Login
Glemt password Opret bruger

Mexes & Kuyt?

Kategori: Rygter

Santon
296 indlæg.
d. 26/11/10 18:42

Hvad er det der står på bold, og Goal.com?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=73706&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Vi vil skifte Mexes, og få fat i Kuyt.. ?

Nogen der ved mere om dette end jeg?

Mvh
Santon

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. november 2010

Det er et typisk rygte, intet andet. Det kommer ikke til at ske.

asromadk
3790 indlæg.
d. 26. november 2010

Det er rygte ja. Men mon ikke det er opstået af at Liverpool er seriøst interesseret i Mexes, og Roma i Kuyt.

Som jeg har nævnt i det andet forum, dette er umiddelbart ikke en interessant handel for Roma. Men set i lyset af at miste Mexes gratis til sommer, kunne denne handel i januar lige over være til romas fordel. men INGEN penge sammen med Mexes self.

Men det er self 1priotet af Mexes forlænger snart, så det ikke bliver aktuelt.

Skytt0
1532 indlæg.
d. 26. november 2010

det håber jeg godt nok ikke kommer til at ske...

Hvad skal vi bruge kuyt til, når vi har 6-7 angribere i forvejen, og så kommer han sikkert til at bruge det meste af tiden på bænken+ at Mexes elsker Roma så højt, og han er en klasse midterforsvar, som vi kun har 3 af... hvorfor skifte en mangelvare ud med endnu en overdosis, så halvdelen af vores hold er angribere, og at vi har så mange af dem som får alt fo meget i løn, istedet for at investere i mere unge, og talentfulde spillere??

Desuden er det også skidt for Liverpool, som bestemt ikke har mange angribere+ at mexes måske også kommer til at sidde på bænken der, og hvor står han så henne? Hvis han nu ryger til Liverpool, og han flopper fuldstændigt, så er hans karriere nok ved at være godt ødelagt, så han kun bliver tilbudt at spille i fransk fodbold...Ville virkelig være synd at komme af med sådan en loyal og trofast spiller...

Kunne dog være fedt at få kuyt til klubben, det er noget helt andet... Men først skal vi lige af med bappen, og så enten adriano, eller vucinic+leje okaka ud resten af sæsonen, ellers ser jeg denne idé(rygte) som en virkelig skidt handel, og jeg vil personligt miste respekt for klubbens ledelse...

Så kom nu Roma... få forlænget med Mexes, eller byt ham til en anden virkelig klasseforsvarer og ikke en angriber, hvis det nu er så svært at forlænge med ham!

[Rettet af: skytt0 - 26/11/10 - 20:54]

Kvistus
1556 indlæg.
d. 26. november 2010

Pff.. http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/11/26/2233425/roma-interested-in-rangers-defender-madjid-bougherra-report det er jo direkte sindsygt.. Hva **** skal vi bruge sådan en Ranger dreng til?

chrfog
333 indlæg.
d. 27. november 2010

ligesom ottl, så skal kuyt bare blive væk. fair nok, at nogen vil have fingrene i mexes, især når vi ikke kan tage os sammen til at lave en ny kontrakt. men vi skal da ikke have kuyt retur. ham må de sgu selv hænge på.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 27. november 2010

Før i tiden så jeg ikke Kuyt som en særlig god spiller, men hvis man ser alle Liverpools kampe, finder man hurtigt ud af hvor meget han betyder for holdet, dette kunne også ses ved VM i sommer, kuyt var sammen med Robben førstevalget i angrebet, bænkede Van Der Vart.

Kuyt leverer altid en 120% indsats, scorer vigtige mål og laver mange assists, hver gang han har bolden sker der noget, kan godt være det ikke altid ser godt ud, men det er effektivt.

Ranieri er en deffensiv træner efter min mening, bruger 3 hårdtarbejde mand på midten og 3 offensive spillere, tror at han med Kuyt på holdet kun vil bruge 2 på midten og Kuyt og Vucinic på hver sin kant og så 2 i front, dette ville i hvert fald give holdet et meget mere offensivt præg.

I mine øjne ville Kuyt være en genial handel.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 27. november 2010

Klubben ved udemærket godt, at skulle sådan et rygte blive en realitet så ville de skyde sig selv i foden. Fansene ville ikke tilgive dem, medmindre Kuyt leverede himmelske præstationer - og selv det tvivler jeg stærkt på er nok.

Mexes har snart kontraktudløb og der har været utallige rygter om nye græsgange for vores alle sammens poptøs. Det her er bare sidste skud på stammen, så slog koldt vand i blodet. Klubbens førsteprioritet er uden tvivl en forlængelse, hvor især denne sæsons præstationer viser, at Mexes er klar starter i forsvaret.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 27. november 2010

Efter min mening er mexes bedre end burdisso!
Men det er også et luksusproblem vi har, Juan er klart den bedste, det viser han gang på gang og burdisso og mexes er lige efter men har altså slået hinanden på kryds og tværs, men i denne sæson har mexes været den stærkeste af de to og har samtidig ikke fået røde kort, hvilket burdisso har modtaget 2 gange, ikke dermed sagt at han gør det med vilje, men det er lidt halvdumt f.eks. kampen imod udinese, som vi bare skulle trække tiden på, at han så laver sådan noget!! irriterende at se, da mexes eller juan kunne have været/blive skadet!!!

[Rettet af: Stigtotti - 27/11/10 - 11:44]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 27. november 2010

Makkerparret Juan+Burdisso er ikke nær så godt som Juan+Mexes. Sidstnævnte er blandt de bedste makkerpar i verden.

Sofus
3107 indlæg.
d. 27. november 2010

Bare et dumt rygte. Vil meget meget gerne have at Mexes bliver og gider sgu i hvert fald ikke at få endnu en angriber!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. november 2010

Kuyt ville helt sikkert være en kæmpe gevinst for holdet. Udover hans evner som angriber, kan han også bruges på højrekanten. Vi kunne godt bruge lidt ekstra backup på de kanter, hvor vi er meget tyndt besat..

MEN.

Det skal ikke være på bekostning af Mexés. Det er vel næsten ikke at overdrive at sige at han har været vores mest konsistente denne sæson? Jeg syntes virkelig han har gjort det godt, og han har altså ikke været skadet som vores andre profiler. Han har virkelig været vigtig, og har endelig fundet sin plads på landsholdet også.. Der skal altså forlænges med ham!!!

MURO
632 indlæg.
d. 29. november 2010

hvorfor henter vi altid fodboldspillere jeg hader?

LassW
83 indlæg.
d. 29. november 2010

@MURO

Hvem har vi da hentet?

MURO
632 indlæg.
d. 30. november 2010

loria castellini lobont cassetti baptista

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. november 2010

Hvorfor hader du Castellini ? Han er da en fin reserve..
Men de andre.. Burde ikke spille for en topklub.

MURO
632 indlæg.
d. 30. november 2010

fordi jeg synes han er elendig, der er så mange andre vi kunne leje i stedet for at leje ham?
vi kunne leje nogle unge med købsoption hvis de gøre det godt plus vi har antunes som er rimelig ung, jeg synes aldrig han har fået chancen for at vise hvad han kan.
1 landskamp 1 kasse alligevel :)

LassW
83 indlæg.
d. 01. december 2010

Ok, troede du henviste til Kuyt.. For det bliver sgu kun ved rygter, det er jeg ret overbevist om!

Castellini synes jeg egentlig har været ok at have som backup. Rosi har desværre ikke vist sig helt moden nok endnu. Ingen tvivl om at det kommer, han er bare alt for "ivrig" efter at vise sig frem synes jeg, og han glemmer en del defensive pligter.

Cassetti er efterhånden mange år siden?

Så håber da ikke du synes ALLE vi har hentet er elendige?

MURO
632 indlæg.
d. 02. december 2010

Nej. men synes de spillere vi henter er spillere der ikke passer ind til roma. fx kuyt?? jeg vil ikke se roma spille det fysiske fodbold, vil gerne se dem spille teknisk dygtigt. med en dejlig boldbesiddelse, det er en stor grund til at jeg er roma fan.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. december 2010

altså MURO synes nu også du gør Kuyt dårligere end han er. han er en rigtig god og fornuftig spiller, der bestemt også har teknikken med sig. I mine øjne er han en Vucinic, han gør det bare mere simpelt (og dertil effektivt) for sig selv, plus hans attitude og mentalitet er i ABSOLUT verdensklasse.

MURO
632 indlæg.
d. 02. december 2010

haha nu stopper du, han har intet andet end arbejdsstyrke og fysik. perfekt spiller der passer til premier league klubberne, ikke seria a.
han er slet ikke i nærheden af en vuci standard.
plus han er de 30, 31 snart. det er ikke sådan nogle spillere vi skal hente.

[Rettet af: muro - 02/12/10 - 17:36]

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 02. december 2010

Ening MURO.
vi skal ikke blive et oldboys hold.... vores hold er ikke så ungt i forvejen.

asromadk
3790 indlæg.
d. 02. december 2010

Tjah. Det kommer an på hvordan man ser tingene.

Vucinic er bedst teknisk, én mod én, men ellers er Kuyt ham overlegen på alle andre områder. Skud, hovedspil, målnæse, arbejdsstyrke, mentalitet. Og hvis der er noget Roma har brug for så er det en holdspiller. Og dér er Kuyt eksemplarisk. Jeg er sikker på han kunne være ligeså vigtig og stabil som Riise.

Men er enig omkring alderen. Men igen, hvis alternativ er at miste Mexes gratis, så er han en super spiller at få. Han har 2-3 rigtig gode år endnu tror jeg.

MURO
632 indlæg.
d. 02. december 2010

jeg mener slet ikke at du har ret i noget af det :)
hvad har kuyt skabt de sidste to sæsoner for liverpool?
han er slet ikke afgørende, men det er vuci altså konstant.
vil så sige at selvom vi mister mexes på en fri, så synes jeg stadig ikke at kuyt skulle til klubben, self har alle deres mening.

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. december 2010

Altså man kan også spørge sig selv hvad Vucinic SKABER i roma. ved han er en god spiller, men han er jo ikke spilleren som trækker holdet til serie a titel. og det tror jeg bar aldrig han bliver. det er han for ustabil til. der er kuyt mere en international kvalitetsspiller efter min mening. med et højt bundniveau og leverer altid 110 procent, hvor vucinic tit falder helt sammen og blir en middelmådig spiller med elendig attitude

MURO
632 indlæg.
d. 06. december 2010

så er det sgu lidt sjovt at vuci har et prisskilt for de 25 mil, og kuyt kan købes gratis til sommer.

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. december 2010

En spillers kvaliteter afhænger ikke af pris. Går jo heller ikke ud fra du synes Mexes er dårlig fordi han kan hentes gratis til sommer?

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma