Login
Glemt password Opret bruger

Adriano

Kategori: Rygter

La Magica
27 indlæg.
d. 03/01/11 18:59

Ok. er der nogen der kan fortælle mig noget der holder vand?

Gennem i dag har nyhederne lydt:

1. Adriano kommer kun til Rom for at hente sine ting.

2. Adriano: Jeg tager tilbage til Flamengo til juni

3. Adriano: Jeg holder min kontrakt til udløb pr. juni 2013.

WTF.

Sidste nyt: http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/roma/2011/01/03-147704/Roma%2C+Adriano+si+scusa%3A+%C2%ABRester%C3%B2+fino+al+2013%C2%BB

--- jeg er træt af at høre på polemik omkirng en spiller som har været på kanten af 1. holdet hele sæsonen og som ikke virker topmotiveret. det er næsten i samme liga som cassano-sagen. christ.
Jeg håber Rosella træder i karakter og sætter ham på plads. der er ikke plads til idioter på mit hold, og adriano er skræmmende tæt på at opføre sig som en i øjeblikket...

Andreas
789 indlæg.
d. 03. januar 2011

Det er jo svært at gisne om, men min mavefornemmelse siger mig at Adriano tager hjem til Brasilien senest til sommer. I min optik kan der ikke være nogen tvivl om at Adriano ikke har en fremtid i Roma, men jeg tror at det bliver svært at få et transfer til at gå igennem allerede i januar. Her er grundene:

1)Roma er i en situation hvor klubben skal sælges og det er derfor tvivlsomt om UniCredit vil gå ud og hente en erstatning for Adriano hvis han smutter.

2) Jeg tror egentlig godt at klubben vil give Adriano et halvt år mere til at vise at han ikke var et fejlkøb - fra klubbens side altså.

3) Adriano hæve en pæn løn i Roma - mere end hvad han kan få i Flamengo. Han kan nok godt leve med at sidde på bænken i Roma et halvt mere.

4) På nuværende tidspunkt kan Roma næsten ikke få nogen transfersum for Adriano. Hvis man er heldig, kan han stige en anelse i værdi over foråret.

5) Når den nye ejer, formentlig, kommer i løbet af foråret, vi de sikkert sætte deres eget præg på holdet og der siger al logik at en spiller som Adriano ikke har en fremtid.

Det er bare mit bud på hvad der kommer til at ske, men det kan selvfølgelig også være at han lave 20 mål i forårssæsonen og de hele ender lykkeligt...

[Rettet af: andreas - 03/01/11 - 23:52]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. januar 2011

Han skal UD. Sådan noget skaber disharmoni i truppen, og det har vi slet ikke brug for med alt det uro der er i kulisserne omkring salget af klubben.. Det dur ikke.. Sagsøg idioten istedet og få hentet nogle af de penge vi har givet ham i løn i stedet!!

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma