Login
Glemt password Opret bruger

Næste Inter træner ?

Kategori: Rygter

mexes
2516 indlæg.
d. 23/05/10 21:47

Som overskriften indikerer, så ligger jeg op til en debat om inters kommende træner.
Selvom intet er officielt afgjort, så tør jeg godt sige, (som iøvrigt mourinho selv har gjort) at han har stået i spidsen for sin sidste inter kamp.
Mourinho har vundet alt hvad man kunne vinde, og måske kan inter miste lidt motivation? Men hvem skal motivere spillerne næste år? Hvem skal lede de sorte og blå stripede mestre?

Tja jeg har faktisk ikke noget bud -

Hvem tror i det bliver?

sascha_c
110 indlæg.
d. 23. maj 2010

Benitez

Montella
136 indlæg.
d. 24. maj 2010

tror sku ikke det blir Benitez - selvom jeg håber det ;) den mand er simpelthen en skandale.. hvad han har formået at sløse væk i Liverpool.. det er næsten imponerende. hehe

jeg torr Moratti går efter et kæmpe navn.. Capello er mit bud.. mener han kun har kontrakt til efter VM (ret mig hvis jeg tager fejl)

mit andet bud er Lippi der ligeledes er færdig efter sommerens slutrunde.. (og så skal Azzurri holde sig fra Rani ;)

zambiasi
246 indlæg.
d. 24. maj 2010

Jeg er nu ret sikker på det bliver Mihajlovic, han har også gjort det godt de sidste par år!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 24. maj 2010

Det bliver 90% sikkert på at Mihajlovic overtager posten som ny Inter trænere..

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 24. maj 2010

Tror også det bliver Mihajlovic.. også ryger Inter ud af top 4 :)..
Som Totti sagde, det utroligt han blev fyret allerede efter 6 måneder som træner :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. maj 2010

Må også indrømme jeg tror det bliver Mihajlovic, også grundet det tætte venskab mellem ham og Morrati..

Håber selvf Mihajlovic kommer til og flopper helt vildt - hvilket betyder at vi tager Scudettoen næste sæson! :D

[Rettet af: Jonas - 25/05/10 - 10:57]

Dencio
1 indlæg.
d. 08. juni 2010

Det er da det mest fantastiske der er sket....

Både ROMA og LIVERPOOL...

Det lugter jo af guld i Serie A til ROMA

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma