Login
Glemt password Opret bruger

Kjær situationen?

Kategori: Rygter

NEMO
331 indlæg.
d. 15/07/12 13:02

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal tro på mht Simon Kjær?
Er han definitivt tilbage i Wolfsburg?
Er der nogen chance for at han spiller i Roma i kommende sæson?

Andreas
789 indlæg.
d. 15. juli 2012

Tja, vi gjorde jo ikke brug af købsoptionen fordi Sabatini og Baldini håbede på at Kjær ville falde i værdi - men det gjorde han ikke!

Jeg har lidt svært ved at se Kjær fortsætte i Wolfsburg. Efter de ting som han har sagt om klubben og Magath tror jeg næppe, at de ønsker at arbejde sammen igen.

Om han så kommer til Roma? Nu er Juan jo fortid i klubben og vi har derfor kun Burdisso, Heinze og nytilkommne Castan (+ Primavera-spillere) til de to pladser i midterforsvaret - det er for lidt (og for dårligt). Heinze er på ingen måde god nok til Serie A og man kan ikke forvente at Castan kan vise klassen fra dag 1 - derfor SKAL vi bruge en ekstre forsvarsspiller og Kjær er for at se det bedste valg - Silvestre røg til Inter, Astori har forlænget med Cagliari, Acerbi er taget til Milan og Ogbonna vil Torino have en formue for, så hvorfor ikke frosøge at lave en ny aftale med Kjær?

4

TheTotti
456 indlæg.
d. 15. juli 2012

Helt enig med Andreas.
Man kan jo håbe på at Sabatini venter lidt længere af den grund at Kjær jo i forvejen kender Roma, så han ikke behøver lige så meget tid som de andre nytilkomne til at falde på plads.

Simon88
448 indlæg.
d. 15. juli 2012

Kunne ikke sige det meget bedre end Andreas her...

Tror Sabatini venter lidt pga. prisen, og slår til senere i transfer-vinduet...

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma