Login
Glemt password Opret bruger

Okaka

Kategori: Rygter

Montella9
279 indlæg.
d. 06/10/10 17:04

Okaka har idag udtalt at han gerne vil væk fra klubben, da han ikke får meget spilletid.
Hvad syntes de om det?
Personligt syntes jeg ikke det er særligt godt, jeg vil gerne beholde ham, da jeg tror han kan bilve rigtig god. Og forstår ikke at han ikke får mere spilletid, syntes virkligt det ville være synd at midste ham, har har trods alt næsten alt tid været i roma og ventet på sin chance.

DanielLicht
86 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Jeg kan godt forstå ham.. personligt syntes jeg han er rigtig god og kan blive endnu bedre!! Sådan en type som ham, bliver bedre med mere spilletid og en masse kampe.. Det tror jeg ikke han for hos os i år, så derfor syntes jeg han skal måske have en lejeperiode mere og så tage den derfra...

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Det ville jo hjælpe lidt hvis vi begyndte at spille med 2 deciderede angribere i stedet for 1. Jeg mener at Totti skal spille bagved som en offensiv midtbane i stedet, og Okaka, Borriello, Vucinic og Adriano skal kæmpe om de 2 angrebspladser. Det ville automatisk skabe flere muligheder til Okaka.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 06. oktober 2010

klart han skal forlade klubben, når Ranieri ikke har lært, at man ikke har 7 angribere i en trup.. det alt for meget.. og giver ingen mening!

Okaka synes jeg er et meget stort talent, som kan udvikle sig til en klassespiller om nogle få år.. synes han ligner meget Adebayor - han er både hurtig, stærk fysisk/hovedstøds og god til at drible..

Han er en af de spillere Roma skulle havde satset på til den her sæson, istedet for at hente endnu flere angriber - mens man ikke kan komme af med dem man vil.. Ranieri burde vide at, det hedder "sælg først - Køb bagefter", og ikke køb først..

Snart er Roma ikke meget bedre end Real Madrid når det gælder talenter.. Hvem er der overhovedet tilbage af de 'store talenter' vi så fremtil for et par år tilbage? Motta, Petrucci, Curci osv er alle smutet - og nu måske også Okaka..

[Rettet af: TottiTheBest - 06/10/10 - 18:35]

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Okaka er et kæmpe talent, men nu hentede vi både Borriello og Adriano i sommers, og så er det jo klart at det er svært for Okaka at komme på holdet.. Vi bad hele sidste sæson om at vi fik hentede en klasseangriber, og det fik vi, men lidt uforstående valgte Roma at hente to - og Adriano mener jeg stadig ikke er i topform, og mener faktisk Okaka er på niveau med ham, mens jeg mener Borriello altså er en tand bedre - men det jeg forsøger at sige, er at vi ikke skulle have hentet to angriber i sommers, men kun en..

Det virker for mig også uforståligt hvorfor vi hentede Simplicio, nu hvor Ranieri ikke vil bruge ham og allerede overvejer at sælge ham i januar? Ham skulle vi heller aldrig have hentet, men istedet satset på Greco..

Men håber vi får lejet Okaka ud til januar, også virkelig satser på ham fra næste sæson af..

Montella
136 indlæg.
d. 06. oktober 2010

jeg forstår sku godt at han vil forlade klubben, desværre.. det må frusterende at vente og vente og vente på sin chance... Jeg fatter ikke at vi ikke giver vores talenter chancen.. Det er jo umuligt at udvikle den næste DDR eller Totti hvis de ikke unge ikke får lov at komme ind og snuse til holdet.
Det er sateme en ommer Roma og ikke mindst Ranieri.

Vi har brug for en træner som også ser fornuften i at udvikle vores egne spillere.
Vores ungdomsafdeling har brug for at se at det kan lykkes at slå igennem på holdet ellers forstår man sku godt at de vælger England i en tidlig alder!!! (FORBANDER at det stadig kan lade sig gøre for engelske hold at gå på rov i Italien)

Hvor kunne det være fedt hvis vi på længere sigt blev en klub der udklækkede talenter og blev anderkendt for det - det burde også være logik for Rosella at med vores ikke eksisterende økonomi er det attraktivt at udvikle og sælge videre.. ikke flere løntunge brasilienere på free-transfers!

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. oktober 2010

ja ved sku snart ik hva man ska stille op med det mere.. okaka ska bar ik ud af klubben. og der er heller ikke noget galt med de indkøb klubben har lavet. men det ku være rart snart at se noget nyt..

når det alligevel går som det gør, så kan han ligeså godt prøve noget nyt.. fx ikk at tænke totti som fast starter. han har slet ik fundet noget der ligner det niveau der forventes.. og når det er sådan, så ja.. så kan man ligeså godt stille med okaka og borriello fra start.. og så ik ændre det i nogle kampe. er sikker på de ku finde et farligt niveau..

det ku være rart at se noget nyt snart.. ved bare ikke hvad det er ranieri er. kan lide ham, og håber han finder en løsning og får klubben fremad

Kelevra
1261 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Forstår heller ikke at en klub med så fremragende ungdomsfaciliteter som Roma har, ikke gør mere ud af at trække unge spillere op til første holdet.

For mig virker det som om man har sagt til sig selv "Vi skal sgu satse på de unge spillere!" og når man så er nået et stykke ned af vejen så har man trukket halvt i land igen og ved ikke rigtigt hvad man skal gøre med dem.

Så er jeg sgu egentlig ligeglad med om Roma ender 5'er eller 4'er. Det vil være et flot resultat hvis det meste af holdet er ungt. Og kom nu med noget offensivt spil! Med de spillere der er nu så er jeg sikker på at man kunne få noget helt unikt på forreste del af banen!

Det kan da ikke kun være os tosser på et forum der forstår vigtigheden af offensivt spil med masser af boldkontrol & fokus på unge talenter!?

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. oktober 2010

Jeg ikke fan af united. Men et eller andet kan Alex Ferguson og hans stab altså finde ud af. Jeg ville ønske der fandtes samme sikkerhed, stabilitet, kontinuerlitet i AS Roma. Det er virkelig noget jeg synes mangler i klubben. Det er efterhånden som om at ingen i klubben for alvor tror på deres egne evner. som går ud og vil spille det andet hold ud af banen!..

Jonas
4091 indlæg.
d. 08. oktober 2010

Okaka har netop scoret for Italiens U-21 landshold :D Brug ham Ranieri!

Og held og Lykke til De Rossi og Borriello senere!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 08. oktober 2010

Goooooal OKAKA CHUKA !!!! :D

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 08. oktober 2010

Ingen ide om hvor jeg ellers skulle skrive det, men

John Arne har lige scoret for Norge!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. oktober 2010

Grunden til dette kaos der lige pt finder sted i AS Roma.. mener jeg skyldes meget - Ranieri! :S

Han har mistet kontrollen, og ligner en mand der ikke ved hvad han laver.. hvilket bl.a. ses på at der er hele 7 angribere i truppen.. Herudover fik han Simplicio til klubben, helt uden behøv for en ny midtbane!

Dette kaos er jeg ret sikker på vil fortsætte så længe Ranieri er i klubben.. Selv i sidste sæson 'hvor det gik godt' synes jeg stadig ikke der var nogen stabilitet i klubben og omkring styringen af truppen.. Sensi skal skynde sig og skaffe en ordenlig træner til klubben - og det kan kun gå for langsomt!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 09. oktober 2010

Vuci scorede også for Montenegro

Kvistus
1556 indlæg.
d. 09. oktober 2010

Hvorfor er Menez ikke på det Franske landshold...

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. oktober 2010

John Arne lavede desuden 2 kæmpe forsvarskiks. Det ene kostede et mål, og det andet en fri chance...

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. oktober 2010

HAHAHA
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/montenegro-switzerland-7145405/
4.20 inde i videoen. Vucis mål, og fejring. Tror sgu han er ved at være lidt crazy :D

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. oktober 2010

Mexes spillede også i Frankrigs 2-0 sejr her til aften.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. oktober 2010

Mexes var faktisk tæt på at score på hovedstød efter hjørnespark.. Ellers syntes jeg han gjorde det fornuftigt...

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 10. oktober 2010

Og ja, det er sgu da lidt en fejring Vucinic laver! Ren Cassano

II-Capitano
321 indlæg.
d. 10. oktober 2010

Den har han også lavet i en kamp hvor han scorede for Roma, der tog han også sine shorts af.. :D Grineren ! :D

PeterDahl
5 indlæg.
d. 11. oktober 2010

Ja, det lader til han vil tilbage til engelsk fodbold. Men lad os være ærlige og sige, at han heller ikke er hans 20 millioner årsløn værd.
Rygterne siger også, at Ranieri er på udkig efter West Hams Velon Behrami, hvilket i mine øjne, er et større lys end Okaka.

PeterDahl
5 indlæg.
d. 11. oktober 2010

- Kvistus. Hvorfor Menez ikke er med? Han har boycottet det franske landshold ligesom en hel del andre stjerner. Det sejler helt for dem.

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. oktober 2010

Du kan da på ingen måde sammenligne Okaka og Behrami??

Det bare ikke godt nok hvis Okaka bliver solgt. Han er en fin spiller, klubbens egen, god starter, god sub, komplet angriber som vi sikkert sælger for et mindre beløb og så eksplodere hans værdi i en klub som rent faktisk giver han chancen og tillid.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11. oktober 2010

PeterDahl: Det sejler ikke for det franske landshold, tværtimod. Blanc har banket deres snegle-arrogance af dem og lært dem at det kræver fight og genpres for at vinde fodbold kampe. Senest med en imponerende indsats mod Rumænien. Det kunne vi sgu lære noget af !!(Frankrig havde dog lige overset at det er en fordel at have spillere i feltet når man spiller over kanterne og gør klar til indlæg)

Med regler i hoved og røv om spillere af egen avl i diverse turneringer vil det da være hul i hovedet at skyde Okaka til England. Han skal blive. Evt. prøv med en omskoling til fløj hvor vores trup ser tynd ud? Manden er jo ikke langsom, og har til tider vist fin teknik.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 11. oktober 2010

Mener det sejler mere for Roma end for Frankrig i øjeblikket..

Er meget enig med Don-Emilio..

Blanc synes jeg gør et stort stykke arbejde, og har virkelig fået det franske hold tilbage på sporet, endda med mange nye unge stjerner..

Ang. Okaka.. hvis han sælges, så er Roma's fremtid solgt!

asromadk
3790 indlæg.
d. 11. oktober 2010

Ja. Selvom jeg ikke mener at Okaka er MANDEN - som kan sørge for at Roma vinder titler, er han uden tvivl en mand der kan bidrage med noget år efter år. Og det rigtigt, der er så mange egen avl regler, og der kommer sikkert kun flere - så det er jo at skyde sig selv i foden at sende sådan en mand væk.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 12. oktober 2010

HVORFOR ER VUCI IKKE INDE? :O

Koch
844 indlæg.
d. 13. oktober 2010

Han var vist småskadet.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma