Kategori: Rygter
Hvad er det der står på bold, og Goal.com?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=73706&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Vi vil skifte Mexes, og få fat i Kuyt.. ?
Nogen der ved mere om dette end jeg?
Mvh
Santon
hvorfor henter vi altid fodboldspillere jeg hader?
@MURO
Hvem har vi da hentet?
loria castellini lobont cassetti baptista
Hvorfor hader du Castellini ? Han er da en fin reserve..
Men de andre.. Burde ikke spille for en topklub.
fordi jeg synes han er elendig, der er så mange andre vi kunne leje i stedet for at leje ham?
vi kunne leje nogle unge med købsoption hvis de gøre det godt plus vi har antunes som er rimelig ung, jeg synes aldrig han har fået chancen for at vise hvad han kan.
1 landskamp 1 kasse alligevel :)
Ok, troede du henviste til Kuyt.. For det bliver sgu kun ved rygter, det er jeg ret overbevist om!
Castellini synes jeg egentlig har været ok at have som backup. Rosi har desværre ikke vist sig helt moden nok endnu. Ingen tvivl om at det kommer, han er bare alt for "ivrig" efter at vise sig frem synes jeg, og han glemmer en del defensive pligter.
Cassetti er efterhånden mange år siden?
Så håber da ikke du synes ALLE vi har hentet er elendige?
Nej. men synes de spillere vi henter er spillere der ikke passer ind til roma. fx kuyt?? jeg vil ikke se roma spille det fysiske fodbold, vil gerne se dem spille teknisk dygtigt. med en dejlig boldbesiddelse, det er en stor grund til at jeg er roma fan.
altså MURO synes nu også du gør Kuyt dårligere end han er. han er en rigtig god og fornuftig spiller, der bestemt også har teknikken med sig. I mine øjne er han en Vucinic, han gør det bare mere simpelt (og dertil effektivt) for sig selv, plus hans attitude og mentalitet er i ABSOLUT verdensklasse.
haha nu stopper du, han har intet andet end arbejdsstyrke og fysik. perfekt spiller der passer til premier league klubberne, ikke seria a.
han er slet ikke i nærheden af en vuci standard.
plus han er de 30, 31 snart. det er ikke sådan nogle spillere vi skal hente.
[Rettet af: muro - 02/12/10 - 17:36]
Ening MURO.
vi skal ikke blive et oldboys hold.... vores hold er ikke så ungt i forvejen.
Tjah. Det kommer an på hvordan man ser tingene.
Vucinic er bedst teknisk, én mod én, men ellers er Kuyt ham overlegen på alle andre områder. Skud, hovedspil, målnæse, arbejdsstyrke, mentalitet. Og hvis der er noget Roma har brug for så er det en holdspiller. Og dér er Kuyt eksemplarisk. Jeg er sikker på han kunne være ligeså vigtig og stabil som Riise.
Men er enig omkring alderen. Men igen, hvis alternativ er at miste Mexes gratis, så er han en super spiller at få. Han har 2-3 rigtig gode år endnu tror jeg.
jeg mener slet ikke at du har ret i noget af det :)
hvad har kuyt skabt de sidste to sæsoner for liverpool?
han er slet ikke afgørende, men det er vuci altså konstant.
vil så sige at selvom vi mister mexes på en fri, så synes jeg stadig ikke at kuyt skulle til klubben, self har alle deres mening.
Altså man kan også spørge sig selv hvad Vucinic SKABER i roma. ved han er en god spiller, men han er jo ikke spilleren som trækker holdet til serie a titel. og det tror jeg bar aldrig han bliver. det er han for ustabil til. der er kuyt mere en international kvalitetsspiller efter min mening. med et højt bundniveau og leverer altid 110 procent, hvor vucinic tit falder helt sammen og blir en middelmådig spiller med elendig attitude
så er det sgu lidt sjovt at vuci har et prisskilt for de 25 mil, og kuyt kan købes gratis til sommer.
En spillers kvaliteter afhænger ikke af pris. Går jo heller ikke ud fra du synes Mexes er dårlig fordi han kan hentes gratis til sommer?
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0