Login
Glemt password Opret bruger

Den nye træner

Kategori: Rygter

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 23/05/11 20:41

Oprettede lige tråden her, da jeg synes vi lige manglede et sted og skrive om den nye træner.. Rygter om hvem det bliver, nyheder osv..

Jeg regner selv klart med Ancelotti bliver hentet ind.. Hvilket vil være klasse!

De sidste rygter går dog ud på, at Villas Boas skulle være i Rom for at snakke med Roma, da han ifølge rygterne er Roma-fan.. Kan det mon passe!? :D

^^ Har fundet ud af der ingen hold i rygterne om Villas Boas.. De er kommet frem, siden at Villas Boas på hans twitter har fortalt, han skal på ferie i Rom.. Men man ved jo aldrig :P

[Rettet af: TottiTheBest - 23/05/11 - 21:07]

Sofus
3107 indlæg.
d. 23. maj 2011

Tror at Ancelotti bliver hentet ind, men håber på Villa Boas (:

mexes
2516 indlæg.
d. 23. maj 2011

Villa Boas ville være helt fantastisk ! En af de allermest spændende og talentfulde trænere !! Han ville jeg faktisk foretrække frem for Ancelotti. Men hvis vi kan hente en af de to ind, så er jeg meget tilfreds og optimistisk for fremtiden! Men for tiden så er et skifte fra Porto til Roma jo næsten et skridt ned af stigen :-/ Men et skridt op hvis man tænker på Serie A frem for den portugisiske ..

59971Cools
690 indlæg.
d. 23. maj 2011

hørt!

Håber helt klart også på Villas Boas, det han har skabt er for imponerende til at jeg ikke er villig til at prøve ham, men tror desværre ikke det er realistisk, tror han ryger til Chelsea...

asromadk
3790 indlæg.
d. 23. maj 2011

Ancelotti er den perfekte mand til jobbet. Den ligger lige til højrebenet, kan der jo ikke være nogen tvivl om.

asroma87
3430 indlæg.
d. 24. maj 2011

Jeg holder også på Carlo! Han kan også tale italiensk! :P

mexes
2516 indlæg.
d. 24. maj 2011

Villas Boas frikøbsklausul = 110 mio. tror nok vi skal glemme ham hurtigst muligt :D
Læste at Ancelottis første prioritet er at blive i Premier League ?? hm...

Andreas
789 indlæg.
d. 24. maj 2011

Ifølge en artikel på bold.dk skulle Villa-Boas have en frikøbsklausul på omkring 110 mio. kr., om det er meget eller lidt for Årets træner (IMO) ved jeg ikke rigtig, men det burde i hvert fald få snakken omkring Villas-Boas i Roma til at forstumme.
110 mio. kr. vil gøre et alt for stort indhug i vores transferbudget, som nok kommer til at ligger i lejet 40-60 mio. euro - før eventuelle transferindtægter.

Udover prisen er et problem, tror jeg heller ikke at Villas-Boas er synderlig interesseret i at komme til Roma.

De seneste rapporter fra Italien fortæller at Didier Deschamps er i pole til at overtage trænersædet...vi får se.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 24. maj 2011

Jeg håber også mest på Ancelotti.. Tror han vil passe perfekt til Roma..

Håber bare ikke det ender med en middelmådig træner, især nu eftersom Ancelotti er fri..

[Rettet af: TottiTheBest - 24/05/11 - 14:32]

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 25. maj 2011

Jeg mener at Ancelotti klart vil være at foretrække.
Villas Boas har ganske vist i denne sæson henrykket det meste af fodboldverdenen med offensivt og kreativt fodbold. Cadeau til ham for det, men jeg tror ikke, at det er det, Roma har brug for. For det første er Porto tvunget til at være det dominerende hold i næsten enhver kamp i Portugal, hvilket Roma immerværk ikke har kvaliteten til i Serie A. Derudover er der også en ikke uvæsentlig forskel på Portugal og Italien, både kvalitets- og fodboldfilosofimæssigt.

Ancelotti derimod ved hvad der kræves for at få succes i Serie A, og Europa, er gammel Roma-dreng, er rutineret, og så er der jo ikke mindst en nævneværdig prisforskel på ham og Villas Boas!

Deschamps som tilsyneladende ligger i pole er i min optik en anelse for uambitiøst!

Roma banner

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. maj 2011

Så rygtes Luiz enrique fra barcalona b til trænerposten.

som jeg ser det må facit være at det hele afhænger af holder træneren har til rådighed . hvis holdet bliver forstærket markant kan en træner som ham sikkert godt få succes, men har nu ikke stor fidus til det.

selv guardiola synes jeg er en smule overvurderet. at være træner for barcalona hvor han har været det, synes jeg ikke er en stor bedrift. holdet er så godt, og midler er fantastiske. det er sku ik meget man behøver at granske sit hovedet for at stille med xavi, iniesta, messi, pedro og villa på banen. og tror at de kunne have spillet uden træner næsten.

ancelotti må simpelthen være det bedre bud på en træner der kan bringe noget markarnt anderledes end alle de andre der er nævnt, erfaringen og respekt omkrign sig.

hvis montella havde modtaget holdet i fantastisk stand, er der ingen der siger han ikk kunne have lavet en "guardiola" jo ?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. maj 2011

DiBenedetto har vist meddelt, at der først kommer noget konkret EFTER Champions League finalen. Er Guardiola mon på vej til klubben?

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 26. maj 2011

http://www.barcelonafc.dk/ShowNews.asp?act=showNews&id=796

Hmm.. Kom nu bare med Ancelotti !!

Arsi
725 indlæg.
d. 26. maj 2011

http://www.chievoverona.tv/
Pioli er arbejdsløs nu.......
tror det er pga. Roma vil ha' ham.

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 27. maj 2011

Jeg håber godt nok ikke på at Pioli er på vej til til Roma. Så vil jeg hellere beholde Montella næsten.

Der er ingen tvivl om at på papiret er Ancelotti og Villas Boas begge gode bud. Villas Boas er jeg dog sikker på, har bedre bud andre steder fra med 4 pokaler i indeværende sæson.
Ancelotti kunne på mange måder være den rigtige mand. I Roma bliver der altid snakket meget om kultur. Og her er måske den bedste mand der passer den profil. Tror Ancelotti kan hive både store spillere til klubben, men også flere fans på lægterne i en ny æra med Bennedetto. Spørgsmålet er om de 2 kan sammen.

Sidste bud på stammen er en noget uprøvet Enrique. Bestemt en spændende kandidat, og en træner med den rette fodboldfilosofi. Personligt synes jeg at det virker mest sandsynligt. Roma har råd til at betale hans løn, og han kan måske hive et par talenter med fra fabrikken i Barca. Det eneste der taler imod er hans erfaring.

Arsi
725 indlæg.
d. 27. maj 2011

Det lader til at det nu bliver Jose Enrique!
Italienske nyheder siger det er 99%!

http://www.forzaroma.info/rassegna-stampa-as-roma/44284-luis-enrique-roma-fatta-al-99.html
http://www.forzaroma.info/rassegna-stampa-as-roma/44296-luis-enrique-allenera-la-roma-.html

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. maj 2011

Corriere tror også på Enrique:

http://www.corrieredellosport.it/calcio/calcio_mercato/2011/05/27-174938/Luis+Enrique+sar%C3%A0+il+nuovo+allenatore+della+Roma

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. maj 2011

hmm.. En træner der aldrig har haft andre hold en Barca B.. Måske lidt mangel på ambitioner??

Det lover altså ikke godt, jeg havde så store forventninger til den nye ledelse, og det første jeg havde regnet med, var en klasse-træner..
Ikke fordi jeg siger Enrique ikke kan blive i fremtiden, men tror det kommer til og blive som med Montella :( Enrique's mangel på erfaring kommer til og ødelægge endnu en sæson..

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 28. maj 2011

http://football-italia.net/may28l.html

Det kunne være fint, dog usandsynligt

P.Totti
1008 indlæg.
d. 28. maj 2011

folkens, man kan ikke andet at tage hatten af for guardiola i barcelona, han har stort set vundet alt de har deltaget i. og ja hvem kunne ikke træne spillere som xavi iniest messi etc. men altså hvor om alting er, så er det træneren der bestemmer taktikken og den form for fodbold barcelona har udviklet siden guardiola trådte til er jo helt fantastisk.

min pointe er????? hvad var guardiola for han blev barca træner? han var såmænd træner for klubbens b hold, og efter hans første sæson som træner for b-holdet blev han førsteholdstræner.

så hvorfor i alverden skulle enrique ikke kunne levere det samme.

barcelona elite senior og ungdomssystem er bygget op således at ALLE hold spiller den samme taktik så unge spillere er nemmere at implementere på førsteholdet. dette betyder endvidere at den spil filosofi som enrique kan tilbyde roma nok vil være meget den samme som barcas taktik.
Det ville da være helt fantastisk at se Roma spille sådan i stedet for en deffensiv ranieri eller i mine øjne deffensiv ancelotti.

vi har præcis spillerne til at spille samme opstilling som barca. offensive backs, pizarro søger ned i banen som xavi, kanter der søger ind i banen, og en angriber der kan deltage i det opbyggende spil.

doni

cassetti juan ? riise
de rossi
pizarro brighi
menez vucinic
totti

Min konklusion:

kom med enrique, så får vi en stjerne taktik, og så skal den bare krydres med lidt mere kvalitet på de forskellige pladser, så vinder vi ligaen indenfor 2 sæsoner det 100!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 28. maj 2011

btw hvis vi får encelotti så kan vi godt vinke farvel til vucinic og menez, ancelotti har altid spillet kedeligt fodbold gennem midten af banen, ingen bredde overhovedet. menez er bedst på kanten, og vucinic er bedst når han starter sine løb helt udefra venstre kanten og søger ind i banen.

da han var i milan var spillestilen, spil pirlo som spiller kaka, som løber 40-50 meter med bolden, skyder eller afleverer i dybden, mål, røv nedern fodbold.

i chelsea første sæson var det bedre med maluda på kanten, gav lidt mere bredde, men altså tjek chelsea i år, deres taktik ligger i den fysiske styrke, de moser modstanderen, og moser bolden op gennem midten til drogba eller stikning til torres.

vi har slet ikke spillerne til ancelottis spillestil. så bliv langt langt væk med dig ancelotti.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 28. maj 2011

Det vil være en drøm med Barca-spil i Roma.. Men Roma har SLET IKKE forsvarsspillerne til sådan en taktik.. Hvis man skal spille offensivt, skal man have virkelig gode forsvarsspiller, idet at de tit vil komme i en-mod-en situationer (modstanderens kontra) og det er ingen af forsvarsspillerne i Roma gode nok til og kunne klare.. Derfor kan Enrique ikke få succes i Roma (hvis vi går udefra han vil spille Barca-offensivt), medmindre ledelsen virkelig vil satse på ham og lade ham opbygge et nærmest helt nyt hold..

Enrique vil få det meget svært i Roma, især eftersom hans manglende erfaring vil gøre ham meget sårbar i krise tider..

Derfor er Ancelotti manden der kan føre Roma til succes.. Han har erfaring, kender ligaen og kender selve klubben.. Men vigtigst af alt, han spiller en blanding af deffensiv og offensiv bold.. Han spiller ikke flot fodbold, men får de resultater han gerne vil..

Vi kan være sikker på, at det enten bliver Enrique eller Deschamps der bliver den nye træner.. Og her er jeg faktisk meget i tvivl, hvem jeg foretrækker..

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. maj 2011

Altså selv hvis Guardiola (eller Enrique) skulle komme til klubben, så er der da overhovedet ingen garanti for, at man vil spille tika-taka bold. Det kræver specielle spillere og her er Barcelonas jo nærmest opdraget til det system.

Der er ingen grund til at drømme om Barcelona bold foreløbig.

Bortset fra det så tvivler jeg på, at det bliver en af de to der står i spidsen for klubben til sommer.

59971Cools
690 indlæg.
d. 30. maj 2011

Et spørgsmål ud til mængden:

Mht. Enrique til Roma som ny træner - umiddelbart er langt de fleste rigtig positive omkring dette, jeg er dog lidt nysgerrig omkring, hvorfor?

Jeg selv er blandet med ham, på den ene side kunne det være et spændende projekt, på den anden side, nej tak med sådan en der intet har prøvet!

Hvad er det folk baserer den åbenlyse lyst til at få ham som træner på?
Han har ingen erfaring som 1. holdstræner, har aldrig stået med det pres/ansvar.
Jeg frygter bare at folk basere deres positive stil til ham på baggrund af at Pep Guardiola tog turen fra Barca-B træner til A træner og har ført dem til så mange flotte triumfer!

Det betyder jo bestemt ikke at Enrique kan det samme?

Så et lille debat-oplæg/forklaringsspørgsmål - til hvad det er folk ligger til grund for denne positive stil, der bare overrasker mig meget, da flere også har været positive om Ancelotti (som vel sådan ca. er den stik modsatte træner).

Jeg skal med det samme sige, at jeg ikke er helt imod Enrique som træner, tværtimod, men pt er DD min favorit til posten (Villas Boas er min klare favorit men anser ham for urealistisk).

DBH
CoolS

BOversoe
74 indlæg.
d. 30. maj 2011

Tror at de andre - ligesom jeg - ser noget af det samme i Enrique som der var i Spallettis spillestil. Og det var noget af det mest fantastiske fodbold der er spillet i Italien i mange år. Derfor er han også en af mine favoritter.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. maj 2011

"
Tror at de andre - ligesom jeg - ser noget af det samme i Enrique som der var i Spallettis spillestil."

Øhm.. Hvor mange kampe med Barcelonas B hold har du set siden du kan konkludere dette ?

59971Cools
690 indlæg.
d. 30. maj 2011

Enig Don-Emilio, vi har intet at basere det på, jo selvfølgelig spiller Barca-B ligesom Barca, men det er jo dikteret, så han har ikke haft mange handlemuligheder selv dernede!

Og det er jo ikke den type spillere vi har rendende her i Roma...

Han har godt nok udtalt at han måske ville forsøge at implementere noget Barca-like spillestil, men.....

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. maj 2011

Samme spørgsmål som Don-Emilio vil jeg også gerne stille :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. juni 2011

Pioli er blevet præsenteret som Palermos nye træner. Og dermed helt ude af billedet :)

BOversoe
74 indlæg.
d. 05. juni 2011

Hvor mange kampe jeg har set? Ingen.
Men jeg har internet, og jeg kan læse.
For det første findes der flere sites der følger segundaholdene, samt givet beskrivelser herom. For det andet er det en offentlig hemmelighed, at man i Barcelona arbejder med en rød tråd for deres spillere fra u-hold og videre frem, således de er lært op i spillestilen. For det 3. Skal du ikke påstå at manden ikke har en 'Barca'-tilgang til tingene, når han er ansat i så vigtig en rolle, som B-træner. Alt andet vil jo være idioti. Derfor har jeg en klar vurdering hvem manden er som træner, og jeg er sikker på at han ikke laver om på den filosofi. Og ikke mindst husker jeg ham som spiller, og det plejer at være en god indikator.

Gider i stoppe med at trolle, og acceptere at folk sætter sig mere ind i tingene end jer selv.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 05. juni 2011

For det første findes der flere sites der følger segundaholdene, samt givet beskrivelser herom. For det andet er det en offentlig hemmelighed, at man i Barcelona arbejder med en rød tråd for deres spillere fra u-hold og videre frem, således de er lært op i spillestilen. For det 3. Skal du ikke påstå at manden ikke har en 'Barca'-tilgang til tingene, når han er ansat i så vigtig en rolle, som B-træner. Alt andet vil jo være idioti. Derfor har jeg en klar vurdering hvem manden er som træner, og jeg er sikker på at han ikke laver om på den filosofi. Og ikke mindst husker jeg ham som spiller, og det plejer at være en god indikator.

Så fordi du kan huske ham som spiller og har læst på nogle internetsider ved du præcis hvordan han er som træner? - Det lyder godt nok noget naivt at der ikke skal mere til at overbevise dig.
Men hvis de er trænet efter Barcelona-stilen, og han viderefører dette som Guardiola har dikteret, må du vel forvente at han er en Guardiola type? Men Guardiola og Enrique var jo ikke helt samme typer på banen, så det hænger ikke helt sammen??

Jeg påstår ikke at manden ikke har en Barca tilgang til tingene. Jeg vil bare gerne have uddybet hvordan du kan komme med den sammenligning med den spillestil vi praktiserede under Spalletti. Og jeg fik jo så konstateret at du ikke kunne uddybe det indtil videre :)

Så er vi vist tilbage ved dit "Gider i stoppe med at trolle, og acceptere at folk sætter sig mere ind i tingene end jer selv." - Som jo så kan tilbageføres til dig, når du ikke havde mere at komme med :)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. juni 2011

Så kan der vist ikke gå mange timer før det bliver officielt at enrique er den nue træner der skal føre klubben ind i en ny ære!

Bliver fedt med et ny frisk træner med gå på mod, og ja han har ikke nogen erfaring som 1 holdstræner, og????

Super med en spansk træner med spansk filosofi, i stedet for alle de deffensive italienske trænere!! Kan slet ikke engang komme i tanke om en italiensk træner der spiller attraktiv bold!

Enrique skal sætte et helt nyt hold sammen fra scrath, ligesom han selv starter derfra, og hvis vi er tålmodige og giver ham tid til at bygge holdet op så bliver vi med garanti en magtfaktor i italien indenfor nogle år, specielt med debenedetto i ryggen, som virkelig ligner en mand der tager skeen i hånden og giver den gas!

Til alle jer skeptikere angående enrique, hvorfor i alverden skulle ancelotti etc være bedre end enrique? Hans spillstil er dræbende kedelig, og ja han har vundet titler, men tjek lige de trupper han har haft og hvem han har haft i ryggen, berlusconi og abramovich, congrats! Hvsi han havde været træner i lavbudget klubber havde det nok været anderledes! Derudover har milan verdena bedste lægestab plus træningsfaciliteter, bare lige for at tydeligøre det for alle jer der ikke vidste det!

Hvorfor ikke prøve noget nyt, en der kommer med nogle nye ideee når nu vi skal lave helt om i klubbens strategi! I stedet for en af den gamle skole som bare kører sin vante stil!

mexes
2516 indlæg.
d. 06. juni 2011

Man kan vende den på mange måder. Enrique er i mine øjne meget spændende, og jeg ser i den grad frem til årene med ham (hvis han kommer)
Man kan hurtig stille spørgsmål med hans erfaring, hvilket jeg også mener er relevant at nævne, men på den anden side, så så vi jo, at vores seneste træner (hentyder til Ranieri) ikke var manden, trods erfaringen. Jeg mener, at vi godt kunne trænge til noget nyt blod i klubben, og en ansættelse af Enrique vil i den grad skaffe det.
Det er måske et sats, men jeg anser virkelig, at vi skal til at spille en god omgang fodbold, og med hans tid i Barca, så tror jeg nok lige at vi kan regne med, at han tager så meget som overhovedet muligt med! Men vi må os huske, at truppen han skal arbejde med indiker ikke umildbart til Barca-bold.
Men lad os se, jeg glæder mig til den kommende til hvor vi forhåbentlig hente nogle interessante spillere !

59971Cools
690 indlæg.
d. 06. juni 2011

BOversoe (m.fl.):
Slap af med den aggressive stil, jeg synes det er en skidt tendens folk har herinde på sitet, bare fordi man stiller et par kritiske spørgsmål, så flyver folk bare op i en spids!?

Jeg må erklære mig meget enig med Don-Emilio, de ting du skriver om at du kender ham som spiller, og at han har barca-mentalitet gør ham da ikke til en god træner?
Og Lad være med at antage jeg bare er direkte imod ham etc. jeg siger at jeg tror han kan være spændende, og jeg skal nok bakke ham op når han kommer, jeg undres bare over så mange er så glade for ham, når ingen kender ham som træner. Min favorit er stadig DD, men det ender med Enrique...
Jeg synes stadig ikke mit spørgsmål er besvaret, er det simpelthen blot "tro" på ham der bygger på de mange positive kommentarer? eller er der nogen der har en mere saglig grund?
Han har selvfølgelig lige klaret at føre dem til en 3. plads i sekunda division (eller hvad den nu hedder), men ellers kender jeg intet til manden som træner, andet end at han ikke selv har valgt hvordan hans hold har skulle stille op de seneste 3 år eller hvorlænge han nu har været B træner :-)

Som sagt, jeg skal nok støtte ham når han bliver præsenteret, og håber og tror da også han kan blive en succés med de rigtige midler og opbakning til rådighed, men jeg har intet at basere det på.

CoolS

BOversoe
74 indlæg.
d. 06. juni 2011

Nu ligger i ord i munden på mig folkens. Jeg har aldrig nogensinde sagt at jeg tror han er en god træner, jeg har derimod sagt at jeg er tilhænger af den form for fodbold han praktiserer.

"Tror at de andre - ligesom jeg - ser noget af det samme i Enrique som der var i Spallettis spillestil. Og det var noget af det mest fantastiske fodbold der er spillet i Italien i mange år. Derfor er han også en af mine favoritter."

Don-Emilio - Ja jeg har læst mangt og meget om ham rundt omkring, og Barca Bs præstationer. Det er nu engang den form for research at langt de fleste benytter sig af, hvad er der nu galt i det? Du skal ikke påstå at du ikke har lavet skriftligt arbejde, baseret på ting du har læst?

Nu må du få styr på dine argumenter. Det regnestykke du fremstiller er jo kun for at forvirre, mere end det er et argument der fungerer? - FCK spillede 0-0 ude mod Chelsea, Man City tabte 2-0 til Chelsea weekenden efter. FCK må derfor være et bedre hold en City? (Og jeg har på intet tidspunkt sammenlignet ham med Guardiola.Og det er ikke Guardiola der dikterer den røde tråd i Barcelona.)

Stop nu med at opstille spørgsmål og forsøge at trykke på knapper, bare for provokationens skyld. Jeg har forklaret min vurdering. Den er valid. EOD.

Desuden kunne man håbe på at Enrique kunne få lov at hente nogle talenter med sig fra Barca B. Der er nogle spændende talenter i klubben - som måske ikke kan slå igennem i Barca pt. (Det er generelt svært med den start 11'er de kan præsentere for tiden). Blandt de lidt mere kendte navne, er Thiago rygtet til mange klubber for tiden, og til den rette pris kunne han da være ganske interessant?

Kvistus
1556 indlæg.
d. 06. juni 2011

Nu er ancelotti officielt ude af kampen om træner posten... One day I will coach Roma, but I will now take a year off - former Chelsea manager Carlo Ancelott

[Rettet af: kvistus - 06/06/11 - 14:49]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 06. juni 2011

BOversoe:
Du kan jo læse aaalt hvad du vil om fodbold på diverse sider. Nu er den taktiske tilgang til fodboldspillet endog så komplekst, og med så mange facetter at jeg ikke finder det tilstrækkeligt til at man kan være så skråsikker på noget ud fra ting man har læst fra andre. Fodbold skal ses og opleves før man kan få ordentlig indsigt i det. Det andet er da noget pjat. Så som sagt, jeg er ikke overbevist :)

Arsi
725 indlæg.
d. 08. juni 2011

http://www.romanews.eu/2011/06/08/luis-enrique-ha-firmato-il-contratto-con-la-roma/

Officelt: Luis Enrique hos Roma <3

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 09. juni 2011

Ved ikke hvor jeg skulle linke det, men inden alt nyt sker omkring Roma synes jeg I skal se denne film.. Link-tekst - den fik mig til at få gåsehud :/

DeRossi16
530 indlæg.
d. 09. juni 2011

Er du gal en video AndersRoma. Man sidder jo næsten selv med en lille tåre i øjenkrogen :`(

asroma87
3430 indlæg.
d. 09. juni 2011

Årh ja slap lige af gutter, er det en sauna klub eller hvad? Gåsehud og tårer i øjenkrogen, rolig nu, så vild var vidoen heller ikke!

59971Cools
690 indlæg.
d. 09. juni 2011

AndersRoma: Den er også linket i kamptråden "Roma Sampdoria".
Det er en meget flot video.
Men drengene, prøv at forsøge og holde trådende til det de er, ellers bliver det kaos... Så kan man bedre vælge hvad man vil bruge tid på at læse og følge med i og hvad man ikke vil :-)

Tendensen har bare været at man poster alt muligt i forskellige tråde, som intet har med det pågældende emne at gøre.

Er der nogen der har hørt rygter om hvis/når nu Enrique bliver træner, hvad sker der så med assistentjobbet?

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 09. juni 2011

Man kan ikke undgå at få tåre i øjnene..:(

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. juni 2011

Det er slutningen på en epoke. Den familie har givet så meget til klubben.

Tak for alt, Sensi og ikke mindst tak Franco.

[Rettet af: Julii Caesares - 09/06/11 - 13:23]

Andreas
789 indlæg.
d. 09. juni 2011

Hørt Cools!
On topic drenge!

Med hensyn til det nye trænerteam faldt jeg over denne artikel som gennemgår Enriques "klan".
Luis Enirique tager sin tidligere Barcelona-holdkammerat, Iván de la Pena, med som ny assistenttræner. Som spiller var de la Pena playmaker/10&apos;er af den gamle skole - altså sådan lidt Maradonna eller Hagi-agtig...
Lo Pelat (den skallede) har ingen trænererfaring eftersom han først stoppede sin aktive karriere efter den netop afsluttede sæson. Efter min mening er det noget af et sats at have et så urutineret trænerteam, men vi må jo krydse fingre for at de kan magte opgaven.

Med sig tager Luis Enrique også en række personer fra hans team i Barcelona. Rafael Pol Cabanellas får en role som hjælpetræner - han skal formentlig hjælpe til på træningsbane osv. Roberto Moreno skal være scout - i denne sammen hæng tror jeg at det betyder at han skal "scoute" modstandere osv, altså ikke talentspejder. Jeg er dog ikke sikker. Tonino Llorente skal være hjælpetræner og hjælpe med at motivere spillerne...(!)

Derudover bliver Marcos Lopez og Joaquin Valdes ansat på free lance-kontrakter.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 10. juni 2011

Så er den sku helt 100 % sikker.
Enrique er Officielt Roma træner.

Bevis her:

Tekst, Video & Foto

Tekst & Foto

Videoer

FORZA ROMA

FORZA LUIS ENRIQUE

[Rettet af: as-roma-italien - 10/06/11 - 21:56]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 10. juni 2011

Ang. Rosella og Franco (R.I.P) Sensi: Come on?
Tak for hvad?
Helt serisøt så godt mener jeg bestemt ikke de har gjort det. Tværtimod har der ikke været andet en kaos i klubben og klubbens økonomi har bare været helt fucked up i den periode de har siddet i.
Vi har ikke kunne købe ordenlig spillere fordi vi har ikke har haft penge til det.
1 Mesterskab, 2 Pokal Titler og 2 Super Cups, for Sensi familien taler sit klare sporg.
Alt, alt for lidt for en stor klub som Roma.

Andre klubber og fans har hånet os, over vores konstante kaos i klubben (økonoisk og sportsligt).

Kommer bestemt ikke til at Savne Rosella.

Ja 2. pladser i Serie A er flot, men sgu ikke 6 sølv medaljer på 10 år.
Der er stor forskel på sølv og guld.
Og hvem fanden samler på Sølv medaljer? Det gør vi åbenbart.

Så farvel til Rosella, og lad os så se om vi kan få et mesterskab i hus, så der ikke skal går mellem 40 og 20 år mellem Romas Scudettoer.

mexes
2516 indlæg.
d. 10. juni 2011

Det er simpelthen så snævert synet !!
Fodbold handler om andet end penge - nemlig passion og følelser.
Sensi familien har dedikeret deres liv og familie til Roma. Deres hjerter har ALTID været i klubben, og derfor siges der tak!

Vi har vundet 3 mesterskaber ialt - ét af dem var under Sensi. Sensi-familien skal takkes for meget, så drop det respektløse sludder..

Rosella ville romas bedste, og derfor er Sensi familien ikke længere i spidsen for AS Roma. De havde ikke længere midlerne, og derfor skilles romas og rosellas veje.

STOR tak til Sensi familien som viste os og omverdenen, at Fodbold ikke er penge, men dedikation og passion.

EmilBertel
10 indlæg.
d. 11. juni 2011

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 11. juni 2011

Mexes: Selvfølgelig handler fodbold om passion og følelser.
MEN det handler også i den grad om penge og økonomi. Desværre meget endda.

Hvis Sensi familien virkelig ville det bedste for Roma, så havde de også solgt klubben for længe siden.
Det er jo ikke nogen nyhed at vores økonomi har været forfærdelig i gennem mange år nu.
Det er alt alt for sent at klubben bliver solgt. Det skulle de have haft gjort for et par år siden.

Desuden så handler fodbold også om AT VINDE!
Noget Roma ikke har været specielt gode til. Det har været godt, men ikke godt nok. Som sagt, er der stor forskel på guld og sølv. Man vinder ikke sølv, man taber guld.

Edit: Credit til Franco Sensi at han holdte os udenfor Calciopoli skandalen og alle de andre skandaler. Ja respekt til ham at han erklærede krig og holdte sig langt væk fra Moratti, Moggi og alle de andre.

BTW: Du skal ikke bestemme hvad jeg skal sige og hvad jeg mener om Sensi-familien. Så længe min tone og mit sprog stemmer overens med retningslinjerne, så skal du bestemt ikke bestemme over mig.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. juni 2011

Off topic.. Drenge vi skal altså til at skrive mere anderkendene, og respektere hinandens syn. Selv om vi ikke er enige. Det er godt med en sund debat, men hold bold på vores egen bane halvdel, vi er jo alle Roma fans og i bund og grund enige.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma