Kategori: Rygter
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2012/05/07/3086347/roma-eager-to-send-bojan-back-to-barcelona-report
[Rettet af: my - 07/05/12 - 13:53]
Kim bliver lig nødt til at spørge dig om noget omkring dit svar til MY om at det er iorden at tag er system som brasilien brugte som virker. Men det er ikk i orden at roma tager et system som barca bruger som virker.
Syns faktisk det der med advarslerne kunne være en god ide også selvom jeg nok ville få nogle :D
Så skal det bare være sådan at man ikke kan få flere for det den samme tråd, da det første indlæg jo nok har ført til flere, så skal det være noget, med 3 advarsler i 3 forskellige tråde inden for en uge og du får karentæne i en uge.
Får du bare en og ikke får flere inden for den samme uge så skal den frafalde.
det system tror jeg godt kunne fungere :-)
Brad Pitt - tak. Jeg har jo sagt diskussionen er sluttet for mit vedkommende.
[Rettet af: my - 10/05/12 - 20:45]
Og til sidst for alle andres skyld handler denne tråd udelukkende om Bojan og ikke om Bayern Münchens wings eller Brasiliens hold i 70'erne.
Rigtig nok kim. Selfølgelig ikk i samme tråd, og heller ikk 3 advarsler over et år. Det skal selvfølgelig være inden for rimelighedens grænser.
Hvad er din mening om Bojan, Jonas? :D
Brad Pitt
Nej fordi Brasiliens system har virket i mange år, det er ikke bare noget der lige er blevet opfundet. Også spiller hverken Brasilien eller Bayern jo det der boldbesiddende system. Det er jo der hele mit problem med selve spille stillen ligger. Det er at man trækker farten ud af spillet på den forkerte måde. Man går ikke efter den første og den bedste mål chance og det bryder jeg mig ikke om.
Ser man en chance så SKAL man sgu gå efter den.
Skal man trække farten ud af spillet skal man gøre det på den klassiske italiæner måde. 10-0-0 formation og lad modstanderen have bolden :D
Men det er da godt vi kan blive enige om hvordan et eventuelt advarsels system skulle virke :-)
Det kan vel ikke undre nogen at jeg har været indblandet i sådan noget på andre sider :D
2 advarsler i samme tråd også var jeg ude i en uge.
[Rettet af: Kim89 - 10/05/12 - 20:50]
Jonas. Kan ikk lig forstå vi ikk må bruge denne tråd til at snakke om andre ting, end bojan. Kan forstå der er områder man ikk må komme ind på som politik og forfølgelse af et folkefærd. Men at diskutionen tager en drejning er vel ganske naturligt da folk altid vil komme med agumenter som vil blive diskuteret. Med mindre alle er enige! Ligesom i virkeligheden tager en debat mange drejninger. Da der altid vil blive diskuteret andre emner i mine øjne naturligt.
Bojan er bestemt en ung og spændende spiller med et stort potentiale, som desværre ikke er blevet udløst endnu.
Han har ikke overbevist mig denne sæson og åbenbart heller ikke Enrique, siden det ikke er blevet til mere spilletid. Jeg synes klart han har været bedre i den sidste del af sæsonen og jeg synes han er bestemt når han bliver skiftet ind med 15-10 minutter tilbage, hvor forsvarene er trætte og han så kan sætte tempo og fart på. Især hans aktion mod Udinese der førte til Marquinhos mål var fantastisk. Jeg ser ikke Bojan udelukkende som målscore, men vi må også bare være ærlige og sige at han har brændt alt for mange chancer.
Jeg tror han bliver i Roma endnu en sæson, med mindre Barca står med en køber på hånden og henter ham tilbage for at sælge. Jeg synes han er en udmærket brede spiller, som tidligere nævnt der kan komme ind og være afgørende i slutningen af kampen. Jeg kan dog på nuværende tidspunkt ikke se ham blive i klubben, hverken ud fra hvad han har vist indtil nu eller den pris Barca forlanger. Men som en Roma fan, der selvfølgelig ønsker at det går klubbens spillere godt - da det på langt sigt vil gaven klubben, håber jeg da også han får en bedre anden sæson i klubben.
Ja selvfølgelig kan en diskussion tage drejninger, men i mange tilfælde kommer det alt for lang væk fra hvor den startet - dette har vi set i mange tidligere tråde.
Dette er tænkt på folk der først kommer ind i tråden nu og så skal læse sig igennem en lang debat som i længden intet har med Bojan at gøre, men om hvilke angribere i synes der skal bruges og fungere bedst.
Det skal ikke være admins opgave at sanktionere med karantæner etc. Deriomod ville det kunne skabe bedre flow i trådene, hvis man kunne undgå overhovedet at blive præsenteret for indlæg fra bestemte brugere.
Hovedargumentet for dette, må om noget være at as-roma.dk i højere og højere grad, tager sig ud som platform for diskussioner i det uendelige. Jeg er selv en af dem der har svært ved at ignorere visse indlæg, og dette ville man på den måde kunne spare sig selv for.
Vær påpasselig med at øge Jeres (admins) "magt" til at bandlyse folk fra enkelte tråde etc. Dette vil blot skræmme folk væk - giv istedet folk mulighed for helt at slippe for at læse ting man på forhånd ved, man ikke gider læse.
Asromadk svært at læse en debat hvis halvdelen mangler!!
Der har du jo selv svaret :) Har man allerede taget stilling til det, har man derved en pæn hentydning om ikke at deltage i en diskussion der måske allerede er igang. Ergo kommer man til at skrive noget som rent faktisk handler om det forestående emne - og ikke blot svare på folks konkrete indlæg - nu har man efterhånden set hvor det fører hen.
Endnu en god indsats af Bojan i går! Han skal være mere end velkommen til endnu et år i Rom!
Ja det var en rigtig stærkt præstation. Lad os håbe han får en mere, med mere spilletid.
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0