Kategori: Rygter
Laver lige en ny, fordi det tager en krig på min iphone at komme ned i bunden.
Håber det er allright:)
Fair. Passer godt nok med at vi med nye ejere starter på en ny epoke, med større muligheder for transfers.
Off topic:
Hvor bliver ejerskiftet af? :O Skulle det ikke blive offentligt gjort i mandags?
Håber på at vi kan få Santon til sommer, når han kommer hjem fra leje. Inter vil jo med glæde af med ham, og Cassetti sucks big time.
Gonzalo Castro fra Leverkusen kunne også være rigtig dejlig på højrebacken.
Det skulle det osse ifølge Romachannel TottitheBest.
Hvis der kommer penge i kassen så skulle klubben fanme hente Simon Kjær hvis han kommer i mere unåde i Wolfsburg. Han har før bevidst at han kan være en af Serie A's bedste midterforsvar.
Vi skal have ny højre og venstreback! Santon og Gareth Bale ville være fantastisk. Vi skal også have en ny målmand, Julio Sergio har ikke vist at han kan være fast målmand i en klub som Roma i denne sæson. Unge Salvatore Sirigu fra Palermo ville være fantastisk, også en Sanchez ville være fantastisk.
Sirigu
Santon - Mexes - Juan - Bale
Menez - De Rossi - Pizarro - Sanchez
Totti - Vucinic
= Treble.
Helt enig.. Højrebacken er kritisk, Cassetti kan intet.. En Guy Demel fra HSV ville osse være god, og ikke umulig at få fat i.
Asromadk@
Du vil simpelthen gerne have Bundesligaens nok dårligste spiller i den her sæson til klubben? :)
@TTB1:
Jeg så også gerne Simon Kjær i klubben. Som Asromadk siger, så var han jo rigtig god og virkelig eftertragtet da han spillede i Serie A, og han skal nok bare tilbage op på heste og få noget selvtillid, så kan han blive en rigtig god midterforsvarsspiller.
Men hvis vi skal ud og punge stort ud for ham, så er der nok bedre(eller mere sikre) investeringer som kan fås til sammen pris.
Simon Kjær koster sikkert en formue - kontra hvordan han har spillet siden Palermo.. - SÅ nej tak.. SÅ slipper vi også for alle de medløber fans det typisk bringer med sig..
Lad os håbe de nye ejere viser Roma-fans lidt velvilje som noget af det første og forlænger med Mexes..
Vi kan aldrig få Bale, med den pris han har. Jeg ser gerne vi fik Santon, Sirigu, Alexis Sanchez og Cissokho. Så kan vi sælge Doni, Adriano, Riise og Loria.
Sirigu
Santon - Mexes - Juan - Cissokho
Sanchez - De Rossi - Pizarro - Menez
Totti - Borriello
Det kunne være pænt awesome.
Bale er MEGET urealistisk imo. Men et par nye backs må være 1. prioriteten.
Taye Taiwo - venstre back fra Marseille kan hentes på en fri transfer, og er kanon god. Især i det offensive spil.
Højre back er jeg meget i tvivl om hvilke spillere vi kan tiltrække, men van der Wiel, ville pynte meget....
Simon Kjær, come on?? Det skulle da kun være for at de danske medier begyndte at vise Roma mere i fjerneren.
Tror simpelthen ikke på at vi kan få Bale. Kunne super godt tænke med Bastos fra Lyon. Han er virkelig genial.
Bastos er 100% også for dyr (:
Glemte Taiwo!! Han har udløb til sommer så vi kan få ham gratis, det kunne være så nice!!!
Som ny højreback burde Roma gå efter Bosingwa fra Chelsea. Han har kontraktudløb til sommer og kan derfor være en mulighed.
Altså Simon Kjær er alt for dyr! Bale vil helt sikkert også koste flere hunrede mio. men mon ikke han vil vælge Barcelona fremfor os, men vi ved jo ikke endnu hvor meget de nye ejere vil bruge på spiller indkøb..
Men ligesom de flest at klubben godt kunne bruge to nye backs, hvor jeg tidligere har nævnt Van Der Wiel fra Ajax, som helt sikkert har fremtiden for sig.. Ellers vil Bosingwa være en mulighed, og ham kan Ancelotti meget passende tage med til Rom, når han kommer..
Santon har ikke været særlig imponerende i Cesena, af det jeg set.. og mener altså vi skal have en mand der kan gå direkte ind på førsteholdet, og ikke en der har fremtiden for sig.. Sirigu stod rigtig dårligt i weekenden, og er ikke en mand jeg vil foretrække på kassen, så ser jeg heller vi henter Curci hjem - ellers smider en del efter Rene Adler fra Leverkusen..
Taiwo er helt sikkert en mulighed på venstreback og han bør være en spiller som Roma skal kigge på.. og ellers kan vi drømmer videre om Sanchez..
Omkring Motta, er jeg faktisk utrolig glad for at vi ikke købte ham! For har han været dårlig for Juve, Selv den unge dansker Frederik Sørensen har slået ham af, på trods af at frederik er midtforsvar..
Fabiano kunne da også være interessant, hvis ikke han er alt for dyr.. Manden har ihverfald vist at han kan score mange mål, og kan måske være den goalgetter, som skal score Romas mål næste sæson?
http://www.bold.dk/nyt/Fabiano-Forlader-Sevilla-til-sommer
[Rettet af: Jonas - 17/02/11 - 14:02]
Der går rygter om at palermos unge Abel Hernandez vil væk fordi han blev truet da skulle køre hjem fra en træning. Det er også en spiller vi bestemt skal følge synes jeg
Kan Kjær anskaffes til en fornuftig pris så er jeg med på den. Bale er ret så usandsynlig - prisskiltet er nok for skræmmende og spørgsmålet er om han overhovedet vil væk fra Spurs i øjeblikket.
Van Der Viel ville være klasse. Bosingwa ville være et udmærket køb især med hans kontraktudløb i mente.
Santon har potentialet, ingen tvivl. Det er bare for tidligt, at satse på ham som højreback nr. 1, men vil sgu gerne se ham i Roma trøjen!
Taiwo ville også være et klassekøb. Kan man hente ham på fri transfer så er det bare om at slå til!
Opdateret fra mig:
Ind:
Taiwo(fri transfer)
Bosingwa(fri transfer)
A. Sanchez(ca. 200 mio kr)
Sirigu(ca. 180 mio kr.)
Ud:
Loria: 5 mio
Doni: 14 mio
Vucinic: 130 mio
Riise: 50 mio
Adriano: 60 mio
Det kunne være mega awesome!!
Hvis jeg var i Roma's ledelse, vil dette være min transferplan til sommer.. Det klart at det ikke kan lade sig gøre og få alle ind / ud.. Men hvis bare halvdelen sker, så har Roma et fremragende hold til næste sæson som vil kunne vinde the trible!
Self, er det bare en drøm at disse transfers sker :D Men her er min plan..
Ind:
Taiwo (fri Transfer)
Pirlo (fri transfer)
Drogba (75 mio?)
Sanchez (170 mio?)
M. Sakho (100 mio?)
Castellini (3 mio?)
G. Rossi (150 mio?)
Shaun Wright-Phillips (40 mio?)
Ud:
Perrotta (40 mio?)
Cassetti (Fri transfer)
Riise (50 mio)
Adriano (50 mio)
Vucinic (185 mio)
Doni (10 mio)
Juan (80 mio)
Loria, Antunes, G. Burdisso, Barusso, Cicinho (samlet: 15 mio)
Udgifter: Ca. 550 millioner
Indtægter: Ca. 430 millioner
Minus: 120 millioner
Det giver heller ikke ligefrem det store tab :)
PS: Kunne ikke helt finde ud af hvem vi skal hente til højrebacken..
Hvad synes i ?? :D
Så gik der godt nok "manager" i den! Niveauet herinde er støt dalende...suk
Tror du ikke selv jeg kunne se der gjorde det? nok derfor jeg også nævner at "det bare er en drøm at det skulle ske".. men det da egentligt heller ikke specielt umuligt, hvis der overhovedet er noget umuligt over det.. Så vil jeg gerne lige høre, hvilken af de transfers jeg nævner er umulige??
Haha Andreas jeg tænkte præcis det samme :)
Sælge halvdelen af sin trup kan simpelthen ikke lade sig gøre. Eller det kan det, men man skal tænke på harmonien i truppen, plus de nye spillere skal lære en ny klub og spillestil osv.. og med al den snak om Bale.. hvor skal jeg starte.. Jeg vil gerne se ham på vores venstre back, men det er jo ren utopi at nævne ham.
Men nu vil jeg gå ind i spillersøgning - filter - kontrakt udløb 6 måneder og så vil jeg klikke fra hvilke spillere, som er urealistiske og så tilbyder jeg dem en kontrakt derefter..
Tror i lige skal fortælle det til Real Madrid Drenge ;)!
At det åbenbart ikke kan lade sig gøre, og sælge halvdelen af truppen og køb nye ind..
Taiwo og Pirlo har kontakt udløb, og så vidt jeg ved, er det ikke lige de største klubber der er ude efter dem..
Drogba - Kommer 100% væk fra Chelsea til sommer, og indtil videre er det kun Tyrkiske klubber der har meldt sig interesseret i ham.
Castellini er vores, hvis vi vil beholde ham.
Shaun Wright-Phillips - samme situation som Drogba. Dog er der stadig ingen klubber der har meldt sig interesseret i ham.
M. Sakho - Stort talent, men kun Arsenal interesseret i ham, da de andre storklubber venter på at se hvad han kan først.
Sanchez - Vi ved nok alle, at han skifter til sommer, så hvorfor ikke til Roma?
G. Rossi - Han har flere gange udtalt at han gerne vil vende tilbage til Italien.
[Rettet af: TottiTheBest1 - 17/02/11 - 17:42]
Ang. dem jeg har sat til og sælges.
Adriano, Loria, Antunes, G. Burdisso, Barusso, Cicinho og Doni er der vel ingen tvivl om at disse spillere forlader klubben til sommer!?
Cassetti, Perrotta, Riise og Juan er så dem jeg ville ofre for at få nye spillere ind.
Vucinic - Der kommer hele tiden nye klubber på banen som hans kommende arbejdsgiver.
Jamen jeg kan skam godt følge dig :) Det er selvfølgelig også fordi du/I sætter så mange navne op, som forlader klubben og så mange ind. Plus man ikke bare hæver 50 mill for Adriano og 80 for Juan.
Men jeg føler bare at større klubber vil tage Sanchez, Rossi og Drogba. Drogba tror jeg også er for dyr i løn. De andre kunne jeg godt se i Roma pga pris og kontrakudløb. Sakho er jeg lidt i tvivl om, for det er vel samme situation som da Mexes kom til byen.
Jamen indtil videre er det kun tyrkiske klubber der har meldt sig interesseret i Drogba.. Hvis vores nye ejere er smarte, og får hentet Drogba.. Så vil det gøre det 10 gange nemmere og tiltrække spillere som Sanchez og Rossi..
og jeg kan også godt følge dig i at, det vil nok være lidt meget svært og få 50 mio for Adriano :) men Juan tror jeg altså godt vi kan få 80 millioner for.. Edit: vi gav jo selv omkring 75 millioner for Burdisso??
Ang. Sakho, som du selv nævner fik vi jo Mexes dengang.. Så mon ikke Mexes kan lokke ham.. Også vil en midterforsvars-duo med Mexes og Sakho, altså være verdensklasse! :)
[Rettet af: TottiTheBest1 - 17/02/11 - 17:57]
Altså en ny ejer er selvfølgelig afgørende. Men Drogba 34 år og meget dyr i løn. Den har jeg svært ved at se. Men igen Sakhos ankomst vil betyde 4 sindssygt gode midterforsvare, så skal Juan ud hvis det er.
Indkøb kommer jo også an på hvem der forlader holdet eller om vi skal ha en ny træner og bla bla bla :) Syns bare der er for mange ting, som skal falde på plads og så vil det være lettere og se hvem som skal købes og sælges. Uden cl næste år, så bliver det også sværere at lokke spillere til.
prøv hør her, de skal kraft deme bare hente mig, jeg skal nok spille gratis man. kan uden problemer slå perrotta af :)
Jeg stoler, personligt, utrolig meget på projekt Roma.
jeg ser slet ikke behovet for et helt eller halvt nyt hold. vi har masser af talentmasse, og hvis ellers Ancelotti kommer "hjem", så er jeg endnu mere optimistisk.
Castellini synes jeg, har gjort det fornuftigt, og bør skrives permanent.
Herudover ser jeg gerne Marchetti komme til fra Cagliari - han bør kunne fås for rimelige penge, da han er helt ude i kulden.
Til midten er Pirlo jo det store samtaleemne, men jeg mener bestemt også, at man kunne kigge mod England, og se om ikke Aquilani falder uden for King Kennys ønskemidtbane. Jeg tror i hvert fald ikke at Juve signer ham, før det høje beløb der er aftalt, og jeg skal nok tilgive knægten.
Højrebacken kan jeg råbe højt og længe om. jeg savner stadig Cafu og ikke mindst Kong Christian.
@TottiTheBest1
Hvis der er nogle som jeg ikke vil efterabe. Så er det (undskyld mit sprog) kraftedeme Real Madrid. Synes det er som at begå selvmord, og begynde som et firma, istedet for en fodbold klub. At skifte halvdelen af sin trup ud, skal ikke lade sig gøre. Vi har stadig meget potentiale i klubben.
[Rettet af: xedem - 17/02/11 - 22:06]
Hvis man først må begynde at drømme så tænker jeg
Dzeko
Bale
De Gea
Santon
Udover det så er jeg enig med Xedem.
Jeg mener bestemt der skal en større udrensning i klubben.. Vi har været så inaktive på transfermarket de seneste par år iforhold til andre klubber, at vores trup kun er blevet dårligere de seneste par år..
Jeg kan ikke se nogen fremtid i nogen af de spiller jeg har nævnt, som jeg ville sælge.. Med undtagelse af Vucinic, han skal kun sælges, hvis det er for et ordenligt beløb (Mindst 150 mio) og at der kommer en mindst ligeså god erstatning ind! Her ser jeg meget gerne G. Rossi! Han er satme en god fodboldspiller!
Haha ja jeg så også gerne en udrensning men er sku også enig i at nu gik der manager i den. ;) men folk skal self også have lov til at komme med deres "drømme".. :) Bale, Shaun-wright, drogba osv er meget urealistiske. Specielt fordi det er spillere, hvor man sagtens kan se dem spørge sig selv, "hvad skal jeg dog i roma, den tosse klub der har været så elendig de sidste mange år"..
Bale kunne man kun forestille sig, hvis der kommer penge i kassen og klubben tager mesterskab næste år, og at det så passer med hans "tid" i tottenham er ved at rende ud og han gerne vil videre. Lige pt er der intet der kunne få en spiller som ham til Roma, glem det.
Spillere som bosingwa, taiwo på fri er også en smule manager præget, og det kommer nok til at afhænge MEGET af om roma får chl plads - og så kan det jo være de allerede har skrevet med en anden, bedre klub.
Grin i bare af simon kjær, hvis i har forstand på fodbold burde i også kunne forstå dynamikken i de forskellige ligaer. Simon Kjær er PERFERKT til Serie A fodbold. Så hvis han pludselig er billig, tror jeg bestemt han ville være interesseret i at komme til Rom, og få sin karriere igang igen.
Og ja og hvad så hvis der kommer flere fans på et andet grundlag end lige jer, ? - det dør i ikke af - og det kunne sku være rart hvis fx canal 9 begyndte at sende romas kampe.. vil i gerne være den eneste Roma-fan i verden?-
1 priotet er Alexis Sanchez. Han skal hentes. Så skal forsvaret styrket, og Især på højre back, så kræver det ikke meget at styrke den plads. Ville elske hvis klubben langt om længe fik hentet nogle unge spillere, så hvis de fandt en billig og ung spiller som de ville satse på ville jeg blive glad.
pirlo (men det afhænger nok meget af om ancelotti pludselig er at finde ud klubben).. Er sikker på Pirlo han ville komme til Rom hvis Ancelotti tog en snak med ham.
Meget vigtigt skal der ske noget med offensive.. sanchez skal hentes, plus jeg synes der mangler en ny offensiv midt. elsker perrotta som spiller, da han er farlig og altid kommer med i boksen - men det kan han bare ikke gøre for evigt.. så en ny på 10'er positionen , måske christian eriksen? ;) ;)
plus okaka skal ikke udlejes mere. det skal være slut med at spille med totti og vucinic i angrebet.
drømmen kunne være
julio s
ny back (bosingwa ville ikke være tosset) - burdisso/mexes/juan - riise
menez - pirlo (eller ny offensiv midt) - de rossi - sanchez
adriano(ny boks spiller hvis situationen nu fortsætter, fx Eren Derdiyok) Borriello/okaka
Kom nu med de nye ejere!? MILAN ER FOR TÆT PÅ AT FÅ MEXES!! det er sku ikke godt nok!
LINK
[Rettet af: kvistus - 18/02/11 - 13:36]
Forskellige sider siger noget forskelligt, så tror ikke´vi skal tro for meget på noget før det er officielt;
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/5344/7/chelsea-and-arsenal-target-agrees-new-roma-deal
Synes godt nok Mexes fortjener mere i løn! De der 2,5 mil euro. er jo ingenting iforhold til andre spillere på hans niveau (verdensklasse).. Synes han skal oppe og få mindst de der 3 mil. euro om året (nu da der kommer nye ejere med penge).. Så forstår fuldstændigt godt, han vil have en lønstigning..
With Ancelotti will arrive a guarantee for spending on transfers, with four top players as a welcome start for new life in the capital.
A goalkeeper, two wingers and a midfielder are being looked at.
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/02/19/2359211/roma-eager-to-bring-in-carlo-ancelotti-from-chelsea-report
HUHUHUHUH :D
[Rettet af: kvistus - 19/02/11 - 12:31]
Præcis.!!.. man får en god fornemmelse omkring det hele til sommer.. den ligger simpelthen lige for at ancelotti han skal hjem til hovedstaden og slutte sin fantastisk karriere af der.. og med penge i hånden er han om mulig manden som kan få noget fantastisk på benene..
og fx. mht Alexis sanchez, hvis roma kvalificere sig til chl og ancelotti kommer til klubben med et nyt og spændende projekt så kan jeg sku ik se at sanchez skulle vælge et andet hold .
Vil hellere have et par nye backer end nye fløje. Menez er jo fantastisk, mens Kriise og Casetti bare spiller elendigt i år!
Asromadk@
Jeg vil også give dig ret i, at HVIS Roma kvalificere sig til chl, og HVIS ancelotti kommer, så kan vi sagtens hente Sanchez.. Men som du nævner, så det hvis og hvis...
Men jeg håber da virkelig det går sådan :D
Det lyder sku meget spændende ! Men jeg vil nu sige at jeg bestemt ikke regner med at Ancelotti kommer. Hvorfor skulle han det ? Jeg kan ikke se noget argument for det. Han har udtalt at han gerne vil blive i chelsea i mindst 10 år (og lave en fergie) Så hvorfor skulle han dog rejse væk derfra? Hvis han blev fyret, er det dog en anden sag, men Ranieri er stadig vores boss, og så længe han er i klubben så gider jeg ikke spekulere i Ancelotti... Jeg er stadig en Ranieri-støtter..
Mht til indkøb, så lyder det jo gevandig spændende ! Men jeg er satme enig med mr. sofus - det sted vi er markant svagest er sku da den højre back!! Lads os få en ny back, central midt og så messi, så er jeg tilfreds... ;-)
Ranieri = midterhold..
Edit: Om han så har penge til transfers eller ej.. Han havde masser af penge til og hente lige præcis de spiller han havde lyst til i Juventus.. Men han lavede nogle af de dårligste handler i Juve's historie..
[Rettet af: TottiTheBest1 - 19/02/11 - 15:25]
Tror heller ikke på Ancelotti, håber på Montella kommer i stedet for Ranieri. Dog hvis FCK slår Chelsea ud, skal Ancelotti nok komme til Roma, men det sker jo nok ikke - desværre. Selvfølgelig har Alexis Sanchez spillet super godt for Udinese, men jeg tror han tager til Real, Milan, Juve eller Inter. Tror han vælger Roma fra da vi nok ikke kommer i Champions League til næste år. Det gør Juve heller ikke, men spillere har det stadig med at skifte til Juve da de ikke kan se at de ikke er en storklub mere + der er desværre stadig mere prestige for mange spillere i at spille i Juve end Roma..
Tror heller ikke på Taiwo mere da Liverpool og andre Premier League klubber har meldt sig interesseret i ham. Bosingwa kunne være så fed at få, men tror nok han skal nå at forlænge med Chelsea. Santon kunne være dejlig hvis vi ikke kan få Bosingwa. Inter vil jo med glæde af med ham og han er meget bedre end Cassetti.
Tror kun vi kan få Pirlo hvis Ancelotti kommer til, da de har et meget godt venskab så vidt jeg ved. Pirlo har tidligere spillet i Inter, så jeg tror ikke han vil have et issue ved at skifte til Roma.
Også gerne en ny venstreback, som jeg sagde i et tidligere svar synes jeg virkelig også at Kriise er blevet ringe - og vi burde stadigvæk kunne få nogen gode penge for ham. Så Aly Cissokho kunne være fed at have, men jeg tror ikke han vil udskifte Lyon med Roma. Så er der Taiwo, men han tager sikkert til Premier League. Gad vide om vi kan få Capdevilla? Han kunne være god at have i to år. Ellers kunne man måske få Christian Chivu tilbage til Roma, men tvivler.
På målmandsposten kunne Salvatore Sirugi fra Palermo være mega fed at have. Den kommende Buffon måtte hellere end gerne tage til Roma!! Ville heller ikke have noget i mod at Julio Sergio forsætter i buret.
En offensiv midt i form af Christian Eriksen kunne være så nice. Han er jo erklæret Roma fan så hvorfor ikke? Han spiller jo vildt godt i Ajax igen og 19 år og fast mand på det danske landshold. Det vil (måske) være ligesom dengang Nazio købte Laudrup. Det kunne være fedt hvis han kunne slå igennem i Roma!!
[Rettet af: SofusTotti69 - 19/02/11 - 15:44]
Der røg Chelsea så lige ud af FA Cuppen.. Ancelotti tættere på en exit?
Fyring eller ej, så tror jeg Ancelotti har et ønske om at komme til Rom. Og specielt lige for tiden, hvor han mærker at der INGEN opbakning er i en klub som Chelsea når tingene ikke bare kører fuldstændig perfekt. Tror han savner italien, og jeg er sikker på der er en del af ham som brænder for Roma, og han vil meget gerne tilbage inden længe og træne den klub han virkelig holder af (bortset fra milan). Den klub han spillede længst tid for som spiller
Nej, hvor ville det være for fedt hvis han bliver fyret og kommer til Roma nu!!
Come on Abramovich - Fyr ham nu :D
Chelsea tabte idag, og røg ud af FA cuppen. Mon ikke Ancelotti snart bliver fyret, og han så kommer til Rom?
Jeg vil ihvertfald byde ham velkommen med åbne arme!
SOfustotti er Eriksen Roma fan ?
yes sir!! :D
nice :D
Tror godt vi kan droppe Bale;
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-tottenham-kraever-885-millioner-for-bale
http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen-holland/computerspil-gjorde-eriksen-til-roma-fan
Det er da selvfølgelig sjovt at han er Roma fan, men tror nu ikke at han vil tage til Rom af den grund. Men det ville ellers være fantastisk hvis han gjorde det. :)
en johan wiland som målmand er et billigt og godt bud!
Jeg kan rigtig godt lide Wiland, og mener klart han ville kunne begå sig på højt plan et par år endnu. MEN, du skal ikke komme og sige at han er markant bedre end nogen af de målmænd der er i truppen. Vil mene han ryger lige i samme kategori som både Doni, Julio S og Lobont - Nemlig kategorien "gode målmænd" :) Men det klubben har brug for, er en verdensklassemålmænd, ikke blot en ny "lappeløsning" .
Johan Wiland er jo faktisk en klasse målmand, og synes han var den bedste i FCK's CHL-gruppe. Men som FCK-fan ville jeg helst ikke se ham daffe (:
hehe sofus nej det ville du self ikke :)... men til dig Asromadk så mener jeg han er kæmpeklasse målmand som sagtens kunne spille i en støre klup end fck. og hvis han viser sin klasse i chelsea kampen kunne andre støre klubber få rigtigt øje på ham... så jeg syntes roma skal ligge billet ind hos ham nu :)
Sagde heller ikke han var dårlig. tværtimod så lagde jeg ham på niveau på julio sergio og doni (da de har været på deres bedste) :) og det er vel ik at sige han IKKE kan spille i en klub som roma :)
Men mener bare at hvis man køber ind på en plads, skal det vel være fordi man vil hæve niveauet, og ikke bare dække sig ind.
jo det kan du self sige hehe men jeg mener nu han ville højne niveauet :)
hvorfor er der så mang der synes at simon kjær skal til klubben når han har været den dårligste spiller i bundesligaen
Forstår jeg heller ikke S.P.Q.R Martin :).. Tror det fordi han er dansk..
Simon kjær??? tag jer sammen drenge.. i vil bare gøre Roma til et dårligere hold .. :)
Benzema, Moussa Sissoko, Ganso, Eboue, Mandanda, Hulk, Jorge Fucile, Christian Rodriguez, Alvaro Pereira.
ved godt nogle er urealistiske, men lad os nu se med ny ejer.
Hvad med Oscar Wendt? Ham kan vi jo få gratis og han er jo bedre end Kriise!!
Vi får ikke:
Benzema, Ganso eller Hulk (:
Og jeg gider ikke se sissoko i roma trøjen.
Nå, er der nogen som ved noget om Mexes' kontrakt forlængelse? er det hele bare gået i stå?
Der falder nok ikke noget på plads før de nye ejere er på plads. Jeg tror - og håber - at det er planen, at der først indføres samtaler når ejerskabet er gået i orden. Forvent der sker noget i løbet af marts/april.
mexes skulle være i kontakt med milan og har af den grund ikke forlænget den endnu
Det er 'bare' rygter. Mexes' første prioritet må være en forlængelse med Roma. At vi virkelig er nået dertil hvor vi risikerer, at miste ham til Milan.. tragisk og dybt uforståeligt. Han burde have fået forlænget den kontrakt for langt, lang tid siden!
http://www.bold.dk/nyt/Azzurri-keeper-paa-vej-vaek
Jeg siger pænt ja tak!
Jeg kender absolut INTET til ham (i virkeligheden - IKKE manager;)), andet end det man lige kan læse sig til rundt omkring. Men umiddelbart ville det være fantastisk at få ryddet op på målmandsposten, og få en spiller der evt kunne være en ledende figur, evt give De Rossi kamp om anførerbindet?
Sirigu har helt sikkert potentiale - men jeg ser helst en anden målmand.. Synes slet ikke han har klassen til toppen af Serie A og er meget imponeret over han er kommer på landsholdet.. Har fulgt Palermo lidt på det sidste og han har slet ikke imponeret mig..
Han stod ikkge ligefrem særlig godt i Palermod 0-7 nederlag til Udinese, og lavede også flere fejl da de tabte 4-2 til Fiorentina..
Og i weekenden mod Lazio så han heller ikke for godt ud, se selv her:
http://boldvideo.dk/lazio-2-0-palermo/
Håber de nye ejere kommer til og vi henter en klassemålmand og ikke bare en middelmådig..
Nej tak til Sirigu!
- Kan de ikke bare hente Curci tilbage? Han er i hvert fald en af de bedste i Serie A!!
ja tak til Sirigu vi kan altid bruge ham som anden målmand han er jo klart bedre end Doni
Sergio romero fra AZ maybe??
Neuer fra Schalke eller Curci! Ellers så ja tak til Sirigu! :)
Hvorfor ikke bare lade vær med og købe en målmand ind.. Sælge Doni.. og Beholde Julio Sergio som første målmand :)
TottiTheBest
vi skal ha noget verdensklasse.
Capitano: neuer er urealistisk.
[Rettet af: muro - 10/03/11 - 18:03]
Jeg mener ikke vi kan få en meget bedre målmand end Julio Sergio til sommer.. For at få en der er meget bedre, skal vi ud og købe f.eks. Neuer, Muslera, Buffon osv - og disse målmand mener jeg er urealistiske for Roma på nuværende tidspunkt..
En målmand som Sirigu eller Sergio Romero er efter min mening slet ikke bedre end Julio Sergio :)
Mit bud på en nogle gode målmænd som godt kan skaffes er Guillermo Ochoa, købe Curci tilbage, Kameni eller Mandanda.. Det er de eneste målmænd jeg lige pt kan komme i tanke om, som jeg mener godt kan hentes til klubben og forstærke holdet.. Men disse målmand mener jeg ikke er verdensklasse endnu - Men lige under verdensklasse, og det bedste Roma kan hente til målmandsposten..
[Rettet af: TottiTheBest - 10/03/11 - 19:00]
curci skal bare købes tilbage så dumt de valgt at dele ham!!! Fremtidens azzuri målmand kun vi åbenbart ikke bruge Romas transfer politik er under alt kritik vil nogle gange ønske man var udinesse eller napoli fan...
ja vi har sku ikke handlet ret godt de sidste mange vinduer :-(.... lad os nu købe noget ungt og hurtigt til holdet
Paris Saint Germans 2. keeper er sgu bedre end Doni ;)
Hvem er ikke bedre end Doni?
Både Julio Sergio og Doni er gode målmænd. MEN nogle gange skal der bare ske noget nyt, og det kan godt være at en som Sirigu ikke er mange klasser over dem (endnu?) - men så skal man ikke undervurdere effekten det kan have at købe en "1.målmand"..
Der trænger til at ske noget nyt, nonetheless at både julio s og doni er glimrende målmænd. move on
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/03/11/2389213/fiorentina-striker-adrian-mutu-on-roma-radar-report
rygte; roma efter Mutu til sommer..
svar: hold nu op!!! ... Mutu er en glimrende spiller, men det er simpelthen ikke det holdet har brug for. Der er brug for unge, nye uafprøvede spillere, sultne efter at komme frem og vise hvad de kan som fodboldspillere - nogle der er ydmyge og entuasiastiske.. - ikke flere aldrende spillere
kan ikke se hvor svært det er at få holdet tilbage... vi mangler en højre back cdet er det-...
vi skal ha curci tilbage.
pettinari/scardina/caprari skal på holdet
og perrotta/taddei/cassetti de skal bare væk!!!!
curci
rosi-mexes-juan-risse
pizzaro-de rossi
scardina/pettinari/caprari-menez-vucicic
totti/borriello/okaka
vi skla bare begynde at bruge nogle af de unge spiller fra vores succesrige ungdoms hold... vi har nok italiens bedste ungdoms academy... vi kan bare ikke få dem ind på holdet!!
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/03/12/2390222/fiorentina-goalkeeper-sebastian-frey-could-be-sold-agent
Det er også en mulighed...
Frey er sku en meget godt målmand!! Ville være et godt køb..
Btw: Helt enig Zmartguy - og Asromadk ang. Mutu..
http://www.youtube.com/watch?v=enAgZaUXbw8
Måske den forkerte tråd, men han ser fandme lovende ud i fremtiden ham caprari. Han skal nok blive romas nye stjerne
ellers ville en angriber som miroslva stoch være klasse! Han spiller lige pt i fernerbache!!
Ang. Caprari
Han ser sgu spændende ud.. En hurtig spiller, der afslutter skidegodt med begge ben. Det ville være et glimrende alternativ til Menez, hvis afslutninger ikke er i topklasse. Han kunne give noget ekstra speed og farlighed oppe foran..
Der er ikke andet at sige end: Lad ham få noget spilletid, giv ham chancen og se om han holder!
Caprari ligner en ny Totti (: Håber at han bliver lige så loyal!
Han er da for vild :D.. Ind på første holdet med ham, og ud med Taddei NU tak :)
Ingen tvivl om at Caprari har nogle kvaliteter og potentiale! Og for min skyld må han meget gerne spille istedet for Taddei!
Men ellers skal han da helt sikkert lånes ud til et Serie A hold næste sæson - bare han ikke bliver endnu et Roma talent der ikke bliver til noget..
Syntes det var fair nok han ikke var udtaget til Derbyet, når man tager dens intensitet in mente.. Men jeg syntes helt sikkert han skal have chancen i nogle af de nemmere kampe vi har tilbage i løbet af sæsonen.
Der er sgu ingen nemme kampe med det ustabile spil vi stadig præsterer ;-)
Men helt sikkert hvis vi virkelig sprudler og fører 7-0 så lad ham endelig få chancen! :)
Start med ham istedet for Taddei eller Perrotta (så kan Menez skubbes ind på den off. midt) :)
Hvad med vi laver en tråd hvor vi snakker om Caprari og de andre unge..!?
SÅdan Zmaerguy,
Er gjort;)
Hoarau, Luisao og Cardozo? Link
Alle tre gode fodboldspillere, men Roma (DiBendetto) skal vist hente større spillere hvis de vil spille om mesterskabet næste sæson..
Altså Cardozo har jo et gudsbenået venstreben og kan afgøre kampe på egen hånd, den eneste af de tre jeg ville kunne se i Roma.. De andre mener jeg ikke har klassen og da slet ikke til førsteholdet - måske hvis tanken er et breddere trup.. Synes ikke Luisao er bedre end hverken Juan, Mexes eller Burdisso.. Og håber at klubben vil investere i en bedre angriber end Hoarau..
Syntes ikk vi ska handle ind i de portugisiske topklubber.. De plejer som oftest at kræve høje priser for deres spillere.. Hvis der skal handles portugisisk syntes jeg at vi skal satse på Portos træner, og håbe han har et godt forhold til nogle af spillerne han kan hive med over.
Ret enig. Cardozo og Luisao er spillere der nok ville komme til at koste en del. Og for de priser, kan man finde bedre, ELLER nogle der er ligeså godt/lige så godt potentiale for en mindre pose penge. Invester nu i noget ungdom!. Behøver ikke være nogle der allerede har slået igennem. Se bare fx Alexis Sanchez - sådan en spiller der skal finde til ingen penge og så udvikles.
Hoarau - go spiller, men er også enig her. Det skal være fx som 3 valg i angrebet i en 4-4-2 formation. Tør ikke sætte min lid til ham, som den spiller der kan hæve niveauet. Og igen her, kan der sagtens findes billigere spillere med samme niveau eller større potentiale.
Boghossian der tidligere har været oppe at vinde er vel lidt samme type som Hoarou, men ung og har potentiale i stedet!!
Boghossian skiftede i sommers til østrigske Red Bull Salzburg, så tror ikke han er billig.. Ved ikke hvordan han har gjort det i Østrig, men man skulle have hentet ham da han spillede i Uruguay..
Så dyr kan han sgu heller ikke være at hente der.. Vi snakker om den klub der hentede Agustinussen fra Aab!! Right?
Han har spillet ca. 15 kampe = NEJ TAK!
+ han er angriber og har scoret 1-2 mål! Epic fail...
Men hvis vi nu skulle have en angriber hvad så med Mladen Petric?
Drop de der middelmådige spiller og kom med en verdenklassespiller tak!
Hvorfor købe Boghossian, Petric osv - Når man så i stedet for bare kan hente Okaka hjem.. Mener han kan gøre det mindst ligeså godt som disse slags spillere..
Ja, det er egentlig rigtig nok. Okaka er pænt pro og kan blive en super angriber!!
Helt enig. Okaka er, og har jeg altid synes, simpelthen for god til at blive lejet ud hele tiden. Han skal være 2-3 valg i et 4-4-2 angreb. Han ville være perfekt med en Klasseangriber. Urealistisk med ham, men en spiller som aguero. Hvis man kunne finde sådan en type som ham. Det må være muligt for roma er konkurrere i kampen om bare NOGLE af de talenter der findes rundt omkring.
Vi skal på indkøb hos Lyon, Porto & Atletico Madrid!
Lyon: Hugo Lloris, Cissokho & Michel Bastos!
Porto: Fucile, A. Pereira, Falcao & Hulk!
Atletico Madrid: De Gea, Filipe Luis & Diego Forlan.
Ved godt at nogle af dem er urealistiske men sikke et hold vi kunne skabe med nogle af de spillere allesammen unge og verdensklasse! (Bortset fra Forlán han er ikke ung men han er nu verdens bedste angriber hvis du ikke tæller Messi & CR7 med.)
[Rettet af: TottiCapitano - 21/03/11 - 00:15]
Du vil simpelthen købe BÅDE Lloris og De Gea? 2 målmænd som hele europa jagter. Ambitiøst
Jeg har nævnt 10 spillere, jeg siger ikke vi skal købe allesammen?
Det er bare mit forslag, til hvilke spillere Roma burde gå efter til at forbedre truppen. Jeg nævner også at nogle af dem virker urealistiske, såsom at købe både Lloris og De Gea!
Vi skal i CHL før vi kan gøre os forhåbninger om spillere som du nævner, TottiCapitano. Selv på trods af nye ejere, tror jeg ikke vi kan tilbyde dem løninger som i f.eks. Man City, eller transfersummer for den sags skyld.
Men ellers nogle spændende spillere. Kunne godt tænke mig at se Forlán i Roma, på trods af hans alder. Ellers ville Agüero være et drømmekøb. Urealistisk ja, men Atlético Madrid klarer sig heller ikke så godt for tiden.
[Rettet af: koch - 21/03/11 - 14:43]
jeg mener ikk nogle af dem er realistiske.. måske Falcao, men hva skal vi dog med ham.
alle de spillere, er for dyre. det er spillere som roma burde have konkurreret om i første omgang, spotte deres talent og muligheder. istedet for at vente til de har slået helt igennem og man så skal betale flere 100 millioner for dem. der tænker jeg især på fx Cissokho, hulk, felipe.
Nu vil Sirigu væk fra Palermo og Roma står som bedste bud!
1. Sirigu
2. Taiwo/Cissokho/Maxwell
3. Pereira
Altså til målmandsposten, kan vi da bare hente en fra den danske liga, selv der er målmændene bedre end Doni jo :D
Det kommer jo til og betyde virkelig meget om holdet opnår den top 4 placering eller ej.. Hvis de ikke gør, kan vi godt glemme alt om disse spillere i nævner i den her tråd (spiller med en stor fremtid).. Men hvis de gør, så kan enhver hentes (hvis bare pengene er der) :)..
Hvis vi ikke ender i top 4, skal klubben ude og lede efter "gode" spiller ingen rigtigt vil have.. Det betyder dog de skal hente spillere der er oppe i alderen, f.eks. Pirlo, Drogba..
Men en rigtig god ide, ville også være at holde øje med Real Madrid og Chelsea - Tror der kan hentes klassespillere i disse klubber til lave priser til sommer, da jeg forventer de laver udrensning af truppen :).. - Nu tænker i Real Madrid har da allerede gjort det? Men jeg tror altså ikke de er færdig med og købe/sælge hvis de ikke vinder nogen pokaler i år (hvilket jeg ikke regner med de gør)..
Vil endnu engang sige at jeg hellere ser vi henter Curci hjem, istedet for at smide et kæmpebeløb efter Sirigu, som vil have meget mere i løn end han får i Palermo, og det får han jo ikke i Roma.. Også har han altså ikke vist noget får Palermo der overbeviser mig om at han er den rette, han har helt sikkert potentiele - men er det nok? Synes jeg ikke..
Altså hvis det bliver Villas Boas som skal træne Roma, kan han jo passende tage en spiller eller to med fra Porto, så kan de nok lokkes.. Ellers tænker jeg stadig på om Carlo Ancelotti ville kunne overtale Bosingwa til at skifte til Roma - da hans kontrakt udløber til sommer.. Kunne da være en rigtig god spiller at få på fritransfer!
Ja, det er rigtigt Curci hjem. My mistake.. Det kunne være for nice med Villa Boas som måske kunne få Fucile eller en anden med (:
http://www.bold.dk/nyt/Gratis-back-flirter-med-Milan
Afsted! Ville være en glimrende forstærkning på en haltende venstreback!
Forlán er ikke i nærheden af at være verdens bedste angriber, kom igen. Han peakede under VM, men siden har han været en skygge af sig selv, så ingen grund til at investere der. Han kan ikke byde på mere end Totti gør!
Det er det jeg siger Taiwo ftw!
Taiwo på fri ville helt sikkert være super!
Så rigtig gerne Benzema i klubben. Desværre er han begyndt at bombe nu, men inden da lignede han en som var på vej væk. Tror han kunne blive mega giftig sammen med Il Capitano. Målmandsposten ser jeg også helst Curci vende hjem igen. Med sådan en skuffende sæson for Sampdoria og Roma i europæisk næste år må det lokke lidt. og evt. lidt højere lønninger.
I forsvaret ser jeg rigtig gerne Lugano komme ned og får lidt ro på tropperne, hvilket også er lidt på tale. (http://www.asromalive.com/mercato-roma-lugano/61336/)
Vil hellere have Servet Cetin istedet for Lugano, men vil rigtig gerne have en midterforsvarer når nu Mexes skifter.
Curci skal helt sikkert være første prioritet til målmandsposten, ellers synes jeg man burde hente Sergio Asenjo..
Sergio Asenjo er jo mega fail! Han bænkede den i Atletico og er nu skadet i 7 måneder. Han kan heller ikke finde ud af at gribe bolden :(
Lugano Nej tak. Han har fravalgt Roma én gang, plus han har ik den rigtige alder synes jeg. Der skal hentes nogle yngre sultne spillere.
Assenjo ? Hold nu op, så er både Doni og Julio s ligeså gode. Det er 2 gode målmænd, som vel egentlig kun kan erstattes fra "Hylde 1". Og det er urealistisk, at roma til sommer kan tiltrække spillere som Lloris og Mandanda, da de er jagtet af alle de større klubber.
Curci er en fin målmand, men han er heller ikke løsningen. Han er flere gange fundet for let til Roma, og det ville være falliterklæring og mangel på kreativitet at hente ham som Løsningen på målmandsposten.
Servet Cetin?
han kan jo intet, to meter lang giraf, som ikke er halv så god som Mexes, Juan, Burdisso. Det er lige før Lloria er på hans niveau.
Galatasaray ligger nummer 11 i ligaen. det siger nok om ham pt.
Lugano
klassefodboldspiller, der er intet der.
en spiller som jeg meget gerne ser i Roma, men tror ikke at han smutter da Fenerbahce er på vej mod Champions League næste sæson, men jeg mener ikke at det er den CB position roma skal hente på, mere GK-VB-HB-CM.
Sissoko fra Toulouse
Taiwo på fri
Gökhan Gönül fra Fenerbahce vil jeg gerne se i klubben.
[Rettet af: MURO - 22/03/11 - 09:17]
Også kører rygterne om at Real Madrid vil have De Rossi igen; Link
Arr Christ - og tror Goal selv på at Roma vil slippe ham for under 200 mio? Ar mon dog..
Tja, vi er ved at skifte ejere, og må vel teknisk set ikk handle lige nu, hvorfor et bud er urealistisk.
De nye ejere vil investere i holdet, ikke profitere.. Og mon ikke De Rossi gerne vil skrive sig ind i historiebøgerne ved at være kaptajn for det Roma-hold der rejste sig :)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/03/22/2407003/gianluigi-buffon-will-remain-with-juventus-agent
Kunne jo være multi-perfekt hvis vi lige fik Buffon 2-3 sæsoner ;)
tror ikke på vi kan få Pirlo til klubben (DESVÆRE)
Domenico cristico ville være Drømme VB i mine øjne nok lidt for dyr :/
ellers ville Montolivo passe godt til midtbanen sammen med De Rossi
:D
Messi ville passe fint i angrebet med Totti og Menez :D
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/03/23/2407421/olympique-lyonnais-president-jean-michel-aulas-invites
KØB, KØB, KØB, KØB!!
Pastore rygtes til Roma
[Rettet af: kvistus - 23/03/11 - 15:09]
http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/03/23/2407701/manchester-united-readying-35m-move-for-chilean-starlet
uden at have noget kendskab til spilleren, er det sådan nogle spillere jeg mener roma burde (være i stand til at) kæmpe med om. Og romas scouts virker til somme tider at mangle evnerne til at spotte de her 17-20 årige spillere INDEN de har slået igennem.
Hvor har du set det, Kvistus?
Jeg kan ikke finde det igen.. Men det er jo også bare rygter :)
Ja Kvistus, det bare rygter.. Hvorfor gider i overhovedet læse sådan nogle rygter som "Pastore til Roma"? Der jo INGEN chance for det skulle ske, når der allerede er 10 større klubber i Europa der ude efter ham..
Hvorfor gider du overhoved at svare på debatten?
Kan Ancelotti bestemme sig? Ancelotti "milan-mand"
[Rettet af: kvistus - 24/03/11 - 21:25]
Må endnu engang udtrykke min glæde over at vi ikke hentede Motta permanent i sommers.. For en gang skyld tog Roma et valg, som gave pote omkring en transfer.. Ja Motta havde talent og han viste det i glimt i sin tid i Roma, han blev dog som bekendt slået af, af Cassetti som på trods af utallige fejl den sæson beholdte sin plads på førsteholdet..
Og ja jeg var en af dem der frustrerende så til da Roma lod Motta smutte tilbage til Udinese, og siden videre til Juventus.. Men i en sæson hvor Cassetti er vokset og har vist sig som en udemærket højreback, har Motta været elendig i Juventus.. Og nu giver goal.com mig også ret, i en bedømmelse af Juves's handler, dumper de Motta.. Link
Ved så ikke om det var godt se af Prade og Romas ledelse, eller det mere var held.. Men det viste sig at være det rigtige..
[Rettet af: Jonas - 26/03/11 - 13:38]
Så skrev Adriano under med Corinthians - haha.. Du er til grin Adri, men han fik jo det ud af det han ville.. tsk tsk..
er sådan set glad for at han er smuttet.
http://www.bold.dk/nyt/Klose-vil-fortsaette-paa-hoejeste-niveau
Klose på fri transfer i en sæson eller 2 ville være fint.. Han kan sgu score mål, og er glimrende i hovedspillet.. Ved godt han er gammel, men han er altså en klasseangriber.
Klose kunne være nice, men ville han få spilletid?
Nej, helt ærligt.. Hvad skal Roma med Klose??
Det fint han er målfarlig osv.. Men vi skal have noget der kan skubbe klubben frem og ikke en spiller på niveau med dem der allerede er i klubben..
Som goalgetter vil jeg altså mene at Klose er bedre end Borriello!
ja klose er en bedre goalgetter.. men altså .. man ska jo også lige kigge LIDT længere frem end ½ år, og der bliver det jo tvivlsomt med klose..
bliver SÅ skuffet, hvis de nye ejere henter gamle folk .. vil hellere have at den første season bliver en katastrofe og man må tage til takke med en 4 plads.. hvis det bar kan betyde der sker et skift, og en masse nye unge spillere skal finde hinanden..
de fleste rigtig gode sammenspillede hold fungerer jo ik fra dag 1
har lige læst at Podolski er et emne
http://www.goal.com/en/news/15/germany/2011/03/28/2415258/koelns-lukas-podolski-linked-with-roma-move
Han er vel lidt samme type som Vucinic. Dog med et bedre spark, og forhåbentligt mere stabil :)
Her er nogle spillere:
Alexis Sanchez, 22 år
Mauricio Isla, 22 år
Dejan Lovren(Lyon), 21 år
Aly Cissokho(Lyon), 23 år
Pablo Piatti(Almeria), 21 år
Miroslav Stoch(Fenerbache), 21 år
Davide Santon, 20 år
Javi Martinez(Athletic Bilbao), 22 år
Micah Richards, 22 år
Guillermo Ochoa, 25 år
David De Gea(Atletico Madrid), 20 år
Ezequiel Muñoz(Palermo), 20 år
Tro sgu godt vi kan(ikke fordi vi skal have alle sammen) købe dem allesammen, hvis vi kommer i chl.
Alle er unge spillere, og de fleste er også erfarne spillere. Spillere jeg mener, der kunne gøre en forskel, og som Roma kunne gøre godt i at investere i.
Kunne være så fedt, hvis Roma gik efter sådanne typer, og folk i den alder.
Let´s bring it on!
[Rettet af: skytt0 - 01/04/11 - 09:28]
Cissokho, Richards, Javi Martinez De Gea og Piatti. Ja tak! Men De Gea kommer på ingen måde aldrig til roma!
Uha.. Piatti er en virkeligt spændende og levende spiller.. Det burde også være muligt at hente ham med hans nuværende klubsituation...
Ja, Piatti er vild og dejlig ung (:
http://www.asromalive.com/bertolacci-lecce-roma/61797/ "Det ville være en drøm at vende tilbage til Roma". nu må vi se om han bliver ved med at score mål :)
Han er meget velkommen. Han har været imponerende for Lecce.
Ja, kom tilbage med ham!
Synes godt nok der skal en ny højre back til!
Paintsil
Paintsil fra Fulham er en rigtig god back, som også ville være forholdsvis billig!
[Rettet af: kvistus - 05/04/11 - 18:56]
Nok næppe. Han kommer nok til PL. Goal.com har altså meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget ofte nogen rygter som aldrig bliver sande.
Sabatini vil have Pastore med til Roma :)
Kjær rygtes igen til klubben. jeg har sagt det før, jeg mener han ville være et perfekt køb.
han har alderen, niveauet og potentialet. og når man så i forvejen har bevist sig på det højeste niveau (og ikke mindst hans imponerede niveau i serie a) så burde den ligge lige til ..
og nej det er ik bar fordi han er dansker. men lad nu vær med at piv over det måske ville kunne få flere til at holde med roma. ingen har patent på deres passioner, og det er noget mærkeligt noget at man tit vil ha ting for sig selv. det ville da være fantastisk hvis der rent faktisk begyndte at komme noget fokus på serie a og i særdeleshed roma .
Selvfølgelig skal vi da hente Bundesligaens dårligste spiller som spiller fast!
Useriøs kommentar? du ser garanteret ik bundesliga overhovedet, men havde måske bare forventet han havde gjort werder bremen til mestre på egen hånd ?
Du mener Wolfsburg :-)
http://www.corrieredellosport.it/foto/calcio/serie_a/roma/2011/04/05-30667_0/Menez+fa+shopping+a+Roma+con+la+compagna
Fin lille dame Menez er på shoppingtur med.
Ser Bundesliga, men nej jeg havde ikke regnet med at han vil gøre Werder mestre på egen hånd når han spiller i Wolfsburg. Altså han er midterforsvarer, det er ikke hans job? Men han har lavet utrolig mange kiks i forsvaret hvilket er en af grundene til at er blevet regnet som et af Bundesligaens største flop.
Synes da det er en del mere useriøst når man ikke ved hvor han spiller? (:
[Rettet af: SofusTotti69 - 08/04/11 - 22:18]
Hahahah MEGA FAIL! - Asromadk :D
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1534483.ece
Der er da et par spillere der sagtens kunne være sjove at se i Roma synes jeg..
Og bold har artiklen om at Ancelotti bliver træner i Roma... på et tidspunkt, ´som han selv udtaler d. 7 juli, et eller andet år ;)
Ja, Clichy kunne være mega nice.
Forsvaret skal forstærkes, meget. Der skal have spillere ind der kan koncentrere sig 90 min., nu når Mexes også ryger, desværre. Gad godt se en ny højreback.
Og hvis nu Riise sælges, som der har været lidt rygter om her og der, så ville Clichy være en god erstatning!
To nye backer, ny målmand og en ny midterforsvarer.
Real Madrid Skulle havde smidt et kæmpe beløb på De Rossi plus Gago i bytte :(
Nej Real Madrid gider ikke have ham, og det gider vi sgu da heller ikke
Hvad **** skal vi med Gago? Vi skal ikke af med De Rossi, 30 mio + Gago er ikke nok. Manden er Romer i hjertet, den fremtidige anfører og en fantastisk fodboldspiller.
Garay er måske på vej væk fra real madrid. God erstatning for mexes, evt. Juan.
Det er "sjovt" at se at her på siden er de fleste 100% sikker på at De Rossi ikke bliver solgt. Hvor derimod Real Madrids fanklub siger at den her handel nærmest er agjort, og at de har ham på holdet til den nye sæson
Link martin?
det er De Rossi. Hvor mange gange blev der ikke sagt at Totti allerede var Real spiller? Rigtig mange gange. De Rossi er ligesom Totti - en ægte Romanista!
Totti var jo også bare en underskrift fra, men fortrød i sidste øjeblik :)
Italian super agent Enzo Bronzetti does not expect Real Madrid to move for AS Roma star Daniele De Rossi.
De Rossi has been linked with a summer move to Real.
But Bronzetti revealed: "A few days ago I spoke with the president of Real Madrid and he told me that De Rossi is not in their plans.
"Lassana Diarra, Sami Khedira and Xabi Alonso will stay, so that position is covered."
Ja det lyder rigtig godt, så er det bare de Real Madrid fans der ikke har forstået en skid.
Desværre Kvistus det er blevet væk for mig (men bliver ved med at lede :)
Jeg undskylder mange mange gange det var mig der ikke forstod en skid, det var en artikel for sidste år af
De Rossi har et lige så stort Roma-hjerte som Totti. Han bliver.
Fint nok af Montella.. Menez virker meget lad ret tit, og det dur altså ikke når der skal kæmpes!! Og det er hele holdet der skal kæmpe..
http://www.goal.com/en/news/12/spain/2011/04/21/2451514/real-madrids-gonzalo-higuain-on-roma-radar-report
Ville sgu være vildt med Higuain.. Selvfølgelig ikke på bekostning af De Rossi som der foreslås..
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2011/04/22/2452305/gianluigi-buffon-javier-pastore-what-the-new-roma-need-to-become-
Artikel om hvordan det nye Roma skal se ud. Ifølge skribenten altså.
Chelsea er på rette spor igen - tror ikke på at Ancelotti bliver fyret mere...
haha ja det var lidt koger skrevet af mig..
men holder nu fast i at simon kjær er og bliver en klasse spiller :) og i min verden ville han sagtens kunne erstatte mexes :) dansker eller ej
For satan hvor er jeg dog træt af Barcelona.. ser ud til, at jeg skal heppe på United for første gang nogensinde.
Jeg vil da godt nok holde med et Barca hold der gider spille fodbold! Fremfor united, med deres kedelige engelske stil!
[Rettet af: Jonas - 27/04/11 - 22:47]
Jeg er 'fed up' med Barcelona. Deres spillestil siger mig intet. Godt nok en skuffende kamp her til aften - kedelig kan man ikke kalde den, men Real ville intet i første halvleg imens Barca var tilfreds med de muligheder der nu opstod. Kom lidt mere gang i den efter pausen, men Pepes idioti dræbte kampen, men et flot andet mål af Messi, der legende let snyder Reals sovende forsvar.
Den Barcelona/Messi eufori der allerede hersker vil blive ulidelig hvis de vinder CL. Så hellere høre på en jublende Schmeichel :-)
Edit: Post 200, wuuuh
[Rettet af: Julii Caesares - 27/04/11 - 23:00]
det er vel ret godt at Real Madrid taber. Så er der større chance for fyring af Mourinho.
Han kunne så måske komme her til klubben, og dermed kunne vi beholde De Rossi.
(Dog meget urealistisk at Mourinho skulle komme til Roma)
Jeg er aå helt modsatte mening og mener at Barca spiller fantastisk fodbold! Synes det var fedt da Spalletti prøvede at få det indført i Roma, der er bare desværre ingen der kan gøre det som Barcelona..
Håber klart de vinder CL! Og det vil jeg langt heller end at hører Peter græde snot over Man U!
Omkring Mourinho nej tak! Ja han har haft succes - men hvor er han dog frygtelig som person, og med hans opførsel igår...
Tror bare at jeg droppe finalen.... gider ikke nogle af holdene. Roma spillede mere Direkte under Spalletti ikke alt den boldflytteri på midten.
Hehe, jeg sagde i en tråd for et halvt år siden at Barca spillede kedeligt, der fik jeg skæld ud. Se nu er der endelig nogen som også kan se det (:
http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-beviset-pepe-rammer-ikke-alves
Og så siger de, at Italien er skuespillets land :-)
[Rettet af: Julii Caesares - 28/04/11 - 16:01]
Helt enig Julii, jeg var helt chokeret efter den kamp. Jeg troede at Barca havde fået så meget success på så kort tid retfærdigt vis og fordi at de er så fantastiske med så gode spillere men så så jeg de her 3 El Clasico's og den tredje fik mig til at miste alt respekt for Barca. Jeg indrømmer at jeg er Real fan (som Totti! :D) men jeg havde ikke været så sur hvis Barca vandt retfærdigt.. Jeg mener, de ødelagde hele Mourinhos plan ved at snyde dommeren til at få Pepe sendt ud, (hvis de overhovedet "snyd" dommeren! Jeg mener, Chelsea 2009, Piques hånd bold så dommeren ikke selvom han var 5 meter væk fra ham? Og i år imod Arsenal, Van Persie får rødt kort for at skyde når der er fløjtet for offside?) Tjek denne video drenge: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ygmGIFz_EP0
Arr helt ærlig guys - godt nok spiller Alves på det, men hvis ikke han havde fået trækket sig havde Pepe jo brækket benet på ham!
Farligt spil og synes klart det røde kort kan forsvares, det er jo ikke ligefrem fordi Pepes ikke har lavet sviner før!
Claus Bo Larsen er dog også enig med mig:
- Når han (Pepe red.) kommer så voldsomt og hensynsløst ind i tacklingen, så tilsidesætter han også klart modstanderens helbred, og så skal han også ud. Der er en grad af forsætlighed over den måde, han strækker benet på, fastslår Claus Bo Larsen.
Og Mourinhos beskyldninger om at UEFA og Fifa og alle andre er i ledtog med Barcelona er jo bare plat, og gør at man intet har til overs for det mand.. Real forsøgte intet igår og tabte fortjent!
[Rettet af: Jonas - 28/04/11 - 17:29]
Damn, Porto er jo fra en anden verden i øjeblikket! Var det ikke noget med, at vi lurede på Falcao på et tidspunkt? Virker sgu til at være en mand, som burde hentes. Sammen med Villas Boas!
Man må da ihvertfald sige at deres anden halvleg igår var fantastisk! Men Villerral gik da også fuldstændig ned.. Men Hulk og Falcao kunne begge meget vel pynte på et Roma hold..
Derimod var jeg slet ikke imponeret over deres defensive som i mine øjne var dybt elendig - og håber ikke rygterne om Otamendi er sande, for så ser jeg da meget hellere en Simon Kjær!
så ffik vi lige en god grund til at købe Sandro. Fntastisk mål
Vanvittigt mål!d:
Så er den vist god nok
Mexes (forræderen) skifter til Milan efter sæsonen.
Ja så handlede det sku alligevel om penge!
Han kan bare smutte hvis han er så pengenærig og sætter penge over klubben.
Nej han er ikke romer og ikke en Totti eller De Rossi.
MEN så skift dog til enten den spanske eller engelske liga!
Hvorfor blive i den italienske liga.
Det er jo præcis det samme, bare i en anden klub.
$Penge$
Har du et link?
http://www.bold.dk/nyt/Milan-henter-Mexes-og-Taiwo
Aquilani ofrede sig for klubben og så nogle af jer kaldte ham for en forræder for et par måneder siden.. Hvilket jeg slet ikke kan forstå!
En forræder er sådan en som Mexes!!
Smutter på fri-transfer til en direkte rival, udelukkende fordi han ikke fik de penge han krævede.. FORRÆDER!! Håber Milan går totalt ned i næste sæson, og mexes spiller skod i resten af hans karrier..
[Rettet af: TottiTheBest - 09/05/11 - 18:27]
Jeg håber Milan spiller op til deres bedste i næste sæson, men kun når 2. pladsen da Roma overtager tronen i Serie A ;)
Ja, men det bliver dejligt da folk så forhåbenlig skal stoppe med at sætte Mexes i bås som den her trofaste spiller. Det har han været i mange år, men det her kunne fx De Rossi aldrig finde på :)
Det er meget skuffende. Utroligt, at han kan få sig selv til det. Da han vel har masser af tilbud fra en hel bunke klubber i Europa. Utrolig utrolig skuffende. Bringer minderne om Cafu skiftet tilbage for mig. Og at Roma endnu endnu endnu en gang må se sig sat i 2.række i italien - den gruppe som for alvor ikk er et tophold, selvom det burde være.
Jeg har for længst indstillet mig på at mistet ham (og ser ham heller ik specielt uundværlig som mange andre herinde) - MEN til Milan det er sku bar en skuffelse af dimensioner.
Nu må man håbe at der bliver brugt penge på nye spillere til Roma, rygtet om Pastore er jo skønt, Zanka ville også pynte i truppen.
Det værste er, at de fik ham gratis.....
fuck en gavebod vi har været i gennem, tiderne....
Milan har fået Mexes og Taiwo på fri transfers....Roma skal sku købe nogel vilde spillere hvis vi skal komme i top 3 næste sæson ; /
AS-Roma-Italien og TottiTheBest - (og evt andre med samme holdning) Nu stopper i simpelthen! Hvad er det dog for noget at kalde manden (Mexes) som ALTID har kæmpet, nærmest frygtløst for klubben, for en forrædder?!
Det fortjener han ganske enkelt ikke!! Husk nu på at klubberne altid er de første til ikke at forlænge hvis det går skidt for en spiller, er der sker en skade. Mexes ER de penge værd han forlangte og hvorfor skal han så ikke lønnes derefter?! I to bøverhoveder kan ikke forvente at ALLE der spiller for vores elskede hold er ubetingede Roma fans. Hvis Mexes ved han er mere værd end hvad klubben vil give er det kun fair han vælger at forlade os, hvis det er det han føler for. Akkurat som når I søger arbejde selv!
Og jo, gu er det da iorden at han bliver i Italien - husk på han har kone, samt 2 børn der er opvokset i landet. Skulle han så af hensyn til Romas fans flytte til et helt andet land, lærer sig selv og familien en helt ny kultur og sprog blot for at glæde os?! Prøv dog for helvede at være glade for at han ikke har gjort som Chivu og Mancini og taget til Intermerda, Juve eller Lazio!
STRAM OP drengebasser!
[Rettet af: Lupi10 - 09/05/11 - 21:35]
Lupi10, det er bare ikke ok at manden så går ud og siger at han ikke vil spille i andre italienske klubber end Roma!!! hvis han nu havde tage til arsenal ville jeg ikke synes at han var en traitor..... men når manden nu har udtalt det han har, så er det sku ikke i orden at han tager til milan!
[Rettet af: TottiErMejo - 09/05/11 - 22:17]
Det er bedst hvis spillerne bare holder deres mund lukket. Og ikke kommer med løfter man ikke kan holde.
@ Lupi10
Synes du skal stramme lidt op, det er da logik for burhøns, at Mexes er en forræder!
Som du selv siger, når du søger arbejde, kan du vel ikke forlange at få ligeså meget i løn som din overordnede vel?? Mexes var den 3 mest betalte i truppen, hvilket passer meget godt eftersom han var 3. anfører for holdet.. Så kan jeg i hvert fald ikke se noget logisk ved, at han kræver ligeså meget som De Rossi, som er Vice-anfører.. Jeg tror Mexes vidste, at klubben ikke ville give ham det, og med vilje forlangte noget han ikke fik, så han havde en undskyldning for at skifte til netop Milan..
For mit vedkommende er det ligemeget hvilken af vores direkte konkurrenter man skifter - hader dem alle.. Men man er altså forræder, hvis man skifter på den måde som Mexes har gjort.. og som TottiErMejo siger, han har selv tidligere lovet Roma-fans, at han aldrig vil spille for andre hold i Italien end Roma..
TottiErMejo - Du har måske med egne øre hørt ham udtale det? Og selv hvis han har udtalt dette, så må han ved nærmere eftertanke ikke ændre mening? De skal faktisk bare have mundkurv på?! Det er simpelthen for snæversynet at tro at alle der spiller for Roma vil være evig loyal - selv hvis klubben ikke er det, så skal Mexes være det ved at skifte til en anden liga? Come On!
[Rettet af: Lupi10 - 09/05/11 - 22:14]
TottiTheBest....Du har ikke forstået. Når Mexes som pro fodboldspiller gør sit job mere end bare godt og skal til at have sin kontraktforlænget er det jo kun fair at man beder om hvad man selv synes man er værd. Det gjorde han og blev afvist. Derefter forhandlinger som desværre for os ikke førte til en forlængelse da klubben ikke ville efterkomme hans krav. Mexes får så et andet og bedre tilbud om løn fra Milan og indleder så forhandlinger som eftersigne gennemføres da Milan er villige til at give ham hvad han mener han er værd. HVORI ER DET URIMLIGE OG FORRÆDDERISKE?!?!?! Hvis i som fx fodboldspiller kunne få mere det ene sted frem for det andet PLUS (må vi alle jo nok erkende påtrods af vore mange fine 2.pladser) en formentlig større sandsynlighed for at vinde ligaen... Husk på han er IKKE romer. Det giver da bestemt mening at man kræver hvad man selv synes er værd - ligegyldigt om man er 2.3.vice-anføre eller reservespiller!
Din snæversynethed kan jeg desværre ikke tage fra dig, men jeg mener stadig at der intet forrædderrisk er i Mexes valg, ihvertfald ikke mere forrædderisk end klubbens måde at agerer på.
[Rettet af: Lupi10 - 09/05/11 - 22:14]
UNDSKYLD MIG!
Jeg er så enig med Lupi10!!!
Mexes er da fandme ingen forræder!
Han ber om en lønforhøjelse og i min øjne er han mere værd en De Rossi her på det sidste, så han fortjener det!
At han ikke så får det er så en anden sag. Manden har en vinder mentalitet!
Han kan da ikke for evig tid spille for et hold der ikke har vunder siden 2000/2001. Han vil vinde nogle trofæer, han vil op og spille på et højere niveau og det har han fortjent!
Jeg ELSKER Mexes og ville ønske jeg kunne nå at se ham i en Roma trøje på Stadio Olimpico, men når det desværre ikke.
Hvordan kan en mand der har gjort alt i hans magt for Roma i 7 hele år lige pludselig være en forræder!
Kald ham en forræder hvis han havde skiftet til Lazio eller Inter, men ikke Milan! sådan et dårligt bånd har vi altså heller ikke til dem!
http://www.youtube.com/watch?v=eIyQIqp1iMc
hvad siger i til det? er det falske tårer?
Det tror jeg næppe! Han har ofret sig i 7 år for Roma.
Den mand skal fandme ha' en ordentlig afsked efter de 7 fantastiske år!
C'é solo un Angelo Biondo!
Jeg elsker ham sindsygt meget og det vil jeg altid gøre lige meget hvor han ender! (bortset fra Nazio)
Så drenge! tag jer sammen og se hvad han har gjort for os før i kritisere ham!
Det der gør mig så rasende er at de har fået ham gratis!!!! vi skal altid være gavebod for norditalien....
siger ikke at manden skal have mundkurv på, men de der løfter kunne han godt havde sparet sig. Men kan høre at folk har det 100 % fint med at han er skiftet til en direkte konkurrent.
og grunden til jeg er skuffet er at jeg holdte så meget af manden.... jeg er ikke sur jeg er skuffet.
Og manden kunne også godt havde ventet og se hvad der ville ske med ny ejer, kunne jo være at han fik en lønforhøjelse. Just sayeng.
Men den der med at det er ok at skifte fordi Roma aldrig vinder noget,,, den er sku lidt lav....
Hvordan det kan lade sig gøre at der findes folk der synes det er "ok"/"acceptabelt" at han render til Milan på fri transfer.
Fair han ville skifte, men det er bare ikke godt nok. Det er ligeså meget klubbens skyld, men det her beviser blot at han netop IKKE er romer. :) Forræder? ved jeg ik. men det er bar ik godt nok. fra klubbens side. fra mexes side.
og dem der snakker om hvis vi søger job det giver ingen mening jo. men det er sku fair nok han træffer dette valg, må man acceptere. og det var noget andet hvis ingen ville have ham, men det er bar en smule uforståeligt når man har en fornemmelse af at han ville kunne få det samme i løn 10 andre klubber som er mindst ligeså store som milan.
og hvis han ville søge nye udfordringer, hvorfor så milan? fanme en trist udfordring at springe til når man spiller i roma :)
TottiErMejo - om det gør dig rasende eller ej, er da fuldstændig underordnet. Er da sikker på at alle Romanistas kunne som minimum tænke sig lidt transferpenge når nu en forlængelse glippede, men det er jo ligegyldigt i diskussionen omkring om det er forrædderisk eller ej.
Personligt så ja, når nu tingene faldt ud som de gjorde har jeg det ærlig talt fint med det blev Milan, fremfor førnævnte klubber, men jeg havde da klart ønsket at Roma havde forlænget.
Jeg er også skuffet! Tro mig det er jeg virkelig.. men fremfor at ligge manden for had og kalde ham noget så latterligt som forrædder, vil jeg da langt heller se tilbage på den fight og alt det fantastiske han har bidraget med i løbet af hans tid i klubben.
Ja han kunne have ventet...og ventet og ventet og ventet lidt mere...men hånden på hjertet, der var jo ingen af os der vidste om alt det her med vores nye ejer faldt igennem efter så lang tids frem og tilbage snakken - formentlig derfor kunne han ikke vente længere hvilket for mig er fuldt forståeligt! Som jeg skrv før, han har 2 børn og en kone. Kan man virklig bebrejde ham for at ville have lidt afklaring og ikke bare vente til hvis nu en ny ejer skulle komme eller ej?! NEJ!
Jeg har ikke sagt at Roma aldrig vinder noget - skrv blot at sandsynligheden FORMENTLIG er størrer andetsteds.
Asromadk - Jeg tror du skal (nær)læse de seneste par indlæg en gang mere inkl. min beskriveælse af jobsøgnings-sammenligningen. og måske også dit eget indlæg :) eller gå i seng og læse dem imorgen. Dit kald ;)
Ja for ham og hans familie har det jo også hårdt og er fattige og dør af sult. Du for det til at lyde som om manden lider så meget. Og han vil have fået ligeså mange penge hvis han havde valgt en klub i udlandet. Så det må kun være fordi at hans familie vil blive i italien håber jeg.
Ved ikke helt hvad du mener jeg skal læse? Mht familien osv? Jeg holder på at Milan ikke er forfærdelig meget bedre for hans familie. Enig (for en gangs skyld med tottiermejo) - hans familie lider sku ik ;) Og han skal alligevel rive rødderne op i rom og rykke til norditalien. kan ik helt se din pointe. han er fra sydfrankrig, og ville ligeså godt kunne rykke til spanien. jeg tror godt du kan regne med at børnene går i en pæn, nydelig, international privatskole. og om han indlogerer dem på en skole af den slags i milano eller madrid betyder ik det store.
forstår ik hvordan man kan stå fast på at forsvare ham :) jeg er ik vred, og synes ik han er FORRÆDER.. men det bar ik godt nok. milan, inter, juventus, det er irrelevant. han ved han så næste season kan være med til at ødelægge romas season. og han burde af alle vide at roma har brug for alt den medvind de kan få. han har sat sig selv over holdet, byen, fansene. og det er bar ik godt nok i min verden.
selvom jeg siger det bringer flashback til Cafu, så er det her faktisk endnu værre. cafu var ældre, havde måske ik de samme tilbud fra andre klubber, og milan var et enestående tilbud. mexes har masser år foran sig - og hans skifte til milan (velvidende om at han nu skal være med til at nenedbryde roma) - viser at han har givet op i AS Roma. ik nok med at han giver op mht sig selv, og synes at det er tid til at drage videre - men han vælger direkte at modarbejde holdet fra nu af :) og det viser ik den vilde kærlighed til klubben.
hahahaha for en gangs skyld. Det lyder foruroligende :D
100 % enig med ASromadk
TottiErMejo - Jeg siger ikke det handler om at hans familoie har det hårdt på nogen måde, men nu er det nu engang meget normalt at man som far (som jeg selv) sætter sine børn og deres trivsel højere end alt andet og det er vel meget sandynligt at Mexes har valgt at blive i italien pga familien og børnenes opvækst.
Asromadk - Om børnene går i kostskole eller til hjemmeindervisning har det trods alt stadig noget at sige om man befinder sig og bosætter sig i et lan, eller et andet. STOR forskel endda. Så bottomline, om han vælger Italien er det bedste for hans familie samt Milan vil imødekomme hans krav er det kun fair.
Sig mig HVORFOR skulle Mexes være mere loyal overfor klubben end klubben over for ham?!? Ved du hvad - bare lad være med at svare for får jo intet sagligt ud af dig anyway.
Til slut til jer begge to (og evt. andre af samme holdning) Jeg synes det er fint at vi har forskellige holdninger til dette skifte, men fælles for os alle er vel at vi alle ønskede at se Mexes blive i vores klub. Jeg håber at alle vil huske tilbage på den fight han lagde for dagen og respektere hans valg, selvom det lige nu kan være svært for nogle.
FORZA ROMA!
Det jeg vil huske mest er hans tåre mod sampdoria.... jeg græd selv med ham den dag....
Det gør bare så ondt at se ham i en anden trøje... troede aldrig det ville ske.. tror ikke jeg kan vende mig til det.
Asromadk - Helt enig!
@ Lupi10
Hvorfor er det du hele tiden skal prøve og få os andre til og være "de dumme", med dine små irritterende bemærkninger.. Tag dig sammen og drop dem!
Ang. Mexes..
For lige at komme ind på det du siger om hans familie osv.. Han flytter jo stadig helt til Norditalien, hvilket vil gøre at hans børn nærmest skal til og starte på et nyt liv (skole, venner osv.).. Derfor kan jeg ikke se nogen forklaring på skiftet der!
Den eneste forklaring jeg kan se, er at Mexes med vilje har skiftet til Milan for netop og spille mod Roma, idet at Roma's ledelse ikke gad imøde komme hans krav og ifølge ham ikke satte nok pris på hans evner.. I denne sag holder jeg med vores ledelse (selvom de i de fleste tilfælde er hjernedøde), så mener jeg bestemt de har haft en grund til netop ikke og give Mexes mere i løn, idet at han allerede var den 3. mest betalte i truppen..
Mexes havde MANGE muligheder for at skifte til meget større hold i Europa f.eks. Real Madrid.. Men tror hans lyst til og "hævne" sig på Roma's ledelse og vise dem, at han er værd flere millioner end de gav ham, har haft en MEGET stor betydning i dette skifte.. Hvilket for mig virkelig er skuffende og forræderisk! Det viser, at hans egoisme er vigtigere for ham end kærligheden til AS Roma..
Jeg prøver ikke at få nogle til at være "de dumme"...
On-topic: Som sagt... vi har forskellige holdninger til skiftet og fred være med det. Lønnen, viceanfører-titlen eller ej, og det mulige skifte til andre store klubber i europa, samt hvad du tror er foregået og ligger til grund for skiftet har du allerede været inde på. Lidt trættende at skulle læse det samme igen.
Husk nu, for os er det vigtigt at blive ved klubben, men for dem er det et job hvor de fleste siger ja til at et bedre tilbud og blive "forfremmet".
De behøver ikke at elske klubben bare fordi man spiller i den, desværre :(
http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2011/05/12/2482731/liverpool-midfielder-joe-cole-ready-to-take-pay-cut-to-end
Joe Cole til en god pris, kunne satme være en god tilføjelse til truppen!
Ej hold op med Joe Cole.. Han har jo intet vist i år, og kronisk skadede spillere har vi sgu haft nok af.. Vi har absolut intet at bruge en spiller som Cole til..
Fuck Joe Cole!
"
Fuck Joe Cole! "
- Ja.. :)
Haha. Sikke store i synet folk er :)
Men jeg tror sku nok han skal komme tilbage. Han ville ikke være den første der kommer stærkt tilbage efter skadeshelvede og mindre god form.
Men så er alt jo også ved det gamle for Roma. De helt store transferscoops udebliver for det meste :) Vi holder os til det sikre, og henter folk der har spillet en middelmådig season i midten af tabellen
Nu er jeg først lige kommet ind i denne tråd, da jeg er ny på sitet, men hold da ellers lige op en ophedet stemning. Mexes giver da anledning til store diskussioner. Men jeg er hverken ked af at han smutter, men synes dog heller ikke det er forræderisk. Klubben ville ikke tilbyde en god nok kontrakt. De kunne ikke blive enige, og det hænger da også sammen med at Roma ikke vil betale boxen, for en spiller som ikke er foretrukket i start 11'eren og ikke har været det i snart halvanden sæson..
Men for at komme tilbage til selve det tråden handler om, så synes jeg bestemt at Roma mangler nogle backs med offensiv kvalitet, så må Pastore være årets gave til os fans, og så synes jeg bestemt, at man skal prøve at lokke en brasiliener fra Shakhtar til varmere himmelstrøg. Ser helst Willian.
PS. Gigi som rygterne siger, kunne være fedt, men come on, han er og bliver en gammel dame :)
Mexés har altså været foretrukket denne sæson når han har været til rådighed, og været den bedste forsvarsspiller i klubben Lupi :)
Joe Cole er GENIAL i en 4-4-2 Formation (på højrekant).. Han vil også være en "stjernespiller" til bredden.. Så hvis han kan hentes, så hvorfor ikke? :)
Jeg vil stadig mene, klubben skal bruge "ALLE" pengene på at hente Sanchez.. Han vil kunne gøre en rigtig stor forskel til næste sæson..
Joe Cole? Fordi han på trods af en lønnedgang stadig vil være for dyr med det niveau han har vist, og den skadeshistorik han har haft. Hvis han ville gå ned på et reserve-niveau ang. løn a la Brighi, ville han være okay, men det tvivler jeg sgu på.
jeg syntes også shaktar's offensiv vil være interesant og kigge på....de spillede sig til vildt mange chancer mod Barca i begge kampe....samt mod os ret imponerende offensiv spiller de har...
Cerci gør det meget godt for fiorentina. Han scorer i næsten hver kamp nu.
Cerci gør det meget godt for fiorentina. Han scorer i næsten hver kamp nu.
sanchez må simpelthen være 1.priortet. men det er sku svært at se hvad klubben kan tilbyde. med mindre fx ancelotti træder til, og der bliver hentet et markant antal spiller som kan vise omverdenen at næste season menes ambitiøst, så kan jeg sku godt forstå at sanchez ik vil kunne se meningen i et skifte til roma.
men han er den spiller som der skal sættes alt ind på at hente. det er synd at klubben har stået så skidt til de sidste par år, og at man ikk har været i stand til at hente ham for år tilbage.
ansæt ancelotti og en helt ny scouting stab tak
Handl ALDRIG med Milan!
Sampdoria er jo rykket ned, så Curci kunne være for fed at få sammen med Poli (:
hehe de gør det sikkert for at inter skal blive mestre og lazio skal i champions league XD
Det kunne da være konge, hvis Milan mistede deres første plads :D
Men vi skal fandme ikke straffes! :@
[Rettet af: TottiTheBest - 16/05/11 - 23:39]
Hvorfor kunne det være konge? Vil du hellere se Inter som mestre?
Ja, det er netop derfor Jonas :)
Noo!
http://www.bold.dk/nyt/City-optrapper-Sanchez-jagt
Hader den købeklub! Det eneste positive er vel at vi så slipper for ham i Serie A, og at ikke Inter får fat i ham..
Men gud hvor så jeg ham gerne i Roma..
Vil hellere have Milan end inter trodsalt
Jeg har tidligere sagt det, og siger det igen..
Køb nu Adel Taarabt.. Manden er fucking genial, god til at skyde, drible, aflevere, han har simpelthen ALT!
Taarabt aflevere sjældent bolden - ellers er han vild!
SofusTotti69 @
hahaha, håber det var en joke? :D Kan høre du SLET intet kender til spilleren og nok højst har set ham spille 1-2 kampe :)
Adel Taarabt er den der har lavet flest assists i Championship i den her sæson.. Han ligger nr. 1 på assists-listen med 16 assists.. - Sjovt nok, når han ifølge dig sjældent aflevere bolden :P
Plus han blev topscorer for QPR i den her sæson med 19 mål..
Hvis han kan lave 19 mål og 16 assists i Championship, som er en MEGET fysisk liga, så er jeg sikker på han kan spille endnu bedre i Serie A..
Vidste ikke lige hvor jeg skulle skrive det ellers. Men vores kære tidligere og uduelige 3. målmand Artur er udset til at spille Europa League finale for Braga i aften :D Artur! Som vi absolut ikke kunne bruge.. Jeg tror vi skal ud og kigge på Bragas forsvarsspillere, de må sgu være gode ;)
Haha, han suttede ellers big time (:
Det værste er at han er blevet første valg!!
[Rettet af: SofusTotti69 - 18/05/11 - 13:15]
Jeg håber virkelig, at man kan overtale Villas Boas til at komme til Rom. Han har nogle fantastiske evner som træner og hans baggrundshistorie er jo simpelthen enestående.
Uanset om han bliver i Porto eller rejser udlands, så er det en mand hvis karriere jeg vil følge tæt.
[Rettet af: Julii Caesares - 18/05/11 - 13:47]
Diego på tilbud, er vel et klasse køb til midten!
Det rygtes at vi står klar med 3,5 mio euro for at få Zanka!
Helt okay at få ham ind. Han kan være den unge reserve!
Han har været rigtig god i denne sæson både i Ligaen og i CHL!
Nu ses dette bort fra brøleren mod Horsens :p
[Rettet af: Arsi - 18/05/11 - 17:15]
3,5 mio euro, for en spiller fra Superligaen der kun har et år tilbage af hans kontrakt, er det ikke lidt for meget?
#Arsi
Nu var brøleren mod Horsens jo udelukkende Wilands skyld. Har du et link til rygtet?
[Rettet af: Julii Caesares - 18/05/11 - 17:34]
Julii har Villa Boas ikke lige forlænget med Porto?
Ivan Tomecak har der været meget snak om her på det sidste... Han ligner en spiller vi godt kunne bruge :) men ved ærlig talt ikke noget om ham.
Der har også været meget snak om OM's træner Deschamps, her på det sidste.
[Rettet af: kvistus - 18/05/11 - 20:15]
Link-tekst
Kunne det være en mulighed? Jovist er han gammel, men han besidder stadig nogle kvaliteter, som der kunne gøres brug af. Jeg mener bestemt, at han ville være et bedre alternativ til Pizarro end spillere som Greco og Simplicio.
[Rettet af: koch - 18/05/11 - 20:38]
3,5 for zanka hvis klubben har et anstændigt transferbudget er ikke for meget synes jeg. manden er helt ung, og et stort talent med masser erfaring. han er alle pengene værd. især med omtanke på at han efter bare en OKAY season i roma, vil være 3-4 gange mere værd.
Synes at kikseren mod Horsens var Zankas. 3.5 mio er okay for ham.
On Topic: Hent Falcao, er du sindssyg hvor kan han heade som ingen andre kan!!
Pirlo forlader Milan. Kom nu med Ancelotti. Kom nu med Pirlo. Det ville være den bedste nyhed at få præsenteret allerede inden transfervinduet begynder
Real Madrid har både købt Sahin og Altintop. Jeg tror de har gidet op med hensyn til et køb af DDR :)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/ny-milan-forsvarer-gav-real-en-kurv
Mexs er sgu en forræder.
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 20/05/11 - 00:45]
Har vi også fået baldini? Hvis det er tilfældet, hvad er han så? Jeg har nemlig lige læst at han prøver at få Villas-boas til roma
Baldini er officielt ikke ansat i klubben endnu - han tiltræder dog formentlig en stilling som direttore generale til oktober.
Præcis hvad den titel dækker over er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror at der er tale om én af de højeste stillinger i klubben. Han skal formentlig være Roma's ansigt udadtil og repræsentant for klubben i diverse forhandlinger med f.eks. FIGC, Lega Calcio, UEFA og sponsorer. Han får formentlig også en finger med i mange af de projekter som der bliver nævnt i følgende artikel.
Min tanke er at Thomas DiBenedetto ikke kommer til at være voldsomt involveret i den daglige ledelse af klubben. Han har sikkert en hel masse andre projekter han også skal se til og det er nok her at Baldini kommer ind i billedet.
ANCELOTTI ER BLEVET FYRET!
Så kommer han til Roma eller West Ham!
som om han tager til West Ham...
hahah West Ham...
Følgende er fra Chelseafc.com's hjemmeside, hvor der intet står om West Ham.. Så hvis det er fordi du har læst nyheden på bold.dk, så tror jeg selv de lige har skrevet lidt til historien.
The same will-to-win the players have every time they take to the pitch is similar to Ancelotti's own approach to the game. He simply loves to manage football teams to victory and would continue to do so for years to come, even if a big club job was not available.
'Why not? I have a respect for all the teams, for all the jobs of my colleagues,' the Italian says.
'It doesn't matter if you manage the top team or a smaller team, it is your job, it is the same.
'I started to train in the second division in Italy and I was happy training in the second division.
'For me it is important to work and if, one time, I have a possibility to manage another division team, I would.
'I have seen a lot of games from the Championship in England on TV and the atmosphere is fantastic. If you watch a second division game in Italy, maybe there will be 2,000 in the stadium. It's totally different.
'The difference [from then Premier League] is the money but when you train or manage, you don't think about earning the money, you think about working with passion.
'The money has never been a motivation for me, nor for the players. The motivation is to play, to win, to be the best, to stay at the top as a player and a manager. The motivation is to give yourself a good image.'
så skal carlo da til Rom!!! ligger lige til højre benet... mon han så lige tager sin elskede 4-1-2-1-2 formation med?? hvordan vil den passe roma tror i?
Køb Pastore! :) NU og 2 nye backs
Bendtner fra Arsenal, ja tak!
Bendtner!? Haha nej tak! Og 75 mio.? han er jo ikke engang det halve værd..
Vi hellere have caracciolo fra brescia end bendtner hahaaha
Næsten alt er bedre end Bendtner.
Ricardo Quaresma ville være god at hente! Han er teknisk dygtig, og så er han hurtig og målfarlig. 27 år og stadig på toppen. Hvis nogen kender ham fra da han spillede i Inter, så er han bestemt blevet meget bedre, og har spillet stortset alle kampe for Besiktas i denne sæson.
Link-tekst
Der røg pirlo.
Men altså, hvis roma ikke gik efter ham må de have noget bedre i tankerne... Jeg stoler på at de nok skal købe godt ind til os :)
[Rettet af: kvistus - 24/05/11 - 20:36]
Arrhh :@
De kan satme ikke finde nogen bedre back-up til midtbanen på fri transfer end Pirlo..
Men jeg er begyndt og blive MEGET sikker på Pastore havner i Roma..
Ja det er fint at Pirlo ikke havner i Roma. Men alligevel, havde man sku haft en genforening af Ancelotti og Pirlo i tankerne. Det kunne sikkert ha været blevet stort :) Men han er gammel, og jeg synes det er fair nok han tager til juventus når de vil give ham en 3 årig kontrakt.
Hold dog op, Bendtner er en go spiller. og spillemæssigt lige en type holdet har brug for. MEN, jeg tror det er for farligt at satse på en spiller som ikke kan tåle ikke at være fast mand.
Quaresma? Nej. igen for satset. og garanteret ikke helt billigt i løn. så ser jeg hellere der hentes noget yngre (da jeg alligevel ik tror quaresma kunne blive fast starter). så hellere at have et talent til at lave indhop.
Bendtner synes jeg ikke er god nok. Hans spil er alt for svingende og har et for stort ego.
Quaresma synes jeg heller ikke vi skal gå efter. Han kunne nemt ende som en ny Adriano. Vi så jo hvordan han spillede i Inter efter at have været udråbt til at være ligeså god som C. Ronaldo, da han skiftede fra Porto. Og al respekt for den tyrkiske liga, men den er altså langtfra ligeså stærk som Serie A.
Jeg synes ærlig talt at vi skal gå efter mere rutinerede kræfter i stedet for dyre unge talenter. F.eks. Drogba. Han er gammel ja, men han er en vinder og han har titler på bagen. Hvor mange på Romas hold har vundet noget? Ikke mange. 3 eller 4 spillere har vundet store titler.
Jeg synes i DEN grad at vi mangler vindertyper, og spillere generelt, som har haft succesoplevelser.
[Rettet af: koch - 25/05/11 - 00:01]
Enig. Dog ikke helt mht Drogba. Tvivler på han pludselig får en hjerneblødning og vil gå 30-40 procent ned i løn for at komme til AS Roma? Og hvis der er noget klubben ikke har brug for så er det at smide penge i hovedet (ud af vinduet) på gamle spillere.
Jeg ser hellere at klubben henter 5-8 helt nye friske unge spillere. dvs gerne en del under de 22. spillere som står på vippen, og som alligevel indenfor de kommende år skifter til store klubber og så slår igennem.
hent dem. brug 1 season på at spille holdet sammen, kvalificer holdet til chl, og så bliver season et brag
Læste at fiorentina var ude efter Alex Witsel. Ja jeg kender ham kun fra manager, men ser hellere spillere som ham hentes til klubben. ryst posen og se hva der sker. er træt af at mange andre klubber finder spillere som så er 10 gange mere værd 2 seasoner efter. det er lang tid siden roma har kunne lave investeringer ud af spillerkøb.
Come on, vi skal ikke have Quaresma.. Han har jo endnu ringere psyke end Menez, og det har vi sgu ikke brug for..
Jeg er meget enig med Koch i at det ville være smart at hente nogle rutinerede spilleren til klubben. Nogle spillere der har prøvet at komme langt i Champions League, har prøvet at vinde mesterskaber og har spillet for deres respektive landshold.
Hvorfor?
Jo, Roma har en glimrende ungdoms afdeling! Senest bevist med dette års Primavera-hold som stadig er med i kampen om mesterskabet og tidligere på året fik en pæn andenplads i pokalturneringen. Det må være muligt at få et par af spillerne på dette hold til at slå igennem på førsteholdet og flere har jo også allerede fået debut.
De her spillere har dog brug for nogle rutinerede spillere til at støtte sig op ad. Vi skal bruge nogle spillere der kan gå forrest og tage ansvar når vi kommer ud på dybt vand. Man kan altså ikke forvente at det er en række teenagere der skal hive mesterskabet hjem og give os international succes.
For at citere Niels Christian Holmstrøm så vinder man altså ikke mesterskaber med mælketænder. Vi har brug for en solid stamme på holdet.
Ja jeg mener bare ikke det er Drogba. Der er det jo at en spiller som Montolivo kommer ind i billedet.
De Rossi-Montolivo med Lamela foran sig. Alexis Sanchez og menez på hver sin kant (han får forhåbenlig en opblomstring i næste season).Og Eren Derdiyok på toppen, Eller Borriello hvem ved ?
Det ville jo være et drømme scenarie..
Tjoeh Andreas, Dortmund har da vundet mesterskabet i år med et hold primært bestående af mælketænder? Sååeh, det kan lade sig gøre.
Dog er jeg enig I at vi skal have nogle rutinerede gutter, men med Totti, De Rossi i truppen er vi et godt stykke vej, en bundsolid centerforsvar vil være lækkert, og evt. noget back-rutine... Men det viser Riise jo ikke er nok ;)
Martinuccio fra Penarol skulle også være i kikkerten. Endnu en ung og offensiv spiller. Har set en enkelt kamp med ham, hvor han gjorde virkelig godt. Var meget over det hele oppe foran, og scorede på trods af at hans hold var klare underdogs(de gik videre) :) Talent har han helt klart.. Og modsat andre, så KÆMPER han gennem kampen!
syntes det vil være rart at der falt et par gode indkøb på plads.... syntes vi skal satse på lidt unge spiller med energi og speed.. syntes vi har det rutine der skal til.... juan, burdissio,DDR,Totti,Pizarro
Arhhhh... vågn nu op Roma!!
Pirlo røg, nu ryger Ziegler også..
Håber satme de snart kommer igang! ellers ender det med dårlige indkøb som det plejer :(
KØB NU BARE EN ELLER ANDEN!
Link-tekst
Flot Roma! :@
Rolig nu drenge, det er ikke en gang juni endnu.
Træneren skal jo på plads inden der handles ind, ikke omvendt. Lad os så, hvad der sker efter CL-finalen.
Jeg tror vi skal regne med Chievo EX. træner Pioli......
Han er ikke træner for Chievo mere....
http://www.chievoverona.tv/
@ 59971Cools
Dortmund er vel undtagelsen der bekræfter reglen :) Spøg til side. Det er rigtig at Dortmund har været dygtige og heldige at vinde Bundesligaen med et hold der har en relativ lav gennemsnitsalder, men der er alligevel tale om spillere der for de flestes vedkommende har omkring 100 Bundesliga-kampe på CV'et. Derudover skal Jürgen Klopp også have al den kredit han kan få - han er mindst ligeså dygtig som Andre Villas-Boas!
Når det er sagt, så ser jeg selvfølgelig også gerne at nogle gode unge drenge får chancen i Roma - jeg er bare træt af at der er rigtig mange fans (i al almindelighed) der er så f*cking fokuserede på at fodboldklubberne skal hente "talenter" på samlebånd - giv nu lidt kredit til ældre rutinerede generation :)
@Asroma87
Mener du det der seriøst? Hvor indkøbs-liderlig kan man blive?
Helt enig Andreas!
Langt henaf vejen SKAL vi bruge en stamme igennem holdet som skal være de bærende kræfter. Men med en stamme på plads er det netop der skal ud og bruges penge på Lamela og hvad de andre stortalenter kan hedde som har gejsten til at kæmpe for det, og nye ting i ærmet :-)
Så ja, vi er vidst ganske enige!
men ja Klopp er atter en utopi i roma, det vi skal have er en der kan få et renome som Klopp, Villas Boas etc. :)
Erik Lamela bliver vores om et par dage!!!!
Helt enige er vi vist ikke :)
Jeg synes ikke helt at rygraden på holdet er der.
Doni er helt urimelig usikker og det spreder sig til hele forsvars-kæden. Det er også den vigtigste grund til at han ikke skal være første-keeper.
Juan har i denne sæson haft svært nok ved at få sit eget spil til at fungere - derfor har han ikke rigtig overskud til også at være støtte-pædagog for de unge spillere.
Burdisso er den her "hard hitter" type, som koncentrere sig meget om sit eget spil - og gør det fremragende - men en styrmand er han ikke.
Backerne er ikke rigtig typer der kan hive holdet op.
De Rossi skal have al den ro han kan få! Det virker ikke til at han kan håndtere preset, så han har brug for en rutineret spiller ved sin side -f.eks Pizarro som jeg synes er holdets vigtigste spiller! Han er virkelig omdrejningspunktet på holdet.
Totti skal efterhånden bruge mere og mere energi på at få sit eget spil til at fungere. Jeg synes ikke rigtig han er ledertypen. Selvfølgelig skal man ikke undervurderer hans indflydelse på holdet, men jeg tror faktisk at hans symbolske værdi for omgivelserne er vigtigere en den for medspillerne.
Vucinic, Boriello og Menez er alle ego-spillere.
Derfor synes jeg at det ville være godt at få nogle rutinerede kræfter ind på holdet. Nogen der kan gå forrest og vise vejen for vores unge drenge.
[Rettet af: andreas - 26/05/11 - 16:54]
Hehe jo ret enige tror jeg nu vi er... Tror bare jeg måske så ikke fik formuleret mig ordentligt hvis du fik det ud af mit indlæg at jeg var tilfreds med rutinen.
Jeg mente nu bare at der skulle et godt mix til! At der skal være plads til begge dele.
Målmand: mangler vi!
Centerforsvar: mangler vi!
En central midt: mangler vi!
Angrebet kan jeg til dels leve med, men hvis vi kunne få de 3 ovenstående pladser dækket ind med nogle rutinerede kræfter ville vi være et GODT stykke vej, evt. noget back-værk med rutine også. Med de nuværende spillere vi har mener jeg så til gengæld mere vi så bør investere i en spændende ung fløj, en ung angriber, og en halv-ung centerforsvarer (ikke nødvendigvis Simon Kjær, men en i hans aldersgruppe som alligevel har en god del rutine ligesom ham og en masse udviklingsmuligheder!
Så jeg mener blot at vi skal have et godt mix, og mener også at der er behov for både rutine og yngre kræfter i et mix!
Andre på forum kan man læse sig til oftest enten er i den ene grøft med rutine kun, andre med kun unge gutter, siger blot at mixet ikke er der pt, så der mangler mange spillere IMO!
Roma's førstehold har lige spillet mod primavera og spillede 4-4, hvad med vi bare spiller med primavera holdet.......
Haha Kvistus.. Nedern.. Men det er da bare noget af et signal.. Taddei, Riise, Cassetti, Doni, Perrotta havde jeg gerne set erstattet med Primavera profiler i den udløbne sæson.. :) Det skete jo bare desværre ikke..
Hvorfor går vi ikke efter Curci, nu hvor Sampdoria er rykket ned?
Hvor laver Pastore altså bare mange lækre ting i løbet af en kamp..
Han ville uden tvivl pynte enormt på Romas hold!
*Han splitter jo faktisk Inters defensiv totalt ad! Jeg bliver mere og mere imponeret af den mand - DiBenedetto Go Go!
[Rettet af: Jonas - 29/05/11 - 22:33]
Balzaretti(staves?) er uden tvivl en spiller vi godt kunne bruge! han arbejder jo som en sindsyg.
Er det bare mig eller skulle man ikke tage et kig på Frankrig, hvor både Monaco og Lens er rykket ned - der burde da være en mulighed for nogle gode handler..
Jeg indrømmer gerne at jeg ikke har set meget fransk fodbold denne sæson, men Lens har da nogle interessante unge spillere, der iblandt Samba Sow (22) midtbane, Serge Aurier (18) forsvar og selvf Raphaël Varane (18) forsvar.
Men også Monaco der har Nicolas N'Koulou (21) forsvar og især Park Chu-Young (25) angriber, mener jeg ville kunne skabe noget bredde, som jeg mener holdet har manglet..
[Rettet af: Jonas - 30/05/11 - 10:29]
Jeg vil snart se noget handling.... Inden alle de gode ryger
Hvis man kigger imod sampdoria er der da Poli. Nok en af de største midtbane talenter i italiensk fodbold. Mon ikke han gerne vil væk.
Må sige jeg er imponeret af det baptista har præsteret på et halvt år i malaga.
Hvornår åbner transfer vinduet?
Så vidt jeg ved d. 1 Juli..
Men det er vel åbent hele tiden, man kan jo altid få aftalerne i stand, som så automatisk træder i kraft når vinduet åbner.. Det gør de kloge ledelser!
Vi skal gå efter Pastore nu. Han har fået lov at forlade Palermo.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/05/30/2510862/palermos-maurizio-zamparini-javier-pastore-can-leave-if-he-wants-
[Rettet af: skytt0 - 31/05/11 - 12:42]
Hvis vi købte Pastore,Lamela og Alvarez. Hvordan ville vores opstilling så se ud?
mit bud:
Alvarez Totti
Lamela Pastore Menez(?)
Jeg ved at Alvarez normalt er venstre midt eller offensiv midt, men mon ikke han kan spille angriber?
Lamela er normalt offensiv midt men er venstre benet, så han burde kunne spille venstre midt
Meget urealistisk at vi køber alle 3 men hvis det skete, hvor vildt ville det så ikke være? :P
[Rettet af: kvistus - 31/05/11 - 12:51]
Du glemmer Podolski, han ville være guld ;)
Sergio Romero fra Alkmaar :)
(RYGTE) Sabatini skal have indgået en aftale med Lamela's far om Lamela. og han har sagt ja til en 5-årig kontrakt
[Rettet af: kvistus - 02/06/11 - 11:51]
det lyder jo supergodt. Har du et link Kvistus
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 02/06/11 - 11:58]
http://www.lasignoraingiallorosso.it/mercato-roma-alberti/
Crescenzi kan måske være svar på vores problemer i back-pladsen? Han blev man of the match for Italiens U-21 landshold mod Elfensbenskysten.
Han er et af roma's eget produkter og kan spille på begge sider...
Han er udlejet til Crotone lige pt.
Wiki
[Rettet af: kvistus - 02/06/11 - 17:24]
Crescenzi er en spændende type. Vi har flere spillere med en lovende fremtid; det gælder bare om at udnytte det.
Vi burde i øvrigt hente Zanka, blot for at sikre os at Lazio ikke henter ham :o)
Gud, hvor ville det irriterer mig dybt at se ham i den trøje!
kunne ikke være mere enig idet med Zanka
Tottenham har budt 13,5 millioner euro på vucinic
Mindst 20 milioner ellers no deal.... er træt af at Roma skal dele gaver ud til alle....
[Rettet af: TottiErMejo - 04/06/11 - 14:54]
13,5 mio. euro.. NØØH.. klart NO DEAL !
- Mindst 20 mio. euro for Vucigol..
Vucigol skal slet ikke sælges!
Galatasarays nye chairman har udtalt at han vil hente vucinic til klubben haha.
Ja okay, kan bedre lide dit forslag S.P.Q.R Martin ;)
ja 20 mio euro, og videre i livet med vucinic. gerne til galatasaray .. og få så alexis sanchez ind for enhver pris
altså hvis Bendtner koster 100 mio kr skal vucigol koste mindst 500 mio kr :)
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 05/06/11 - 14:35]
Totti bliver måske kaldt op til EM - Prandelli LINK
"hvis totti og del piero er i form op til em, tager jeg dem med i betragtning"... det giver vel fin mening, ved ik om det er en mærkværdigt udtalelse :)
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2011/06/07/2516064/elia-podolski-gotze-more-the-bundesliga-stars-who-could-be
Hvor gad jeg godt se Beck, Diego, Elia, Farfan, Podolski og Vidal i klubben.
Gå lige på rov i Tyskland!!
Ja! Men specielt:
Beck
Elia
Vidal
Podolski
:D
http://www.calciomercato.it/news/120869/Calciomercato-Roma-Menez-si-avvicina-al-Milan.html
Det må da være en joke!...... Menez til Milan for 10 milioner...... vi gav 12-13 i sin tid.... hold nu op med de gaver Roma!!! Håber så meget det ikke er sandt...
[Rettet af: TottiErMejo - 07/06/11 - 16:51]
Hvis Menez også skifter til Milan såå ..... :@ :@
forstår ik hva de ska bruge ham til. de har masser offensivt..
men ja klubben er håbløst hvis de sælger til en direkte konkurent. at menez så lige pt ik er mere værd er en anden sag.
Idioterne fra Goal Goal siger simpelthen at det er 100% sikkert at Menez skal væk...
Forstil jer lige en opstilling med formationen 4-3-3 som Luis Enrique nok bruger!
Dog med de nuværende spiller vi har!
J. Sergio
Cassetti/Cicinho - Burdisso - Juan - Riise
De Rossi (den defensive)
Pizarro (den centrale) - Totti (Den offensive, men også nede i det centrale)
Menez - Borriello - Vucinic
Og han vil vidst bruge metoden som vi alle ser i barca.
Pres spil og så spille den flydende rundt.
Med nogle forstærkninger kan det gå godt!!!!!
Forstil jer lige en opstilling med formationen 4-3-3 som Luis Enrique nok bruger!
Dog med de nuværende spiller vi har!
J. Sergio
Cassetti/Cicinho - Burdisso - Juan - Riise
De Rossi (den defensive)
Pizarro (den centrale) - Totti (Den offensive, men også nede i det centrale)
Menez - Borriello - Vucinic
Og han vil vidst bruge metoden som vi alle ser i barca.
Pres spil og så spille den flydende rundt.
Med nogle forstærkninger kan det gå godt!!!!!
Haha fun nok :)
De spillere med Barcas spillestil, det må da være en joke ?
Cassetti, Riise, Borriello har slet ikke evnerne til det. Menez vil jeg heller ikke mene, da jeg syntes han har nogle ret store bevægelser og skal bruge ret meget plads. Af de spillere, er det kun Totti, Pizarro og Vucinic der har det tekniske niveau til det.
Desuden har Totti ikke konditionen og kroppen til at kunne spille et så intensivt presspil på den centrale midtbane i 90 minutter hver uge.
Menez' og Vucinic' defensive arbejdsmoral vil være for lav igennem en helt kamp til at lægge det nødvendige pres. Det vil altså være et no-go med den opstilling.
http://www.football-italia.net/jun8z.html
Trist ville gerne have haft ham.
Jeg mener virkelig at vi skal gå mere efter Ricardo Alvarez fra Velez end Erik Lamela fra River... Ud fra de videoer jeg har set med dem er Alvarez betydelig bedre. Han er dog også 4 år ældre (23 og 19).
Men vi skal også kun bruge nogen som kan gå direkte ind i start 11...
Døm selv:
Ricardo Alvarez
Erik Lamela
[Rettet af: kvistus - 09/06/11 - 20:17]
Jeg mener Lamela er mest interessant - især pga. alderen. Lamela har klart det største potentiale af de to (i mine øjne) og derfor skal han hentes frem for Alvarez.
Bologna's Ramirez?
Aner ikke hvem det er? er han noget værd?
Jeg mener også Alvarez skal hentes fremfor Lamela.. Dog er jeg glad, hvis bare vi henter en af dem :)
Og ja, nogen der har set nogen kampe med ham Ramirez?
Ja det er da ik et spørgsmål om hvem af dem, de skal da klart hentes begge. alvarez har vist også italiensk pas - så det er ikk DER der ska være problemer (mht 1 ikk-EU spiller) og det burde være økonomisk overkommeligt.
20-25 mio euro (i et transferbudget i omegnen af 50-70) mener jeg sagtens klubben kan tillade sig at bruge på de 2. Det er offensive friske kræfter, der vil kunne hæve niveauet (kamp såvel som træning sikkert) fra dag 1. det vil kunne give en omvæltning at få disse nye "uprøvede" spillere ind
Gaston Ramirez
Har kun set ham en gang tror jeg. Men der lagde jeg ikke så meget mærke til ham. Men har flere gange på goal set ham i forbindelse med Inter og City, men nu også Barca. Han er jo en forholdsvis ung knægt på 21, så kan være der er masser er potentiale.
[Rettet af: Lupi Junior - 10/06/11 - 10:32]
Pressekonference med Sabatini:
"my word are not for press but for romanistas, who are a bit confused about this lack of news. Today I´m gonna show the new project developed by the dibenedetto´s group, me and last but no least, baldini"
"Budget: they didn´t tell me a number, but dibenedetto gave me guarantees about the amount of money. You don´t need to worry about cause they are going to invest, heavily"
"Keeper: can´t say names but we´re gonna get one (rafael, ndr)"
Og noget andet mindre vigtigt efter min mening :)
[Rettet af: kvistus - 10/06/11 - 13:03]
Lyder godt Sabatíni ;) bliver spændende og se hvad der sker..
We will work together to lower the average age of the team.
I want to understand why we struggle to promote players from primavera to the first team. We will take more control of the youths.
We want a continuity between the youth teams and the first team. We hope to make the transition easier.
Lamela is a complicated situation due to their demands. I will try to sign him, if not, someone as good as him.
Sabatini confirms Franco Baldini will arrive after resolving his contract with the English FA.
Det lyder jo alt sammen rigtig godt og positivt de vil fokusere mere på ungdommen!
Hold kæft et dejligt pressemøde, det har jeg godt nok ventet på længe. Men de ville nok gerne have styr på hele træner situationen før at de meldte noge andet ud.
Vi går forhåbentlig en dejlig sommer i møde. Og endnu bedre lyder det, at man vil begynde at fokusere på Primavera holdet, og blive bedre til at involvere dem i A-truppen som vi kan få spillere af egen avl i spil. Gerne a'la Totti ;)..
Sabatini venter på at Pastore bliver billigere
Elsker allerede den mand hahaha
[Rettet af: kvistus - 10/06/11 - 16:40]
Man kan satme allerede se stor forskel fra den gamle ledelse og den nye.. Forventer meget fra dem :)
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om de her Sabatini-udtalelser. Det er selvfølgelig godt at høre at man vil kæmpe hårdt for at få Pastore og Lamela i hus, men jeg frygter bare lidt at vi kommer til at stå som sorteper i en transferkrig med resten af Europas elite. Det er jo spillere som Manchester City, Barcelona, Milan, Inter, Juventus og mange andre også er interesserede i og jeg tror, at mange de klubber har større tiltrækningskraft på spillerne - og en langt tungere tegnebog end Roma!
Noget jeg dog synes godt om, er Sabatinis udtalelser om Borriello, Menez og Vucinic, som vel kan oversættes til "luk røven med alt Jeres brok! Hvis i vil spille i Roma, må i finde Jer i at det er træneren der bestemmer - og hvis i ikke kan lide det, ved i hvor døren står!"
Hvis vi skal til at spille Barcelona-spil, skal der en helt anden indstilling ind på holdet og det synes jeg Sabatini gør klart her.
Ja det er dejlige udtalelser. At de må acceptere trænerens beslutninger hvis de vil være i klubben. Det ville være rart hvis der kunne komme en bedre harmoni og sammenhæng i truppen. Fx menez - så er han ik vigtigere og må videre til ny klub hvis han ska være utilfreds hele tiden
Nemlig, også derfor Eto`o og ronaldinho blev solgt i sin tid jo. Dem ville Guardiola ikke have noget med og gøre.
Er der slet ingen interesse for Guillermo Ochoa?
Nej tak - han er lige blevet testet positiv af dopingkontrollen...
Aaah, vidste jeg ikke engang - tak for info. :)
edit -
Undersøgte selvfølgelig hvad du sagde og så vidt jeg kan læse mig til så er det ikke sikkert at Guillermo (eller de 4 andre fra Mexico's landsholds) selv har taget clenbuterol, som er det de er blevet testet positive for i dopingtesten. Det er stadig noget der er ved at blive undersøgt og årsagen kan åbenbart sagtens være forurenet kød.
[Rettet af: Kelevra - 11/06/11 - 20:23]
Hvorfor ikke bare satse på Julio Sergio som første keeper :)?
Den seneste målmand til at sættes i forbindelse med Roma er Maarten Stekelenburg! En målmand der virkelig kunne være spændende at se i Roma! Den nuværende Ajax keepers kontrakt udløber om et år, og spåes derfor til ikke at være vildt dyr..
"Hvorfor ikke bare satse på Julio Sergio som første keeper :)?"
Fordi han udover sine lynhurtige reflekser ikke har ret meget andet :) Syntes han mangler lidt placeringsevner til tider inde på stregen. Luftrummet i feltet er han slet ikke god til at kontrollere, og når det endelig sker er det for at bokse fremfor sikkert at gribe bolden. Desuden giver han utroligt mange returbolde igen efter sine fantomredninger. Hans reflekser er i verdensklasse og så er han god i 1-mod-1 situationer. Men det syntes jeg bare ikke er nok. Det har passet fint i de sidste par sæsoner fordi vores forsvar har været så udueligt. Men jeg ser altså hellere en mere sikker og rolig målmand, der kontrollerer mere og står bedre på stregen.
En type som El Shaarawy kunne også være spændende. Han var en af Padovas bedste og en spiller med et kæmpe potentiale.
El Shaarawy er helt sikkert en spændende spiller, han er dog kun lejet ud fra Genoa, og er derfor nok dyre end hvis han var Padova spiller.. Og både Inter og Milan nævnes interesseret i hans underskrift, mens Genoa nægter at sælge, så kan der nok blive kamp om den unge italiener..
Glemte at skrive, at han er udlejet.
Noget andet jeg finder ret interessant er, at langt de fleste af vores Primavera spiller kommer fra Rom. En sjov detalje.
er der nogle der kender cicinho's status i klubben? skal han sælges eller?
Og er der nogle der ved hvornår roma's nye trøjer bliver offentligjort?
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0