på, at DDR allerede skulle være nået til enighed med City og at de to klubber blot mangler, at forhandle en pris! Rygterne går på, at City har tilbudt ham op mod det dobbelt af de knap 6 mio. euro han årligt tjener i Roma. Hvad skal man tro?

Angående prisen på DDR, så lød de første rygter på 30-35 mio. euro, men steg lynhurtigt til 50-55 mio. euro. Idag skriver Corriere dello Sport derimod, at City først har budt 15(!) mio. euro, hvilket næsten er en fornærmelse? Buddet er senere blevet forhøjet til 20-25 mio. euro, hvilket stadig er langt under hvad os romanisti vil vurdere DDR til.

Dertil skal man så lægge lidt sund fornuft. Hvorfor skulle DDR pludselig ville skifte, når han afviste City i vinter og forlængede med Roma? Den gang var situationen i Roma i nær så positiv som nu. Enrique's hold fungerede ikke og hele projektet vaklede. Nu er Zeman kommet til og har bragt en masse entusiasme og positivitet med sig - troen på noget stort er tilstede, eller hvad? Har DDR ikke tiltro til Zeman's Roma?

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal tro i den er sag...de næste dage kan blive meget nervepirrende.

Bonus: Curva Sud og resten af romanisti på Olimpico skulle til aftenens kamp mod Aris, være klar til gøre deres for, at DDR bliver i Roma.

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. august 2012

Hvis vi kan £ 35 mio. skal han bare afsted.
1. Vi får rigeligt med kapital til indkøb af flere klasse spillere.
2. DDR får formentlig mulighed for at vinde ligaen og CHL med City. Hvilket jeg godt kan unde hans talent for. Jeg tror næppe, vi kommer nærmere et CHL trofæ i den næremeste fremtid. Desværre.

Denner
527 indlæg.
d. 19. august 2012

@Lamela jeg tror ikke du ved hvor meget De Rossi betyder for klubben og for os fans?

De Rossi er uvurderlig i mine øjne, han er billede af en rigtig Roma spiller, ligesom med Totti. Jeg er stolt over at vi har 2 så gode spillere, der har spillet hele deres professionelle karriere i Roma! De er forbilleder for unge spillere, og påvirker unge dygtige spillere til at blive i Roma i stedet for at skifte Roma ud med Penge og Trofæer!

+ Det øjeblik hvor han stopper sin karriere og går på pension og han bliver hyldet som en sand legende i AS Roma og hvor Tusindvis af Roma fans vil synge hans navn, vil være mere hver for mig end 50-60 millioner euro! for det vil være et øjeblik man vil huske og man vil fortælle videre om!

men måske er jeg bare gammeldags og klubglad, og er i mod forretnings fodbold.

[Rettet af: denner - 19/08/12 - 20:40]

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. august 2012

@Denner

Jeg er skam klar over den værdi, DDR er for Roma og særdeleshed for os Fans. Men manden har givet næste hele sit fodbold liv og sit enorme talent for Roma, uden at få de helt store klub trofæer, han talent berettiger ham til.
Hvis han kommer med et ønske om, at skifte til en anden klub for at vinde titler, synes jeg ikke vi burde holde ham tilbage imod hans ønske.

Ellers ønsker jeg ligesom alle jer andre fans, at han helst bliver i klubben.

Denner
527 indlæg.
d. 19. august 2012

syntes bare at det lød som om du hellere ville ha 35 mio. £ i kassen end at have ham.
(og personligt syntes jeg han er meget mere værd end 35 mio. £)

[Rettet af: denner - 20/08/12 - 17:12]

tdj89
867 indlæg.
d. 20. august 2012

Rossi holder pressemøde imorgen.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 20. august 2012

http://www.youtube.com/watch?v=2o-nSfqxKfI

Der bliver sgu også taget godt imod De Rossi af tilskuerne. Håber virkelig han bliver!

Giallorossi
372 indlæg.
d. 20. august 2012

@Tdj89

Han hedder nu altså De Rossi. :)

mexes
2516 indlæg.
d. 20. august 2012

@Giallorossi

Han hedder nu altså Daniele De Rossi. :)

2

tdj89
867 indlæg.
d. 20. august 2012

@Giallorossi

No shit Sherlock ;)

1

Giallorossi
372 indlæg.
d. 20. august 2012

@Tdj89
Haha. Nu ikke så næsvis, ikke mig der kaldte ham for Rossi. :)

@Mexes
Jeg glemte at idiotsikre den - "Han hedder nu altså De Rossi til efternavn." :)

[Rettet af: Giallorossi - 20/08/12 - 20:27]

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. august 2012

De Rossis pressekonference er imorgen kl 15.

Roma har netop meddelt at den fan der som den første benyttede sig af klubbens "Super Mandag" vil få lov at deltage. Jeg tror derfor på ingen måde at De Rossi vil annoncere at han forlader klubben - hvilken præmie vil det være!?

NEMO
331 indlæg.
d. 21. august 2012

Jeg håber at vi pisser på Man City!
Selv hvis vi kunne få 350 mil. i kassen - så afslår vi.
De Rossi er en del af hjertet... og vi dealer ikke med plastik!
FUCK den lorte "klub"!
FORZA ROMA!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=0NRo97v6erE

Roma flag

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2012

NEMO jeg er helt enig!

se hvad indkast har skrevet?! Link-tekst

[Rettet af: denner - 21/08/12 - 12:13]

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. august 2012

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. august 2012

De Rossi på dagens pressemøde: "Jeg har aldrig bedt om at forlade Roma. Jeg bliver her."

[Rettet af: Jonas - 21/08/12 - 15:17]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 21. august 2012

De Rossi bliver!

Denner
527 indlæg.
d. 21. august 2012

JEG KØBER HANS TRØJE I ÅR <3

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2012

Husker i hans fantastiske jubel scene fra denne her kamp?

Link-teksthttp://www.youtube.com/watch?v=M7S8pzhg_6o (Roma - Inter)

Noget af det smukkeste jeg vil huske ved Roma og DDR.

Får næsten tårer i øjnene af jubel scenen. Vi var så tæt på scudettoen efter det mål.

Skovby
61 indlæg.
d. 22. august 2012

http://www.goal.com/en/news/3947/omar-momani-cartoon-of-the-day/2012/08/22/3323180/cartoon-of-the-day-mancini-cancels-welcome-to-manchester?source=breakingnews

:)

Denner
527 indlæg.
d. 10. oktober 2012

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=97578

Hulio
85 indlæg.
d. 10. oktober 2012

tror ikke man skal tage artiklen så højtidelig... 180 mio og så vil Roma være tilfredse? øhh prøv med over det dobbelte og så MÅSKE..

Denner
527 indlæg.
d. 15. oktober 2012

nu også PSG http://www.bold.dk/nyt/Ancelotti-vil-have-De-Rossi-til-Paris

mexes
2516 indlæg.
d. 15. oktober 2012

De Rossi ryger ingen steder - og slet ikke PSG, det er helt sikkert.

NEMO
331 indlæg.
d. 15. oktober 2012

Nu skal man selvfølgelig ikke jinxe det, men....
Nu må Ancelotti & co. sgu lige finde jordforbindelsen igen!
De Rossi har, uden tvivl, før fået tilbud der havde fået viljestærke mænd til at overgive sig.
Det kan godt være at PSG er pengestærke, men helt ærligt, hvorfor skulle en spiller der sandsynligvis kunne opholde sig i eksempelvis (pengestærke) Man City (fy for den lede), pludselig rykke til en "klub" som PSG, der i dén grad er usikker?!
Ja de har bla. Zlatan, men Zlatan er altså ikke garanti for storhed!
Og når nu De Rossi virker som typen der giver en fuck for penge-prestige, hvorfor skulle han dog så slippe sit hjerte for at spille i PARIS?! Det kommer ikke til at ske!

Og fuck iøvrigt Ancelotti, for at prøve på det her, når han udemærket ved hvad De Rossi betyder for Romas hjerte og fans!! Der er trods alt ting i fodbolden der er vigtigere end succes og kapitalisme.

SÅ fik jeg afløb for dét... :) undskyld mit grove sprog, men det hjalp haha.

Forza Roma!

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma