Kategori: Rygter
Qua det nært forestående salg af klubben samt det faktum at vi rykker tættere på sommeren, har fået avisernes rygtemølle til at gå selvsving. Der går ikke én dag uden at Roma bliver sat i forbindelse med en ny spiller eller træner. Mange af rygter kan virke utopiske, mens andre har en snert af sandsynlighed over sig.
Personligt holder jeg lidt igen med at udtale mig omkring de mange rygter, da jeg synes at der ofte går lidt for meget ”manager” i diskussionen.
Nu fik jeg imidlertid den idé at lave det til en rygtebørsen til en quiz (jeg er ret vild med at quizze :)
Idéen er at lave en spåmandsquiz, hvor brugerne kan gætte på hvad der kommer til at ske og det er altså ikke tanken at tråden udvikler sig til en ønskeliste! Hold jer til hvad i tror :)
Jeg tænker at det er en god idé at starte quizzen allerede nu, da en eventuel ny træner måske kan blive præsenteret i den nærmeste fremtid, hvilket vil give en hel del hjælp til hvilke spillere der kunne være på vej til klubben. Når transfervinduet slutter med begyndelsen af september kan vi så tage tråden frem igen og se hvem der er den bedste til spå om transfermarkedet.
Min tanke er at vi gætter på; hvilke spillere bliver hentet til klubben? Hvilke spillere forlader klubben? Og hvem kommer til at sidde på trænerbænken?
Bonusinfo såsom pris, om handlen er køb/leje/bytte/delejerskab osv. er selvfølgelig mere end velkommen. Det er jo ekstra blær hvis man også gætter prisen på en spiller rigtig :D
Jeg håber at I vil være med i legen.
[Rettet af: andreas - 10/04/11 - 13:41]
joo:O) 200 mil euro pastore wtf:P
Blev lige urolig :D
haha kan jeg godt forstå:O).. vil nu helere ha sanchez end pastore.. hvis man kan få sanchez, for 35 mil euro.. men vil han mon til Roma...har det også sådan, lidt om man skulle gå på rov, i arsenal:)
Ja, ville også hellere have Sanchez, han er for sindssyg vild! Men når ja, nu du siger det skal vi da hente Clichy som Wenger vil af med :D
[Rettet af: SofusTotti69 - 10/04/11 - 13:59]
nemmlig. nå vi må lige holde os til quizen, sorry for den lille spam..
Ind: Okaka gratis, Bertolacci gratis, Pirlo gratis, Buffon 12 mio €, Sirigu 15 mio €, Bastos 20 mio €, Cissokho 15 mio €,
Subotic 20 mio €, Pastore 30 mio €, Forlan 15 mio € & Cardozo/Podolski 10/15 mio €.
Ud: Mexes gratis, Borriello gratis, Doni 2 mio €, Julio Sergio 2 mio € Riise 5 mio €, Menez 20 mio €, Vucinic 20 mio €.
Tror at nogle af de her kommer til at ske i virkeligheden.
Sjov tråd.
Ind kommer:
Santana, Fiorentina - fri transfer
Der har været talt om, at man vil hente den 29-årige argentiner hos Fiorentina. Såvidt jeg er orienteret så har han ikke fået forlænget sin kontrakt, som udløber til sommer.
Curci, Sampdoria
En oplagt kandidat til målmandsposten. Vil gerne tilbage til hjerteklubben og har stået fremragende for et skuffende Sampdoria hold.
Vi ejer stadig 50% så en handel burde være økonomisk fornuftig.
Cardozo, Benfica
En rigtig bomber. Vil gerne prøve noget nyt og er åben for Italien. En spiller jeg tror - og håber - ankommer til sommer.
Balzaretti, Palermo
Endnu en spiller der rygtes til klubben. Agenten var ikke afvisende og han kunne være spilleren der overtager venstrebacken.
Bertolacci, retur fra Lecce
Får chancen i Roma efter et succesrigt ophold i Lecce.
Ud går
Mexes, kontraktudløb
Riise, midterklub i Premier League
G. Burdisso, lejekontrakt slutter
Loria, kontraktudløb(?)
Cicinho
Barusso, kontraktudløb(?)
Antunes, udlejes
Det er hvad jeg lige umiddelbart ser som sandsynligheder til sommer. Beløbene vil jeg ikke gætte på.
[Rettet af: Julii Caesares - 10/04/11 - 14:22]
#TottiCapitano
Sirigu OG Buffon?
En af dem kommer til klubben, ved ikke hvem. Det er jo gættequiz ;)
IND KOMMER
Sirigu 18 mio. euro
Bosingwa gratis
Okaka tilbage fra lån
Astori 20 mio. euro
Cardozo 20 mio. euro
Cissokho 15 mio. euro
Pastore 50 mio euro
Aquilani
UD KOMMER
Mexes, Milan
Riise Premier League
De Rossi Man United 30 mio. euro :(
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 10/04/11 - 15:40]
De Rossi skifter ikke, den er 110% sikker.
Der skulle jo efter signede komme mindst seks nye spillere og her er mine bud!
Ind -
Kaka
Cissokho
Santana
Curci
Simon Kjær
Balzaretti
-
Som træner er jeg sikker på det bliver Carlo Ancelotti, dette ville også kunne gå hen og gøre så Kaka handlen blev mere realistisk.
[Rettet af: andersroma - 10/04/11 - 16:46]
DE ROSSI VIL ALDRIG SKIFTE!
Man skal aldrig sige aldrig. Jeg håber selvfølgelig ligesom alle jer andre her på siden, ikke at se De Rossi i en anden trøje end Romas
jo, i de rossis tilfæde.. han skifter aldrig
Sjov idé - har du ikke noget bud selv Andreas :-P
Altså dette bliver jo endnu gang spekulationer på spekulationer.. Og kommer til at afhænge af utrolig mange ting.. Thomas DiBenedetto har udtalt at der vil komme 5-6 nye spillere til Roma, men hvor mange penge han vil bruge til transfer er endnu usikkert.. Dernæst kommer hvilken træner Roma for, jeg tror ligemeget hvilken træner der kommer til vil han få en del indflydelse på hvilke spillere der skal hentes.. Og om det bliver Ancelotti, Boas eller Montella fortsætter? Bliver Sabitini ny sportsdirektør og kommer Baldini til klubben.. Endvidere for Romas slutplacering denne sæson også en betydnig - men jeg vil alligevel komme med et bud..
Mit bud er at Carlo Ancelotti overtager trænererhvervet - og hvis vi antager at DiBenedetto vil hente 5-6 nye spillere, tror jeg helt sikkert på at vi får en ny målmand (grundet ingen af vores målmænd kan holde niveauet) og en centralforsvar (da Mexes forsvinder).
Ind kommer:
Målmand: Curci, Sirigu eller Buffon? Curci er Romer, og Sampdoria har været elendige i denne sæson. Derudover ejer Roma halvdelen af ham, og han ville derfor være klart det billigste valg. Sirigu med det uløste potentiale, han er utilfreds i Palermo og med Sabatini på vej ind, kunne han komme til. Mit bud er dog Buffon - jeg tror DiBenedetto vil hente et stjernenavn til klubben, både for at skabe et godt forhold til Romas fans og endvidere for at vise at han er kommet til Italien.
Forsvar: Jeg tror at Roma henter Bosingwa til højrebacken - både grundet at Ancelotti bliver træner, men også da han er gratis og dermed kan tilbydes en rigtig god løn.
Hvem skal erstatte Mexes er det store spærgsmål? Jeg tror at Sabatini med sit gode forhold til Simon Kjær måske kunne blive løsning. Jeg ville holde meget af at se Sobotic - men jeg tror det bliver Kjær som efter en skidt sæson i det tyske, kan vende tilbage til italien.
Midtbane: Det er efterhånden noget tid siden rygterne har været der, men Ancelotti kunne nok overtale Andrea Pirlo til at tage turen til Roma.
Pastore eller Sanchez? Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en idé om at vi henter Sanchez og at det bliver her DiBenedetto bruger de fleste af pengene.
Endvidere kunne Sabatini have et sydamerikans talent eller to i ærmet, og her tænker jeg blandet andet Eric Lamela - som kunne være utrolig spændende at se i klubben.
Mens både Okaka og Bertolacci vender tilbage fra lån.
Ud går:
Mexes
Loria
Barusso
Catsellini
Doni
Cicinho
Menez (Frygter desværre han forlader klubben, efter han kommentar og hans utrilfredshed. Håber han bliver, men efter Mexes også forlader klubben, kunne Menez også blive fristet. Det kunne tyde på at Roma ville bruge ham i en byttehandel med Buffon.
Mulig Ancelotti taktik. Jeg tror så at Ancelotti vil benytte sig af en 4-3-3 opstilling, som han havde meget succes med i Chelsea forrig sæson.
Buffon; Bosingwa, Kjær, Juan, Riise; Pizarro, De Rossi, Pirlo; Sanchez, Totti, Vucinic.
Men endnu engang er det bare gætteri :O)
[Rettet af: Jonas - 11/04/11 - 17:27]
Sæson 2021-2022
203 1
Transfers 24/25
149 0
Sæsonen 2024/25
81 0
Roma-Inter
5 0
Roma Spillersæt
3 0
Transfers 23/24