Login
Glemt password Opret bruger

Inter ?

Kategori: Rygter

Kelevra
1261 indlæg.
d. 08/04/10 00:04

http://www.bold.dk/nyt/Ny-Calciopoli-hoering-kan-faelde-Inter

asromadk
3790 indlæg.
d. 08. april 2010

jeg ønsker ikke at vi får et mesterskab foræret i år.. det ville sku være synd.. men det kommer vel ik bag på nogen hvis de har været indblandet i noget. det har alle italienske klubber sikkert på et eller andet tidspunkt (forhåbenligt med roma som den eneste undtagelse :D:D HAH )

Santon
296 indlæg.
d. 08. april 2010

På den ene side kan det blive godt for os :P

Men ser stadig at Roma nupper Inters plads hen ad ugerne! Uden at overlade pladsen ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 08. april 2010

Sku hellere ikke undre mig hvis Inter har været indblandet - vil dog heller ikke have nogen titel foræret! Vi vil vinde på fair vis og det gør vi i år :D

RomaBolding
147 indlæg.
d. 08. april 2010

Vi skal nok vinde Lo Scudetto drenge, selvfølgelig har vi Inter at kæmpe med om titlen men jeg tror altså også at de har været indblandet i noget, for så i ikke i kampen Roma 2-1 Inter hvor dommeren dømte til Inters fordel hele tiden

[Rettet af: RomaBolding - 08/04/10 - 21:02]

Kelevra
1261 indlæg.
d. 09. april 2010

Altså jeg forstår det sådan så at det mesterskab inter har fra den sæson skandalen omhandler, det er dét der vil blive omplaceret.

Xedem
551 indlæg.
d. 09. april 2010

Hvis man ser økonomisk på det, er det positivt for Roma.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. april 2010

Ja, det er altså det mesterskab(er) Inter fik foræret som følge af Juventus' snyd i en række år (Hvor Milan, Lazio og Fiorentina også blev dømt), det er det mesterskab(er), vi får.. Hvis inter også bliver fundet skyldig..

Jeg takker altså ikke nej tak til det, for dem fortjener vi altså også, når alle vores modstandere har SNYDT!!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 10. april 2010

Jep, vi taler om det gamle mesterskab.
Der er offentliggjort samtaler fra skandalen i de italienske medier efter den sidste høring i Napoli.

http://goal.com/en/news/10/italy/2010/04/10/1871953/calciopoli-phone-calls-between-referees-inter-milan-others

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 10. april 2010

RomaBolding, du fatter da intet af hvad der handler om?? Det er jo ikke mesterskabet i år der snakkes om! Og Inter har da på ingen måde fået dommerhjælp i år! Nærmere tværtimod. Så det der indlæg er bare langt ude!!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14. april 2010

Roma er nu også indblandet i sagen, da man har et opkald fra Prade til vicepræsidenten af dommerforbundet.. Bl.a. er Palermo, Udinese, Cagliari og Bologna også nu indblandet..

Jeg tror dog personligt ikke der er så meget i det.. jeg tror det er lidt et spil, så ingen af klubberne bliver dømt, idet at der bliver for mange klubber indblandet..

TheTotti
456 indlæg.
d. 14. april 2010

Så er næsten samtlige Serie A klubber indblandet.
Ikke meget værdi i at snyde hvis alle gør det :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 14. april 2010

Tvivler dog på de har noget seriøst på Roma der kan gøre at vi kan dømmes i sagen.. Vi har jo slet ikke penge til at bestikke dommere :D:D

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14. april 2010

Ja, jeg tror også de vil prøve og få det til og se ud, som om de fleste klubber har gjort det (ringet privat til dommerne).. så der ikke kommer en ny skandale..

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 15. april 2010

Moggi og hans hold vil trække ALLE med ind i det her. Ret frustrerende da alle ellers forsøger at komme videre. Det her er bare skadeligt for italiensk fodbold og kan ikke bidrage med noget som helst brugbart. Når det nu er sagt, ja så virker det telefonopkald nu ret suspekt og er da alvorligt bange for at Roma også har haft noget med det at gøre.
Tvivler dog på hvor meget Roma er en del af det, og kan ikke forestille mig at de bliver dømt.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 15. april 2010

Selvfølgelig vil Inter gøre alt for at slippe for en skandale.. inkl stille tvivl ved andre hold. Typisk. Nemlig som nogen af jer har fat i. Hvis der er for mange hold indblandet så bliver det en besværlig process og så tror jeg det går lidt i vasken desværre. Men ja.. Det er jo et gammelt trick - det der med at fjerne opmærksomheden fra en selv.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 15. april 2010

Ja lige præcis Kelevra..

Jeg tvivler altså stærkt på det der opkald (roma indblandet) virkelig handler om at snyde.. Palmermo's president har allerede sagt, det opkald fra ham, som er blevet taget med i sagen, er et opkald hvor han ringer ind for at klage over dommeren.. og ikke for at snyde som de andre..

Håber snart Prade, fortæller os, det er det rene løgn :D!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 15. april 2010

Men virker som om (som sagen konstant udvikler sig) at vi trækker frisag. Det er Inter det hele handler om. Det virker også som om at de har snydt i samme grad som Juventus, så spørgsmålet er om de også ender i Serie B? Tror dog ikke at de tør at rykke Inter ned, da det simpelthen vil være for skadeligt for italiensk fodbold.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma