Login
Glemt password Opret bruger

Indkøb 4

Kategori: Rygter

mexes
2516 indlæg.
d. 28/07/11 22:33

......

Spændende om vi får Stekelenburg imorgen. Lyder sådan. Lækkert at få den handel på plads, og så kommet spørgsmålet så, om hvem der bliver vores næste køb. (Eller, kommer der nye køb)
Det gør der selvfølgelig.
Vi mangler stadig den trejde midterforsvar, medmindre at Enrique mener, at Heinze er dækkende nok. Synes det ser lidt skrabende ud, og mener at vi bør hente en ny mand. Højrebacken, som var vores ringeste punkt fra starten, er jo faktisk ikke bliver forstærket? Men er Cicinho blevet manden (igen) ? Lyder sådan.

Vuci er efterhånden ikke værd at tro på længere, og et salg lyder mere og mere sandsynligt. Så han skal helt sikkert erstattes. Men pønser Sabatini på noget? Et salg af vucinic og menez giver penge på kontoen, tror I, at der kommer et stort indkøb?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. juli 2011

Reelt har vi fire centerbacks. Heinze kan spille den position og vi har også Antei, som der snakkes om skal spilles ind på førsteholdet denne sæson, hvis Enrique mener han er klar.

Cicinho og Cassetti kommer nok til at slås om højrebacken, ja.

sascha_c
110 indlæg.
d. 28. juli 2011

efter hvad jeg har forstået, er Cassetti i spil til det centrale forsvar

Sofus
3107 indlæg.
d. 28. juli 2011

Jeg håber på en ny midterforsvarer og en ny central/offensiv midt :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 29. juli 2011

Få Vucinic skudt afsted. Stekelenburg ind. Find penge til Pastore, et eller andet sted, og så er truppen komplet mener jeg. Hvis der er penge til det, og prisen kan forhandles, synes jeg stadig Simon Kjær, som Sabatini jo har stor fidus til (vi stoler jo på ham;) ) skal hentes.

Arsi
725 indlæg.
d. 29. juli 2011

Crescenzi er helt sikkert en spiller vi burde bruge!
ung og god!

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 29. juli 2011

Synes ikke vil skal have ny centre back. Den har de klaret med købet af Heinze. Og som Caesares siger, så er Antei blevet forfremmet til a-truppen, og mon ikke han skal indslusses i løbet af sæsonen. Og så må han få chancen, hvis vi kommer i knibe.

Men ny højreback vil jeg gerne ha.

Dige
67 indlæg.
d. 29. juli 2011

der skulle jo også være snak om Nilmar som den mulige afløser til vuci, jeg syns han er en spændende og dygtig spiller og syns han ville være en fantastisk afløser og tvivler på at han koster mere end hvad vi får for vuci, så vi tjener også på det.

Sofus
3107 indlæg.
d. 29. juli 2011

Heinze er venstreback!! Ikke CB'er!

Nilmar istedet for Vuci, ville være super :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. juli 2011

Stekelenburg er ifølge de seneste rygter på vej til Rom nu!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 29. juli 2011

Har lige set et billede af Stekelenburg i Rom Airport :)

Arsi
725 indlæg.
d. 30. juli 2011

Vuci er ikke langt fra at blive en juve spiller nu.. næsten officielt hvis det ikke allerede er officielt..
Mr. Stek er så godt som vores.
Synes bare vi mangler noget forstærkning på midten og en kant til nu hvor 2 af vores bedste spillere er blevet solgt (Vucinic og Menez)

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

Pastore næsten officiel i PSG.

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

TottiTheBest#

Link? :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 30. juli 2011

Hold da op et farligt hold PSG får stablet sammen på papiret..

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

Jep, men Ligue 1 er helt røvsyg :S

Dog kunne de være farlige i CHL om nogen år!

zambiasi
246 indlæg.
d. 30. juli 2011

Så er Stekelenburg officiel! fantastisk køb!

http://football-italia.net/jul30p.html

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 30. juli 2011

Jaaaa endelig!

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

JAAA!!

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

Ved ikke hvor jeg skal skrive det, så siger det her: men Danmark trak Italien, så vi for se DDR i Parken!!! :)

mexes
2516 indlæg.
d. 30. juli 2011

At Danmark er kommet i VM-kvalifikationspulje med Italien har da ALT med Romas indkøb at gøre ;-)

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. juli 2011

Syntes godt om ^

haha Mexes :D!

Arsi
725 indlæg.
d. 31. juli 2011

er det helt 100% at det er i Parken?
Skal nemlig helt sikkert ind og se den!
skal se vores DDR! Og måske også Totti hvis han bliver udtaget!
Han har jo været i Prandellis overvejelser!

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 31. juli 2011

Ja det har han, men de her kampe skal først spilles i slutningen af 2012, og i hele 2013. så tror sgu ikke han er i prandellis overvejelser til den tid. Hvis Prandelli overhovedet er landstræner til den tid.

Basnandez
157 indlæg.
d. 31. juli 2011

-Sælg Lobont (Og måske og's Julio Sergio)
-Sælg en af højrebackene (Ser helst Cicinho smutte)
-Køb 1 eller 2 midterforsvarer
-Erstat Simplico og Taddei
-Og hvis Okaka og Vucinic smutter hent en angriber mere...

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 31. juli 2011

@Basnandez
Følger du overhovedet med i hvad der sker i Roma?
1. Julio Sergio er allerede udlejet
2. Der er allerede 4 midterforsvar i klubben, kan ikke helt se hvad man skal gøre med 6 midtforsvarer?

(3.) Tror ikke rigtigt, der er mere måske ved Vucinic, han smutter med 99% sikkerhed..

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 01. august 2011

@sofus

Heinze har de sidste 2-3 år vil jeg tro både huseret i det centrale forvar og på venstre Back. Og især i Marseille har han været brugt flittigt som CB.

Sofus
3107 indlæg.
d. 01. august 2011

HAn var brugt mest på venstreback hvor han slog Taiwo af :)

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. august 2011

Mange af de kampe jeg har set med Marseille, der har Heinze spillet midterforsvar..

Men det rigtigt nok, at Taiwo ikke har været starter for dem..
^ Hvilket kun er godt :D

Kvistus
1556 indlæg.
d. 01. august 2011

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. august 2011

Sælg Simplicio - og hent Lucho Gonzalez som erstatning!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. august 2011

Så det snart officielt

Noooo :'(

zambiasi
246 indlæg.
d. 01. august 2011

Men hvor god er Lucho Gonzalez? fordi jeg synes godt nok at 10mil er meget for en på 30!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. august 2011

@Zambiasi

Han er virkelig en stabilspiller, der kan alt.. Skyde, spille, hoved osv.. Han er ikke den store dribler, men en virkelig stabil midtermidt.. En lidt a-la Perrotta-type, der bare er meget meget bedre teknisk..

Mener han vil kunne være meget vigtig på midtbanen sammen med De Rossi og Pizzaro i en 3-mands-midtbane..

Ang. Pris, tror sagtens han kan hentes for en 8 mio. euro (ca. 60 mio. kroner), hvilket jeg synes er en meget god pris for en spiller af denne kaliber.. Hvis vi derimod ligger oveni, at man kunne sælge Simpliocio for en 2-3 mio. euro. Så skal klubben kun af med en 6 mio. euro :) For en spiller jeg mener kunne være virkelig god og have på midtbanen..

mexes
2516 indlæg.
d. 01. august 2011

Lucho vil være et fremragende køb - men tror dog ikke at prisen vil være så lav. Marseille gav selv en stor portion for ham. Og måske skulle vi os gå efter en yngre?
Hvad med en midtbane som hedder: DDR, Pizarro & Lamela?

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. august 2011

@Mexes
Ifølge Goal.com er Marsielle villige til og slippe ham for 10 mio. euro.
- Så mon ikke Sabatini kunne få den pris ned på 8 mio. euro :)?

Nu går jeg udfra Enrique vil spille med en defensiv og 2 normale midtbaner.. Perrotta kommer vel til og starte inde? Det siger rygterne i hvert fald..

maritg0101
101 indlæg.
d. 01. august 2011

@ Mexes

Jeg tror at en midtbane bestående av De Rossi, Pizarro og Lucho Gonzalez er en sterkere midtbane enn med Lamela. Lamela har etter min mening for lite defensive kvaliteter og jeg mener det vil være best å bruke han som en av de tre på topp. Lucho er en mer anvennelig spiller som jobber både offensivt og deffensivt.

mexes
2516 indlæg.
d. 01. august 2011

Nå okay - hvis prisen kunne presses en anelse ned, så kunne det være interessant at hente ham. Hans alder er dog et lille problem i mine øjne, da vi i forvejen gerne snart skal af med de ældre spillere. Men en klart forbedring hvis vi fik ham.

@Maritg0101

Jeg kan godt følge dig, men Lamela virker helt klart til at være bedst på midten af banen, og derfor vil det være en skam hvis han røg ud på en kant. Jeg glæder mig godt nok til at se vores start 11'er efterhånden :P

maritg0101
101 indlæg.
d. 01. august 2011

Vucinic har nå skrevet under for Juventus.. Blir snart gjort offisielt..

zambiasi
246 indlæg.
d. 02. august 2011

Nu er der også tale om den 21 årige angriber Damião fra internaticonal ifølge sky sports

asroma87
3430 indlæg.
d. 02. august 2011

Hva med Douglas Costa eller Willian? ;)

maritg0101
101 indlæg.
d. 02. august 2011

Etter de siste rykter fra Italia ser det ut til at Roma ved et eventuelt salg av Borriello til PSG for rundt 12 mill euro og pengene de fikk for Vucinic (15 mill euro) vil være til å legge inn et bud på Higuain. I følge ryktene skal Roma være villige til å legge inn et bud på omkring 30 mill euro.

zambiasi
246 indlæg.
d. 02. august 2011

http://www.facebook.com/asromastreaming?sk=app_209693702404747 LE pressemøde 12.30 13.30

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 02. august 2011

lyder lækkert, er bare utrolig i tvivl om han vil til roma der ikke engang spiller cl bold. det her er en and. desværre.

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. august 2011

Vi må da forvente at der kommer mindst 3 spillere endnu, mens der stadig kan sælges et par stykker.

Enrique fortæller idag at han stadig mangler spillere og lige med et kig på truppen må vi give ham ret, jeg har dog et stor tro og tillid til at Sabatini nok skal få hentet de fornødne spillere..

Hvis vi lige skaber også et hurtigt overblik over spillerne der er hentet og solgt:

Ind
Marco Borriello fra AC Milan (10 mio. euro)
Cianluca Curci fra Sampdoria (fuldt ejerskab)
Stefano Guberti fra Sampdoria (fuldt ejerskab)
Aleandro Rosi fra Siena (fuldt ejerskab)
Alessandro Crescenzi fra Crotone (fuldt ejerskab)
Andrea Bertolacci fra Lecce (fuldt ejerskab)
Erik Lamela fra River Plate (cirka 14 mio. euro)
Jose Angel Valdes fra Sportin Gijon (4.5 mio. Euro)
Loic Nego fra Nantes (fri transfer)
Gabriel Heinze fri
Bojan Krkic fra Barcelona (12 mio. Euro)
Deian Boldar fra Avicola (fri transfer)
Maarten Stekelenburg (6.3 mio. Euro)

Ud:
Philippe Mexes til AC Milan (Fri transfer)
Paolo Castellini til Parma FC (endt leje)
Guillermo Burdisso til Rosario Central (endt leje)
Simone Loria (Kontraktudløb)
Valerio Virga (Kontraktudløb)
Riccardo Brosco til Triestina (fuldt ejerskab)
John Arne Riise til Fulham (2.65 mio. Euro)
Alexander Doni til Liverpool (fri transfer)
Jeremy Menez til PSG (8 mio. Euro)
Mirko Vucinic (15 mio. Euro)

Hvis vi hurtigt skaber os et overblik har Roma faktisk kun betalt givet omkring godt 10 mio. Euro (minus Bojan, som Barcelona jo skal købe tilbage) Hvilket betyder at der stadig er og må være en del penge tilbage som Sabatini kan bruge - og jeg ser spændt frem til det..

Spillere som stadig kan forlade Roma er Simplicio, som rygtes til flere forskellige klubber og muligvis et fremtidigt skifte til oliestaten Qatar er en mulighed. Endvidere forventes Okaka ikke at have en stor fremtid i klubben, og rygtes kraftigt til Siena. Sidst er Barusso som Sabatini angiveligt ønsker at sælge for at gøre plads til endnu en ikke EU Spiller.

Der er ingen tvivl om at klubben stadig mangler en midtbanespiller og en centralforsvar, samt efter Vucinic og Menez's afgange en ny offensiv spiller.

Sabatini skal angiveligt stadig have danske Simon Kjær som favorit, men ønsker ikke at betale overpris for ham. Endvidere rygtes Lucho Gonzalez kraftigt til klubben som bindeled mellem forsvar og midtbanen, og dermed skabe mere frihed til De Rossi. Yderligere nævnes Nilmar som favorit til at erstatte Vucinic, men ifølge de italienske medier drømmer Sabatini stadig om Higuain som ville være et drømmekøb for Roma!

Der er ikke andet at gøre en at vente i spænding - men en ting er sikkert, der vil stadig ske meget for Roma på transfermarkedet!

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. august 2011

ind:
Simon Kjær, Luchi, Nilmar OG Higuain
ud:
okaka, barusso, simplicio

=

så ville jeg godt turde tro på mesterskab allerede i første season .

Sofus
3107 indlæg.
d. 02. august 2011

Hmm, hvorfor skulle Real sælge deres bedste angriber?

TheTotti
456 indlæg.
d. 02. august 2011

@Sofus
Nok fordi Real igennem de sidste mange år har købt, købt og købt for derefter at sælge alle de forkerte spillere i truppen.. Der er masser af gode eksempler på det, bare se på Arjen Robben eller Rafael van der Vaart.. Det må da give os et lille håb om at vi er den næste klub der får et gyldent håndtryk af Europas største gavebod :)

mexes
2516 indlæg.
d. 03. august 2011

@ Sofus

fordi han ikke har slået igennem i Real, og at Real konsekvent ikke satser på ham. Desuden har Benzema imponeret i opstarten og er uden tvivl Reals første valg. Tror ikke Real vil have nogen problemer med at sælge, hvis prisen er der.

Off topic:
Hvor skriver folk ofte "Season" på siden?

napstah
285 indlæg.
d. 03. august 2011

"fordi han ikke har slået igennem i Real, og at Real konsekvent ikke satser på ham."

@ Mexes

UNDSKYLD MIG!! Det var da den vildeste sætning jeg i mit liv har læst? Har Higuain ikke slået igennem i Real?! Mener du det seriøst? WOW!!

Han har scoret 70 mål i 130 kampe i LA Liga?
08/09: 44 kampe 24 mål
09/10: 40 kampe 29 mål
10/11: 25 kampe 13 mål

Og i 10/11 sæsonen sad han ude 4 måneder med en diskopolaps, så var derfor ikk meget med.

Jeg er målløs over den sætning.

[Rettet af: napstah - 03/08/11 - 00:36]

Sofus
3107 indlæg.
d. 03. august 2011

enten fordi de tror det er cool eller fordi de ikke kan stave eller fordi de ikke har æ :)

127 kampe, 69 mål. Han har da slået igennem. Sidste sæson prægede en diskuspolaps i ryggen ham meget af sæsonen og han har spillet super godt ellers :)

God pointe TheTotti :)

[Rettet af: Sofus - 03/08/11 - 01:00]

asromadk
3790 indlæg.
d. 03. august 2011

Jeg mener ikke det er urealistisk, af uforklarlige årsager er han røget ned i hiearkiet. Efter at have været klart bedste mand som jeg ser det. man kunne jo forestille sig at alt ikke kører perfekt mellem ham og mourinho..?

det kan ihvertfald ikke være tilfredsstillende for ham at være en indhopper i real madrid, da han ville pynte på stort set alle hold i verden, og det ved han forhåbenligt godt. så dvs at han før eller siden bliver træt af at stå i skyggen af ronaldo, özil og efterhånden også benzema ?? men det kan jo hurtig ændre sig. benzema er en super spiller, men han kan pludselig få en nedtur.

der var jo faktisk et tidspunkt hvor situationen var omvendt, og benzema rygtedes væk, fordi higuain var foran ham..

alt i alt, så er det jo bare et spørgsmål om tid før Benzema eller Higuain forlader Real. Og det ved Sabatini sikkert, og prøver at skabe røre. :) u the man

II-Capitano
321 indlæg.
d. 03. august 2011

Selvfølgelig sælger Real ikke Higuain, så er det sgu også lige meget hvor mange rygter der går, det tror jeg simpelthen de er for kloge til DENNE her gang.. Og selvfølgelig har manden slået til i Real.. Det kan en værre idiot se jo... Men jeg er sten sikker på at vi nok får en to-tre nye spillere til, men om det bliver 3 stjernespiller eller en, det skal jeg ikke kunne sige, men er ret sikker på vi ikke er færdige med handle på transfermarkedet.. Og angående Simon Kjær.. NEJ TAK, han er ikke stabil nok.. Ser heller en mere stabil spiller der virkelig kan træde i karaktere, ligeså vel som Phillipe Mexes kunne i sine gode kampe.. Men Hvad jeg kan forstå på det hele, så mangler vi, en angriber, midterforsvar og en midtbane/kantspiller-helst en(SPILLEFORDELER)

[Rettet af: II-Capitano - 03/08/11 - 01:19]

Sofus
3107 indlæg.
d. 03. august 2011

er 100% enig med dig, Il-Capitano!

Jonas
4091 indlæg.
d. 03. august 2011

Real Madrid er jo angiveligt stadig yderst interesseret i at hente Neymar - og i såfald man smider mellem 300-400 mio efter ham, tror jeg ikke på han skal sidde på bænken og i så fald, vil Higuain jo ikke starte inde..

Tror det skal være i det tilfælde at Roma kan hente Higuain, på nuværende tidspunkt tror jeg dog desværre heller ikke på det, da Real på kun har to angribere..

[Rettet af: Jonas - 03/08/11 - 10:39]

maritg0101
101 indlæg.
d. 03. august 2011

Roma skal ha kommet til enighet med Marseille om en overgang for Lucho Gonzalez (ca 10 mill euro). Det eneste som gjenstår nå er å komme til enighet med spilleren. Roma har tilbudt Lucho 2 mill euro i året, men spilleren selv forlanger 3 mill euro.

II-Capitano
321 indlæg.
d. 03. august 2011

Mourinho har selv udtalt at han er klar til at spille 4-3-3 system, og skulle de nu gå ind hente Neymar, så vil de nok spille med Neymar - Ronaldo Og Higuani/Benzema på toppen,så har de stadig en klasse angriber til rådighed hvis en skade sku komme for dem op i angrebet.. Men så er spørgsmålet om Kaka han ryger til en anden klub, nok ikke Roma, hvilket jeg håber.. Men som i selv kan se, så er er der jo tusindvis af rygter i I Real Madrid, men nu må vi se hvad der sker.. Jeg håber da selvfølgelig også selv på at vi kan købe Higuain, men jeg tror sgu ike det er tilfældet i år..

maritg0101
101 indlæg.
d. 03. august 2011

@ Il-Capitano

Det ser desverre ut til at Real Madrid ikke kommer til å kjøpe Neymar under dette overgangsvinduet. Santos har avslått to bud fra Real Madrid på spilleren. Neymar's agent har uttalt at en eventuell overgang først vil skje i januar. Hvis dette stemmer så ser det dårlig ut med tanke på at Roma skal kunne hente Hugain.

Det er selvfølgelig nesten en hel måned igjen av dette overgangsvinduet og mye kan skje. Får håpe Neymar kommer til Real, så er det hvertfall større mulighet for Roma til å hente Hugain. Personlig har jeg ingen tro på at Roma kommer til å hente Hugain.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 04. august 2011

Er Lucho Gonzalez en ikke EU-spiller?

asromadk
3790 indlæg.
d. 04. august 2011

Lucho må næsten, uden jeg er sikker, have 2 pas.. han har sku været i europa så lang tid. så tror ik han er ikk-eu spiller. men er ik sikker..

selvom jeg hellere så simon kjær i klubben, så burde man måske bare nuppe gabriel millito som netop er blevet løst fra sin kontrakt med barcalona.. han ville være et glimrende supplement til truppen

Rasmus
162 indlæg.
d. 04. august 2011

Af hvad jeg ved tager Millito hjem til Independiende nu..
I øvrigt mener jeg heller ikke at han er værd at satse på.
75 kampe på 5 år i Barcelona. Nuff' said.

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Ser ut til at Roma sikter seg inn på Casemiro (midtbanespiller, Sao Paulo). Han er bare 19 år, men er et kjempetalent og er fast på Brasil's U20 landslag. Han ville vært et godt kjøp med tanke på framtiden. Sao Paulo krever 20 mill euro for spilleren, noe Sabatini syns er i det meste laget.

Slik det ligger an nå virker det som at Inter leder kampen om Casemiro's signatur. Casemiro ønsker ikke å forlenge kontrakten, men det har alikevel kanskje ikke så mye å si med tanke på at den nåværende kontrakten varer til 2015.

Sabatini skal ha laget en forhåndsavtale med spillerens far om en overgang. Dette kan vise seg å være verdifullt med tanke på en overgang, siden faren til Casemiro eier aksjer i selskapet som sitter på rettighetene til spilleren.

To andre alternativer er:

Lucho Gonzalez:Deschamps har uttalt at spilleren fortsatt tilhører Marseille og dette kan tyde på at Roma ikke kommer til enighet med spilleren. Sabatini virker mindre interessert (han er ikke-EU spiller og 30 år). Marseille på sin side lemper på kravene med tanke på overgangssum osv.

Fernando: Virker mer lysten på å følge Villas Boas til Chelsea.

PS: Stekelenburg presenteres som Roma-spiller i morgen og det er Europa League-trekning (5. august).

[Rettet af: maritg0101 - 05/08/11 - 08:04]

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Manchester City har etter de siste ryktene lagt inn et bud på 18 mill euro på Casemiro.. :S

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. august 2011

Hehe, Sabatini kan godt lide at snakke med spillernes fædre :P (han gjorde det samme med lamela)

Sofus
3107 indlæg.
d. 05. august 2011

det er deres agenter Kvistus ;)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. august 2011

Ahh okay :) det vidste jeg ikke. De skrev bare far, så er det jo lidt svært at vide.. :)

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Stekelenburgs pressekonferanse har blitt utsatt til i morgen kl 12.30.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 05. august 2011

Kom bare med Casemiro. Han er et af de største brasilianske midtbanetalenter, og kan måske blive en af de helt store i fremtiden. Ellers ville Fernando også være et godt valg til midtbanen.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 05. august 2011

Jeg ved ikke hvor god ham Casemiro er, men udfra hvad I siger, må han være meget god..

Men men, jeg siger nej til og hente ham.. Der er SÅ mange gode talenter i Roma.. Hvordan skulle spillere som Viviani, Caprari osv. få en chance på første holdet, hvis man bliver ved med og hente 20-mio-euro-talenter udefra?

Ang. Kjær - Same story..
Kan ikke helt se hvad han skal bruges til i klubben? Der er allerede Burdisso og Juan.. Derudover kan Heinze spille midterforsvar, hvis det skulle være.. Men grunden til nej til Kjær, er at hvis der kommer en til midterforsvar til klubben, så er der ingen chance for at se Atei (er det ikke sådan det staves) inde omkring første holdet..

Arsenal køber talenterne, Barcelona producere talenterne.. Jeg håber vi satser som Barca :)

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Siste ryktet fra Italia er om en mulig byttehandel mellom Roma og Genoa. Det er snakk om Borriello i bytte med Palacio. Det skal dog sies at Borriello's lønn i Roma (ca 4 mill i året, høres høyt ut) blir for dyrt for Genoa, og en overgang avhenger eventuelt av om Borriello er villig til å gå ned i lønn. Har mine tvil.

[Rettet af: maritg0101 - 05/08/11 - 14:39]

Koch
844 indlæg.
d. 05. august 2011

Virker da også som en tåbelig handel. Hvad skal vi dog med Palacio? Så vil jeg hellere beholde Borriello.

[Rettet af: koch - 05/08/11 - 14:52]

Sofus
3107 indlæg.
d. 05. august 2011

Enig :)

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Sabatini har uttalt at han har snakket med Luis Enrique og det skal være slik at Enrique ønsker flere spillere. Sabatini sa videre at det skal være snakk om 3-4 spillere til som skal kjøpes før overgangsvinduet stenger 31. august.

mexes
2516 indlæg.
d. 05. august 2011

I det tempo vi forhandler i, så er vi da ved at have travlt så :D

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. august 2011

Omkring Palacio - nej tak? Så vil jeg hellere beholde Borriello..

Omkring Simon Kjær? Hvis vi nu kigger på både Juan og Burdisso så har de begge været meget ramt af skade, og jeg tør sku ikke satse på at de begge kan holde hele sæsonen.. Og i så fald ville Kjær være meget velkommen.. Der er jo heller ikke fordi der er vildt meget fremtid i Heinze, Burdisso, Juan - de er nogle gode gamle drenge vi har i det forsvar..

[Rettet af: Jonas - 05/08/11 - 18:12]

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. august 2011

hvorfor skriver du Ganso (casemiro)?

[Rettet af: kvistus - 05/08/11 - 18:06]

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. august 2011

@ Kvistus

Haha min fejl beklager, tog fejl af Carlos Henrique Casimiro og Paulo Henrique Ganso..

Så trækker jeg pænt min kommentar tilbage kender intet til Casimiro, men Ganso må Sabatini da gerne hente alligevel ;-P

[Rettet af: Jonas - 05/08/11 - 18:17]

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. august 2011

Hehe okay :)
Enrique har udtalt at han vil bygge et hold op omkring Totti,De Rossi og PERROTTA. eller er det mig der har læst forkert? Link

zambiasi
246 indlæg.
d. 05. august 2011

Det var noget han sagde til hans første pressemøde!

zambiasi
246 indlæg.
d. 05. august 2011

så er Crescenzi blevet udlejet til Bari sammen med et par andre ungdomsspillere

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 05. august 2011

@Jonas
Hvis du gerne vil have Kjær til klubben som back-up til midterforsvaret, hvad vil du så gøre med Antei?

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

@ Zambiasi

Det stemmer at han sa det under det første pressemøtet, men han har da også hentet mer enn 3-4 spillere siden den gang (Lamela, Stekelenburg, Heinze, Angel, Bojan, Boldar og Nego).

Det er nå snakk om at Roma nå skal hente en midtstopper (Kjær?), en sentral midtbanespiller (Casemiro?) og en offensiv spiller (Nilmar/Hernandez?) før overgagsvinduet stenger.

Roma er etter ryktene i samtaler med Tigre om en overgang for Denis Stracqualursi, spiss, 23 år.

[Rettet af: maritg0101 - 05/08/11 - 19:14]

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. august 2011

@TottiTheBest

Skriver ingen steder at jeg ser ham hentet som Backup, han kunne for min skyld sagtens starte inde - efter de vi har set de seneste par sæsoner har Juan været frygtelig meget ramt af skader, mens Burdisso jo trækker sine røde kort og derfor er det nødvendigt med mindst 3 kvalificerede midtforsvar, gerne 4..

Heinze er jo venstreback, men kan også bruges i centralforsvaret. Og vi har flere gange snakket om at Romas trup ikke er bred nok til at være med helt fremme i 3 turneringer..

Kan sagtens se fremtid i Antei, men mener ikke han er manden der skal spille imod hold som Milan og Inter, når nu Juan bliver skadet og Burdisso løber ind i en karantæne.. Men idet at klubben har tre forsvarsspillere som ikke er helt unge - hvor især Juan har været kraftigt rygtet hjem til Flamengo hvor han vil slutte sin karriere.. Kan Antei allerede været meget tæt på en startplads næste sæson..

[Rettet af: Jonas - 05/08/11 - 19:44]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 05. august 2011

@Jonas

Det skriver du jo indirekte, ved at du netop siger, at grunden til han skal hentes er fordi Juan og Burdisso ikke kan spille hver eneste kamp (skader, karantæner osv.). Så må man jo gå udfra du mener Juan og Burdisso er starterne i midterforsvaret? hvilket gør Kjær til back-up..

Jeg mener bare, at hvis der bliver hentet en til midterforsvar, så kommer Antei slet ikke til og spille nogen kamp i den her sæson.. Hvilket er en skam..

Jeg mener man skal have en 18-spillere som er "klasse-spillere" i truppen også supplere med talenterne fra ungdomsholdet, når der er skader, karantæner osv. Det vil kun være positivt for holdet.. Klubben vil sparer på dyre lønninger + man vil få talenter igennem..

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Roma har kommet til enighet med Nilmar om de personlige betingelsene. Nå gjenstår det bare å komme til enighet med Villarreal. Link-tekst

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. august 2011

Kan sagtens forstå dit synspunkt, og vil da meget gerne satse på Antei, men nu er det jo ikke ligefrem fordi vi har set ham på førsteholdet, mod en noget bedre modstander.

Hvis Enrique mener han er en optimal, hvorfor mon så Sabatini flere gange har udtalt at klubben vil hente endnu en centralforsvar?

Med hensyn til Kjær, ser jeg meget gerne at Roma får et trekløver, ligesom med Mexes.. Hvor vi havde tre stort set lige gode centralforsvar, der kunne erstatte hinanden på skift..

[Rettet af: Jonas - 05/08/11 - 21:25]

maritg0101
101 indlæg.
d. 05. august 2011

Sky Sports melder at Roma hevet budet på Nilmar fra 14 til 16 millioner euro. Jeg håper på å få se Nilmar i Roma-drakt til sesongstart :D

[Rettet af: maritg0101 - 05/08/11 - 23:51]

Dige
67 indlæg.
d. 06. august 2011

ja kom nu med Nilmar!! det ville være så fantastisk, han ville passe perfekt ind!

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 06. august 2011

Nilmar er lige den spiller vi mangler. Så hvis vi kan hente ham ville det være helt fantastisk, men ser nu også gerne en Abel H i klubben :D

mexes
2516 indlæg.
d. 06. august 2011

Hvorfor er I SÅ vilde med Nilmar? :-)

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 06. august 2011

Det spørger jeg også om. Jeg er skeptisk om Nilmar.. Har aldrig set ham starte inde for Villarreal og 21 mål i 64 kampe er langt fra imponerende.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 06. august 2011

Stek har valgt nr. 24 :)

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 06. august 2011

Vores 1. målmand skal sku da have nr. 1.. -.- Fjern lige Lobont AKA 3. målmand!

maritg0101
101 indlæg.
d. 06. august 2011

@ TottiCapitano

Nilmar har spilt 64 kamper og scoret 21 mål = 0,328 mål på per kamp.
Vucinic har spilt 147 kamper og scoret 46 mål = 0,313 mål per kamp.

Så hvis du ikke syns Nilmar sine stats er imponerende, så er de hvertfall bedre enn Vucinic sine :P

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. august 2011

Nilmar er bestemt en udemærket spiller, men ved dog ikke rigtig hvordan han passer ind og ved bestemt heller ikke om jeg synes han er 16-18 mio. euro værd..

Men endnu engang stoler jeg på Sabatini og Enrique..

II-Capitano
321 indlæg.
d. 06. august 2011

I bund og grund tror jeg det er Enrique der ønsker spillerne hvor Sabatini køber dem, det er jo trods alt enrique der skal stille spillerne op, det er jo ham der lige præcis ved hvad for nogle spillere han skal bruge til sit projekt.. Det er ihvertfald min fornemmelse.. Men, det kan jo selvfølgelig også være det ikke er på den måde tingene hænger sammen, men det tror jeg sgu de gøre.. :)
Men jeg er sku selv skeptisk over det med Nilmar, jeg mener heller ikke han er de 16-18 mio. værd, men Det kan være Enrique ser ham som en af de bærende kræfter på holdet, hvem ved..

[Rettet af: II-Capitano - 06/08/11 - 16:15]

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. august 2011

Nilmar ER fantastisk. En undervurderet spiller, der med tillid kunne slå igennem i ALLE klubbern. Selv barca.

Han er en af de hurtigste spillere jeg har set i tv. på de første 15-20 meter rykker han simpelthen fra alt og alle, og i og med han er en ÆGTE angriber (hvor jeg mener vucinic er kantspiller), så bliver disse løb han er så fantastisk til at tage, endnu farligere når han kommer til et hold der vil kontrollere kampene, og spille med i toppen.

Som jeg ser det lige nu, kunne han ik være et mere perfekte køb. han har den målnæse, ihærdighed, og mere direkte-attitude, som JEG ihvertfald har savnet i nogle sæsoner hos Vucinic.

Derudover tror jeg han er ENORMT sulten efter sit endelige gennembrud (i form af succes på et absolut tophold, vedvarende succes på landshold). dette vil medføre en fantastisk engageret spiller der vil give alt for AS Roma.

Ingen tvivl om at det er Enrique der vil have ham, han har set hans kvaliteter i la liga. sabatini er genial

Dige
67 indlæg.
d. 07. august 2011

Fuldstændig enig!! ^

Sofus
3107 indlæg.
d. 07. august 2011

Helt enig!!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 07. august 2011

Enig.. ^^^

Kvistus
1556 indlæg.
d. 08. august 2011

Jeg tror at Totti og Bojan kommer til at spille rigtig meget sammen

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. august 2011

Kunne det være en mulighed? Per Mertesacker!?

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 08. august 2011

Ja.. Mertesacker ville ikke være dum :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 08. august 2011

Mertesacker er fantastisk! Det kunne være overdrevet nice! :)

johannt
61 indlæg.
d. 08. august 2011

er helt uenig omkring Nilmar!
Han er 27 år og har ikke haft en eneste overbevisende sæson endnu, og det ser ud til at prisen på kommer til, at være over 20 mio euro.

Derimod vil en Abel Hernandez være et fremragende køb, han er ung, hurtig og kynisk foran målet, han har haft nogle skades problemer, men det ser ud til han kan hendes til klubben for 20 mio euro, hvilket er lavere end Nilmar!

Sofus
3107 indlæg.
d. 08. august 2011

Nilmar har da spillet godt sidste sæson blandt andet? Han er pisse hurtig og kan fås billigere end Abel Hernandez! Nilmar er en ægte målsluger og er sikker på at han vil bombe mål ind på samlebånd for Roma.

Fordele ved Nilmar:

Ingen kan nå ham på de første 20 meter.

Han er utrolig skarp foran mål.

Han kan også sende gode indlæg, både flade og høje, ind i boksen.

Ulemper:

Han er ikke så fysisk stærk, det kan dog ændres!

64 kampe, 21 mål

Fordele ved Abel Hernandez:

Han er fysisk stærk.

Han er kun 20.

Han er stærk i luften.

Ulemper:

Har ofte en ringe attitude.

Han er dyrere.

Han brænder meget.

49 kampe, 10 mål

Ser klart Nilmar bedre end Abel Hernandez!

Statistiken taler også for Nilmar, dog er Abel Hernandez jo også yngre. Jeg tror heller ikke Palermo vil sælge ham, da de jo både har solgt Pastore, Sirigu og måske snart Bovo!

[Rettet af: Sofus - 08/08/11 - 23:52]

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. august 2011

Man kan jo ikke sammenligne de 2 spillere? abel er mere kanttypen, hvor nilmar er boksspiller.

kan godt lide abel h, men det er jo ikke det samme som nilmar. med abel hernandez vil roma, som jeg ser det, blot få endnu en type der vil utrolig meget, men ikke er ANGRIBER, direkte nok, og målfarlig nok.

men abel ville være vild, hvis han kunne spille sammen med nilmar tror jeg..

så angrebet hed, abel h - nilmar - bojan. med bojan og abel som dem der skal ligge på kanterne, men hvor nilmar "blot" skal ligge og vente på sine chancer i dybben.

men at sammenligne de 2 er vel ik helt retfærdigt. ligesom jeg heller ik mener man kan sammenligne bojan og nilmar. nilmar er vaskeægte angriber med en utrolig farlighed foran mål

Sofus
3107 indlæg.
d. 09. august 2011

Ser Abel Hernanndez mere som en bokspiller :)

Så du vil vrage Totti?

II-Capitano
321 indlæg.
d. 09. august 2011

-Totti bliver først vraget når hans kontrakt er udløbet, så er det sgu lige meget om de så henter Cristiano Ronaldo eller Messi.. :)

maritg0101
101 indlæg.
d. 09. august 2011

Roma har fått et bud på 20 mill euro avslått av Villarreal. De vil ha 5 mill mer, altså 25 mill.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. august 2011

Men så mener du vel også Vucinic er boksspiller? (vil jeg heller ik mene han er) :) men det er fair nok. :)

Totti er på lige fod med alle andre, og jeg holder fast på at jeg ikke ser ham som ham der kan ligge alene på toppen, hvis Roma skal blive til det store hold vi alle håber. Så enten, må han spille færre kampe på offensiv midt, ellers må enrique lave om på sit "barca" system, og spille med sine 3 angribere, hvor den forreste skal falde langt tilbage og fungere mere som en offensiv midt. men det er bar synd hvis han gør dette, og lader totti spille den rolle, for så at holdet mister muligheden for at have en seriøst kandidat til topscore prisen liggende som spydspids helt på toppen (som jeg mener Nilmar kunne være).

Totti i 3-mands angreb hvis Enrique vil spille med samme dynamik som vi alle håber på, det bliver ikke muligt som jeg ser det. Se Villa, Pedro, Messi, de spiller kun så fantastisk sammen fordi de bevæger sig vanvittigt meget rundt over det hele og søger alt de kan komme i nærheden af..

Så skulle det være fordi Totti laver et fantastisk comeback til storform som en 25 årig, men det tror jeg ikke sker.

mexes
2516 indlæg.
d. 09. august 2011

25 mio € er fandme for meget for Nilmar. Så mener jeg virkelig, at vi skal se om efter andre emner. Jovist har vi fået penge, men de skal stadig bruges ordentligt.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. august 2011

Ja synes også loftet ligger på de 20 mio euro. Hvilket jeg så synes han er værd, og det burde være en fair pris for alle parter. Nu må Sabatini lige trylle lidt. Smid 10-15 og Taddei eller sådan.

BOversoe
74 indlæg.
d. 09. august 2011

Totti blev til tider brugt på den centrale midtbane på det italienske landshold, og med hans alder kunne han måske også forlænge sin karriere, hvis han faldt lidt længere tilbage på banen.

Tror dog ikke at Enrique vil se bort fra Totti. Ranieri gjorde det, og han tabte overblikket fuldstændig.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. august 2011

Totti har i mine øjne altid været en central offensiv midt. Men det har han jo ikke kunne klare fysisk i noget tid, og der tager jeg Ranieri i forsvar. For Totti er desværre ikke i stand til at udfylde den rolle mere. Muligheden kunne self være at Enrique spiller med 2 meget defensive og så totti foran dem, men det mener jeg ikke er realistisk - da det vil brække holdet midt over og enrique ville ikke få et stærkt sammenhængende hold - som jeg er sikker på enrique vil skabe.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. august 2011

Tja. Hvis Enriques fysiske trænere er så gode som kan de måske holde Totti fit.. Kan ikke se det store problem med at have ham som en ægte italiensk trequartista.. Er idéen med Enriques strategi at være boldbesidende så er det modstanderen der skal løbe mest. Med hans fokus på fitness træning burde Totti komme i god form. Hvis vi er boldbesidende i en stor del af kampene hvor modstanderen skal løbe mest, burde der derfor være plads til Totti.. For der er ikke tvivl om hans tekniske kvaliteter.. Så alt afhænger af om Enrique kan køre ham op rent fysisk :) Og det tror jeg bliver en mulighed i den nye sæson.. Hvor fokus forhåbentlig bliver at så længe vi har bolden, scorer modstanderen ikke, i stedet for Ranieris vi stiller med de gamle spillere, og så går det nok.. The men need a leader.

II-Capitano
321 indlæg.
d. 10. august 2011

www.bold.dk skriver således:

FC Portos midtbanespiller Fredy Guarin tiltrækker interesse fra Roma, men endnu har italienerne ikke afgivet et bud.
Chelsea, Real Madrid og Inter kædes sammen med FC Portos 25-årige midtbanespiller Fredy Guarin, der i sidste sæson var en nøglespiller i den portugisiske klub. Nu melder endnu en klub sig så på banen, Guarins agent bekræfter, at Roma gerne vil have fingre i spilleren.

- Der er interesse fra Roma. Vi må vente til Giallorossi kommer med et formelt tilbud, så vi kan finde ud af Portos intentioner. Er klubben klar til at lade ham gå? Jeg tror det, hvis de får et godt tilbud, siger agent Marcelo Ferreyra, til Calciomercatoweb.

- Han har en frikøbsklausul på 225 millioner kroner, men hvis interessen er seriøs og konkret, tror jeg han kan forlade klubben for et lavere beløb.

Porto kædes allerede sammen med Standard Lieges Steven Defour, der ses som en mulig afløser for Guarin.

Sofus
3107 indlæg.
d. 10. august 2011

Link? :)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 10. august 2011

Guarin er for vild. han har et klasse skud fra distancen. Det ville være for vildt at få ham til klubben

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 10. august 2011

@ Sofus

http://www.bold.dk/nyt/Roma-ude-efter-Porto-stjerne

[Rettet af: Rüemenapp - 10/08/11 - 14:13]

Sofus
3107 indlæg.
d. 10. august 2011

Tak (:

Ja han er super! Fantastisk skud, og lækre afleveringer :)

Hvilken aflevering!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 10. august 2011

Hvis Pizarro forlader os, køber vi enten Lucho G. eller M'Villa

maritg0101
101 indlæg.
d. 11. august 2011

Jeg er ganske sikker på at Sabatini kommer til å få til en overgang for Nilmar. Selv om det akkurat nå ser ut som Roma og Villarreal er lagt fra enige når det kommer til prisen, er jeg sikker på at Sabatini kommer til å få presset prisen på Nilmar ned til dit han ønsker.

Jeg personlig tror at Nilmar ville passet mye bedre inn i Enriques system enn hva jeg kan se for meg Osvaldo vil gjøre (siden det nå er han som er alternativet). Nilmar er raskere og har bedre teknikk, det siste er noe som i dette tilfellet er veldig avgjørende.

Er ikke lenge siden det så ut til at Roma og Ajax aldri kom til å komme til enighet om en overgang for Stekelenburg. Sabatini er som regel en mann som handler raskt, men samtidig vet han å være tolmodig når det handler om spillere han/treneren virkelig vil ha. Dette tror jeg er tilfellet med Nilmar. Skal ikke se bort ifra at Sabatini bruker Osvaldo som et pressmiddel for å få prisen på Nilmar ned.

Dere hørte det her først :P

[Rettet af: maritg0101 - 11/08/11 - 22:20]

maritg0101
101 indlæg.
d. 12. august 2011

Etter min mening er det eneste som mangler for at Roma har et komplett lag til sesongstart at vi signerer Guarin, Nilmar og en god midtstopper/høyreback.

Guarin og Nilmar skal stå øverst på ønskelisten til Sabatini. I forsvar regner jeg med at vi ender opp med Kjær.

Sabatini satt seg på flyet sammen med Roma-laget som dro i dag for å møte Valencia. Sabatini har ingen planer om å være tilskuer til kampen, men skal møte representanter fra Villarreal. Han skal ikke på noen som helst måte være villig til å møte Villarreal's pris på 25 mill euro, så det hele avhenger av om Villarreal er villige til å senke prisen ned til nærmere 20 mill.

Nilmar har uttalt at han ønsker å gå til Roma, og at han vil se det som et stort steg karrieremessig. Han uttaler videre at det vil være stort å kunne spille sammen med Totti og De Rossi.

Roma skal også være interesserte i Osvaldo. Virker som at Roma kommer til å signere spilleren for 17 mill euro. Hvis disse ryktene er sanne, kan det se ut som at Roma kommer til å signere både Osvaldo og Nilmar.

Sofus
3107 indlæg.
d. 12. august 2011

Jep. Det er også sådan jeg ser på det. Håber virkelig på Nilmar, han er genial!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 13. august 2011

As-Roma 1927 Orgoglio Romano skriver på facebook..
Sabatini vorrebbe avviare una trattativa con il Liverpool per riportare in giallorosso Aquilani. La richiesta del club è di 7 milioni.

Google oversætter :
Sabatini vil indlede forhandlinger med Liverpool at bringe Giallorossi Aquilani. Efter anmodning fra klubben er 7 mio.

Er der nogen der kender noget til det? ((:

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. august 2011

Det lyder meget godt. Fin pris :)

Har dog lige revet trykket af min Aquilani trøje :(

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. august 2011

Selvom jeg blev skuffet da Aquilani valgte at tage til Juve - skal han være meget velkommen hjem ;) og tror helt sikkert han kunne pynte på holdet!

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. august 2011

Ja, helt enig. Det kunne være dejligt hvis han vendte hjem men:

Aquilani i Roma:
"Jeg vil aldrig spille for en anden klub end Roma"

Så skifter han til Liverpool:
"Jeg vil aldrig spille for en anden italiensk klub end Roma"

"Romas lægestab er ringe, her i Liverpool er det meget bedre"

Så skiftede han til Juve, der mistede jeg så næsten alt respekt. Men han kunne være god at få hjem igen, vi mangler en spiller som ham og 7 mio, det lyder godt!

maritg0101
101 indlæg.
d. 13. august 2011

@Sofus

Jeg syns dette er den beste nyheten på lang, lang tid! Vi må huske at det var Roma som besluttet å selge Aquilani, og spilleren selv ville helst bli værende i klubben. Han gikk med på et slag fordi Roma trengte pengene etter å ikke ha klart å kvalifisere seg for Champions League. Alternativet var å selge Vucinic på den tiden, noe Roma ikke ønsket å gjøre.

I Liverpool fikk Aquilani nesten ingen mulighet til å vise seg frem. Da overgangsvinduet åpnet igjen, var ikke Roma interesserte i å hente han tilbake. Alternativet for Aquilani var å bli sittende på benken for Liverpool i enda en sesong eller å få gå på lån til Juve og få liv i karrieren igjen. Tror ingen spiller ville valgt å bli sittende på benken å råtne bare fordi det er Juve som kommer som alternativ.

Aquilani er og blir en Roma-spiller innerst inne uansett!

KoldingFC
371 indlæg.
d. 14. august 2011

Hvis der er nogen der ser Agentina - Portugal på Eurosport lige nu ;) Så har jeg lige gjort lidt reklame for Roma :D Under navnet Kasper Hørlyck

Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 14. august 2011

@koldingfc hvad var det? :D

KoldingFC
371 indlæg.
d. 14. august 2011

Det er under udsendelsen ;)

Du kan se genudsendelsen i morgen på Eurosport.. Lamela gør det sku godt.

16.30 FODBOLDFODBOLD, Colombia - Kvartfinale: Portugal - Argentina (60min)

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 14. august 2011

Aquilani skal tilbage! Det ville være så hjernedødt. Stop med at find gamle citater frem, det for latterligt! Du/I skal huske på at han skiftede pga. Klubbens økonomiske krise og han ønskede at blive i Roma! Jeg elsker den dreng så meget, og drømmer så tit om at se ham tilbage :))

Sofus
3107 indlæg.
d. 14. august 2011

Har i læst det andet jeg har skrevet? Jeg skriver at jeg gerne vil have ham tilbage og det kunne være dejligt. Mistede bare en masse respekt for ham der...

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

@ Sofus

Selvfølgelig leste jeg det første du skrev :D

Ville bare påpeke at det ikke er noen grunn til å miste respekten for Aquilani "bare" fordi han har spilt for Juve. Etter min mening hadde han ikke mange valg.. Er noe helt annet den måten Vucinic gikk til Juve på. Han har jeg mistet all respekt for.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 14. august 2011

I mine øjne gjorde Aquilani det som Roma havde brug for/ønskede, dengang.
På trods af hans egne ønsker. (hvert fald ud fra hvad jeg ved han har udtalt sig om)
Hvis han kommer til Roma igen nu, så ville det være helt fantastisk.

Men vi er vel alle enige om at han gerne må trække i den flotteste Serie A trøje igen. :)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 14. august 2011

Pizarro er ude i en måned og Perrotta har forstuvet anklen.

[Rettet af: kvistus - 14/08/11 - 11:13]

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

Det betyr at vi må klare oss uten De Rossi, Pizarro og Perrotta mot ŠK Slovan Bratislava. Nå må det handles inn på midtbanen. Få inn Guarin og Casemiro!

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

Og Aquilani :D

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/08/14/2619280/roma-set-sights-on-simon-kjaer-pablo-daniel-osvaldo-and-casemiro-

Andreas
789 indlæg.
d. 14. august 2011

Jeg læser en del italienske og engelske Roma-relaterede nyhedssites og jeg har intet sted set at vi skulle være det mindste interesserede i at få Aquilani tilbage til klubben - er der en der har et link til nogle artikler der omtaler emnet?

Nicklas95
326 indlæg.
d. 14. august 2011

Hørte dig godt kasper! d:

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

Etter de siste ryktene skal Roma være interesserte i å hente følgende spillere:

Forsvar: Kjær
Sabatini har satt sine øyne på Simon Kjær fra Wolfsburg. Forhandlingene skal etter ryktene gå veldig bra, da Roma allerede har kommet til enighet med spilleren. Avtalen er i førsteomgang en leieavtale som koster Roma 2 mill euro for den første sesongen. Roma skal ha rett til å kjøpe Kjær på permanent basis etter 11/12 sesongen for et sted mellom 8-10 mill euro.

En ny midtstopper er sårt trengt i Roma. Juan har ikke trent med de andre spillerne så langt i sesongoppkjøringen, da han sliter med et vondt kne. Burdisso sliter med en vond lyske og det er lite sannsynlig at han blir gående skadefri gjennom en hel sesong.

Midtbane: Casemiro, Guarin og Thiago Alcântara
Luis Enrique's våte drøm skal være å hente Thiago Alcântara til Roma. Det negative med en eventuell avtale er at Barca ikke er villige til å la Thiago gå på permanent basis og at det da er snakk om en leieavtale. Thiago Alcântara skal være lite villig til å dra fra Barca, selv om det bare dreier seg om en sesong.

Casemiro er den spilleren Sabatini helst ser kommer til Roma. Sabatini skal i de nærmeste dagene ha møter med representanter fra Sao Paulo om en eventuell overgang. Sabatini har på sin side uttalt at Casemiro etter all sannsylighet ender opp i Inter. Om dette er sanne ord fra Sabatini eller er noe han sier for å "lure" andre interesserte klubber er det ingen som vet.

Guarin er den spilleren jeg helst ser at Roma henter. Han er ikke-EU spiller, noe som kan sette en stopper for overgangen fra Porto. Roma har de siste årene slitt med at de har for få midtbanespillere som scorer mål. Guarin på sin side virker ikke å ha nevneverdige problemer med dette (56 kamper, 9 mål for Porto).

Angrep: Osvaldo og Nilmar
Den spilleren som for øyeblikket er nærmest en overgang til Roma er Osvaldo, hvertfall i følge ryktene. Roma skal være villige til å tilby 13 mill euro + 3 mill i bonuser, noe som vil gi Osvaldo en mulig pris på 16 mill euro. Nilmar skal alikevel være den spilleren Roma ønsker seg mest i angrep, men akkurat nå er forhandlingene gått litt i stå.

Av disse alternativene ser jeg helst at Roma henter Nilmar. Nilmar innehar mere ekstremferdigheter enn hva som er tilfellet med Osvaldo. Samtidig er Osvaldo en spiller som presterer gjevnere enn hva Nilmar gjør. Nilmar er litt av samme type som Vucinic og Menez er, en spiller som kan vinne en kamp alene, men i neste kamp være usynlig i 90 minutter.

Personlig håper jeg Roma henter disse:
Kjær
Casemiro
Guarin
Nilmar
Skulle gjrne hatt med Thiago Alcântara, men da kjøp ikke er noe alternativ kan han få bli i Barca.

[Rettet af: maritg0101 - 14/08/11 - 13:49]

Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 14. august 2011

Guarin og nilmar ville være fantastisk køb! ved ikke helt med Kjær. fedt at han er dansker, men vil sku gerne have en bedre forsvar spiller.. tror heller ikke han gider til roma.

asromadk
3790 indlæg.
d. 14. august 2011

Casemiro, Kjær og Nilmar ville sku være perfekt.

Jeg har ikke helt kunne finde den store begejstring frem med udsigten til Osvaldo.

Andreas
789 indlæg.
d. 14. august 2011

Eftersom vi allerede har hentet Erik Lamela, kan vi kun hente én yderligere ikke-EU-spiller. Casemiro, Guarin og Nilmar er alle ikke-EU-spillere, så vi kan kun hente én af dem. Kjær og Osvaldo har begge EU-pas. Med andre ord bliver Sabatini nok nød til at rette blikket mod det europæiske marked.

Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 14. august 2011

Er det ikke noget med at hvis Nilmar spiller kampen mod OB, så vil vi ikke kunne bruge ham i europa league?

maritg0101
101 indlæg.
d. 14. august 2011

Tror Roma ender opp med å hente Kjær, Guarin (rundt han som ikke-EU-spiller er litt usikkert med tanke på pass osv, han kan ende opp som EU-spiller, hvis ryktene er til å stole på :P) og Osvaldo.

@ Oscar-AsRoma
Hvis han spiller den kampen kan ikke Roma bruke han i Europa League hvis han kommer til Roma.

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 14. august 2011

@Andreas, ikke hæng mig op på det. Men efter hvad jeg har læst mig til skulle Lamela have et spansk pas og tæller derfor ikke som en ikke-EU spiller :)

Xedem
551 indlæg.
d. 14. august 2011

Lamela har spansk pas. :-)

Andreas
789 indlæg.
d. 14. august 2011

Er du 100% på det? Jeg kan ikke finde nogen steder der siger at han skulle have spansk pas..

sebbews
270 indlæg.
d. 14. august 2011

Jeg mener at det stod herinde på hjemmesiden på et tidspnkt.

napstah
285 indlæg.
d. 14. august 2011

Hvis du bare søger på google "lamela + spanish passport" kommer der utallige sider hvor folk skriver han har spansk pas.

Desuden håber jeg vi henter Kjær og Nilmar. Kjær var virkelig god i Palermo, enig, han har ikk imponeret i Wolfsburg, men hvem har det siden de vandt mesterskabet?

A.T
111 indlæg.
d. 15. august 2011

Loic Nego spiller netop nu på Eurosport(Frankrig-Nigeria, U-20 VM)

totti er gud
1115 indlæg.
d. 16. august 2011

Thiago Alcantara ser ud til at kunne blive en Roma spiller. på lån fra barca efter de har købt Fabregas

[Rettet af: totti er gud - 16/08/11 - 10:02]

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. august 2011

Tror på ingen måde på det :)

A.T
111 indlæg.
d. 16. august 2011

Bilan er også ude efter ham.

maritg0101
101 indlæg.
d. 16. august 2011

Kjær skal så og si være klar for Roma. Ifølge Sky Sport innebærer overgangen at Kjær går på lån til Roma med opsjon på kjøp etter denne sesongen. Roma betaler 2 mill euro for låneavtalen og kan kjøpe Kjær for 8 mill euro etter sesongen. Overgangen kan altså til sammen koste Roma 10 mill euro.

Avtalen ventes å bli offentliggjort i løpet av de neste 48 timene.

[Rettet af: maritg0101 - 16/08/11 - 14:52]

maritg0101
101 indlæg.
d. 16. august 2011

Roma har etter de siste ryktene lagt inn et bud på Sao Paulos midtbanetalent, Casemiro. Budet skal være på 14 mill euro. Sao Paulo har tidligere forlangt 20 mill for spilleren, men Sabatini håper på å få presset prisen ned ved hjelp av gode relasjoner til spilleren selv og hans støttespillere.

Osvaldo ser ut til å glippe for Roma. Ifølge spansk media er Atletico Madrid klare favoritter til spillerens signatur.

PS: Nilmar er med i Villarreals Champions League-tropp som møter Odense. Får håpe han ikke spiller, sånn at det fortsatt er håp om å få se han i Roma-drakt kommende sesong.

[Rettet af: maritg0101 - 16/08/11 - 15:09]

Sofus
3107 indlæg.
d. 16. august 2011

Lyder lækkert, undtagen angriber-sitautionen...

Delle1974
9 indlæg.
d. 17. august 2011

Hvad er der blevet af drukmåsen Adriano....... syntes jeg hørte at han ville blive... men er der grund til det... han gide rjo ik spille fodbold

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 17. august 2011

Adriano spiller ikke i Roma men derimod i Corinthians..

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. august 2011

Cassano er i de seneste dage blevet kædet sammen med Roma. Muligvis i en byttehandel med Borriello, men det lyder ret usandsynligt.

Dels skulle Roma være påpasselige med Cassanos skader og attitude, men mindre tror jeg på at Borriello vil bytte sin rotationsplads i Roma ud med en plads på bænken i Milano.

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

@ Julii Caesares

Etter hva jeg har forstått så har Cassano ringt til Totti og spurt om det er mulig for han å komme tilbake til Roma. Totti svarte visst at han var velkommen tilbake.

Det er etter det jeg har lest er det ikke på grunn av Cassanos tidligere sprell og utenomsportslige krumspring at Roma ikke vil hente han tilbake. Grunnen skal være at DiBenedetto har inført et nytt lønnstak i Roma og at Cassano sin lønn vil være et problem ved at den overstiger hva Roma er vilige til å betale til sine spillere.

Jeg vet ikke om disse ryktene stemmer, men hvis det er tilfellet skal vi ikke se bort ifra at Cassano er villig til å gå ned i lønn for å komme tilbake til Roma. Det er jo tross alt bare litt under ett år til EM starter, og Cassano trenger spilletid, noe han ikke får så mye av i Milan.

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

Ifølge Tuttosport er det bare få timer til agenten til Casemiro lander i Roma, angivelig for å forhandle om en overgang for spilleren. Dette er gledlige nyheter, da Roma sårt trenger en ny midtbanespiller før utgangen av august. Sao Paulo har allerede avslått ett bud fra Roma på 10 mill euro. Får håpe Sabatini øker budet nok til å få Casemiro til Roma.

Kl. 18.00 i kveld skal det være en pressekonferanse med Luis Enrique og Burdisso angående morgendagens møte med Slovan Bratislava.

MURO
632 indlæg.
d. 17. august 2011

vi har fået kjær

sascha_c
110 indlæg.
d. 17. august 2011

@muro
dokumentation

MURO
632 indlæg.
d. 17. august 2011

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/08/17/2624038/roma-agree-10-million-deal-for-wolfsburgs-simon-kjaer-report

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. august 2011

Det tyder på det. Forleden skrev vi at Kjær havde forhandlet kontrakt med Roma, og nu er klubberne ifølge Sky blevet enige om en pris. Den virker ret sikker.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 17. august 2011

Dammm. Jeg savner sku at få nogle italiener ind i truppen.
Hvorfor har vi endnu ikke hentet en italiener. Vi ender med at blive som Inter.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 17. august 2011

Dammm. Jeg savner sku at få nogle italiener ind i truppen.
Hvorfor har vi endnu ikke hentet en italiener. Vi ender med at blive som Inter.

Men hvem? :)

Cassani til højreback.
Montolivo til midtbanen ? :)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. august 2011

Jeg ville meget gerne have de to, især Montolivo med hans situation i mente.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 17. august 2011

Don-Emilio:

You said it:)
Ja det ville da være dejligt.
Ville have være lækkert hvis vi havde byttet Vucinic til Claduio Marchiso.

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

Jeg ser gjerne Cassano i Roma-drakt denne sesongen :D

TheTotti
456 indlæg.
d. 17. august 2011

Betal Villareal hvad de vil ha for Nilmar!
Han er ser ud til at kunne udfordre de fleste i Europa, som han spiller mod OB lige nu! Og de er ikke engang igang i Spanien endnu!

TheTotti
456 indlæg.
d. 17. august 2011

Og så kunne vi jo passende købe Rossi med oveni købet :P

zambiasi
246 indlæg.
d. 17. august 2011

Nu er Nilmar bare låst i forhold til EL!

[Rettet af: Zambiasi - 17/08/11 - 21:29]

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

Roma skal ha signert Osvaldo rett foran nesen på Atletico Madrid. Overgangen koster Roma 17 mill euro. Hvis man skal tro de siste ryktene.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 17. august 2011

Hvis Roma køber Nilmar, kan de så slet ikke bruge ham i Europa League i denne sæson?

[Rettet af: skytt0 - 17/08/11 - 22:03]

asromadk
3790 indlæg.
d. 17. august 2011

Forstår ik logikken. 17 mio euro for osvaldo er OK fra klubbens side. men at smide 20 for Nilmar det er for meget.

Jeg kan komme til at fortryde det self, men har sku ik stor fidus til osvaldo

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

@ Skytt0

Roma kan ikke bruke Nilmar i Europa League, hvis de henter han. Ser desverre ut til at vi må gi opp håpet om Nilmar og heller ønske Osvaldo velkommen..

maritg0101
101 indlæg.
d. 17. august 2011

Angående Osvaldos overgang til Roma, så er det jeg kan vise til en twittermelding

GabrielBsports(Futbol Mundial)
[ULTIMO] El delantero Argentino, Daniel #Osvaldo es el nuevo jugador de la #Roma de #Italia, a cambio de 17 millones de euros.

Radio Marca sier også at Osvaldo er klar for Roma.

Jeg håper dette ikke stemmer..

[Rettet af: maritg0101 - 17/08/11 - 22:18]

zambiasi
246 indlæg.
d. 17. august 2011

Nej Skytt0 ikke når han har spillet for et andet hold i samme turnering, hvilket han gør i dette øjeblik!

Sofus
3107 indlæg.
d. 18. august 2011

Marca er trods alt, en af verdens mest upålidelige aviser :)

MURO
632 indlæg.
d. 18. august 2011

OSVALDOOOOOO, håber virkelig at vi får ham, han er så giftig.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 18. august 2011

http://www.youtube.com/watch?v=-EC2H-dWKLA&feature=related

Han ser meget giftig ud. Dog tror jeg ikke der er dn store chance for, at vi kan hente ham i dette transfervindue, men ellers ser han meget svedig ud. Han kunne være en god offensivspiller at have, og tror han ville kunne fungere godt sammen med Lamela.

Btw. Nogen der har hørt mere omkring Casemiro, og Kjær?

[Rettet af: skytt0 - 18/08/11 - 16:25]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 18. august 2011

Eto'o er til salg for 30 mio. euro.

KØB HAM FOR ... !! Et køb af Eto'o er som et køb af 5 Osvaldo'er :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 19. august 2011

Det er også 13 mio mere...

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 19. august 2011

Simon Kjær - Som vi kender ham
Håber satme ikke han kommer til Roma, det bliver årets flop-køb!!

Sofus
3107 indlæg.
d. 19. august 2011

Ja, hold kæft en blunder...

mexes
2516 indlæg.
d. 20. august 2011

Lamela får nr. 8. Lad os håbe, at han udfylder trøjen bedre end Adriano :P

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 20. august 2011

Ej nej nej nej.
Lamela ser jo helt deprimeret ud :o

Shit man han er jo helt sørgelig at se på :(
Ikke et eneste smil.

Hmm. well det kan også bare være at det er sådan han er som person, who knows.
Mindes dog ikke at have set sådan en trist spiller da han blev præsenteret for Roma.
Se på hans øjne.
Men okay manden er kun 19 år og er i et helt fremmed land, uden nogle familie medlemmer. Stor omvæltning.

http://www.laroma24.it/index.php?show=gallerie&id=573

Skytt0
1532 indlæg.
d. 20. august 2011

Manden er sikkert nervøs, eller også har han jetlag. Han skal nok gøre det godt i Roma trøjen, og LANGT bedre end Adriano i nr. 8!

Skytt0
1532 indlæg.
d. 20. august 2011

Her lyder han ellers meget positiv:

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/08/20/2628242/erik-lamela-roma-are-one-of-the-biggest-clubs-in-the-world

maritg0101
101 indlæg.
d. 21. august 2011

Osvaldo kommer til å bli Roma-spiller i løpet av de neste timene. Overgangen innebærer at Roma betaler 13 millioner, pluss 3 millioner i prestasjonsbonuser til Atletico Madrid. Summen kan dermed komme opp i 16 millioner euro.

Samtidig ser det ut til at Borriellos tid i Roma er talte. Napoli ser for øyeblikket ut som den mest sannsynlige destinasjonen for spilleren.

Skal heller ikke se bort ifra at det snart skjer noe konkret rundt en potensiell overgang for Casemiro, siden U20 VM nå er over. Roma har samtidig gjennopptatt interessen for Fernando fra Porto.

De siste rykter sier at Kjærs overgang til Roma nå er på stand-by. Etter mitt syn er det ingen andre alternativer som har blitt nevnt i forhold til en forsvarer for Roma, så vi kan nok vente oss en overgang for Kjær før utløpet av 31. august.

Det betyr at det kan ende med disse overgangene før overgangsvinduet starter:

Inn:
- Osvaldo
- Casemiro
- Fernando
- Kjær

Ut:
- Borriello
- Brighi

[Rettet af: maritg0101 - 21/08/11 - 11:50]

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. august 2011

Ville være et super scenarie.

Dog- uden at have den store viden om Fernando - så ville jeg hellere have Lucho G til klubben

Dige
67 indlæg.
d. 21. august 2011

Så Nilmar er røget helt ud??

maritg0101
101 indlæg.
d. 21. august 2011

Ser ut til at Sabatini har gitt opp Nilmar, men det er jo et håp helt til kl 23.59, 31.august :p

Sport.es melder at overgangen til Osvaldo koster Roma 15 millioner euro pluss 3 mill i prestasjonsbonuser. Dette kan altså koste Roma 18 mill. Får håpe overgangen ikke koster så mye, finnes mange bedre spillere til samme pris.

MURO
632 indlæg.
d. 21. august 2011

Jeg var meget spændt på Osvaldo handlen før, men kan egentlig godt se nu at det ville være et elendigt køb :s
hello, hvad har Osvaldo vist siden der skal smides ca 17 mil euro for ham. han er 1.82 høj, hvor jeg troede han var meget højere og teknisk. det højeste han har scoret på en sæson for espanyol er 12 kasser, kan ikke lige se de 17 mil i det? og hvis vi skal hente sådan en spiller som er dårligere end vuci hvorfor sælger vi så vucinic?

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. august 2011

Helt enig. Hvis Roma vil give 17 for Osvaldo, så forstår jeg ikk hvorfor de ik vil give både 20 og 25 for Nilmar. Han er det mere værd i mine øjne.

Makes no sense right now, det sabatini har gang i.

MEEEEEn, vi må jo bar stole på ham - han plejer jo at ku sit kram :)

maritg0101
101 indlæg.
d. 21. august 2011

Jeg syns Sabatini har gjort en god jobb så langt, spesielt med tanke på Lamela, Stekelenburg, Angel, Heinze og Bojan (selv om selve avtalen med Barcelona ikke var veldig god, siden de kan kjøpe han tilbake).

Det eneste som virker negativt med Sabatini er at han ser veldig mye på tidligere spillere han har hentet: (Kjær, Pastore, Hernandez,) eller mot spillere fra argentina (Lucho G., Heinze, Lamela, Romero, Osvaldo (halvt argentisnk). Selv om disse spillerene absolutt er gode spillere, skulle jeg gjerne sett noen virkelige stjerner.

Syns vi trenger noen italienere i stallen den kommende sesongen. Personelig hadde jeg likt om vi hadde hentet Aquilani og Cassano. Disse er gode og billige.

Vi trenger en signering av en stjernespiller, slik som vi hadde i 00/01 sesongen med Batistuta. Hadde ikke Roma hentet han foran den sesongen, hadde det nok ikke blitt noen Scudetto heller. Her her mitt håp, et urealistisk ett sådan at vi signerer Gonzalo Higuaín.

Blir det ingen stjernesignering denne sommeren tror jeg vi kan glemme drømmen om en ny Scudetto denne sesongen. Jeg er veldig optimistisk med tanke på fremtiden, da spillerne vi har signert er blant de største talentene i verden i sine posisjoner (Bojan, Angel og Lamela). Vi må nok vente noen år til...

[Rettet af: maritg0101 - 21/08/11 - 13:25]

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. august 2011

Ja Higuain ville være fantastisk. Men jeg mener bare at Nilmar er ligeså god (niveau - ikke stjerne status), og ville kunne bidrage med lige præcis det holdet mangler. En ægte boksspiller, der vel bliver skuffet hvis han ikke laver 20 mål på en season i ligaen. En ægte topscorer. Og det er Nilmar.

maritg0101
101 indlæg.
d. 21. august 2011

En litt morsom historie:

I italia kan man ikke signere mer enn 2 ikke-eu spillere. Dette gjelder bare spillere utenfor det italienske ligasystemet, man kan hente så mange spillere man vil som er ikke-eu spillere fra andre lag i Italia. Et smutthull i dette systemet er at hvis man selger en ikke-eu spiller, så frigjør man plass for en ny ikke-eu spiller fra utenfor det italiensk spillesystemet.

Dette har Roma utnyttet seg av. Roma har etter ryktene hentet inn Kevin Koffi og Pierre-Alain Mendy fra lavere divisjoner i Italia, begge er ikke-eu spillere. Rett etter at disse ble signert, er de blitt solgt videre, tror det er snakk om til belgisk andredivisjon.

Dette har altså gjort at Roma før overgangsvinduet stenger kan hente 2 ikke-eu spillere utenfor ligasystemet i Italia. Dette betyr vel at vi kan vente oss to ikke-eu spillere før overgangsvinduet stenger. Kanskje betyr dette at Casemiro og Fernando kommer inn før august er over?

[Rettet af: maritg0101 - 21/08/11 - 13:41]

asromadk
3790 indlæg.
d. 21. august 2011

Interessant?

Men man kan vel max frigøre 2 per år. Men jo det er da noget af et smuthul, hvis man SKAL sælge ud af landet før man må hente ind. For jo så henter man jo bar nogle fra lavere rækker og sender dem videre..

Italien er bar et mærkeligt land på mange punkter.

maritg0101
101 indlæg.
d. 21. august 2011

Sky Sport 24 melder at Roma betaler 14 mill + 3 mill i bonuser for Osvaldo.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 21. august 2011

15 mio (+ 3 mio.) for en okay spiller, er alt for meget.. dårligt køb!!

Fatter ikke hvorfor man ikke smider 10 mio. mere og henter Eto'o ind, han er den fødte angriber til et barca-system, og han laver mindst 20 mål (overall) på en sæson.. Det vil være et verdensklassekøb!

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 21. august 2011

Neeeeej! Nu køber Inter Diego Forlán... Fis af med Eto'o for 30 mio €! Hellere Forlán for 10 mio € som er 3 gange bedre end ham.

MURO
632 indlæg.
d. 21. august 2011

havde med glæde set Falcao i klubben, men det er nok lidt forsent nu.
Guarin er velkommen til den centrale, ellers kunne jeg rigtig godt tænkte mig Pablo Armero og Badu fra Udinese.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 21. august 2011

@TottiCapitano

Haha, jeg kan kun le, Forlan bedre end Eto'o? I dine og forlan's drømme måske ;)

Kelevra
1261 indlæg.
d. 21. august 2011

Synes nu Forlán er en dygtig spiller, om han er bedre end Eto'o vil jeg ikke udtale mig om - men kan bedre li' Forlán end Eto'o. Er det sikkert at han kommer til Inter?

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 21. august 2011

Forlán's far har udtalt at Forlán's agent er i Milan for at forhandle med Inter. Det er ikke sikkert at han tager til Inter men der er stor sandsynlighed for det. Forláns far har endda sagt at det er sikkert at Forlán forlader Atletico, hvis ikke for Inter, så en anden klub da han har haft problemer med Atleticos gamle træner som så har ført til problemer med hele klubben.. Ville så gerne se den mand i Roma trøjen, han kunne være vores nye Batistuta....

[Rettet af: Totticapitano - 21/08/11 - 20:10]

maritg0101
101 indlæg.
d. 22. august 2011

De siste rykter sier at Roma har lagt inn ett nytt bud på Nilmar.. Osvaldo blir klar i løpet av kort tid! :D

[Rettet af: maritg0101 - 22/08/11 - 14:02]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 22. august 2011

Ja, 20 mio. euro. skulle der være budt på Nilmar :)

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro om Osvaldo? Har ikke rigtigt set noget til ham før.. Men hvis han laver mindst 12 mål som kant, så er det vel en meget fin handel :)?

@ Btw, TottiCapitano
Har fundet ud af mig og Forlan har fødselsdag samme dag :D haha (Pirlo har også samme dag)
- ^^ det må vel være derfra mit fodboldtalent stammer :P

DeRossi16
530 indlæg.
d. 22. august 2011

Hvis vi får begge to er jeg overbevist om at Borriello er en færdig mand i klubben. Rygterne går også på at Napoli er interesseret i ham. Og at hans agent skulle være meget utilfreds med at han er på salgslisten ( tror det var skysports eller Corriere jeg læste det)

Men både Osvaldo og Nilmar kunne da være nice! Bortset fra at Nilmar ikke kan bruges i Europa League :S Men ville elske at se Nilmar sammen med Totti ;D

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 22. august 2011

Det ville være så DUMT, ja nærmest idiotisk hvis vi køber Nilmar og samtidig sælger Borriello.
Der er ingen garantier for at Nilmar bliver en succes.
Af hvad jeg har set af ham, er jeg slet ikke imponeret.
Desuden kan han ikke bruges i Europa League.

Samtidig syntes jeg det er så dumt at vi ikke køber nogle italienske spillere ind, men derimod har planer om at sælge dem.

Roma er virkelig en klub der er svær at gøre sig klog på. Det ender med at vi til sidst kun har 3-4 italiener i startopstilling, hvilket jeg mener er alt for lidt.
Vi vil komme til at minde om de engelske klubber, ja endda om Inter!

Jesus Christ. Mener bestemt ikke Roma er den klogeste klub når det gælder tranfers.

Hvorfor købte vi så Borriello i første omgang? For at sælge ham sæsonen efter?
OMFG! Hammer i hovedet p Lazio

asromadk
3790 indlæg.
d. 22. august 2011

1)
Nej men hvornår er der garanti for noget som helst i fodboldverdenen? Facit er at Nilmar er en fremragende spiller, en af de hurtigste på de første 20-30 meter i europæisk fodbold, fantastisk blik for sine offensive løb, og han passer perfekt ind i det spil som Enrique vil forsøge at implementere i Roma (hvilket Borriello ikke gør).

Hvad har nationalitet med noget at gøre? Jeg ser helst de bedste spillere, om de så er danske, argentinske eller ghanesiske. Jeg vil vinde, og så længe økonomien hænger sammen, og der ik bruges 200 mio euro per sommer på alle mulige stjernespillere som man bare køber for at købe (Mata???? WTF), så rager det mig ret så meget hvilket land de stammer fra.

De eneste realistiske spillere som vel står og kunne hentes ind er vel Montolivo og Cassani. Spillere som vil kunne kæmpe om en start 11'er og hæve niveauet i klubben. Hvem tænker du på? Der skal vel ikke bare hentes italiensk fordi det er italiensk :) Nationalitet skal være sekundært når man vil skabe et storhold.

Jeg tror at enten havde Roma forpligtet sig til at købe Borriello, eller også så der klubben bar en god investering i ham ? Og pt. er han jo god at have i truppen hvis alt andet skulle glippe. Men at han for alvor skulle kunne gøre sig gældende på et storhold med Luis Enriques spillestil, det har jeg lidt svært ved at se for mig.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 22. august 2011

Vi har købt Borriello.. Han passer som sagt ikke helt vildt godt ind i systemet.. Hans boldomgang er ret sløv, og hans tæmninger passer ikke helt til det tempo vi gerne skal spille..

Grunden til at vi ikke køber italienere er vel at de ikke er gode nok ?? Som tidligere nævnt er det nærmest kun Cassani og Montolivo der faktisk kunne forstærke holdet..

Jeg har tidligere sagt det om Forlán, men gør det igen.. Han er IKKE den spiller der brillierede alt og alle til VM.. Han har været uskarp og brændt virkelig mange chancer den seneste sæson.. Har altså virket udbrændt siden VM.. Bare så i ikke er helt forblændet af ham.. Det er selvfølgelig muligt at et klubskifte kan være med til at live ham lidt op igen..

mexes
2516 indlæg.
d. 22. august 2011

Kyrgiakos til Wolfsburg, kjær til Roma?

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 22. august 2011

@ Maritg0101

Er det pålidelige kilder eller er det bare et rygte? Tænker om det i virkeligheden har noget på sig det rygte..

Rasmus
162 indlæg.
d. 22. august 2011

Så er Kyrgiakos officelt skiftet til Wolfsburg. Det baner jo tydeligvis vejen for et skifte for Kjær, hvilket efter min mening er det helt rigtige for ham selv, men også for os, jeg tror han kan komme til at gøre det super, når man tænker på hvor godt han før har gjort det i Serie A..

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. august 2011

Meget kunne godt tyde på at Wolfsburg gør klar til slippe Simon Kjær, da de har forstærket defensiven med to nye spillere idag, i form af Kyrgiakos og Hrvoje Čale..

Nu må der altså også meget gerne snart ske noget - 9 dage tilbgae af transfervinduet - og vi mangler stadig 3-4 nye spillere..

Come on Sabatini!

maritg0101
101 indlæg.
d. 22. august 2011

@ 10TOTTI10

Forzaroma.info

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. august 2011

Corriere Dello Sport har også skrevet om Nilmar:

http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2011/08/22-189720/Stampa+spagnola%3A+%C2%ABRoma%2C+nuova+offerta+per+Nilmar%C2%BB

Endvidere kan man se billeder fra Lamelas præsenation her:

http://www.corrieredellosport.it/foto/calcio/serie_a/roma/2011/08/20-33707_0/Roma%2C+Lamela+si+presenta%3A+indosser%C3%A0+la+maglia+numero+8

maritg0101
101 indlæg.
d. 23. august 2011

Kan virke som at det ikke er lenge til Casemiro er Roma-spiller :D

www.corrieredellosport.it

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 23. august 2011

Ifølge calciomercato.it skulle Aquilani være på vej tilbage til Roma og dermed droppe Milan handlen!

Sofus
3107 indlæg.
d. 23. august 2011

Hold da kæft. Rygterne flyver afsted, der er virkelig mange de sidste par dage der handler om Roma :)

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 23. august 2011

kjær, casemiro, aquilani, osvaldo, så er jeg rimelig tilfreds.

[Rettet af: zmartguy - 23/08/11 - 20:44]

Xedem
551 indlæg.
d. 23. august 2011

Enig med @Zmartguy!

DeRossi16
530 indlæg.
d. 23. august 2011

Årrrh, Aquilani :D Ville elske at se ham i vores trøje igen. Var mega ked af at han smuttede.

Meen så nu hellere Kjær, Casemiro, Aquilani og Nilmar :D

Bliver spændende at følge de næste par dage.

maritg0101
101 indlæg.
d. 23. august 2011

Casemiro har undertegnet en ny kontrakt med Sao Paulo, den ble underskrevet etter dagens tregning. Kontrakten binder han til klubben i 5 nye år. Om dette er ment av Sao Paulo som et tegn på at de vil beholde spilleren, eller om det er for å presse prisen opp vet jeg ikke..

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. august 2011

Lyder meget mærkeligt.. Først at udtale at han er klar til at rykke til Europa, og har sin favorit som oven i købet er konkret interesseret, hvorefter han underskriver en ny kontrakt?

Men havde han egentlig ikke 5 årig kontrakt i forvejen eller husker jeg forkert?

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. august 2011

Ehhh.... En spiller som Diego, han var så god og lovende engang. Han er på vej til Atletico, hvis han bare kunne komme i gear igen, så har han sku talentet tror jeg til at blive en god spiller i Roma under Luis Enrique.

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. august 2011

Casemiro skal angiveligt have forlænget med Sao Paulo - hvilket slet ikke giver mening efter hans seneste udtalelse!?

Roma lader nu til at rette fokuseret mod andre midtbanespillere, og Fernando fra Porto skal angiveligt være favorit, mens Gago fra Real Madrid er anden valget?

Fernando ville virkelig være et stærkt køb, tvivler dog på at han er billig, men han er virkelig en fighter. Og kunne blive den spiller der har været snakket, som kunne fratage De Rossi hans defensive pligter.

Kan helt sikket anbefalde enne lille film, fundet på theoffside:

http://www.youtube.com/watch?v=NCzK_vZE5cg&feature=player_embedded

MURO
632 indlæg.
d. 24. august 2011

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. august 2011

Mancini kan snakke om De Rossi så meget han vil! De Rossi er ifølge de italienske medier utrolig tæt på en forlængelse med Roma og han skal ingen steder!

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. august 2011

Nogen der ved om det er officelt at Alain Pierre Mendy (Parma) og Koffi (Napoli) er skiftet til Roma??? Har læst en del steder at de er, men er ikke helt sikker på om det er pålidelige kilder. Da i det ene øjeblik er artikel på deres site, og i det andet er den væk.

DeRossi16
530 indlæg.
d. 24. august 2011

Må indrømme at det var begrænset hvor meget jeg kendte til Fernando inden rygterne begyndte at simre. Men med den video ligner han den umiddelbare perfekte def. midt, som nemlig kunne give De Rossi og Pizarro lidt større frihed. Er du gal han kunne time sine tacklinger den mand :D Var ikke synderligt imponeret over hans offensive krafter (dem som man nu kunne se) men who cares, hvis vi har de 2 ovennævnte samt, Totti og Lamela til at shine der :D

Så mangler vi bare vores 20 måls skytte, samt en midterforsvar så er jeg til på klimaks :D

Sofus
3107 indlæg.
d. 24. august 2011

Han har virkelig gode tacklinger, Fernando!

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. august 2011

@Martin

Det er to spillere, som jeg af hvad jeg har kunne læse mig frem til, at klubben har hentet og derefter sat fri igen, for at omgå reglerne omkring at Italienske hold kun må hente 2 ikke EU-spillere pr. sæson.

De to spillere er hentet fra italienske klubber og ved at lave dem gå, får man ekstra 2 pladser på holdet til ikke EU-spillere - måske Fernando er den ene?

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. august 2011

Tak for hjælpen. Det var sgu smart ;)

Andreas
789 indlæg.
d. 24. august 2011

Jeg skal lige forstå det rigtigt; må vi så hente 4 ikke-EU-spillere?

DeRossi16
530 indlæg.
d. 24. august 2011

http://www.facebook.com/#!/asromastreaming

Kan med mit gebroke italiensk få fumlet mig frem til at Sabatini har flyttet sine øjne mod Montilivo. Hvilket i mine øjne ville være en stjerne signing!!

Italiener, god allround, og en spiller som jeg tror ville passe godt ind i Roma.

Sofus
3107 indlæg.
d. 24. august 2011

Ja, han er sgu super!

asromadk
3790 indlæg.
d. 24. august 2011

Ja der står endda at der forelægger et konkret bud. Det må vi håbe holder stik, for så er dette jo en handel som hurtigt kan være overstået, de sku nødt til at lade ham gå uden de store forhandlinger, han smutter jo ellers gratis. Det er i alles bedste der findes en hurtig løsning. Og han burde være meget interesseret som jeg ser det, Roma ville være en god mulighed for ham.

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. august 2011

Senest nyt omkring Simon Kjær:

http://www.bold.dk/nyt/Kjaer-agent-Det-er-Wolfsburgs-oenske

http://www.bold.dk/nyt/Kjaer-Roma-er-en-stor-mulighed

http://www.sporten.dk/fodbold/tyske-medier-kjaer-blivet-lejet-ud

Det ligner med stor sandsynlighed et skifte til Roma indenfor de næste par dage ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. august 2011

Endvidere skal Roma ifølge italienske medier have budt 7 mio. euro for Montolivio og er nu favoritter til at hente ham, efter Milan har rettet fokus mod den tidligere Roma spiller Aquilani..

asroma87
3430 indlæg.
d. 25. august 2011

Hvis Roma får Montolivo for 7 mio euro, så vil det helt klart være Romas 2. bedste summersigning! UDEN TVIVL!

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. august 2011

Nu skal det jo lige tages med at Montolivios kontrakt udløber om et år, og han har selv gjort det klart at han ikke ønsker at forlænge.. Så det ville jo klart være bedst for begge parter at blive enige om en fornuftig pris..

asroma87
3430 indlæg.
d. 25. august 2011

Ja det er vel kun fordi at hans kontrakt udløber om et år, at Roma kan få ham for 7 mio euro:)

Sofus
3107 indlæg.
d. 25. august 2011

Om Montolivo...

[Rettet af: Sofus - 25/08/11 - 15:04]

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. august 2011

Tja. Det begynder jo efterhånden at være sidste øjeblik hvis det skal lade sig gøre. Så jeg tror nu stadig Roma kan være med i kampen om ham. Man kunne jo være heldig at Montolivo havde et ønske om at prøve sig af i en anden italiensk klub.

Men det er et flot standpunkt, ville ønske Roma havde vist sammen mentalitet og (tilsyneladende) standhaftighed. Istedet for at miste så mange gode spillere til rivaliserende klubber

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. august 2011

Hvis ikke Montolivo skulle havne i Roma, så ser jeg hellere at han havner i en anden Serie A klub fremfor udlandet.

Jeg vil have en stærk liga og stærke hold, og det kræver at man beholder profilerne i ligaen.

asromadk
3790 indlæg.
d. 25. august 2011

Hvis det ikke kan blive Roma, så synes jeg det fint hvis han tager til Arsenal. Og rent objektivt tror jeg at han ville han passe godt ind på arsenals hold. Hvorimod i Milan ville han drukne i stjernenykker, og efter 1-2 år være på vej videre til en ny klub.

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 25. august 2011

http://www.bold.dk/nyt/Viola-stjerne-skal-til-udenlandsk-klub
Ser ikke ud til at vi henter ham :(

[Rettet af: geggeri - 26/08/11 - 13:05]

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. august 2011

Også fik jeg lige læst at Fiorentina har hentet Cassani i Palermo - hvor har Roma og Sabatini lige været der!?

TheTotti
456 indlæg.
d. 25. august 2011

Aquilani lejes til Milan. Officielt :(

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. august 2011

Ifølge de seneste rygter har Kjær ikke været en del af dagens træning og blev kun set køre væk fra Stadion, hvor han angiveligt kunne have hentet sine ting..

Felix fortalte igår at han ikke regnede med at bruge Kjær i weekendens kamp..

Meget tyder altså på at Kjær meget snart skifter til Roma! Ifølge nogle italienske medier kan skiftet gå igennem imorgen..

[Rettet af: Jonas - 25/08/11 - 19:17]

DanielLicht
86 indlæg.
d. 25. august 2011

Ifølge Wolfsburg hjemmeside er han på vej til Rom iaften..!
Fuck, hvor er det bare for lækkert!!!!!!!!!!!

Jeg skal helt sikkert have hans trøje.
Vi skal du også have et billede af ham her på siden. Vi skal da være mega stolte af en dansker der er i klubben. Yiihaaa!

Sofus
3107 indlæg.
d. 25. august 2011

59971Cools
690 indlæg.
d. 26. august 2011

http://www.bold.dk/nyt/Fenerbahce-Ryk-os-ned

Der er et par spillere der vil væk... Luganu har da tidligere været rygtet til Roma..

[Rettet af: geggeri - 26/08/11 - 13:04]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 26. august 2011

Ja, drop Kjær og hent Lugano!

Niang burde da hentes med det samme..

59971Cools
690 indlæg.
d. 26. august 2011

Nej nej nej, ikke drop Kjær ;-)
Jeg er sgu positiv omkring Kjær, jeg tror på ham og han får min fulde støtte!

Sofus
3107 indlæg.
d. 26. august 2011

Hvad med Vicente? Han er stadig uden kontrakt!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2011

Ifølge tuttomercatoweb (jaja, i know) har Sabatini ikke opgivet Montolivo og vil afgivet endnu et bud, som skulle være betydeligt højere end de sidste bud, som var ret lavt.

maritg0101
101 indlæg.
d. 26. august 2011

Ser ut til at neste spiller inn blir Davide Santon, fra Inter. Roma og Inter er i forhandlinger. Er i førsteomgang snakk om en låneavtale.

Etter ryktene skal Roma også signere to midtbanespillere før overgangsvindet stenger. Den spilleren som ser mest sannsynlig ut her er Gago fra Real Madrid. Den andre plassen på midtbanen ser ut til å bli enten Montolivo, Fernando eller Guarin, hvis man skal tro italienske medier.

Claudio Fenucci uttalte i går at navnet på en av spillerne for midtbaneplassen i Roma er det bare Sabatini som vet.

Det hele begynner å dra seg til, og jeg må si jeg liker det :D

RomaValde
83 indlæg.
d. 26. august 2011

Har Osvaldo fået nr.9 ?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2011

Vi går nogle spændende dage i møde!

napstah
285 indlæg.
d. 26. august 2011

Osvaldo har fået nr. 9 ja

RomaValde
83 indlæg.
d. 26. august 2011

Hvad med Nilmar? Har Sabatini opgivet at hente ham?

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 26. august 2011

Selvfølgelig får vi ikke Nilmar :( Vi får kun middelmådige spillere :@

RomaValde
83 indlæg.
d. 26. august 2011

Nilmar ville ellers være perfekt! Work your magic Sabatini

napstah
285 indlæg.
d. 26. august 2011

Middelmådige spillere? Arr come on!