Kategori: Rygter
Okaka har idag udtalt at han gerne vil væk fra klubben, da han ikke får meget spilletid.
Hvad syntes de om det?
Personligt syntes jeg ikke det er særligt godt, jeg vil gerne beholde ham, da jeg tror han kan bilve rigtig god. Og forstår ikke at han ikke får mere spilletid, syntes virkligt det ville være synd at midste ham, har har trods alt næsten alt tid været i roma og ventet på sin chance.
Hvorfor er Menez ikke på det Franske landshold...
John Arne lavede desuden 2 kæmpe forsvarskiks. Det ene kostede et mål, og det andet en fri chance...
HAHAHA
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/montenegro-switzerland-7145405/
4.20 inde i videoen. Vucis mål, og fejring. Tror sgu han er ved at være lidt crazy :D
Mexes spillede også i Frankrigs 2-0 sejr her til aften.
Mexes var faktisk tæt på at score på hovedstød efter hjørnespark.. Ellers syntes jeg han gjorde det fornuftigt...
Og ja, det er sgu da lidt en fejring Vucinic laver! Ren Cassano
Den har han også lavet i en kamp hvor han scorede for Roma, der tog han også sine shorts af.. :D Grineren ! :D
Ja, det lader til han vil tilbage til engelsk fodbold. Men lad os være ærlige og sige, at han heller ikke er hans 20 millioner årsløn værd.
Rygterne siger også, at Ranieri er på udkig efter West Hams Velon Behrami, hvilket i mine øjne, er et større lys end Okaka.
- Kvistus. Hvorfor Menez ikke er med? Han har boycottet det franske landshold ligesom en hel del andre stjerner. Det sejler helt for dem.
Du kan da på ingen måde sammenligne Okaka og Behrami??
Det bare ikke godt nok hvis Okaka bliver solgt. Han er en fin spiller, klubbens egen, god starter, god sub, komplet angriber som vi sikkert sælger for et mindre beløb og så eksplodere hans værdi i en klub som rent faktisk giver han chancen og tillid.
PeterDahl: Det sejler ikke for det franske landshold, tværtimod. Blanc har banket deres snegle-arrogance af dem og lært dem at det kræver fight og genpres for at vinde fodbold kampe. Senest med en imponerende indsats mod Rumænien. Det kunne vi sgu lære noget af !!(Frankrig havde dog lige overset at det er en fordel at have spillere i feltet når man spiller over kanterne og gør klar til indlæg)
Med regler i hoved og røv om spillere af egen avl i diverse turneringer vil det da være hul i hovedet at skyde Okaka til England. Han skal blive. Evt. prøv med en omskoling til fløj hvor vores trup ser tynd ud? Manden er jo ikke langsom, og har til tider vist fin teknik.
Mener det sejler mere for Roma end for Frankrig i øjeblikket..
Er meget enig med Don-Emilio..
Blanc synes jeg gør et stort stykke arbejde, og har virkelig fået det franske hold tilbage på sporet, endda med mange nye unge stjerner..
Ang. Okaka.. hvis han sælges, så er Roma's fremtid solgt!
Ja. Selvom jeg ikke mener at Okaka er MANDEN - som kan sørge for at Roma vinder titler, er han uden tvivl en mand der kan bidrage med noget år efter år. Og det rigtigt, der er så mange egen avl regler, og der kommer sikkert kun flere - så det er jo at skyde sig selv i foden at sende sådan en mand væk.
HVORFOR ER VUCI IKKE INDE? :O
Han var vist småskadet.
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom