Kategori: Rygter
Oprettede lige tråden her, da jeg synes vi lige manglede et sted og skrive om den nye træner.. Rygter om hvem det bliver, nyheder osv..
Jeg regner selv klart med Ancelotti bliver hentet ind.. Hvilket vil være klasse!
De sidste rygter går dog ud på, at Villas Boas skulle være i Rom for at snakke med Roma, da han ifølge rygterne er Roma-fan.. Kan det mon passe!? :D
^^ Har fundet ud af der ingen hold i rygterne om Villas Boas.. De er kommet frem, siden at Villas Boas på hans twitter har fortalt, han skal på ferie i Rom.. Men man ved jo aldrig :P
[Rettet af: TottiTheBest - 23/05/11 - 21:07]
BOversoe:
Du kan jo læse aaalt hvad du vil om fodbold på diverse sider. Nu er den taktiske tilgang til fodboldspillet endog så komplekst, og med så mange facetter at jeg ikke finder det tilstrækkeligt til at man kan være så skråsikker på noget ud fra ting man har læst fra andre. Fodbold skal ses og opleves før man kan få ordentlig indsigt i det. Det andet er da noget pjat. Så som sagt, jeg er ikke overbevist :)
http://www.romanews.eu/2011/06/08/luis-enrique-ha-firmato-il-contratto-con-la-roma/
Officelt: Luis Enrique hos Roma <3
Ved ikke hvor jeg skulle linke det, men inden alt nyt sker omkring Roma synes jeg I skal se denne film.. Link-tekst - den fik mig til at få gåsehud :/
Er du gal en video AndersRoma. Man sidder jo næsten selv med en lille tåre i øjenkrogen :`(
Årh ja slap lige af gutter, er det en sauna klub eller hvad? Gåsehud og tårer i øjenkrogen, rolig nu, så vild var vidoen heller ikke!
AndersRoma: Den er også linket i kamptråden "Roma Sampdoria".
Det er en meget flot video.
Men drengene, prøv at forsøge og holde trådende til det de er, ellers bliver det kaos... Så kan man bedre vælge hvad man vil bruge tid på at læse og følge med i og hvad man ikke vil :-)
Tendensen har bare været at man poster alt muligt i forskellige tråde, som intet har med det pågældende emne at gøre.
Er der nogen der har hørt rygter om hvis/når nu Enrique bliver træner, hvad sker der så med assistentjobbet?
Man kan ikke undgå at få tåre i øjnene..:(
Det er slutningen på en epoke. Den familie har givet så meget til klubben.
Tak for alt, Sensi og ikke mindst tak Franco.
[Rettet af: Julii Caesares - 09/06/11 - 13:23]
Hørt Cools!
On topic drenge!
Med hensyn til det nye trænerteam faldt jeg over denne artikel som gennemgår Enriques "klan".
Luis Enirique tager sin tidligere Barcelona-holdkammerat, Iván de la Pena, med som ny assistenttræner. Som spiller var de la Pena playmaker/10'er af den gamle skole - altså sådan lidt Maradonna eller Hagi-agtig...
Lo Pelat (den skallede) har ingen trænererfaring eftersom han først stoppede sin aktive karriere efter den netop afsluttede sæson. Efter min mening er det noget af et sats at have et så urutineret trænerteam, men vi må jo krydse fingre for at de kan magte opgaven.
Med sig tager Luis Enrique også en række personer fra hans team i Barcelona. Rafael Pol Cabanellas får en role som hjælpetræner - han skal formentlig hjælpe til på træningsbane osv. Roberto Moreno skal være scout - i denne sammen hæng tror jeg at det betyder at han skal "scoute" modstandere osv, altså ikke talentspejder. Jeg er dog ikke sikker. Tonino Llorente skal være hjælpetræner og hjælpe med at motivere spillerne...(!)
Derudover bliver Marcos Lopez og Joaquin Valdes ansat på free lance-kontrakter.
Så er den sku helt 100 % sikker.
Enrique er Officielt Roma træner.
Bevis her:
Tekst, Video & Foto
Tekst & Foto
Videoer
FORZA ROMA
FORZA LUIS ENRIQUE
[Rettet af: as-roma-italien - 10/06/11 - 21:56]
Ang. Rosella og Franco (R.I.P) Sensi: Come on?
Tak for hvad?
Helt serisøt så godt mener jeg bestemt ikke de har gjort det. Tværtimod har der ikke været andet en kaos i klubben og klubbens økonomi har bare været helt fucked up i den periode de har siddet i.
Vi har ikke kunne købe ordenlig spillere fordi vi har ikke har haft penge til det.
1 Mesterskab, 2 Pokal Titler og 2 Super Cups, for Sensi familien taler sit klare sporg.
Alt, alt for lidt for en stor klub som Roma.
Andre klubber og fans har hånet os, over vores konstante kaos i klubben (økonoisk og sportsligt).
Kommer bestemt ikke til at Savne Rosella.
Ja 2. pladser i Serie A er flot, men sgu ikke 6 sølv medaljer på 10 år.
Der er stor forskel på sølv og guld.
Og hvem fanden samler på Sølv medaljer? Det gør vi åbenbart.
Så farvel til Rosella, og lad os så se om vi kan få et mesterskab i hus, så der ikke skal går mellem 40 og 20 år mellem Romas Scudettoer.
Det er simpelthen så snævert synet !!
Fodbold handler om andet end penge - nemlig passion og følelser.
Sensi familien har dedikeret deres liv og familie til Roma. Deres hjerter har ALTID været i klubben, og derfor siges der tak!
Vi har vundet 3 mesterskaber ialt - ét af dem var under Sensi. Sensi-familien skal takkes for meget, så drop det respektløse sludder..
Rosella ville romas bedste, og derfor er Sensi familien ikke længere i spidsen for AS Roma. De havde ikke længere midlerne, og derfor skilles romas og rosellas veje.
STOR tak til Sensi familien som viste os og omverdenen, at Fodbold ikke er penge, men dedikation og passion.
Mexes: Selvfølgelig handler fodbold om passion og følelser.
MEN det handler også i den grad om penge og økonomi. Desværre meget endda.
Hvis Sensi familien virkelig ville det bedste for Roma, så havde de også solgt klubben for længe siden.
Det er jo ikke nogen nyhed at vores økonomi har været forfærdelig i gennem mange år nu.
Det er alt alt for sent at klubben bliver solgt. Det skulle de have haft gjort for et par år siden.
Desuden så handler fodbold også om AT VINDE!
Noget Roma ikke har været specielt gode til. Det har været godt, men ikke godt nok. Som sagt, er der stor forskel på guld og sølv. Man vinder ikke sølv, man taber guld.
Edit: Credit til Franco Sensi at han holdte os udenfor Calciopoli skandalen og alle de andre skandaler. Ja respekt til ham at han erklærede krig og holdte sig langt væk fra Moratti, Moggi og alle de andre.
BTW: Du skal ikke bestemme hvad jeg skal sige og hvad jeg mener om Sensi-familien. Så længe min tone og mit sprog stemmer overens med retningslinjerne, så skal du bestemt ikke bestemme over mig.
Off topic.. Drenge vi skal altså til at skrive mere anderkendene, og respektere hinandens syn. Selv om vi ikke er enige. Det er godt med en sund debat, men hold bold på vores egen bane halvdel, vi er jo alle Roma fans og i bund og grund enige.
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0