Login
Glemt password Opret bruger

Mexes vs. Vucinic?

Kategori: Rygter

Jonas
4091 indlæg.
d. 08/04/10 14:11

Vi har både snakket om Mexes og Vucinic, men hvis nu situation er sådan at klubben er nødsaget til at sælge.. Og se nu realistisk på det istedet, for bare at sige at vi ikke skal sælge - for det kan vi meget vel blive nød til..

Hvem vil i så helst se forlade klubben og hvorfor, Mexes eller Vucinic?

Mexes har har mistet sin fasteplads i forsvaret til Burdisso, og kunne måske undværes? Men kan han indbrine lige så meget som Vucinic, og vil Roma sælge ham til Juventus? Hvis Mexes skal sælges mener jeg, at han skal væk fra Italien - måske Real Madrid.. Er dog lidt mere i tvivl om hvad vi kan få for Mexes, men han burde da kunne indbringe omkring 20 mio. Euro?

Vucinic kan vi helt sikkert få flere penge for, men han har altså også været en vigtigere spiller, end Mexes, i denne sæson?

Så hvem ser i helst forlade Roma? og snak nu ikke uden, med at Baptista skal sælges, personligt ser jeg også hellere Bappen skifte end de to - han kan bare ikke indbringe den samme pengesumme..

[Rettet af: Jonas - 08/04/10 - 14:32]

Santon
296 indlæg.
d. 08. april 2010

Jeg ser Mexes forlade os..

Mexes, som du skriver, har mistet pladsen til fordel for Burdisso. Og har ikke set det store ændring i forsvaret. Mexes kommer også meget sjældent ind. Og små 20-25mil euro ville være en fin sum penge at få for ham.

Vucinic, har været ufattelig farlig på det sidste, og mener virkelig vi har brug for ham i det angreb, med Totti, Toni eller en frisk bænk spiller hvis Totti og Toni nu fik angrebet ;) (Han kan selvfølgelig komme ind på andre pladser ;) ) - Vi kan få gode penge for ham, men ikke det værd synes jeg :)

Mvh
Santon

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. april 2010

Klart Vucinic. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men det kommer også fra at jeg i bund og grund aldrig ville vælge vucinic som en favorit spiller. Han bliver aldrig min store roma favorit, dertil er der for mange mangler. Ingen tvivl om at var han 20 år så var der masser at arbejde med (attitude, arbs ratio osv osv). Men han har simpelthen for mange mangler - og det er også grunden til jeg synes United, Bayern, hvem det nu end ku være - er TÅBELIGE at hente ham. Ihvertfald hvis man henter ham for de penge der snakkes om, som erstatning for nogle spillere han ikke er i nærheden af.

derudover kan han indbringe mere. jeg tror mexes kan bidrage til Roma mentaliteten mange år endnu, hvorimod jeg hele tiden føler vucinic nærmest ødelægger mere end han gør gavn, og han efterlader bare alt for tit frustrationer. (og dette er self set over ham som helhed - gider ikke høre på alle dem der lige pludselig elsker ham overalt på jorden nu) for det var de samme personer der i vinters gav mig ret i at han sku ha været solgt istedet for aquilani - og dengang var det 20m euro vi snakkede om.. så 25-30m euro plus toni er simpelthen bare et super bud. ja tak , og ud og finde nye spillere.

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 08. april 2010

Undskyld asromadk, men ser du ikke vores kampe? Totalt latterligt indlæg hvor intet giver nogen form for mening. Mener selv at nu da vi skal sælge, så sælg Mexes. Han har på det seneste været lidt ude af form i de kampe han får, og er derfor blevet sat af, af Burdisso. Derfor ser jeg ikke den store grund til at vi har sådan en fantastisk spiller på bænken, så må han videre og vi kan få gode penge og et godt minde fra ham!

Og selvfølgelig kan man godt elske en spiller fordi han begynder at spille godt? Skulle alle spillere være gode altid? altså hvad fanden er det for noget! Nu har jeg altid godt kunne lide Vucinic, men det er da for mærkeligt at skrive at fordi han nu spiller godt gider du ikke høre på at folk elsker ham, fordi han havde det svært i starten af sæsonen...

[Rettet af: andersroma - 08/04/10 - 17:03]

Jonas
4091 indlæg.
d. 08. april 2010

Hvis nu Arsenal vil give 15. mio. Euro + Eboue for Gallas er det vel meget godt :)

sebbews
270 indlæg.
d. 08. april 2010

ALDRIG selv Mexes der han er 100% roma mand. vil også meget hellere have Mexes end gallas da gallas er så gammel som han er.

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. april 2010

Jo jeg ser vores kampe. Og kunne på ingen måde tænke mig at "fjerne" vucinic fra holdet lige for tiden. Men det hele er set i betragtning af hvad jeg helst ser ske til sommer.. og der ser jeg det helt rette tidspunkt til at sælge vucinic hvis prisen er rigtigt. og jeg kan sagtens undvære vucinic i forhold til mange af de andre spillere.. og da vucinic vil kunne indbringe flest penge ville det nærmest betyde at det ikke ville være nødvendigt at sælge andre gode spillere. og så ender vi pludselig med et plus på 4-5 spillere og en meget bedere og bredere trup. Derfor ser jeg det som jeg ser det. Jeg tror ikke at Vucinic er i stand til at hæve niveauet EKSTRA i forhold til nu.
men hvis afgangen af ham kunne betyde, Toni, Burdisso, Boghossian, Gallas, Zuculini som det jo højest sandsynlig ville kunne så synes jeg bare at det i DEN grad er et puslespil som går op til Romas fordel og så bliver det et uhyggeligt roma hold til næste season.

og det vel og mærket UDEN at klubben er nødt til at satse med vilde dyre køb. Så ville det måske ende med klubben skal betale 10 mio euro i transfers, og det har de helt sikkert råd til, uden at vælte hele budgettet.. det er sund fornuft. istedet for at holde fast på vucinic, sælge mexes. få skader i forsvaret, vucinic slår ik igennem i det første ½ år og så er vi tilbage hvor vi startede..

det kaldes udvikling og sund fornuft. noget for noget. og tror at det ku være til romas fordel

Xedem
551 indlæg.
d. 09. april 2010

Vucinic.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma